Voor mijn iPhone 12 Pro gebruik ik de
screenprotector voor Latercase. Er zit ook een originele leather case van Apple omheen. Het nut daarvan is toch bewezen.
Gisteren bij het pakken van de fiets, met de iPhone in de rechter hand kwam ik met mijn vingers tussen een andere fiets klem te zitten. Uit schrikreactie liet ik mijn iPhone 12 pro flat op z'n scherm pleuren op de harde beton tegels
Dat moment dat je je iPhone oppakt en hoopt geen enkel schade te zien! Maar dat dat kei hard de grond in wordt geslagen als je de iPhone omdraait en de eerste 3 scheurtjes ziet linksonder in de hoek. Vervolgens denkt dat het nog meevalt maar op het moment dat je in de zon komt een scheur van linksonder tot rechtsonder ziet zitten.
Om thuis te komen en je eigenlijk de nog perfect zittende screenprotector eraf wil halen om te kijken of de barst daadwerkelijk in je scherm zit. Man man man, wat een buikpijn fiets tocht was dat naar huis zeg. Kon bijna janken als volwassen man. En dan thuis de screenprotector eraf halen en dat alle scheuren en beschadigingen puur op de protector zitten en je aan de iPhone 12 gewoon niets ziet

Die blijdschap en dat gevoel zijn niet te omschrijven.
Ik weet niet hoe het scherm eraf was gekomen zonder protector. De manier waarop die viel, zo plat op z'n scherm. Daar zou een YouTube Crash reviewer nog jaloers op zijn. Ik neem dan ook geen enkel risico en gebruik de (duurdere) screenprotector van Latercase.
Ik wilde deze ervaring toch even delen voor degene die twijfelen over een hoesje of screenprotector.
Heb voor deze iPhone 12 pro bijna 4 jaar gedaan met mijn Samsung S8. Deze is nagenoeg nooit gevallen en zeker niet buitenshuis. De case van Apple lijkt ook ergens iets opgevangen te hebben omdat deze minimaal uitsteekt over het scherm. Op de iPhone zelf is op de randen namelijk ook niets te zien van valschade.
[Voor 4% gewijzigd door UninPro op 01-04-2021 09:36]