Werkt dit ook op de productpagina?Xentor schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:12:
[...]
jQuery get commando. Ik zal hieronder even uitleggen wat het doet / hoe je het gebruikt.
Als je naar www.amd.com/en/direct-buy/nl gaat, zie je momenteel dat er 3 items te koop zijn.
Deze items hebben allemaal hun eigen unieke kernmerk, deze is te achterhalen door even de link te openen en te kijken;
Bijv;
5800x = 5450881600
Alvast voor info;
6900xt = 5458374200
6800xt = 5458374100
6800 = 5458374000
6700xt = 5496921400
Stel je voor de drop is altijd strak om 17:36, dus dan zou er stock moeten zijn. Maar probleem is dat je de button voor add to cart lang niet altijd kunt zien / ziet.
Wat je kunt doen op die pagina is developer tools openen (f12) -> console en dan het volgende commando geven;
jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5450881600')
Dit zorgt ervoor dat het product met id 5450881600 (5800x) in de cart gezet wordt. Dit kun je nu testen omdat deze op voorraad is.
Daarna winkelmandje klikken en gaan afrekenen.
AMD in een andere volgorde is ook MAD. Ze willen je namelijk he-le-maal gek maken, en implementeren daarom zulke eigenaardighedenJohnnyV76 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:59:
Wat me een beetje zorgen baart over een drop is dat in voorgaande weken de directbuy website door elkaar gegooid werd op de dag en de GPU's bovenaan kwamen te staan. Nu blijven de processors daar staan. Wellicht betekent t niets maar dat was voor mij altijd wel een teken dat er wat ging gebeuren.
Want het nog te vroeg is?DennisD1973 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:01:
Er gebeurt nog weinig....
waarschijnlijk gebeurd er ook niks
[ Voor 4% gewijzigd door lou louis op 25-03-2021 17:04 ]
zijn we te traag of komt er nog wat?DennisD1973 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:01:
Er gebeurt nog weinig....
gelukkig is die directe "add to cart" zooi aangepast. Maar goed de snelle scripters hebben er natuurlijk weer een zekere Dimitri op gezet om dit te fixen.
Iedereen zegt dat er om 16:30-17:00 een zogenaamde 'drop' zou moeten zijn. Zo ver ik weet is die er altijd rond 17:30-17:45.
Denk dat ik het over een halfuurtje weer ga proberen...
Mocht ik wat missen dan is het jullie gegund
Als er wat is dan zal het nog komen. Ervaring leert dat als iemand een kaart weet af te rekenen en een bevestiging krijgt, dat wordt gedeeld. Daarvoor zit iedereen als een gek te F5en.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Vorige week was het wel ~16:30turkeyhakan schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:06:
Iedereen zegt dat er om 16:30-17:00 een zogenaamde 'drop' zou moeten zijn. Zo ver ik weet is die er altijd rond 17:30-17:45.
We weten het gewoon niet....turkeyhakan schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:06:
Wat bedoel je met de directe add to cart zooi?freedzed6 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:06:
gelukkig is die directe "add to cart" zooi aangepast. Maar goed de snelle scripters hebben er natuurlijk weer een zekere Dimitri op gezet om dit te fixen.
[ Voor 9% gewijzigd door Fastjur op 25-03-2021 17:08 ]
Ja voor de 6700XT. De overige videokaarten waren om 17:30-17:45 "beschikbaar".
bv deze https://www.amd.com/en/direct-buy/add-to-cart/5458374100Fastjur schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:07:
[...]
Wat bedoel je met de directe add to cart zooi? Je kunt prima nog gewoon met wat JS het in je cart krijgen hoor.
Nee, die was rond 14.00 uur.turkeyhakan schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:08:
[...]
Ja voor de 6700XT. De overige videokaarten waren om 17:30-17:45 "beschikbaar".
Lekkere Maintenace melding
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik ga vanuit dat er geen drop is vandaag
.
Ik bedenk me net dat met als die schepen die niet door het Suez kanaal kunnen de drops best dun zouden kunnen gaan worden in de nabije toekomst...
Maar daarna opeens een hele zooi tegelijkertijd!Joost.van.Dijck schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:13:
Ik bedenk me net dat met als die schepen die niet door het Suez kanaal kunnen de drops best dun zouden kunnen gaan worden in de nabije toekomst...
Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.
En 1 keer een hele grote ladingJoost.van.Dijck schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:13:
Gelukkig hebben we nog vrachtvliegtuigenJoost.van.Dijck schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:13:
Ik las laatst ergens dat gpu transport meestal per vliegtuig gaat. Of dit waar is geen idee, ook geen idee meer waar gelezen.Joost.van.Dijck schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:13:
Die gaan per vliegtuig denk ik. Er zijn te weinig passagiers dus vullen ze de rest met vracht.Joost.van.Dijck schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:13:
En bedenk je eens hoeveel GraKa's je in een zeecontainer kwijt kan?
Ladingen komen niet alleen gescheept toch.
Dit is voor mij de 5de week dat ik op donderdag rond 17;30 probeer een kaart te bemachtigen. Alle keren zat ik als een gek op refersh te drukken en heb ik wel iedere keer die add to cart knop gezien maar in alle gevallen was het binne 3 tot 4 seconden alweer op.
Ik ga nu voor de 6900xt schijnbaar heb je daar 5 tot 6 sec voordat het op is.
Of zoals enkele hier zeggen: "je hebt ruim de tijd om een 6900xt te bemachtigen.".. moet gewoon een keertje lukken.
Of zoals enkele hier zeggen: "je hebt ruim de tijd om een 6900xt te bemachtigen.".. moet gewoon een keertje lukken.
Ik wil ook graag een 6900XT. Dan gaat de 3080 in de verkoop.
Dit wordt mijn vierde week. Voor een 6900xtTmaster schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:21:
Dit is voor mij de 5de week dat ik op donderdag rond 17;30 probeer een kaart te bemachtigen. Alle keren zat ik als een gek op refersh te drukken en heb ik wel iedere keer die add to cart knop gezien maar in alle gevallen was het binne 3 tot 4 seconden alweer op.
Ik heb wel interesse in die 3080turkeyhakan schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:22:
Ik wil ook graag een 6900XT. Dan gaat de 3080 in de verkoop.
Is betalen via CC het snelst, of paypal?
Paypal, die kent je adres alshadowkid053 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:23:
Paypal. Adres is dan al ingevoerd.shadowkid053 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:23:
PayPal, die vult automatisch je gegevens in, en vraagt niet om extra verificatie. Vorige week kwam ik er bijna doorheen met CC. Maar toen moest ik nog inloggen en verifiëren met een controle SMS.shadowkid053 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:23:
Ik zie nog steeds geen verschuivingen op de website. Ben echt bang dat er niks gaat gebeuren vandaag.
Goh als we toch alle uren dat we klaar zitten om een GPU te scoren hadden gewerkt...
Goh als we toch alle uren dat we klaar zitten om een GPU te scoren hadden gewerkt...
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Scalpers be likeJohnnyV76 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:24:
Ik zie nog steeds geen verschuivingen op de website. Ben echt bang dat er niks gaat gebeuren vandaag.
Dat doet me eraan denken: Paypal open hebben en ingelogd in een aparte tab. Dan hoef je die niet te verifiëren. Paypal kan anders soms vragen om een verificatie sms.Munchie schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:23:
[...]
PayPal, die vult automatisch je gegevens in, en vraagt niet om extra verificatie. Vorige week kwam ik er bijna doorheen met CC. Maar toen moest ik nog inloggen en verifiëren met een controle SMS.
[ Voor 5% gewijzigd door Joost.van.Dijck op 25-03-2021 17:25 ]
De stilte voor de (hoopvolle) storm...
Zullen we de goede tips vandaag weer na 18:00 doen?
Nu hopen dat ik een 6800xt te pakken krijg. Dan kan mijn 3060ti de deur uit. en heb ik eindelijk mijn full AMD setup
, Hoopvol refreshen
PP doet nu al moeilijk, Iedereen weer bezig?Joost.van.Dijck schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:23:
[...]
Paypal. Adres is dan al ingevoerd.
Hoeveel gebruikers heeft PayPal? Die gaat echt niet langzamer werken nu.freedzed6 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:29:
[...]
PP doet nu al moeilijk, Iedereen weer bezig?
Veel stilte, veel storm weinig AMD.iiGamezzHN schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:27:
De stilte voor de (hoopvolle) storm...
Precies.... en omdat de processors nog bovenaan staan denk ik dat er geen GPU's gaan komen vandaag. Maar wanneer dan? later vanavond? morgen? Wat een ellende dit he.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Deze week geen nieuwe gpu's. Helaas.
ach ja, ik zit in een luxe positie. Heb al een 3070, maar als ik voor hetzelfde geld bijna 40% frames kan pushen, dan sta ik klaar.JohnnyV76 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:36:
[...]
Precies.... en omdat de processors nog bovenaan staan denk ik dat er geen GPU's gaan komen vandaag. Maar wanneer dan? later vanavond? morgen? Wat een ellende dit he.
NeeMartinPRO schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:36:
Is er ooit na 17.35 gedropt?
Jazeker... 1e keer op donderdag was het net voor 18:00.MartinPRO schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:36:
Is er ooit na 17.35 gedropt?
Mijn vriendin vraagt of ik al ga koken.... jaah zo..JohnnyV76 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:37:
[...]
Jazeker... 1e keer op donderdag was het net voor 18:00.
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Je hebt nog niet zo'n honger toch?houtig schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:38:
[...]
Mijn vriendin vraagt of ik al ga koken.... jaah zo..
(ondertussen gromt je maag)
Die van mij vraagt wat ik wil etenhoutig schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:38:
[...]
Snackbar!houtig schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:38:
[...]
PC: R7 5800X3D / X570 Aorus Elite / 32GB DDR4 3600MHz / RX 6900 XT
sorry hoor maar de vrouw dient te koken als je bezig benthoutig schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:38:
[...]
Dit. Zo hoort het
Maareh ik haak af voor vandaag. Geen drop vermoed ik.
[ Voor 11% gewijzigd door The__Virus op 25-03-2021 17:40 ]
Ik word ook bediend, speciaal biertje erbij, hapje erbij. En heb al weekend /ambtenaar
Wat is nou belangrijker, voedsel of een kaart?
Wat zei je? "Daar heb ik jou toch voor?"houtig schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:38:
[...]
**Grootspraak van CarJunkyXL
Het zou wel lang geleden zijn dat AMD NIET gedropt heeft op donderdag.
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Waarom kiezen als je beide kunt hebbendarthness schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:39:
[...]
Wat is nou belangrijker, voedsel of een kaart?
Eind januari zo ver ik het kan zien. Misschien komt het door de launch van vorige week.Tricolores schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:40:
Het zou wel lang geleden zijn dat AMD NIET gedropt heeft op donderdag.
Tip: hier wordt gemakkelijk uitgelegd hoe een add to cart bot op te zetten
patrikov schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:44:
Heel goed te doen inderdaad!patrikov schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:44:
En net zag ik tijd de link :-)patrikov schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:44:
Maar dit is beter dan "Drop" roepen..
Leuk geprobeerd, maar die precieze link zit nu echt in m'n brein ingeprint. Je moet het wel wat origineel houden hepatrikov schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:44:
Zo laat is de drop nog nooit geweest. Volgende week maar weer proberen.
Leuk geprobeerd om mensen weg te krijgen. We weten allemaal dat je gewoon blijft refreshen tot 18:10turkeyhakan schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:49:
Zo laat is de drop nog nooit geweest. Volgende week maar weer proberen.
Want? 18:10?JohnnyV76 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:50:
[...]
Leuk geprobeerd om mensen weg te krijgen. We weten allemaal dat je gewoon blijft refreshen tot 18:10
Je moet even de VEVO referer eruit halen...
of die onzin gewoon achterwegen laten. Is ook een optie.The__Virus schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:53:
[...]
Je moet even de VEVO referer eruit halen...
Nou, nou. Rustig aan he, het is bijna weekendZiSE schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:54:
[...]
of die onzin gewoon achterwegen laten. Is ook een optie.
Lol, vorige jaar dacht ik nog wat een prijzen voor die nieuwe videokaarten. En zie, nu ben ik aan het spammen om een 6900xt voor 1039 euri te kopen, Bijzondere tijden.
Ik ben aan het spammen om uberhaupt een gpu te krijgen...mudbiker schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:55:
Lol, vorige jaar dacht ik nog wat een prijzen voor die nieuwe videokaarten. En zie, nu ben ik aan het spammen om een 6900xt voor 1039 euri te kopen, Bijzondere tijden.![]()
Als het toch mag lukken in de komende 2 minuten mag jij voor een zacht prijsje mijn R9 290X overkopen.
Origineel wilde ik de 2e hands prijzen van de 5700 xt wat laten zakken na de release van alle nieuwe kaarten voor ik er een kocht. Dat was achteraf gezien een domme keuze. Hindsight 20/20
Je kunt ook een CPU met ingebouwde GPU kopen.Baet schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:57:
[...]
Ik ben aan het spammen om uberhaupt een gpu te krijgen...
Het lijkt erop dat er nergens een drop is geweest tot nu toe sinds vorige week.
Fijn weekend iedereen, en tot volgende week!
Er gaat niks gebeuren vandaag. Puur om t feit dat er niks op de website verschuift en de procs bovenaan staan. Dat zegt mij genoeg. Ik ben weg dus met een beetje geluk voor jullie komt er zo een drop
Denk dat het misschien komt door dat vastzittende bootje in het Suez kanaal.
Leuk geprobeerd om mensen weg te krijgen. We weten allemaal dat je gewoon blijft refreshen tot 18:15JohnnyV76 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:00:
Er gaat niks gebeuren vandaag. Puur om t feit dat er niks op de website verschuift en de procs bovenaan staan. Dat zegt mij genoeg. Ik ben weg dus met een beetje geluk voor jullie komt er zo een drop
Verwijderd
Als ze nou eens slim zijn passen ze de website aan voor de drop werken al die scripts ook niet meer, krijgt iedereen een kans, nog beter maak er ook direct reservering van om nog eerlijker te maken.
Eten staat klaar... geloof het ook niet meer.
Tot volgende week allen; nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Tot volgende week allen; nieuwe ronde, nieuwe kansen!
he er bewoog wat? volgorde was ineens anders
[ Voor 44% gewijzigd door wortelsky op 25-03-2021 18:12 ]
Ik geef het ook op voor vandaag. Weer 1,5 uur van mijn leven die ik niet meer terug krijg, ;-)
Beauty is in the eye of the beerholder
Ik dacht even dat je aan het trollen was, maar idd swap tussen 6800 en 6800XT. Zijn nu wel weer terug geswapped...wortelsky schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:11:
he er bewoog wat? volgorde was ineens anders
Tenzij je vanavond uurtje eerder naar bed gaat en daardoor toevallig1,5 uur langer leeft.HellBeast schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:14:
Ik geef het ook op voor vandaag. Weer 1,5 uur van mijn leven die ik niet meer terug krijg, ;-)
Je weet het niet he.
18:35 drop? Lijkt me niet, maar hé we kunnen kijkenHelTrooper schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:19:
Ze zijn nu continu aan het swappen.
Is meestal toch een indicatie geweestHelTrooper schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:19:
Ze zijn nu continu aan het swappen.
Potverdorie, ik heb honger
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De kaarten beginnen rond te dansen...
18:36 drop misschien?
18:36 drop misschien?
[ Voor 23% gewijzigd door Joost.van.Dijck op 25-03-2021 18:30 ]
Ik denk dat we dingen willen zien die er niet zijn. Elke keer als ik nu refresh staat er iets anders onder de 3 CPU's bovenaan.
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |