Toon posts:

Testfest 2020 OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

nocalimero schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:52:
Even een vraagje?
Wie heeft er net als mij een Fritz!Box mesh set gekregen om te reviewen? Want ik zie dat ook ik een Duitse versie heb gekregen en ik heb gisteren in de chat begrepen dat er eerst een andere firmware op geflashed moet worden voordat die hier op een KPN (voorheen Telfort) lijn aangesloten kan worden? Of zat het net iets anders? Ik werd gisteren afgeleid door een van mijn kinderen die gevallen was en getroost moest worden ...
Heb wel begrepen dat er iets was met een Duitse versie, maar heb de oplossing niet (meer) meegekregen. Moest eerst een beetje EHBO'en.

Ik heb de set nog niet uitgepakt (wil eerst foto's maken vanmiddag), maar dan weet ik dat ik dat eerst ga doen voordat ik echt aan de slag ga.
Het gaat toch nog steeds om deze set hè?
FRITZ! Mesh Set (FRITZ!Box 7590 & FRITZ!Repeater 2400)

Voor de 7590 is een Dev firmware beschikbaar, maar die zou ik eventueel pas achteraf erop zetten als je review erop zit, dan kun je bekijken of bugs daarin zijn opgelost.
https://en.avm.de/fritz-l...t/fresh-from-development/

De huidige versie is:
FRITZ!OS: 07.21
Installed on: 08.07.2020 18:07

En is hier te downloaden:
https://en.avm.de/service/downloads/?product=fritzbox-7590

(wel vreemd dat die pas sinds 07-10 in de Meuktracker staat: downloads: AVM Fritz!Box 7590 7.21)

p.s.
Mocht je vragen hebben over het koppelen van 2 AVM producten voor een Mesh netwerk, dan mag je gerust gebruik maken van mijn blog:
Kiswum.com: Mesh netwerk voor XS4ALL klanten

[Voor 14% gewijzigd door Kiswum op 15-11-2020 10:37]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-03 21:46

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mexel schreef op zondag 15 november 2020 @ 07:03:
[...]

Het is inderdaad een minpunt dat de deurbellen en andere smart producten op 2,4 draaien en niet op beide, dit heeft ook te maken met de zuinigheid van het apparaat, afstand van de 2,4, en dat er maar weinig data over heen gaat.
Op zich snap ik dat wel, maar je zou verwachten dat als je 2,4 en je 5 dezelfde SSID hebben, hij de 5GHz gewoon niet kan zien en sowieso de 2,4 pakt. Ik weet nog niet zeker of dat wel zo is. Maar het kan ook weer iets heel anders zijn. Wellicht is het probleem niet dat hij de 5GHz probeert te pakken.
OnePlus 5T

Ik heb de deurbel maar gereset. Het LEDje werd telkens paars. Volgens de handleiding moet je dan wat schakelen in de belmodule, maar dat wilde niet werken. Na de reset knippert de deurbel de hele tijd groen. Hij werkt alleen maar steeds slechter. Zou het apparaat gewoon defect zijn?

EDIUT: Ik zie nu een patroon van 2x groen en 1x rood

[Voor 82% gewijzigd door Amanoo op 15-11-2020 13:08]

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-03 15:20
Het is voor het eerst dat ik een review schrijf voor Tweakers. Ik kreeg de Samsung portabel SSD T7 Touch ter review. Lekker overzichtelijk, dacht ik: iets zeggen over de snelheid, de vingerafdrukscanner en dat is het wel. Nou, dat blijkt dus niet alles te zijn. Ik ben al de hele ochtend aan het schrijven en proberen en ik heb het gevoel dat ik nog maar net de basis behandeld heb, en dat is waarschijnlijk ook zo. Ik heb nog de nodige dingen die ik wil gaan proberen.
Wat ik maar wil zeggen: complimenten aan al die Tweakers die uitgebreide reviews schrijven. Ik heb me nooit gerealiseerd hoeveel werk dat is.
Dat gezegd hebbende: het is wel heel leuk om er mee aan de slag te zijn en te proberen juist die informatie boven water te krijgen die je alleen door het gebruik te weten komt, en deze kennis te delen.

http://serve.infoteur.nl

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:40

Quad

Doof

Bijzonder, bij het AOC scherm wordt geen USB 3.0 B kabel meegeleverd, strafpunten. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb maar een bericht naar Netatmo gestuurd. Ik krijg het echt niet voor elkaar. Ik heb zelfs de bedrading opnieuw gedaan, met een multimeter wezen prikken om zeker te zijn dat ik 12V AC heb (en ja, dat heb ik), nog een paar keer een factory reset gedaan, maar het wil echt niet.

• Quad

Quad

Doof

@Amanoo balen zeg! Voor hetzelfde geld heb je simpelweg een DOA.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

@Quad Ja, zou best kunnen dat het een DOA is. In het begin leek het echter nog wel soort van te werken. De werking wordt met elke poging slechter. Maar misschien een DOA die niet in 1 keer even duidelijk is.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

IOT en wifi, het klopt dat dit vaak is beperkt tot 2,4GHz. Het apparaat dat je daarmee wil verbinden moet echt op 2,4GHz draaien, anders kun je geen verbinding maken. Helaas moet je een dual-band router zodanig instellen dat er altijd een 2,4GHz netwerk beschikbaar is. Dit is wel een nadeel van veel van dat soort apparaten. Dit soort punten noteer ik altijd als min-punt, zodat het voor iedereen direct duidelijk is.

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-03 17:37
Is het voor de andere AOC testers ook het geval dat de geadverteerde AOC G-Menu (https://eu.aoc.com/nl/gaming-monitors/c24g2u-bk ) helemaal niet werkt? Ik krijg een bericht "Selected Monitor Not Supported"

• Quad

Quad

Doof

Facerafter schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:11:
Is het voor de andere AOC testers ook het geval dat de geadverteerde AOC G-Menu (https://eu.aoc.com/nl/gaming-monitors/c24g2u-bk ) helemaal niet werkt? Ik krijg een bericht "Selected Monitor Not Supported"
Wel alvast gedownload, maar nog niet geïnstalleerd. Het nut van de meegeleverde CD-Rom ontging mij even, een QR code of verwijzing naar een downloadpagina had volstaan.

Edit: Ja idem, spelmodi wordt niet ondersteund..

[Voor 9% gewijzigd door Quad op 15-11-2020 19:17]

PVOutput☀️
Darts🎯

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:37
De blik in mijn ogen toen ik de DVD zag: :')

• runeazn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-03 19:14
Even een vraagje?
Wie heeft er net als mij een Fritz!Box mesh set gekregen om te reviewen? Want ik zie dat ook ik een Duitse versie heb gekregen en ik heb gisteren in de chat begrepen dat er eerst een andere firmware op geflashed moet worden voordat die hier op een KPN (voorheen Telfort) lijn aangesloten kan worden? Of zat het net iets anders? Ik werd gisteren afgeleid door een van mijn kinderen die gevallen was en getroost moest worden ...
Heb wel begrepen dat er iets was met een Duitse versie, maar heb de oplossing niet (meer) meegekregen. Moest eerst een beetje EHBO'en.

Ik heb de set nog niet uitgepakt (wil eerst foto's maken vanmiddag), maar dan weet ik dat ik dat eerst ga doen voordat ik echt aan de slag ga.
Ik quote mijzelf even, hopelijk heb je er wat aan.
runeazn schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:33:
[...]

Ik ga dit uitgebreid in mijn review schrijven maar nu even kort.

Skip de initial setup, zet taal EN regio op nederlands.
als je hem als modem wil gebruiken:
Ik had 7.12 je hebt minsten 7.13 nodig voor kpn.
Google hoe je de frimware handmatig update, je kan het downloaden van hun website.
tip: schakelaar advanced instellingen op on.

• Haunting_Spirit
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-03 11:03
theunevers schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:44:
[...]

Ja installeren was vrij makkelijk! Enige wat je een beetje moet kunnen doen: boren, kabel in een kroonsteentje schroeven en instellingen in een app volgen.

Heb je dan ook nog een gong geinstalleerd? Want als ik de module van de gong af haalt dan krijgt de deurbel niet voldoende stroom.
Ik heb het geprobeerd met gong en zonder. Bij beide manieren heb ik de bel werkend gekregen alleen na 2 uur was de verbinding verbroken en moest ik de stroom er af halen en weer opzetten om de bel weer werkend te krijgen. Ik ga vanavond toch eens kijken of ik iets verkeerd heb aangesloten.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:56
Even een vraagje?

Ik heb na navraag bij @jefjef eerst het volgende gedaan:
https://forums.whirlpool.net.au/archive/2736304

En vervolgens wat @runeazn al noemt:
runeazn schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:33:
[...]

Ik ga dit uitgebreid in mijn review schrijven maar nu even kort.

Skip de initial setup, zet taal EN regio op nederlands.
als je hem als modem wil gebruiken:
Ik had 7.12 je hebt minsten 7.13 nodig voor kpn.
Google hoe je de frimware handmatig update, je kan het downloaden van hun website.
tip: schakelaar advanced instellingen op on.
Overigens was de installatie verder een fluitje van een cent, ik had wat ruzie met de televisie werkend krijgen maar ik bleek uiteindelijk twee aders van mijn slecht geknipte UTP kabel gebroken te hebben tijdens het wisselen van de modems :+

• Rumpelstiltskin
  • Laatst online: 24-03 20:05
Morning,

De testthuiswerkplek voor vandaag. Ben benieuwd hoe ik er na vandaag over de iiyama monitor denk.

• runeazn
  • Laatst online: 19-03 19:14
nooberke schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:43:
[...]

Ik heb na navraag bij @jefjef eerst het volgende gedaan:
https://forums.whirlpool.net.au/archive/2736304

En vervolgens wat @runeazn al noemt:

[...]

Overigens was de installatie verder een fluitje van een cent, ik had wat ruzie met de televisie werkend krijgen maar ik bleek uiteindelijk twee aders van mijn slecht geknipte UTP kabel gebroken te hebben tijdens het wisselen van de modems :+
Ik hoede niet echt iets te veranderen in de software.

Ik deed updaten en dan gewoon taal in het nederlands en regio en thats it.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het goed is komt vandaag de BenQ monitor binnen. Vanavond maar eens testen.

• Ventasus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-03 16:57
TERW_DAN schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:31:
Als het goed is komt vandaag de BenQ monitor binnen. Vanavond maar eens testen.
@TERW_DAN Had jij een track @ trace code ontvangen? Ik heb namelijk nog niks van gehoord of gezien

• lgrijsen
  • Laatst online: 13-02 12:04
Facerafter schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:11:
Bij mij wel (Windows 10). Ik moest wel bovenaan de goede monitor selecteren, hij stond standaard op een andere. Sommige opties zijn echter niet selecteerbaar (light FX tabblad) om voor mij onduidelijke redenen.

• lgrijsen
Mijn eerste bevindingen bij het uitpakken en installeren van de AOC monitor (C24G2U):
  • Mooie en degelijke verpakking. Hardware zelf ziet er ook flitsend uit. Word ik blij van.
  • In elkaar zetten gaat gemakkelijk; handige draaischroef om de poot vast te zetten; geen gereedschap nodig.
  • Dacht meteen mijn usb-hardware (muis / keybord) in het scherm te steken bij opstarten laptop, maar dat werkt nog niet. Nog steeds niet trouwens..
  • Dan maar de software installeren? Er is een CD bij geleverd, maar heb geen optische drive. Vervolgens zocht ik tevergeefs op de doos en boekjes naar een url (aoc.com/support oid), maar die staat nergens. Googlen levert wel de website op met wat software; drivers / g-menu / screensaver. Ik installeer het, maar de USB-poorten werken nog niet. Iemand anders daar dezelfde ervaring mee? G-menu werkt trouwens wel. Veel opties, maar ze zijn niet allemaal actief/werkend. Waarom weet ik nog niet.
  • De Screen+ software lijkt me interessant, maar de link is niet correct op de site van AOC: https://eu.aoc.com/en/gaming-monitors/24g2u-bk/support. Wat ik al dacht; https://aoc-pim.s3.amazon...en+setup%20V1.4.2.exe.zip moet https://aoc-pim.s3.amazon...%2Bsetup%20V1.4.2.exe.zip zijn. De plus moet wel url-encoded zijn :)
  • Er komt geluid uit de monitor (ik werkte heel lang met een ouder, tweede scherm zonder geluid, vandaar mijn verrassing).

[Voor 14% gewijzigd door lgrijsen op 16-11-2020 10:37. Reden: extra bevinding]

• Facerafter
lgrijsen schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:19:
[...]

Bij mij wel (Windows 10). Ik moest wel bovenaan de goede monitor selecteren, hij stond standaard op een andere. Sommige opties zijn echter niet selecteerbaar (light FX tabblad) om voor mij onduidelijke redenen.

[Afbeelding]
Kan je delen welke versie van G-Menu je hebt? Ik heb 1.2.003 en de monitor staat boven in als '24G2WG3'-<Serienummer>, heel anders dan bij jou.

• Facerafter
lgrijsen schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:28:
Mijn eerste bevindingen bij het uitpakken en installeren van de AOC monitor (C24G2U):
  • Mooie en degelijke verpakking. Hardware zelf ziet er ook flitsend uit. Word ik blij van.
  • In elkaar zetten gaat gemakkelijk; handige draaischroef om de poot vast te zetten; geen gereedschap nodig.
  • Dacht meteen mijn usb-hardware (muis / keybord) in het scherm te steken bij opstarten laptop, maar dat werkt nog niet. Nog steeds niet trouwens..
  • Dan maar de software installeren? Er is een CD bij geleverd, maar heb geen optische drive. Vervolgens zocht ik tevergeefs op de doos en boekjes naar een url (aoc.com/support oid), maar die staat nergens. Googlen levert wel de website op met wat software; drivers / g-menu / screensaver. Ik installeer het, maar de USB-poorten werken nog niet. Iemand anders daar dezelfde ervaring mee? G-menu werkt trouwens wel. Veel opties, maar ze zijn niet allemaal actief/werkend. Waarom weet ik nog niet.
  • Er komt geluid uit de monitor (ik werkte heel lang met een ouder, tweede scherm zonder geluid, vandaar mijn verrassing).
Om de USBs werkend te krijgen heb je een USB-B kabel nodig ( https://www.allekabels.nl...874/usb-20-a-b-kabel.html ), die gaat vanuit je monitor naar je PC en daar gaat alle data van de USB hub overheen. Beetje erg jammer dat die niet meegeleverd wordt.

• lgrijsen
Facerafter schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:34:
[...]

Kan je delen welke versie van G-Menu je hebt? Ik heb 1.2.003 en de monitor staat boven in als '24G2WG3'-<Serienummer> heel anders dan bij jou.
1.0.11. De versie die ik van de support-pagina heb gedownload: https://aoc-pim.s3.amazonaws.com/G-Menu1.0.11_Release.msi

• Facerafter
Heel bijzonder.. een lagere versie die meer kan.
Zelf kan ik op de support pagina ook nog maar weinig vinden, via google kwam ik zelf uit op deze announcement die me hierheen stuurde voor de download maar die werkt dus niet fatsoenlijk.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ventasus schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:33:
[...]

@TERW_DAN Had jij een track @ trace code ontvangen? Ik heb namelijk nog niks van gehoord of gezien
Ja, ik kreeg een Track en Trace code van Alternate, die verzorgt waarschijnlijk de verzending van het ding.

• Ducktape7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-02 09:43
Vandaag mijn BenQ monitor mogen ontvangen. Heel gek, want ik had nog niet eerder een track en trace link gekregen of zelfs maar een verzend notificatie. Ben blij dat ik alsnog vlug kan beginnen testen, en dat er iemand anders thuis was om het pakket te ontvangen!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:37
Facerafter schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:37:
[...]

Om de USBs werkend te krijgen heb je een USB-B kabel nodig ( https://www.allekabels.nl...874/usb-20-a-b-kabel.html ), die gaat vanuit je monitor naar je PC en daar gaat alle data van de USB hub overheen. Beetje erg jammer dat die niet meegeleverd wordt.
Ik zou deze nemen:
https://www.allekabels.nl...bel-usb-a-naar-usb-b.html

Want USB3

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 24-03 17:02
Dynabook nog niets van gezien, maar las dat die pas 7 december komt!? Ik kan dan nooit de review deze maand af hebben haha. Hoe zit dat?

• Quad

Quad

Doof

Wolliebolly schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:19:
Dynabook nog niets van gezien, maar las dat die pas 7 december komt!? Ik kan dan nooit de review deze maand af hebben haha. Hoe zit dat?
Reviewtermijn gaat gewoon in vanaf het moment dat jij het product in huis hebt. Werd tijdens de kickoff ook al wel besproken. :)

PVOutput☀️
Darts🎯

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 24-03 17:02
Quad schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:26:
[...]

Reviewtermijn gaat gewoon in vanaf het moment dat jij het product in huis hebt. Werd tijdens de kickoff ook al wel besproken. :)
Ah oké heb dat denk ik gemist ;-)

• theunevers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-03 15:19
Hallo.
Ik heb mijn review geplaatst.
Graag hoor ik van jullie tips of er nog iets ontbreekt of wat er beter kan.

productreview: Netatmo Smart Video Doorbell review door theunevers

(review schrijven is leuk, maar de opmaak en foto's toevoegen in de editor van Tweakers is echt niet mijn leukste tijdverdrijf)

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:45
Hier Norton 360 for gamers geinstalleerd. Eerste indruk is positief!
Laatste keer dat ik het op een PC zag was denk ik 15 jaar terug. Was toen echt nog heavy voor je PC.
Merk nu helemaal niks afgezien van wat meldingen.

Zie Norton 360 for gamers niet in de tweakers pricewatch:

https://tweakers.net/beveiliging-en-antivirus/norton/

Wordt deze nog toegevoegd of kan ik aanvragen?

[Voor 27% gewijzigd door DJ-Promo op 16-11-2020 18:07]

• Gorlimtouk
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-02 17:57
Zojuist de Amper Stout in ontvangst mogen nemen.
Eerste wat me opviel is dat hij daadwerkelijk veel lichter is dan de meeste e-bikes, goede verlichting en oogt degelijk van bouwkwaliteit. Keerzijde is dat de fiets geen fietscomputer of display heeft waardoor voor aantal belangrijke functies toch de mobiel -app wil gebruiken Bijvoorbeeld om je resterende range en huidige snelheid / accu verbruik te zien).
zover de eerste indruk.
sidenote: Hij kwam volledig 'geassembleerd' aan.
dus niet als bouwpakket (zoals je hem mogelijk per post kan krijgen).
betekent dat ik wel verwacht dat alle versnellingen al goed zijn afgesteld ;)

Morgen in het daglicht beter bekijken en wat foto's maken!

[Voor 15% gewijzigd door Gorlimtouk op 16-11-2020 18:20]

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

theunevers schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:03:
Hallo.

(review schrijven is leuk, maar de opmaak en foto's toevoegen in de editor van Tweakers is echt niet mijn leukste tijdverdrijf)
Ik heb eigenlijk geen puntjes, vooral niet voor je eerste review, geweldig gedaan!

De foto editor is inderdaad een crime, maar je hebt je er goed doorheen geslagen!

• Mexel
  • Laatst online: 02-02 10:38

Mexel

&#8595; volgende bericht hieronder &#8595;

Zow ik ben ook weer klaar met een review, misschien kunnen jullie hier inspiratie uit halen voor de reviews.
Zo kun je een banner maken zodat elke review een banner heeft en ze jou daar aan kunnen herkennen.

productreview: Woox R5085-Diamond review door Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

• evd
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-03 08:07
Hallo.

Bij het stukje privacy staat:

De filmpjes verlaten de deurbel niet, deze worden opgeslagen op de SD-kaart op de telefoon. Welke je eventueel kan downloaden naar je telefoon.

Denk dat telefoon deurbel moet zijn :).

Verder heldere review 👍👍

• Henkenator68NL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-03 11:42
@Trendingtrees Ik heb nog steeds geen bericht / Samsung SSD ontvangen, is er al bekend wanneer dat gaat worden?

hoor t graag !
Trendingtrees schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:46:
@ozziestroker1 ja de link klopt:-) en het product komt eraan!

[img]http://hwbot.org/signature/u27292.png[/img]

• pclinde
  • Laatst online: 13-03 00:05

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Hallo.

Nette review! Mijn complimenten. :)

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-03 17:39
Gorlimtouk schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:59:
Zojuist de Amper Stout in ontvangst mogen nemen.
Eerste wat me opviel is dat hij daadwerkelijk veel lichter is dan de meeste e-bikes, goede verlichting en oogt degelijk van bouwkwaliteit. Keerzijde is dat de fiets geen fietscomputer of display heeft waardoor voor aantal belangrijke functies toch de mobiel -app wil gebruiken Bijvoorbeeld om je resterende range en huidige snelheid / accu verbruik te zien).
zover de eerste indruk.
sidenote: Hij kwam volledig 'geassembleerd' aan.
dus niet als bouwpakket (zoals je hem mogelijk per post kan krijgen).
betekent dat ik wel verwacht dat alle versnellingen al goed zijn afgesteld ;)

Morgen in het daglicht beter bekijken en wat foto's maken!
Nice. Die van mij is onderweg en moet nog binnen komen. Ik had mij al ingelezen en idd, dat er geen schermpje op zit is wel wat minder. Ik heb ook een ebike en het is best fijn om te weten hoeveel range je nog over hebt.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik heb gisteren de BenQ EX2710 binnengekregen, hebben de anderen die hem binnen hebben gekregen ook zo'n last van een knipperende backlight.
Ik vermoed dat mijn exemplaar niet helemaal jofel is, dus de vraag die ik denk ik het beste kan stellen aan @Trendingtrees, is het mogelijk de monitor om te ruilen voor een ander exemplaar? Of moet ik de review baseren op de monitor die ik hier nu heb staan?

• Trendingtrees
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 08:36

Trendingtrees

Projectmanager Tweakers Partners
Topicstarter
@Henkenator68NL ik vraag het na bij de klant en @TERW_DAN ik stuur je even een mail met de contactgegevens van de klant.

Tweakerella

• Haunting_Spirit
Hallo.

Mooi review Theun! Wat mij opvalt is dat jij een veel betere ervaring hebt dan dat ik en Amanoo hebben.
Dat kraken van de gong had ik ook. Ik heb een 8v transformator en ik denk dat door het kraken het voltage onder de 8 volt raakt en dat de oorzaak is van de meldingen in de app dat er geen preview is voor een laag voltage. Ik ga proberen de review af te maken met de 8v transformator en ga ook een 12v bestellen om te kijken of dat verbetering geeft. Aanbellen geeft gelukkig wel beeld.

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb momenteel de slechtste ervaring. Bij mij wil het helemaal niet werken. Momenteel knippert het systeem paars, maar het spelen met de gongmodule (zoals beschreven in de handleiding) verandert niets. Ik had ook een factory reset gedaan, om een ogenschijnlijk probleem op te lossen. Sinds die factory reset accepteert hij helemaal niets meer. Ik krijg een gedrag dat nergens beschreven staat. Ik denk dat de software in de war is geraakt door de factory reset. Dat zou niet mogen kunnen, De factory reset is toch een officiële functie van het systeem die in de handleiding beschreven staat, maar omdat het gedrag met die reset is veranderd is dit mijn vermoeden. Waarschijnlijk zit er een bug in die functie. Ik heb afgelopen weekend contact opgenomen met Netatmo, maar nog geen reactie teruggehad.

Ik denk ook dat de factory reset overbodig was. Maar mede omdat ik niet precies kon zien wat het systeem nu precies aan het does was, was destijds mijn conclusie dat het systeem de verkeerde gegevens had onthouden. Nu denk ik dat mijn telefoon niet goed verbinding maakte met de deurbel tijdens het instelproces, omdat mijn telefoon niet van netwerken zonder internettoegang houdt. Dan wil het overschakelen op 4G. Ik had dus 4G tijdelijk moeten uitzetten. Maar dat heb ik pas na de factory reset bedacht.

@Trendingtrees Misschien dat jullie daar nog wat in kunnen betekenen? Hoe sneller ik contact heb met Netatmo, hoe beter. Want het lijkt er dus op dat ik momenteel een defect systeem heb. Ik zit best wel vast. Ik ben ook wel bereid om eerst zoveel mogelijk lokaal dingen op te lossen, bijvoorbeeld als Netatmo zou zeggen "hier is een firmware, en met deze tool kan je die flashen". Maar ik moet toch iets van externe hulp in een of andere vorm hebben om verder te kunnen.

EDIT: Ik bedenk me trouwens dat het wellicht zou kunnen dat de reset de SD kaart corrupt heeft gemaakt. Wanneer ik thuis ben ga ik dat nog even checken. Wellicht dat daar iets is misgegaan.

[Voor 14% gewijzigd door Amanoo op 17-11-2020 13:55]

• AiR60
  • Laatst online: 14-02 16:48
@Trendingtrees ik heb de BenQ nog steeds niet binnen, is er al zicht op?

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
@Amanoo ik heb de klant een mail gestuurd voor contactgegevens. Als ik die heb koppel ik je middels een mail!

Tweakerella

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
@AiR60 hmmmm ook nog geen T&T, mail of belletje gehad?? Ik stuur een mailtje voor je:-)

Tweakerella

• AiR60
Trendingtrees schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:21:
@AiR60 hmmmm ook nog geen T&T, mail of belletje gehad?? Ik stuur een mailtje voor je:-)
Nope beide niet :)

Thanks! :)

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Trendingtrees schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:20:
@Amanoo ik heb de klant een mail gestuurd voor contactgegevens. Als ik die heb koppel ik je middels een mail!
Top, bedankt. Ik had wel al een mail gestuurd, maar een beetje gewicht vanuit tweakers.net kan alleen maar helpen.

• Ventasus
@Trendingtrees Ik heb ook nog niks gehoord van BenQ monitor

• pclinde

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Algemene tip:

Mocht iemand op je gebruikerreview reageren: reageer terug! :D Hiermee “up” je de review in het lijstje aan populaire gebruikerreviews. Je vergroot daarmee je kansen voor extra views en/of reacties. :)

Succes!

@theunevers nu is je kans. ;)

[Voor 16% gewijzigd door pclinde op 17-11-2020 21:04]

• Henkenator68NL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-03 11:42
pclinde schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:02:
Algemene tip:

Mocht iemand op je gebruikerreview reageren: reageer terug! :D Hiermee “up” je de review in het lijstje aan populaire gebruikerreviews. Je vergroot daarmee je kansen voor extra views en/of reacties. :)

Succes!

Uitstekende Tips kerel thanks ! _/-\o_

[img]http://hwbot.org/signature/u27292.png[/img]

• theunevers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-03 15:19
pclinde schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:02:
Algemene tip:

Succes!

Wijze wijsheid! Ik heb gelijk gereageerd.

• Quad

Quad

Doof

theunevers schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:36:
[...]

Wijze wijsheid! Ik heb gelijk gereageerd.
De persoon die je review als beknopt heeft beoordeeld mag ook wel eens een dokter bezoeken.

Gelukkig merk je er op de totale score nog niets van. :)

PVOutput☀️
Darts🎯

• pclinde

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Quad schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:40:
[...]

De persoon die je review als beknopt heeft beoordeeld mag ook wel eens een dokter bezoeken.

Gelukkig merk je er op de totale score nog niets van. :)
Waarschijnlijk last van opvliegers. :) :P

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Zoals het er naar uitziet wordt moggen de BenQ omgeruild, dan kan ik mooi komend weekend testen en foto's maken :)

• jay123
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-03 13:31
Amanoo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:22:
Ik heb momenteel de slechtste ervaring. Bij mij wil het helemaal niet werken. Momenteel knippert het systeem paars, maar het spelen met de gongmodule (zoals beschreven in de handleiding) verandert niets. Ik had ook een factory reset gedaan, om een ogenschijnlijk probleem op te lossen. Sinds die factory reset accepteert hij helemaal niets meer. Ik krijg een gedrag dat nergens beschreven staat. Ik denk dat de software in de war is geraakt door de factory reset. Dat zou niet mogen kunnen, De factory reset is toch een officiële functie van het systeem die in de handleiding beschreven staat, maar omdat het gedrag met die reset is veranderd is dit mijn vermoeden. Waarschijnlijk zit er een bug in die functie. Ik heb afgelopen weekend contact opgenomen met Netatmo, maar nog geen reactie teruggehad.

Ik denk ook dat de factory reset overbodig was. Maar mede omdat ik niet precies kon zien wat het systeem nu precies aan het does was, was destijds mijn conclusie dat het systeem de verkeerde gegevens had onthouden. Nu denk ik dat mijn telefoon niet goed verbinding maakte met de deurbel tijdens het instelproces, omdat mijn telefoon niet van netwerken zonder internettoegang houdt. Dan wil het overschakelen op 4G. Ik had dus 4G tijdelijk moeten uitzetten. Maar dat heb ik pas na de factory reset bedacht.

@Trendingtrees Misschien dat jullie daar nog wat in kunnen betekenen? Hoe sneller ik contact heb met Netatmo, hoe beter. Want het lijkt er dus op dat ik momenteel een defect systeem heb. Ik zit best wel vast. Ik ben ook wel bereid om eerst zoveel mogelijk lokaal dingen op te lossen, bijvoorbeeld als Netatmo zou zeggen "hier is een firmware, en met deze tool kan je die flashen". Maar ik moet toch iets van externe hulp in een of andere vorm hebben om verder te kunnen.

EDIT: Ik bedenk me trouwens dat het wellicht zou kunnen dat de reset de SD kaart corrupt heeft gemaakt. Wanneer ik thuis ben ga ik dat nog even checken. Wellicht dat daar iets is misgegaan.
Hier ook de Netatmo Smart Deurbel. Vrijdag aangekregen en direct al geïnstalleerd. Heb ook wel wat problemen gehad met de installatie; maar dat kwam omdat ik mijn eigen ESP8266-smart-deurbelsysteem helemaal moest 'verwijderen' om de deurbel te installeren. (vooral veel kabels moeten omleggen in mijn electriciteitskast). Anyhow, de handleiding goed gelezen, alle stappen uitgevoerd & testen maar.

Waar loop ik direct tegenaan? De Wifi-ontvangst is echt gewoon om te huilen. De app geeft me steeds de melding dat "Video niet beschikbaar, de verbinding met de camera is verbroken" en dat ik het netwerk opnieuw moet instellen. Dat heb ik dus inmiddels al 6 keer gedaan. Even een samenvatting van de afgelopen week:

13/11 - Product aangekregen & direct 3 uur geïnvesteerd voor installatie (eigen deurbel was geen standaard systeem, dus dat lagvolledig aan mijzelf)
14/11 - Video's komen laat binnen, en live beelden gaat niet. Extra AP van zolder gehaald en dichter bij de deurbel geplaatst. Netwerk deurbel opnieuw ingesteld.
15/11 - Nog steeds netwerkproblemen. AP (nog) dichter bij de deur geplaatst. Precies 1.5m van de deurbel zelf.
16/11 - Nog steeds netwerkproblemen. Op de website van Netatmo geven ze de volgende tips: Zorg dat als je meerdere netwerken hebt, verschillende SSID's gebruiken. Strange, but Ok, ik zal het maar uitvoeren. Vanaf nu heeft de deurbel een eigen AP met eigen SSID. Netwerk deurbel opnieuw ingesteld.
17/11 - AP praktisch op de voordeur gekleefd. No change in issues.
18/11 - Ticket aangemaakt bij Netatmo, want ik kan niets testen op de deurbel. Alle opties hebben netwerk nodig (logisch). Netwerk opnieuw instellen gaat als een fluitje, maar daarna kan ik niets...

Mijn excuses voor de rant, maar een deurbel zou toch niet zo moeilijk mogen doen?

• AiR60
Beeldscherm binnen! :) testen kan beginnen :)

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Nog een tipje.

Doordat je meedoet met een officiële actie van Tweakers, mag je gebruik maken van de status: Testpanel.
Als je het product krijgt via andere kanalen, dan zou de status bijvoorbeeld: Volledig gesponsord of Deel gesponsord zijn.

Check dit maar even voor je review @Mexel ;) sorry, die zin klopt niet, jij zit niet in het Testpanel, waardoor je status waarschijnlijk wel klopt. Oops.

[Voor 16% gewijzigd door Kiswum op 19-11-2020 22:04]

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Als er veel gebruik wordt gemaakt van screenshots, dan kan het een overdaad van plaatjes worden als je je review via een smartphone bekijkt (tip: zo'n 70% van Nederland bekijkt websites via een smartphone scherm). Als je gebruik maakt van thumbnails, dan kun je een review overzichtelijker houden.

Als je echt geavanceerd te werk gaat, dan kun je naast thumbnails, ook gebruik maken van lightboxes om een aantal foto's bij elkaar te zetten, zie hier een korte instructie die ik daarover heb geschreven:

Kiswum in "Handleiding "User Productreview" (draft)"

• Mexel

Mexel

In de Google meeting hadden @pclinde en ik het al over de Casemod compo bij Coolermaster, Toeval wil dat ik daar enkele foto`s nog van heb. Dit was in 2012.

https://tweakers.net/i/PCF-BXDsusFyvucOc5-P0BPYyAY=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E3prSku4H7v65J2Mq7qMSbVg.jpg?f=fotoalbum_small https://tweakers.net/i/iyXLwBja55ELVioI46lZ5yUpYjo=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6fDe00YkbKuk278NHCMLBxO9.jpg?f=fotoalbum_small https://tweakers.net/i/T5UkP5J5YdH8Sh-QdGNxnyzXF7w=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ywahj20ILFgbpa915Se51Csx.jpg?f=fotoalbum_small https://tweakers.net/i/8XPFLBJb2GqotvW6WuW3PRYfvR4=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FDcl9ZkUdFEQZVnIoCnLrbGc.jpg?f=fotoalbum_small

https://tweakers.net/i/aheBOUh2YHaxCgcwQNkfmWMCQT0=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RCRlhEbbD5WLn1F0cn0dV7hu.jpg?f=fotoalbum_small https://tweakers.net/i/tYBRdndH-tsRx3OC3tcCZwmXai8=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vrzZVpzcBKeAiSL10mCbYSbW.jpg?f=fotoalbum_small https://tweakers.net/i/RxR6gHLMubWr9ZSWj0xT6LzlMPQ=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kHMCtq9Rk48qN7snwNo18eWa.jpg?f=fotoalbum_small https://tweakers.net/i/gKT0UWfJKIOOIIVMPErYmmQdlHE=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ONT112znllL5BYePgfLHmkQ0.jpg?f=fotoalbum_small

https://tweakers.net/i/IclgD5i859GA75NVTaEFXC3h56M=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ul73TTT2oe8wjjHJ5mw31SGd.jpg?f=fotoalbum_small https://tweakers.net/i/6lt-sKz8blGqUWvZGJgdMc1z7pg=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5YC7g2PA03JwXEigbOMlKWGT.jpg?f=fotoalbum_small https://tweakers.net/i/yWuVMv2rFP5mJuaBeaGNA_GSIj8=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c1ugkldXJlPsZdx2OHmzWn8h.jpg?f=fotoalbum_small https://tweakers.net/i/SjKBpY7dR3m5tT27-hEesUCqXeA=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yeNDuWbAgKlz65uXXl8yNWKK.jpg?f=fotoalbum_small

https://tweakers.net/i/RnyOuzghSo4i4kMtbctS2E8Ov6A=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xJcJC47ZUzW4FSgA1gMWs5HW.jpg?f=fotoalbum_small https://tweakers.net/i/Hz7uq-cJ0VzIiQnaupjHh4IXmzw=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UoQG9ZDscFln0pOvdNsIUwWM.jpg?f=fotoalbum_small

• Robbiedobbie
  • Nu online
Ik ga maar eens beginnen met schrijven aan de review van de AOC. Al redelijk wat zitten testen, alleen freesync moet ik nog even uitvogelen. (Mijn eigen pc heeft nog een nvidia kaart die geen freesync wil doen)

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

@Trendingtrees Wanneer is het ook weer precies de bedoeling dat de reviews online staan? Ik word momenteel wel al geholpen door de mensen van Netatmo, maar tot dusver wil het nog niet werken. Dat kan het op tijd afhebben van een review nog wel eens lastig maken. Vooral omdat er nog een aantal testjes waren die ik wilde doen. Bijvoorbeeld het bewust in de router blokkeren van Netatmo servers, om een faillessement te simuleren. Mocht het bedrijf niet meer bestaan, dan is het wel fijn als de deurbel werkend blijft.

• Ventasus
De BenQ monitor is binnen! Het testen mag BEGINNEN :D

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
@Ventasus enjoy!!!Benieuwd naar de resultaten:-)

Tweakerella

• Ventasus
Ik ook :9

• Rumpelstiltskin
  • Laatst online: 24-03 20:05
Ventasus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:56:

[Afbeelding]
zo he das een mooie monitor!

• Ducktape7
Deze avond wat aan het testen geweest en een eerste deel van de review geschreven van de BenQ EX2510. Tot nu toe vooral positief verrast over de bouwkwaliteit van deze "gamer" monitor. De hoge refreshrate van 144Hz is eigenlijk best fijn tijdens thuiswerken (120Hz op m'n laptop), het wekt de illusie dat mijn werklaptop ineens vlot werkt?! Tijdens het gamen op mijn desktop met AMD RX 580 merkte ik het verschil met 60Hz nog niet heel erg, maar de variable refreshrate is wel heel fijn, ik merkte geen occasionele framedrops. Misschien moet ik toch maar eens een side-by-side comparison doen om beter te kunnen vergelijken.
Morgen overdag hopelijk wat betere foto's kunnen maken voor de review, meer licht doet wonderen.

• pclinde

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Ventasus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:56:

[Afbeelding]
Herkenbare foto-stijl. I like! :D Good luck!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

TERW_DAN schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:58:
Zoals het er naar uitziet wordt moggen de BenQ omgeruild, dan kan ik mooi komend weekend testen en foto's maken :)
Hmm, valt tegen. RMAstatus is dat er nog steeds geen vervanger binnen is. Ik hoop dat die er binnenkort wel is, nu valt er niet veel te testen.

• Ducktape7
Net even een ufotest op een monitor met 144Hz refresh rate proberen filmen met een smartphonecamera op 240fps. Best leuk om het zo goed te zien, maar het vloeiende 144Hz lijkt wel veel waziger (motion blur) op de gefilmde beelden dan in werkelijkheid. Enige tips om dit beter te kunnen filmen? Ik vermoed dat het vooral ligt bij de camera, maar wie weet kent iemand omwegen?

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-03 18:53
ik heb mn review van de Fritz!box online gezet. Poeh best lastig hoor! mn respect voor de echte reviewers was al superdik, maar is alleen nog maar groter geworden!
Ik vond het wel onwijs leuk om te doen!

Ik hoop in ieder geval dat ik iemand kan helpen met mn review

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | RTX 3080TI | Fractal Design Define R6 | Gigabyte Aorus FI32U | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 lightspeed

• Mexel

Mexel

beebie121 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:14:
ik heb mn review van de Fritz!box online gezet. Poeh best lastig hoor! mn respect voor de echte reviewers was al superdik, maar is alleen nog maar groter geworden!
Ik vond het wel onwijs leuk om te doen!

Ik hoop in ieder geval dat ik iemand kan helpen met mn review
Net gelezen en netjes hoor, mooi ook een tabel erin gegooid. Tevens zou ik zelf de onderdelen zoals conclusie / specs etc in een tabel te zetten, zodat je echt blokken krijgt in je review.

Meer over opbouw en tabellen staat hier [Work in progress] Handleiding gebruikersreviews 2.0

daar heb ik ook de tabellen eruit gehaald, en ben in mijn laatste review productreview: Ledvance Smart+ Flood 20W RGBW WiFi review door Mexel daarmee ook aan de slag gegaan, zzo om meer thumbnails te gebruiken en tabellen.

[Voor 28% gewijzigd door Mexel op 21-11-2020 17:26]

• joep doei
  • Laatst online: 23-03 15:20
Zo, ik heb mijn review ook online gezet. Het is mijn eerste review, nu maar hopen dat hij goed ontvangen wordt. Ik heb geprobeerd er een verhaal van te maken met informatie die je zou willen weten maar die je online niet zomaar vindt. het was leuk om te doen, maar wel veel werk.

http://serve.infoteur.nl

• Ducktape7
Ik vind niet zo snel terug hoe ik makkelijk enkele test video's in een review kan steken. Heeft iemand een goede verwijzing hiervoor?

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03 20:45

zwammen

In denial

zwammen schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:39:
Voor mij ook graag de link (Norton) :)
Ik quote mezelf maar even :D

nog geen link ontvangen om de review online te plaatsen, waarschijnlijk ergens vergeten bij de redactie?
Alvast bedankt!

This is not a signature

• jay123
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-03 13:31
Zijn er hier nog testers van de Netatmo deurbel die problemen hebben (hadden?) met de netwerkontvangst, die nu een oplossing hiervoor zouden hebben gevonden? Het is een mooi product, maar het zou natuurlijk leuk zijn als ik deze correct aan het werk krijg...

• Mexel

Mexel

Ducktape7 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:07:
Ik vind niet zo snel terug hoe ik makkelijk enkele test video's in een review kan steken. Heeft iemand een goede verwijzing hiervoor?
YouTube video upload en dan video invoegen.

code:
1
[VIDEO=,,"Ledvance Smart+ Flood 20W RGBW WiFi"]https://youtu.be/rZY2JRXL030[/VIDEO]

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 08:08
Leuk om de revieuws te lezen en de verschillende stylen te zien. Hier nog geen product ontvangen en dus nog geen update. Benieuwd hoelang dat nog gaat duren. Met de aankomende feestdagen en werk gaat het testen toch nog even een dingetje worden...

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Mexel schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:57:
[...]

YouTube video upload en dan video invoegen.

code:
1
[VIDEO=,,"Ledvance Smart+ Flood 20W RGBW WiFi"]https://youtu.be/rZY2JRXL030[/VIDEO]
Een kleine update hierop. Dit is voldoende:
code:
1
[VIDEO]https://youtu.be/rZY2JRXL030[/VIDEO]

Het stuk tekst is iets dat Youtube ertussen zet nadat de video is toegevoegd aan de review. Net als dat topics op Tweakers worden aangevuld met de titel zoals:

code:
1
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2027262

Testfest 2020

• zwammen

zwammen

In denial

DJ-Promo schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:55:
Hier Norton 360 for gamers geinstalleerd. Eerste indruk is positief!
Laatste keer dat ik het op een PC zag was denk ik 15 jaar terug. Was toen echt nog heavy voor je PC.
Merk nu helemaal niks afgezien van wat meldingen.

Zie Norton 360 for gamers niet in de tweakers pricewatch:

https://tweakers.net/beveiliging-en-antivirus/norton/

Wordt deze nog toegevoegd of kan ik aanvragen?
Kun jij die optie terugvinden voor Gamertag beveiliging? Ofwel kijk ik er grandioos over, ofwel zit het er bij mij niet in.

This is not a signature

• DJ-Promo
zwammen schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:29:
[...]

Kun jij die optie terugvinden voor Gamertag beveiliging? Ofwel kijk ik er grandioos over, ofwel zit het er bij mij niet in.
Ik zal even kijken is niet iets wat ik ben tegen gekomen.

• Haunting_Spirit
jay123 schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:24:
Zijn er hier nog testers van de Netatmo deurbel die problemen hebben (hadden?) met de netwerkontvangst, die nu een oplossing hiervoor zouden hebben gevonden? Het is een mooi product, maar het zou natuurlijk leuk zijn als ik deze correct aan het werk krijg...
Ik heb deze problemen ook maar nog niet opgelost.

Netatmo heeft contact met me opgenomen naar aanleiding van mijn berichten in dit topic en alles doorgenomen wat ik had gedaan en wat ik had geprobeerd. Conclusie voor nu: In Nederland werken veel deurbellen op 8 volt. Waarschijnlijk trekt de gong dit voltage daar net onder waardoor de module en de bel te weinig stroom krijgen en dus steeds de verbinding verliezen.

Ze sturen me nu een nieuwe gong op die wel goed zou moeten werken en dan zouden de problemen opgelost moeten zijn.

Ik kon het zeer waarderen dat ze contact zochten, dat doen niet veel bedrijven uit eigen beweging.

De review maar even afmaken na de nieuwe gong :).

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter

Tweakerella

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
https://tweakers.net/prod...anager/schrijven/1635210/

@zwammen ik was even te snel en enthousiast;-) maar via die link kun je de review schrijven!

Tweakerella

• DJ-Promo
zwammen schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:29:
[...]

Ik zie die niet terug maar weet ook niet wat Gamertag inhoudt?
Wel is het product toegevoegd : pricewatch: Norton 360 for Gamers

• AiR60
Er wordt al aardig gereviewd zie ik :)

Ik heb de Benq EX2510 al een paar dagen op m'n bureau hangen.
Paar dingen die me bij dit scherm opvallen (ik heb normaal een 24 inch Dell nog naast mn 34 inch LG curved wide....
Wat mij opvalt is dat de voet enorm is, hij is wel stabiel, maar de wand waartegen mijn bureau staat en het beeldscherm dus ook, zorgt ervoor dat het beeldscherm niet zo ver naar achteren kan.

Wat wel heel fijn is dat hij alle kanten op kan bewegen, omhoog, omlaag, links/rechts/boven/onder kantelen.
Ik doe de afgelopen dagen er "normaal" werk mee, resolutie is prettig maar 1920x1080 ... volstaat... ik had liever een hogere resolutie gezien..

Maar dat terzijde, ik ben nieuwsgierig ook naar de meningen van de mede Benq EX2510 testers :)

• Gorlimtouk
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-02 17:57
Dit weekend op zondag de eerste keer een langere fietstocht en goede daglicht-foto's kunnen maken (100km) op de Ampler Stout, waardoor ik nu eindelijk de voor mij belangrijke input en 'feel' heb voor de ampler stout boven de korte 10km ritjes doordeweeks.
en de app die bij de fiets hoort/mee in te stellen is actief gebruikt en gekeken wat er te tweaken valt als je meer dan de "out of the box' instelling hebt.

productreview: Ampler Stout review door Gorlimtouk
Ik snap nu wel hoe je aan even 100 foto's kan komen (^-^)'

• zwammen

zwammen

In denial

DJ-Promo schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:37:
[...]

Ik zie die niet terug maar weet ook niet wat Gamertag inhoudt?
Wel is het product toegevoegd : pricewatch: Norton 360 for Gamers
Hij monitort het darkweb voor vermeldingen van jouw ingevulde gamertags. Ik heb deze optie niet met mijn ontvangen productkey, dus kan dit jammer genoeg niet testen.

Jij hebt deze functie waarschijnlijk ook niet dan ^^

This is not a signature

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Wel, ik ga een nieuwe Netatmo krijgen, want met dit setje gaat het hem gewoon niet meer worden. De nieuwe is door henzelf getest, dus als dat ook niet goed gaat weet ik het ook niet meer. Kan ik binnenkort toch weer aan het testen.

Ik denk nu dat ik in mijn review niet al teveel woorden vuil zal maken aan dit gebeuren. Ik zal het wel noemen, maar je kan de goed werkende versie niet afrekenen op een DOA. Normaliter is dat een kwestie van pech. Ik heb wat vermoedens, maar die kan ik natuurlijk moeilijk testen. Uiteindelijk was het ook geen normaal gedrag van het apparaat.

• Haunting_Spirit
Balen Amanoo. Fijn dat je een nieuwe gaat krijgen. Hopelijk werkt die wel in 1 keer goed.
Wel opvallend dat van de vier bellen in het testfest er slechts 1 was die direct goed werkte.

• DJ-Promo
zwammen schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:52:
[...]

Hij monitort het darkweb voor vermeldingen van jouw ingevulde gamertags. Ik heb deze optie niet met mijn ontvangen productkey, dus kan dit jammer genoeg niet testen.

Jij hebt deze functie waarschijnlijk ook niet dan ^^
Nee niet gezien, klinkt wel goed.
Vanavond even een stuk proberen te maken van de review, heb nu al wat ervaring met het pakket.

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Haunting_Spirit schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:47:
Balen Amanoo. Fijn dat je een nieuwe gaat krijgen. Hopelijk werkt die wel in 1 keer goed.
Wel opvallend dat van de vier bellen in het testfest er slechts 1 was die direct goed werkte.
Dat is wel opvallend ja. Kan nog steeds een extreem geval van pech zijn, maar ja.

Ik ben nog niet helemaal overtuigd dat het niet deels een fout van mij was. Het is namelijk vooral raar gaan doen nadat ik een factory reset deed. Maar dat zou ook niet mogen.

• Tournataka
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-03 14:45
Vandaag dan eindelijk eens een momentje gevonden om het eea te testen aan de Samsung T7 Touch. Hopelijk voor het einde van de week de review online :)

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-03 17:39
Finally! Mijn fiets is binnen :D.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Zaterdag komt de vervangende monitor binnen. Dus hopelijk kan ik komend weekend lekker gaan testen.

• DJ-Promo
Wordt een aardige lap tekst over Norton 360 for Gamers. Moet even gaan kijken hoe ik het overzichtelijk krijg. Zijn veel functies aanwezig die ik wil uitlichten.

• Freeze-Oh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-10-2021
Hier nog steeds geduldig wachten op de Dynabook.... zou rond 7 December binnen moeten komen.
toch wel een beetje jammer dat het zo laat is.. de 'rest' is dan waarschijnlijk al wel klaar met de reviews

• RangerBoBNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-03 21:34
@DJ-Promo Bedoel je dan bijvoorbeeld VPN?

Je zal ergens moeten uitkomen tussen "VPN doet het" en "Alles controleren voor alle mogelijke servers".
Maar zijn al die details niet teveel als 95% van de lezers alleen wil weten dat de VPN functie "gewoon goed werkt"?

Vind dit vooral voor de extra's (VPN, Cloud back-up, Password Manager) lastig, is toch niet waarom je iets van Norton koopt.

• DJ-Promo
RangerBoBNL schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:05:
@DJ-Promo Bedoel je dan bijvoorbeeld VPN?

Je zal ergens moeten uitkomen tussen "VPN doet het" en "Alles controleren voor alle mogelijke servers".
Maar zijn al die details niet teveel als 95% van de lezers alleen wil weten dat de VPN functie "gewoon goed werkt"?

Vind dit vooral voor de extra's (VPN, Cloud back-up, Password Manager) lastig, is toch niet waarom je iets van Norton koopt.
Ja VPN, Password manager, safecam, backup, performance en natuurlijk de virusscanner en firewall.

• Haunting_Spirit
Na de andere gong van Netatmo ontvangen te hebben kon ik mijn review afronden.

Hierbij de link. Puntjes van verbetering hoor ik graag.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee