• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:04
Graag open ik een extra topic om de diverse beschermmogelijkheden voor de iPhone 12, 12 Mini, 12 Pro & Max te bespreken.

Apple heeft via zijn eigen site al een mooi aanbod verzameld maar misschien heeft iemand hier nog een andere gouden tip die hij/zij graag wil delen.

https://www.apple.com/nl/shop/iphone/iphone-accessories

https://www.apple.com/nl/...s/all-accessories/magsafe

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-03 20:51
Op mijn 12 pro max komt weer een belkin screenprotector en een hoesje van Pitaka.
Geweldig mooi hoesje wat ultradun is maar supersterk.

https://www.ipitaka.com/p...12?variant=32155250393158

[Voor 32% gewijzigd door Mike-Nikon op 14-10-2020 20:30]

• laredo
Mooi! Ik zoek zelf een hoesje met portemonnee mogelijkheid zoals bv de Dbramante Lynge maar dan van een ander merk. Vond de kwaliteit van de laatste wat tegenvallen maar het type wel mooi.

https://www.dbramante1928.com/nl/products/-ly61gt001181

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:51
Iemand ervaring met Decoded lederen hoesjes? Omdat de lederen hoesje van Apple pas later komen.

Ik ben trouwens erg tevreden met mijn Apple leren back cover voor XS. Maar ik vrees het ergste voor de prijs van deze cover voor de 12. De simpelste plastic Apple cover voor de iPhone 12 is al net zo duur als de leather cover voor de XS. Ik ben bang dat de leather cover 99 euro gaat worden, of meer.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[Voor 15% gewijzigd door Of-Aaargh op 14-10-2020 21:50]

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:10
Ik heb deze screenprotector besteld. Volgens de fabrikant case friendly. Voordeel is dat de notch ook beschermd is. Inclusief applicator. Nu maar hopen dat er geen bellen en dergelijke ontstaan. Maar zal vast wel goed komen.

https://www.amazon.de/dp/..._cp_api_fab_LmJHFbDZBZRXS

• laredo
Mooi! 13€ is geen geld. Ik heb nu op mijn xs Max ook een screenprotector van Amazon nadat ik 2x teleurgesteld was in de kwaliteit van Belkin. Die zit er al een half jaar prima op. Was toen 3 voor 8,50. Geen geld natuurlijk. Ik ga kijken of dat merk (Syncwire) ook voor de 12 een protector uitbrengt.

https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B07L9KKSH3/

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:56
evdakker schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:41:
Iemand ervaring met Decoded lederen hoesjes? Omdat de lederen hoesje van Apple pas later komen.

Ik ben trouwens erg tevreden met mijn Apple leren back cover voor XS. Maar ik vrees het ergste voor de prijs van deze cover voor de 12. De simpelste plastic Apple cover voor de iPhone 12 is al net zo duur als de leather cover voor de XS. Ik ben bang dat de leather cover 99 euro gaat worden, of meer.

***members only***
Ik heb een decoded hoesje op mijn 8 van het werk zitten, nu na bijna 4 jaar wel op maar zeker eerste 2 jaar wel top.

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:54
Dennisweb schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:54:
Ik heb deze screenprotector besteld. Volgens de fabrikant case friendly. Voordeel is dat de notch ook beschermd is. Inclusief applicator. Nu maar hopen dat er geen bellen en dergelijke ontstaan. Maar zal vast wel goed komen.

https://www.amazon.de/dp/..._cp_api_fab_LmJHFbDZBZRXS
Tussen alle bomen zie ik het bos niet voor een screenprotector voor een iPhone12. Dit lijkt mij wel iets, wel weer jammer van de verzendkosten :-(

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:10
Saninl schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:05:
[...]
Tussen alle bomen zie ik het bos niet voor een screenprotector voor een iPhone12. Dit lijkt mij wel iets, wel weer jammer van de verzendkosten :-(
Ik heb niet naar de verzendkosten gekeken. Ik heb Amazon Prime, dus voor mij is dat gratis. :*)

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Ik koop ze altijd bij https://www.caudabe.com/ - ultradun en superstevig. Een aanrader!

Het is wel via import, maar komt op nog geen 30 euro voor het totaal. En meestal binnen een week wel binnen ondanks er 8-12 dagen staat.

[Voor 44% gewijzigd door Mauz1978 op 15-10-2020 13:00]

Something under the bed is drooling

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
IPHONE12 is de 12% kortingcode voor alle accessoires van iPhone 12 bij GSMpuntnl
(geldig t/m 23 okt.)

[Voor 14% gewijzigd door Hackus op 15-10-2020 13:06]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-02 13:01
Mauz1978 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:59:
Ik koop ze altijd bij https://www.caudabe.com/ - ultradun en superstevig. Een aanrader!

Het is wel via import, maar komt op nog geen 30 euro voor het totaal. En meestal binnen een week wel binnen ondanks er 8-12 dagen staat.
Vergelen die niet?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Dat kun je zo weer 'schoon' krijgen, met mix van azijn en reinigingszout

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

? Nee hoezo, je hebt ze in alle kleuren en soorten. Het is niet per se doorzichtig. Ik heb de stealthblack besteld. Mn vrouw heeft een blauwe voor de SE en die is niet verkleurd.

• laredo
Mooi ding zeg die Caudabe. Vooral een doorzichtige met een blauwe iPhone is een toffe combi. Aan de andere kant heeft mijn groene leren Apple hoes mij ruim 2 jaar beschermd en ik heb mijn XS Max toch best wat keer laten vallen.....maar ja voor alsnog zijn er geen leren Apple varianten te bestellen, helaas. Die kwamen toch wel?

• Ernemmer
  • Niet online
https://nudient.nl/

lekker dun en niet te duur.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03 20:42

Niek_1981

Think Different.

laredo schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:10:
Mooi ding zeg die Caudabe. Vooral een doorzichtige met een blauwe iPhone is een toffe combi. Aan de andere kant heeft mijn groene leren Apple hoes mij ruim 2 jaar beschermd en ik heb mijn XS Max toch best wat keer laten vallen.....maar ja voor alsnog zijn er geen leren Apple varianten te bestellen, helaas. Die kwamen toch wel?
Ja, vanaf 6 november te bestellen als het goed is.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:59
Ook nog maar even hier vragen voor diegenen met ervaring met Nudient:

Ze zien er wel top uit. Ben wel benieuwd: ze zeggen dat er magneetjes in die hoesjes zitten, klopt het dan dat ik met zo'n hoesje gewoon hem in mijn auto kan ophangen? (In mijn auto heb ik een magneet zitten voor mijn huidige hoesje) Of zijn deze hoesjes niet sterk genoeg daarvoor?

Wazzup?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Deze zien er goed uit :)

Appelhoes heeft van Caudabe de covers voor de 11 op voorraad, heb ze gevraagd of ze die voor de 12 ook krijgen binnenkort

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Slasher schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:13:
[...]

Appelhoes heeft van Caudabe de covers voor de 11 op voorraad, heb ze gevraagd of ze die voor de 12 ook krijgen binnenkort
Tja, ik wacht daar niet op, ze zullen ook niet de hele collectie hebben zoals bij caudabe. Ik heb m vast besteld voor de mini die ik toch pas in november kan bestellen. En zoals ik al zei: heb goede ervaringen met het bestellen aldaar :).

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:06
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Net besteld inclusief 3x tempered glass € 7.95 (met Amazon prime). Ben benieuwd naar de kwaliteit. Snelle bezorging.

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15:25
Persoonlijk zweer ik echt bij Belkin screen protectors.

Voelen top aan, installatie is super makkelijk. Altijd 100% recht geplakt met de bijgeleverde tool.

Misschien niet de goedkoopste maar zeker het geld waard!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-03 13:29
Mike-Nikon schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:27:
Op mijn 12 pro max komt weer een belkin screenprotector en een hoesje van Pitaka.
Geweldig mooi hoesje wat ultradun is maar supersterk.

[Afbeelding]

https://www.ipitaka.com/p...12?variant=32155250393158
deze is wel erg nice!! beschermd ie wel een beetje? ben ik toch altijd bang voor als ze zo dun zijn? En heeft ie een opstaand randje voor het scherm? Ik kan dit niet echt vinden op de website.

edit: geen opstaand randje.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:24

Zelf heb ik een leren sleeve gemaakt (naar idee van dit filmpje YouTube: leather iPhone case Making | Smart phone Case | Custom | how it's ma... dat is ook best tof geworden)

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:26
Iemand ervaring met de transparante case van dit merk? Is dat plastic of flexibel rubberachtig?

©2004

• Fromz

Werkt wireless charging hiermee?

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11-2022
Mooi spul! Ik zit zelf te kijken voor de 12 normaal. Dan heb je bijv deze:

https://nudient.nl/produc...-12-hoesje-v3-ink-black-1

Heb altijd de Apple lederen hoes gehad (nu nog iphone 7 hahah), maar die bieden ze nu blijkbaar niet aan. Deze is van rubber dus dat is opzich prima.

Grote vraag der vragen is natuurlijk; kan ik zo'n magsafe er aan hangen :+

Edit; maar even vraag ingediend bij ze.

[Voor 3% gewijzigd door Tc-Chub op 15-10-2020 20:12]

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Fromz schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:00:
[...]

Werkt wireless charging hiermee?
Ja, staat expliciet vermeld bij de verschillende versies.

• Mike-Nikon
  • Laatst online: 19-03 20:51
Flipm0de schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:54:
[...]

deze is wel erg nice!! beschermd ie wel een beetje? ben ik toch altijd bang voor als ze zo dun zijn? En heeft ie een opstaand randje voor het scherm? Ik kan dit niet echt vinden op de website.

edit: geen opstaand randje.
Inderdaad geen opstaande rand maar de camera is wel beschermd door een kader.
Mooie van deze hoesjes is dat je telefoon niks groter wordt.
Hoesje sluit heel nauw aan en is lekker stroef.
op mijn Xs max zit hij al 2 jaar en hij is nog smetteloos.
Wel duur maar wel een superkwaliteit.

• Sluw
  • Laatst online: 14:04
Tc-Chub schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:10:
[...]

Heb altijd de Apple lederen hoes gehad (nu nog iphone 7 hahah), maar die bieden ze nu blijkbaar niet aan. Deze is van rubber dus dat is opzich prima.

Er komen weer gewoon lederen Apple hoesjes hoor, alleen iets later, begin november. Dus de vraag is of je ‘m tot die tijd heel kunt houden haha. Ik ga testen of ik niet gewoon zonder hoesje wil. Heb m’n 7 nu ook al 1,5 jaar zonder hoesje, geen problemen maar die is wel wat kleiner.

• RBH
  • Laatst online: 18:59
Toch maar twee keer een Nudient case besteld, nu nog die twee iPhones. :9

Wazzup?

• Fromz
Mauz1978 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:10:
[...]

Ja, staat expliciet vermeld bij de verschillende versies.
Top,

Heb ook de synthesis besteld.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:26
hk12nl schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:53:
[...]

Iemand ervaring met de transparante case van dit merk? Is dat plastic of flexibel rubberachtig?
De transparante is flexibel zie ik op YouTube. Dan ga ik voor die van Caudabe :)

©2004

• Sluw
Ik weet dat dit een keuze is die iedereen echt zelf moet afwegen maar nemen jullie altijd applecare? Ik zit erg te twijfelen bij m'n 12 pro.

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:17
Sluw schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:35:
Ik weet dat dit een keuze is die iedereen echt zelf moet afwegen maar nemen jullie altijd applecare? Ik zit erg te twijfelen bij m'n 12 pro.
Ik laat mijn toestel regelmatig vallen, wel in origineel Apple hoesje, maar heb nog nooit schade gehad.
Daardoor kan ik het voor mijzelf niet verantwoorden om Apple Care aan te schaffen.

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:05
Welke specifieke Belkin screenprotector precies raden jullie aan? Ik heb in het verleden weleens ervaren dat andere merken de aanraakgevoeligheid verminderden van de iPhone, wat ik toch wel vervelend vond. Ik weet dat Belkin screenprotectors ook aangebracht kunnen worden met een apparaat in de winkel, dus dat heeft dan denk ik mijn voorkeur.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

hk12nl schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:20:
[...]

De transparante is flexibel zie ik op YouTube. Dan ga ik voor die van Caudabe :)
Ik ga ze allebei bestellen, kijken welke ik mooier/prettiger vind.

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

DeLyon schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:42:
Welke specifieke Belkin screenprotector precies raden jullie aan? Ik heb in het verleden weleens ervaren dat andere merken de aanraakgevoeligheid verminderden van de iPhone, wat ik toch wel vervelend vond. Ik weet dat Belkin screenprotectors ook aangebracht kunnen worden met een apparaat in de winkel, dus dat heeft dan denk ik mijn voorkeur.
Voorheen had ik de Invisiglass op mijn iPhones. Dat is nu UltraGlass geworden, die werken echt perfect hoor.

https://www.belkin.com/nl/products/c/screen-protectors/

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Is de Apple Sillicon case voor de iPhone 12 aan de onderkant dicht? Als dat zo is, dan maakt het eigenlijk niet meer uit of de zijkanten van RVS zijn. Bij de Apple Silicon case voor de XS is het nog wel te zien.

[Voor 56% gewijzigd door syltheboy op 16-10-2020 14:03]

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

syltheboy schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:59:
Is de Apple Sillicon case voor de iPhone aan de onderkant dicht? Als dat zo is, dan maakt het eigenlijk niet meer uit of de zijkanten van RVS zijn.
Nee, die hoesjes van Apple zijn altijd open aan de onderkant.

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Niek_1981 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:02:
[...]

Die voor de 5, 5S en SE anders niet hoor. ;)

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

syltheboy schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:03:
[...]

Die voor de 5, 5S en SE anders niet hoor. ;)
Das ouwe meuk ;)

• Coentje44
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Belsimpel ligt plat haha

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:28
Houden jullie met de hoesjes nog rekening met MagSafe?

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-12-2022

Security

it's just me

Pfoei accessoires shoppen is nog best lastig...Het assortiment is (nog) vrij beperkt.
Ik zal dit topic in de gaten blijven houden.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
kever678 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:00:
Houden jullie met de hoesjes nog rekening met MagSafe?
Jazeker. Voornamelijk ivm wallet en opladen in de auto (in de toekomst)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Flipm0de
Niek_1981 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:02:
[...]

Die je op de Apple website ziet lijken dit jaar helemaal dicht.

• kever678
Ben groot fan van hoesjes met een kickstand, mensen hier nog tips?

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-03 21:27
Sluw schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:35:
Ik heb het wel afgesloten. Nu is het ook al voor twee schadegevallen per jaar, dus ik gebruik hem zonder hoes.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:16

carpebios

-1 social credit

Ik neem nooit AppleCare. Gewoon inboedelverzekering. Maar goed, 2 maal nodig gehad sinds de 2G

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:53
Ik heb een hoesje en screenprotector van Spigen besteld. Prima merk!

• Volkan1984
  • Laatst online: 15:03
turkeyhakan schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:11:
Ik heb een hoesje en screenprotector van Spigen besteld. Prima merk!
Ik ook. Een Ultra Hybrid (niet zwart, gewoon normaal doorzichtig) voor mijn toekomstige 12 Pro Max 256GB Graphite. Kostte met 12% korting iets van €19.

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-03 16:27
Heb je ook de kaarthouders gezien voor deze hoes😍

https://nudient.nl/collections/nudient-1-5-card-holders
Tc-Chub schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:10:
[...]

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:49
Volkan1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:20:
[...]

Ik ook. Een Ultra Hybrid (niet zwart, gewoon normaal doorzichtig) voor mijn toekomstige 12 Pro Max 256GB Graphite. Kostte met 12% korting iets van €19.
Waar heb je de korting gevonden?

• Rivanov
  • Laatst online: 17:55
Ga weer voor de Belkin screenprotector die Apple zelf ook plaatst in de Apple Store.

Voor m’n 11 Pro vorig jaar ook laten plaatsen bij de A-Mac in Eindhoven. Perfecte protector.

Nu nog wel op zoek naar een ultrathin clear case, zoals Baseus bijvoorbeeld.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• kever678
Niek_1981 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:49:
[...]

Voorheen had ik de Invisiglass op mijn iPhones. Dat is nu UltraGlass geworden, die werken echt perfect hoor.

https://www.belkin.com/nl/products/c/screen-protectors/
Waar bestel je deze?

• Volkan1984
wouter.N schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:57:
[...]

Waar heb je de korting gevonden?
Staat vet groot op de eerste pagina van de site. Haha.

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:49
Volkan1984 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:50:
[...]

Staat vet groot op de eerste pagina van de site. Haha.
Zag het toevallig inmiddels zelf ook. Jammer dat verzendkosten bijna net zo hoog zijn als prijs van het hoesje.

• Volkan1984
wouter.N schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:58:
[...]

Zag het toevallig inmiddels zelf ook. Jammer dat verzendkosten bijna net zo hoog zijn als prijs van het hoesje.
Huh? Ik heb €0,00 verzendkosten betaald?? Kijk je wel op gsmpunt.nl?

[Voor 4% gewijzigd door Volkan1984 op 16-10-2020 23:01]

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Die zullen nog volgen gok ik zo.

• cs-tweak
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-03 21:01
Kan iemand uitleggen / aangeven wat het voordeel is om een case met ingebouwde Magsafe te bevestigen ten opzichte van een niet-Magsafe case?

Ik kijk nu naar de Spigen Ultra Hybrid, en die zul je dus op de 'gewone' manier als protector moeten gebruiken.
Is natuurlijk een grappige feature dat een Magsafe-case er opklikt, maar uiteindelijk wissel ik toch meestal pas om het halfjaar van hoesje...

• Volkan1984
cs-tweak schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:21:
Kan iemand uitleggen / aangeven wat het voordeel is om een case met ingebouwde Magsafe te bevestigen ten opzichte van een niet-Magsafe case?

Ik kijk nu naar de Spigen Ultra Hybrid, en die zul je dus op de 'gewone' manier als protector moeten gebruiken.
Is natuurlijk een grappige feature dat een Magsafe-case er opklikt, maar uiteindelijk wissel ik toch meestal pas om het halfjaar van hoesje...
Omdat je dan door die MagSafe case heen kan blijven opladen met MagSafe. Of je kan er een pasjeshouder aan bevestigen. Of plaatsen op zo’n oplaadstation met MagSafe voor je iPhone en je Watch.

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:17
Volkan1984 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 07:06:
[...]

Omdat je dan door die MagSafe case heen kan blijven opladen met MagSafe. Of je kan er een pasjeshouder aan bevestigen. Of plaatsen op zo’n oplaadstation met MagSafe voor je iPhone en je Watch.
Ik hoop met name dat een Brodit of Belkin met een mooie MagSafe lader voor in de auto komt. Ik moet mijn telefoon nu steeds in de houder schuiven, maar erop “plakken” zou nog mooier zijn!

• TheKerremenke
  • Nu online
iAdema schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 07:34:
[...]

Ik hoop met name dat een Brodit of Belkin met een mooie MagSafe lader voor in de auto komt. Ik moet mijn telefoon nu steeds in de houder schuiven, maar erop “plakken” zou nog mooier zijn!
Precies dat. Zodra er een fatsoenlijke mount en oplader is, koop ik die. Niet dat gecastreerde belkin ding, dat niet oplaad! Maar enkel een iPhone houder is.. https://www.belkin.com/nl/p/P-WIC002/

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Volkan1984
TheKerremenke schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 08:35:
[...]

Precies dat. Zodra er een fatsoenlijke mount en oplader is, koop ik die. Niet dat gecastreerde belkin ding, dat niet oplaad! Maar enkel een iPhone houder is.. https://www.belkin.com/nl/p/P-WIC002/
Ik heb alleen gehoord dat dit eraan zit te komen:
https://www.appleworld.to...-magsafe-wireless-charger

• sander121
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:50
TheKerremenke schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 08:35:
[...]

Ik ben zelf niet bekend met telefoon houders voor in de auto maar weten jullie of dit dan ook functioneert met CarPlay? Of ben je voor CarPlay nog steeds verplicht om dan een Lightning kabel aan te sluiten?

[Voor 8% gewijzigd door sander121 op 17-10-2020 08:48]

• Of-Aaargh
cs-tweak schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:21:

Het voordeel van een Magsafe case is inderdaad dat die als het ware magnetisch 'vastklikt' aan de telefoon. Dus hij zit steviger, en geen gedoe met randjes om de telefoon vast te klemmen.
Al dan niet een Magsafe case maakt weinig uit denk ik bij het gebruik van andere Magsafe accessoires. Zolang de case maar niet te dik is kun je gewoon de magnetische oplader en hoesjes gebruiken.
Maar goed, nog niemand weet hoe sterk de magneet is, en hoe goed de Magsafe accessoires plakken. We hebben alleen nog maar filmpjes/renders van Apple zelf.

• TheKerremenke
  • Nu online
sander121 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 08:47:
[...]

Ik ben zelf niet bekend met telefoon houders voor in de auto maar weten jullie of dit dan ook functioneert met CarPlay? Of ben je voor CarPlay nog steeds verplicht om dan een Lightning kabel aan te sluiten?
CarPlay werkt officieel bedraad of draadloos. Afhankelijk van je auto of autoradio. Carlinkit of carplay2air zijn dan weer Chinese dongles die bedraadde usb draadloos maken. Middels BT en WiFi.

CarPlay topic vind je meer informatie hierover.

[Voor 4% gewijzigd door TheKerremenke op 17-10-2020 09:11]

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-01 20:52
Hoesje besteld bij Apple met Ideal maar hij wilde me niet door sturen naar de betaal pagina en nu staat er, “Je bestelling is opgeschort, in afwachting van betaling maar nergens een link om te betalen. Wat kan ik doen?

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:45

lasharor

7 december 2004

Tiimbo1991 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:07:
Hoesje besteld bij Apple met Ideal maar hij wilde me niet door sturen naar de betaal pagina en nu staat er, “Je bestelling is opgeschort, in afwachting van betaling maar nergens een link om te betalen. Wat kan ik doen?
Nog een keer proberen? Als die betaling niet gelukt is zullen ze het vanzelf wel annuleren.

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-01 20:52
lasharor schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:12:
[...]

Nog een keer proberen? Als die betaling niet gelukt is zullen ze het vanzelf wel annuleren.
Ja dat dus maar gedaan en nu wel gelukt.

• Flipm0de
Ik ga voor een Mous of een lederen van Nomad. Bescherming vind ik wel belangrijk want laat mn telefoons nogal eens vallen :S

Jammer dat de lederen van apple er niet meteen zijn. Maar kan ik niet op wachten.

[Voor 25% gewijzigd door Flipm0de op 17-10-2020 11:16]

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:10
Op Amazon een screenprotector en een clear case besteld die vandaag binnenkomen. Totaal €12 kwijt. Tijdelijk oplossing tot er betere en mooiere uit zijn in

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• laredo
alexhooven schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:45:
Op Amazon een screenprotector en een clear case besteld die vandaag binnenkomen. Totaal €12 kwijt. Tijdelijk oplossing tot er betere en mooiere uit zijn in
Welke?

• TheKerremenke
  • Nu online
Mocht iemand zich afvragen waarom zijn bruine wallet gewijzigd is naar zwart. Schijnt een bugje te zijn in de app en op de site. Dus niet direct gaan annuleren, maar eerst even afwachten.

https://forums.macrumors....der-thread.2261009/page-2

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:10
Shamo's iPhone 12 en iPhone 12 Pro Hoesje, Schokabsorptie TPU Rubber Gel Transparant Anti-kras Heldere Achterkant Case Clear, HD Kristalhelder https://www.amazon.nl/dp/..._r_cp_api_i_.OSIFb4KA3B8M

En

JETech Screen Protector Gehard Glas voor iPhone 11 en iPhone XR 6,1 inch, Tempered Glass, 2-Stuks https://www.amazon.nl/dp/..._r_cp_api_i_bQSIFbVH1AQ3G

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
Misschien een beetje misplaatst in dit topic, maar wel een accessoire: hebben jullie tips voor een goede usb-c oplaadadapter?

• basjuhh
  • Laatst online: 17:09
De 20w van apple zelf?
Amilo123 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:09:
Misschien een beetje misplaatst in dit topic, maar wel een accessoire: hebben jullie tips voor een goede usb-c oplaadadapter?

• Sluw
De bekendere alternatieven zijn natuurlijk vaak prima maar ik zou ook liever de Apple kopen dan weet je 100% zeker dat het goed is, die is ook maar een paar euro duurder dan bijvoorbeeld Anker. Natuurlijk ver weg blijven van onbekende merken.
The report notes that for a study conducted by Electrical Safety First in the U.K., Apple provided 64 generic chargers for safety testing.

Fifty-eight percent of these generic chargers failed the electric strength test or a breakdown of the insulation barrier. Another test evaluated 400 generic iPhone chargers for electric shock safety risks.

Of these, 22 samples were immediately damaged during the testing and only three samples passed an electric strength test. That’s a 99% failure rate.
link

• Flipm0de
Ik kan die maar niet vinden op hun website? Heb je misschien een linkje?

• Amilo123
Flipm0de schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:22:
[...]

Ik kan die maar niet vinden op hun website? Heb je misschien een linkje?
Heb hem gevonden

• Amilo123

Die clear is wel mooi, alleen komt erg overeen met de nieuwe Spigen.
Werkt Magsafe nog als je die van Caudabe gebruikt? Staat niets over in de omschrijving.

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:38
Mercedes-Benz :+

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-03 23:33
Nog nooit een hoesje om m’n telefoon gehad, maar ga me er toch maar aan wagen.. welk hoesje laat je telefoon niet gelijk zo dik aanvoelen?

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Amilo123 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:02:
[...]

Die clear is wel mooi, alleen komt erg overeen met de nieuwe Spigen.
Werkt Magsafe nog als je die van Caudabe gebruikt? Staat niets over in de omschrijving.
Als je erop klikt zie je de volledige beschrijving: "Compatible with wireless charging."
DaFreakR schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:05:
Nog nooit een hoesje om m’n telefoon gehad, maar ga me er toch maar aan wagen.. welk hoesje laat je telefoon niet gelijk zo dik aanvoelen?
Lees dit topic eens goed door zou ik zeggen ...

[Voor 24% gewijzigd door Mauz1978 op 17-10-2020 15:24]

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
Amazon heeft een mooie originele voor nog geen 20 euro: https://www.amazon.nl/App...er-van-18-W/dp/B07L71RB15

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:19
Toch maar alvast de Otterbox Symmetry besteld. Heeft me al jaren goed ‘geholpen’.

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-02 21:26

Peentje

MAC / Windows i don't care

https://www.smartphonehoe...er-iphone-12-61-inch.html

Dit wordt hem voor de Pro.

Straks die dubbele magsafe lader en ik kan hem met mij Apple watch opladen. :-). 1st gen dus die moet echt elke dag aan het infuus.

Dell Latitude E7450

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:42
Ik gebruik deze al een tijdje voor de Iphone 11 pro :

https://www.amazon.de/-/n...sc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it

Belkin 27w voor 9,99

• Flipm0de
https://www.iculture.nl/uitleg/magsafe/

Nog over de magsafe. Schijnbaar is het wel belangrijk om een "officieel compatibel" hoesje te nemen. Anders kan t zijn dat de magneet minder sterk is dus minder snel oplaadt.
Dat maakt de keuze minder.

• Mrk87
  • Laatst online: 13:17
Killer61 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:33:
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Net besteld inclusief 3x tempered glass € 7.95 (met Amazon prime). Ben benieuwd naar de kwaliteit. Snelle bezorging.
Ook besteld! Ziet er prima uit voor het geld.

[Voor 66% gewijzigd door Mrk87 op 17-10-2020 17:13]

• Saninl
  • Laatst online: 16:54
Mrk87 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:10:
[...]

Ook besteld! Ziet er prima uit voor het geld. [Afbeelding]
Edit: ik moet beter lezen.

Prima optie voor mijn iPhone 12 tot het moment ik mijn "echte" hoesje zal aanschaffen :)

[Voor 20% gewijzigd door Saninl op 17-10-2020 17:13]

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11-2022
Flipm0de schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:09:
https://www.iculture.nl/uitleg/magsafe/

Nog over de magsafe. Schijnbaar is het wel belangrijk om een "officieel compatibel" hoesje te nemen. Anders kan t zijn dat de magneet minder sterk is dus minder snel oplaadt.
Dat maakt de keuze minder.
Goed artikel! Bij nader inzien ga ik voorlopig dan niet voor een MagSafe. 15w Max met evt verlies omdat ik te lui ben om het stekkertje er in te doen.... Ik ga mooi snel laden met een 20w adapter. Dan denk ik dat ik qua case voor de Rugged Leren case ga. Die heb ik hier ook al voorbij zien komen.

• Of-Aaargh
Vraagje: daar staat: "MagSafe zorgt er ook voor dat je met 15 Watt draadloos kunt opladen. Bij normaal opladen op een Qi-geschikte lader is de iPhone beperkt tot 7,5 Watt".

Dus ook met een 15W Qi-snellader kun je niet opladen met 15W? Oftewel, Apple volgt niet de Qi 1.2.x standaard, maar zorgt er met een eigen interpretatie voor dat alleen hun eigen laders (of degenen die licentiekosten betalen) draadloos kunnen snelladen?

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-03 23:33
Mauz1978 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:23:
[...]

[...]

Lees dit topic eens goed door zou ik zeggen ...
Uiteraard had ik dat al gedaan, maar kan hier nergens uit halen welk hoesje nu heel erg dun is..

• avathar.rauko
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:46
Weet iemand een merk die dunne lederen sleeves maken?

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:51
avathar.rauko schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:34:
Weet iemand een merk die dunne lederen sleeves maken?
Senacases.com

• Volkan1984
evdakker schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:01:
[...]

Vraagje: daar staat: "MagSafe zorgt er ook voor dat je met 15 Watt draadloos kunt opladen. Bij normaal opladen op een Qi-geschikte lader is de iPhone beperkt tot 7,5 Watt".

Dus ook met een 15W Qi-snellader kun je niet opladen met 15W? Oftewel, Apple volgt niet de Qi 1.2.x standaard, maar zorgt er met een eigen interpretatie voor dat alleen hun eigen laders (of degenen die licentiekosten betalen) draadloos kunnen snelladen?
Correct.

• Volkan1984
Tc-Chub schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:00:
[...]

Goed artikel! Bij nader inzien ga ik voorlopig dan niet voor een MagSafe. 15w Max met evt verlies omdat ik te lui ben om het stekkertje er in te doen.... Ik ga mooi snel laden met een 20w adapter. Dan denk ik dat ik qua case voor de Rugged Leren case ga. Die heb ik hier ook al voorbij zien komen.
Zou je adviseren zo min mogelijk te snelladen. Je batterijconditie gaat hard achteruit.
Pagina: 1 2 3 ... 20 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee