Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:39
d.castello schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:11:
Otterbox defender besteld, maar toch er achtergekomen dat dit te groot is voor de iPhone 12 pro max. Die gaat retour.

Ik ga toch voor een Apple hoesje. Alleen twijfel ik tussen leer of siliconen hoesje.....
Ik had hem even opgemeten. Was inderdaad veels te groot. Ik heb zelf nu een Otterbox Strada besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 18:43
erickov schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:03:
Iemand ervaring met Spigen Neo Hybrid bumpers?
Beschermen ze goed tegen vallen etc? Wat is jullie ervaring?
Mijn favoriete hoesje, 2 part case. Beschermt op zich prima voor vallen

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Vandaag mijn Midwinter blue hoesje van Nudient binnengekregen voor mijn bestelde 12 Pro Max (Pacific Blue). Erg mooi hoesje!
Dinsdag besteld trouwens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HVH4qUGpHHufEqilTAbwMdJBvfY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ftSIrGVpjHdZoJXdl62ZfAe7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jtMW8yXLtfFphMPzJMDitDLzLdA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HPdwwV3mJRvHuxInL54CKbeG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 15:13
Wat raden jullie aan voor een USB C chargebrick? Ik blijf voor thuis bij mijn wireless oplader die ik al heb, Magsafe is niet zo boeiend voor mij, de brick is meer omdat ik veel onderweg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik ga voor de Apple leren hoesje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:04
d.castello schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:40:
Ik ga voor de Apple leren hoesje...
Ik ook weer!

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:41
Vildhjarta schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:28:
Wat raden jullie aan voor een USB C chargebrick? Ik blijf voor thuis bij mijn wireless oplader die ik al heb, Magsafe is niet zo boeiend voor mij, de brick is meer omdat ik veel onderweg ben.
Anker Nano usb C charger is wel handig en klein. Wat dat betreft een aanrader.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Zit er toch wel een naad tussen de screenprotector en je hoesje, niet helemaal een edge-to-edge screen protector, of lijkt dat maar zo?
Dat zijn die 3 stuks opamoo van Amazon toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Ik ben uiteindelijk voor een tech21 semi transparent case gegaan. Verrassend dun, maar wel goede drop protection en opstaand randje voor het scherm. En heel veel grip. Fijn om met 1 hand vast te houden. Beter dan de spigen liquid air maar ook 3x zo duur.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:15
Ik gebruik al vanaf de iPhone 5s de hoesjes van Ringke (Fusion). Ik wil graag doorzichtige, degelijke hoesjes. Nu met MagSafe heeft Apple zelf ook een doorzichtig hoesje, namelijk deze.

Ik vraag me af of je elk willekeurig doorzichtig hoesje kunt kopen en alsnog gebruik kunt maken van MagSafe. Dus draadloos opladen met hoesje om de iPhone heen en bijvoorbeeld een Car Holder gebruiken met een hoesje er omheen.
Of dien je hiervoor echt het hoesje van Apple zelf te gebruiken? Ik lees alleen dat er wat magneetjes in het hoesje zitten om hem goed 'op zijn plaats te klikken' maar niet dat dit noodzakelijk is voor het hele MagSafe en draadloos laden gebeuren. Wat denken jullie?
(Het hoesje van Apple heeft op de foto's ook zo'n lelijke witte uitsnede of logo op de achterkant, zou die er echt op zitten? 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:53
Ik heb vandaag de Mous Clarity Case voor de iPhone 12 Pro Max binnen gekregen.
Een erg stevig hoesje.
https://www.smartphonehoe...-67-inch-transparant.html
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fET6sX5ncYjxuHKUjJWaowVRRHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A9nkj64Dke03FwWJpWrNoawW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:32

ja3

remzor schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:25:
...
Of dien je hiervoor echt het hoesje van Apple zelf te gebruiken? Ik lees alleen dat er wat magneetjes in het hoesje zitten om hem goed 'op zijn plaats te klikken' maar niet dat dit noodzakelijk is voor het hele MagSafe en draadloos laden gebeuren. Wat denken jullie?
(Het hoesje van Apple heeft op de foto's ook zo'n lelijke witte uitsnede of logo op de achterkant, zou die er echt op zitten? 8)7 )
1. Meestal werkt Qi laden wel met andere hoesjes maar de magnetische werking om hem ergens stevig aan vast te plakken is wel grotendeels weg met een niet magsafe hoesje.
2. Ja die witte cirkel en het witte streepje zitten er echt ingebouwd want magneten zijn nog steeds niet onzichtbaar te produceren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ik ben op zoek naar een niet-afneembare Booktype protector voor een blauwe iPhone 12 mini die goed de hoeken beschermt, dus niet waarbij een ongelukkige val alsnog het scherm op steen valt. De officiële Apple protectors hebben bijvoorbeeld een opstaande rand die goed werkt in combinatie met een glazen protector. Ik wil ook geen transparante inner protector want die worden toch alleen maar lelijk geel.

Ik kwam op deze iMoshion uit. Zijn er nog mooiere / betere? De telefoon moet gewoon weer vier jaar meegaan maar ik laat hem op zich best vaak vallen, eerlijk gezegd.

Ah ik heb de Otterbox al gevonden in dit topic. Ziet er super stevig uit, wel niet al te mooi.

[ Voor 21% gewijzigd door BikkelZ op 07-11-2020 18:51 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Zijn er nog mensen met ervaringen/foto’s hier voor de transparante case (met witte ring) van Apple. En wellicht dat iemand zowel de leather/silicon als de transparante case heeft en iets van een vergelijk/verschil kan aangeven van beide cases? :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
ja3 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:37:
[...]

1. Meestal werkt Qi laden wel met andere hoesjes maar de magnetische werking om hem ergens stevig aan vast te plakken is wel grotendeels weg met een niet magsafe hoesje.
2. Ja die witte cirkel en het witte streepje zitten er echt ingebouwd want magneten zijn nog steeds niet onzichtbaar te produceren :(
Bedankt voor je reactie. Maar die witte shit op dat hoesje is echt lelijk.. heel jammer. Doet een beetje afbreuk aan het doorzichtige en de mooie kleur en vormgeving van de iPhone :(
Had gehoopt dat er gewoon een doorzichtig hoesje omheen kon en dat de magneten in de iPhone sterk genoeg waren om hem aan een Car Holder te plakken. Nu heb ik ook zo'n lelijke ronde magneet/ring op de achterkant van mijn hoesje geplakt i.v.m. de Car Holder maar dat moet dus min of meer nog steeds..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 00:11

Fordman

Fordman

remzor schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:25:
Ik gebruik al vanaf de iPhone 5s de hoesjes van Ringke (Fusion). Ik wil graag doorzichtige, degelijke hoesjes. Nu met MagSafe heeft Apple zelf ook een doorzichtig hoesje, namelijk deze.

Ik vraag me af of je elk willekeurig doorzichtig hoesje kunt kopen en alsnog gebruik kunt maken van MagSafe. Dus draadloos opladen met hoesje om de iPhone heen en bijvoorbeeld een Car Holder gebruiken met een hoesje er omheen.
Lijkt dat deze https://uk.tech21.com/col...lear-iphone-12-mini-clear wel MagSafe charger compatible is.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
@Fordman Thanks. Ik kijk het even aan. We hebben zojuist 2x iPhone 12 Mini besteld en willen allebei wel gebruik maken van MagSafe. Ik ga die originele gewoon eens bekijken en als die toch het meest praktisch is en het beste werkt halen we die gewoon vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:27
Iemand die de leren kaarthouder heeft?
Is het de moeite?
Vind de reviews beetje moeilijk,de ene is positief de andere dan weer niet.
Voor mij zou het handig zijn voor pas werk, rijbewijs en identiteit pas.
Nudient heeft deze ook maar denk dat die enkel voor hun hoesjes zullen werken

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Gunth schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:00:
Is het de moeite?
Aantal filmpjes gezien waarbij hij wel heel makkelijk loskomt. Lijkt mij irritant als je je telefoon je broekzak inschuift.

[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 07-11-2020 21:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheKerremenke
Gunth schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:00:
Is het de moeite?
Hier beneden een cross-post van mijn bevindingen van vorige week. Leather wallet en siliconen case dan. Ervaringen met leather case en wallet heb ik nog niet.

Korte samenvatting. Hier is de blauwe MagSafe wallet en de pruimenpaarse (plum) case ook binnen. Kwalitatief voelt die perfect. Kwa stevigheid is het ook prima. Het vastplakken op de iPhone/case werkt goed. Op een naked iPhone of met MagSafe werkt het het beste. Ik maak me in ieder geval geen zorgen dat ie er zomaar af valt. Skinny jeans is inderdaad iets om mee op te letten. Maar die heb ik niet >:) .

Met een gewone siliconen case zonder MagSafe magneten blijft de wallet ook wel zitten. Maar stukken minder stevig, dan kan die eraf gaan bij het in en uit de broekzak halen.

Hier wat foto’s. Wel bij een keukentafel verlichting gemaakt.
Een tweetal foto’s van naked iPhone 12 pro met wallet, een foto van clear case met wallet. De rest van de plum case. Perfecte combo al zeg ik het zelf. :9~ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MpQZfGyzifmTK-MkXJqtaGY--RU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fUUeEvvtuXuyY5TPzb5pF1Ob.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/haAn7ksQc8N0DKTDEAchMBWOmZA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/llBa2Mp1oVceszBZKC6tXzHh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MmUMFk213rRc8_Jva_OYm-ogRbQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/atN7HgCj1ptn8BtHQy9O44PI.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALN2p0nmJPAvvc7dkCj9vvR5Dl0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fbjLGnHPmPbpsOCdBoAOoxAP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fv0O5OcBeWqp0SmHck03Rd6rY0s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AmQq9MR3ZS08oJm73tVKcioG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RyPiW0u85e9UEH1ZxyVeEJnzUKs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jwNNFfAd3JDgAos212QYwJiN.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X5KxS_yPXCu2RnqwssA6VaNW4Uk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1TyqVXCoAJOS2Zc23ElAh2Pb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJJlBOZrGSlFcKLW06-ddNI8YJE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CeB9K4O7MbhrDUQwOEYFRT42.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 26% gewijzigd door TheKerremenke op 07-11-2020 21:56 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
TheKerremenke schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:25:
[...]

Hier beneden een cross-post van mijn bevindingen van vorige week. Leather wallet en siliconen case dan. Ervaringen met leather case en wallet heb ik nog niet.
Die plum case is echt wel mooi met een blauwe iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17
TheKerremenke schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:25:
[...]

Korte samenvatting. Hier is de blauwe MagSafe wallet en de pruimenpaarse (plum) case ook binnen. Kwalitatief voelt die perfect. Kwa stevigheid is het ook prima. Het vastplakken op de iPhone/case werkt goed. Op een naked iPhone of met MagSafe werkt het het beste. Ik maak me in ieder geval geen zorgen dat ie er zomaar af valt. Skinny jeans is inderdaad iets om mee op te letten. Maar die heb ik niet >:) .

Met een gewone siliconen case zonder MagSafe magneten blijft de wallet ook wel zitten. Maar stukken minder stevig, dan kan die eraf gaan bij het in en uit de broekzak halen.

Hier wat foto’s. Wel bij een keukentafel verlichting gemaakt.
Een tweetal foto’s van naked iPhone 12 pro met wallet, een foto van clear case met wallet. De rest van de plum case. Perfecte combo al zeg ik het zelf. :9~ _/-\o_

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
Ziet er mooi uit, maar in welke situatie gebruik je dit nu? Misschien alleen met zonnige dagen en je geen zakken hebt? Maarja, dan heb je altijd nog Apple Pay. ID of rijbewijs zou ook nog kunnen. Ik zie het nut er (nog) niet van in. So...please help haha

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Als ik naar het werk of ergens anders heen ga (stad/café, natuurlijk nu minder relevant ivm hele COVID gebeuren). Dan neem ik hem mee. Als ik aan het werk ben bewaar ik hem meestal in de auto.

Het is puur voor rijbewijs (id) en een bankpas (mocht ApplePay niet werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotYetBritish
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 15:58
Edit: oeps, verkeerde

[ Voor 92% gewijzigd door NotYetBritish op 08-11-2020 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotYetBritish
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 15:58
Azmodann schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:15:
Vandaag de screenprotector van Spigen EZ fit voor de Pro max ontvangen.
[Afbeelding]

https://www.amazon.de/gp/product/B08DQGH9T1
Ik ga deze ook bestellen. Heerlijk makkelijk plakken... spigen ultra hybrid clear is uitverkocht, ai...

[ Voor 4% gewijzigd door NotYetBritish op 08-11-2020 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 07:24

janklp

FortyTwo Capital

Volgens mij is het Nudient hoesje hier wel het meest populair. Lijkt me ook een fijn hoesje! Ik heb twee vragen, zou mooi zijn als een ervaringsdeskundige daar antwoord op heeft:

1. Is het opstaande randje in de praktijk hoog genoeg om je telefoon zorgeloos ondersteboven op tafel te leggen?

2. Went het ontbreken van buttons? Ik las eerder dat het indrukken van de volumeknop lastig gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 20:33
hk12nl schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:08:
Zijn er nog mensen met ervaringen/foto’s hier voor de transparante case (met witte ring) van Apple. En wellicht dat iemand zowel de leather/silicon als de transparante case heeft en iets van een vergelijk/verschil kan aangeven van beide cases? :)
Ik ben begonnen met de clear case. Ik vond de ring niet storend. De clear case is vrij hard, en echt veel minder grippy dan de silicon case (best glad zelfs). Bij mij zaten er na 2 dagen in 2 hoeken aan de binnenkant scheurtjes, alsof hij onder spanning stond. Ik heb hem weer terug gestuurd en heb nu een silicon case.

De silicon case is lekker grippy, ik vind het alleen jammer dat er aan de onderkant ook een opstaand randje is. Die was er met de clear case niet. En omdat hij aan alle 4 de kanten gesloten is, pak ik mijn iPhone nog wel eens op de kop van tafel. Je ziet niet meer intuïtief wat de boven en onderkant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Klopt het dat een screenprotector van een iPhone 11 ook gewoon op een iPhone 12 past?

Ga toch een gewone 12 kopen ipv een mini en zie op verschillende plaatsen dat er dan bijstaat dat deze geschikt is voor iPhone XR/11/12/12 Pro?

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:24
Snakefoodjah schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:52:
Klopt het dat een screenprotector van een iPhone 11 ook gewoon op een iPhone 12 past?
De NIET edge-to-edge zouden moeten passen, dus degene die niet de bezels en notch beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
TheKerremenke schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:31:
[...]

Anker Nano usb C charger is wel handig en klein. Wat dat betreft een aanrader.
Die heb ik idd ook besteld met name vanwege de goede reviews en lekker compact.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:23

Erw

Ik heb deze om mijn IPhone 12 Pro zitten. Stevig en de IPhone word er niet veel “bulkier” van.

https://www.otterbox.nl/n...oes/77-65414.html#start=1

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

remzor schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:33:
@Fordman Thanks. Ik kijk het even aan. We hebben zojuist 2x iPhone 12 Mini besteld en willen allebei wel gebruik maken van MagSafe. Ik ga die originele gewoon eens bekijken en als die toch het meest praktisch is en het beste werkt halen we die gewoon vermoed ik.
De keuze is ook zo groot op hoesjes gebied. Ik heb recent 2 van Spigen binnen gekregen (eerder gepost) die wachten op de mini. Welke het beste aanvoelt hou ik en anders bestel ik nog een Tech21 die me ook wel aanspreekt.

The One And Only

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sander121
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Ik lees nu al een lange tijd mee in dit forum maar heb nog niet een besluit kunnen maken voor het type hoesje voor mijn iPhone 12 mini.

Persoonlijk vind ik de Nudient er erg gelikt uitzien maar ik vraag me af wat voor bescherming deze bied als je hem vanaf 1,5 meter op de grond laat vallen. Het lijkt me eerder een hoesje om geen krassen te krijgen op de iPhone zelf.

Ik loop nu al 5 jaar rond met een iPhone 6s waarvan de eerste 3 jaar een leren case van Apple. Daarna zonder case met de gedachte als hij stuk is koop ik de nieuwe iPhone. Dit heb ik toch aardig lang vol weten te houden. Om toch mijn nieuwe iPhone wat meer bescherming te geven deze 3 screenprotectors maar besteld om dit maar eens uit te proberen.
Erw schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:08:
Ik heb deze om mijn IPhone 12 Pro zitten. Stevig en de IPhone word er niet veel “bulkier” van.

https://www.otterbox.nl/n...oes/77-65414.html#start=1
De knoppen zien er wel uit alsof deze goed contact heeft met de iPhone zelf, wat vind je daarvan? Hoeveel dikker wordt je iPhone met het hoesje? Wat vind je van de grip?

De meeste fabrikanten geven aan dat het een slim hoesje is maar geven weinig fabrikanten de maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris Peters
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 07:05
janklp schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:16:
Volgens mij is het Nudient hoesje hier wel het meest populair. Lijkt me ook een fijn hoesje! Ik heb twee vragen, zou mooi zijn als een ervaringsdeskundige daar antwoord op heeft:

1. Is het opstaande randje in de praktijk hoog genoeg om je telefoon zorgeloos ondersteboven op tafel te leggen?

2. Went het ontbreken van buttons? Ik las eerder dat het indrukken van de volumeknop lastig gaat.
Wat mij betreft is het randje prima. Net een halve mm.

Powerbutton was even een uurtje wennen, maar heb er nu geen last van.

Ben erg blij met het hoesje. Wel valt mij op dat de kabel maar net past. De originele Apple kabel moet ik echt even doordouwen en mijn mophie kabel past helemaal niet. Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
sander121 schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:17:
Ik lees nu al een lange tijd mee in dit forum maar heb nog niet een besluit kunnen maken voor het type hoesje voor mijn iPhone 12 mini.

Persoonlijk vind ik de Nudient er erg gelikt uitzien maar ik vraag me af wat voor bescherming deze bied als je hem vanaf 1,5 meter op de grond laat vallen. Het lijkt me eerder een hoesje om geen krassen te krijgen op de iPhone zelf.

Ik loop nu al 5 jaar rond met een iPhone 6s waarvan de eerste 3 jaar een leren case van Apple. Daarna zonder case met de gedachte als hij stuk is koop ik de nieuwe iPhone. Dit heb ik toch aardig lang vol weten te houden. Om toch mijn nieuwe iPhone wat meer bescherming te geven deze 3 screenprotectors maar besteld om dit maar eens uit te proberen.

[...]

De knoppen zien er wel uit alsof deze goed contact heeft met de iPhone zelf, wat vind je daarvan? Hoeveel dikker wordt je iPhone met het hoesje? Wat vind je van de grip?

De meeste fabrikanten geven aan dat het een slim hoesje is maar geven weinig fabrikanten de maten.
Ik begrijp je punt. Zelf ook meerdere cases gehad van goedkoop tot duur. Voor mij is het ook altijd een gevoelskwestie en ik merk dan altijd dat ik het meest tevreden ben een officiële Apple case. Eigenlijk kom ik hier altijd op uit nadat ik eerst weer eens meerdere andere geprobeerd heb. :+

Nogmaals dit is ook deels op gevoel en puur persoonlijk. Ik probeer hem daarnaast ook veel meer naked te gebruiken.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartholomaus
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-08-2022
Ik heb de blauwe lederen Apple case gekozen voor mijn iPhone mini (zwart). Vreemd genoeg zegt apple.nl dat de case pas 1 tot 8 december geleverd kan worden, maar ik hem vanaf morgen wel kan ophalen in de Apple store.

Heb er maar voor gekozen om de case en iPhone de 13e op te gaan halen, ik ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Hier iemand die altijd een leren originele case en sinds dit jaar een siliconen originele case koopt. Daarnaast nog een stuk of wat goedkopere.

Tevens een of twee degelijke heavy duty voor tijdens werk. Alleen dit jaar met MagSafe is het allemaal iets lastiger. Heavy duty MagSafe compatible zijn lastig te vinden. Liefst heb ik er magneten in verwerkt. Ivm toekomstige houder in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartholomaus schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:32:
Ik heb de blauwe lederen Apple case gekozen voor mijn iPhone mini (zwart). Vreemd genoeg zegt apple.nl dat de case pas 1 tot 8 december geleverd kan worden, maar ik hem vanaf morgen wel kan ophalen in de Apple store.

Heb er maar voor gekozen om de case en iPhone de 13e op te gaan halen, ik ben benieuwd! :)
Heb 2 weken geleden twee magsafe wallet's (zwart) besteld via apple store app maar die staan nu op 2 dec afleveren, dus het gaat nog niet echt snel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sander121
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
TheKerremenke schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:53:
Hier iemand die altijd een leren originele case en sinds dit jaar een siliconen originele case koopt. Daarnaast nog een stuk of wat goedkopere.

Tevens een of twee degelijke heavy duty voor tijdens werk. Alleen dit jaar met MagSafe is het allemaal iets lastiger. Heavy duty MagSafe compatible zijn lastig te vinden. Liefst heb ik er magneten in verwerkt. Ivm toekomstige houder in de auto.
Ik zag otterbox met MagSafe alleen is dus nog niet leverbaar. Geen idee wanneer wel..

Ik zelf wil alleen wel direct een hoes gebruiken als ik vrijdag de telefoon heb. Maar zonde om eerst zonder MagSafe 35€ uit te geven en later als het wel bevalt de MagSafe variant te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Jammer dat de MagSafe kaarthouder maar ruimte heeft voor 3 pasjes. Zelf wil ik toch altijd meerdere passen bij hebben. Welke in ieder geval echt mee moeten:
- ID kaart (zeker wanneer ik naar België/Duitsland/vakanties ga)
- Rijbewijs
- Kentekenbewijs
- Bankpas voor het geval dat Apple Pay ergens niet werkt (komt eigenlijk nooit voor..)
- Seizoenskaart voetbal

Evt. nog CC, voor vakanties.
Maar op zich zou ik ook rijbewijs, bankpas en kentekenbewijs er in kunnen doen. In NL in ieder geval voldoende.
Hoe willen jullie dit doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
remzor schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:44:
Jammer dat de MagSafe kaarthouder maar ruimte heeft voor 3 pasjes. Zelf wil ik toch altijd meerdere passen bij hebben. Welke in ieder geval echt mee moeten:
- ID kaart (zeker wanneer ik naar België/Duitsland/vakanties ga)
- Rijbewijs
- Kentekenbewijs
- Bankpas voor het geval dat Apple Pay ergens niet werkt (komt eigenlijk nooit voor..)
- Seizoenskaart voetbal

Evt. nog CC, voor vakanties.
Maar op zich zou ik ook rijbewijs, bankpas en kentekenbewijs er in kunnen doen. In NL in ieder geval voldoende.
Hoe willen jullie dit doen?
Zo. Qua omvang vrijwel even klein als de pashouder van Apple, goedkoper, Nederlands design en fabrikaat, en ook premium brand. En ruimte voor minimaal 6 pasjes.
Okee, het plakt niet magnetisch aan je telefoon, maar het valt er ook niet van af als je het in of uit je broekzak haalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
evdakker schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:45:
[...]

Zo. Qua omvang vrijwel even klein als de pashouder van Apple, goedkoper, Nederlands design en fabrikaat, en ook premium brand. En ruimte voor minimaal 6 pasjes.
Okee, het plakt niet magnetisch aan je telefoon, maar het valt er ook niet van af als je het in of uit je broekzak haalt :P
Haha ik ken hem ja, collega van mij zweert hier ook bij :p
Wellicht dat dit ook een goede optie is! Het heeft allemaal geen haast en is leuk voor een kerst verlanglijstje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:58

n3z

hk12nl schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:41:
[...]

Ik begrijp je punt. Zelf ook meerdere cases gehad van goedkoop tot duur. Voor mij is het ook altijd een gevoelskwestie en ik merk dan altijd dat ik het meest tevreden ben een officiële Apple case. Eigenlijk kom ik hier altijd op uit nadat ik eerst weer eens meerdere andere geprobeerd heb. :+

Nogmaals dit is ook deels op gevoel en puur persoonlijk. Ik probeer hem daarnaast ook veel meer naked te gebruiken.
Same here. Daarom denk ik aan een sleeve voor onderweg en thuis naked maar wel met protector voor en achter. Gecombineerd met een goede inboedel verzekering :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Helemaal niemand hier die booktype hoesjes gebruikt? Ik snap dat het voor ouwe lullen is maar ik mag langzamerhand wel af en toe toegeven aan mijn ouwe lullen impulsen ;)

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:33
BikkelZ schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:34:
Helemaal niemand hier die booktype hoesjes gebruikt? Ik snap dat het voor ouwe lullen is maar ik mag langzamerhand wel af en toe toegeven aan mijn ouwe lullen impulsen ;)
Mijn vrouw heeft er 1 voor haar XSMax en ik overweeg hem ook voor de 12 pro. Tot nu toe nog geen mooie gezien en jammer dat er geen officiële van Apple lijkt te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09 14:44
Het is een kwestie van smaak, ik vind zelf dat booktype hoesjes teveel bulk toevoegen en onhandig voor carkit.
Heb ze idd eigenlijk nog niet gezien...hier in het topic.
Bij appelhoes heb ik deze en deze gezien...is dat iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

rvdlaar schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:22:
[...]

Het is een kwestie van smaak, ik vind zelf dat booktype hoesjes teveel bulk toevoegen en onhandig voor carkit.
Heb ze idd eigenlijk nog niet gezien...hier in het topic.
Bij appelhoes heb ik deze en deze gezien...is dat iets voor je?
Die te TECHPROTECTION WALLET is precies wat ik zoek maar niet voor de mini (en ook niet donkerblauw, maar da’s minder belangrijk). De Saffiano heeft een transparante binnenhoes, die wordt waarschijnlijk geel.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09 14:44
BikkelZ schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:12:
[...]

Die te TECHPROTECTION WALLET is precies wat ik zoek maar niet voor de mini (en ook niet donkerblauw, maar da’s minder belangrijk). De Saffiano heeft een transparante binnenhoes, die wordt waarschijnlijk geel.
Deze van Techprotection is voor de Mini.
Is idd alleen in zwart. Kijk anders zelf even verder op die site ?

Deze wallet voor de mini is blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

rvdlaar schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:49:
[...]

Deze van Techprotection is voor de Mini.
Is idd alleen in zwart. Kijk anders zelf even verder op die site ?

Deze wallet voor de mini is blauw.
Ik had in een eerdere post al de Mode Milano gevonden, technisch perfect, maar gewoon te lelijk.

Afbeeldingslocatie: https://www.appelhoes.nl/Files/3/7000/7181/ProductPhotos/550/1418692421.png

[ Voor 7% gewijzigd door BikkelZ op 09-11-2020 20:09 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Moet zeggen dat de nieuwe Peak Design producten er erg goed uit zien. Je koopt dan 1 van hun hoesje waaraan je meerdere accessoires kan bevestigen. Gebruik een aantal van hun fotografie producten
https://www.kickstarter.c...s-mounts-chargers-magsafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister123
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 16:21
Je zou ook hier eens kunnen kijken https://www.pipettolondon.com/eu/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik heb net een Rhinoshield bumper besteld

En een Rhinoshield 3D Impact Screen Protector

Samen met nog een andere kleur rim en knopjes €44.

De kortingscode
Members only: code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
gaf 20% korting _/-\o_

Helaas wel nog €10 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Laatst online: 11-09 09:36
Black leather case voor de iPhone mini is binnen.
Nu de telefoon nog. Mooi formaatje zo hoor. Laat het maar snel vrijdag zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:18
[verwijderd]

[ Voor 105% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
1Tje was niet genoeg 😂
Mooie foto's,als het goed gaat komt mijn gele vandaag binnen.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:34
Mijn siliconen hoesjes van Apple zijn ook binnen. De donkerblauwe is dit jaar erg mooi. Heb ook een Apple Clear Case besteld. De ring valt mij eigenlijk niet tegen. Ik had het groter verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:26
Iemand enig idee of de Nudient hoesjes volledig vlak zijn aan de achterkant?
Dus als iPhone met scherm naar boven ligt, of de iPhone niet (minimaal) beweegt wanneer je ergens duwt op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
Mar.tin schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:58:
Leren hoesjes voor de 12(Pro) zijn binnen :) stukken beter dan die stroeve Siliconen dingen :)

Voorlopig maar eens beginnen met geel. Lekker contrasterend.
Oeh die gele is speciaal. Nu wil ik hem ook bestellen , is de store niet bereikbaar >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mooi setje. De kleuren van de Pro-modellen combineren momenteel makkelijker/beter dan de non-Pro's, naar mijn idee. Vooral nu bij de non-Pro versies de witte en rode kleur minder 'zuiver' zijn dan voorheen. Maar goed, is allemaal persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
*snip* hiervoor hebben we V&A

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 10-11-2020 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-11-2024
Aangezien dit verder het enige accessoirestopic is:

Welke lader dien ik te kopen? Ik heb er nog geen met USB-C. :+ (En dan bedoel ik vooral hoeveel watt)

[ Voor 14% gewijzigd door Fylax op 10-11-2020 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Fylax schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:30:
Aangezien dit verder het enige accessoirestopic is:

Welke lader dien ik te kopen? Ik heb er nog geen met USB-C. :+ (En dan bedoel ik vooral hoeveel watt)
Ik heb de 20W USB-C charger van Apple besteld en vandaag ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
Spigen glas Protector besteld met EZ fit, ben benieuwd of het goed werkt. Ik ben normaliter extreem slecht met protectors plaatsen maar bij deze schijnt het redelijk idiot proof te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Vandaag m’n Apple Leather Case black ontvangen voor iPhone 12 Mini. Ik ben nu al razend enthousiast over de maat van de 12 Mini. Eindelijk een iPhone die ik met één hand kan bedienen zonder te wiebelen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Vildhjarta schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:55:
Spigen glas Protector besteld met EZ fit, ben benieuwd of het goed werkt. Ik ben normaliter extreem slecht met protectors plaatsen maar bij deze schijnt het redelijk idiot proof te zijn.
Deze komt zaterdag binnen.
Op YT gaat dit heel makkelijk idd maar zal thuis weer sukkelen worden wsl 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Gunth schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:22:
[...]

Deze komt zaterdag binnen.
Op YT gaat dit heel makkelijk idd maar zal thuis weer sukkelen worden wsl 😂
Right? het ziet er iig heel simpel uit en je krijgt er twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 21:56
Jeetje. Even voor 200 euro aan hoesjes afrekenen :+
Ik vind het al lastig om 65 euro voor één hoesje te verantwoorden. Bult geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 14:38
Vildhjarta schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:55:
Ik ben ook benieuwd. Ik heb zelf de align master besteld. Enige verschil is dat de mal niet vast zit op de screenprotector. Dus je legt de protector zelf in de mal zegmaar. Hopelijk gaat het allemaal goed. Op YouTube ziet het er vrij makkelijk uit in elk geval.

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
WouterL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:33:
[...]

Jeetje. Even voor 200 euro aan hoesjes afrekenen :+
Ik vind het al lastig om 65 euro voor één hoesje te verantwoorden. Bult geld.
Het doet maar heel even zeer hoor. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 21:56
Ik wordt sinds iOS 14.1 maar ook op de iPad constant gevraagd naar mijn Outlook wachtwoord. Super irritant. Iemand dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

WouterL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:47:
Ik wordt sinds iOS 14.1 maar ook op de iPad constant gevraagd naar mijn Outlook wachtwoord. Super irritant. Iemand dit probleem ook?
Ik ook..Check iOS topic hierover...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Laatst online: 12-09 10:39
WouterL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:47:
Ja ook, heel irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:23

Erw

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Tristan schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:35:
Ik heb net een Rhinoshield bumper besteld

[YouTube: RhinoShield SolidSuit & ModNX for iPhone 12 and 12 Pro: First Look at Some Fabulous Cases!]

En een Rhinoshield 3D Impact Screen Protector

[YouTube: RhinoShield 3D Impact Screen Protector: Extreme Edge to Edge Impact Protection for iPhone 12!]

Samen met nog een andere kleur rim en knopjes €44.

De kortingscode
***members only***
gaf 20% korting _/-\o_

Helaas wel nog €10 verzendkosten.
Waarom neem je geen screenprotector van glas? Dat voelt toch veel fijner aan en krast ook minder snel. Daarnaast is de iphone sws plat dus ik heb ook glass screenprotectors gezien die tot de rand lopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheKerremenke
Vandaag de baltic blue leren case binnen gekregen. Prima kwaliteit. Echt incognito zo blauw op blauw op blauw. >:) Er zijn nog een Saddle Brown en California poppy wallet onderweg uit Aliland. Eens kijken hoe die gaan bevallen. Puur om af te kunnen stemmen kwa kleur.

De leren case is een stuk makkelijker in en uit een broekzak te halen en geen lint verzameling. Zoals de siliconen plum case die ik heb. Tot mijn verbazing blijft de MagSafe wallet hier nog beter op plakken. Echt sticky. Had ik niet verwacht. Alleen jammer van de lijmgeur ipv leergeur die de case nog heeft.

Kleine aanvulling: Na een keer met een nat doekje de buitenzijde schoon gemaakt te hebben. Is na 1 nacht de geur van lijm zo goed als verdwenen. Nu ruikt de case meer naar de geur van leer.

Enkele foto’s.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UAChV1__QxpaQhdjom7BORkaJtA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YIeRTPzpSr4usW67EO14fEBr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rXwJLn7tN7WxUYnTHOGZ9QRqNu8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AmXrG9a7noFZDbVDwh5C5rkN.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuYEWl53DPw4_jfdL60w7Rb23Kg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dmPqWOEfEt3K3lw8IYwiaZwD.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wdrfdln32DZfSCkc8uv_be9n3UA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VIi4tlz5SZk76kXfo9M8E0QD.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 4% gewijzigd door TheKerremenke op 11-11-2020 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
D2FValinor schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:02:
[...]

Waarom neem je geen screenprotector van glas? Dat voelt toch veel fijner aan en krast ook minder snel. Daarnaast is de iphone sws plat dus ook glass screenprotectors gezien die tot de rand lopen.
Dit vroeg ik me ook af. Die film screenprotectors zijn flut. Wat een gezeik om het te installeren. Ik heb deze week 3x een S7 Edge screenprotector en 2x voor een Cubot. Daar komt geen frame bij, dus zelf erop plakken. Dat ging prima, ik heb een vaste hand. Maar die waren van glas.

Die film screen protectors hebben altijd bubbels en ook geen fijne feel. Van polymeer screen protectors word ik in ieder geval niet blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
D2FValinor schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:02:
[...]

Waarom neem je geen screenprotector van glas? Dat voelt toch veel fijner aan en krast ook minder snel. Daarnaast is de iphone sws plat dus ook glass screenprotectors gezien die tot de rand lopen.
Omdat, volgens hun vergelijkingstabel glas iets dikker is en minder sterren heeft op krasbestendigheid. Dus het leek mij de mindere versie?

Mijn order staat on hold, omdat ik sowieso al twijfel of ik toch geen Mod NX wil met een transparante backplate om toch ook de achterkant te beschermen.

Wat vinden jullie? Glas of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 14:38
Tristan schreef op woensdag 11 november 2020 @ 06:48:
[...]

Omdat, volgens hun vergelijkingstabel glas iets dikker is en minder sterren heeft op krasbestendigheid. Dus het leek mij de mindere versie?

Mijn order staat on hold, omdat ik sowieso al twijfel of ik toch geen Mod NX wil met een transparante backplate om toch ook de achterkant te beschermen.

Glas. 100%.

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
Tristan schreef op woensdag 11 november 2020 @ 06:48:
[...]

Is andersom. Op krasbestendigheid wint glas. Qua impact protection wint die polymer maar eerlijk gezegd denk ik dat dat vrijwel hetzelfde is. Enig nadeel van glas is dat het kan barsten.
Maar daar staat tegenover dat het veel beter aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Hm. Nouja, ik heb mijn order maar gecanceld. Ik zoek een betaalbare case mét MagSafe (die van Apple vind ik te duur) en een goede screenprotector.

Ik kon in de thread niet echt iets vinden, iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
Tristan schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:59:
[...]

Hm. Nouja, ik heb mijn order maar gecanceld. Ik zoek een betaalbare case mét MagSafe (die van Apple vind ik te duur) en een goede screenprotector.

Op Amazon staan er genoeg bv spigen is niet zo duur en goed.
Edit:met magsafe niet opgemerkt.
Ga je denk ik eens bij ome Alie moeten kijken.
Case van  zijn idd niet goedkoop maar heel goede kwaliteit die jaren meegaat.
Ivm screenprotector heb ik deze besteld.
https://www.amazon.de/-/n...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1.

[ Voor 13% gewijzigd door Gunth op 11-11-2020 09:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb toch maar de Spigen screen protector besteld en de Apple Silicon case 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-09 19:16
ik ga denk ik toch voor apple care+ ipv een case. 229 is prijzig. Maar met 2 hoesjes originele hoesjes en een goede screen protector zit je ook al snel op 150 euro. dan blijft er nog 70 euro meer prijs over. Maar dan heb je wel een iphone die je naked kan gebruiken en makkelijker kan doorverkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:52
Ashwani schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:57:
ik ga denk ik toch voor apple care+ ipv een case. 229 is prijzig. Maar met 2 hoesjes originele hoesjes en een goede screen protector zit je ook al snel op 150 euro. dan blijft er nog 70 euro meer prijs over. Maar dan heb je wel een iphone die je naked kan gebruiken en makkelijker kan doorverkopen.
Vergeet niet de €29 of €99 eigen risico per keer ;). De Apple silicon case gekocht voor €45 op Amazon. Screenprotector kost nog geen €10. Dus voor €100 al klaar mits je 2 cases koopt. En daarnaast dekt de inboedelverzekering ook aardig wat. Dus ik vind persoonlijk AppleCare altijd erg overrated.

[ Voor 20% gewijzigd door Alekz87 op 11-11-2020 11:11 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-09 19:16
Alekz87 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:06:
[...]

Vergeet niet de €29 of €99 eigen risico per keer ;).
ja klopt maar goed als je iPhone valt ofzo en die daadwerkelijk barst, dan zal je op dat moment toch wel blij zijn dat je apple care hebt genomen ondanks de eigen risico haha. Ik heb bovendien de 512 gb versie en die is qua restwaarde ook wat meer waard uiteindelijk Maar goed ik ga apple care pas over 50 dagen nemen dan heb ik 2 maanden extra.. Of werkt het zo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is dit echt dezelfde kleur? :o
TheKerremenke schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:09:
Vandaag de baltic blue leren case binnen gekregen. Prima kwaliteit. Echt incognito zo blauw op blauw op blauw. >:) Er zijn nog een Saddle Brown en California poppy wallet onderweg uit Aliland. Eens kijken hoe die gaan bevallen. Puur om af te kunnen stemmen kwa kleur.

Enkele foto’s.
[Afbeelding]
Mar.tin schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:58:
Leren hoesjes voor de 12(Pro) zijn binnen :) stukken beter dan die stroeve Siliconen dingen :)

Voorlopig maar eens beginnen met geel. Lekker contrasterend.

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

Tristan schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:59:
[...]

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Laatst online: 21-08 13:43
Ik heb sinds gister een lederen hoesje van Apple. Nu valt het mij op dat de telefoon er redelijk makkelijk uit komt, lees: het is al een aantal keren voorgekomen dat de telefoon niet meer helemaal lekker in het hoesje zat op het moment dat ik hem uit mijn broekzak haal. De telefoon is dan een paar mm omhoog gekomen in het hoesje. Ik moet hem echt terug duwen. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
epoman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:18:
Is dit echt dezelfde kleur? :o

[...]

[...]
Het is inderdaad dezelfde kleur. Mijn foto’s zijn savonds bij tafelverlichting genomen. Je kunt de kleur controleren adhv de camera bump van de iPhone dat is pacific blue. Die andere foto’s zijn volgens mij bij daglicht gemaakt, als ik het zo snel zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Magicw00b schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:16:
Ik heb sinds gister een lederen hoesje van Apple. Nu valt het mij op dat de telefoon er redelijk makkelijk uit komt, lees: het is al een aantal keren voorgekomen dat de telefoon niet meer helemaal lekker in het hoesje zat op het moment dat ik hem uit mijn broekzak haal. De telefoon is dan een paar mm omhoog gekomen in het hoesje. Ik moet hem echt terug duwen. Hebben meer mensen hier last van?
Gelukkig niet. Maar er zijn wel meerdere mensen die hier last van hebben. Sommige hoesjes schijnen niet goed aan te sluiten. Je zou hem hiervoor kunnen laten omruilen bij een Apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hier sinds gisteren een Baltic Blue leather case. Mooie case alleen vallen mij de volgende kwaliteits issues op:

- de powerknop zit niet helemaal recht op het hoesje (klikt overigens wel lekker)
- de opening aan de onderzijde zitten niet goed in het midden; alles is 1-2mm te ver naar links. Dit heb ik zelfs niet met een ali-hoesje van 3 euro, laat staan met een van 65 euro. Hierom gaat hij dus mooi retour.

Mijn eerste iphone 12 had overigens ook een powerknop dit scheef in het toestel zat en hierdoor af en toe weigerde.

Dit soort slordigheden ben ik niet van Apple gewend. De prijzen zijn hoog, maar daarvoor kreeg je wel kwaliteit. Nu is mijn ervaring helaas minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Magicw00b schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:16:
Ik heb dat ook twee keer gehad. Één keer werd die toen omgeruild omdat het niet automatisch wegging en één keer is ie naar verloop van tijd strak gaan zitten. Het is wel leer, maar echt te lang zou ik niet wachten. Apple ruilt hem zo voor je om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

Misschien een leuk alternatief voor de originele:

Luxe magnetische kaart houder for de iPhone 12 Pro Max en 12 Mini https://www.amazon.nl/dp/...cp_api_fabc_Y2-QFb1NXWYQV

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Fordman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:00:
Misschien een leuk alternatief voor de originele:

Luxe magnetische kaart houder for de iPhone 12 Pro Max en 12 Mini https://www.amazon.nl/dp/...cp_api_fabc_Y2-QFb1NXWYQV
Mss leuk alternatief maar heb toch meer vertrouwen in het origineel.
Kost wel 3m zoveel maar deze word verzonden door 1 of andere chinees.
Uiteindelijk zitten er soms belangerijke passen in.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste