Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:05
WouterL schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:42:
[...]

Ik heb een nudient en de MagSafe blijft netjes plakken ;)
De MagSafe autohouder? Welke gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:18
-Edwin- schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:51:
[...]

De MagSafe autohouder? Welke gebruik je?
Nee, ik bedoel de standaard charge puck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
WouterL schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:42:
[...]

Ik heb een nudient en de MagSafe blijft netjes plakken ;)
draadloze lader? de mount? de wallet? welke? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Edwin-
WouterL schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 17:03:
[...]

Nee, ik bedoel de standaard charge puck.
Daarvan heb ik inderdaad al gelezen dat die wel blijft zitten. Helaas moet een autohouder toch iets steviger blijven plakken, en daarvoor lijken echt magneten in de hoes nodig te zijn als ik de eerdere reacties lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:36
pixels66 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:00:
Ik lees niets hier over MagSafe powerbanks. Ben ik werkelijk de enige die met smart op zo’n ding zit te wachten(A-merk wel te verstaan)?

Vanuit Apple zelf blijft het doodstil daaromtrent dus ik geloof niet dat die er nog mee komen.
Ik heb deze van Anker voor mijn iPhone 12 mini en werkt super!

https://www.amazon.nl/Ank...d=pla-1191831699793&psc=1

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:34
Statz87 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 21:59:
[...]

_/-\o_
Ah kijk, die was heel lang niet leverbaar, nu dus wel. Gelijk besteld met de kortingscode die er bij stond! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:45
Statz87 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 21:59:
[...]

_/-\o_
Let er wel op dat deze maar met 5W laadt.
Ik heb deze een maand of twee geleden voor minder dan 23 euro gekocht. Weliswaar geen Anker of dergelijke, maar hij doet het prima. Laadt met 15W, blijft redelijk goed magnetisch plakken, ik kan er bijna twee keer een lege iPhone 12 Mini mee opladen.

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pixels66
Of-Aaargh schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:02:
[...]

Let er wel op dat deze maar met 5W laadt.
Ik heb deze een maand of twee geleden voor minder dan 23 euro gekocht. Weliswaar geen Anker of dergelijke, maar hij doet het prima. Laadt met 15W, blijft redelijk goed magnetisch plakken, ik kan er bijna twee keer een lege iPhone 12 Mini mee opladen.

_/-\o_ _/-\o_
Goeie heads up, maar snelheid is voor mij niet zo belangrijk. Heb dan liever een merk device dan een merkloze.. misschien gevoel maar ik vind die Chinese accu’s een beetje risicovol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Bij Amac zijn het de zogenaamde IDAYS en ik heb een witte Belkin Lightning naar USB-A kabel van 3 meter gescoord voor nog geen 12 euro. De groene van 1 meter is momenteel even duur. De originele Apple-kabel van 2 meter wordt slechter (is al een keer gerepareerd met krimpkous), dus dit lijkt me wel een goede vervanging.

We hebben ook een zwarte Anker Lighting naar USB-C van 1,8 meter al een hele tijd in gebruik en deze is stukken beter dan die van Apple. Hier in huis worden ze dagelijks gebruikt met onze iPads / iPhones. Mijn iPad Pro 2018 valt buiten de boot en laad ik op met een USB-C lader van HP of de lader van mijn MacBook.

[ Voor 26% gewijzigd door syltheboy op 23-06-2021 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
pixels66 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 15:31:
[...]

Ervaring mee, werkt voor geen meter. Je moet een ring in je hoesje hebben, anders valt hij bij iedere hobbel eraf, als hij al blijft zitten..
Toch nog even een vraag van mijn eigenwijze zelf (vind de Nudient hoesjes zo mooi dat ik hoop dat het met de MagSafe car mount werkt namelijk):

Heb je de "thin V3 case"? Want er staat duidelijk bij de productkenmerken "Ingebouwde MagSafe-magneten, compatibel met alle MagSafe-producten". Dit lezend zou ik verwachten dat het wel werkt met een MagSafe autohouder. Of is dit "misleiding"? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:24
-Edwin- schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:06:
[...]

Toch nog even een vraag van mijn eigenwijze zelf (vind de Nudient hoesjes zo mooi dat ik hoop dat het met de MagSafe car mount werkt namelijk):

Heb je de "thin V3 case"? Want er staat duidelijk bij de productkenmerken "Ingebouwde MagSafe-magneten, compatibel met alle MagSafe-producten". Dit lezend zou ik verwachten dat het wel werkt met een MagSafe autohouder. Of is dit "misleiding"? :-(
Hier iemand met een Totallee case. Hier zitten geen magneten in. Helaas is ondanks het dunne hoesje, er onvoldoende magnetische kracht, om de iPhone aan een MagSafe houder in de houder te laten hangen. Hoe dit met Nudient zit weet ik niet. Maar als die vergelijkbaar is…

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
TheKerremenke schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:31:
[...]

Hier iemand met een Totallee case. Hier zitten geen magneten in. Helaas is ondanks het dunne hoesje, er onvoldoende magnetische kracht, om de iPhone aan een MagSafe houder in de houder te laten hangen. Hoe dit met Nudient zit weet ik niet. Maar als die vergelijkbaar is…
Ik had een nudient besteld, maar die heeft geen magsafe magneten in hun hoesjes. Ik heb nu een Spigen en die is enorm krachtig. Ik heb een wallet case erop en een magsafe powerbank werkt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
touchie75 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:52:
[...]

Ik had een nudient besteld, maar die heeft geen magsafe magneten in hun hoesjes. Ik heb nu een Spigen en die is enorm krachtig. Ik heb een wallet case erop en een magsafe powerbank werkt top.
Toch wel gek dat Nudient dan bij hun V3 hoesjes meldt dat er “ingebouwde MagSafe magneten” inzitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:04
touchie75 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:52:
[...]

Ik heb de Nudient V3 zwart voor mijn iphone 12 pro, en kan je vertellen dat hij gewoon goed vast "kleeft" op mijn MagSafe telefoonstandaard. Ik kan de iphone met standaard optillen, en dan blijft hij nog vastzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
loentje48 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 05:52:
[...]

Ik heb de Nudient V3 zwart voor mijn iphone 12 pro, en kan je vertellen dat hij gewoon goed vast "kleeft" op mijn MagSafe telefoonstandaard. Ik kan de iphone met standaard optillen, en dan blijft hij nog vastzitten.
Huh wat raar, misschien had ik dan een andere variant. Ik ga f zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infidel666
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-08 13:45
Ik heb inmiddels een Anker magnetic powerbank, een Spigen magfit houder, en vandaag komt de Moft wallet binnen, als het goed is. Helemaal fan van magsafe tot nu toe; zeker die Spigen houder is geniaal bij video calls voor werk. Ik ben heel benieuwd naar de wallet; die lijkt me ook super handig in de trein als snelle kickstand. :) Was nog wel even zoeken waar ik die kon kopen, uiteindelijk geslaagd bij Amazon DE. Als de wallet bevalt, wil ik eigenlijk ook nog zo'n sticky pad voor naast de voordeur, om de wallet op te hangen als ik thuis ben. Die zijn echter niet te bestellen op Amazon DE met een Nederlands bezorgadres, dus dat wordt nog een dingetje dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
loentje48 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 05:52:
[...]

Ik heb de Nudient V3 besteld en ga het toch maar proberen! Vind de Nudient cases toch zoveel eleganter en mooier dan de standaard Apple siliconen hoesjes.

Mag ik vragen met welke MagSafe telefoonstandaard je het gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
-Edwin- schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 11:00:
[...]

Ik heb de Nudient V3 besteld en ga het toch maar proberen! Vind de Nudient cases toch zoveel eleganter en mooier dan de standaard Apple siliconen hoesjes.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/f79d663f8bcb852fb7396119a2148f28.png

Deze had ik.. Niet op een telefoonstandaard, maar de wallet en powerbank bleven beiden niet plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@touchie75 Stond er ook V3 op het doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Raar want de V3 zou magnetisch moeten zijn aldus hun product omschrijving. Stond net op het punt om er ook 1 te bestellen.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Misschien werkt t alleen met een telefoonstandaard? Ik weet het ook niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:04
-Edwin- schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 11:00:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y2pxe2Hs88cjEJPBR804_TTjYao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jPZFulOmBYXmtvuAzQJ4uUUN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:39
@Pukson ik heb deze:

en dan geplakt op het dashboard.

https://www.bol.com/nl/nl...er/9300000021747732/?s2a=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infidel666
Moft wallet binnen! En ook de Spigen ultra hybrid (hoesje). Voordat ik die laatste ga gebruiken moet ik m'n telefoon eerst helemaal schoonmaken, want je ziet de vingerafdrukken op de glazen achterkant door 't hoesje heen. :P Ik heb de Moft wallet in 't grijs, wat ik niet per se mooi vind, maar hij is wel super functioneel. Passen met gemak twee pasjes in en met wat overtuiging drie. Vier heb ik niet geprobeerd. Ideaal voor wanneer ik "even snel" de stad in niet, ga winkelen, of juist met veel bagage reis (ik pendel elk weekend). In de trein ook handig als stand - prima Netflix kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infidel666
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nImDOigQnNbBlJkwnchMl4cYzrY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zyjSBGQpEGBTjJhw468gAbHv.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/746XtPrKEsWk3cCyN17bDlIxUas=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nvzo7mx5LLn3sLiPyvMp4mUD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Aa9yBT3ySoiHHiVRyCDnodG4Vc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6HcGUcIdQeJg625yPIdfOYbI.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5KKoUl3kP4nDr2jw5uXbxtzUYFg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U4Ob8UcpYUvWpWBJLb03x8a4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1aFguM3takCs4fGTw2T8Vg5LBg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HL98FMxTEZW013kKTAyM1Ltt.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WF-Kt9tQZwJspA6fHVI3BOxv89c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cKedAuTAnD1gpfr1vDk406u0.jpg?f=fotoalbum_tile

Helemaal blij met m'n accessoires! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 13:32
Infidel666 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 08:13:
Moft wallet binnen! En ook de Spigen ultra hybrid (hoesje). Voordat ik die laatste ga gebruiken moet ik m'n telefoon eerst helemaal schoonmaken, want je ziet de vingerafdrukken op de glazen achterkant door 't hoesje heen. :P Ik heb de Moft wallet in 't grijs, wat ik niet per se mooi vind, maar hij is wel super functioneel. Passen met gemak twee pasjes in en met wat overtuiging drie. Vier heb ik niet geprobeerd. Ideaal voor wanneer ik "even snel" de stad in niet, ga winkelen, of juist met veel bagage reis (ik pendel elk weekend). In de trein ook handig als stand - prima Netflix kijken. :)
Hier vier met gemak plus 40 euro

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Pukson schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:08:
[...]

Raar want de V3 zou magnetisch moeten zijn aldus hun product omschrijving. Stond net op het punt om er ook 1 te bestellen.
Bij mij blijft de MagSafe gewoon netjes plakken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
WouterL schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 13:34:
[...]

Bij mij blijft de MagSafe gewoon netjes plakken hoor.
@WouterL Welke vindt je fijner, de Apple Leather Case of die Nudient? Wil hem misschien voor mijn 12 Pro Max, omdat hij dan minder bulky is. Maar misschien voelt het minder prettig qua grip.

[ Voor 21% gewijzigd door syltheboy op 01-07-2021 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
syltheboy schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 13:45:
[...]

@WouterL Welke vindt je fijner, de Apple Leather Case of die Nudient? Wil hem misschien voor mijn 12 Pro Max, omdat hij dan minder bulky is. Maar misschien voelt het minder prettig qua grip.
Ik heb de zwarte én de leren case. Ik vind ze beide prima aanvoelen, maar de nudient maakt het een iets strakker en minder bulky geheel. Daarom op dit moment de nudient in gebruik (zwart, thin v3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@WouterL Zijn de cameralenzen ook goed beschermd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
syltheboy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 01:49:
Het camera eiland heeft een openstaande rand op het hoesje, maar goed beschermd zou ik het niet noemen. Ook niet op het leren MagSafe hoesje trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
syltheboy schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 01:49:
Ik heb de Apple leather case voor mijn 12 Mini. De hoes en de rand om het cameraeiland zijn precies hoog genoeg om te zorgen dat het cameraglas het oppervlak nét niet raakt als de telefoon op z'n rug ligt. Dus het voorkomt krassen hierdoor (behalve als er heel grote korrels zand op tafel liggen). Plus: geen gewobbel meer!
Maar goed, ook met case blijft het hele cameraeiland open en bloot voor invloeden van buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@Of-Aaargh Zelf heb ik al vanaf het begin een Apple Leather Case voor mijn 12 Pro Max, dus dat wat jij beschrijft had ik al ondervonden. Ik wil alleen weten of die rand van de camera bij de Nudient minder hoog is als die van de Apple Leather Case.

[ Voor 7% gewijzigd door syltheboy op 02-07-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschutte
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 15:11
touchie75 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 11:04:
[...]

[Afbeelding]

Deze had ik.. Niet op een telefoonstandaard, maar de wallet en powerbank bleven beiden niet plakken.
Even voor de duidelijkheid omtrent dit product:

De Nudient V3 cases zijn "MagSafe compatible" doordat de hoesjes zo dun zijn. Dit betekent dat ze dus opgeladen kunnen worden met een MagSafe charger en daarnaast kun je eventueel wat andere MagSafe accessoires prima gebruiken. Het is niet dat er een MagSafe ring in het hoesje zit.

Hopelijk verschaft dit een beetje duidelijkheid omtrent de Nudient V3 cases.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Edwin-
rschutte schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:28:
[...]

Even voor de duidelijkheid omtrent dit product:

De Nudient V3 cases zijn "MagSafe compatible" doordat de hoesjes zo dun zijn. Dit betekent dat ze dus opgeladen kunnen worden met een MagSafe charger en daarnaast kun je eventueel wat andere MagSafe accessoires prima gebruiken. Het is niet dat er een MagSafe ring in het hoesje zit.

Hopelijk verschaft dit een beetje duidelijkheid omtrent de Nudient V3 cases.
Toch is het dan raar om onderstaande bij je product te vermelden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ndpJ68qAqGVTjdpr0t848K9eBs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/l50DGUkw6ePQBA95YwOO3to6.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
WouterL schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:40:
[...]

Ik heb de zwarte én de leren case. Ik vind ze beide prima aanvoelen, maar de nudient maakt het een iets strakker en minder bulky geheel. Daarom op dit moment de nudient in gebruik (zwart, thin v3).
Dankzij jullie ook de Nudient besteld, als ie niet goed is kan ik iemand de schuld geven;-)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
-Edwin- schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:43:
[...]

[Afbeelding]
Niet goed dan gaat hij morgen direct weer terug! Wil juist gebruik mken van de magneten!

cat and paste:

De ingebouwde Nudient-magneten lijnen Nudient-producten automatisch uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bm2mOhEw97oZ2AMWQ_BuNdWeRqs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vOMW51mnPCN3KCRY9fqxptho.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door bing69 op 02-07-2021 14:29 ]

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Nou heeel vreemd dan, dat de wallet en draadloze powerbank echt niet bleven plakken bij mijn Nudient v3 hoesje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rschutte
-Edwin- schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:43:
[...]

[Afbeelding]
Hier kom ik volgende week nog even op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
rschutte schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:02:
[...]

Hier kom ik volgende week nog even op terug.
Ik morgen!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschutte
Ligt eraan waar je hem hebt besteld, heb het gevoel dat ze in Zweden iets aan het testen zijn met magneten in de hoesjes die ze hier nog niet hebben uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
rschutte schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:31:
[...]

Ligt eraan waar je hem hebt besteld, heb het gevoel dat ze in Zweden iets aan het testen zijn met magneten in de hoesjes die ze hier nog niet hebben uitgebracht.
bij Amazon

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
[...]

Ik heb het een paar dagen geleden bij Nudient zelf besteld. Wanneer die binnen is test ik het ook even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
[...]

Ok, zojuist binnen en getest. Hij is voorzien van magneten en het werkt zoals het hoort.
Hij gaat wel terug want ik vind de kleur, Clay beige, in het echt afschuwelijk!!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
bing69 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:37:
[...]

Ok, zojuist binnen en getest. Hij is voorzien van magneten en het werkt zoals het hoort.
Hij gaat wel terug want ik vind de kleur, Clay beige, in het echt afschuwelijk!!!
Foto’s? Ik ben wel benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 03-07-2021 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
syltheboy schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 17:40:
[...]

Foto’s? Ik ben wel benieuwd.
Dan moet je op de site kijken, hij is alweer ingepakt om terug gezonden te worden. Heb nu de grijze besteld bij nudient zelf.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
-Edwin- schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 12:27:
[...]

Ik heb het een paar dagen geleden bij Nudient zelf besteld. Wanneer die binnen is test ik het ook even.
Ik kan bevestigen dat de meest recente Nudient perfect aan de Belkin MagSafe autohouder blijft hangen!

Al ben ik nu ook wel gewend aan de iets betere bescherming van een originele Apple siliconen hoesje 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb de iPhone 12 mini in gebruik met een nudient hoesje. Hun wallet heb ik inmiddels ook binnen, deze blijft behoorlijk goed 'plakken' (telefoon driftig heen en weer zwaaien, blijft ie gewoon zitten). Wel valt mij op dat de telefoon veel warmer wordt met de wallet er op, daardoor loopt de batterij ook sneller leeg (ook binnen, uit de zon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
o rey schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:21:
Ik heb de iPhone 12 mini in gebruik met een nudient hoesje. [...] Wel valt mij op dat de telefoon veel warmer wordt met de wallet er op, daardoor loopt de batterij ook sneller leeg (ook binnen, uit de zon).
Door warmte loopt je telefoon niet sneller leeg. Ik denk dat het eerder andersom is, dat je telefoon warmer wordt omdat er misschien een proces loopt dat je telefoon snel leeg trekt. Heb je al in Instellingen - Batterij gekeken of er iets veel stroom verbruikt?
Het kan wel zijn dat je telefoon sneller te warm wordt met een hoesje er om heen, met het uitschakelen van de helderheid van je scherm, of de waarschuwing van een te warme telefoon tot gevolg. Helaas hebben iPhones i.t.t. vrijwel alle andere telefoons vanaf het middensegment geen passieve koeling met een heatsink of desnoods koelpasta, zodat oververhitting snel kan gebeuren in de zon of in een kleine afgesloten ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Nog even het Nudient V3 hoesje, na de eerste teruggestuurd te hebben (Amazon) vanwege de kleur nu de Stone Grey besteld op 3 juli bij Nudient zelf. Was een paar dagen weg maar hij is 8 of 9 juli bezorgd.
Magneten werken goed en mijn Moft hoesje met 5 pasjes en 40 euro blijft nog beter zitten dan bij mijn Ali hoesje. Kleur van de Moft en de Nudient komen uiteraard niet overeen maar vind de combo wel aardig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-QF9UCpuXuzwGrVj-tCemrdN3Ls=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vUqcUCqWFEDtQ2UEOru3NBPY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XrBRMoGU18e-ZuzilYqbrnlCZsw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6rBtm6SPAzbIR13WJUB497kz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPzqO0aqoZtlraB86cacjaihqNU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kx7MkLRikroxhHvtf6vDXbkn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-YatoPTp8m5nxHI-ee-gj6AfmaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U02CWnYyvme3mOdAUw6AlnCS.jpg?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
En toch bleef het bij mij totaal niet plakken, snap er niks van. (nudient v3)
Op mijn spigen wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:30
Hier ook Nudient V3 gehad, in het zwart en in de groene kleur. De zwarte werkte perfect met magsafe en de groene was veel zwakker en liet de magsafe oplader dus ook makkelijk los 😟

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:24
Ik heb op mijn iPad Pro uit 2018 een glazenscreenprotector zitten welke een paar mm van de kant zit. Geen idee waar deze vandaan komt want ik heb de iPad van een mede tweaker overgenomen maar ik ben er wel zeer tevreden over!

Nu zoek ik er ook 1 voor mijn iPhone. Ik gebruik een leren case van Apple of de clear case van Apple. Wat ik niet wil is dat mijn case de screenprotecor los drukt. Maar ik wil ook amper een randje zien (wat een eisen hè 8)7)

Als ik dit topic uitpluis zie ik 2 opties:

https://www.appelhoes.nl/...looYjt2ruCHhoCOvUQAvD_BwE

en

https://www.bol.com/nl/nl...FxA.2_9.11.ProductPageUrl

Zijn er inmiddels nog mensen met andere opties of ervaringen? En de mensen die bovengenoemde protectors hebben; zijn jullie nog steeds tevreden?

Ik gebruik overigens nu voor mijn iPhone een protector film van Ali. Eigenlijk helemaal niet ontevreden over en zeer makkelijk aan te brengen maar ik dacht ik probeer eens wat anders :)

https://m.nl.aliexpress.c...0521408&browser_id=&is_c=

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
hk12nl schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:22:
Ik heb op mijn iPad Pro uit 2018 een glazenscreenprotector zitten welke een paar mm van de kant zit. Geen idee waar deze vandaan komt want ik heb de iPad van een mede tweaker overgenomen maar ik ben er wel zeer tevreden over!

Nu zoek ik er ook 1 voor mijn iPhone. Ik gebruik een leren case van Apple of de clear case van Apple. Wat ik niet wil is dat mijn case de screenprotecor los drukt. Maar ik wil ook amper een randje zien (wat een eisen hè 8)7)

Als ik dit topic uitpluis zie ik 2 opties:

https://www.appelhoes.nl/...looYjt2ruCHhoCOvUQAvD_BwE

en

https://www.bol.com/nl/nl...FxA.2_9.11.ProductPageUrl

Zijn er inmiddels nog mensen met andere opties of ervaringen? En de mensen die bovengenoemde protectors hebben; zijn jullie nog steeds tevreden?

Ik gebruik overigens nu voor mijn iPhone een protector film van Ali. Eigenlijk helemaal niet ontevreden over en zeer makkelijk aan te brengen maar ik dacht ik probeer eens wat anders :)

https://m.nl.aliexpress.c...0521408&browser_id=&is_c=
Ik heb deze van Aliexpress. Zit prima, na een maand nog geen krasje, en inderdaad, net genoeg van de rand om geen probleem te vormen met de leather case. 2 euro voor 4 stuks :P .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Voorheen haalde ik ze altijd bij de action, maar sinds de 6 Plus geef ik er wat meer aan uit. Voor mijn 12 Pro Max heb ik de Spigen AlignMaster Full Cover Glass. 2 voor 15 euro vind ik ook niet heel duur en de mal die je erbij krijgt vind ik superhandig.

Deze van ESR heeft mijn vader voor zijn XS Max en de installatie hiervan ging even makkelijk als die van Spigen. Daar zat ook een mal bij, al was hij veel goedkoper. Ik denk dat ik die in het vervolg ook maar haal, mochten deze screen-protector + de reserve stuk gaan of bij een nieuw toestel.

Bij mij zie je in licht/zonlicht rond het gaatje van de luidspreker dat hij daar niet helemaal goed hecht. Echter is dat minimaal, dus ik stoor me er niet aan. Mij mijn vader zie je een klein stofje, maar het valt hem niet op.

[ Voor 18% gewijzigd door syltheboy op 15-07-2021 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:10
Wilde een ravpower powerbank aanschaffen die ik al een tijdje op het oog had. Blijken alle ravpower producten verdwenen te zijn op amazon.

Wat blijkt: wallstreet journal schrijfster heeft een ravpower lader besteld en daar zat een "schrijf een review en krijg 35 dollar korting" kaartje bij wat niet mag volgens amazons voorwaarden.
Heeft ze een artikel geschreven over "fake reviews en manipulatie zijn nog steeds een probleem op amazon" Weg Ravpower ;w

En nu snap ik ook waarom ik geen Aukey laders meer kon vinden op amazon...... Aukey, Choetech, Taotronics en MPow zijn ook verbannen.
Blijven geen goedkope kwaliteitsmerken meer over en buiten europa bestellen is ook geen optie meer door extra kosten en lange verzendtijd.

[ Voor 17% gewijzigd door Valinor op 16-07-2021 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:14
Op basis van aantal reacties hier toch maar besloten om ook een screenprotector aan te schaffen. Ik heb voor de Spigen EZ FIT Glass Met Montage Frame voor Apple iPhone 12 Mini gekozen en aangeschaft bij Bol.com.

[ Voor 86% gewijzigd door Kobject op 16-07-2021 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:30
Kobject schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 18:29:
Op basis van aantal reacties hier toch maar besloten om ook een screenprotector aan te schaffen. Ik heb voor de Spigen EZ FIT Glass Met Montage Frame voor Apple iPhone 12 Mini gekozen en aangeschaft bij Bol.com.
Deze heb ik ook al een aantal keer gehad, top screenprotector en super handig met het frame. Ook fijn dat de protector een zwarte rand heeft 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Zojuist de pless geïnstalleerd nav de review van @pixels66. Erg blij mee. Aanrader.

©2004

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:48

Grin

Ride si sapis.

Zojuist de verzendbevestiging ontvangen van Apple, zal morgen een eerste indruk posten van de MagSafe Battery Pack.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Misschien rare vraag, maar welke smartwatch synct lekker met de iphone 12 (mini). De apple watch is me nu te duur en heb nu een huawei smartwatch, maar loopt niet lekker samen en is al een paar jaar oud.
Ik wil graag telefoontjes erop kunnen ontvangen, berichten kunnen versturen en muziek luisteren. Ook mijn sport graag bijhouden. Hebben jullie een ander merk dan apple, of juist niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pixels66
touchie75 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 23:44:
Misschien rare vraag, maar welke smartwatch synct lekker met de iphone 12 (mini). De apple watch is me nu te duur en heb nu een huawei smartwatch, maar loopt niet lekker samen en is al een paar jaar oud.
Ik wil graag telefoontjes erop kunnen ontvangen, berichten kunnen versturen en muziek luisteren. Ook mijn sport graag bijhouden. Hebben jullie een ander merk dan apple, of juist niet?
Ik zou inderdaad juist voor de Apple Watch gaan. De verbinding is naadloos, ook als je even van je telefoon weg bent geweest verbindt hij zo weer. De app integratie werkt top, het bellen met Watch overigens ook. Voor mij geen ander merk smartwatch..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
touchie75 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 23:44:
Met bovenstaande omschrijf je wat mij betreft precies waarin de Apple Watch in samenwerking met de iPhone uitblinkt :) Wat is je budget? Ik zag laatst volgens mij een deal voorbij komen van een Apple Watch SE voor rond de € 250,- dus als dat binnen je budget valt zou ik hier naar zoeken en lekker een Apple Watch nemen :)

©2004

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Daar is die dan, helaas werkt hij nog niet omdat iOS 14.7 nog niet is uitgebracht... Ik moet nog even updaten dus... :) :F
Wanneer ik de MagSafe Battery Pack (MSBP) aan de stroom hang en mijn telefoon vastklik dan laadt hij wel de telefoon op. Maar tot 14.7 is hij verder onbruikbaar.
Bij de eerste aansluiting op de MSBP krijg je een melding dat hij de iPhone 12 Pro tot 90% kan opladen, zie foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1FwSPzWm2c2c78NbH2GHekL1Olo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EgU0K6NZ5UAHeP2tSdbVdiN4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YgK7x4NzOlip1Tz0EiUtkBs_t7M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v8BoxW2xL18dQh0p1jDVndxy.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ft-RCe7KUG3r30DMCNqNyGYeb0Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hea0npVYCyDH00234cyoH0O4.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yBQt3dVnEKmKim4vG1PyG9ZPrNo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jfdplZgdmW0VjFW3Jpqy9J4e.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4zSnAvxvEQpwS50gqz8u5_MZu0A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pPbvmxzfgw8VRnMCcJVw9fys.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfxA4s5C-ZZ3Ti8eCOqDaXnHOxI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sapv8v0y5yF9OzWG6DfAM6Xu.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-xOfa7JH0lbeCcAStyu61P9nw0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w5DvyG1YdzzyiiMdcbk4kQFc.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vLvSizPk9ygMAlxpVAVXHV7rOk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZyeOPvcnQyUazUb4GqctEPdd.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LOgI1GEqm8jnt-x8IJs9EXknl1A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7DfFxurbTQqW7VHPzKQKfD9Y.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 25% gewijzigd door Grin op 20-07-2021 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:56
@Grin Ik heb 14.7 gisteren avond ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
hk12nl schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 08:44:
[...]

Met bovenstaande omschrijf je wat mij betreft precies waarin de Apple Watch in samenwerking met de iPhone uitblinkt :) Wat is je budget? Ik zag laatst volgens mij een deal voorbij komen van een Apple Watch SE voor rond de € 250,- dus als dat binnen je budget valt zou ik hier naar zoeken en lekker een Apple Watch nemen :)
Waar zag je die aanbieding staan? Bol? Daar was ik te laat namelijk. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Infidel666
touchie75 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:53:
[...]

Amazon heeft 'm nu voor 250.
Edit: never mind, ook al op voor die prijs. :/

[ Voor 9% gewijzigd door Infidel666 op 20-07-2021 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
@Grin Kun je de MagSafe batterij met een Qi oplaadpad opladen? Zou wel handig zijn in mijn geval.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

TheKerremenke schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:48:
@Grin Kun je de MagSafe batterij met een Qi oplaadpad opladen? Zou wel handig zijn in mijn geval.
Nee, zelfs niet met een MagSafe lader, althans ik zie geen laadlampje branden als ik hem daarop leg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
touchie75 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:53:
[...]

Ik dacht idd Amazon maar zoals @Infidel666 al aangeeft zijn die op. Ik zou gewoon alles even scherp in de gaten houden. Komt vast weer een mooie deal voorbij. :)

Edit: wellicht kan je dit topic beter even in de gaten houden: https://gathering.tweaker...ist_messages/2020594/last

[ Voor 16% gewijzigd door hk12nl op 20-07-2021 21:05 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessen1
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-08 09:43
Grin schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 15:32:
[...]

Nee, zelfs niet met een MagSafe lader, althans ik zie geen laadlampje branden als ik hem daarop leg.
Heb ‘m ook binnen. Vind het niet draadloos kunnen opladen wel een misser hoor. Wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

wessen1 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 22:59:
[...]

Heb ‘m ook binnen. Vind het niet draadloos kunnen opladen wel een misser hoor. Wow.
Was idd wel leuk geweest als je hem op een magsafe lader had kunnen klikken; best wel logisch ook omdat je hem wel reverse kan laden via je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Voor die prijs (109 euro) hadden ze dat best kunnen doen. Nu is die van Anker de betere optie in mijn ogen. Voor mijn 12 Pro Max vind ik het al niks, omdat je die er niet helemaal mee kunt opladen. Qua accuduur heb ik gelukkig niets te klagen.

[ Voor 68% gewijzigd door syltheboy op 21-07-2021 14:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13:03
Mijn eerste bevindingen:
- Het ding is helemaal leeg, dus je zal eerst moeten opladen;
- Materiaal voelt goed aan en het ding is niet zo glad als ik vooraf had verwacht. Er zit iets van textuur op;
- Als je het batterijpercentage wil zien heb je de grote widget nodig;
- Het ding blijft goed zitten in combinatie met de leren hoes, maar zonder de leren hoes niet (althans op de 12 Mini);
- Dikte valt mij mee. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uGWiNt2qM3KdBQRrQCHr0SaSlto=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0KCYobSWiJrzlu9YQqNNyirL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XIMvaXwJEX6ie9Ivl_QFq0BMTqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/21QfeHbw8qSO9UzQ62TLc7Qg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
hk12nl schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 21:02:
[...]

Ik dacht idd Amazon maar zoals @Infidel666 al aangeeft zijn die op. Ik zou gewoon alles even scherp in de gaten houden. Komt vast weer een mooie deal voorbij. :)

Edit: wellicht kan je dit topic beter even in de gaten houden: https://gathering.tweaker...ist_messages/2020594/last
ik heb de AW SE besteld bij Amazon voor 249.- hij stond al in mijn winkelwagen maar toen voor 289,- en ik keek vanochtend weer en was hij 249 :? *O* hopelijk gaat t goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 09:37

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Deze week overgestapt van een iPhone 11 Pro naar een iPhone 12 Pro.

Voor de 11 heb ik een Pdair leren pouch die extra ruimte bied voor een bumper om je iPhone.

Zoiets zoek ik dus nu voor de 12.

Helaas lijkt het wel of Pdair gestopt is, bestellen op hun website is niet meer mogelijk en op e-mail komt geen reactie.
Voor de 12 is er iig. niets op hun website.

Heeft iemand een idee of er een dergelijke pouch ook door anderen worden gemaakt?

Uiteraard heb ik Google gebruik maar door de vele aanbieders en benamingen zie ik even door de bomen het bos niet meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Mijn originele lederen Apple Hoes voor mijn 12 Pro is erg lelijk geworden. Blauwe kleur aan de randen.
Zoek nog even een andere hoes tot ik in september nieuwe iPhone ga halen. Is de Nudient V3 nu wel of niet geschikt voor MagSafe? LEes hier dat sommige wel werken en andere weer niet? Heb de mooie Belkin 3-1 Wireless charger en daar moet hij wel aan blijven hangen, haha!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris Peters
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 07:05
pdavie2311 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 08:53:
Mijn originele lederen Apple Hoes voor mijn 12 Pro is erg lelijk geworden. Blauwe kleur aan de randen.
Zoek nog even een andere hoes tot ik in september nieuwe iPhone ga halen. Is de Nudient V3 nu wel of niet geschikt voor MagSafe? LEes hier dat sommige wel werken en andere weer niet? Heb de mooie Belkin 3-1 Wireless charger en daar moet hij wel aan blijven hangen, haha!
Bij mij werkt het prima! Heb eventueel nog een groene Nudient voor je liggen. DM me maar bij interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Laatst online: 11:16
Ik ben in het bezit van een iPhone 12 Pro Max. In mijn auto heb ik een standaard magnetische telefoonhouder. De magsafe magneet van de iPhone is niet krachtig genoeg om de telefoon aan de telefoonhouder te houden en hierdoor valt mijn telefoon er van af. Hoe doen jullie dit? Zou magsafe niet krachtig genoeg moeten zijn om aan de houder te blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:31
Y451N schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:10:
Ik ben in het bezit van een iPhone 12 Pro Max. In mijn auto heb ik een standaard magnetische telefoonhouder. De magsafe magneet van de iPhone is niet krachtig genoeg om de telefoon aan de telefoonhouder te houden en hierdoor valt mijn telefoon er van af. Hoe doen jullie dit? Zou magsafe niet krachtig genoeg moeten zijn om aan de houder te blijven?
Hangt van de layout van de magneten af. Aan een magsafe lader hier in de auto zit zowel m'n mini als de pro max van de vrouw strak er op. Als jouw universele houder er net naast zit of het niet goed dekt dan wordt dat lastig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
De MagSafe battery pack nu een weekje in gebruik en het bevalt mij goed :)

Sure er zijn goedkopere wireless chargers te koop maar de MagSafe ziet er mooi uit, en is goed in IOS geïntegreerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e1FSmQIraBFxwBdl04B2UU7uXAE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5UbSGX4NQLNAQrceoByw1wCR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Y451N schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:10:
Hier nog iemand met een MagSafe in de auto. Ik heb gemerkt dat hij met een case eromheen beter plakt. Wel voornamelijk de originele Apple cases. Daarmee plakt die altijd.

Ik heb daarnaast ee paar goedkopere niet-originele hoezen met magneten erin. Dan plakt die aanzienlijk minder goed. Wilt ie er soms zelfs vanaf vallen.

[ Voor 3% gewijzigd door TheKerremenke op 04-08-2021 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
schumi1986 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:07:

Sure er zijn goedkopere wireless chargers te koop maar de MagSafe ziet er mooi uit, en is goed in IOS geïntegreerd.

[Afbeelding]
Op welke manier is deze battery goed in iOS geïntegreerd? Een serieuze vraag overigens. Wat doet deze daarin beter dan een Anker magsafe battery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:36
pixels66 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:56:
[...]

Op welke manier is deze battery goed in iOS geïntegreerd? Een serieuze vraag overigens. Wat doet deze daarin beter dan een Anker magsafe battery?
Volgens mij zie je in je batterij widget hoe vol die nog is. Verder niet veel geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:37

Flipm0de

geen

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Flipm0de op 13-08-2021 09:54 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Vandaag m’n decoded hoesje met MagSafe binnen gehad. Supermooi in het donkerblauw. Alleen geen MagSafe melding wanneer je de case om de iPhone doet? Ik dacht dat elk hoesje dat MagSafe had dit doet? Of is dat alleen bij de officiële van Apple? Kan ik op een of andere manier testen of ie MagSafe heeft? Zonder dat ik een MagSafe oplader heb 😉.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
Flipm0de schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:53:
Vandaag m’n decoded hoesje met MagSafe binnen gehad. Supermooi in het donkerblauw. Alleen geen MagSafe melding wanneer je de case om de iPhone doet? Ik dacht dat elk hoesje dat MagSafe had dit doet? Of is dat alleen bij de officiële van Apple? Kan ik op een of andere manier testen of ie MagSafe heeft? Zonder dat ik een MagSafe oplader heb 😉.
Volgens mij doet alleen die van Apple dat. Bij mij iig wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 09:30
Gebruik nu sinds een paar weken mijn iPhone 12. Welk flink wennen na een decennium Android. Maar wat is het snel!

Voor mijn moederlief een iPhone 11 gehaald. Ook een best tof ding. Dure maand geweest twee gloednieuwe iPhone komen lmao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
TrafalgarLaw schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 15:48:
Gebruik nu sinds een paar weken mijn iPhone 12. Welk flink wennen na een decennium Android. Maar wat is het snel!

Voor mijn moederlief een iPhone 11 gehaald. Ook een best tof ding. Dure maand geweest twee gloednieuwe iPhone komen lmao
Dan vraag ik mij af van welke Android je komt want snelheid is tegenwoordig toch geen issue meer. In ieder geval veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Flipm0de schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:53:
Heb je ook ervaring met de originele Apple Leather Case? Hoe is de pasvorm? Heb je eventueel een foto? De originele case heeft ook een streepje onder de cirkel voor extra stevigheid (lijkt me), heeft die van Decoded dat ook? Ik vraag dit, omdat ik een Popgrip for Magsafe heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCoJlTSo0Lu1MlDWnZa5WKNpN40=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MCd0i1LQ2nXvCj2JeMYMD0WJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door syltheboy op 14-08-2021 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 09:30
Garret1410 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 15:59:
[...]

Dan vraag ik mij af van welke Android je komt want snelheid is tegenwoordig toch geen issue meer. In ieder geval veel plezier ermee.
Huawei P Smart 2019. Heeft een Kirin nogwat SoC. Niet bepaald de snelste. Ik kon er ook niet op multitasken omdat iedere app bij switchen moest herladen. Flinke upgrade voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

syltheboy schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 16:26:
[...]

Heb je ook ervaring met de originele Apple Leather Case? Hoe is de pasvorm? Heb je eventueel een foto? De originele case heeft ook een streepje onder de cirkel voor extra stevigheid (lijkt me), heeft die van Decoded dat ook? Ik vraag dit, omdat ik een Popgrip for Magsafe heb.

[Afbeelding]
De originele van Apple heb ik ook gehad. Super mooi. Past goed. Heb geen foto maar zijn heel veel filmpjes op YouTube over te vinden. De decoded heeft de MagSafe magneten niet zichtbaar. Je ziet ze niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Flipm0de schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:19:
[...]

De originele van Apple heb ik ook gehad. Super mooi. Past goed. Heb geen foto maar zijn heel veel filmpjes op YouTube over te vinden. De decoded heeft de MagSafe magneten niet zichtbaar. Je ziet ze niet zitten.
@Flipm0de Sorry ik was wat onduidelijk. Ik bedoelde de Decoded vergeleken met de originele van Apple (die heb ik zelf al namelijk in het geel), maar hij wordt lelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 14-08-2021 21:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

syltheboy schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:02:
[...]

@Flipm0de Sorry ik was wat onduidelijk. Ik bedoelde de Decoded vergeleken met de originele van Apple (die heb ik zelf al namelijk in het geel), maar hij wordt lelijk.
Ah zo! De decoded is heel mooi maar ook fragiel. Heb het idee dat ie niet echt zal beschermen bij een val. Die van Apple voelt wat robuuster. Ben juist op zoek naar iets wat mooi is maar beschermd. Misschien toch de Nomad proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Flipm0de schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:21:
[...]

Ah zo! De decoded is heel mooi maar ook fragiel. Heb het idee dat ie niet echt zal beschermen bij een val. Die van Apple voelt wat robuuster. Ben juist op zoek naar iets wat mooi is maar beschermd. Misschien toch de Nomad proberen.
Tip, kijk eens naar Nudient

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

bing69 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 07:31:
[...]

Tip, kijk eens naar Nudient
Mooi! Maar lijkt niet echt veel bescherming te bieden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
Flipm0de schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 21:21:
[...]

Minder mooi maar wel goed beschermend is de Spigen Mag Armor. Meer zo’n heavy dure case met MagSafe erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y451N
  • Laatst online: 11:16
schumi1986 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:07:

[Afbeelding]
Hoevaak kun je hiermee jouw iPhone opladen? Zag in een YouTube review dat een volle MagSafe battery pack na 50% opladen leeg is.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Y451N schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:54:
[...]

Hoevaak kun je hiermee jouw iPhone opladen? Zag in een YouTube review dat een volle MagSafe battery pack na 50% opladen leeg is.
Ik weet niet precies tot hoever deze mijn IPhone 12 oplaadt maar voor mijn gevoel wel meer dan 50% denk eerder tussen de 60 en 70%.

Ik gebruik de MagSafe Battery als ik snachts moet gaan weken. Normaal zou de telefoon rond 0:00 zo’n 20-40% accu capaciteit over hebben en wanneer ik dan zou gaan werken moet ik de telefoon nog ergens bijladen of een stekker meenemen nu neem ik de MagSafe mee en redt ik het tot de volgende ochtend :)
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste