De 6700 XT kan ik voor € 769 vinden, maar is me veels te gortig.
Edit: En een 3060 voor € 699.
[ Voor 20% gewijzigd door Secsytime op 26-03-2021 17:51 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 20% gewijzigd door Secsytime op 26-03-2021 17:51 ]
Waar vind je die 6700 XT dan?Secsytime schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 17:50:
De 6700 XT kan ik voor € 769 vinden, maar is me veels te gortig.
Duitsland, maar shippen nu alleen binnen Duitsland. Maat van ne woont in Duitsland, dus dat zou voor mij geen problemen opleveren.
Je kan maar beter een winterslaap gaan houden, want denk dat het alleen maar meer omhoog zal gaan.Munchie schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:11:
[...]
Voor te hoge prijzen? Ja.
Kijk hier even https://www.gputracker.eu..._gpu.chip=AMD%20RX%206800
6700XT vanaf €966.
6800 vanaf € 1249.
6800XT vanaf € 1502,51 .
6900XT vanaf € 1799,00.
Dat zou erg welkom zijn 👍Edwin88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:45:
Die fairgame vind ik wel nobel, ik ga proberen voor volgende week een makkelijk script te maken wat alle tweakers kunnen gebruiken. Dat scalpen moet stoppen!
Hopelijk binnenkort meer info;
Zal dit blijven werken ook vanuit direct-buy/nl ook al is de drop in Italie bijv??Xentor schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:12:
[...]
jQuery get commando. Ik zal hieronder even uitleggen wat het doet / hoe je het gebruikt.
Als je naar www.amd.com/en/direct-buy/nl gaat, zie je momenteel dat er 3 items te koop zijn.
Deze items hebben allemaal hun eigen unieke kernmerk, deze is te achterhalen door even de link te openen en te kijken;
Bijv;
5800x = 5450881600
Alvast voor info;
6900xt = 5458374200
6800xt = 5458374100
6800 = 5458374000
6700xt = 5496921400
Stel je voor de drop is altijd strak om 17:36, dus dan zou er stock moeten zijn. Maar probleem is dat je de button voor add to cart lang niet altijd kunt zien / ziet.
Wat je kunt doen op die pagina is developer tools openen (f12) -> console en dan het volgende commando geven;
jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5450881600')
Dit zorgt ervoor dat het product met id 5450881600 (5800x) in de cart gezet wordt. Dit kun je nu testen omdat deze op voorraad is.
Daarna winkelmandje klikken en gaan afrekenen.
[ Voor 4% gewijzigd door randomice op 26-03-2021 21:18 ]
In de discord werd het Jquery script van hier overigens al gewoon aangehaald dat ze die zo goed konden gebruiken. Dus dit forum is niet helemaal scalper free.Edwin88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:45:
Die fairgame vind ik wel nobel, ik ga proberen voor volgende week een makkelijk script te maken wat alle tweakers kunnen gebruiken. Dat scalpen moet stoppen!
Of mensen in de bijstand die proberen bij te blijven maar maandelijks minder binnen krijgen dan wat een mid range GPU kost.iqcgubon schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:25:
[...]
Dat argument werkt dus totaal niet voor mensen die zelden of nooit uit eten/drinken gaan.
Sorry hoor maar als je in de bijstand zit is je prioriteit niet een nieuwe gpu. En dan is het nu oneerlijk dat de prijzen de pan uit rijzen maar dan wachten tot het beter wordt.Rieki schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:56:
[...]
Of mensen in de bijstand die proberen bij te blijven maar maandelijks minder binnen krijgen dan wat een mid range GPU kost.
Maar goed, wie denkt er nu nog aan anderen en niet in zijn/haar eigen straatje tegenwoordig?
Bij mij werkt het zo dus het werkt bij iedereen zo.
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
De invite is verlopen, is dat van het benelux stock alert channel?The__Virus schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:41:
[...]
Deze was enkele (cruciale) seconden trager dan deze:
https://discord.gg/SaJNjtYp
Zitten veel scalpers maar is wel gezellig. En snel. Daar die werd link door iemand enkele seconden eerder gedeeld.
Dat is vrij standaard bij het toevoegen van een nieuw product aan het assortiment. Je kan natuurlijk geen 0 euro neerzetten. Dus als je de prijs nog niet (zeker) weet, dan doe je dat.Tadream schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:22:
Welja joh 14.000 euro voor een RX 5500 XT![]()
https://azerty.nl/product...rafische-kaart-rx-5500-xt
Nieuw? We zijn nu met de 6000 serie-jacQues- schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:57:
[...]
Dat is vrij standaard bij het toevoegen van een nieuw product aan het assortiment. Je kan natuurlijk geen 0 euro neerzetten. Dus als je de prijs nog niet (zeker) weet, dan doe je dat.
Heeft het vaak fout
Iemand nog ideeen hoe goed de rx 5000 series wordt geleverd? Heb 4 weken geleden een rx 5600 xt besteld bij azerty, maar heb geen idee hoe vaak er wordt geleverd.Tadream schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:22:
Welja joh 14.000 euro voor een RX 5500 XT![]()
https://azerty.nl/product...rafische-kaart-rx-5500-xt
Dat ware zeer sympathiek.Edwin88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:45:
Kan je beter in het RX5000 levertijden topic vragen. Maar ik dacht dat RDNA1 niet meer geproduceerd werd. But im not 100% sure.Larssss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:16:
[...]
Iemand nog ideeen hoe goed de rx 5000 series wordt geleverd? Heb 4 weken geleden een rx 5600 xt besteld bij azerty, maar heb geen idee hoe vaak er wordt geleverd.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Als je dat hier gewoon post dan ga je je doel niet bereiken, zat scalpers en miners hier ook. Dan moet je al selectief delen met mensen die je via oudere posts kan vaststellen al lang op zoek zijn of iets in die geest. Vechten tegen een bierkaai.Edwin88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:45:
Sinterklaas wil bier !
jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5458374200') -->6900xtmagatsu schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:51:
[...]
Heb je toevallig het script ergens staan voor een 6800xt? Want anders moet ik alle 400+ pagina's afgaan 🤔.
[ Voor 3% gewijzigd door Tmaster op 28-03-2021 16:03 ]
Zou beter zijn als dit trucje niet zo op deze forum werd gepost, ik zie al zat van scalpers op die discord die nu hetzelfde gaan doen. Kans om zo'n kaart te krijgen is echt nog minusculerTmaster schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:02:
[...]
jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5458374200') -->6900xt
jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5458374100') -->6800xt
ParaWM schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:02:
[...]
Als je dat hier gewoon post dan ga je je doel niet bereiken, zat scalpers en miners hier ook. Dan moet je al selectief delen met mensen die je via oudere posts kan vaststellen al lang op zoek zijn of iets in die geest. Vechten tegen een bierkaai.
Het idee achter dit soort dingen posten is dat scalpers dit sowieso wel gebruiken. Of zelfs met bots werken die vergelijkbare dingen doen. Dus, door te zorgen dat consumenten het ook gebruiken, heeft juist de normale consument een betere kans ten opzichte van de scalpers. En natuurlijk bereik je sowieso helemaal niks met een halfhartige poging om dit soort dingen "geheim" te houden.ScalpNoLimit schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:52:
[...]
Zou beter zijn als dit trucje niet zo op deze forum werd gepost, ik zie al zat van scalpers op die discord die nu hetzelfde gaan doen. Kans om zo'n kaart te krijgen is echt nog minusculer
Scalpers gebruiken gewoon een goede betaalde bot zoals Scott, die 400 euro kost maar die heb je met 1 kaart soms al terugverdiend.ScalpNoLimit schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:52:
[...]
Zou beter zijn als dit trucje niet zo op deze forum werd gepost, ik zie al zat van scalpers op die discord die nu hetzelfde gaan doen. Kans om zo'n kaart te krijgen is echt nog minusculer
[ Voor 8% gewijzigd door Rzarect0r op 28-03-2021 17:01 ]
Heeft het vaak fout
Kunnen wij die niet met een groepje kopen en gebruiken tot wij allemaal 1 GPU hebbenRzarect0r schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:01:
[...]
Scalpers gebruiken gewoon een goede betaalde bot zoals Scott, die 400 euro kost maar die heb je met 1 kaart soms al terugverdiend.
Heeft iemand hier al een verzendbevestiging van z'n 6900xt of 6700xt al binnen?
DoorgeefscriptDeikesu schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:14:
[...]
Kunnen wij die niet met een groepje kopen en gebruiken tot wij allemaal 1 GPU hebben
Jep, volgens de track and trace wordt mijn 6700xt morgen geleverd.Rzarect0r schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:01:
[...]
Heeft iemand hier al een verzendbevestiging van z'n 6900xt of 6700xt al binnen?
Hoe laat heb je de mail ontvangen? Hier staat nog steeds dat het aan het verwerkt wordt, wel staat erbij FedEx shipment (en is het een 6900xt).ClumsyBarry schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:05:
[...]
Jep, volgens de track and trace wordt mijn 6700xt morgen geleverd.
Vrijdagavond rond half 9. Bij mij staat er ook verzending via FedEx maar de track and trace is van DHL parcelRzarect0r schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:08:
[...]
Hoe laat heb je de mail ontvangen? Hier staat nog steeds dat het aan het verwerkt wordt, wel staat erbij FedEx shipment (en is het een 6900xt).
Vriend van mij heeft em wel vorige week zondag gekregen, maar goed hopelijk krijg ik em nogClumsyBarry schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:18:
[...]
Vrijdagavond rond half 9. Bij mij staat er ook verzending via FedEx maar de track and trace is van DHL parcel. Volgens mij doen ze daar alleen doordeweek pakketjes ophalen/bezorgen. Dus als je vrijdag geen mail hebt gekregen zal die waarschijnlijk morgen komen.
Soort van groupbuy... Al heb ik geen idee hoe het zou moeten, maar als amd en nvidia echt om consumers/gamers zouden geven dan zou er toch meer gedaan kunnen worden om de bots tegen te houden of de impact te minderen. Een verplichte captcha of rekensom zou de bots al tegen kunnen houden. Of @Edwin88, kan een bot hier ook om heen?
We kunnen een poul maken met alle tweakers die er 1 willen. Vervolgens moeten we het script maar door een geselecteerd aantal laten runnen. Dan weten we zeker dat het niet in handen van een scalper komt. Als iedereen van ons er 1 in bezit heeft, stoppen we met het runnen van het script (ook om misbruik te voorkomen).wauwwie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:55:
[...]
Soort van groupbuy... Al heb ik geen idee hoe het zou moeten, maar als amd en nvidia echt om consumers/gamers zouden geven dan zou er toch meer gedaan kunnen worden om de bots tegen te houden of de impact te minderen. Een verplichte captcha of rekensom zou de bots al tegen kunnen houden. Of @Edwin88, kan een bot hier ook om heen?
Captcha's zijn tegenwoordig een stuk makkelijker te kraken door bots, daarom zie je ze ook steeds veranderen. Google heeft nu bijvoorbeeld die irritante plaatjes (waarmee ze gelijk hun maps-AI trainen).wauwwie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:55:
[...]
Hoe zit het nu eigenlijk met jouw levering van de twee 6900XT die je gescored had een paar weken geleden?HelTrooper schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 00:26:
Natuurlijk die mannen lachen zich helemaal krom om ons. Wij proberen allemaal een nieuwe GPU te kopen voor een nieuwe build en die lui graaien maar omdat er een groot aantal wanhopig worden en dan toch maar bij een scalper aankloppen. De hoeveelheid kaarten die die mannen in een week in en verkopen is heel groot.
Nou dan ga ik het donderdag weer met de hand proberen 😬 Ellende... 😂😂Postman schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:08:
De gebruikte ReCaptcha bij AMD.com is al jaren geleden 'gekraakt', een beetje Python bot met AI module kan die zeer makkelijk oplossen.
Het maken van een poule of iets dergelijks gaat niet werken. Je kunt namelijk maar eenmalig een 6900XT bestellen op hetzelfde factuur- en/of afleveradres. Vervolgens worden je orders handmatig geannuleerd. Mensen zullen het toch echt zelf moeten oplossen.
Scripts zijn er ondertussen genoeg. Een kwestie van verder bouwen op de jQuery.get methode die hier al een paar keer genoemd is. Let wel dat AMD ook niet stil zit, het is ondertussen al een POST method geworden op de website zelf en eerdaags zal dan ook wel een GET request niet meer gaan werken.
Daarnaast is het zeer makkelijk om je sessie te verkloten, zodanig dat je niets meer kunt bestellen maar nog wel de website kunt zien. Als je dit niet in de gaten hebt dan gaat zo'n script je alleen maar frustreren.
Ik vrees het laatste dusdanig veel mensen hebben die jquery nu door dat worden er alleen maar meer.CMT schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:51:
Ik hoop echt dat AMD hier actief op gaat inspelen en kopen met m.b.v. scripts/bot's onmogelijk maakt.
Mijn hoop was dat we inmiddels wel over de piek van schaarste heen waren, maar het lijkt alleen maar erger te worden gezien de prijzen.
Sinds deze week heb ik mij een beetje ingelezen in de besteltactiek bij AMD.com, maar las dus dat verziekende scalpers & miners nu ook op de hoogte zijn van het laatste truukje
Denken jullie dat het in mei nog mogelijk is om een 6900XT aan te kunnen schaffen via de AMD store?
Of zitten we dan in een situatie van bots vs bots.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Volgens mij is dat jquery gedoe alleen interessant voor mensen die iets anders dan de 6900XT proberen te bemachtigen. De afgelopen weken hebben we zat mensen gezien die op normale wijze 6900XT in het mandje hebben gekregen. Afgelopen drop zelfs iemand gelukt op mobiel dacht ik.Astennu schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:02:
[...]
Ik vrees het laatste dusdanig veel mensen hebben die jquery nu door dat worden er alleen maar meer.
Eigenlijk zou je orders aan moeten nemen op basis van een ID dan kan je het dubbel checken of mensen meer bestellen. Aan de andere kant gaan ze dan vast ID's proberen te stelen en op die manier op iemand anders zn naam toch bestellen.
Of anders dat ID en adres op het idee moeten kloppen met de bestelling. Dat zou dan wel een oplossing kunnen zijn want als ze dan iets op je naam bestellen moet het ook naar jou adres komen. En anders order annuleren.
Mja vanwege bewaarplicht enz in de EU mag je die data weer niet lang genoeg bewaren om dat te controleren
Hoe zeer ik ook voor een eerlijk speelveld ben, AMD.com is ook een gewoon webshop, ze doen iig al wat aan beperkingen door de bestellingen te controleren. ID's controleren bij aankoop is een stap te ver. Als ze alleen de bots tegen zouden kunnen houden zou dat al fijn zijn.Astennu schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:02:
[...]
Ik vrees het laatste dusdanig veel mensen hebben die jquery nu door dat worden er alleen maar meer.
Eigenlijk zou je orders aan moeten nemen op basis van een ID dan kan je het dubbel checken of mensen meer bestellen. Aan de andere kant gaan ze dan vast ID's proberen te stelen en op die manier op iemand anders zn naam toch bestellen.
Of anders dat ID en adres op het idee moeten kloppen met de bestelling. Dat zou dan wel een oplossing kunnen zijn want als ze dan iets op je naam bestellen moet het ook naar jou adres komen. En anders order annuleren.
Mja vanwege bewaarplicht enz in de EU mag je die data weer niet lang genoeg bewaren om dat te controleren
Nja je hoeft er niet aan mee te doen? Dat is dan de keuze aan de gebruiker.wauwwie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:11:
[...]
Hoe zeer ik ook voor een eerlijk speelveld ben, AMD.com is ook een gewoon webshop, ze doen iig al wat aan beperkingen door de bestellingen te controleren. ID's controleren bij aankoop is een stap te ver. Als ze alleen de bots tegen zouden kunnen houden zou dat al fijn zijn.
In februari vond ik €1.000,- nog te veel voor een GPU, maar kon ik die nog gewoon in "mijn" mandje stoppen op amd.com tijdens een drop. Dat lukt mij nu niet eens meer.
[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 28-03-2021 23:35 ]
[ Voor 15% gewijzigd door CMT op 28-03-2021 23:47 ]
Jaloers! Mijn 6700 XT staat nog op 'wordt verwerkt'.ClumsyBarry schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:05:
[...]
Uitgaande van dat je nog geen eerdere GPU besteld hebt de afgelopen weken zou ik nog even wachten tot morgen. Vrijdag verzending is uitzonderlijk vroeg en grote kans dat ze nog niet alle orders verwerkt hebben.SleepyPanda schreef op maandag 29 maart 2021 @ 00:12:
[...]
Jaloers! Mijn 6700 XT staat nog op 'wordt verwerkt'.
Yes klopt, eerste bestelling bij AMD.com. Okee dan wacht ik nog even geduldig af met de hoop dat het goed gaat komen.Postman schreef op maandag 29 maart 2021 @ 00:18:
[...]
Uitgaande van dat je nog geen eerdere GPU besteld hebt de afgelopen weken zou ik nog even wachten tot morgen. Vrijdag verzending is uitzonderlijk vroeg en grote kans dat ze nog niet alle orders verwerkt hebben.
Sowieso is verzending met DHL zakelijk en die werken alleen op maandag tot en met vrijdag.
Nog een controle is de betaling. Als je die met PayPal gedaan hebt en er is geen restitutie plaats gevonden dan zou ik mij nog geen zorgen maken. Die is namelijk vrij snel bij annuleren, daarentegen is e-mail soms aardig vertraagd. Zijn al mensen geweest hier die een track en trace code ontvingen nadat ze de GPU al thuis hadden.
Helaas 1 geannuleerd en 1 geleverdPostman schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:09:
[...]
Hoe zit het nu eigenlijk met jouw levering van de twee 6900XT die je gescored had een paar weken geleden?
bij mij kwamen al die mails binnen in m'n SPAM email map, veronderstel dat je daar ook hebt gekeken?SleepyPanda schreef op maandag 29 maart 2021 @ 00:12:
[...]
Jaloers! Mijn 6700 XT staat nog op 'wordt verwerkt'.
Dat van de te laat is onzin. Ik had het al verwacht want dubbele orders op hetzelfde adres worden geannuleerd. Het heeft dan ook geen zin om het opnieuw te proberen, dit is echt kansloos.HelTrooper schreef op maandag 29 maart 2021 @ 07:47:
[...]
Helaas 1 geannuleerd en 1 geleverdIk heb zowel AMD als DR aangesproken hierover en die bevestigde dat het kwam omdat 1 van de 2 orders net iets te laat was. Dus ik probeer netjes weer wekelijks mee te doen met de account van mijn vriendin. Lukt het niet dan koop ik er wel een van een scalper want ik moet 2 x een AMD 6900XT hebben omdat ik hiervoor 2 waterblokken heb.
Gok dat @SleepyPanda de e-mail met wachtwoord ontvangen heeft en daar bij de status kijkt.wbervoets schreef op maandag 29 maart 2021 @ 08:00:
[...]
bij mij kwamen al die mails binnen in m'n SPAM email map, veronderstel dat je daar ook hebt gekeken?
De bezorger stond al om 9 uur voor de deur:ClumsyBarry schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:05:
[...]
Ik heb alles al binnen (op m'n 6900XT na), zou ook eigenlijk niet te lang wachten, de prijzen gaan in ieder geval niet snel dalen.Sjors1999 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:39:
Bij mij ook nog steeds "order in proces" ben benieuwd. Kan niet wachten tot de rest van mijn setup te bestellen, maar helaas nog even wachten tot/of de 6900xt binnen komt.
Tja 1250 voor degene die er een voor mij heeft? Ik heb dat ding echt nodig en kan niet wachten tot ze weer normaal leverbaar zijn. Mijn build staat stil momenteelPostman schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:56:
[...]
Dat van de te laat is onzin. Ik had het al verwacht want dubbele orders op hetzelfde adres worden geannuleerd. Het heeft dan ook geen zin om het opnieuw te proberen, dit is echt kansloos.
Enige advies dat ik je kan geven is een compleet ander adres te gebruiken. Dus niet alleen aflever, maar ook factuur en eigenlijk ook e-mail. Jouw en je vriendin haar gegevens staan momenteel in het systeem bij AMD en zullen dus meteen naar voren komen.
Ik heb dit zelf getest met de 6900XT en de eerste annulering duurde nog 2 dagen, de volgende was al binnen een 2 uren klaar. Wat dat betreft is het vervelend voor mensen die legitiem meerdere kaarten willen op hetzelfde adres (denk aan studentenhuis ofzo), van de andere kant goed dat ze zo strikt controleren. Nog erger is het voor de mensen die nooit een pakket ontvangen hebben, die kunnen dus ook niet zomaar opnieuw bestellen. Tenzij dus andere adresgegevens.
I like!ClumsyBarry schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:37:
[...]
De bezorger stond al om 9 uur voor de deur:[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door wortelsky op 29-03-2021 13:54 ]
Je mag maar 1 ding bestellen denk ik?wortelsky schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:53:
is het trouwens met de jquery truc ook mogelijk meerdere types te gelijk aan te pakken? Zodat je je kansen verdeelt of is dat niet handig?
ik heb het over kansen spreiden, niet over meer dan 1 bestellen
Je kan vast drie verschillende browsers/sessies open houden en kijken welke als eerste reageert op een 200 bij de jQuery en die verder door lopen. Paypal kan echter maar een actieve sessie hebben, als je een nieuwe start dan worden de vorige sessie afgebroken (wat vanuit veiligheid een heel goed idee is).wortelsky schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:01:
[...]
Ik kreeg donderdag de indruk dat de drops na elkaar plaatsvonden. Eerst de CPU's, daarna de 6700 XT en als laatste (een minuut of vijf later) de 6900 XT.wortelsky schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:01:
[...]
Nice! Welke is dit? De 6700?rawpotatoes schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:45:
[Afbeelding]
Eindelijk binnen! Succes nog iedereen.
[ Voor 10% gewijzigd door dakari op 29-03-2021 15:56 ]
An unexpected error has occurred
Zou dan niet te lang aarzelen en gewoon kopen voordat die ook weg isdakari schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:55:
https://www.informatique....x-6700-xt-12gb-eagle.html
Op voorraad bij Informatique voor €939.
Eigenlijk vindt ik het te duur, maar iedere week misgrijpen bij AMD schiet ook niet op dus het wordt wel heel tempting...
Is het gewoon niet waard.dakari schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:55:
Eigenlijk vindt ik het te duur, maar iedere week misgrijpen bij AMD schiet ook niet op (wil nu wel eens een keer mijn nieuwe systeem gaan bouwen) dus het wordt wel heel tempting...
Gewoon laten zitten, als niemand dit koopt zullen de prijzen vanzelf dalen.
Dit inderdaad.ScalpNoLimit schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:48:
[...]
Gewoon laten zitten, als niemand dit koopt zullen de prijzen vanzelf dalen.
Is het dan niet beter om as donderdag opnieuw te proberen en voor de 6900xt te gaan? Bedoel, je geeft gewoon bijna net zoveel uit als hoeveel een 6900 xt kost. Bovendien is de 6900xt gemakkelijk te bestellen, bij mij is het altijd raak geweest de afgelopen weken.dakari schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:55:
Eigenlijk vindt ik het te duur, maar iedere week misgrijpen bij AMD schiet ook niet op (wil nu wel eens een keer mijn nieuwe systeem gaan bouwen) dus het wordt wel heel tempting...
[ Voor 19% gewijzigd door Richh op 29-03-2021 17:02 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
https://www.findmyorder.com/Richh schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:01:
Even vergelijken hoe het met jullie gaat hoor
Ik heb op donderdag hier een 6900XT besteld. Betaling via Paypal is geslaagd.
Bestelbevestiging -> in mijn spambox op de dag zelf om 18:50.
Order Confirmation -> vrijdag (1 dag later) in mijn spambox om 20:09.
Er is schijnbaar een statuspagina, maar hiervoor heb je een wachtwoord nodig. Ik heb nu al 2x dit wachtwoord opgevraagd mbv het ordernummer, maar krijg geen mailtje met het wachtwoord, ook niet in spam.
En nu zie ik hier al kaarten in dit topic staan
Wanneer kan ik een verzendbevestiging ongeveer verwachten? Eerlijk gezegd had ik daar vandaag op gehoopt...
[ Voor 4% gewijzigd door XWB op 29-03-2021 17:06 ]
Wat zijn de laatste 4 cijfers van mijn creditcardnummer, als je betaalt met Paypal? Waar kan ik deze vinden?
Wachtwoord moet toch echt in je order confirmation staan. Wel ergens random tussen alle andere gegevens.Richh schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:09:
[...]
Wat zijn de laatste 4 cijfers van mijn creditcardnummer, als je betaalt met Paypal? Waar kan ik deze vinden?
En hoe zijn jullie aan het password gekomen? Deze heb ik (nog) niet ontvangen.
Ik heb deze nu 2x opgevraagd mbv het ordernummer middels AMD's site, en 1x via DR (wat uiteindelijk wel dezelfde request zal triggeren) maar mijn inbox en spambox bijven leeg.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het wachtwoord stond bij mij in de order confirmation. Logisch gepositioneerd tussen het factuur- en bezorgadresRichh schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:01:
Er is schijnbaar een statuspagina, maar hiervoor heb je een wachtwoord nodig. Ik heb nu al 2x dit wachtwoord opgevraagd mbv het ordernummer, maar krijg geen mailtje met het wachtwoord, ook niet in spam.
Ik begrijp hier dus werkelijk waar niks van. Week in week uit probeer ik die 6900xt te kopen en iedere keer lukt dat niet. Ik zat elke keer als een gek te f5en(productpagina) en er gebeurde elke keer niets terwijl ik ondertussen in dit topic al berichten voorbij zag komen dat men al wat besteld had. Tegen de tijd dat ik een add to cart knop kreeg was het al te laat.Hupske schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:13:
De 6900XT is nog best wel goed te bemachtigen op donderdag. Wel heb je die Discord/Telegram groepen ervoor nodig. Zorg dat je de meldingen daarbij aanzet van niet alleen de kaart die je wilt, maar ook die van de cpu's etc. Want zodra 1 van die beschikbaar komt, komt de rest ook gelijk.
De 6900XT zijn de meeste van. 1e poging ging ik eerst voor de 6800xt. Tijdens het proces niet gelukt, toen kon ik nog omschakelen naar de 6900xt. Moest toen nog een cpu verwijderen uit mijn mandje. Toen gauw naar PayPal waar ik eerst nog een foutmelding kreeg en bij de 2e poging was het gelukt. Dus ik heb toen best veel tijd gehad.
De 2e keer dat het gelukt was, was zelfs via de telefoon terwijl ik aan het koken was. Moest ook proberen kaart voor mijn broer te bemachtigen. Betaling etc gelukt, helaas had ik niet zijn adres aangetikt in PayPal, dus ontving vrijdag avond een annulering (terecht als je kijkt naar het adres en naam). Of wellicht poging wagen met de creditcard, maar voor mijn gevoel is PayPal het snelste.
Aankomende donderdag zit ik iig weer klaar. Vooraf maar even zijn adres met naam als primair instellen.
En de dure kaarten bij de shops kan je wel laten lopen. Als is dat ook lastig voor de shops zelf. Die willen namelijk verkopen, maar die leveranciers vragen ook al hoge inkoop prijs. Uiteindelijk moet een webshop ook geld verdienen, dus kopen ze het maar in en proberen ze het te verkopen. Want niks inkopen is niet zo handig.
ClumsyBarry schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:14:
[...]
Het wachtwoord stond bij mij in de order confirmation. Logisch gepositioneerd tussen het factuur- en bezorgadres
Wat. The. Fuck.jaspermeul schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:12:
[...]
Wachtwoord moet toch echt in je order confirmation staan. Wel ergens random tussen alle andere gegevens.
Ww staat in je comfirmation mail. Had er ook overheen gelezenRichh schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:01:
Wanneer kan ik een verzendbevestiging ongeveer verwachten? Eerlijk gezegd had ik daar vandaag op gehoopt...
Sinterklaas wil bier !
Dan is dit wellicht een betere optie.dakari schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:55:
Daarom zeg ik. Zorg dat je in de Discord en Telegram groepen zit. Zodat je direct weet wanneer er voorraad is. Vaak wordt er in die groepen ook direct de juiste buy link gestuurd. In dit geval 2x via PartAlert wat erg rap was.Nick989 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:16:
[...]
Ik begrijp hier dus werkelijk waar niks van. Week in week uit probeer ik die 6900xt te kopen en iedere keer lukt dat niet. Ik zat elke keer als een gek te f5en(productpagina) en er gebeurde elke keer niets terwijl ik ondertussen in dit topic al berichten voorbij zag komen dat men al wat besteld had. Tegen de tijd dat ik een add to cart knop kreeg was het al te laat.
Vorige week jquery geprobeerd maar toen dropte ze ineens een uur later, toen was ik helaas al afgehaakt.
[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 29-03-2021 17:42 ]
Dan nog zul je die knop in je scherm moeten krijgen om hem toe te voegen aan je winkelmand.(als je geen jquery gebruikt). Het vreemde is dat mijn broertje op hetzelfde moment aan het refreshen was en hij kreeg wel de button te zien, maar liep vervolgens vast bij de betaling helaas.Hupske schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:24:
[...]
Daarom zeg ik. Zorg dat je in de Discord en Telegram groepen zit. Zodat je direct weet wanneer er voorraad is. Vaak wordt er in die groepen ook direct de juiste buy link gestuurd. In dit geval 2x via PartAlert wat erg rap was.
In ieder geval moet je niet twijfelen en gewoon niet kijken maar klikken
Het wachtwoord staat in de order confirmation e-mail, onderaan je e-mailadres bij het kopje 'Your Order and Billing Information'Richh schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:01:
[ Voor 4% gewijzigd door Sjors1999 op 29-03-2021 19:27 ]
Kan je misschien de link van de telegram groep via pm sturen?Hupske schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:24:
[...]
Daarom zeg ik. Zorg dat je in de Discord en Telegram groepen zit. Zodat je direct weet wanneer er voorraad is. Vaak wordt er in die groepen ook direct de juiste buy link gestuurd. In dit geval 2x via PartAlert wat erg rap was.
In ieder geval moet je niet twijfelen en gewoon niet kijken maar klikken
@Nick989 Nogmaals, die groepen sturen ook een link, waarmee je direct kan afrekenen. Dus ik heb bij de 2e keer bijvoorbeeld geen 'add to cart' knop nodig gehad. Hoefde alleen op betalen met paypal te drukken.
Ja de prijs is beter, maar ff serieus een markup 70% is wel extreem hoorMunchie schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:22:
[...]
Dan is dit wellicht een betere optie.
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1730463
6700 XT NITRO+ Gaming OC direct leverbaar voor € 849,00.
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Ik zou hem ook graag hebben! 1080ti dood gegaan dit weekend, echt slechte timing!Technofreakz schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:50:
[...]
Kan je misschien de link van de telegram groep via pm sturen?
Is het zelfde. Alleen soms is de Discord melding sneller en de andere keer is de Telegram melding sneller. In ieder geval zal een overkill aan meldingen je helpen uiteindelijkCMT schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:57:
Is de telegram app te verkiezen boven discord? Of is dat gewoon hetzelfde van Partalert.
[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 29-03-2021 22:01 ]
Dat is ook het plan.MysticX schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:55:
[...]
Is het dan niet beter om as donderdag opnieuw te proberen en voor de 6900xt te gaan? Bedoel, je geeft gewoon bijna net zoveel uit als hoeveel een 6900 xt kost. Bovendien is de 6900xt gemakkelijk te bestellen, bij mij is het altijd raak geweest de afgelopen weken.
Zou hem zelf echt niet halen hoor bij Info, zeker niet voor dat bedrag
An unexpected error has occurred
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Gaat aanzienlijk sneller ja. Nieuwe EU wetgeving verplicht dat er een 2fa login is bij een CC betaling. Plus je moet alle velden invullen, een extra stap doorlopen voor leveradres. Met PP is dat allemaal al voor je gedaan, zeker als je op een andere tab een login openhoud op de PP website.Arm1n schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:33:
Ik zie iedereen hier met Paypal afrekenen (op de AMD site), zit er nog een reden achter om paypal te kiezen ipv creditcard? Gaat dat sneller?
Deze links werken helaas niet altijd (meer). Toevallig vorige week voor de 6900XT wel, de week ervoor (bij de 6700XT lancering) werkten geen van deze links.Hupske schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:24:
@Nick989 Nogmaals, die groepen sturen ook een link, waarmee je direct kan afrekenen. Dus ik heb bij de 2e keer bijvoorbeeld geen 'add to cart' knop nodig gehad. Hoefde alleen op betalen met paypal te drukken.
Is een mogelijkheid. Of het handig is weet ik niet zeker. Het annuleringsbeleid bij AMD is nogal twijfelachtig namelijk, je loopt het risico dat ze je hele order annuleren en je dus niets krijgt.wortelsky schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:53:
is het trouwens met de jquery truc ook mogelijk meerdere types te gelijk aan te pakken? Zodat je je kansen verdeelt of is dat niet handig?
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq