Ik heb een iPhone 12 mini en nu deze hoes:
https://www.amac.nl/decod...esje-iphone-12-mini-grijs
Niet duur maar uiteindelijk ook niet de kwaliteit. Na een half jaar volledig door het leer gesleten en zit nu op plekken al op het plastic.
Ugh dus dan een nieuwe. Had er eentje gehaald van CoolBlue, het bluebuild huismerk met Magsafe. Want hey magsafe wil ik wel proberen.
Nou dat was gewoon ruk. Tis een volledig rubberen hoes met een stevige backplate voor de Magsafe maar door de dikke rubberen rand werken de swipe-gebaren gewoon niet fijn. Ergo mag weer verder zoeken.
Echter omdat deze telefoon al een tijdje oud is werken de guides voor de hoesjes van destijds toen die uit kwam is een groot stuk matig leverbaar tot niet meer leverbaar. Zeker niet als je kleuren gaat uitkiezen.
Zijn er mensen die in 2023 nog hoesjes hebben gekocht en wat een beetje aan te raden is. De lederen van Apple lees ik niet altijd positieve zaken over vooral als het gaat om duurzaamheid op de langere termijn...
Wat zijn merken waar nog wel voldoende voor te bestellen is en dan niet in rare amazon webshops waardoor je mogelijk nepproducten hebt en alles.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker