Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootlegNL
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-10 16:09
Koeckie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:46:
[...]

Ik kreeg 40 minuten na betalen pas de eerste mail. Geef het wat tijd :)
Ik stress dus om niks. Heb nu ook de bevestiging van AMD binnen na 40 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeffb0918
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-02 17:51
kaas-schaaf schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:47:
Het lijkt er dus op dat AMD.com 15u (9 EST) aanhoud als "beschikbnaarheidsdatum".

Ik vraag mij alleen af of dit niet de "onbevestigde" en CC rejects zijn of werkelijk een nieuwe lichting.
I guess this is always their stock update time. By the looks of how long the 6800 was available for, seems like a good amount of new batch is available.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
miranon schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:44:
Er zit nog een RX 6800 XT in mijn winkelwagen, ik kan zelfs de kaart betalen, maar de betaling lukt uiteindelijk niet (wordt doorgestuurd naar amd.com :'(
Dit had ik woensdag ook, teken dat de voorraad nul is.

Je winkelwagen blijft irritant genoeg gevuld en kun je ook niet leegmaken. Zelfs browser cache legen hielp bij mij niet. Hoe ik dat weet? Omdat ik in FF geprobeerd had te bestellen en de AMD.com site in Chrome doodleuk aangaf dat ik iets in mijn mandje had (en ik gebruik nooit Chrome).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
BootlegNL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:49:
[...]

Ik stress dus om niks. Heb nu ook de bevestiging van AMD binnen na 40 minuten.
Grote kans dat je later vandaag nog een mail krijgt met Order Confirmed. Dan kan je ook de status bekijken. Die is voor zo ver ik weet voor iedereen hier nog 'Order in process'. Lees wat verhalen op reddit dat werkelijk iedereen in backorder staat, maar dat geloof ik zelf niet zo.

Enige dat je kan doen is de hele dag de order pagina checken en/of geduld hebben nu :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootlegNL
KVdE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:44:
[...]

Net orderbevestiging gekregen... in het Frans :D
Zonder jou post was het mij ook nooit gelukt dus nogmaals bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tgrimmeissen
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-09 09:52
Just got confirmation email from AMD!!!! Yay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:17
jeffb0918 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:51:
[...]

I guess this is always their stock update time. By the looks of how long the 6800 was available for, seems like a good amount of new batch is available.
Inderdaad. Tot en met 15:30 stond er nog stock (of toch de Belgische versie).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootlegNL
Koeckie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:52:
[...]

Grote kans dat je later vandaag nog een mail krijgt met Order Confirmed. Dan kan je ook de status bekijken. Die is voor zo ver ik weet voor iedereen hier nog 'Order in process'. Lees wat verhalen op reddit dat werkelijk iedereen in backorder staat, maar dat geloof ik zelf niet zo.

Enige dat je kan doen is de hele dag de order pagina checken en/of geduld hebben nu :9
Mijne is nu ook confirmed, inclusief code om de status te bekijken. Toch bedankt voor de heads-up :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-10 12:45
Hier nu ook de bevestiging van AMD binnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kaas-schaaf schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:47:
Het lijkt er dus op dat AMD.com 15u (9 EST) aanhoud als "beschikbnaarheidsdatum".

Ik vraag mij alleen af of dit niet de "onbevestigde" en CC rejects zijn of werkelijk een nieuwe lichting.
15u is inderdaad de tijd dat ze nieuwe producten online zetten.
Zo was er gisteren om 15u een lading Ryzen 3000 cpu te koop.

Over nieuwe voorraad of geannuleerde voorraad is lastig te zeggen. Ik gok het laatste, aangezien ook in dit topic mensen gisteravond laat een annulering mail kregen van AMD. Kan zijn dat ze dus gisteren alle uitstaande orders van woensdag verwerkt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroy1909
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:44
Hoelaat hebben jullie besteld als je nu net de bevestiging hebt gekregen?
Ik hoop nog dat ik de bevestiging ook krijg, maar ben er bang voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
Postman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:54:
[...]

15u is inderdaad de tijd dat ze nieuwe producten online zetten.
Zo was er gisteren om 15u een lading Ryzen 3000 cpu te koop.

Over nieuwe voorraad of geannuleerde voorraad is lastig te zeggen. Ik gok het laatste, aangezien ook in dit topic mensen gisteravond laat een annulering mail kregen van AMD. Kan zijn dat ze dus gisteren alle uitstaande orders van woensdag verwerkt hebben.
De stress is dus nog niet gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootlegNL
Leroy1909 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:55:
Hoelaat hebben jullie besteld als je nu net de bevestiging hebt gekregen?
Ik hoop nog dat ik de bevestiging ook krijg, maar ben er bang voor
Ik heb om 15:08 besteld en om 15:48 de bevestiging in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivar360
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-05 12:22
Paypal deed er overigens 2 dagen over om het geld daadwerkelijk van mijn rekening te schrijven, mocht je een ordernummer hebben maar geen factuur, die kun je hier vinden:
https://shop.amd.com/stor...icePage/requisitionID.xxx (xxx is je ordernummer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:51

masauri

aka qwybyte

Op een bepaald moment had ik een 1tje in men winkelkar staan, maar kreeg nooit de pagina open voor de checkout te kunnen doen.
Jammer maar helaas. |:(

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroy1909
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:44
BootlegNL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:56:
[...]

Ik heb om 15:08 besteld en om 15:48 de bevestiging in de mail.
Damn, denk dat ik dan echt net misgegrepen heb, nou ja wachten tot de volgende ronde, hopelijk maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmhs
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-09 16:22
ik heb ook geen bevestiging, ook niets op mijn paypal overzicht te zien helaas. kan ik inloggen op de amd site om te zien of daar een bestelling staat? Ik ben namelijk wel het hele proces doorgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVdE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-04 14:38
Geld is al van mijn PayPal af, dus so far so good

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Noll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 08:52

Noll

YT/NollPlays

Inmiddels ook de bevestiging van AMD binnen. Zij het niet dat ik per ongeluk de 6800 (non-XT) heb besteld... ... (ja, lach maar) :X

Ik ga het voor nu lekker laten rusten. Ik probeer volgende week wel een AIB te bemachtigen en tot die tijd laat ik de 6800 wel in de doos (als ik die überhaupt voor die tijd binnen krijg). Als het me lukt, mag de 6800 tegen kostprijs weg. :) (inmiddels gereserveerd)

[ Voor 3% gewijzigd door Noll op 20-11-2020 16:10 ]

Gaming rig: Ryzen 5900x | RTX 5070ti
Work: Mac Studio M1 Max
Mobile: MacBook Pro 14" M2 Pro
Camera: Sony α6700 + Sigma 18-50mm ƒ2.8 + NiSi 9mm ƒ2.8 + Sigma 16mm/56mm ƒ1.4 + Tamron 18-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Noll schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:05:
Inmiddels ook de bevestiging van AMD binnen. Zij het niet dat ik per ongeluk de 6800 (non-XT) heb besteld... ... (ja, lach maar) :X

Ik ga het voor nu lekker laten rusten. Ik probeer volgende week wel een AIB te bemachtigen en tot die tijd laat ik de 6800 wel in de doos (als ik die überhaupt voor die tijd binnen krijg). Als het me lukt, mag de 6800 tegen kostprijs weg. :)
Ik stel me altijd kandidaat !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 08:52

Noll

YT/NollPlays

masauri schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:08:
[...]

Ik stel me altijd kandidaat !!!
Sorry, mmhs was je net voor (dm). :D

Gaming rig: Ryzen 5900x | RTX 5070ti
Work: Mac Studio M1 Max
Mobile: MacBook Pro 14" M2 Pro
Camera: Sony α6700 + Sigma 18-50mm ƒ2.8 + NiSi 9mm ƒ2.8 + Sigma 16mm/56mm ƒ1.4 + Tamron 18-300mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Noll schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:05:

Ik ga het voor nu lekker laten rusten. Ik probeer volgende week wel een AIB te bemachtigen en tot die tijd laat ik de 6800 wel in de doos (als ik die überhaupt voor die tijd binnen krijg). Als het me lukt, mag de 6800 tegen kostprijs weg. :)
Ai das echt zuur... Hoe erg kun je van blij naar balen gaan (first world problems :P).

Qua verzending verwacht ik niet dat er iemand al volgende week iets heeft in NL. 5-7 werkdagen voor verwerken en verzenden, dus ik vermoed dat we pas rond of na Cyber Monday de eerste leveringen gaan krijgen. Tot op heden staat de order van woensdag nog steeds op processing dus die zie ik vandaag niet meer verstuurd worden.
Reken dan ook nog een paar dagen voor de daadwerkelijke verzending want die word niet meegerekend vanuit AMD en Digital River. Op zich logisch want alle pakket vervoerders hebben het mega druk nu, en FedEx heeft sowieso al geen grote routes in NL.

Edit: ik had trouwens bij de bevestiging pagina nog bijna een dubbele hartverzakking. Puur toeval natuurlijk, maar de laatste 5 cijfers van mijn order van vandaag zijn gelijk aan die van woensdag. Dat deed me even vrezen dat het toch niet gelukt was en ik een oude bevestiging zag op de AMD site.

[ Voor 11% gewijzigd door Postman op 20-11-2020 16:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdebes
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 13:18
Zelf net weer achter het net gevist. Maar gefeliciteerd voor degenen die er wel één hebben kunnen bemachtigen (zelfs als 't per ongeluk de verkeerde is ;) ).

Heeft iemand hier al een change alert op ingesteld?
https://www.amd.com/en/direct-buy/5458374200/nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik zou uitkijken dat je geen bot flag krijgt. En bij een andere SKU grijp je alsnog mis (AMD is ook niet achterlijk, die lezen de fora ook).
Als je dan toch iets wilt monitoren, doe dan alleen de direct-buy page zelf: https://www.amd.com/en/direct-buy/nl. En zet het op net iets na 15u, ik zou voor 15:00:30 of zelfs 15:01 gaan.
mmhs schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:58:
ik heb ook geen bevestiging, ook niets op mijn paypal overzicht te zien helaas. kan ik inloggen op de amd site om te zien of daar een bestelling staat? Ik ben namelijk wel het hele proces doorgekomen
Als je met CC hebt betaald kun je via https://www.amd.com/onlinestorehelp kijken met je e-mail adres en laatste cijfers van je CC. Paypal zul je toch echt de ordernummer en wachtwoord moeten hebben.

Zo nu eens op Reddit kijken wat de berichten daar zijn. Of er dus ook wereldwijd meer beschikbaar was.

[ Voor 4% gewijzigd door Postman op 20-11-2020 16:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdebes
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 13:18
Postman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:20:
Ik zou uitkijken dat je geen bot flag krijgt. En bij een andere SKU grijp je alsnog mis (AMD is ook niet achterlijk, die lezen de fora ook).
Als je dan toch iets wilt monitoren, doe dan alleen de direct-buy page zelf: https://www.amd.com/en/direct-buy/nl. En zet het op net iets na 15u, ik zou voor 15:00:30 of zelfs 15:01 gaan.
Zeker verstandig. Tot nu toe heb ik alle access denied-meldingen weten omzeilen door cookies te verwijderen, maar beter geen risico nemen.
Wat de URL / SKU betreft denk ik niet dat ze die snel zullen veranderen, het is niet 'verboden' om die pagina te bekijken. Maar inderdaad, voor de zekerheid ook de shop-pagina in de gaten houden.

Zelf ga ik de komende dagen gewoon om 15:00 met de hand refreshen. Ik heb vernieuwde hoop door de geslaagde bestellingen hier. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deSenna24
sdebes schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:26:
[...]

Zeker verstandig. Tot nu toe heb ik alle access denied-meldingen weten omzeilen door cookies te verwijderen, maar beter geen risico nemen.
Wat de URL / SKU betreft denk ik niet dat ze die snel zullen veranderen, het is niet 'verboden' om die pagina te bekijken. Maar inderdaad, voor de zekerheid ook de shop-pagina in de gaten houden.

Zelf ga ik de komende dagen gewoon om 15:00 met de hand refreshen. Ik heb vernieuwde hoop door de geslaagde bestellingen hier. :)
Zo lang je F5 niet ingedrukt houdt (zoals ik, ik kreeg woensdag access denied :p ) moet het lukken, het is mij vandaag toch gelukt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
https://www.reddit.com/r/...at_905_am_est_for_the_us/
In US was het er dus ook vandaag, maar een paar minuten later.
UK had ook een beperkte voorraad, die was er wel klokslag 15u. En wat ze zeggen op Reddit over UK doet mij vermoeden dat elk land zijn eigen voorraad heeft (UK was om 15:02 al weg, in NL duurde dit toch aanzienlijk langer want zo snel vlieg ik nu ook weer niet een trap of en af na 15:03).

Woensdag was het trouwens ook zo dat in NL de kaarten pas na 15:02 zichtbaar waren. Ik zou het dus niet opgeven als je om klokslag 15u niets ziet.

Goede hoop dus voor volgende week mocht je nog niets hebben.

Edit: Op Reddit zeggen ze dat Paypal een vertraging heeft die er bij sommige mensen voor zorgt dat ze alsnog misgrijpen. Mocht je een CC hebben, gebruik dan die (en zorg dat je genoeg bestedingslimiet hebt). Vul eventueel je CC nummer in Notepad en kopieer die zodat je die snel kunt plakken (dit veld was in FF tenminste als non-autofill aangemerkt).

[ Voor 28% gewijzigd door Postman op 20-11-2020 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpee30
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-09 19:36
Hmm... Door het hele proces gekomen. Maar via storehelp info pagina en CC info zie ik toch order unsubmitted...
Zal hem wel niet zijn dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Back na een ban
Mensen ik heb 2 confirmed rx6800 orders 18 en 20 nov
0 fysiek ontvangen
Nogsteeds order in process
Amd gebeld en die zeiden dat alles prima was als je je password en al hebt ontvangen.
Medetweaker een bericht gedaan voor die tweede
Een voor mezelf houden
Mocht de ander ervanaf zien uiteindelijk HMU
Ga geen scalper prijzen vragen
Ben meer aan het anti scalpen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Meteen de vraag trouwens heeft uberhaupt IEMAND iets anders dan order in process?
Tracking of invoice al? Kan zelf niks verder zien behalve dat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
lvm98 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:38:
Back na een ban
Mensen ik heb 2 confirmed rx6800 orders 18 en 20 nov
0 fysiek ontvangen
Nogsteeds order in process
Amd gebeld en die zeiden dat alles prima was als je je password en al hebt ontvangen.
Medetweaker een bericht gedaan voor die tweede
Een voor mezelf houden
Mocht de ander ervanaf zien uiteindelijk HMU
Ga geen scalper prijzen vragen
Ben meer aan het anti scalpen <3
Konden ze ook iets zeggen over verwachte levering? Of niet naar gevraagd? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Koeckie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:40:
[...]

Konden ze ook iets zeggen over verwachte levering? Of niet naar gevraagd? :9
Ik werd bruut opgehangen nadat mijn eerste vraag was beantwoord aangezien hij maar 5 minuten aan de lijn mocht blijven? Zo'n verschrikkelijke 'legit' helpdesk stem weetjewel? In ieder geval dat nummer was eigenlijk tech support; +31208080942

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 23:27
Hoe zit het eigenlijk met RMA/Garantie via amd.com?

Alleen daarom al wil ik eigenlijk liever bij Megekko/Azerty ofzo bestellen.... maar gewoon MSRP is ook wel aantrekkelijk

[ Voor 3% gewijzigd door DoubleYouPee op 20-11-2020 16:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Makkievld 2.0
  • Laatst online: 18-06-2024
Mocht er iemand heel toevallig 2x een 6800xt hebben besteld. Dan mag je me altijd een bericht sturen. Heb mis gegrepen. Kaart lag in mijn winkelwagen. CC gegevens etc en door gedrukt. Toen bleef de pagina maar refreshen. :( CC gecheckt maar niks afgeschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Makkievld 2.0 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:43:
Mocht er iemand heel toevallig 2x een 6800xt hebben besteld. Dan mag je me altijd een bericht sturen. Heb mis gegrepen. Kaart lag in mijn winkelwagen. CC gegevens etc en door gedrukt. Toen bleef de pagina maar refreshen. :( CC gecheckt maar niks afgeschreven.
Zelfde hier... Nu zit ik straks met 2x rx6800's als ze echt binnen komen
First world problems

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:41
Hier bevestiging binnen.
Maar in al mijn haast een verkeerd huisnummer opgegeven :F
Weet iemand hoe je dit nog kan aanpassen? De site heeft het erover dat niks meer gewijzigd kan worden na de bevestiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

jaspermeul schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:49:
Hier bevestiging binnen.
Weet iemand hoe je dit nog kan aanpassen? De site heeft het erover dat niks meer gewijzigd kan worden na de bevestiging.
Even naar de support bellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JasperBth
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 26-07-2021
DoubleYouPee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:43:
Hoe zit het eigenlijk met RMA/Garantie via amd.com?

Alleen daarom al wil ik eigenlijk liever bij Megekko/Azerty ofzo bestellen.... maar gewoon MSRP is ook wel aantrekkelijk
https://www.amd.com/syste...rx-6800-warranty-card.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Hier bevestiging binnen.
Fedex bellen als je de tracking hebt OF campen bij dat adres als je de tracking hebt
Dit is zo geautomatiseerd dat dat helaas eigenlijk vrijwel nooit gaat en als het gaat gaat het 9 vd 10x niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier bevestiging binnen.
Als het via postnl of dhl gaat kun je het in de app nog naar een pakketpunt laten sturen. Anders hopen dat het een niet-bestaand huisnummer is en dat ze het zelf naar een pakketpunt sturen? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:47

ParaWM

Pro Prutser

Postman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:20:
[...]

Als je met CC hebt betaald kun je via https://www.amd.com/onlinestorehelp kijken met je e-mail adres en laatste cijfers van je CC. Paypal zul je toch echt de ordernummer en wachtwoord moeten hebben.

Zo nu eens op Reddit kijken wat de berichten daar zijn. Of er dus ook wereldwijd meer beschikbaar was.
Na blijkbaar niet geflagged te zijn als bot met minuten lang winkelwagens klikken in drie browsers, uiteindelijk betaling kunnen afronden via één browser door op amd.com te klikken en dan naar cart. Betaald met CC, leek goed te gaan.

Via die onlinestorehelp link zegt hij Incorrect order number and/or password.... Ook nog geen mail of reservering op de CC. We gaan het zien. Anders komende woensdag maar.

[ Voor 3% gewijzigd door ParaWM op 20-11-2020 17:05 ]

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ParaWM schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:03:
[...]

Na blijkbaar niet geflagged te zijn als bot met minuten lang winkelwagens klikken in drie browsers, uiteindelijk betaling kunnen afronden via één browser door op amd.com te klikken en dan naar cart. Betaald met CC, leek goed te gaan.

Via die onlinestorehelp link zegt hij Incorrect order number and/or password.... Ook nog geen mail of reservering op de CC. We gaan het zien. Anders komende woensdag maar.
Die online hulp werkt pas na een mail van AMD blijkt nu.

Mijn mail van de bestelling op woensdag kwam pas na 5 uur binnen (die met het wachtwoord), ik zou het nog even afwachten.

En ook even je CC kijken of daar iets is gereserveerd.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:58:
[...]

Als het via postnl of dhl gaat kun je het in de app nog naar een pakketpunt laten sturen. Anders hopen dat het een niet-bestaand huisnummer is en dat ze het zelf naar een pakketpunt sturen? :p
Verzending is via FedEx en daar heb je werkelijk niets van eigen keuze ofzo. Zo geavanceerd als PostNL heb je het nergens in de wereld.
Beste optie is inderdaad AMD support bellen, ook vanwege je CC want die kan wel eens geweigerd worden met verkeerd huisnummer.
Tweede optie is inderdaad dat huis gaan stalken, of je kunt natuurlijk ook even aanbellen bij die mensen en de situatie uitleggen. Desnoods breng je op de dag zelf even een bosje bloemen voor de moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
Postman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:11:
Verzending is via FedEx en daar heb je werkelijk niets van eigen keuze ofzo. Zo geavanceerd als PostNL heb je het nergens in de wereld.
Beste optie is inderdaad AMD support bellen, ook vanwege je CC want die kan wel eens geweigerd worden met verkeerd huisnummer.
Tweede optie is inderdaad dat huis gaan stalken, of je kunt natuurlijk ook even aanbellen bij die mensen en de situatie uitleggen. Desnoods breng je op de dag zelf even een bosje bloemen voor de moeite.
Aanbellen is inderdaad wat ik ga doen als wijzigen niet lukt. Waar kan ik het nummer vinden? Ik zie nergens een telefoonnummer staan op de pagina's die ik kon vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

lvm98 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:42:
[...]

Ik werd bruut opgehangen nadat mijn eerste vraag was beantwoord aangezien hij maar 5 minuten aan de lijn mocht blijven? Zo'n verschrikkelijke 'legit' helpdesk stem weetjewel? In ieder geval dat nummer was eigenlijk tech support; +31208080942
@jaspermeul deze vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:59
2 jaar maar :+
Dan wacht ik liever even totdat de AIB kaarten beschikbaar zijn, met in ieder geval 3 jaar en waarschijnlijk 4 jaar na registratie (Gigabyte).

[ Voor 11% gewijzigd door HugoBoss1985 op 20-11-2020 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Valt te proberen maar 080012302340 is daarvoor eigenlijk maar heb er een hard hoofd in... Hoop dat je 't gefixt krijgt Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:58:
[...]

gaat via fedex (tnt) kan dat volgensmij niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianodomkop
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-06 21:40
Iemand die via AMD al een ander bericht heeft in de order details dan "Order in progress"? Heb woensdag een 6800 kunnen bestellen en bevestiging gehad, echter ben ik benieuwd of dit al enige vorm van garantie is. Zie dat meerdere mensen al bevestigingen hadden, maar nog niemand met een verzendbevestiging of iets dergelijks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r3bGK-6AW9rgystIstUtSx-RXWk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8ZKY4Zr5Rc0pfx4Vd2SNM5oS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Germpie
  • Laatst online: 19-11-2021
Heb nog een XT in mijn mandje staan, echter elke keer als ik af probeer te rekenen met paypal gooit die mij naar paypal credit card terwijl ik normaal met paypal wil afrekenen . Ik weet natuurlijk dat de kaart niet meer beschikbaar is, maar wilde het proces nog even testen voor de volgende keer. Iemand enig idee hoe dit te omzeilen, of dit zo blijft of iets dergelijks?

[ Voor 6% gewijzigd door Germpie op 20-11-2020 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
pianodomkop schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:00:
Iemand die via AMD al een ander bericht heeft in de order details dan "Order in progress"? Heb woensdag een 6800 kunnen bestellen en bevestiging gehad, echter ben ik benieuwd of dit al enige vorm van garantie is. Zie dat meerdere mensen al bevestigingen hadden, maar nog niemand met een verzendbevestiging of iets dergelijks.

[Afbeelding]
Ik had ze daarover gebeld als je kunt inloggen en dat ziet ben je safe
Levering is volgenszegge 5-7 WERKdagen... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pianodomkop
lvm98 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:22:
[...]

Dat is in ieder geval goed om te weten. 5-7 werkdagen wachten is niet ideaal maar gezien de huidige situatie hebben wij niet heel veel te klagen dan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Satan_cat
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-10 17:08
lvm98 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:22:
[...]

Laten we even rustig aan doen met het geklaag. Als je geen 5 tot 7 WERKdagen wil wachten had je hem niet moeten bestellen, dit werd namelijk duidelijk aangegeven.
Je mag al blij zijn dat je een kaart hebt (zegt iemand die ook een kaart binnen zal krijgen dus niet uit wrok/bittere emoties).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
pianodomkop schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:24:
[...]

Dat is in ieder geval goed om te weten. 5-7 werkdagen wachten is niet ideaal maar gezien de huidige situatie hebben wij niet heel veel te klagen dan :)
Staat ook in m'n winkelwagentje waar nog een non-xt in ligt, 5-7 businessdays shipping
We moeten 't er maar mee doen
Wil mezelf maar ook een ander blij maken met de tweede die ik anti-scalper heb kunnen scoren
Hoop dat die niet geannuleerd gaat worden.
Ze verwerken die orders trouwens handmatig met doorzetten (controle tegen scalpers en bots blijkbaar) zei die gast via de telefoon maar kon alleen geannuleerd worden bij vermoeden van bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Satan_cat schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:27:
[...]

Laten we even rustig aan doen met het geklaag. Als je geen 5 tot 7 WERKdagen wil wachten had je hem niet moeten bestellen, dit werd namelijk duidelijk aangegeven.
Je mag al blij zijn dat je een kaart hebt (zegt iemand die ook een kaart binnen zal krijgen dus niet uit wrok/bittere emoties).
Klopt helemaal maar het is onnodig geen invoices erin te hangen met 'ready for shipment' ofzo als status... Zou beter zijn.
Heel reddit staat ermee vol nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makkievld 2.0
  • Laatst online: 18-06-2024
lvm98 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:28:
[...]

Staat ook in m'n winkelwagentje waar nog een non-xt in ligt, 5-7 businessdays shipping
We moeten 't er maar mee doen
Wil mezelf maar ook een ander blij maken met de tweede die ik anti-scalper heb kunnen scoren
Hoop dat die niet geannuleerd gaat worden.
Ze verwerken die orders trouwens handmatig met doorzetten (controle tegen scalpers en bots blijkbaar) zei die gast via de telefoon maar kon alleen geannuleerd worden bij vermoeden van bots
Ben blij dat er nog mensen zijn die andere willen helpen die pech hebben gehad met bestellen. Het is jammer dat ik op zoek ben naar de XT versie. Anders had ik hem meteen van je willen afnemen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satan_cat
lvm98 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:29:
[...]

Klopt helemaal maar het is onnodig geen invoices erin te hangen met 'ready for shipment' ofzo als status... Zou beter zijn.
Heel reddit staat ermee vol nu
Het is werkdag 2, nog 5 te gaan en dan is het duidelijk of we wel of geen verdere update krijgen. Denk dat het juist erg netjes is om pas een update over de shipping date te geven als hij daadwerkelijk verstuurd is of aan FedEx meegegeven is. Bij mij staat nog Order in Process dus verwacht dat daar komende dagen verandering in komt. Mochten we niks te horen krijgen voor volgende week vrijdag zijn ze slecht bezig, maar zoals het er nu uit ziet willen ze gewoon alle geplaatste orders verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Satan_cat schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:34:
[...]

Het is werkdag 2, nog 5 te gaan en dan is het duidelijk of we wel of geen verdere update krijgen. Denk dat het juist erg netjes is om pas een update over de shipping date te geven als hij daadwerkelijk verstuurd is of aan FedEx meegegeven is. Bij mij staat nog Order in Process dus verwacht dat daar komende dagen verandering in komt. Mochten we niks te horen krijgen voor volgende week vrijdag zijn ze slecht bezig, maar zoals het er nu uit ziet willen ze gewoon alle geplaatste orders verwerken.
Ben ik met je eens hoor maar zo denkt ' het internet ' er niet over... Mensen hebben echt een shitstorm op amd nu erover

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
Makkievld 2.0 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:32:
[...]

Ben blij dat er nog mensen zijn die andere willen helpen die pech hebben gehad met bestellen. Het is jammer dat ik op zoek ben naar de XT versie. Anders had ik hem meteen van je willen afnemen :*)
Heb zelf misgegrepen bij ps5 rtx 3070 3080 en r7 5800x... Heb gelukkig nog met een wonder een r5 5600x kunnen krijgen bij azerty... Ben blij als dit gezanik voorbij is... Gt210 life tot hij binnen is haha
Heb ookal 3 man die de rx willen die ik extra heb mochten mensen scalper blijken die via mij willen kopen verkoop ik hem er gewoon niet aan... Eentje lijkt sowieso al legit tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:57
Vraagje, als de kaarten weer beschikbaar worden op amd kan je dan ook met Paypal betalen of alleen CC mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvm98
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:57:
Vraagje, als de kaarten weer beschikbaar worden op amd kan je dan ook met Paypal betalen of alleen CC mogelijk?
Paypal en cc kan beiden paypal kan zonder cc bij AMD (soms zeuren sites dat je paypal alleen mag als je er een cc aan gelinked hebt, amd doet dat niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gidogeek
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-05-2022
Zit helaas nog vast in m'n betaal scherm.. waar niks aan te klikken is :( Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1ici8MAP6WeUqyFyn_EGEsCz3I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VNdhPzDnJjlE1F6Pfr1RzgwT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVdE
gidogeek schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:00:
Zit helaas nog vast in m'n betaal scherm.. waar niks aan te klikken is :( [Afbeelding]
Zet ff alle third party cookie blocking uit. Dan zie je een PayPal knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gidogeek
KVdE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:01:
[...]

Zet ff alle third party cookie blocking uit. Dan zie je een PayPal knop
heb ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viserius
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 13:13
Elke keer als ik naar de website van AMD ga word ik continu doorgestuurd naar de shop van andere landen. Is er een manier om dit probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVdE
Firefox heeft dit standaard wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gidogeek
KVdE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:06:
[...]

Firefox heeft dit standaard wel
Meh.. jquery miste op de pagina, na wat hackery om het te includen lukte het wel maar order kan zoals te verwachten niet completed worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Viserius schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:06:
Elke keer als ik naar de website van AMD ga word ik continu doorgestuurd naar de shop van andere landen. Is er een manier om dit probleem op te lossen?
Er is geen voorraad dus dan gebeurt dat.

Die site is trouwens redelijk over zijn wappie door de vele requests en reageert daarom soms een beetje vreemd.

Trust me als ik zeg dat op het moment supreme die rare redirect naar andere landen er niet is (ik heb de afgelopen 3 dagen telkens om 15u het proces gevolgd, tweemaal met succes doorlopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulianSL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 12:01
Was er gister (donderdag) ook stock rond 15:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
JulianSL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:20:
Nee helaas niet ,daar was ik gisteren wel op voorbereid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

jgj82

Ja, maar = nee

lvm98 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:50:
[...]

Heb zelf misgegrepen bij ps5 rtx 3070 3080 en r7 5800x... Heb gelukkig nog met een wonder een r5 5600x kunnen krijgen bij azerty... Ben blij als dit gezanik voorbij is... Gt210 life tot hij binnen is haha
Heb ookal 3 man die de rx willen die ik extra heb mochten mensen scalper blijken die via mij willen kopen verkoop ik hem er gewoon niet aan... Eentje lijkt sowieso al legit tho
Ach joh, first world problems.. ik neuri gewoon de Spice Girls verder: Vega forever, everlasting.... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

jgj82 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:32:
[...]

Ach joh, first world problems.. ik neuri gewoon de Spice Girls verder: Vega forever, everlasting.... :+
Is voor sommigen onder ons deze niet van toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianodomkop
gidogeek schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:00:
Zit helaas nog vast in m'n betaal scherm.. waar niks aan te klikken is :( [Afbeelding]
Interessant aan jouw screenshot is dat er bij jou wel verzendkosten in zitten, ik heb alleen de 596,xx euro moeten betalen via paypal (prijs is iets anders waarschijnlijk met de dollarkoers maar ik heb geen verzendkosten af hoeven te rekenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
pianodomkop schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:37:
[...]

Interessant aan jouw screenshot is dat er bij jou wel verzendkosten in zitten, ik heb alleen de 596,xx euro moeten betalen via paypal (prijs is iets anders waarschijnlijk met de dollarkoers maar ik heb geen verzendkosten af hoeven te rekenen)
Mijne hele kaart was denk ik goedkoper.
592 voor de 6800 en nog eens 6 euro verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VRonly
  • Laatst online: 01-12-2024
Als ik vanuit belgie wil bestellen, klopt het dat ik dan deze pagina in het oog moet houden?
https://www.amd.com/en/direct-buy/be

(en dat deze momenteel geen enkel product laat zien?)
of heeft iemand de directe url naar de shop-pagina van de 6800XT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

VRonly schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:12:
Als ik vanuit belgie wil bestellen, klopt het dat ik dan deze pagina in het oog moet houden?
https://www.amd.com/en/direct-buy/be

(en dat deze momenteel geen enkel product laat zien?)
of heeft iemand de directe url naar de shop-pagina van de 6800XT?
Ik hou die alligzins ook in de gaten ja, maar weer zo typisch, alsof we enkel franstalig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19:43
Heeft iemand die op AMD.com heeft besteld al een andere order status dan : Your order is in process? Mensen die via Alternate eentje hebben besteld hebben hem vandaag of morgen al binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Bij alternate staat de asrock 6800 op direct leverbaar voor 899 euro :F

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Whymeee
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-10 18:36
zafer94 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:38:
Heeft iemand die op AMD.com heeft besteld al een andere order status dan : Your order is in process? Mensen die via Alternate eentje hebben besteld hebben hem vandaag of morgen al binnen....
Wees blij dat je er Überhaupt 1 krijgt :)

Helaas heb ik het weer gemist, pc upgraden na 8jaar en zulke drama met leveringen en prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satan_cat
Dat mag ik wel hopen voor die prijzen. Extra beetje service, lief van ze :/

OT: Bij mij staat het scherm nog steeds op: "Order in Process". Verwacht hem volgende week vrijdag binnen te hebben, lekker in het weekend bouwen als ik ooit eens een keer mn NR200P binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulianSL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 12:01
Krijgen jullie ook het volgende bij de invoice? Niet dat het heel belangrijk is maar toch:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Server Error

Error:

We are currently unable to perform the selected action. Please accept our apologies for this inconvenience. We have been notified and are already working to correct this issue as quickly as possible. Please click your browser's back button and try this action at a later time, or take a different action.

Error Number:  SYS_000001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satan_cat
JulianSL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:44:
Krijgen jullie ook het volgende bij de invoice? Niet dat het heel belangrijk is maar toch:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Server Error

Error:

We are currently unable to perform the selected action. Please accept our apologies for this inconvenience. We have been notified and are already working to correct this issue as quickly as possible. Please click your browser's back button and try this action at a later time, or take a different action.

Error Number:  SYS_000001
Opnieuw inloggen bro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 21:00
Valcanus1337 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:39:
Bij alternate staat de asrock 6800 op direct leverbaar voor 899 euro :F
10-20% bovenop kan ik nog begrijpen gezien de schaarste, maar 50% is scalper niveau. Nasty!

Tegenovergestelde van wat ze deden met de 30xx launch. Toen hielden zij het langste de MSRP vast, maarja, nog steeds wachtrijen nu van 500+ (Voor de populaire modellen) daardoor.

Mooi dat AMD dus zelf regelmatig stock aan lijkt te bieden. Ik ga maandag ook eens checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:34

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Shaflic schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:52:
[...]

10-20% bovenop kan ik nog begrijpen gezien de schaarste, maar 50% is scalper niveau. Nasty!

Tegenovergestelde van wat ze deden met de 30xx launch. Toen hielden zij het langste de MSRP vast, maarja, nog steeds wachtrijen nu van 500+ (Voor de populaire modellen) daardoor.

Mooi dat AMD dus zelf regelmatig stock aan lijkt te bieden. Ik ga maandag ook eens checken.
En met een beetje pech heb je dan ook nog eens een pauper kaart. De 5700xt Challenger was nou ook niet bepaald een goed model. Wel een van de eerste die leverbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kerath
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:50
Mooi dat er wat kaarten beschikbaar zijn gekomen! Enig idee om welk aantallen dit is gegaan? Was dit alleen vandaag?
Wordt er hier ergens over gecommuniceerd door AMD of is dit toevallig aan het licht gekomen door een aantal zeer volhoudende F5-ers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:34
Maar nog geen positief nieuws over de 6800 (XT) qua (verwachte) voorraad...
Jammer...
Nog even wachten dan...

Moet wel toegeven dat het wel aan mij knaagt het "geluk" van anderen die wel een GPU hebben kunnen bemachtigen...

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MaXeRs
kerath schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:40:
Mooi dat er wat kaarten beschikbaar zijn gekomen! Enig idee om welk aantallen dit is gegaan? Was dit alleen vandaag?
Wordt er hier ergens over gecommuniceerd door AMD of is dit toevallig aan het licht gekomen door een aantal zeer volhoudende F5-ers ;-)
HOUD MOED ALLEN!!

We are shipping every day ! AMD :)

Een lang gesprek over de nieuwe kaarten van AMD en in het bijzonder voor ons over beschikbaarheid
vanaf 17:00

YouTube: Talking Radeon RX 6800 Series & Ryzen 5000 With AMD's Scott Herkelma...

[ Voor 9% gewijzigd door MaXeRs op 20-11-2020 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JulianSL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:20:
Ja er was op donderdag om 15u ook voorraad, de Ryzen 3950x en de 3900x, helaas geen GPU.

Er lijkt dus elke dag om 9am EST (15u voor NL) nieuwe voorraad op AMD site gezet te worden.

Woensdag en donderdag was er trouwens ook om 23u onze tijd een korte voorraad van Ryzen en de Radeon 5000 GPU, vandaag helaas niet kunnen kijken om die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik betwijfel dat ze bij Alternate daadwerkelijk gaan leveren. Ze hebben namelijk aangegeven dat ze, in Nederland tenminste, geen AMD Radeon kaarten hebben ontvangen en verkopen alleen de board partners.
De board partners mogen pas op 25 november verkocht worden. Hoe dan kunnen ze bij Alternate nu leveren?

Of is het Alternate.de geweest? Want dat is een ander verhaal (die leveren ook doodleuk tray CPU uit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bedenkelijk
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-08-2023
uit nieuwsgierigheid marktplaats maar eens geopend en dan valt mijn mond toch open van advertenties als dit:
https://www.marktplaats.n...3080.html?previousPage=lr

Waar iemand gewoon 1000 euro (bij alternate) heeft betaald en dan vervolgens zoiets heeft van naaah toch maar niet |:( Dan retour je het toch gewoon aan de winkel voor de volle pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansolo2345
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-07-2024
MaXeRs schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:54:
[...]

HOUD MOED ALLEN!!

We are shipping every day ! AMD :)

Een lang gesprek over de nieuwe kaarten van AMD en in het bijzonder voor ons over beschikbaarheid
vanaf 17:00

YouTube: Talking Radeon RX 6800 Series & Ryzen 5000 With AMD's Scott Herkelma...
Doet me een beetje hier aan denken, geven ze ook aan dat het merendeel van de voorraad naar de partners gaat (wat we dus hopelijk de 25ste gaan zien) YouTube: AMD's Big Screw Up

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaXeRs
Het belangrijkste voor diegene die nog een kaart tegen een redelijke prijs wil ontvangen.

Hou dagelijks rond 15:00 AMD.com in de gaten en zorg dat je PayPal of een creditcard klaar hebt liggen.

(y) success mede tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

MaXeRs schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:02:
Het belangrijkste voor diegene die nog een kaart tegen een redelijke prijs wil ontvangen.

Hou dagelijks rond 15:00 AMD.com in de gaten en zorg dat je een PayPal of een creditcard klaar hebt liggen.

Dit was ik inderdaad van plan!
Hopelijk wordt het nog wat voor januari.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberhank
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 18:21

Hou dagelijks rond 15:00 AMD.com in de gaten en zorg dat je een PayPal of een creditcard klaar hebt liggen.

Ik zie op de AMD-site geen (link naar) een bestelmogelijkheid ? (bovendien staat er nu Out Of Stock...)

Waar zou je die bestelknop moeten vinden, dan ?

Phanteks Enthoo Luxe | Corsair RM1000x SHIFT 80 PLUS Gold | Gigabyte X570 Aorus Master | AMD Ryzen™ 9 5950X | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | MSI GeForce RTX 4090 Suprim X | G.SKILL F4-3600C16D-32GTZN, Samsung 980 PRO PCle 4.0 NVMe M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
cyberhank schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:08:
[...]

Ik zie op de AMD-site geen (link naar) een bestelmogelijkheid ? (bovendien staat er nu Out Of Stock...)

Waar zou je die bestelknop moeten vinden, dan ?
Waar nu out of stock staat,staat normaal gesproken de bestel nu optie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberhank
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 18:21
MaXeRs schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:09:
[...]

Waar nu out of stock staat,staat normaal gesproken de bestel nu optie. ;)
|:( Klinkt logisch... (thanks)

Phanteks Enthoo Luxe | Corsair RM1000x SHIFT 80 PLUS Gold | Gigabyte X570 Aorus Master | AMD Ryzen™ 9 5950X | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | MSI GeForce RTX 4090 Suprim X | G.SKILL F4-3600C16D-32GTZN, Samsung 980 PRO PCle 4.0 NVMe M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
Als het jou gelukt was dan had ik je aangeraden om vandaag ook een loterij lot te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 14:53

Hou dagelijks rond 15:00 AMD.com in de gaten en zorg dat je PayPal of een creditcard klaar hebt liggen.

Ik vraag me dus af of er mensen met een CC is gelukt een bestelling te plaatsen die is bevestigd. Ik zie hier op het forum eigenlijk alleen mensen een bevestiging krijgen die middels PayPal hebben betaald. Hopelijk heb ik dit mis :)

Gisteren heb ik het betaalproces helemaal kunnen doorlopen (CC), echter is er geen bevestiging gekomen/een reservering gemaakt op de CC.

Dus heeft iemand een mail bevestiging ontvangen als je met CC de betaling hebt voltooid ipv Paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmhs
  • Laatst online: 24-09 16:22
Djie schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:45:
[...]

Ik vraag me dus af of er mensen met een CC is gelukt een bestelling te plaatsen die is bevestigd. Ik zie hier op het forum eigenlijk alleen mensen een bevestiging krijgen die middels PayPal hebben betaald. Hopelijk heb ik dit mis :)

Gisteren heb ik het betaalproces helemaal kunnen doorlopen (CC), echter is er geen bevestiging gekomen/een reservering gemaakt op de CC.

Dus heeft iemand een mail bevestiging ontvangen als je met CC de betaling hebt voltooid ipv Paypal?
Dat is mij ook gelukt maar ook geen bevestiging. Ik denk dat dit komt doordat er simpelweg geen voorraad meer is maar je toch in dit proces zit. In dit geval gaat er ook geen geld van je paypal account waardoor er dus ook geen bevestiging mail komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Is er al iemand met een verzendbevestiging vanuit AMD?

Bij mij staat het nog steeds op: Order in Process.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dylo
  • Laatst online: 15-07 12:20
Zowel woensdag als gister meerdere malen het paypal process doorlopen, dan ben je beide keren zo vol van adrenaline en geluk dat het dan toch misschien lukt.. En vervolgens krijg je na betaling geen order confirmation en voel je je de rest van de dag weer super kut.. Hopelijk lukt het vandaag (als er weer wat opgezet wordt) wel.
Pagina: 1 ... 19 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord