Nee hoor een CPU nu proberen te scoren donderdagMaXeRs schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:45:
[...]
Ik denk eerder veel foto's op V&A met als text "ik heb zoveel power niet nodig"
Said no gamer ever...MaXeRs schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:45:
[...]
Ik denk eerder veel foto's op V&A met als text "ik heb zoveel power niet nodig"
Volgens mij al te laat als hij al in de sortering zit, dan wordt het sowieso een dag later omdat ie dan opnieuw door het systeem.Swizzler24 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:32:
[...]
Kan je geen alternatief afleveradres doorgeven? Bij DHL kan dat namelijk wel.
Ik hoop gewoon dat iemand thuis de bel hoort en we zien het zo wel
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Nu online
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Lezen is ook een vak...Swizzler24 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:32:
[...]
Kan je geen alternatief afleveradres doorgeven? Bij DHL kan dat namelijk wel.
Voor de 200ste keer: Digital River (AMD.com) gebruikt DHL Express, dit is de zakelijke kant van DHL. Die kent geen afleveradres aanpassen of afgeven bij een pakketpunt.
En voor de laatste keer: wees alvast voorbereid op hoe het ingepakt is. Zit in een veel te grote doos zonder opvulmateriaal, de doos is dan ook met redelijke kans kapot. Verklaart misschien een beetje waarom er pakketten niet aankomen.
- Postman
- Nu online
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Weet niet hoe DHL Express omgaat met niet thuis. Volgens mij blijven ze het gewoon proberen voor een x aantal dagen en dan gaat het pakket retour afzender.Tedsond schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:50:
[...]
Volgens mij al te laat als hij al in de sortering zit, dan wordt het sowieso een dag later omdat ie dan opnieuw door het systeem.
Ik hoop gewoon dat iemand thuis de bel hoort en we zien het zo wel
Wat je kunt doen is een briefje op de voordeur dat de bezorger het pakket afkomstig van "Ingram Micro" mag afgeven bij de buren, met een beetje geluk doen ze dit (hoewel ze het officieel niet mogen want zakelijk).
Je zit dus eigenlijk als particulier in een B2B traject, nooit gunstig.
Haha, zelfde als: Mijn auto is te snel en heeft teveel PK.... rigghhttt
Haha, nastyyyy!Techtrade Dordt schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:25:
[...]
Pas maar op. Straks heb je 2 pakketjes op je mat. 😂🐕
[ Voor 30% gewijzigd door CarJunkyXL op 09-03-2021 09:20 ]
Bezorger is onderweg
Overigens gisteren mijn 6800XT bij Azerty geannuleerd en vandaag al weer m’n geld terug op de rekening, wel erg netjes van ze.
En wat DHL zakelijk betreft, ik mocht de laatste keer (2 jaar geleden) dat ik niet thuis was het pakketje zelf in Zwolle op gaan halen (100km rijden) dus heb het toen maar terug laten sturen naar de leverancier en elders opnieuw besteld, netjes volgende dag binnen met PostNL. Maar is natuurlijk geen optie met dit pakketje
Overigens gisteren mijn 6800XT bij Azerty geannuleerd en vandaag al weer m’n geld terug op de rekening, wel erg netjes van ze.
En wat DHL zakelijk betreft, ik mocht de laatste keer (2 jaar geleden) dat ik niet thuis was het pakketje zelf in Zwolle op gaan halen (100km rijden) dus heb het toen maar terug laten sturen naar de leverancier en elders opnieuw besteld, netjes volgende dag binnen met PostNL. Maar is natuurlijk geen optie met dit pakketje
de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.
Ze hebben mijn CPU vorige keer wel bij de buren afgegeven. Stond in de handtekening bij buren nummer 6 😂 dus voor wie niet thuis is, er is nog hoop!Postman schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:00:
[...]
Weet niet hoe DHL Express omgaat met niet thuis. Volgens mij blijven ze het gewoon proberen voor een x aantal dagen en dan gaat het pakket retour afzender.
Wat je kunt doen is een briefje op de voordeur dat de bezorger het pakket afkomstig van "Ingram Micro" mag afgeven bij de buren, met een beetje geluk doen ze dit (hoewel ze het officieel niet mogen want zakelijk).
Je zit dus eigenlijk als particulier in een B2B traject, nooit gunstig.
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Hier is de bezorger nog niet eens vertrokken. Misschien verslapen.
- Postman
- Nu online
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
In november was de bezorger al langs geweest en had ik mijn pakket al ontvangen voor de status op de tracking aangepast is. Dus wat dat betreft kan het snel gaanCarJunkyXL schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:23:
[...]
Hier is de bezorger nog niet eens vertrokken. Misschien verslapen.
Bij mij is de bezorger (5900x) al onderweg, maar helaas hebben onze aso buren de hele straat weer afgesloten dus vrees dat het morgen gaat worden.
Afgesloten? Hebben ze een feestje?Postman schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:26:
[...]
In november was de bezorger al langs geweest en had ik mijn pakket al ontvangen voor de status op de tracking aangepast is. Dus wat dat betreft kan het snel gaan
Bij mij is de bezorger (5900x) al onderweg, maar helaas hebben onze aso buren de hele straat weer afgesloten dus vrees dat het morgen gaat worden.
- Postman
- Nu online
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
offtopic:
Verbouwing (die al 6 maanden bezig is). Is al zeker de 10de keer (zonder overdrijven) dat ze de straat (eenrichtingsweg) gewoon afsluiten met auto's. Geen vergunning of niets, als er een ambulance in de straat moet zijn voor een hartstilstand dan heeft die persoon pech gehad.
Verbouwing (die al 6 maanden bezig is). Is al zeker de 10de keer (zonder overdrijven) dat ze de straat (eenrichtingsweg) gewoon afsluiten met auto's. Geen vergunning of niets, als er een ambulance in de straat moet zijn voor een hartstilstand dan heeft die persoon pech gehad.
Ik zou gewoon even de politie of de gemeente bellen. Je kunt natuurlijk niet een dag langer zonder kaart!!Postman schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:32:
[...]
offtopic:
Zonder dollen... het mag gewoon niet en het kan dus ook echt gevaarlijk zijn als er brand uitbreekt of iemand een ambulance nodig heeft.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Postman schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:32:
[...]
offtopic:
Wat Johnny zegt natuurlijk. Dit kan gewoon niet. Misschien doet de bezorger wat moeite om van zijn pakketjes af te komen. De bezorger hier heeft dat toentertijd wel gedaan.JohnnyV76 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:45:
[...]
Ik zou gewoon even de politie of de gemeente bellen. Je kunt natuurlijk niet een dag langer zonder kaart!!
Zonder dollen... het mag gewoon niet en het kan dus ook echt gevaarlijk zijn als er brand uitbreekt of iemand een ambulance nodig heeft.
Heuj! Hebben ze de doos nog behandeld met zijden handschoenen? Of was je pakketje helemaal gesloopt.1337Steven1337 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:10:
Ik heb hem binnen!!
Het is tweakers gelukt om via Paypal op de AMD website een 6900 xt aan te schaffen zie ik. Hebben jullie in Paypal dan een creditcard gekoppeld of gewoon de bankrekening. Vraag me namelijk af of dat nog verschil maakt.
Mij lukte het niet met een gekoppelde bankrekening, ik kreeg "the merchant doesn't accept this card" op PayPal. Anderen is het wel gelukt. Wellicht ligt het aan bij welke bank je zit; ik zit bij de Volksbank.Stefnjaider schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:37:
Het is tweakers gelukt om via Paypal op de AMD website een 6900 xt aan te schaffen zie ik. Hebben jullie in Paypal dan een creditcard gekoppeld of gewoon de bankrekening. Vraag me namelijk af of dat nog verschil maakt.
Ik heb alleen mijn bankrekening gekoppeld en heb ook een 6900 XT kunnen scoren dus dat maakt volgens mij niks uit.Stefnjaider schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:37:
edit: ook Rabobank rekening hier.
[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 09-03-2021 10:41 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Beste gewoon saldo op je paypal zetten. Zodat je niet tijdens uitchecken dat opeens nog moet doen.Stefnjaider schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:37:
Ik probeerde het vorige x met ING via Paypal maar dat werkte helaas niet.
Donderdag dus weer een poging maar dan dus gewoon via saldo
Hier gelukt met rabobank gekoppeld en 0 saldo op paypal.Stefnjaider schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:37:
ik heb gewoon mijn ING aan paypal gekoppeld. die werd pas gisteren toen hij verstuurd werd in rekening gebracht. Dus het is echt een eitje, dit was namelijk mijn eerste poging.Stefnjaider schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:37:
zorg dat je van te voren op Paypal ingelogd bent. (let op: het kan zijn dat je wordt uitgelogd /sessie verlopen)
zorg dat je niet te vaak refreshed (20-30 seconden), houd Tweakers in de gaten, discord met alerts (maar die waren 2 minuten later, dus alles al weg)
Houd je telefoon bij de hand voor SMS verificatie van Paypal
Er zijn op andere paginas nog wat tips gedeeld met een link die direct het product in je mand zou stoppen, maar die heb ik niet getest en kan niet garanderen dat het werkt.
Goed alert blijven vanaf 17:00 extra alert vanaf 17:30. Zo moet het lukken! Succes aanstaande donderdag! :-)
Saldo op Paypal? Ik heb gewoon mijn bankrekening gekoppeld, heb nog nooit saldo op Paypal hoeven zetten bij een betaling. Of werkt het bij deze AMD site weer anders?Rotinomm schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:41:
[...]
Beste gewoon saldo op je paypal zetten. Zodat je niet tijdens uitchecken dat opeens nog moet doen.
Ik probeerde het vorige x met ING via Paypal maar dat werkte helaas niet.
Donderdag dus weer een poging maar dan dus gewoon via saldo
Zijn er mensen die hebben kunnen bestellen met CC (zonder paypal?) en dit kunnen bevestigen?
- Postman
- Nu online
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
In november heb ik via CC kunnen bestellen, toen was dit zelfs de betere optie omdat er via PP nogal wat problemen waren.Mysteriarch schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:57:
Zijn er mensen die hebben kunnen bestellen met CC (zonder paypal?) en dit kunnen bevestigen?
Echter toen ik het een paar weken geleden probeerde qua test was CC opeens geen optie meer, ze hebben namelijk het proces aangepast en je krijgt nu standaard een 2FA bij elke bestelling. Dit kost je domweg teveel tijd en resulteert eigenlijk alleen maar dat je misgrijpt.
Plus met CC direct krijg je nog een extra scherm, en het laden van pagina's tijdens een drop is alles behalve snel. Voordeel van PP is dat het afleveradres al is ingevuld en je dus meteen naar bevestigen gaat.
Er zijn ook uitgebreide handleidingen gemaakt in dit topic hoe je het beste het bestelproces kunt doorlopen en wat je moet doen om de meeste kans te maken.
Maakt niet uit.Stefnjaider schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:37:
Heeft het vaak fout
Dat kan ik bevestigen. Ik heb afgelopen donderdag een 6900XT kunnen scoren met alleen CC. Moet wel zeggen dat mijn browser auto-fill heeft. Zodra ik mijn e-mail invul dan zet hij meteen de adresgegevens er keurig in.Mysteriarch schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:57:
En hij is binnen
Best jammer dat ik eerst nog mn werk af moet maken vandaag.. Maar dan..
Doos ook helemaal heel, wel erg koud... maar goed, hij mag uren acclimatiseren.
Best jammer dat ik eerst nog mn werk af moet maken vandaag.. Maar dan..
Doos ook helemaal heel, wel erg koud... maar goed, hij mag uren acclimatiseren.
de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.
Hier ook de Track en Trace ontvangen en volgens de website van DHL zijn ze onderweg. Wordt er net aangebeld door DHL, maar die heeft alleen koffie van Nespresso bij zich voor ons......
Ben benieuwd of er straks nog eentje langskomt, ze hebben toch geen aparte bezorgers voor zakelijk?
Ben benieuwd of er straks nog eentje langskomt, ze hebben toch geen aparte bezorgers voor zakelijk?
Iedereen van harte gefeliciteerd met hun nieuwe AMD kaart, maar ik lees niks meer over AIB kaarten die geleverd worden.
Heb ik, ondanks dat ik het topic nauwgezet volg, dit gemist of ligt deze stroom inderdaad nu helemaal stil?
Als ik ook bij Azerty kijk, dan hebben zij volgens hun website na 25-2 niks meer geleverd gekregen. Nou weet ik niet of ze die lijst niet hebben bijgewerkt, of echt niks gekregen hebben. Desondanks is het omtrent de AIB kaarten angstvallig stil
Heb ik, ondanks dat ik het topic nauwgezet volg, dit gemist of ligt deze stroom inderdaad nu helemaal stil?
Als ik ook bij Azerty kijk, dan hebben zij volgens hun website na 25-2 niks meer geleverd gekregen. Nou weet ik niet of ze die lijst niet hebben bijgewerkt, of echt niks gekregen hebben. Desondanks is het omtrent de AIB kaarten angstvallig stil
Hier kwam DHL ook twee keer langs binnen 30 minuten. Eerst pakje voor mij, half uurtje later ander DHL busje voor m’n vrouw. Zijn echt twee verschillende DHL afdelingen.Arnoud72 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:46:
Hier ook de Track en Trace ontvangen en volgens de website van DHL zijn ze onderweg. Wordt er net aangebeld door DHL, maar die heeft alleen koffie van Nespresso bij zich voor ons......![]()
hier ook binnen
ik heb volgens mij ook een andere DHL bus en bezorger gehad, dan die hier normaal komt, dus dat zal vast wel iets met het verschil tussen dhl-parcel en -logistic te maken hebben, ofzoiets
ik heb volgens mij ook een andere DHL bus en bezorger gehad, dan die hier normaal komt, dus dat zal vast wel iets met het verschil tussen dhl-parcel en -logistic te maken hebben, ofzoiets
Hier ook binnen!
:strip_exif()/f/image/1gS0drKyC4e8JJ6odv5BeF6r.jpg?f=fotoalbum_large)
Out with the " old" :
:strip_exif()/f/image/D067stN5VX4QzSuTs88ssURu.jpg?f=fotoalbum_large)
In with the new!
:strip_exif()/f/image/3MPZxl4rwH2ljjXyTkZsPnI8.jpg?f=fotoalbum_large)
Estetisch gezien ga ik er wel op achteruit. Vind mijn 6800 een stuk mooier om te zien.
Maargoed. Eens kijken of we coilwhine hebben en of de fans een beetje stil zijn. Zie jullie in het ervaringen topic.
:strip_exif()/f/image/1gS0drKyC4e8JJ6odv5BeF6r.jpg?f=fotoalbum_large)
Out with the " old" :
:strip_exif()/f/image/D067stN5VX4QzSuTs88ssURu.jpg?f=fotoalbum_large)
In with the new!
:strip_exif()/f/image/3MPZxl4rwH2ljjXyTkZsPnI8.jpg?f=fotoalbum_large)
Estetisch gezien ga ik er wel op achteruit. Vind mijn 6800 een stuk mooier om te zien.
Maargoed. Eens kijken of we coilwhine hebben en of de fans een beetje stil zijn. Zie jullie in het ervaringen topic.
[ Voor 7% gewijzigd door CarJunkyXL op 09-03-2021 14:11 ]
Wellicht wordt je blij van de RGB software die AMD op de site van de drivers ook beschikbaar heeft gezet. Daarmee kun je de kleuren van het AMD logo aanpassen. Hier te downloaden (ja van coolermaster)CarJunkyXL schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:08:
- Postman
- Nu online
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Lijkt erop dat iemand de kaart al voor je uitgepakt heeft, zie de advertentie al op Marktplaats verschijnenTedsond schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:26:
Die van mij is ook binnen!
Nu zit ik dus nog op mijn werk te wachten tot ik hem uit kan pakken
Veel plezier ermee en hopelijk bevalt het!
De eerste nieuwe 6900xt staat al op marktplaats inderdaad : - ]Postman schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:42:
[...]
Lijkt erop dat iemand de kaart al voor je uitgepakt heeft, zie de advertentie al op Marktplaats verschijnen
Die van mij moet nog komen. ./pray
Poeh 6800 nu al 600euros . Euro -dollar koers kruipt juist naar elkaar toe . Dan zou die toch neit duurder moeten worden?
DHL Parcel en DHL ExpressBigheld schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:17:
hier ook binnen![]()
ik heb volgens mij ook een andere DHL bus en bezorger gehad die hier normaal komt, dus dat zal vast wel iets met het verschil tussen dhl-parcel en -logistic te maken hebben, ofzoiets
Die van mij blijft mooi in mijn bezit hoor. Wilde eerst ruilen voor een 6800xt, maar t ziet er naar uit dat dat er voorlopig toch niet in zit. Ben blij met dit ding. Gewoon van genieten. Ik wilde idd bewijs dat hij echt binnen was en dat de doos niet beschadigd was. Dus ik heb hem laten uitpakken.Postman schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:42:
[...]
Lijkt erop dat iemand de kaart al voor je uitgepakt heeft, zie de advertentie al op Marktplaats verschijnen
Haha typisch katten he... zet een doos in de kamer en binnen no time zitten ze erop of er in als t kanTedsond schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:26:
Die van mij is ook binnen!
Nu zit ik dus nog op mijn werk te wachten tot ik hem uit kan pakken
Straks lekker knallen met je GPU... als ie niet onder de kattenharen zit natuurlijk!
Kaart hier ook binnen! stuk sneller dan verwacht, nu wachten op nieuwe voeding want vrees dat mijn huidige 450watt wat aan de krappe kant is 
Donderdag maar is een poging wagen op de 5900x (als die langs komt)
Donderdag maar is een poging wagen op de 5900x (als die langs komt)
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Hier is hij ook binnen! (De 6900xt) Mooi ding, en leuk verpakt met een muismat en keycap van radeon erbij
Ik zit al de hele dag beneden omdat ik de bel anders niet hoor. Nog steeds niks. Het zal wel weer 17:59 worden zoals altijd bij een window van vroeg tot laat 😂
Vertraging van enkele dagenTechtrade Dordt schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:33:
Ik zit al de hele dag beneden omdat ik de bel anders niet hoor. Nog steeds niks. Het zal wel weer 17:59 worden zoals altijd bij een window van vroeg tot laat 😂
Hier is de 6900XT ook binnen. Maar mijn mond valt echt open van verbazing. Het doosje van de gpu zit inderdaad los in een verzend doos maar dat ding was niet eens dicht geplakt op de bodem. Gewoon de vier flappen in elkaar gevouwen. Respect voor DHL dat het nog zo over is gekomen.
Is dat een muismat? Beetje rate grootte.Evandi schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:27:
Hier is hij ook binnen! (De 6900xt) Mooi ding, en leuk verpakt met een muismat en keycap van radeon erbij
Sinterklaas wil bier !
Volgens mij wel, mijn muis kan er wel mee leven, maar eens dat de dimensies enigzins vreemd zijn. Hij past toevallig precies in mijn hoek-setup.
Tsja, zolang er mensen blijven kopen als kuddedieren van scalpers hebben ze vrij spel, ipv dat ze zelf donderdag rond de klok van 1730 voor msrp prijzen gaan zitten voor de drop ....MGamer schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:22:
Hier ook binnen gekomen, snelle jongens die met de DHL busjes
Staan er 4 nieuw aangeboden ook al...
[ Voor 4% gewijzigd door Tjona100 op 09-03-2021 17:26 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
- Postman
- Nu online
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Tjona100 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:25:
[...]
Tsja, zolang er mensen blijven kopen als kuddedieren van scalpers hebben ze vrij spel, ipv dat ze zelf donderdag rond de klok van 1730 voor msrp prijzen gaan zitten voor de drop ....
- Niet iedereen heeft tijd daarvoor.
- De voorraad is voor heel de EU.
- En de beste: niet iedereen zit op ons geweldige forum op informatie met elkaar te delen
Voor 300 tot 500 extra boven de aanschafprijs wat de doorverkooplui vraagt, zou ik er wel tijd voor maken als je echt zo'n kaart zou willen hebben.
Dat niet iedereen op het forum hier of dergelijks zit kan ik me enigszins nog wel wat in vinden, alhoewel als je echt geïnteresseerd bent in zo'n kaart, je op voorhand wel wat research en speurwerk doet.
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
RED TEAM POWER!!!
Blij als een kind met pakjesavond
Ik wil iedereen hier op het forum bedanken voor alle goede tips, meteen succes bij de eerste drop waar ik achteraan ging. Dank jullie allemaal!
Blij als een kind met pakjesavond
Ik wil iedereen hier op het forum bedanken voor alle goede tips, meteen succes bij de eerste drop waar ik achteraan ging. Dank jullie allemaal!
[ Voor 13% gewijzigd door Joost.van.Dijck op 09-03-2021 18:23 ]
Iedereen gefeliciteerd met z'n nieuwe aanwinst!
Des te frustrerender dat mijn tweede succesvolle order vrijdag gecanceld is, nadat mijn eerste bestelde 6900 XT bij AMD ook al niet goed is aangekomen... Zit nog steeds te wachten op een reactie van AMD. Donderdag opnieuw proberen zal ook geen zin hebben als ik daar geflagged ben als iemand die al een "succesvolle order" heeft staan.
Geniet ervan in ieder geval!
[ Voor 3% gewijzigd door CasseenovaTech op 09-03-2021 18:35 ]
Ik vis tot nu toe ook nog elke week achter het net helaasCasseenovaTech schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:34:
Iedereen gefeliciteerd met z'n nieuwe aanwinst!Des te frustrerender dat mijn tweede succesvolle order vrijdag gecanceld is, nadat mijn eerste bestelde 6900 XT bij AMD ook al niet goed is aangekomen... Zit nog steeds te wachten op een reactie van AMD. Donderdag opnieuw proberen zal ook geen zin hebben als ik daar geflagged ben als iemand die al een "succesvolle order" heeft staan.
![]()
Kom Paypal niet op tijd door.
Ik heb een EVGA 3080 FTW Ultra in mijn andere pc en vind persoonlijk de AMD kaart mooier.
Reclame bij vrienden aan het maken voor AMD
Reclame bij vrienden aan het maken voor AMD
ik wil het donderdag ook even gaan proberen. Had een vraagje: Intel CPU + AMD GPU.... is dat gewoon een goed idee of verlies ik veel features?
Hooguit een paar procent. Geen reden om te upgraden. Maar als je nog wil aanschaffen, is AMD op dit moment de betere keuze.qmar1995 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:28:
ik wil het donderdag ook even gaan proberen. Had een vraagje: Intel CPU + AMD GPU.... is dat gewoon een goed idee of verlies ik veel features?
Mijn 6900xt ook ontvangen. Enjoy allemaal. Voor de volgende drop....succes!
Ik ga komende drop ook maar proberen een 6800xt te scoren, sinds ik mijn 5700xt heb verkocht. De 6900xt is grotere kans zo te zien, maar 't lijkt een stuk minder prijs/prestatie verhouding.
Mocht 't niet lukken dan volgende week wellicht de 6700xt.
Ben benieuwd! Succes in ieder geval iedereen en bedankt voor de hier gevonden info!
Mocht 't niet lukken dan volgende week wellicht de 6700xt.
Ben benieuwd! Succes in ieder geval iedereen en bedankt voor de hier gevonden info!
Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000
Je betaald 350+ meer voor een kleine verbetering. 6800XT is op dit moment gewoon de beste bang voor je geld van alles wat nu te verkrijgen is. Ik denk echter door het moeilijk te krijgen dat best wel wat mensen, zoals hier op het forum, voor een 6900xt gaan..Cyriel85 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:13:
Ik ga komende drop ook maar proberen een 6800xt te scoren, sinds ik mijn 5700xt heb verkocht. De 6900xt is grotere kans zo te zien, maar 't lijkt een stuk minder prijs/prestatie verhouding.
Overigens zie ik de 3090 al gaan voor bijna 3000 euro... dat is 300% meer dan de 6900xt..
In veel webshops is een 6800xt of zelfs de 6800 duurder dan een 6900xt bij AMD. Dat was voor mij de overweging.Ferio schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:54:
[...]
Je betaald 350+ meer voor een kleine verbetering. 6800XT is op dit moment gewoon de beste bang voor je geld van alles wat nu te verkrijgen is. Ik denk echter door het moeilijk te krijgen dat best wel wat mensen, zoals hier op het forum, voor een 6900xt gaan..
Overigens zie ik de 3090 al gaan voor bijna 3000 euro... dat is 300% meer dan de 6900xt..
Ah ja, als je zo vergelijkt wel.. Ik had mijn 2070s gekocht voor 450 en van de week verkocht voor 800.Joost.van.Dijck schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:03:
[...]
In veel webshops is een 6800xt of zelfs de 6800 duurder dan een 6900xt bij AMD. Dat was voor mij de overweging.
De prijzen gaan echt nergens meer over.
Iemand wij mij wat wegwijs kan maken in de drops van AMD?
Ik ben namelijk al sinds november 2020 opzoek naar een AMD 6800XT, maar sommigen hebben blijkbaar hun verstand verloren inzake de verkoopsprijs.
Waar kan je volgen wanneer AMD een levering heeft op hun website?
Hoewel dit waarschijnlijk in dit topic staat is het onmogelijk om alle pagina's in dit topic te lezen.
Ik ben namelijk al sinds november 2020 opzoek naar een AMD 6800XT, maar sommigen hebben blijkbaar hun verstand verloren inzake de verkoopsprijs.
Hoewel dit waarschijnlijk in dit topic staat is het onmogelijk om alle pagina's in dit topic te lezen.
6800 XT van AMD kun je bijna wel uit je hoofd zetten tenzij ze ons ineens verrassen met een flinke hoeveelheid bij de volgende drop. Ik reken er niet op.nauryu schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:15:
Iemand wij mij wat wegwijs kan maken in de drops van AMD?
Ik ben namelijk al sinds november 2020 opzoek naar een AMD 6800XT, maar sommigen hebben blijkbaar hun verstand verloren inzake de verkoopsprijs.![]()
Dan moet je je afvragen of je niet voor de 6900 XT wil gaan. Kost 1000 euro maar daarvoor koop je nog niet eens een AIB 6800 XT als ze al op voorraad zijn. Velen van ons hier zouden normaal voor een 6800 XT gaan maar de kans op een 6900 XT is veel groter gebleken en mijn argumentatie is dat ik nu een 6900 XT heb voor de prijs van een 6800 XT in de winkel.
De afgelopen weken is er telkens een drop geweest tussen 17:30 en 18:00 op donderdag. Wil je wat proberen dan is dat ongeveer de tijd dat je alert moet zijn. Er zijn allerlei tooltjes om websites te tracken maar het beste is het om er voor te gaan zitten en het F5-spel te spelen. Als er een kaart in je winkelmandje te stoppen is dan is het zaak om zo snel mogelijk de betaling er door te krijgen voordat je een "out of stock" melding krijgt. De mensen die een beetje alert zijn en snel hebben een redelijke kans op een 6900 maar als je dat niet wil kun je gokken op een 6800 XT al zijn die gewoon niet te bestellen geweest.
Suc6!
de prijs is 300% maar het is 200% meer.Ferio schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:54:
[...]
En naar wat ik eerder heb teruggelezen, zorg dat je via PayPal betaald en alvast bent ingelogd in PayPal. Daarbij kan het ook helpen om reeds €1100 krediet op je paypal te hebben staan.JohnnyV76 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:30:
[...]
6800 XT van AMD kun je bijna wel uit je hoofd zetten tenzij ze ons ineens verrassen met een flinke hoeveelheid bij de volgende drop. Ik reken er niet op.
Dan moet je je afvragen of je niet voor de 6900 XT wil gaan. Kost 1000 euro maar daarvoor koop je nog niet eens een AIB 6800 XT als ze al op voorraad zijn. Velen van ons hier zouden normaal voor een 6800 XT gaan maar de kans op een 6900 XT is veel groter gebleken en mijn argumentatie is dat ik nu een 6900 XT heb voor de prijs van een 6800 XT in de winkel.
De afgelopen weken is er telkens een drop geweest tussen 17:30 en 18:00 op donderdag. Wil je wat proberen dan is dat ongeveer de tijd dat je alert moet zijn. Er zijn allerlei tooltjes om websites te tracken maar het beste is het om er voor te gaan zitten en het F5-spel te spelen. Als er een kaart in je winkelmandje te stoppen is dan is het zaak om zo snel mogelijk de betaling er door te krijgen voordat je een "out of stock" melding krijgt. De mensen die een beetje alert zijn en snel hebben een redelijke kans op een 6900 maar als je dat niet wil kun je gokken op een 6800 XT al zijn die gewoon niet te bestellen geweest.
Suc6!
Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000
- Postman
- Nu online
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Aanvulling hierop: krediet is alleen noodzakelijk als je via bankrekening betaald. Heb je een CC gekoppeld aan je PP rekening dan is het geen probleem, via bankrekening wil het nog wel eens haperen (niet vaak, maar je zult net pech hebben).Cyriel85 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:04:
[...]
En naar wat ik eerder heb teruggelezen, zorg dat je via PayPal betaald en alvast bent ingelogd in PayPal. Daarbij kan het ook helpen om reeds €1100 krediet op je paypal te hebben staan.
Bij mij duurde het laadproces bij Paypal dermate lang dat ik de boot nu al twee keer heb gemist.Postman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:13:
[...]
Aanvulling hierop: krediet is alleen noodzakelijk als je via bankrekening betaald. Heb je een CC gekoppeld aan je PP rekening dan is het geen probleem, via bankrekening wil het nog wel eens haperen (niet vaak, maar je zult net pech hebben).
- Postman
- Nu online
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Heb je toevallig een nieuwe versie van Firefox of Chrome met overactieve anti-tracking? Want soms worden dus de cookies van PayPal geblokkeerd en dan werkt het inderdaad niet.WouterL schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:15:
[...]
Bij mij duurde het laadproces bij Paypal dermate lang dat ik de boot nu al twee keer heb gemist.
Zou dus even je browser instellingen controleren en ook je adblockers enzo.
Safari op OS X. En volgens mij heeft die inderdaad behoorlijk aggressive anti tracking. Bedankt voor de tip. Volgende keer wellicht via Chrome op de Mac?Postman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:25:
[...]
Heb je toevallig een nieuwe versie van Firefox of Chrome met overactieve anti-tracking? Want soms worden dus de cookies van PayPal geblokkeerd en dan werkt het inderdaad niet.
- Postman
- Nu online
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Zolang je maar alles van PayPal en Digital River accepteert is het geen probleem. Helaas is testen nu lastig want er is geen vrije voorraad. Kunt eventueel wel even in de dev tools kijken naar wat er geblokkeerd word en ook of er cookies aangemaakt worden (en bewaart blijven).WouterL schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:26:
[...]
Safari op OS X. En volgens mij heeft die inderdaad behoorlijk aggressive anti tracking. Bedankt voor de tip. Volgende keer wellicht via Chrome op de Mac?
Ik had al mijn anti pop-up en adblockers uitgezet voor AMD.com. Zorgt voor snellere laadtijden en minder angst dat een pop-up per ongeluk wordt geblokkeerd.Postman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:25:
[...]
Heb je toevallig een nieuwe versie van Firefox of Chrome met overactieve anti-tracking? Want soms worden dus de cookies van PayPal geblokkeerd en dan werkt het inderdaad niet.
Helaas vorige week mis gegrepen op de 6800XT (zoals velen...) en te laat besloten dan de 6900XT te bestellen. Ga komende donderdag weer een poging doen.
Maar kan iemand mij verduidelijken waar de 6700XT komt te staan ten opzichte van de Nvidia kaarten? Is die te vergelijken met de 3060ti of komt ie dichter in de buurt van een 3070? Ik weet dat er nog geen benchmarks zijn maar wellicht dat iemand die meer thuis is in AMD iets kan vertellen wat we kunnen verwachten.
Ik was/ben in de markt voor een 3070 tegen een schappelijke prijs, maar richt mijn pijlen nu ook op het rode team.
Maar kan iemand mij verduidelijken waar de 6700XT komt te staan ten opzichte van de Nvidia kaarten? Is die te vergelijken met de 3060ti of komt ie dichter in de buurt van een 3070? Ik weet dat er nog geen benchmarks zijn maar wellicht dat iemand die meer thuis is in AMD iets kan vertellen wat we kunnen verwachten.
Ik was/ben in de markt voor een 3070 tegen een schappelijke prijs, maar richt mijn pijlen nu ook op het rode team.
An unexpected error has occurred
- Postman
- Nu online
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
AMD zelf zegt dat het beter is dan een 3060 Ti en zelfs op sommige punten een 3070 overtreft. Ook de prijsstelling van 480 euro (dit is een gok, het is namelijk 479 dollar) zou de 6700XT net iets onder de 3070 plaatsen, dus eigenlijk een 3070 concurrent (AMD wil iets goedkoper zijn).dakari schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:15:
Voor een prijs van 500 euro voor de referentiekaart en 550-600 voor een AIB met goede OC is dan ook zeker een mooi product. Echter zie je nu al prijzen verschijnen van 650 voor een pre-order, dus de kans is groot dat het in webwinkels start met 700.
En wat is een schappelijke prijs voor een 3070? Want de prijzen in winkels zijn nu al hoger dan die van een 6900XT op AMD.com, met als kanttekening dat je de 6900XT wel redelijk kunt krijgen tijdens een drop en een 3070 vaak een pre-order is met weet ik niet hoe lange wachttijden.
Het zal ongetwijfeld een gekkenhuis worden op 18 maart om 15u met de lancering van de 6700XT. Alle voorgaande keren ging de website vrij snel onderuit en was bestellen eigenlijk alleen voorbehouden aan mensen met een Red Team link. Ik verwacht voor deze keer niets anders.
[ Voor 9% gewijzigd door Postman op 10-03-2021 11:26 ]
Wat is een Red Team link? Google brengt me iig bij een onjuist antwoordPostman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:24:
[...]
Alle voorgaande keren ging de website vrij snel onderuit en was bestellen eigenlijk alleen voorbehouden aan mensen met een Red Team link. Ik verwacht voor deze keer niets anders.
Begrijp dat Red Team voor AMD staat, maar hoe zo'n link werkt of wat er bedoelt wordt?
- Postman
- Nu online
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Red Team is de nieuwsbrief (hoewel ze die opeens ook niet meer versturen), maar ook een selecte groep voor VIP's en content creators (verwarrend dat ze dezelfde naam gebruiken voor 2 aparte groepen). Die krijgen uitnodigingen voor evenementen en soms ook korting of de mogelijkheid om eerder te bestellen.Cyriel85 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:19:
[...]
Wat is een Red Team link? Google brengt me iig bij een onjuist antwoord
Begrijp dat Red Team voor AMD staat, maar hoe zo'n link werkt of wat er bedoelt wordt?
Vooral dat laatste is dus gebeurt bij zowel de 6800(XT) als de 6900XT lancering. Door een fout van AMD was het bij de 6900XT lancering zelfs alleen maar mogelijk met die link een product te kopen, uiteindelijk heeft het dan ook ruim 2,5 uur geduurd voor alles verkocht was (toen de link opeens massaal via allerlei Discord groepen gedeeld werd).
Een schappelijke prijs is natuurlijk voor iedereen anders, maar persoonlijk vindt ik de prijs die AMD momenteel vraagt voor een 6800XT echt wel een schappelijk prijsje en is ook wat ik normaal gesproken zou willen uitgeven aan een GPU. Uiteraard snap ik ook wel dat de prijzen door schaarste en de hoge vraag hoger liggen. Wat AMD voor de 6900XT vraagt vindt ik eigenlijk al te veel voor een GPU maar dat zou ik er nog wel voor over hebben als dat betekend dat ik dan eindelijk mijn nieuwe PC kan gaan bouwen.Postman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:24:
[...]
En wat is een schappelijke prijs voor een 3070? Want de prijzen in winkels zijn nu al hoger dan die van een 6900XT op AMD.com, met als kanttekening dat je de 6900XT wel redelijk kunt krijgen tijdens een drop en een 3070 vaak een pre-order is met weet ik niet hoe lange wachttijden.
De prijzen die je in de gemiddelde webshop momenteel tegenkomt voor een 3070 vindt ik, maar dat ik uiteraard mijn mening, ronduit belachelijk.
An unexpected error has occurred
:strip_exif()/f/image/CbpIWJJnVNqwP8Hknevt4zfj.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar istiedan!
RX 6900 XT, vorige week donderdag 4 maart besteld, iedereen die nog "moet" succes met bestellen!
[ Voor 11% gewijzigd door 13582 op 10-03-2021 16:50 ]
Er zitten er 1 of 2 bij waar ik niet helemaal kon opmaken of het nu afgelopen week was dat ze gekocht hadden, maar ik kom op 31 Tweakers succesvol in totaal voor de laatste drop. Dat is toch wel een heel flink aantal
13582
1337Steven1337
Arjo0o
Arnoud72
Bigheld
CarJunkyXL
Evading
Evandi
Excessed
Himalaya
Idanue
Jasper15
JohnnyV76
Joost.van.Dijck
Joppe
Knaak
Mafk33s
Mgamer
Morantec
N0koo
Paladin
ParaWM
Pikkemans
ppunter2020
radeondutch
sjoerdjeververs
SpeedfreakR
TechAlf
Tedsond
TheLarger1
YodaTheOne
13582
1337Steven1337
Arjo0o
Arnoud72
Bigheld
CarJunkyXL
Evading
Evandi
Excessed
Himalaya
Idanue
Jasper15
JohnnyV76
Joost.van.Dijck
Joppe
Knaak
Mafk33s
Mgamer
Morantec
N0koo
Paladin
ParaWM
Pikkemans
ppunter2020
radeondutch
sjoerdjeververs
SpeedfreakR
TechAlf
Tedsond
TheLarger1
YodaTheOne
Sinterklaas wil bier !
radeondutch heeft er twee?ParaWM schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:40:
Er zitten er 1 of 2 bij waar ik niet helemaal kon opmaken of het nu afgelopen week was dat ze gekocht hadden, maar ik kom op 32 Tweakers succesvol in totaal voor de laatste drop. Dat is toch wel een heel flink aantal![]()
...
Ik zit er ook aan te denken om voor de drop te gaan. Ik wacht ondertussen al dik 4 maanden op mijn 6800 Nitro XT SE. Dus beste is van te voren inloggen?
Kan je ook via credit card betalen of moet je via Paypal betalen?
VGM allemaal 6900'sParaWM schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:40:
Er zitten er 1 of 2 bij waar ik niet helemaal kon opmaken of het nu afgelopen week was dat ze gekocht hadden, maar ik kom op 32 Tweakers succesvol in totaal voor de laatste drop. Dat is toch wel een heel flink aantal![]()
13582
1337Steven1337
Arjo0o
Arnoud72
Bigheld
CarJunkyXL
Evading
Evandi
Excessed
Himalaya
Idanue
Jasper15
JohnnyV76
Joost.van.Dijck
Joppe
Knaak
Mafk33s
Mgamer
Morantec
N0koo
Paladin
ParaWM
Pikkemans
ppunter2020
radeondutch
radeondutch
sjoerdjeververs
SpeedfreakR
TechAlf
Tedsond
TheLarger1
YodaTheOne
Je hoeft geen 390 pagina's te lezen, maar lees een beetje terug manThijn09 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:45:
Ik zit er ook aan te denken om voor de drop te gaan. Ik wacht ondertussen al dik 4 maanden op mijn 6800 Nitro XT SE. Dus beste is van te voren inloggen?
Sinterklaas wil bier !
Zijn de meeste drops nog steeds op donderdag?
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Nee hoorTricolores schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:11:
Zijn de meeste drops nog steeds op donderdag?
Aanvulling:Postman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:25:
[...]
Adblock uit, Ghostery uit.
Anders krijg je niet eens een paypal betalingsmogelijkheid.
Ik had het een tijdje terug getest maar geen idee wanneer er nieuwe voorraad zou zijn, nu wel.
Bedankt!
Het is mij anders gewoon gelukt met uBlock en Ghostery aan maar het kan natuurlijk geen kwaad om het voor de zekerheid even uit te zetten.Rieki schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:21:
[...]
Aanvulling:
Adblock uit, Ghostery uit.
Anders krijg je niet eens een paypal betalingsmogelijkheid.
Ik had het een tijdje terug getest maar geen idee wanneer er nieuwe voorraad zou zijn, nu wel.
Bedankt!
Ik heb mijne al een paar weekjes terug kunnen kopen dus niet afgelopen dropParaWM schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:40:
Er zitten er 1 of 2 bij waar ik niet helemaal kon opmaken of het nu afgelopen week was dat ze gekocht hadden, maar ik kom op 31 Tweakers succesvol in totaal voor de laatste drop. Dat is toch wel een heel flink aantal![]()
JohnnyV76
Aardig lijstje! Op basis van de V&A sectie kan je er nog wel 5 bij optellen gezien de datumsParaWM schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:40:
Er zitten er 1 of 2 bij waar ik niet helemaal kon opmaken of het nu afgelopen week was dat ze gekocht hadden, maar ik kom op 31 Tweakers succesvol in totaal voor de laatste drop. Dat is toch wel een heel flink aantal![]()
13582
1337Steven1337
Arjo0o
Arnoud72
Bigheld
CarJunkyXL
Evading
Evandi
Excessed
Himalaya
Idanue
Jasper15
JohnnyV76
Joost.van.Dijck
Joppe
Knaak
Mafk33s
Mgamer
Morantec
N0koo
Paladin
ParaWM
Pikkemans
ppunter2020
radeondutch
sjoerdjeververs
SpeedfreakR
TechAlf
Tedsond
TheLarger1
YodaTheOne
Toch met zijn allen weer 35.000 knikkers naar AMD gebracht.
Waar heb je die besteld?Thijn09 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:45:
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/XU4PJBeoMMbXKJnbsV8K4k06.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qK95KQiB1ABH4peufXanR3r9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NVwOarRWA3JHjZAxkG2dvRVR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ugP4ucPryTC7oSYY36cE0Ret.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BwYpBXcVRofIsGMzcdTXvCP5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b33s3sNXktaIJRftlWoKS4rD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9qjBp9lH6b7gO7QZyXjIcZ27.jpg?f=fotoalbum_large)