EDIT: lijkt erop dat de deurbel harder gaat wanneer de linker LED aan is. Als die knippert pulseert het dus.
EDIT2: misschien hebben ze hem niet gereset? Dat het knipperen te maken heeft met dat hij verbinding wil maken met het oude ingestelde netwerk? Ik ben alleen huiverig om een fabrieksreset te doen. Bij de vorige bel gedroeg die zich ook raar na de reset.
EDIT3: ik ga hem later vandaag resetten. Bijna zeker dat dat het probleem is.
[Voor 56% gewijzigd door Amanoo op 26-11-2020 10:44]
Zeer benieuwd hoe voor jou het un-boxen is en hoe de afstelling van de fiets (en b.v. versnellingen) is op het moment dat de fiets niet volledig fiets-gereed door Ampler (of je lokale E-bike en fietsen winkel) geleverd wordt!.
Ik wil het stukje over de App, de routekaart (a.s. zaterdag nog een extra fietstochtje naar amsterdam als 2e poging hiervoor!) wel nog uitbreiden, maar alle technische ins & outs van de fiets denk ik te hebben voorzien van mijn mening & observaties evenals mijn mening over de prijs & wat je hier voor krijgt (wel al prive in concept staan).
Zijn er aspecten die daar meer uitbreiding mogen of jullie interesse hebben?
http://serve.infoteur.nl
Fietst meer dan prima en is goed afgesteld. Ik heb alleen geen slot bij gekregen of heb ik verkeerd gekeken? Zat hij bij jou al op de fiets gemonteerd?Gorlimtouk schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:36:
[...]
Zeer benieuwd hoe voor jou het un-boxen is en hoe de afstelling van de fiets (en b.v. versnellingen) is op het moment dat de fiets niet volledig fiets-gereed door Ampler (of je lokale E-bike en fietsen winkel) geleverd wordt!.
https://tweakers.net/prod...orton-360-for-gamers.html
Mochten er op of aanmerkingen zijn dan ik verneem ik ze graag!
https://tweakers.net/prod...d-t7-touch-1tb-zwart.html
Hallo Khayma,Khayma schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:09:
[...]
Fietst meer dan prima en is goed afgesteld. Ik heb alleen geen slot bij gekregen of heb ik verkeerd gekeken? Zat hij bij jou al op de fiets gemonteerd?
Ampler heeft bij mij het slot als service gemonteerd meegeleverd (extratje), oorspronkelijk was ik ook zelf verantwoordelijk voor het slot aldus de mailwisseling (heb hier nog specifiek naar gevraagd).
Ampler gaf bij aflevering aan dat ze er nog een een hadden liggen en hebben deze er voor aflevering al opgezet. (was ook te zien dat de houder niet 'spiksplinternieuw' was).
Zeer blij dat ze dit wel gedaan hebben en ik daardoor deze optie (80eu) als 'accesoire' kon meenemen in de review.
Fijn om te lezen dat de afstelling zelfs vanuit de 'doos' al goed is, dit beschouw ik wel als een plus voor Ampler!
Wordt mooi weer / blijft droog dit weekend dus hoop dat je ook een mooie tocht kunt maken ^^
[Voor 10% gewijzigd door Gorlimtouk op 26-11-2020 07:53]

productreview: AOC C24G2U/BK Rood, Zwart review door Facerafter

Heeft iemand een idee of inderdaad in het weekend een review te publiceren het meeste aandacht zal trekken?
Na 2 weken heb ik vandaag ook mijn review van de Netatmo Slimme Video Deurbel online gezet: Klik hier!
Met veel plezier meegedaan aan dit Testpanel, nogmaals dank!
productreview: Norton 360 for Gamers review door zwammen
This is not a signature

productreview: AOC C24G2U/BK Rood, Zwart review door Robbiedobbie
productreview: AOC C24G2U/BK Rood, Zwart review door PeaceNlove
Wel mooi om nu onze reviews te vergelijken.

Ben alleen wel benieuwd waarom @Robbiedobbie de helderheid zo laag scoort. Ben er zelf in vergelijking met de laptopschermen en de oude samsung namelijk wel over te spreken.
[Voor 21% gewijzigd door PeaceNlove op 26-11-2020 21:11]
Ik denk omdat ik vrij veel licht op m'n kamer heb. Als ik het vergelijk met al mijn andere monitoren was het echt een behoorlijk stuk donkerder, zelfs als ik de helderheid op 100 zet (in tegenstelling tot bij andere monitoren waar ik hem juist omlaag moet krikken om de kleurweergave beter te krijgen)PeaceNlove schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:08:
Ben alleen wel benieuwd waarom @Robbiedobbie de helderheid zo laag scoort. Ben er zelf in vergelijking met de laptopschermen en de oude samsung namelijk wel over te spreken.
Ik ga proberen een dezer weken zo'n calibratie device te lenen van een kennisVentasus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:44:
@Robbiedobbie Hoe ga jij de kleuren kalibratie testen?

Daarna kan ik tenminste echte waarden plakken op wat ik zie
[Voor 11% gewijzigd door Robbiedobbie op 27-11-2020 08:45]
Wil niet zeggen dat je in 2 weken niet iets moois kan schrijven natuurlijk. Maar stiekem gaat er in de langere reviews gewoon heel veel tijd zitten.
In beter nieuws, de BenQ wordt vandaag al vervangen ipv morgen. Dus hopelijk kan ik dan van het weekend wat mooie foto's maken en het ding verder testen.
Je review was ook zeer netjes geschreven en aangenaam om te lezen.joep doei schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:06:
Mijn review heeft nu een score van 5* en een waardering van +2. Hij is al bekeken door 506 mensen. Ik ben toch wel trots op mezelf, naar mijn mening geen slechte score voor een eerste review. Het was best veel werk om een review te maken maar het geeft ook veel voldoening.
Dus je mag zeker trots zijn! Het is niet eenvoudig om te doen en niet iedereen steekt even veel tijd in zijn review. Dus chapeau dat jij dit wel gedaan hebt!
Ik ben nog altijd zeer sceptisch over betalende anti-virus oplossingen aangezien de ingebouwde oplossing van microsoft zeer goed werkt. Maar toch wel aangenaam verrast door het ruim aanbod van andere mogelijkheden (zoals vpn & cloud backup). Dit maakt het toch plots een veel interessantere deal.
In het begin van de week heb ik wel veel problemen gehad met de VPN werkende te krijgen. (Hij wou niet aangaan, en gaf geen duidelijke foutmelding). Meer hierover zal je in mijn review terug vinden

productreview: AVM Fritz!Mesh Set 7590+2400 (Duitse versie) review door nooberke
Eigenlijk had ik wat onderwerpen nog verder uit willen diepen, maar helaas is het zowel qua werk als privé momenteel ontzettend druk. De tijdsinvestering voor een review is stevig, respect voor de mensen die dit op regelmatige basis doen.
Ik ben nog op het wachten op mijn beurt tot ik hem kan testen en reviewen, maar ik zie vrij weinig voorbij komen van degenen die hem aan het testen zijn nu.
Is dat goed of slecht nieuws?

Mijn review is bijna af. Alleen nog mooie foto’s maken.Tankiej schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:19:
Hoe zit het met de reviewers van de pricewatch: Iiyama ProLite XUB2492HSN-B1 Zwart eigenlijk?
Ik ben nog op het wachten op mijn beurt tot ik hem kan testen en reviewen, maar ik zie vrij weinig voorbij komen van degenen die hem aan het testen zijn nu.
Is dat goed of slecht nieuws?
Ik heb eerlijk gezegd ook geen afhaalbericht gehad
Waar ik eerst gedacht had mooi in de details te treden zorgt de Norton interface en opzet steeds voor frustratie.
Ik ben meer tijd (tekst) kwijt aan het uitleggen hoe dingen niet of anders werken dan dat ik het over het product zelf heb zo.
Je wilt toch dat de lezer een duidelijke indruk krijgt en een goede inschatting van het product kan maken?
Ik denk bijvoorbeeld dat de fietsen reviews weinig over de kwaliteit van de ventieltjes vermelden.
Dit product is voor mij niet geschikt voor zoveel detail (waar ik bijvoorbeeld bij een telefoon review nog zelfs graag een foto van de sim tray wil zien).
Een stap terug doen en iets minder details, met duidelijke uitleg is ook goed toch?
Of is dat het Tweakers Testfest onwaardig?
Als het goed is heb je van Tweakers een aantal punten gekregen waar je het product op moet beoordelen. Ik zou dat als minimum nemen.RangerBoBNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:39:
Ik ga mijn initiële opzet voor de Norton 360 review echt helemaal omgooien.
Waar ik eerst gedacht had mooi in de details te treden zorgt de Norton interface en opzet steeds voor frustratie.
Ik ben meer tijd (tekst) kwijt aan het uitleggen hoe dingen niet of anders werken dan dat ik het over het product zelf heb zo.
Je wilt toch dat de lezer een duidelijke indruk krijgt en een goede inschatting van het product kan maken?
Ik denk bijvoorbeeld dat de fietsen reviews weinig over de kwaliteit van de ventieltjes vermelden.
Dit product is voor mij niet geschikt voor zoveel detail (waar ik bijvoorbeeld bij een telefoon review nog zelfs graag een foto van de sim tray wil zien).
Een stap terug doen en iets minder details, met duidelijke uitleg is ook goed toch?
Verder kan je het natuurlijk zelf invullen, vooral inschatten waar jij zelf naar zou kijken als je een dergelijk product zoekt, dan heb je al wat criteria wat je wilt testen en dat kan je in je review verwerken.
productreview: AOC C24G2U/BK Rood, Zwart review door neos1991
Is nog steeds niet helemaal af maar in elk geval voor de deadline publiek waardig!
Zie trouwens dat niemand ghosting aangeeft met dit scherm ben ik de enige? Ik heb zowel bij shooters als in benchmarks wel wat ghosting kunnen vinden! Toch een van de grootste angsten van mensen die een va paneel kopen!
[Voor 19% gewijzigd door neos1991 op 27-11-2020 19:47]
Ik heb bij specifieke ghosting testen het ook gezien. Maar tijdens het gamen niet ervarenneos1991 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:43:
Excuus, ik heb als een onderzeeër gewerkt aan mijn review. Had een hele drukke periode waardoor ik eigenlijk vooral veel getest en weinig geschreven had. Ik heb vandaag alles samengevoegd en film, foto en text materiaal bijgevoegd.
productreview: AOC C24G2U/BK Rood, Zwart review door neos1991
Is nog steeds niet helemaal af maar in elk geval voor de deadline publiek waardig!
Zie trouwens dat niemand ghosting aangeeft met dit scherm ben ik de enige? Ik heb zowel bij shooters als in benchmarks wel wat ghosting kunnen vinden! Toch een van de grootste angsten van mensen die een va paneel kopen!

Je moet ook wel redelijk hoge FPS halen en een donkere shooter spelen wanneer je erg last van krijgt dat ben ik met je eens. Bij casual gamen heb je er gelukkig helemaal geen last van.
Toch een heleboel dingen willen testen. De slow motion video's zijn voorlopig via google photo's. Als ik ze via youtube oplaadt spelen ze niet in slow motion af. Ik moet waarschijnlijk de video's eerst lokaal bewerken om dit mogelijk te maken, maar ben daar geen held in. Als iemand een simpele tool weet om high-fps beelden om te zetten in slowmotion video, hoor ik het graag.
Ik pak deze ook wat anders aan dan andere toestellen. Bij mij gaat het bij een anti-virus software eerder over de ervaring, het gebruiksgemak en de performantie-impact op het systeem. En dus niet over alle details. Het is ook heel moeilijk om een anti-virus gedetailleerd te analyseren vind ik.RangerBoBNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:39:
Ik ga mijn initiële opzet voor de Norton 360 review echt helemaal omgooien.
Dus dat is allemaal wat meer high-level
https://tweakers.net/prod...orton-360-for-gamers.html
Ik wist niet dat er zoveel tijd in ging zitten.
Had 'm zo goed als af in Word maar de complete tekst naar de review zetten, opmaak, opnieuw lezen, editen, ....., opnieuw lezen, editen.
Respect voor de bulk reviewers!
Ook dacht ik met 70+ screenshots wel goed te zitten maar achteraf was het gross toch net niet wat ik wilde/bedoelde. Nou snap ik die grote aantallen die de reviewers noemde bij de kick-off wel.
[Voor 23% gewijzigd door RangerBoBNL op 28-11-2020 13:48]
productreview: AOC C24G2U/BK Rood, Zwart review door Michiel16
Hij is ook eigenlijk hier nog niet helemaal zoals ik hem zou willen zien en wil er nog wat aan editen om hem uit te breidden op sommige punten maar het waren toevallig 2 hectische weken en er ging stiekem toch nog best veel tijd in zo'n review zitten. respect voor iedereen die deze met regelmaat aflevert!
productreview: AOC C24G2U/BK Rood, Zwart review door evd
Ik hoor graag wat jullie er van vinden en eventuele op of aanmerkingen

Geen cijfer of zo maar wat feedback?
Ik snap dat dit normaal door andere Tweakers wel gedaan wordt maar ik weet niet hoeveel er interesse gaan hebben in mijn Norton review. Ik schat in niet heel veel namelijk.
Wat opbouwende kritiek zou dan leuk zijn.
Mooi review, ik zie nu dat ik de mijne echt moet aanpassen en meer conform moet gaan opmaken.nooberke schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:43:
Mijn review is ook soort van af:
productreview: AVM Fritz!Mesh Set 7590+2400 (Duitse versie) review door nooberke
Eigenlijk had ik wat onderwerpen nog verder uit willen diepen, maar helaas is het zowel qua werk als privé momenteel ontzettend druk. De tijdsinvestering voor een review is stevig, respect voor de mensen die dit op regelmatige basis doen.
Ja graag. Voor mij is het de eerste keer. En ik zie dat ik het te verhalend heb gemaakt. Maar ook ik verneem graag verbeterpuntenRangerBoBNL schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:51:
Niet dat het perse nodig is maar krijgen wij ook nog een beoordeling van de review?
Geen cijfer of zo maar wat feedback?
Ik snap dat dit normaal door andere Tweakers wel gedaan wordt maar ik weet niet hoeveel er interesse gaan hebben in mijn Norton review. Ik schat in niet heel veel namelijk.
Wat opbouwende kritiek zou dan leuk zijn.

Nouja, dan maar weer creatief aan de gang gaan met het keukentrapje

En wat misschien nog vervelender is is dat deze monitor ook niet goed is, net als degene die ik teruggestuurd heb. Dus heb 't idee dat een slechte backlight geen exemplarisch probleem is.
[Voor 33% gewijzigd door TERW_DAN op 28-11-2020 21:14]

Niet eenvoudig om een anti-virus software te reviewen merk ik. Is toch wel iets totaal anders dan een fysiek toestel.
productreview: Norton 360 for Gamers review door manmad
Weet iemand hoe ik handig de specificaties kan embedden in de review?
productreview: AOC C24G2U/BK Rood, Zwart review door Quad
@Rumpelstiltskin hoe zie je het voor je om de specificaties te embedden?
Ik heb een lijst gemaakt en deze omgezet naar een lijst met dots.
Ik ben nog met de laatste stukken tekst bezig, moet de foto's nog toevoegen en probeer om alles zo overzichtelijk mogelijk te houden.
Het is best een behoorlijke klus, zo'n review. Maar ook erg leuk om te doen!
Wordt vervolgd ...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja is wel even wat anders dan hardware, zit ook nogal wat features in die je kunt testen. Die van mij duurde ook wat langer met maken ik dacht,manmad schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:17:
Voila, mijn review staat ook eindelijk online![]()
Niet eenvoudig om een anti-virus software te reviewen merk ik. Is toch wel iets totaal anders dan een fysiek toestel.
productreview: Norton 360 for Gamers review door manmad
Ik heb er een gif van gemaakt en embedded in de review.Ducktape7 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:42:
Mijn review is klaar! productreview: BenQ EX2510 Grijs review door Ducktape7
Toch een heleboel dingen willen testen. De slow motion video's zijn voorlopig via google photo's. Als ik ze via youtube oplaadt spelen ze niet in slow motion af. Ik moet waarschijnlijk de video's eerst lokaal bewerken om dit mogelijk te maken, maar ben daar geen held in. Als iemand een simpele tool weet om high-fps beelden om te zetten in slowmotion video, hoor ik het graag.
Aan de AOC reviewers, ik ben wel benieuwd of jullie dit scherm ook hadden gekocht als je in de running was voor een monitor van 24" voor onder de €200.
Ik zelf namelijk niet.
Dit bericht was eigenlijk van afgelopen donderdag;
Ik heb de EX2710 inmiddels uitgepakt en op tafel staan, eerste wat me opvalt is de voet en de bezels. Waar ik het momenteel met een 34 inch Dell doe (3415W).
Eerst maar eens een paar uurtjes gamen

[Voor 10% gewijzigd door HxsScorch op 29-11-2020 18:10]
Heeft jouw EX2710 ook zo'n vervelende backlight erin zitten?HxsScorch schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:15:
Nou, de eerste statusupdate;
Ik heb de EX2710 inmiddels uitgepakt en op tafel staan, eerste wat me opvalt is de voet en de bezels. Waar ik het momenteel met een 34 inch Dell doe (3415W).
Eerst maar eens een paar uurtjes gamen
Bedoel je een vlek, of bedoel je dat het behoorlijk fel kan zijn?TERW_DAN schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:47:
[...]
Heeft jouw EX2710 ook zo'n vervelende backlight erin zitten?

Dat het ding knippert. Zeker met licht beeld kijkt het ding ontzettend onrustig.HxsScorch schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:48:
[...]
Bedoel je een vlek, of bedoel je dat het behoorlijk fel kan zijn?
Nee, als ik eerlijk ben heb ik daar geen last van gehad. Heb voor het gemak vandaag nog wat documentjes zitten typen in word; waardoor ik dus volledig op een witte achtergrond zat, zonder problemenTERW_DAN schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:49:
[...]
Dat het ding knippert. Zeker met licht beeld kijkt het ding ontzettend onrustig.
Bedankt tweakers and AVM voor het mogelijk maken dat ik dit geweldige apparatuur kon testen.
Ik hoop dat iedereen er net zo veel plezier aan heeft gehad.
Een product reviewen is erg leuk, maar tijdrovend. En de review plaatsen kost ook nogal wat tijd, maar het was het waard! Bedankt aan Tweakers en AVM dat ik mocht meedoen aan dit Testfest 2020.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Even puntje van opmerking, het is geen plastic ketting maar een beltdrive (waarschijnlijk Carbon). Deze hoeven geen kettingkast want ze worden niet gesmeerd te worden etc. Ketting kast is dus niet nodig en het verbaasd me dat je dit als minpunt hebt. Kan juist eerder als pluspunt want je hoeft nu niet elk jaar je ketting te smeren en spannen en krijgt geen rammelende ketting en kettingkast. Vastzitten van veter is nagenoeg onmogelijk en gebeurt eerder rondom de trapper.hottestbrain schreef op maandag 30 november 2020 @ 00:42:
Ook mijn review is exact twee weken na mijn eerste ritje op de fiets af, ik heb veel geleerd over electrisch fietsen an sich, maar de conclusie over de Ampler is niet mals: Review Ampler Curt
https://www.fietsvoordeel...l-of-niet-een-verbetering
[Voor 4% gewijzigd door evd op 30-11-2020 07:56]
Ik wil zo min mogelijk bewegende onderdelen vrij toegankelijk, maar snap jou mening ook.Kan juist eerder als pluspunt
Het maakt voor mijn eindoordeel in wezen niet uit, de fiets is veel te duur en wordt zó karig geleverd dat hij in nl en be de weg niet op mag.
Naar aanleiding van jouw review heb ik de website eens bezocht. Ik vind de tekst wel bijzonder.hottestbrain schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:41:
[...]
Ik wil zo min mogelijk bewegende onderdelen vrij toegankelijk, maar snap jou mening ook.
Het maakt voor mijn eindoordeel in wezen niet uit, de fiets is veel te duur en wordt zó karig geleverd dat hij in nl en be de weg niet op mag.
@hottestbrain Heb je overigens ook connectie met een app kunnen testen?
[Voor 4% gewijzigd door Quad op 30-11-2020 12:01]
@Quad Goeie! Die is ook van het caliber letterlijk en figuurlijk zonder toeters en bellen: De trapondersteuning kan iets worden aangepast en de lamp aan/uit. Het opgenomen vermogen, huidige snelheid e.d. is af te lezen, maar de resterende batterijlading kon ik dan weer erg moeilijk vinden.@hottestbrain Heb je overigens ook connectie met een app kunnen testen?
Ik ben met telefoon-apps niet de handigste gek genoeg (zal het gebrek aan command line wel zijn

Ik zal mijn review updaten met de ervaringen met de app. Voor de goede orde: Normaal ben ik echt niet zo heel negatief over producten, maar ik ben echt flabbergasted over de prijs/kwaliteit verhouding die 100% zoek is.
productreview: Netatmo Smart Video Doorbell review door theunevers
Tweakerella
Komt er vanuit jullie ook nog feedback op de geplaatste reviews of "is dit het"?Trendingtrees schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:02:
Ik neem morgen of overmorgen daarover contact.

Komt er ook een nieuws artikel over het testfest tzt?
Ik hoop dat mijn review niet te verboos wordt. Ik ben soms nogal van de lange zinnen en bijzinnen en van de lange lappen tekst.
ik zou vooral kijken naar het totaalgebruik van het ding. Als het ding hardwarematig perfect is, maar de software zorgt ervoor dat het ding nagenoeg onbruikbaar is, dan zou ik het ding gewoon 2 sterren geven. Ook al is hij heel strak vormgegeven bijvoorbeeld.
Ik vind zelf dat een ding prima 4 of 5 sterren kan hebben op 1 subonderdeel, maar als totale score toch niet hoger dan 2 uitkomt.
De BenQ EX2710 die hier staat krijgt van mij 1 ster. Het ding ziet prima solide in elkaar, kleurkwaliteit is meer dan prima, stroomverbruik is laag. Daar durf ik zo 4 of 5 sterren op te geven. Maar het feit dat het scherm zelf niet bruikbaar is door een knipperende/trillende backlight zorgt ervoor dat het ding gewoon niet bruikbaar is. Dus dan is het totaal oordeel dat het ding echt zwaar ondermaats is, en ik hem iedereen zou afraden.
Zelf hoop ik vanavond of morgen de review af te hebben. Dan is me dat redelijk vlot gelukt in een weekje tijd (al was ik al wat aan het schrijven gegaan voordat die geleverd was).
[Voor 9% gewijzigd door TERW_DAN op 03-12-2020 14:30]
Je krijgt zo'n ding om te testen, maar als het in de praktijk blijkt dat je hem liever van de muur af schroeft omdat, niet omdat jij zoveel eisen hebt, het niet afdoende werkt tov een traditionele deurbel dan verdient het de voldoende simpelweg niet.
Als de deurbel later updates krijgt en hij daardoor juist wél perfect functioneert, dan kan je de review erop aanpassen en de sterren weer omhoog gooien.
Ik zou niet zeggen dat hij onbruikbaar is. Op zich doet hij wat hij moet doen. Er zijn alleen veel opties die ik graag had willen zien, en wel mis, maar die niet strict noodzakelijk zijn voor de functionaliteit. Eigenlijk is het momenteel net aan voldoende om aan de basisfuncties te voldoen, met misschien een paar extraatjes. Op 1 basisfunctie na zijn de basisfuncties ook goed uitgevoerd. Maar voor een apparaat wat 300 euro moet kosten verwacht ik toch echt wel meer dan dat.
Het blijft sowieso een persoonlijke mening, en mijn beoordeling reflecteert altijd hoe erg ik het product zou aanraden aan een ander, gebaseerd op mijn eigen ervaringen. Dus ik omschrijf vaak ook wat ik juist belangrijk vind, Praktisch voorbeeld; ik heb wel eens de vraag gehad hoe de smarftfuncties van mijn TV werkten. Die heb ik nooit gebruikt, en ga ik waarschijnlijk nooit gebruiken, omdat ik mijn TV als display gebruik en de apparaten aan de andere kant van de HDMIpoort mogen bepalen wat er te zien is.
Dus als ik een TV ga reviewen, maar die heeft echt een belachelijk trage SoC, of gewoon een set gare smartfuncties, dan kan het ding alsnog gewoon 4+ sterren scoren, als die uitblinkt in andere dingen. Maar dat vermeld ik er dan wel bij in de conclusie.
Er is niet een heel vaste definitie voor natuurlijk, maar dat is mijn interpretatie op hoe je iets beoordeelt, en als je dat toelicht, is dat helemaal prima.
De review staat online. Enige dat ik nog iets over moet zeggen misschien is het OSD, daar staat nu nog niets van in, maar die kan ik nog wel toevoegen.
Het scherm had een boel potentie, maar het is een knap waardeloos ding helaas.
Edit: Wat wel jammer is, Home Assistant kent wel het bedrijf Netatmo, maar tot zover ik zie is het niet bekend met de deurbel van hen. Wel met andere producten. Maar het detecteert dus wel de Apple HomeKit kant, dus ik kan zo nog wel eens testen of ik daar wat mee kan. Sowieso zou het dan via de Netatmo infrastructuur interfacen, terwijl het juist zo mooi zou zijn om je eigen infrastructuur op te kunnen stellen. Wat ik aanvankelijk wel dacht, omdat de deurbel Dropbox en FTP ondersteunt. Maar laat ik het niet negatief maken, het ondersteunen van de deurbel via HomeKit is een positief iets.
[Voor 60% gewijzigd door Amanoo op 05-12-2020 00:09]
staat je review al online?Amanoo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:22:
Ik zit zelf te twijfelen of ik de Netatmo deurbel 2 of 3 sterren ga geven. Wel zijn mijn grootste problemen softwarematig. Die zouden met een update kunnen worden ingebouwd. Mijn score zou dan naar 4 sterren gaan. Veel dingen die al in de software zijn, vind ik erg goed uitgevoerd. Maar er zit nog gewoon te weinig in die software.
Ik hoop dat mijn review niet te verboos wordt. Ik ben soms nogal van de lange zinnen en bijzinnen en van de lange lappen tekst.
Heb mijn gekochte Netatmo gisteren geïnstalleerd en had gelukkig geen maandagmorgenmodel zoals jouw eerste.
Zat tijdens de installatie wel te denken dat de deurbeltrafo van invloed kan zijn op het functioneren van de deurbel.
Wellicht kan je als je dat nog niet gedaan hebt ook laten zien welke deurbeltrafo je de deurbel mee gebruikt?

Ik wil een zakelijke laptop natuurlijk het liefst testen terwijl ik aan het werk ben. Zo richting het eind van het jaar ga ik ook de laatste vakantiedagen opnemen haha.
Het is echt lastig om er een leuk maar zeker ook informatief verhaal van te maken heb ik gemerkt. Ik ben benieuwd naar de feedback. Wel is het begrip voor de reviewers een aantal maal vermenigvuldigd

Ik ga de Dynabook ook testen, maar heb zelf ook nog niets gehoordTacoB schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:54:
Zijn er al reviewers die de Dynabook binnen hebben? Ik heb hier gelezen dat hij rond 7 december (dus vandaag) binnen zou moeten komen, dus ben benieuwd naar de laatste update![]()
Ik wil een zakelijke laptop natuurlijk het liefst testen terwijl ik aan het werk ben. Zo richting het eind van het jaar ga ik ook de laatste vakantiedagen opnemen haha.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Bij iemand anders hier was de trafo ook mijn vermoeden waarom het niet werkte. Wel een goed idee inderdaad om dat in de review te doen. Goeie.PeaceNlove schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:33:
[...]
staat je review al online?
Heb mijn gekochte Netatmo gisteren geïnstalleerd en had gelukkig geen maandagmorgenmodel zoals jouw eerste.
Zat tijdens de installatie wel te denken dat de deurbeltrafo van invloed kan zijn op het functioneren van de deurbel.
Wellicht kan je als je dat nog niet gedaan hebt ook laten zien welke deurbeltrafo je de deurbel mee gebruikt?
Tweakerella

https://tweakers.net/prod...2/benq-ex2780q-grijs.html
Nee, hier ook niets vernomen.iantje31 schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:15:
[...]
Ik ga de Dynabook ook testen, maar heb zelf ook nog niets gehoord
en met de aanstaande kerstvakantie kan dat toch wel een dingetje worden.
Ik snap ook niet helemaal waarom het zo lang moet duren.
Je weet toch al een hele tijd van tevoren dat het testfest eraan zit te komen?
dan kun je er ook voor zorgen dat het testmateriaal op tijd beschikbaar is.
Maar goed. Even afwachten nog maar.
Daarnaast nog een algemene vraag voor de reviewers. Waar slaan jullie de foto's op die in de review gebruikt worden? Het fotoalbum van tweakers heeft maar 20mb ruimte.
Alvast bedankt!
Tweakerella
Maar ja, tijdslimiet en zo.
productreview: Netatmo Smart Video Doorbell review door Amanoo
[Voor 12% gewijzigd door Amanoo op 08-12-2020 22:29]
Ik heb uiteindelijk 4 sterren gegeven omdat als het apparaat eenmaal werkt het gewoon een prima ding is.
Ondanks de problemen die ik had met de trafo is dat netjes opgelost door hun. Dat vond ik ook wel wat waard.