Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 17:02
Gunth schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:43:
[...]

Mss leuk alternatief maar heb toch meer vertrouwen in het origineel.
Kost wel 3m zoveel maar deze word verzonden door 1 of andere chinees.
Uiteindelijk zitten er soms belangerijke passen in.
Zal wel uit China komen dit product. Zou hier inderdaad niet te blij van worden. Vraag mij oprecht af of dit je pasjes voldoende beschermd tegen magnetische invloeden op je (bank)pasjes.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 02:55
Alekz87 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:53:
[...]

Zal wel uit China komen dit product. Zou hier inderdaad niet te blij van worden. Vraag mij oprecht af of dit je pasjes voldoende beschermd tegen magnetische invloeden op je (bank)pasjes.
De pashouders van Apple beschermen ook niet en dat is ook niet nodig: de chips op je passen zijn niet of nauwelijks gevoelig voor magnetische invloeden. Anders zouden de magneten die in de nieuwe iPhones zijn ingebouwd ook een probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:46
Fordman schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:00:
Misschien een leuk alternatief voor de originele:

Luxe magnetische kaart houder for de iPhone 12 Pro Max en 12 Mini https://www.amazon.nl/dp/...cp_api_fabc_Y2-QFb1NXWYQV
Precies dezelfde vind je voor minder als de helft via AliExpress. Ik vermoed dat je ongeveer dezelfde levertijd hebt als de link hierboven.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Pixelz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:00:
[...]

De pashouders van Apple beschermen ook niet en dat is ook niet nodig: de chips op je passen zijn niet of nauwelijks gevoelig voor magnetische invloeden. Anders zouden de magneten die in de nieuwe iPhones zijn ingebouwd ook een probleem zijn.
Weet je dit heel zeker?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 22:32

Nyana

Who?!

Pixelz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:00:
[...]

Die van Apple zijn wel magnetisch afgeschermd.
Check de review van zollotech maar.

6:35

De chip is niet gevoelig maar de magneetstrip wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Nyana op 11-11-2020 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:10
Ik heb de transparante Apple Case teruggestuurd.
Veel te glad en de knoppen zijn niet in te drukken.

Ik heb nu de lederen besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKnoodle
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 12:37
DaFreakR schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:12:
Heeft iemand de Caudabe Sheath al binnen? Ben benieuwd naar de ervaringen!
Heb die van mij gisteren ontvangen maar ben niet tevreden. De zijkanten sluiten niet goed aan. Heb dit gemeld en ondertussen een mail gekregen van Caudabe dat de eerste batch dit probleem heeft. Krijg kosteloos een nieuwe toegestuurd. Wel weer 2 weken wachten, maar wel netjes opgelost. 👌
Thanks for reaching out! After getting our hands on the actual iPhone 12, our engineering team has discovered that a batch of the Sheaths for the 12 was manufactured a fraction of a millimeter smaller than the other Sheaths, which leads to a very slight fit issue. This can sometimes happen during a new generation of iPhones where the shape changes dramatically (as it did this year). In any event, we're making another batch now that completely resolves the issue, and those should be ready within the next week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:23
Iemand ervaring met het leren hoesje van decoded? Of andere leren optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 12:05
Fromz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:01:
Vriend van mij heeft er een, de bookcase versie. Ze zijn behoorlijk zwaar. In zijn geval zit er ook een magneet in omdat de case uit 2 delen bestaat. Hij stapt over op een bumper met screenprotector omdat hij het echt bijna een bijbel vindt worden, ook qua gewicht. Ik heb m zelf ook in m’n handen gehad met zijn 11 pro Max en ik vind het geheel echt véél te zwaar.

Kwaliteit is wel goed in orde overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door erickov op 11-11-2020 22:35 ]

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:48
Fromz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:01:
Ik heb deze voor de iPhone Mini binnen. Vrijdag kijken hoe die past. Eerste indruk: voelt prettig aan, voelt als echt leer, afwerking lijkt prima, geur een beetje chemisch... En heel licht van gewicht.
Voor de helft van de prijs van het officiële Apple hoesje wil ik het wel proberen.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 18:47
@Fromz
Thomas312 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 22:10:
Gisteren iPhone 12 gekocht, vandaag opgehaald in de Apple store.
Gistermiddag even verdiept in hoesjes en screenprotectors. Hier een kleine uiteenzetting. Moet er wel bij zeggen dat ik niet de meest kritische persoon ben wat dit betreft. Goede bescherming = goed. Of iets dan 100% perfect zit boeit mij wat minder.

Spigen GlastR iPhone 12 Pro / IPhone 12 glazen screenprotector:
Getwijfeld tussen de screenprotector van Belkin en deze. Ik was in de veronderstelling dat beide producten een “plaatsing tool” bevatte, zodoende voor de goedkoopste van de 2 gekozen, bovengenoemde Spigen. Bij ontvangst bleek dat deze geen “tool” bevatte, maar 2 plastic lipjes aan de voor en achterkant om de protector uit te lijnen. Na poging 3 zit ie goed genoeg. 100% tevreden ben ik niet, voor het mooie moest ie nog iets naar beneden. Dit valt echter een paar uur later niet meer op. Volgende keer voor die van Belkin gaan dus.

Decoded Leather Backcover iPhone 12 Pro / 12 hoesje Zwart:
Ben zelf fan van leren hoesjes, maar door de te verwachten prijzen van Apple heb ik besloten te gaan voor een (veel) goedkoper alternatief. Hartstikke tevreden met dit hoesje. Bij het aanbrengen leek ie niet goed vast te zitten. Echter zit ie vast als ie op z’n plek zit. Zeker een aanrader. Ben een beetje verbaasd dat ik niet meer gelezen heb over dit hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
https://www.amazon.nl/gp/...ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1

Ik heb deze vanavond besteld.
Komt morgen binnen.

Had er eentje via Ali besteld voor de 12 Pro Max maar een non-Max ontvangen.
Eens kijken of er iemand in mijn vriendenkring is die nog een goedkoop Chinese case wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:17
evdakker schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:55:
[...]

Ik heb deze voor de iPhone Mini binnen. Vrijdag kijken hoe die past. Eerste indruk: voelt prettig aan, voelt als echt leer, afwerking lijkt prima, geur een beetje chemisch... En heel licht van gewicht.
Voor de helft van de prijs van het officiële Apple hoesje wil ik het wel proberen.
En nog véél belangrijker: open onderkant voor het sliden. Ik ga deze er ook bij bijbestellen en dan maak ik een keus. Heb nu originele Apple case liggen.

EDIT:
Bestel rechtstreeks bij Decoded en voeg code SHERLOCK15 in voor 15% korting, want dan kost ie maar € 33,15.

[ Voor 8% gewijzigd door Redondo1982 op 11-11-2020 23:31 ]

I don't have dreams, I have goals!!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12:46
tot wanneer kan je Apple care kopen na ontvangst?

• HKnoodle
Redondo1982 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:17:
[...]

En nog véél belangrijker: open onderkant voor het sliden. Ik ga deze er ook bij bijbestellen en dan maak ik een keus. Heb nu originele Apple case liggen.

EDIT:
Bestel rechtstreeks bij Decoded en voeg code SHERLOCK15 in voor 15% korting, want dan kost ie maar € 33,15.
Bedankt voor de korting, heb gelijk de Split Black besteld. :)
Begrijp alleen niet wat er zo belangrijk aan een open onderkant is? Heb nu een originele Apple case en heb er geen problemen mee.

• Fromz
[...]

EDIT:
Zelfde gedaan met bovenstaande code!

• Vanishd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
HKnoodle schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:51:
[...]

Bedankt voor de korting, heb gelijk de Split Black besteld. :)
Begrijp alleen niet wat er zo belangrijk aan een open onderkant is? Heb nu een originele Apple case en heb er geen problemen mee.
Ik begrijp niet hoe men deftig kan swipen zonder open onderkant. Sinds de X gebruik ik hoesjes met een open onderkant, gezien ik anders steeds over die rand zit te schuren bij het naar omhoog swipen. Daarom begrijp ik ook niet waarom men bij  dit gewijzigd heeft en enkel de clear nog een open onderkant heeft. Die heb ik nu, maar het zou leuk geweest zijn moest ik bij de originele cases nog wat keuze in kleur gehad hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:44
Vanishd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:58:
[...]

Ik begrijp niet hoe men deftig kan swipen zonder open onderkant. Sinds de X gebruik ik hoesjes met een open onderkant, gezien ik anders steeds over die rand zit te schuren bij het naar omhoog swipen. Daarom begrijp ik ook niet waarom men bij  dit gewijzigd heeft en enkel de clear nog een open onderkant heeft. Die heb ik nu, maar het zou leuk geweest zijn moest ik bij de originele cases nog wat keuze in kleur gehad hebben.
Je hoef toch niet helemaal van onderaf te swipen? Als je een halve cm boven de onderkant begint met swipen doet hij het ook prima. :) Ik heb dus hier ook helemaal geen last van met een case. Uiteraard is dit voor iedereen verschillend, dit is puur mijn ervaring.

©2004

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:58
Ik heb de Gele Nudient hoesje besteld voor de 12 mini. Baal alleen dat dat de levering lang duurt. Sinds afgelopen vrijdag is de status niet veranderd.

Zie hier onder:

02.11.2020 Shipment information uploaded to Deutsche Post
05.11.2020 Item received at Deutsche Post Mailterminal
06.11.2020 Departure to destination country

Hoe lang was het hoesje bij jullie onderweg?

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
İk heb 2 weken geleden besteld bij nudient, vandaag maar eens weer de track and trace gecheckt, hebben ze de status gewijzigd naar:

The item was returned and delivered to the sender on 11.11.2020.

Weet niet eens op wie ik boos mag zijn DHL of nudient haha. Van mij zelf weet ik zeker dat ik alle gegevens correct heb vermeld.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:46

RnB

Ik had beter eerst dit topic moeten lezen voordat ik de Belkin Ultraglass screenprotector voor mijn 12 Pro Max had besteld... :+

Ik heb een hekel aan non-edge-to-edge screenprotectors (waarom maken ze dit in godsnaam??) en bij het zien van een Youtube unboxing van de Belkin Ultraglass voor de 12 (Pro), zie ik dat deze niet edge-to-edge is.

Dit topic erbij gehaald en gezocht op Belkin en ja hoor... het werd hier ook al gezegd.

Ik krijg het pakketje vandaag binnen, die gaat dus gelijk retour.

Iemand tips voor een edge-to-edge screenprotector voor een 12 Pro Max?

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:04
[...]

EDIT:
Jeetje. Dat geld voor TPU.
Ik kende decoded vooral van hun leer. Wist niet dat ze nu ook TPU verkopen.
Overigens niet echt te spreken over de kwaliteit van het leer van de hoezen van decoded. Toch erg snel lelijk tov bijv de hoezen van dbramante.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:17
Sinan10 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:40:
tot wanneer kan je Apple care kopen na ontvangst?
90 dagen

60 dagen

[ Voor 5% gewijzigd door Azmodann op 12-11-2020 13:39 . Reden: foutieve info van mij , verbetering van @_Bailey_ ]

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
Nergenss schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:52:
İk heb 2 weken geleden besteld bij nudient, vandaag maar eens weer de track and trace gecheckt, hebben ze de status gewijzigd naar:

Weet niet eens op wie ik boos mag zijn DHL of nudient haha. Van mij zelf weet ik zeker dat ik alle gegevens correct heb vermeld.
Bij mij 2 keer binnen een week geleverd!
nope.

binnen 60 dagen na aanschaf.

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 12-11-2020 11:59 ]

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
WouterL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:19:
[...]

Overigens niet echt te spreken over de kwaliteit van het leer van de hoezen van decoded. Toch erg snel lelijk tov bijv de hoezen van dbramante.
Dat is ook leer. Lijkt me dat de cases van Apple zelf ook een kern van 'een' plastic hebben, alleen zetten ze daar niet op de site wat het is. Heb zowel met Apple als Decoded inconsistenties in de afwerking ervaren. Decoded is voor mij het eerste alternatief waar ik een leren hoesje zou kopen als die van Apple niet beschikbaar is of niet bevalt. De prijs/kwaliteit is over het algemeen goed op orde, ze doen de knopjes 'goed' en de hoesjes waren soms een stuk dunner dan de alternatieven.

• WouterL
epoman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:59:
[...]

Dat is ook leer. Lijkt me dat de cases van Apple zelf ook een kern van 'een' plastic hebben, alleen zetten ze daar niet op de site wat het is. Heb zowel met Apple als Decoded inconsistenties in de afwerking ervaren. Decoded is voor mij het eerste alternatief waar ik een leren hoesje zou kopen als die van Apple niet beschikbaar is of niet bevalt. De prijs/kwaliteit is over het algemeen goed op orde, ze doen de knopjes 'goed' en de hoesjes waren soms een stuk dunner dan de alternatieven.
Sinds wanneer is tpu leer? Tpu is kunststof. Dat er ook plastic in de Apple hoezen zit ontkent niemand.

• epoman
  • Niet online
WouterL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:02:
[...]

Sinds wanneer is tpu leer? Tpu is kunststof. Dat er ook plastic in de Apple hoezen zit ontkent niemand.
Van de site: "Incredibly thin and light yet seriously protective, the Back Cover Black for iPhone 12 Mini is handmade from premium full-grain leather from the leather masters at ECCO Leather. The Back Cover protects your iPhone from scratches and dust, while the 1mm raised bezel helps protect your screen. Made from high grade impact resistant TPU the Back Cover protects your iPhone from bumps and falls."

• WouterL
epoman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:11:
[...]

Van de site: "Incredibly thin and light yet seriously protective, the Back Cover Black for iPhone 12 Mini is handmade from premium full-grain leather from the leather masters at ECCO Leather. The Back Cover protects your iPhone from scratches and dust, while the 1mm raised bezel helps protect your screen. Made from high grade impact resistant TPU the Back Cover protects your iPhone from bumps and falls."
Een vrij verwarrende beschrijving dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erickov
RnB schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:11:
Ik had beter eerst dit topic moeten lezen voordat ik de Belkin Ultraglass screenprotector voor mijn 12 Pro Max had besteld... :+

Ik heb een hekel aan non-edge-to-edge screenprotectors (waarom maken ze dit in godsnaam??) en bij het zien van een Youtube unboxing van de Belkin Ultraglass voor de 12 (Pro), zie ik dat deze niet edge-to-edge is.

Dit topic erbij gehaald en gezocht op Belkin en ja hoor... het werd hier ook al gezegd.

De spigen glass tr align master :)

https://www.appelhoes.nl/...looYjt2ruCHhoCOvUQAvD_BwE

[ Voor 17% gewijzigd door erickov op 12-11-2020 12:38 ]

• epoman
  • Niet online
WouterL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:35:
[...]

Een vrij verwarrende beschrijving dus.
Ze willen blijkbaar completer zijn dan strikt noodzakelijk. Ik had die zin over TPU daar vermoedelijk ook weggelaten.

• Redondo1982
WouterL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:19:
[...]

Is het niet allemaal TPU met daaroverheen een leder-laagje? Je moet toch ergens met een mal beginnen denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Redondo1982 op 12-11-2020 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:17
_Bailey_ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:58:
[...]

nope.

binnen 60 dagen na aanschaf.
Je hebt helemaal gelijk.
Ik verwisselde het met die 90 dagen support. 8)7

• MrBeestje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 01:41
Ben van plan om Spigen glas en hoes te bestellen van Amazon.
Meer mensen die dit eenvoudig als gebruik ervaren?
https://www.amazon.de/Spi...en&qid=1605185154&sr=8-12

Daarnaast twijfel ik over het hoesje, wil wel m’n telefoon heel hebben na een val en ik vind Spigen daar wel betrouwbaar
Zouden jullie voor de normale(wat dikkere) kiezen of de dunnere.
Dun is natuurlijk mooier maar wil niet dat die na een van al breekt :p
Dunnere variant:

Dikkere variant:

Edit:
Deze is ook wel sexy met pacific blue

[ Voor 31% gewijzigd door MrBeestje op 12-11-2020 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:25

Ik heb er twee besteld van UTection via Amazon. Is net als de Spigen met een frame zodat je 'm er gemakkelijk op plakt. Kost 15 euro voor twee. Heb 'm even bekeken maar het ziet er wel kwalitatief goed uit. Ga 'm er morgen op plakken. :)

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:26
Nergenss schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:52:

Voor mij de eerste, en tevens laatste keer dat ik bij Nudient iets heb gekocht...

Vrijdag 6 November zwart hoesje voor de iPhone 12 besteld (op voorraad).
Vandaag nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen, dus ga er vanuit dat de bestelling nog moet worden vestuurd.
Dus maar eens een mailtje gestuurd naar Customer Service, dit is de autoreply:

"We have received your request with id (36xxx) and you will get an answer from our support staff within 48h.
Right now we have a few days delay due to some support staff being sick, we are really sorry for this!
Our support is open Monday to Friday.
All questions will be answered in chronological order, please only send one email for the quickest possible reply.
Have a good day :)"

Dit, plus het feit dat op de website vermeld staat dat alle leveringen al een vertraging van 1-3 dagen hebben doet mij geloven dat ze de back office en logistiek niet echt op order hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door paul-s83 op 12-11-2020 14:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erickov
mrbeastnl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:47:
Ben van plan om Spigen glas en hoes te bestellen van Amazon.
Meer mensen die dit eenvoudig als gebruik ervaren?

Daarnaast twijfel ik over het hoesje, wil wel m’n telefoon heel hebben na een val en ik vind Spigen daar wel betrouwbaar
Zouden jullie voor de normale(wat dikkere) kiezen of de dunnere.
Dun is natuurlijk mooier maar wil niet dat die na een van al breekt :p
Dunnere variant:

Dikkere variant:

Edit:
Deze is ook wel sexy met pacific blue
Ik heb zelf de spigen Neo Hybrid gekozen samen met de spigen edge to edge. Las goede reviews. Heb m ook al in huis en ziet er goed uit verder. Morgen met tel. Erin en dan weten we meer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:08

Deze heb ik maar dan voor de iPhone 12.
Zelfs nog een euro goedkoper ook en bedekt het hele scherm. Face ID werkt ook gewoon hiermee.

https://www.amazon.nl/dp/...p_api_fabt1_YBtRFb929SYGZ

[ Voor 9% gewijzigd door nemmiesis29 op 12-11-2020 14:26 ]

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 11:35
Is de leren case (Baltic Blue) voor de 12 pro alleen maar bij apple zelf te koop? Ik zoek me scheel, maar kan hem verder nergens anders vinden.

edit: nevermind. Gevonden op Amazon.

[ Voor 12% gewijzigd door kadoendra op 12-11-2020 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBeestje
erickov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:22:
[...]

Ik heb zelf de spigen Neo Hybrid gekozen samen met de spigen edge to edge. Las goede reviews. Heb m ook al in huis en ziet er goed uit verder. Morgen met tel. Erin en dan weten we meer :)
Nice! Denk dat ik dan ook maar voor edge to edge ga.
Ben benieuwd naar je looks morgen, alvast veel plezier :)

Als ik het zo lees denk ik dat je een Pro Max hebt besteld? In welke kleur?

• erickov
mrbeastnl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:38:
[...]

Nice! Denk dat ik dan ook maar voor edge to edge ga.
Ben benieuwd naar je looks morgen, alvast veel plezier :)

Als ik het zo lees denk ik dat je een Pro Max hebt besteld? In welke kleur?
Klopt. De pro Max in graphiet :) Die neo hybrid is zelf ook gun metal grijs, dus dat past mooi samen :)

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
mijn spigen case laat los. Eerst nudient nu dit. 3 maal scheepsrecht, ik ga nu voor de baltic blue leather case van Apple zelf. Fingers crossed, dat deze wel goed mag zijn.

• Infinity88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-07 22:48
Ik heb momenteel een spigen liquid air case rond mijn iphone 8. Deze heeft een patroon "ingebrand" op de achterkant in het glas. Lijkt wel alsof er olie ofzo van de case in het glas getrokken is. Het is ook niet mogelijk om het weg te poetsen. Ook aan de speakers aan de randen is er stof tussen gekomen waardoor er stukjes uit het aluminium zijn gekomen. Nu na 3 jaar lijkt de case ook losser te zitten, de iphone kan ik een kleine beetje bewegen in de case.

Daarom heb ik nu eens een apple case besteld voor mijn iphone 12. Hopend dat het stof aan de binnenkant de achterkant wat meer beschermd en het aluminium langs de openingen. Geen spigen case meer voor mij.

Ook een Spigen glass Tr screenprotector besteld via amazon.de. Daar was ik wel tevreden over met mijn iphone 8. Volgens mobileReviewsEh zou het bij de top horen (voor de SE maar waarschijnlijk hetzelfde glas als voor de 12) YouTube: Top 5 Screen Protectors for the iPhone SE (2020)
Ik had geen zin om super lang te wachten op de flolab protector.

• erickov
Infinity88 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:03:
Ik heb momenteel een spigen liquid air case rond mijn iphone 8. Deze heeft een patroon "ingebrand" op de achterkant in het glas. Lijkt wel alsof er olie ofzo van de case in het glas getrokken is. Het is ook niet mogelijk om het weg te poetsen. Ook aan de speakers aan de randen is er stof tussen gekomen waardoor er stukjes uit het aluminium zijn gekomen. Nu na 3 jaar lijkt de case ook losser te zitten, de iphone kan ik een kleine beetje bewegen in de case.

Daarom heb ik nu eens een apple case besteld voor mijn iphone 12. Hopend dat het stof aan de binnenkant de achterkant wat meer beschermd en het aluminium langs de openingen. Geen spigen case meer voor mij.

Ook een Spigen glass Tr screenprotector besteld via amazon.de. Daar was ik wel tevreden over met mijn iphone 8. Volgens mobileReviewsEh zou het bij de top horen (voor de SE maar waarschijnlijk hetzelfde glas als voor de 12) YouTube: Top 5 Screen Protectors for the iPhone SE (2020)
Je bent echt de eerste die ik lees met bovenstaande verhaal. Glas is niet echt poreus, heb je geprobeerd achterkant schoon te maken met spiritus? Aluminium stukjes die afbreken door een zachte rubber rand vind ik ook vrij dubieus. Weet je zeker dat je hem niet een paar keer hebt laten vallen?

Edit:
Lees net dat het idd vrij regelmatig voorkomt Met tpu cases. Regelmatig schoonmaken wordt geadviseerd. Je kan op de achterkant ook een protector doen.

[ Voor 5% gewijzigd door erickov op 12-11-2020 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Infinity88 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:03:

Die afdruk van de case had ik ook op mijn samsung 10 op het glas. Was niet makkelijk weg te poetsen maar uiteindelijk gewoon weggekregen met een alcoholdoekje en goed poetsen.
En die "stukjes"(deukjes) krijg je inderdaad bij normaal gebruik, broekzak in en uit etc. Nadeel van het "zachte" aluminium, had het ook op mijn iphone 5 destijds.
Als je dat niet wilt moet je een case nemen met dikke goed sluitende randen maar dan wordt het weer allemaal vrij dik/bulky.
Of een iphone 12 pro met stainless steel nemen.

• MrBeestje
Knoop nog niet weten door te hakken, ik ga meerdere bestellen en er eentje terugsturen, waaronder de genoemde neo hybrid hierboven :)

Mensen ervaring met terugsturen van Amazon producten?

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
mrbeastnl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:34:
Knoop nog niet weten door te hakken, ik ga meerdere bestellen en er eentje terugsturen, waaronder de genoemde neo hybrid hierboven :)

Mensen ervaring met terugsturen van Amazon producten?
Ja, 3 jaar geleden heb ik een USB-C lader + kabel van Anker terug moeten sturen omdat deze niet goed werkten icm mijn MacBook. Ik kreeg m'n geld gewoon terug.

• wessen1
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15:53
Leren Apple hoesjes staan op Amazon voor €60.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:58
wessen1 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:36:
Leren Apple hoesjes staan op Amazon voor €60.
NL? DE? Ik zal wel blind zijn maar zie ze op beide niet staan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C.QL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:19
nemmiesis29 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:24:
[...]

Deze heb ik maar dan voor de iPhone 12.
Zelfs nog een euro goedkoper ook en bedekt het hele scherm. Face ID werkt ook gewoon hiermee.

https://www.amazon.nl/dp/...p_api_fabt1_YBtRFb929SYGZ
Damn it, had deze nog al eens voorbij zien komen, maar ze verzenden niet naar België.
Leveren op een Nederlands PostNL punt kan niet met Amazon zeker? ;)

Erover gekeken op de Duitse... Daar dus wel, en nog goedkoper ook!

[ Voor 18% gewijzigd door C.QL op 12-11-2020 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:50
[verwijderd]

[ Voor 98% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinity88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-07 22:48
erickov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:24:
[...]

Je bent echt de eerste die ik lees met bovenstaande verhaal. Glas is niet echt poreus, heb je geprobeerd achterkant schoon te maken met spiritus? Aluminium stukjes die afbreken door een zachte rubber rand vind ik ook vrij dubieus. Weet je zeker dat je hem niet een paar keer hebt laten vallen?

Edit:
Lees net dat het idd vrij regelmatig voorkomt Met tpu cases. Regelmatig schoonmaken wordt geadviseerd. Je kan op de achterkant ook een protector doen.
Zo ziet het er ongeveer uit : https://forums.macrumors....n-back-of-iphone.2014447/
Heb net eens met ontsmettingsgel geprobeerd, maar geen effect.

Het aluminium is beschadigd door harde stofstukjes die onder de case terecht gekomen zijn vermoed ik. Het is links en rechts van de speakeropeningen. Ik heb mijn iphone 12 nog niet, anders trok ik er een foto van. De case heeft er vanaf het begin tot nu rond gezeten.

Ik ben benieuwd naar de apple case. Ik heb ook een rhinoshield case gehad rond mijn galaxy S7 maar die case vond ik te bulky (wel super beschermd).
Mar.tin schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:14:
[...]

Gewoon elke paar dagen / week ff telefoon uit t hoesje en een sopje erdoor, scheelt een heuleboel.
Dat kan niet de bedoeling zijn toch? :D Als het hoesje perfect past verwacht ik niet dat er nog stof of ander vuil naar binnen komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Infinity88 op 13-11-2020 00:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:50
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Infinity88 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:17:
[...]

Dat kan niet de bedoeling zijn toch? :D Als het hoesje perfect past verwacht ik niet dat er nog stof of ander vuil naar binnen komt.
Beetje naïef om dat te denken? Stof is net als water..Het kruipt waar het niet gaan kan. Ook ik haal 1x per week mijn telefoon uit de case om alles schoon te maken en ik heb alle cases weleens gehad. Van Apple, Caudabe, Sena, Ali, noem ze allemaal maar op. Werkelijk waar geen enkel plekje of krasje op mijn telefoons hierdoor. Kost je nog geen 2 minuten per week... :+

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Geen enkele normale case is volledig stofdicht. Hier iemand die elke dag/meermaals per week de case aanpast. Afhankelijk van werk of waar ik zin in heb. Maar altijd dat er wel wat zand of stof langs de randen op de iPhone zat.

Sinds ik de iPhone 12 pro heb, heb ik mijn iPhone X en alle cases aan mijn vriendin gegeven. Waren er toch meer als ik dacht. 8)7 (Meerendeel waren goedkopere van AliExpress) :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aBczGfOEHk_IRgGn66uP38NF4aE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/16xljveOfOMi3NYmgg6FluEv.jpg?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door TheKerremenke op 13-11-2020 08:00 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:48
remzor schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:00:
[...]

NL? DE? Ik zal wel blind zijn maar zie ze op beide niet staan..
Ik kan de leren Apple hoesjes ook niet vinden op Amazon.de of .nl. @wessen1, Linkje graag!

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Mijn lederen Apple Case is gisteren binnengekomen via Apple! Gewoon op voorraad. iPhone 12 Pro! Toch eens kijken of die dichte onderkant mij niet irriteert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
pdavie2311 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:12:
Mijn lederen Apple Case is gisteren binnengekomen via Apple! Gewoon op voorraad. iPhone 12 Pro! Toch eens kijken of die dichte onderkant mij niet irriteert..
Ik heb met 2 vorige leather cases gehad dat de powerknop slecht tot niet goed was in te drukken. Dit was vooral irritant als ik via Apple Pay wilde betalen. Ging dan 3-4x fout waardoor telkens m’n scherm lockt i.p.v. Applepay die opstart. Ook vond ik de cases erg snel “verkleuren” en helaas was dit niet gelijkmatig. Hierdoor leken het meer op vlekken. Benieuwd hoe dat met deze cases zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Alekz87 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:07:
[...]

Ik heb met 2 vorige leather cases gehad dat de powerknop slecht tot niet goed was in te drukken. Dit was vooral irritant als ik via Apple Pay wilde betalen. Ging dan 3-4x fout waardoor telkens m’n scherm lockt i.p.v. Applepay die opstart. Ook vond ik de cases erg snel “verkleuren” en helaas was dit niet gelijkmatig. Hierdoor leken het meer op vlekken. Benieuwd hoe dat met deze cases zal zijn.
Ok! De knoppen voelen bij deze case als heel soepel aan! Ook symmetrie bij uitsparingen klopt helemaal! Het blijft een natuurproduct, dit kan per case verschillen. In mijn geval dikke prima! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Laatst online: 20:54
Ik heb deze ook, super blij mee, ik had nog nooit een leren case van Apple gehad. Vind die knoppen er heel mooi en goed in verwerkt, zit mooi strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet precies of dit nou hier de bedoeling is of toch in het andere topic maar de Belkin site laat inmiddels even kort een prijs zien voor de 3-1 MagSafe lader.

€149,- dus dat valt “nog mee” gezien de wisselkoers normaal gesproken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_QO0e6a9ABkdevnRJWlcz-Q31jo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iqFbNuPijEIwiAhbkF7abqoK.jpg?f=fotoalbum_large

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-10 13:09
Snap dat het extra bescherming biedt, maar had toch liever onderkant gewoon open

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Jaymone schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:42:
[...]

Snap dat het extra bescherming biedt, maar had toch liever onderkant gewoon open
Idem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Koop GEEN Utection van Amazon. Deze screen protector is NIET case friendly, ook al zeggen ze van wel. Heb nu behoorlijk wat onthechting en bubbels op het scherm. Ziet er niet uit. Pure geldverspilling.

Ik ga dus een Spigen GlastR EZ Fit kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Jaymone schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:42:
[...]

Ja, dat is de reden dat ik de Decoded erbij heb besteld. Kan ik mooi even vergelijken, want die heeft namelijk wel de onderkant open itt de Apple Case. Bovendien de helft van de prijs tov de Apple Case.

[ Voor 6% gewijzigd door Redondo1982 op 13-11-2020 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-10 10:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Dennisweb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:58:
Koop GEEN Utection van Amazon. Deze screen protector is NIET case friendly, ook al zeggen ze van wel. Heb nu behoorlijk wat onthechting en bubbels op het scherm. Ziet er niet uit. Pure geldverspilling.

Ik ga dus een Spigen GlastR EZ Fit kopen. :)
Die heb ik hier ook klaar liggen voor als mijn 12 arriveert. Inclusief Spigen hoesje. Heb ik al 5 of 6 telefoons een hoesje van en is altijd goed bevallen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Kuusj schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:04:
[...]

Die heb ik hier ook klaar liggen voor als mijn 12 arriveert. Inclusief Spigen hoesje. Heb ik al 5 of 6 telefoons een hoesje van en is altijd goed bevallen.
Het ligt niet aan het hoesje, maar aan de screenprotector. Ze zijn niet zo casefriendly als ze beweren en daardoor wippen ze omhoog als je er een hoesje om doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Redondo1982 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:59:
[...]

Ja, dat is de reden dat ik de Decoded erbij heb besteld. Kan ik mooi even vergelijken, want die heeft namelijk wel de onderkant open itt de Apple Case. Bovendien de helft van de prijs tov de Apple Case.
Snap ik.
Ook zo minimalistisch als die van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Laatst online: 20:54
Ik was ook sceptisch over het kleine randje dat door de gesloten onderkant ontstaat maar heb er persoonlijk helemaal geen last van na een paar dagen (heb hem vanaf dag 1) en vind het visueel mooier/rustiger dat het strak sluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Sluw schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:32:
Ik was ook sceptisch over het kleine randje dat door de gesloten onderkant ontstaat maar heb er persoonlijk helemaal geen last van na een paar dagen (heb hem vanaf dag 1) en vind het visueel mooier/rustiger dat het strak sluit.
Visueel vind ik het ook mooier/rustiger idd. Ik heb er ook geen last van maar vond met opening fijner swipen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Jaymone schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:22:
[...]

Snap ik.
Ook zo minimalistisch als die van Apple?
Zo te zien wel op de foto’s, maar moet hem nog binnen krijgen. Ik laat het weten zodra ik de combi binnen heb. Morgen komt al m’n Mini.

[ Voor 5% gewijzigd door Redondo1982 op 13-11-2020 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
RigolleM schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:16:
[...]

[Afbeelding]

Apple siliconenhoes en iPhone 12, plaats zat nog.

Edit: moest ff zoeken naar een Belkin kabel, dus...

[Afbeelding]
Ik heb hier een Belkin-kabel met stekker die niet past in de lederen MagSafe-hoes van de 12 Mini. Mogelijk zijn de stekkers over tijd veranderd, of de cutout in de cases voor de Mini is daadwerkelijk kleiner. O, well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Iemand een idee waar de originele iPhone Max leren hoes op voorraad is?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy1203
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-03-2021
Hallo. Een vraagje met screenprotector. Heb in al de jaren nooit zo een ding erop gezet. Raden jullie het nu aan om het toch te doen. Zoja wel is de beste in jullie ogen.
Alvast bedankt voor reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
@Willy1203 Geen idee welke de beste is. Kan wel als tip geven om dit na het douchen te doen. Dan is de badkamer volledig vochtig waardoor er minder stof in de lucht zit. Werkt altijd heel goed hier. Kunt ook gewoon even warm/heet water laten lopen. Flink dampen. Scheelt ook al. Zo doe ik het tenminste een paar keer per jaar. Gemiddeld verbruik ik een 2 a 3 screen protectors per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 23:05
Kuusj schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:04:
[...]

Welke heb jij? (een link?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-10 10:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

https://www.gsmpunt.nl/ho...2-12-pro-hoesje-mat-zwart
Zou zelf eens bij Amazon kijken, daar is hij voor een tientje minder te vinden 8)7 |:(

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Willy1203 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:45:
Hallo. Een vraagje met screenprotector. Heb in al de jaren nooit zo een ding erop gezet. Raden jullie het nu aan om het toch te doen. Zoja wel is de beste in jullie ogen.
Alvast bedankt voor reactie.
Als het niet om geld te doen is, dan gewoon naar de Amac rijden en de Belkin Ultraglass erop laten plakken. Vanaf vrijdag volgende week gaat het bij alle filialen weer gebeuren, want dat heb ik vanmiddag nog gevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
Geweldige protector, gisteren besteld en vandaag op mijn 12 kunnen plakken. Is echt edge to edge en supersimpel aan te brengen. 8)
Redondo1982 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:39:
[...]

Als het niet om geld te doen is, dan gewoon naar de Amac rijden en de Belkin Ultraglass erop laten plakken. Vanaf vrijdag volgende week gaat het bij alle filialen weer gebeuren, want dat heb ik vanmiddag nog gevraagd.
Dat heb ik met mijn laatste paar iPhones ook gedaan, vandaag geen spijt gehad dat ik een goedkopere oplossing heb gekozen, past perfect die Spigen protector.

Bij deze nog een foto van mijn zwarte 12 in de cypresgroen silcon case van Apple :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/qnV7cpb/DSC-08071.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door SteffenV op 13-11-2020 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
SteffenV schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:40:
[...]

Geweldige protector, gisteren besteld en vandaag op mijn 12 kunnen plakken. Is echt edge to edge en supersimpel aan te brengen. 8)

[...]

Dat heb ik met mijn laatste paar iPhones ook gedaan, vandaag geen spijt gehad dat ik een goedkopere oplossing heb gekozen, past perfect die Spigen protector.

Bij deze nog een foto van mijn zwarte 12 in de cypresgroen silcon case van Apple :)

[Afbeelding]
Als ik het goed begrijp past op de edge to edge protector ook nog een hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
Dennisweb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:50:
[...]

Als ik het goed begrijp past op de edge to edge protector ook nog een hoesje?
Jazeker, sluit perfect aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fromz
Wat is precies het voordeel of nadeel van een screenprotecter met of zonder de bovenste inkeping:

https://www.appelhoes.nl/...Ya7-ScHH1S1AaAoxOEALw_wcB

Vs

https://www.appelhoes.nl/...ni-glazen-screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Redondo1982 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:59:
[...]

Ik heb twee decoded hoesjes geprobeerd, bij allebei werkte de powerknop niet fijn. Wel jammer want ik heb ook liever een open onderkant.

Al denk ik wel dat ik aan de dichte onderkant van de Apple leather case kan wennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:36
Fromz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:11:
Wat is precies het voordeel of nadeel van een screenprotecter met of zonder de bovenste inkeping:

https://www.appelhoes.nl/...Ya7-ScHH1S1AaAoxOEALw_wcB

Vs

https://www.appelhoes.nl/...ni-glazen-screenprotector
Ik gebruik al jaren de fullscreen covers, ik kan me geen reden waarom zonder inkeping cover voordelen zou hebben.

Full cover : 100% bescherming en ziet er nog een beter uit ( je ziet de protector niet omdat het full screen is)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
SteffenV schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:40:
[...]

[...]

[Afbeelding]
Dankje! Ik heb ‘m ook maar besteld.

Ik kwam erachter dat er in het frame van UTection een fout zit. Het lijkt erop dat ze eruit van zijn gegaan dat de speaker hoger zit dan waar ‘ie echt zit. De screen protector zit namelijk te ver naar boven en te weinig naar onderen als je het frame gebruikt. Wat je dan krijgt is dat de uitsparing voor de speaker te hoog zit. Als je dan een hoesje gebruikt, drukt ‘ie tegen de bovenkant aan en krijg je onthechting.

Dus dan maar een Spigen. Ik had gewoon geld uit moeten geven in plaats van besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:27
refused81 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:47:
[...]
Ik gebruik al jaren de fullscreen covers, ik kan me geen reden waarom zonder inkeping cover voordelen zou hebben.
Sommige hoesjes zijn niet compatible met edge-to-edge screenprotectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
RigolleM schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:14:
[...]

Die van Apple zelf wel, als de screen protector niet helemaal tot aan de rand loopt, maar net een kleine marge heeft. Daar valt het hoesje dan omheen. Maar als je echt alle randen bedekt hebt, wordt het een probleempje inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:36
RigolleM schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:14:
[...]

Fair enough....
in mijn ervaring ging het altijd goed met alle Apple en Ali spul die ik heb gebruikt......

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:50
Viel me trouwens op dat bij de Leather case ik geen animatie zie als ik de pro Max erin druk, iemand anders ook gehad ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Vildhjarta schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:57:
Viel me trouwens op dat bij de Leather case ik geen animatie zie als ik de pro Max erin druk, iemand anders ook gehad ??
Telefoon even opnieuw opstarten. Dan doet ie dat wel. Heb ik ook eens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:50
TheKerremenke schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 06:47:
[...]

Telefoon even opnieuw opstarten. Dan doet ie dat wel. Heb ik ook eens gehad.
That did the trick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Gisteren tegelijk met mijn nieuwe telefoon ook de Mobiq - Premium Business Wallet iPhone 12 Mini 5.4 inch (Blauw) binnen gekregen. De zwarte binnenhouder is van stug material wat in ieder geval niet breekt, bolt wel een klein beetje uit maar niet storend. Het randje steekt een millimeter uit wat er voor zorgt dat als hij onverhoopt toch valt met het boekje open hij niet snel op glas valt. Toch ga ik voor de zekerheid wel een screenprotector er bij halen.

Het was een redelijk goedkoop hoesje dus ook geen hoge verwachtingen maar het materiaal voelt goed voor nepleer en er zitten geen foutjes zoals losse of dubbele draadjes van de bestikking aan. Knopjes drukken prima in, maar ik heb niet zo vaak problemen met de knopjes op andere hoesjes gehad. Kleur blauw is iets donkerder dan de telefoon.

Voldoet aan al mijn eisen. Voor 19 euro vind je niks beters denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NP5N7fX275NwmTBgYuy2J5FCUPQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g843krfekeLpVkigLSASfiCc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/beYQ2G-2l-x-F0tjaRTnV92M2N0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DEeVJ8b5kK64f4OZr7c1TcMt.jpg?f=fotoalbum_large

iOS developer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
BikkelZ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:05:
Gisteren tegelijk met mijn nieuwe telefoon ook de Mobiq - Premium Business Wallet iPhone 12 Mini 5.4 inch (Blauw) binnen gekregen. De zwarte binnenhouder is van stug material wat in ieder geval niet breekt, bolt wel een klein beetje uit maar niet storend. Het randje steekt een millimeter uit wat er voor zorgt dat als hij onverhoopt toch valt met het boekje open hij niet snel op glas valt. Toch ga ik voor de zekerheid wel een screenprotector er bij halen.

Het was een redelijk goedkoop hoesje dus ook geen hoge verwachtingen maar het materiaal voelt goed voor nepleer en er zitten geen foutjes zoals losse of dubbele draadjes van de bestikking aan. Knopjes drukken prima in, maar ik heb niet zo vaak problemen met de knopjes op andere hoesjes gehad. Kleur blauw is iets donkerder dan de telefoon.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Omdat de binnenhouder volgens jou van stug materiaal is, moet je screenprotector wat marge overhouden. Kies er dus één die niet de hele iPhone omsluit. Want dan heb je een grote kans dat de binnenhouder je screenprotector eraf drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 02-10 09:33
BikkelZ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:05:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Doe idd een screen protector er op, want je gaat op den duur geheid krasjes krijgen door je pasjes.

Samsung Flip 7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:27
@BikkelZ
Nu ziet het er uit als een cheap ass smartphone, heb nooit het concept van die flip covers begrepen... maar ja smaken verschillen gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:39
RigolleM schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:07:
@BikkelZ
Nu ziet het er uit als een cheap ass smartphone, heb nooit het concept van die flip covers begrepen... maar ja smaken verschillen gelukkig!
Al zou ik geld toekrijgen dan nog zou ik het niet gebruiken, in 1 hand klapt hij weer dicht, of je vouwt het dubbel en dan wipt je telefoon omhoog, bellen ziet er bizar uit, fotos maken is lastig want je hoesje gaat ervoor hangen etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 02-10 09:33
Mschrijver88 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:18:
[...]

Al zou ik geld toekrijgen dan nog zou ik het niet gebruiken, in 1 hand klapt hij weer dicht, of je vouwt het dubbel en dan wipt je telefoon omhoog, bellen ziet er bizar uit, fotos maken is lastig want je hoesje gaat ervoor hangen etc....
Gelukkig is iedereen verschillend, wat voor de een prettig is hoeft voor de ander niet zo te zijn. Mijn vrouw zweert ook bij die dingen, ik heb er ook niet veel mee. Ieder z’n ding zeg ik dan maar 🙂

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Heb bij de Mini een Nillkin Camshield die me qua concept wel aardig leek. Biedt voldoende grip en het schuifje 'werkt', maar ben niet zo gelukkig met de materiaalkeuze en pasvorm. Achterkant is groter dan de voorkant, loopt een beetje taps toe, waardoor er onnodige loze ruimte in zit. Rand zit enkel strak rond de hoeken maar bolt naar buiten langs alle zijkanten. Lijkt me op termijn een recept voor krassen door stof en zandkorrels.

Aanvulling: Na een paar dagen voelt het ongeveer hetzelfde als een goedkope Hema-case die ik ooit bij de 4s had. Geen goede herinneringen. Ook relatief bulky vergeleken met Apple leather cases. Met name de 'zachte' zijkanten (lucht/speling, je kunt er in knijpen) maken het 'iets voor de liefhebber'; veel alternatieven met lens cover aan de achterkant zijn er niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6i8cASMx-0-DYTszyZ_l6EeUxrg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/g6smf37QycoRv5tb0a7la5pl.jpg?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door epoman op 22-11-2020 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKnoodle
Ben blij met de Decoded Split Black. Kwaliteit is goed en ziet er mooi uit.

https://decodedbags.com/p...split-black-iphone-12-pro

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L5dG9DIA4Vgz1uA_nhohJfRiHVY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bV5Dtd5X8Rwxxl0FdMRpdwgP.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qc3dSCP9F3IPnuG7Aye85OWocXc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0iXi1qFUxOire9rRzfS4hFSX.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

RigolleM schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:07:
@BikkelZ
Voor het uiterlijk doe ik het niet natuurlijk. Ik heb de afgelopen twee jaar vijf keer gebroken glas aan de voor- en achterkanten van diverse telefoons gehad, zelfs met telefoons die een bumper case en screen protector hadden. Ik was het gewoon beu.

Bovendien vind ik het makkelijk dat ik zo weinig mogelijk spullen bij me hoef te hebben en zonder portemonnee is weer één ding minder.

Ik moet nog even aan de flap wennen maar dat moet ik ook aan Face ID.

iOS developer

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste