• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-01 12:30

Secsytime

Automagisch

De 6700 XT kan ik voor € 769 vinden, maar is me veels te gortig.

Edit: En een 3060 voor € 699.

[ Voor 20% gewijzigd door Secsytime op 26-03-2021 17:51 ]

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 14:56
Secsytime schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 17:50:
De 6700 XT kan ik voor € 769 vinden, maar is me veels te gortig.

Edit: En een 3060 voor € 699.
Waar vind je die 6700 XT dan?

Diablo 3 Profiel

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

randomice schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 18:28:
[...]

Waar vind je die 6700 XT dan?
Duitsland, maar shippen nu alleen binnen Duitsland. Maat van ne woont in Duitsland, dus dat zou voor mij geen problemen opleveren.

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-01 19:19
Munchie schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:11:
[...]

Voor te hoge prijzen? Ja.
Kijk hier even https://www.gputracker.eu..._gpu.chip=AMD%20RX%206800

6700XT vanaf €966.
6800 vanaf € 1249.
6800XT vanaf € 1502,51 .
6900XT vanaf € 1799,00.
Je kan maar beter een winterslaap gaan houden, want denk dat het alleen maar meer omhoog zal gaan.

• Edwin88
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:22
Die fairgame vind ik wel nobel, ik ga proberen voor volgende week een makkelijk script te maken wat alle tweakers kunnen gebruiken. Dat scalpen moet stoppen!

Hopelijk binnenkort meer info;

• randomice
Edwin88 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 20:45:
Die fairgame vind ik wel nobel, ik ga proberen voor volgende week een makkelijk script te maken wat alle tweakers kunnen gebruiken. Dat scalpen moet stoppen!

Dat zou erg welkom zijn 👍

Diablo 3 Profiel

• randomice
Xentor schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:12:
[...]

jQuery get commando. Ik zal hieronder even uitleggen wat het doet / hoe je het gebruikt.

Als je naar www.amd.com/en/direct-buy/nl gaat, zie je momenteel dat er 3 items te koop zijn.
Deze items hebben allemaal hun eigen unieke kernmerk, deze is te achterhalen door even de link te openen en te kijken;
Bijv;
5800x = 5450881600

Alvast voor info;
6900xt = 5458374200
6800xt = 5458374100
6800 = 5458374000
6700xt = 5496921400

Stel je voor de drop is altijd strak om 17:36, dus dan zou er stock moeten zijn. Maar probleem is dat je de button voor add to cart lang niet altijd kunt zien / ziet.
Wat je kunt doen op die pagina is developer tools openen (f12) -> console en dan het volgende commando geven;

jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5450881600')

Dit zorgt ervoor dat het product met id 5450881600 (5800x) in de cart gezet wordt. Dit kun je nu testen omdat deze op voorraad is.

Daarna winkelmandje klikken en gaan afrekenen.
Zal dit blijven werken ook vanuit direct-buy/nl ook al is de drop in Italie bijv??

[ Voor 4% gewijzigd door randomice op 26-03-2021 21:18 ]

Diablo 3 Profiel

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-01 23:14

In de discord werd het Jquery script van hier overigens al gewoon aangehaald dat ze die zo goed konden gebruiken. Dus dit forum is niet helemaal scalper free.

• HelTrooper
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-12-2025
Natuurlijk die mannen lachen zich helemaal krom om ons. Wij proberen allemaal een nieuwe GPU te kopen voor een nieuwe build en die lui graaien maar omdat er een groot aantal wanhopig worden en dan toch maar bij een scalper aankloppen. De hoeveelheid kaarten die die mannen in een week in en verkopen is heel groot.

• Rieki
  • Registratie: December 2020
  • Niet online
iqcgubon schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:25:
[...]

Dat argument werkt dus totaal niet voor mensen die zelden of nooit uit eten/drinken gaan.
Of mensen in de bijstand die proberen bij te blijven maar maandelijks minder binnen krijgen dan wat een mid range GPU kost.
Maar goed, wie denkt er nu nog aan anderen en niet in zijn/haar eigen straatje tegenwoordig?
Bij mij werkt het zo dus het werkt bij iedereen zo. :O

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-12-2025
Rieki schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 09:56:
[...]

Of mensen in de bijstand die proberen bij te blijven maar maandelijks minder binnen krijgen dan wat een mid range GPU kost.
Maar goed, wie denkt er nu nog aan anderen en niet in zijn/haar eigen straatje tegenwoordig?
Bij mij werkt het zo dus het werkt bij iedereen zo. :O
Sorry hoor maar als je in de bijstand zit is je prioriteit niet een nieuwe gpu. En dan is het nu oneerlijk dat de prijzen de pan uit rijzen maar dan wachten tot het beter wordt.
Crasht de pc en heb je wat nodig? Er is vast wel iemand die jou wil helpen.
Ik heb ook een complete pc gedoneerd zodat de kinderen weer Minecraft konden spelen.

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

• icerus
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-07-2024
The__Virus schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:41:
[...]

Deze was enkele (cruciale) seconden trager dan deze:
https://discord.gg/SaJNjtYp

Zitten veel scalpers maar is wel gezellig. En snel. Daar die werd link door iemand enkele seconden eerder gedeeld.
De invite is verlopen, is dat van het benelux stock alert channel?

• The__Virus
  • Laatst online: 07:46
Ja klopt.

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 23:45
Prijzen lijken gelukkig weer iets te dalen vorige week was de goedkoopste 6800 xt 1600 euro nu 1400. Nog steeds te veel dus laten we maar hopen dat die daling doorzet.

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 23:12
Welja joh 14.000 euro voor een RX 5500 XT :)

https://azerty.nl/product...rafische-kaart-rx-5500-xt

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-11-2025
Dat is vrij standaard bij het toevoegen van een nieuw product aan het assortiment. Je kan natuurlijk geen 0 euro neerzetten. Dus als je de prijs nog niet (zeker) weet, dan doe je dat.

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

-jacQues- schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:57:
[...]

Dat is vrij standaard bij het toevoegen van een nieuw product aan het assortiment. Je kan natuurlijk geen 0 euro neerzetten. Dus als je de prijs nog niet (zeker) weet, dan doe je dat.
Nieuw? We zijn nu met de 6000 serie

Heeft het vaak fout

• Larssss
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-01 21:28
Iemand nog ideeen hoe goed de rx 5000 series wordt geleverd? Heb 4 weken geleden een rx 5600 xt besteld bij azerty, maar heb geen idee hoe vaak er wordt geleverd.

• haelerien
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-11-2025

Dat ware zeer sympathiek.
Al van december aan het proberen zonder script, mijn geduld is op...

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 10:55
Larssss schreef op zondag 28 maart 2021 @ 14:16:
[...]

Iemand nog ideeen hoe goed de rx 5000 series wordt geleverd? Heb 4 weken geleden een rx 5600 xt besteld bij azerty, maar heb geen idee hoe vaak er wordt geleverd.
Kan je beter in het RX5000 levertijden topic vragen. Maar ik dacht dat RDNA1 niet meer geproduceerd werd. But im not 100% sure.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:48

ParaWM

Pro Prutser

Als je dat hier gewoon post dan ga je je doel niet bereiken, zat scalpers en miners hier ook. Dan moet je al selectief delen met mensen die je via oudere posts kan vaststellen al lang op zoek zijn of iets in die geest. Vechten tegen een bierkaai.

Sinterklaas wil bier !

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-12-2025
magatsu schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:51:
[...]

Heb je toevallig het script ergens staan voor een 6800xt? Want anders moet ik alle 400+ pagina's afgaan 🤔.
jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5458374200') -->6900xt

jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5458374100') -->6800xt

[ Voor 3% gewijzigd door Tmaster op 28-03-2021 16:03 ]

• ScalpNoLimit
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-01 13:56
Tmaster schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:02:
[...]

jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5458374200') -->6900xt

jQuery.get('/en/direct-buy/add-to-cart/5458374100') -->6800xt
Zou beter zijn als dit trucje niet zo op deze forum werd gepost, ik zie al zat van scalpers op die discord die nu hetzelfde gaan doen. Kans om zo'n kaart te krijgen is echt nog minusculer :/

• GreatMagicalHat
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08-2025
ParaWM schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:02:
[...]

Als je dat hier gewoon post dan ga je je doel niet bereiken, zat scalpers en miners hier ook. Dan moet je al selectief delen met mensen die je via oudere posts kan vaststellen al lang op zoek zijn of iets in die geest. Vechten tegen een bierkaai.
ScalpNoLimit schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:52:
[...]

Zou beter zijn als dit trucje niet zo op deze forum werd gepost, ik zie al zat van scalpers op die discord die nu hetzelfde gaan doen. Kans om zo'n kaart te krijgen is echt nog minusculer :/
Het idee achter dit soort dingen posten is dat scalpers dit sowieso wel gebruiken. Of zelfs met bots werken die vergelijkbare dingen doen. Dus, door te zorgen dat consumenten het ook gebruiken, heeft juist de normale consument een betere kans ten opzichte van de scalpers. En natuurlijk bereik je sowieso helemaal niks met een halfhartige poging om dit soort dingen "geheim" te houden.

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-01 19:00
ScalpNoLimit schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:52:
[...]

Scalpers gebruiken gewoon een goede betaalde bot zoals Scott, die 400 euro kost maar die heb je met 1 kaart soms al terugverdiend.

Heeft iemand hier al een verzendbevestiging van z'n 6900xt of 6700xt al binnen?

[ Voor 8% gewijzigd door Rzarect0r op 28-03-2021 17:01 ]

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Mensen niet zo zielig doen zeg. Er worden hier dingen gedeeld die de kansen verhogen. Ga daar niet om janken.

Heeft het vaak fout

• Edwin88
Ik denk dat ik mijn script alleen via PM verstrek. Al is het nog niet werkend, ben bezig!

De store lijkt ook actief bots te weren. Optie 1 werkte in ieder geval al niet (cypress).

• Deikesu
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-01 14:00
Rzarect0r schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:01:
[...]

Scalpers gebruiken gewoon een goede betaalde bot zoals Scott, die 400 euro kost maar die heb je met 1 kaart soms al terugverdiend.

Kunnen wij die niet met een groepje kopen en gebruiken tot wij allemaal 1 GPU hebben :)

• Rolfjes
  • Laatst online: 11:14
Deikesu schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:14:
[...]

Kunnen wij die niet met een groepje kopen en gebruiken tot wij allemaal 1 GPU hebben :)
Doorgeefscript :)

• ClumsyBarry
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12:18
Rzarect0r schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:01:
[...]
Jep, volgens de track and trace wordt mijn 6700xt morgen geleverd.

• Rzarect0r
ClumsyBarry schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:05:
[...]

Hoe laat heb je de mail ontvangen? Hier staat nog steeds dat het aan het verwerkt wordt, wel staat erbij FedEx shipment (en is het een 6900xt).

• ClumsyBarry
Rzarect0r schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:08:
[...]

Hoe laat heb je de mail ontvangen? Hier staat nog steeds dat het aan het verwerkt wordt, wel staat erbij FedEx shipment (en is het een 6900xt).
Vrijdagavond rond half 9. Bij mij staat er ook verzending via FedEx maar de track and trace is van DHL parcel :+. Volgens mij doen ze daar alleen doordeweek pakketjes ophalen/bezorgen. Dus als je vrijdag geen mail hebt gekregen zal die waarschijnlijk morgen komen.

• Rzarect0r
ClumsyBarry schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:18:
[...]

Vrijdagavond rond half 9. Bij mij staat er ook verzending via FedEx maar de track and trace is van DHL parcel :+. Volgens mij doen ze daar alleen doordeweek pakketjes ophalen/bezorgen. Dus als je vrijdag geen mail hebt gekregen zal die waarschijnlijk morgen komen.
Vriend van mij heeft em wel vorige week zondag gekregen, maar goed hopelijk krijg ik em nog :P.

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-01 08:43
Soort van groupbuy... Al heb ik geen idee hoe het zou moeten, maar als amd en nvidia echt om consumers/gamers zouden geven dan zou er toch meer gedaan kunnen worden om de bots tegen te houden of de impact te minderen. Een verplichte captcha of rekensom zou de bots al tegen kunnen houden. Of @Edwin88, kan een bot hier ook om heen?

• Deikesu
wauwwie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:55:
[...]

Soort van groupbuy... Al heb ik geen idee hoe het zou moeten, maar als amd en nvidia echt om consumers/gamers zouden geven dan zou er toch meer gedaan kunnen worden om de bots tegen te houden of de impact te minderen. Een verplichte captcha of rekensom zou de bots al tegen kunnen houden. Of @Edwin88, kan een bot hier ook om heen?
We kunnen een poul maken met alle tweakers die er 1 willen. Vervolgens moeten we het script maar door een geselecteerd aantal laten runnen. Dan weten we zeker dat het niet in handen van een scalper komt. Als iedereen van ons er 1 in bezit heeft, stoppen we met het runnen van het script (ook om misbruik te voorkomen).

Ik heb alleen geen verstand van het script

• Edwin88
wauwwie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:55:
[...]

Captcha's zijn tegenwoordig een stuk makkelijker te kraken door bots, daarom zie je ze ook steeds veranderen. Google heeft nu bijvoorbeeld die irritante plaatjes (waarmee ze gelijk hun maps-AI trainen).

Het is echt een kat-muis spelletje tussen de captcha developers en bot beheerders.

Ik weet wel wat van automatisering (vandaar dat ik het ook aan het proberen ben) maar van captcha's omzeilen weet ik niet genoeg.
De gebruikte ReCaptcha bij AMD.com is al jaren geleden 'gekraakt', een beetje Python bot met AI module kan die zeer makkelijk oplossen.

Het maken van een poule of iets dergelijks gaat niet werken. Je kunt namelijk maar eenmalig een 6900XT bestellen op hetzelfde factuur- en/of afleveradres. Vervolgens worden je orders handmatig geannuleerd. Mensen zullen het toch echt zelf moeten oplossen.

Scripts zijn er ondertussen genoeg. Een kwestie van verder bouwen op de jQuery.get methode die hier al een paar keer genoemd is. Let wel dat AMD ook niet stil zit, het is ondertussen al een POST method geworden op de website zelf en eerdaags zal dan ook wel een GET request niet meer gaan werken.
Daarnaast is het zeer makkelijk om je sessie te verkloten, zodanig dat je niets meer kunt bestellen maar nog wel de website kunt zien. Als je dit niet in de gaten hebt dan gaat zo'n script je alleen maar frustreren.
HelTrooper schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 00:26:
Natuurlijk die mannen lachen zich helemaal krom om ons. Wij proberen allemaal een nieuwe GPU te kopen voor een nieuwe build en die lui graaien maar omdat er een groot aantal wanhopig worden en dan toch maar bij een scalper aankloppen. De hoeveelheid kaarten die die mannen in een week in en verkopen is heel groot.
Hoe zit het nu eigenlijk met jouw levering van de twee 6900XT die je gescored had een paar weken geleden?

• CMT
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:38
Ik hoop echt dat AMD hier actief op gaat inspelen en kopen met m.b.v. scripts/bot's onmogelijk maakt.
Mijn hoop was dat we inmiddels wel over de piek van schaarste heen waren, maar het lijkt alleen maar erger te worden gezien de prijzen.
Sinds deze week heb ik mij een beetje ingelezen in de besteltactiek bij AMD.com, maar las dus dat verziekende scalpers & miners nu ook op de hoogte zijn van het laatste truukje :(

Denken jullie dat het in mei nog mogelijk is om een 6900XT aan te kunnen schaffen via de AMD store?
Of zitten we dan in een situatie van bots vs bots.

• Deikesu
Postman schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:08:
De gebruikte ReCaptcha bij AMD.com is al jaren geleden 'gekraakt', een beetje Python bot met AI module kan die zeer makkelijk oplossen.

Het maken van een poule of iets dergelijks gaat niet werken. Je kunt namelijk maar eenmalig een 6900XT bestellen op hetzelfde factuur- en/of afleveradres. Vervolgens worden je orders handmatig geannuleerd. Mensen zullen het toch echt zelf moeten oplossen.

Scripts zijn er ondertussen genoeg. Een kwestie van verder bouwen op de jQuery.get methode die hier al een paar keer genoemd is. Let wel dat AMD ook niet stil zit, het is ondertussen al een POST method geworden op de website zelf en eerdaags zal dan ook wel een GET request niet meer gaan werken.
Daarnaast is het zeer makkelijk om je sessie te verkloten, zodanig dat je niets meer kunt bestellen maar nog wel de website kunt zien. Als je dit niet in de gaten hebt dan gaat zo'n script je alleen maar frustreren.
Nou dan ga ik het donderdag weer met de hand proberen 😬 Ellende... 😂😂

• Astennu
CMT schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:51:
Ik hoop echt dat AMD hier actief op gaat inspelen en kopen met m.b.v. scripts/bot's onmogelijk maakt.
Mijn hoop was dat we inmiddels wel over de piek van schaarste heen waren, maar het lijkt alleen maar erger te worden gezien de prijzen.
Sinds deze week heb ik mij een beetje ingelezen in de besteltactiek bij AMD.com, maar las dus dat verziekende scalpers & miners nu ook op de hoogte zijn van het laatste truukje :(

Denken jullie dat het in mei nog mogelijk is om een 6900XT aan te kunnen schaffen via de AMD store?
Of zitten we dan in een situatie van bots vs bots.
Ik vrees het laatste dusdanig veel mensen hebben die jquery nu door dat worden er alleen maar meer.
Eigenlijk zou je orders aan moeten nemen op basis van een ID dan kan je het dubbel checken of mensen meer bestellen. Aan de andere kant gaan ze dan vast ID's proberen te stelen en op die manier op iemand anders zn naam toch bestellen.

Of anders dat ID en adres op het idee moeten kloppen met de bestelling. Dat zou dan wel een oplossing kunnen zijn want als ze dan iets op je naam bestellen moet het ook naar jou adres komen. En anders order annuleren.
Mja vanwege bewaarplicht enz in de EU mag je die data weer niet lang genoeg bewaren om dat te controleren :'(

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
Astennu schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:02:
[...]

Ik vrees het laatste dusdanig veel mensen hebben die jquery nu door dat worden er alleen maar meer.
Eigenlijk zou je orders aan moeten nemen op basis van een ID dan kan je het dubbel checken of mensen meer bestellen. Aan de andere kant gaan ze dan vast ID's proberen te stelen en op die manier op iemand anders zn naam toch bestellen.

Of anders dat ID en adres op het idee moeten kloppen met de bestelling. Dat zou dan wel een oplossing kunnen zijn want als ze dan iets op je naam bestellen moet het ook naar jou adres komen. En anders order annuleren.
Mja vanwege bewaarplicht enz in de EU mag je die data weer niet lang genoeg bewaren om dat te controleren :'(
Volgens mij is dat jquery gedoe alleen interessant voor mensen die iets anders dan de 6900XT proberen te bemachtigen. De afgelopen weken hebben we zat mensen gezien die op normale wijze 6900XT in het mandje hebben gekregen. Afgelopen drop zelfs iemand gelukt op mobiel dacht ik.

• wauwwie
Astennu schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:02:
[...]

Hoe zeer ik ook voor een eerlijk speelveld ben, AMD.com is ook een gewoon webshop, ze doen iig al wat aan beperkingen door de bestellingen te controleren. ID's controleren bij aankoop is een stap te ver. Als ze alleen de bots tegen zouden kunnen houden zou dat al fijn zijn.

In februari vond ik €1.000,- nog te veel voor een GPU, maar kon ik die nog gewoon in "mijn" mandje stoppen op amd.com tijdens een drop. Dat lukt mij nu niet eens meer.

• Astennu
wauwwie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 23:11:
[...]

Hoe zeer ik ook voor een eerlijk speelveld ben, AMD.com is ook een gewoon webshop, ze doen iig al wat aan beperkingen door de bestellingen te controleren. ID's controleren bij aankoop is een stap te ver. Als ze alleen de bots tegen zouden kunnen houden zou dat al fijn zijn.

In februari vond ik €1.000,- nog te veel voor een GPU, maar kon ik die nog gewoon in "mijn" mandje stoppen op amd.com tijdens een drop. Dat lukt mij nu niet eens meer.
Nja je hoeft er niet aan mee te doen? Dat is dan de keuze aan de gebruiker.
Nee klopt en dat zal ook niet meer gaan lukken vrees ik.

Scalpen is te lucratief geworden. Enige optie is dat de Supply issues gefixed worden dan heeft scalping geen nut meer. Maar dat kan zo nog 1 jaar duren en dan komt de volgende generatie hardware al weer. Met een beetje pech blijft dit nog jaren zo.

[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 28-03-2021 23:35 ]

• CMT
Als maatregel zou het een optie voor AMD kunnen zijn om max.1 kaart, na betaling pas na 1 a 2 maanden op te sturen naar 1 adres. Van mij mogen ze zelfs zo ver gaan om te vragen om een bewijs van inschrijving.
Dat maakt het voor scalpers en miners die denken wat geld te kunnen 'verdienen' onaantrekkelijk.

Ik ben helaas niet in staat om nu even €1000 opzij te zetten (wat ik nog steeds een krankzinnig bedrag vind voor een videokaart). Maar als het over 2 maanden al niet meer hoeft (ik kan dat niet inschatten omdat ik totaal geen benul heb van scripts/bots/programmeren), dan kan ik net zo goed wachten op RDNA3.

[ Voor 15% gewijzigd door CMT op 28-03-2021 23:47 ]

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11-2025
[...]

Jaloers! Mijn 6700 XT staat nog op 'wordt verwerkt'. :-(
AMD heeft al het beleid van 1 kaart per adres. Een andere naam is mogelijk, hoewel er ook berichten zijn van mensen die met verschillende namen op hetzelfde adres alle orders behalve 1 geannuleerd zien worden.
Uiteraard gaan ze bij AMD hun werkwijze niet bekend maken.

De jQuery truc is er al sinds dag 1, dat het hier nu pas bekend is zegt niet dat het ook pas nu wereldwijd bekend geworden is. Hier wordt al maanden gebruik van gemaakt, eigenlijk al sinds de 6800XT lancering. Ik gok dus sinds het moment AMD producten rechtstreeks ging verkopen.
Zoals met alles begint dit in besloten groepen die uiteindelijk verzadigd zijn en het dan laten lekken.

Het is dus inderdaad een script tegen script oorlog aan het worden.

Een 6900XT kopen ging tot een paar weken geleden nog op de normale manier, nu moet je al een bot hebben om te weten dat ie überhaupt dropt. In winkelmandje plaatsen is trouwens niet gelijk aan bestellen, die teleurstelling heeft menig Tweaker hier al meegemaakt.

Verder zal AMD niet veel gaan wijzigen aan hun bestelproces. Digital River is namelijk de partner die dit doet en de marge is al zo minimaal dat je niet veel meer kunt verwachten. Ik gok ook dat de reden van steeds verder oplopende prijzen is dat ze meer tijd en dus geld kwijt zijn aan het controleren van orders, bovenop een stijgende grondstof en halffabrikaten prijs.

Dit gaat trouwens niet meer veranderen. Ook een nieuwe generatie zal dezelfde problemen hebben. Als bepaalde automerken al vertragingen van 40 maanden melden dan kun je uitrekenen hoe lang dit door blijft etteren. En 400 meter aan vrachtschip overdwars in een kanaal proppen helpt daar niet echt aan mee.

offtopic:
Iemand nog een rol WC papier kopen voor 10 euro? :+
SleepyPanda schreef op maandag 29 maart 2021 @ 00:12:
[...]

Uitgaande van dat je nog geen eerdere GPU besteld hebt de afgelopen weken zou ik nog even wachten tot morgen. Vrijdag verzending is uitzonderlijk vroeg en grote kans dat ze nog niet alle orders verwerkt hebben.
Sowieso is verzending met DHL zakelijk en die werken alleen op maandag tot en met vrijdag.

Nog een controle is de betaling. Als je die met PayPal gedaan hebt en er is geen restitutie plaats gevonden dan zou ik mij nog geen zorgen maken. Die is namelijk vrij snel bij annuleren, daarentegen is e-mail soms aardig vertraagd. Zijn al mensen geweest hier die een track en trace code ontvingen nadat ze de GPU al thuis hadden.

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11-2025
Postman schreef op maandag 29 maart 2021 @ 00:18:
[...]

Uitgaande van dat je nog geen eerdere GPU besteld hebt de afgelopen weken zou ik nog even wachten tot morgen. Vrijdag verzending is uitzonderlijk vroeg en grote kans dat ze nog niet alle orders verwerkt hebben.
Sowieso is verzending met DHL zakelijk en die werken alleen op maandag tot en met vrijdag.

Nog een controle is de betaling. Als je die met PayPal gedaan hebt en er is geen restitutie plaats gevonden dan zou ik mij nog geen zorgen maken. Die is namelijk vrij snel bij annuleren, daarentegen is e-mail soms aardig vertraagd. Zijn al mensen geweest hier die een track en trace code ontvingen nadat ze de GPU al thuis hadden.
Yes klopt, eerste bestelling bij AMD.com. Okee dan wacht ik nog even geduldig af met de hoop dat het goed gaat komen.

Betaling via Paypal is afgeschreven. Alleen nog niet van de bankrekening afgeschreven, daar staat het nog onder 'Incasso'. Wat een spanning dit... Durf ook nog niet de rest van mijn pc upgrade (mobo/cpu) te bestellen. :'(

• HelTrooper
Postman schreef op zondag 28 maart 2021 @ 22:09:
[...]

Hoe zit het nu eigenlijk met jouw levering van de twee 6900XT die je gescored had een paar weken geleden?
Helaas 1 geannuleerd en 1 geleverd :( Ik heb zowel AMD als DR aangesproken hierover en die bevestigde dat het kwam omdat 1 van de 2 orders net iets te laat was. Dus ik probeer netjes weer wekelijks mee te doen met de account van mijn vriendin. Lukt het niet dan koop ik er wel een van een scalper want ik moet 2 x een AMD 6900XT hebben omdat ik hiervoor 2 waterblokken heb. :(

• wbervoets
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-11-2022
SleepyPanda schreef op maandag 29 maart 2021 @ 00:12:
[...]

bij mij kwamen al die mails binnen in m'n SPAM email map, veronderstel dat je daar ook hebt gekeken?
HelTrooper schreef op maandag 29 maart 2021 @ 07:47:
[...]

Helaas 1 geannuleerd en 1 geleverd :( Ik heb zowel AMD als DR aangesproken hierover en die bevestigde dat het kwam omdat 1 van de 2 orders net iets te laat was. Dus ik probeer netjes weer wekelijks mee te doen met de account van mijn vriendin. Lukt het niet dan koop ik er wel een van een scalper want ik moet 2 x een AMD 6900XT hebben omdat ik hiervoor 2 waterblokken heb. :(
Dat van de te laat is onzin. Ik had het al verwacht want dubbele orders op hetzelfde adres worden geannuleerd. Het heeft dan ook geen zin om het opnieuw te proberen, dit is echt kansloos.
Enige advies dat ik je kan geven is een compleet ander adres te gebruiken. Dus niet alleen aflever, maar ook factuur en eigenlijk ook e-mail. Jouw en je vriendin haar gegevens staan momenteel in het systeem bij AMD en zullen dus meteen naar voren komen.

Ik heb dit zelf getest met de 6900XT en de eerste annulering duurde nog 2 dagen, de volgende was al binnen een 2 uren klaar. Wat dat betreft is het vervelend voor mensen die legitiem meerdere kaarten willen op hetzelfde adres (denk aan studentenhuis ofzo), van de andere kant goed dat ze zo strikt controleren. Nog erger is het voor de mensen die nooit een pakket ontvangen hebben, die kunnen dus ook niet zomaar opnieuw bestellen. Tenzij dus andere adresgegevens.
wbervoets schreef op maandag 29 maart 2021 @ 08:00:
[...]

bij mij kwamen al die mails binnen in m'n SPAM email map, veronderstel dat je daar ook hebt gekeken?
Gok dat @SleepyPanda de e-mail met wachtwoord ontvangen heeft en daar bij de status kijkt.

Denk ook dat het wel goed gaat komen met deze order en ze wat achterlopen. Zie al meer mensen die nog wachten op een volgende stap.
PayPal en incasso duurt sowieso wat langer, dit is ook iets wat alleen tijdens werkdagen gebeurt omdat incasso's niet volledig geautomatiseerd zijn. Probeer namelijk maar eens op vrijdag een bankrekening toe te voegen aan je PayPal account, je zult dan toch echt tot minimaal maandag of zelfs dinsdag de week erop geduld moeten hebben.

@SleepyPanda ik zou je adviseren niet te lang te wachten met bestellen van je CPU en mobo. Prijzen van onderdelen blijven alleen maar stijgen en die mega kurk in dat kanaal bij Egypte gaat niet helpen met de voorraad in de EU en NL ;)

• ClumsyBarry
[...]

De bezorger stond al om 9 uur voor de deur:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iZC6Z9Lfe818pRGaRJcXsS7Qylo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vfeFjHzoRyQf2iJV9Keah4Dh.jpg?f=fotoalbum_large

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-12-2025
Bij mij ook nog steeds "order in proces" ben benieuwd. Kan niet wachten tot de rest van mijn setup te bestellen, maar helaas nog even wachten tot/of de 6900xt binnen komt.

• Rzarect0r
Sjors1999 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:39:
Bij mij ook nog steeds "order in proces" ben benieuwd. Kan niet wachten tot de rest van mijn setup te bestellen, maar helaas nog even wachten tot/of de 6900xt binnen komt.
Ik heb alles al binnen (op m'n 6900XT na), zou ook eigenlijk niet te lang wachten, de prijzen gaan in ieder geval niet snel dalen.

• HelTrooper
Postman schreef op maandag 29 maart 2021 @ 09:56:
[...]

Dat van de te laat is onzin. Ik had het al verwacht want dubbele orders op hetzelfde adres worden geannuleerd. Het heeft dan ook geen zin om het opnieuw te proberen, dit is echt kansloos.
Enige advies dat ik je kan geven is een compleet ander adres te gebruiken. Dus niet alleen aflever, maar ook factuur en eigenlijk ook e-mail. Jouw en je vriendin haar gegevens staan momenteel in het systeem bij AMD en zullen dus meteen naar voren komen.

Ik heb dit zelf getest met de 6900XT en de eerste annulering duurde nog 2 dagen, de volgende was al binnen een 2 uren klaar. Wat dat betreft is het vervelend voor mensen die legitiem meerdere kaarten willen op hetzelfde adres (denk aan studentenhuis ofzo), van de andere kant goed dat ze zo strikt controleren. Nog erger is het voor de mensen die nooit een pakket ontvangen hebben, die kunnen dus ook niet zomaar opnieuw bestellen. Tenzij dus andere adresgegevens.
Tja 1250 voor degene die er een voor mij heeft? Ik heb dat ding echt nodig en kan niet wachten tot ze weer normaal leverbaar zijn. Mijn build staat stil momenteel :(

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

ClumsyBarry schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:37:
[...]

De bezorger stond al om 9 uur voor de deur:[Afbeelding]
I like!

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 16:06
is het trouwens met de jquery truc ook mogelijk meerdere types te gelijk aan te pakken? Zodat je je kansen verdeelt of is dat niet handig?

[ Voor 7% gewijzigd door wortelsky op 29-03-2021 13:54 ]

• Edwin88
wortelsky schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:53:
is het trouwens met de jquery truc ook mogelijk meerdere types te gelijk aan te pakken? Zodat je je kansen verdeelt of is dat niet handig?
Je mag maar 1 ding bestellen denk ik?

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 16:06
Edwin88 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:56:
[...]

Je mag maar 1 ding bestellen denk ik?
ik heb het over kansen spreiden, niet over meer dan 1 bestellen

• wauwwie
wortelsky schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:01:
[...]

Je kan vast drie verschillende browsers/sessies open houden en kijken welke als eerste reageert op een 200 bij de jQuery en die verder door lopen. Paypal kan echter maar een actieve sessie hebben, als je een nieuwe start dan worden de vorige sessie afgebroken (wat vanuit veiligheid een heel goed idee is).

• Jordy-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
wortelsky schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:01:
[...]

Ik kreeg donderdag de indruk dat de drops na elkaar plaatsvonden. Eerst de CPU's, daarna de 6700 XT en als laatste (een minuut of vijf later) de 6900 XT.

• rawpotatoes
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-12-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V5sNg4UukUO7wMwwsdd8oR6VA4Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Btild1Gc7ZF8KldscZHLqoiO.jpg?f=fotoalbum_large
Eindelijk binnen! Succes nog iedereen.

• Nick989
  • Laatst online: 15-04-2021
Nice! Welke is dit? De 6700?

• rawpotatoes
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02-12-2024
Nick989 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:54:
[...]

Nice! Welke is dit? De 6700?
6900xt!

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 30-12-2025
https://www.informatique....x-6700-xt-12gb-eagle.html

Op voorraad bij Informatique voor €939.

Eigenlijk vindt ik het te duur, maar iedere week misgrijpen bij AMD schiet ook niet op (wil nu wel eens een keer mijn nieuwe systeem gaan bouwen) dus het wordt wel heel tempting...

[ Voor 10% gewijzigd door dakari op 29-03-2021 15:56 ]

An unexpected error has occurred

• Rzarect0r
dakari schreef op maandag 29 maart 2021 @ 15:55:

Eigenlijk vindt ik het te duur, maar iedere week misgrijpen bij AMD schiet ook niet op dus het wordt wel heel tempting...
Zou dan niet te lang aarzelen en gewoon kopen voordat die ook weg is :P

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-01 13:03

Eigenlijk vindt ik het te duur, maar iedere week misgrijpen bij AMD schiet ook niet op (wil nu wel eens een keer mijn nieuwe systeem gaan bouwen) dus het wordt wel heel tempting...
Is het gewoon niet waard.

• ScalpNoLimit
  • Laatst online: 01-01 13:56
meljor schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:26:
[...]

Is het gewoon niet waard.
Gewoon laten zitten, als niemand dit koopt zullen de prijzen vanzelf dalen.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

ScalpNoLimit schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:48:
[...]

Gewoon laten zitten, als niemand dit koopt zullen de prijzen vanzelf dalen.
Dit inderdaad.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Is het dan niet beter om as donderdag opnieuw te proberen en voor de 6900xt te gaan? Bedoel, je geeft gewoon bijna net zoveel uit als hoeveel een 6900 xt kost. Bovendien is de 6900xt gemakkelijk te bestellen, bij mij is het altijd raak geweest de afgelopen weken.

Zou hem zelf echt niet halen hoor bij Info, zeker niet voor dat bedrag :o

• Richh
  • Laatst online: 14:52
Even vergelijken hoe het met jullie gaat hoor :P

Ik heb op donderdag hier een 6900XT besteld. Betaling via Paypal is geslaagd.
Bestelbevestiging -> in mijn spambox op de dag zelf om 18:50.
Order Confirmation -> vrijdag (1 dag later) in mijn spambox om 20:09.

Er is schijnbaar een statuspagina, maar hiervoor heb je een wachtwoord nodig. Ik heb nu al 2x dit wachtwoord opgevraagd mbv het ordernummer, maar krijg geen mailtje met het wachtwoord, ook niet in spam.

En nu zie ik hier al kaarten in dit topic staan :P

Wanneer kan ik een verzendbevestiging ongeveer verwachten? Eerlijk gezegd had ik daar vandaag op gehoopt... :X

[ Voor 19% gewijzigd door Richh op 29-03-2021 17:02 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Richh schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:01:

Er is schijnbaar een statuspagina, maar hiervoor heb je een wachtwoord nodig. Ik heb nu al 2x dit wachtwoord opgevraagd mbv het ordernummer, maar krijg geen mailtje met het wachtwoord, ook niet in spam.

Wanneer kan ik een verzendbevestiging ongeveer verwachten? Eerlijk gezegd had ik daar vandaag op gehoopt... :X
https://www.findmyorder.com/

**

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
https://www.informatique....0-xt-12gb-tuf-gaming.html

Tja, € 1640 voor een 6700 XT maar hij is wel op voorraad (bij de leverancier). Ik wist wel dat prijzen van videokaarten al lang uit de hand gelopen zijn maar dat het zo erg is ... :X

[ Voor 4% gewijzigd door XWB op 29-03-2021 17:06 ]

March of the Eagles

• Richh
Wat zijn de laatste 4 cijfers van mijn creditcardnummer, als je betaalt met Paypal? Waar kan ik deze vinden?

En hoe zijn jullie aan het password gekomen? Deze heb ik (nog) niet ontvangen.
Ik heb deze nu 2x opgevraagd mbv het ordernummer middels AMD's site, en 1x via DR (wat uiteindelijk wel dezelfde request zal triggeren :P) maar mijn inbox en spambox bijven leeg.

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:17
Richh schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:09:
[...]

Wat zijn de laatste 4 cijfers van mijn creditcardnummer, als je betaalt met Paypal? Waar kan ik deze vinden?

En hoe zijn jullie aan het password gekomen? Deze heb ik (nog) niet ontvangen.
Ik heb deze nu 2x opgevraagd mbv het ordernummer middels AMD's site, en 1x via DR (wat uiteindelijk wel dezelfde request zal triggeren :P) maar mijn inbox en spambox bijven leeg.
Wachtwoord moet toch echt in je order confirmation staan. Wel ergens random tussen alle andere gegevens.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:06

Hupske

AFCA

De 6900XT is nog best wel goed te bemachtigen op donderdag. Wel heb je die Discord/Telegram groepen ervoor nodig. Zorg dat je de meldingen daarbij aanzet van niet alleen de kaart die je wilt, maar ook die van de cpu's etc. Want zodra 1 van die beschikbaar komt, komt de rest ook gelijk.

De 6900XT zijn de meeste van. 1e poging ging ik eerst voor de 6800xt. Tijdens het proces niet gelukt, toen kon ik nog omschakelen naar de 6900xt. Moest toen nog een cpu verwijderen uit mijn mandje. Toen gauw naar PayPal waar ik eerst nog een foutmelding kreeg en bij de 2e poging was het gelukt. Dus ik heb toen best veel tijd gehad.

De 2e keer dat het gelukt was, was zelfs via de telefoon terwijl ik aan het koken was. Moest ook proberen kaart voor mijn broer te bemachtigen. Betaling etc gelukt, helaas had ik niet zijn adres aangetikt in PayPal, dus ontving vrijdag avond een annulering (terecht als je kijkt naar het adres en naam). Of wellicht poging wagen met de creditcard, maar voor mijn gevoel is PayPal het snelste.

Aankomende donderdag zit ik iig weer klaar. Vooraf maar even zijn adres met naam als primair instellen.

En de dure kaarten bij de shops kan je wel laten lopen. Als is dat ook lastig voor de shops zelf. Die willen namelijk verkopen, maar die leveranciers vragen ook al hoge inkoop prijs. Uiteindelijk moet een webshop ook geld verdienen, dus kopen ze het maar in en proberen ze het te verkopen. Want niks inkopen is niet zo handig.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• ClumsyBarry

Het wachtwoord stond bij mij in de order confirmation. Logisch gepositioneerd tussen het factuur- en bezorgadres 8)7

• Nick989
Hupske schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:13:
De 6900XT is nog best wel goed te bemachtigen op donderdag. Wel heb je die Discord/Telegram groepen ervoor nodig. Zorg dat je de meldingen daarbij aanzet van niet alleen de kaart die je wilt, maar ook die van de cpu's etc. Want zodra 1 van die beschikbaar komt, komt de rest ook gelijk.

De 6900XT zijn de meeste van. 1e poging ging ik eerst voor de 6800xt. Tijdens het proces niet gelukt, toen kon ik nog omschakelen naar de 6900xt. Moest toen nog een cpu verwijderen uit mijn mandje. Toen gauw naar PayPal waar ik eerst nog een foutmelding kreeg en bij de 2e poging was het gelukt. Dus ik heb toen best veel tijd gehad.

De 2e keer dat het gelukt was, was zelfs via de telefoon terwijl ik aan het koken was. Moest ook proberen kaart voor mijn broer te bemachtigen. Betaling etc gelukt, helaas had ik niet zijn adres aangetikt in PayPal, dus ontving vrijdag avond een annulering (terecht als je kijkt naar het adres en naam). Of wellicht poging wagen met de creditcard, maar voor mijn gevoel is PayPal het snelste.

Aankomende donderdag zit ik iig weer klaar. Vooraf maar even zijn adres met naam als primair instellen.

En de dure kaarten bij de shops kan je wel laten lopen. Als is dat ook lastig voor de shops zelf. Die willen namelijk verkopen, maar die leveranciers vragen ook al hoge inkoop prijs. Uiteindelijk moet een webshop ook geld verdienen, dus kopen ze het maar in en proberen ze het te verkopen. Want niks inkopen is niet zo handig.
Ik begrijp hier dus werkelijk waar niks van. Week in week uit probeer ik die 6900xt te kopen en iedere keer lukt dat niet. Ik zat elke keer als een gek te f5en(productpagina) en er gebeurde elke keer niets terwijl ik ondertussen in dit topic al berichten voorbij zag komen dat men al wat besteld had. Tegen de tijd dat ik een add to cart knop kreeg was het al te laat.

Vorige week jquery geprobeerd maar toen dropte ze ineens een uur later, toen was ik helaas al afgehaakt.

• Richh
ClumsyBarry schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:14:
[...]

Het wachtwoord stond bij mij in de order confirmation. Logisch gepositioneerd tussen het factuur- en bezorgadres 8)7
jaspermeul schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:12:
[...]

Wachtwoord moet toch echt in je order confirmation staan. Wel ergens random tussen alle andere gegevens.
Wat. The. Fuck. 8)7 8)7 8)7

Ja, daar heb ik volledig overheen gekeken. Thnx :)

Anyhow, de derde poging heeft mij een nieuw password gegeven, maar ook daarmee kan ik nu nog niet inloggen. Denk dat ik nu te snel wil haha, zal ze even de tijd geven.

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:48

ParaWM

Pro Prutser

Ww staat in je comfirmation mail. Had er ook overheen gelezen :p

Sinterklaas wil bier !

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod

Dan is dit wellicht een betere optie.
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1730463

6700 XT NITRO+ Gaming OC direct leverbaar voor € 849,00.

• Hupske

Hupske

AFCA

Nick989 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:16:
[...]

Ik begrijp hier dus werkelijk waar niks van. Week in week uit probeer ik die 6900xt te kopen en iedere keer lukt dat niet. Ik zat elke keer als een gek te f5en(productpagina) en er gebeurde elke keer niets terwijl ik ondertussen in dit topic al berichten voorbij zag komen dat men al wat besteld had. Tegen de tijd dat ik een add to cart knop kreeg was het al te laat.

Vorige week jquery geprobeerd maar toen dropte ze ineens een uur later, toen was ik helaas al afgehaakt.
Daarom zeg ik. Zorg dat je in de Discord en Telegram groepen zit. Zodat je direct weet wanneer er voorraad is. Vaak wordt er in die groepen ook direct de juiste buy link gestuurd. In dit geval 2x via PartAlert wat erg rap was.
In ieder geval moet je niet twijfelen en gewoon niet kijken maar klikken :P

@Nick989 Nogmaals, die groepen sturen ook een link, waarmee je direct kan afrekenen. Dus ik heb bij de 2e keer bijvoorbeeld geen 'add to cart' knop nodig gehad. Hoefde alleen op betalen met paypal te drukken. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 29-03-2021 17:42 ]

• Nick989
Hupske schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:24:
[...]

Daarom zeg ik. Zorg dat je in de Discord en Telegram groepen zit. Zodat je direct weet wanneer er voorraad is. Vaak wordt er in die groepen ook direct de juiste buy link gestuurd. In dit geval 2x via PartAlert wat erg rap was.
Dan nog zul je die knop in je scherm moeten krijgen om hem toe te voegen aan je winkelmand.(als je geen jquery gebruikt). Het vreemde is dat mijn broertje op hetzelfde moment aan het refreshen was en hij kreeg wel de button te zien, maar liep vervolgens vast bij de betaling helaas.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Het wachtwoord staat in de order confirmation e-mail, onderaan je e-mailadres bij het kopje 'Your Order and Billing Information'

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik heb net bevestiging gehad met een DHL track en tracé gekregen van mijn 6900 xt. Lijkt goed te komen dus!

[ Voor 4% gewijzigd door Sjors1999 op 29-03-2021 19:27 ]

• The__Virus
  • Laatst online: 07:46
Hier net een verzendbevestiging gekregen van AMD. Met tracking nummer van DHL. Nog niet actief maar de 6900xt komt dus hopelijk snel.
Werd al even beetje leip met al die foto's van ontvangen (en op V&A aangeboden kaarten :X) van AMD vandaag.

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-11-2025
Wederom net te laat voor de "actual verified gamers" op LTT/YouTube. Aangekondigd is dat er volgende week (?) 5000-serie processors en 6800XT's verkocht gaan worden. Vanwege verzending en BTW kan het duur uitpakken, maar ja, altijd goedkoper dan scalpers of via wachtlijsten van webwinkels. YouTube: Buy THIS $100 Gaming Headset!...(and NOT this one)

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:55
[...]

@Nick989 Nogmaals, die groepen sturen ook een link, waarmee je direct kan afrekenen. Dus ik heb bij de 2e keer bijvoorbeeld geen 'add to cart' knop nodig gehad. Hoefde alleen op betalen met paypal te drukken. :)
Kan je misschien de link van de telegram groep via pm sturen?

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 22:27

Apoca

Array Technology Industry

Munchie schreef op maandag 29 maart 2021 @ 17:22:
[...]

Dan is dit wellicht een betere optie.
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1730463

6700 XT NITRO+ Gaming OC direct leverbaar voor € 849,00.
Ja de prijs is beter, maar ff serieus een markup 70% is wel extreem hoor :)
Maar altijd nog beter dan onze vrolijke vrienden op V&A die gewoon een 100% prijsverhoging vragen :+

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• junneh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04:05
Technofreakz schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:50:
[...]

Kan je misschien de link van de telegram groep via pm sturen?
Ik zou hem ook graag hebben! 1080ti dood gegaan dit weekend, echt slechte timing!

• Hupske

Hupske

AFCA

@Technofreakz @junneh Het zijn de telegram groepen van PartAlert. Link is te verkrijgen in hun kanalen via Discord. https://discord.com/invite/5g7xRJH4J4

Niks bijzonders dus. Maar die was vrij rap in ieder geval. Rap genoeg voor mij 2x.

• CMT
Is de telegram app te verkiezen boven discord? Of is dat gewoon hetzelfde van Partalert.

• Hupske

Hupske

AFCA

CMT schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:57:
Is de telegram app te verkiezen boven discord? Of is dat gewoon hetzelfde van Partalert.
Is het zelfde. Alleen soms is de Discord melding sneller en de andere keer is de Telegram melding sneller. In ieder geval zal een overkill aan meldingen je helpen uiteindelijk :P

[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 29-03-2021 22:01 ]

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 30-12-2025
MysticX schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:55:
[...]

Is het dan niet beter om as donderdag opnieuw te proberen en voor de 6900xt te gaan? Bedoel, je geeft gewoon bijna net zoveel uit als hoeveel een 6900 xt kost. Bovendien is de 6900xt gemakkelijk te bestellen, bij mij is het altijd raak geweest de afgelopen weken.

Zou hem zelf echt niet halen hoor bij Info, zeker niet voor dat bedrag :o
Dat is ook het plan.
Ik ga donderdag gewoon weer een poging wagen bij AMD.
Ik zit al zolang te wachten. Eerst op de nieuwe generatie Ryzens en nu op een kaart die zijn geld waard is dat ik dat nog wel even kan volhouden.

An unexpected error has occurred

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-12-2025

Arm1n

Zeven over half twee

Ik zie iedereen hier met Paypal afrekenen (op de AMD site), zit er nog een reden achter om paypal te kiezen ipv creditcard? Gaat dat sneller?

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Arm1n schreef op maandag 29 maart 2021 @ 22:33:
Ik zie iedereen hier met Paypal afrekenen (op de AMD site), zit er nog een reden achter om paypal te kiezen ipv creditcard? Gaat dat sneller?
Gaat aanzienlijk sneller ja. Nieuwe EU wetgeving verplicht dat er een 2fa login is bij een CC betaling. Plus je moet alle velden invullen, een extra stap doorlopen voor leveradres. Met PP is dat allemaal al voor je gedaan, zeker als je op een andere tab een login openhoud op de PP website.
Deze links werken helaas niet altijd (meer). Toevallig vorige week voor de 6900XT wel, de week ervoor (bij de 6700XT lancering) werkten geen van deze links.

Daarnaast veranderen ze regelmatig de werking van die links. Je kunt ze dus rustig proberen, maar ik zou er niet alles op in zetten.
wortelsky schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:53:
Is een mogelijkheid. Of het handig is weet ik niet zeker. Het annuleringsbeleid bij AMD is nogal twijfelachtig namelijk, je loopt het risico dat ze je hele order annuleren en je dus niets krijgt.

En wat bedoel je met kansen spreiden? Even uitgaande van de kans dat je iets kunt kopen kom ik op de volgende werkwijze uit:
  • Er is een 6900XT en 6700XT drop
  • Je plaatst beide in je mandje met jQuery.get manier
  • Gaat snel door PayPal/CC betaling heen
  • Je klikt op order bevestigen
  • En daar is het overzichtsscherm weer met de melding dat 1 of meerdere van de producten in je mandje geen voorraad meer hebben
Zie je waar het dus eigenlijk alleen maar tegen je kan werken ;)

Het kan trouwens perfect. Dit is ook de manier waarmee ik in Postman de voorraad status ophaal van alle producten tijdens een drop (mits ik op tijd doorheb dat ze product id's wijzigen |:().
Pagina: 1 ... 117 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord