Verwijderd

ik was 1 minuut voor de alert aan het proberen en kon al niet meer bestellen.
dat kan nu toch niet... blijkbaar is de alert 2 minuten later gekomen dan de persoon die de drop hier meldde...

hoe ongeloofelijk moeilijk wordt dat hier?

• Vanbeton
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20-05 18:59
Ik zat er verdomme weer klaar voor en kreeg hem in mijn mandje, maar weer niks.. Op de discord iedereen binnen enkele seconden al in de checkout. Wat een ellende..

• verbaanr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-05 12:55
GewoonWouter schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:01:
ach, nog nooit zo dicht geweest, ik ben maar voor de 6800 gegaan...Paypal en alles lukte. Elke keer bij 'place order' ging ie terug naar het beginscherm...ouch :?
Heb je niet een mailtje gekregen? Ik moest twee keer drukken en kreeg toch een mail. Hij ging toen idd weer naar het beginscherm.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:15
Maar een te dure 6700 XT gekocht bij Megekko, morgen geleverd.

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-05 16:49
Vanbeton schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:06:
Ik zat er verdomme weer klaar voor en kreeg hem in mijn mandje, maar weer niks.. Op de discord iedereen binnen enkele seconden al in de checkout. Wat een ellende..
Ik zat ook binnen 20 sec in de checkout en werd toen al doorgeleid naar de begin pagina. Het is gewoon echt geluk hebben.

Stay hungry, stay foolish!

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 13-04 18:56
Ch3ckmate schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:01:
[...]

hetgene dat Postman hier al 1000x heeft gepost :) als bookmark..
Deze?

let productId = '5458374000';let notSnd = new Audio("https://mobcup.net/d/uuq1odwo/mp3");function notificationSound() {notSnd.play();}let errSnd = new Audio("https://mobcup.net/d/iqjowaoh/mp3");function errorSound() {errSnd.play();}let now = new Date();let seconds = (3 - now.getSeconds() + 60) % 60;jQuery('<iframe id="card-orderer"></iframe>').appendTo("body");jQuery('#card-orderer').attr('src', window.location.href);jQuery('#card-orderer').css('width', '100%');jQuery('#card-orderer').css('height', '100%');jQuery('#card-orderer').css('position', 'fixed');jQuery('#card-orderer').css('top', '0');jQuery('#card-orderer').css('left', '0');document.getElementById('card-orderer').onload = () => {try {let idoc = document.getElementById('card-orderer').contentWindow.document;let block = jQuery(idoc).find('.shop-content').has('a[href*="direct-buy/' + productId + '"]');let title = jQuery(idoc).find('h1.page-title');if (block.find('.btn-shopping-cart').length > 0){console.log("Card Orderer Iframe: Add to cart button found");notificationSound();window.setTimeout(() => {window.location.reload();}, 1000);}else if (title.length < 1) {console.log("Card Orderer Iframe: Problem loading page");errorSound();}else {console.log("Card Orderer Iframe: Add to cart button not found");}}catch (DomException) {console.log("Card Orderer Iframe: Problem accessing iframe");errorSound();}};document.getElementById('card-orderer').onerror = () => {errorSound();};console.log("Card Orderer Iframe: Waiting for the right moment...");window.setTimeout(() => {console.log("Card Orderer Iframe: Found the right moment");window.setInterval(() => {console.log("Card Orderer Iframe: reloading page");document.getElementById('card-orderer').contentWindow.location = window.location + '?anticache=' + Math.random();}, 30 * 1000);}, seconds * 1000);
CHKYBSTRD schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:06:
[...]

Ik zat ook binnen 20 sec in de checkout en werd toen al doorgeleid naar de begin pagina. Het is gewoon echt geluk hebben.
Had hetzelfde.
Oh well, moeten ze maar een week wachten.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bij mn eerste poging een 6700XT kunnen krijgen met gebruik van het script. Dank aan iedereen die de moeite heeft genomen om de uitleg over het script etc. te delen en in de TS te plaatsen :)

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11-2025

d3x

heeft er iemand nu een 6700 xt kunnen scoren bij de drop? ik zie enkel 6800 en 6900 xt

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:09
hoop dat ze volgende wake de site niet op een 14.4k moder en 286 de amd site hosten. Wat een bagger zeg. tegen de tijd dat je door de tergend trage blauwe rondjes en 2 captcha's heen ben ben je 40 seconden verder.

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:49
lexkalin schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:07:
[...]

Deze?

let productId = '5458374000';let notSnd = new Audio("https://mobcup.net/d/uuq1odwo/mp3");function notificationSound() {notSnd.play();}let errSnd = new Audio("https://mobcup.net/d/iqjowaoh/mp3");function errorSound() {errSnd.play();}let now = new Date();let seconds = (3 - now.getSeconds() + 60) % 60;jQuery('<iframe id="card-orderer"></iframe>').appendTo("body");jQuery('#card-orderer').attr('src', window.location.href);jQuery('#card-orderer').css('width', '100%');jQuery('#card-orderer').css('height', '100%');jQuery('#card-orderer').css('position', 'fixed');jQuery('#card-orderer').css('top', '0');jQuery('#card-orderer').css('left', '0');document.getElementById('card-orderer').onload = () => {try {let idoc = document.getElementById('card-orderer').contentWindow.document;let block = jQuery(idoc).find('.shop-content').has('a[href*="direct-buy/' + productId + '"]');let title = jQuery(idoc).find('h1.page-title');if (block.find('.btn-shopping-cart').length > 0){console.log("Card Orderer Iframe: Add to cart button found");notificationSound();window.setTimeout(() => {window.location.reload();}, 1000);}else if (title.length < 1) {console.log("Card Orderer Iframe: Problem loading page");errorSound();}else {console.log("Card Orderer Iframe: Add to cart button not found");}}catch (DomException) {console.log("Card Orderer Iframe: Problem accessing iframe");errorSound();}};document.getElementById('card-orderer').onerror = () => {errorSound();};console.log("Card Orderer Iframe: Waiting for the right moment...");window.setTimeout(() => {console.log("Card Orderer Iframe: Found the right moment");window.setInterval(() => {console.log("Card Orderer Iframe: reloading page");document.getElementById('card-orderer').contentWindow.location = window.location + '?anticache=' + Math.random();}, 30 * 1000);}, seconds * 1000);
code:
1
javascript: (async () => { const urlMatch = location.href.match(/^https://www.amd.com/.{2}/direct-buy/(\d{10})?/); if (urlMatch == null) {        const err = 'You must run this script from www.AMD.com.\nThe script will make the add to cart button appear.';        alert(err);        throw new Error(err);    }    const pid = urlMatch[1];    const products = document.querySelectorAll('.view-shop-product-search .views-row');    products.forEach(p => {        const idMatch = p.querySelector('.shop-full-specs-link a').getAttribute('href').match(/\d{10}/);        if (idMatch == null) return;        if (p.querySelector('.shop-links button') != null) return;        p.querySelector('.shop-links').insertAdjacentHTML('beforeend', <button class="btn-shopping-cart btn-shopping-neutral use-ajax" data-progress-type="fullscreen" href="/en/direct-buy/add-to-cart/${idMatch[0]}">TW | Add To Cart</button>)    });    const details = document.querySelector('#product-details-info .product-page-description');    if (details && pid && !details.querySelector('button')) {        details.insertAdjacentHTML('beforeend', <button class="btn-shopping-cart btn-shopping-neutral use-ajax" data-progress-type="fullscreen" href="/en/direct-buy/add-to-cart/${pid}">TW | Add to Cart</button>)    }    Drupal.ajax.bindAjaxLinks(document);    if (details && details.querySelector('button')) {        details.querySelector('button').click();    }})();

• GewoonWouter
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-01 16:40
verbaanr schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:06:
[...]

Heb je niet een mailtje gekregen? Ik moest twee keer drukken en kreeg toch een mail. Hij ging toen idd weer naar het beginscherm.
Nee, ik had even stress dat ik de kaart misschien twee keer zou gekocht hebben. Maar nergens bevestiging en ook geen vermelding in mijn Paypal account.

Ik kreeg ook wel die melding van problemen met stock...misschien teveel mensen gelijktijdig en dan krijg je dat veronderstel ik. Volgende keer beter hopelijk.

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-05 13:08
Vanbeton schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:06:
Echte Tweakers zitten direct op het glasvezelnetwerk van AMD zelf. Dan 192.168.1.120 en bam je bent op de site. Zat ook met verbaasde oren te horen hoe snel ze in checkout zitten, maargoed, een echte Tweaker heeft die pinpoint accurate 0.1ms kliksnelheid op 420hz 69 inch monitoren.

Denk dat 6800 eerst uitverkocht was, daarna 6700xt en als laatste 6900xt.

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-05 13:08
Victor Belli schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:06:
Maar een te dure 6700 XT gekocht bij Megekko, morgen geleverd.
De scalperprijzen zijn lager op Marktplaats dan op Megekko, scheelt toch 200 euro...

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11-2025

d3x

nu is de captcha weer weg

blijkbaar zeer lage score deze keer, vorige week zeer veel, nu heel stil.

en ik heb nog geen enkele 6700 xt bevestiging gezien op tweakers

[ Voor 74% gewijzigd door d3x op 13-05-2021 18:13 ]

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V155/219), CT003 ( v118) ), DM XS212 1fase

• DamianW
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-04 19:57
wtf kun je nog meer doen dan elke keer met script add to cart klikken en in discord zitten?

Alles was al weg voor ik iets in het mandje kan gooien :(

• lou louis
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-05 01:39
je bent gewoon kansloos tegen de script cheaters

• MoosB
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-05 11:02
lou louis schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:14:
If you can't beat them, join them.

• Ch3ckmate
tgoh, cheaters...het is publiek toegankelijk en op 2 minuten gefixt...is dat cheaten?

Verwijderd

Niet ons probleem dat AMD backend de shoping cart niet zichtbaar maakt, en wat stopt het andere om scriptje te gebruiken ? als je zelf saborteerd ?

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-05 09:35
Na maanden in de wacht voor een groene kaart en een 4 weken voor een 6800 XT is het vandaag gelukt om een 6800 te scoren dankzij de voice chat!!! Thnx guys, ik ben echt super blij dat ik mijn 1060 de deur uit kan doen!

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• bazzer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-03 14:02
Kut stond net aan de BBQ

• Lunamous
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-05 00:34
Heb een 6700XT kunnen bemachtigen! Ik moet wel toegeven dat ik eigenlijk dit topic gister pas heb ontdekt, en ook pas sinds gister op zoek ben naar een 6700XT. De Tweakers Discord heeft enorm geholpen, was een stukje vlotter dan de meeste drops :)

• Mitchrps
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-05 07:03
6800 gekocht via paypal/creditcard. Op de site geen bevestiging gekregen, volgensmij heb ik die perongeluk weggeklikt of niet gekregen. Echter wel afgeschreven en een ordernummer gekregen van AMD via de mail. Nog even de volgende mail afwachten en dan zeker!

Bedankt heren op de voicechat!

[ Voor 6% gewijzigd door Mitchrps op 13-05-2021 18:24 ]

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:19
Hoe laat was de drop precies? Dan kan ik extra hard balen dat ik hem heb gemist 🤣🤣

Op discord stock in ieder geval 0 meldingen gehad.

• Ch3ckmate
joepiesaus schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:35:
Hoe laat was de drop precies? Dan kan ik extra hard balen dat ik hem heb gemist 🤣🤣

Op discord stock in ieder geval 0 meldingen gehad.
17u55 ergens, was een rare situatie

Verwijderd

Ik had gemeld dat drop was op discord maar was paar seconde te laat want mijn mic was gemute.

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:19
Oke nouja volgende week maar weer proberen.

• Ch3ckmate
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:38:
Ik had gemeld dat drop was op discord maar was paar seconde te laat want mijn mic was gemute.
Je bent toch nog steeds een held :)

• DownOver
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 26-08-2021
Ik wil graag iedereen 100x bedanken op dit forum die elke week de rest van ons helpt met het verkrijgen van een kaart! Heb net een bevestiging gekregen voor de 6900xt, kan niet wachten :*)
Voor de rest, succes volgende week!

• Vanbeton
DownOver schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:41:
Ik wil graag iedereen 100x bedanken op dit forum die elke week de rest van ons helpt met het verkrijgen van een kaart! Heb net een bevestiging gekregen voor de 6900xt, kan niet wachten :*)
Voor de rest, succes volgende week!
Ik neem em graag van je over als je er toch niet tevreden over bent ;) haha

• Vanbeton
Trouwens dit was de 2e keer dat ik het via mobiel probeerde, omdat ik niet thuis was, maar dit gaat in mijn ogen toch net te traag!

• Jabadabadoe1
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
CHKYBSTRD schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:06:
[...]

Ik inderdaad ook, zijn er al aantallen bekend?

Voor de 6800 en daarna de 6700 leek het een stuk sneller te gaan dan vorige keren.

• DamianW
  • Laatst online: 03-04 19:57
derde keer moet dan maar scheepsrecht worden volgende week... _/-\o_ _/-\o_

• Mycroft
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-05 19:06
Door precies de instructies in de TS te volgen is het gelukt een 6800 te bemachtigen ter vervanging van mijn GTX 970. Veel dank aan iedereen in dit topic voor de hulp. En vooral aan degene die in de voicechat zei: "Eh ik heb een 6900 in mijn cart, geen grap" en daarmee de drop aankondigde nog voor de anderen of de telegram alerts.
Succes aan de rest en dus vooral gewoon de instructies hier volgen, dan lukt het vast een volgende drop.

• zippy1990
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-05 02:01
Mycroft schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:17:
Door precies de instructies in de TS te volgen is het gelukt een 6800 te bemachtigen ter vervanging van mijn GTX 970. Veel dank aan iedereen in dit topic voor de hulp. En vooral aan degene die in de voicechat zei: "Eh ik heb een 6900 in mijn cart, geen grap" en daarmee de drop aankondigde nog voor de anderen of de telegram alerts.
Succes aan de rest en dus vooral gewoon de instructies hier volgen, dan lukt het vast een volgende drop.
Precies hetzelfde hier. Eerste poging en meteen raak voor een 6900XT. Die callout deed het voor mij en was een smooth checkout. Dank allen in de Discord

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-05 21:21
Dit was scorpio :), dankzij hem was ook ik snel en heb een 6900 xt bemachtigd :P

[ Voor 5% gewijzigd door huubhuub op 13-05-2021 19:48 ]

Always bet on Huub

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-05 20:17

Scorpio616

BOOM headshot!

Geen dank jonge ;) Het was inderdaad geen grap haha :P ik ga niet als een bezetene lopen gillen dus ik dacht ik houd het beschaafd :)

• Metal Earth
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-04 10:21
Scorpio616 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:48:
[...]

Geen dank jonge ;) Het was inderdaad geen grap haha :P ik ga niet als een bezetene lopen gillen dus ik dacht ik houd het beschaafd :)
Haha ook namens mij bedankt. Na een aantal keer proberen en vanaf 17.15 uur klaargezeten te hebben, hoorde ik opeens dat je de een 6900xt in je mandje had. Daardoor heb ik een 6800 kunnen bestellen. _/-\o_

• Alex Nomad
  • Laatst online: 14-10-2022
Vandaag heb ik voor de derde keer met succes een kaart gekocht _/-\o_ (nu voor een familievriend). Ik gebruikte het script en kreeg al om 17.57 uur een betalingsbevestiging van PayPal. Ik zat en probeerde het vanaf 17.20 uur in de mand te doen ... 40 minuten Ik probeerde scripts, maakte koekjes schoon 8)7 . Het lijkt mij dat de uitstoot steeds korter wordt. Als iemand voorheen na de melding genoeg tijd had om naar de computer te rennen en een bestelling te plaatsen, gaat de telling nu naar seconden. De meeste succesvolle bestellingen werden vóór de aankondiging geplaatst. Het wordt allemaal als Pit Stop Formula 1. 8)
In mijn eentje zal ik toevoegen dat je niet lui bent om het forum te lezen en te leren van de ervaringen van andere mensen. En vergeet de Tweakers Discord niet. Ik wens jullie allemaal veel succes en geduld.

• Zolex1985
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 04-07-2025
Het is me vandaag ook gelukt om een 6900xt te bemachtigen via amd.com. Had wel hulp nodig met het scriptje :P

[ Voor 58% gewijzigd door Zolex1985 op 13-05-2021 20:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:06:
ik was 1 minuut voor de alert aan het proberen en kon al niet meer bestellen.
dat kan nu toch niet... blijkbaar is de alert 2 minuten later gekomen dan de persoon die de drop hier meldde...

hoe ongeloofelijk moeilijk wordt dat hier?
Voicechat in gaan op discord op tweakers discord, dat is de snelste manier om te horen dat drop er is, want niemand gaat alt tabben om ff drop te typen hier op forum terwijl ze kaart in cart hebben staan dan is drop roepen wel wat makkelijker via voice chat terwijl je besteld.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-05 18:17

bbblije

Riiiiight

Postman schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:34:
[...]

Volgens Hardwareluxx van de 3 GPU allemaal 300 stuks deze keer.
Het ging echt zo ziek snel, was er door de voice chat eigenlijk gelijk bij. In winkelwagen, betaling door, error... aaand its gone.

• Vanbeton
Ik hoop gewoon dat mensen die ze vaker opkopen ze ook aan medetweakers voor een mooi prijsje aanbieden.. Ik zie hier vaker terug dat het veel mensen lukt om vaker te kopen en enerzijds snap ik dat natuurlijk.. Maar anderzijds doet het dan toch telkens wel zeer als het vanuit hier niet lukt..

• Leroy1909
  • Laatst online: 26-05 09:56
Ik wil volgende week best nog een keer gaan zitten om een kaart te scoren en deze aan een tweaker te verkopen. Ik meld het wel in dit topic.

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-05 19:09
Heb de 6800 kunnen bemachtigen. Het wordt wel steeds drukker op tweakers discord en je hebt steeds minder tijd, dus alles goed voorbereiden en vlugge vingers.

• ExF2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 24-05 23:16
Ook van mijn kant zeer hartelijk dank voor alle hulp en natuurlijk de call op voicechat!! Zeker na alle problemen rondom 17:35 en de daaropvolgende speculatie was dat verre van verwacht.

Uiteindelijk een 6800 weten te bemachtigen, wat met een nu redelijk bejaarde 290 wel eens tijd werd.

• Jabadabadoe1
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik had een gek issue dat Paypal niet gelijk werd geladen nadat ik de kaart in mijn mandje had geladen en op de grote paypal knop had gedrukt, meer mensen last van?

Was vervolgens al te laat

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-05 14:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Jabadabadoe1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:27:
Ik had een gek issue dat Paypal niet gelijk werd geladen nadat ik de kaart in mijn mandje had geladen en op de grote paypal knop had gedrukt, meer mensen last van?

Was vervolgens al te laat
Ik, moest even wachten. Kreeg uiteindelijk een 503 error. Dan wel nog het laatste bevestigingsscherm, maar ik kreeg geen bevestigingsmail en mn paypal betaling ging niet door.

• Leroy1909
  • Laatst online: 26-05 09:56
Ik ben trouwens benieuwd of er nieuwe links gevonden gaan worden voor de cat15 cat16 ‘truc’. Zonder wordt het een stuk meer gokken of er een drop komt of niet.

• Mitchrps
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-05 07:03
Mitchrps schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:23:
6800 gekocht via paypal/creditcard. Op de site geen bevestiging gekregen, volgensmij heb ik die perongeluk weggeklikt of niet gekregen. Echter wel afgeschreven en een ordernummer gekregen van AMD via de mail. Nog even de volgende mail afwachten en dan zeker!

Bedankt heren op de voicechat!
21:30 de definitieve bevestiging gekregen
bbblije schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:41:
[...]

Het ging echt zo ziek snel, was er door de voice chat eigenlijk gelijk bij. In winkelwagen, betaling door, error... aaand its gone.
900 stuks voor de hele EU.
Tweakers Discord had in de voice channel al ruim 100 mensen. Waarschijnlijk een veelvoud op de tekst channel en het forum.
Elke donderdag zijn er zo een 10 duizend mensen online bij Hardwareluxx.

Verder heb je nog vele andere Discord, Telegram, YouTube en Twitch kanalen. Alles bij elkaar opgeteld is het verbazingwekkend dat iemand bij Tweakers überhaupt al een GPU kan kopen, en toch lijkt het dat we elke week wel een 50 stuks of meer bemachtigen.

Procentueel gezien doen we het dus niet slecht hier ;)

Ik weet dat dit nietszeggend is voor de mensen die telkens mis grijpen, maar geef het niet op.

• bouncy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-05 06:25
Met dank aan dit topic is het mij ook gelukt om een 6700xt te kopen :)
Zonder script plus callout op discord was het niet gelukt _/-\o_
Leroy1909 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:38:
Ik ben trouwens benieuwd of er nieuwe links gevonden gaan worden voor de cat15 cat16 ‘truc’. Zonder wordt het een stuk meer gokken of er een drop komt of niet.
De volgorde van de website is ook behulpzaam.

Ja je kunt de truc nog doen, er zijn genoeg andere plaatsen van DR die werken. Maar ik denk dat je jezelf teveel afhankelijk maakt van iets dat zomaar opeens niet meer kan werken, of zelfs verkeerde resultaten geeft.
In september werd dit ook toegepast bij Nvidia. Na een tijdje werd gewoon voor alles 15 of 16 weergegeven, of het nu in voorraad was of niet. De informatie was dus compleet zinloos geworden.
Dit zie je ook al bij de 3950x en 3900x, wel 16 maar niet te koop.

Vergeet niet dat alles op dit forum vaak vrijwel meteen ook op het forum van Hardwareluxx staat. Dat iemand van DR ondertussen dit forum ook heeft ontdekt is niet een vraag maar een feit.

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 27-05 13:33
Uiteraard keek ik pas een kwartier na de drop op Telegram en was dus weer eens te laat. Ach, story of my GPU zo onderhand. :)

An unexpected error has occurred

Verwijderd

wat triggeren eigenlijk die alerts van radeonalert of partalert?
welke code zit daar achter?

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:05:
wat triggeren eigenlijk die alerts van radeonalert of partalert?
welke code zit daar achter?
Ik denk menselijk handelen in één of andere vorm.

Ik kreeg de Alert van RadeonAlert om 17:58 terwijl ik om 17:57 al m'n order submit van amd.com binnen had.
Mogelijk dat deze alerts ook wel triggeren op het daadwerkelijk verschijnen van de 'buy' knop, ondanks dat de boel dan allang weg is door iedereen die scriptjes gebruikt om deze knop vroegtijdig te laten verschijnen.

• GodZZila
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-05 09:48
Leroy1909 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:02:
[...]

Had de add to cart script, discord voice chat van tweakers open staan (tnx guys!!!), en paypal continu open. Toen iemand drop riep meteen add to cart met de script en kon snel de paypal betaling doorlopen omdat ie al ingelogd was.
daar is het voor ;) werkte weer super
Scorpio616 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:47:
[...]

Ik kreeg de Alert van RadeonAlert om 17:58 terwijl ik om 17:57 al m'n order submit van amd.com binnen had.
Mogelijk dat deze alerts ook wel triggeren op het daadwerkelijk verschijnen van de 'buy' knop, ondanks dat de boel dan allang weg is door iedereen die scriptjes gebruikt om deze knop vroegtijdig te laten verschijnen.
Zowel Hardwareluxx als PartAlert maken geen gebruik van menselijk handelen.

Dat PA later is, is ondertussen wel bij iedereen bekend. En als je ziet op welke punten ze later zijn dan kun je zelf wel invullen waarom dat zo is. Een affiliate link naar een overpriced Amazon product is altijd precies op de seconden nauwkeurig namelijk :Z

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 14:09
Postman schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 00:03:
Weet niet of het hier al gemeld is, maar grote dank voor @Scorpio616 die in de voice chat de drop aankondigde! _/-\o_ <3
Was inderdaad al gemeld, good job, was helaas bij een vriend, heb toen de pa maar geprobeerd maar helaas te laat, maar ja heb geen haast, hopen op een 6800xt volgende week, ondertussen al week 3 zonder.

7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)

• GodZZila
DownOver schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:55:
[...]

Hmmm... Ben van plan om voor de 6900XT te gaan dus dat zal hem dan net niet worden. Voor het zekere zet ik maar wat geld alvast erop. Dankje!
gelukt?

• GodZZila
izzet3838 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 00:07:
[...]

Was inderdaad al gemeld, good job, was helaas bij een vriend, heb toen de pa maar geprobeerd maar helaas te laat, maar ja heb geen haast, hopen op een 6800xt volgende week, ondertussen al week 3 zonder.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67nVhbhnp0JjcUmzyVW7PzAGeQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CItVtKqdXy5YOC5WgKYSYG5f.jpg?f=fotoalbum_large
thanks again scorpio ;)

• DownOver
  • Registratie: December 2020
Yesss!!
Uiteindelijk doordat ik zo snel mogelijk wilde doorklikken niet de knop gedrukt om het PayPal balans te gebruiken, dus gewoon via mn bankrekening. Werkte uiteindelijk vlekkeloos en had na 5 min al een bevestiging. :D

• Alphacell
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-05 09:46
Mij is het gelukt een RX 6900XT te scoren na de eerste keer proberen dankzij dit topic, allen dank hiervoor. _/-\o_

Refreshte precies op het juiste moment precies op dat moment werd het ook gecalled in discord.

Ben benieuwd wanneer die geleverd gaat worden....
Leveren ze ook bij buren/afhaalpunt? Want ik moet maandag en dinsdag sws werken...

• Vsyncro
  • Registratie: Juli 2019
Bedankt iedereen van tweakers. Zonder jullie was ik nooit zo dicht geraakt bij een rx 6800. _/-\o_
Ik heb wel gisteren iets voorgehad waarvan ik dacht dat het niet mogelijk was.
Was aan het bestellen tijdens de drop maar werd terug naar homepage gestuurd, bummer.
Iets later kreeg ik wel mail 1 en mijn betaling ging door.
Ben nu gelukkig te weten gekomen dat ik mijn tweede mail heb gekregen.

Dus er is wel een kleine kans dat je naar homepage word gestuurd maar de order toch werkt. Het enige dat je dan kan doen is afwachten. :)
Vsyncro schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 06:42:
Bedankt iedereen van tweakers. Zonder jullie was ik nooit zo dicht geraakt bij een rx 6800. _/-\o_
Ik heb wel gisteren iets voorgehad waarvan ik dacht dat het niet mogelijk was.
Was aan het bestellen tijdens de drop maar werd terug naar homepage gestuurd, bummer.
Iets later kreeg ik wel mail 1 en mijn betaling ging door.
Ben nu gelukkig te weten gekomen dat ik mijn tweede mail heb gekregen.

Dus er is wel een kleine kans dat je naar homepage word gestuurd maar de order toch werkt. Het enige dat je dan kan doen is afwachten. :)
Dit is al de tweede in 2 weken tijd die dit meemaakt. Nu werd er gisteren geadviseerd om allerlei refresh plugins te installeren, ik verwacht dat dit wel eens een mogelijke oorzaak kan zijn. 1 refresh op de laatste pagina en je komt weer terug op het overzicht. De refresh kan zelfs al plaatsvinden voor jij er erg in hebt, zo erg is de AMD site 'vertraagd'.
Alphacell schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 02:47:
Mij is het gelukt een RX 6900XT te scoren na de eerste keer proberen dankzij dit topic, allen dank hiervoor. _/-\o_

Refreshte precies op het juiste moment precies op dat moment werd het ook gecalled in discord.

Ben benieuwd wanneer die geleverd gaat worden....
Leveren ze ook bij buren/afhaalpunt? Want ik moet maandag en dinsdag sws werken...
Levering via DHL zakelijk. Alleen op werkdagen, indicatie van 8u tot 18u.
Officieel geen levering bij buren, sommige doen dit echter wel.

Geen pakketpunt mogelijkheden, wat wel soms kan is het ophalen bij een distributiecentrum.

Beste is briefje op de deur voor de DHL chauffeur en vriendelijk vragen of die bij buren wil bezorgen (wel zeker zijn dat die ook thuis zijn). Of anders dat je het kunt ophalen bij een DC.

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15-05 06:45
Wat een gedoe na wat uitstellen toch maar een pc besteld, de onderdelen dan. Morgen denk ik in elkaar zetten mooie Ryzen 7 5800X build met ja ja een GT1030 GPU...

Al een poosje probeer ik iets te bestellen maar zoals velen zonder succes. Denk dat ik ook voor AMD ga, de 6800XT mocht dat ooit lukken.

Gefeliciteerd iedereen die er 1 heeft weten te scoren gister heb helaas weer mis gegrepen. Gelukkig heb ik een PS5 dus kan wel wat in ieder geval......

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Iedereen veel plezier met je kaart. Ik volgde dit topic niet meer dus ik had het niet gezien (mods wil je daar op letten)

Heeft het vaak fout

Lijkt erop dat in ieder geval volgende week er geen drop melding meer zal zijn op het forum van Hardwareluxx: https://www.hardwareluxx....502/page-40#post-28385078

Hoe dat zit met de bot weet ik ook niet, maar kans bestaat dat ze die voor AMD.com ook offline gooien. Moet wel zeggen dat voor iemand die misbruik maakt van een lek bij DR die zquarefish echt een klein lontje heeft. Wat een huilbak is dat zeg. :X

Hopelijk geeft dat wat meer ruimte voor ons Tweakers als ze in Duitsland moeten terugvallen op PartAlert ;)

• Vanbeton
Ik hoop het ook!! Ben echt toe aan een nieuwe GPU O-)

• Greens
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-05 15:37
Scorpio616 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:48:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Door die call-out ben ik er ook in geslaagd om een 6800 te bemachtigen.

De finalize order knop leek lastig te doen, kreeg een rode melding 'captcha verification', maar na snel nogmaals op de knop te duwen toch een order kunnen plaatsen.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-05 09:04

YES

Moderator General Chat
Ik had al zo'n voorgevoel dat de drop gewoon weer op donderdag zou zijn. Net de enige dag deze week waar ik rond 17:00 tot 18:00 niet vrij kon maken in de agenda. Helaas de drop volledig gemist dus en na een dag hard werken lag ik gisteren uitgeteld in bed en zie ik dus nu de berichtjes dat veel mensen er één hebben weten te bemachtigen. Dan baal je toch stiekem wel een beetje :X

Maar, ik gun iedereen natuurlijk een mooie GPU! Gefeliciteerd aan degenen die het gelukt is, ik ga volgende week een nieuwe poging wagen!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-05 21:21
Het gaat allemaal erg snel imo,
Mijn rijtje

17.00 tot 17.57 chit chat aanhoren en denken "when does the hurting stop" :P
17.57 scorpio's call en als een dolle mijn verwerking
17.58 mail paypal
18.02 mail AMD submit
23.25 mail AMD confirm

Je moest echt in 30 sec alles gedaan hebben.

- Paypal ingelogt en elke 5 mins refreshen
- Script (voor knop) klaar staan op pagina met kaart die je wil
- geduld hebben en oeverloos gezever aanhoren op chat :P
- geluk met de captcha, ik moest 4 stoplichten aanklikken die op een rij zaten

En dan te zien dat er "maar" ~300 6900xt's voor de EU zijn... hooi en naald zeg maar (en wat geluk). Gelukkig was ik nuchter, stonden alle planeten in lijn, regende het kikkers en was ik niet zoals een zekere jan bier aan het tanken (eheheh), alle kansen moet je benutten.

[ Voor 32% gewijzigd door huubhuub op 14-05-2021 12:27 ]

Always bet on Huub

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-05 09:35
Postman schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 07:57:
Lijkt erop dat in ieder geval volgende week er geen drop melding meer zal zijn op het forum van Hardwareluxx: https://www.hardwareluxx....502/page-40#post-28385078

Hoe dat zit met de bot weet ik ook niet, maar kans bestaat dat ze die voor AMD.com ook offline gooien. Moet wel zeggen dat voor iemand die misbruik maakt van een lek bij DR die zquarefish echt een klein lontje heeft. Wat een huilbak is dat zeg. :X

Hopelijk geeft dat wat meer ruimte voor ons Tweakers als ze in Duitsland moeten terugvallen op PartAlert ;)
Als je dat helemaal voor elkaar wilt krijgen moet in de discord misschien even wat afgesproken worden dat er niet "drop" geroepen wordt maar wat anders wat Duitsers niet verstaan :P

Ik ben dan (als het goed is) al voorzien, dus maakt mij niet uit

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Mical!
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09-2023
Voor het eerst dat ik reageer op dit forum.

Maar het is mij gisteren gelukt om een 6700 XT te scoren.
Gebruik gemaakt van een script om ''add to cart'' knop zichtbaar te maken. Naam, adres en credit card gegevens ingevuld in Chrome zodat ik deze niet handmatig hoef in te vullen. Het is mij dus gelukt om te betalen met credit card. Hierbij moest ik de betaling ook nog akkoord geven via de app.

Na het betalen en de order geplaatst te hebben werd ik direct weer naar de homepage gestuurd zonder de melding dat de order succesvol geplaatst is. Gelukkig even later een mail van AMD.

18:01 Order Submitted
23:32 Order Confirmation

Gebruik gemaakt van de Tweakers Discord voor de ''drop'' melding.

Dank aan alle mede Tweakers voor alle info voor een succesvolle drop! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Mical! op 14-05-2021 15:39 ]

• CUPCAKESENSE
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-05 08:12
Hallo!

Mogelijk kan iemand mij helpen die al wat meer ervaring heeft met het bestel proces bij AMD.
Gisteren zat ik ook klaar voor de launch en heb een order gesubmit met PayPal voor een 6900 XT.

Het bedrag is van mijn paypal afgeschreven, maar heb buiten de bevestiging van PayPal geen mail gekregen oid.
Ik heb nu dan ook het vermoeden dat ik de lul ben en geen kaart heb kunnen krijgen, of is er nog ergens hoop?

Ik zie wel bij verschillende mensen dat er aardig wat tijd overheen is gegaan tussen betalen met PayPal en verdere bevestiging, maar ik ben nog een beetje in het luchtledige aan het vissen naar verdere informatie nu.

Heeft iemand nog tips of "gewoon" wachten?

iRacing Profiel

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:47

Secsytime

Automagisch

CUPCAKESENSE schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:46:
Hallo!

Mogelijk kan iemand mij helpen die al wat meer ervaring heeft met het bestel proces bij AMD.
Gisteren zat ik ook klaar voor de launch en heb een order gesubmit met PayPal voor een 6900 XT.

Het bedrag is van mijn paypal afgeschreven, maar heb buiten de bevestiging van PayPal geen mail gekregen oid.
Ik heb nu dan ook het vermoeden dat ik de lul ben en geen kaart heb kunnen krijgen, of is er nog ergens hoop?

Ik zie wel bij verschillende mensen dat er aardig wat tijd overheen is gegaan tussen betalen met PayPal en verdere bevestiging, maar ik ben nog een beetje in het luchtledige aan het vissen naar verdere informatie nu.

Spambox?
CUPCAKESENSE schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:46:
Hallo!

Heb je wel een Order Submitted scherm gehad, of ging je meteen terug naar overzichtsscherm? Niet dat het laatste nog een reden is voor niet lukken, al meer mensen die dan toch een bevestiging ontvangen van AMD.

Verder ook even bij je spam kijken, want kan zijn dat de e-mail van AMD daar terecht zijn gekomen (ze hebben een zeer slechte DNS instelling daar, dus snelle spam markering). Als het geld van PayPal is afgeschreven lijkt het toch wel gelukt te zijn, want anders is een reservering van 0 euro.

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Is er nu en drop?
of ben ik al weer te laat?

Heeft het vaak fout

• CUPCAKESENSE
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-05 08:12
Postman schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:53:
[...]

Heb je wel een Order Submitted scherm gehad, of ging je meteen terug naar overzichtsscherm? Niet dat het laatste nog een reden is voor niet lukken, al meer mensen die dan toch een bevestiging ontvangen van AMD.

Verder ook even bij je spam kijken, want kan zijn dat de e-mail van AMD daar terecht zijn gekomen (ze hebben een zeer slechte DNS instelling daar, dus snelle spam markering). Als het geld van PayPal is afgeschreven lijkt het toch wel gelukt te zijn, want anders is een reservering van 0 euro.
Heb een spaghetti gemaakt van mijn mailboxen. Moet dat een keer opruimen.
Hij zit inderdaad in spam thanks! HELDEN!

iRacing Profiel

Verwijderd

Scorpio616 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:47:
[...]

Hoe heb jij je kaart in het karretje gekregen? ik veronderstel dat je gewoon elke x seconden aan het proberen was en dat het dan inneens lukte?

• houtig
  • Laatst online: 22:57
Soepstengel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:36:
[...]

Als je dat helemaal voor elkaar wilt krijgen moet in de discord misschien even wat afgesproken worden dat er niet "drop" geroepen wordt maar wat anders wat Duitsers niet verstaan :P

Ik ben dan (als het goed is) al voorzien, dus maakt mij niet uit
'Pannenkoek'?

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Heel normaal ook om dat te screeuwen en dan meteen offline gaan. zal echt niet opvallen. :+

Heeft het vaak fout

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:38
tailfox schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:29:
[...]

Heel normaal ook om dat te screeuwen en dan meteen offline gaan. zal echt niet opvallen. :+
"poepen!" dan?
Geldige reden om niet meer online te zijn :+

• Ch3ckmate
Smsje gehad voor delivery op dinsdag.

edit: kan ook iets anders zijn aangezien het fedex is, sorry.

[ Voor 46% gewijzigd door Ch3ckmate op 14-05-2021 12:51 ]

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-05 15:14
Zitten er ook Duitsers op de discord tegenwoordig? Ik weet dat in mijn tijd (2 maanden terug toen de 6800XT MB uitkwam voor het eerst uitkwam :P ) was er alleen de chat waar op donderdag avond het meeste werd gekletst en dat waren maar iets van 10 verschillende mensen.

Ik zal weer eens komen buurten. Ik ben een stuk minder actief de laatste tijd sinds ikzelf was voorzien.

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Source90 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:31:
[...]

"poepen!" dan?
"schaften" :+

Heeft het vaak fout

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Source90 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:31:
[...]

"poepen!" dan?
groep poepen _/-\o_

Heeft het vaak fout

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-05 15:14
Dan snappen onze Belgische tweakers het niet meer :P

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Seriph schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:54:
[...]

Dan snappen onze Belgische tweakers het niet meer :P
Of juist wel :P :P goeie reden om offline te gaan

Heeft het vaak fout

• Quasem
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-03 21:55
Mical! schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:42:
Voor het eerst dat ik reageer op dit forum.

Maar het is mij gisteren gelukt om een 6700 XT te scoren.
Gebruik gemaakt van een script om ''add to cart'' knop zichtbaar te maken. Naam, adres en credit card gegevens ingevuld in Chrome zodat ik deze niet handmatig hoef in te vullen. Het is mij dus gelukt om te betalen met credit card. Hierbij moest ik de betaling ook nog akkoord geven via de app.

Na het betalen en de order geplaatst te hebben werd ik direct weer naar de homepage gestuurd zonder de melding dat de order succesvol geplaatst is. Gelukkig even later een mail van AMD.

18:01 Order Submitted
23:32 Order Confirmation

Script waarvan ik gebruik heb gemaakt:
javascript:(async () => { s=document.createElement('script'); s.innerHTML=(await (await fetch(`https://gist.githubusercontent.com/PartAlert/a9e8bb6f3b6709ba3a56665164f03978/raw/amd.js?v=${new Date().getTime()}`)).text()); document.body.appendChild(s); })()

Gebruik gemaakt van de Tweakers Discord voor de ''drop'' melding.

Dank aan alle mede Tweakers voor alle info voor een succesvolle drop! :)
Ik zal in hetzelfde tijdsframe hebben geopereerd, maar blijkbaar net een paar seconden te laat. Ook op betalen gedrukt en terug naar homepage zonder verdere berichten. Kaart bleef echter in het mandje zitten en helaas geen mails van AMD.

• Scorpio616

Scorpio616

BOOM headshot!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:02:
[...]

Hoe heb jij je kaart in het karretje gekregen? ik veronderstel dat je gewoon elke x seconden aan het proberen was en dat het dan inneens lukte?
Precies dat ja :P Toen de drop om 17:35 niet lukte omdat de server back-end eruit lag ben ik gewoon de 'Add to cart" knop gaan spammen. Het was al duidelijk dat alleen de 6900XT, de 6800 en de 6700XT zouden droppen dus ik had al besloten welke ik wilde. Middels het script dat de 'add to cart' knop tevoorschijn kwam heb ik gewoon de pagina van de 6900XT open gehouden en iedere 30 sec op die knop gedrukt.

Toen hij ineens in m'n winkelmandje zat en ik op 'checkout' kon drukken zei ik nogal verbaasd in de voicechat dat hij erin zat, voornamelijk omdat ik verwacht had dat iemand al wel 'drop' zou hebben geroepen.. maar blijkbaar was ik de 1e :)

• Ch3ckmate
Scorpio616 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:08:
[...]

Precies dat ja :P Toen de drop om 17:35 niet lukte omdat de server back-end eruit lag ben ik gewoon de 'Add to cart" knop gaan spammen. Het was al duidelijk dat alleen de 6900XT, de 6800 en de 6700XT zouden droppen dus ik had al besloten welke ik wilde. Middels het script dat de 'add to cart' knop tevoorschijn kwam heb ik gewoon de pagina van de 6900XT open gehouden en iedere 30 sec op die knop gedrukt.

Toen hij ineens in m'n winkelmandje zat en ik op 'checkout' kon drukken zei ik nogal verbaasd in de voicechat dat hij erin zat, voornamelijk omdat ik verwacht had dat iemand al wel 'drop' zou hebben geroepen.. maar blijkbaar was ik de 1e :)
haha ik had ook die niet echt overtuigde uitspraak gehoord en de helft geloofde je niet omdat enkele minuten voorheen nog iemand fake drop kwam roepen :D denk ook dat er verscheidene mensen afgehaakt zijn toen de drop niet op het vaste uur was. Misschien in ons voordeel geweest.

• Ch3ckmate
Postman schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:21:
[...]

Heb je al een verzending ontvangen van AMD van de drop van gisteren?
Nee nog niet, sms spreekt van fedex. Heb eergisteren ook iets besteld van aliexpress uit duitsland dus kan zijn dat het daarvoor is, sms is niet echt specifiek.

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:39
Ch3ckmate schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:32:
[...]

Nee nog niet, sms spreekt van fedex. Heb eergisteren ook iets besteld van aliexpress uit duitsland dus kan zijn dat het daarvoor is, sms is niet echt specifiek.
Wordt niet geleverd door fedex maar door DHL.

• Ch3ckmate
FireBladeX schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:37:
[...]

Wordt niet geleverd door fedex maar door DHL.
Oei ok heb het even geëdit, ik ben van België maakt dat verschil? Dacht gelezen te hebben dat sms fedex zegt en DHL levert? Ben wss dingen door elkaar aan het halen.

Edit: net via quick order lookup op AMD gekeken en daar spreek men ook van Fedex shipment dus het kan best zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Ch3ckmate op 14-05-2021 12:59 ]

Pagina: 1 ... 174 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord