Toon posts:

Testfest 2020 OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het is wel opvallend hoe sommige reviews scoren.
Bijvoorbeeld deze als voorbeeld: productreview: AOC C24G2U/BK Rood, Zwart review door Quad Als je dan kijkt bij de scorekaart dan zie je dat zo'n review een 0 - oppervlakkig krijgt (gelukkig voor de reviewer niet de gemiddelde score).

Ik vraag me dan echt af, wat verwachten mensen dan van een gebruikersreview, als dit pas een 0 scoort?

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-03 15:56
Ik heb zojuist de pricewatch: Iiyama ProLite XUB2492HSN-B1 Zwart ontvangen, ik kan beginnen met testen oOo

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:40

Quad

Doof

TERW_DAN schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:52:
Het is wel opvallend hoe sommige reviews scoren.
Bijvoorbeeld deze als voorbeeld: productreview: AOC C24G2U/BK Rood, Zwart review door Quad Als je dan kijkt bij de scorekaart dan zie je dat zo'n review een 0 - oppervlakkig krijgt (gelukkig voor de reviewer niet de gemiddelde score).

Ik vraag me dan echt af, wat verwachten mensen dan van een gebruikersreview, als dit pas een 0 scoort?
Ik verbaasde mij er ook al over, ik vind het zelf geen +3 review maar een +2 vanuit mijn perspectief gezien wel.
Als iemand het een +1 vindt, prima even goede vrienden maar de review is allerminst beknopt.

Ik zie het wel vaker terug, ik denk zelfs dat het een afkeer is omdat het een review is in ruil voor het product.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Quad schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:08:
[...]

Ik verbaasde mij er ook al over, ik vind het zelf geen +3 review maar een +2 vanuit mijn perspectief gezien wel.
Als iemand het een +1 vindt, prima even goede vrienden maar de review is allerminst beknopt.

Ik zie het wel vaker terug, ik denk zelfs dat het een afkeer is omdat het een review is in ruil voor het product.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat een +3 halen tegenwoordig wel echt lastig is, omdat je toch altijd gemeten wordt aan de grote reviewers hier. En daar zitten mensen bij die gewoon veel tijd kunnen besteden aan het reviewen, we hadden 2 weken, dan valt er voor sommige dingen een duurtest sowieso af, je kunt niet beoordelen hoe iets werkt na 3 maanden, als je het maar 2 weken gebruikt natuurlijk :P

En voor bijvoorbeeld een monitor review is het lastig om allemaal fancy metingen te doen zoals in profi reviews met ditto apparatuur. Maar ik proef soms wel dat die verwachting er wel is. Ik vind jouw review zeker een +2 waar, een 0 snap ik eerlijk gezegd gewoon niet.

Ach, niet te druk om maken, valt alleen op dat na 5 jaar het nog weinig veranderd is.

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-03 21:46

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Het is niet minder uitgebreid dan mijn Kolink Satellite review, waar ik wel een +2 voor heb. Dan is 0 echt wel een rare score. Nou ja, ik zie dat het al omhoog is gegaan naar +2.

Door mijn eigen review ben ik wel geïnspireerd om ooit een eigen deurbel te maken. Waarschijnlijk een open source ding. Tenzij een bedrijf me heel goed wil betalen. Moet ik er wel een keer geld voor hebben. Zero-versie van de Raspberry Pi 4 (komt vast ooit nog uit), en er zijn wel leuke camera's met nachtzicht voor de Raspberry Pi. Eigenlijk moet ik ze dan allebei hebben, kan ik allebei ondersteunen. En dan de slimme deurbel heel erg API afhankelijk maken. Dingen als Pushover of Telegram ondersteunen. Misschien custom scripts laten uploaden. Integratie met Home Assistant. Echt ontwerpen voor een volledig eigen infrastructuur. Ik wil wel eens uitzoeken hoe de gongmodule van Netatmo in elkaar steekt. Op zich zou het interessant zijn om die na te maken, zodat het op een bestaande installatie kan. Maar ik heb geen idee hoe die werkt.

Heb er vooralsnog alleen nog geen geld voor. En er is nog geen Raspberry Pi 4 Zero, al zou ik voor het prototype de gewone 4 kunnen pakken.

[Voor 90% gewijzigd door Amanoo op 11-12-2020 01:32]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Klinkt als een leuk plan @Amanoo
Ik ben nog steeds geen slimme deurbel tegengekomen die kan wat ik wil (PoE, géén WiFi, alles lokaal), misschien moet ik ook maar eens zelf gaan knutselen :P

• generaldusty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-03 10:15
Ik heb sinds gisteren de monitor https://tweakers.net/pric...-xub2492hsn-b1-zwart.html binnen. De komende weken werk ik er dagelijks mee (dank je corona virus), dus een goede testcase denk ik zo.

"If I had known then what I know now" [Pearl Jam]

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:21
generaldusty schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:44:
Ik heb sinds gisteren de monitor https://tweakers.net/pric...-xub2492hsn-b1-zwart.html binnen. De komende weken werk ik er dagelijks mee (dank je corona virus), dus een goede testcase denk ik zo.
Leuk! Ik denk dat je die van mij hebt, ben erg benieuwd wat jij ervan vindt :)

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-03 17:39
productreview: Ampler Stout review door Khayma

Mijn review staat ook online. Is toch een stuk lastiger dan ik dacht. Uiteindelijk een berg aan foto's geschoten waarvan merendeels toch onbruikbaar. Praktijk en theorie zijn toch 2 verschillende dingen. Wel leuk om een keer gedaan te hebben.

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 24-03 17:02
Al iets meer nieuws over de DynaBook leveringen?

• Tankiej
generaldusty schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:44:
Doet bij jou de power over usb-c het wel? Bij mij gaat video, ethernet en usb over usb-c prima, maar mijn laptop laad niet op dan. Hij zegt niet eens dat hij gevoed wordt op dat moment. Ik heb helaas geen 2e laptop met usb-c om te testen of het dan wel werkt..

Ik zie in de reviews van @Electromonkey en @Rumpelstiltskin geen opmerkingen dat het niet werkte bij hen. Bij de laatste zelfs positieve berichten, dus daar werkte het vast wel..
Gezien het met m'n eigen monitor (Samsung ultrawide) met usb-c het ook niet helemaal lekker ging met deze laptop, denk ik dat het aan de laptop ligt en neem ik het maar niet mee als negatief punt in de review.
Wel vreemd, aangezien ik op kantoor altijd een ubs-c docking station gebruikte die prima werkte met deze laptop. Maar daar ben ik al 9 maanden niet meer geweest :X

• generaldusty
Tankiej schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:17:
[...]

Doet bij jou de power over usb-c het wel? Bij mij gaat video, ethernet en usb over usb-c prima, maar mijn laptop laad niet op dan. Hij zegt niet eens dat hij gevoed wordt op dat moment. Ik heb helaas geen 2e laptop met usb-c om te testen of het dan wel werkt..
Mijn laptop (dell precision 5540) heeft 130 watt nodig (dat staat iig. op mijn adapter). Deze monitor (en misschien usb-c in het algemeen) geeft maximaal 65 watt aan vermogen. Als ik mijn adapter eruit haal dan vindt de laptop/windows nog steeds wel dat ie stroom krijgt. Maar dan schroeft ie denk ik het verbruik wat terug (dat deed mijn vorige dell namelijk wel). Ik zal dit nog wel wat beter uitzoeken voor de review.

• Electromonkey
Tankiej schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:17:
[...]

Ik zie in de reviews van @Electromonkey en @Rumpelstiltskin geen opmerkingen dat het niet werkte bij hen. Bij de laatste zelfs positieve berichten, dus daar werkte het vast wel..
Gezien het met m'n eigen monitor (Samsung ultrawide) met usb-c het ook niet helemaal lekker ging met deze laptop, denk ik dat het aan de laptop ligt en neem ik het maar niet mee als negatief punt in de review.
Wel vreemd, aangezien ik op kantoor altijd een ubs-c docking station gebruikte die prima werkte met deze laptop. Maar daar ben ik al 9 maanden niet meer geweest :X
Werkte als een trein, is wat mij betreft ook van de grootste pluspunten aan dit scherm. Zowel mijn Macbook Pro als de HP Elitebook van mijn werk deden het prima met doorgeven van connecties en opladen... Gebruik je wel de kabel die is meegeleverd? Ik had ook problemen met andere kabels namelijk.

• Tankiej
generaldusty schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:28:
[...]

Mijn laptop (dell precision 5540) heeft 130 watt nodig (dat staat iig. op mijn adapter). Deze monitor (en misschien usb-c in het algemeen) geeft maximaal 65 watt aan vermogen. Als ik mijn adapter eruit haal dan vindt de laptop/windows nog steeds wel dat ie stroom krijgt. Maar dan schroeft ie denk ik het verbruik wat terug (dat deed mijn vorige dell namelijk wel). Ik zal dit nog wel wat beter uitzoeken voor de review.
Mijn laptop heeft een 65w oplader (Dell Lattitude 7490), dus dat zou genoeg moeten zijn zou je zeggen :+
Electromonkey schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:33:
[...]

Werkte als een trein, is wat mij betreft ook van de grootste pluspunten aan dit scherm. Zowel mijn Macbook Pro als de HP Elitebook van mijn werk deden het prima met doorgeven van connecties en opladen... Gebruik je wel de kabel die is meegeleverd? Ik had ook problemen met andere kabels namelijk.
Ja, ik gebruik de meegeleverde kabel :)

Ik merk net dat als ik een beetje met de kabel wiebel dat hij het wel doet. Misschien is de usb-c connector van m'n laptop wel een beetje verrot, of is er een breukje in de kabel ontstaan. Ik heb nog wel een usb-c kabel ergens, zal die nog wel even proberen binnenkort.

Hij laad nu wel op in ieder geval, kan de adapter alsnog opgeruimd worden :D

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Trendingtrees schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:40:
@AiR60 ik had gister een post geplaatst dat er contact wordt opgenomen over het ophalen! Ik stuur nog iedereen even een persoonlijk mailtje.
Ik heb nog niets gehoord verder van de pickup. Kan me voorstellen dat het druk is bij de koeriers op het moment, maar enig idee wanneer dat we er wat van zouden moeten horen?

• Freeze-Oh
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-10-2021
Is er al een update over de Dynabooks?
Ik heb nog steeds niets vernomen....

• Trendingtrees
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 08:36

Trendingtrees

Projectmanager Tweakers Partners
Topicstarter
De samsungs zijn verzonden en de dynabook komt pas in de eerste week van januari aan. Onwijs balen en ik wil jullie danken voor jullie geduld. Ik zal kijken of ik naar kantoor kan en jullie (testers uit dit panel) iets kan toesturen (kleinigheidje).

Tweakerella

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-03 20:05
Trendingtrees schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:57:
De samsungs zijn verzonden en de dynabook komt pas in de eerste week van januari aan. Onwijs balen en ik wil jullie danken voor jullie geduld. Ik zal kijken of ik naar kantoor kan en jullie (testers uit dit panel) iets kan toesturen (kleinigheidje).
Hoe staat het eigenlijk met de Bol.com bonnen?

• Electromonkey
Rumpelstiltskin schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:04:
[...]

Hoe staat het eigenlijk met de Bol.com bonnen?
Goede vraag! :+

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
@Electromonkey @Rumpelstiltskin die liggen op kantoor waar ik volgende week heen ga!!! Dus dan zal ik mijn postbode muts opzetten en het versturen:-)

Tweakerella

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
De testers van de fietsen zouden de bon in hun mailbox krijgen, echter is daar bij bol iets misgegaan. Dus ik heb ze nu per post besteld en ik laat ze direct naar jullie adres komen. Dus houd je post in de gaten:-)

Tweakerella

• generaldusty
Heeft er iemand van de IIyama monitor testers geprobeerd om met displayport door te lussen naar een tweede monitor? Ik krijg het niet aan de praat. Ik vermoed dat het komt omdat de usb-c video output van mijn laptop gevoed wordt vanuit de Intel UHD 630 en dat die het niet ondersteund.

Mijn situatie:
laptop:usb-c >> IIyama:displayport-out >> dell-monitor

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-03 20:05
generaldusty schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:53:
Heeft er iemand van de IIyama monitor testers geprobeerd om met displayport door te lussen naar een tweede monitor? Ik krijg het niet aan de praat. Ik vermoed dat het komt omdat de usb-c video output van mijn laptop gevoed wordt vanuit de Intel UHD 630 en dat die het niet ondersteund.

Mijn situatie:
Ik had geen tweede monitor die hier geschikt voor is..... dus ik heb het niet kunnen testen.

• Tankiej
generaldusty schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:53:

Mijn situatie:
Ja, dat heb ik geprobeerd, werkt prima hier! Ik heb ook een Intel UHD in m'n laptop, dacht een 620.

Enige nadeel is dat de maximale resolutie op die manier 1920x1080 is, terwijl m'n andere scherm een 1440p scherm is. Dus in mijn situatie niet echt bruikbaar..

• Henkenator68NL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-03 11:42
De Samsung SSD is woensdag inderdaad afgeleverd. Ik ga m testen en met de review aan de slag. Wordt vervolgd.

[img]http://hwbot.org/signature/u27292.png[/img]

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 08:08
Hier is de ssd ook eindelijk binnen.
Nu even kijken hoe ik het tussen het werk door ga regelen. In het begin tijd genoeg om te testen maar wordt nu erg lastig.

• generaldusty
Tankiej schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:32:
[...]

Ja, dat heb ik geprobeerd, werkt prima hier! Ik heb ook een Intel UHD in m'n laptop, dacht een 620.

Enige nadeel is dat de maximale resolutie op die manier 1920x1080 is, terwijl m'n andere scherm een 1440p scherm is. Dus in mijn situatie niet echt bruikbaar..
Het rare is dat windows gewoon de monitor herkend, maar het scherm blijft zwart. Wanneer ik MST uit zet dan dupliceert de IIyama netjes het beeld. Ik weet dus niet zo goed of dit een driver issue is of iets anders. Maakt het googlen naar een oplossen best lastig :(

• Tankiej
generaldusty schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:35:
[...]

Het rare is dat windows gewoon de monitor herkend, maar het scherm blijft zwart. Wanneer ik MST uit zet dan dupliceert de IIyama netjes het beeld. Ik weet dus niet zo goed of dit een driver issue is of iets anders. Maakt het googlen naar een oplossen best lastig :(
Het duurt bij mij wel +/- 15 seconden voordat de schermen beeld geven nadat ik MST inschakel, voor m'n gevoel vrij lang. Op het moment dat ik dacht 'dit werkt niet, ik koppel het wel weer los', kreeg ik beeld op beide schermen.
Ik weet ook niet zo goed waar dat aan kan liggen bij jou..

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
Morning! We zij n vanmorgen live gegaan met een recap artikel :-) plan: Tweakers Testfest - Wat vinden testpanelleden van de deelnemende produc...

[Voor 34% gewijzigd door Trendingtrees op 19-12-2020 08:10]

Tweakerella

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:12
Trendingtrees schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:06:
Morning! We zij n vanmorgen live gegaan met een recap artikel :-)https://tweakers.net/plan/2966/tweakers-testfest-wat-vinden-testpanelleden-van-de-deelnemende-producten.html
Ff een spatie toevoegen na je smiley. Dan doet de link het ook... ;)

• Trendingtrees

Trendingtrees

Topicstarter
Duidelijk nog ochtend voor mij haha :Z

Tweakerella

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:45
Was leuk en leerzaam om hier aan mee te doen, bedankt Tweakers _/-\o_ .
Norton laat ik lekker draaien op mijn game pc dus dat is een goed teken.

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-03 21:46

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mooie samenvatting. Dingen als een API sleutel heb ik niet in mijn review dusdanig bewoord, maar zou eigenlijk op een aantal van mijn punten wel de oplossing zijn. Er is wel enige ondersteuning voor Home Assistant (als dat is wat je bedoelt met Google Home Assistant) door middel van het Apple Homekit protocol, maar naar wat ik heb gezien is die zeer beperkt. De deurbel denkt dan dat het met een Apple apparaat is verbonden, maar dat is dan Home Assistant. Directe integratie met Home Assistant is er niet, niet op een mooie manier die er echt voor is gemaakt.

[Voor 21% gewijzigd door Amanoo op 19-12-2020 14:42]

• Wolliebolly
Jammer om te zien dat de meeste recensies al zijn gemaakt en geplaatst, maar de testers van de DynaBook nog zitten te wachten op het product. Begrijp dat het een gratis kans is om dit te mogen doen, maar het is wel heel erg jammer dat dit gebeurt.

• Khayma
Trendingtrees schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:01:
De testers van de fietsen zouden de bon in hun mailbox krijgen, echter is daar bij bol iets misgegaan. Dus ik heb ze nu per post besteld en ik laat ze direct naar jullie adres komen. Dus houd je post in de gaten:-)
Die heb ik inderdaad in de post gekregen 8)

• Khayma
Wolliebolly schreef op woensdag 23 december 2020 @ 07:53:
Jammer om te zien dat de meeste recensies al zijn gemaakt en geplaatst, maar de testers van de DynaBook nog zitten te wachten op het product. Begrijp dat het een gratis kans is om dit te mogen doen, maar het is wel heel erg jammer dat dit gebeurt.
Ach ja, kan altijd erger zoals een test fiets geleverd krijgen en het regent 2 weken lang :+.

• Tankiej
Is toch nog een dingetje, het reviewen van een monitor. Ik heb vast een hoop dingen gemist of niet goed gezien, die ik had kunnen testen. Maar ik heb m'n best gedaan, hij staat online :D

productreview: Iiyama ProLite XUB2492HSN-B1 Zwart review door Tankiej

• generaldusty
Mijn review van de Iiyama monitor staat hier: https://tweakers.net/prod...-xub2492hsn-b1-zwart.html

• Wolliebolly
En nog steeds geen DynaBook of enige informatie gezien......

• Freeze-Oh
Wolliebolly schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:48:
En nog steeds geen DynaBook of enige informatie gezien......
Ik heb gisteren een berichtje gehad waarin wordt aangegeven dat een model (x30L) pas in Februari voor testen beschikbaar komt. Er zijn wel twee andere modellen beschikbaar voor testen, maar beschikbaarheid daarvan zou ook beperkt zijn voor 1 model (X30W).

Nog steeds even wachten dus..

• Wolliebolly
Freeze-Oh schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:37:
[...]

Ik heb gisteren een berichtje gehad waarin wordt aangegeven dat een model (x30L) pas in Februari voor testen beschikbaar komt. Er zijn wel twee andere modellen beschikbaar voor testen, maar beschikbaarheid daarvan zou ook beperkt zijn voor 1 model (X30W).

Nog steeds even wachten dus..
Ja heb ik ook gehad, nadat ik zelf heb gemaild en deze forumpost schreef. Dus 100% zeker dat het naar aanleiding van dit geweest is.

• Wolliebolly
Laptop binnen. Het testen kan eindelijk beginnen!

[Voor 79% gewijzigd door Wolliebolly op 08-01-2021 14:31]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Heeft iemand trouwens een idee wanneer dat het pakket van BenQ met de muis (en andere dingetjes als beloning van de review) aan zou moeten komen?

• Wolliebolly
Eerste bevindingen van de dynabook zijn wisselend. Het is een mooi en licht toestel, met een scherp scherm. Maar het scherm lijkt soms alsof het niet op 60hz werkt, maar veel lager. Je ziet het goed in Youtube video's dan lijkt het een soort van vertraagd te zijn. Toetsenbord is prima, maar wel erg klein. Ik tik vaak verkeerd.

Gamen heb ik even getest en werkt ook wel goed.

• Freeze-Oh
Hier ook de Dynabook binnen.
Eerste indrukken zijn best goed. Zeer lichte laptop met naar verhouding veel spierballen binnenin.
Ik heb hetzelde probleem met het toetsenbord. Ik tik er vaak naast doordat de toetsenindeling nogal vreemd is.

• Wolliebolly
Freeze-Oh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:59:
Hier ook de Dynabook binnen.
Eerste indrukken zijn best goed. Zeer lichte laptop met naar verhouding veel spierballen binnenin.
Ik heb hetzelde probleem met het toetsenbord. Ik tik er vaak naast doordat de toetsenindeling nogal vreemd is.
Heb jij ook dat soort van ghosting bij bewegende beelden?

• Freeze-Oh
Wolliebolly schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:44:
[...]

Heb jij ook dat soort van ghosting bij bewegende beelden?
Nee, is me niet opgevallen. Ik vind het schermpje overigens verrassend mooi en helder!
Wel wat minder conformiteit bij de randen, maar niet storend.
Maar ghosting heb ik echt nog helemaal niet gezien.

Ik zal er nog eens extra naar kijken.

• Wolliebolly
Freeze-Oh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:22:
[...]

Nee, is me niet opgevallen. Ik vind het schermpje overigens verrassend mooi en helder!
Wel wat minder conformiteit bij de randen, maar niet storend.
Maar ghosting heb ik echt nog helemaal niet gezien.

Ik zal er nog eens extra naar kijken.
Ja het lijkt op ghosting. Als je YT video kijkt dan lijkt het geen 60fps te zijn.

• Freeze-Oh
maar mogelijk hebben we niet dezelfde laptop ter review?
ik heb op dit moment de Dynabook X30W-J in mijn bezit.

Op youtube heb ik net even een 60fps testfilmpje opgestart.
Het loopt volledig vloeiend en zie geen ghosting.
ik heb overigens wel een volledige update van Windows en de drivers gedaan voordat ik ben begonnen met het testen van de laptop. Hij liep nogal wat achter qua updates.
misschien dat daar iets te halen valt?

• Freeze-Oh
ben jij overigens in staat om in de BIOS te komen?
ik wil daar ook graag even een kijkje nemen, maar ik kom er niet in....

• Wolliebolly
Freeze-Oh schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:39:
ben jij overigens in staat om in de BIOS te komen?
ik wil daar ook graag even een kijkje nemen, maar ik kom er niet in....
Heb dezelfde. BIOS kom ik in met F2 zodra laptop opstart.

[Voor 24% gewijzigd door Wolliebolly op 11-01-2021 17:21]

• Freeze-Oh
Het was even een bevalling, maar hij staat er nu toch:
https://tweakers.net/productreview/257918/dynabook-portege-x30w-j-10p.html

Opmerkelijk hoeveel je kunt schrijven over zo'n klein laptopje.
Alle tips over de vermijden van grote lappen tekst in de wind geslagen er was gewoon zoveel over te vertellen.

Heb je opmerkingen of tips, laat het me gerust even weten!

• Henkenator68NL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-03 11:42
Zo hey!!

Ik sluit me volledig bij de vorige schrijver/reviewer aan: het was inderdaad een bevalling en hier en daar zat vooral de periode (met tussendoor kerst, oud en nieuw en een vakantie) en de ongewone leefwereld wat tegen. Maar ik ben er nu dan toch klaar mee!

https://tweakers.net/prod...d-t7-touch-1tb-zwart.html

Als waarschijnlijke hekkensluiter neem ik meteen de aangelegenheid te baat om iedereen te bedanken en te prijzen voor de inzet in dit Online Testfest. Ik vond vooral de verschillende manieren waarop wij reviewers tegen de producten aankijken verfrissend en leuk. Gegroet reviewers en medewerkers van Tweakers. Reacties op mijn review verneem ik graag!

Henkenator68NL

[Voor 0% gewijzigd door Henkenator68NL op 24-01-2021 10:05. Reden: Correctie]

[img]http://hwbot.org/signature/u27292.png[/img]

• AiR60
  • Laatst online: 14-02 16:48
Iemand al toevallig het bedankje van BenQ gehad?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

AiR60 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:33:
Nee, nog niet.

• Ventasus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-03 16:57
AiR60 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:33:
ik ook niet.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het bedankje van BenQ is toevallig net binnengekomen bij mij.

• Ventasus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-03 16:57
Haha nice, Bij mij ook gisteren

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-02 19:47
Ik heb mijn Dynabook ook eindelijk binnen en heb de review online gezet :) productreview: Dynabook Portégé X30W-J-10C review door iantje31

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• TacoB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 01:51
Mijn review van de Dynabook X30W-J-10C is inmiddels ook online :) productreview: Dynabook Portégé X30W-J-10C review door TacoB
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee