• TheKerremenke
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 10:14
schumi1986 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:15:
[...]

Ik weet niet precies tot hoever deze mijn IPhone 12 oplaadt maar voor mijn gevoel wel meer dan 50% denk eerder tussen de 60 en 70%.

Ik gebruik de MagSafe Battery als ik snachts moet gaan weken. Normaal zou de telefoon rond 0:00 zo’n 20-40% accu capaciteit over hebben en wanneer ik dan zou gaan werken moet ik de telefoon nog ergens bijladen of een stekker meenemen nu neem ik de MagSafe mee en redt ik het tot de volgende ochtend :)
Exact zoals die hier ook gebruikt wordt. Mocht het op de avond een latertje worden. En gaan stroom in de buurt zijn dan gaat ie erop. Klik, klaar. Laden maar. Ideaal vind ik persoonlijk.

En ja de capaciteit mag altijd hoger zijn.

iPad Pro 2017  iPhone 12 Pro Pacific Blue  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• H1MSELF1SH
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 20:50
Uiteraard had ik al vaker prentjes gezien van de iPhone 12, maar omdat ik elke 2 jaar een nieuwe iPhone van mijn werkgever krijg ga ik zelf ook nooit naar smartphones in de winkel kijken. Gisteren was er bij ons iemand met een rode iPhone 12. Zelf heb ik nu nog een midnight groene 11 Pro. Daarvoor had ik een product RED iPhone 7, maar die rode 12 was echt prachtig. Ik hoop oprecht dat de 13 in september ook in het rood uitkomt en lijkt op de 12 want ik vond 'm echt heel mooi. Veel mooier dan de plaatjes het laten uitschijnen.

• Je Moeder
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
bing69 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 07:31:
[...]

Tip, kijk eens naar Nudient
Mijn 2e nudient is na een paar weken gebruik alweer kapot ☹️

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

• bing69
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 07:20
Je Moeder schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:52:
[...]

Mijn 2e nudient is na een paar weken gebruik alweer kapot ☹️
Hoe krijg je dat voor elkaar? Mijn zit er nu toch alweer een maand of twee op maar geen problemen..

Bing

• VulcanRaven
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16-09 14:51
Heeft iemand ervaring met een degelijke hoes met koord voor een iPhone 12 Pro om je nek te hangen? Ik ga binnenkort op een boottocht en wil dan foto's maken met mijn iPhone. Wil natuurlijk geen enkel risico nemen dat deze door een golf uit mijn handen valt en kwijt is. Nu vindt je hier en daar wel dergelijke hoesjes maar die zien er allemaal best goedkoop en gammel uit. Je hebt ook universele waterdichte hoesjes, maar dan heb je een plastic laag over je lens waardoor de foto's mislukken.

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
@VulcanRaven Zoiets?

[Voor 75% gewijzigd door syltheboy op 02-09-2021 20:39]

• VulcanRaven

• syltheboy
  • Niet online
VulcanRaven schreef op donderdag 2 september 2021 @ 22:35:
[...]

Ja precies, alleen dan wat steviger.
Dit is mooi, maar misschien wat overpriced. Vaja is sowieso duur met de cases.

[Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 03-09-2021 14:03]

• VulcanRaven
syltheboy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:00:
[...]

Dit is mooi, maar misschien wat overpriced. Vaja is sowieso duur met de cases.
Die is inderdaad iets té duur en lijkt ook meer voor mode te gaan dan kwaliteit.

Ik had gedacht dat er meer van dit soort hoesjes zouden zijn voor de zakelijke markt.

Edit: denk dat deze mijn beste optie is:

https://www.smartphonehoe...hone-12-61-112201521.html

Wel jammer, het model voor de iPhone 11 ziet er steviger uit.

[Voor 17% gewijzigd door VulcanRaven op 03-09-2021 14:07]

• _Arthur
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 10:26
VulcanRaven schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:03:
[...]

Die is inderdaad iets té duur en lijkt ook meer voor mode te gaan dan kwaliteit.

Ik had gedacht dat er meer van dit soort hoesjes zouden zijn voor de zakelijke markt.

Edit: denk dat deze mijn beste optie is:

https://www.smartphonehoe...hone-12-61-112201521.html

Wel jammer, het model voor de iPhone 11 ziet er steviger uit.
Of zoiets: https://www.bol.com/nl/nl...h-zwart/9200000084838996/

• VulcanRaven
Probleem met die universele hoesjes is dat er geen uitsparing is voor de camera.

• syltheboy
  • Niet online
Vaja heeft wel prachtige hoesjes, maar de knoppen worden niet beschermd en ook de onderkant van de hoes is open. Dan beschadigt je iPhone eerder.

• koekiemonster
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21-09 14:35

koekiemonster

want a cookie

Hoe verhoudt de Anker zich tot Xstorm Magsafe powerbank? Beide lijken ongeveer gelijk; qua praktisch gebruik, look, prijs en qua capaciteit.

Ik lees hier veel positieve geluiden over de Anker, dus ben geneigd om die te halen, maar snap dus niet helemaal waarom de Xstorm niet gekozen word. Hij is zelfs 1 mm dunner :)

Dan is er nog een Belkin, maar die heeft slechts de helft qua capciteit.

[webhero.nl]

• syltheboy
  • Niet online
@koekiemonster Persoonlijk zou ik voor die van Anker gaan, omdat hij lichter is van gewicht (109 gram vs 132 gram). De accu van mijn 12 Pro Max gaat al aardig lang mee en ik vind hem al zwaar genoeg, dus ik zou hem zelf niet zo snel aanschaffen.

[Voor 36% gewijzigd door syltheboy op 07-09-2021 13:26]

• koekiemonster
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21-09 14:35

koekiemonster

want a cookie

Dank voor je reactie. Het gaat hier vooral om een extra accu op mijn geliefde kleine iPhone 12 mini. Die redt bij mij de dag net wel/net niet. Dus een extra beetje juice is dan wel fijn.

Ik ga idd verder met de Anker, het gewichtverschil had ik nog niet helder. Dank!

[webhero.nl]

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:28

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Mijn 12 PM loopt langzaam leeg met Apple's MagSafe battery pack opladen lukt al helemaal niet. Meer mensen dit probleem?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• pixels66
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 09:39
koekiemonster schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:52:
Dank voor je reactie. Het gaat hier vooral om een extra accu op mijn geliefde kleine iPhone 12 mini. Die redt bij mij de dag net wel/net niet. Dus een extra beetje juice is dan wel fijn.

Ik ga idd verder met de Anker, het gewichtverschil had ik nog niet helder. Dank!
Bol gaf enkele maanden geleden aan dat de xstorm niet past op de mini. Althans, dan steekt hij uit aan de zijkanten. Ik ben wel content met de Anker overigens. Doet simpelweg wat ie moet doen….

• Comilion
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 09:33
Ik heb zojuist een iPhone 13 besteld met de leren magsafe hoes. Maar wat ik me dus af vroeg, krijg je geen last van die magneet die begint door te schijnen na verloop van tijd? Aangezien er hier misschien wat mensen tussen zitten die hem al een jaar gebruiken vraag ik het hier maar even... Mocht het niet teveel moeite zijn ook graag een foto!

• Of-Aaargh
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online
Comilion schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:55:
Ik heb zojuist een iPhone 13 besteld met de leren magsafe hoes. Maar wat ik me dus af vroeg, krijg je geen last van die magneet die begint door te schijnen na verloop van tijd? Aangezien er hier misschien wat mensen tussen zitten die hem al een jaar gebruiken vraag ik het hier maar even... Mocht het niet teveel moeite zijn ook graag een foto!
Dit is het juiste forum. Zoek maar even op ' kring' of 'cirkel'. En voor jouw gemak: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/65906960. De kring is overigens sinds die tijd niet erger geworden, dus het valt reuze mee. De kring is ook niet een gevolg van de magneten in de cover zelf, maar van het gebruiken van Magsafe-accessoires die magnetisch aan de cover 'geplakt' worden.

• low_n_slow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21-09 12:53
Weet iemand of de iphone 13 hoesjes ook compatible zijn met de iphone 12 (pro). Heb helaas zelf nog niet een verlossend antwoord kunnen vinden, dit ivm afwijkende diepte volgens de apple website

De nieuwe iphone13 hoesjes zijn wel echt nice qua kleuren! en mn originele 12 hoesje is inmiddels helemaal kapot. Dit na normaal gebruik zonder valstoten. Echt matige kwaliteit helaas..

[Voor 7% gewijzigd door low_n_slow op 21-09-2021 12:51]

• Bjjorntjje
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 10:12
Azmodann schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:56:
Zojuist het groene lederen hoesje ontvangen.

Op de fotos zie je de 12pro max en het hoesje van de 13pro max, het camera eiland is niet echt veel groter.
Ik had veel groter verwacht.

Alle knoppen (volume, stille modus, aan/uit) komen helemaal overeen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kwam zelf deze tegen in het iphone 13 topic.

lijkt te passen maar of het ook fijn is weet ik niet.
gaat wel specifiek over de pro(max)

• Ethiron
  • Registratie: november 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Serena schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:03:
Vandaag de officiële Brodit houder voor de MagSafe geïnstalleerd. Fijn, nu heb ik ook een swivel en kan ik de iPhone iets beter positioneren qua kijkhoek.
Ding hangt perfect nu!

[Afbeelding]
Ik kwam deze post tegen mbv een zoekopdracht. Ik wil deze houder ook gaan aanschaffen. Hoe bevalt hij tot nu toe? Blijft je telefoon goed zitten, ook bij drempels, onverwachte hobbels er cetera? En gaat de telefoon niet draaien op de magneet, waardoor hij niet meer recht hangt zegt maar?

Alvast bedankt voor je antwoord!
Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee