Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-05 09:44
touchie75 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:53:
[...]

Waar zag je die aanbieding staan? Bol? Daar was ik te laat namelijk. :'(
Ik dacht idd Amazon maar zoals @Infidel666 al aangeeft zijn die op. Ik zou gewoon alles even scherp in de gaten houden. Komt vast weer een mooie deal voorbij. :)

Edit: wellicht kan je dit topic beter even in de gaten houden: https://gathering.tweaker...ist_messages/2020594/last

[ Voor 16% gewijzigd door hk12nl op 20-07-2021 21:05 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessen1
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-04 11:24
Grin schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 15:32:
[...]

Nee, zelfs niet met een MagSafe lader, althans ik zie geen laadlampje branden als ik hem daarop leg.
Heb ‘m ook binnen. Vind het niet draadloos kunnen opladen wel een misser hoor. Wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:31

Grin

Ride si sapis.

wessen1 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 22:59:
[...]

Heb ‘m ook binnen. Vind het niet draadloos kunnen opladen wel een misser hoor. Wow.
Was idd wel leuk geweest als je hem op een magsafe lader had kunnen klikken; best wel logisch ook omdat je hem wel reverse kan laden via je iPhone.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Voor die prijs (109 euro) hadden ze dat best kunnen doen. Nu is die van Anker de betere optie in mijn ogen. Voor mijn 12 Pro Max vind ik het al niks, omdat je die er niet helemaal mee kunt opladen. Qua accuduur heb ik gelukkig niets te klagen.

[ Voor 68% gewijzigd door syltheboy op 21-07-2021 14:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-05 20:15
Mijn eerste bevindingen:
- Het ding is helemaal leeg, dus je zal eerst moeten opladen;
- Materiaal voelt goed aan en het ding is niet zo glad als ik vooraf had verwacht. Er zit iets van textuur op;
- Als je het batterijpercentage wil zien heb je de grote widget nodig;
- Het ding blijft goed zitten in combinatie met de leren hoes, maar zonder de leren hoes niet (althans op de 12 Mini);
- Dikte valt mij mee. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uGWiNt2qM3KdBQRrQCHr0SaSlto=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0KCYobSWiJrzlu9YQqNNyirL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XIMvaXwJEX6ie9Ivl_QFq0BMTqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/21QfeHbw8qSO9UzQ62TLc7Qg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
hk12nl schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 21:02:
[...]

Ik dacht idd Amazon maar zoals @Infidel666 al aangeeft zijn die op. Ik zou gewoon alles even scherp in de gaten houden. Komt vast weer een mooie deal voorbij. :)

Edit: wellicht kan je dit topic beter even in de gaten houden: https://gathering.tweaker...ist_messages/2020594/last
ik heb de AW SE besteld bij Amazon voor 249.- hij stond al in mijn winkelwagen maar toen voor 289,- en ik keek vanochtend weer en was hij 249 :? *O* hopelijk gaat t goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 18:27

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Deze week overgestapt van een iPhone 11 Pro naar een iPhone 12 Pro.

Voor de 11 heb ik een Pdair leren pouch die extra ruimte bied voor een bumper om je iPhone.

Zoiets zoek ik dus nu voor de 12.

Helaas lijkt het wel of Pdair gestopt is, bestellen op hun website is niet meer mogelijk en op e-mail komt geen reactie.
Voor de 12 is er iig. niets op hun website.

Heeft iemand een idee of er een dergelijke pouch ook door anderen worden gemaakt?

Uiteraard heb ik Google gebruik maar door de vele aanbieders en benamingen zie ik even door de bomen het bos niet meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

Mijn originele lederen Apple Hoes voor mijn 12 Pro is erg lelijk geworden. Blauwe kleur aan de randen.
Zoek nog even een andere hoes tot ik in september nieuwe iPhone ga halen. Is de Nudient V3 nu wel of niet geschikt voor MagSafe? LEes hier dat sommige wel werken en andere weer niet? Heb de mooie Belkin 3-1 Wireless charger en daar moet hij wel aan blijven hangen, haha!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris Peters
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:36
pdavie2311 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:53:
Mijn originele lederen Apple Hoes voor mijn 12 Pro is erg lelijk geworden. Blauwe kleur aan de randen.
Zoek nog even een andere hoes tot ik in september nieuwe iPhone ga halen. Is de Nudient V3 nu wel of niet geschikt voor MagSafe? LEes hier dat sommige wel werken en andere weer niet? Heb de mooie Belkin 3-1 Wireless charger en daar moet hij wel aan blijven hangen, haha!
Bij mij werkt het prima! Heb eventueel nog een groene Nudient voor je liggen. DM me maar bij interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-05 01:21
Ik ben in het bezit van een iPhone 12 Pro Max. In mijn auto heb ik een standaard magnetische telefoonhouder. De magsafe magneet van de iPhone is niet krachtig genoeg om de telefoon aan de telefoonhouder te houden en hierdoor valt mijn telefoon er van af. Hoe doen jullie dit? Zou magsafe niet krachtig genoeg moeten zijn om aan de houder te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:33
Y451N schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:10:
Ik ben in het bezit van een iPhone 12 Pro Max. In mijn auto heb ik een standaard magnetische telefoonhouder. De magsafe magneet van de iPhone is niet krachtig genoeg om de telefoon aan de telefoonhouder te houden en hierdoor valt mijn telefoon er van af. Hoe doen jullie dit? Zou magsafe niet krachtig genoeg moeten zijn om aan de houder te blijven?
Hangt van de layout van de magneten af. Aan een magsafe lader hier in de auto zit zowel m'n mini als de pro max van de vrouw strak er op. Als jouw universele houder er net naast zit of het niet goed dekt dan wordt dat lastig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:42
De MagSafe battery pack nu een weekje in gebruik en het bevalt mij goed :)

Sure er zijn goedkopere wireless chargers te koop maar de MagSafe ziet er mooi uit, en is goed in IOS geïntegreerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e1FSmQIraBFxwBdl04B2UU7uXAE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5UbSGX4NQLNAQrceoByw1wCR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:55
Y451N schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:10:
Hier nog iemand met een MagSafe in de auto. Ik heb gemerkt dat hij met een case eromheen beter plakt. Wel voornamelijk de originele Apple cases. Daarmee plakt die altijd.

Ik heb daarnaast ee paar goedkopere niet-originele hoezen met magneten erin. Dan plakt die aanzienlijk minder goed. Wilt ie er soms zelfs vanaf vallen.

[ Voor 3% gewijzigd door TheKerremenke op 04-08-2021 09:14 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:20
schumi1986 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:07:

Sure er zijn goedkopere wireless chargers te koop maar de MagSafe ziet er mooi uit, en is goed in IOS geïntegreerd.

[Afbeelding]
Op welke manier is deze battery goed in iOS geïntegreerd? Een serieuze vraag overigens. Wat doet deze daarin beter dan een Anker magsafe battery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-05 20:07
pixels66 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:56:
[...]

Op welke manier is deze battery goed in iOS geïntegreerd? Een serieuze vraag overigens. Wat doet deze daarin beter dan een Anker magsafe battery?
Volgens mij zie je in je batterij widget hoe vol die nog is. Verder niet veel geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:45

Flipm0de

geen

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Flipm0de op 13-08-2021 09:54 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Vandaag m’n decoded hoesje met MagSafe binnen gehad. Supermooi in het donkerblauw. Alleen geen MagSafe melding wanneer je de case om de iPhone doet? Ik dacht dat elk hoesje dat MagSafe had dit doet? Of is dat alleen bij de officiële van Apple? Kan ik op een of andere manier testen of ie MagSafe heeft? Zonder dat ik een MagSafe oplader heb 😉.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
Flipm0de schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:53:
Vandaag m’n decoded hoesje met MagSafe binnen gehad. Supermooi in het donkerblauw. Alleen geen MagSafe melding wanneer je de case om de iPhone doet? Ik dacht dat elk hoesje dat MagSafe had dit doet? Of is dat alleen bij de officiële van Apple? Kan ik op een of andere manier testen of ie MagSafe heeft? Zonder dat ik een MagSafe oplader heb 😉.
Volgens mij doet alleen die van Apple dat. Bij mij iig wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23:37
Gebruik nu sinds een paar weken mijn iPhone 12. Welk flink wennen na een decennium Android. Maar wat is het snel!

Voor mijn moederlief een iPhone 11 gehaald. Ook een best tof ding. Dure maand geweest twee gloednieuwe iPhone komen lmao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
TrafalgarLaw schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 15:48:
Gebruik nu sinds een paar weken mijn iPhone 12. Welk flink wennen na een decennium Android. Maar wat is het snel!

Voor mijn moederlief een iPhone 11 gehaald. Ook een best tof ding. Dure maand geweest twee gloednieuwe iPhone komen lmao
Dan vraag ik mij af van welke Android je komt want snelheid is tegenwoordig toch geen issue meer. In ieder geval veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Flipm0de schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:53:
Heb je ook ervaring met de originele Apple Leather Case? Hoe is de pasvorm? Heb je eventueel een foto? De originele case heeft ook een streepje onder de cirkel voor extra stevigheid (lijkt me), heeft die van Decoded dat ook? Ik vraag dit, omdat ik een Popgrip for Magsafe heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCoJlTSo0Lu1MlDWnZa5WKNpN40=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MCd0i1LQ2nXvCj2JeMYMD0WJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door syltheboy op 14-08-2021 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Laatst online: 23:37
Garret1410 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 15:59:
[...]

Dan vraag ik mij af van welke Android je komt want snelheid is tegenwoordig toch geen issue meer. In ieder geval veel plezier ermee.
Huawei P Smart 2019. Heeft een Kirin nogwat SoC. Niet bepaald de snelste. Ik kon er ook niet op multitasken omdat iedere app bij switchen moest herladen. Flinke upgrade voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

syltheboy schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 16:26:
[...]

Heb je ook ervaring met de originele Apple Leather Case? Hoe is de pasvorm? Heb je eventueel een foto? De originele case heeft ook een streepje onder de cirkel voor extra stevigheid (lijkt me), heeft die van Decoded dat ook? Ik vraag dit, omdat ik een Popgrip for Magsafe heb.

[Afbeelding]
De originele van Apple heb ik ook gehad. Super mooi. Past goed. Heb geen foto maar zijn heel veel filmpjes op YouTube over te vinden. De decoded heeft de MagSafe magneten niet zichtbaar. Je ziet ze niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Flipm0de schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:19:
[...]

De originele van Apple heb ik ook gehad. Super mooi. Past goed. Heb geen foto maar zijn heel veel filmpjes op YouTube over te vinden. De decoded heeft de MagSafe magneten niet zichtbaar. Je ziet ze niet zitten.
@Flipm0de Sorry ik was wat onduidelijk. Ik bedoelde de Decoded vergeleken met de originele van Apple (die heb ik zelf al namelijk in het geel), maar hij wordt lelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 14-08-2021 21:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

syltheboy schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:02:
[...]

@Flipm0de Sorry ik was wat onduidelijk. Ik bedoelde de Decoded vergeleken met de originele van Apple (die heb ik zelf al namelijk in het geel), maar hij wordt lelijk.
Ah zo! De decoded is heel mooi maar ook fragiel. Heb het idee dat ie niet echt zal beschermen bij een val. Die van Apple voelt wat robuuster. Ben juist op zoek naar iets wat mooi is maar beschermd. Misschien toch de Nomad proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Flipm0de schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:21:
[...]

Ah zo! De decoded is heel mooi maar ook fragiel. Heb het idee dat ie niet echt zal beschermen bij een val. Die van Apple voelt wat robuuster. Ben juist op zoek naar iets wat mooi is maar beschermd. Misschien toch de Nomad proberen.
Tip, kijk eens naar Nudient

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

bing69 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 07:31:
[...]

Mooi! Maar lijkt niet echt veel bescherming te bieden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
Flipm0de schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:21:
[...]

Minder mooi maar wel goed beschermend is de Spigen Mag Armor. Meer zo’n heavy dure case met MagSafe erin.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-05 01:21
schumi1986 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:07:

[Afbeelding]
Hoevaak kun je hiermee jouw iPhone opladen? Zag in een YouTube review dat een volle MagSafe battery pack na 50% opladen leeg is.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:42
Y451N schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:54:
[...]

Hoevaak kun je hiermee jouw iPhone opladen? Zag in een YouTube review dat een volle MagSafe battery pack na 50% opladen leeg is.
Ik weet niet precies tot hoever deze mijn IPhone 12 oplaadt maar voor mijn gevoel wel meer dan 50% denk eerder tussen de 60 en 70%.

Ik gebruik de MagSafe Battery als ik snachts moet gaan weken. Normaal zou de telefoon rond 0:00 zo’n 20-40% accu capaciteit over hebben en wanneer ik dan zou gaan werken moet ik de telefoon nog ergens bijladen of een stekker meenemen nu neem ik de MagSafe mee en redt ik het tot de volgende ochtend :)

• TheKerremenke
schumi1986 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:15:
[...]

Ik weet niet precies tot hoever deze mijn IPhone 12 oplaadt maar voor mijn gevoel wel meer dan 50% denk eerder tussen de 60 en 70%.

Ik gebruik de MagSafe Battery als ik snachts moet gaan weken. Normaal zou de telefoon rond 0:00 zo’n 20-40% accu capaciteit over hebben en wanneer ik dan zou gaan werken moet ik de telefoon nog ergens bijladen of een stekker meenemen nu neem ik de MagSafe mee en redt ik het tot de volgende ochtend :)
Exact zoals die hier ook gebruikt wordt. Mocht het op de avond een latertje worden. En gaan stroom in de buurt zijn dan gaat ie erop. Klik, klaar. Laden maar. Ideaal vind ik persoonlijk.

En ja de capaciteit mag altijd hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-05 14:17
Uiteraard had ik al vaker prentjes gezien van de iPhone 12, maar omdat ik elke 2 jaar een nieuwe iPhone van mijn werkgever krijg ga ik zelf ook nooit naar smartphones in de winkel kijken. Gisteren was er bij ons iemand met een rode iPhone 12. Zelf heb ik nu nog een midnight groene 11 Pro. Daarvoor had ik een product RED iPhone 7, maar die rode 12 was echt prachtig. Ik hoop oprecht dat de 13 in september ook in het rood uitkomt en lijkt op de 12 want ik vond 'm echt heel mooi. Veel mooier dan de plaatjes het laten uitschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-04 13:09
bing69 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 07:31:
[...]

Mijn 2e nudient is na een paar weken gebruik alweer kapot ☹️

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Je Moeder schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:52:
[...]

Mijn 2e nudient is na een paar weken gebruik alweer kapot ☹️
Hoe krijg je dat voor elkaar? Mijn zit er nu toch alweer een maand of twee op maar geen problemen..

Bing

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:11
Heeft iemand ervaring met een degelijke hoes met koord voor een iPhone 12 Pro om je nek te hangen? Ik ga binnenkort op een boottocht en wil dan foto's maken met mijn iPhone. Wil natuurlijk geen enkel risico nemen dat deze door een golf uit mijn handen valt en kwijt is. Nu vindt je hier en daar wel dergelijke hoesjes maar die zien er allemaal best goedkoop en gammel uit. Je hebt ook universele waterdichte hoesjes, maar dan heb je een plastic laag over je lens waardoor de foto's mislukken.

• syltheboy
  • Niet online
@VulcanRaven Zoiets?

[ Voor 75% gewijzigd door syltheboy op 02-09-2021 20:39 ]

• VulcanRaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
VulcanRaven schreef op donderdag 2 september 2021 @ 22:35:
[...]

Ja precies, alleen dan wat steviger.
Dit is mooi, maar misschien wat overpriced. Vaja is sowieso duur met de cases.

[ Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 03-09-2021 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
syltheboy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:00:
[...]

Dit is mooi, maar misschien wat overpriced. Vaja is sowieso duur met de cases.
Die is inderdaad iets té duur en lijkt ook meer voor mode te gaan dan kwaliteit.

Ik had gedacht dat er meer van dit soort hoesjes zouden zijn voor de zakelijke markt.

Edit: denk dat deze mijn beste optie is:

https://www.smartphonehoe...hone-12-61-112201521.html

Wel jammer, het model voor de iPhone 11 ziet er steviger uit.

[ Voor 17% gewijzigd door VulcanRaven op 03-09-2021 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 22:15

_Arthur

blub

VulcanRaven schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:03:
[...]

Die is inderdaad iets té duur en lijkt ook meer voor mode te gaan dan kwaliteit.

Ik had gedacht dat er meer van dit soort hoesjes zouden zijn voor de zakelijke markt.

Edit: denk dat deze mijn beste optie is:

https://www.smartphonehoe...hone-12-61-112201521.html

Wel jammer, het model voor de iPhone 11 ziet er steviger uit.
Of zoiets: https://www.bol.com/nl/nl...h-zwart/9200000084838996/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Probleem met die universele hoesjes is dat er geen uitsparing is voor de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Vaja heeft wel prachtige hoesjes, maar de knoppen worden niet beschermd en ook de onderkant van de hoes is open. Dan beschadigt je iPhone eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:35

koekiemonster

want a cookie

Hoe verhoudt de Anker zich tot Xstorm Magsafe powerbank? Beide lijken ongeveer gelijk; qua praktisch gebruik, look, prijs en qua capaciteit.

Ik lees hier veel positieve geluiden over de Anker, dus ben geneigd om die te halen, maar snap dus niet helemaal waarom de Xstorm niet gekozen word. Hij is zelfs 1 mm dunner :)

Dan is er nog een Belkin, maar die heeft slechts de helft qua capciteit.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@koekiemonster Persoonlijk zou ik voor die van Anker gaan, omdat hij lichter is van gewicht (109 gram vs 132 gram). De accu van mijn 12 Pro Max gaat al aardig lang mee en ik vind hem al zwaar genoeg, dus ik zou hem zelf niet zo snel aanschaffen.

[ Voor 36% gewijzigd door syltheboy op 07-09-2021 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:35

koekiemonster

want a cookie

Dank voor je reactie. Het gaat hier vooral om een extra accu op mijn geliefde kleine iPhone 12 mini. Die redt bij mij de dag net wel/net niet. Dus een extra beetje juice is dan wel fijn.

Ik ga idd verder met de Anker, het gewichtverschil had ik nog niet helder. Dank!

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:14
Mijn 12 PM loopt langzaam leeg met Apple's MagSafe battery pack opladen lukt al helemaal niet. Meer mensen dit probleem?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:20
koekiemonster schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:52:
Dank voor je reactie. Het gaat hier vooral om een extra accu op mijn geliefde kleine iPhone 12 mini. Die redt bij mij de dag net wel/net niet. Dus een extra beetje juice is dan wel fijn.

Ik ga idd verder met de Anker, het gewichtverschil had ik nog niet helder. Dank!
Bol gaf enkele maanden geleden aan dat de xstorm niet past op de mini. Althans, dan steekt hij uit aan de zijkanten. Ik ben wel content met de Anker overigens. Doet simpelweg wat ie moet doen….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comilion
  • Laatst online: 15:56
Ik heb zojuist een iPhone 13 besteld met de leren magsafe hoes. Maar wat ik me dus af vroeg, krijg je geen last van die magneet die begint door te schijnen na verloop van tijd? Aangezien er hier misschien wat mensen tussen zitten die hem al een jaar gebruiken vraag ik het hier maar even... Mocht het niet teveel moeite zijn ook graag een foto!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:08
Comilion schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:55:
Ik heb zojuist een iPhone 13 besteld met de leren magsafe hoes. Maar wat ik me dus af vroeg, krijg je geen last van die magneet die begint door te schijnen na verloop van tijd? Aangezien er hier misschien wat mensen tussen zitten die hem al een jaar gebruiken vraag ik het hier maar even... Mocht het niet teveel moeite zijn ook graag een foto!
Dit is het juiste forum. Zoek maar even op ' kring' of 'cirkel'. En voor jouw gemak: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/65906960. De kring is overigens sinds die tijd niet erger geworden, dus het valt reuze mee. De kring is ook niet een gevolg van de magneten in de cover zelf, maar van het gebruiken van Magsafe-accessoires die magnetisch aan de cover 'geplakt' worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:09
Weet iemand of de iphone 13 hoesjes ook compatible zijn met de iphone 12 (pro). Heb helaas zelf nog niet een verlossend antwoord kunnen vinden, dit ivm afwijkende diepte volgens de apple website

De nieuwe iphone13 hoesjes zijn wel echt nice qua kleuren! en mn originele 12 hoesje is inmiddels helemaal kapot. Dit na normaal gebruik zonder valstoten. Echt matige kwaliteit helaas..

[ Voor 7% gewijzigd door low_n_slow op 21-09-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjjorntjje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-05 09:33
Azmodann schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:56:
Zojuist het groene lederen hoesje ontvangen.

Op de fotos zie je de 12pro max en het hoesje van de 13pro max, het camera eiland is niet echt veel groter.
Ik had veel groter verwacht.

Alle knoppen (volume, stille modus, aan/uit) komen helemaal overeen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kwam zelf deze tegen in het iphone 13 topic.

lijkt te passen maar of het ook fijn is weet ik niet.
gaat wel specifiek over de pro(max)

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Serena schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:03:
Vandaag de officiële Brodit houder voor de MagSafe geïnstalleerd. Fijn, nu heb ik ook een swivel en kan ik de iPhone iets beter positioneren qua kijkhoek.
Ding hangt perfect nu!

[Afbeelding]
Ik kwam deze post tegen mbv een zoekopdracht. Ik wil deze houder ook gaan aanschaffen. Hoe bevalt hij tot nu toe? Blijft je telefoon goed zitten, ook bij drempels, onverwachte hobbels er cetera? En gaat de telefoon niet draaien op de magneet, waardoor hij niet meer recht hangt zegt maar?

Alvast bedankt voor je antwoord!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:19
Iemand die toevallig al een Moment MagSafe wall mount heeft kunnen fixen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HgyyND3e3FCmG4ualUNx3Bc-Xgc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Bwwo9WAq6reJbrPGPA952TwG.jpg?f=user_large

Zie wel allerlei lovende reviews, maar anders dan zelf uit de vs halen (met verzendkosten die bijna net zo hoog zijn als de prijs van het ding zelf) heb ik nog niks kunnen vinden.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• hk12nl
MenN schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:46:
Iemand die toevallig al een Moment MagSafe wall mount heeft kunnen fixen?
[Afbeelding]

Zie wel allerlei lovende reviews, maar anders dan zelf uit de vs halen (met verzendkosten die bijna net zo hoog zijn als de prijs van het ding zelf) heb ik nog niks kunnen vinden.
Ziet er wel gaaf uit. Jammer inderdaad dat hij qua verzendkosten zo duur is. Kan je dan niet beter wat MagSafe stickers van Ali halen en zelf wat knutselen? :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
  • Laatst online: 08-05 20:32
Ethiron schreef op woensdag 22 september 2021 @ 08:23:
[...]

Ik kwam deze post tegen mbv een zoekopdracht. Ik wil deze houder ook gaan aanschaffen. Hoe bevalt hij tot nu toe? Blijft je telefoon goed zitten, ook bij drempels, onverwachte hobbels er cetera? En gaat de telefoon niet draaien op de magneet, waardoor hij niet meer recht hangt zegt maar?

Alvast bedankt voor je antwoord!
Blijft perfect zitten en beweegt geen milimeter. Nog steeds erg blij mee…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertjan1989
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03 12:45
Weet er iemand of dit product al ergens in Nederland / Duitsland verkrijgbaar is? Heb bij alle grote aanbieders wel gekeken ondertussen, helaas zonder resultaat.

https://www.belkin.com/us...rger-10w/p/wic004btbk-nc/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-8xPneU3qfflWwYKYyFz-DTPKY8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GzuMmX0Y5ydNQqP8V4TIcGVl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Serena schreef op donderdag 23 september 2021 @ 05:49:
[...]

Blijft perfect zitten en beweegt geen milimeter. Nog steeds erg blij mee…
Thanks! Enige vraag die mij nog te binnen schiet: hoe doe je dat met opladen? Want ik lees overal dat de standaard usb-poorten in auto’s te weinig stroom leveren, en daardoor je telefoon veel te langzaam opladen.

Heb jij hem met usb-a aangesloten of met usb-c? En in een usb-poort of sigarettenaansteker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
In de auto van mijn vriendin gebruiken we deze. Werkt ook prima!

https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Ethiron schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:26:
[...]

Thanks! Enige vraag die mij nog te binnen schiet: hoe doe je dat met opladen? Want ik lees overal dat de standaard usb-poorten in auto’s te weinig stroom leveren, en daardoor je telefoon veel te langzaam opladen.

Heb jij hem met usb-a aangesloten of met usb-c? En in een usb-poort of sigarettenaansteker?
Ik heb er deze plug achter zitten. USB-C voor de MagSafe en de ander voor mijn dashcam.
Werkt prima…

[ Voor 6% gewijzigd door Serena op 27-09-2021 19:15 ]

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-04 02:46
o rey schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:21:
Ik heb de iPhone 12 mini in gebruik met een nudient hoesje. Hun wallet heb ik inmiddels ook binnen, deze blijft behoorlijk goed 'plakken' (telefoon driftig heen en weer zwaaien, blijft ie gewoon zitten). Wel valt mij op dat de telefoon veel warmer wordt met de wallet er op, daardoor loopt de batterij ook sneller leeg (ook binnen, uit de zon).
Op de website van Nudient staat dat hun wallet niet past op de mini. Dat is dus wel het geval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
josstie85 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:13:
[...]

Op de website van Nudient staat dat hun wallet niet past op de mini. Dat is dus wel het geval?
Hmm ik lees het ja, dat stond er eerder niet. De Wallet die ik heb werkt/past prima. Maar volgens mij vernieuwd nudient zo nu en dan hun producten.

Edit: even getest zonder het nudient hoesje, maar dan blijft de Wallet inderdaad niet goed plakken. De Wallet is net iets breder dan de telefoon, dus alleen icm een nudient hoesje.

[ Voor 19% gewijzigd door o rey op 30-09-2021 13:04 ]

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Die Nudient is bij mij echt totaal ongeschikt voor MagSafe. Blijft niet hangen op oplaadsysteem. Meer mensen last van?

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:42
m_a_rnix schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:47:
Die Nudient is bij mij echt totaal ongeschikt voor MagSafe. Blijft niet hangen op oplaadsysteem. Meer mensen last van?
Ik heb een nudient en die gaat perfect samen met Magsafe opladen, maar ook met de wallet van Apple zelf. Blijft perfect zitten op de mini.

• m_a_rnix
Ook in de auto? Ik vind het echt heel slap vergeleken met andere cases. Hier blijft ie dus niet op hangen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfVXxhawYM52mKlsP4c8tymLhaE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CSP5j2zH50QKUYRM7yzaDG1E.jpg?f=fotoalbum_large

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:21
Bij mij blijft de Nudient ook perfect zitten. Ook met een Belkin MagSafe houder in de auto.

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 22:24
Toevallig de clear case? Gaat alleen bij de gekleurde versie.

• m_a_rnix
Geel, v3. Zou moeten werken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Weet iemand of de 13 mini leren hoesjes van Apple ook passen op de 12 mini, wil graag de groene kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Op de normale maten zijn de knoppen lager. Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grobbelboy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-02 19:55
Ik heb voor mijn 13 Pro opnieuw gekozen voor een hoes van Fitbag en verder een naakte telefoon. Twee jaar geleden precies hetzelfde gedaan voor de 11 Pro en dat beviel uitstekend. Geen enkel gebruiksspoor na die twee jaar. Tuurlijk, je houdt dan wel risico op valschade, maar dat is me in zo'n 8 jaar tijd nog nooit overkomen en neem ik wel op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Snelle.jelle schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:45:
Weet iemand of de 13 mini leren hoesjes van Apple ook passen op de 12 mini, wil graag de groene kopen.
De Iphone 13 Mini is iets dikker, en de camera-bump is groter. Dus het zal wellicht wel passen, maar niet optimaal.
De knoppen van de 12 Mini en de 13 Mini zitten overigens wel op dezelfde plek op de telefoon. Bij de gewone 13 en de 13 Pro's zijn ze wat verschoven. In tegenstelling tot de gewone 12 en de 12 Pro's zijn de knoppen bij de 12 Mini meteen al op de ideale plek ontworpen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb net de zwarte V3, doet het prima in mn auto op de magneethouder. Het originele magsafe hoesje misschien net iets beter, maar vooral omdat die zo stroef is.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
syltheboy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:28:
Ik heb liever een zwarte, die blijven het mooiste. Maar ik ga daar geen +/- 30 euro meer voor uitgeven, mocht ik naast mijn California Poppy er eentje bijkopen. Die rode die ik voor mijn XS had zag er uiteindelijk zo uit:[Afbeelding]
En die voor de 5 die mijn moeder eerst gebruikte zo:
[Afbeelding]
Inmiddels heb ik een zwart hoesje gekocht voor nog geen 36 euro, deze past ook beter bij dit accessoire:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCoJlTSo0Lu1MlDWnZa5WKNpN40=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MCd0i1LQ2nXvCj2JeMYMD0WJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 29-11-2024
Er schijnt verschil te zitten Nudient V3 hoesjes van GSMpunt en die van Nudient zelf. Die laatste hebben wel de MagSafe magneten en die van GSMpunt…. waarvkomt die van jou vandaan?
(GSMpunt schijnt zelfs op de hoogte te zijn en ook antwoordnummer aan te bieden voor evt. retour)

Ikzelf heb er een van GSMpunt maar gebruik geen MagSafe… weet eigenlijk niet wat ik er mee moet, hoesje bevalt op zich prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@basmobiel Als je het niet gebruikt dan is het niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
basmobiel schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:52:
[...]

Er schijnt verschil te zitten Nudient V3 hoesjes van GSMpunt en die van Nudient zelf. Die laatste hebben wel de MagSafe magneten en die van GSMpunt…. waarvkomt die van jou vandaan?
(GSMpunt schijnt zelfs op de hoogte te zijn en ook antwoordnummer aan te bieden voor evt. retour)

Ikzelf heb er een van GSMpunt maar gebruik geen MagSafe… weet eigenlijk niet wat ik er mee moet, hoesje bevalt op zich prima.
Was idd gsmpunt (via bol.com). Interessant! Hij was verder wel heel nice namelijk. Heb nu een Decoded via Appelhoes, maar die is weer zo stroef :S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
syltheboy schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:00:
Hebben mensen ervaring met deze oplader van Ikea icm met de MagSafe lader van Apple?

[Afbeelding]
Heb je deze uiteindelijk nog aangeschaft?

30W voor de usb variant. Lijkt mij ideaal voor op mijn bureau :)

[ Voor 6% gewijzigd door hk12nl op 19-10-2021 10:53 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
hk12nl schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:50:
[...]

Heb je deze uiteindelijk nog aangeschaft?

30W voor de usb variant. Lijkt mij ideaal voor op mijn bureau :)
Uiteindelijk heb ik hem niet aangeschaft, omdat ik al genoeg laders heb. Voor mijn 11” iPad Pro 2018 heb ik 4 laders (1 MacBook-lader, 2 HP-laders, 1 iPad USB-C lader welke al wordt gebruikt voor onze andere iDevices via een 1,8M USB-C naar Lightningkabel van Anker). Tevens hebben we nog wat 5W, 10W en 12W Apple USB-laders door het huis slingeren, waarvan een 12W via een 3M Belkin Lightningkabel (deze is wel vrij stug, dus geen hele prettige kabel).

[ Voor 41% gewijzigd door syltheboy op 19-10-2021 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik wil een hoesje gaan bestellen voor een Iphone 12, en zit eerst even te kijken bij de Apple hoesjes.

Hoe zijn de silicone en leren hoesjes van Apple in kwaliteit?
Is dat gewoon goed spul, of kan ik beter naar een ander merk kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@GeleFles Ja hoor, de hoesjes van Apple zijn prima van kwaliteit. Zelf heb ik ervaring met zowel de siliconen als de leren hoesjes van Apple. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar leren hoesjes, maar voor mijn XS wilde ik destijds een witte siliconen versie proberen (vanwege een mooie aanbieding) en dat beviel eigenlijk ook prima. Hij verkleurde niet. Siliconen is wel wat stroever, maar het is maar net wat je wil. Leer is in het begin wat glad, maar na een tijdje wordt dat gelukkig minder.

[ Voor 16% gewijzigd door syltheboy op 10-11-2021 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met de leren hoesjes van Apple, tot die voor de Iphone 12. Ik heb de indruk dat sinds de leren hoesjes voor de Iphone 12 het leer dunner en van mindere kwaliteit is geworden, en minder mooi verkleurt. In plaats van patina krijg je na verloop van tijd vlekken en verkleuringen aan de rechte hoeken. Plus dat het leer sneller beschadigd dan de leren hoesjes voor de vroegere Iphones.
Maar ik vind nog steeds leer het fijnste materiaal voor hoesjes. niet te glad, net te stroef, precies goed. En het ziet er mooi uit (als je tenminste een donkere kleur neemt :P).
De pasvorm van Apple hoesjes is perfect. Met leren hoesjes van andere merken heb ik dat wel eens anders ervaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-02 23:43
GeleFles schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:21:
Ik wil een hoesje gaan bestellen voor een Iphone 12, en zit eerst even te kijken bij de Apple hoesjes.

Hoe zijn de silicone en leren hoesjes van Apple in kwaliteit?
Is dat gewoon goed spul, of kan ik beter naar een ander merk kijken?
Ik gebruik alleen nog meer de leren Apple Hoesjes, super tevreden mee. Ik wissel doorgaans elke twee jaar van telefoon. Bestel altijd direct de Leather case erbij en die blijft erop zitten tot ik hem (meestal inclusief case) doorverkoop. Ben ook zeer te spreken over de Leather wallet, echt fijn om de pasjes niet met een losse portemonnee mee te hoeven nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Ik deel de mening van @Of-Aaargh. Ook altijd leren hoesjes gehad van Apple zelf. Bevallen uitstekend maar die van de twaalf wordt wel heel snel kaal. Neemt niet weg dat het wat mij betreft evengoed de fijnste hoesjes zijn.

Ik heb ook een siliconen variant. Die bevalt ook prima en gebruik ik als ik ga wielrennen zodat zweet niet het leer aantast van mijn leren hoesje.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:23
Ik was al een tijdje opzoek naar een magsafe powerbank voor mijn 12 mini. Ik kom er de dag mee door (werkdagen). Maar als de dag iets langer duurt of je langer intensere taken moet doen. Bijvoorbeeld gps aan tijdens wandelingen en zulks wilde ik toch iets extras en zonder kabels achter de hand hebben.

Mijn eerste gedachte was toen die van Apple. En wachtte daar ook op. Tot ie uitkwam en toch best belabberd scoorde. En zeker veel te duur is voor wat je krijgt. Dus express geen ander merk gekocht, maar aangezien dat het die van Apple niet ging worden zag ik van de week een aanbieding bij Bol (19,97 euro) voor een 5000mAh magsafe powerbank van iSetchi. Ik dacht, voor een test van een product kan ik daar geen buil aan vallen, want enige criteria is dat ie mijn 12 mini 1x volledig extra moet kunnen opladen.
Na alle horrorverhalen rondom magsafeachtige powerbanks was ik sceptisch. En al helemaal voor deze prijs. En wat blijkt? Rond de 20 procent begonnen met laden tot 100 procent van mijn 12 mini en zit ongeveer op de helft van de capaciteit van de powerbank. ik kan hem in theorie dus 2x opladen (Bij schrijven van testen nog maar 1x opgeladen). Dit ding werkt dus boven verwachtingen goed.
Het ding ziet er ook nog prima uit (sommigen zien er lomp en groot uit). Dus voor deze prijs elegant te noemen.
De magneet is ook sterk. Pakte de telefoon bij de powerbank op en begon te schudden. ook hier geen problemen. Let wel, de 12 mini zit in een officiële sale brown magsafe case van apple.
Je kunt tevens iedere ander draadloos Qi standaard ermee opladen en interaard ook gewoon met een draadje als het moet voor volledige 15w fastcharging. De 12 mini doet opladen met 7.5w, en gaat eigenlijk best snel. Dacht dat ik er uren op moest wachten. maar gaat allemaal relatief snel.

Kortom: ik ben superblij dat ik niet voor die dure Apple variant ben gegaan die ook nog eens te weinig kan opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:23
Yup, dat is hem. Denk dat ik net niet 2x opladen zou redden. Maar dat is nog steeds beter dan die van Apple. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
#edit#

[ Voor 97% gewijzigd door dust419 op 18-11-2021 22:11 ]

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
Ik ben voor de Belkin gegaan bij Coolblue. 2eKansje was €44. Top apparaat, ook bruikbaar als oplader op je bureau, dus altijd vol.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z0VVk4KxrC9663Qc-bNrr2M5aqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zn6s3SLZi9F7jqEO1DtvlN6b.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-04 21:29
Verkeerde topic...

[ Voor 128% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 02-06-2022 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:55
Ik heb een iPhone 12 met een Spigen hoesje nu wil ik graag een magsafe autohouder kopen, zou dit werken of moet ik persé een magsafe hoesje?

Deze houder bijvoorbeeld: https://www.appelhoes.nl/...Phone-12-autohouder-Zwart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Serena
MBgek schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 12:07:
Ik heb een iPhone 12 met een Spigen hoesje nu wil ik graag een magsafe autohouder kopen, zou dit werken of moet ik persé een magsafe hoesje?

Deze houder bijvoorbeeld: https://www.appelhoes.nl/...Phone-12-autohouder-Zwart
Als je niet wil dat je iPhone gelanceerd wordt op een drempel zou ik ABSOLUUT voor een MagSafe hoesje gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MBgek
Serena schreef op zondag 29 mei 2022 @ 09:05:
[...]

Als je niet wil dat je iPhone gelanceerd wordt op een drempel zou ik ABSOLUUT voor een MagSafe hoesje gaan.
Bedankt voor je antwoord, dan ga ik denk ik een Nudient hoesje bestellen met magsafe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11-05 10:43
MBgek schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:09:
[...]

Bedankt voor je antwoord, dan ga ik denk ik een Nudient hoesje bestellen met magsafe.
Heb je de betreffende houder inmiddels gecombineerd met het Nudient magsafe hoesje? En wat zijn je ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
emot schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:04:
[...]

Heb je de betreffende houder inmiddels gecombineerd met het Nudient magsafe hoesje? En wat zijn je ervaringen?
Jazeker! ik vind het een perfecte combinatie, Nudient hoesje is strak en voelt erg stevig. De autohouder is ook erg stevig, laat je telefoon en het ventilatierooster niet los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11-05 10:43
MBgek schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:29:
[...]

Jazeker! ik vind het een perfecte combinatie, Nudient hoesje is strak en voelt erg stevig. De autohouder is ook erg stevig, laat je telefoon en het ventilatierooster niet los.
Oke mooi! En werkt hij ook zonder het Nudient hoesje of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MBgek
emot schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:12:
[...]

Oke mooi! En werkt hij ook zonder het Nudient hoesje of niet?
Ja, iPhone zonder hoesje zit ook goed vast. Met een Spigen TPU hoesje zijn de magneten te zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 02:40
Heeft iemand enig idee of een Gear4 Battersea hoesje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k-iON3VpSXl5HyT50fynMtjohe4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xLJKKoI6DBTmljmURJsLDDOm.webp?f=user_large

Zou kunnen werken met zo’n ring:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XeoXrkWXT2opyXsSKnRetCaGwpM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2PhS2PoNxLKBF1U3QAikBt1W.jpg?f=fotoalbum_large

Omdat er zo’n reliëf op de achterkant zit, zou die ring dan goed blijven plakken?

Ik vind het een fantastisch hoesje maar ik heb in de auto wel magsafe functionaliteit nodig….. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:48

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb een iPhone 12 mini en nu deze hoes: https://www.amac.nl/decod...esje-iphone-12-mini-grijs

Niet duur maar uiteindelijk ook niet de kwaliteit. Na een half jaar volledig door het leer gesleten en zit nu op plekken al op het plastic.

Ugh dus dan een nieuwe. Had er eentje gehaald van CoolBlue, het bluebuild huismerk met Magsafe. Want hey magsafe wil ik wel proberen.

Nou dat was gewoon ruk. Tis een volledig rubberen hoes met een stevige backplate voor de Magsafe maar door de dikke rubberen rand werken de swipe-gebaren gewoon niet fijn. Ergo mag weer verder zoeken.

Echter omdat deze telefoon al een tijdje oud is werken de guides voor de hoesjes van destijds toen die uit kwam is een groot stuk matig leverbaar tot niet meer leverbaar. Zeker niet als je kleuren gaat uitkiezen.

Zijn er mensen die in 2023 nog hoesjes hebben gekocht en wat een beetje aan te raden is. De lederen van Apple lees ik niet altijd positieve zaken over vooral als het gaat om duurzaamheid op de langere termijn...

Wat zijn merken waar nog wel voldoende voor te bestellen is en dan niet in rare amazon webshops waardoor je mogelijk nepproducten hebt en alles.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:17
Touchdomex schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:39:
Ik heb een iPhone 12 mini en nu deze hoes: https://www.amac.nl/decod...esje-iphone-12-mini-grijs

Niet duur maar uiteindelijk ook niet de kwaliteit. Na een half jaar volledig door het leer gesleten en zit nu op plekken al op het plastic.

Ugh dus dan een nieuwe. Had er eentje gehaald van CoolBlue, het bluebuild huismerk met Magsafe. Want hey magsafe wil ik wel proberen.

Nou dat was gewoon ruk. Tis een volledig rubberen hoes met een stevige backplate voor de Magsafe maar door de dikke rubberen rand werken de swipe-gebaren gewoon niet fijn. Ergo mag weer verder zoeken.

Echter omdat deze telefoon al een tijdje oud is werken de guides voor de hoesjes van destijds toen die uit kwam is een groot stuk matig leverbaar tot niet meer leverbaar. Zeker niet als je kleuren gaat uitkiezen.

Zijn er mensen die in 2023 nog hoesjes hebben gekocht en wat een beetje aan te raden is. De lederen van Apple lees ik niet altijd positieve zaken over vooral als het gaat om duurzaamheid op de langere termijn...

Wat zijn merken waar nog wel voldoende voor te bestellen is en dan niet in rare amazon webshops waardoor je mogelijk nepproducten hebt en alles.
Ik zou dan voor een gripcase van DBrand gaan, dan zit je goed qua bescherming. Of eentje van Mous, via bijvoorbeeld marktplaats.

Beide goede kwaliteit en valprotectie

• syltheboy
  • Niet online
@Touchdomex Ik heb zelf deze van YMW (AliExpress) voor mijn 12 Pro Max en die bevalt me prima. Ik vind de kwaliteit beter dan de originele leren hoesjes van Apple. Inmiddels gebruik ik hem bijna een half jaar.

[ Voor 20% gewijzigd door syltheboy op 07-09-2023 00:40 ]

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste