De GPU's zijn onderling wild aan het verspringen bij mij.HelTrooper schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:30:
Ik denk dat we dingen willen zien die er niet zijn. Elke keer als ik nu refresh staat er iets anders onder de 3 CPU's bovenaan.
Nu 4 CPU's te koop, volgens mij waren dat er maar 3?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hij is zojuist gedropt, MAAR IK KAN NIET BETALEN MET MIJN BANK !
klopt, viel me ook opRichh schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:37:
Nu 4 CPU's te koop, volgens mij waren dat er maar 3?
Ik weet niet welke processoren er beschikbaar waren, maar nu is het er een meer dan net. Drop dus, maar zonder GPU's...
"Hij" is een 5600X?ScalpNoLimit schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:37:
Hij is zojuist gedropt, MAAR IK KAN NIET BETALEN MET MIJN BANK !![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel bespaar je daar nou ook weer niet op tov de Nederlandse shops, tho.
Toch wel de minst spectaculaire drop ooitGreatMagicalHat schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:37:
Ik weet niet welke processoren er beschikbaar waren, maar nu is het er een meer dan net. Drop dus, maar zonder GPU's...
6700 in the pocket. 
Wel 100% gescript.
Wel 100% gescript.
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Ik heb een 6700XT kunnen scoren met het hier gedeelde JQUERY scripte
Thanks!
Thanks!
Ik heb er toch echt zojuist 1 weten te bemachtigen.
Ik heb ze niet in stock gezien maar de Jquery truck werkte.
Excuus, met 1 bedoel ik een 6700XT.
[ Voor 14% gewijzigd door BlasterBoy op 25-03-2021 18:40 ]
Nee, ik kon de 6700XT toevoegen aan mijn winkelmand dus er was echt een drop.Richh schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:38:
[...]
"Hij" is een 5600X?
Zoveel bespaar je daar nou ook weer niet op tov de Nederlandse shops, tho.
Paypal zegt alleen dat ik niet kan betalen met mijn ABN AMRO bankrekening.
Ook een 6700 XT te pakken met een direct link.
Kan ik eindelijk mijn R9 290 met pensioen sturen... Mits de bestelling doorgaat.
Kan ik eindelijk mijn R9 290 met pensioen sturen... Mits de bestelling doorgaat.
[ Voor 11% gewijzigd door SleepyPanda op 25-03-2021 18:43 ]
heb ook een 6700xt kunnen bestellen, geld is van de paypal rekening... hopelijk loopt het nu niet meer mis ;-)
Ik had een 5900X CPU in mijn mandje, maar bij de betaling was de creditcardtransactie voor 0 EUR.
Ik denk niet dat dat hem nog gaat worden.
Ik denk niet dat dat hem nog gaat worden.
In deeze zin staan drie fauten
Fuck man, ik wist niet dat je een CC nodig had, anders zou ik hem ook hebbenwbervoets schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:42:
heb ook een 6700xt kunnen bestellen, geld is van de paypal rekening... hopelijk loopt het nu niet meer mis ;-)
Hoe dan!?
zit hier ook met jquery te inserten, al enkele tijd, maar het lukt hier niet hoor xD
Dat is toch geen drop meer als men voordat de knop online komt al kan bestellen. ..ClumsyBarry schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:39:
Ik heb een 6700XT kunnen scoren met het hier gedeelde JQUERY scripte![]()
Thanks!
Maar de knop add to cart is wel zichtbaar geweest? Ik heb denk ik gemiddeld om de 5 sec zitten refreshen zowat nooit wat gezien....
Ik heb hem zelf niet gezien maar de jquery truck gebruikt met succes.Baet schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:46:
Maar de knop add to cart is wel zichtbaar geweest? Ik heb denk ik gemiddeld om de 5 sec zitten refreshen zowat nooit wat gezien....
Je cache verkloot dat. Je krijgt het dan pas veel te laat te zien.Baet schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:46:
Voorraad stond trouwens eerst op 80 stuks en later op 154 stuks.
6700xt had add to cart knop wanneer ze al uitverkocht waren. Ik zat eerder op een 6900xt te jagen. Week 3 zonder success.
Whoops, een 6900XT gekocht terwijl ik eigenlijk een 6700XT wou
Edit: op.
[ Voor 94% gewijzigd door JSTPS op 25-03-2021 18:50 ]
Somehow via discord, add to card, een 6900XT weten te bemachtigen, geld is afgeschreven bij paypal!!
De 6900xt dropt ook!
Het is mij gelukt om hem via de mobiel te bestellen LOL
url:
https://shop.amd.com/stor...nextPage=QuickBuyCartPage
Het is mij gelukt om hem via de mobiel te bestellen LOL
url:
https://shop.amd.com/stor...nextPage=QuickBuyCartPage
Wil anders wel een 3070 rulen hoor met opleg van mijRichh schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:49:
Whoops, een 6900XT gekocht terwijl ik eigenlijk een 6700XT wou
Ben doodserieus, DM wie interesse heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door zerrethdotcom op 25-03-2021 18:52 ]
Ik snap het niet, bij mij gebeurt er gewoon helemaal niets in de shop... ik refresh telkens
Ondertussen ook bevestiging van AMD.com op mijn 6900XT. liever een 3000 serie gehad maarja, je moet het doen met hetgeen je hebt deze tijden.
NEIN!! kga ik net de hond uitlaten dropt het! verdomme!
Ik ga nog even bedenken wat ik er mee ga doen. Heb nu een Vega 64, die wel toe is aan een upgrade, maar ik game te weinig om zo veel geld aan een videokaart te bestedenzerrethdotcom schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:50:
[...]
Wil anders wel een 3070 rulen hoor met opleg van mij
Weet iemand hoe het met bevestiging zit?
Heb hier een bevestigingsmail AMD, maar geld is nog niet afgeschreven van Paypal die met m'n bankrekening is gekoppeld.
Ga echt huilen als 'ie geannuleerd wordt...
Heb hier een bevestigingsmail AMD, maar geld is nog niet afgeschreven van Paypal die met m'n bankrekening is gekoppeld.
Ook te laat, een of ander manier ging mijn paypal in een loop, 3 maal sms moeten invoeren. Jammer! AMD trollt wel heel erg hard om het een uur later te zetten
Tuurlijk en 5 minuten laten zie ik ad to cart (ja ik gebruik ook het sciptje) maar weer niets he..
Heb je een CC gelinkt of Nederlandse bank?SleepyPanda schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:52:
Weet iemand hoe het met bevestiging zit?
Hij zei dat ik niet kon met betalen met mijn ABN AMRO rekening.
WAAAATTT !! Zit ik uitgebreid op de wc is er een drop geweest
Die drop is niet zo relevant voor dit topicmudbiker schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:59:
WAAAATTT !! Zit ik uitgebreid op de wc is er een drop geweest![]()
![]()
Dat had ik dus ook... Toevallig deed ik een Ctrl+F5 en toen stond de 6900xt ineens beschikbaar (maar was toen al niet meer beschikbaar). Volgende week maar even een andere browser proberen.bazzer schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:50:
Ik snap het niet, bij mij gebeurt er gewoon helemaal niets in de shop... ik refresh telkens
😭HellBeast schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:14:
Ik geef het ook op voor vandaag. Weer 1,5 uur van mijn leven die ik niet meer terug krijg, ;-)
Beauty is in the eye of the beerholder
Volgens mij heb ik een IP ban te pakken. Krijg alleen nog maar Acces Denied naar AMD.com. Zowel op Chrome als Edge. Ook na het verwijderen van de cookies.
Heb wel nog dat jQuery commande uit dit topic geprobeerd maar was daarmee te laat. Maak ook geen gebruik van bot of script.
Edit: Eerder een device ban oid. Op mijn telefoon heb ik wel nog toegang via mijn eigen wifi.
Edit2: En weer unbanned.
Heb wel nog dat jQuery commande uit dit topic geprobeerd maar was daarmee te laat. Maak ook geen gebruik van bot of script.
Edit: Eerder een device ban oid. Op mijn telefoon heb ik wel nog toegang via mijn eigen wifi.
Edit2: En weer unbanned.
[ Voor 17% gewijzigd door Aapenootjes op 25-03-2021 19:06 ]
Gefeliciteerd voor degene die het gelukt is. Volgende week ga ik 2 uur van mijn leven reserveren voor de nieuwe drop
Dit was flink balen. Ik kwam t/m de review pagina, maar zodra ik op 'place order' klikte werd ik terug gezet naar de 'Products available' pagina.
Iemand een idee of ze toen gewoon al uitverkocht waren of ik gewoon de ongelukkigste man ben?
Iemand een idee of ze toen gewoon al uitverkocht waren of ik gewoon de ongelukkigste man ben?
Er was dus helemaal geen 6800XT drop vandaag?
Neen.Manticore_ schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:09:
Ik had trouwens vanaf het eerste moment een knop om de kaart in mijn winkelmandje te gooien, maar zowel de knop als de Json code gaven errors en het was al snel allemaal uitverkocht.
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Al weken niet meerManticore_ schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:09:
Slim van AMD, meerdere kaarten releasen maar dan zorgen dat alleen de duurste kaarten met de laagste price/performance relatie op voorraad zijn
Heeft meer te maken met recycling van slechte chips, maar ok.Manticore_ schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:12:
Slim van AMD, meerdere kaarten releasen maar dan zorgen dat alleen de duurste kaarten met de laagste price/performance relatie op voorraad zijn![]()
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Dus de drop was om 18:35? En het was 6700XT en 6900XT? Zucht was om 17:50 weg
18:36 was m'n paypal transactie voor de 6700xt. wel nog aan het wachten op confirmatie email van AMDicerus schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:29:
Dus de drop was om 18:35? En het was 6700XT en 6900XT? Zucht was om 17:50 weg
Ik heb een bevestig van AMD gekregen in mijn spam en PayPal afgeschreven!
Ik heb de kaart via een Discord weten te bemachtigen.
https://discord.com/invite/5g7xRJH4J4
Misschien dat het wat voor iemand is?
Hier 6900xt confirmatie binnen. Tweede week dat ik probeer. Keek heel toevallig nog en zag dat ik de 6700xt drop gemist had na 1.5u wachten. In het rouwproces nog even in chat op Discord gehangen, post iemand een link voor de 6900XT die m direct in de mand legt. Met telefoon alles geprobeerd, als een gek inloggen op Paypal en de app en warempel, gelukt met mn mobiel 😄.
Heb bevestiging van AMD al binnen. Geen CC gekoppeld maar had ruim tegoed erop gezet met iDeal, dat werkt dus perfect.
Nu nog bedenken of ik m houd of ga proberen te ruilen met iemand voor een 6700XT
. Doe voornamelijk VR Euro Truck Simulator 😄. Maar VR heeft wel veel baat bij goede videokaart. Mijn 5600XT trekt native resolutie wel, maar je wilt juist enorme superresolutie omdat je geen AA kunt toepassen.
Heb bevestiging van AMD al binnen. Geen CC gekoppeld maar had ruim tegoed erop gezet met iDeal, dat werkt dus perfect.
Nu nog bedenken of ik m houd of ga proberen te ruilen met iemand voor een 6700XT
Deze was enkele (cruciale) seconden trager dan deze:Harm-JanHaase schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:36:
Ik heb de kaart via een Discord weten te bemachtigen.
https://discord.gg/SaJNjtYp
Zitten veel scalpers maar is wel gezellig. En snel. Daar die werd link door iemand enkele seconden eerder gedeeld.
Zijn er ooit al "redrops" geweest later op de avond, of is dat hopen op een mirakel?
Het is hopen op een miracle! Maar het kanTricolores schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:42:
Zijn er ooit al "redrops" geweest later op de avond, of is dat hopen op een mirakel?
Heb je toevallig het script ergens staan voor een 6800xt? Want anders moet ik alle 400+ pagina's afgaan 🤔.Tmaster schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:54:
Tuurlijk en 5 minuten laten zie ik ad to cart (ja ik gebruik ook het sciptje) maar weer niets he..
Iemand een idee wat de levertijden zijn bij amd zelf?
Bij mij was hij er dinsdag, maar eerder komt zeker voor.Sjors1999 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:08:
Iemand een idee wat de levertijden zijn bij amd zelf?
Had je gewoon kunnen betalen via Paypal zonder CC?The__Virus schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:39:
Hier 6900xt confirmatie binnen. Tweede week dat ik probeer. Keek heel toevallig nog en zag dat ik de 6700xt drop gemist had na 1.5u wachten. In het rouwproces nog even in chat op Discord gehangen, post iemand een link voor de 6900XT die m direct in de mand legt. Met telefoon alles geprobeerd, als een gek inloggen op Paypal en de app en warempel, gelukt met mn mobiel 😄.
Nu nog bedenken of ik m houd of ga proberen te ruilen met iemand voor een 6700XT. Doe voornamelijk VR Euro Truck Simulator 😄. Maar VR heeft wel veel baat bij goede videokaart. Mijn 5600XT trekt native resolutie wel, maar je wilt juist enorme superresolutie omdat je geen AA kunt toepassen.
Maar hoe weet je dan dat ze beschikbaar komen? laat je dat script gewoon elke min draaien en een melding geven zodra het gelukt is zodat je de betaling handmatig kan afmaken?BlasterBoy schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:39:
Ik heb er toch echt zojuist 1 weten te bemachtigen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Onder andere. Ook discord groepen en telegram groepen die melding geven als er stock is.Astennu schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:24:
[...]
Maar hoe weet je dan dat ze beschikbaar komen? laat je dat script gewoon elke min draaien en een melding geven zodra het gelukt is zodat je de betaling handmatig kan afmaken?
Dan kan jij eventueel je query draaien. En dan geluk hebben
In paar reacties boven je zijn 2 discord groepen genoemd. Helpt goed mee.
[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 25-03-2021 21:32 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja die heb ik ook toegevoegd.Hupske schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:32:
[...]
Onder andere. Ook discord groepen en telegram groepen die melding geven als er stock is.
Dan kan jij eventueel je query draaien. En dan geluk hebben
In paar reacties boven je zijn 2 discord groepen genoemd. Helpt goed mee.
Ik had zelf wel een check lopen via Distil maar die kijkt dus naar page change en tegenwoordig zijn ze dus al weg voordat er een Add to card knop komt omdat iedereen scripts gebruikt.
Misschien toch maar eens in verdiepen. Ik wil een 6700XT proberen te krijgen om tests te doen voor het Navi 2X Ervaringen topic. Maar ga er echt geen 900 euro voor betalen
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Lijkt alsof het nog niet genoemd is, maar het is sinds afgelopen weekend zomertijd in de VS, dus dat zal het uur tijdsverschil als gevolg hebben gehad. Aangezien wij dit weekend gaan verwacht ik volgende week weer 17:35.
Ja gewoon tegoed op account gezet.ScalpNoLimit schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:10:
[...]
Had je gewoon kunnen betalen via Paypal zonder CC?
Net in telegram gesproken zover dat als je op de nl site kijkt je dan de drops in Ierland bijv niet ziet en dus ook de knop add to cart nooit te zien krijgt. Dat zou wel verklaren waarom ik de 6900 wel zie omdat die eu breed is en de 6700xt niet zag (die was italie en ierland vandaag)
Daarom moet je ook kijken naar de code erachter, bv die jquery. Dan kon je de 6700xt drop wel zien gebeuren.randomice schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 22:04:
Net in telegram gesproken zover dat als je op de nl site kijkt je dan de drops in Ierland bijv niet ziet en dus ook de knop add to cart nooit te zien krijgt. Dat zou wel verklaren waarom ik de 6900 wel zie omdat die eu breed is en de 6700xt niet zag (die was italie en ierland vandaag)
Zelf helaas de hoop al opgegeven op een drop dus weer eens te laat erbij.
Klopt maar ook de link vanuit partalert wordt omgezet naar NL dus heb je vanuit twitter niets aan behalve dat je het land ziet. Ik zat enkel niet achter de pc dus ik daar niets mee vandaag. Volgende week ga ik daar ook mee aan de slag.jaspermeul schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 22:50:
[...]
Daarom moet je ook kijken naar de code erachter, bv die jquery. Dan kon je de 6700xt drop wel zien gebeuren.
Zelf helaas de hoop al opgegeven op een drop dus weer eens te laat erbij.
denk dat ik er maar mee stop als er toch geen 6800xt droppen heeft het geen zin de rest is te duur of niet goed genoeg wat mij betreft. word er oedeloos van.
En als ik da bijna 100 kaarten (amd en nvidia) op de vraag en aanbod als aanbod zie staan voor absurde bedragen begint mij steeds meet het gevoel de bekruipen dat het tijd is voor een andere hobby. Dit is gewoon niet leuk meer.
En als ik da bijna 100 kaarten (amd en nvidia) op de vraag en aanbod als aanbod zie staan voor absurde bedragen begint mij steeds meet het gevoel de bekruipen dat het tijd is voor een andere hobby. Dit is gewoon niet leuk meer.
Beetje geduld, komt wel goed.computerjunky schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 23:03:
denk dat ik er maar mee stop als er toch geen 6800xt droppen heeft het geen zin de rest is te duur of niet goed genoeg wat mij betreft. word er oedeloos van.
Vergeleken met de absurde prijzen die nu gevraagd worden, is de €1000 die AMD voor een 6900XT vraagt lang zo gek niet meer. Je kan zelfs stellen dat ze momenteel geweldige prijs-kwaliteitsverhouding bieden.computerjunky schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 23:03:
We hebben allemaal toch maanden noodgedwongen door moeten sparen, dus er is wat meer uit te geven. Dat doe ik liever niet, maar als het dan toch zo loopt, krijg ik daar dan ook liever een zwaardere kaart voor terug dan ik aanvankelijk gepland had.
Het is dat of wachten tot de prijzen substantieel dalen, maar ik vrees dat dat zo lang gaat duren dat het steeds interessanter wordt om deze generatie over te slaan en de pijlen te gaan richten op de volgende.
de 6900XT is wel heel tof met vrThe__Virus schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:39:
Nu nog bedenken of ik m houd of ga proberen te ruilen met iemand voor een 6700XT. Doe voornamelijk VR Euro Truck Simulator 😄. Maar VR heeft wel veel baat bij goede videokaart. Mijn 5600XT trekt native resolutie wel, maar je wilt juist enorme superresolutie omdat je geen AA kunt toepassen.
Heeft het vaak fout
Dat argument werkt dus totaal niet voor mensen die zelden of nooit uit eten/drinken gaan.Jordy-B schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:37:
[...]
We hebben allemaal toch maanden noodgedwongen door moeten sparen, dus er is wat meer uit te geven.
Prima, vervangen we het door 3 x per jaar op vakantie gaan. Is ook niet gebeurd.... dus dat geld houd je ook overiqcgubon schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:25:
[...]
Dat argument werkt dus totaal niet voor mensen die zelden of nooit uit eten/drinken gaan.
Hoezo, je kan binnen Nederland toch gewoon op vakantie? Ben je waarschijnlijk zelfs nog duurder uit..stylezzz schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:57:
[...]
Prima, vervangen we het door 3 x per jaar op vakantie gaan. Is ook niet gebeurd.... dus dat geld houd je ook over
Het principe van "zo min mogelijk verplaatsing" gaat ook binnen Nederland gewoon op. Daarnaast, wat heb je aan vakantie als alle activiteiten gesloten zijn?Secsytime schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:05:
[...]
Hoezo, je kan binnen Nederland toch gewoon op vakantie? Ben je waarschijnlijk zelfs nog duurder uit..
Je moet die prijzen dan wel vergelijken met de prijzen die nvidia voor hun FE kaarten vraagt; 419EUR voor een 3060Ti, 519EUR voor een 3070 en 719EUR voor een 3080..Jordy-B schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 00:37:
[...]
Vergeleken met de absurde prijzen die nu gevraagd worden, is de €1000 die AMD voor een 6900XT vraagt lang zo gek niet meer. Je kan zelfs stellen dat ze momenteel geweldige prijs-kwaliteitsverhouding bieden.
We hebben allemaal toch maanden noodgedwongen door moeten sparen, dus er is wat meer uit te geven. Dat doe ik liever niet, maar als het dan toch zo loopt, krijg ik daar dan ook liever een zwaardere kaart voor terug dan ik aanvankelijk gepland had.
Het is dat of wachten tot de prijzen substantieel dalen, maar ik vrees dat dat zo lang gaat duren dat het steeds interessanter wordt om deze generatie over te slaan en de pijlen te gaan richten op de volgende.
Daar is een duidelijk verschil, voor AMD is er een mogelijkheid om een GPU te krijgen voor de MSRP voor NVIDIA is er geenSkyline GT-R schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:29:
[...]
Je moet die prijzen dan wel vergelijken met de prijzen die nvidia voor hun FE kaarten vraagt; 419EUR voor een 3060Ti, 519EUR voor een 3070 en 719EUR voor een 3080..
Daar ben ik het niet mee eens. Die is er voor nvidia ook. Deze week nog was er een 'drop' bij NBB voor FE kaarten. Dat er bij nvidia momenteel iets minder regelmaat in zit dan AMD ga ik niet ontkennen. Maar het is wel mogelijk om een nvidia kaart aan die prijs te kopen. Net zoals bij AMD trouwens, waar je ook op een 'drop' moet hopen. Het is niet dat ik nu naar AMD.com kan gaan en een Radeon aan MSRP kan kopen. Een RX6800 of RX6800 XT aan advies is ook haast onmogelijk..TechAlf schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:34:
[...]
Daar is een duidelijk verschil, voor AMD is er een mogelijkheid om een GPU te krijgen voor de MSRP voor NVIDIA is er geen
Ik was niet op de hoogte van de nvidia-versie. nbb is de duitse winkel?Skyline GT-R schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:28:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. Die is er voor nvidia ook. Deze week nog was er een 'drop' bij NBB voor FE kaarten. Dat er bij nvidia momenteel iets minder regelmaat in zit dan AMD ga ik niet ontkennen. Maar het is wel mogelijk om een nvidia kaart aan die prijs te kopen. Net zoals bij AMD trouwens, waar je ook op een 'drop' moet hopen. Het is niet dat ik nu naar AMD.com kan gaan en een Radeon aan MSRP kan kopen. Een RX6800 of RX6800 XT aan advies is ook haast onmogelijk..
maar ja je hebt gelijk, er zijn alleen externe mogelijkheden voor 6900 xt en 6700 xt
Ik was eens wat aan het uitproberen met de 5800X als test subject omdat hij op voorraad was. En toen was hij plotseling niet meer op voorraad.
Omdat ik niet geloofde dat hij nu opeens niet meer op voorraad was, probeerde ik het eens op mijn telefoon: en ja hoor, daar kon ik hem gewoon aan mij winkelmandje toevoegen. Na het verwijderen van cookies kon het ook gewoon weer op mijn computer.
Het is dus zo dat je naast de 503s ook een "niet op voorraad" kunt krijgen omdat je te veel requests hebt gemaakt...
(Of in ieder geval: als throttling methode. Of het alleen naar aantal requests kijkt of naar meer is niet helemaal duidelijk...)
Ik probeerde het daarna nog een keer te reproduceren, maar dat leidde alleen maar tot een ip ban
. Hopelijk is die weer weg voordat het relevant is, anders moet ik trucjes gaan uitvoeren... (edit: ja, hij is al na een paar minuten weer opgeheven)
Omdat ik niet geloofde dat hij nu opeens niet meer op voorraad was, probeerde ik het eens op mijn telefoon: en ja hoor, daar kon ik hem gewoon aan mij winkelmandje toevoegen. Na het verwijderen van cookies kon het ook gewoon weer op mijn computer.
Het is dus zo dat je naast de 503s ook een "niet op voorraad" kunt krijgen omdat je te veel requests hebt gemaakt...
(Of in ieder geval: als throttling methode. Of het alleen naar aantal requests kijkt of naar meer is niet helemaal duidelijk...)
Ik probeerde het daarna nog een keer te reproduceren, maar dat leidde alleen maar tot een ip ban
[ Voor 3% gewijzigd door GreatMagicalHat op 26-03-2021 11:20 ]
Mwa.... 1 of 2 weken in een vakantiepark op de veluwe is toch wat anders als 2 weken curacao volgens mijn bankrekeningSecsytime schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:05:
[...]
Hoezo, je kan binnen Nederland toch gewoon op vakantie? Ben je waarschijnlijk zelfs nog duurder uit..
Haha, hangt er ook vanaf wat je allemaal op Curacao doet en hoe groot je gezin isstylezzz schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:23:
[...]
Mwa.... 1 of 2 weken in een vakantiepark op de veluwe is toch wat anders als 2 weken curacao volgens mijn bankrekening
https://github.com/Hari-Nagarajan/fairgame - is dit wat?
staan wel meer van dit soort scriptjes online, weet ook dat mensen 80 per maand betalen om zoiets te gebruiken.
staan wel meer van dit soort scriptjes online, weet ook dat mensen 80 per maand betalen om zoiets te gebruiken.
[ Voor 50% gewijzigd door Loekino op 26-03-2021 11:33 ]
True, maar ik denk dat de stelling dat het spaarsaldo van de gemiddelde nederlander in 2020 nogal is gestegen wel klopt.Secsytime schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:27:
[...]
Haha, hangt er ook vanaf wat je allemaal op Curacao doet en hoe groot je gezin is
Hangt er vanaf hoeveel GPU's ze recent hebben gekochtstylezzz schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:36:
[...]
True, maar ik denk dat de stelling dat het spaarsaldo van de gemiddelde nederlander in 2020 nogal is gestegen wel klopt.
Zal inderdaad wel een kern van waarheid in zitten, daarom zijn mensen bereid om absurde prijzen te betalen?
Zijn die drops van AMD elke week, of gewoon @ random?
Iemand gisteren ook gelukt om een 6900XT te bestellen tijdens de drop? Ik heb inmiddels mijn eerste bevestiging van de order binnen, maar m'n vriend heeft al de 2e bevestiging
Zijn er in het verleden bestellingen vanaf AMD geannuleerd?
ja, maar die emails en de tijd die er tussen zit hoeft niks te betekenen. Er zijn ook annuleringen geweest na de 2e 'Order Confirmation' mailRzarect0r schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:57:
Iemand gisteren ook gelukt om een 6900XT te bestellen tijdens de drop? Ik heb inmiddels mijn eerste bevestiging van de order binnen, maar m'n vriend heeft al de 2e bevestigingZijn er in het verleden bestellingen vanaf AMD geannuleerd?
Oh oké, damn misschien heb ik mijn 3070 toch te vroeg online gezetBizzarro schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:00:
[...]
ja, maar die emails en de tijd die er tussen zit hoeft niks te betekenen. Er zijn ook annuleringen geweest na de 2e 'Order Confirmation' mail
Absurd is maar relatief. Wat jaren terug kocht je een basis toyota aygo voor 8K euro, anno 2021 kom je niet meer onder de 13K euro de showroom uit. Goed, we hebben het over jaren....en 50% stijging.... Maar ook nu worden er nog aygo's verkocht. Het kost wat het kost.... Vind je het waard, koop het. Vind je het te duur, koop het niet....Secsytime schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:51:
[...]
Hangt er vanaf hoeveel GPU's ze recent hebben gekocht![]()
![]()
Zal inderdaad wel een kern van waarheid in zitten, daarom zijn mensen bereid om absurde prijzen te betalen?
Zijn die drops van AMD elke week, of gewoon @ random?
Mwah staat toch echt 'Please note that your order has been processed and can no longer be changed or cancelled' in die e-mail, neem aan dat dat twee kanten op gaatRzarect0r schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:04:
[...]
Oh oké, damn misschien heb ik mijn 3070 toch te vroeg online gezet
Maar die mail heb ik ook helemaal nietThe__Virus schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:14:
[...]
Mwah staat toch echt 'Please note that your order has been processed and can no longer be changed or cancelled' in die e-mail, neem aan dat dat twee kanten op gaat
Enkel thank you for ordering. your order has been submitted and is currently being processed you will receive another mail with the details blabla
Aah juist, heb zelf een tweede mail inderdaad, de Order Confirmation (i.p.v. Order Submitted)
Met alle AMD.com praat ben ik even de draad kwijt. Zijn er momenteel nog andere suppliers met een (te hoge) prijs en beschikbaarheid? Andere webshops?
Voor te hoge prijzen? Ja.Tweaklie schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:52:
Met alle AMD.com praat ben ik even de draad kwijt. Zijn er momenteel nog andere suppliers met een (te hoge) prijs en beschikbaarheid? Andere webshops?
Kijk hier even https://www.gputracker.eu..._gpu.chip=AMD%20RX%206800
6700XT vanaf €966.
6800 vanaf € 1249.
6800XT vanaf € 1502,51 .
6900XT vanaf € 1799,00.
Voor die prijzen kunnen ze net zo goed niet in voorraad zijnMunchie schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:11:
[...]
Voor te hoge prijzen? Ja.
Kijk hier even https://www.gputracker.eu..._gpu.chip=AMD%20RX%206800
6700XT vanaf €966.
6800 vanaf € 1249.
6800XT vanaf € 1502,51 .
6900XT vanaf € 1799,00.
Eens moet wel zeggen dat ik er nu winkels bij zie staan welke voorheen geen of amper voorraad hadden zoals Bol.com en Unformatique, maar ja die prijzen he en allemaal 6700 - 6900 XT. 6800 (XT) lijkt maar niet te komen.ScalpNoLimit schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:23:
[...]
Voor die prijzen kunnen ze net zo goed niet in voorraad zijn
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |