Anoniem: 159816

Wat zijn de opties qua losse microfoons op de Xbox? Ik heb een goede koptelefoon met draad die ik eventueel op de hoofdtelefoonuitgang van m'n controller kan aansluiten, dus ik dan hoef ik denk ik alleen een microfoon te hebben die ik op m'n koptelefoon kan monteren. Ik heb nul ervaringen met headsets op consoles....

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 12-11-2020 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
BasGrunn schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:03:
[...]

Heb je het knopje op de dongle wel op xbox gezet? Je moet gewoon wireless kunnen gamen hoor.
Ja headset is wel wireless maar ik bedoel dat je die dongel met een draadje in je xbox moet stoppen in plaats van direct. :+

Playstation 5

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:38
Tot nu toe niet onder de indruk, daarnaast heb ik last van wegvallen van geluid en dan hoor ik alleen schokken..

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-05 20:19

justifire

Shut up and squat !!

Iemand al reviews van de Audeze Penrose gespot ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
justifire schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:20:
Nog niet. Is hij wel uit dan? Zag wel dat ze rond de release van de nieuwe consoles zouden moeten arriveren, maar ik weet niet of er nou echt een concrete datum gecommuniceerd is?

Ik kende de headset niet tot iemand (jij waarschijnlijk?) er over begon hier, en ik ben toen op zoek gegaan naar reviews van de mobius, maar die waren ook eigenlijk allemaal van bedroevend niveau. Ik ben benieuwd of er van de penrose wel reviews komen die iets dieper gaan dan het remixen van de tekst op de doos ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:55
justifire schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:20:
Tot nu toe alleen info over de 3 verschillende presets

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Nu online
Eerste echte paar uur met de Arctis 7x achter de rug met dolby atmos aan, forza horizon en AC Valhalla gespeeld en het geluid is echt heerlijk, wordt helemaal in de game gezogen en hoor elk detail. Genieten geblazen dit!

Playstation 5

Anoniem: 159816

Anoniem: 159816 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:07:
Wat zijn de opties qua losse microfoons op de Xbox? Ik heb een goede koptelefoon met draad die ik eventueel op de hoofdtelefoonuitgang van m'n controller kan aansluiten, dus ik dan hoef ik denk ik alleen een microfoon te hebben die ik op m'n koptelefoon kan monteren. Ik heb nul ervaringen met headsets op consoles....
V-Moda BoomPro besteld, die zou op m'n Oppo PM-3 moeten passen. Gelijk ook volume regeling op de kabel, want ik merkte dat de instellingen op de Xbox zelf nogal grof waren (te hard, en de stand eronder te zacht..).

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:25

CyBeRSPiN

sinds 2001

.

[ Voor 99% gewijzigd door CyBeRSPiN op 13-11-2020 14:08 . Reden: nevermind ]

• DM89
Stylze schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:22:
Eerste echte paar uur met de Arctis 7x achter de rug met dolby atmos aan, forza horizon en AC Valhalla gespeeld en het geluid is echt heerlijk, wordt helemaal in de game gezogen en hoor elk detail. Genieten geblazen dit!
Klinkt goed, heb nu zelf de Corsair 75XB maar zou graag de Arctis 7c eens proberen maar helaas niet in een Nederlandse winkel leverbaar 😭

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01:05
Ik twijfel eigenlijk al eeuwen tussen de Turtle Beach 700 gen 2 voor Xbox of de Steelseries 7X.

Voordeel ( voor mij ) van de 700 gen 2 zou de telefoon app zijn en de mic kwaliteit, lijkt heel goed te zijn in reviews wat ik heb gehoord.
Verder lijken ook de cooling pads een leuk detail en de 50mm drivers.

Voordeel ( voor mij ) van de 7X zou zijn dat ie op PC werkt zonder een aparte Xbox adapter van 22 Euro en van wat ik lees zou die iets minder ''clampen'' rond je hoofd dan de gen 2 en dat ondanks de 40mm drivers het geluid toch goed lijkt te zijn.

Wel niet echt fan van een retractable mic ( had ik vroeger al eens op een steelseries en na een tijd verslijt dat van die constant in en uit te trekken ) en ook het ''skiband'' design op je hoofd is wat meer werk om af te stellen op de juiste lengte, niet echt een dingetje als die 1x juist staat.

En voor de 7X moet ik via de steelseries website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Nu online
DM89 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:29:
[...]

Klinkt goed, heb nu zelf de Corsair 75XB maar zou graag de Arctis 7c eens proberen maar helaas niet in een Nederlandse winkel leverbaar 😭
Kan gewoon via de steelseries website bestellen, is er met 2/3 dagen!
Ik heb de Corsair niet geprobeerd dus geen idee hoor wat beter is, heb heirvoor een turtle beach 600 gehad de oude versie maar dit is echt wel een stuk beter met zowel geluid als draagcomfort (hij zit echt lekker :+)

Is echt even afzien als ik gewoon over ga op tv geluid als bijv mijn zoontje even mee wilt kijken, je hoort trouwens wel echt niks meer wat er in huis gebeurt als je de headset ophebt, dat kan misschien voor sommige mensen wel een nadeel zijn (of juist een voordeel).

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Stylze schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:42:
[...]

Kan gewoon via de steelseries website bestellen, is er met 2/3 dagen!
Ik heb de Corsair niet geprobeerd dus geen idee hoor wat beter is, heb heirvoor een turtle beach 600 gehad de oude versie maar dit is echt wel een stuk beter met zowel geluid als draagcomfort (hij zit echt lekker :+)

Is echt even afzien als ik gewoon over ga op tv geluid als bijv mijn zoontje even mee wilt kijken, je hoort trouwens wel echt niks meer wat er in huis gebeurt als je de headset ophebt, dat kan misschien voor sommige mensen wel een nadeel zijn (of juist een voordeel).
Weet je ook hoe het zit met retouren en de kosten daarvan? Kan ik zo snel niet terug vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Amaze86 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:44:
[...]

Tot nu toe alleen info over de 3 verschillende presets

[YouTube: AudezeHQ Penrose Update First Look]
Mooi om te zien dat de Penrose X gebruik maakt van de mixamp game / chat functie op de Series X|S

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@justifire idd erg fijn voor xbox, snap sony niet laatste tijd op veel punten, waaronder chatmix.Geef die protocol vrij voor andere headset makers.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-05 16:21
Ik ben op zoek naar een all-round headset;
- Draadloos
- Te gebruiken op mijn TV, deze heeft bluetooth
- Te gebruiken op een next-gen console met 3D audio (ik neig naar de PS5)
- Pre zou Dolby Atmos zijn, maar dat is geen vereiste

Dat lijken vrij simpele wensen, maar vooral die combo tussen tv en console lijkt moeilijk.
Ik bedenk me nu pas dat films ook wel heel gaaf zijn in surround op een headset (mijn vrouw houd niet van dat harde geluid tijdens films).

Is bovenstaande uberhaupt mogelijk? Of moet ik dan 2 headsets kopen? Lijkt een gat in de markt

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernepper
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-04 21:00
Weet iemand hoe het zit met vervangen van (versleten) batterijen? De Corsair HS75 XB WIRELESS is eigenlijk precies wat ik zoek om te gebruiken met de XSX. Ook vraag ik mij af wat ik kan verwachten qua surround sound met games die geen Dolby Atmos ondersteunen. Heb Corsair gemaild maar die lijken rustig de tijd te nemen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-05 18:05
Vandaag de Pulse 3D headset ontvangen, deze gaat toch retour. Zit toch niet heel erg lekker, vond hem net iets teveel druk geven op me hoofd.

Arctis 7P zojuist besteld in het zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Stantana Je moest paar dagen proberen, dan zit die lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
Amaze86 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:49:
@Stantana Je moest paar dagen proberen, dan zit die lekkerder.
Denk niet dat het veel beter had geworden voor mij dan, 7P komt in veel reviews toch net iets beter uit de test qua comfortabel.

Maar voor veel mensen zal de Pulse misschien wel prima zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernepper
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-04 21:00
Ernepper schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:04:
Weet iemand hoe het zit met vervangen van (versleten) batterijen? De Corsair HS75 XB WIRELESS is eigenlijk precies wat ik zoek om te gebruiken met de XSX. Ook vraag ik mij af wat ik kan verwachten qua surround sound met games die geen Dolby Atmos ondersteunen. Heb Corsair gemaild maar die lijken rustig de tijd te nemen :+
Mijn interpretatie van de onderstaande reactie van Corsair is dat de HS75 XB niet ontworpen is om de batterij te vervangen wanneer deze versleten is. Niet door de consument en niet door hen zelf of service partners. Daarmee degradeert de headset zichzelf tot een consumable, iets wat ik van de AirPods nog kan accepteren door het compacte ontwerp.

Hoe belangrijk vinden jullie dit? Daarnaast hoef je geen surround sound te verwachten wanneer de content geen dolby atmos ondersteund. Logisch denk ik gezien er geen andere virtual surround standaarden ondersteund worden.

TristanG (Corsair)
Nov 13, 2020, 7:09 PST

Hello,

Unfortunately, we do not replace the battery of the unit. The headset has a 2-year warranty, if you run into the issue of the battery depleting quickly we can replace the entire headset for you under warranty. The surround sound option is available through Dolby Atmos, you will get great sound quality but it will not simulate surround sound without Dolby Atmos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:15
Stylze schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:44:
[...]

Jawel de steelseries 7X is zo'n beetje de enige headset die dit kan..

We hebben ook een headset topic, misschien handiger om daar over headsets verder te gaan trouwens:)
Klopt het dat de 7x met de PS5 werkt want volgen Arctis is dit niet het geval.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Nu online
Phusebox schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:13:
[...]

Klopt het dat de 7x met de PS5 werkt want volgen Arctis is dit niet het geval.
Jawel kijk maar bij Compatibility onderaan op de product page van de arctis 7X, https://steelseries.com/gaming-headsets/arctis-7x

Ook in alle reviews wordt dit benoemd als groot pluspunt:)
Bijv in deze: YouTube: SteelSeries Arctis 7p & 7x Headset, DETAILED REVIEW

Let wel op de 7P werkt alleen op playstation en niet op de xbox, de 7X werkt dus wel op beide

[ Voor 22% gewijzigd door Stylze op 14-11-2020 14:18 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stylze schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:16:
[...]

Jawel kijk maar bij Compatibility onderaan op de product page van de arctis 7X, https://steelseries.com/gaming-headsets/arctis-7x

Ook in alle reviews wordt dit benoemd als groot pluspunt:)
Bijv in deze: YouTube: SteelSeries Arctis 7p & 7x Headset, DETAILED REVIEW

Let wel op de 7P werkt alleen op playstation en niet op de xbox, de 7X werkt dus wel op beide
Ah ok, nu nog wachten tot die hier te koop is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:55
Phusebox schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:32:
[...]

Ah ok, nu nog wachten tot die hier te koop is dan.
Waaarom zou je niet bij Steelseries zelf bestellen? Werkt perfect en binnen paar dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Kunnen de Steelseries headsets wel hard genoeg? Vind het belangrijk dat de volume hard gezet kan worden.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Mrk87 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:42:
[...]

Waaarom zou je niet bij Steelseries zelf bestellen? Werkt perfect en binnen paar dagen in huis.
Hou ik niet van, liever gewoon bij een NL webshop waar ik weet waar ik aan toe ben met retouren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Nu online
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:47:
Kunnen de Steelseries headsets wel hard genoeg? Vind het belangrijk dat de volume hard gezet kan worden.
Harder dan je lief is :+ in ieder geval als ik hem max open zou draaien vliegen me trommelvliezen eruit

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:51
Hier ook de Arctis 7P besteld. Heb de sony pulse 3d weer terug gestuurd wat een goedkoop stuk plastic..
Arctis zit heerlijk en geluid is super. Nog niet kunnen proberen met de PS5.. Dus ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04 12:50
Arctis 7P net even uitvoerig getest. Zit mij inderdaad veel comfortabeler dan de headset die ik had. Ik heb echter wel een heel warm hoofd en warme oren vooral. Dat na nog geen 2 uur spelen. Ben benieuwd of dat zo blijft..

-Edit-
Dat hete/gloeiende gevoel is best nog wel een tijd gebleven en ben er zelfs een beetje dizzy van. Wat apart.
Morgen nog maar eens proberen en anders misschien terug sturen, maar zou dan ook geen andere oplossing weten

[ Voor 34% gewijzigd door Kyhfin op 14-11-2020 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
Phusebox schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:48:
[...]

Hou ik niet van, liever gewoon bij een NL webshop waar ik weet waar ik aan toe ben met retouren.
Via de officiële site is hij wel met een kortingscode te bestellen, hierdoor komt hij uit op €158.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Stantana schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 18:40:
[...]

Via de officiële site is hij wel met een kortingscode te bestellen, hierdoor komt hij uit op €158.
Wil ik het bestellen kom ik erachter dat het alleen met Creditcard kan helaas 🤣

Dan toch maar wachten tot de 7x gewoon te bestellen is in Nederland.

Ook makkelijker met retouren en garantie, headsets zijn echt slecht leverbaar hier 😡

[ Voor 10% gewijzigd door DM89 op 14-11-2020 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-05 19:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

Enige jammere van de 7X is dat hij in de ps5 niet de chatmix doet, en dat hij zolang de plug in je ps5 zit altijd het geluid ernaartoe wil routen. Dus elke keer even de audio omzetten op de ps5. (en micro usb, ff serieus)

Ik twijfel nog

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Denko: Komen veel headsets uit begin 2021, mocht je geen haast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
DM89 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:15:
[...]

Wil ik het bestellen kom ik erachter dat het alleen met Creditcard kan helaas 🤣

Dan toch maar wachten tot de 7x gewoon te bestellen is in Nederland.

Ook makkelijker met retouren en garantie, headsets zijn echt slecht leverbaar hier 😡
Betalen met PayPal is ook mogelijk hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Stantana schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:27:
[...]

Betalen met PayPal is ook mogelijk hoor
Moet een creditcard toevoegen aan PayPal om te betalen?

Edit: foutje van mijn kant, maar kan
inderdaad met PayPal zonder CC.

Zo, besteld 😁 ben benieuwd 👍 komt de 17e of 18e november.

[ Voor 24% gewijzigd door DM89 op 14-11-2020 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-05 19:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

Amaze86 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 20:01:
@Denko: Komen veel headsets uit begin 2021, mocht je geen haast hebben.
Ja, misschien maar doen, ik zoek iets wat lekker werkt met series X, ps5 en eventueel pc

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Steelseries Arctis 7x besteld.
Benieuwd hoe ze klinken. Ook meteen een USB A naar C adapter gekocht zodat ik de kabel niet hoef te gebruiken.
Afbeeldingslocatie: https://cdn-pressstart-com-au.cdn.ampproject.org/i/s/cdn.pressstart.com.au/wp-content/uploads/2020/10/SteelSEries-7X-Review.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn-pressstart-com-au.cdn.ampproject.org/i/s/cdn.pressstart.com.au/wp-content/uploads/2020/10/SteelSeries-Controls.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door Koning-Admiraal op 15-11-2020 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Koning-Admiraal schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:25:
Benieuwd hoe ze klinken. Ook meteen een USB A naar C adapter gekocht zodat ik de kabel niet hoef te gebruiken.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nice 👌 Ik krijg de 7x volgens de site van steelseries 18e of 19e. Heel benieuwd hoe deze headset presteert tegenover de Corsair 75XB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik heb de Astro A50 gekocht voor de Series X en paar dagen in gebruik. Ben er heel tevreden mee. De geluidskwaliteit is subliem. Ik begrijp uit de reviews dat de bass ongeëvenaard is. Zelf kom ik van een Playstation Gold af en dan dan is veel denk ik al een stuk beter, maar wat de bass zo goed maakt is dat het niet te overheersend is. De andere geluiden zijn kraakhelder. Atmos ondersteuning maakt het geheel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
Koning-Admiraal schreef op zondag 15 november 2020 @ 00:25:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zonder kabel is de headset niet draadloos te gebruiken op de Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Menace_1981 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:10:
Ik heb de Astro A50 gekocht voor de Series X en paar dagen in gebruik. Ben er heel tevreden mee. De geluidskwaliteit is subliem. Ik begrijp uit de reviews dat de bass ongeëvenaard is. Zelf kom ik van een Playstation Gold af en dan dan is veel denk ik al een stuk beter, maar wat de bass zo goed maakt is dat het niet te overheersend is. De andere geluiden zijn kraakhelder. Atmos ondersteuning maakt het geheel af.
Heb ook naar deze headset gekeken maar vind het wel flink aan de prijs 😅

Heb je de bass getest met de Atmos demo's of echt een spel? Ik speel nu vooral Valhalla maar daar zit niet veel bass in 😅

Ik wacht toch even Arctis 7x af zodat ik die kan vergelijken met de Corsair 75XB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Met de Gold heb ik 7 jaar gedaan. Stel dat ik met de Astro 5 jaar doe, kost het mij iets meer dan 50 euro per jaar. En daarvoor heb je echt top geluid tijdens het gamen. Elke keer als ik hem op doe, voel je gewoon dat je kwaliteit in handen hebt.

Ik heb de headset gebruikt met Gears 5 (vooral), Horizon, Halo 5 multi, Warzone en nog paar games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Menace_1981 Zou nu echt geen Astro a50 van last gen halen, terwijl nieuwe versie volgend jaar al komt. Hoop dat jouw batterij het 5 jaar volhoudt :)

Zou eerder Audeze Penrose kopen dan Astro a50 op dit moment, als je zoveel geld wilt uitgeven.

Of wacht BF dan kost de Astro rond €230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

nickdew schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:39:
[...]

Zonder kabel is de headset niet draadloos te gebruiken op de Xbox?
Jawel. Aan de kabel zit enkel een adapter vast. Je kunt prima een andere adapter halen waarbij je dongle er meteen insteekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menace_1981
Amaze86 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:35:
@Menace_1981 Zou nu echt geen Astro a50 van last gen halen, terwijl nieuwe versie volgend jaar al komt. Hoop dat jouw batterij het 5 jaar volhoudt :)

Zou eerder Audeze Penrose kopen dan Astro a50 op dit moment, als je zoveel geld wilt uitgeven.

Of wacht BF dan kost de Astro rond €230
Wacht hier op, wacht daar op. Ik heb nu die Series X en daar wil ik nu op gamen 😜 De kwaliteit van mijn headset wordt niet ineens slechter als die nieuwe uitkomt lijkt mij. Ik ben er super blij mee en speel op mijn nieuwe console met plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Menace_1981 mooi dat jij er tevreden mee bent daar gaat het om, maar er zijn nog voldoende headsets :) en de keuze wordt alleen groter voor ons gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Hoe zijn jullie ervaringen met de Steelseries 7x tot nu toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-03 15:32

afca020

X X X

DM89 schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:20:
Hoe zijn jullie ervaringen met de Steelseries 7x tot nu toe?
Met Dolby Atmos klinkt het fantastisch in o.a. Gears, Warzone en Forza. Ga dan ook de licentie hiervoor aanschaffen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Voor de Tweakers met een Corsair HS75XB, er zitten 4 pre-sets op de headset zelf en deze kan je instellen door de volumeknop in te drukken.

1. Stock
2. High boost
3. Bass boost
4. (nog) onbekend.

Dit wordt niet vermeld in de handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
afca020 schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:39:
[...]

Met Dolby Atmos klinkt het fantastisch in o.a. Gears, Warzone en Forza. Ga dan ook de licentie hiervoor aanschaffen!
Nice, ik ga deze vergelijken met de HS75XB, grote voordeel van Arctis 7x is dat deze ook werkt met PS5 etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Nu online
Koning-Admiraal schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:28:
[...]

Jawel. Aan de kabel zit enkel een adapter vast. Je kunt prima een andere adapter halen waarbij je dongle er meteen insteekt.
Waar heb je die gehaald? Vindt dat draadje kut namelijk:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
https://drop.com/buy/drop-sennheiser-pc38x-gaming-headset

Iemand hier ervaring met deze headset en eventuele levertijd?

[ Voor 3% gewijzigd door moca op 15-11-2020 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Stylze schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:08:
[...]

Waar heb je die gehaald? Vindt dat draadje kut namelijk:)
BOL, werkt het trouwens ook door de dongle op de achterste poorten van je Xbox te plaatsen, zodat het uit het zicht blijft? Nog niet binnen namelijk.
Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/vQ9709GjnvYm/550x644.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Koning-Admiraal op 16-11-2020 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:00
Weet iemand wat nu de meest recente kortingscode is voor de Steelseries Arctis 7P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Nu online
Koning-Admiraal schreef op maandag 16 november 2020 @ 01:36:
[...]

BOL, werkt het trouwens ook door de dongle op de achterste poorten van je Xbox te plaatsen, zodat het uit het zicht blijft? Nog niet binnen namelijk.
[Afbeelding]
Ja hij zit bij mij achter in de Xbox nu met dat draadje, maar wil het liefst zo min mogelijk draden dus ga ook maar zo'n adapter bestellen. Blijf het raar vinden dat steelseries hier niet aan gedacht heeft hoezo zo omslachtig met een draadje naar je series X toe 8)7

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Steven030 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:49:
Weet iemand wat nu de meest recente kortingscode is voor de Steelseries Arctis 7P?
JEV12

12%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 09:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Stylze schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:52:
[...]

Ja hij zit bij mij achter in de Xbox nu met dat draadje, maar wil het liefst zo min mogelijk draden dus ga ook maar zo'n adapter bestellen. Blijf het raar vinden dat steelseries hier niet aan gedacht heeft hoezo zo omslachtig met een draadje naar je series X toe 8)7
Het is een kostenplaatje, wat ze het denk niet waard vinden. Maar zou er zo 10 euro extra voor betalen als het erbij zat. Eigenlijk is het meer een Microsoft en Sony dingetje. Hoe kun je nu nog steeds je console met USB A voorzien terwijl de controllers een USB C aansluiting hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Koning-Admiraal op 16-11-2020 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 08:05
Ben nu aan het kijken naar de Steelseries 7X en de Corsair HS75. Iemand enig idee waar ik deze twee modellen naast elkaar kan zetten om goed te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020

afca020

X X X

Vecodo schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:19:
Ben nu aan het kijken naar de Steelseries 7X en de Corsair HS75. Iemand enig idee waar ik deze twee modellen naast elkaar kan zetten om goed te vergelijken?
Als ik jou was zou ik ze beide gewoon proberen, geluid is en blijft een persoonlijke kwestie. Over het algemeen komt de 7X wel beter uit de reviews volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:14

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Voor PS5 gebruikers, 3D audio kan je beter uitzetten in third party games vooral in COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

afca020 schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:50:
[...]

Als ik jou was zou ik ze beide gewoon proberen, geluid is en blijft een persoonlijke kwestie. Over het algemeen komt de 7X wel beter uit de reviews volgens mij!
Jij hebt de 7X ook toch? Vertel eens wat meer over het geluid, die van mij moet nog binnenkomen. Heb trouwens wel kunnen constateren dat de Dolby Atmos app echt wat toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Ben opzoek naar een draadloze headphone die zowel de ps5 en series x ondersteunt. Prijs range is max 200-300. Iemand nog aanraders?

En uit jullie ervaring voegt dolby atmos veel toe?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DM89
Mijn steelseries 7x bestelling is vandaag verstuurd met UPS, zeer benieuwd naar deze headset 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
edit: opgelost

[ Voor 93% gewijzigd door nickdew op 16-11-2020 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• afca020

afca020

X X X

Koning-Admiraal schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:42:
[...]

Jij hebt de 7X ook toch? Vertel eens wat meer over het geluid, die van mij moet nog binnenkomen. Heb trouwens wel kunnen constateren dat de Dolby Atmos app echt wat toevoegt.
In eerste instantie viel het nog wat tegen maar dit bleek eigenlijk volledig door Windows Sonic te komen. Met Atmos is het geluid echt kraakhelder en hoor ik opeens dingen die ik nog niet gehoord heb, echt briljant. Er zit echt super veel rijkelijk detail in het geluid, knap hoe ze het doen. Bass ook niet te overdreven en drukt daarom ook niet te zeer op het totale geluidsplaatje. Al met al zeer tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

afca020 schreef op maandag 16 november 2020 @ 23:19:
[...]

In eerste instantie viel het nog wat tegen maar dit bleek eigenlijk volledig door Windows Sonic te komen. Met Atmos is het geluid echt kraakhelder en hoor ik opeens dingen die ik nog niet gehoord heb, echt briljant. Er zit echt super veel rijkelijk detail in het geluid, knap hoe ze het doen. Bass ook niet te overdreven en drukt daarom ook niet te zeer op het totale geluidsplaatje. Al met al zeer tevreden mee!
Heb nu even de Turtle Beach 600 gen 2 kunnen uitproberen, maar valt tegen. En dan met name het volume. Kun je ook onder Windows Sonic het geluid hard genoeg zetten? Wel zonde dat je bijna gedwongen wordt om 20 euro te betalen voor een app!

[ Voor 5% gewijzigd door Koning-Admiraal op 16-11-2020 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Kun je trouwens ook de EQ's (7X) die je op de PC software kunt aanpassen ook gebruiken voor de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Gisteren kreeg ik mijn Turtle Beach 700 X Gen 2 binnen voor de XsX. Koppelen was 2 knopjes duwen, super smooth, ik blij. Bij het starten van AC:Valhalla ging het echter heel snel bergaf...

Regelmatig echt super harde stutter, soms tot in die mate dat ik meer niets hoorde dan wel. De XsX stond 2-3 meter verder achter de tv, ik dacht: dat is wel heel flauw bereik. Ik heb 'm dan een beetje dichterbij gezet, aan de andere kant van de tv, dus nu zit er hoogstens 2m tussen. Nog altijd enorme stutter met momenten... Aan de afstand kan het nu echt niet liggen.

Ik heb gechecked, en er is geen firmware update beschikbaar.

Zijn er nog mensen met problemen met deze headset? Dat is toch niet normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:12
Slonzo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:09:
Gisteren kreeg ik mijn Turtle Beach 700 X Gen 2 binnen voor de XsX. Koppelen was 2 knopjes duwen, super smooth, ik blij. Bij het starten van AC:Valhalla ging het echter heel snel bergaf...

Regelmatig echt super harde stutter, soms tot in die mate dat ik meer niets hoorde dan wel. De XsX stond 2-3 meter verder achter de tv, ik dacht: dat is wel heel flauw bereik. Ik heb 'm dan een beetje dichterbij gezet, aan de andere kant van de tv, dus nu zit er hoogstens 2m tussen. Nog altijd enorme stutter met momenten... Aan de afstand kan het nu echt niet liggen.

Ik heb gechecked, en er is geen firmware update beschikbaar.

Zijn er nog mensen met problemen met deze headset? Dat is toch niet normaal?
Ik heb hem net 2 weken in gebruik en heb geen last van stutter. Heb hem wel direct na het uitpakken geupdate (stond volgens mij zelfs in de quick start guide)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Rob112 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:10:
Ik heb hem net 2 weken in gebruik en heb geen last van stutter. Heb hem wel direct na het uitpakken geupdate (stond volgens mij zelfs in de quick start guide)
Op Reddit ondertussen meerdere threads gevonden i.v.m. dezelfde audio problemen.
  • Lijkt enkel voor te komen bij X|S optimized games (zoals Valhalla en Fortnite)
  • Komt voor bij meerdere headsets, en bvb. ook bij Astro, niet enkel Turtle Beach
  • Een aantal mensen lijkt te suggereren dat het storing is door de XsX controller, maar enkel wanneer hij idle is (geen user input, zolang ze de sticks bewegen is alles oké)
  • Een tijdelijke 'fix' zou zijn om de 'alternate MAC' te clearen bij de netwerksettings (wat blijkbaar een full power cycle doet, de stroom er 30 seconden afhalen zou hetzelfde effect moeten hebben)
  • Niet iedereen heeft er last van
Het lijkt dus een XsX probleem te zijn, geen headset probleem.
Of misschien een beetje van beide? Geen idee.

Ik heb de `alternate MAC` gecleared, en warempel, het geluid is nu (voorlopig) gewoon oké.
Een bizar probleem, met een even bizarre oplossing 8)7

Dus voor mensen die ook haperend geluid (audio stutter) ervaren met een headset: de bovenstaande workaround werkt inderdaad. Vermoedelijk tijdelijk, maar als het herbegint kan je'm gewoon nog eens clearen.

[ Voor 5% gewijzigd door Slonzo op 17-11-2020 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Koning-Admiraal De EQ op 7x pas je aan via je pc/laptop, elke keer moet je het aanpassen op je pc/laptop. Hadden ze best een app voor kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Zoals velen twijfel ik over de headset.
Zowel de Turtle Beach 700 Gen 2 als de 7x Arctis zien er echt interessant uit.

Wat ik een groot voordeel van de TB700 vind is het feit dat je hem tegelijk draadloos kan koppelen aan zowel je XsX als je telefoon waardoor een binnenkomend telefoontje gewoon opgepakt kan worden.
Voor zover ik dat kan vinden, is dit niet mogelijk met de SteelSeries 7x Arctis, klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
@DarkFire1985 Klopt, plus 700 gen 2 heeft betere bass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020

afca020

X X X

Amaze86 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:28:
@Koning-Admiraal De EQ op 7x pas je aan via je pc/laptop, elke keer moet je het aanpassen op je pc/laptop. Hadden ze best een app voor kunnen maken.
Als je de EQ via de laptop instelt, kan je deze dan ook gebruiken op de XSX? Mijn indruk was dat die EQ alleen op de pc werkt, althans zo begreep ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@afca020 EQ stel je eenmaal in en dan moet die ook op xbox werken, heb je het al geprobeert en merk.je verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-04 12:13
Slonzo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:09:
Gisteren kreeg ik mijn Turtle Beach 700 X Gen 2 binnen voor de XsX.
Waar heb je hem besteld? Had eigenlijk het idee dat ie nog niet uit was in NL, overal uitverkocht en bij bol staat “binnenkort beschikbaar”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbangin1
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-04 18:43
Iemand ervaring met de Astro A20 Gen 2 voor Playstation toevallig? 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

@Amaze86 Heb jij ook de Steelseries of een Turtle Beach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
@Koning-Admiraal Me broer heeft TB 700 gen 2 voor series X en vond die erg goed, had het niet verwacht. Zelf wacht ik nog effe met aanschaf van nieuwe headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-04 09:35

Rpower18

PSN: Rpower18

DM89 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:03:
Voor de Tweakers met een Corsair HS75XB, er zitten 4 pre-sets op de headset zelf en deze kan je instellen door de volumeknop in te drukken.

1. Stock
2. High boost
3. Bass boost
4. (nog) onbekend.

Dit wordt niet vermeld in de handleiding
Ik ben erg benieuwd naar jou vergelijking van beide headsets. Ik zit momenteel erg te twijfelen over beide headsets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Rpower18 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:27:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar jou vergelijking van beide headsets. Ik zit momenteel erg te twijfelen over beide headsets.
Doe ik 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
Voor ps5 kopers van Audeze Penrose, beter koop je de xbox versie want die werkt ook op PS5.

Audeze Penrose X ( mocht je beide consoles hebben, of je bent van plan eentje bij te kopen nadat je andere zat bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020

afca020

X X X

Zojuist Dolby Atmos for Headphones aangeschaft met 30% korting (tip) via de XSX. Weet iemand of ik beter daar de EQ kan aanpassen of gewoon via de SteelSeries engine op de PC? Mij lijkt dat in beide softwares dit aanpassen kan leiden tot dubbele processing van dezelfde EQ met alle geluidstechnische gevolgen van dien. Het beste in de SS software op flat laten en aanpassingen doen in de Dolby app op de Xbox?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 02-05 16:36
ik ben ook erg benieuwd, bij mij moet het werken op zowel de Xbox als op de PC. Dus neig erg naar de Steelseries --> Al klinkt de mic van de Corsair geweldig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Amaze86 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:56:
Voor ps5 kopers van Audeze Penrose, beter koop je de xbox versie want die werkt ook op PS5.

Audeze Penrose X ( mocht je beide consoles hebben, of je bent van plan eentje bij te kopen nadat je andere zat bent)
Zag op reddit dat de PS Penrose headsets vandaag en morgen bij mensen binnen gaan komen. Dus hoop dat er wat reviews komen.

Wat betreft het gebruik van de X versie op de playstation: volgens mij zijn er nog een aantal headset waarbij dat werkt, maar dan werken voor zover ik gehoord heb niet alles features? Chatmix bijv. (of whatever dat genoemd wordt voor PS).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
@nioz: Die chatmix verander je zo in ps menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-04 21:05
afca020 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:21:
Zojuist Dolby Atmos for Headphones aangeschaft met 30% korting (tip) via de XSX. Weet iemand of ik beter daar de EQ kan aanpassen of gewoon via de SteelSeries engine op de PC? Mij lijkt dat in beide softwares dit aanpassen kan leiden tot dubbele processing van dezelfde EQ met alle geluidstechnische gevolgen van dien. Het beste in de SS software op flat laten en aanpassingen doen in de Dolby app op de Xbox?
Oeh, welke tip?

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Amaze86 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:56:

Vraag is alleen wanneer de Penrose X nu eens verzonden gaat worden...
Penrose is de Cyberpunk onder de headsets :+

Nog steeds geen reviews van de “normale” Penrose ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Mikey NL schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:37:
Waar heb je hem besteld? Had eigenlijk het idee dat ie nog niet uit was in NL, overal uitverkocht en bij bol staat “binnenkort beschikbaar”.
Ik heb de mijne bij Mediamarkt besteld (BE).
Zag dat hij af en toe ook in stock komt bij bol - regelmatig eens checken, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 02-05 16:36
Ok, mijn huidige headset is echt iets mis mee (paar maanden oud, die gaat terug).
Razer BlackShark V2 Pro heb ik.

Ben op zoek naar een waardige vervangen die zowel werkt op de Xbox als op de PC (draadloos).
Opties die ik op mijn lijstje heb:

SteelSeries Arctis 7X
SteelSeries Arctis 9X
SteelSeries Arctis 9
Corsair HS75

De laatste werkt alleen met een Xbox Dongle op de PC.

Moet ik nog meer headsets meenemen in mijn vergelijk? Welke SteelSeries raden jullie nu aan?

:)

Edit:

Nog in dubio over deze twee:
SteelSeries Arctis 7X
Corsair HS75

HS75 heb je wel een Xbox dongle nodig op de PC, maar hij klinkt echt super volgens mij en de mic lijkt ook veel beter dan die van de 7X.

[ Voor 18% gewijzigd door Protax op 19-11-2020 00:05 ]

• swordsman720
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15-01 11:38
Op dit moment gebruik ik Astro 50 gen 2 via optical uitgang van de tv naar de optical schakelaar, en vanaf daar naar de basis station.
Zo heb ik altijd geluid van verschillende bronnen (TV, consoles en Shield)
Op de X1X had ik geen probleem met voice chat en wat dan ook.
Sinds 10 Nov zat de Astro op de XSX, en ik kreeg de GAME chat niet aan de praat.
Het zal wel aan de XSX liggen omdat ie geen optical uitgang heeft.
Gisteren wou ik bijna SS9x aanschaffen met 20 % korting, maar toen weerhield ik me om te wachten en misschien thuis nog een keer uit te proberen.
Zodra ik mijn XSX aan zet kreeg ik op het scherm te zien dat er geen headset is verbonden.
Ik probeerde toen de schakelaar van het basis station van Xbox->PC en weer terug naar Xbox stand.
Tot mijn verbazing kreeg ik op het scherm te zien dat head is verbonden.
Ik merkte wel op de ik zodra headset op het station op legde, ging het station even uit en aan (slecht verbinding met usb), daarna zette ik Xbox uit.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rCNEG4PggmpTXHg-zIye5AKODAM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/87vugqq6IkypaF4OyXdxShkf.png?f=fotoalbum_large

Zo +/- 175 E gespaard >:)

• wht_nl
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-05 16:23
Ik ben op zoek naar een mic voor de XSX. Vroeger had je zo'n staafje van plantronics en onlangs is de x88 van hyperkin uitgekomen maar deze komt niet bijzonder goed uit de test. Ik wil namelijk het geluid gewoon via mijn boxen horen.

Battle Buds: schijnbaar vervelende echo voor de rest van je party.

Of kom ik dan toch bij de recon uit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DM89
Zeer goed ervaring hier met de Arctis 7x.

Ik had eerst de Corsair HS75XB wat ook een goede headset is maar voor mij is de Arctis 7x een stuk beter.

Verbinden gaat moeiteloos met beide, Arctis 7x heeft een dongle, Corsair verbind direct met de xbox.

Ik vind het ski-band systeem een stuk fijner op het hoofd, drukt ook totaal niet. De stoffen oorschelpen vind ik ook fijner dan leer. Lekker zacht 😅

Het geluid is voor mijn gevoel beter bij de Arctis 7x, Dolby Atmos lijkt ook beter uit de verf te komen dan bij Corsair.

De oorschelpen zijn te wisselen bij de Arctis 7x en dit kan bij de Corsair niet.

De Arctis 7x werkt ook met PC en PS5.

Microfoon heb ik bij beide niet geprobeerd omdat ik het niet gebruik.

[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 19-11-2020 16:53 ]

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-05 22:41
Op basis van dit topic blind de SteelSeries Arctis 7x besteld. Gisteren binnen gekregen van UPS. Top aankoop! Zit geweldig licht met die skiband en oorschelpen die niet knellen. Tevens hebben ze een geweldige geluidskwaliteit met Dolby en is de game beleving een stuk intenser. Dank voor het advies!

• Soussi.
  • Laatst online: 01-01-2021
Katseviool schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:28:
Op basis van dit topic blind de SteelSeries Arctis 7x besteld. Gisteren binnen gekregen van UPS. Top aankoop! Zit geweldig licht met die skiband en oorschelpen die niet knellen. Tevens hebben ze een geweldige geluidskwaliteit met Dolby en is de game beleving een stuk intenser. Dank voor het advies!
Waar heb je ze besteld? :)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Katseviool schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:28:
Krijg je daar nou een Dolby Atmos licentie bij meegeleverd of was dat een ander merk koptelefoon ?

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste