Toon posts:

Tweakers Oktober Testfest 2021 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:

• Trendingtrees
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 08:36

Trendingtrees

Projectmanager Tweakers Partners
Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Romeowhite
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 28-11-2022

Romeowhite

• LuukaLike
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-03 23:02

LuukaLike

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 22:17

Moonsugar

Bij het Tweakers Testfest starten we zoveel mogelijk testpanels tegelijk en maken we van het testen één groot feest. Ben je dol op netwerkapparatuur of meer op monitoren? Heb je al heel vaak een gebruikersreview geschreven of nog nooit? Dat laatste is geen probleem, het Tweakers Testfest is er voor iedereen!

Dit topic gebruiken we voor status-updates, voor vragen en voor al die andere dingen waar je niet uitkomt bij het maken van je review. Heel veel plezier en succes! d:)b

Inschrijven kan tot en met 22 september 12.00 uur en kan middels deze link. Winaars krijgen uiterlijk 23 september een mail als ze het geworden zijn (check je spam!).

Mocht je meer informatie willen lezen over het Tweakers Oktober Testfest klik dan hier.

:9B :9B :9B :9B :9B :9B :9B

[Voor 9% gewijzigd door Trendingtrees op 14-09-2021 12:40]

Tweakerella

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Leuke actie allereerst.

Is bij de pricewatch: be quiet! Shadow Rock Slim 2 ook de AM4 adapter aanwezig/beschikbaar? https://www.bequiet.com/en/contact/coolermounting

Wil je namelijk dolgraag testen mocht ik uitgeloot worden.

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
Ik zal dit eens vragen aan de klant voor je!

Tweakerella

• Helium-3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-03 20:00
Wat een gave apparatuur doet er weer mee deze editie! Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen, ik heb mijzelf ook aangemeld voor een aantal van de opgegeven artikelen. Goed om te zien ook dat Tweakers echt leert van community feedback, en dat ze het geheel opvrolijken met goodie bags en waardebonnen voor de moeite! Veel success iedereen!

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter

@corporalnl dit kreeg ik terug. Beantwoord dit je vraag?

Tweakerella

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:46
@Trendingtrees Geen idee of het hier hoort, maar een kleine opmerking.
Op deze pagina (actievoorwaarden): https://tweakers.net/part...21/1568/actievoorwaarden/
is er sprake van "Winnaars krijgen uiterlijk 23 november 2021 bericht via e-mail. Niet-winnaars ontvangen geen bericht."
Dit lijkt in tegenspraak met andere pagina's waar sprake is van 23 september.
Misschien best zorgen dat de informatie overal dezelfde datum geeft.

• corporalnl
  • Nu online
Zeker, meer zelfs dan dat :) bedankt!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:12

Pazo

Mroaw?

Erg leuke actie, lijkt me leuk om mee te doen.
KVM switches laat ik links liggen, heb net een pricewatch: Aten 3-poorts USB-C DisplayPort Hybrid KVMP-switch in huis, dus dat hoef ik niet te testen / hebben.
In de overige producten wel geïnteresseerd :)

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het Testfest vorig jaar was erg leuk, hoop dat ik dit jaar ook weer mee kan doen. Weer een leuke selectie aan producten in ieder geval :)

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:02
Heb me aangemeld voor de Logitech draadloze toetsenbord en muis combinatie. Ik gebruik normaliter een trackball (al jaren alle versies van Logitech in huis gehaald) maar soms wil mijn pols ook wel wat anders. Eens kijken of dit ook lekker werkt icm met mijn raceseat.

• Renshetmens
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-11-2022
Leuke actie! Ben benieuwd wat voor diverse use-cases we zullen gaan zien doordat we een random groep selecteren!

• DeckDekk
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02:33
Hele toffe actie! Ben benieuwd hoe de producten bevallen. Zitten mooie dingetjes bij!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-03 15:44
En ik neem aan dat bij de QNAP NAS je zelf twee hardeschijven moet hebben? Of worden deze ter test uitgeleend?

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:05

NSG

Je weet niks!

Fitzer schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:46:
En ik neem aan dat bij de QNAP NAS je zelf twee hardeschijven moet hebben? Of worden deze ter test uitgeleend?
Hier zou ik ook graag antwoord op willen, heb jij meer info @Trendingtrees ?

• sh4rp88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-02 20:38
Wederom mooie producten,, hoop dat ik dit jaar mag deelnemen met het testfest.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ontving vandaag een email dat ik de pricewatch: be quiet! Shadow Rock Slim 2 mag gaan testen. Het gaat interessant worden in een fractal design node 202 met AM4 setup. Het onderdeel modden gaat wel lukken als ik van Be quiet een aangevraagde AM4 mounting kit ontvangen heb.

Want ik las in de pricewatch dat de ondersteunde socket enkel Intel betreft. Een Google search gaf dat Be quiet ook een AM4 mounting kit heeft. In reviews lees ik dat het zowel een Intel als AM4 bevestiging in the box heeft. Dan ga ik hem mooi testen met kap van de Node 202 eraf. Dan heb ik geen last van de hoogte limitatie ;)

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Joosie200 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:22:
Ik ontving vandaag een email dat ik de pricewatch: be quiet! Shadow Rock Slim 2 mag gaan testen. Het gaat interessant worden in een fractal design node 202 met AM4 setup. Het onderdeel modden gaat wel lukken als ik van Be quiet een aangevraagde AM4 mounting kit ontvangen heb.

Want ik las in de pricewatch dat de ondersteunde socket enkel Intel betreft. Een Google search gaf dat Be quiet ook een AM4 mounting kit heeft. In reviews lees ik dat het zowel een Intel als AM4 bevestiging in the box heeft. Dan ga ik hem mooi testen met kap van de Node 202 eraf. Dan heb ik geen last van de hoogte limitatie ;)
Volgens Trendingtrees in "Tweakers Oktober Testfest 2021" zit de AM4 mounting er ook bij.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:07

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Joosie200 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:22:

Zo te zien wordt dat gewoon meegeleverd: Trendingtrees in "Tweakers Oktober Testfest 2021"

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• DeckDekk
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02:33
Ah, net buiten de boot gevallen. Maar succes voor de anderen met testen van de producten! Als er nog iemand uitvalt hou ik mij aanbevolen ;)

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
Hoi allemaal!!!!

We zijn zojuist live gegaan met het eerste recapp artikel waar we de bevindingen van de testers van het testpanel van iiyama, western digital en aten benoemen. Binnenkort gaan we live met het artikel waarin we de reviews van de overige testpanels benoemen.

En we noemen het ook in dit artikel maar de goodies komen er aan dus no worries (er is wat vertraging in de levering.....).

plan: Tweakers Testfest – Dit vinden testpanelleden van de deelnemende producten

Tweakerella

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Top, fijn dat de reviews online staan. Ik zie zelf het volgende:
2x +0
7x +1
5x +2
0x +3

Ik denk dat niemand een product gaat kopen aan de hand van een +0 of een +1 review. Aangezien het hele oktober testfest draait om exposure voor bedrijven en "wat lol" voor de community, heeft maar 33% van de reviews daadwerkelijke overtuigingskracht om mensen aan te sporen iets te laten kopen en is daarmee ook nuttig voor de fabrikant. Hoe denkt tweakers dit in de toekomst te kunnen verbeteren? Want ik heb zo'n idee dat fabrikanten hier in de toekomst mogelijk niet meer echt om staan te trappelen.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

De grote vraag is, kloppen al die scores met hetgeen wat gemiddeld is op Tweakers?
De eerste die ik aanklik zit tussen de 1 en 2 in. Als het een nieuwe reviewer is, dan zou ik het naar boven afronden, dus wordt het een +2.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Frozen schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 12:18:
Top, fijn dat de reviews online staan. Ik zie zelf het volgende:
2x +0
7x +1
5x +2
0x +3

Ik denk dat niemand een product gaat kopen aan de hand van een +0 of een +1 review. Aangezien het hele oktober testfest draait om exposure voor bedrijven en "wat lol" voor de community, heeft maar 33% van de reviews daadwerkelijke overtuigingskracht om mensen aan te sporen iets te laten kopen en is daarmee ook nuttig voor de fabrikant. Hoe denkt tweakers dit in de toekomst te kunnen verbeteren? Want ik heb zo'n idee dat fabrikanten hier in de toekomst mogelijk niet meer echt om staan te trappelen.
Ik denk dat het voor de fabrikanten niet echt om de reviews te doen is (zeg ik, als iemand die ook meegedaan heeft met een review), maar dat de exposure op drie verschillende momenten voor hen veel meer waard is. Vijf beeldschermen kost een fabrikant weinig, een advertentie runnen in de krant voor een dag kost ze waarschijnlijk het veelvoudige, terwijl dit veel directere exposure is bij ook nog eens hun specifieke doelgroep. Daarnaast komt een bedrijf door mee te doen positief in het licht, wat hen ook wat waard is.

Ik moet zeggen dat ik zelf ook wat moeite had om de review uitgebreid te schrijven. Verschillende topics had ik zelf gewoon niet de equipment voor in huis om echt heel in-depth iets over te kunnen zeggen. Ik heb daarom mijn eigen usercase uitgelegd, waarbij het scherm een mooie toevoeging is, maar niet per se een must. Veel van de +2/+3 reviews dienen minimaal nog wat extra's te kunnen bieden door nog een stapje dieper te gaan, wat gewoon door tijd en het gebrek aan specifieke hardware niet voor iedereen is weggelegd. Maar daarvoor in de plaats krijg je wel een eerlijke en voor de mainstream (wat we moeten accepteren dat tweakers doelgroep deels is geworden) gebruiker een prima review.
En daarnaast, een product met vijf reviews met uiteindelijk een X aantal sterren als gevolg gaat wel degelijk mensen een beeld geven of ze wel of niet over willen gaan op een koop, wellicht alleen jou niet. ;)

Dus ik denk dat je verwachtingen wat te hoog zijn geweest ("Heb je al heel vaak een gebruikersreview geschreven of nog nooit? Dat laatste is geen probleem, het Tweakers Testfest is er voor iedereen!")
En voor de fabrikanten hoef je je echt geen zorgen te maken, adverteren direct naar je gebruikers gaat nooit stoppen.

• WebHawk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-03 21:36

WebHawk

Klaphark

Het was erg leuk om mee te doen en de Aten CamLive te reviewen. Het product kwam (vooral door mijn fulltime baan icm de pakketbezorging) vrij laat binnen waardoor ik weinig tijd had om hem goed te reviewen. Daardoor kon ik niet de kant op die ik eigenlijk op wilde met de review, maar nu ik het een paar weken later teruglees ben ik toch best tevreden :D

Hoi trouwens

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
Hallo allemaal!

Hierbij even een snelle update omtrent de goodiebag. Vertragingen in de bestelling in combinatie met het thuiswerkbeleid ivm corona zorgt ervoor dat het allemaal iets langer duurt dan gepland. Maar deze week ga ik naar kantoor om de verzending in orde te maken. Dus weet dat het eraan komt.

Verder lees hier nog het laatste artikel waarin we een samenvatting geven van de geteste producten: https://tweakers.net/plan/3338/tweakers-testfest-dit-vinden-testpanelleden-van-laatste-deelnemende-producten.html

[Voor 10% gewijzigd door Moonsugar op 23-11-2021 11:48]

Tweakerella

• WebHawk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-03 21:36

WebHawk

Klaphark

Bezorging van pakketten is in mijn appartementencomplex met externe brievenbus en een coronapandemie een lastig dingetje geworden tegenwoordig, dus ik hou altijd graag de vinger aan de pols als ik dingen verwacht, zeker als het iets van waarde is. Verwacht je t.z.t. een track/trace code te kunnen sturen of in ieder geval een bevestiging dat de bag is verzonden? Dan weet ik dat ik mijn ogen open kan houden :)
Trendingtrees schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:12:
Verder lees hier nog het laatste artikel waarin we een samenvatting geven van de geteste producten:
Leuk om ook de andere reviews eens te lezen!

Over mijn eigen review was ik na publicatie eigenlijk best ontevreden (ik wilde een andere kant op met het verhaal), maar nu ik hem een tijdje later teruglees zie ik dat ik de indrukken die ik had goed heb weergegeven en daar gaat 't uiteindelijk om :)

Hoi trouwens

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
Goed dat je even een berichtje stuurt! Ik ga ervoor zorgen dat je een track and trace krijgt.

En goed om te horen dat je bij het teruglezen tevreden bent:-)

Tweakerella

• Ghetto
  • Laatst online: 17-02 15:37
Trendingtrees schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:12:
Hallo allemaal!

Hierbij even een snelle update omtrent de goodiebag. Vertragingen in de bestelling in combinatie met het thuiswerkbeleid ivm corona zorgt ervoor dat het allemaal iets langer duurt dan gepland. Maar deze week ga ik naar kantoor om de verzending in orde te maken. Dus weet dat het eraan komt.

Verder lees hier nog het laatste artikel waarin we een samenvatting geven van de geteste producten: https://tweakers.net/plan/3338/tweakers-testfest-dit-vinden-testpanelleden-van-laatste-deelnemende-producten.html
Hij is inmiddels binnen. Bedankt voor de superleuke goodiebag! :) :)

Through the fire and flames

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee