• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-01 11:53
Mooie witte build man. 4000D😍

• zerrethdotcom
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-07-2025
Goed dat ik tweakers toch eens check :) een Zotac 3080 bij amazon besteld op 22 september, die was vervolgens door amazon geannuleerd op 23 september. Daarna op 25 september een TUF 3080 bij Tones.be besteld waar ik dus nog steeds op wacht. 8)7 AMD is zo goed als niet te krijgen. Ondertussen had ik al mn 5700XT verkocht, en werk ik met een GTX1650 die eigelijk voor mn server dient en waarbij (voor mn werk) Unity 2019 geen GPU belichting wilt baken (bug), dus half waardeloos.

Als ik het dus goed versta elke donderdag 17h30 direct buy via AMD en vooral enkel de 6900XT beschikbaar ? Maakt het uit welke locale je gebruikt ? atm kijk ik op https://www.amd.com/de/direct-buy/be voor Belgie.

• qmarrr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-08-2025
zerrethdotcom schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 23:08:
Goed dat ik tweakers toch eens check :) een Zotac 3080 bij amazon besteld op 22 september, die was vervolgens door amazon geannuleerd op 23 september. Daarna op 25 september een TUF 3080 bij Tones.be besteld waar ik dus nog steeds op wacht. 8)7 AMD is zo goed als niet te krijgen. Ondertussen had ik al mn 5700XT verkocht, en werk ik met een GTX1650 die eigelijk voor mn server dient en waarbij (voor mn werk) Unity 2019 geen GPU belichting wilt baken (bug), dus half waardeloos.

Als ik het dus goed versta elke donderdag 17h30 direct buy via AMD en vooral enkel de 6900XT beschikbaar ? Maakt het uit welke locale je gebruikt ? atm kijk ik op https://www.amd.com/de/direct-buy/be voor Belgie.
6800xt en 6900 xt. Maar 6800XT is zooo snel weg dat je beter voor 6900 kunt gaan.
Kwa locatie weet ik helaas niet zo veel over helaas.
zerrethdotcom schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 23:08:
Locale maakt geen drol uit, de drop is qua voorraad gedeeld met de rest van de EU.
Enige wat locale doet is de taal wijzigen waar je de e-mail mee krijgt van bevestiging en verzending.

• pat1973
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-10-2025
qmar1995 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 23:16:
[...]

6800xt en 6900 xt. Maar 6800XT is zooo snel weg dat je beter voor 6900 kunt gaan.
Kwa locatie weet ik helaas niet zo veel over helaas.
Er zijn meerdere 6800xt te krijgen.Alleen die gaan naar de duitsers. 8)7

ik heb deze week ook een 6900xt gekregen maar wil nog een 6800xt proberen te krijgen.(voorkeurskaart)
Zijn er mensen die succesvol een 2 de kaart hebben kunnen kopen?

Als het lukt dan verkoop ik de 6900xt of hij gaat terug naar amd.
Heb ook nog eenbestelling voor 6800xt gaming staan bij azzerty voor "maar" 900,die laat ik gewoon staan als die ooit eens komt verkoop/gun ik die iemand anders want de prijzen zijn gewoon niet normaal hoog.

In duitsland is de verhouding 6800xt/6900xt andersom daar worden meer 6800xt verkocht. :-(

[ Voor 5% gewijzigd door pat1973 op 11-03-2021 09:16 ]

pat1973 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:08:
[...]

Er zijn meerdere 6800xt te krijgen.Alleen die gaan naar de duitsers. 8)7

ik heb deze week ook een 6900xt gekregen maar wil nog een 6800xt proberen te krijgen.(voorkeurskaart)
Zijn er mensen die succesvol een 2 de kaart hebben kunnen kopen?

Heb ook nog eenbestelling voor 6800xt gaming staan bij azzerty voor "maar" 900,die laat ik gewoon staan als die ooit eens komt verkoop/gun ik die iemand anders want de prijzen zijn gewoon niet normaal hoog.
Het is niet helemaal duidelijk wat het beleid is bij AMD. Tot op heden hebben mensen hier alleen tweemaal een 6900XT kunnen bestellen in verschillende drops, waarbij de tweede bestelling steevast geannuleerd is.
Het is dus de vraag wat er gebeurt als je een 6800XT kunt bestellen en afgelopen weken al een 6900XT hebt ontvangen.

Dit is dan wel over een periode van de afgelopen maand ofzo. Mensen die al in november iets besteld hadden konden nu wel hetzelfde bestellen (maar ook maar eenmalig).

Verder zou ik je adviseren de kaart niet retour te doen naar AMD. De horror verhalen die leest daarover zijn niet echt bemoedigend. Als je de kaart voor aanschafprijs op V&A zet ben je em zo kwijt.

• pat1973
Postman schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:16:
[...]

Het is niet helemaal duidelijk wat het beleid is bij AMD. Tot op heden hebben mensen hier alleen tweemaal een 6900XT kunnen bestellen in verschillende drops, waarbij de tweede bestelling steevast geannuleerd is.
Het is dus de vraag wat er gebeurt als je een 6800XT kunt bestellen en afgelopen weken al een 6900XT hebt ontvangen.

Dit is dan wel over een periode van de afgelopen maand ofzo. Mensen die al in november iets besteld hadden konden nu wel hetzelfde bestellen (maar ook maar eenmalig).

Verder zou ik je adviseren de kaart niet retour te doen naar AMD. De horror verhalen die leest daarover zijn niet echt bemoedigend. Als je de kaart voor aanschafprijs op V&A zet ben je em zo kwijt.
Ik ga het vanmiddag gewoon proberen en dan zie ik het wel.
Daarom zei ik al , gaming trio verkoop ik dan ook voor 899 en 6900xt mag ook weg voor aankoop(natuurlijk alleen als de 6800xt bij amd lukt natuurlijk.

• zerrethdotcom
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-07-2025
pat1973 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:08:
Heb wel interesse moest het zover komen :)

Verwijderd

Ik ga vandaag voor 6900 xt proberen alleen bang dat ik invoer rechten moet betalen.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:11
waar komt de 6800 te koop dan?

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:48:
Ik ga vandaag voor 6900 xt proberen alleen bang dat ik invoer rechten moet betalen.
Waar woon je?

Heeft het vaak fout

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Heeft het vaak fout

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

wees niet bang AMD stuurt vanap https://www.amd.com/de/direct-buy/nl uit een eu warehouse

Heeft het vaak fout

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:11
nog een bepaalde tijd..
of is het nog niet eens zeker dat er wel kaarten komen?

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Aggressor schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:07:
[...]

nog een bepaalde tijd..
of is het nog niet eens zeker dat er wel kaarten komen?
Volgens mil (ben niet heel actief meer aan het kijken) is het nu best stabiel elke donderdag middag.
Maar het is wel koffiedik kijken.

Heeft het vaak fout

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-11-2025
Een 6900XT voor 1.000 euro is op dit moment de beste deal. Normaliter niet, maar met deze gekke markt wel. Want bij winkels betaal je evenveel voor een 6800 en meer voor een 3080. En dan heb je ook nog dit: YouTube: Nvidia Has a Driver Overhead Problem, GeForce vs Radeon on Low-End CPUs

Over een paar uur is (tussen vijf en zes) er vrijwel zeker weer een kleine drop. Voor volgende week (waarschijnlijk vroeger) is een grote drop door AMD gesuggereerd. Dan nog verwacht ik veel te weinig 6800(XT) modellen. Maar voor een 5700XT of 6900XT heb je goede kans.

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:48:
Dat hoeft niet, hij komt uit Nederland zelf.

• Mr Mike
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-01 10:11
jaspermeul schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:34:
[...]

Dat hoeft niet, hij komt uit Nederland zelf.
Welke site moet ik dan aanhouden.

EDIT gevonden
https://www.amd.com/de/direct-buy/nl

[ Voor 11% gewijzigd door Mr Mike op 11-03-2021 11:59 ]

• jaspermeul
  • Laatst online: 16:18
Mr Mike schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:57:
[...]

Welke site moet ik dan aanhouden.
De linkjes die hier al voorbij komen. AMD stuurt je vanzelf door naar de juiste.
bv deze: https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
Prijzen op AMD.com zijn inclusief BTW. Komen alleen nog verzendkosten bij, dit is voor Nederland iets minder dan 7 euro. De rest van de EU is het 20 euro.
Verzendkosten worden pas op het laatste moment bijgewerkt, staar je dus niet blind als er iets anders staat.

Levering vindt plaats vanuit Ingram Micro in Tilburg, dus waar die verhalen telkens vandaan komen over invoerrechten en BTW...

Als mensen nou eens de moeite zouden nemen de laatste paar pagina's van dit topic te lezen dan heb je alle informatie die je nodig hebt om de meeste kans te maken vanmiddag. En nee ik ga het nu niet herhalen, wil zelf ook nog een kans maken ;)

• Mr Mike
Postman schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:11:
Prijzen op AMD.com zijn inclusief BTW. Komen alleen nog verzendkosten bij, dit is voor Nederland iets minder dan 7 euro. De rest van de EU is het 20 euro.
Verzendkosten worden pas op het laatste moment bijgewerkt, staar je dus niet blind als er iets anders staat.

Levering vindt plaats vanuit Ingram Micro in Tilburg, dus waar die verhalen telkens vandaan komen over invoerrechten en BTW...

Als mensen nou eens de moeite zouden nemen de laatste paar pagina's van dit topic te lezen dan heb je alle informatie die je nodig hebt om de meeste kans te maken vanmiddag. En nee ik ga het nu niet herhalen, wil zelf ook nog een kans maken ;)
Maar als je besteld bij AMD moet je dan ook met een creditcard betalen of kan dit ook met paypal. SOrry dat ik deze vraag stel wil gewoon goed voorbereid zijn

• Eckno
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Prijzen zijn alweer paar tientjes omhoog gegaan vergeleken met vorige week. zullen die langzaam op worden gevoerd voor de grootte drop volgende week?

vanmiddag maar weer een poging wagen om een 6900XT en een 5900X te bemachtigen.

• Himalaya
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:04
Ik zou het met Paypal doen, scheelt je doorlooptijd omdat je adresgegevens automatisch worden verwerkt en je dus minder in te vullen hebt. Zelf vorige week met Paypal en gekoppelde CC gelukt.. maar lees een paar pagina’s terug, ergens rond vorige week donderdag is al deze info ook al langs gekomen.

de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:56
Eckno schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:35:
Prijzen zijn alweer paar tientjes omhoog gegaan vergeleken met vorige week. zullen die langzaam op worden gevoerd voor de groote drop volgende week?

vanmiddag maar weer een poging wagen om een 6900XT en een 5900X te bemachtigen.
Door die paar tientjes heb ik toch weer twijfel om een 6800 te kopen mocht die beschikbaar komen. Toch behoorlijk geld 🤔

Diablo 3 Profiel

• qmarrr
Mr Mike schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:26:
[...]

Maar als je besteld bij AMD moet je dan ook met een creditcard betalen of kan dit ook met paypal. SOrry dat ik deze vraag stel wil gewoon goed voorbereid zijn
- https://www.amd.com/en/direct-buy/nl is de link voor de GPU's
- Je kan betalen met creditcard en paypal. Maar Paypal is sneller omdat je daar al je gegevens al kunt invullen en je bankkaart aan kan koppelen etc...
- Zorg dat je al ingelogd bent bij paypal.
(Misschien is het nog beter om geld gewoon op je paypal account te zetten)
- eventueel adblockers etc uitzetten
- Ongeveer 17:30 komt de drop. Je kan beter 17:00 tot 18:00 vrij houden voor het geval eerder of later dropt.
- Stock checker zoals: https://www.twitch.tv/maikie61 kun je misschien gebruiken. Maar weet niet hoeveel delay daarop zit.
- Ook nog een discord : https://discord.gg/ch2hskVG

• Remth2
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:38
randomice schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:37:
[...]

Door die paar tientjes heb ik toch weer twijfel om een 6800 te kopen mocht die beschikbaar komen. Toch behoorlijk geld 🤔
Dat geld is gewoon een euro-dollar koers ding toch?

• 13582
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mr Mike schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:26:
[...]

Als je goed voorbereid wil zijn, had je dit allemaal al weken lang kunnen lezen.. 8)7

• randomice
  • Laatst online: 14:56
Remth2 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:46:
[...]

Dat geld is gewoon een euro-dollar koers ding toch?
De koers van euro en dollar is dichter naar elkaar toe. Volgens mijn logica moet de prijs dan dalen 🤷‍♂️

Diablo 3 Profiel

Verwijderd

Himalaya schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:36:
Ik zou het met Paypal doen, scheelt je doorlooptijd omdat je adresgegevens automatisch worden verwerkt en je dus minder in te vullen hebt. Zelf vorige week met Paypal en gekoppelde CC gelukt.. maar lees een paar pagina’s terug, ergens rond vorige week donderdag is al deze info ook al langs gekomen.
Laatste keer dat via paypal deed ie huisnummer niet goed overnemen bv nummer 10 ipv 10-5 5 is de toevoeging

• pat1973
zerrethdotcom schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:15:
[...]

Heb wel interesse moest het zover komen :)
Als het lukt laat ik het hier horen.

• banananana
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-02-2025
Ik ben inmiddels al een weekje aan het lurken hier na flinke desillusie over de huidige 3070/3080 prijzen, hopelijk met behulp van de tips binnenkort een 6900xt zien te bemachtigen voor mij en mijn vriend. Vanavond eerste drop die we gaan proberen, vind het stiekem wel spannend :p
banananana schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:56:
Ik ben inmiddels al een weekje aan het lurken hier na flinke desillusie over de huidige 3070/3080 prijzen, hopelijk met behulp van de tips binnenkort een 6900xt zien te bemachtigen voor mij en mijn vriend. Vanavond eerste drop die we gaan proberen, vind het stiekem wel spannend :p
Je kunt geen 2 dezelfde producten tegelijkertijd bestellen.
Aparte orders van dezelfde producten worden geannuleerd. Willen allebei een kaart dan zullen jullie individueel van elkaar moeten bestellen.

• GodZZila
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 10:26
Postman schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:00:
[...]

Je kunt geen 2 dezelfde producten tegelijkertijd bestellen.
Aparte orders van dezelfde producten worden geannuleerd. Willen allebei een kaart dan zullen jullie individueel van elkaar moeten bestellen.
en als je zeker wil zijn 1 op een hotspot of zelf thuis.
Ik zou zorgen dat je niet tegelijkertijd 2 bestellingen doet van het zelfde IP adress.

Ik ga straks ook maar is een poging wagen voor een 6900XT :P

hoeveel man nu met gemak ? Als ik een beetje vlug geteld heb kom ik al op +20 en dat is alleen tweakers al.
Dus zal lastig worden vanmiddag.

• patrikov
  • Laatst online: 04-12-2025
Dit wordt mijn 3e week op rij. Heb het forum in de gaten gehouden de afgelopen weken en ben tot in de puntjes voorbereidt. Voorgaande keren gestrand na het in klikken van de 'proceed' button in PayPal :X .

• GodZZila
patrikov schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:12:
Dit wordt mijn 3e week op rij. Heb het forum in de gaten gehouden de afgelopen weken en ben tot in de puntjes voorbereidt. Voorgaande keren gestrand na het in klikken van de 'proceed' button in PayPal :X .
wat voor extra voorbereidingen heb je getroffen? Of ging je toen alleen voor de 6800XT en was je toen te laat voor de 6900XT ?

• patrikov
GodZZila schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:19:
[...]

wat voor extra voorbereidingen heb je getroffen? Of ging je toen alleen voor de 6800XT en was je toen te laat voor de 6900XT ?
De eerste keer kwam ik per toeval bij de drop uit. Dit omdat ik al dagelijks als een bezetenen checks deed. Kreeg een hartslag van ... (vul jij het maar in) 8)7 en was vervolgens te laat. Vorige week was ik niet thuis dus moest ik het via mijn mobiele telefoon doen. Maar vandaag zitten we gewoon achter de bekabelde supermachine _/-\o_ .

• GodZZila
patrikov schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:22:
[...]

De eerste keer kwam ik per toeval bij de drop uit. Dit omdat ik al dagelijks als een bezetenen checks deed. Kreeg een hartslag van ... (vul jij het maar in) 8)7 en was vervolgens te laat. Vorige week was ik niet thuis dus moest ik het via mijn mobiele telefoon doen. Maar vandaag zitten we gewoon achter de bekabelde supermachine _/-\o_ .
Ik kan niet achter mijn supermachine zitten vandaag :P, mijn schoonmoeder en moeder zijn vandaag jarig.

Dus vanaf 16:00 bij mijn schoonouders met de familie. En ga ik eten op halen voor de kinderen bij de Mc om 16:15 dus hoop op tijd terug te zijn. zodat ik dit op de laptop kan doen die ik mee heb. Heb wel tegen de vrouw gezegd dat ik ff druk ben tussen 17:00 en 18:00.

we zullen zien straks, jij ook success ;)

• patrikov
GodZZila schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:27:
[...]

Ik kan niet achter mijn supermachine zitten vandaag :P, mijn schoonmoeder en moeder zijn vandaag jarig.

Dus vanaf 16:00 bij mijn schoonouders met de familie. En ga ik eten op halen voor de kinderen bij de Mc om 16:15 dus hoop op tijd terug te zijn. zodat ik dit op de laptop kan doen die ik mee heb. Heb wel tegen de vrouw gezegd dat ik ff druk ben tussen 17:00 en 18:00.

we zullen zien straks, jij ook success ;)
Haha wat een hectiek op de donderdag middag. Dankjewel jij ook!

• cardboardgenie
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-01 08:16
Ik ga het vanmiddag ook proberen :)

Maar wel voor de meer gewilde 6800XT, de 6900 is me net iets te hoog in prijs en de 6800 is de €70,- verschil niet waard. Dan werk ik ergens de komende weken wel een paar uur extra :+
De 6800XT is al een hap meer dan de 500€ die ik hoopte uit te moeten geven voor een 3070 een paar maanden terug...

• -jacQues-
cardboardgenie schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:54:

Maar wel voor de meer gewilde 6800XT, de 6900 is me net iets te hoog in prijs en de 6800 is de €70,- verschil niet waard. Dan werk ik ergens de komende weken wel een paar uur extra :+
De 6800XT is al een hap meer dan de 500€ die ik hoopte uit te moeten geven voor een 3070 een paar maanden terug...
Is de 6700XT wellicht iets voor jou? Die gaat rond de 500 euro kosten en komt volgende week uit.

• cardboardgenie
-jacQues- schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:56:
[...]

Is de 5700XT wellicht iets voor jou? Die gaat rond de 500 euro kosten en komt volgende week uit.
Ja dat weet ik! de 6700XT dan ;) echter zal die ook hard gaan heb ik begrepen.
Mocht ik wonder boven wonder straks iets bemachtigen heb ik daarna nog een week om te bedenken of ik het waard vindt en anders gooi ik hem hier op de V&A voor kostprijs.

Al heb ik ook begrepen dat ze maar 1 order toelaten, ongeacht welke kaart?
Ach ja, we gaan het zien! Heb net een nieuw 1440p 144hz IPS scherm en m'n RX580 huilt daar een beetje om.

• -jacQues-
cardboardgenie schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:59:
[...]
Ja dat weet ik! de 6700XT dan ;) echter zal die ook hard gaan heb ik begrepen.
Mocht ik wonder boven wonder straks iets bemachtigen heb ik daarna nog een week om te bedenken of ik het waard vindt en anders gooi ik hem hier op de V&A voor kostprijs.

Al heb ik ook begrepen dat ze maar 1 order toelaten, ongeacht welke kaart?
Ach ja, we gaan het zien! Heb net een nieuw 1440p 144hz IPS scherm en m'n RX580 huilt daar een beetje om.
Ja, die bedoelde ik inderdaad. De 6800XT staan ongeveer gelijk aan de 3080 en deze tussen de 3060 en 3070. Is ook afhankelijk van welk spel. Voor 1440p 144Hz is de 6700XT voldoende. Maar een snellere is natuurlijk nooit weg. ;)

Uiteraard zal deze ook hard gaan. Maar je kansen zullen wel groter zijn. De "die" is kleiner en AMD heeft gezegd meer 6700XT kaarten te verkopen tijdens de lancering dan de 6800(XT) en 6900XT bij elkaar. Dan moet je nog steeds snel zijn, maar wel goede kans.

Succes zo dadelijk!

[ Voor 13% gewijzigd door -jacQues- op 11-03-2021 15:07 ]

cardboardgenie schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:54:

Eerste teleurstelling: er sinds de launch in november geen drop meer geweest van de 6800.
Tweede teleurstelling: de 6800XT is zo erg gewild dat er meteen 2000 bots opspringen, de kans dat je als normaal persoon zo'n kaart krijgt is nihil. Afgelopen weken is het hier nog niemand gelukt.

Enige echte kans is de 6900XT. Of even wachten en hopen dat er volgende week met de lancering van de 6700XT meer voorraad is van andere kaarten.

• 1337Steven1337
  • Laatst online: 18-01 12:02
Postman schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:10:
[...]

Eerste teleurstelling: er sinds de launch in november geen drop meer geweest van de 6800.
Tweede teleurstelling: de 6800XT is zo erg gewild dat er meteen 2000 bots opspringen, de kans dat je als normaal persoon zo'n kaart krijgt is nihil. Afgelopen weken is het hier nog niemand gelukt.

Enige echte kans is de 6900XT. Of even wachten en hopen dat er volgende week met de lancering van de 6700XT meer voorraad is van andere kaarten.
Sinds november heb ik meermaals de 6800 zien droppen hoor, zeker 2 á 3 keer :)

Maar de 6800XT is indd echt een no-go

[ Voor 3% gewijzigd door 1337Steven1337 op 11-03-2021 15:15 ]

• lou louis
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online
maar waarom zou amd ze deze week beschikbaar stellen en niet volgende week tegelijk met 6700

• banananana
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-02-2025
GodZZila schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:03:
[...]

en als je zeker wil zijn 1 op een hotspot of zelf thuis.
Ik zou zorgen dat je niet tegelijkertijd 2 bestellingen doet van het zelfde IP adress.

Ik ga straks ook maar is een poging wagen voor een 6900XT :P

hoeveel man nu met gemak ? Als ik een beetje vlug geteld heb kom ik al op +20 en dat is alleen tweakers al.
Dus zal lastig worden vanmiddag.
We hebben allebei onze eigen PayPal ingelogd, één bij mijn ouders neergezet en één bij ons thuis, dus dat gelukkig afgevangen. Ip adres hadden we niet aan gedacht, dat is wel een goeie!

T is aardig druk inderdaad, maar ik geloof dat afgelopen drop ook een tweaker of ~25 een kaart had weten te bemachtigen, dus wie weet :D

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-01 19:19
6900xt is vrij makkelijk te krijgen, meerdere malen gewoon handmatig het proces kunnen doorlopen, maar niet afgemaakt. Ga straks weer de 6800xt proberen

• cardboardgenie
Postman schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:10:
[...]

Niet geschoten is altijd mis ;) maar thanks voor de extra info.
De 6900XT past gewoon echt niet in mijn budget en vind ik het zelf ook niet waard.

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11-2025
Iemand gelukt om een GPU en CPU te kopen in één bestelling? Of is dat te risicovol haha. :P

Zou in dat geval binnenkort voor een RX 6900 XT en RYZEN 5 5600X willen gaan.
SleepyPanda schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:43:
Iemand gelukt om een GPU en CPU te kopen in één bestelling? Of is dat te risicovol haha. :P

Als je het snel genoeg in je mandje kunt stoppen is dat geen probleem. Wordt pas een probleem als 1 van de 2 out of stock is, dan moet je eerst je mandje aanpassen. Helaas zie je dat vaak pas te laat.

Er zijn Tweakers geweest die het gelukt is meerdere producten tegelijk te bestellen. Ik zou persoonlijk het toch los proberen, dan doe je er misschien een week langer over.

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11-2025
Postman schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:50:
[...]

Als je het snel genoeg in je mandje kunt stoppen is dat geen probleem. Wordt pas een probleem als 1 van de 2 out of stock is, dan moet je eerst je mandje aanpassen. Helaas zie je dat vaak pas te laat.

Er zijn Tweakers geweest die het gelukt is meerdere producten tegelijk te bestellen. Ik zou persoonlijk het toch los proberen, dan doe je er misschien een week langer over.
Hmm, dat is dan ook weer waar. Is dan het risico voor de +-40 euro prijsverschil met andere webshops niet waard.

Blijft een hele rot situatie. Wilde in november upgraden van mijn R9 290 en i5 4460 voor een kleine €800. Toen even uitgesteld. Voor nu is de enige redelijk verkrijgbare optie een GPU voor alleen al €1000. Zoveel twijfel. :'(

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:25

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

geen drop vandaag?? ;w

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:49
Probeer het eens rond half 6 ;)

• fayaqa
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-06-2025
SleepyPanda schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:43:

Bij de drop van vorige week is het mij gelukt om de 6900 en de 5600 te krijgen, het kan dus wel!

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 30-12-2025
patrikov schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:12:
Dan ben je alvast verder gekomen dan ik. ;)
Ik ga het straks ook weer proberen.

Succes!

An unexpected error has occurred

• Mysteriarch
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20-01-2022
Hier ook de zoveelste poging.
Vorige keer net paar seconden te laat, hopelijk deze keer niet!

• Ferio
de 6900xt moet makkelijk haalbaar zijn als je gewoon regelmatig kijkt. Laatste stond ie ruim denk 5-10 minuten er wel op, voordat hij uitverkocht werdt.

Prijzen zijn wel lekker gestegen zeg.

[ Voor 11% gewijzigd door Ferio op 11-03-2021 16:48 ]

• Mr Mike
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.amd.com/en/shop/" on this server.

Heb ik weer.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr Mike op 11-03-2021 16:48 ]

• GodZZila
Mr Mike schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:48:
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.amd.com/en/shop/" on this server.
cookies weggooien

sessie wordt in de cookie bijgehouden, is niet op IP basis

[ Voor 11% gewijzigd door GodZZila op 11-03-2021 16:49 ]

• patrikov
Mr Mike schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:48:
Access Denied

Heb ik weer.
Dat had ik laatst ook toen ik een AutoRefresher gebruikte... 8)7

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-01 19:59
Hoe werkt het betaal process precies op de AMD site?

Ik ben het wachten ondertussen behoorlijk beu en wil om gezondheid redenen een groter scherm en dus hogere resolutie en dus heb ik eerst meer rekenkracht nodig en Nvidia gaat hem zeker niet worden helaas.

• Mysteriarch
computerjunky schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:51:
Hoe werkt het betaal process precies op de AMD site?

Ik ben het wachten ondertussen behoorlijk beu en wil om gezondheid redenen een groter scherm en dus hogere resolutie en dus heb ik eerst meer rekenkracht nodig en Nvidia gaat hem zeker niet worden helaas.
Paypal of credit card, beiden zouden moeten lukken volgens mede-tweakers.

• computerjunky
Mysteriarch schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:53:
[...]

Paypal of credit card, beiden zouden moeten lukken volgens mede-tweakers.
Ah mooi heb geen CC maar Paypall wel en dat gaat lekker vlot ook (tenzij de SMS weer eens traag is).
Heb alleen echt geen zin in mijn geld ergens deponeren en dat 3 maal daags een gebedje moeten doen hopende dat ik mijn kaart geleverd krijg.

[ Voor 19% gewijzigd door computerjunky op 11-03-2021 16:55 ]

• Ferio
computerjunky schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:54:
[...]

Ah mooi heb geen CC maar Paypall wel en dat gaat lekker vlot ook (tenzij de SMS weer eens traag is).
Heb alleen echt geen zin in mijn geld ergens deponeren en dat 3 maal daags een gebedje moeten doen hopende dat ik mijn kaart geleverd krijg.
van te voren inloggen

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
Inloggen? Waar kan je inloggen :P

Het is toch gewoon zo'n one-click payment met Paypal?
GodZZila schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:57:
[...]

op een tabblad inloggen in paypal
Fair enough :)

[ Voor 27% gewijzigd door Richh op 11-03-2021 16:58 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• GodZZila
Richh schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:57:
[...]

Inloggen? Waar kan je inloggen :P

Het is toch gewoon zo'n one-click payment met Paypal?
op een tabblad inloggen in paypal

• dakari
Ferio schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:47:
de 6900xt moet makkelijk haalbaar zijn als je gewoon regelmatig kijkt. Laatste stond ie ruim denk 5-10 minuten er wel op, voordat hij uitverkocht werdt.

Prijzen zijn wel lekker gestegen zeg.
Inderdaad, die was vorige week best een tijdje beschikbaar.
Ik twijfelde alleen te lang of ik die prijs er voor over heb. Nu weer trouwens. :)

• cardboardgenie
Refreshen jullie op de pagina van het product zelf, of op de shop pagina waar je alle producten ziet?

voordat je bij een klik op de shop pagina nog door de productpagina moet 8)7

• Wukl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-01 13:17

Wukl

repz cmpsb

cardboardgenie schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:01:
Refreshen jullie op de pagina van het product zelf, of op de shop pagina waar je alle producten ziet?

Het overzicht met alle producten. Die leek de vorige keren eerder bijgewerkt te zijn. Die van de 6800 XT is vorige week niet veranderd zelfs (constant "out of stock").

• NepGangster
  • Laatst online: 09-01 16:02
cardboardgenie schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:01:

ik denk dat de direct buy link het snelst is, maar ik probeer het voor het eerst:
https://www.amd.com/en/direct-buy/nl

• Ferio
dakari schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:01:
[...]

Inderdaad, die was vorige week best een tijdje beschikbaar.
Ik twijfelde alleen te lang of ik die prijs er voor over heb. Nu weer trouwens. :)
Nee, ik niet in elk geval. Ik blijf stug bij 6800xt.

Ik doe niet mee met die "insane" prijzen.

• Thijn09
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04-2021
Succes iedereen!

• cardboardgenie
NepGangster schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:02:
[...]

ik denk dat de direct buy link het snelst is, maar ik probeer het voor het eerst:
https://www.amd.com/en/direct-buy/nl
Dat bedoel ik met de hoofdpagina ;) er is ook nog de pagina van het product zelf waar staat "out of stock"

• NepGangster
cardboardgenie schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:03:
[...]

Dat bedoel ik met de hoofdpagina ;) er is ook nog de pagina van het product zelf waar staat "out of stock"
ik verwacht bij een link die heet 'direct-buy' dat je niet eerst bij een productpagina komt.. toch?

• dakari
Ferio schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:03:
[...]

Nee, ik niet in elk geval. Ik blijf stug bij 6800xt.

Ik doe niet mee met die "insane" prijzen.
Eens. Ik vind die 6900xt eigenlijk te duur. Denk dat ik u voor de 6800 ga en anders de 6700 probeer wanneer die gereleased wordt.

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-01 18:05
de wekelijkse Hussel is weer begonnen ;)

• CarJunkyXL
  • Laatst online: 15:28
Heerlijk om mee te lezen. Ben al voorzien, maar ik herken de spanning van vorige week wel. :)

• royaljoop
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:44
De prijzen lopen ook weer wat verder op...

• Mysteriarch
Veel succes allemaal.

Jammer dat het zo moet, maar de tijden zijn er naar.

• qmarrr
Hartslag gaat ophoog.... :X

• NepGangster
welke tijd verwachten we?

• Ferio
Er hoeft trouwens gewoon niets te komen he ;)

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:48
Wanneer gaat het los dan?

• cardboardgenie
Is er ooit een drop voor 17:30 geweest? Ik zit al te refreshen

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:00
F5F5F5F5 mijn toetsenbord vindt dit niet leuk!
succes iedereen :)

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

• qmarrr
vorige was om 15:36 ..... zegt bot

• -jacQues-
Cyriel85 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:10:
F5F5F5F5 mijn toetsenbord vindt dit niet leuk!
succes iedereen :)
Als het lukt, dan krijg je een reservetoets. ;)

• chiempjuh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-10-2025
qmar1995 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:11:
Mag ik vragen welke bot je hiervoor gebruikt? Verder iedereen superveel succes natuurlijk!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:10
chiempjuh schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:12:
[...]

Mag ik vragen welke bot je hiervoor gebruikt? Verder iedereen superveel succes natuurlijk!
De vorige was zeker niet om 15:36 ;)

• qmarrr

• Ferio
Laatste tijd was het rond 17:26 tot 17:38 geloof ik

• rikadoo
  • Niet online
qmar1995 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:11:
4 Maart 17:36 was de laatste op amd.com

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

• GodZZila
kan ook zijn dat ze het opsparen voor volgende week :P

• chiempjuh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-10-2025
Thanks! Moet eerlijk zeggen dat ik op de achtergrond de productpagina open had staan en zo geen beschibaarheid voorbij heb zien komen

• dakari
Ferio schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:08:
Er hoeft trouwens gewoon niets te komen he ;)
Zou kunnen, maar de pagina wordt flink gehusseld weer, dus ik denk van wel.

• Ferio
GodZZila schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:14:
kan ook zijn dat ze het opsparen voor volgende week :P
Denk ik niet.

Zullen wel afspraken zijn gemaakt met msi e.d. dat ze niet veel reference kaarten zullen verkopen op hun eigen site.

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-12-2025
Vraag me af of vandaag uiteindelijk 6800 of meer 6800xt zouden komen of alleen 6900xt? :) Vorige week had ik 6900xt bijna gekocht, maar toch ben erin geslaagd vol te houden >:)

• computerjunky
Zijn er levertijden bekend na het bestellen op Amd.com? Is dat een beetje vlot?
Pagina: 1 ... 103 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord