• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:52
Misschien interessant om te weten in deze context - Wicked Cushions claimt dat hun aftermarket oorschelpen allemaal PFAS en BPA vrij zijn. De oorkussens van mijn Cloud (1) zijn al lang hierdoor vervangen. Hopelijk iets beter zo.

Uit hun FAQ:
Do Wicked Cushion's products contain BPAs or PFAS?
All our products are rigorously tested and are free of BPAS and PFAS. All have passed the most rigorous standars for CA Prop 65 testing.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ja ik moet ook op zoek naar een alternatief voor mijn Arctis Nova 5P. Wordt nog wel een klus want ik vind die headset juist zo fijn :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Ik mis eigenlijk Beyerdynamics in dat lijstje.
Wil dit zeggen dat ze gewoon niet getest zijn?

Never ever financial advice...

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Toxicologen in nrc over het koptelefoon verhaal.

Samengevat: overtrokken reactie, blootstelling blijft ver onder de drempelwaarde.

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:36
kazzzdafke schreef op maandag 23 februari 2026 @ 23:52:
Ik mis eigenlijk Beyerdynamics in dat lijstje.
Wil dit zeggen dat ze gewoon niet getest zijn?
Dat is een correct conclusie. Er zijn ongeveer 80 modellen getest. Dus de berg aan ongeteste modellen is natuurlijk gigantisch.
Bundin schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 00:25:
Toxicologen in nrc over het koptelefoon verhaal.

Samengevat: overtrokken reactie, blootstelling blijft ver onder de drempelwaarde.
Ik zie dit ook meer als een wake-up call voor overheden en fabrikanten.

PSN: bollsie

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste