• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:08

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Sinds vandaag een iPhone 12, mijn voorlaatste was de iPhone 3. Ik moet alleen nog een oplader zoeken. Nou lijkt het mij handig een oplader te kopen die zowel mijn iPhone 12 als mijn vrouw's S20 tegelijk op te laden.

Toch kom ik er niet geheel uit, verschillende wattages, PD, IQ3. Mij even onduidelijk.

Wat zoek ik precies waar een oplader nu aan moet voldoen :? Welke raden jullie aan?

"Oooh Jeroen!"

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:03
JeroenNietDoen schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 18:07:
Sinds vandaag een iPhone 12, mijn voorlaatste was de iPhone 3. Ik moet alleen nog een oplader zoeken. Nou lijkt het mij handig een oplader te kopen die zowel mijn iPhone 12 als mijn vrouw's S20 tegelijk op te laden.

Toch kom ik er niet geheel uit, verschillende wattages, PD, IQ3. Mij even onduidelijk.

Wat zoek ik precies waar een oplader nu aan moet voldoen :? Welke raden jullie aan?
Gewoon deze

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

"Oooh Jeroen!"

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:16
Voor mijn iPhone 12 Pro gebruik ik de screenprotector voor Latercase. Er zit ook een originele leather case van Apple omheen. Het nut daarvan is toch bewezen.

Gisteren bij het pakken van de fiets, met de iPhone in de rechter hand kwam ik met mijn vingers tussen een andere fiets klem te zitten. Uit schrikreactie liet ik mijn iPhone 12 pro flat op z'n scherm pleuren op de harde beton tegels ;w

Dat moment dat je je iPhone oppakt en hoopt geen enkel schade te zien! Maar dat dat kei hard de grond in wordt geslagen als je de iPhone omdraait en de eerste 3 scheurtjes ziet linksonder in de hoek. Vervolgens denkt dat het nog meevalt maar op het moment dat je in de zon komt een scheur van linksonder tot rechtsonder ziet zitten.

Om thuis te komen en je eigenlijk de nog perfect zittende screenprotector eraf wil halen om te kijken of de barst daadwerkelijk in je scherm zit. Man man man, wat een buikpijn fiets tocht was dat naar huis zeg. Kon bijna janken als volwassen man. En dan thuis de screenprotector eraf halen en dat alle scheuren en beschadigingen puur op de protector zitten en je aan de iPhone 12 gewoon niets ziet O+ Die blijdschap en dat gevoel zijn niet te omschrijven.

Ik weet niet hoe het scherm eraf was gekomen zonder protector. De manier waarop die viel, zo plat op z'n scherm. Daar zou een YouTube Crash reviewer nog jaloers op zijn. Ik neem dan ook geen enkel risico en gebruik de (duurdere) screenprotector van Latercase.

Ik wilde deze ervaring toch even delen voor degene die twijfelen over een hoesje of screenprotector.
Heb voor deze iPhone 12 pro bijna 4 jaar gedaan met mijn Samsung S8. Deze is nagenoeg nooit gevallen en zeker niet buitenshuis. De case van Apple lijkt ook ergens iets opgevangen te hebben omdat deze minimaal uitsteekt over het scherm. Op de iPhone zelf is op de randen namelijk ook niets te zien van valschade.

[Voor 4% gewijzigd door UninPro op 01-04-2021 09:36]

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:03
JeroenNietDoen schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:55:
[...]

Helaas heeft die maar 1 poortje ;)
Wat dacht je van deze

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Nou, ik had in eerste instantie niet de aanbiedingsprijs gezien van de originele oplader die jij aangaf. Slechts €19,- dus toch maar die besteld. We doen het er maar mee :)

Ik ga nog wel even op zoek naar een andere kabel. Ik vind de standaard lightning kabel van Apple zo fragiel.

"Oooh Jeroen!"

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-03 08:01
Ik heb deze standaard in mijn techtasje in de werktas zitten. Laadt supersnel op. Paar verschillende kabels erbij en een verloopje van usb-c naar usb-a. Wordt bijna dagelijks gebruikt, ideaal ding!

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-03 15:03
Ik heb zelf een iPhone 12 met een transparant hoesje van Nudient. Weet iemand of deze werkt met MagSafe ? Kan het niet zo 123 vinden.

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Welke qi-lader gebruiken jullie icm iPhone max 12 pro en iwatch serie 6?

• Serena
AleSyS schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:23:
Het is een Apple Watch, een ‘iwatch’ is geen bestaande benaming.
Ik gebruik al jaren de Nordmärke van Ikea. Werkt prima.
En je Watch kun je alleen opladen met de bijgeleverde lader, of in ieder geval met zo’n magnetisch ‘rondje’. Die laadt niet op een Qi-lader.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Serena
Erik1805 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:15:
Ik heb zelf een iPhone 12 met een transparant hoesje van Nudient. Weet iemand of deze werkt met MagSafe ? Kan het niet zo 123 vinden.
Als er geen MagSafe ring in het hoesje zit werkt het misschien wel, maar zal de magnetische kracht nihil zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sushieffer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-03 10:20
Ik heb een heel dun hoesje zonder MagSafe om mijn iPhone 12 mini. Dit zorgt er voor dat MagSafe minder werkt. Ik heb een wallet en deze blijft veel beter zitten zonder hoesje als met hoesje.

Think Different

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:42
AleSyS schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:23:
Ik gebruik zelf deze, echt een top ding.

https://www.mobilesupplie...EuOSTyn828NxoCRdgQAvD_BwE
Ik heb er een van Spigen, de Liquid Crystal. Heel dun hoesje maar daarmee plakt het magsafe amper meer vast op de Belkin autohouder. Dus maar weer op de originele magsafe leather case overgegaan.

• Serena
Vandaag de officiële Brodit houder voor de MagSafe geïnstalleerd. Fijn, nu heb ik ook een swivel en kan ik de iPhone iets beter positioneren qua kijkhoek.
Ding hangt perfect nu!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:08
Serena schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:03:
Vandaag de officiële Brodit houder voor de MagSafe geïnstalleerd. Fijn, nu heb ik ook een swivel en kan ik de iPhone iets beter positioneren qua kijkhoek.
Ding had perfect nu!

[Afbeelding]
Vanwaar die schroef aan de zijkant? Klem/schroef je hem daar extra mee vast? Aparte design keuze in ieder geval.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Serena
TheKerremenke schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:58:
[...]

Vanwaar die schroef aan de zijkant? Klem/schroef je hem daar extra mee vast? Aparte design keuze in ieder geval.
Ja, daar zet je de MagSafe extra mee vast. Ach, zie je niet als de iPhone is bevestigd.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-03 15:09
JeroenNietDoen schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:57:
[...]

Nou, ik had in eerste instantie niet de aanbiedingsprijs gezien van de originele oplader die jij aangaf. Slechts €19,- dus toch maar die besteld. We doen het er maar mee :)

Ik ga nog wel even op zoek naar een andere kabel. Ik vind de standaard lightning kabel van Apple zo fragiel.
Ik gebruik sugru om uiteinde van de kabel en dit gaat al jaren goed.

• TheKerremenke
Serena schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 17:21:
[...]

Ja, daar zet je de MagSafe extra mee vast. Ach, zie je niet als de iPhone is bevestigd.
Dat klopt ook weer. 👍🏽

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:37
UninPro schreef op donderdag 1 april 2021 @ 09:34:
Voor mijn iPhone 12 Pro gebruik ik de screenprotector voor Latercase. Er zit ook een originele leather case van Apple omheen. Het nut daarvan is toch bewezen.

Gisteren bij het pakken van de fiets, met de iPhone in de rechter hand kwam ik met mijn vingers tussen een andere fiets klem te zitten. Uit schrikreactie liet ik mijn iPhone 12 pro flat op z'n scherm pleuren op de harde beton tegels ;w

Dat moment dat je je iPhone oppakt en hoopt geen enkel schade te zien! Maar dat dat kei hard de grond in wordt geslagen als je de iPhone omdraait en de eerste 3 scheurtjes ziet linksonder in de hoek. Vervolgens denkt dat het nog meevalt maar op het moment dat je in de zon komt een scheur van linksonder tot rechtsonder ziet zitten.

Om thuis te komen en je eigenlijk de nog perfect zittende screenprotector eraf wil halen om te kijken of de barst daadwerkelijk in je scherm zit. Man man man, wat een buikpijn fiets tocht was dat naar huis zeg. Kon bijna janken als volwassen man. En dan thuis de screenprotector eraf halen en dat alle scheuren en beschadigingen puur op de protector zitten en je aan de iPhone 12 gewoon niets ziet O+ Die blijdschap en dat gevoel zijn niet te omschrijven.

Ik weet niet hoe het scherm eraf was gekomen zonder protector. De manier waarop die viel, zo plat op z'n scherm. Daar zou een YouTube Crash reviewer nog jaloers op zijn. Ik neem dan ook geen enkel risico en gebruik de (duurdere) screenprotector van Latercase.

Ik wilde deze ervaring toch even delen voor degene die twijfelen over een hoesje of screenprotector.
Heb voor deze iPhone 12 pro bijna 4 jaar gedaan met mijn Samsung S8. Deze is nagenoeg nooit gevallen en zeker niet buitenshuis. De case van Apple lijkt ook ergens iets opgevangen te hebben omdat deze minimaal uitsteekt over het scherm. Op de iPhone zelf is op de randen namelijk ook niets te zien van valschade.
Wow!!’😎👍 Heb je mazzel thxx aan de screen protector en case!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-03 12:54
Albert020 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:49:
Overgestapt naar mijn oude vertrouwde merk: Spigen Liquid Crystal

iPhone 12 blijft mooi slank en licht goed stroef in de hand ;)

[Afbeelding]
Na 13 jaar Spigen hoestje, heb ik voor het eerst 'in mijn leven' een officieel Apple siliconen hoesje genomen (veel te duur voor mijn gevoel). Maar moet zeggen dat deze redelijk goed aanvoelt en de telefoon niet te dik of te groot maakt.

Misschien alsnog op termijn terug naar Spigen hoor, dat zit altijd als gegoten en nooit problemen mee gehad :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erik1805
sderooij schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:41:
[...]

Na 13 jaar Spigen hoestje, heb ik voor het eerst 'in mijn leven' een officieel Apple siliconen hoesje genomen (veel te duur voor mijn gevoel). Maar moet zeggen dat deze redelijk goed aanvoelt en de telefoon niet te dik of te groot maakt.

Misschien alsnog op termijn terug naar Spigen hoor, dat zit altijd als gegoten en nooit problemen mee gehad :)
Ik wil de Apple siliconen ook eventueel kopen. Voelt deze glad aan of valt het mee ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sderooij
Erik1805 schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:49:
[...]

Ik wil de Apple siliconen ook eventueel kopen. Voelt deze glad aan of valt het mee ?
Hij is redelijk stroef, maar wel zacht. Stroef, met name een uitdaging af en toe met het in/uit in je broekzak halen, daarbuiten dik tevreden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erik1805
sderooij schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:30:
[...]

Hij is redelijk stroef, maar wel zacht. Stroef, met name een uitdaging af en toe met het in/uit in je broekzak halen, daarbuiten dik tevreden.
Dank je wel. Wil niet een glad hoesje als je de telefoon in je hand houd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sderooij
Erik1805 schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:37:
[...]

Dank je wel. Wil niet een glad hoesje als je de telefoon in je hand houd.
in de hand ook redelijk stroef (not what she said) :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:46
Vandaag de duo MagSafe opgehaald welke ik via marktplaats heb kunnen bemachtigen voor een scherpe prijs. Ik vind het een mooie en praktische oplossing met de echte Apple kwaliteit. En makkelijk voor diverse reizen.

Geen € 150,- waard maar voor dit bedrag kon ik hem niet laten liggen. Blij mee :)

©2004

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19:22
pixels66 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:42:
Hier wat bevindingen van de 12 mini met de Spigen Liquid Crystal case en de Pless tempered glass protector. Werkelijk de beste combinatie tot nu toe. de protector en de case sluiten naadloos aan, alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. Geen kiertjes er tusen dus.

De liquid Crystal gebruik ik al jaren op zo'n beetje elk model wat hier in huis komt, past fantastisch. Nadeel vind ik dat ze na verloop van tijd geel/bruin worden en ik ben bang dat dat met die originele Apple magsafe case ook zal gebeuren, en daar is hij net te duur voor.

Ik zag eerder in dit topic de vraag voorbij komen wat het verschil is tussen de Spigen Liquid Crystal en de Hybrid. Ik heb ze beiden wel gehad, de hybrid heeft een siliconen rand maar de achterplaat is van hard plastic.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb deze nu 4 maanden In gebruik en de case valt mij toch tegen. Niet zo zeer in gebruik, dat is prima maar wel de verkleuring na amper 4 maanden gebruik. De case wordt toch al geel en ik ben er amper mee buiten geweest. Jammer!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-03 09:55
Sinds afgelopen vrijdag heb ik een Iphone 12 mini zwart, en bij nader inzien toch wel erg spijt dat ik niet is een keer voor een witte ben gegaan.

Iemand ervaring met skins van Dbrand of een ander merk waardoor ik mijn iphone in een wit exemplaar kan veranderen?

• sushieffer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-03 10:20
Inhumanous schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:05:
Sinds afgelopen vrijdag heb ik een Iphone 12 mini zwart, en bij nader inzien toch wel erg spijt dat ik niet is een keer voor een witte ben gegaan.

Iemand ervaring met skins van Dbrand of een ander merk waardoor ik mijn iphone in een wit exemplaar kan veranderen?
Zit je niet gewoon nog binnen de 14 dagen retour periode?

Think Different

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-03 09:55
sushieffer schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:21:
[...]

Zit je niet gewoon nog binnen de 14 dagen retour periode?
Telefoon via de zaak gekocht en wil mijn baas niet te veel belasten met terug sturen etc

• sderooij
Inhumanous schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:05:

Goed spul van dbrand, vergeet niet de camera skin te bestellen ;)...is mij ooit overkomen :D

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-03 22:57
Ik zit dit topic door te spitten op zoek naar een aan te bevelen screen protector. Het is 100 jaar geleden dat ik een screen protector gebruikt heb maar het scherm van de iPhone 12 Pro lijkt toch al wat zachter dan zijn voorgangers ik heb er nu al een licht voelbaar krasje inzitten en heb geen zin in meer.

Ik zoek een edge to edge zodat het nauwelijks te zien is dat het erop zit icm mijn nudient hoesje.

Waar moet ik nu op letten? Ik zie Belkin en Spigen langskomen, maar bij Belkin kan ik weer niet vinden of het edge to edge is etc etc.

Help!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sderooij
-TheNose- schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:09:
Ik zit dit topic door te spitten op zoek naar een aan te bevelen screen protector. Het is 100 jaar geleden dat ik een screen protector gebruikt heb maar het scherm van de iPhone 12 Pro lijkt toch al wat zachter dan zijn voorgangers ik heb er nu al een licht voelbaar krasje inzitten en heb geen zin in meer.

Ik zoek een edge to edge zodat het nauwelijks te zien is dat het erop zit icm mijn nudient hoesje.

Waar moet ik nu op letten? Ik zie Belkin en Spigen langskomen, maar bij Belkin kan ik weer niet vinden of het edge to edge is etc etc.

Help!
heb op mijn 12 een Belkin protector, dik tevreden. Valt echt net even over waar het scherm eindigt zeg maar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pixels66
-TheNose- schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:09:

Help!
Zoek even op “pless” in dit topic als je een naadloze aansluiting wilt.

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-03 22:57
sderooij schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 17:54:
[...]

heb op mijn 12 een Belkin protector, dik tevreden. Valt echt net even over waar het scherm eindigt zeg maar.
Dan zit er dus nog wel ruimte tussen protector en hoes. Ik zoek wel echt edge2edge zoals die van Spigen of misschien die van Nudient zelf? Maar weet wat betreft materiaal niet waar ik op moet letten.

Maakt me niet uit als het wat duurder is.

• sderooij
-TheNose- schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:40:
[...]

Dan zit er dus nog wel ruimte tussen protector en hoes. Ik zoek wel echt edge2edge zoals die van Spigen of misschien die van Nudient zelf? Maar weet wat betreft materiaal niet waar ik op moet letten.

Maakt me niet uit als het wat duurder is.
Ah, dus je bedoelt echt t/m de bezel?

• Sunn0)))
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 28-02 16:43
Dankzij de positieve feedback hier de Spigen gekocht. Bij die Spigen gaat de protector tot een paar millimeter van de rand. Ik heb de officiële Apple siliconen iPhone 12 case en er zit nog een paar millimeter tussen de protector en de case.

Ik moet zeggen, Spigen maakt het echt heel makkelijk om die protector zonder problemen en luchtbellen recht op je toestel te plaatsen. Kind kan de was doen.

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:28
Ik was van de week maar wat blij met mijn Nudient edge to edge screenprotector:

Mijn jabra luidspreker gleed van mijn laptop af bij het terugzetten van de laptop op mijn bureau. De luidspreker viel precies op de rand van mijn iPhone 12.. |:( _/-\o_

Heel blij met de protector dus.. O-)

Wilde direct een nieuwe bestellen via Nudient, maar deze is momenteel niet leverbaar. Gelukkig via marktplaats twee nieuwe kunnen scoren voor de prijs van 1 protector. Heb ik er in ieder geval eentje reserve liggen nu... 8)

• sderooij
bvsteyn schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:39:

[Afbeelding]

Mijn jabra luidspreker gleed van mijn laptop af bij het terugzetten van de laptop op mijn bureau. De luidspreker viel precies op de rand van mijn iPhone 12.. |:( _/-\o_

Wilde direct een nieuwe bestellen via Nudient, maar deze is momenteel niet leverbaar. Gelukkig via marktplaats twee nieuwe kunnen scoren voor de prijs van 1 protector. Heb ik er in ieder geval eentje reserve liggen nu... 8)
ooh haha, mazzel gehad ;)

Maar heb je ook een case?

• bvsteyn
sderooij schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:14:
[...]

ooh haha, mazzel gehad ;)

Maar heb je ook een case?
Heeft het nut (en de investering) zeker bewezen zo'n protector.. >:)
Ja, ook van Nudient; de zwart transparante case. Ideale en dunne combi!

• sderooij
bvsteyn schreef op woensdag 14 april 2021 @ 16:48:
[...]

Heeft het nut (en de investering) zeker bewezen zo'n protector.. >:)
Ja, ook van Nudient; de zwart transparante case. Ideale en dunne combi!
:)

Ik heb de silicon case van Apple, en de belkin protector, vraag me dan af of ik dan 'voldoende' beschermt ben :P

• bvsteyn
sderooij schreef op woensdag 14 april 2021 @ 17:12:
[...]

:)

Ik heb de silicon case van Apple, en de belkin protector, vraag me dan af of ik dan 'voldoende' beschermt ben :P
Ik denk dat mijn telefoon met protector en case ook niet een harde val op stenen vloer heel leuk gaat vinden, maar wil niet zo'n bulky geheel. De protector van Nudient heb ik goedgekeurd in ieder geval.. haha.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb voor mijn iPhone 12 mini een Caudabe screenprotector in combinatie met een Caudabe Veil case. Er zit een millimeter ruimte tussen de rand van het hoesje en de screenprotector. Als ze elkaar zouden raken kan het gebeuren dat de screenprotector door de druk van de case omhoog wordt gelift.

De screenprotector voelt beter dan die van Spigen die ik eerst had. Spigen is gladder, Caudabe benadert het gevoel van het scherm beter, vind ik.

De case wisel ik af met een Caudabe Lucid Clear. Beide zijn perfect afgewerkt en erg dun, vooral de Veil. Daarbij vormen de knoppen aan de zijkant van de iPhone een egaal vlak met de rand van de case.

Tegen valschade beschermt zo'n hoesje niet, wel tegen krassen. Mijn telefoon slingert weleens rond in mijn tas samen met een sleutelbos.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• hk12nl
bvsteyn schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:39:

[Afbeelding]

Ik zie nu bij de 3e keer kijken pas dat het een foto van alleen je protector is. Ik vond het al zo gek dat er een hele deuk in je telefoon zat en je zo rustig bleef. Ik dacht al dat het een mindfuck was maar nu zie ik het eindelijk 7(8)7

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erik1805
Gisteren de pless screenprotector geplaatst. Erg goed voor een klein bedrag 😅

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mijn magsafe hoejse voor de iPhone 12 mini is na 5 maanden stuk op een stomme plek. Heb net gebeld en krijg een nieuwe. Hopelijk blijft die het wel goed doen.

Ben op het uiterlijk en lekker magsafen in de auto en op burau na niet enorm te spreken over dit hoesje. Dat opstaande randje is met alle gestures vanaf de onderkant en zijkanten net niet echt superlekker. Vind hem wel lekker vasthouden :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• sderooij
JvS schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:04:
Mijn magsafe hoejse voor de iPhone 12 mini is na 5 maanden stuk op een stomme plek. Heb net gebeld en krijg een nieuwe. Hopelijk blijft die het wel goed doen.

[Afbeelding]

Ben op het uiterlijk en lekker magsafen in de auto en op burau na niet enorm te spreken over dit hoesje. Dat opstaande randje is met alle gestures vanaf de onderkant en zijkanten net niet echt superlekker. Vind hem wel lekker vasthouden :).
Hoe tevreden ben jij eigenlijk met magsafe? :) Ik zit er aan te denken om wellicht zo'n magsafe aan te schaffen, maar ben nog niet overtuigd of het nu beter/efficienter is dan mijn normale lightning kabel?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat vind ik heel chill. Ik houd niet zo van dingen inpluggen. Al meerdere telefoons met een micro usb gesloopt. In de auto vind ik het geniaal zelfs.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:18
Iemand goede ervaringen met een iPhone 12 mini hoesje waar 1 pasje in kan (Rijbewijs)?

En past dat dan een beetje?

• TheKerremenke
BasvanS schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 20:19:
Iemand goede ervaringen met een iPhone 12 mini hoesje waar 1 pasje in kan (Rijbewijs)?

En past dat dan een beetje?
Dan denk ik aan de MagSafe wallet. Kunnen er drie in. En gemakkelijk los te maken. Zo laat ik deze vaak in mijn zak zitten terwijl ik de telefoon gebruik of juist andersom. Dat ik hem er specifiek uithaal en de iPhone in dat zak laat zitten.

• BasvanS
@TheKerremenke

Drie is meteen weer zo dik meestal, heb exht maar 1 pas bij me..

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
BasvanS schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:20:
@TheKerremenke

Decoded heeft ook een MagSafe Wallet.

https://www.coolblue.nl/p...ne-met-magsafe-blauw.html

[Voor 35% gewijzigd door syltheboy op 17-04-2021 21:54]

• TheKerremenke
BasvanS schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:20:
@TheKerremenke

Er past er ook 1 in.... maar een case met slide in kan natuurlijk ook. Zoals bijvoorbeeld mujjo cases.

[Voor 5% gewijzigd door TheKerremenke op 17-04-2021 22:50]

• BasvanS
TheKerremenke schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:48:
[...]

Er past er ook 1 in.... maar een case met slide in kan natuurlijk ook. Zoals bijvoorbeeld mujjo cases.
Aan de ene kant is dat Magsafe natuurlijk fijn. Maar volgens mij zorgt het er ook voor dat backcovers met plaats voor een enkele pas niet meer bestaan, iig niet magsafe compatible.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• sderooij
Heb nu zojuist de magsafe wallet ontvangen, en moet zeggen: ben onder de indruk hoe stevig dat ding aan mijn telefoon zit :)

• pixels66
Iemand al ervaringen met MagSafe powerbanks? Die van anker is al maanden niet beschikbaar, en andere merken blijven uit, lijk eigenlijk alleen maar Ali opties te hebben.

Die van Xstorm schijnt volgens coolblue niet geschikt te zijn voor de 12 mini(te groot wellicht?)

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:31
sderooij schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:03:
Heb nu zojuist de magsafe wallet ontvangen, en moet zeggen: ben onder de indruk hoe stevig dat ding aan mijn telefoon zit :)
Hier hetzelfde. Heb hem sinds 2 dagen voor mijn 12 Mini. Zit er extreem stevig op, moet echt mijn best doen hem er af te halen. De bekende ‘broekzak verhalen’ van de release tijd heb ik zeker geen last van in ieder geval..

En toch wel praktisch want nam mijn hele portemonnee steeds mee voor slechts enkele pasjes. Heb er nu mijn rijbewijs, kentekenbewijs en bankpas in zitten.

• sderooij
remzor schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:38:
[...]

Hier hetzelfde. Heb hem sinds 2 dagen voor mijn 12 Mini. Zit er extreem stevig op, moet echt mijn best doen hem er af te halen. De bekende ‘broekzak verhalen’ van de release tijd heb ik zeker geen last van in ieder geval..

En toch wel praktisch want nam mijn hele portemonnee steeds mee voor slechts enkele pasjes. Heb er nu mijn rijbewijs, kentekenbewijs en bankpas in zitten.
Heb de wallet op het silicon hoesje, zit nu te twijfelen of ik voor de lederen ga .. keuzes :p

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:31
sderooij schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:21:
[...]

Heb de wallet op het silicon hoesje, zit nu te twijfelen of ik voor de lederen ga .. keuzes :p
Ja, voor de volledigheid had ik er bij moeten zeggen dat ik ook al een leren MagSafe hoesje heb. Heb beide nu in saddle brown. Vindt blauw met bruin ook mooi maar de blauw van de mini is anders dan de blauwe wallet, die matcht geloof ik weer met het blauw van de 12 en 12 pro.

• sderooij
remzor schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:37:
[...]

Ja, voor de volledigheid had ik er bij moeten zeggen dat ik ook al een leren MagSafe hoesje heb. Heb beide nu in saddle brown. Vindt blauw met bruin ook mooi maar de blauw van de mini is anders dan de blauwe wallet, die matcht geloof ik weer met het blauw van de 12 en 12 pro.
Ik zat te denken aan wellicht de saddle bruin met mijn zwarte wallet. Lijkt me een ‘killer’ combo :)

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:49
Ik heb deze. Ik draag vaak jeans en cognac kleurige schoenen, dus leek me wel te passen :D .

In het echt helaas wat lichter van kleur dan op deze foto's en ziet er iets goedkoper uit, maar ach, voor die prijs mag je ook niet klagen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met Melkco? Voor de iPhone 12-serie hebben ze Leather Cases via AliExpres voor 27,39. Het scheelt de helft met de originele hoesjes van Apple en ze hebben ook aluminium knopjes.

[Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 05-05-2021 18:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Iemand ervaring met hoesjes van ESR? En dan de ESR Classic Hybrid in het bijzonder?

Had voor mijn 8 een doorzichtige Caudabe. Erg mooi! Maar ging uiteindelijk toch stuk. Deze lijkt me ook net wat meer bescherming bieden tegen vallen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:05
Afgelopen vrijdag mijn nieuwe 12 ontvangen. Ik kom van de 8 af dus een leuke vooruitgang.

Op de 8 heb ik een keer een hoesje van Spigen gehad, maar na een paar weken zat de telefoon onder de krassen van rommel dat ertussen was gekomen.

Nu zag ik het doorzichtige hoesje van Apple zelf maar lees ik verschillende ervaringen met name dat de hoekjes snel afbreken. Iemand ervaring met dit hoesje?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Basho
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-03 20:22

Basho

Sample Text

Heeft iemand ervaring met die Magsafe hoesjes van Apple i.c.m. een auto magneethouder? Blijven die Magsafe ringen er aan hangen?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hk12nl
Basho schreef op maandag 10 mei 2021 @ 20:20:
Heeft iemand ervaring met die Magsafe hoesjes van Apple i.c.m. een auto magneethouder? Blijven die Magsafe ringen er aan hangen?
Ik weet niet welke magneethouder je bedoeld maar ik heb onderstaand in de auto en die combinatie is uitstekend!

https://m.nl.aliexpress.c...c5953L.jpg_640x640Q90.jpg

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheKerremenke
Werkt prima. Beter als de aftermarket MagSafe hoesjes. Die hebben toch minder kracht

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pixels66
Werkt fantastisch, zeker als je die houder van Belkin hebt.

• cs-tweak
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-03 21:01
Iemand een goede tip voor een matte / semi-transparant hoesje? Liefst zonder logo’s of merknamen of iets erop.
syltheboy schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:54:
Heeft iemand ervaring met Melkco? Voor de iPhone 12-serie hebben ze Leather Cases via AliExpres voor 27,39. Het scheelt de helft met de originele hoesjes van Apple en ze hebben ook aluminium knopjes.
Heb jij intussen toevallig ervaring met dit merk? :) De leren hoesjes van Apple zelf blijken toch van behoorlijk slechte kwaliteit te zijn; die ga ik niet nog een keer kopen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• syltheboy
  • Niet online
WhatsappHack schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 07:40:
[...]

Heb jij intussen toevallig ervaring met dit merk? :) De leren hoesjes van Apple zelf blijken toch van behoorlijk slechte kwaliteit te zijn; die ga ik niet nog een keer kopen.
Ja, voor mijn iPhone 5 had ik destijds een zwart leren hoes (met zo’n flap die je vast kon klemmen). Niet ideaal, want er ontstond zo’n glimmende slijtplek bovenaan. Na een tijd heb ik die flap er maar van afgeknipt. :P

Sindsdien ben ik alleen maar voor de leren hoesjes van Apple gegaan (die voor de 6 Plus ‘donkerblauw’ ging bubbelen), maar zadelbruin bleef beter. Voor mijn 12 Pro Max heb ik momenteel een originele leren (California Poppy) maar deze wordt heel donker aan de randen, wat ik niet zo mooi vind.

Ik heb spijt dat ik niet gewoon voor zwart ben gegaan, ik vind ze te duur om er meerdere van aan te schaffen. Of er moet een leuke aanbieding komen.

[Voor 30% gewijzigd door syltheboy op 15-05-2021 10:46]

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-03 16:46
Ik heb de indruk dat de kwaliteit van de originele leren hoesjes van Apple omgekeerd evenredig is aan de prijsstijging... Het hoesje van mijn iPhone XS (Apple introprijs eur 55,-) was echt een stuk beter dan dat voor de 12 mini (Apple introprijs eur 65,-). Betere leerkwaliteit, en dikker leer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
De prijsstijging was door de introductie van MagSafe, maar eigenlijk is het wel absurd en dat ze gaan bezuinigen op het materiaal. De aluminium knopjes vind ik wel erg prettig, die ze sinds de iPhone 7 gebruiken. De rode die mijn moeder voor haar iPhone XS heeft (even lang gebruikt als mijn Califoria Poppy) blijft mooier. Maar zij gebruikt vooral haar iPad.

[Voor 50% gewijzigd door syltheboy op 15-05-2021 11:24]

Ja die California Poppy is hier ook los gaan laten van de onderlaag, op alle zwakke punten ondanks zuinig er mee om te gaan. Bij gratie Gods en een hoop gezeik een nieuwe gekregen van Apple, na een week begint dat alweer plekken te vertonen. De bruine die ik heb laat gelukkig niet los van de onderlaag tot dusver, maar verkleurt ook onevenredig hard op zwakke punten. Gelukkig valt dat nauwelijks op.

Maar ik koop er geen van Apple meer. Dan liever een Ali hoesje, als die langer dan 6 maanden goed blijven is t al een dikke win :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• syltheboy
  • Niet online
Hoe zijn de leren hoesjes van Nomad? Ze zijn wel lomp volgens mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:46

Nitai

Feels good man

https://nl.pepper.com/aan...-donkermarineblauw-197425

Magsafe siliconenhoesje met 12 Pro Max is in de aanbieding bij Amazon.nl voor 29 euro.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05:40
hoe bevalt deze? En heeft ie een opstaand randje voor het scherm?

edit: had dit al een gevraagd. Geen opstaand randje.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-03 20:48
Flipm0de schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 15:19:
[...]

hoe bevalt deze? En heeft ie een opstaand randje voor het scherm?

edit: had dit al een gevraagd. Geen opstaand randje.
Heeft een heel klein opstaand randje zodat je scherm net vrij is als hij ondersteboven op een tafel licht.
Persoonlijk wil ik nooit meer een ander hoesje, al geeft hij minder bescherming als andere.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pixels66
Ik lees niets hier over MagSafe powerbanks. Ben ik werkelijk de enige die met smart op zo’n ding zit te wachten(A-merk wel te verstaan)?

Vanuit Apple zelf blijft het doodstil daaromtrent dus ik geloof niet dat die er nog mee komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
pixels66 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:00:
Ik lees niets hier over MagSafe powerbanks. Ben ik werkelijk de enige die met smart op zo’n ding zit te wachten(A-merk wel te verstaan)?

Vanuit Apple zelf blijft het doodstil daaromtrent dus ik geloof niet dat die er nog mee komen.
Dit is misschien wel wat voor je?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-03 17:48
syltheboy schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:03:
[...]

Dit is misschien wel wat voor je?
Zat me gister rot te zoeken naar iets uit niet China. Iemand ervaring met dit merk?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pixels66
alexhooven schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:48:
[...]

Zat me gister rot te zoeken naar iets uit niet China. Iemand ervaring met dit merk?
Heb ergens gelezen dat deze niet past op de 12 mini, bovendien vind ik hem wel erg bulky, heb liever een plattere met wat minder capaciteit. Merk is overigens wel echt goed. Premium spullen.

• syltheboy
  • Niet online
ThaddeusX schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:44:
[...]

Dat zou een perfecte oplossing zijn :)
Een sterke magneet met grip...

Alleen kan het nergens online vinden. Duurt nog ff denk ik.

Dankjewel voor de reactie!
@ThaddeusX Het is alweer een tijdje terug dat we het erover hadden, maar inmiddels heb ik hem besteld op de site van Popsockets zelf. Ze hebben 4 kleuren, maar ik ben voor zwart gegaan. Het lijkt me erg handig. Met de code: ‘poptiktok’ krijg je 10% korting. Al is 27 euro ipv 30 euro nog niet goedkoop.

Update: Inmiddels heb ik hem binnen en het is wel even wennen. Hij zit in ieder geval goed vast op de Apple Leather Case van mijn 12 Pro Max.

[Voor 40% gewijzigd door syltheboy op 09-06-2021 12:32]

• hk12nl
Paar nieuwe cases in nieuwe kleuren:

https://www.iculture.nl/n...oesjes-zomerkleuren-2021/

[Voor 7% gewijzigd door hk12nl op 14-06-2021 20:20]

©2004

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-03 06:03
Ik koop binnenkort een iPhone 12 en wil daar graag een nudient hoesje bij kopen. Deze zou MagSafe ondersteunen staat er. Heeft iemand met een recent nudient hoesje ervaring of deze goed blijft zitten aan de MagSafe car mount van Belkin?

Enige tijd geleden leek dat toch niet zo goed te werken, lees ik hier. Ik gebruik het dermate vaak dat indien het niet goed werkt ik voor een hoesje van Apple zelf ga namelijk.

Ik heb er net een paar besteld bij Ali. Hier komen de merken er niet mee, en voor die €15 vond ik ‘t verscheten; had genoeg van ‘t wachten op een Anker o.i.d.. Ben benieuwd of ie goed werkt en de capaciteit overeen komt. :)

[Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 15-06-2021 00:44]

• bvsteyn
-Edwin- schreef op maandag 14 juni 2021 @ 23:44:
Ik koop binnenkort een iPhone 12 en wil daar graag een nudient hoesje bij kopen. Deze zou MagSafe ondersteunen staat er. Heeft iemand met een recent nudient hoesje ervaring of deze goed blijft zitten aan de MagSafe car mount van Belkin?

Enige tijd geleden leek dat toch niet zo goed te werken, lees ik hier. Ik gebruik het dermate vaak dat indien het niet goed werkt ik voor een hoesje van Apple zelf ga namelijk.
Ik heb 2 nudient hoesjes, waarvan 1 transparant. Beide hebben mi niet genoeg kracht om te blijven hangen aan een Belkin car mount. Dus ik zou het afraden!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-03 10:07
Ik heb ook de 2 nudient cases, de clear case zit geen magneet in, de zwarte wel. Ik heb de originele magsafe, en kan je zeggen dat hij echt goed "kleeft". Afgezien daarvan zijn het echt minimale cases, vooral de gekleurde. Een hele strakke look.

• bvsteyn
loentje48 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:09:
Ik heb ook de 2 nudient cases, de clear case zit geen magneet in, de zwarte wel. Ik heb de originele magsafe, en kan je zeggen dat hij echt goed "kleeft". Afgezien daarvan zijn het echt minimale cases, vooral de gekleurde. Een hele strakke look.
Uiteraard heet de transparante geen magneet, maar ben je afhankelijk van de kleefkracht van de telefoonmagneten zelf. Had ik er bij moeten noemen natuurlijk.. ;) De andere heeft wel magneten verwerkt in de hoes, maar kracht met de puck zelf is voldoende, maar niet voldoende voor in de auto lijkt mij om op te hangen.

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03 15:42

Ik zit hier ook op te wachten, heerlijk: niet meer dat gekloot met een kabeltje naar de powerbank in je broekzak :Y) .

Zag dat Belkin ook met een exemplaar komt. Blij mee: heb al het nodige spul in huis liggen van dit merk....

//Edit
Deze Dual Powerbank van Zens is ook interessant, kan ik mijn Airpods Pro gelijktijdig mee opladen. Wel een beetje aan de lompe kant...

[Voor 13% gewijzigd door ddZ op 15-06-2021 14:49]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Het voordeel van die van Zens is dat die 1500mAh meer capaciteit heeft. Zo kun je zelfs een 12 Pro Max volledig opladen. Zelf vind ik het voor die van mij overbodig, aangezien ik de accuduur al vrij goed vind.

[Voor 52% gewijzigd door syltheboy op 15-06-2021 15:10]

• pixels66
WhatsappHack schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 00:44:
[...]

Ik heb er net een paar besteld bij Ali. Hier komen de merken er niet mee, en voor die €15 vond ik ‘t verscheten; had genoeg van ‘t wachten op een Anker o.i.d.. Ben benieuwd of ie goed werkt en de capaciteit overeen komt. :)
Ben heel benieuwd, laat je het even weten?

• pixels66
bvsteyn schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:44:
[...]

Uiteraard heet de transparante geen magneet, maar ben je afhankelijk van de kleefkracht van de telefoonmagneten zelf. Had ik er bij moeten noemen natuurlijk.. ;) De andere heeft wel magneten verwerkt in de hoes, maar kracht met de puck zelf is voldoende, maar niet voldoende voor in de auto lijkt mij om op te hangen.
Klopt, zonder ring in je hoesje valt hij zo van de belkin af..

• pixels66

Ervaring mee, werkt voor geen meter. Je moet een ring in je hoesje hebben, anders valt hij bij iedere hobbel eraf, als hij al blijft zitten..
pixels66 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 15:28:
[...]

Ben heel benieuwd, laat je het even weten?
For sure :)

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ik heb deze voor de iphone 12 mini. Werkt super
https://www.bol.com/nl/p/...ue/9300000033212782/?s2a=

• Comilion
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23-03 14:53
Iemand toevallig ervaring met https://www.coolblue.nl/p...-watch-oplader-zwart.html ? Kan online niet echt reviews vinden van exact deze versie.

• syltheboy
  • Niet online
Vanmiddag de iPhone XS Max van mijn vader voorzien van een glazen screen-protector van ESR (AliExpress). Installatie ging perfect met de meegeleverde mal. En dat voor 3,27 voor 2 stuks!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ik heb net de nudient ontvangen en de wallet case en de powerbank glijdt er zo vanaf. Kan me voorstellen dat een carmount ook niet wil :'(

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-03 06:03
touchie75 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 14:29:
[...]

Ik heb net de nudient ontvangen en de wallet case en de powerbank glijdt er zo vanaf. Kan me voorstellen dat een carmount ook niet wil :'(
Dank allemaal! Duidelijk dat het met de Nudient niet gaat werken, dat wordt dan dus een officiëel Apple hoesje :)

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-03 15:37
-Edwin- schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 16:15:
[...]

Dank allemaal! Duidelijk dat het met de Nudient niet gaat werken, dat wordt dan dus een officiëel Apple hoesje :)
Ik heb een nudient en de MagSafe blijft netjes plakken ;)
Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee