An unexpected error has occurred
Heeft er al iemand shipment email ontvangen van afgelopen woensdag?
Misschien moeten we ook contact opnemen met AMD of een mail sturenRemth2 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:09:
[...]
Mss wel maar dan moet er vandaag wel een verzending komen met T&T XD Ik hoop eigenlijk dat dat vandaag nog komt, maar ben er bang voor
ParaWM schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:26:
[...]
En ik zie dat DHL karretje rond kwart voor drie de straat in komen scheuren, vol in de ankers, in de achteruit en weer pleite. Vijf min later update van de shipment:
[Afbeelding]
Nou, die heeft in ieder geval zijn GPS punt gepakt weer voor de baas. Eens even klantenservice contacten
Zo blijkt maar weer
Buffalo77 | Pokemon Unite
Man man man, dat meen je niet....ParaWM schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:26:
[...]
En ik zie dat DHL karretje rond kwart voor drie de straat in komen scheuren, vol in de ankers, in de achteruit en weer pleite. Vijf min later update van de shipment:
[Afbeelding]
Nou, die heeft in ieder geval zijn GPS punt gepakt weer voor de baas. Eens even klantenservice contacten
Het moet toch niet veel gekker worden...
[ Voor 0% gewijzigd door filthymushroom op 23-04-2021 16:35 . Reden: Typo ]
Maar goed dat ze geen location spoofer hebbenParaWM schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:26:
[...]
[Afbeelding]
7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 01-05 13:23
- Sapphire Nitro+
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Dat verhaal is vorige week ook al bij iemand anders voorbij gekomen. En die kaart is doodleuk retour AMD gegaan. Ik vrees dat dit bij jou ook het geval gaat zijn.ParaWM schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:26:
[...]
[Afbeelding]
DHL klantenservice doet trouwens niets voor je, ik zou dus in dit geval contact opnemen met AMD of Ingram Micro. Die zijn namelijk de verzender.
Jemig, wat zot! Ontslaan zulk personeel.ParaWM schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:26:
[...]
[Afbeelding]
Kut voor je. Gelukkig staat er een nieuw bezorgmoment.
Ik zou die gast achternarijden denk ik, sterker nog heb ik al eens gedaan bleek dat de verkeerde postbode te zijn, die mevrouw was wel een beetje geschokt-jacQues- schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:52:
[...]
Jemig, wat zot! Ontslaan zulk personeel.
Kut voor je. Gelukkig staat er een nieuw bezorgmoment.
Ik hoop het, want het is een 5950X, en ik wilde hem toch weigeren. Er staat bij de DHL tracker nu maandag bezorgen, hopelijk sturen ze hem nu al terug. Is weer paar dagen eerder geld retourPostman schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:49:
[...]
Dat verhaal is vorige week ook al bij iemand anders voorbij gekomen. En die kaart is doodleuk retour AMD gegaan. Ik vrees dat dit bij jou ook het geval gaat zijn.
DHL klantenservice doet trouwens niets voor je, ik zou dus in dit geval contact opnemen met AMD of Ingram Micro. Die zijn namelijk de verzender.
Sinterklaas wil bier !
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ik zou niet voor weigeren kiezen. Want er zijn al meer berichten op Reddit die dat gedaan hadden en waarbij het pakket vervolgens toch opeens bezorgd was (dus gestolen) of kwijtgeraakt tussen vervoerder en magazijn.ParaWM schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:59:
[...]
Ik hoop het, want het is een 5950X, en ik wilde hem toch weigeren. Er staat bij de DHL tracker nu maandag bezorgen, hopelijk sturen ze hem nu al terug. Is weer paar dagen eerder geld retourGelukkig was het geen probleem dus voor me deze actie van de DHL chauffeur, maar schandalig is het wel....
Daarbij dien je een retour aanvraag aan te maken en dat gaat lastig als je geen serienummer hebt. Ik zit met hetzelfde probleem, maar ga de 5950x toch zeker in ontvangst nemen. Dan kan ik in ieder geval foto's maken van de verpakking en de retour goed invullen.
Ik heb zelf een 5800 geweigerd (vriendin per ongeluk besteld ipv een GPU..) koerier heeft hem netjes teruggebracht. Vandaag weer aangekomen @depoPostman schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:02:
[...]
Ik zou niet voor weigeren kiezen. Want er zijn al meer berichten op Reddit die dat gedaan hadden en waarbij het pakket vervolgens toch opeens bezorgd was (dus gestolen) of kwijtgeraakt tussen vervoerder en magazijn.
Daarbij dien je een retour aanvraag aan te maken en dat gaat lastig als je geen serienummer hebt. Ik zit met hetzelfde probleem, maar ga de 5950x toch zeker in ontvangst nemen. Dan kan ik in ieder geval foto's maken van de verpakking en de retour goed invullen.
Op andere sites kan ik perfect betalen met paypal.
Alle addblocks en cookieblockers staan uit:
Chrome
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2dzZLwfh3KB0BIE0sTBIzj2k.jpg?f=user_large)
Firefox
[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 23-04-2021 19:20 ]
Geen idee, net getest met die 5800x, en ik krijg die PayPal knop gewoon te zien. In Chrome dan ook.Joindry schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:18:
Iemand enig idee waarom ik geen paypal knop krijg bij het afrekenen in Chrome? Is dit een gekend probleem?
Op andere sites kan ik perfect betalen met paypal.
Alle addblocks en cookieblockers staan uit:
Ligt dus aan mijn pc, op mn vriendin haar laptop lukt het hier gewoon wel. Effe cookies wissen ed. :|Case_C schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:24:
[...]
Geen idee, net getest met die 5800x, en ik krijg die PayPal knop gewoon te zien. In Chrome dan ook.
Goed dat ik er nu achter komt en niet tijdens een drop natuurlijk.
Cookies wissen, alles toestaan, en op paypal ook even alles toegestaan. Niks van succes.komt een mens wel een beetje gek van ja.
[ Voor 15% gewijzigd door Joindry op 23-04-2021 19:39 ]
AMD geeft zelf aan dat je OF kunt weigeren OF een refund/retour kunt aanvragen. Neem aan datt dat dus goed gaat zo.Postman schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:02:
[...]
Ik zou niet voor weigeren kiezen. Want er zijn al meer berichten op Reddit die dat gedaan hadden en waarbij het pakket vervolgens toch opeens bezorgd was (dus gestolen) of kwijtgeraakt tussen vervoerder en magazijn.
www.amd.com/onlinestorehelp
1. What is your refund policy?
a) All purchases made on the AMD Online Store may be returned unopened within 30 days for a full refund.
2. How do I cancel my order?
a) Once an order has been processed it is immediately sent to the warehouse for shipping and cannot be changed nor cancelled. You may reject the package upon arrival and the carrier will return it to our warehouse. Once received and processed at our warehouse, we will withdraw the order and reverse your payment.
3. How do I request a refund?
a)To request a refund, please fill out the AMD Warranty Request Form and submit it to AMD Customer Care for processing.
Sinterklaas wil bier !
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Kun je in de dev console (F12) bij netwerk kijken of er iets geblokkeerd of niet geladen wordt?Joindry schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:31:
[...]
Ligt dus aan mijn pc, op mn vriendin haar laptop lukt het hier gewoon wel. Effe cookies wissen ed. :|
Goed dat ik er nu achter komt en niet tijdens een drop natuurlijk.
Cookies wissen, alles toestaan, en op paypal ook even alles toegestaan. Niks van succes.komt een mens wel een beetje gek van ja.
Weet dat het uitzonderlijk is, maar alle informatie is belangrijk om te voorkomen dat het bij andere mensen ook voorkomt.
Eerste van dat merk die ik zie. maar ja prijzen zijn vreemd en aanbieders ook, heb niet veel Sapphire kaarten gezien tot nu toe en dat zou toch de grootste partner fabrikant moeten zijn.Tmaster schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:53:
https://www.alternate.nl/Grafische-kaarten/RX-6900-XT
Direct leverbaar voor “slechts” 2059 euro ...
Aorus is het gaming merk van Gigabyte.Tirinium schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:55:
[...]
Eerste van dat merk die ik zie. maar ja prijzen zijn vreemd en aanbieders ook, heb niet veel Sapphire kaarten gezien tot nu toe en dat zou toch de grootste partner fabrikant moeten zijn.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Ah kwam me al bekend voor maar zag geen ander merk op de doos staan.
Goed om te horen dat ze nog wel shipments zo laat doen, jammergoeg no bueno voor mij en nog steeds geen shipment confirmation. Dit is bijna net zo vervelend als mijn 7 maanden aan wachtrij in de Nvidia rij, om daarna mijn order gecancelled te krijgen.MartinPRO schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:09:
Vandaag om 22.29 is mijn pakketje vanuit Ingram richting Praag vertrokken. Het heeft dus ruim 7 dagen geduurd om mijn pakketje gereed te maken... Ongelooflijk.. gpu zal ik vast halve wegen volgende week ontvangen.. goed bezig AMD
Ik denk btw dat dat wel mee valt, even afwachten komende week. We zitten ook met koningsdag uiteraard, weet niet of ze dan bezorgen?m.z schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:32:
[...]
Misschien moeten we ook contact opnemen met AMD of een mail sturen
[Afbeelding]
Daarnaast, als het met dhl maar goed gaat! Zo blijkt maar weer
AMD fucked up met die waardeloze webshop en heeft nu met een bullshit reden mijn order geannuleerd. Ik heb nog nooit een order bij ze geplaatst, laat staan meerdere.
Ze zijn ook totaal niet te bereiken via email. Het emailadres wat op hun website staat voor support werkt niet eens (niet geheel verrassend als het met noreply begint). Ik ga maandag maar eens bellen, al zal het weinig zin hebben.Please note that your order below from the AMD.com Online Store has been cancelled. Per AMD’s checkout terms, in addition to customer-requested cancellations, AMD may also cancel multiple orders from the same person/household to allow us to reach the broadest number of customers.
[ Voor 3% gewijzigd door MaZo op 24-04-2021 06:49 ]
6 jaar geleden heb ik paypal voor het laatst gebruikt. Mijn rekeningnummer is gekoppeld, maar moet ik nu tegoed hebben staan op mijn paypal om een GPU te kopen of niet?The page you are trying to access is currently unavailable
Of is het niet nodig maar helpt het wel om sneller te betalen?
Is blijkbaar per persoon, per bank en per geval verschillend. Zelf heb ik al sinds 2007 een paypal account en al zeker 10 jaar een raborekening eraan gekoppeld. Heb er nooit geld op staan en betaal regelmatig met paypal. Geld wordt pas een paar dagen later van mijn Rabo-rekening afgeschreven maar de tegenpartij heeft wel direct het geld.Jabadabadoe1 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 07:11:
6 jaar geleden heb ik paypal voor het laatst gebruikt. Mijn rekeningnummer is gekoppeld, maar moet ik nu tegoed hebben staan op mijn paypal om een GPU te kopen of niet?
Dus ik heb van de week een GPU betaald via PayPal zonder geld erop te hebben. Maar andere mensen hebben andere ervaringen. Dus geld overmaken is wel het veiligste.
Zit je nou te klagen terwijl je voor MSRP een bijna niet te krijgen GPU hebt kunnen kopenMartinPRO schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:09:
Vandaag om 22.29 is mijn pakketje vanuit Ingram richting Praag vertrokken. Het heeft dus ruim 7 dagen geduurd om mijn pakketje gereed te maken... Ongelofelijk.. gpu zal ik vast halve wegen volgende week ontvangen.. goed bezig AMD
Ja, het is erg vervelend om ruim een week op je product te moeten wachten, maar er zijn hier al mensen maanden bezig om er überhaupt 1 te kunnen bestellen.
Daarnaast moet je bedenken dat AMD helemaal niet ingericht is om een webshop te draaien met zulke aantallen bestellingen. Vaak zijn dit soort webshops een extraatje voor een fabrikant.
Bij de ikea zag je precies hetzelfde. 99% van de omzet kwam van fysieke winkelbezoeken. De webwinkel was een extra service. Voor de lockdown ging het prima, maar tijdens de lockdown ging iedereen massaal online bestellen. Ook toen had Ikea moeite om snel bestellingen te kunnen versturen. Ik had iets besteld en dat kon pas 3 weken later worden bezorgd. En dan heb je het over de Ikea. Het bedrijf wat qua logistiek echt een meester is. Nu gaat het een stuk sneller, maar dat heeft maanden gekost en veel geld.
Moest je voor het linken je gehele bankpasnummer invullen inclusief de laatste 4 cijfers van je pasnummer?Jabadabadoe1 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 07:11:
AMD site is down?
[...]
6 jaar geleden heb ik paypal voor het laatst gebruikt. Mijn rekeningnummer is gekoppeld, maar moet ik nu tegoed hebben staan op mijn paypal om een GPU te kopen of niet?
Als dat het geval is, dan vermoed ik dat je inmiddels een andere bankpas hebt en de laatste 4 cijfers nu anders zijn. Zou dat even checken, want een bankpas is volgens mij +-4 jaar geldig.
Als de laatste 4 cijfers niet nodig zijn, zou het in principe moeten werken. Je zou het altijd kunnen testen door een hele kleine aankoop via Steam te doen en deze dan te "refunden".
Heb zelf ook net een Paypal geopend met mijn creditcard, vraag me alleen af, wanneer je betaald via een browser op je PC of je een QR code krijgt, Anders is via je telefoon, waarbij je alleen je code van je internetbankieren app hoeft in te vullen, toch weer even sneller.
Ik vermoed dat je dan wel voor het benodigde bedrag bij je bank moet kunnen "rood" staan.chrisborst schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:54:
[...]
Is blijkbaar per persoon, per bank en per geval verschillend. Zelf heb ik al sinds 2007 een paypal account en al zeker 10 jaar een raborekening eraan gekoppeld. Heb er nooit geld op staan en betaal regelmatig met paypal. Geld wordt pas een paar dagen later van mijn Rabo-rekening afgeschreven maar de tegenpartij heeft wel direct het geld.
Dus ik heb van de week een GPU betaald via PayPal zonder geld erop te hebben. Maar andere mensen hebben andere ervaringen. Dus geld overmaken is wel het veiligste.
Bedoel je deze? (Joindry is geen IT'er)Postman schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:31:
[...]
Kun je in de dev console (F12) bij netwerk kijken of er iets geblokkeerd of niet geladen wordt?
Weet dat het uitzonderlijk is, maar alle informatie is belangrijk om te voorkomen dat het bij andere mensen ook voorkomt.
tomassonl schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:01:
[...]
Ik vermoed dat je dan wel voor het benodigde bedrag bij je bank moet kunnen "rood" staan.
Sorry, maar volgens mij er niet heel veel van wat je schrijft. Het heeft niks met 'rood' staan te maken, want PayPal schiet het bedrag voor mij voor, niet de bank. Ik kan zelfs niet rood staan bij mijn bank.tomassonl schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:59:
[...]
Moest je voor het linken je gehele bankpasnummer invullen inclusief de laatste 4 cijfers van je pasnummer?
Als dat het geval is, dan vermoed ik dat je inmiddels een andere bankpas hebt en de laatste 4 cijfers nu anders zijn. Zou dat even checken, want een bankpas is volgens mij +-4 jaar geldig.
Als de laatste 4 cijfers niet nodig zijn, zou het in moeten werken. Je zou het altijd kunnen testen door een hele kleine aankoop via Steam te doen en deze dan te "refunden".
Ook vul je je pasnummer enkel maar bij je bank in, want deze code moet je nergens anders delen, zelfde als het security number van je CC.
Mijn rekeningnummer heb ik al vele passen geleden gekoppeld. Ook geven mensen aan dat ze bij andere site wel kunnen betalen zonder geld op PayPal.
Nou dan heb ik mijn ASUS LC 2 maanden geleden gekocht met een koopje.Tmaster schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:53:
https://www.alternate.nl/Grafische-kaarten/RX-6900-XT
Direct leverbaar voor “slechts” 2059 euro ...
1499
Heeft het vaak fout
DigitalRiver.js is een script die je nodig hebt voor de checkout, je browser geeft aan dat deze wordt geblokkeerd. Weet je zeker dat alle adblockers / anti tracking plugins uit staan? Daarnaast heb je in Firefox een strikte privacymodus die dit ook blokkeert, wellicht is dat ook het geval in Chrome.Joindry schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:05:
[...]
Bedoel je deze? (Joindry is geen IT'er)
[Afbeelding]
Inderdaad even afwachten, maar vermoed dat eerder woensdag of tegen het weekend bezorgd wordt. Gezien het een feestdag is, zal er geen bezorging plaatsvinden in NL, wel in België en Luxemburg. Ik weet niet 100% zeker of dit ook voor DHL zakelijk geldt, maar verwacht het wel. https://www.dhlparcel.nl/...zorgen/feestdagenplanningRemth2 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 05:50:
[...]
Ik denk btw dat dat wel mee valt, even afwachten komende week. We zitten ook met koningsdag uiteraard, weet niet of ze dan bezorgen?
Daarnaast, als het met dhl maar goed gaat! Zo blijkt maar weer
In nl geen levering dus ik verwacht woensdagm.z schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:30:
[...]
Inderdaad even afwachten, maar vermoed dat eerder woensdag of tegen het weekend bezorgd wordt. Gezien het een feestdag is, zal er geen bezorging plaatsvinden in NL, wel in België en Luxemburg. Ik weet niet 100% zeker of dit ook voor DHL zakelijk geldt, maar verwacht het wel. https://www.dhlparcel.nl/...zorgen/feestdagenplanning
Ik heb een bevestiging gehad voor Tsjechië. Op woensdag zelfs alVerwijderd schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:58:
iemand al bevestiging gehad voor levering voor Belgie van de drop van woensdag?
Verwijderd
Bij mij staat het nog steeds als: Order in ProcessMartinPRO schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:49:
[...]
Ik heb een bevestiging gehad voor Tsjechië. Op woensdag zelfs al
Duurt precies wel lang
Ik heb de zelfde status met de bestelling van woensdag (NL).Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:57:
[...]
Bij mij staat het nog steeds als: Order in Process
Duurt precies wel lang
Daarnaast lijkt me ook handig dat (meerdere) mensen dit bijhouden via dit overzicht. Namelijk geeft niet iedereen duidelijk aan wanneer ze iets besteld hebben, wanneer er geroepen wordt dat de de verzendmail is ontvangen. Daarnaast is dit ook een indicatie wanneer de bestelling op bepaalde datum verzonden wordt.muhda schreef op donderdag 22 april 2021 @ 00:18:
Kunnen we binnen dit topic een Googel Sheet of Doc bijhouden met alle Tweakers die een kaart proberen te bemachtigen? Daarmee kunnen we wellicht een overzicht krijgen met geleverde kaarten.
Voorbeeld (Link naar in elkaar geflanste Google Sheet)
Update:
De Google Doc stond op "viewer", dit is gewijzigd naar "editor".
Gevonden, ik gebruik wel chrome, maar browse standaard via duckduckgo en daar stonden dus privacy essentials aan.MrImpulsive schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:25:
[...]
DigitalRiver.js is een script die je nodig hebt voor de checkout, je browser geeft aan dat deze wordt geblokkeerd. Weet je zeker dat alle adblockers / anti tracking plugins uit staan? Daarnaast heb je in Firefox een strikte privacymodus die dit ook blokkeert, wellicht is dat ook het geval in Chrome.
Dank @Postman en @MrImpulsive
Waar? Kan het zo niet terugvindenTirinium schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:21:
Op de part alert discord, wordt aangegeven dat aankomende maandag AMD een besluit gaat nemen hoe lang ze nog doorgaan met de drops.
Discussie in drop-hype-chat, bron zou op hardwareluxx moeten staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Tirinium op 24-04-2021 17:45 ]
Originele bron komt van hardwareluxx (link naar de exacte post):Tirinium schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:21:
Op de part alert discord, wordt aangegeven dat aankomende maandag AMD een besluit gaat nemen hoe lang ze nog doorgaan met de drops.
(Google Translate)Am nächsten Montag wird bereits entschieden wie lange der Verkauf noch stattfinden soll, persönlich glaube ich, dass man mittlerweile vor einem "instand close" steht, da der Aufwand immer größer, zu dieser Stimmung hat auch beigetragen, dass derzeit vermehrt eine Menge Leute sich per email bei Amd über die wenigen Karten im DR shop beschweren, viele auch per klassischem Mail Bomb um die Anzahl zu erhöhen, auch wenn die IP immer gleich bleibt. /:
Next Monday it will already be decided how long the sale should take place. Personally, I believe that you are now in front of a "repaired close", as the effort is increasing. The fact that a lot of people are currently using the email at Amd about the few cards in the DR shop, many also by classic mail bomb to increase the number, even if the IP always remains the same. /:
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Dus als AMD besluit om te stoppen met de wekelijkse drops, zal het onmogelijk worden om voor mensen een GPU te scoren voor MRSP? Prijzen zullen dan waarschijnlijk nog hoger worden.. ben blij dat mijn GPU onderweg is!bibi2205 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:49:
[...]
Originele bron komt van hardwareluxx (link naar de exacte post):
[...]
(Google Translate)
Next Monday it will already be decided how long the sale should take place. Personally, I believe that you are now in front of a "repaired close", as the effort is increasing. The fact that a lot of people are currently using the email at Amd about the few cards in the DR shop, many also by classic mail bomb to increase the number, even if the IP always remains the same. /:
Of misschien stopt AMD met de wekelijkse drop en worden de producten dan dagelijks aangebodenMartinPRO schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:55:
[...]
Dus als AMD besluit om te stoppen met de wekelijkse drops, zal het onmogelijk worden om voor mensen een GPU te scoren voor MRSP? Prijzen zullen dan waarschijnlijk nog hoger worden.. ben blij dat mijn GPU onderweg is!
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Daar lijkt het wel op ja.. Laat ons hopen dat ze er toch mee verder gaan voor iedereen die hier nog een GPU zoekt.MartinPRO schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:55:
[...]
Dus als AMD besluit om te stoppen met de wekelijkse drops, zal het onmogelijk worden om voor mensen een GPU te scoren voor MRSP? Prijzen zullen dan waarschijnlijk nog hoger worden.. ben blij dat mijn GPU onderweg is!
Dit is intussen ook alweer ontkracht door de kerel achter PartAlert..rikadoo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:01:
Kwam net een interessant stukje tegen...
https://uk.pcmag.com/grap...easily-buy-graphics-cards
Reddit - No, AMD never had a website "vulnerability"!
[ Voor 3% gewijzigd door bibi2205 op 24-04-2021 18:06 ]
Daar maak je scalpers/miners heel blij meeXWB schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:59:
[...]
Of misschien stopt AMD met de wekelijkse drop en worden de producten dan dagelijks aangeboden
Waarschijnlijker is het dan dat, ze een queue syteem opzetten zoals EVGA dat doet voor de Nvidea RTXXWB schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:59:
[...]
Of misschien stopt AMD met de wekelijkse drop en worden de producten dan dagelijks aangeboden
Zou in iedergeval schelen om wekelijks uren te wachten op een drop.Tirinium schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:21:
[...]
Waarschijnlijker is het dan dat, ze een queue syteem opzetten zoals EVGA dat doet voor de Nvidea RTX
Zelfde soort systeem als Megekko bijvoorbeeld, zou prima zijn. Wie het eerst komt; wie het eerst maalt.
En kunnen zien hoeveelste in de wachtrij je bent is ook fijn.
Ookal sta je op plek 1100, als er wekelijks 400 kaarten worden gedropt, weet je dat je over 3 weken met zekerheid een nieuwe kaart hebt.
[ Voor 13% gewijzigd door Source90 op 24-04-2021 18:23 ]
Maar natuurlijk nog wel met het systeem 1 kaart per huishouden, zolang de tekorten duren.Source90 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:23:
[...]
Zou in iedergeval schelen om wekelijks uren te wachten op een drop.
Zelfde soort systeem als Megekko bijvoorbeeld, zou prima zijn. Wie het eerst komt; wie het eerst maalt.
En kunnen zien hoeveelste in de wachtrij je bent is ook fijn.
Ookal sta je op plek 1100, als er wekelijks 400 kaarten worden gedropt, weet je dat je over 3 weken met zekerheid een nieuwe kaart hebt.
Huh heb je meer info over die que van evga dan, ik had eens op hun site gekeken, en kon me alleen inschrijven voor een melding bij stock?Tirinium schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:21:
[...]
Waarschijnlijker is het dan dat, ze een queue syteem opzetten zoals EVGA dat doet voor de Nvidea RTX
Natuurlijk, zie het volgende topic op hun forum: https://forums.evga.com/N...out-Process-m3108092.aspxizzet3838 schreef op zondag 25 april 2021 @ 01:25:
[...]
Huh heb je meer info over die que van evga dan, ik had eens op hun site gekeken, en kon me alleen inschrijven voor een melding bij stock?
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Dan kun je lang wachten. Ik had bij Evga me aangemeld voor hun XC3 versies (een van de weinige compacte 3080) in december. En met mij de halve wereld denk ik.Tirinium schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:21:
[...]
Het scheelt dat het enkel voor queue is zonder vooruitbetaling. Want dat systeem hanteren de Nlse webshops. En dan kan je na lang wachten als nog het MSI debacle meemaken.
Dat was echt veeel te laat inderdaad. Ik had het op dag 1 gedaan en kreeg een paar weken later de optie gehad om de 3080 ftw3 te kopen voor €880 maar uiteindelijk niet gedaan. Ik heb mij in October voor elke kaart aangemeld waar dat kon (3070/3080) en daarna nul meldingen meer gehad. Dat was in Oktober geloof ik.Joosie200 schreef op zondag 25 april 2021 @ 09:05:
[...]
Dan kun je lang wachten. Ik had bij Evga me aangemeld voor hun XC3 versies (een van de weinige compacte 3080) in december. En met mij de halve wereld denk ik.
Het scheelt dat het enkel voor queue is zonder vooruitbetaling. Want dat systeem hanteren de Nlse webshops. En dan kan je na lang wachten als nog het MSI debacle meemaken.
Zou wat zijn he, AMD heeft in de laatste maanden een grote buffer opgebouwd en met drops een hype gestart. En nu alles te koop zetten zodat iedereen een AMD kaart koopt in plaats van een NVIDIA (wat toch haast niet mogelijk is).XWB schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:59:
[...]
Slimme strat, doubt it
[ Voor 5% gewijzigd door ParaWM op 25-04-2021 19:26 ]
Sinterklaas wil bier !
De bestelling van afgelopen woensdag staat bij mij nog op Order in process. Hoop(te) dat het morgen bezorgd wordt, gezien het dinsdag een feestdag is en niks bezorgd wordt/zelf ook verlof heb.ParaWM schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:25:
Iemand al iets gehoord van de woensdag (21/4) drop behalve Order Submitted/Confirmation emails? Dus Shipment of Annulering bijvoorbeeld.
Bij mij staat de order van afgelopen woensdag ook nog op in process.ParaWM schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:25:
Iemand al iets gehoord van de woensdag (21/4) drop behalve Order Submitted/Confirmation emails? Dus Shipment of Annulering bijvoorbeeld.
Nope, hier nog niks gehoordParaWM schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:25:
Nope, status is hetzelfde als de afgelopen dagen en hierboven aangegeven bij mij.ParaWM schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:25:
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Zojuist de tekst laten vertalen door mijn vriendin (Zwitserse) en die zegt dat het alleen gaat over dat mensen zich beklagen bij AMD over het gebrek aan kaarten. Daarbij wordt ook gebruik gemaakt van 'e-mail bombs' om de aantallen klachten omhoog te werken, terwijl het IP adres gelijk blijft.bibi2205 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:49:
[...]
Originele bron komt van hardwareluxx (link naar de exacte post):
[...]
(Google Translate)
Ze hebben dus meer moeite met het verwerken van alle klachten en onzin er omheen, dan iets over de website zelf.
Nog iets anders: dit bericht lijkt te komen van iemand die niet Duitstalig is, maar via een translate software het bericht geschreven heeft. Is qua grammatica namelijk compleet waardeloos en bijna niet te lezen voor een Duitstalig persoon.
Ik denk dat we genept worden hier. Net zoals ze ook al bij Hardwareluxx beweerden dat het 'lek' op de AMD website gedicht is, nou je ziet het bericht van de maker(s) van PartAlert nu op /r/Amd en dat is dus ook al onzin. Factchecking in de media is al jaren waardeloos, maar blijkt nu wel helemaal zo te zijn.
Waarom zouden ze zoveel geld investeren in anti-bot maatregelen als ze vervolgens gaan stoppen met de drops? Beetje vreemd allemaal.
Ik heb de berichten ook eens doorgenomen (ook een Zwitser) en ben het wel met je bovenstaande post eens.Postman schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:40:
[...]
Zojuist de tekst laten vertalen door mijn vriendin (Zwitserse) en die zegt dat het alleen gaat over dat mensen zich beklagen bij AMD over het gebrek aan kaarten. Daarbij wordt ook gebruik gemaakt van 'e-mail bombs' om de aantallen klachten omhoog te werken, terwijl het IP adres gelijk blijft.
Ze hebben dus meer moeite met het verwerken van alle klachten en onzin er omheen, dan iets over de website zelf.
Nog iets anders: dit bericht lijkt te komen van iemand die niet Duitstalig is, maar via een translate software het bericht geschreven heeft. Is qua grammatica namelijk compleet waardeloos en bijna niet te lezen voor een Duitstalig persoon.
Ik denk dat we genept worden hier. Net zoals ze ook al bij Hardwareluxx beweerden dat het 'lek' op de AMD website gedicht is, nou je ziet het bericht van de maker(s) van PartAlert nu op /r/Amd en dat is dus ook al onzin. Factchecking in de media is al jaren waardeloos, maar blijkt nu wel helemaal zo te zijn.
Waarom zouden ze zoveel geld investeren in anti-bot maatregelen als ze vervolgens gaan stoppen met de drops? Beetje vreemd allemaal.
Wat mij inderdaad het meeste opvalt is alle maatregelen die nu eindelijk werken op de AMD site en dat ze er dan mee zouden stoppen... Lijkt me geen voor de hand liggende keuze.
https://www.guru3d.com/ne...-fps-intensive-games.html
Oei oei, gelukkig staan er geen games in dat lijstje die ik speel. Zal dit wel eens gaan testen met CSS als de kaart binnen is.Reveal! schreef op maandag 26 april 2021 @ 09:49:
Zijn er ook mensen die er al één hebben die dit hebben ervaren?
Voor antwoord op die vraag kan je misschien beter in het ervaringen topic de vraag stellen.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2034546
"Als" de kaart binnen isfilthymushroom schreef op maandag 26 april 2021 @ 09:54:
[...]
Oei oei, gelukkig staan er geen games in dat lijstje die ik speel. Zal dit wel eens gaan testen met CSS als de kaart binnen is.
Voor antwoord op die vraag kan je misschien beter in het ervaringen topic de vraag stellen.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2034546
Ik zit wel de hele tijd naar m'n mailbox te kijken vandaag, meer mensen die daar last van hebben?
Elk 10 minuten.. haha. Bij mij staat er sinds 23.4 "transit".. dit gaat per fiets??filthymushroom schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:12:
Ja vandaar ook het gebruik van als![]()
Ik zit wel de hele tijd naar m'n mailbox te kijken vandaag, meer mensen die daar last van hebben?
Beter per fiets dat het even duurt dan dat je "niet thuis bent", zoals sommige onder ons al hebben ervaren. Maar het is inderdaad wel vervelend. Ik zorg ook dat er 24/7 iemand thuis is hier momenteel, gewoon voor het geval datMartinPRO schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:16:
[...]
Elk 10 minuten.. haha. Bij mij staat er sinds 23.4 "transit".. dit gaat per fiets??
Ik en mijn vriendin hebben al een jaar Home Officefilthymushroom schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:19:
[...]
Beter per fiets dat het even duurt dan dat je "niet thuis bent", zoals sommige onder ons al hebben ervaren. Maar het is inderdaad wel vervelend. Ik zorg ook dat er 24/7 iemand thuis is hier momenteel, gewoon voor het geval dat
Dus geen zorgen hier..
Zelfde hier sinds vorig jaar maart niet meer de deur uit geweest richting kantoor....MartinPRO schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:29:
[...]
Ik en mijn vriendin hebben al een jaar Home Office
Dus geen zorgen hier..
Al een track and trace ontvangen? ik zit nog steeds te wachten op een shipment confirmation.filthymushroom schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:12:
Ja vandaar ook het gebruik van als![]()
Voor mijn bestelling van vrijdag wel, woensdag nietZeryth schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:45:
[...]
Al een track and trace ontvangen? ik zit nog steeds te wachten op een shipment confirmation.
Nu vermoed ik dat de drop van woensdag qua doorlooptijd behandeld gaat worden alsof hij op vrijdag was geweest. Helemaal omdat de drop ervoor op vrijdag was (terwijl donderdag de planning was).
Dus qua logistiek zal het allemaal een beetje opgeschud zijn.
We wachten rustig af
Vroegah moesten we ook lang sparen voordat we onze speeltjes konden kopen
Haha, hier ook al sinds februari vorig jaar, beide niet meer op kantoor geweest met 1 uitzondering. Toevallig a.s. Woensdag weer op kantoor voor een opleiding, maar m'n vriendin werkt dat thuis met de instructie dat ze geen noise canceling koptelefoon mag gebruikenMartinPRO schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:29:
[...]
Ik en mijn vriendin hebben al een jaar Home Office
Dus geen zorgen hier..
Jaar is gewoon te lang als je samenwoont (word beetje gekfilthymushroom schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:01:
[...]
Haha, hier ook al sinds februari vorig jaar, beide niet meer op kantoor geweest met 1 uitzondering. Toevallig a.s. Woensdag weer op kantoor voor een opleiding, maar m'n vriendin werkt dat thuis met de instructie dat ze geen noise canceling koptelefoon mag gebruiken
Laatst helaas nét niet gelukt, na betalen met Paypal terug naar homepage en was die uitverkocht.
Reden dat ik het vraag: misschien dan toch een keer “gek” doen en de 6900xt proberen ipv de 6800xt... (indien dit lukt voor een AMD prijs)
Normaal zou ik -nooit- een 6900xt kopen (of een andere videokaart) voor 1000€ maar gezien de situatie met GPU’s momenteel ben ik er zo klaar mee dat ik het wel een keer zou kunnen doen.
[ Voor 21% gewijzigd door Stef87 op 26-04-2021 11:47 ]
Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl
Dat was ook de reden waarom ik voor de 6900 XT ging. Heb van te voren toch extra geld op PayPal gezet, omdat ik vernomen had dat deze kaart beter verkrijgbaar is/was. Tijdens de drop heb ik de links van 6800 XT en 6900 XT geopend, beiden waren nog niet op voorraad. Op een gegeven moment de 6900 XT wel. Beetje door de tijddruk en mijn gedachte tijdens het overzetten van het geld al zei "Jaja, je gaat toch voor de 6900 XT :p", heb ik ook niet effe gauw de 6800 XT opnieuw geprobeerd.Stef87 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:32:
Bij een typische drop via AMD, is het dan gebruikelijk dat de 6900xt iets langer op voorraad is tov de 6800xt?
Laatst helaas nét niet gelukt, na betalen met Paypal terug naar homepage en was die uitverkocht.
Reden dat ik het vraag: misschien dan toch een keer “gek” doen en de 6900xt proberen ipv de 6800xt... (indien dit lukt voor een AMD prijs)
Haha, daar heb ik dan gelukkig geen last van, ruimte zat in huis. Beide een apart kantoor en ook de gaming ruimte is van de kantoren gescheiden. Wat dat betreft heb ik dus wel een beetje geluk.MartinPRO schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:15:
[...]
Jaar is gewoon te lang als je samenwoont (word beetje gek)
Het lijkt er wel op dat de 6900xt iets langer op voorraad is, dat was voor mij ook de reden om daarvoor te gaan (hoewel het wat pijnlijker is voor de bankrekening). Het lijkt dus best een goede strategie om voor de 6900xt te gaan (maar let op: n=1).Stef87 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:32:
Bij een typische drop via AMD, is het dan gebruikelijk dat de 6900xt iets langer op voorraad is tov de 6800xt?
Des te meer 6800's voor mij
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Geld op PayPal zetten is neem ik aan niet nodig als deze gewoon aan je bankrekening gekoppeld zit?m.z schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:40:
[...]
Heb van te voren toch extra geld op PayPal gezet, omdat ik vernomen had dat deze kaart beter verkrijgbaar is/was.
Goede vraag... Moet ik op dat moment op gekoppelde rekening wél 1000+ hebben staan of kan ik met Paypal “in het rood” (fyi: die persoonlijke rekening gebruik ik voor vrijwel niets, normaal schrijft Paypal af van bankrekening)timxehanort schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:48:
[...]
Geld op PayPal zetten is neem ik aan niet nodig als deze gewoon aan je bankrekening gekoppeld zit?
Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl
Heb al regelmatig betalingen gedaan met paypal met minder geld op de zichtrekening(nu heb ik wel altijd genoeg op men spaar gehad, en heb ik een belgische rekening geen idee of dat iets uitmaakt).Stef87 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:50:
[...]
Goede vraag... Moet ik op dat moment op gekoppelde rekening wél 1000+ hebben staan of kan ik met Paypal “in het rood” (fyi: die persoonlijke rekening gebruik ik voor vrijwel niets, normaal schrijft Paypal af van bankrekening)
Erz ouden mensen zijn bij wie het bij amd niet werkte, heb er zelf ook geen geld op gezet(heb ook nog geen gpu, dus misschien toch maar eens doentimxehanort schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:48:
[...]
Geld op PayPal zetten is neem ik aan niet nodig als deze gewoon aan je bankrekening gekoppeld zit?
Normaal zou ik denken van niet, gezien het ook van mij "echte" bankrekening afgeschreven wordt. Ik meende dat TS dat eens aangaf omdat te doen, maar deed dit ook gezien de horror-verhalen omtrent annuleringen wat vooral bij PayPal gebruikers voorkomt.timxehanort schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:48:
[...]
ja minder vraagStef87 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:32:
Normaal zou ik -nooit- een 6900xt kopen (of een andere videokaart) voor 1000€ maar gezien de situatie met GPU’s momenteel ben ik er zo klaar mee dat ik het wel een keer zou kunnen doen.
Heeft het vaak fout
Indien je de kans hebt, raad ik je (en overige) gewoon aan om voor de 6800 (XT) te gaan. Hier een beter beeld performance per dollar https://www.techpowerup.c...radeon-rx-6900-xt/37.html (al zitten we in de euro, toch lijkt de MSRP het zelfde te zijn, anders is dit al goed voor het idee).Arm1n schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:46:
Ik adviseer ook iedereen om voor een 6900XT te gaan.
Des te meer 6800's voor mij
Misschien ook handig: https://www.techpowerup.c...radeon-rx-6900-xt/30.html In het geval om te bekijken op welke resolutie/Hz je speelt. Als je 1440P hebt hebt, heeft naar mij idee al weinig baad om voor een 6900 XT te gaan.
[ Voor 19% gewijzigd door m.z op 26-04-2021 12:17 ]
Is altijd al zo geweest, MSRP in usd is btw vrij, dus als je naar europa gaat moet je van usd naar eur +btw en dan krijg je bijna dezelfde absolute waarde, dus je kan er bijna altijd van uitgaan dat MSRP in USD = MSRP in EURm.z schreef op maandag 26 april 2021 @ 12:14:
[...]
(al zitten we in de euro, toch lijkt de MSRP het zelfde te zijn, anders is dit al goed voor het idee).
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Mijn ervaring sinds de wekelijkse drops er zijn is dat de 6900XT altijd langer 'beschikbaar' is dan elke andere kaart.
Niet alleen is de aanschaf hoger, ook de marge bij 'resale' is minder. Waar een 6800(XT) al gauw voor 60% meer gaat, blijft de 6900XT wel steken op 30%.
Ik speel op 1080p ultrawide (wel 144hz), dus de 6900XT is dikke overkill. Eigenlijk is de 6700XT ook meer dan prima, maar de 6800 voelt als een net iets betere kaart voor niet al te veel extra geld. Dingen zoals usb-c, extra fan, extra VRAM, en een stuk meer compute units voelen allemaal toch net wat beter aan.m.z schreef op maandag 26 april 2021 @ 12:14:
[...]
Indien je de kans hebt, raad ik je (en overige) gewoon aan om voor de 6800 (XT) te gaan. Hier een beter beeld performance per dollar https://www.techpowerup.c...radeon-rx-6900-xt/37.html (al zitten we in de euro, toch lijkt de MSRP het zelfde te zijn, anders is dit al goed voor het idee).
Misschien ook handig: https://www.techpowerup.c...radeon-rx-6900-xt/30.html In het geval om te bekijken op welke resolutie/Hz je speelt. Als je 1440P hebt hebt, heeft naar mij idee al weinig baad om voor een 6900 XT te gaan.
Maar ik zou meteen tekenen voor een succesvolle koop van een 6700XT komende drop (wanneer dat ook mag zijn).
Dan heb ik voor nu 144hz met 1080p overkill (27inch).Arm1n schreef op maandag 26 april 2021 @ 13:11:
[...]
Ik speel op 1080p ultrawide (wel 144hz), dus de 6900XT is dikke overkill. Eigenlijk is de 6700XT ook meer dan prima, maar de 6800 voelt als een net iets betere kaart voor niet al te veel extra geld. Dingen zoals usb-c, extra fan, extra VRAM, en een stuk meer compute units voelen allemaal toch net wat beter aan.
Maar ik zou meteen tekenen voor een succesvolle koop van een 6700XT komende drop (wanneer dat ook mag zijn).
Maar 2k 144 staat wel in de planning hahahaha
Dat is niet alleen een probleem bij AMD: https://nl.hardware.info/...te-patches-te-verwijderenReveal! schreef op maandag 26 april 2021 @ 09:49:
Zijn er ook mensen die er al één hebben die dit hebben ervaren?
Lijkt te komen door een windows security update voor eenNTFS bug
Aan de andere kant, in Assassins creed Oddyssey haalt de 6900XT met moeite 100fps op 1080p dus echt overkill is het nog steeds niet.Remth2 schreef op maandag 26 april 2021 @ 13:18:
[...]
Dan heb ik voor nu 144hz met 1080p overkill (27inch).
Maar 2k 144 staat wel in de planning hahahaha
Zegt meer iets over de optimalisatie van AC:O dan de kaart zelf maar toch
Vgm is AC:O zwaar cpu bottlenecked, just saying.Arm1n schreef op maandag 26 april 2021 @ 13:31:
[...]
Aan de andere kant, in Assassins creed Oddyssey haalt de 6900XT met moeite 100fps op 1080p dus echt overkill is het nog steeds niet.
Zegt meer iets over de optimalisatie van AC:O dan de kaart zelf maar toch
Hmmm... De maandag erna pas?Zeryth schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:58:
Ik heb met paypal betaald terwijl ik precies 0 euro er op had, was gewoon de maandag erna van mijn bank rekening afgeschreven dus t werkt gewoon normaal. Ik weet dat je zelfs geen genoeg geld op je rekening mag hebben, zodra je wel weer genoeg hebt wordt het meteen afgeschreven. Is als het ware een gratis lening.
Reden dat ik het vraag: ik had bij de laatste drop met succes op betalen met Paypal gedrukt en alles zal in in winkelwagen. Alleen gebeurde er op een gegeven moment niets meer.
(Zou het dan toch wel gelukt kunnen zijn met laatste drop vraag ik mij af, haha)
Als ik de reacties zo lees ga ik dan de 6900xt als eerst proberen! Lukt dat niet dan de 6800xt pas
Je was waarschijnlijk gewoon te laat.Stef87 schreef op maandag 26 april 2021 @ 13:45:
[...]
Hmmm... De maandag erna pas?
Reden dat ik het vraag: ik had bij de laatste drop met succes op betalen met Paypal gedrukt en alles zal in in winkelwagen. Alleen gebeurde er op een gegeven moment niets meer.
(Zou het dan toch wel gelukt kunnen zijn met laatste drop vraag ik mij af, haha)
Als ik de reacties zo lees ga ik dan de 6900xt als eerst proberen! Lukt dat niet dan de 6800xt pas
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |