Nog heel erg veel dank voor deze tip! Vandaag de Pitaka Air binnen gekregen en dit is precies wat ik zocht, een extreem dun hoesje waar je niets van merkt maar toch wat bescherming geeft 😀pdavie2311 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:56:
Ik heb de Pitaka! Voelt echt als naked en pasvorm is het beste dat ik ooit heb gezien!
Verwijderd
Misschien niet de meest logische plaats om te vragen maar ik zoek een hoesje om mijn Ebooks makkelijk te kunnen lezen. Ik dacht zelf aan een hoesje met een elastische band aan de achterkant waar je je handpalm doorheen kan steken maar ik vind het nergens. Ben ik de enige met dit idee / manco ?
Is de kleur van de Pitaka in het echt zo of feller blauw?
In de foto's lijkt deze vrij flets?
Ik vind het verschil in blauw soms vrij groot (afkomstig van een koper op amazon):

Vandaar mijn vraag welk de meest realistische indruk geeft?
[ Voor 3% gewijzigd door The.Force op 20-12-2020 17:29 ]
Volgens mij is dit dan wel the place to be. Niks mis mee, al kan ik je niet helpen.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:36:
Hi,
Misschien niet de meest logische plaats om te vragen maar ik zoek een hoesje om mijn Ebooks makkelijk te kunnen lezen. Ik dacht zelf aan een hoesje met een elastische band aan de achterkant waar je je handpalm doorheen kan steken maar ik vind het nergens. Ben ik de enige met dit idee / manco ?
Wel handig om te melden om welke iPhone het gaat.
I don't have dreams, I have goals!!
Verwijderd
Sure, thanks, zou gaan om de XS.Redondo1982 schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:29:
[...]
Volgens mij is dit dan wel the place to be. Niks mis mee, al kan ik je niet helpen.
Wel handig om te melden om welke iPhone het gaat.
Dan is dit helaas NIET the place to be. Hier heeft alles betrekking op de iPhone 12.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Verwijderd
Haha, thought so, maar ik dacht, ik zeg het maar niet en dan hopelijk vind ik op diezelfde pagina ook een variant voor de XSSerena schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:41:
[...]
Dan is dit helaas NIET the place to be. Hier heeft alles betrekking op de iPhone 12.

BoefVerwijderd schreef op zondag 20 december 2020 @ 18:45:
[...]
Haha, thought so, maar ik dacht, ik zeg het maar niet en dan hopelijk vind ik op diezelfde pagina ook een variant voor de XS
Succes in een ander topic

I don't have dreams, I have goals!!
Kleur blauw is op de foto's van Amazon te blauw.The.Force schreef op zondag 20 december 2020 @ 17:27:
@Mike-Nikon
Is de kleur van de Pitaka in het echt zo of feller blauw?
In de foto's lijkt deze vrij flets?
Ik vind het verschil in blauw soms vrij groot (afkomstig van een koper op amazon):
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vandaar mijn vraag welk de meest realistische indruk geeft?
Zoals op mijn foto's is te zien komt redelijk in de beurt.
Het is zeker niet te blauw.
Ik heb die van mij sinds de release, en die ziet er nog steeds goed uit. Wellicht dat de winkel waar je hem gekocht hebt je verder kan helpen? Ik zou hier toch wel iets van garantie op verwachten (tenzij je hem flink hebt laten vallen oid)Agostino schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:30:
Hoe is jullie ervaring met de kwaliteit van de Apple hoesje? Ik heb de groene siliconen versie echter gaat de kleur er na 2 weken op de rand al vanaf en zit er een scheurtje in. Beetje jammer van een hoesje van 55 euro....
[Afbeelding] [Afbeelding]
Contact gehad met Apple, die sturen een nieuwe op.iAdema schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:34:
[...]
Ik heb die van mij sinds de release, en die ziet er nog steeds goed uit. Wellicht dat de winkel waar je hem gekocht hebt je verder kan helpen? Ik zou hier toch wel iets van garantie op verwachten (tenzij je hem flink hebt laten vallen oid)
AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Not my cup of tea!Milan1NL schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:35:
[Afbeelding]
Nu pas door dat ik in een verkeerd topic zat. 😅
Dit is mijn iPhone 12 blauw in een rood hoesje. 🥰
Maar ik ben dan ook heeeeeel saai.
Zwarte iPhone 12 mini, zwarte Apple lederen hoesje en een zwarte magsafe wallet achterop

En dan nog een zwarte Apple watch se

[ Voor 3% gewijzigd door Statz87 op 24-12-2020 17:03 ]
Dat is niet best man. Zelf de blauwe variant & ziet er nog prima uit. Wel zie ik op Reddit hetzelfde voorbij komen: dit mag inderdaad niet gebeuren. En inderdaad al helemaal niet met een hoesje van €55,-Agostino schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:30:
Hoe is jullie ervaring met de kwaliteit van de Apple hoesje? Ik heb de groene siliconen versie echter gaat de kleur er na 2 weken op de rand al vanaf en zit er een scheurtje in. Beetje jammer van een hoesje van 55 euro....
Mijne ziet er na een maand eigenlijk nog wel goed uit, zie alleen wel een afdruk van de lader, maar die veeg ik ook weer weg (blauwe variant)Agostino schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:30:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik werk als schilder , en heb veel te maken met stof en dergelijke andere zaken..
Ik zou een hoesje moeten hebben die de usb poorten beschermd en die stof en vuil tegen gaat.
Ik heb al hoesje van lifeproof zien passeren , maar weet niet of die fijn in de hand liggen en niet te lomp zijn.
https://www.imore.com/bes...-pro-max-waterproof-cases
[ Voor 24% gewijzigd door syltheboy op 27-12-2020 19:08 ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Het is best lastig om voor jou specifiek iets aan te bevelen want elke gebruiker heeft weer een andere voorkeur. Ik zou zeggen; kijk even terug in dit topic en dan zie je meerdere keuzes voorbij komen. Je kan ook bovenin even zoeken op ‘screenprotector’.Erik1805 schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:09:
Even een vraagje, ik heb een Iphone 12 en zoek een screenprotector. Iemand uit eigen ervaring een goede tip.? Alvast bedankt
©2004
Belkin UltraGlass.Erik1805 schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:09:
Even een vraagje, ik heb een Iphone 12 en zoek een screenprotector. Iemand uit eigen ervaring een goede tip.? Alvast bedankt
https://www.apple.com/nl/...lie-voor-iphone-12-12-pro
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Past perfect. Gebruik https://www.smartphonehoe...-iphone-12-114915704.html i.c.m de originele leather case van apple. Erg fijne combinatie.MXL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:26:
Heeft iemand ervaring met de spigen edge to edge screen protector icm een originele Apple hoes. Past deze goed? Ik sta op het punt om een 12 mini te bestellen maar twijfel tussen de gewone glass tr of de edge to edge versie. Ook voor wat betreft de hoes twijfe ik over de nudient of de originele Apple. Van de nudient vind ik het materiaal fijn maar het scherm is nauwelijks beschermt. De Apple is wat groter en kwetsbaarder maar biedt wel goede bescherming
@Serena Ik heb de California Poppy ook besteld voor de 12 Pro Max bij smartphonehoesjes.nl, met een kortingscode. De iPhone zelf heb ik nog niet.syltheboy schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:12:
[...]
Die zou ik denk ik ook kiezen. Lekker fris kleurtje.
Ik twijfel nog over de kleur. Pacific Blue of Graphite. Pacific Blue is beter leverbaar bij Belsimpel. Bij Gold en Silver vind ik de lenzen te erg opvallen, al heb ik dat niet in real life gezien.
[ Voor 27% gewijzigd door syltheboy op 29-12-2020 16:50 ]
Pacific Blue is zo ontzettend mooi. En niet de standaard kleur…syltheboy schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:44:
[...]
@Serena Ik heb de California Poppy ook besteld voor de 12 Pro Max bij smartphonehoesjes.nl, met een kortingscode. De iPhone zelf heb ik nog niet.
Ik twijfel nog over de kleur. Pacific Blue of Graphite. Pacific Blue is beter leverbaar bij Belsimpel. Bij Gold en Silver vind ik de lenzen te erg opvallen, al heb ik dat niet in real life gezien.
En bij die Poppy case? Looks amazing!
Ik heb Pacific blue omdat ik na 3x zilver (X/XS/11pro) eens wat anders wilde maar heb daar best wel spijt van, er zitten al best wat beschadigingen op de RVS randen waardoor er "zilveren" puntjes ontstaan en nu dus erg lelijk is.syltheboy schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:44:
[...]
@Serena Ik heb de California Poppy ook besteld voor de 12 Pro Max bij smartphonehoesjes.nl, met een kortingscode. De iPhone zelf heb ik nog niet.
De zilveren van de afgelopen jaren kon je poetsen en hadden dit daarom niet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Om te matchen ook maar deze week het lederen Apple Watch bandje besteld in dezelfde kleur maar dat is hier specifiek off topic. Wel echt een mooie kleur van Apple.
@ex87 Goed om te weten, bij mijn 6 Plus had ik een blauwe en een zadelbruine (origineel). Deze verkleurden wel en gingen bobbelen aan de zijkanten. Voor mijn 7 had ik een zeeblauwe, een zadelbruine en een rode. Allen verkleurden, maar gingen niet bobbelen aan de zijkanten. Voor de XS heb ik 2 rode (waarvan 1 ongebruikt) en het kleurverschil zie je duidelijk.
California Poppy is toch niet knalgeel?
[ Voor 72% gewijzigd door syltheboy op 29-12-2020 18:19 ]
Ik gebruik hem zonder hoesje. Maar dat deed ik de jaren hiervoor ook al dus lijkt alsnog wel erger.syltheboy schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:53:
@Donstil Ik heb nu al ruim 2 jaar een XS Space Gray en deze ziet er nog tiptop uit. Wel altijd met een hoesje + screen-protector gebruikt. De Pacific Blue zal met een hoesje ook niet zo snel beschadigen toch?
Ik heb er nu een Poppy leather case bij maar vind hem naakt veel fijner. Mijn poppy wallet op de blauwe iPhone vind ik ook leuker ogen eigenlijk.
Vind de Max wel fijner vasthouden met de leather case.
[ Voor 37% gewijzigd door syltheboy op 30-12-2020 11:48 ]
Hahaha, ja, het is een groot toestel. Die uitsparing past precies, is echt niet groter dan nodig is.syltheboy schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:46:
Daarnet kwam het hoesje binnen, en ik schrok een beetje van de grootte. Het past nog net in mijn broekzak, maar sommige broekzakken zullen net te ondiep zijn. Verder is de uitsparing voor de camera erg groot. De telefoon zelf is ook onderweg en ik heb gelijk een screen-protector besteld (had ik beter gelijk met het hoesje mee kunnen bestellen).
Ik zie zat mensen die goed overweg kunnen met een grote Samsung-telefoon.
[ Voor 28% gewijzigd door syltheboy op 30-12-2020 13:01 ]
Hij is eindelijk binnen. Past precies op mijn oude houder balhoofd. Telefoon zit heel stevig, ook in een bocht. Super blij mee.bing69 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:52:
[...]
Sorry ff druk bezig maar hier bij alsnog de foto's, kogel is volgens mij 16,8 mm
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Alleen opladen schiet niet op: je ziet hem aan gaan maar que opladen komt er niets bij. Misschien met het scherm uit wel maar nog niet getest.
Hoeveel watt is de usb aansluiting in de sigarettenaansteker?Hulliee schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:08:
[...]
Hij is eindelijk binnen. Past precies op mijn oude houder balhoofd. Telefoon zit heel stevig, ook in een bocht. Super blij mee.
Alleen opladen schiet niet op: je ziet hem aan gaan maar que opladen komt er niets bij. Misschien met het scherm uit wel maar nog niet getest.
Bing
Geen idee, maar ik denk te weinig voor draadloos laden. Gewoon laden gaat wel, niet snel maar toch.bing69 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:10:
[...]
Hoeveel watt is de usb aansluiting in de sigarettenaansteker?
Dat is een 5V 1A voeding, dus helemaal niet zo enorm goed ofzo, maar werkt gewoon prima (ik had ingezet op niet leeglopen tijdens navigeren, maar hij laadt daadwerkelijk). Je zou kunnen overwegen een andere UBS-sigarettenaansluiting te kopen.
Ik heb deze momenteel, toen ik hem kocht was hij wel goedkoper.Hulliee schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:17:
[...]
Geen idee, maar ik denk te weinig voor draadloos laden. Gewoon laden gaat wel, niet snel maar toch.
https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Bing
Mijn usb-outlets in de auto zullen de standaard 5V en 1A volgen. Dat is voldoende voor bedraad laden maar is niet snel.JvS schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:40:
Ik was ook enorm skeptisch of het bij mij een beetje zou werken. Mijn USB voeding komt van dit high tech apparaat, maardie kan in combinatie met mn zeera Wireless Magsafe Car mount / charger echt waanzinnig prima mijn telefoon bijladen!
Dat is een 5V 1A voeding, dus helemaal niet zo enorm goed ofzo, maar werkt gewoon prima (ik had ingezet op niet leeglopen tijdens navigeren, maar hij laadt daadwerkelijk). Je zou kunnen overwegen een andere UBS-sigarettenaansluiting te kopen.
Die draadloze lader van de Ali hierboven is perfect als houder maar qua draadloze oplaad mogelijkheden niet genoeg.
In mijn armsteun heb ik een goeie draadloze lader die wel goed werkt maar dan ligt de telefoon uit het zicht.
[ Voor 24% gewijzigd door syltheboy op 31-12-2020 10:45 ]
Ik heb de Caubabe 'The Sheath' Classic Camo Green rond mijn iPhone XS gehad en er zit 0,0 rek op na 2 jaar in gebruik. Mijn zoon heeft de iPhone XS overgenomen en gebruikt nu ook die 'The Sheath'.syltheboy schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:43:
Iemand ervaring met Caudabe Sheath? Ik vind het mooie hoesjes, maar misschien zit er te veel rek in. Ze hebben bij Caudabe zelf ook Ocean Blue, maar bij Appelhoes hebben ze Ocean Green die ik persoonlijk ook wel mooi vind. Ik gebruik normaal gesproken altijd Apple hoesjes, zowel leren als de silicone variant en mijn telefoon is na ruim 2 jaar nog zo goed als nieuw.
De originele apple case eromheen gedaan.
En een screenprotector van Latercase met succes geplaatst! Tot nu een top combinatie. De screenprotector voelt toch wel als een extra laag van bescherming voor krassen. Erg prettige screenprotector, niet die "plastic"of stroeve feeling die wel eens ontstaat.
Another one bites the DUST
Ik heb een Brodit geïnstalleerd, een magneethouder erop geplakt en daarop de MagSafe. Rijd zo al meer dan een maand rond en werkt feilloos!!!Stijnb_ schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:23:
Ik ben op zoek achter een carkit die gebruikt maakt van magsafe iemand die iets kan aanraden?
:strip_exif()/f/image/utnokBikDIuMBmPCloZ5peD8.jpg?f=fotoalbum_large)
Zeera wireless, zie 5 berichten boven jeStijnb_ schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:23:
Ik ben op zoek achter een carkit die gebruikt maakt van magsafe iemand die iets kan aanraden?
Ik heb die er ook vanuit de doos meteen opgeplakt. Verder geen problemen ondervonden. Ik heb bewust eentje gepakt die niet edge to edge is omdat ik de ervaring heb dat hoesje dat ding dan los duwen.syltheboy schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:00:
@Serena Mijn 12 Pro Max is vanmiddag binnengekomen, en zonder het scherm te hebben aangeraakt heb ik hem gelijk voorzien van deze screen-protector. Bijna dezelfde als die van jou, maar dan fullscreen. Het ging perfect met de hulp-tool, maar ik kreeg hem wel lastig van de plastic plaat.
Heeft iemand ervaring met zowel de Apple Leather Case als de Caudabe Sheath voor de 12 Pro (Max) en is er verschil qua grip en fitting? De Leather case zit echt als gegoten, de knoppen werken ook zeer prettig.
[ Voor 34% gewijzigd door syltheboy op 02-01-2021 21:42 ]
Ik kan deze aanbevelen, werkt uit de kunst!Stijnb_ schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:23:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.449c4c4dKkSkEp
Bing
Amen. Werkt hier ook perfect.bing69 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:38:
[...]
Ik kan deze aanbevelen, werkt uit de kunst!
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.449c4c4dKkSkEp
Alleen die kleur zilver/wit is nogal opvallend op een zwart dashboard.
[ Voor 10% gewijzigd door TheKerremenke op 03-01-2021 11:39 ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Jaren naar Brodit gekeken, had ik veel eerder moeten doen!
[ Voor 103% gewijzigd door Nergenss op 03-01-2021 19:42 ]
Dit hoesje bestaat echter uit 2 delen die weer aan elkaar gekoppeld zijn met magneten. Ik vraag me alleen af of dat goed genoeg aan elkaar blijft zitten.
Gaat om dit hoesje: https://bouletta.de/colle...03?variant=32193058832451
Ben benieuwd of er anderen zijn die deze al geprobeerd hebben of dat er alternatieven zijn die ik tot nog toe over het hoofd heb gezien
Mooi hoesje, maar waarom zo’n dikke flip case, dat is toch niet meer van deze tijd? Is een magsafe wallet niet een optie?Creadion schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:09:
Nou, ik heb de afgelopen dagen al flink lopen bladeren door de iPhone 12 topics maar ben nog geen flip case hoesjes tegengekomen. De enige die ik kan vinden, én die magsafe ondersteund is het hoesje van Bouletta. Ik heb ooit wel eens een hoesje van ze gehad en die beviel me toen erg goed.
Dit hoesje bestaat echter uit 2 delen die weer aan elkaar gekoppeld zijn met magneten. Ik vraag me alleen af of dat goed genoeg aan elkaar blijft zitten.
Gaat om dit hoesje: https://bouletta.de/colle...03?variant=32193058832451
Ben benieuwd of er anderen zijn die deze al geprobeerd hebben of dat er alternatieven zijn die ik tot nog toe over het hoofd heb gezien
Gaat mij vooral om het gemak. Ik gebruik al jaren een flip case waar ik m'n pasjes in kwijt kan, wat briefpapier wanneer nodig, bonnetjes, visitekaartjes. Daarnaast biedt het wat extra bescherming.Serena schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:24:
[...]
Mooi hoesje, maar waarom zo’n dikke flip case, dat is toch niet meer van deze tijd? Is een magsafe wallet niet een optie?
De magsafe wallet is zeker het overwegen waard, het grootste nadeel daarvan vind ik dan weer dat je 'm niet op hetzelfde moment kan laden. Dat kan met bovenstaande ook niet, maar toch lijkt me dat fijner dan de magsafe wallet. Ik lees her en der ook dat de wallet nog wel eens loskoppelt in de broekzak.
Goed - ik heb tot nog toe nog geen magsafe accessoire gebruikt dus het is lastig inschatten hoe goed die blijven zitten.
Snap dat je er vanalles in kwijt kan maar voor mij is het niet echt praktisch meer. Enkel op vakantie zou ik het nog eens durven gebruiken voor wat extra bescherming
PSN: extreme8eight
Maar wat is dit een super strak en mooie hoesje. Heerlijke combo met mn iphone 12 pro pacific blue.
Hoop alleen dat dit hoesje niet zon plakkerige bedoeling wordt met mijn zweet handjes als jaren terug met een leer hoesje.
[ Voor 33% gewijzigd door roT- op 04-01-2021 21:19 ]
Ik had driekwart jaar een witte Apple Silicone Case (voor XS) in gebruik en dat beviel ook prima. Voor mijn gevoel iets meer grip en hij verouderde niet.
Daarvoor had ik anderhalf jaar een rode Apple Leather Case in gebruik, en die vond ik weer fijner qua knopjes. Echter verouderde deze, dus daar had ik ook nog een nieuwe van gekocht. Die gebruikt m’n moeder nu.
[ Voor 85% gewijzigd door syltheboy op 05-01-2021 01:31 ]
Met een rijbewijs, ns kaart, fitnesskaart en museumjaarkaart gaat het nog best hard... Ik zou ook het ook graag anders zien, maar helaas is dat voor velen nog de realiteit. Ik heb voor mijn XS nog de flip book van apple, vind het erg jammer dat Apple dat niet meer biedt.Serena schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:24:
[...]
Mooi hoesje, maar waarom zo’n dikke flip case, dat is toch niet meer van deze tijd? Is een magsafe wallet niet een optie?
[ Voor 27% gewijzigd door syltheboy op 05-01-2021 16:23 ]
De Apple MagSafe oplader werkt ook gewoon bij dit hoesje 👍🏼
Ben ook nog sterk aan het twijfelen voor de Nudient v3, iemand hier ervaring mee?
Ook naar de Pitaka gekeken maar ben zo van het carbon.
[ Voor 27% gewijzigd door DM89 op 05-01-2021 19:08 ]
Deze moet ik echt hebbon, jammer dat het allemaal zo lang duurt.
Edit: Zou 8 Jan uit moeten komen. Kan alleen niet echt helder krijgen of dat dan overal is of alleen in de V.S.
[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 05-01-2021 19:27 ]
Hij kost € 150,-!!!Donstil schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:10:
[YouTube: Belkin's MagSafe-Enabled 3-in-1 Boost Charge Pro Is the BEST iPhone Charger YET!]
Edit: Zou 8 Jan uit moeten komen. Kan alleen niet echt helder krijgen of dat dan overal is of alleen in de V.S.

Nou nou €149,99 hè
En dan kan je drie dingen opladen hè. Dat is 50% meer dan bij de Apple variant die hetzelfde kost. #koopje
[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 05-01-2021 20:50 ]
Ook die van Apple zou ik nooit kopen. In nog geen 150 jaar…Donstil schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 20:49:
[...]
Nou nou €149,99 hè
En dan kan je drie dingen opladen hè. Dat is 50% meer dan bij de Apple variant die hetzelfde kost. #koopje
De zwarte lederen variant is ook te krijgen met 10 euro korting (54 euro). Deze dus maar even meegenomen voor mijn (nog te leveren) 12 Pro Maxsyltheboy schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:56:
Amazon heeft de rode Apple Leather Case voor de iPhone 12 Pro Max nu in de aanbieding voor 45 euro. Het is dat ik de California Poppy al heb gekocht voor 55 euro, anders was ik voor de rode gegaan.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Ziet er goed uit.Donstil schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:10:
[YouTube: Belkin's MagSafe-Enabled 3-in-1 Boost Charge Pro Is the BEST iPhone Charger YET!]
In de toekomst wordt de slaapkamer verbouwd, dan komt deze op het nachtkastje

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Zoiets?Erik1805 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:03:
Iemand een goede tip voor mij? Ik heb een 12 en zoek een ultra dun transperant hoesje. Ik heb er nu 1 van caudabe alleen vind ik die wat te glad. Alvast bedankt.
Dank je wel. Zal even vragen of deze van hard of zacht plastic is.
Thanks, die van caudabe is van hard plastic en daardoor te gladGKW schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:11:
Zacht plastic maar niet heel zacht dus best wel stevig. De zijkanten "kleven" aan de telefoon
https://www.iculture.nl/nieuws/anker-magsafe-lader-dock/. ;€:)
Even onthouden voor wanneer ze leverbaar zijnCarolV schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:17:
https://www.iculture.nl/nieuws/anker-magsafe-lader-dock/ Voor de Anker Liefhebbers !!!! 🙏😍👍😎
https://www.iculture.nl/nieuws/anker-magsafe-lader-dock/. ;€:)
Ter land, ter zee en in de kroeg
Jammer dat hij niet 3-1 is.
Hahahaha. Is dit een wallet voor je telefoon of een telefoon voor je wallet?MartijnMartijn schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:20:
De wallet binnengekregen. Erg blij mee! Hij zit stevig genoeg vast en ook het 'probleem' met dat hij los zou laten als je hem in je zak steekt ervaar ik niet.
Ben benieuwd of ik mezelf gaan aanleren om vaker mijn portemonnee bij me te hebben![]()
Voor de Mini eigenlijk wel een no-brainer!
[Afbeelding]
Past precies. Maar de gele kleur maakt het wel heftig haha!Donstil schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:26:
[...]
Hahahaha. Is dit een wallet voor je telefoon of een telefoon voor je wallet?
Had er eigenlijk nooit over gedacht hoe klein de Mini zou zijn tov de wallet. Leuk gezicht zo.MartijnMartijn schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:48:
[...]
Past precies. Maar de gele kleur maakt het wel heftig haha!
Ik heb nu 2 transparante cases met "raised edges" voor mijn iPhone 12, maar ik vind het eigenlijk maar irritant. Ik wil ze gewoon randloos en dan desnoods met een screen protector erop.
Ja het houdt niets over, maar dat maakt hem eigenlijk ook wel perfect voor de Mini.Donstil schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:06:
[...]
Had er eigenlijk nooit over gedacht hoe klein de Mini zou zijn tov de wallet. Leuk gezicht zo.
Peter McKinnon maakte er een mooi review over:
Ja toen hij uit kwam vond ik het maar een dom ding. Inmiddels heb ik er nu een tijdje een (ook de gele) en vind ik het wel fijn.MartijnMartijn schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:21:
[...]
Ja het houdt niets over, maar dat maakt hem eigenlijk ook wel perfect voor de Mini.
Peter McKinnon maakte er een mooi review over:
[YouTube: Why Everyone is wrong about the MagSafe Wallet]
Voor alles ApplePay en in de wallet dan mijn laadpas, rijbewijs en CC.

...Ondertussen bij Ali voor 3 euro.
Voor dat geld mag je niet veel verwachten, maar dat het niet lekker uitlijnt op de achterkant is voor een pixelperfect webdesigner slecht te slikken.
[ Voor 10% gewijzigd door Aiii op 08-01-2021 17:39 ]
Lang getwijfeld, maar vind het toch wel een mooi cadeautje voor mezelf.
Goed zo. Af en toe moet dat kunnen. Hopelijk bevalt ie jou.Serena schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:38:
Vandaag bij Amac de blauwe wallet besteld. Als het goed is morgen al in huis.
Lang getwijfeld, maar vind het toch wel een mooi cadeautje voor mezelf.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
https://www.amazon.de/dp/...HWBF?_encoding=UTF8&psc=1
De crystal heb ik ook geprobeerd maar gaf voor mij net iets te weinig bescherming. Ik ben voor de diamond van Torras gegaan, daar heb ik een aantal berichten terug wat foto’s van gedeeld.
Edit: voor de 12 serie:
https://www.amazon.de/dp/...cp_api_fabc_Dlz-FbV4H0PPG
Recon24 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:20:
Weet iemand een flexibel transparant TPU case zonder "raised edge gaurd". Ze zijn maar lastig te vinden en de plaatjes zijn ook totaal niet duidelijk, en in de tekst ook niet.
Ik heb nu 2 transparante cases met "raised edges" voor mijn iPhone 12, maar ik vind het eigenlijk maar irritant. Ik wil ze gewoon randloos en dan desnoods met een screen protector erop.
[ Voor 5% gewijzigd door Fordman op 09-01-2021 12:28 ]
The One And Only
Thnx voor het checken, maar helaas heeft deze ook een opstaand randje haha. Man man voor mijn iPhone X waren ze makkelijk te vinden, maar nu lijkt het alsof die dingen er bijna niet zijn:Fordman schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:24:
Kijk eens naar de TORRAS Crystal Clear hoes: deze is compatibel met iPhone 12 Mini maar lijkt me ook wel beschikbaar voor de 12.
https://www.amazon.de/dp/...HWBF?_encoding=UTF8&psc=1
De crystal heb ik ook geprobeerd maar gaf voor mij net iets te weinig bescherming. Ik ben voor de diamond van Torras gegaan, daar heb ik een aantal berichten terug wat foto’s van gedeeld.
Edit: voor de 12 serie:
https://www.amazon.de/dp/...cp_api_fabc_Dlz-FbV4H0PPG
[...]

Overigens krijg ik maandag deze binnen van "Case-mate" en lijkt dat randje niet te hebben. Screen protector zit al op het glas die ik gelukkig niet zie dus ik ga het maar zien maandag: