Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
BiLo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:45:
[...]

Inderdaad!

Ik wilde eigenlijk zonder hoesje door het leven gaan omdat ie al zo groot is, maar deze case is zo ontzettend dun (0.65mm) dat je er praktisch niets van merkt.

De grip is ook echt vele malen beter.

Totaal gewicht inclusief Spigen AlignMaster Panzerglas: 246 gram
Mooi combi zo d:)b

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-06 23:42
Zwarte Leather Wallet ook binnen eindelijk, blij mee! De Secrid gaat voorlopig even met pensioen. Zit prima vast ook magnetisch op de case

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vildhjarta schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:32:
Zwarte Leather Wallet ook binnen eindelijk, blij mee! De Secrid gaat voorlopig even met pensioen. Zit prima vast ook magnetisch op de case
Ik heb gisteren de Poppy binnen gekregen en vond dat laatste best wel tegenvallen eigenlijk zonder case.
Zitten er sterkere magneten in de Apple Cases?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Hier voor de iPhone 12 mini ook een Spigen Liquid Air. Sommigen noemden deze wat lomp, maar op een mini gaat het wat mij betreft prima. Lekker stevig hoesje, zit strak om de telefoon en niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:56
Donstil schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:44:
[...]

Ik heb gisteren de Poppy binnen gekregen en vond dat laatste best wel tegenvallen eigenlijk zonder case.
Ik kan enkel een MagSafe wallet aanraden als je ook een siliconen of leren MagSafe case gebruikt. Zonder is de iPhone te glad, waardoor de wallet er te makkelijk af glijdt.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
TheKerremenke schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:07:
[...]

Ik kan enkel een MagSafe wallet aanraden als je ook een siliconen of leren MagSafe case gebruikt. Zonder is de iPhone te glad, waardoor de wallet er te makkelijk af glijdt.
Dit is inderdaad met de case, zonder niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:03

NoTimeRemains

I know

Donstil schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:44:
[...]

Heb je een foto? Ik ben wel benieuwd naar je combo hoesje en wallet

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:37:
[...]

Heb je een foto? Ik ben wel benieuwd naar je combo hoesje en wallet
Nou ik heb dus geen hoesje. Pro Max “naakt” met een Wallet erop als ik meer nodig denk te hebben als ApplePay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Donstil schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:39:
[...]

Nou ik heb dus geen hoesje. Pro Max “naakt” met een Wallet erop als ik meer nodig denk te hebben als ApplePay.
Ah zo.

Ik heb net de groene silicon bij cb besteld. Ik ben benieuwd. Toch een groene pro :+

This is the Way.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-07 10:06
Nou, hij is binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9U8mlhF3smwniEYBQhHg4gQKt84=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/idGZymExmemoGFsWI5I3iFzW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VL6b40PWlqT5HH09j45KmE5Xuvw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/INNOCbS8ae6jiIJBTpDJ9Jxf.jpg?f=fotoalbum_tile

Ik ben er wel blij mee, paar voordelen aan de normale MagSafe: Doordat het stukje plastic er om heen zit kan je makkelijker je iPhone oppakken zonder dat je heel de oplader mee neemt :p ook is het fijn dat het 1 stopcontact in beslag neemt natuurlijk en, het voelt allemaal behoorlijk premium aan.

Als je hem dichtklapt, blijft die dicht (door de magneten) en is het een kleine portemonnee qua formaat (makkelijk mee nemen) en, als je hem open klapt voelt het premium want de onderkant/opervlak is super zacht dus geen krasjes op je horloge/telefoon.

Uiteraard een hoge prijs maar voelt ECHT heel high end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertjeduc
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11-10-2024
ex87 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:56:
Nou, hij is binnen!

[Afbeelding][Afbeelding]

Ik ben er wel blij mee, paar voordelen aan de normale MagSafe: Doordat het stukje plastic er om heen zit kan je makkelijker je iPhone oppakken zonder dat je heel de oplader mee neemt :p ook is het fijn dat het 1 stopcontact in beslag neemt natuurlijk en, het voelt allemaal behoorlijk premium aan.

Als je hem dichtklapt, blijft die dicht (door de magneten) en is het een kleine portemonnee qua formaat (makkelijk mee nemen) en, als je hem open klapt voelt het premium want de onderkant/opervlak is super zacht dus geen krasjes op je horloge/telefoon.

Uiteraard een hoge prijs maar voelt ECHT heel high end.
Maar wat doe je dan met je airpods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Supertjeduc schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:14:
[...]

Die liggen altijd op mijn bureau beneden :P op m'n MagSafe charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Supertjeduc schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:14:
[...]

Dat vind ik ook jammer van deze, was het een 3-1 dan had ik hem wel overwogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:46
Donstil schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:07:
[...]

Dat vind ik ook jammer van deze, was het een 3-1 dan had ik hem wel overwogen.
Maar AirPods hoeven minder vaak aan de lader toch?
Maar die lader is wel heeel gaaf 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ziet er toch best tof uit. Toch maar eens kijken of ik deze kan inkopen voor een leuke prijs. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-07 11:20
Ik vind hem ook heel cool. Bedankt voor de foto’s en je bevindingen @ex87. Voor nu nog even te duur maar mij kennende komt hij er vanzelf wel een keer 😄

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Ik vind het eigenlijk maar een lader die niet des Apple's is. Als ik kijk naar die Belkin dan ziet het er echt een héél stuk mooier uit.

Die van Apple zou net zo goed van Ali kunnen komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Redondo1982 op 04-12-2020 21:40 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:46
Jullie bedoelen de 3 in 1 van belkin? (de platte of de staander?)
Maar die heeft minder W dan die van Apple of zie ik dat verkeerd?
Er zijn verschillende als je degene neemt die het meest op die van Apple zelf lijkt neemt heeft die minder W
Degene waarbij de iPhone op de MagSafe hangt weer niet die is gelijk

[ Voor 51% gewijzigd door Roos79 op 04-12-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Roos79 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:01:
Er zijn verschillende als je degene neemt die het meest op die van Apple zelf lijkt neemt heeft die minder W
De staande, welke nog uit moet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Redondo1982 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:40:
Ik vind het eigenlijk maar een lader die niet des Apple's is. Als ik kijk naar die Belkin dan ziet het er echt een héél stuk mooier uit.

Die van Apple zou net zo goed van Ali kunnen komen.
smaken verschillen, die Belkin vind ik zo kitsch uitzien

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:19

pdavie2311

Live life to the fullest..

NoTimeRemains schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:02:
[...]

Tja, maar wel 3 in 1...Bij die van Apple moet ik nog mijn airpods apart/bedraad opladen. Als die nu ook 3 in 1 was, had ik wellicht interesse.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
NoTimeRemains schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:02:
[...]

Smaakverschil is ook alleen maar goed, maar mijn stelling was meer bedoeld om aan te geven dat die lader van Apple er echt cheapass uit ziet. Dat vind ik niet des Apple’s, waarbij er vaak wordt gekozen voor een premium look. Dit ziet eruit als een lader van een paar euro. Hij zou net zo goed op de kermis gewonnen kunnen zijn. Ik wil dus zeker jouw smaak niet aanvallen, want ik laat altijd iedereen in zijn/haar waarde. Als je kijkt wat het product dan nog kost, mijn god. Rond de 200 euro!

[ Voor 5% gewijzigd door Redondo1982 op 05-12-2020 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Redondo1982 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:21:
[...]

Smaakverschil is ook alleen maar goed, maar mijn stelling was meer bedoeld om aan te geven dat die lader van Apple er echt cheapass uit ziet. Dat vind ik niet des Apple’s, waarbij er vaak wordt gekozen voor een premium look. Dit ziet eruit als een lader van een paar euro. Hij zou net zo goed op de kermis gewonnen kunnen zijn. Ik wil dus zeker jouw smaak niet aanvallen, want ik laat altijd iedereen in zijn/haar waarde. Als je kijkt wat het product dan nog kost, mijn god. Over de 200 euro!
Ik snap je punt hoor echter wil ik er wel aan toevoegen dat er voor mij bij Apple vaak wel een verschil zit qua looks een gebruikersgemak. Qua looks kan het idd cheap (Ali) ogen echter als je het vast hebt of in gebruik hebt voelt het wel heel premium aan :)

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
hk12nl schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:24:
[...]

Ik snap je punt hoor echter wil ik er wel aan toevoegen dat er voor mij bij Apple vaak wel een verschil zit qua looks een gebruikersgemak. Qua looks kan het idd cheap (Ali) ogen echter als je het vast hebt of in gebruik hebt voelt het wel heel premium aan :)
Dat is ook precies wat ik bedoel. Bij Apple spat normaliter het premium gevoel en looks er vanaf. Dat is ook één van de redenen dat we allemaal bij Apple blijven en bereid zijn om wat meer te betalen. Daarom vind ik deze lader zo haaks staan op die visie.

Ik vind wel: als het er goedkoop uitziet dan zal het ook nooit premium aanvoelen. Het oog geeft altijd de eerste indruk, en die is het belangrijkst om iets een kans te geven. Wel even een disclaimer: met vrouwen kan dit anders zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denk dat (in vrijwel alle gevallen) bij een mens sowieso iets (smartphone of oplader in t geval van de MagSafe Duo) premium aanvoelt voornamelijk afhangt van de prijs.

Wat voelt meer premium aan? een smartphone van €1200 of eentje van €400?

imho, is ''iets premium'' aanvoelen voor 95% afhankelijk van de prijs en niet zozeer van het product an sich.

En hier speelt Apple natuurlijk volledig op in; bij een €150 Magsafe Duo het gevoel te geven alsof je iets speciaals/premium in handen hebt, terwijl iedereen en z'n moeder weet dat dat natuurlijk tótaal niet het geval is.

[ Voor 25% gewijzigd door _Bailey_ op 05-12-2020 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
_Bailey_ schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:53:
denk dat (in vrijwel alle gevallen) bij een mens sowieso iets (smartphone of oplader in t geval van de MagSafe Duo) premium aanvoelt voornamelijk afhangt van de prijs.

Wat voelt meer premium aan? een smartphone van €1200 of eentje van €400?

imho, is ''iets premium'' aanvoelen voor 95% afhankelijk van de prijs en niet zozeer van het product an sich.

En hier speelt Apple natuurlijk volledig op in; bij een €150 Magsafe Duo het gevoel te geven alsof je iets speciaals/premium in handen hebt, terwijl iedereen en z'n moeder weet dat dat natuurlijk tótaal niet het geval is.
Voor mij staat Apple bekend als premium. Dat hebben ze mij bewezen met de producten, service en looks. Hierdoor word je trouw aan een merk. Deze lader kan ik niet identificeren met het merk Apple.

Voor mij is de prijs niet premium, maar de producten. Hierdoor ga ik een merk serieus nemen en ben ik bereid meer te betalen. En dat begint allemaal met de looks. Als een product er cheap/lelijk uitziet dan staat het al 1-0 achter om gekocht te worden. Je kan nog zulke goede wijn hebben, maar als het geschonken wordt in een vies oud glas dan is er geen bal aan. Het is allemaal perceptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:01:
De 3-1 MagSafe van Belkin gaat het dan over.
Die heeft meer totale Watt overigens. Werkt met een adapter ipv usb-c

Laad een MagSafe iPhone op met 15W en daarnaast nog de watch en dopjes (of ander QI apparaat). Niet 15W minus de andere producten zover ik weet.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 05-12-2020 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:50:
[...]

Maar AirPods hoeven minder vaak aan de lader toch?
Maar die lader is wel heeel gaaf 👌
Ik heb pro’s van launch. Die moeten helaas wel zeer regelmatig geladen worden.
Doosje om de dag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Redondo1982 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:43:
[...]

Voor mij staat Apple bekend als premium. Dat hebben ze mij bewezen met de producten, service en looks. Hierdoor word je trouw aan een merk. Deze lader kan ik niet identificeren met het merk Apple.

Voor mij is de prijs niet premium, maar de producten. Hierdoor ga ik een merk serieus nemen en ben ik bereid meer te betalen. En dat begint allemaal met de looks. Als een product er cheap/lelijk uitziet dan staat het al 1-0 achter om gekocht te worden. Je kan nog zulke goede wijn hebben, maar als het geschonken wordt in een vies oud glas dan is er geen bal aan. Het is allemaal perceptie.
Ik vind de lader ook behoorlijk aan de prijs. Zelfs het Nederlandse merk Zens, wat niet bepaald goedkoop is, is ineens een voordeelmerk.

Dat gezegd hebbende, er zit wel een behoorlijke marge op die Magsafe Duo Charger, dat gebeurd niet vaak bij Apple. Dat geld overigens ook voor de normale Magsafe Charger. Kan ik me alleen maar inbeelden dat Apple heel graag wil dat verkopers het ding in het assortiment opnemen en willen verkopen.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-07 19:58
Is dit topic echt puur en alleen voor hoesjes? Zou misschien handiger zijn als het iets ruimer werd genomen. Laders, carkits etc. Om daar nu ook nog een apart topic voor te hebben lijkt me wat veel namelijk…
Misschien titel en topic-starter een beetje aanpassen?

[ Voor 11% gewijzigd door Serena op 05-12-2020 16:58 ]

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Serena schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:58:
Is dit topic echt puur en alleen voor hoesjes? Zou misschien handiger zijn als het iets ruimer werd genomen. Laders, carkits etc. Om daar nu ook nog een apart topic voor te hebben lijkt me wat veel namelijk…
Misschien titel en topic-starter een beetje aanpassen?
We hebben in het iPhone 12 topic eens geopperd er
“[iPhone 12, Mini & Pro] Accessories” van te maken.

Alleen toen is het van [iPhone 12, Mini & Pro] hoesjes & screenprotectors naar iPhone 12, Mini & Pro] hoesjes, screenprotectors & wallets hernoemd.

Dus misschien dat het juist de bedoeling is dat laders enz in het normale topic blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Idee is natuurlijk wel dat je deze dicht klapt en mee neemt en dat is ook de focus van het product. Mensen die veel reizen en gek worden van 2 opladers, 3 kabels en meerdere blokjes.

In het echt ziet het er misschien beter uit of ik heb gewoon een andere smaak maar ik vind hem mooi, prettig in gebruik ook en met premium doelde ik meer op de afwerking: Geen harde randen, niks wat je product kan beschadigen, de magnetische sluiting waardoor het een soort boekje wordt. De afwerking is gewoon behoorlijk slim/netjes.

Maar goed, smaken verschillen, ik hoef dan weer niet zo’n Belkin toren op mijn nachtkastje en, die zie ik me ook niet zo snel in me koffer vouwen. Ziet er wel fancy uit natuurlijk -> https://www.belkin.com/us/p/P-WIZ009/

[ Voor 12% gewijzigd door ex87 op 05-12-2020 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
Donstil schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:28:
[...]

We hebben in het iPhone 12 topic eens geopperd er
“[iPhone 12, Mini & Pro] Accessories” van te maken.

Alleen toen is het van [iPhone 12, Mini & Pro] hoesjes & screenprotectors naar iPhone 12, Mini & Pro] hoesjes, screenprotectors & wallets hernoemd.

Dus misschien dat het juist de bedoeling is dat laders enz in het normale topic blijven?
Ik vind het maar verwarrend, maar dat zal misschien aan mij liggen. 1 topic over het toestel, 1 topic over accessoires lijkt zo veel logischer… Maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:22
Serena schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 18:21:
[...]

Ik vind het maar verwarrend, maar dat zal misschien aan mij liggen. 1 topic over het toestel, 1 topic over accessoires lijkt zo veel logischer… Maar goed.
Dat was bij vorige toestellen volgens mij ook zo. Maar ik las ergens van een moderator dat ze op GoT aanmoedigen om zoveel mogelijk onderwerpen apart te behandelen. Dat schijnt onderdeel van het beleid te zijn. Ik had ook liever een tweedeling gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt1982
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20-07 12:01
Malt1982 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:12:
[...]

Heb jij deze al binnen en hoe bevalt deze? Zoek namelijk ook zo iets.
Inmiddels dit hoesje binnen gekregen en voldoet aan alle verwachtingen 😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Serena
Prettig! Van het eindejaarsgeschenk van het werk kan er dit jaar ook worden gekozen voor een cadeaubon van CoolBlue.
Hallo nieuwe California Poppy case!!! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Serena schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:08:
Prettig! Van het eindejaarsgeschenk van het werk kan er dit jaar ook worden gekozen voor een cadeaubon van CoolBlue.
Hallo nieuwe California Poppy case!!! oOo
Die zou ik denk ik ook kiezen. Lekker fris kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:26
Right!
Ik heb dus een apple iphone 12 hoesje, de groene siliconen versie. Beetje chunky maar verder wel lekker!
Ook heb ik de magsafe lader en beide liggen ze innig geconnecteerd naast mn bed snachts.

Nu wil het geval dat ik een soort handeling heb ontwikkeld dat ik met een hand de magsafe van mn iphone afschuif. Lekker makkelijk en niks aan de hand. Echterrrrrr deed ik het laatst ook, en tot mn verbazing bleef mn nagel hangen in het hoesje wat resulteerde in een best wel een stuk(je) uit het hoesje!!! Let wel: ik heb netjes geknipt en gevijlde nagels. Dus niks scherps er aan.

Maar nu heb ik dus een heel duur hoesje met een stukje er uit... ik kan het ook niet reproduceren want mn nagels geven zelfs geen krassen op het hoesje zelf. Lijkt wel alsof er een luchtbubbel heeft gezeten ofzo.

Iemand soort gelijke ervaringen? En zou ik dit kunnen omruilen / garantie kunnen claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:51

ddZ

low_n_slow schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:58:
Right!
Ik heb dus een apple iphone 12 hoesje, de groene siliconen versie. Beetje chunky maar verder wel lekker!
Ook heb ik de magsafe lader en beide liggen ze innig geconnecteerd naast mn bed snachts.

Nu wil het geval dat ik een soort handeling heb ontwikkeld dat ik met een hand de magsafe van mn iphone afschuif. Lekker makkelijk en niks aan de hand. Echterrrrrr deed ik het laatst ook, en tot mn verbazing bleef mn nagel hangen in het hoesje wat resulteerde in een best wel een stuk(je) uit het hoesje!!! Let wel: ik heb netjes geknipt en gevijlde nagels. Dus niks scherps er aan.

Maar nu heb ik dus een heel duur hoesje met een stukje er uit... ik kan het ook niet reproduceren want mn nagels geven zelfs geen krassen op het hoesje zelf. Lijkt wel alsof er een luchtbubbel heeft gezeten ofzo.

Iemand soort gelijke ervaringen? En zou ik dit kunnen omruilen / garantie kunnen claimen?
Heb de blauwe versie voor mijn 12 Pro (leren variant was nog niet uit). Maar lekker dan! Lijkt me stug dat omruilen/ garantie claimen een optie is. Probeer het - zeker in dit geval - maar eens te bewijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-07 15:05
Vandaag mijn Poppy California wallet en horloge bandje aangekomen van Apple.
Tevens ook de bruine wallet van Apple.

Op de 2de foto zie je de originele wallet (met kaarten) en de namaak van AliExpress (8euro)
De kleur is anders en de magneet is ook niet zo sterk als in de originele wallet.
Ook voelt het , als je het vergelijkt, cheap aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l5uq3Ai47TEhHiHNyurJNbYqcko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aUcCnTsqdjYz6YETE1jmv7jC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m7ttqEEaHnaC7W02q5NC7QbzrlU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B8PwfZ1i2PgMe7jGQSSa6hSq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Ik heb ook de California Poppy Case ontvangen. Denk dat deze wel besmettelijk is, dus durf hem niet echt in mijn blauwe werkbroek durf te duwen. Bang dat deze blauw uitslaat. Dus op het werk maar de Siliconen Plum.
Maar wàt een gave kleur is die California.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:49
Azmodann schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:40:
Vandaag mijn Poppy California wallet en horloge bandje aangekomen van Apple.
Tevens ook de bruine wallet van Apple.

Op de 2de foto zie je de originele wallet (met kaarten) en de namaak van AliExpress (8euro)
De kleur is anders en de magneet is ook niet zo sterk als in de originele wallet.
Ook voelt het , als je het vergelijkt, cheap aan.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe is de ervaring met de wallet? Ik twijfel er over, is die ergens te testen ofzo? Magneet sterk genoeg?

Sinds Apple Pay heb ik steeds minder pasjes dus lijkt me zo’n wallet wel interessant en fijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
Agostino schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:23:
[...]

Hoe is de ervaring met de wallet? Ik twijfel er over, is die ergens te testen ofzo? Magneet sterk genoeg?

Sinds Apple Pay heb ik steeds minder pasjes dus lijkt me zo’n wallet wel interessant en fijn
Ik heb de zwarte leather wallet voor de leather case, ik ben er heel blij mee. Zit verassend goed vast. Zonder case schijn het wat minder te zijn. Nu alleen nog maar voor de zekerheid bankpas erin, rijbewijs en mijn trein pasje (kan dat ook niet Digitaal NS???). Vind het fijn alles op 1 plek te hebben en dat je als je het niet nodig hebt er makkelijk af kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07 23:56
Sinds vandaag ook de California Poppy leather wallet.
Tevreden over en zit goed vast op de case
Past goed samen met mijn California Poppy en black leather Case(poppy is voor in het weekend)
Jammer dat ik mijn poppy horloge bandje heb moeten trg doen ivm de zwarte plekken anders was het helemaal af.
Echt gek van dat kleur

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa!
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-03-2024
Vildhjarta schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:29:
[...]

Ik heb de zwarte leather wallet voor de leather case, ik ben er heel blij mee. Zit verassend goed vast. Zonder case schijn het wat minder te zijn. Nu alleen nog maar voor de zekerheid bankpas erin, rijbewijs en mijn trein pasje (kan dat ook niet Digitaal NS???). Vind het fijn alles op 1 plek te hebben en dat je als je het niet nodig hebt er makkelijk af kan halen.
De wallet glijdt dus niet makkelijk van de telefoon als je deze in je spijkerbroekzak stopt?

3250 WP, 2 tigo’s , ZW 12^ , 1300WP ZO 30^ /Aruba netwerk/Denon X2800H/Klipsch R112-SW, RP-600M, RP-500C/LG Oled G3/Intex prism met ZFP 7,9 m³/Kamado Joe III/Bezzera BZ10, Mignon Specialita/AR Giulia/Trek Emonda SL/Intergas HRE 28/24 vvw tuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
Alfa! schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:58:
[...]

De wallet glijdt dus niet makkelijk van de telefoon als je deze in je spijkerbroekzak stopt?
Neen, ook hier een meer dan tevreden gebruiker van de Wallet. Glijdt nergens af :-)
Wat ik wel weet is dat hij steviger aan een iPhone MET hoesje (origineel) hangt dan zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-07 15:05
Agostino schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:23:
[...]

Ik had eerst die van AliExpress een weekje gebruikt en die magneet is redelijk, en vond het al makkelijk om 3 pasjes erin kwijt te kunnen.
Vandaag voor de eerste keer de originele gebruikt en de magneet is sterk genoeg, de wallet zit best goed vast aan de Iphone (met originele cover). Ben er zeer tevreden mee, het is ook heel dun.
Ik moet wel zeggen dat de wallet steviger zit met een hoesje dan zonder hoesje op je iphone.

Het zou wel tof geweest zijn als Apple een soort van kleine airtag in de wallet had gestopt.
Als je dan de wallet ergens anders legt , dat je hem altijd kan terug vinden. Misschien voor in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Alfa! schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:58:
[...]

Ja ik heb geen enkel probleem en ik draag Skinny fit en een pro Max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Nog steeds dat Belkin ding niet te koop?! Zoek een mooie oplader voor mijn Watch en iPhone..Die van Apple is het gewoon net niet denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:50:
Nog steeds dat Belkin ding niet te koop?! Zoek een mooie oplader voor mijn Watch en iPhone..Die van Apple is het gewoon net niet denk ik...
Nope helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipkluif
  • Laatst online: 31-05 18:49
JvS schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:55:
[...]

Eind van de week zal ik er iets over kunnen zeggen, want dan heb ik m'n flolab screenprotector binnen en ik heb al de apple magsafe case
Ben ook erg benieuwd naar deze screenprotector na reviews van MobileReviewEh op Youtube.
Zit er aan te denken om deze te combineren met de Apple silicone case.

Heb je de protector toevallig al binnen en bevalt het?
En hoelang heb je erop moeten wachten?

Ben benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:51

ddZ

Kipkluif schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:45:
[...]

Ben ook erg benieuwd naar deze screenprotector na reviews van MobileReviewEh op Youtube.
Zit er aan te denken om deze te combineren met de Apple silicone case.

Heb je de protector toevallig al binnen en bevalt het?
En hoelang heb je erop moeten wachten?

Ben benieuwd :)
Die vraag kan ik alvast voor je beantwoorden :)

Heb deze screenprotector inmiddels in gebruik (12 Pro) i.c.m. het Apple siliconen hoesje & de pasvorm is gewoon perfect. Je ziet eigenlijk niet dat er wat opgeplakt zit. Zeg er wel bij, dat dit mijn eerste iPhone met screenprotector is (voorgaande iPhones altijd zonder gebruikt), dus heb op dat punt niet echt een referentiekader.

Heb er iets van 2 weken op moeten wachten geloof ik...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-07 14:08
Na de teleurstelling met de TulMox magnetisch houder (durf er nog geen muntje aan te hangen) vandaag mijn Magsafe lader voor in de auto binnen gekregen van Ali binnen gekregen.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.48434c4dmEqAjQ
Ben aangenaam verrast, iphone 12 blijft prima zitten en laadt perfect op.
Wel er een sigarettenplug bij gedaan met Usb-c van Amazon:
https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Kan deze combi aanbevelen!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
bing69 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:26:
Na de teleurstelling met de TulMox magnetisch houder (durf er nog geen muntje aan te hangen) vandaag mijn Magsafe lader voor in de auto binnen gekregen van Ali binnen gekregen.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.48434c4dmEqAjQ
Ben aangenaam verrast, iphone 12 blijft prima zitten en laadt perfect op.
Wel er een sigarettenplug bij gedaan met Usb-c van Amazon:
https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Kan deze combi aanbevelen!
Zou je eens een foto willen maken van de achterkant van die Ali magsafe lader?
Zit deze vast middels een bal-constructie zodat hij kan bewegen? Wat is de doorsnee van de bal?

Ik wil hem bevestigen op een andere bal die ik al in mijn auto heb zitten, als dat past dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Hulliee schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:32:
[...]

Zit deze vast middels een bal-constructie zodat hij kan bewegen? Wat is de doorsnee van de bal?

Ik wil hem bevestigen op een andere bal die ik al in mijn auto heb zitten, als dat past dan.
Zal morgen even meten

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand misschien ervaring met Spigen én Nudient?

Gister de "iPhone 12 Mini Case Thin Fit" van Spigen ontvangen, maar het valt mij tegen dat hij niet Thin Fit is en de Mini toch substantieel groter maakt als een bumperhoes. En zeker de opstaande randen vind ik niet mooi en fijn aan de onderkant. En eerlijk gezegd, voelt hij toch een beetje Ali-express.

Nu twijfel ik of ik Nudient nog een kans moet geven of mij er maar bij neer moet leggen dat ik een echte naked-gebruiker ben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QAk8ySVuQPiQbW4YeoZFbHQnmdc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TDftGegeYyikd4YdTEOk3otW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Dennisdn op 12-12-2020 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:52
Dennisdn schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:18:

Gister de "iPhone 12 Mini Case Thin Fit" van Spigen ontvangen, maar het valt mij tegen dat hij niet Thin Fit is en de Mini toch substantieel groter maakt als een bumperhoes. En zeker de opstaande randen vind ik niet mooi en fijn aan de onderkant. En eerlijk gezegd, voelt hij toch een beetje Ali-express.

Nu twijfel ik of ik Nudient nog een kans moet geven of mij er maar bij neer moet leggen dat ik een echte naked-gebruiker ben.

[Afbeelding]
Ik heb de spigen neo hybrid voor mijn 12 pro Max. Erg fijn hoesje. Werkt tevens prima met een full edge screen protector.

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Dennisdn schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:18:

[Afbeelding]
Ik wil het niet voor je invullen maar doe het toch :9 ; jij bent een naked-gebruiker. Ik herken namelijk waar je naar opzoek bent en dat vind je niet. Bespaar jezelf wat geld en stop met zoeken :) Voor mij werkt afwisselt ‘naked’ en de officiële leather case. De rest is het net niet voor mij. Ben hierdoor al lang geleden gestopt met geld verspillen :) Het blijft overigens een ‘verslaving’ want bij elke foto of review denk ik ook weer dat ‘het hem is’; de perfecte case. Maar nu blijft het bij de gedachte en koop ik ze niet meer :+

[ Voor 7% gewijzigd door hk12nl op 12-12-2020 10:46 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hk12nl schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:44:
[...]

Ik wil het niet voor je invullen maar doe het toch :9 ; jij bent een naked-gebruiker. Ik herken namelijk waar je naar opzoek bent en dat vind je niet. Bespaar jezelf wat geld en stop met zoeken :) Voor mij werkt afwisselt ‘naked’ en de officiële leather case. De rest is het net niet voor mij. Ben hierdoor al lang geleden gestopt met geld verspillen :) Het blijft overigens een ‘verslaving’ want bij elke foto of review denk ik ook weer dat ‘het hem is’; de perfecte case. Maar nu blijft het bij de gedachte en koop ik ze niet meer :+
Ook daar herken ik mij in. Bij elke nieuwe phone probeer ik het weer. Zie het toch als een soort verzekering. De X heb ik in die 3 jaren best een paar keer laten vallen zonder hoesje en zonder schade, maar hij hoeft maar één keer goed te vallen.... Aan de andere kant: heb in 25 jaar tijd nog nooit een telefoon echt beschadigd.

Heb ook die glazen protector van Spigen erbij en de combinatie maakt het natuurlijk wel erg foolproof. Maar zonder hoesje wil ik ook geen screenprotector, want dan zie je hem helemaal goed zitten.

Daarom toch nog erg benieuwd hoe goed te Nudient is gevormd en omsluit. Hij lijkt in ieder geval de opstaande randen niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik heb de Pitaka! Voelt echt als naked en pasvorm is het beste dat ik ooit heb gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:56:
Ik heb de Pitaka! Voelt echt als naked en pasvorm is het beste dat ik ooit heb gezien!
Snel gekeken en inderdaad, die ziet er nog net iets beter uit als de Nudient omdat hij de knopjes en onderkant wél helemaal vrij houdt. Dank, ik ga mij er verder in verdiepen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s006110
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-07 12:25
Als je naked wil, en toch een hoesje, kan ik een latercase aanraden...

You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bing69
Hulliee schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:32:
[...]

Sorry ff druk bezig maar hier bij alsnog de foto's, kogel is volgens mij 16,8 mm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZRKgLBt7IRfsrdZFoYUoAbY-3es=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BDd2rwoW3oqevPLcaipQLg6s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NFYSXB5N817Fbpk7wTMj8dIXR8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zyAQaURPfL9t0xpnJ8fw7dAn.jpg?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
bing69 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:52:
[...]

Sorry ff druk bezig maar hier bij alsnog de foto's, kogel is volgens mij 16,8 mm
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Agh super bedankt voor je moeite! Duidelijk! _/-\o_

Edit: de bestaande balhoofd in m'n auto ook precies 16,8 mm. Dus die Ali moet precies passen! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hulliee op 12-12-2020 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Daar dacht ik ook aan Pitake, Nudient of Totallee (die laatste staat hier in de bestelling nav iCulture review. @hk12nl je hebt gelijk, niet teveel reviews lezen. Scheelt aankopen en geld..)

Daarnaast hier fervent Apple leather case gebruiker. En een enkele siliconen ivm kleur die niet in het leer te krijgen is (Pruimenpaars/Plum of Groen bijvoorbeeld) Beschermen meestal voldoende en het zijn nette afgewerkte degelijke cases. Zeker tov AliExpress. Al veel te veel geld daar achter gelaten voor cases die het hem toch vaak net niet waren. Kwalitatief gezien..

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Zojuist de witte siliconen MagSafe case binnen gekregen. Geen originele maar AliExpress. Ziet er prima uit. Kwaliteit is ook goed. MagSafe magneet mooi aan de binnenkant, goed weg gewerkt. Prima case voor het geld. De wallet en de MagSafe blijven er perfect aan hangen. Zelfs de kleine magneet onder de magneetring is aanwezig. Belangrijk aangezien bij sommige goedkope cases deze ontbreekt....

Hier zijn enkele foto’s. Ter referentie de witte AirPods en de blauwe wallet erlangs en erop gelegd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A_ZXgKV1uFO33t7Gre1mV9X8T3g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nHWlqmf3xuHennEmiBTOQi75.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/34rEMhEmA27lJ7vycAQ2Dxk9Tvs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VAiPvTK2Pb9BdhEJLHcG1Elr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/guLms1Qv32pjeK7XMRAeN1oXqm4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NOnS1w9b44tX3r2WrFoJPMRf.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/af3ap4khowxsbwmASFFyV1LUnXc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nCgk4U31f4Xxun8kI6t3alcO.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 4% gewijzigd door TheKerremenke op 12-12-2020 13:34 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:21
bing69 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:52:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb er ook 1 besteld zit je iPhone stevig vast tijdens het rijden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
Vildhjarta schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:40:
[...]

Ja ik heb geen enkel probleem en ik draag Skinny fit en een pro Max :)
Dan ben je zeker 2,5 meter lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Sinan10 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:39:
[...]

Heb er ook 1 besteld zit je iPhone stevig vast tijdens het rijden?
Zeker het zit goed vast, gebruik wel onderstaand hoesje, ook van Ali
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UJsCVsLJtCxVtI_IJ4IGCbA2w-k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GavZKjIbn8YK7kWEPAgOZfbD.jpg?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-07 21:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WEfHyuXLggSu04zVLdhZ0PBxyww=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iSzv2dVlI2VDC2JT85GstoXe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yw1C5YWwsyu8CIqZCbyI36L9IL0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2eYNrPBj6xO9iSRV30zUobxJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t0R9qTpX8M8HpjIZ_0dy0XLaI2I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gAgiJ2Y3CIVMFSOuZ2MDhnlg.jpg?f=fotoalbum_large

Nudient v3 versie iphone 12 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@loentje48 Mooi hoesje, alleen jammer van die inkepingen in de hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa!
Heb je de telefoon
Gewrapt?

3250 WP, 2 tigo’s , ZW 12^ , 1300WP ZO 30^ /Aruba netwerk/Denon X2800H/Klipsch R112-SW, RP-600M, RP-500C/LG Oled G3/Intex prism met ZFP 7,9 m³/Kamado Joe III/Bezzera BZ10, Mignon Specialita/AR Giulia/Trek Emonda SL/Intergas HRE 28/24 vvw tuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
Alfa! schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:46:
[...]

Heb je de telefoon
Gewrapt?
Gewrapt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 23:28
Alfa! schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:46:
[...]

Heb je de telefoon
Gewrapt?
Is gewoon een hoesje van Nudient

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s006110
Wat is er met je oplaad poort aan de hand?

You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loentje48
s006110 schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:19:
[...]

Wat is er met je oplaad poort aan de hand?
Niks hoor, word niet eens gebruikt. Ik laad draadloos op. Ik denk dat je doelt op de reflectie van de onderkant van mijn space grey iphone😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa!
Edit

[ Voor 96% gewijzigd door Alfa! op 13-12-2020 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s006110
loentje48 schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:30:
[...]

Niks hoor, word niet eens gebruikt. Ik laad draadloos op. Ik denk dat je doelt op de reflectie van de onderkant van mijn space grey iphone😉
Ah, nu zie ik het... Is inderdaad reflectie! 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Zojuist deze lader van Amazon (verstuurd vanuit China) binnen gekregen, werkt ook gewoon geweldig met een sterke magneet. Als je deze in de auto zou bevestigen blijft hij zeer goed zitten!

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o03_s00?ie=UTF8&psc=1

Zie dat ie ook nog eens in prijs verlaagd is van 16,00 naar 11,50

[ Voor 10% gewijzigd door bing69 op 14-12-2020 15:11 ]

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-07 07:48
bing69 schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:10:
Zojuist deze lader van Amazon (verstuurd vanuit China) binnen gekregen, werkt ook gewoon geweldig met een sterke magneet. Als je deze in de auto zou bevestigen blijft hij zeer goed zitten!

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o03_s00?ie=UTF8&psc=1

Zie dat ie ook nog eens in prijs verlaagd is van 16,00 naar 11,50
Ik heb dezelfde vandaag binnen gekregen (maar dan rechtstreeks via Aliexpress voor iets goedkoper, binnen twee weken bezorgd). Prima kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
evdakker schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:01:
[...]

Ik heb dezelfde vandaag binnen gekregen (maar dan rechtstreeks via Aliexpress voor iets goedkoper, binnen twee weken bezorgd). Prima kwaliteit!
Werkt die van jou goed? Kwam vanmorgen beneden en mijn 12 was ipv opgeladen 20% leeg gelopen terwijl hij zogenaamd aan het laden was!

Als ik connect krijg ik ook mooi de Magsafe cirkel op het scherm te zien.....

Bing

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Serena
bing69 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 08:30:
[...]

Werkt die van jou goed? Kwam vanmorgen beneden en mijn 12 was ipv opgeladen 20% leeg gelopen terwijl hij zogenaamd aan het laden was!

Goedkoop is duurkoop.
Dan heb je een telefoon van €1300,- en dan hang je er zo’n prutsartikelen aan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Serena schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:48:
[...]

Goedkoop is duurkoop.
Dan heb je een telefoon van €1300,- en dan hang je er zo’n prutsartikelen aan…
Had het kunnen verwachten.... het commentaar bedoel ik

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-07 07:48
bing69 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 08:30:
[...]

De mijne werkt prima. Moet nog wel even de laadsnelheid testen met de Amperes app.
Enige wat ik nu tot mijn spijt bemerk is dat elke keer na het vastklikken van de magsafe lader, de bug zich voordoet met het harde tikgeluid ipv de zachte klik bij het uitschakelen van het scherm. Dezelfde bug als bij het bevestigen van een Apple leather case. Dus in dat opzicht gedraagt deze lader zich ook precies als de originele magsafe lader 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Of-Aaargh op 15-12-2020 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
evdakker schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:03:
[...]

De mijne werkt prima. Moet nog wel even de laadsnelheid testen met de Amperes app.
Enige wat ik nu tot mijn spijt bemerk is dat elke keer na het vastklikken van de magsafe lader, de bug met het harde tikgeluid ipv de zachte klik komt. Dezelfde bug als bij het bevestigen van de Apple leather case. Dus in dat opzicht gedraagt deze lader zich ook precies als de originele magsafe lader 8)7
Van die bug heb ik nooit last gehad, mijn autolader werkt wel uit de kunst. Het zou natuurlijk ook nog mijn lader met usb-c aansluiting kunnen liggen. Heb deze er speciaal (Action) voor aangeschaft. Volgens de verpakking zou het een 45 watt lader moeten zijn. Zie foto...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uow-EbAM6Nz7p6pj4aH0hiHyb_U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dkmCAngqs5MzWpSPRffoEDI0.jpg?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Zojuist de Apple Leather case ingebruik genomen voor mijn iPhone 12. Lang over getwijfeld maar wederom het geld weer waard. Pasvorm en knoppen zijn echt subliem. Ik had hem eerder moeten aanschaffen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-07 13:15

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Binnenkort mag ik ook mijn iPhone 12 ontvangen :)

Qua hoesje heb ik eigenlijk altijd een sleeve, maar het valt mij op dat deze veel minder gemaakt lijken te worden dan voor oudere iPhone's.

Het leren Apple hoesje in baltisch blauw of California Poppy lijkt me erg mooi. Ik heb alleen helemaal geen ervaring met screen protectors, aangezien dit wel een must is lijkt me.

Wat voor type screenprotector raden jullie aan om zelf aan te brengen? Of kan ik het beter laten doen? (Wellicht wat lastig met de huidige corona ontwikkelingen.)

[ Voor 9% gewijzigd door Roland_EM25 op 15-12-2020 17:48 ]

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
Roland_EM25 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:47:
Binnenkort mag ik ook mijn iPhone 12 ontvangen :)

Qua hoesje heb ik eigenlijk altijd een sleeve, maar het valt mij op dat deze veel minder gemaakt lijken te worden dan voor oudere iPhone's.

Het leren Apple hoesje in baltisch blauw of California Poppy lijkt me erg mooi. Ik heb alleen helemaal geen ervaring met screen protectors, aangezien dit wel een must is lijkt me.

Wat voor type screenprotector raden jullie aan om zelf aan te brengen? Of kan ik het beter laten doen? (Wellicht wat lastig met de huidige corona ontwikkelingen.)
Ik heb de Poppy case, hele gave kleur in combi met het blauw van mijn Pro Max.
Ik heb deze protector, vond hem ideaal om te bevestigen, echt binnen 1 minuut gebeurd en zit snoerstrak.
Bestaat als het goed is voor alle modellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-07 13:15

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Serena schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:52:
[...]

Ik heb de Poppy case, hele gave kleur in combi met het blauw van mijn Pro Max.
Ik heb deze protector, vond hem ideaal om te bevestigen, echt binnen 1 minuut gebeurd en zit snoerstrak.
Bestaat als het goed is voor alle modellen.
Dank voor je reactie!
Ziet er goed uit deze screen protector, zojuist besteld (voor de iPhone 12 dan ;) )

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb deze draadloze lader gekocht. https://www.amazon.de/-/n...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Vind het een erg chill ding, Aangesloten op een anker lader laadt de 12 mini prima op. Alleen nog s'nachts gedaan, dus of het echt snel is weet ik niet. Hij plakt wel lekker vast en heeft een usb-c en met verloop usb-a aansluiting en een kabel die een bruikbare lengte heeft van 1,5m

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik heb onderstaande draadloze lader gekocht voor bij mijn thuiswerkplek:

https://www.ikea.com/nl/n...e-oplader-zwart-40447051/

Met:

https://www.ikea.com/nl/n...oer-donkergrijs-10483861/

En:

https://www.ikea.com/nl/n...2-usb-poort-wit-90280826/

Voornamelijk om mijn AirPods op te laden. M’n iPhone 12 zingt de dag met gemak uit maar het is toch lekker als er eentje ligt. Had een stekkertje liggen maar ik vind draadloos opladen echt de bomb. Zo makkelijk om even op te pakken en weer terug te leggen.

©2004

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Serena
hk12nl schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 22:14:
Ik heb onderstaande draadloze lader gekocht voor bij mijn thuiswerkplek:

https://www.ikea.com/nl/n...e-oplader-zwart-40447051/

Met:

https://www.ikea.com/nl/n...oer-donkergrijs-10483861/

En:

https://www.ikea.com/nl/n...2-usb-poort-wit-90280826/

Voornamelijk om mijn AirPods op te laden. M’n iPhone 12 zingt de dag met gemak uit maar het is toch lekker als er eentje ligt. Had een stekkertje liggen maar ik vind draadloos opladen echt de bomb. Zo makkelijk om even op te pakken en weer terug te leggen.
Gooi die eerste maar meteen weg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JarQUNt5v--NdYzmwCHH2ScipL0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A01lDMoIa1OzKx9lEC1IuAXS.jpg?f=fotoalbum_large

Bijna de afdeling op het werk in de fik gezet. Ikea deed er weinig mee. Gaven de schuld aan mijn lader. Gewoon een standaard Samsung lader en hun eigen usb-c kabel. Volgens de handleiding zou die zelf het wattage beperken. Niet dus. Ik zag het ding toevallig in de fik vliegen. Was net op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
Na een eeuwigheid heb ik die nudient ook binnen. De case is mooi maar voelt niet zo fijn aan vindt ik. Apart materiaal.. en het pakt vuil en vet snel op en blijft plakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Serena schreef op woensdag 16 december 2020 @ 00:01:
[...]

[Afbeelding]

Bijna de afdeling op het werk in de fik gezet. Ikea deed er weinig mee. Gaven de schuld aan mijn lader. Gewoon een standaard Samsung lader en hun eigen usb-c kabel. Volgens de handleiding zou die zelf het wattage beperken. Niet dus. Ik zag het ding toevallig in de fik vliegen. Was net op tijd.
Thx voor de tip. Ik hou hem even in de gaten!

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

[...]

[Afbeelding]

wow dat is wel ernstig!

This is the Way.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

[Afbeelding]

Had wel aan het licht gekomen als dit een echt probleem was geweest, dus "gooi maar weg" lijkt mij wat voorbarig.

Gewoon een defecte unit zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Donstil schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:41:
[...]

Had wel aan het licht gekomen als dit een echt probleem was geweest, dus "gooi maar weg" lijkt mij wat voorbarig.

Gewoon een defecte unit zou je zeggen.
Ik heb de tweede die ik thuis had liggen in een la gesmeten. Ik hoef geen testpersoon meer te zijn…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Serena schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:05:
[...]

Ik heb de tweede die ik thuis had liggen in een la gesmeten. Ik hoef geen testpersoon meer te zijn…
Nou dat zal allemaal wel meevallen schat ik zo in, dat was mijn punt een beetje.
Al zou ik in jou geval hetzelfde gedaan hebben, althans ik had ze in de eerste instantie al niet gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heeft iemand hier de Apple Leather Sleeve en kan die misschien aangeven of je met iOS 14.3 inmiddels wél oproepen kunt aannemen terwijl het toestel nog in de sleeve zit? Anders snap ik die cutout bij de front speaker niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 16:40
[...]

[Afbeelding]

Ik heb er 2 van liggen, ongebruikt, en die gaan ook linea recta weer terug naar de Ikea.
Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste