Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Testfest 2020

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Trendingtrees
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 26-02 13:27

Trendingtrees

Projectmanager Tweakers Partners
Topicstarter
Mede-auteurs:
  • LuukaLike
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 22-02 15:45

LuukaLike

• Moonsugar
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online

Moonsugar

Bij het Tweakers Testfest starten we zoveel mogelijk testpanels tegelijk en maken we van het testen één groot feest. Ben je dol op netwerkapparatuur of meer op monitoren? Heb je al heel vaak een gebruikersreview geschreven of nog nooit? Dat laatste is geen probleem, het Tweakers Testfest is er voor iedereen!

Dit topic gebruiken we voor status-updates, voor vragen en voor al die andere dingen waar je niet uitkomt bij het maken van je review. Heel veel plezier en succes! d:)b

Inschrijven kan tot en met 4 november 12.00 uur en kan middels deze link.

Mocht je meer informatie willen lezen over het Testfest klik dan hier.

Tweakerella

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14:52
Zijn de winnaars al bekend?

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
De winnaars krijgen uiterlijk vandaag bericht! Dus let goed op de mailbox:-)

Tweakerella

• Ventasus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 09-02 16:55
Vergeet niet om in je ongewenste mail te kijken, daar kwam die van mij terecht :)

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14:52
Shit weer niet gelukt om mee te doen ;)

Succes met het testen aan de gelukkigen!

• oneesars
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 13:45
Helaas "deze actie laten we aan je voorbij gaan Oneesars" Wellicht een volgende keer. De rest happy testing!

• sh4rp88
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 18-01 11:44
Iedereen veel plezier met testen laten er mooie reviews ontstaan :)

• Wolliebolly
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 13-02 08:16
Ik mag de Dynabook X30-L-J-118 gaan testen. Heb er enorm veel zin in! Gedurende de test periode zal ik hier soms wat updates geven :)

• beebie121
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 13:33
Ik mag de FRITZ!Box 7590 & FRITZ!Repeater 2400 testen! echt geweldig!

Heb er heel veel zin in!

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | GTX 1080TI | Fractal Design Define R6 | Asus RoG Swift PG278Q | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 Proteus Core

• nooberke
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 15:21
beebie121 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:30:
Ik mag de FRITZ!Box 7590 & FRITZ!Repeater 2400 testen! echt geweldig!

Heb er heel veel zin in!
Zelfde hier!

Is kijken of het lukt om de Experiabox overbodig te maken

Enige wat een beetje vreemd is dat ons product als "set" niet eens in de Pricewatch staat:
serie: Fritz!Mesh

Daar lijkt enkel de "Duitse" versie aanwezig te zijn. :o

• beebie121
nooberke schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:34:
[...]

Zelfde hier!

Enige wat een beetje vreemd is dat ons product als "set" niet eens in de Pricewatch staat:

Dat klopt! ik heb hem wel gevonden als los product pricewatch: AVM FRITZ!Box 7590 (Internationale versie)

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | GTX 1080TI | Fractal Design Define R6 | Asus RoG Swift PG278Q | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 Proteus Core

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15:58
Ik ga aan de slag met Norton 360 for Gamers. Wordt een uitdaging van software een review te schrijven.

• revolised
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18-02 15:37
Wolliebolly schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:04:
Ik mag de Dynabook X30-L-J-118 gaan testen. Heb er enorm veel zin in! Gedurende de test periode zal ik hier soms wat updates geven :)
Hey wat grappig, ik ook! Wellicht wat tips & trucs uitwisselen als ie binnen is?

• jay123
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 28-02 17:34
Yes! De Netatmo slimme deurbel mag ik gaan testen! Net op tijd, want ik had mijn eigen esp8266 + camera + home assistant + .... -slimme deurbel systeem in orde. Nu nog kijken op welke punten hij beter is of waar het toch nog steken laat vallen.

• jefjef
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:39

jefjef

learning by doing

nooberke schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:34:
[...]

Zelfde hier!

Ook ik mag deze ste gaan testen hopelijk zal deze mijn experiabox en 4 experia wifi punten goed gaan vervangen!

• Haunting_Spirit
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-02 13:54
jay123 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:57:
Yes! De Netatmo slimme deurbel mag ik gaan testen! Net op tijd, want ik had mijn eigen esp8266 + camera + home assistant + .... -slimme deurbel systeem in orde. Nu nog kijken op welke punten hij beter is of waar het toch nog steken laat vallen.
Ook ik mag deze slimme deurbel testen.
Heb al diverse reviews gelezen van andere modellen van Netatmo waar soms nog wel wat puntjes waren. Dat zijn dan mooie punten om te kijken of dat inmiddels aangepast en/of verbetert is.

Ben zeer benieuwd.

• Facerafter
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15:02
Ik ben één van de gelukkigen die de pricewatch: AOC C24G2U/BK Rood, Zwart mag gaan testen :)

• Robbiedobbie
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15:09
Ik ook! Kunnen we misschien wat tips en tricks uitwisselen ;)

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Nu online
Ik mag als één van de testers de pricewatch: Iiyama ProLite XUB2492HSN-B1 Zwart uit proberen! :D

Bij de specs in de pricewatch staat het niet, maar hij heeft blijkbaar ook een USB-C aansluiting voor power, video en lan. Ben erg benieuwd of dit een beetje goed werkt met m'n laptop. Met mijn eigen scherm (Samsung ultrawide) is het niet echt geweldig namelijk, valt af en toe weg. Kan ik eens onderzoeken of het nu aan de laptop of het scherm ligt, of misschien wel aan de kabel :+

• nooberke
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 15:21
Dat is enkel de modem/router, ik zou eigenlijk verwachten dat ze willen dat we specifiek op het "Mesh" stuk ingaan aangezien van de modem/router er al een aantal stevige reviews staan en dit juist om een "Mesh" set gaat.

• beebie121
nooberke schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:05:
[...]

Dat is enkel de modem/router, ik zou eigenlijk verwachten dat ze willen dat we specifiek op het "Mesh" stuk ingaan aangezien van de modem/router er al een aantal stevige reviews staan en dit juist om een "Mesh" set gaat.
ja klopt hoor. maar ik kan idd geen combi vinden zoals jij al aangaf.
kan het mooi met mn huidige mesh vergelijken.

• Electromonkey
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 11:57
Tankiej schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:55:
Ik mag als één van de testers de pricewatch: Iiyama ProLite XUB2492HSN-B1 Zwart uit proberen! :D

Bij de specs in de pricewatch staat het niet, maar hij heeft blijkbaar ook een USB-C aansluiting voor power, video en lan. Ben erg benieuwd of dit een beetje goed werkt met m'n laptop. Met mijn eigen scherm (Samsung ultrawide) is het niet echt geweldig namelijk, valt af en toe weg. Kan ik eens onderzoeken of het nu aan de laptop of het scherm ligt, of misschien wel aan de kabel :+
Hier nog één! Ik was ook positief verrast door de USB-C aansluiting, de pricewatch klopt inderdaad niet. Vind het ook wel leuk want i.c.m. mijn MacBook heb ik ook daadwerkelijk behoefte aan zo'n opstelling.

We zien elkaar zaterdag, zin in! :)

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik ga aan de slag met pricewatch: BenQ Mobiuz EX2710 Zwart
Ben erg benieuwd. De monitoren die ik zelf heb staan zijn juist gericht op allround goed werken, groot en hoge resolutie. Dit scherm is een flinke stap terug in resolutie en een stapje terug in de grootte waar ik normaal mee werk, maar wel heel veel sneller dan de schermpjes waar ik naar kijk. Dus ga even wat games opzoeken die ik op een lekker hoge FPS kan draaien om te kijken hoe dat verschil aanvoelt.

Ik weet dat de producten via de leverancier verstuurd worden, maar weet iemand of de planning is dat we het op de 14e hebben, of wellicht al iets eerder in de week?

Benq Mobiuz EX2710 monitor review

• zwammen
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 28-02 21:36

zwammen

In denial

Ik ga Norton 360 for Gamers testen.

Ik ben benieuwd! :D

This is not a signature

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
zwammen schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:30:
Ik ga Norton 360 for Gamers testen.

Ik ben benieuwd! :D
Ik ook! Wat gebruik je nu? Ik de standaard Windows Security.

• zwammen

zwammen

In denial

DJ-Promo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:35:
[...]

Ik ook! Wat gebruik je nu? Ik de standaard Windows Security.
Idem! Dus eens zien of Norton wat meer oppikt ;)

This is not a signature

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
De AVM pakketten zijn vandaag verstuurd en worden morgen en overmorgen bij de testers aangeboden.

Morgen zal ik de Track & Trace codes vesturen naar de desbetreffende testers. En ik zal eens kijken wanneer en of ik kan zien wanneer de andere producten bij de testers aankomen:-)

en @Electromonkey @Tankiej ik zal eens kijken naar de specs vs PriceWatch

Tweakerella

• hottestbrain
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 27-02 13:52
Ik mag een Ampler Curt testen. Nou heb ik nog nooit electrische fiets gereden (wel stepjes), dus mochten er tweakers zijn die specifieke dingen getst willen hebben, schroom niet om mij te vragen ;-)

• Quad
  • Laatst online: 15:50

Quad

Selectief doof

Wat leuk, ik ook! :)

CC @Robbiedobbie

[Voor 3% gewijzigd door Quad op 11-11-2020 09:28]

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓
PVOutput

• beebie121
En ik heb vandaag mijn pakket gekregen! ben nu nog aan het werk maar ga er vandaag eens naar kijken en alvast wat foto's maken.
Mijn eerste review maar ik wil heel graag een mooie goede review maken met foto's etc.

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
Hierbij even een update mbt de verzending van de producten.

AVM: de track and trace is gedeeld met de deelnemers
AMPLER: klant neemt contact met jullie op over de levering
AOC: worden morgen verstuurd en dan kan ik de track and trace delen
BENQ: ik ontvang spoedig de track and trace en doe mijn uiterste best om het product zo snel mogelijk bij de testers in huis te krijgen. Let op hier is wel sprake van roulatie.
DYNABOOK: ik ontvang spoedig de track and trace en doe mijn uiterste best om het product zo snel mogelijk bij de testers in huis te krijgen
IIYAMA: de eerste twee testers zullen voor het weekend het product ontvangen. De overige testers heb ik een mail gestuurd wanneer zij het product kunnen verwachten (ivm roulatie).
NETATMO: de track and trace is gedeeld met de deelnemers
NORTONLIFELOCK: alle deelnemers hebben de code ontvangen
SAMSUNG: worden morgen verstuurd en dan kan ik de track and trace versturen

Let me know als er nog vragen zijn!

Tweakerella

• runeazn
  • Laatst online: 19-02 11:40
Leuk ik mag de FRITZ!Box 7590 & FRITZ!Repeater 2400 testen, heb hem vandaag al ontvangen!

• jefjef

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:20:
[...]

Ook ik mag deze ste gaan testen hopelijk zal deze mijn experiabox en 4 experia wifi punten goed gaan vervangen!
Pakket is binnen, installatie is a mesh... eindelijk met google translate aan de praat gekregen. alleen nog geen internet en geen telefoon. Het is dus de duitse versie. Iemand gelukt een internationale FW op te zetten? e iemand gelukt deze ook aan de praat te krijgen?

• AiR60
  • Laatst online: 18-02 16:54
Hoi allemaal, Ik mag een beeldscherm gaan testen (BenQ :) )

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
Ik ook. *O*

• PeaceNlove
Haunting_Spirit schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:25:
[...]

Ook ik mag deze slimme deurbel testen.
Heb al diverse reviews gelezen van andere modellen van Netatmo waar soms nog wel wat puntjes waren. Dat zijn dan mooie punten om te kijken of dat inmiddels aangepast en/of verbetert is.

Ben zeer benieuwd.
Heel benieuwd naar de reviews, heb deze al besteld bij Netatmo, maar de levertijd is meer dan een maand en overal uitverkocht

• neos1991
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-02 20:33
Hallo iedereen,
Ik ben ook één van de gelukkigen die de AOC C24G2U/BK Rood, Zwart mag gaan testen.
Ik kom van een lg ultra wide 34 inch met 144hz dus ben erg benieuwd vooral omdat mijn voorkeur altijd op ips zat kan nu mooi naast elkaar controleren of ik veel verschil zie. Nog niet heel ervaren dus ik zal zeker dit forum in de gaten houden. Wellicht ook handig dat alle testers van dit scherm een eigen topic hebben zodat we daar dingen kunnen delen? Of denk ik te veel in silo’s?

• Rumpelstiltskin
  • Laatst online: 20-02 23:51
Whoohoo. Ik heb vandaag de pricewatch: Iiyama ProLite XUB2492HSN-B1 Zwart in ontvangst mogen nemen.

Zodirect even installeren en morgen al een hele dag (thuiwerken) testen. Ik ben benieuwd!

• Electromonkey
De iiyama vanmiddag mogen ontvangen! Van het weekend aansluiten en testen, zin in :).

Mooi scherm moet ik zeggen, de rest lezen jullie later :p.

• Baddie09
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:34
Trendingtrees schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:18:

BENQ: ik ontvang spoedig de track and trace en doe mijn uiterste best om het product zo snel mogelijk bij de testers in huis te krijgen. Let op hier is wel sprake van roulatie.
DYNABOOK: ik ontvang spoedig de track and trace en doe mijn uiterste best om het product zo snel mogelijk bij de testers in huis te krijgen
IIYAMA: de eerste twee testers zullen voor het weekend het product ontvangen. De overige testers heb ik een mail gestuurd wanneer zij het product kunnen verwachten (ivm roulatie).

Is er ook al zicht op wanneer de SanDisk Extreme Portable SSD V2 1TB verzonden gaat worden? Dank.

• Ventasus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 09-02 16:55

Ik dacht dat de BENQ monitoren geen roulatie was? of zie ik iets over het hoofd?https://tweakers.net/partners/testfest2020/1294/faq/

• evd
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 15:22
Hallo allemaal, net als een redelijk aantal anderen mag ook ik de AOC C24G2U/BK gaan testen! Ik werk momenteel thuis via een 27 inch 1440p scherm (60hz) en mijn 12.9 inch iPad als secundair scherm (Wij werken in een VDI omgeving via MacBooks).

Omdat ik hem ook voor thuiswerken wil testen heb ik maar even een usb c naar displayport kabel gekocht. Ik vernam via de site van AOC dat ze nog werken met een oudere HDMI en oudere Displayport, wat geen ramp is maar toch enigszins jammer. Daardoor werkt 165 hz alleen via Displayport.

Anyhow, nog geen track and trace ontvangen dus hoop dat hij snel binnenkomst ! Succes met testen allemaal en tot zaterdag :)

• lgrijsen
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01-02 11:48
Tof, ik ga de AOC C24G2U/BK testen. Wordt mijn eerste review sinds lange tijd!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Iser al een pagina aangemaakt om problemen inzake installatie te melden?

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
@Ventasus ik heb vanmiddag met de klant gebeld en aanvankelijk zou het roulatie zijn MAAR ze hebben extreem hun best gedaan en het wordt geen roulatie! Wel is het zo dat de levertijd ietsjes langer is. Hoelang dat weet ik hopelijk morgen!

Tweakerella

• Ducktape7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17-02 13:06
Ik mag de BenQ 25" testen. Voor het eerst een high refresh rate monitor testen (sinds ik mijn game pc heb), ook al is de grootte of resolutie niet vernieuwend (25", 1080p). Toch benieuwd, en kan mooi vergelijken met mijn vorige 3 reviews van monitoren (waarvan 2 ook via tweakers mogen reviewen).

• PeaceNlove

Heb nog geen T&T code voor de AOC monitor ontvangen. Klopt dat?

• evd
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 15:22
PeaceNlove schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:02:
[...]

Heb nog geen T&T code voor de AOC monitor ontvangen. Klopt dat?
@PeaceNlove Ik werd zojuist gebeld dat de monitor ‘persoonlijk’ geleverd wordt uit Amsterdam (kan ik een koerier zijn, maar zo klonk het niet). Misschien dat jij vandaag of morgen ook een telefoontje krijgt.

• PeaceNlove
evd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:09:
[...]

@PeaceNlove Ik werd zojuist gebeld dat de monitor ‘persoonlijk’ geleverd wordt uit Amsterdam (kan ik een koerier zijn, maar zo klonk het niet). Misschien dat jij vandaag of morgen ook een telefoontje krijgt.
Inmiddels ben ik ook gebeld en op de minuut nauwkeurig kwam de bezorger voorzien van een mondmasker het scherm afleveren. d:)b

• Facerafter
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15:02

Zojuist bezorgd door de "Tweakers Koeriersdienst" :) straks even uitpakken en er mee aan de slag!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik kreeg vanmorgen via Alternate een mailtje ddat ze die BenQ EX2710 naar me opsturen. Dus met wat geluk is die er morgen :)

• theunevers
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15:57
Vandaag vanuit Frankrijk mijn slimme deurbel van Netatmo binnen gekregen. Straks maar is een poging tot installatie!

• neos1991
  • Laatst online: 19-02 20:33

Ook hier veilig aangekomen!

• iantje31
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 25-02 16:14
Is er al een update over wanneer de Dynabooks geleverd zullen worden?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Robbiedobbie

En hier ook veilig aangekomen :)

• theunevers

Deurbel is ingesteld! (bijna de deurpost in de fik gestoken omdat ik de verkeerde boor gebruikt, maar dat terzijde..)

• PeaceNlove
theunevers schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:07:
[Afbeelding]

Deurbel is ingesteld! (bijna de deurpost in de fik gestoken omdat ik de verkeerde boor gebruikt, maar dat terzijde..)
Morgen de review af dus? :P

• runeazn
  • Laatst online: 19-02 11:40
jefjef schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:17:
[...]

Pakket is binnen, installatie is a mesh... eindelijk met google translate aan de praat gekregen. alleen nog geen internet en geen telefoon. Het is dus de duitse versie. Iemand gelukt een internationale FW op te zetten? e iemand gelukt deze ook aan de praat te krijgen?
Ik ga dit uitgebreid in mijn review schrijven maar nu even kort.

Skip de initial setup, zet taal EN regio op nederlands.
als je hem als modem wil gebruiken:
Ik had 7.12 je hebt minsten 7.13 nodig voor kpn.
Google hoe je de frimware handmatig update, je kan het downloaden van hun website.
tip: schakelaar advanced instellingen op on.

• Quad
  • Laatst online: 15:50

Quad

Selectief doof

Vanmiddag de AOC monitor ook mogen ontvangen. Nog niet uitgepakt ivm slechte verlichting voor wat foto's. Morgen gaan we ermee aan de slag. :)

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓
PVOutput

• jefjef

jefjef

learning by doing

runeazn schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:33:
[...]

Ik ga dit uitgebreid in mijn review schrijven maar nu even kort.

Skip de initial setup, zet taal EN regio op nederlands.
als je hem als modem wil gebruiken:
Ik had 7.12 je hebt minsten 7.13 nodig voor kpn.
Google hoe je de frimware handmatig update, je kan het downloaden van hun website.
tip: schakelaar advanced instellingen op on.
Hee dank je, ik heb handmatig de fw 7.20 international er op gezet. En dank zij de tech desk van kpn deze verder in werking kunnen krijgen. Ik zal in mijn review de stap voor stap handelingen weergeven.

• theunevers
Nou.. er staan pas 700 woorden op digitaal papier en ik moet ook nog even testen met een aantal bezorgers natuurlijk.

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Nu online

Kiswum

Gadget reviewer

TERW_DAN schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:51:
Ik ga aan de slag met pricewatch: BenQ Mobiuz EX2710 Zwart
Ben erg benieuwd. De monitoren die ik zelf heb staan zijn juist gericht op allround goed werken, groot en hoge resolutie. Dit scherm is een flinke stap terug in resolutie en een stapje terug in de grootte waar ik normaal mee werk, maar wel heel veel sneller dan de schermpjes waar ik naar kijk. Dus ga even wat games opzoeken die ik op een lekker hoge FPS kan draaien om te kijken hoe dat verschil aanvoelt.

Ik weet dat de producten via de leverancier verstuurd worden, maar weet iemand of de planning is dat we het op de 14e hebben, of wellicht al iets eerder in de week?
Een van de grondleggers van users reviews op Tweakers is er ook bij. Ik kan jullie alvast een tipje van de sluier geven. Ik ben mede door Danny's reviews geïnspireerd om te bepalen hoe ik een review eruit wilde laten zien.

Succes met je review!

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het is al best weer wat jaartjes geleden dat ik een review geschreven heb, dus het leek me wel weer leuk om eens een review te schrijven. Eens kijken of ik het verleerd heb of niet :P

• PeaceNlove
Ben dus niet de enige die na jaren de review handschoen weer oppakt. Mijn laatste review is van een Nokia Lumia 1520 :')

• Gorlimtouk
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11-02 08:29
Ik ga de Ampler e-bike testen, wel nog even afwachten wanneer deze geleverd wordt.

Weet iemand wat het e-mail onderwep is met de testfest link? Ik kan de agenda uitnodiging niet vinden in mijn mailbox

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Gorlimtouk schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:36:
Ik ga de Ampler e-bike testen, wel nog even afwachten wanneer deze geleverd wordt.

Weet iemand wat het e-mail onderwep is met de testfest link? Ik kan de agenda uitnodiging niet vinden in mijn mailbox
Uitnodiging: Online Kick-off event | Tweakers Testfest 2020 op za 14. nov 2020 14:00 - 18:00 (CET)
Dat was degene die ik in m'n mailbox had van een @persgroep.net adres.

• Amanoo
  • Laatst online: 28-02 11:41

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Heeft iemand zo'n videoconference link? Ik moet zelf de Netatmo deurbel reviewen (is gisteren netjes binnengekomen), maar ik kan geen link vinden. Ik denk niet dat ik hem heb gekregen.

Edit: gelukt

[Voor 4% gewijzigd door Amanoo op 14-11-2020 12:06]

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
De dynabooks worden rond 7 december geleverd!

Tweakerella

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
Dit is de link voor de Google Hang out

Tweakerella

• Khayma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14:21
hottestbrain schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:05:
Ik mag een Ampler Curt testen. Nou heb ik nog nooit electrische fiets gereden (wel stepjes), dus mochten er tweakers zijn die specifieke dingen getst willen hebben, schroom niet om mij te vragen ;-)
En ik de Ampler Stout :*). Ik heb zelf een Giant Twist Go Double. Das een ebike met voorwielmotor, best een oudje inmiddels. Ik ben benieuwd naar de Ampler.

• hottestbrain
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 27-02 13:52
Khayma schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:11:
[...]
En ik de Ampler Stout :*). Ik heb zelf een Giant Twist Go Double. Das een ebike met voorwielmotor, best een oudje inmiddels. Ik ben benieuwd naar de Ampler.
Ik heb een oude (20/30 jaar oid) racefiets waarop ik de stad door cross. Ik ben dus juist erg benieuwd of ik me beperkt voel in snelheid en of de ampler me overtuigd electrisch te gaan fietsen versus zelf fietsen.

• revolised
Trendingtrees schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:45:
De dynabooks worden rond 7 december geleverd!
Wat is dan de deadline voor de review?

• Haunting_Spirit
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-02 13:54
theunevers schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:07:
[Afbeelding]

Ik ben vanmorgen begonnen met de voorbereiding tot plaatsen etc. Was het nog vrij makkelijk te doen? Als ik de handleiding zo lees valt het best wel mee. Ik heb geen normale deurbel hangen dus die moest ik ook nog even installeren.

• theunevers
Haunting_Spirit schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:38:
[...]

Ik ben vanmorgen begonnen met de voorbereiding tot plaatsen etc. Was het nog vrij makkelijk te doen? Als ik de handleiding zo lees valt het best wel mee. Ik heb geen normale deurbel hangen dus die moest ik ook nog even installeren.
Ja installeren was vrij makkelijk! Enige wat je een beetje moet kunnen doen: boren, kabel in een kroonsteentje schroeven en instellingen in een app volgen.

Heb je dan ook nog een gong geinstalleerd? Want als ik de module van de gong af haalt dan krijgt de deurbel niet voldoende stroom.

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
@revolised vanaf het moment dat je het product in huis hebt, heb je twee weken de tijd om alles te testen!

Tweakerella

• Khayma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 14:21
Trendingtrees schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:55:
@revolised vanaf het moment dat je het product in huis hebt, heb je twee weken de tijd om alles te testen!
Is het al bekend wanneer we de Ampler's kunnen verwachten? Nog geen bericht mogen ontvangen van de fabrikant.

• ozziestroker1
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 08:20
@Trendingtrees ik zie dat 1 iemand al de ssd heeft ontvangen. Ik heb nog geen t&t gezien klopt dat?

Wel de briefing ontvangen maar geen link.
Zelf opgezocht en klopt deze dan als ik de link uitgebreide review aanklik?
https://tweakers.net/prod...anager/schrijven/1508520/

[Voor 48% gewijzigd door ozziestroker1 op 14-11-2020 16:40]

• revolised
Ik mis nog een link om de review te plaatsen, zoals besproken in de kick-off.

• zwammen

zwammen

In denial

Voor mij ook graag de link (Norton) :)

This is not a signature

• joep doei
  • Laatst online: 14:35
Ik heb ook geen link ontvangen voor de review.

http://serve.infoteur.nl

• Robbiedobbie
Ik heb ook geen link in de briefing gekregen (AOC monitor)

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb ook geen link (Netatmo)

• Electromonkey
Leuke sessie mensen! Hier ook geen link maar ik kan de monitor wel vinden voor een uitgebreide review :).
Ik ben erg benieuwd naar alle resultaten.

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
Ik zie inderdaad dat in sommige mails de link weg was gevallen dus ik ga jullie de linkjes toesturen:-)

Tweakerella

• Ducktape7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17-02 13:06
Ik vermoed dat we gewoon een user review kunnen maken en dan daarna de link delen in dit topic? In de briefing zat ook bij mij geen specifieke link om de review te posten, Marijn vroeg in de briefing ook gewoon om een seintje te geven als de review live staat.

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
@Ducktape7 de link achter het woordje hier was weggevallen zie in de mail terug. Dus ik ga iedereen de link sturen waar je dan de review kan plaatsen!

Tweakerella

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
@ozziestroker1 ja de link klopt:-) en het product komt eraan!

Tweakerella

• nocalimero
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online
Hoi Tessie, volgens mij heb ik ook nog geen link ontvangen. (voor de FritzBox)

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Moonsugar
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
Bij deze tag ik de sprekers van de sessie van vandaag. Schroom niet om ze aan te haken in je reviewproces. Bedankt voor jullie bijdrage, jullie zijn toppers! :)

@pclinde @dion_b @Kiswum @Mexel @Dutchiee

• Dutchiee
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-02 23:42
Dank je wel @Moonsugar. Erg leuk!
Mochten er vragen zijn - ik ben ook via PM te bereiken! :)

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
Maandag versturen we de linkjes voor het plaatsen van de review plus een feedback form:-)

Tweakerella

• Henkenator68NL
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-02 16:17
ozziestroker1 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:30:
@Trendingtrees ik zie dat 1 iemand al de ssd heeft ontvangen. Ik heb nog geen t&t gezien klopt dat?

Wel de briefing ontvangen maar geen link.
Zelf opgezocht en klopt deze dan als ik de link uitgebreide review aanklik?
https://tweakers.net/prod...anager/schrijven/1508520/
Inderdaad ook hier nog geen ssd of signaal van de pakketdienst. maar even afwachten - duurt toch altijd lang - >:)

De link werkt inderdaad voor de Sammie T7 Touch 1TB. Ik heb de preview versie alvast maar aangemaakt dan kan t los als ie er !

[img]http://hwbot.org/signature/u27292.png[/img]

• AiR60
  • Laatst online: 18-02 16:54
Was erg leuk! Nogmaals dank voor vandaag :)

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik wil niet direct negatief klinken, maar helaas zal het toch moeten (volgende is ook een beetje geschreven voor mezelf, als eigen naslag, nu is het vers in mijn geheugen):

Wat is dat Netatmo apparaat moeilijk. Op zich is het aansluiten rechttoe rechtaan, maar ik krijg geen verbinding met mijn netwerk. Aanvankelijk dacht ik dat het probeert te verbinden met mijn 5GHz netwerk (2.4G en 5G hebben dezelfde naam). Maar nu heb ik die twee WiFi netwerken gesplitst, en alsnog wil het niet. Mogelijk is het gewoon incompatible met mijn router, maar dat weet je dus niet. Of wellicht is het omdat mijn telefoon niet houdt van ad-hoc netwerken die geen internetverbinding hebben. Als ik verbonden ben via WiFi, maar dat WiFi geeft geen toegang tot internet, dan weigert mijn telefoon het te gebruiken en verkiest het 4G. Als ik 4G uitzet werkt het wel.

Het grootste probleem is de feedback. Je bent volledig afhankelijk van één LEDje. Je hebt allemaal installatiestappen. De fysieke stappen zijn erg uitvoerig, duidelijk, maar zijn ook vanzelfsprekend. Dan kom je bij de pagina over het instellen van de belmodule (stap 25). Die zegt dat als de LED op de belknop blauw knippert, je wat schakelaars moet overhalen op de belmodule, en als het paars knippert andere schakelaars. Bij mij knippert het wit. Zie ik nu blauw voor wit aan? Nee, wit betekent gewoon dat het correct is en dat je naar de volgende stap kan. Maar dat staat niet bij die stap in de handleiding, dat staat in een tabelletje helemaal achterin het boekje. En er is zelfs geen referentie naar dat tabel. Bij stap 27 staat pas dat wanneer de belknop wit knippert, het klaar is om met je telefoon te verbinden. Op dat verbinden loop ik nu dus vast. Maar ook dat proces is warrig. Als verbinding niet lukt heb je ook geen feedback en zie je niet waarom. Pakt hij exact de gegevens van mijn telefoon, welke momenteel met de 5GHz is verbonden (ook al heeft 2.4G dezelfde SSID en wachtwoord)? Is hij incompatible met mijn router? Is het signaal te zwak? Is het omdat mijn telefoon weigert de verbinding met de deurbel te maken omdat de deurbel geen internet geeft? Tja, wie zal het zeggen.

Ik zou hebben gekozen voor een andere methode om verbinding te maken met WiFi. Mijn vader had het erover dat zijn slimme deurbel iets doet met QR codes om verbinding te leggen. WPS is ook zo'n fijn ding dat gewoon geïmplementeerd had moeten worden. Er is geen WPS knop op de deurbel zelf, wat wel slecht is, maar misschien zou iets gemaakt kunnen worden zodat je de deurbel via de app in WPS modus kon zetten. Zelf heb ik ook wel eens apparaten gemaakt die via WiFi kunnen verbinden. Als die geen verbinding kunnen maken met een eerder ingesteld netwerk (of nooit zijn ingesteld), maken ze een ad-hoc netwerk aan. Als je hiermee verbindt, springt er direct een WiFi-selectiescherm voor (dit is een zelfgebouwd captive portal), met netwerken die het apparaat zelf kan zien. Eventueel kan je ook verborgen netwerken invoeren. Zoiets had Netatmo ook kunnen doen, al dan niet via hun app.

Naast dit moet ik ook af en toe de deurbel uit en aanzetten om weer via de app verbinding te kunnen krijgen tussen mijn telefoon en de bel en de "verbind met WiFi" stap opnieuw te doen. Soms sta je ellenlang te wachten op niets. De bel knippert vrolijk wit, wat zou betekenen dat het verbinding wil maken en klaar staat. Als ik in de meterkast de schakelaar van de deurbel op uit zet duurt het even voordat het stopt met knipperen. Waarschijnlijk zit in de belknop of in de belmodule een batterijtje of een condensator.

Stap 1 nu is om 4G op de telefoon uit te zetten, en nog een keer verbinding proberen te maken. Misschien dat het dan wel wil. De app doet wel alsof de telefoon verbinding maakt met de deurbel om hem in te stellen, maar misschien dat die verbinding dus nooit komt vanwege die feature in mijn telefoon. Dan zou de app me wel mogen vertellen dat het verbinden met de deurbel om het in te stellen mis ging. Die feedback krijg ik niet.
Stap 2 komt indien stap 1 niet wil, dan ga ik op de gang een extra access point neerzetten, en kijken of ik daarmee kan verbinden. Dat zou betekenen dat mijn router incompatible is.

• PeaceNlove
@Amanoo
Jammer dat het niet lekker gaat. Hoop dat je het wel werkend krijgt en door kan met reviewen. Desalniettemin is dit ook nuttige info voor de review straks

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ja, sowieso nuttige info, en het gaat zeker in mijn review. Het zou goed kunnen dat mijn telefoon deels de oorzaak is van mijn probleem, maar dat is dan wel op zo'n manier dat Netatmo daarbij rekening had kunnen houden tijdens het ontwikkelen. Ik ga hoe dan ook hiervoor punten moeten aftrekken. Al is het maar door het gebrek aan feedback vanuit het apparaat. Ik weet gewoon niet wat het nu eigenlijk aan het doen is.

Als de rest van het apparaat fijn in gebruik is zal ik het alsnog een voldoende geven, maar ik ga hiervoor wel punten aftrekken. Het moet nu wel heel hard zijn best doen om nog 4 sterren te krijgen. Dan moet de rest van het systeem absolute perfectie zijn.

[Voor 23% gewijzigd door Amanoo op 14-11-2020 23:21]

• Tournataka
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17-02 10:27
Hier is de T7 touch gisteren aangekomen. Komende week als het goed is weer wat vrije tijd dus dan zullen we eens uitgebreid gaan testen 😀

• Mexel
  • Laatst online: 05-02 07:43

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Amanoo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:30:
Ja, sowieso nuttige info, en het gaat zeker in mijn review. Het zou goed kunnen dat mijn telefoon deels de oorzaak is van mijn probleem, maar dat is dan wel op zo'n manier dat Netatmo daarbij rekening had kunnen houden tijdens het ontwikkelen. Ik ga hoe dan ook hiervoor punten moeten aftrekken. Al is het maar door het gebrek aan feedback vanuit het apparaat. Ik weet gewoon niet wat het nu eigenlijk aan het doen is.

Als de rest van het apparaat fijn in gebruik is zal ik het alsnog een voldoende geven, maar ik ga hiervoor wel punten aftrekken. Het moet nu wel heel hard zijn best doen om nog 4 sterren te krijgen. Dan moet de rest van het systeem absolute perfectie zijn.
Het is inderdaad een minpunt dat de deurbellen en andere smart producten op 2,4 draaien en niet op beide, dit heeft ook te maken met de zuinigheid van het apparaat, afstand van de 2,4, en dat er maar weinig data over heen gaat.

Maar wel jammer dat het bij jou ook niet zo lekker loopt, ik had het gisteren met de floodlamp buiten, mijn router gaat in de stres als er een koppeling gemaakt wordt, tevens is de verbinding nu te ver weg waardoor de lamp langzaam reageert, nu maar even een LAN verbinding trekken naar de schuur en dan een router daar op gooien.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• PeaceNlove
Amanoo schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:30:

Welke telefoon gebruik je?

• nocalimero
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online
Even een vraagje?
Wie heeft er net als mij een Fritz!Box mesh set gekregen om te reviewen? Want ik zie dat ook ik een Duitse versie heb gekregen en ik heb gisteren in de chat begrepen dat er eerst een andere firmware op geflashed moet worden voordat die hier op een KPN (voorheen Telfort) lijn aangesloten kan worden? Of zat het net iets anders? Ik werd gisteren afgeleid door een van mijn kinderen die gevallen was en getroost moest worden ...
Heb wel begrepen dat er iets was met een Duitse versie, maar heb de oplossing niet (meer) meegekregen. Moest eerst een beetje EHBO'en.

Ik heb de set nog niet uitgepakt (wil eerst foto's maken vanmiddag), maar dan weet ik dat ik dat eerst ga doen voordat ik echt aan de slag ga.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True