• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-03 15:40
2 maanden gedaan met een Cellular-line Sensation hoesje van de Mediamarkt. Een beetje gekocht uit noodzaak en de angst mijn nieuwe iPhone 12 zonder hoesje te beschadigen. Inmiddels begint het (siliconen) hoesje het te begeven en scheuren. Betaal je dan 25 euro voor :+ .

Zijn de officiële leren en siliconen hoesjes van Apple het geld waard? Heb geen zin om iedere 2 maanden door slijtage een nieuw hoesje te kopen, zeker niet voor dat geld 8)7

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@timonsl Ik heb de officiële leren voor mijn 12 Pro Max, maar voor mijn XS had ik een hele tijd de officiële siliconen. Meestal koop ik de leren variant en na verloop van tijd koop ik extra hoesjes voor 1/3 van de prijs. Dat is als er een nieuw model iPhone op de markt is gekomen. Mijn ervaring is wel dat de leren varianten verkleuren, maar dat het wel lekkerder aanvoelt.

Je hebt als het goed is 2 jaar garantie op dat hoesje van Cellular-line.

[Voor 10% gewijzigd door syltheboy op 18-02-2021 13:25]

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-02 13:01
timonsl schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:07:
2 maanden gedaan met een Cellular-line Sensation hoesje van de Mediamarkt. Een beetje gekocht uit noodzaak en de angst mijn nieuwe iPhone 12 zonder hoesje te beschadigen. Inmiddels begint het (siliconen) hoesje het te begeven en scheuren. Betaal je dan 25 euro voor :+ .

Zijn de officiële leren en siliconen hoesjes van Apple het geld waard? Heb geen zin om iedere 2 maanden door slijtage een nieuw hoesje te kopen, zeker niet voor dat geld 8)7
Lederen misschien wel maar siliconen zeker niet. Slijten ook erg hard, althans als je deze steeds in je broekzak stopt.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die Apple leren hoesjes doe ik makkelijk 2 jaar mee. Dan zijn ze nog steeds in hele goede staat (tenzij je je toestel vaak laat vallen natuurlijk), alleen vind ik het dan gewoon fris om een nieuwe te kopen. Als je daar niet naar kijkt, dan doe je er easy 3 jaar of langer mee volgens mij.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-03 15:40
syltheboy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:21:
@timonsl Ik heb de officiële leren voor mijn 12 Pro Max, maar voor mijn XS had ik een hele tijd de officiële siliconen. Meestal koop ik de leren variant en na verloop van tijd koop ik extra hoesjes voor 1/3 van de prijs. Dat is als er een nieuw model iPhone op de markt is gekomen. Mijn ervaring is wel dat de leren varianten verkleuren, maar dat het wel lekkerder aanvoelt.

Je hebt als het goed is 2 jaar garantie op dat hoesje van Cellular-line.
GKW schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:25:
[...]

Lederen misschien wel maar siliconen zeker niet. Slijten ook erg hard, althans als je deze steeds in je broekzak stopt.
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:33:
Die Apple leren hoesjes doe ik makkelijk 2 jaar mee. Dan zijn ze nog steeds in hele goede staat (tenzij je je toestel vaak laat vallen natuurlijk), alleen vind ik het dan gewoon fris om een nieuwe te kopen. Als je daar niet naar kijkt, dan doe je er easy 3 jaar of langer mee volgens mij.
Thanks voor de feedback allen. Ik ga me eens verdiepen in de garantie en een eventueel leren hoesje van Apple.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:05
timonsl schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:10:
[...]

[...]

[...]

Thanks voor de feedback allen. Ik ga me eens verdiepen in de garantie en een eventueel leren hoesje van Apple.
Mocht je geen MagSafe gebruiken, kijk dan ook naar de leren esr cases. Komen erg in de buurt, en kosten op AliExpress slechts 12 euro.

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:04
syltheboy schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:50:
[...]

Ik heb zelf deze (Spigen), maar dan voor de 12 Pro Max. Prima aan te brengen met de meegeleverde mal en je ziet er weinig van.
Goede tip maar ben voor deze gegaan voor mijn 12 pro : https://www.nanofixit.com/ 👍👌✌️

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-06 18:46
CarolV schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:48:
[...]

Goede tip maar ben voor deze gegaan voor mijn 12 pro : https://www.nanofixit.com/ 👍👌✌️
Ik zou toch als ik jou was een glazen/tempered screenprotector aanbrengen. Dit helpt niet eens tegen zand o.i.d. in je broekzak.

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:32
DutchLegendX schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:31:
[...]

Ik zou toch als ik jou was een glazen/tempered screenprotector aanbrengen. Dit helpt niet eens tegen zand o.i.d. in je broekzak.
Hoe kom je daarbij? Gebruik nanofixit al jaren en de telefoon los in de broek. Je mag het scherm komen bekijken, geen krasje te zien.

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-06 18:46
Incognitum schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:49:
[...]

Hoe kom je daarbij? Gebruik nanofixit al jaren en de telefoon los in de broek. Je mag het scherm komen bekijken, geen krasje te zien.
Ervaring van de telefoonzaak waarin ik werkte. Ze hebben daar het product er uitgedaan mede door de slechte ervaringen

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mijn vrouw heeft sinds kort een iPhone 12 mini. Daarbij gelijk een Apple siliconen hoesje gekocht (was iets van 38 euro op Amazon). Hij is heeeel erg roze. Maar, de pasvorm is briljant goed. Hoesje is precies stevig genoeg, goed aanvoelende knoppen, en ik moet zeggen: het materiaal voelt ook best prima aan. Ze had lang geleden een siliconen hoesje om de iPhone 7 (ook origineel Apple) en dat vond ik echt geen prettig materiaal om aan te raken. Dit is stukken beter.

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 15:51
Ik heb een iPhone 12 Pro besteld (komend van een X).

Ik heb een hoesje besteld (transparant) maar niet de Apple/mag safe variant.

Iemand ervaring of een normaal hoesje wel werkt met de mag safe (die nog niet besteld)?

iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:16
Ik heb lang gezocht maar kan het niet vinden. Apple verkoopt zelf de transparante hoesjes met zo’n magsafe ring er in. Wat is hier het doel van, meer magnetische kracht voor accessoires dan een hoesje zonder(zoals spigen bijvoorbeeld)?

En geeft die ring geen problemen op een gewone Qi lader? Ik weet nog dat ik eens een metalen sticker op de achterkant had voor een magneet houder, die werd gloeiend heet op de qi lader.

• Albert020
  • Laatst online: 04:35
pixels66 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 20:35:
Ik heb lang gezocht maar kan het niet vinden. Apple verkoopt zelf de transparante hoesjes met zo’n magsafe ring er in. Wat is hier het doel van, meer magnetische kracht voor accessoires dan een hoesje zonder(zoals spigen bijvoorbeeld)?

En geeft die ring geen problemen op een gewone Qi lader? Ik weet nog dat ik eens een metalen sticker op de achterkant had voor een magneet houder, die werd gloeiend heet op de qi lader.
Ik vindt de ring maar een lelijk ding ;)
Heb zelf Spigen Urltra Hybrid, werkt liggend goed magsafe...

• pixels66
Eens, maar de vraag is, blijven accessoires met die ring beter zitten? En kan hij geen kwaad op een Qi lader zoals een magneet schijfje dat doet?

• pixels66
Hier wat bevindingen van de 12 mini met de Spigen Liquid Crystal case en de Pless tempered glass protector. Werkelijk de beste combinatie tot nu toe. de protector en de case sluiten naadloos aan, alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. Geen kiertjes er tusen dus.

De liquid Crystal gebruik ik al jaren op zo'n beetje elk model wat hier in huis komt, past fantastisch. Nadeel vind ik dat ze na verloop van tijd geel/bruin worden en ik ben bang dat dat met die originele Apple magsafe case ook zal gebeuren, en daar is hij net te duur voor.

Ik zag eerder in dit topic de vraag voorbij komen wat het verschil is tussen de Spigen Liquid Crystal en de Hybrid. Ik heb ze beiden wel gehad, de hybrid heeft een siliconen rand maar de achterplaat is van hard plastic.

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:52
pixels66 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:42:
Hier wat bevindingen van de 12 mini met de Spigen Liquid Crystal case en de Pless tempered glass protector. Werkelijk de beste combinatie tot nu toe. de protector en de case sluiten naadloos aan, alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. Geen kiertjes er tusen dus.

De liquid Crystal gebruik ik al jaren op zo'n beetje elk model wat hier in huis komt, past fantastisch. Nadeel vind ik dat ze na verloop van tijd geel/bruin worden en ik ben bang dat dat met die originele Apple magsafe case ook zal gebeuren, en daar is hij net te duur voor.

Ik zag eerder in dit topic de vraag voorbij komen wat het verschil is tussen de Spigen Liquid Crystal en de Hybrid. Ik heb ze beiden wel gehad, de hybrid heeft een siliconen rand maar de achterplaat is van hard plastic.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er strak uit!
Ik heb de originele leren hoes van Apple erop zitten en een Latercase, iPhone 12 pro Tempered Glass screenprotector.
Maar welke screen protector heb jij?

• pixels66
UninPro schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:56:
[...]

Maar welke screen protector heb jij?
Van het het merk Pless, via bol.com

• syltheboy
  • Niet online
@pixels66 Die Case is ook niet duur en het ziet er nog top uit ook! Zelf prefereer ik liever een leren case, want dat voelt prettiger.

• pixels66
syltheboy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:21:
@pixels66 Die Case is ook niet duur en het ziet er nog top uit ook! Zelf prefereer ik liever een leren case, want dat voelt prettiger.
Heb nu de Apple California Poppy op m’n verlanglijstje staan. Nog nooit een leren case gehad maar het proberen waard, mits ze dun zijn en weinig bulk toevoegen.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:44
pixels66 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 15:00:
[...]

Heb nu de Apple California Poppy op m’n verlanglijstje staan. Nog nooit een leren case gehad maar het proberen waard, mits ze dun zijn en weinig bulk toevoegen.
Aanraders. Heb hier twee originele leren (blauw en rood) en twee originele siliconen (pruimenpaars en Cyprus groen)

Vind zelf de leren altijd veel fijner. Siliconen is me eigenlijk iets teveel een stof magneet en stroef in de zak proppen. Leer verkleurd wel, iets om rekening mee te houden.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• syltheboy
  • Niet online
@pixels66 Ik heb zelf California Poppy en ik merk inderdaad dat hij wat verkleurd. Ik denk dat ik ook een zwarte ga kopen, maar ik heb er geen spijt van.

[Voor 11% gewijzigd door syltheboy op 28-02-2021 16:39]

• Albert020
syltheboy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:21:
Vind de zwarte leder case van Apple echt mooi, maar 65 euro te veel geld voor een hoesje !

Deze komt redelijk in de buurt, nog steeds 40 euro.

[Voor 25% gewijzigd door Albert020 op 28-02-2021 18:26]

• pixels66
syltheboy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 16:35:
@pixels66 Ik heb zelf California Poppy en ik merk inderdaad dat hij wat verkleurd. Ik denk dat ik ook een zwarte ga kopen, maar ik heb er geen spijt van.
Is hij net zo fel gekleurd als op de foto’s online? En hoe erg is de verkleuring, wordt ie blauw can de jeans? Want dat zou ik erg zonde vinden..

• hk12nl
  • Nu online
Albert020 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:33:
[...]

Vind de zwarte leder case van Apple echt mooi, maar 65 euro te veel geld voor een hoesje !

Deze komt redelijk in de buurt, nog steeds 40 euro.
Of je nu 40 of 65 euro betaald dan zou ik persoonlijk voor die van Apple kiezen. Ik neem altijd de zwarte lederen en het is zeker een hoop geld echter was ik voorheen elke keer ook een hoop geld kwijt met verschillende cases ‘testen/proberen’. Nu koop ik direct de lederen van Apple en heb ik er minimaal 2 jaar profijt/plezier van (na 2 jaar wissel ik vaak weer van toestel, case is dan nog lang niet af). :)

©2004

• syltheboy
  • Niet online
pixels66 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:57:
[...]

Is hij net zo fel gekleurd als op de foto’s online? En hoe erg is de verkleuring, wordt ie blauw can de jeans? Want dat zou ik erg zonde vinden..
Ik vind de kleur niet super fel en de verkleuring valt eigenlijk ook nog wel mee. Af en toe geeft mijn broek af, maar dat is makkelijk weer weg te poetsen. Ik had hem met 10 euro korting en ik vind het wel een gave kleur.

[Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 28-02-2021 19:22]

• syltheboy
  • Niet online
hk12nl schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:47:
[...]

Of je nu 40 of 65 euro betaald dan zou ik persoonlijk voor die van Apple kiezen. Ik neem altijd de zwarte lederen en het is zeker een hoop geld echter was ik voorheen elke keer ook een hoop geld kwijt met verschillende cases ‘testen/proberen’. Nu koop ik direct de lederen van Apple en heb ik er minimaal 2 jaar profijt/plezier van (na 2 jaar wissel ik vaak weer van toestel, case is dan nog lang niet af). :)
@Albert020 50 euro via Amazon de officiële zwarte. ;)

[Voor 14% gewijzigd door syltheboy op 28-02-2021 19:26]

• césaar
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-05 08:40
Gebruik mijn pro 12 sinds launch naakt en nog geen enkele kras op het scherm of glas. Zelfs niet van die haarfijne krasjes. Ik stop de telefoon los in mijn broekzak. ik let er wel op geen andere objecten in mijn zak te hebben zitten. Alleen op de ss zijkant komen er krasjes, maar die poets je gewoon weg met polijstmiddel. Als je een case gebruikt en er komt een enkele zandkorrel tussen je case en telefoon, jah, succes.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pixels66
Vandaag de Cali Poppy case voor de Mini binnen gekregen. Pasvorm is inderdaad perfect en het houdt fijner beet dan een siliconen case! Ook de Belkin autohouder binnenkregen, en dat is ook echt een aanrader. Blijft stevig zitten, zakt niet omlaag ook. Dure maar prettige aankopen!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-06 20:26
pixels66 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 17:10:
Vandaag de Cali Poppy case voor de Mini binnen gekregen. Pasvorm is inderdaad perfect en het houdt fijner beet dan een siliconen case! Ook de Belkin autohouder binnenkregen, en dat is ook echt een aanrader. Blijft stevig zitten, zakt niet omlaag ook. Dure maar prettige aankopen!
Mooi hoe de ervaringen kunnen verschillen. Hoezeer ik ook een apple leather case wil, ik kan maar niet wennen aan de feeling. Het plakt bij mij alleen maar.
Dus ben ik helaas aangewezen op een apple silicone case. (ook geen straf natuurlijk)

• pixels66
roT- schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:32:
[...]

Mooi hoe de ervaringen kunnen verschillen. Hoezeer ik ook een apple leather case wil, ik kan maar niet wennen aan de feeling. Het plakt bij mij alleen maar.
Dus ben ik helaas aangewezen op een apple silicone case. (ook geen straf natuurlijk)

[Afbeelding]
Zou het dan niet te maken hebben met het type handen dan een ieder heeft? Ik kan me voorstellen dat als je klamme handen van nature hebt, dit hoesje niet fijn is.

• hk12nl
  • Nu online
Dat plakken herken ik wel. Dat heb ik even gehad maar ik nu helemaal verdwenen.

©2004

Ja #meeto, ging weg na een paar keer gebruiken (ik heb hem er niet permanent om).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• roT-
Niet bij mij. Plakken wordt juist alleen maar erger haha.

Achja, happy met mn silicone case en toch een beetje leather in de vorm vd apple wallet. Maar die gebruik ik alleen als ik mn (werk)tas niet bij me heb.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-06 17:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik gebruik sinds kort de Apple Leather Case en zoals altijd, pasvorm perfect. Ik heb de Belkin 3-1 Charger en deze werkt nu eenmaal het best met een goede MagSafe case. Twijfel nog om de wallet aan te schaffen. Voegt dit iets toe, gebruikersgemak? Heb nu een Secrid wallet met 6 pasjes namelijk. De Wallet heeft ruimte voor 3 en zal ik dat ding ook op mijn 12 Pro plakken of komt die los in mijn andere zak, dus net als mijn huidige Secrid wallet...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 17:41
pdavie2311 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 07:25:
Ik gebruik sinds kort de Apple Leather Case en zoals altijd, pasvorm perfect. Ik heb de Belkin 3-1 Charger en deze werkt nu eenmaal het best met een goede MagSafe case. Twijfel nog om de wallet aan te schaffen. Voegt dit iets toe, gebruikersgemak? Heb nu een Secrid wallet met 6 pasjes namelijk. De Wallet heeft ruimte voor 3 en zal ik dat ding ook op mijn 12 Pro plakken of komt die los in mijn andere zak, dus net als mijn huidige Secrid wallet...
In de originele wallet passen helaas slechts 3 pasjes (kwam van Vaultskin af met ruimte voor 10 pasjes), heb nu een weekje de MOFT in gebruik met ruimte voor 4 pasjes. Ben aangenaam verrast.

https://www.moft.us/pages...wallet-magsafe-compatible

Ook bij Ali verkrijgbaar

Bing

• hk12nl
  • Nu online
Als ik naar mijzelf kijk heb ik sinds Apple Pay geen portemonnee meer mee. Eigenlijk moet ik mijn rijbewijs en een pinpas (voor het geval dat) meenemen maar die neem ik dus nooit mee. Voor mij zou de wallet dus prima zijn maar ook ik twijfel daar nog over. Als ik wat verder rijd of als ik naar iets ga waar ik twijfel of Apple Pay werkt dan neem ik vaak die pasjes los mee in mijn broekzak. Werkt eigenlijk ook prima.

Heb je echt deze 6 pasjes nodig of kan je nog uitdunnen? [voorbeeld] 1 pinpas voor 'nood' ipv je eigen pinpas, pinpas van de gezamenlijke rekening en de creditcard[/voorbeeld]. Dan zou ik voor de wallet gaan. :)

©2004

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:41
Ik gebruik de wallet sedert het verschijnen ervan. Wat zit erin: rijbewijs,identiteitskaart en gewone bankkaart (voor de zeldzame keren dat  pay niet beschikbaar is. En ik steek er ook nog 2 opgevouwen briefjes van 50€ bij, om toch steeds wat cash bij de hand te hebben. Heb deze gebruikt op de Pro en momenteel op de mini. Gewisseld met mijn vrouw _/-\o_ .Op de mini kleeft hij nog harder volgens mij dan op de pro. Alsook is de pasvorm van de wallet op de mini perfect.
Ik gebruik geen case.

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:41

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:20
Alsof die Wallet voor de mini gemaakt is idd!

Ik ben voor mijn 12 Pro weer eens voor de Apple leather gegaan plus de Wallet en ik merk dat het niks voor mij is. Beiden erg mooi afgewerkt en fijne feel, maar ik ga mijn phone maar eens naakt gebruiken denk ik.

Mocht iemand interesse hebben: Beiden de Saddle brown uitvoering.

• syltheboy
  • Niet online
bing69 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:02:
[...]

In de originele wallet passen helaas slechts 3 pasjes (kwam van Vaultskin af met ruimte voor 10 pasjes), heb nu een weekje de MOFT in gebruik met ruimte voor 4 pasjes. Ben aangenaam verrast.

https://www.moft.us/pages...wallet-magsafe-compatible

Ook bij Ali verkrijgbaar
Hoe werken de stand-posities? Vooral floating-mode lijkt me handig, maar ik heb een 12 Pro Max.

• bing69
syltheboy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:19:
[...]

Hoe werken de stand-posities? Vooral floating-mode lijkt me handig, maar ik heb een 12 Pro Max.
Ik heb een 12 en daar mee werkt alles.

Bing

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 23:25

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb een iPhone 12 Pro Max met hierom een Spigen Slim Armor Essential S backcover.

Er vallen mij een paar dingen op aan deze case;

Met name in de hoekjes blijft iets van lucht zitten. Je ziet dat de hoeken van de iPhone een verkleuring hebben door lucht. Trek ik de case ietsje open, dan verdwijnt de 'luchtvlek' om weer terug te komen wanneer de case weer aansluit.

Tweede; Het lijkt of de hoes niet helemaal recht zit. Als ik nu recht naar mijn scherm kijk, lijkt het ietsje scheef te zitten. Als ik goed kijk, is het de case die niet kaarsrecht zit. Hij sluit bijvoorbeeld links boven net iets meer over het toestel aan dan aan de rechterkant. Geen idee hoe je dit wel voor elkaar moet krijgen.

Laatste; deze hoes zit wel enorm strak. Het koste ietsje kracht om de iPhone in de case te krijgen, maar hij laat nu echt niet meer los. Een tip hoe je dit het beste kunt doen? Wil uiteraard niet de iPhone beschadigen ofzo.

Apple iPhone 14 Pro Max  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:20
Zo, mijn Apple leren case plus wallet case maar te koop gezet nu en de Nudient pine green besteld. MagSafe gebruik ik nergens en de Nudient die ik voorheen om mijn IPhone X had (ook te koop, iPhone plus case) beviel me erg goed.
Ik wil geen opstaande randjes rond mijn scherm denk dat dat me het meest stoort met de Apple case.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:45
Goh ik had een silicon mag safe van Apple. Ineens een stuk eruit, nog nooit gevallen.

Hoe zijn jullie ervaringen met deze case?

This is the Way.

• roT-
NoTimeRemains schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:30:
Goh ik had een silicon mag safe van Apple. Ineens een stuk eruit, nog nooit gevallen.

Eigenlijk altijd perfect. En geen klachten gehad. Behalve dat er slijtage komt op de hoeken van de case. Maar dat is logisch als je hem vaak ergens wegstopt.

Vind jou ervaring wel vreemd. Opeens valt er zomaar een stuk uit?

• NoTimeRemains
roT- schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:45:
[...]

Eigenlijk altijd perfect. En geen klachten gehad. Behalve dat er slijtage komt op de hoeken van de case. Maar dat is logisch als je hem vaak ergens wegstopt.

Vind jou ervaring wel vreemd. Opeens valt er zomaar een stuk uit?
Ja telefoon ligt op de tafel ik pak em op en ineens een stukje uit een hoek

This is the Way.

• syltheboy
  • Niet online
De Apple Leather Case (PRODUCT) Red voor de 12 Pro Max is in de aanbieding bij de Nederlandse Amazon voor €33,95, met de kortingscode (AMAZONAPP10) in de app komt hij op €23,95. Die voor de XS was alleen donkerder rood. En ik wil liever een zwarte, naast mijn California Poppy.

[Voor 21% gewijzigd door syltheboy op 06-03-2021 14:12]

• pixels66
Ik zie hem voor 46,95 staan..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online

• pixels66
Hé jammer; ik lees weer verkeerd. Ik zoek m voor de mini, die prijs is daar echt fantastisch bij maar die is dan weer niet in de aanbieding..

• Albert020
Klopt het dat deze na verloop van tijd zeer glad worden ?

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Albert020 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:04:
[...]

Klopt het dat deze na verloop van tijd zeer glad worden ?
Klopt niet!

• Albert020
Wordt ie dan stroever na verloop van tijd ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Albert020 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:12:
[...]

Wordt ie dan stroever na verloop van tijd ?
Ja, wel iets stroever. Maar dat vind ik juist prettig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die leren hoesjes zijn juist in het begin erg glad. Dat is even wennen. Na een week of twee glijden ze niet meer uit je handen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WouterL
Besteld :) bedankt voor de tip. En ja, ik houd de 12 pro Max O-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_

Ik heb 2 van deze vandaag binnen gekregen voor onze auto’s . Prima houders voor in de auto. Erg blij mee. Dus mocht iemand nog twijfelen... :)

[Edit] linkje aangepast. Thx @Hulliee

[Voor 50% gewijzigd door hk12nl op 09-03-2021 08:24]

©2004

• Hulliee
  • Niet online
hk12nl schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:00:
https://www.aliexpress.co...dba291a46&ck=in_edm_other

Ik heb 2 van deze vandaag binnen gekregen voor onze auto’s . Prima houders voor in de auto. Erg blij mee. Dus mocht iemand nog twijfelen... :)
Linkje werkt niet: page not found. Linkt naar een snapshot pagina

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:43
NoTimeRemains schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:30:

Had ik ook, nieuwe gekregen van Coolblue (y)

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:51
Als t de 12 pro was gelijk besteld. Heb een rode AW6

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NoTimeRemains
iMode schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:31:
[...]

Had ik ook, nieuwe gekregen van Coolblue (y)
Bedankt voor de herinnering dat ik gewoon gebruik kan maken van de goede CB service! Aangemeld en hopelijk snel een oplossing!

This is the Way.

• syltheboy
  • Niet online
WouterL schreef op zondag 7 maart 2021 @ 00:42:
[...]

Besteld :) bedankt voor de tip. En ja, ik houd de 12 pro Max O-)
Heb je hem al binnen? Ik zou graag foto’s willen zien.

• WouterL
syltheboy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:34:
[...]

Heb je hem al binnen? Ik zou graag foto’s willen zien.

• pixels66
erg mooi zeg! ik wil 'm ook wel voor de mini. Even een aanbieding afwachten..

• syltheboy
  • Niet online
Ik heb liever een zwarte, die blijven het mooiste. Maar ik ga daar geen +/- 30 euro meer voor uitgeven, mocht ik naast mijn California Poppy er eentje bijkopen. Die rode die ik voor mijn XS had zag er uiteindelijk zo uit:
En die voor de 5 die mijn moeder eerst gebruikte zo:

[Voor 35% gewijzigd door syltheboy op 10-03-2021 11:34]

• WouterL
syltheboy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:28:
Ik heb liever een zwarte, die blijven het mooiste. Maar ik ga daar geen +/- 30 euro meer voor uitgeven, mocht ik naast mijn California Poppy er eentje bijkopen. Die rode die ik voor mijn XS had zag er uiteindelijk zo uit:[Afbeelding]
En die voor de 5 die mijn moeder eerst gebruikte zo:
[Afbeelding]
Zo lang houd ik de telefoons niet dat hoesjes er zo uit komen te zien :+

• syltheboy
  • Niet online
WouterL schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:40:
[...]

Zo lang houd ik de telefoons niet dat hoesjes er zo uit komen te zien :+
Dat is waar. Toch vind ik die van mij best mooi verouderd (gelijkmatig). :) Die van mijn moeder is vooral aan de randen verkleurd. Ze had die voor 5 euro (origineel).

Ik doe gemiddeld 2 jaar met mijn telefoons, ook al zijn ze dan nog lang niet afgeschreven. Het voordeel daarvan is dat de accucapaciteit dan nog ruim boven de 80% zit, waardoor ik hem zelf niet hoef laten te vervangen.

Veel mensen uit mijn omgeving doen veel langer dan 2 jaar met zijn/haar telefoons, dus die vinden dat ik vrij vlot switch. Mijn zus heeft bijvoorbeeld nog een 6S met een accucapaciteit van net onder de 70%, dus die is nodig toe aan een nieuwe accu.

Ik zou er niet goed van worden, om meerdere malen per dag mijn telefoon op te moeten laden.

[Voor 54% gewijzigd door syltheboy op 10-03-2021 12:04]

• Albert020
Wat is nou een echt goede transparante case, lees dat OtterBox en Tech21 snel onder de krassen zit ?

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:51
Albert020 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:59:
Wat is nou een echt goede transparante case, lees dat OtterBox en Tech21 snel onder de krassen zit ?
Als je het niet erg vind dat ze geel worden zou ik er gewoon 5 kopen via onze Chineze vrienden! Anders de officiële van Apple. Altijd een goede keus. Wel prijzig

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• pixels66
Zie een aantal posts terug van mij met foto. Ik zweer al jaren bij de Spigen liquid crystal. Zeker voor die 12 euro. Top pasvorm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-06 21:41
Kijk eens naar de Nudient exemplaren. Heb zelf de transparant zwarte case en die bevalt zeer goed!

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 15:53
ik gebruik nu 2 maanden een spigen liquid air case en maak deze regelmatig van binnen schoon.
Het viel me vandaag toch dat bij mijn iphone 12 black de verf eraf begint te "chippen"

ervaart iemand anders dit ook?
dan toch maar een apple case aanschaffen met microvezel binnenkant....

• Albert020
Mijn keuze is gevallen op de: Speck Presidio Perfect Clear
Zit perfect om de iPhone en doet zeker geen afbraak, ligt goed in de hand, afgeronde randen ;)

***Edit***
Nu al krassen op de case, niet zo beste kwaliteit dus !!!

[Voor 38% gewijzigd door Albert020 op 19-03-2021 14:36]

• sushieffer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:59
https://a.aliexpress.com/_uxR1pZ

Heb deze besteld. De Ali versie van de Moft wallet. Ben benieuwd naar de kwaliteit en of de magneet sterk genoeg is.

Think Different

• bing69
sushieffer schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:49:

Heb deze besteld. De Ali versie van de Moft wallet. Ben benieuwd naar de kwaliteit en of de magneet sterk genoeg is.
Bij Ali is ook de Moft versie zelf te koop (voor het dubbele). Ben er tevreden mee!

Bing

• LeenVan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-03 08:55
Ik gebruik deze case van Nudient, en ben er erg tevreden over!
https://www.gsmpunt.nl/ho...o-hoesje-back-cover-beige

Erg dun, stijlvol en toch ook nog goed beschermend!

• NoTimeRemains
NoTimeRemains schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:15:
[...]

Bedankt voor de herinnering dat ik gewoon gebruik kan maken van de goede CB service! Aangemeld en hopelijk snel een oplossing!
gewoon door Coolblue 1 op 1 vervangen, no questions asked!

This is the Way.

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:48
LeenVan schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:26:
Ik gebruik deze case van Nudient, en ben er erg tevreden over!
https://www.gsmpunt.nl/ho...o-hoesje-back-cover-beige

Erg dun, stijlvol en toch ook nog goed beschermend!
[Afbeelding]
Zelf heb ik deze in het groen en ook een Pitaka hoesje, die me erg goed bevalt!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik ben in het bezit van een iPhone 12 max pro + iwatch 6 en ben opzoek naar qi-lader voor beide.
Wat is jullie ervaring met het merk ZENS. Welke is eventueel compatible met mijn beide apparaten.

• sushieffer
sushieffer schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:49:

Heb de wallet inmiddels binnen. Voor de mini is de wallet wat aan de grote kant. Magneet is wel heel sterk. Als er een dun hoesje tussen zit is hij wel minder sterk.
Qua pasjes gaan er 3 in. Ze zijn er dan wel wat moeilijker uit te halen.

Think Different

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 23:49
sushieffer schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:44:
[...]

Heb de wallet inmiddels binnen. Voor de mini is de wallet wat aan de grote kant. Magneet is wel heel sterk. Als er een dun hoesje tussen zit is hij wel minder sterk.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel eerlijk? Het ziet er goedkoop uit en het past voor geen meter.
Dit is echt een ‘no-go’…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• TheKerremenke
Voor deze keer ben ik het met @Serena eens. ;) Ik heb betere afwerkingen gezien. :X Blij dat ik het in ieder geval nog niet besteld heb. Dan is die variant van moft toch veel beter volgens mij.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• sushieffer
Serena schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:55:
[...]

Heel eerlijk? Het ziet er goedkoop uit en het past voor geen meter.
Dit is echt een ‘no-go’…
TheKerremenke schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:24:
Voor deze keer ben ik het met @Serena eens. ;) Ik heb betere afwerkingen gezien. :X Blij dat ik het in ieder geval nog niet besteld heb. Dan is die variant van moft toch veel beter volgens mij.
Klopt, dit is ook een van de eerste die was te vinden op Ali. Wellicht dat er in de toekomst beter afgewerkte wallets zullen verschijnen.

Think Different

• TheKerremenke
Dan wacht ik daar nog wel op. Heb er totaal geen haast mee.

• bing69
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb er vier inzitten plus papiergeld, bij mij staat er ook nog moft op

Bing

• bing69
sushieffer schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 13:11:
[...]

[...]

Klopt, dit is ook een van de eerste die was te vinden op Ali. Wellicht dat er in de toekomst beter afgewerkte wallets zullen verschijnen.
Denk dat ik mazzel heb gehad en volgens mij een originele gehad heb, mijne was 16,67

Bing

• sushieffer
bing69 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:36:
[...]

Denk dat ik mazzel heb gehad en volgens mij een originele gehad heb, mijne was 16,67
Zou je eens wat foto’s van die van jou kunnen maken en evt een linkje kunnen delen?

Think Different

• Albert020
Nu we toch bezig zijn,

Waarom zijn de backcases dit jaar zo slecht, Spigen Ultra Hybrid geeft soort van olie vlek,
achter op toestel, de Tech21 en Otterbox zijn zeer kras gevoelig !

• bing69
sushieffer schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:45:
[...]

Zou je eens wat foto’s van die van jou kunnen maken en evt een linkje kunnen delen?
Komen ze aan:

Bing

• pixels66
De anker MagSafe powerbank is in februari aangekondigd, werd even in een presale gegooid, maar inmiddels nergens meer nieuws over te vinden. Op Amazon staat hij zelfs niet meer. Zouden ze hier toch mee gestopt zijn?

• sushieffer
Dit ziet er erg goed uit! Is dit de officiële Moft of komt deze vanuit Ali?

Think Different

• syltheboy
  • Niet online
sushieffer schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:42:
[...]

Volgens mij is die van AliExpress ook officieel.

• bing69
sushieffer schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:42:
[...]

Deze komt van Ali voor €16,xx, maar de link waar ik hem vandaan heb werkt niet meer. Overige die ik zie zijn zonder de MOFT tekst er op.... Misschien mazzel gehad of toch gefopt......
Het was in ieder geval bij deze store : https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.74154c4dcnMU3a

Bing

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is de Wallet te groot voor de mini of de mini te klein voor de wallet :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• sushieffer
Donstil schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:12:
[...]

Is de Wallet te groot voor de mini of de mini te klein voor de wallet :P
Hahahaha volgende keer toch maar een grotere iPhone nemen.

Think Different

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-05 09:07
Ik heb een iphone 12 pro , ben van de week gevallen met de fiets dus nu moet de achterkant gemaakt worden door apple.
Ik had een hoesje maar door de sleutelbos die vlakbij zat zitten er linke gaten in de iphone achterkant.
Nu zie ik allemaal mooie hoesjes hier maar ik heb expres de iphone 12 pro blue gekocht omdat ik die kleur zo mooi vind.
Iemand ervaring met de doorzichtig mag op de apple site ?
Heb er nu een goedkoop ali hoesje om heen zitten waar ik dan altijd mn rijbewijs nog tussendeed.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-06 17:50
nu sinds 3 dagen een ip12, kom van een XR af. Wat een sprong zeg, top toestel.

• Albert020
Overgestapt naar mijn oude vertrouwde merk: Spigen Liquid Crystal

iPhone 12 blijft mooi slank en licht goed stroef in de hand ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Albert020 Hier ook al jaren tevreden over Spigen maar dan deze.

Ideaal voor op tafel of in de trein.

iPhone 12 Mini Case Slim Armor Essential S

[Voor 7% gewijzigd door Greatsword op 30-03-2021 17:56]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee