Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:27
X-GeaR schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:06:
De gele Nudient-case is ondertussen al helemaal verkleurd. Kijk uit met nieuwe jeans/broeken of neem een donker hoesje!
Serieus? Ik heb een transparant hoesje en draag altijd zwarte broeken. Dat wordt dus een dingetje...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 11:16

Luuk2015

Vires in numeris

joblamie schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:06:
Misschien hier al lang voorbij gekomen, in dat geval excuus:

https://www.amazon.nl/dp/B08DHWLYJM

3 pogingen voor € 6,99. Zit perfect, edge-to-edge en kan vrijwel niet fout gaan dankzij bijgeleverde mal.

100% aanrader.
Deze heb ik ook, werkt top en ziet er in mijn ogen veel beter uit dan protectors die de nodge niet beschermen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
joblamie schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:06:
Misschien hier al lang voorbij gekomen, in dat geval excuus:

https://www.amazon.nl/dp/B08DHWLYJM

3 pogingen voor € 6,99. Zit perfect, edge-to-edge en kan vrijwel niet fout gaan dankzij bijgeleverde mal.

100% aanrader.
Ik heb deze ook en hij is inderdaad echt top, je ziet nauwelijks dat er een screenprotector op zit. Ik had hiervoor altijd protectors met een cutout voor de notch en dat zou ik nu nooit meer willen.

Het volledig platte scherm van de 12 leent zich sowieso veel beter voor een screenprotector dan de afgeronde schermen van de voorgaande iPhones.

[ Voor 4% gewijzigd door Mandarijntje op 03-11-2020 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
pdavie2311 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:11:
[...]

Mijn case is van boven open, onder en deels aan de zijkanten..Achterop de iPhone zit een lederen skin, dus niks geen krassen! Toch zo bescherming, weliswaar niet extreem goed bij vallen, maar wel in dagelijks gebruik.
Als ik zo naar die foto's kijk vind ik dat ook gewoon een erg aanwezige case die de telefoon bedekt, prima natuurlijk als je het een mooie case vindt. Ik vind het persoonlijk rommeliger dat er delen bedekt en onbedekt zijn dan gewoon een strakke case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
laredo schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:23:
Tof zeg die leren. Heb je een linkje? En zou er ook een walletcase komen van Apple zelf? Heb die nu voor mijn XS max en bevalt goed!
Komt uit deze video.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Sluw schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:00:
[...]

Als ik zo naar die foto's kijk vind ik dat ook gewoon een erg aanwezige case die de telefoon bedekt, prima natuurlijk als je het een mooie case vindt. Ik vind het persoonlijk rommeliger dat er delen bedekt en onbedekt zijn dan gewoon een strakke case.
Aanwezig? Juist niet! Strak maar bulk vind ik juist niks!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Mogge, ik heb nu deze Spigen Liquid Crystal iPhone 12 Pro / iPhone 12 hoesje Doorzichtig

maar ik merk toch dat die erg "glad" is op sommige momenten, vooral als je handen ook maar enigzins klammig zijn, soms heeft ie grip maar meestal niet, zoek wel iets met meer grip denk ik iemand nog tips :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
pdavie2311 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:57:
[...]

Aanwezig? Juist niet! Strak maar bulk vind ik juist niks!
Zoals aangegeven is 't gewoon mijn mening ;) ik bedoel dat patroontje en onregelmatige uitsparingen om de rand valt in mijn ogen meer op en ligt niet in lijn met de Apple ontwerp stijl. Maar dat is toch helemaal prima als jij er tevreden mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Vegetto schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:49:
Mogge, ik heb nu deze Spigen Liquid Crystal iPhone 12 Pro / iPhone 12 hoesje Doorzichtig

maar ik merk toch dat die erg "glad" is op sommige momenten, vooral als je handen ook maar enigzins klammig zijn, soms heeft ie grip maar meestal niet, zoek wel iets met meer grip denk ik iemand nog tips :-)
Wel op zoek naar een doorzichtige? Die van Nudient vind ik altijd wel goed, heb 'm voor de 12 niet maar er zijn anderen hier die dat wel hebben. Vind zelf de doorzichtige Apple case minder mooi dit jaar door die ring maar t materiaal is wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Sluw schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:58:
[...]

Wel op zoek naar een doorzichtige? Die van Nudient vind ik altijd wel goed, heb 'm voor de 12 niet maar er zijn anderen hier die dat wel hebben. Vind zelf de doorzichtige Apple case minder mooi dit jaar door die ring maar t materiaal is wel fijn.
mwa doorzichtig hoeft niet eens perse, moet gewoon lekker grip hebben haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten30
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-04 17:58
Vegetto schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:49:

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar dbrand heeft een case die grip heet :+
Zou een dun hoesje (2mm) moeten zijn met "revolutionary grip"
https://dbrand.com/shop/grip/iphone-12-pro-cases

[ Voor 30% gewijzigd door maarten30 op 04-11-2020 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:40
De gele Nudient-case is ondertussen al helemaal verkleurd. Kijk uit met nieuwe jeans/broeken of neem een donker hoesje!
Bedankt voor deze waarschuwing. Ik was van plan om deze te gaan bestellen maar was al in twijfel vanwege dat je alles ziet op geel, maar als deze ook nog verkleurd door bijvoorbeeld jeans dan sla ik even over.

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:02
Jammer om te horen. Ik vond de gele erg vet uitzien. Helaas heb ik de gele al besteld :'( . Misschien dat deze dan toch maar retour gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Vegetto schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:05:
[...]

mwa doorzichtig hoeft niet eens perse, moet gewoon lekker grip hebben haha
Nudient (iPhone 7) en die van Apple zelf heb ik ervaring mee en die vind ik beide erg fijn. Die van Apple heeft een ander gevoel dan veel andere silicone hoesjes, veel grip maar niet zo dat er dingen aan blijven plakken of stroef uit je zak gaat zoals bij sommige goedkope modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:40
__Deathscythe__ schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:14:
[...]

Jammer om te horen. Ik vond de gele erg vet uitzien. Helaas heb ik de gele al besteld :'( . Misschien dat deze dan toch maar retour gaat.
Ja, het is heel vreemd. Ik heb een jaar die groene gehad en daar zie ik nog geen enkele verkleuring. Het kan te maken hebben met de coating?
Ik heb nu de zwarte besteld. Ik vind het namelijk wel een heel fijn en dun hoesje, maar zwart blijft gewoon het mooist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
En ook daar zo'n rand rond de camera's, ligt 'ie dan nog steeds te wiebelen mét case erom? Hoe is dat bij die siliconen cases?

Vind die cases van Apple zelf altijd zo'n dilemma. Ze zitten over het algemeen het best om de telefoon maar de prijs is een drempel en de cutout voor de lightningpoort is erg 'precies' (en te klein voor m'n Belkin-kabel).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:40
Alekz87 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:25:
Ik zoek een car houder die geschikt is voor de Mazda 2. Ik mis een goed ventilator rooster. Ik wil het liefst niks op m’n ruit hebben.

Zie foto:
[Afbeelding]
Ik kan zo geen antwoord op je vraag vinden, maar ik zou hiervoor gaan: Deze

Daar kan je van alles op schroeven, ik zou voor Brodit gaan maar dat is persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:23
X-GeaR schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:43:
[...]

Ja, het is heel vreemd. Ik heb een jaar die groene gehad en daar zie ik nog geen enkele verkleuring. Het kan te maken hebben met de coating?
Ik heb nu de zwarte besteld. Ik vind het namelijk wel een heel fijn en dun hoesje, maar zwart blijft gewoon het mooist.
Ik heb ook de gele en nergens last van. Weet niet wat je er allemaal mee uitvreet :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02
epoman schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:55:
[...]
Hoe is dat bij die siliconen cases?

Vind die cases van Apple zelf altijd zo'n dilemma. Ze zitten over het algemeen het best om de telefoon maar de prijs is een drempel en de cutout voor de lightningpoort is erg 'precies' (en te klein voor m'n Belkin-kabel).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UxitJlhhA1ZGdKM0TEXg2g_6S1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yynkTjFlwKuQRFFCF57hRgu3.jpg?f=fotoalbum_large

Apple siliconenhoes en iPhone 12, plaats zat nog.

Edit: moest ff zoeken naar een Belkin kabel, dus...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K8kKEudQArp0-OUmOdok6eXnqb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JsssDpUZwBNA1yEHIh79DSos.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door RigolleM op 04-11-2020 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 00:11

Fordman

Fordman

RigolleM schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:16:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die case ziet er goed uit! Foto geeft een mooie indruk van de afwerking. Welke screenprotector is hier gebruikt? Lijkt alsof er nog veel scherm onbeschermd is en er een redelijke afstand tot de hoes is.

The One And Only

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02
Fordman schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:46:
[...]
Welke screenprotector is hier gebruikt? Lijkt alsof er nog veel scherm onbeschermd is en er een redelijke afstand tot de hoes is.
Is Belkin UltraGlass, maar is NIET edge-to-edge. In de Apple siliconencase voel ik de gap met de vinger, tussen het hoesje en het glas, maar met mijn Caudabe Veil voel ik het niet. Heeft te maken met de opstaande rand van de Apple siliconencase, die is hoger dan de Caudabe Veil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
RigolleM schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:16:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is hoopgevend, thanks. Ik had een leren hoesje voor de originele SE waar die stekker niet doorheen past, maar dat is dan blijkbaar geen issue meer bij deze. En anders ga ik wel weer voor iets van Decoded, die bevielen me ook altijd prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Sinds de iPhone 3GS gebruik ik al cases en screenprotectors.
In het kort deel ik wat ervaringen.
Tot nu tot ben ik altijd het meest tevreden geweest over de screenprotectors van Brando en dan het type ultraclear. Steeds weer was de pasvorm uitstekend en ze gaan ook lang mee.

In het begin heb ik diverse hoesjes gehad van Vajacases. Die kon je zelf customizen in kleur enzo. Erg fraai afgewerkt, maar ook onwijs duur.

Recenter heb ik in totaal drie hoesjes gehad van Dux Ducis. Ook netjes afgewerkt en een stuk betaalbaarder.

Inmiddels heb ik ook ervaring met transparante cases van bijvoorbeeld ESR. Prima betaalbaar en een prima kwaliteit. Ook heb ik nu verschillende andere screenprotectors (vooral goedkopere van amazon of alie) gebruikt en de ervaringen zijn wisselend. De ene keer is het OK, de andere keer ben ik hem snel zat vanwege een opstaand randje ofzo.

Ik ben er inmiddels wel achter dat een goed hoesje niet meer dan 20 euro hoeft te kosten en dat je ook voor 5 euro prima transparante cases kan kopen. Ik krijg ook de indruk dat duurdere hoesjes vooral inspelen op het gevoel. Met een mooie boodschap (designhoesjes) of handtekening van de maker, een mooie website of hippe foto's. Grote kans dat door al die extra kosten die hoesjes ook zo duur worden. Het is net zoals met kleding eigenlijk. Koop vooral waar je je goed bij voelt, maar verwacht niet dat een duur hoesje perse ook beter is.

[ Voor 5% gewijzigd door wouter3 op 04-11-2020 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 20:04
Deze besteld zal vandaag binnen komen, dacht kan maar alvast binnen zijn. Morgen de telefoon bestellen.

https://www.smartphonehoe...er-iphone-12-67-inch.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:46

Mauz1978

Console War Veteran

Van de week mn Caudabe case mogen ontvangen. Ziet er wel strak uit. Nu nog de mini preorderen :). Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BqcJA849zmobyarhliACIu__hOk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bDCx1OO6BfK92mzUrUO1n3r0.jpg?f=fotoalbum_large

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
Iemand enig idee hoe laat de leren iPhone 12 pro cases te bestellen zijn? Als het goed is worden ze vanaf morgen verkocht via Apple.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:53
knny schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:26:
Iemand enig idee hoe laat de leren iPhone 12 pro cases te bestellen zijn? Als het goed is worden ze vanaf morgen verkocht via Apple.
Ik denk als de store terug online gaat om 14u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
Azmodann schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:45:
[...]

Ik denk als de store terug online gaat om 14u
Oh ja het is dezelfde dag als pre order mini en max :F

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik koop een sleeve van Stilbag. Op maat gemaakt. De maten zijn 190mm bij 110mm. Krijg ik een sleeve binnen, meet ‘ie 215mm bij 130mm 8)7. Nu is ‘ie dus veel te groot. En ze hebben het logo er ook ondersteboven op genaaid. Lekker handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 00:11

Fordman

Fordman

Hier ook al wat voorpret mogen ontvangen, morgen een witte mini preorderen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FHxll4rzBqxfDScBYHBxbioAKqg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qmNG2udY4JYOWiFX8VuWVqqL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YsjARD9SBLhdKgJjRT5tr6DY5bY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d8E1Ei7qfhpHXWIVavbwGkC8.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rmLn_7fvpgbINwTtrn0JSrgGvck=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l29U7h4xiaNQx5eLovHVwQpE.jpg?f=fotoalbum_tile

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:04
Al bekend wat de prijzen van de lederen cases worden? Als die van de siliconen al van € 45,- naar de € 55,- gaat dan zal de lederen naar de € 65,- a € 75,- gaan?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

hk12nl schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:31:
Al bekend wat de prijzen van de lederen cases worden? Als die van de siliconen al van € 45,- naar de € 55,- gaat dan zal de lederen naar de € 65,- a € 75,- gaan?
Dacht ergens (macrumors?) gelezen te hebben dat ze 75 dollar gaan kosten.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:59
Iemand toevallig ook de Nudient kaarthouder besteld voor zijn nieuwe iPhone? Ben benieuwd hoe goed deze bevestigt is, en of het leer een beetje premium aan voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 15:08
Gilles_DW schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:20:
[...]

Ja dat was ook mijn bedoeling na het zien van Unbox therapy zijn video :)
Zie wel dat belkin ook een ultraglass bescherming heeft, maar ik vind geen eigenschappen terug van de dikte.
Zou dat wat zijn?
Gisteren de screenprotector van Latercase aangekregen. Best indrukwekkend, gaat er makkelijk op. Bubbelvrij! en het je voelt echt geen enkel verschil met het gewone glas.

Er zit geen mal bij dus het is even mikken.
Een aanradertje !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09 14:44
ddZ schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 16:18:
[...]

Met een peuter van net 2 jaar gaat de (bestelde) 12 Pro mogelijk mijn eerste iPhone worden met screen-protector. Op Reddit kwam ik Flolab ook al tegen. Kan jij - vanuit jouw ervaring - iets zeggen over de pasvorm van deze screen-protector in combinatie met cases? Heb de siliconen case van Apple inmiddels binnen, maar op de website wordt aangegeven dat ze nog geen data hebben met betrekking tot het passen van deze combo.
Sorry voor de late reactie. Goede pasvorm, ik heb deze case zowel gebruikt met een officiele apple case als een Mous Limitless 2.0 case (zowel transparant als zo'n carbon achtige versie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:13
Wat verschillende hoesjes van aliexpress en amazon. Onder andere de baseus transparante, die ik wat aan de gladde kant vindt overigens. Daarnaast ook (via ali) een aantal screenprotectors besteld waar ik erg tevreden over ben, sowieso omdat de screenprotectors geen nudge hebben. Daar blijft bij mij altijd stof/vuil achter hangen dus ik heb hem liever over het hele scherm.

Als er behoefte is kan ik wel wat linkjes delen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wth7VYVNTAIUXh0YCexRFwfbOdg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3rfaynJl0JC6aMLTR6d1hWYK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
BertP schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:56:
Wat verschillende hoesjes van aliexpress en amazon. Onder andere de baseus transparante, die ik wat aan de gladde kant vindt overigens. Daarnaast ook (via ali) een aantal screenprotectors besteld waar ik erg tevreden over ben, sowieso omdat de screenprotectors geen nudge hebben. Daar blijft bij mij altijd stof/vuil achter hangen dus ik heb hem liever over het hele scherm.

[Afbeelding]
Kun je wat meer close-up foto's van de Baseus maken? En ook van de Baseus om je iPhone 12 Pro heen? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:29
BertP schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:56:

[Afbeelding]
Hoe is die witte? Ziet dat er een beetje uit met een Pacific Blue iPhone in? Toevallig wat foto’s van, mits je die blauwe hebt. Hoe werkt de MagSafe hierop? Bvd.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
Rivanov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:57:
[...]

Kun je wat meer close-up foto's van de Baseus maken? En ook van de Baseus om je iPhone 12 Pro heen? :)
Het is een gewone 12, maar dat kan ik zeker doen. Zal zo even wat foto's maken van de hoes los en om de 12 heen. De blauwe is overigens deze van amazon: https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B08HCSRV12/. Opzich een mooi ding, opstaand randje aan de voorkant en de vorm rondom de camera's, ook stevig en niet heel glad. Het enige nadeel is wel dat het logo/merknaam vrij groot op de achterkant staat.
TheKerremenke schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:59:
[...]

Hoe is die witte? Ziet dat er een beetje uit met een Pacific Blue iPhone in? Toevallig wat foto’s van, mits je die blauwe hebt. Hoe werkt de MagSafe hierop? Bvd.
Heb de gewone blauwe 12, gebruik zelf geen magsafe. Heb een staande 'reguliere' wireless charger van ravpower. Die ronde schijven imho zijn niet heel ideaal vanwege de plaatsing, vaak gehad dat hij er dan net niet lekker op ligt.

[ Voor 29% gewijzigd door BertP op 06-11-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Rivanov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:57:
[...]

Kan je hier wat mee @Rivanov? Foto's van de 12 in de hoes zal ik zo even maken, heb ik het toestel van de vrouw voor nodig, en die is er nu mee aan het bellen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uVJ9Qul_fRWyv5iyfDZevh18gzY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ou2BMnOtnnnQzQGrGcioACy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BA2ZNeaBy9MFz1IqGf2VCtrQshE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EjhZSf7OQ2D3W42Gz4J2lZi7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s01HNjMJm4Cvv85_y83sp-dioLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5lFt1G8JWgMDKcQiqrXl97p2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qjOQGyAq27dB0UUGLOBIlNpW6IQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uKOi0g75PpbTGnNZFxwh4JXp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SM83lGeV6bjaggusZqDJUaxf_e0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QnJEcRG53AMGW6fMjap0CCXu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
BertP schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:15:
[...]

Kan je hier wat mee @Rivanov? Foto's van de 12 in de hoes zal ik zo even maken, heb ik het toestel van de vrouw voor nodig, en die is er nu mee aan het bellen :+

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bedankt! Zie dat deze niet helemaal Clear is.. lijkt beetje frosty. Dit is wel anders t.o.v. de Baseus Clear Case van de 11 Pro.

Of welke versie heb jij besteld?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Rivanov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:28:
[...]

Bedankt! Zie dat deze niet helemaal Clear is.. lijkt beetje frosty. Dit is wel anders t.o.v. de Baseus Clear Case van de 11 Pro.

Of welke versie heb jij besteld?
Dit is inderdaad niet een variant die clear is, hij is wat mat/melkachtig en het oppervlak voelt ook zo aan. In mijn account staat deze link maar hij is niet meer te bestellen.

De volledig transparante versie heb ik hier besteld.

Transparant 1 - Aliexpress
Transparant 2 - Aliexpress

De transparante versies zijn ook een stuk dikker, flexibeler en van een zachter materiaal. Zelf ben ik fan van de echt dunne skins en niet een 'bulky' hoesje. Hoesjes zitten er voor mij om tegen de krassen, niet om te beschermen bij een val. Als je foto's wil van die compleet doorzichtige laat maar weten :)

[ Voor 15% gewijzigd door BertP op 06-11-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Cross-post.
TheKerremenke schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:15:
[...]

En hier. https://forums.macrumors....peakers-pictures.2265743/

Schijnt ook op de achtergrond van the Verge iPhone 12 mini/Max hands-on te zien zijn. Direct in het begin als de video start. YouTube: iPhone 12 mini vs 12 vs 12 Pro Max size comparison

Iemand in Zweden heeft een zwarte gekocht bij een Apple store daar in de buurt.
Hands-om film YouTube: IPhone 12 Pro Leather case

Volgens mij dus de kleuren van de MagSafe wallets en als extra kleur de rode.
Op MacRumors forum heeft iemand al de bruine variant. https://forums.macrumors....st=29167276#post-29167276
Twijfel, twijfel. Ik zit tussen de rode, blauwe of bruine te twijfelen...

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wow, ik heb de zwarte Nudient hoes binnen en dit is toch wel het mooiste en dunste hoesje (dat tóch premium oogt en voelt) dat ik ooit gehad heb.

Ik ben heel erg van het “naakt” gebruiken van de iPhone, want ik vind eigenlijk elk hoesje óf te dik óf te goedkoop. De Nudient valt er mooi tussenin; ver van extreem dun, maar toch veel minder dik dan 9 van de 10 andere hoezen. Het materiaal voelt heerlijk in de hand en de afwerking oogt écht premium.

Ik overweeg sterk om hem er omheen te laten zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
joblamie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:47:
Wow, ik heb de zwarte Nudient hoes binnen en dit is toch wel het mooiste en dunste hoesje (dat tóch premium oogt en voelt) dat ik ooit gehad heb.

Ik ben heel erg van het “naakt” gebruiken van de iPhone, want ik vind eigenlijk elk hoesje óf te dik óf te goedkoop. De Nudient valt er mooi tussenin; ver van extreem dun, maar toch veel minder dik dan 9 van de 10 andere hoezen. Het materiaal voelt heerlijk in de hand en de afwerking oogt écht premium.

Ik overweeg sterk om hem er omheen te laten zitten!
Foto's? :)

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:37
Phoe wie gaat er 150 euro betalen voor die duo oplader?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5lgn9LUqY829w5BhsNg1zQY0O-s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3PVqkUaELB72Dfiyyu9tbxjM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Flipm0de schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:43:
[...]

Dacht ergens (macrumors?) gelezen te hebben dat ze 75 dollar gaan kosten.
65e dus. Nu te bestellen. Vind t eigenlijk best duur. Helemaal als er na een tijdje een MagSafe rondje in staat 😭😛.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
MartijnMartijn schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:30:

[Afbeelding]
Genoeg mensen zoals altijd denk ik. Maar wat een geld! Ik nog niet voorlopig. :)

Hoe laad ik trouwens mijn Watch met soloband op dit ding? 🤔 Oja hij kan natuurlijk rechtop 🙈

[ Voor 9% gewijzigd door hk12nl op 06-11-2020 15:12 ]

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:11
iPhone 12 Pro Max Leather Case is binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OnwFg-i3lMiJktBLKckl2ADyMd0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/scSnYigiNyYAjQ6Sah6rp2h3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Welk hoesje is aan te raden voor een iPhone 12 pro max grafiet? Voorwaarde voor mij is dat de onderkant dicht moet zijn. Hoesje dat stevig beschermd.

Normaliter koop ik altijd doorzichtige hoesjes, maar die worden zo snel vies en verkleuren.

[ Voor 61% gewijzigd door d.castello op 06-11-2020 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28

Erw

Zetten ze bij de AppleStore nog steeds de screen-protectors (Belkin) er op?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28

Erw

d.castello schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:56:
Welk hoesje is aan te raden voor een iPhone 12 pro max grafiet? Voorwaarde voor mij is dat de onderkant dicht moet zijn. Hoesje dat stevig beschermd.

Normaliter koop ik altijd doorzichtige hoesjes, maar die worden zo snel vies en verkleuren.
Otterbox misschien?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 18:43
Weet iemand een plek waar je een sticker kan kopen voor de achterkant. Bij voorkeur doorzichtig en leverbaar voor vrijdag. Normaliter koop ik van slickwraps maar die zijn niet op tijd binnen

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Uhm? De originele van Apple misschien? Zijn dit jaar van de onderkant dicht op de transparante na...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb

[Afbeelding]
Ik denk dat @Donstil er wel gek genoeg voor is 8).

Verder heb ik nu een Nudient case voor de Pro Max, maar ook een donkerblauwe siliconencase van Apple besteld. Plus de Clear Case (inclusief ronde ring en streepje), maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb net de Mous hoes binengekregen voor de mini, maar dat ding is mij toch iets te lomp.

Weet iemand wanneer van Apple ook originele leren hoesjes voor de mini komen, nu is alleen die voor de max pro te bestellen namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:27:
[...]

Ik denk dat @Donstil er wel gek genoeg voor is 8).

Verder heb ik nu een Nudient case voor de Pro Max, maar ook een donkerblauwe siliconencase van Apple besteld. Plus de Clear Case (inclusief ronde ring en streepje), maar goed ;)
Hehe guilty

Maar met deze prijs ga ik op zeker voor dat Belkin ding.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 06-11-2020 16:36 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
MelvinW schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:30:
iPhone 12 Pro Max Leather Case is binnen :)

[Afbeelding]
Baltic Blue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Captain Planet schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:22:
Weet iemand een plek waar je een sticker kan kopen voor de achterkant. Bij voorkeur doorzichtig en leverbaar voor vrijdag. Normaliter koop ik van slickwraps maar die zijn niet op tijd binnen
Stuk raamfolie kopen en op maat maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:35
Ernemmer schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:34:
Ik heb net de Mous hoes binengekregen voor de mini, maar dat ding is mij toch iets te lomp.

Weet iemand wanneer van Apple ook originele leren hoesjes voor de mini komen, nu is alleen die voor de max pro te bestellen namelijk.
Zie site van Apple, is te bestellen

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb altijd originele leren apple cases gehad, maar omdat de nieuwe aan de onderzijde dicht is (vind ik irritant met omhoog swipen), ben ik opzoek gegaan naar een alternatief.

Eerst die van Decoded geprobeerd (omdat die ook metalen knoppen heeft) maar de powerknop zit niet helemaal recht waardoor deze lastig te bedienen is (heb er 2 geprobeerd, allebei hetzelfde probleem)

Toen die van Mujjo besteld. Ik vind deze fijner in de hand ligger dan de Decoded en de knoppen (van leer) klikken verassend fijn, dat had ik niet verwacht. Ik ga deze gebruiken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JBUvOn7qo_VMjNqgavpWyfYRO5c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EC7lJVqtxszkjxRdXoBXVTVg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R1J-8ba05geQgyVRvG6-2za89fA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NcxCRJz4qXvFEJlTeNjy4ktv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mQBX31dlrGlSFFceyoKr9NTWnk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f5YbxhtNXPpXVMdTOyyejlAE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5ZQr1eJjAWu6YiXx5kE12WgPsU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WaicoL50haVwQnyB1Xm57gpm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:03

ddZ

rvdlaar schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:46:
[...]

Sorry voor de late reactie. Goede pasvorm, ik heb deze case zowel gebruikt met een officiele apple case als een Mous Limitless 2.0 case (zowel transparant als zo'n carbon achtige versie.
Dank je wel voor je reactie :)

Sinds vorige week in bestelling staan & hopelijk duurt het niet al te lang voordat het binnen is, gezien de 12 Pro vandaag al komt (eerder dan verwacht)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:39

Ik heb zelf de otterbox Strada besteld voor mijn iphone 12 pro max blauw.

https://www.coolblue.nl/p...book-case-leer-zwart.html

Voor mijn iPhone 11 pro heb ik een Otterbox Defender. Deze is echter vrij groot voor de max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Laatst online: 06-09 14:44

Mous case kan ik je wel aanbevelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Heeft iemand de Caudabe Sheath al binnen? Ben benieuwd naar de ervaringen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
Captain Planet schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:22:
Ik heb vanmiddag deze besteld : https://www.benl.ebay.be/...1-12-Pro-Max/352800377789?
3-9 werkdagen , denk dat dit de beste optie is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azmodann
Vandaag de screenprotector van Spigen EZ fit voor de Pro max ontvangen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGfwpkHs8xtwccQ9nBQOKT6n-FQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A1Lv5DDcc9AZ5ves3PGsVJ0T.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.amazon.de/gp/product/B08DQGH9T1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83

[Afbeelding]
Is dit origineel Apple spul? Lijkt wel een of ander plastic stuk Fisher Price speelgoed. Ik kan mij niet voorstellen dat Jony Ive hier zijn goedkeuring voor zou geven om in productie te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
Oh crap toch een klein beetje spijt dat ik deze order heb gecanceld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
Tnx, zojuist ook de zwarte versie v3 besteld, jouw foto’s hebben hiervoor de doorslag gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 18:43
Azmodann schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:05:
[...]

Ik heb vanmiddag deze besteld : https://www.benl.ebay.be/...1-12-Pro-Max/352800377789?
3-9 werkdagen , denk dat dit de beste optie is
Dankjewel, meteen besteld

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17
Na lang wikken en wegen toch maar wederom voor het vertrouwde zwart lederen Apple backcover gegaan (iPhone 12 Mini). Ondanks de onderkant niet open is, wat ik als nadeel beschouw met swipen, is dit hoesje altijd direct wat je ervan mag verwachten qua pasvorm, kwaliteit en looks.

[ Voor 7% gewijzigd door Redondo1982 op 07-11-2020 01:07 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06
MP3-Junky schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:48:
Ik heb altijd originele leren apple cases gehad, maar omdat de nieuwe aan de onderzijde dicht is (vind ik irritant met omhoog swipen), ben ik opzoek gegaan naar een alternatief.

Eerst die van Decoded geprobeerd (omdat die ook metalen knoppen heeft) maar de powerknop zit niet helemaal recht waardoor deze lastig te bedienen is (heb er 2 geprobeerd, allebei hetzelfde probleem)

Toen die van Mujjo besteld. Ik vind deze fijner in de hand ligger dan de Decoded en de knoppen (van leer) klikken verassend fijn, dat had ik niet verwacht. Ik ga deze gebruiken!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zit er nu ruimte tussen de camera en het hoesje? Lijkt net alsof die niet mooi aansluit. Dit had mijn leren mujjo case voor m’n iPhone X ook. Vind ik altijd erg lelijk/storend

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Alekz87 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 07:37:
[...]

Zit er nu ruimte tussen de camera en het hoesje? Lijkt net alsof die niet mooi aansluit. Dit had mijn leren mujjo case voor m’n iPhone X ook. Vind ik altijd erg lelijk/storend
Ja klopt, maar ik vind het niet lelijk. Op de foto ziet het er raar uit door schaduw werking. Op de foto viel het mij pas op. In het echt stoort het niet.

Wat me wel opvalt is dat de opstaande rand bij het scherm iets hoger is dan dat ik gewend ben. Heb het idee dat ik hem vaker raak met mijn duim als ik aan het scrollen ben. Zal wel wennen?

Daarom toch maar een originele Apple case besteld. Ondanks dat die aan de onderzijde dicht is. Dan besluit ik welke van de twee ik ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris Peters
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 07:05
Thanks! Ik ben overgestapt van een groene Apple silicone naar een een Nudient. Deze voelt een stuk minder stroef. Iemand interesse in een groene Apple case? Stuur even een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 14:38
Iemand ervaring met Spigen Neo Hybrid bumpers?
Beschermen ze goed tegen vallen etc? Wat is jullie ervaring?

[ Voor 22% gewijzigd door erickov op 07-11-2020 09:04 ]

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:02
pdavie2311 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:21:
[...]

Dan blijf ik helemaal bij mijn Pikata..Erg jammer, had graag de onderkant open gehad voor het mooie design..

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die Pikata zier er erg mooi strak uit? 👍

🍏 MacBook Pro 13” 🍏 iPad Pro 2020 🍏 iPhone 12 Pro 🍏 Apple TV 4K 128GB 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

ppeter schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:28:
[...]

Die Pikata zier er erg mooi strak uit? 👍
Linkje?
Thanx!

Link had ik al eerder geplaatst hier volgens mij. Even zoeken op Amazon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:27

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
Is de leren (MagSafe) hoes van Apple nu alleen nog te koop in de Apple store? Wil eigenlijk eerst effe met eigen ogen naar de kleuren kijken.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:02
Net de Nudient - Glazend dun iPhone 12 Pro Hoesje - Black transparent besteld, ben benieuwd?

https://nudient.be/produc...-hoesje-black-transparent

🍏 MacBook Pro 13” 🍏 iPad Pro 2020 🍏 iPhone 12 Pro 🍏 Apple TV 4K 128GB 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
Otterbox defender besteld, maar toch er achtergekomen dat dit te groot is voor de iPhone 12 pro max. Die gaat retour.

Ik ga toch voor een Apple hoesje. Alleen twijfel ik tussen leer of siliconen hoesje.....

[ Voor 4% gewijzigd door d.castello op 07-11-2020 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
d.castello schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:11:
Otterbox defender besteld, maar toch er achtergekomen dat dit te groot is voor de iPhone 12 pro max. Die gaat retour.

Ik ga toch voor een Apple hoesje. Alleen twijfel ik tussen leer of siliconen hoesje.....
Ik sta ook voor deze keuze. Altijd een leather gehad (5, 5s, 6s, 7 en X) en heel tevreden over. Echter nu twijfel ik omdat het hoesje met sporten nog wel eens vochtig gaat worden en hij hierdoor heel anders aanvoelt naderhand. Dus zou meer neigen naar de siliconen nu... Iemand ervaring met de siliconen en vochtigheid? :)

Met vochtigheid bedoel ik zweet of miezerregen die door dringt door mijn kleding. Niet een duik in het zwembad oid :+

[ Voor 9% gewijzigd door hk12nl op 07-11-2020 10:18 ]

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17
hk12nl schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:16:
[...]

Ik sta ook voor deze keuze. Altijd een leather gehad (5, 5s, 6s, 7 en X) en heel tevreden over. Echter nu twijfel ik omdat het hoesje met sporten nog wel eens vochtig gaat worden en hij hierdoor heel anders aanvoelt naderhand. Dus zou meer neigen naar de siliconen nu... Iemand ervaring met de siliconen en vochtigheid? :)

Met vochtigheid bedoel ik zweet of miezerregen die door dringt door mijn kleding. Niet een duik in het zwembad oid :+
Ik draai de vraag even om, want sporten zal waarschijnlijk niet je grootste tijdsbesteding zijn. Heb je vaak een spijkerbroek aan? Zo ja, neem nooit een siliconen, want dan word je helemaal gek van het stof wat eraan kleeft. Ik sport ook veel met mijn zwart lederen hoesjes van Apple en ik heb er nooit echt last van, omdat ik alles erna altijd schoonmaak (scherm en hoesje). Ik haat een vieze telefoon.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
Redondo1982 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:29:
[...]

Ik draai de vraag even om, want sporten zal waarschijnlijk niet je grootste tijdsbesteding zijn. Heb je vaak een spijkerbroek aan? Zo ja, neem nooit een siliconen, want dan word je helemaal gek van het stof wat eraan kleeft. Ik sport ook veel met mijn zwart lederen hoesjes van Apple en ik heb er nooit echt last van, omdat ik alles erna altijd schoonmaak (scherm en hoesje). Ik haat een vieze telefoon.
Stof blijf inderdaad wat hangen op silliconen. Dus jullie raden een leren aan? Heb zelf de grafiet iPhone besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

ppeter schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:04:
Net de Nudient - Glazend dun iPhone 12 Pro Hoesje - Black transparent besteld, ben benieuwd?

https://nudient.be/produc...-hoesje-black-transparent
Ziet er mooi uit inderdaad! Lijkt me ook wel wat, dank voor het delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
hk12nl schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:16:
[...]

Keuze gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-08 14:19
d.castello schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:39:
[...]

Stof blijf inderdaad wat hangen op silliconen. Dus jullie raden een leren aan? Heb zelf de grafiet iPhone besteld.
Goede kwaliteit leren hoesjes worden door het gebruik juist mooier en gladder. Een beetje vocht kunnen ze echt wel hebben.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
Net de California poppy leather case besteld voor mijn pro max.
Nomad case voor in de week, bescherming op werk ect en de poppy voor in het weekend.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessen1
  • Laatst online: 14-08 09:43
Hoe lang doen die Nudient bezorging erover? Heb al een week terug een track & tracé van Deutsche Post ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
wessen1 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:13:
Hoe lang doen die Nudient bezorging erover? Heb al een week terug een track & tracé van Deutsche Post ontvangen...
6 tot 10 werkdagen. Als er bij Deutsche Post staat dat ‘ie in Nederland verwerkt is, kun je ‘m tracken via https://internationalparceltracking.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessen1
  • Laatst online: 14-08 09:43
Dennisweb schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:28:
[...]

6 tot 10 werkdagen. Als er bij Deutsche Post staat dat ‘ie in Nederland verwerkt is, kun je ‘m tracken via https://internationalparceltracking.com.
Schade! Es konnten keine Informationen zur Sendung gefunden werden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Iemand ervaring met de ESR screen protector?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Redondo1982 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:29:
[...]

Thx! Dit heeft mij over de streep getrokken om weer voor een lederen te gaan. d:)b

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausl
  • Laatst online: 28-05 18:01
Ziet er goed uit. Vraagje: komen de zijranden van de cover aan de voorkant net iets boven het scherm uit, zodat de telefoon zorgeloos ondersteboven op tafel gelegd kan worden? Is wat lastig te zien op je foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 14:38
Hoe zit dat eigenlijk met die edge to edge screen protectors die over de notch gaan? Heeft dat enig (merkbaar) effect op de sensoren etc die achter de notch zitten? Of is het beter om de notch vrij te houden?

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

erickov schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:35:
Hoe zit dat eigenlijk met die edge to edge screen protectors die over de notch gaan? Heeft dat enig (merkbaar) effect op de sensoren etc die achter de notch zitten? Of is het beter om de notch vrij te houden?
Geen enkel effect! Werkt gewoon prima allemaal! Sinds de notch, alleen maar zulke protectors gebruikt...

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste