• Neijwiert
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-05 10:02
Ch3ckmate schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:52:
[...]

Oei ok heb het even geëdit, ik ben van België maakt dat verschil? Dacht gelezen te hebben dat sms fedex zegt en DHL levert? Ben wss dingen door elkaar aan het halen.

Edit: net via quick order lookup op AMD gekeken en daar spreek men ook van Fedex shipment dus het kan best zijn.
Nee is gewoon DHL. AMD is te lui om dat aan te passen.

Verwijderd

fedex is wel actief in Nederland maar wordt geleverd via dhl

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-05 09:35
Mical! schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:42:
Script waarvan ik gebruik heb gemaakt:
javascript:(async () => { s=document.createElement('script'); s.innerHTML=(await (await fetch(`https://gist.githubusercontent.com/PartAlert/a9e8bb6f3b6709ba3a56665164f03978/raw/amd.js?v=${new Date().getTime()}`)).text()); document.body.appendChild(s); })()
Zoals wel vaker gezegd; gebruik niet dit script maar het TW script wat ook ergens in dit topic staat!

In potentie is bovenstaande een onveilig script omdat je simpelweg de code ophaalt van iemand die wellicht op een later moment kan beslissen om iets toe te voegen waarmee hij jouw credit card gegevens kan binnenhalen bijvoorbeeld.

Je herkent het onveilige deel door
code:
1
fetch(`https://gist
Het andere script is een stukje langer en haalt geen externe resources op.
Ik stel voor "de geit is gemolken" :D

[ Voor 8% gewijzigd door Soepstengel op 14-05-2021 15:24 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Mical!
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09-2023
[quote]Soepstengel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:21:
[...]

Zoals wel vaker gezegd; gebruik niet dit script maar het TW script wat ook ergens in dit topic staat!

In potentie is bovenstaande een onveilig script omdat je simpelweg de code ophaalt van iemand die wellicht op een later moment kan beslissen om iets toe te voegen waarmee hij jouw credit card gegevens kan binnenhalen bijvoorbeeld.

code:
1

Sorry, dat wist ik niet! Ik zal het script in mijn reactie verwijderen om het veilig te houden.

• Slupor
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21:11
Het gaat hier (begrijpelijkerwijs) vrijwel alleen nog over de drops bij AMD, maar het lijkt erop dat Mindfactory weer een batch kaarten van Sapphire heeft ontvangen, waaronder de RX6800 Pulse. Ze zijn veel te duur natuurlijk, maar lijken dus toch te bestaan. :P
Heel misschien wat hoop dat er toch Sapphire kaarten richting Europa komen, en hopelijk ook NL. Geen garanties natuurlijk, maar je zou zeggen dat een webshop als AZERTY toch een keer wat moet ontvangen. Voor zover ik weet hebben ze sinds launch 0 exemplaren van de 6800 Pulse ontvangen.

Weet iemand trouwens waarom de NL webshops zo verschrikkelijk slecht beleverd worden, terwijl verschillende Duitse webshops al honderden stuks van specifieke modellen hebben ontvangen? Bij MF is de Pulse al meer dan 200x verkocht..

Strava

Slupor schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:07:
Het gaat hier (begrijpelijkerwijs) vrijwel alleen nog over de drops bij AMD, maar het lijkt erop dat Mindfactory weer een batch kaarten van Sapphire heeft ontvangen, waaronder de RX6800 Pulse. Ze zijn veel te duur natuurlijk, maar lijken dus toch te bestaan. :P
Heel misschien wat hoop dat er toch Sapphire kaarten richting Europa komen, en hopelijk ook NL. Geen garanties natuurlijk, maar je zou zeggen dat een webshop als AZERTY toch een keer wat moet ontvangen. Voor zover ik weet hebben ze sinds launch 0 exemplaren van de 6800 Pulse ontvangen.

Weet iemand trouwens waarom de NL webshops zo verschrikkelijk slecht beleverd worden, terwijl verschillende Duitse webshops al honderden stuks van specifieke modellen hebben ontvangen? Bij MF is de Pulse al meer dan 200x verkocht..
Omdat in Nederland de importeur/leverancier alle openstaande orders heeft geannuleerd. Vervolgens is het aan de webwinkel om een nieuwe order, tegen een hogere prijs, te plaatsen. Dat laatste lijken ze dus niet te doen.

Ergens snap ik het ook wel want amino voor AMD AIB was vanaf het begin al niet hoog omdat de prijzen dusdanig afweken van MSRP.

De prijzen in Duitsland waren daarentegen wat vriendelijker, en de markt is daar natuurlijk een veelvoud van NL/BE.

[ Voor 4% gewijzigd door Postman op 14-05-2021 16:42 ]

• Leroy1909
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-05 09:56
Postman schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:41:
[...]

Omdat in Nederland de importeur/leverancier alle openstaande orders heeft geannuleerd. Vervolgens is het aan de webwinkel om een nieuwe order, tegen een hogere prijs, te plaatsen. Dat laatste lijken ze dus niet te doen.

Ergens snap ik het ook wel want amino voor AMD AIB was vanaf het begin al niet hoog omdat de prijzen dusdanig afweken van MSRP.

De prijzen in Duitsland waren daarentegen wat vriendelijker, en de markt is daar natuurlijk een veelvoud van NL/BE.
Vrij logisch ook, een 6700XT van verschillende merken bij Megekko is vrijwel dezelfde prijs als een 6900XT bij AMD. Wel volgende dag in huis lol. Voorraad is er dus wel, maar niemand koopt het.

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:57
Soepstengel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:21:
[...]

Ik stel voor "de geit is gemolken" :D
Verleden tijd, gemolken... klopt wel als je niet oplet ;)

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

• rvanlaar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-06-2023
Leroy1909 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:54:
[...]

Vrij logisch ook, een 6700XT van verschillende merken bij Megekko is vrijwel dezelfde prijs als een 6900XT bij AMD. Wel volgende dag in huis lol. Voorraad is er dus wel, maar niemand koopt het.
Er lijkt inderdaad meer stock te zijn. De prijs voor de 6700xt is ook licht gedaald. Ik ben benieuwd of er meer stock aan zit te komen of niet, zodat de prijzen ook echt gaan dalen.

Begin van het jaar was er tijdelijk ook meer stock van de Ryzen CPUs, waardoor de prijzen iets daalde. Daarna droogde het weer op, tot een paar weken geleden er opeens weer schot in zat.

• Slupor
Postman schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:41:
[...]

Dus je acht de kans klein dat op een redelijke termijn de wachtrijen nog worden ingelopen? Ik vraag me af wat de webshops gaan doen, zouden ze uit eigen beweging orders gaan annuleren, of wachten tot de distributeur de prijzen weer gaat verlagen (wat ik dit jaar eigenlijk niet meer zie gebeuren). Wel vreemd dat er dan wel nog RTX kaarten van bv ASUS tegen de oorspronkelijke prijzen worden uitgeleverd. Of zouden de webshops hierop een verlies voor lief nemen?
De eerste 2 maanden na release waren de AIB prijzen nog wel redelijk trouwens, er waren best wel wat kaarten voor 100-150 euro boven MSRP beschikbaar voor preorder. Alleen in de praktijk is hiervan nog vrijwel niets geleverd..

Altijd Sapphire kaarten gehad maar het lijkt erop dat ik het toch met de reference 6800 moet doen (heb dus eigenlijk niets te klagen). :9 Maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar wat zich achter de schermen bij de webshops en distributeurs afspeelt.

Strava

Verwijderd

Ter vergelijking. Mijn Sapphire 4870 uit 2011 kostte 135,82. Mijn Sapphire 7850 uit 2012 kostte 212,45. De Sapphire RX 6800 PULSE OC was in januari 2021 €729.

• Leroy1909
Slupor schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:37:
[...]

Dus je acht de kans klein dat op een redelijke termijn de wachtrijen nog worden ingelopen? Ik vraag me af wat de webshops gaan doen, zouden ze uit eigen beweging orders gaan annuleren, of wachten tot de distributeur de prijzen weer gaat verlagen (wat ik dit jaar eigenlijk niet meer zie gebeuren). Wel vreemd dat er dan wel nog RTX kaarten van bv ASUS tegen de oorspronkelijke prijzen worden uitgeleverd. Of zouden de webshops hierop een verlies voor lief nemen?
De eerste 2 maanden na release waren de AIB prijzen nog wel redelijk trouwens, er waren best wel wat kaarten voor 100-150 euro boven MSRP beschikbaar voor preorder. Alleen in de praktijk is hiervan nog vrijwel niets geleverd..

Altijd Sapphire kaarten gehad maar het lijkt erop dat ik het toch met de reference 6800 moet doen (heb dus eigenlijk niets te klagen). :9 Maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar wat zich achter de schermen bij de webshops en distributeurs afspeelt.
Zijn toch al verschillende artikelen over geschreven. Of het echt de waarheid is weet ik ook niet joh, maar chip tekort hoor je overal in de wereld, plus grote vraag, plus duurdere grondstoffen, plus duurdere transportkosten. Ik weet niet meer wie of wat het een aantal maanden geleden geschreven had, maar er was een merk die zelfs zei dat de MRSP veel te laag is, dat een 6800XT al rond de €800 was met minimale marge bij de fabrikant zelf.
Het zou wel verklaren waarom bij de AMD drops ook zo weinig 6800XT’s tevoorschijn komen, maar wel veel 6900XT. Aan de andere kant, AIB 6900XT zie je ook niet echt onder de €1800 ofzo. Ergens doet iemand een slinks trucje zou je zeggen.

• Slupor
Leroy1909 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:06:
[...]

Zijn toch al verschillende artikelen over geschreven. Of het echt de waarheid is weet ik ook niet joh, maar chip tekort hoor je overal in de wereld, plus grote vraag, plus duurdere grondstoffen, plus duurdere transportkosten. Ik weet niet meer wie of wat het een aantal maanden geleden geschreven had, maar er was een merk die zelfs zei dat de MRSP veel te laag is, dat een 6800XT al rond de €800 was met minimale marge bij de fabrikant zelf.
Het zou wel verklaren waarom bij de AMD drops ook zo weinig 6800XT’s tevoorschijn komen, maar wel veel 6900XT. Aan de andere kant, AIB 6900XT zie je ook niet echt onder de €1800 ofzo. Ergens doet iemand een slinks trucje zou je zeggen.
Ja, heb de artikelen erover ook wel gelezen. :P Ik vraag me gewoon af hoe de webwinkels alle openstaande preorders en wachtrijen gaan afhandelen. :?

Strava

• Leroy1909
Slupor schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:54:
[...]

Ja, heb de artikelen erover ook wel gelezen. :P Ik vraag me gewoon af hoe de webwinkels alle openstaande preorders en wachtrijen gaan afhandelen. :?
Als ik hier en daar lees dat mensen 5+ maanden al wachten... dan denk ik dat er bar weinig geleverd gaat worden. Ik zou m'n geld aan iets anders hebben besteed dan het op de bank laten staan bij een webshop.

• GodZZila
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-05 09:48
ik heb zojuist de DHL tracking code ontvangen in de mail. WHOOP WHOOP

• Leroy1909
GodZZila schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:29:
ik heb zojuist de DHL tracking code ontvangen in de mail. WHOOP WHOOP
Yep, hier ook :)

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-05 09:35
Hier ook al een verzend bevestiging! Komt die dan morgen al binnen? Tracking doet het nog niet (spontaan ongeduldig hier...)

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:56
Soepstengel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:59:
Hier ook al een verzend bevestiging! Komt die dan morgen al binnen? Tracking doet het nog niet (spontaan ongeduldig hier...)
Nee, het wordt verstuurd via DHL zakelijk. Dus volgende week pas.

• GodZZila
Lizard schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:05:
[...]

Nee, het wordt verstuurd via DHL zakelijk. Dus volgende week pas.
Wat lizzard zegt klopt helemaal. Bij mij staat er albij maandag 08:00-18:00 .

Ik zie alleen dat ik een klein foutje heb gemaakt met het adress en dat is dat ik het op het werk aan laat komen ipv thuis. Dus dit wordt weer een dagje werk.

Moet alleen eerst even ziekenhuis om 09:10 dus hoop dat ze niet voor 10:00 komen. Hang voor de zekerheid wel even een briefje op dat hij het in de luchtsluis mag neerleggen ;)

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-05 21:21
GodZZila schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 08:01:
[...]

Wat lizzard zegt klopt helemaal. Bij mij staat er albij maandag 08:00-18:00 .

Ik zie alleen dat ik een klein foutje heb gemaakt met het adress en dat is dat ik het op het werk aan laat komen ipv thuis. Dus dit wordt weer een dagje werk.

Moet alleen eerst even ziekenhuis om 09:10 dus hoop dat ze niet voor 10:00 komen. Hang voor de zekerheid wel even een briefje op dat hij het in de luchtsluis mag neerleggen ;)
Same here, ook maandag tussen 8 en 18 volgens mij pakken ze dan heel Nederland. Scorpio heeft levering ook al op maandag staan, hij woont in het noorden en ik in het zuiden.
Volgende week dan maar eens kijken hoe ik mijn huidige AMD de verkoop in ga doen.

Always bet on Huub

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:47

Secsytime

Automagisch

AANGEKOMEN IN JOUW REGIO

Zou het zin hebben om te bellen of ik hem op het depot op kan halen vandaag? 😈

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Secsytime schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 13:54:
AANGEKOMEN IN JOUW REGIO

Zou het zin hebben om te bellen of ik hem op het depot op kan halen vandaag? 😈
Je kan het altijd proberen.

Heeft het vaak fout

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:39
Beetje jaloers, ik heb nog geen verzending voor de 6800. Welke model hebben jullie besteld of moet ik mij nu langzaam zorgen maken over een eventuele annulering...

• Mr. Rawnar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 15:10

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Leveringsbrief binnen gekregen en verwachte levertijd is ook hier maandag van 8:00 tot 18:00. Gelukkig werk ik door corona thuis dus kan ik rustig op de deurbel wachten. Bij mij gaat het op een RX 6800.

AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

FireBladeX schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:57:
Beetje jaloers, ik heb nog geen verzending voor de 6800. Welke model hebben jullie besteld of moet ik mij nu langzaam zorgen maken over een eventuele annulering...
6900 XT

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-05 19:09
6800, staat gepland voor maandag. Maak je geen zorgen. Je hebt genoeg tijd

• ChrisTheJuan
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-03 17:43
Alle mails over annulering worden volgens mij vrijdagochtend al verzonden. Dus als je order geannuleerd zou zijn, zou je dat waarschijnlijk al wel weten.

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:49
kijk zeker in je spamfolder maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan :)

• Leroy1909
Ik had echt niet verwacht dat het zo snel verzonden zou worden. Afgaand op de eerdere bestellingen hier in het topic duurde het een stuk langer.

Maandag zit ik in ieder geval de hele dag in de gang :P

• Ch3ckmate
Best jammer want nu is die dopamine rush sneller over als het product zo snel toekomt. Moet ik volgende week weer wat anders kopen :(

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Ch3ckmate schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:06:
Best jammer want nu is die dopamine rush sneller over als het product zo snel toekomt. Moet ik volgende week weer wat anders kopen :(
Als je hem nu verkoopt kan je elke week weer stressen.

Heeft het vaak fout

• Ch3ckmate
tailfox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:10:
[...]

Als je hem nu verkoopt kan je elke week weer stressen.
Dat zou inderdaad kunnen...maar er staat dat je het vaak fout hebt dus ik vertrouw je advies niet helemaal.

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Ch3ckmate schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:24:
[...]

Dat zou inderdaad kunnen...maar er staat dat je het vaak fout hebt dus ik vertrouw je advies niet helemaal.
Ik ben de stress dealer.

Heeft het vaak fout

Kijk ook even op de online status pagina. Wachtwoord staat in de 2de e-mail (Order Confirmation).

Vorige week was ook het merendeel op vrijdag verzonden, maar sommige kregen pas op maandag een verzending.

Zoals al gezegd zijn alle annuleringen al in de nacht van donderdag op vrijdag verwerkt, ik zou mij persoonlijk nu geen zorgen meer maken (tenzij je een e-mail gemist hebt, daarom dus even de online status bekijken).

• Vanbeton
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-05 18:59
Stuur die kaart maar op dan ja! Ik heb al genoeg dopamine rushjes gehad oOo

(zonder resultaat sssst)

[ Voor 15% gewijzigd door Vanbeton op 15-05-2021 19:55 ]

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Vanbeton schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:54:
Stuur die kaart maar op dan ja! Ik heb al genoeg dopamine rushjes gehad oOo

(zonder resultaat sssst)
We hebben net besloten dat de dopamine rush het belangrijkste is. Iedereen verkoopt daarom ook zijn videokaart voor 120 procent koop prijs.

Heeft het vaak fout

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-03 14:26
Mical! schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:37:
[quote]Soepstengel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:21:
[...]

code:
1

Sorry, dat wist ik niet! Ik zal het script in mijn reactie verwijderen om het veilig te houden.
Dan ga je toch gewoon naar die extern .js inhoud (https://gist.githubuserco...56665164f03978/raw/amd.js )
en check en kopieer je dit naar je browser als je zo paranoide bent.
Extern zorgt ervoor dat het script up to date is en gebruikers niet massaal de oude versie gebruiken.
Dit hele Paranoïde gedoe alsof er een geheimzinnigs script wordt uitgevoerd. :+

ps: de TW is precies hetzelfde als de externe.

• michaelkamen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 10:08
Ik vraag me al een tijdje af waarom deze advertentie al redelijk lang op Tweakers staat...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fo_ZamsRUzDftQ_g5ZGaixZGqaA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l3zwuc33lbZMAOWhdcVvrLAh.jpg?f=fotoalbum_large

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-05 17:01
michaelkamen schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:18:
Ik vraag me al een tijdje af waarom deze advertentie al redelijk lang op Tweakers staat...
[Afbeelding]
Omdat je voor 80-100€ meer een 6900xt kan kopen?

Deze kaart komt ook van amd af

[ Voor 3% gewijzigd door Stef87 op 16-05-2021 15:28 ]

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

• michaelkamen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 10:08
Stef87 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:28:
[...]

Omdat je voor 80-100€ meer een 6900xt kan kopen?

Deze kaart komt ook van amd af
Alle anders 6800xt's voor deze prijs zijn allang weg. Waarom blijft deze staan? Is het de advertentie met spelfouten?

• Pedje-san
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-05 12:46
michaelkamen schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:30:
[...]

Alle anders 6800xt's voor deze prijs zijn allang weg. Waarom blijft deze staan? Is het de advertentie met spelfouten?
Omdat hij geen reactie geeft. :)

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 08:59
Pedje-san schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:33:
[...]

Omdat hij geen reactie geeft. :)
Die persoon wacht vast nog op de 6800XT drop voordat deze reageert...

• Alphacell
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-05 09:46
Ik heb vrijdag de mail gehad met het ordernummer en wachtwoord, echter als ik dit invul bij de link van het mailtje. dan staat er: Incorrect order number and/or password. www.amd.com/onlinestorehelp.

• Mitchrps
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-05 07:03
Alphacell schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:00:
Ik heb vrijdag de mail gehad met het ordernummer en wachtwoord, echter als ik dit invul bij de link van het mailtje. dan staat er: Incorrect order number and/or password. www.amd.com/onlinestorehelp.
Heb je ook al de andere inlog optie geprobeerd? Met e-mail en laatste 4 cijfers van je creditcard.

• Alphacell
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-05 09:46
Mitchrps schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:02:
[...]

Heb je ook al de andere inlog optie geprobeerd? Met e-mail en laatste 4 cijfers van je creditcard.
Ik heb direct met paypal betaald dus dit gaat niet denk ik?

• Ch3ckmate
Alphacell schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:00:
https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage

op die site?

bij mij nu ook een fout

Werkte perfect voordien...

• junneh
  • Laatst online: 26-05 18:24
Bij mijn RMA order krijg ik nu ook een fout, deed het 2 weken goed. Zal wel aan de site liggen.

Hoop dat ze er maandag nog verzendingen uitgooien en ik mn kaartje ook weer krijg

• Mitchrps
Alphacell schreef op zondag 16 mei 2021 @ 17:04:
[...]

Ik heb direct met paypal betaald dus dit gaat niet denk ik?
Geen idee of je dan een alternatief hebt, maar het werkt bij mij inderdaad ook niet meer. Ik vermoed dat de kaarten al geleverd zijn voordat we weer kunnen checken hehe.

• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-05 20:32
De order lookup page lijkt weer te werken (hier doetie het iig). Ik kan indd ook de 5800x niet in mn mandje krijgen.
freedzed6 schreef op zondag 16 mei 2021 @ 13:19:
[...]

Dan ga je toch gewoon naar die extern .js inhoud (https://gist.githubuserco...56665164f03978/raw/amd.js )
en check en kopieer je dit naar je browser als je zo paranoide bent.
Extern zorgt ervoor dat het script up to date is en gebruikers niet massaal de oude versie gebruiken.
Dit hele Paranoïde gedoe alsof er een geheimzinnigs script wordt uitgevoerd. :+

ps: de TW is precies hetzelfde als de externe.
Wat gaan ze updaten aan dat externe script dan?
Voor de laatste keer: je kunt met JavaScript injectie op de AMD site o.a. CC en PayPal gegevens buit maken. Dit is geen theorie, ik heb dit zelf werkend gekregen op 2 aparte systemen met aparte IP adressen.

Gebruik dus vooral dat PA script en blijf vooral die link verdedigen, dan haal ik binnenkort mijn fork wel offline. Echt begin een beetje ziek te worden van dit, snap nu waarom zquarefish op het Hardwareluxx forum de drop melding voor een week heeft opgeschort (daar zitten ook tientallen mensen die het altijd beter weten).

• Ch3ckmate
Postman schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:03:
[...]

Voor de laatste keer: je kunt met JavaScript injectie op de AMD site o.a. CC en PayPal gegevens buit maken. Dit is geen theorie, ik heb dit zelf werkend gekregen op 2 aparte systemen met aparte IP adressen.

Gebruik dus vooral dat PA script en blijf vooral die link verdedigen, dan haal ik binnenkort mijn fork wel offline. Echt begin een beetje ziek te worden van dit, snap nu waarom zquarefish op het Hardwareluxx forum de drop melding voor een week heeft opgeschort (daar zitten ook tientallen mensen die het altijd beter weten).
Je script heeft me alvast goed geholpen so please keep.

Wel kleine opmerking, scroll eens door de gepinde posts, daarin wordt het github PA script minstens 2x vernoemd en aangeprezen. Nogal verwarrend na een tijdje.

• GodZZila
Postman schreef op zondag 16 mei 2021 @ 22:03:
[...]

gewoon negeren, ze moeten maar doen wat ze zelf willen, je hebt ze nu genoeg gewaarschuwd. mocht er wat gebeuren hoef je je je zelf niks te verwijten je hebt het vaak zat verkondigd. betweeters heb je er altijd tussen zitten. op dit moment staat er niks raars op die externe url maar het kan altijd gebeuren wat je zelf al vaak genoeg hebt medegedeeld ;)

• ExF2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 24-05 23:16
Bij deze nog even hartelijk dank voor de waarschuwing! Ik heb het bookmark script nu ook aangepast.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lh3G2e3pRZ-pRTTfEH3J8k5VBJo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SyNauMxbEspLrrUUCPsNsNG2.jpg?f=fotoalbum_large

• Straat_Joekel
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:59
Postman schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:22:
[...]

En vervolgens reed die door zonder bij jou aan te bellen? :')
Hou het even gezellig :) Ik kreeg gelijk flashbacks en ben nog steeds bezig daardoor!
Weer wat meer geruchten over de 6600 en 6700XT: https://www.igorslab.de/e...-limit-as-the-rx-5500-xt/

Deze zouden 8GB GDDR6 krijgen, met een 128-bit bus. Qua positie iets onder de 6700XT, wat op zich ook wel logisch is (28/32 compute unites bijv.). Maar vooral de TDP van 130W is interessant te noemen.
Daarentegen is er wel een PCIe probleem. Het lijkt dat er alleen x8 ondersteuning is. Bij PCIe 4 waarschijnlijk geen probleem, maar bij PCIe 3 gaat dit wel voor een bottleneck zorgen. Dusdanig zelfs dat een 6600(XT) niet de moeite waard is voor een upgrade als je alleen een PCIe 3 mamaplank hebt.

Tevens zal een OC 6600XT niet eens in de buurt kunnen komen van een 6700 (gerucht).

Als de prijs een beetje interessant is zou dit toch nog een leuke optie kunnen worden, maar dan zou de 6600XT al max. 350 euro moeten kosten en een 6600 onder de 300 euro, misschien zelfs meer richting de 250 euro. Vrees alleen dat het allemaal wat dichter op elkaar geplaatst gaat worden.

Kans is ook aanwezig dat deze chips voorlopig helemaal niet als losse GPU verkocht gaan worden en alleen naar niet bestaande laptop varianten komen. Ergens goed dat de focus ligt op voldoende van de huidige GPU maken, maar voor mensen met een beperkt budget is en blijft het huilen.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Postman schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:22:
[...]

En vervolgens reed die door zonder bij jou aan te bellen? :')
Haha nee, gelukkig niet! Heb de 6900 XT net ingebouwd :P

• Gewoonmaikel
  • Laatst online: 24-11-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xQLYTGb_6LdinkdXnREQqFI4pSo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ip01tssHp4OfHBk9n8eiBBkR.jpg?f=fotoalbum_large

Jeej hier 6800 binnen

[ Voor 22% gewijzigd door Gewoonmaikel op 17-05-2021 10:10 ]

• Mr. Rawnar

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

En dan een plaatje van een 6700 XT laten zien.

AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE

• Gewoonmaikel
Mr. Rawnar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:10:
[...]

En dan een plaatje van een 6700 XT laten zien.
Ja was te snel, gewijzigd 8)7

• Straat_Joekel
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:59
Postman schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:37:
[...]

Sorry :(:)

Nog even terugkomend daarop: heb je wel geld terug kunnen krijgen bij AMD? En welke GPU was je ook alweer op zoek naar?
Jazeker, de centjes zijn binnen en een week later ook de verzendkosten dus er is niet onder geleden. Het ging toen om die eerste drop van de 6800XT MB waarvan ik er 1 te pakken had.

Ik had natuurlijk een ticket aangemaakt en er wat belletjes aan gewaagd en hoewel men de klant makkelijk probeert af te poederen ("het was de schuld van DHL") heb ik hen gewezen op het feit dat AMD de supply-chain designer is en het naar mijn weten onredelijk is om een fout van hun supply chain partner volledig af te schuiven op een klant. Des te meer omdat ik een e-mail heb van de DHL waarin zij hun fout ruiterlijk toegeven. Ik heb de stille hoop dat ze er alsnog eentje handmatig voor mij bestellen (dat zou overigens wel een unicum zijn).

Voor nu draai ik nog steeds op een GTX-770 dus ik ga donderdag alweer proberen een vervanger te verkrijgen (6800 bij voorkeur en anders de 6700XT), zodat ik toch echt vooruit kan voor het geval het niets wordt bij AMD.

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-05 00:17

Kiwi

Gadgetfreak

Hier ook net mijn 6900XT ontvangen. Tracking informatie klopte weer eens niet i.v.m. dubbele huisnummer toevoeging, maar op het pakket staat gelukkig wel het volledige adres.

Straks even wisselen met mijn 6800XT, die gaat door naar een vriend.

• Ch3ckmate
Hier om 9u gehad :)

• Zace
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-03 08:48
Kiwi schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:28:
Hier ook net mijn 6900XT ontvangen. Tracking informatie klopte weer eens niet i.v.m. dubbele huisnummer toevoeging, maar op het pakket staat gelukkig wel het volledige adres.

Straks even wisselen met mijn 6800XT, die gaat door naar een vriend.
Jaloers! Had ik maar zulke vrienden :+
Hier gewoon weer klaarzitten aanstaande donderdag.

Zie trouwens ook dat de CAT pagina nu doorverwijst naar de hoofdpagina?

• Leroy1909
Zace schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:34:
[...]

Jaloers! Had ik maar zulke vrienden :+
Hier gewoon weer klaarzitten aanstaande donderdag.

Zie trouwens ook dat de CAT pagina nu doorverwijst naar de hoofdpagina?
Klopt, was afgelopen donderdag een half uur voor de drop ofzo ineens aangepast.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Moet zeggen dat ik de 6900 XT wat tegen vind vallen tov de 6800 XT..

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:27
Secsytime schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:39:
Moet zeggen dat ik de 6900 XT wat tegen vind vallen tov de 6800 XT..
De meerprijs staat niet in verhouding tot de extra prestaties. Dat kwam ook naar boven in de verschillende reviews van de kaart. Prijs/prestatie (aan MSRP) zit je beter met de 6800(XT). Ik ben wel blij met mijn 6900XT en heb geen probleem met de prijs tegenover de prestaties, iets wat vooraf bekend was voor mij.

Je kunt altijd proberen een 6800XT te bemachtigen om je daarna je 6900XT door te verkopen. Als je daarvoor geen hoofdprijs vraagt, raak je die zeker kwijt.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Flying schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:41:
[...]

De meerprijs staat niet in verhouding tot de extra prestaties. Dat kwam ook naar boven in de verschillende reviews van de kaart. Prijs/prestatie (aan MSRP) zit je beter met de 6800(XT). Ik ben wel blij met mijn 6900XT en heb geen probleem met de prijs tegenover de prestaties, iets wat vooraf bekend was voor mij.

Je kunt altijd proberen een 6800XT te bemachtigen om je daarna je 6900XT door te verkopen. Als je daarvoor geen hoofdprijs vraagt, raak je die zeker kwijt.
Ik heb beide kaarten, en net de 6900 XT omgewisseld met de 6800 XT.. maar de 6900 XT performed slechter, wat nogal vreemd is.

Ook zou het op 1440p niet veel uit moeten maken, maar alsnog..
Leroy1909 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:36:
[...]

Klopt, was afgelopen donderdag een half uur voor de drop ofzo ineens aangepast.
Er zijn nog wel manieren, maar die worden terecht niet gedeeld. Zo waren er op vrijdag al een paar geplaatst op diverse forums en deze zijn ondertussen ook gedicht.

Ik hoop deze week nog voor de drop een pagina online te kunnen zetten die de CAT info laat zien. Op die manier is de info nog wel beschikbaar en blijft de mogelijkheid hopelijk open.

• Leroy1909
Postman schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:01:
[...]

Er zijn nog wel manieren, maar die worden terecht niet gedeeld. Zo waren er op vrijdag al een paar geplaatst op diverse forums en deze zijn ondertussen ook gedicht.

Ik hoop deze week nog voor de drop een pagina online te kunnen zetten die de CAT info laat zien. Op die manier is de info nog wel beschikbaar en blijft de mogelijkheid hopelijk open.
Zou mooi zijn als er ergens iets van info zou komen wat een redelijke indicatie kan geven wat er komt met een drop.
Ik ga nog steeds voor een 6800XT, wel een 6900XT kunnen scoren vorige week, maar die gaat dan de deur uit.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

You are right, sorry!

• MrImpulsive
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:04
Leroy1909 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:03:
[...]

Zou mooi zijn als er ergens iets van info zou komen wat een redelijke indicatie kan geven wat er komt met een drop.
Ik ga nog steeds voor een 6800XT, wel een 6900XT kunnen scoren vorige week, maar die gaat dan de deur uit.
Ja, dat zou inderdaad erg fijn zijn. Ik wil ook graag een 6800XT, maar die is al weken lang niet gedropt...

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 08:59
MrImpulsive schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:17:
[...]

Ja, dat zou inderdaad erg fijn zijn. Ik wil ook graag een 6800XT, maar die is al weken lang niet gedropt...
Prijstechnisch wilde ik ook de 6800XT, ik zie niet het nut voor de meerprijs tov de extra performance. Maar nu er een 6900XT in zit en ik op min 60fps high-ultra op 4K zit denk ik daar niet meer aan en geniet ik er nog steeds van.

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 10:05
Deze donderdag maar weer proberen. Die cat id pagina van Digital River lijkt er uit te liggen, is daar al een alternatief voor?

• GodZZila
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/14lFozQ3FnkHajpaow6WCPenGbE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VZjoFhYUJZftvQE3GUjplIhb.jpg?f=fotoalbum_large

hier ook binnen. hoefde dus maar een halve dag op het werk te zitten uit eindelijk ;)

vanavond maar is inbouwen. heb ook nog de volgende kabel besteld.
https://www.amazon.nl/LIN...Contactdoos/dp/B089958K2H

of was er nog een goedkoper alternatief geweest? Ik heb een 3.0 versie gehad van coirsair maar die werkte niet.

• pcgamers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-05 12:03
Mijn 6800 heeft nog steeds de status: order in proces. Meerdere mensen dit probleem? Lijkt dus nog niet verzonden..

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-05 15:15
Secsytime schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:46:
[...]

Ik heb beide kaarten, en net de 6900 XT omgewisseld met de 6800 XT.. maar de 6900 XT performed slechter, wat nogal vreemd is.

Ook zou het op 1440p niet veel uit moeten maken, maar alsnog..
Zou je deze opmerking in cijfers uit kunnen drukken?

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 14-05 16:49
-

[ Voor 100% gewijzigd door CHKYBSTRD op 17-05-2021 13:19 ]

Stay hungry, stay foolish!

Verwijderd

pcgamers schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:42:
Mijn 6800 heeft nog steeds de status: order in proces. Meerdere mensen dit probleem? Lijkt dus nog niet verzonden..
Er wordt soms nog wel op dinsdag geleverd volgens mij zelfs woensdag, zou echt jammer zijn als ze nu nog je order zouden cancelen.

• junneh
  • Laatst online: 26-05 18:24
pcgamers schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:42:
Een andere tweaker en ik hebben dit ook nog. De andere tweaker heeft em ook donderdag besteld bij de drop.

Ik wacht op een RMA kaart (inname reeds voltooid) waarvan de status tijdens de drop donderdag ook versprong naar "order in proces"

Hopelijk vanavond een dhl mail....

• MrImpulsive
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:04
wauwwie schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:28:
[...]
Prijstechnisch wilde ik ook de 6800XT, ik zie niet het nut voor de meerprijs tov de extra performance. Maar nu er een 6900XT in zit en ik op min 60fps high-ultra op 4K zit denk ik daar niet meer aan en geniet ik er nog steeds van.
Helaas moet ik ook nog een nieuwe CPU kopen (nu tijdelijk een R3 3100, wordt waarschijnlijk de 5800X), dus dat + een 6900XT wordt wel heel veel. Er zit niets anders op dan hopen op een uiteindelijke 6800XT drop.

• Mr. Rawnar

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Hier is de 6800 ook binnen. Weinig opvulmateriaal nou eigenlijk geen. Vanavond maar eens kijken of ik hem eenvoudig kan uitwisselen met mijn Vega56.

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-05 18:27

tismij

???

wordt er nog steeds gekeken naar welke kaart je eerder hebt besteld?
Heb al een 6700xt kunnen bestellen voor mijn zoon maar wil er eigenlijk zelf ook wel 1 (nu een 1060).
6700xt is al echt ruim voldoende voor mij dus nog meer uitgeven voor een 6800(xt) omdat ik niet nogmaals een 6700xt kan bestellen vind ik zonde.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

• rzn
  • Laatst online: 20:18

rzn

Kun je hetzelfde paypal account gebruiken (ondanks verschillend aflever adres) bij een bestelling op de AMD website? Iemand ervaringen hiermee? :) En hoe gaan ze om met ip-adres etc
tismij schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:49:
wordt er nog steeds gekeken naar welke kaart je eerder hebt besteld?
Heb al een 6700xt kunnen bestellen voor mijn zoon maar wil er eigenlijk zelf ook wel 1 (nu een 1060).
6700xt is al echt ruim voldoende voor mij dus nog meer uitgeven voor een 6800(xt) omdat ik niet nogmaals een 6700xt kan bestellen vind ik zonde.
Wordt nog steeds gecontroleerd. Vorige week weer minstens 3 personen die een annulering daarom hebben gehad. De topicstart is dus nog steeds actueel op dat punt.
rzn schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:55:
Kun je hetzelfde paypal account gebruiken (ondanks verschillend aflever adres) bij een bestelling op de AMD website? Iemand ervaringen hiermee? :) En hoe gaan ze om met ip-adres etc
Zelfde PayPal en/of CC kan. Wel even e-mail, aflever- en factuuradres aanpassen (alle drie dus!). IP, telefoon en de rest wordt niet naar gekeken.
Mocht je met dezelfde PayPal account bedoelen dat je niets wijzigt hieraan (dus geen adres en e-mail aanpassing) dan is het antwoord: dit is nooit mogelijk geweest.

Zo hopelijk ben ik onduidelijk genoeg geweest zodat je zelf niet even hoefde te zoeken in dit topic :+

• Zace
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-03 08:48
Postman schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:21:
[...]

Wordt nog steeds gecontroleerd. Vorige week weer minstens 3 personen die een annulering daarom hebben gehad. De topicstart is dus nog steeds actueel op dat punt.

[...]

Zelfde PayPal en/of CC kan. Wel even e-mail, aflever- en factuuradres aanpassen (alle drie dus!). IP, telefoon en de rest wordt niet naar gekeken.
Mocht je met dezelfde PayPal account bedoelen dat je niets wijzigt hieraan (dus geen adres en e-mail aanpassing) dan is het antwoord: dit is nooit mogelijk geweest.

Zo hopelijk ben ik onduidelijk genoeg geweest zodat je zelf niet even hoefde te zoeken in dit topic :+
Maakt de naam/paypal account dan niet uit, zolang billing en shipping adres maar anders is?
Als dat het geval is heb ik misschien iemand die ook een poging voor me kan/wil doen bij de volgende drop.

• Mitchrps
Ik heb ondertussen ook de kaart mogen ontvangen. De doos van de videokaart was best beschadigd, de omdoos niet. Heeft het nog zin om hier melding van te maken? Verder staat in mijn verzendmail van zondag dat er in mijn online AMD omgeving een promotional code zou moeten staan, deze kan ik niet vinden. Hebben jullie hier ervaring mee?

• Gewoonmaikel
Zace schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:31:
[...]

Maakt de naam/paypal account dan niet uit, zolang billing en shipping adres maar anders is?
Als dat het geval is heb ik misschien iemand die ook een poging voor me kan/wil doen bij de volgende drop.
Ik heb een paar weken geleden een 6700XT te pakken weten te krijgen, en betaald met Paypal.
Vorige week een 6800 kunnen scoren (6700 gaat naar een maat voor zelfde prijs), weer betaald met mijn eigen Paypal, alleen adres van mijn moeder gebruikt. Dus naam, email, rekeningnr allemaal hetzelfde, alleen ander adres.
Weet niet of het komt omdat ik een ander type heb besteld, of omdat het een paar weken geleden was dat ik de 6700 heb gekocht, of dat ik geluk heb gehad, maar dit werkte voor mij.

• Rolfjes
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:00
Gewoonmaikel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:44:
[...]

Ik heb een paar weken geleden een 6700XT te pakken weten te krijgen, en betaald met Paypal.
Vorige week een 6800 kunnen scoren (6700 gaat naar een maat voor zelfde prijs), weer betaald met mijn eigen Paypal, alleen adres van mijn moeder gebruikt. Dus naam, email, rekeningnr allemaal hetzelfde, alleen ander adres.
Weet niet of het komt omdat ik een ander type heb besteld, of omdat het een paar weken geleden was dat ik de 6700 heb gekocht, of dat ik geluk heb gehad, maar dit werkte voor mij.
Je kan voor één adres alle verschillende type kaarten 1x kopen (dus 1x 6700xt, 6800, 6800xt, 6900xt). Je kan NIET twee keer dezelfde kaart (SKU) op één adres krijgen.

edit: typo

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Postman schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:21:
[...]

[...]

Werkt een alias mailadres ook? Bij Gmail is het namelijk zo dat die punten negeert in het mailadres.. dus op deze manier zou je een "ander" mailadres kunnen gebruiken terwijl het gewoon op je std. mail aankomt.

Verwijderd

Rolfjes schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:52:
[...]

Je kan voor één adres alle verschillende type kaarten 1x kopen (dus 1x 6700xt, 6800, 6800xt, 6900xt). Je kan NIET twee keer dezelfde kaart (SKU) op één adres krijgen.

edit: typo
Kan dat wel na bepaalde periode ? en zo ja hoe lang is deze periode ?

• Rolfjes
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:58:
[...]

Kan dat wel na bepaalde periode ? en zo ja hoe lang is deze periode ?
Geloof twee maanden, maar daar heb ik verder geen ervaring mee :/
Secsytime schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:56:
[...]

Werkt een alias mailadres ook? Bij Gmail is het namelijk zo dat die punten negeert in het mailadres.. dus op deze manier zou je een "ander" mailadres kunnen gebruiken terwijl het gewoon op je std. mail aankomt.
Ongetwijfeld. Het is een pure String.equals die ze lijken te gebruiken, ze gaan niet elke order nakijken of het misschien een beetje op een eerder gebruikt adres werkt. Zo kijken ze ook niet naar namen.
Pagina: 1 ... 175 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord