Inderdaad; heel goed. En die kaarten komen komende donderdag weer beschikbaar neem ik aan.unfor schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:45:
Goed dat ze die dubbele orders annuleren, alleen jammer dat dankzij die lui degene die wel recht hadden om een kaart te kopen de kans gemist hebben.
Vorige keer met mijn 5800X had ik die op vrijdag al
[ Voor 13% gewijzigd door TheLarger1 op 06-03-2021 13:46 ]
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Klopt, dit was voor een vriend die er ook een wou bestellen. We dachten dat we met 2 meer geluk zouden hebben. Maar helaas heeft hij geen bestelling kunnen doen en is mijn order nu gecancelled
Nog niks hier. Als ik iets ontvang zal ik het hier posten.TheLarger1 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:45:
Iemand al een track en trace code ontvangen die een 6900XT heeft besteld?
Vorige keer met mijn 5800X had ik die op vrijdag al
Beetje off-topic maar nee ze vind het gezellig als er een woonkamer pc komt. Droom vrouw13582 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:52:
[...]
Mag?? dat bepaal je toch hopelijk helemaal zelf..![]()
Word wel beetje moe van al die "mannen" in dit forum dit over hun 'vriendin' praten.. lees maar terug.. lachwekkend en treurig tegelijk..
Heeft het vaak fout
Hebben wij hier al, gewoon op de TV aangesloten. Leuk voor Netflix, Amazon Prime, Heroes of Might & Magic en dat soort co-op spelletjes met m'n vriendin. Ik draai er nu een Valheim servertje op. Aanrader!tailfox schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 14:42:
[...]
Beetje off-topic maar nee ze vind het gezellig als er een woonkamer pc komt. Droom vrouw.
Als je een andere variant dan de 6000 series hebt gekocht heeft dat er waarschijnlijk geen invloed op.
Als je order is geannuleerd terwijl je er nooit eentje binnen hebt gekregen door een bezorgfout dan zou ik wel contact opnemen met AMD of Digital Rivers. Niet geschoten is altijd mis.
Mijn 6900xt order staat nog steeds op "order in process"...
Duurt lang, geen geduld...
Krijg het niet eens voor elkaar om de status te zien. Als ik ordernummer invoer om password te krijgen komt er geen mail.Joost.van.Dijck schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:29:
Iemand al een verzendbevestiging gehad?
Sinterklaas wil bier !
Ik heb precies hetzelfde hoor! Ben benieuwd of die morgen toch nog komtJoost.van.Dijck schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:29:
Iemand al een verzendbevestiging gehad?
Dat password staat in de mail van je Order Confirmation. Als je die wel hebt?ParaWM schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:38:
[...]
Krijg het niet eens voor elkaar om de status te zien. Als ik ordernummer invoer om password te krijgen komt er geen mail.
Haha! ThanksTheLarger1 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:40:
[...]
Dat password staat in de mail van je Order Confirmation. Als je die wel hebt?
Date of order: 03/04/2021
Order Status: Order being processed
Amount Product Name
1AMD Radeon ™ RX 6900 XT Graphics
FedEx Shipment
Sinterklaas wil bier !
Hier het zelfde.ParaWM schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:57:
[...]
Haha! Thanks
Date of order: 03/04/2021
Order Status: Order being processed
Amount Product Name
1AMD Radeon ™ RX 6900 XT Graphics
FedEx Shipment
In theorie als het vandaag de deur uit gaat kan het er morgen zijn natuurlijk. Geen idee hoe dienstverlening is van FedEx. Ook geen idee of mensen die hun kaart vorige week maandag hebben ontvangen toen wel in het weekend een verzend bevestiging hebben ontvangen.
https://www.findmyorder.c...eID=findmyor&Locale=en_US
Ik heb mijn 6900xt afgelopen maandag ontvangen en dus vorige week donderdag besteld (as we speak).radeondutch schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:49:
[...]
Hier het zelfde.
In theorie als het vandaag de deur uit gaat kan het er morgen zijn natuurlijk. Geen idee hoe dienstverlening is van FedEx. Ook geen idee of mensen die hun kaart vorige week maandag hebben ontvangen toen wel in het weekend een verzend bevestiging hebben ontvangen.
Maar mijn kaart werd met DHL geleverd ipv Fedex
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Mijn CPU kwam inderdaad ook met DHL. Weet je nog wanneer je de track en trace/ verzendbevestiging kreeg?Tjona100 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:58:
[...]
Ik heb mijn 6900xt afgelopen maandag ontvangen en dus vorige week donderdag besteld (as we speak).
Maar mijn kaart werd met DHL geleverd ipv Fedex
Op de 25e besteld en had al de 26e een track tracé codeTheLarger1 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:59:
[...]
Mijn CPU kwam inderdaad ook met DHL. Weet je nog wanneer je de track en trace/ verzendbevestiging kreeg?
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Volgens mij heeft nog niemand een T&T die afgelopen donderdag heeft besteld. Alle orders staan nog op order in process.Tjona100 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:02:
[...]
Op de 25e besteld en had al de 26e een track tracé code
Dus nog even duimen dan ze morgen wel komen 😂
Ik heb ook donderdag een 6900 besteld en ook nog niks anders dan order proc.TheLarger1 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:36:
[...]
Volgens mij heeft nog niemand een T&T die afgelopen donderdag heeft besteld. Alle orders staan nog op order in process.
Dus nog even duimen dan ze morgen wel komen 😂
Die indruk kreeg ik ook hoor! Dus ik vind het geen verkeerde gedachte. Het prestatieverschil tussen 6900XT en de 6800XT is niet groot en de winst op de 6900XT is weldegelijk groter.Ferio schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:52:
Valt me wel op dat niemand een 6800XT heeft kunnen bemachtigen de laatste weken. Zal AMD dit gewoon express doen, omdat er veel meer winst opzit? AIB is niet veel duurder namelijk, waarbij het 6800xt verschil veel groter is. Verkopen ze dan toch de 6800XT voor 650 als lokkertje?
We will never knowFerio schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:52:
Valt me wel op dat niemand een 6800XT heeft kunnen bemachtigen de laatste weken. Zal AMD dit gewoon express doen, omdat er veel meer winst opzit? AIB is niet veel duurder namelijk, waarbij het 6800xt verschil veel groter is. Verkopen ze dan toch de 6800XT voor 650 als lokkertje?
je kan het nu alleen zien via zoeken met ordernr & Postcode.Ram-G-maN schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:00:
Is de Alternate GPU wachtlijst status checker al een tijdje uit de lucht? Ik kan helaas niet zien waar ik sta met mijn order.
https://www.alternate.nl/...b4-4411-b506-50ea36e0b379 voor amd (onderaan de pagina, even koekies toestaan etc)
en
https://www.alternate.nl/...88-4273-8ae7-f24cb540256b voor Nvidia
succes!
P.s. ik ook nog geen verzendbevestiging vanuit AMD. Wel vreemd als je ziet hoe strak het de voorgaande weken ging. Hadden de vorige weken ook FedEx staan op de orderpagina van AMD? Of was het toen ook al DHL?
Kan het zijn dat deze shipment uit een ander deel van Europa/de wereld moet komen? FedEx is namelijk niet de meest voorkomende hier in de EU toch?
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 18:09
- Sapphire Nitro+
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- Gigabyte Radeon RX 6800
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Afgelopen donderdag minimaal 124 stuks bij AMD.com.Ferio schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:52:
De week ervoor minimaal 66 stuks. Ik zeg minimaal want dit is wat ik heb gezien aan stock, maar er kunnen er al weg zijn geweest voor ik de GET request deed.
Echter zijn ze al weg voor jij of ik de knop ziet om er 1 in je mandje te stoppen, laat staan voor je de kans hebt om er 1 te bestellen. Als je wat verder terug kijkt in dit topic zie je ook dat er direct shopping links zijn die al actief worden voor de knoppen op deze pagina er zijn.
Het hele systeem is gemaakt voor bots. Die direct shopping toont bijv. ook maar eenmalig een ReCaptcha, is er ooit een succesvolle bestelling gedaan dan blijft dat bestaan voor die omgeving.
In andere woorden dus die direct shopping link spammen of werkt dat dan ook niet?Postman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:50:
[...]
Afgelopen donderdag minimaal 124 stuks bij AMD.com.
De week ervoor minimaal 66 stuks. Ik zeg minimaal want dit is wat ik heb gezien aan stock, maar er kunnen er al weg zijn geweest voor ik de GET request deed.
Echter zijn ze al weg voor jij of ik de knop ziet om er 1 in je mandje te stoppen, laat staan voor je de kans hebt om er 1 te bestellen. Als je wat verder terug kijkt in dit topic zie je ook dat er direct shopping links zijn die al actief worden voor de knoppen op deze pagina er zijn.
Het hele systeem is gemaakt voor bots. Die direct shopping toont bijv. ook maar eenmalig een ReCaptcha, is er ooit een succesvolle bestelling gedaan dan blijft dat bestaan voor die omgeving.
Het viel mij op dat de site kort na mijn "succesvolle" aankoop een database error gaf. Ik denk dat er meer "verkocht" zijn dan er voorraad was door deze error. En dat wij dus een kaart krijgen als er weer nieuwe voorraad is deze week. Ik denk dat mede omdat er bijvoorbeeld hier bij enkele tweakers een refund is gedaan omdat er veel te veel zijn verkocht die niet met de batch voor deze week kunnen worden verrekend. Ik voorspel dan ook dat er bij de drop donderdag geen 6900XT op voorraad zal zijn.Postman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:50:
[...]
Allemaal speculatief natuurlijk, maar wel enigszins een realistisch scenario. Het zou i.i.g. het feit dat er nog niks verzonden is kunnen verklaren.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Again AMD.com werkt met Digital River als logistiek partner. Die werken op hun beurt voor de EU met Ingram Micro in NL. Vandaar ook dat wij in NL minder dan 7 euro verzendkosten hebben, de rest betaald 20 euro (dat wordt niet altijd goed weergegeven, maar bij bevestigen van je order is het aangepast).Tedsond schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:27:
P.s. ik ook nog geen verzendbevestiging vanuit AMD. Wel vreemd als je ziet hoe strak het de voorgaande weken ging. Hadden de vorige weken ook FedEx staan op de orderpagina van AMD? Of was het toen ook al DHL?
Kan het zijn dat deze shipment uit een ander deel van Europa/de wereld moet komen? FedEx is namelijk niet de meest voorkomende hier in de EU toch?
Ik weet dat de verzending in NL gaat via DHL Express, dus neem aan dat dit voor de hele EU zo is. FedEx is de partner in de USA/CA. Let wel dat DHL Express de zakelijk tak is, die bieden geen mogelijkheid je pakketje te wijzigen qua aflevering en bezorgen ook alleen op werkdagen. Het tijdvak van 8u tot 18u is ook alles wat je krijgt, specifieker zul je het niet zien. Dit is dus geen onwil vanuit DHL, zo werkt het nu eenmaal bij B2B.
De order van 1,5 week geleden werd trouwens wel extreem snel verzonden, die was al op vrijdag aangeboden. Het lijkt dat ze deze week wat meer werk hadden (ook meer voorraad, dus meer bestellingen om te controleren) en er waren problemen met de mailservers. Ik verwacht dan ook pas een verzending op zijn vroegst vandaag einde van de dag. Ze hebben trouwens tot 7 werkdagen de tijd om iets te versturen (er staat bij bestellen 5-7 working days till shipment), tot op heden is alleen de launch in november ook daadwerkelijk die 7 werkdagen geweest.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ik ga dat komende donderdag wel proberen. Kijk wel uit dat je geen botflag krijgt, als je die daar oploopt heeft een cookie verwijderen geen zin want dan heb je er 1 te pakken op API niveau en dus bij Digital River zelf.Ferio schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:56:
[...]
In andere woorden dus die direct shopping link spammen of werkt dat dan ook niet?
Goed om te onthouden. Wat zal je verversing zijn voor het uitvoeren van?Postman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:59:
[...]
Ik ga dat komende donderdag wel proberen. Kijk wel uit dat je geen botflag krijgt, als je die daar oploopt heeft een cookie verwijderen geen zin want dan heb je er 1 te pakken op API niveau en dus bij Digital River zelf.
Die direct link staat enkele pagina's terug toch? Geloof dat iemand die uit BE plaatste?
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Defineer 'succesvolle aankoop'. Je aankoop is pas succesvol als je na de oranje bevestig knop een scherm krijgt met daarop een ordernummer. Krijg je een db error, een andere foutmelding of kom je weer op de overzichtpagina of in je mandje terecht, dan is de voorraad weg.Joost.van.Dijck schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:57:
[...]
Het viel mij op dat de site kort na mijn "succesvolle" aankoop een database error gaf. Ik denk dat er meer "verkocht" zijn dan er voorraad was door deze error. En dat wij dus een kaart krijgen als er weer nieuwe voorraad is deze week. Ik denk dat mede omdat er bijvoorbeeld hier bij enkele tweakers een refund is gedaan omdat er veel te veel zijn verkocht die niet met de batch voor deze week kunnen worden verrekend. Ik voorspel dan ook dat er bij de drop donderdag geen 6900XT op voorraad zal zijn.
Allemaal speculatief natuurlijk, maar wel enigszins een realistisch scenario. Het zou i.i.g. het feit dat er nog niks verzonden is kunnen verklaren.
Het systeem is wat overbestellen echt waterdicht. Er worden niet meer orders aangenomen dan er voorraad is.
Alle annuleringen (ja ik ook) zijn bestellingen geweest van mensen die in de weken daarvoor ook al een 6900XT gekocht hebben (of ze die nu wel of niet geleverd hebben gekregen daar kijken ze niet naar). Het lijkt een combinatie te zijn van al je gegevens, even simpel je afleveradres en naam wijzigen helpt niet. Op zich goed dat ze dit doen, maar ik vrees dat de echte bots hier nul last van hebben. Die maken gewoon 100 fake PayPal accounts aan met fake adressen/namen.
Dat het momenteel langer duurt is omdat ze deze drop echt substantieel meer voorraad hadden, ook van de Zen3 CPU. Al die orders worden dus met het handje gecontroleerd, en dat kost nu eenmaal tijd. De voorgaande week (eind februari) was ook wel een extreem snelle verzendingen.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ik ga zelf denk ik rond de 30 seconden zitten op het moment supreme. Vanaf 17u elke minuut ofzo.Ferio schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:03:
[...]
Goed om te onthouden. Wat zal je verversing zijn voor het uitvoeren van?
Die direct link staat enkele pagina's terug toch? Geloof dat iemand die uit BE plaatste?
Staat iets verder terug, als je zoekt op 'locale' en 'de_DE' dan kom je er wel
Btw 'en_IE' werkt ook en dan heb je gewoon een site in het Engels in plaats van Duits of Frans.
Betalingsbevestiging en order confirmation/submitted mail noem ik succesvolPostman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:06:
[...]
Defineer 'succesvolle aankoop'. Je aankoop is pas succesvol als je na de oranje bevestig knop een scherm krijgt met daarop een ordernummer. Krijg je een db error, een andere foutmelding of kom je weer op de overzichtpagina of in je mandje terecht, dan is de voorraad weg.
Het systeem is wat overbestellen echt waterdicht. Er worden niet meer orders aangenomen dan er voorraad is.
Alle annuleringen (ja ik ook) zijn bestellingen geweest van mensen die in de weken daarvoor ook al een 6900XT gekocht hebben (of ze die nu wel of niet geleverd hebben gekregen daar kijken ze niet naar). Het lijkt een combinatie te zijn van al je gegevens, even simpel je afleveradres en naam wijzigen helpt niet. Op zich goed dat ze dit doen, maar ik vrees dat de echte bots hier nul last van hebben. Die maken gewoon 100 fake PayPal accounts aan met fake adressen/namen.
Dat het momenteel langer duurt is omdat ze deze drop echt substantieel meer voorraad hadden, ook van de Zen3 CPU. Al die orders worden dus met het handje gecontroleerd, en dat kost nu eenmaal tijd. De voorgaande week (eind februari) was ook wel een extreem snelle verzendingen.
Ah ja die heb ik idd. Zullen het donderdag gaan zien dan of we een succesvolle buy zullen krijgen.Postman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:08:
[...]
Ik ga zelf denk ik rond de 30 seconden zitten op het moment supreme. Vanaf 17u elke minuut ofzo.
Btw 'en_IE' werkt ook en dan heb je gewoon een site in het Engels in plaats van Duits of Frans.
Enig idee hoeveel eerder zo'n directbuy al actief is dat we naast het net vissen?
[ Voor 7% gewijzigd door Ferio op 08-03-2021 11:26 ]
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Ah maar dan heb je de error pas gezien na je bevestiging.Joost.van.Dijck schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:20:
[...]
Betalingsbevestiging en order confirmation/submitted mail noem ik succesvol
Er was trouwens wel een fout afgelopen donderdag met de mailservers, dus die error kreeg iedereen op het scherm waar ook je ordernummer getoond werd.
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
De API met voorraad was afgelopen 2 weken al minstens een minuut, denk zelfs 2 minuten actief voor er knoppen waren op de overzichtpagina.Ferio schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:26:
[...]
Ah ja die heb ik idd. Zullen het donderdag gaan zien dan of we een succesvolle buy zullen krijgen.
Enig idee hoeveel eerder zo'n directbuy al actief is dat we naast het net vissen?
Hoe het met de directbuy zit weet ik niet, maar wat de persoon die ze links heeft geplaatst zegt strookt wel met mijn bevindingen. Dus dat die samen met de API voorraad actief zijn. Echter zitten daar dus zoveel bots op dat je met 30 seconden al misgrijpt.
Ik wist het niet en had mijn API zut niet geautomiseerd dus duurde alles bij elkaar een minuut, en toen was er al geen vooraad meer. Kwam ook weer terug op de overzichtspagina en daar waren toen nog steeds geen knoppen zichtbaar. Zegt dus wel iets over het verschil in tijd (en hoe belachelijk weinig kans je maakt als je dit niet weet).
Hoe kan je die aantallen zien?Postman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:50:
[...]
Je kan elke 20 seconden doen. Wel oppassen dat je niet zelf tussendoor een refresh doet.Postman schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:08:
[...]
Ik ga zelf denk ik rond de 30 seconden zitten op het moment supreme. Vanaf 17u elke minuut ofzo.
Dit kan je het best alvast testen door de dagen ervoor even refreshes te doen van 20 seconden, checken of je echt geen temp ban krijgt.
De ban die je krijgt, is maar tijdelijk, volgens mij iets van een half uur.
Mocht je toch een ban krijgen, gooi je hotspot aan en je kan verder
Schijnt zelfs zo te zijn, dat als je je telefoon op airplane mode zet, en je hotspot daarna weer aan, dat je weer ander wan ip krijgt (heb ik niet getest).
[ Voor 4% gewijzigd door radeondutch op 08-03-2021 12:28 ]
Ik denk dat op de dag van de release elke videokaart er weer voor een korte periode op staat. Als je snel bent kan het lukken. Hij is wel kansrijker dan een 6800xt denk ik zelf. Die lijkt elke keer in een seconde uitverkocht te zijn.Goofy79 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:47:
Wat verwachten jullie van de RX6700 XT? Gaat die ook zo snel volgende week donderdag?
Zomaar weg, overal. Als de rtx 3060 al in no time uitverkocht was dan lijkt me de 6700xt een mega deal.Goofy79 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:47:
Wat verwachten jullie van de RX6700 XT? Gaat die ook zo snel volgende week donderdag?
Al een idee hoe laat die verwacht wordt?Goofy79 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:47:
- Postman
- Sapphire Nitro+
- AMD Radeon RX 6750 XT
- AMD Radeon RX 6950 XT
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
Alle voorgaande RDNA2 launches waren om 15u NL tijd.Gewoonmaikel schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:59:
[...]
Al een idee hoe laat die verwacht wordt?
Maar aangezien tot nu toe de recente drops allemaal tussen 17u en 18u waren zou het ook zomaar 17u kunnen zijn. Nog even afwachten tot er meer informatie is dus.
Alvast een domper voor iedereen: alle launches bij AMD hebben tot nu toe Red Team links gehad waarmee speciale genodigden eerder konden bestellen, dit was zelfs zo erg dat je bij de 6900XT launch alleen via die link een kaart kon kopen (met als gevolg dat er ruim 2 uur lang voorraad was, dat dan weer wel).
Bij jou ook nog niks veranderd? Ik sta nog steeds op processing.. Nog geen verzendbevestiging of notificatie van afgifte aan Fedex.Knaak schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:34:
dat verzenden duurt wel lang dit keer ja, had toch stiekem gehoopt op morgen binnen.
Yep, same here. Confirmed en geld afgeschreven maar verder nog geen update. Het zal wel een drukke maandag zijn daar.Techtrade Dordt schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:36:
[...]
Bij jou ook nog niks veranderd? Ik sta nog steeds op processing.. Nog geen verzendbevestiging of notificatie van afgifte aan Fedex.
Ze geven ook niet erg veel info héKnaak schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:38:
[...]
Yep, same here. Confirmed en geld afgeschreven maar verder nog geen update. Het zal wel een drukke maandag zijn daar.
'tis dat het van de officiele AMD store is maar anders zou ik mij zorgen maken of ik niet opgelicht was bij deze handelingssnelheid (of gebrek daaraan)
Ja, herkenbaar...Techtrade Dordt schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:39:
[...]
Ze geven ook niet erg veel info hé![]()
'tis dat het van de officiele AMD store is maar anders zou ik mij zorgen maken of ik niet opgelicht was bij deze handelingssnelheid (of gebrek daaraan)
Ondertussen nog steeds niks ontvangen qua T/T code of wat dan ook.
Ik begin gek te worden van anticipatie
Me2!1337Steven1337 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:40:
Ik heb zojuist een shipping confirmation ontvangen!
Same!1337Steven1337 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:40:
Ik heb zojuist een shipping confirmation ontvangen!
[ Voor 46% gewijzigd door ParaWM op 08-03-2021 20:46 ]
Sinterklaas wil bier !
Bij mij ook niet. Is waarschijnlijk een heel jong pasgeboren trackingnummertje dat nog op de billetjes geslagen moet worden zodat het gaat janken en op de server geregistreerd wordt.ParaWM schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:45:
Hier ook! (Nog niet zichtbaar op de DHL website trouwens)
22:00 werkt t&t nog niet trouwens.
23:30 tracking werkt
[ Voor 33% gewijzigd door radeondutch op 08-03-2021 23:32 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Excessed op 08-03-2021 20:57 ]
Geen mail ontvangen? ff je spamfolder checken?
Meteen gedaan, niks ontvangen. Ook met de order look-up niks helaas.Joost.van.Dijck schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:57:
[...]
Geen mail ontvangen? ff je spamfolder checken?
Komt die morgen bij jullie al binnen? Of wordt het woensdag?
[ Voor 7% gewijzigd door CarJunkyXL op 08-03-2021 21:28 ]
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Jasper15
Joost.van.Dijck
Excessed
1337Steven1337
SpeedfreakR
N0koo
TechAlf
TheLarger1
ParaWM
radeondutch
sjoerdjeververs
Arjo0o
CarJunkyXL
Paladin
YodaTheOne
ppunter2020
Mafk33s
Evading
Himalaya
Tedsond
Op zijn minst 21 mensen dus al deze week !
[ Voor 10% gewijzigd door ParaWM op 08-03-2021 23:25 ]
Sinterklaas wil bier !
Zouden ze checken of de bestellingen door Tweakers zijn gedaan?ParaWM schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:35:
Knaak
asper15
Joost.van.Dijck
Excessed
1337Steven1337
SpeedfreakR
N0koo
TechAlf
TheLarger1
ParaWM
radeondutch
sjoerdjeververs
Arjo0o
CarJunkyXL
Paladin
YodaTheOne
Op zijn minst 16 mensen dus al deze week !![]()
Net als al de vorige AMD mails netjes in de spamfolder 🤡
[ Voor 40% gewijzigd door Techtrade Dordt op 08-03-2021 21:46 ]
+1ParaWM schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:35:
Knaak
Jasper15
Joost.van.Dijck
Excessed
1337Steven1337
SpeedfreakR
N0koo
TechAlf
TheLarger1
ParaWM
radeondutch
sjoerdjeververs
Arjo0o
CarJunkyXL
Paladin
YodaTheOne
ppunter2020
Op zijn minst 17 mensen dus al deze week !![]()
hoi
de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.
GIMMEGIMME!
Sinterklaas wil bier !
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NbbgTEzSTWX7tgUGzjbuhGH5.jpg?f=user_large)
Nou, dat is (weer) een ruime window. Dat wordt bij de voordeur liggen
Komt omdat het de zakelijke tak is van DHL.Joost.van.Dijck schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 05:48:
[Afbeelding]
Bij mij wordt die vandaag ook geleverd. Werk toch de hele dag thuis en laat mijn hond pas uit als ik de kaart binnen heb.😜
Ik werk op een school en mijn vrouw heeft vandaag een dag vol vergaderingen. Toen ik net zei 'ik krijg vandaag een pakketje, kan je opletten?' was ze niet blij. Ik verwacht vandaag een mislukte poging en dan morgen in huisJoost.van.Dijck schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 05:48:
[Afbeelding]
Pas maar op. Straks heb je 2 pakketjes op je mat. 😂🐕CarJunkyXL schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 06:37:
[...]
Komt omdat het de zakelijke tak is van DHL.
Bij mij wordt die vandaag ook geleverd. Werk toch de hele dag thuis en laat mijn hond pas uit als ik de kaart binnen heb.😜
Kan je geen alternatief afleveradres doorgeven? Bij DHL kan dat namelijk wel.Tedsond schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 07:55:
[...]
Ik werk op een school en mijn vrouw heeft vandaag een dag vol vergaderingen. Toen ik net zei 'ik krijg vandaag een pakketje, kan je opletten?' was ze niet blij. Ik verwacht vandaag een mislukte poging en dan morgen in huis
Ik denk eerder veel foto's op V&A met als text "ik heb zoveel power niet nodig"
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/iJ7paIhPMAnHSdrVbALMUw06.jpg?f=fotoalbum_large)