Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-04 18:52

Fordman

Fordman

Ik heb er ook een screen protector op, mogelijk dat ik daarom het randje niet gezien en gevoeld heb. 👍🏻

Ben benieuwd naar de Case-mate, foto’s zou leuk zijn 😉
Recon24 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:42:
[...]

Thnx voor het checken, maar helaas heeft deze ook een opstaand randje haha. Man man voor mijn iPhone X waren ze makkelijk te vinden, maar nu lijkt het alsof die dingen er bijna niet zijn:

[Afbeelding]

Overigens krijg ik maandag deze binnen van "Case-mate" en lijkt dat randje niet te hebben. Screen protector zit al op het glas die ik gelukkig niet zie dus ik ga het maar zien maandag:

[Afbeelding]

The One And Only

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Fordman schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:14:
Ik heb er ook een screen protector op, mogelijk dat ik daarom het randje niet gezien en gevoeld heb. 👍🏻

Ben benieuwd naar de Case-mate, foto’s zou leuk zijn 😉

[...]
Dat is het 2e plaatje die je ziet, hier een link:
https://www.iphone-cases....KsLf4uoia_oBoC-uwQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 20:32
Serena schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:38:
Vandaag bij Amac de blauwe wallet besteld. Als het goed is morgen al in huis.
Lang getwijfeld, maar vind het toch wel een mooi cadeautje voor mezelf.
Dus niet vandaag binnen. Oeh, daar kan ik zó slecht tegen. Helemaal als ze dan ook niet op Twitter reageren. :(

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Serena schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:10:
[...]

Dus niet vandaag binnen. Oeh, daar kan ik zó slecht tegen. Helemaal als ze dan ook niet op Twitter reageren. :(
Gewoon geduld hebben, al is het moeilijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
syltheboy schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:21:
[...]

Gewoon geduld hebben, al is het moeilijk.
Nee, ze moeten niet beloven dat het morgen in huis is. Ze hebben niet eens een verzendbevestiging gestuurd, dus aan de post kan het al niet liggen.
Als je iets niet waar kunt maken moet je er niet mee adverteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@Serena Oh, op die manier. Meestal gaat het bij de post mis.

[ Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 09-01-2021 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:16
Serena schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:10:
[...]

Had de mijne zaterdag besteld en was er ook ‘pas’ donderdag. Mede door vertraging bij de post. Kan gebeuren toch? Gewoon even geduld inderdaad :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Vandaag de pitaka air voor de pro max besteld. Had een insteekhoes van Sena en een lederen backcover van Mujjo besteld maar die gaan beide terug.
Die Mujjo is toch teveel bulk en een insteekhoes is wel fijn maar het toestel naked gebruiken is toch eng, die max is echt superglad.

Denk dat de Pitaka air echt perfect gaat zijn voor mij. Dinsdag komt ie binnen. Ben benieuwd.

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ben benieuwd wanneer mijn Nudient case binnenkomt. Zijn niet heel erg van het communiceren 😬

Update:
Inmiddels verzendbevestiging binnen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Erik1805 op 11-01-2021 11:11 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreUhungry
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:22
Heeft iemand ervaring met alternatieve MagSafe wallets (van Ali of elders)? Het lijkt me wel een leuk item maar ik ben een beetje huiverig om €60 te droppen op iets wat ik wellicht niet ga gebruiken. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:19
AreUhungry schreef op zondag 10 januari 2021 @ 19:14:
Heeft iemand ervaring met alternatieve MagSafe wallets (van Ali of elders)? Het lijkt me wel een leuk item maar ik ben een beetje huiverig om €60 te droppen op iets wat ik wellicht niet ga gebruiken. 😅
Zie post van @Aiii hier een aantal posts boven

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:29

Aiii

何これ

Wat @bvsteyn zegt, @AreUhungry zie je daarboven een Ali hoesje. Maar ik heb nog wat beters, side-by-sides van Apple (links) en Ali:
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/835e384a-6df7-4aa1-b33jc7.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/f752a582-54db-46ed-ayqkdn.jpeg

Okee, verschillen: Ali hoesje kan amper drie kaarten aan, zelfs met twee kost het mij nog enige moeite om een pasje naar buiten te schuiven. Bij Apple gaat dat met drie kaarten nog prima en vier met wat moeite. Ali hoesje zit losser op de achterkant, maar toch redelijk vast, Ali hoesje zit ook niet netjes gecentreerd. Uiteraard geen animatie en geluidje bij bevestigen en weghalen van hoesje. Het materiaal is bij Apple natuurlijk een stuk beter, ook de stiksels zijn een stuk mooier en beter.

Persoonlijk heb ik het Ali hoesje slechts gekocht om even een week te proberen of ik zo'n wallet uberhaupt wil alvorens de 65 Euro uit te geven, aangezien ik steeds mijn rijbewijs en dergelijke vergat sinds ik dankzij Apple Pay geen portomennee meer gebruik, voor drie Euro is het niet verkeerd, maar dat drie pasjes zo slecht passen is echt een nadeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-05 17:01
MartijnMartijn schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:21:
[...]

Ja het houdt niets over, maar dat maakt hem eigenlijk ook wel perfect voor de Mini.

Peter McKinnon maakte er een mooi review over:
[YouTube: Why Everyone is wrong about the MagSafe Wallet]
Wel grappig dat zijn reactie op al het commentaar eigenlijk simpel weg is: “you’re doing it wrong”. In relatie tot Apple denk ik dan gelijk aan de iPhone 4 en Steve Jobs... :+

Het is wel een mooi leren houdertje! Alleen zonde (en logisch) dat daardoor het draadloos laden vervalt.
Met een gewoon hoesje en daar 1 kaart (rijbewijs) in kan je gelukkig nog wel draadloos laden. Meer pasjes zijn ook eigenlijk niet meer nodig sinds NFC betalen zo ontzettend gebruikelijk geworden is afgelopen jaar (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:59
Ik zit ook te kijken naar een  magsafe wallet ter vervanging van mijn houdige Secrid portemonnee. Ik twijfel alleen aan de kleur. Ik heb zelf een Baltic Blue case, dus wat zou daar het beste bij passen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:16
Safaci schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:08:
Ik zit ook te kijken naar een  magsafe wallet ter vervanging van mijn houdige Secrid portemonnee. Ik twijfel alleen aan de kleur. Ik heb zelf een Baltic Blue case, dus wat zou daar het beste bij passen? O-)
https://experience.apple/iphone/uk

Hier kun je mooi mix & matchen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-05 12:52
Nog even een terugkoppeling van het Bouletta hoesje. Die bevalt me erg goed. De magneet die het binnenhoesje met het buitenhoesje verbindt doet z'n werk prima. Hieronder een foto en video.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yLyTTeFB9xUYZkMN44QmYGEIjAo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/86jFSBXGG0ECH2AEbRSFSRqM.jpg?f=fotoalbum_large

Video: https://uploads.sympose.net/aOmtOM

[ Voor 4% gewijzigd door Creadion op 11-01-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Snap niet waarom ze de leren cases niet mee hebben genomen in deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Ja, de leather cases ontbreken, dus ik weet nog steeds niet welke kleur ik moet nemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 28-04 15:27
Recon24 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:20:
Weet iemand een flexibel transparant TPU case zonder "raised edge gaurd". Ze zijn maar lastig te vinden en de plaatjes zijn ook totaal niet duidelijk, en in de tekst ook niet.

Ik heb nu 2 transparante cases met "raised edges" voor mijn iPhone 12, maar ik vind het eigenlijk maar irritant. Ik wil ze gewoon randloos en dan desnoods met een screen protector erop.
als je hem tegen komt hoor ik het graag...
ik vind eigenlijk ieder hoesje een teleurstelling...
uitstekende camera vind ik echt ;-(..zou steve nooit goed gekeurd hebben

ik heb wel een AppleCare...als een minimale wil ik wel om heen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Nu online
wwwmarcel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:27:
[...]

Nudient hoesjes misschien? Zie filmpje. Is wel van de 11 maar de 12 hoesjes zijn volgens mij hetzelfde

YouTube: Unboxing case from Nudient - Pearl grey for IPhone 11 PRO MAX

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
wwwmarcel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:27:
[...]

Uitstekende camera heb ik op zich niet zo'n moeite mee, want die worden redelijk goed beschermt door de hoesjes.Hou alleen niet zo van dat opstaande randje naast je scherm. Gelukkig komt er morgen een ander hoesje binnen, dus even kijken of die het dan eindelijk is.

Ik laat het nog even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
Pitaka Air zojuist binnen voor mijn Max... Damn, wat een fijne case is dat zeg. Beschermt absoluut niet tegen vallen en stoten maar perfect tegen krassen van bv op tafel leggen. En als je van het gevoel houdt om een naked telefoon te gebruiken dan is die Pitaka echt perfect. Is niet goedkoop (59 euro) maar voor mij het geld dubbel en dwars waard. Ik ben een fan hahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Wat zijn de ervaringen met de Nudient glazen screenprotector? Wil de protector samen met het black transparant hoesje bestellen, maar is het kwalitatief een goede protector?

Iemand trouwens foto's van de black transparant om een zwarte iphone 12?

[ Voor 18% gewijzigd door bvsteyn op 12-01-2021 21:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EvertG
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-04 21:25
Tip: Leg nooit een iPhone pro met magsafe hoesje op een (dichte) laptop. Deed ik wel en nu heeft de magneet van het magsafe-hoesje een mooie cirkel in het beeldscherm 'gebrand' :-( :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XFU3fq7fGIKBliVVRxlfOiTyUyY=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/KTNoZ9oYdJiqCSUfYZyH00Zb.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@EvertG Bedankt voor de tip, al is het kwaad bij jou al geschied. Zelf leg ik mijn iPhone nooit op mijn MacBook Pro, maar nu laat ik dat al helemaal uit mijn hoofd. Maar ik vermoed dat die van jou een Windows-laptop is en dat geeft natuurlijk conflicten. :P

[ Voor 21% gewijzigd door syltheboy op 13-01-2021 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 00:45
EvertG schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:56:
Tip: Leg nooit een iPhone pro met magsafe hoesje op een (dichte) laptop. Deed ik wel en nu heeft de magneet van het magsafe-hoesje een mooie cirkel in het beeldscherm 'gebrand' :-( :

[Afbeelding]
Bizar zeg!, hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertG
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-04 21:25
syltheboy schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:18:
@EvertG Bedankt voor de tip, al is het kwaad bij jou al geschied. Zelf leg ik mijn iPhone nooit op mijn MacBook Pro, maar nu laat ik dat al helemaal uit mijn hoofd. Maar ik vermoed dat die van jou een Windows-laptop is en dat geeft natuurlijk conflicten. :P
Uiteraard, is de laptop van mijn zoon voor school...maar toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
Magsafe Wallet is eindelijk binnen. Tot nu toe 3 pasjes erin. 4e pasje, dat dunner is dan een normaal pasje, past net niet.
Wijdt het na verloop van tijd nog een beetje uit, of blijft het zo strak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Serena schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:58:
Magsafe Wallet is eindelijk binnen. Tot nu toe 3 pasjes erin. 4e pasje, dat dunner is dan een normaal pasje, past net niet.
Wijdt wel iets uit maar niet dusdanig dat er vier (normale) pasjes in passen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:43
Serena schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:58:
De specificaties staan vrij duidelijk op de Apple website: ruimte voor 3 pasjes. 4 pasjes zou betekenen dat het leer zo'n 30% zou moeten kunnen uitrekken om een vierde pasje te kunnen plaatsen. Zo elastisch is leer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
evdakker schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:05:
[...]

De specificaties staan vrij duidelijk op de Apple website: ruimte voor 3 pasjes. 4 pasjes zou betekenen dat het leer zo'n 30% zou moeten kunnen uitrekken om een vierde pasje te kunnen plaatsen. Zo elastisch is leer niet.
Het staat zelfs niet erbij in de store. Dus weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt. Diverse mensen die zeggen dat ze 4 pasjes bij zich hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Serena schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:19:
[...]

Het staat zelfs niet erbij in de store. Dus weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt. Diverse mensen die zeggen dat ze 4 pasjes bij zich hebben.
Ik haal de wijsheid zeker wel van de website van Apple zelf:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U6QwYousOjFnZ0ngAeBUwTnKoKc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z5Ba1PlhrkE0kC0VI0SbuJf5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Raar dat dat dan in de app niet erbij staat.
Edit: Serieus! Een uur geleden stond het er echt niet!!!
Je hebt helemaal gelijk…

[ Voor 5% gewijzigd door Serena op 14-01-2021 16:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Safaci
MagSafe wallet is hier ook binnen. Ziet er strak uit! :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LsNdNPLvyAMwRGcSoAAizNHJ_qM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mC9DlvVfrulS5NHN5OrR7nd1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dust419
Safaci schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:44:
MagSafe wallet is hier ook binnen. Ziet er strak uit! :9

[Afbeelding]
Heb jij een leer fetish? 90% van wat op de foto zichtbaar is, is van leer ;)

Maaruh, is idd een hele mooie combo... ben benieuwd of die kaarthouder je in de praktijk ook goed gaat bevallen?

[ Voor 10% gewijzigd door dust419 op 15-01-2021 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-05 10:20
Screen protectors in Nederlandse (web)shops zijn al snel 10-15 euro. Op AliExpress kan je ze voor 1-2 euro krijgen. Ik wil er meerdere bestellen. Al deze shops krijgen 4.8/5 sterren minimaal. Ik snap dat er wat meer risico aan zit met het netjes erop krijgen. Maar voor de rest lijkt me het gewoon prima spul doorgaans? Of kan je echt je iPhone screen vernagelen om een of andere reden en zijn deze protectors af te raden?

Zo nee, dan wil ik best de gok nemen.

Ik heb heel dit topic al doorgebladerd en slechts zeer weinig ervaringen hierover kunnen vinden. (maar wél een Nudient hoesje besteld dankzij jullie! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Vind de Apple silicon magsafe case om de Mini niet zo fijn als ik hoopte, de case maakt het toestel veel ronder. In combinatie met die vreemde rubberachtige grip en de rand om het scherm (net te hoog, net te dun en net te veel speling rond het frame) werkt 't voor mij niet. Had met de lederen case vergelijkbare problemen, maar die had wel prettigere knopjes en ik vond 't materiaal fijner.

Nu deze transparante case van ESR van <7 euro er omheen en die bevalt al een paar weken prima. Niet de dunste case Hij is (op de opstaande hoekjes van de achterkant na) een haar dunner dan de Apple silicon case en voelt veel hoekiger en massiever dan andere cases die ik heb geprobeerd. Dat 'massieve' zit vooral in de randen, die zijn wat dikker maar zitten mooi strak om het toestel waardoor het geheel ook als één blok voelt. De achterkant lijkt hol (er zit lucht tussen de case en het toestel?) maar dat stoort me niet.

[ Voor 21% gewijzigd door epoman op 18-01-2021 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:39
Fuujii schreef op zondag 17 januari 2021 @ 00:26:
Screen protectors in Nederlandse (web)shops zijn al snel 10-15 euro. Op AliExpress kan je ze voor 1-2 euro krijgen. Ik wil er meerdere bestellen. Al deze shops krijgen 4.8/5 sterren minimaal. Ik snap dat er wat meer risico aan zit met het netjes erop krijgen. Maar voor de rest lijkt me het gewoon prima spul doorgaans? Of kan je echt je iPhone screen vernagelen om een of andere reden en zijn deze protectors af te raden?

Ik heb heel dit topic al doorgebladerd en slechts zeer weinig ervaringen hierover kunnen vinden. (maar wél een Nudient hoesje besteld dankzij jullie! :) )
Op amazon ook wel te vinden, 3 voor 10 of 12 euro ofzo. Heb je ze sneller binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Fuujii schreef op zondag 17 januari 2021 @ 00:26:

Via de Nudient site kon je korting krijgen als je hoesje plus protector bestelde. Waarom heb je daar niet van geprofiteerd?

Ik zelf ben in afwachting van de levering van case plus protector van Nudient, dus heb nu tijdelijk heel goedkoop een glasprotector plus siliconen case om mijn 12. Zodra ik het hoesje om de telefoon heb drukt ie de glasprotector op plaatsen omhoog. 't kostte geen drol, dus was te verwachten. Mijn verwachting is dat ik daar geen last van heb met de nudient combi. Alleen levering (met name communicatie erover) duurt lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwaluwV
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik zoek een transparante tpu-backcover, ZONDER opstaand randje aan de voorkant (want dat vind ik maar een hindernis bij het swipen). Wie helpt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
CarolV schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 18:37:
[...]

Oké ;) Meestal zo komt de 1 komt de.ander ook;):)
Baseus zag ik ook voorbij komen met die MagSafe docks voor 25 euro op AliExpress, maar misschien is dat mindere kwaliteit dan Satechi of Anker. Het liefst heb ik geen fel lampje.

Daarnaast las ik dat hij niet echt geschikt is voor de 12 Pro Max, door een te zwakke magneet.

[ Voor 22% gewijzigd door syltheboy op 18-01-2021 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:20
Iemand dit al geprobeerd:

https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_

Het lijkt mij ideaal om deze in de auto te plakken ipv zo'n grote houder..

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:32
Zo, wat een gedoe. Mijn doorzichtige hoesje van Apple zelf is aan de binnenkant gebarsten. Normaal neem je dan contact op met Apple en krijg je een nieuwe. Dik twintig minuten in de wacht. Dan snapt meneer aan de telefoon niet wat er moet gebeuren. Die stuurt me door naar zijn Senior Advisor. De Senior Advisor wil extra details. Inmiddels ben ik een heel onderzoek verder, inclusief het maken van drie foto's. Nu moet haar supervisor weer gaan onderzoeken of het mijn schuld is en of ze het hoesje willen vervangen. Want daar is een speciale code voor nodig en die mogen ze niet zomaar aanmaken.

Ik snap dat je niet iedereen meteen hoeft te geloven, maar zoveel moeite doen voor een hoesje waarvan bekend is dat hij defecten vertoont, daar word je niet blij van. Misschien anders toch maar een niet-Apple hoesje aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
bing69 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:26:
Na de teleurstelling met de TulMox magnetisch houder (durf er nog geen muntje aan te hangen) vandaag mijn Magsafe lader voor in de auto binnen gekregen van Ali binnen gekregen.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.48434c4dmEqAjQ
Ben aangenaam verrast, iphone 12 blijft prima zitten en laadt perfect op.
Wel er een sigarettenplug bij gedaan met Usb-c van Amazon:
https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Kan deze combi aanbevelen!
Vraag: is de magneetkracht van de houder beter als die van de standaard apple magsafe puck? Heb een Apple magsafe hier, maar vind de magneetkracht in combi met mijn iPhone 12 met Nudient hoes (dus met magneten) erg tegenvallen.

Edit; nog even zonder hoesje getest en dan is de magneetkracht stukken beter. Ligt dus duidelijk aan hoesje..maar nu de hamvraag; welk hoesje gebruik jij in combi met die houder?

[ Voor 9% gewijzigd door bvsteyn op 19-01-2021 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:32
bvsteyn schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:00:
[...]

Vraag: is de magneetkracht van de houder beter als die van de standaard apple magsafe puck? Heb een Apple magsafe hier, maar vind de magneetkracht in combi met mijn iPhone 12 met Nudient hoes (dus met magneten) erg tegenvallen.

Edit; nog even zonder hoesje getest en dan is de magneetkracht stukken beter. Ligt dus duidelijk aan hoesje..maar nu de hamvraag; welk hoesje gebruik jij in combi met die houder?
Ik kan inderdaad bevestigen dat het slappe magneetje door de Nudient-hoes komt. Hier gleed ‘ie er ook regelmatig af. Daarom ligt ‘ie nu nutteloos in de kast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:27
[...]

Ik heb zelf ook een MagSafe charger in de auto maar wel met een MagSafe case zodat deze goed blijft zitten. Een hoes zonder MagSafe is niet sterk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Dennisweb schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 00:05:
[...]

Ik kan inderdaad bevestigen dat het slappe magneetje door de Nudient-hoes komt. Hier gleed ‘ie er ook regelmatig af. Daarom ligt ‘ie nu nutteloos in de kast.
Kacang schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 07:39:
[...]

Ik heb zelf ook een MagSafe charger in de auto maar wel met een MagSafe case zodat deze goed blijft zitten. Een hoes zonder MagSafe is niet sterk genoeg.
Ok, denk dat ik dan maar voor een aan soort carkit moet gaan, want vind het hoesje van Nudient wel erg mooi. Dan maar een carkit waar ik de telefoon in kan zetten. Zag op ali en amazon van die sensor mounts, welke automatisch de telefoon vastgrijpen bij plaatsing. Misschien is dat wel wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-05 13:18
[...]

Ik heb een transparant hoesje van Ali met magneten.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
bing69 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:38:
[...]

Ik heb een transparant hoesje van Ali met magneten.
Ok, thnx! Vind die helaas lelijk door die zichtbaarheid van de magneten. Ach ja, keuzes.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-05 13:18
bvsteyn schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:50:
[...]

Ok, thnx! Vind die helaas lelijk door die zichtbaarheid van de magneten. Ach ja, keuzes.. ;)
Daarom zit de magsafe kaarthouder er op;-)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
bing69 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:44:
[...]

Daarom zit de magsafe kaarthouder er op;-)
:) Haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Kacang schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 07:39:
[...]

Hoe werkt dit systeem eigenlijk. Is het magneet op magneet of is het magneet op metalen ring? Weet jij dit toevallig (of iemand anders)? :)

edit: zelf al gevonden; magneet op magneet :)

[ Voor 5% gewijzigd door hk12nl op 20-01-2021 15:25 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Nu online
Nudient transperant hoesje binnen. Redelijk snel ontvangen. Past erg goed en is zeker niet glad zoals het caudabe hoesje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6i3qwvUBCwBIOCiBB8YvouYWFhk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BRrQdaQiLNiGtmdPXDgBYpuu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Omdat ik graag af en toe mijn telefoon in de auto wil plaatsen maar geen opzichtige houder wil hebben, ga ik het proberen om dit anders te doen. Ik wil een aantal magneetjes bestellen en deze dan op basis van het 'magsafe rondje' op mijn dashboard te plaatsen. Geen heel rondje maar ik probeer eerst boven en onder een magneet. Als dat te kort is dan doe ik er links en rechts ook nog 1.

Plan kan ook volledig mislukken maar leuk om uit te zoeken. Ik hou jullie op de hoogte :)

Magneetjes ga ik hier bestellen: https://www.magnetenkopen...ymium-10-x-5-hoogte-1-mm/

[ Voor 3% gewijzigd door hk12nl op 20-01-2021 15:47 ]

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Serena
hk12nl schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:45:
Omdat ik graag af en toe mijn telefoon in de auto wil plaatsen maar geen opzichtige houder wil hebben, ga ik het proberen om dit anders te doen. Ik wil een aantal magneetjes bestellen en deze dan op basis van het 'magsafe rondje' op mijn dashboard te plaatsen. Geen heel rondje maar ik probeer eerst boven en onder een magneet. Als dat te kort is dan doe ik er links en rechts ook nog 1.

Plan kan ook volledig mislukken maar leuk om uit te zoeken. Ik hou jullie op de hoogte :)

Magneetjes ga ik hier bestellen: https://www.magnetenkopen...ymium-10-x-5-hoogte-1-mm/
Totaal niet opzichtig vind ik zelf…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TkZhwFBLY4wo0gWj4bIW3zYheqg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/utnokBikDIuMBmPCloZ5peD8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Serena schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:48:
[...]

Totaal niet opzichtig vind ik zelf…

[Afbeelding]
Ziet er zeker niet verkeerd uit maar ik wil het graag nog kleiner :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-05 18:09
erickov schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:03:
Iemand ervaring met Spigen Neo Hybrid bumpers?
Beschermen ze goed tegen vallen etc? Wat is jullie ervaring?
Ik had supergoede ervaring (na testfilmpjes te hebben gezien online) voor deze voor de iPhone 11 Pro, dus daarom ook voor de 12 Pro aangeschaft. Dat viel me vies tegen.

Hoesje heeft het een krappe maand (!) overleefd |:(
Ja, ik was even onoplettend en tikte tegen een kast aan (in mijn broekzak). Scheur bij de hoek maakte dat de hele rand loskwam. Dit geeft blijkbaar nogal wat stevigheid aan het geheel en bovendien blijft het altijd een zwakkere plek.

Ik heb toen gekeken naar een alternatief. Vond het design tof, maar toch besloten eerst online wat reviews te checken. Ik heb gewikt tussen:En uiteindelijk via een mede-Tweaker deze Apple Leather Case met Magsafe Baltic Blue iPhone 12|iPhone 12 Pro (Blauw)

Overwachte keuze? Ja en toch ook wel uit economische motieven. De hoesjes van Apple ken ik als prima, maar ik vind ze bespottelijk in prijs, vooral vergeleken Mujjo (Nederlands' roem :)F ). Speck kende ik nog niet maar kwam online veel ervaringen tegen van mensen die kapotte Presidio's hadden (de iPhones waren nog heel) ondanks relatief kleine valpartijen. Daarbij zijn ze qua design niet zo mooi als bijv. de Mujjo's

Overigens, de Neo Hybdrid van Spigen (waar ik mee begon) is voor de 11 Pro een prima keuze gebleken (hield het in elk geval langer vol).

“The greatest teacher, failure is”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:58
syltheboy schreef op maandag 18 januari 2021 @ 00:49:
[...]

Baseus zag ik ook voorbij komen met die MagSafe docks voor 25 euro op AliExpress, maar misschien is dat mindere kwaliteit dan Satechi of Anker. Het liefst heb ik geen fel lampje.

Daarnaast las ik dat hij niet echt geschikt is voor de 12 Pro Max, door een te zwakke magneet.
......Dan is de Anker of Satechi toch beter wellicht dan ?;) Dan maar wat duurder;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
CarolV schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 14:18:
[...]

......Dan is de Anker of Satechi toch beter wellicht dan ?;) Dan maar wat duurder;)
Met beide merken heb ik goede ervaringen. Maar misschien ga ik voor de originele MagSafe van Apple, met zo’n speciale stand van AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:57

rCk

Als het goed is uiterlijk begin week 5 ook een iPhone 12 Pro in mijn bezit.

Mous Limitless 3.0 Walnut case ligt al sinds begin december binnen (duurde wat langer voor we een upgrade kregen vanuit de zaak)

Destijds ook tempered glass protectors van Mous erbij besteld.
Afgelopen weekend alvast eentje bij een maatje erop gezet, maar die zitten er wel echt super omheen, zeker icm een Mous case!

Ik ben best wel een Mous-fanboy geworden, na 2 jaar gebruik gemaakt te hebben van een case voor de iPhone 8. Werkt echt top, maakt hem wel iets groter dan zonder case, maar de bescherming (en looks) zijn wel echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
Artikel over de Magsafechargers
https://www.iculture.nl/tips/magsafe-lader-echt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Wat een slecht artikel. Heb hier een magsafe puck liggen, maar heb geen idee of het een echte is of niet. Heb 'm tweedehands overgenomen en er werd gezegd dat het een echte was. Heb nu nog geen idee of ik kan achterhalen of het een echte is of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-05 21:07
bvsteyn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:34:
[...]

Wat een slecht artikel. Heb hier een magsafe puck liggen, maar heb geen idee of het een echte is of niet. Heb 'm tweedehands overgenomen en er werd gezegd dat het een echte was. Heb nu nog geen idee of ik kan achterhalen of het een echte is of niet..
Is het niet zo dat die originele dingen een animatie geven? Net als de hoesjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M.Pantoffel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-05 10:12
*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 25-01-2021 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmunnik
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-11-2024
Je hebt een bericht ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Daedalus op 25-01-2021 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Afgelopen vrijdag mijn black transparant nudient hoesje ontvangen samen met een screen protector van nudient. Eenvoudig en zonder lucht eronder te plaatsen. Prima combi wat de telefoon niet bulky maakt en zeker met mijn zwarte iPhone 12 een mooi geheel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:46
Ik heb ook 2 hoesjes ontvangen van Nudient, Pine Green en Ink Black voor de 12 Pro Max. Ik vind het echt een heel fijn hoesje 👌🏻

Mocht iemand interesse hebben in de Ink Black mag je mij een bericht sturen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
dust419 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:26:
[...]

Heb jij een leer fetish? 90% van wat op de foto zichtbaar is, is van leer ;)

Maaruh, is idd een hele mooie combo... ben benieuwd of die kaarthouder je in de praktijk ook goed gaat bevallen?
De kaarthouder bevalt tot nu toe erg goed. Blijft heel goed 'plakken'. Ik merk alleen dat ik soms moeite heb om de passen (3 stuks) eruit te krijgen met een droge vinger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achraf03
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-02-2021
Ik heb inmiddels een iPhone 12 pro binnen en ben op zoek naar een carkit holder. Het vervelende is dat in mijn auto de “reguliere” carkit holders die je installeert in de ventilatie gaten niet werken omdat in m’n auto die ventilatiegaten rond en dieper liggen. Iemand die weet of hier specifieke carkit holders voor zijn of workarounds? Ben al een tijdje online aan het zoeken maar kan het niet vinden.
Ik rijd een mercedes a-klasse, zie bijgaand voorbeeld van het interieur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E5WQZipIJnZjsmx_wKPAIWZdWH4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fR7oCWnHoSU9L2vHS6ILL46f.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Achraf03 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 05:55:
Ik heb inmiddels een iPhone 12 pro binnen en ben op zoek naar een carkit holder. Het vervelende is dat in mijn auto de “reguliere” carkit holders die je installeert in de ventilatie gaten niet werken omdat in m’n auto die ventilatiegaten rond en dieper liggen. Iemand die weet of hier specifieke carkit holders voor zijn of workarounds? Ben al een tijdje online aan het zoeken maar kan het niet vinden.
Ik rijd een mercedes a-klasse, zie bijgaand voorbeeld van het interieur.

[Afbeelding]
Brodit:
https://www.broditcenter....z-a-class-13-center-mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:31
Brodit steun welke je ergens aan het dashboard monteert.

Zie de link boven deze post.

[ Voor 31% gewijzigd door TheKerremenke op 26-01-2021 07:00 . Reden: Aanvulling ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-05 16:52
Ik heb het niet kunnen vinden maar iemand die deze kringen op de achterkant van de behuizing heeft. Dus op de telefoon zelf. Ik wel maar ik zie dit nog nergens op het internet. Zal even kijken of ik straks een foto kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
tom_aagten schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:41:
[...]

Ik heb het niet kunnen vinden maar iemand die deze kringen op de achterkant van de behuizing heeft. Dus op de telefoon zelf. Ik wel maar ik zie dit nog nergens op het internet. Zal even kijken of ik straks een foto kan maken.
Héél, héél lichtjes, bij een bepaalde lichtinval (saddle brown leather case, 'magsafe' lader). Alleen als ik goed kijk. De cirkel zit precies rond het Apple logo, het stoort me tot nu toe niet. Ik kijk wel aan of het erger wordt. Sinds 18 november in gebruik.
Dit is de beste foto die ik er van kon maken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iOXHstpJDRgklOT_1AVfaOaOcYQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYDPuww6RpHptkVqU5dBaLLG.jpg?f=fotoalbum_large

Het is ook een statussymbool, natuurlijk: "kijk, ik gebruik een oplader van 70 euro, paupers." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
Ik bedoel de telefoon zelf. Zie bijgaande foto’s. Telefoon uit de case gehaald. Ene foto is de telefoon schoongemaakt. Maak gebruik van bijgaande ugreen wireless charger met siliconen omhulsel. Telefoon blijft altijd in de case zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y7UpEnviro07ScX-kCb5p1bN9aM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q2NpENunYLNM9JxE51EI4OMr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mDFTPu7cYvfgzK2Qmw0Uwx2CjU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CYsY0PvW9NzyGKwn0TrBcE2i.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vHYCngLPPBsKhzbkuuxPACGhZKw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DhtQ8nUNZU3T6wKgEFiO2RNm.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Er ontstaan dus kringen van vuil, of vet of ja, wat zou het zijn.. op je telefoon terwijl hij in de case zit? Wat voor case? Magsafe? Je zou bijna denken dat het iets metalig is, omdat het zich verzameld rondom de magneten van de telefoon.
Ik zou me trouwens meer zorgen maken om de spikkeltjes op de achterkant. Dat ziet er hard uit, en als dat tussen je case en telefoon zit kan dat gaan schuren.
Op de achterkant van mijn 12 Mini zelf is trouwens niets te zien als ik 'm uit de case haal, niet cirkelvormig of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-05 16:37
evdakker schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:15:
[...]

Héél, héél lichtjes, bij een bepaalde lichtinval (saddle brown leather case, 'magsafe' lader). Alleen als ik goed kijk. De cirkel zit precies rond het Apple logo, het stoort me tot nu toe niet. Ik kijk wel aan of het erger wordt. Sinds 18 november in gebruik.
Dit is de beste foto die ik er van kon maken.
[Afbeelding]

Het is ook een statussymbool, natuurlijk: "kijk, ik gebruik een oplader van 70 euro, paupers." :+
Wat een scherpe foto zeg! Met wat heb je die gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
evdakker schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:16:
Er ontstaan dus kringen van vuil, of vet of ja, wat zou het zijn.. op je telefoon terwijl hij in de case zit? Wat voor case? Magsafe? Je zou bijna denken dat het iets metalig is, omdat het zich verzameld rondom de magneten van de telefoon.
Ik zou me trouwens meer zorgen maken om de spikkeltjes op de achterkant. Dat ziet er hard uit, en als dat tussen je case en telefoon zit kan dat gaan schuren.
Op de achterkant van mijn 12 Mini zelf is trouwens niets te zien als ik 'm uit de case haal, niet cirkelvormig of wat dan ook.
Nee zijn alleen stofjes. Ja heel raar dat het zich daar ‘verzameld’. Het is in ieder geval geen metaal althans niet op de buitenkant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
rvdlaar schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 08:12:
[...]

Wat een scherpe foto zeg! Met wat heb je die gemaakt?
Ik durf het bijna niet te zeggen.... Met mijn andere telefoon. Samsung :D

[edit] Maar, de iPhone maakt ook goede closeups!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBS-vOyLjo33MLKcjCjVplI5HvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2vLiZTDXHVi1Kh7ks8UvBjVe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door Of-Aaargh op 30-01-2021 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
ThaddeusX schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:43:
Zijn er mensen die een popsocket of strap achtig iets gebruiken?

Ik kan geen enkel vinden voor een 12 pro max. ZONDER plakspul. Want de hoesjes gaan zo naar de kl@te.

De slider is alleen voor de iphone 11 te vinden :(
Je bericht is al van 2 maanden geleden, maar toevallig zat ik er ook voor te kijken. Het maakt een grote telefoon misschien wat comfortabeler, waardoor je hem minder snel laat vallen. Al heb ik dat gelukkig nog niet gehad. Binnen een paar maanden hebben ze magnetische popsockets.

https://appleinsider.com/...-grips-for-iphone-12/amp/

Ik zag ook een soort van multifunctionele MagSafe Wallet van Xiaomi:
https://a.aliexpress.com/_vZrg6f

[ Voor 12% gewijzigd door syltheboy op 03-02-2021 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
syltheboy schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:24:
[...]

Je bericht is al van 2 maanden geleden, maar toevallig zat ik er ook voor te kijken. Het maakt een grote telefoon misschien wat comfortabeler, waardoor je hem minder snel laat vallen. Al heb ik dat gelukkig nog niet gehad. Binnen een paar maanden hebben ze magnetische popsockets.

https://appleinsider.com/...-grips-for-iphone-12/amp/

Ik zag ook een soort van multifunctionele MagSafe Wallet van Xiaomi:
https://a.aliexpress.com/_vZrg6f
Dat zou een perfecte oplossing zijn :)
Een sterke magneet met grip...

Alleen kan het nergens online vinden. Duurt nog ff denk ik.

Dankjewel voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
(verkeerde topic)

[ Voor 130% gewijzigd door hk12nl op 04-02-2021 08:49 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:24
hk12nl schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:26:
Ik weet niet of het hier hoort of in het iOS14 topic maar ik merk dat mijn batterij snachts 25% verliest (iPhone 12). Bij batterijgegevens staat geen data. Telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart maar dat mag niet baten (ook softreset). Draai de laatste iOS versie.

Ik laad hem elke avond op dus het valt normaliter niet echt op en kom prima de dag door maar raar vind ik het wel. Meer mensen hier last van?
Wat zegt batterijverbruik? Er moet toch wel iets staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
WouterL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:46:
[...]

Wat zegt batterijverbruik? Er moet toch wel iets staan?
Ik zat in het verkeerde topic ><

Heb hier even gereageerd: https://gathering.tweaker...message/65999090#65999090

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:29

Aiii

何これ

Ik heb twee Apple leren cases, waarvan allebei de NFC detectie niet meer werkt. Hebben meer mensen dat? Maakt de MagSafe deze misschien stuk ofzo?

Mijn wallet wordt gewoon herkend als ik die erop plak, dus aan de telefoon ligt het niet. Reboots e.d. hebben ook geen effect. Ik kan het niet testen met een ander toestel uiteraard, maar allebei de hoesjes hebben gewoon gewerkt. De ene maar een paar dagen, de andere hield er na een paar weken mee op.

Het maakt verder niets uit natuurlijk, maar het is wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Hebben mensen ervaring met deze oplader van Ikea icm met de MagSafe lader van Apple?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVMK0VHwG3Eo5ynKef2XP3-4cXQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/syAWslD8ZM3F2DeYWmEP1Mjd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Italioboy
  • Laatst online: 15:32
syltheboy schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:00:
Hebben mensen ervaring met deze oplader van Ikea icm met de MagSafe lader van Apple?

[Afbeelding]
Of dat goed gaat of wat wil je weten? Is 40W maar Magsafe laad maar met 15W dus kan je beter iets anders nemen denk ik dan zo.

[ Voor 8% gewijzigd door Italioboy op 06-02-2021 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Italioboy schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 22:28:
[...]

Of dat goed gaat of wat wil je weten? Is 40W maar Magsafe laad maar met 15W dus kan je beter iets anders nemen denk ik dan zo.
Gewoon of dat goed gaat. Ik heb echter ook een 18W adapter liggen van Apple die ik bij mijn iPad kreeg, deze kan ik ook gebruiken. Hij schijnt de volledige snelheid niet aan te kunnen, maar dat is ook niet nodig.

Die van Ikea heeft als voordeel dat er 2 extra USB-A poorten opzitten voor het opladen van andere apparaten.

[ Voor 10% gewijzigd door syltheboy op 06-02-2021 23:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:31
syltheboy schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 23:05:
[...]

Gewoon of dat goed gaat. Ik heb echter ook een 18W adapter liggen van Apple die ik bij mijn iPad krijg, deze kan ik ook gebruiken. Hij schijnt de volledige snelheid niet aan te kunnen, maar dat is ook niet nodig.

Die van Ikea heeft als voordeel dat er 2 extra USB-A poorten opzitten voor het opladen van andere apparaten.
Als het kan de originele oplader gebruiken en niet het spul van Ikea. Vraag maar aan @Serena ... Dan nog eerder een fatsoenlijke stekkerdoos gebruiken. Tip van Flip.

[ Voor 5% gewijzigd door TheKerremenke op 06-02-2021 23:24 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Of een betrouwbaar merk als Anker, Aukey, Ravpower, of van een andere telefoonfabrikant. Huawei heeft bv. ook een 40W supercharge lader voor rond 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
TheKerremenke schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 23:23:
[...]

Als het kan de originele oplader gebruiken en niet het spul van Ikea. Vraag maar aan @Serena ... Dan nog eerder een fatsoenlijke stekkerdoos gebruiken. Tip van Flip.
Ik heb een stekkerdoos van Ikea (met 2 usb poorten) waar mijn laptop, scherm, draadloos oplaadpunt (via usb) en iPad stekker (via usb) op aangesloten zijn. Ik gebruik ze op mijn thuiswerkplek 5 dagen in de week en moet zeggen dat dit prima werkt. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Italioboy
Spigen Thin Fit en EZ Fit screenprotector binnen gehad. Prima kwaliteit alleen de Thin Fit is niet zo dun meer als die op mijn Iphone 7 dus even kijken hoe het gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
Hallo

Weet iemand een goede screen protector voor de 12 pro voor 20 e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
CarolV schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:19:
Hallo

Letterlijk het bericht boven dat van jou... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
CarolV schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:19:
Hallo

Ik heb zelf deze (Spigen), maar dan voor de 12 Pro Max. Prima aan te brengen met de meegeleverde mal en je ziet er weinig van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:41
Sinds gisteren een 12 Mini, prachtig ding, alleen blijft het scherm hier aan tijdens opladen. Gewoon met draad. Zonder opladen gewoon na 30 seconden uit. Bekend iets of wat is dit?

Edit: opnieuw opstarten hielp :P

[ Voor 9% gewijzigd door Saekerhett op 13-02-2021 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juntjen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-03-2021
Valentijnsdag tip:

Bij Decoded nu een Valentijnsdag actie: 1 + 1 gratis op alle iPhone cases, AirCases en Watch Straps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Italioboy
Saekerhett schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:21:
Sinds gisteren een 12 Mini, prachtig ding, alleen blijft het scherm hier aan tijdens opladen. Gewoon met draad. Zonder opladen gewoon na 30 seconden uit. Bekend iets of wat is dit?

Edit: opnieuw opstarten hielp :P
Je zit in het verkeerde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:41
Italioboy schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:42:
[...]

Je zit in het verkeerde topic.
Niet helemaal, want op internet gingen verhalen rond dat sommige hoesjes en/of screenprotectors voor dit soort rare dingen konden zorgen. Maar het boeit niet meer, want het probleem treedt niet meer op.
Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste