• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 20:20
Terrorkitty_ schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:15:
Hallo!

Reeds ben ik op zoek naar een nieuwe gaming headset. Ik heb een PS5 en gebruik momenteel de HyperX cloud 2 wired versie. Ik ben daar over het algemeen erg tevreden over, het heeft grote oorschelpen en is dus erg comfortabel voor mij. Verder heeft het 7.1 surround sound die ook werkt op de PlayStation en niet alleen werkt voor de PC. Echter ben ik een beetje klaar met de draadjes haha, ik wil dus graag overgaan naar een wireless gaming headset.

Mijn budget is 150,-. Ik zoek dus een comfortabele headset die ik voor een lange periode zonder irritatie kan dragen (microfoon moet ook goed werken). De cups van de HyperX cloud 2 werken voor mij goed, dus iets vergelijkbaars zou wel werken. Verder is een wens voor mij dat de headset beschikt over een 7.1 surround sound optie of beter. Veel headsets die ik tot nu toe ben tegengekomen beschikken hier wel over alleen werkt het dan alleen voor PC.

Ik heb ondertussen al gekeken naar de wireless versie van de HyperX cloud 2, de Arctis 7 en de Sony pulse. Ik weet alleen niet welke ik moet kopen. Ik hoor graag wat jullie meningen over deze headsets zijn. Ik ben erg benieuwd of jullie weten welke headset het beste bij past bij mij. (Hoeft niet persè een van deze te zijn)

Ik hoor graag jullie reacties/adviezen! Verder hoop ik dat ik deze keer op het juiste forum zit, zo niet hoor ik dit graag van jullie.

Groetjes Kirsten
mcsluis in "[Multi] Algemeen Headset Topic"

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:18
@Terrorkitty_ Probeer Sony inzone H7 binnen je budget momenteel.

https://www.bol.com/nl/nl...Tw.2_10.11.ProductPageUrl

[Voor 51% gewijzigd door Amaze86 op 22-12-2022 16:09]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 10:40

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik had mijn Penrose opgestuurd vanwege een irritante klik in de rechteroorschelp als je je hoofd beweegt of aan het praten was, zelfs als de headset uitstond. Heb begin december de headset opgestuurd naar Hifi Klubben vanwege garantie. De headset is naar Audeze teruggestuurd en de dag na kerst kreeg ik de melding dat ik een nieuw zou krijgen en deze ook al verstuurd was. En inderdaad een dag later een compleet nieuwe headset binnen zonder klik, met een nieuwe factuur met nieuwe datum. Heel tevreden over de service, ondanks dat het kloten is om een paar weken zonder headset te zitten. Maar daar kunnen zij niets aan doen.

Nu nog even wachten totdat de Maxwell verkrijgbaar is en dan ga ik denk ik wel switchen. De chatmix aanpassen, de langere gebruikstijd, zijn voor mij 2 punten die ik zeer interessant vind om over te stappen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Zaphara
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heeft iemand nog een goede suggestie?
Ik had voorheen een Steelseries Arctic 7, maar vanwege het matige draagcomfort en slechte microfoon ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe headset. De Bang & Olufsen Portal leek alle belangrijke punten aan voor mij af te tikken (comfort, geluids-/constructie kwaliteit, kan hem ook als normale headset gebruiken buiten het gamen om onderweg, boomarm-loze microfoon en toch goed verstaanbaar), maar bleek een enorme teleurstelling. Ik had er frequente disconnection issues mee, en de microfoon was zo slecht op Discord (alle mogelijke settings/combinaties/tips geprobeerd) dat ik de headset geretourneerd heb, en momenteel maar even mijn goedkope backup set gebruik (JBL 300).

Eigenlijk ben ik op zoek naar iets gelijkwaardigs als de B&O headset, maar dat lijkt een utopie (Audeze headsets hebben maar 1 pluspunt, en dat is het geluid, de rest is matig, en de nieuwe Maxwell headset weegt 480 gram, dat is al een no-go)?

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:09
Sipio schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:55:
[...]

Lijkt mij persoonlijk wel de moeite waard, ik speel een stuk minder op de PS5 dan de XSX, mijn kapotte Penrose is via Klubben opgestuurd naar Audeze, ben benieuwd.
Nog een nieuw exemplaar ontvangen of geld terug ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
justifire schreef op zondag 22 januari 2023 @ 08:42:
[...]

Nog een nieuw exemplaar ontvangen of geld terug ?
Nou toevallig gisteren bericht gehad, heeft ff geduurd maar ik krijg een nieuwe opgestuurd d:)b

Erg blij mee, zo fijn om simpel tussen de XSX en PS5 te gebruiken.

*Ah, laatste paar weken flink Red dead online gespeeld, maar toen het net begon te onweren in de game was dat toch wel weer genieten met de Penrose 8)

Hier ook blij met de service van Hifi Klubben zoals meerdere gemeld hebben.

[Voor 25% gewijzigd door Sipio op 23-01-2023 16:55]

• justifire
Nice ! :*)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:45

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Meteen even geïnformeerd bij Hifi Klubben maar helaas:
Helaas kunnen wij nog niet zien en hebben wij nog niet vernomen wanneer wij de nieuwe Maxwell kunnen leveren en of dat überhaupt wel gaat gebeuren. Voorlopig staat deze nog niet gepland in onze line-up.
De Penrose X bevalt wel goed maar de bouw kwaliteit en accuduur kunnen echt wel beter. Bovenstaande video stemt mij hoopvol dat de microfoon ook beter is 8) :*)

• thunder8

thunder8

hifigamefreak schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:45:
[...]

Meteen even geïnformeerd bij Hifi Klubben maar helaas:

[...]

De Penrose X bevalt wel goed maar de bouw kwaliteit en accuduur kunnen echt wel beter. Bovenstaande video stemt mij hoopvol dat de microfoon ook beter is 8) :*)
Jammer dat ze niet weten of ze de Maxwell gaan leveren en wanneer indien dat wel zo is. De Maxwell pakt voor mij juist de punten aan waar ik de Penrose af en toe om kan vervloeken, vooral het scrollwieltje voor de microfoon. Ik let er elke keer op met af- en opzetten van de headset, maar nog steeds veel te vaak dat de microfoon weer dicht staat en de anderen mij niet horen en ik eerst dit moet aanpassen voordat ik weer kan gamen. Chatmix is ook een issue, bij de ene game heb ik meer chat nodig (racegames) en bij andere meer game.

• justifire

iOS app *O*

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:54

Rivanov

Apple freak

Dus eindelijk een EQ app voor iOS? Zeker weer niet compatible met de Penrose X..

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• justifire
Rivanov schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:39:
[...]

Dus eindelijk een EQ app voor iOS? Zeker weer niet compatible met de Penrose X..
Nee de Penrose mist daarvoor de juiste chipset (licentie)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

justifire schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:56:
[...]

Nee de Penrose mist daarvoor de juiste chipset (licentie)
|:( |:( |:( |:( |:(

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:28
Begin deze maand had men Penrose X plots last van krakend geluid( ook als hij uit staat).
Dus de magnetic driver zal ook kapot zijn.
Teruggestuurd naar Thomann.de en is 3/02 aangekomen bij Audeze service Center.
Nu maar hopen dat ik ook gewoon een nieuwe krijg en dat het niet te lang meer duurt….

Hoe lang hebben de mensen die hier zelfde probleem hadden ongeveer moeten wachten?
Is dit dan echt compleet nieuwe of refurbished?

Xbox Gamertag: Urbanus4809

• thunder8

thunder8

Snakefoodjah schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 19:31:
Begin deze maand had men Penrose X plots last van krakend geluid( ook als hij uit staat).
Dus de magnetic driver zal ook kapot zijn.
Teruggestuurd naar Thomann.de en is 3/02 aangekomen bij Audeze service Center.
Nu maar hopen dat ik ook gewoon een nieuwe krijg en dat het niet te lang meer duurt….

Hoe lang hebben de mensen die hier zelfde probleem hadden ongeveer moeten wachten?
Is dit dan echt compleet nieuwe of refurbished?
Bij mij duurde het een kleine maand. Kreeg een volledig nieuwe Penrose, met een nieuwe factuur erbij, dus ook weer volledige garantie. Ik had last van krakend geluid in de rechterschelp, wat volgens de geleerden op het net, lucht achter het membraam is of een luchtlek langs het membraam. Schijnt niet gefixed te kunnen worden en moet de driver vervangen worden of dus inderdaad een compleet nieuwe headset. Dit is volgens mij ook de meest voorkomende defect met deze headsets. Denk dat dit ook de reden is dat de Maxwell een kleinere MPD heeft dan de Penrose, zodat er meer ruimte is om het membraam beter vast te zetten, waardoor dit minder voorkomt.

• Snakefoodjah
thunder8 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:44:
[...]

Bij mij duurde het een kleine maand. Kreeg een volledig nieuwe Penrose, met een nieuwe factuur erbij, dus ook weer volledige garantie. Ik had last van krakend geluid in de rechterschelp, wat volgens de geleerden op het net, lucht achter het membraam is of een luchtlek langs het membraam. Schijnt niet gefixed te kunnen worden en moet de driver vervangen worden of dus inderdaad een compleet nieuwe headset. Dit is volgens mij ook de meest voorkomende defect met deze headsets. Denk dat dit ook de reden is dat de Maxwell een kleinere MPD heeft dan de Penrose, zodat er meer ruimte is om het membraam beter vast te zetten, waardoor dit minder voorkomt.
Ok Thanks.
Net zelfde probleem maar in de linkerschelp.
Ben wel blij dat ik dan toch nieuwe headset ga krijgen.
Opleg voor de Maxwell te ontvangen had leuk geweest maarja…

Nog enkele weken geduld hebben dus

• thunder8

thunder8

Snakefoodjah schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:11:
[...]

Ok Thanks.
Net zelfde probleem maar in de linkerschelp.
Ben wel blij dat ik dan toch nieuwe headset ga krijgen.
Opleg voor de Maxwell te ontvangen had leuk geweest maarja…

Nog enkele weken geduld hebben dus
Het is geen garantie dat jij ook een nieuwe krijgt hè. ;) Het is alleen mijn ervaring via Hifi Klubben en de garantie van Audeze zelf, aangezien de mijne ook naar hun is gegaan. Voor hetzelfde geld gebruiken ze de goede linkerschelp van mij om de jouwe te fixen. ;) Ja dat had ik ook wel gewild, maarja nieuwe Penrose is ook geen straf. Mogelijk koop ik de Maxwell alsnog, mocht Klubben hem gaan voeren.

• Snakefoodjah
thunder8 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:38:
[...]

Het is geen garantie dat jij ook een nieuwe krijgt hè. ;) Het is alleen mijn ervaring via Hifi Klubben en de garantie van Audeze zelf, aangezien de mijne ook naar hun is gegaan. Voor hetzelfde geld gebruiken ze de goede linkerschelp van mij om de jouwe te fixen. ;) Ja dat had ik ook wel gewild, maarja nieuwe Penrose is ook geen straf. Mogelijk koop ik de Maxwell alsnog, mocht Klubben hem gaan voeren.
Hahaha kan zijn.
Zolang hij maar gemaakt is, dan ben ik al content.

• justifire
thunder8 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:44:
[...]

De Maxwell heeft zelfs afzonderlijke kamers voor de drivers.
Waar deze bij de Penrose gewoon in dezelfde kamer als de batterij / chipset zitten.

• Sipio
  • Niet online
Ik vind het vooral jammer dat de Maxwell minder of helemaal niet met de PS5 zou werken anders zou ik hem zeker overwegen.

Maar goed ik had dus ook een nieuwe Penrose X gekregen nadat hij afgebroken was en het geluid is heerlijk.

Eerste dagen wel weer wat klemmen op mijn kop maar dat is nu ook alweer beter.

Ik hoop wel dat de Maxwell sowieso wat comfortabeler is.

• Snakefoodjah
Sipio schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:12:
Ik vind het vooral jammer dat de Maxwell minder of helemaal niet met de PS5 zou werken anders zou ik hem zeker overwegen.

Maar goed ik had dus ook een nieuwe Penrose X gekregen nadat hij afgebroken was en het geluid is heerlijk.

Ik had hier ondertussen wicked Cushions besteld maar heb ze nog niet kunnen testen…

Nu beetje aant twijfelen of ik ze nog retour sturen naar Amazon want ga ze ook niet kunnen testen binnen de 30dagen…

Iemand anders al ervaring met Wicked Cushions op de Penrose?
Is het het geld waard of eerder geldverkwisting?

• thunder8

thunder8

Sipio schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:12:

Waar heb je die informatie weg over minder of helemaal niet zou werken met de PS5? Want dan zou een Maxwell voor mij niet een optie zijn. Ik gebruik hem exclusief op de PS5 en volgens de spec sheet werkt die zonder problemen op de PS5.

• Sipio
  • Niet online
thunder8 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:58:
[...]

Waar heb je die informatie weg over minder of helemaal niet zou werken met de PS5? Want dan zou een Maxwell voor mij niet een optie zijn. Ik gebruik hem exclusief op de PS5 en volgens de spec sheet werkt die zonder problemen op de PS5.
De PS versie vd Maxwell zal uiteraard goed werken (y)

Ik bedoelde meer dat de Penrose X hetzelfde werkte op de XBOX als de PS.

De Xbox versie vd Maxwell schijnt dat dus in mindere mate te doen.

Als ik top geluid zou willen op beide consoles dan zou ik dus beide versies moeten kopen ipv 1 zoals de Penrose.

Tenminste dit had ik zo begrepen :P

• thunder8

thunder8

Sipio schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:38:
[...]

De PS versie vd Maxwell zal uiteraard goed werken (y)

Ik bedoelde meer dat de Penrose X hetzelfde werkte op de XBOX als de PS.

De Xbox versie vd Maxwell schijnt dat dus in mindere mate te doen.

Als ik top geluid zou willen op beide consoles dan zou ik dus beide versies moeten kopen ipv 1 zoals de Penrose.

Tenminste dit had ik zo begrepen :P
Ah zo, ja dat was al vanaf het begin duidelijk. Beide consoles hebben hun eigen optimalisaties. Het werkt wel, maar minder goed. Enige waar ik stevig van baal is dat chatmix alsnog niet via de headset te regelen is op Playstation. Sony heeft dat blijkbaar alleen voor eigen headsets beschikbaar, niet voor 3rd party headsets. Dat is echt gruwelijk irritant, dat vind ik ook het grootste nadeel van de Penrose. Juist omdat je op de PS5 ook verschillende selecties moet maken om het weer aan te passen. En dat kost veel tijd, vooral als je in een game zit en de balans moet aanpassen.

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-05 13:23
thunder8 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:42:
[...]

Ah zo, ja dat was al vanaf het begin duidelijk. Beide consoles hebben hun eigen optimalisaties. Het werkt wel, maar minder goed. Enige waar ik stevig van baal is dat chatmix alsnog niet via de headset te regelen is op Playstation. Sony heeft dat blijkbaar alleen voor eigen headsets beschikbaar, niet voor 3rd party headsets. Dat is echt gruwelijk irritant, dat vind ik ook het grootste nadeel van de Penrose. Juist omdat je op de PS5 ook verschillende selecties moet maken om het weer aan te passen. En dat kost veel tijd, vooral als je in een game zit en de balans moet aanpassen.
Op me Astro A50 kan ik gewoon de chatmix gebruiken hoor op de PS5 ;)

• thunder8

thunder8

Kieft91 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 14:06:
[...]

Op me Astro A50 kan ik gewoon de chatmix gebruiken hoor op de PS5 ;)
Dus je kan de chatmix via de headset zelf aanpassen? Zo ja, dan is dat argument dus flauwekil van Audeze.

• Amaze86
thunder8 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 14:13:
[...]

Dus je kan de chatmix via de headset zelf aanpassen? Zo ja, dan is dat argument dus flauwekil van Audeze.
A50 chatmix werkte wel op ps4, omdat die optische aansluiting had, dacht dat je voor ps5 een omvormer nodig hebt. Of je sluit die mixamp aan op je tv mocht je optische ingang hebben.

Maar zou Astro a50 overslaan en voor Audeze gaan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• thunder8

thunder8

Amaze86 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:05:
[...]

A50 chatmix werkte wel op ps4, omdat die optische aansluiting had, dacht dat je voor ps5 een omvormer nodig hebt. Of je sluit die mixamp aan op je tv mocht je optische ingang hebben.

Maar zou Astro a50 overslaan en voor Audeze gaan.
Met andere woorden, het werkt bij de A50 alleen via een omweg. Ik heb de Audeze Penrose, maar het gemis aan chatmix zou mij kunnen verleiden de Maxwell te kopen. Echter als daar de chatmix ook niet native werkt, dan valt een groot voordeel weg.

• Kieft91
thunder8 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:12:
[...]

Met andere woorden, het werkt bij de A50 alleen via een omweg. Ik heb de Audeze Penrose, maar het gemis aan chatmix zou mij kunnen verleiden de Maxwell te kopen. Echter als daar de chatmix ook niet native werkt, dan valt een groot voordeel weg.
Ik vind het niet echt een omweg, steek gewoon de usb van A50 in ps5 en optische kabel tussen A50 base en tv. Dit werkt echt prima, maar als je dus geen optische ingang in je tv hebt moet je een hdmi extractor ertussen zetten.

Qua geluid etc zou ik altijd voor Audeze gaan, chatmix kan je ook prima via ps5 zelf aanpassen naar mijn mening.

• thunder8

thunder8

Kieft91 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 08:15:
[...]

Ik vind het niet echt een omweg, steek gewoon de usb van A50 in ps5 en optische kabel tussen A50 base en tv. Dit werkt echt prima, maar als je dus geen optische ingang in je tv hebt moet je een hdmi extractor ertussen zetten.

Qua geluid etc zou ik altijd voor Audeze gaan, chatmix kan je ook prima via ps5 zelf aanpassen naar mijn mening.
Ja het kan, maar als je midden in een online game zit, is het aanpassen via de PS5 gewoonweg een stuk bewerkelijker dan draaien aan een wieltje in je headset. Eerst moet je de PS knop op de controller indrukken, dan de party waar je in zit selecteren, dan door naar het icoontje voor geluidsettings en dan pas de chatmix. Die aanpassen, dan weer de PS knop indrukken en je zit weer in de game. Tegen spelen, hand van controller af, chatmix wieltje (of knoppen) bedienen en verder. Dus jammer dat Sony een dergelijke functie exclusief voor eigen headsets maakt en niet open zet voor 3rd party headsets. Is hun Playstation thema niet: For the Players? Deze beslissing is niet voor de players helaas.

En nee, heb geen trek in een headset die met allerlei extra spullen aangesloten moet worden om de chatmix te bewerkstelligen. Het kan gewoon met een usb dongle, laat Sony dat gewoon vrijgeven.

• Kieft91
thunder8 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:06:
[...]

Ja het kan, maar als je midden in een online game zit, is het aanpassen via de PS5 gewoonweg een stuk bewerkelijker dan draaien aan een wieltje in je headset. Eerst moet je de PS knop op de controller indrukken, dan de party waar je in zit selecteren, dan door naar het icoontje voor geluidsettings en dan pas de chatmix. Die aanpassen, dan weer de PS knop indrukken en je zit weer in de game. Tegen spelen, hand van controller af, chatmix wieltje (of knoppen) bedienen en verder. Dus jammer dat Sony een dergelijke functie exclusief voor eigen headsets maakt en niet open zet voor 3rd party headsets. Is hun Playstation thema niet: For the Players? Deze beslissing is niet voor de players helaas.

En nee, heb geen trek in een headset die met allerlei extra spullen aangesloten moet worden om de chatmix te bewerkstelligen. Het kan gewoon met een usb dongle, laat Sony dat gewoon vrijgeven.
Snap je hoor, is inderdaad ook irritant.
In mijn geval alleen een extra opt kabeltje inpluggen in de A50 base vind ik niet erg.

Maar dan misschien toch voor die nieuwe inzone headsets gaan voor PS5. Geen idee hoe de verhalen daarover zijn tho

• thunder8

thunder8

Kieft91 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:22:
[...]

Snap je hoor, is inderdaad ook irritant.
In mijn geval alleen een extra opt kabeltje inpluggen in de A50 base vind ik niet erg.

Maar dan misschien toch voor die nieuwe inzone headsets gaan voor PS5. Geen idee hoe de verhalen daarover zijn tho
Naar gekeken, maar de reviews zijn niet onverdeeld positief en dan zijn de nadelen van die headsets groter dan het voordeel van de chatmix. 1 van de grootste nadelen de Sony headsets vind ik het lage maximale volume. (had mijn Sony Gold headset al) En tegenwoordig blijkbaar nog lager, ivm verlaagde maximium ivm gehoorschade beperkingen. Voorlopig heb ik een nagenoeg nieuwe Penrose die het prima doet en genoeg volume heeft voor echte gehoorschade. Als die het loodje legt buiten garantie, dan kijk ik wel weer verder.

• justifire
Audeze Maxwell Manual
Specs zien er goed uit :Y

• Essepoes
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20-02 14:09
Vraagje ik heb de steelseries Arctis 7P+ maar ik heb een echo...als ik mijzelf mute is die weg....
Wat kan dat zijn? Stond ergens de software downloaden maar als ik dat doe en wat probeer qua instellingen dan gebeurd er niks aan die echo. Heeft iemand hier een idee over en een oplossing want dit is geen doen zo.

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 09:53
Ik gok dat Mic sidetone aanstaat. Steelseries GG software > Engine > klik op je 7p+ headset > Audio > Helemaal onderaan staat Mic Sidetone

• justifire

• Snakefoodjah
thunder8 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:38:
[...]

Net mail gekregen van Thomann.de .
Penrose X kan niet meer gerepareerd worden dus krijg ik een replacement.
Echter hebben ze geen Penrose X versie meer dus mag ik kiezen of ik de PlayStation-versie ontvang of gewoon mijn geld terug krijg.

Ga kiezen voor mijn geld terug en hiermee dab waarschijnlijk de Maxwell kopen.

Tenzij er ook andere aanraders zijn?

• thunder8

thunder8

Snakefoodjah schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:45:
[...]

Net mail gekregen van Thomann.de .
Penrose X kan niet meer gerepareerd worden dus krijg ik een replacement.
Echter hebben ze geen Penrose X versie meer dus mag ik kiezen of ik de PlayStation-versie ontvang of gewoon mijn geld terug krijg.

Ga kiezen voor mijn geld terug en hiermee dab waarschijnlijk de Maxwell kopen.

Tenzij er ook andere aanraders zijn?
Als de Penrose je voor de rest goed beviel, zou ik persoonlijk voor de Maxwell kiezen, zeker in het geval van de Xbox versie. Maar het is natuurlijk jouw keus. ;)

• Kieft91
Stukje over footsteps is dan wel weer jammer. Het is natuurlijk nog wel zonder eq settings veranderen, ben benieuwd naar zn volgende review met eq adjustments :)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

De Maxwell geen simultaneous Bluetooth?! Dat is een bummer. Dat gebruik ik juist heel veel op m'n Penrose X.

• Freeman

• Amaze86

• zoarakrzs
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 28-03 21:36
Heb zojuist de Xbox Series X besteld samen met de wireless Xbox headset. Raden jullie deze headset aan en wat zijn zoal de voor- en nadelen ten opzicht van een headset van een ander merk in combinatie met de Series X?

• Amaze86
Penrose vs Maxwell

• justifire
thunder8 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:19:
[...]

Jammer dat ze niet weten of ze de Maxwell gaan leveren en wanneer indien dat wel zo is. De Maxwell pakt voor mij juist de punten aan waar ik de Penrose af en toe om kan vervloeken, vooral het scrollwieltje voor de microfoon. Ik let er elke keer op met af- en opzetten van de headset, maar nog steeds veel te vaak dat de microfoon weer dicht staat en de anderen mij niet horen en ik eerst dit moet aanpassen voordat ik weer kan gamen. Chatmix is ook een issue, bij de ene game heb ik meer chat nodig (racegames) en bij andere meer game.
https://www.hifiklubben.n...g-headset/audmaxwellpsbk/
:)

• Freeman
28 april 😭
Alert ingesteld, hopelijk eerder op voorraad.

Thanks voor het delen!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:45

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:32
YouTube: Audeze Maxwell vs Hifiman Sundara Best $300 Planar Headphone?
Dit noem ik nu eens de slechtste kotelefoon revieuwers .All zijn revieuws over de Audeze Maxwell trekken op niets .Hij lijkt geen verstand te hebben van koptelefoons .In deze revieuw praat hij over gaten in de Maxwell koptelefoon die de bass versterken.Maar gaten in buitenzijde die de bass versterken van een koptelefoon bestaan niet .De bass van een koptelefoon versterkt zoals bij Astro A50 Gen 4 als je van de standaard earpads gaat naar de lederen mod kit .Dan wordt de bass heel veel versterkt want heb deze zelf ook.

Vanaf 15 maart worden de Audeze Maxwell Xbox headsets verzonden ..
https://www.reddit.com/r/...shipping_begins_march_15/

• justifire
Goed nieuws via Head-Fi forum voor de multiconsole users onder ons :)

Xbox version came in for me today. I’ll post some more thorough impressions another time but what I can confirm is that it works with PS5 when the dongle is in PC mode. For some reason it doesn’t work when the dongle is plugged directly in to the USB-C port at the front of the console, but works when you use the regular USB port with the included A to C adapter (as you do on Xbox).

No perceptible difference in audio quality or peak volume from what I could ascertain. Functionally it seems to act exactly as Penrose X did on Playstation as I anticipated.

• Snakefoodjah
Thomann.de heeft de Audeze Maxwell PlayStation in voorraad…
Staat op direct leverbaar

https://www.thomann.de/in...xwell_for_playstation.htm

• nedius004
Zijn er hier die all de Audeze Maxwell headset hebben en hem via Audeze website zrlf hebben besteld. Als je de Audeze Maxwell xbox versie besteld via Audeze website zelf .Dan kom je op 376 euro met verzending. Moet je dan nog extra invoerkosten betalen als ze binnen komen in België.

• justifire
nedius004 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:43:
Zijn er hier die all de Audeze Maxwell headset hebben en hem via Audeze website zrlf hebben besteld. Als je de Audeze Maxwell xbox versie besteld via Audeze website zelf .Dan kom je op 376 euro met verzending. Moet je dan nog extra invoerkosten betalen als ze binnen komen in België.
Ik zou even wachten op hifi-klubben, want 5 jaar garantie en geen gekke verzendkosten.

• nedius004
Zie dat ze pas eind april leveren ook zie ik nog niet de Xbox versie. En leveren ze ook naar Belgie. Ook tegen eind april gaan er all meschien meer zijn die hem verkopen meschien bol.com, coolblue, amazon tegen dan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Snakefoodjah
nedius004 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 19:57:
Zie dat ze pas eind april leveren ook zie ik nog niet de Xbox versie. En leveren ze ook naar Belgie. Ook tegen eind april gaan er all meschien meer zijn die hem verkopen meschien bol.com, coolblue, amazon tegen dan.
Toevallig nog gisteren hifiklubben gisteren gesproken via whatsapp.
Xbox versie zou binnenkort online komen en verwachting is ook eind april binnenkrijgen…
Maar niets is zeker natuurlijk.
Hifiklubben levert zeker ook naar België.

• nedius004
https://eu.turtlebeach.com/pages/stealth-pro wel overdreven 330 euro voor de nieuwe tutrle beach stealth koptelefoon. Heeft wel ook verwisselbare accu van elk 12 uur.Maar ik koop dan liever de Audeze Maxwell.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:31
nedius004 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:33:
https://eu.turtlebeach.com/pages/stealth-pro wel overdreven 330 euro voor de nieuwe tutrle beach stealth koptelefoon. Heeft wel ook verwisselbare accu van elk 12 uur.Maar ik koop dan liever de Audeze Maxwell.
Ik snap niet zo goed waarom er een xbox en een PS versie is. Bij compatiblity zie je dat de Xbox versie het op alle systemen doet. Verkoop die dan gewoon lijkt me.

[Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 23-03-2023 15:04]

• nedius004
Exactor it schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:03:
[...]

Ik snap niet zo goed waarom er een xbox en een PS versie is. Bij compatiblity zie je dat de Xbox versie het op alle systemen doet. Verkoop die dan gewoon lijkt me.
Doen ze ook all bij sommige andere merken zoals bij Steelseries.

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01:09

Redox

Motion Design / VFX

nedius004 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:33:
Wat mij altijd irriteert van al deze topmodel gaming headsets, is de matige bouwkwaliteit. En vooral achterlijk vind ik de in- en uitschuifbare microfoons op deze, en vergelijkbare merken. Deze bewegende onderdelen zijn per definitie gevoelig voor slijtage.

Maxwell heeft een verwijderbare mic (netjes door Shure ontwikkeld), die in geval van kabelbreuk simpelweg vervangen kan worden. De 3.5mm plug heeft ook al de tand des tijd doorstaan.

Eindelijk. Inmiddels besteld bij Hifi-Klubben, vanwege de garantievoorwaarden en tot nu toe prima service.

• nedius004
Redox schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 12:52:
[...]

Wat mij altijd irriteert van al deze topmodel gaming headsets, is de matige bouwkwaliteit. En vooral achterlijk vind ik de in- en uitschuifbare microfoons op deze, en vergelijkbare merken. Deze bewegende onderdelen zijn per definitie gevoelig voor slijtage.

Maxwell heeft een verwijderbare mic (netjes door Shure ontwikkeld), die in geval van kabelbreuk simpelweg vervangen kan worden. De 3.5mm plug heeft ook al de tand des tijd doorstaan.

Eindelijk. Inmiddels besteld bij Hifi-Klubben, vanwege de garantievoorwaarden en tot nu toe prima service.
Zie de Xbox versie nog altijd niet bij Hifi-Klubben

• Redox
  • Laatst online: 01:09

Redox

Motion Design / VFX

nedius004 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 12:54:
[...]

Zie de Xbox versie nog altijd niet bij Hifi-Klubben
My bad. Ik had het over de PS versie.

De Xbox versie zal hoogstwaarschijnlijk niet lang op zich laten wachten.

• Landbouwwoning
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 01-04 12:30
Goede avond allen ik heb een wireless g1000 headset merkloos van de bol.com hij zou op alle platformen compatibel moeten zijn omdat hij gekoppeld kan worden met 3,5mm jack, usb dongle en bleutooth ik wilde hem gebruiken op Nintendo Switch voor Fortnite heb wel het geluid van de game maar de microfoon doet het niet ik hoor de vriend waar ik mee game wel maar hij mij niet ik heb al geprobeerd om headset aan/uit te doen bleutooth ontkoppelen/koppelen alle instellingen gecontroleerd hij zou compatibel moeten zijn als hij a2dp bleutooth ondersteund en/of SBC codec heeft volgens de Nintendo regelementen voor zover ik kan achterkomen heeft hij dat en zou die het moeten doen maar niet dus een headset van 40 euro hebben jullie de oplossing🙏🙏🙏🙏

Met vriendelijke groet

Kay Lanjouw

[Voor 8% gewijzigd door Landbouwwoning op 31-03-2023 19:38. Reden: Noodzakelijke informatie vergeten bij te voegen om antwoord op de vraag te kunnen geven]

• justifire

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Fwiw, Audeze Maxwell (gaming) headset review:

[Voor 14% gewijzigd door Help!!!! op 02-04-2023 17:17]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• justifire

Acties:
  • +2Henk 'm!

• justifire
Must resist :+

One week later, I have yet to charge it. It's sitting at 55% I think I used it for like 25-30 hours so far.
I absolutely love it. It's my first planar headset and I'm not much of an audiophile. But coming from an Arctis Pro Wireless, which I thought sounded good, the difference is night and day. It's almost like the sound from my Arctis Pro now sounds so low quality.

• nedius004
Weet er iemand waar ik de Audeze Maxwell xbox versie kan bestellen voor te leverenin België. Zonder de extra invoerkosten te moeten betalen. Bij webshop in Nederland zie ik hem voor 349 euro .Maar ze leveren niet buiten Nederland.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:03
Levering van de Maxwell vanuit HiFi Klubben schuift overigens steeds verder op. Ze houden nu 28 mei 2023 aan.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
* G_Dragon klopt even af op ongeverfd hout

Maar mijn Turtle Beach Stealth 600 Gen 1 heeft na 6 jaar gebruik nog geen gebreken en werk nog steeds perfect naar behoren _/-\o_ :D. Moest dat hier zomaar even kwijt..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Maurice079 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:13:
Levering van de Maxwell vanuit HiFi Klubben schuift overigens steeds verder op. Ze houden nu 28 mei 2023 aan.
Jammer, mijn Penrose X heeft kraakjes in de oorschelp.

Zodra hij bij Klubben te krijgen is ga ik er waarschijnlijk wel voor.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ziet er goed uit die Turtle Beach Stealth Pro, helemaal omdat mij de Turtle Beach Stealth 600 Gen1 zo goed bevalt. Dus wanneer deze ooit stukgaat zal ik deze Turtle Beach Stealth Pro zeker even gaan bekijken :)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• nedius004
Ik ben nog niet 100% zeker dat ik de Audeze Maxwell wel ga kopen. Want ik denk dat de Astro A40 en A50 2de helft van dit jaar gaan uitkomen. Denk dat Astro aan het wachten totdat de meeste headsets uit zijn van andere merken. En dan beslissen ze wat gaan we er in steken. Ik denk dat ze ofwel gaan voor een grote baterij die 80+ uur mee gaat ofwel verwisselbare baterijen die elk 20+ uur mee gaan voor de A50.Ook denk ik dat deze generatie A50 Bluetooth gaat krijgen simultanius zoals de Steelseries Arctis nova pro wireless.

• Amaze86
@nedius004 Dan nog,astro is lang niet meer wat het was sinds de over name. Is gewoon logitech met andere naam en verpakking. De nieuwe astro a30 verkoopt al erg slecht.

• Amaze86
Mooi vergelijking tussen Maxwell vs Turtlebeach Stealth Pro vs Steelseris Nova Pro wireless.

Ook eentje van onze kale vriend Stealth Pro vs Maxwell, die nieuwe TurtleBeach is wel goed zeg, had het niet verwacht.

[Voor 34% gewijzigd door Amaze86 op 23-04-2023 21:47. Reden: Extra vid]

• Kieft91
Amaze86 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 12:00:
Mooi vergelijking tussen Maxwell vs Turtlebeach Stealth Pro vs Steelseris Nova Pro wireless.
[YouTube: Maxwell vs Stealth Pro vs Nova Pro, and Others? - Premium Wireless Headset Roundup!]

Ook eentje van onze kale vriend Stealth Pro vs Maxwell, die nieuwe TurtleBeach is wel goed zeg, had het niet verwacht.

[YouTube: Turtle Beach Stealth Pro VS Audeze Maxwell / DETAILED COMPARISON]
Even nog zonder bovenstaande gekeken te hebben, beter dan de maxwell? qua geluid niet neem ik aan?

• nedius004
Kieft91 schreef op maandag 24 april 2023 @ 09:38:
[...]

Even nog zonder bovenstaande gekeken te hebben, beter dan de maxwell? qua geluid niet neem ik aan?
Qua geluid is de maxwell nog altijd beter wel voor muziek en film en story games.Voor fps is de Turtle beach pro beter hij is zelfs beter in fps dan de Steelseries nova pro wireless.

• Kieft91
nedius004 schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:29:
[...]

Qua geluid is de maxwell nog altijd beter wel voor muziek en film en story games.Voor fps is de Turtle beach pro beter hij is zelfs beter in fps dan de Steelseries nova pro wireless.
oo damn, vanavond is ff bekijken :)

• Freeman
nedius004 schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:29:
[...]

Wordt dit besproken in de eerder gelinkte videos? Ik moet deze nog bekijken namelijk

Dat de Maxwell niet goed is voor FPS, doel je daarmee op de wat slechtere positionering(footsteps) van enemies? Was dit niet een kwestie van tweaken? Ik kan de video hierover even niet vinden

• Freeman
Review van de Audeze Maxwell nu ook op rtings!
En ik heb geen idee wat ik hiervan moet vinden.

https://www.rtings.com/he...s/audeze/maxwell-wireless

[Voor 28% gewijzigd door Freeman op 24-04-2023 21:14]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:31

En de TB Stealth Pro is ook vrij van gamemeuk kleurtjes. Ik houd deze inmiddels meer in de gaten dan de Maxwell. Vooral omdat ik al een Penrose heb en dus wel snor zit qua mooi geluid in SP. Dat lange accuduur heb ik persoonlijk niet zoveel voordeel aan. Dan heb ik liever een ultieme fps/multiplayer headset. De Penrose is wat dat betreft matig. Vooral de mic.

[Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 24-04-2023 21:13]

• nedius004
Freeman schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:40:
[...]

Wordt dit besproken in de eerder gelinkte videos? Ik moet deze nog bekijken namelijk

Dat de Maxwell niet goed is voor FPS, doel je daarmee op de wat slechtere positionering(footsteps) van enemies? Was dit niet een kwestie van tweaken? Ik kan de video hierover even niet vinden
Dat is wat ze zeggen In de YouTube videos Dat de maxwell minder goed is in the positioneren van foodsteps.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Freeman schreef op maandag 24 april 2023 @ 20:58:
Review van de Audeze Maxwell nu ook op rtings!
En ik heb geen idee wat ik hiervan moet vinden.

https://www.rtings.com/he...s/audeze/maxwell-wireless
Weet ook niet wat ik er van moet vinden. Het feit dat ze aangeven dat de Playstation versie volledige feature compatibiliteit heeft op de PS5 en de Xbox versie niet, maar wel aangeven dat de Xbox versie geen chatmix heeft op de PS5. Dit terwijl duidelijk is geworden dat de chatmix op geen van beide versies werkt, omdat Sony zo vriendelijk is om dat te blokkeren voor 3rd party headsets. :( Dus ook met een PS versie van de Maxwell heb je niet de volledige featureset tot je beschikking. Dan blijft voor mij alleen de betere microfoon en de langere accutijd over als echte voordelen tov de Penrose die ik nu heb. En om daar weer 360€ voor uit te geven is tot op heden voor mij een beetje teveel van het goede.

Verder vind ik persoonlijk de Penrose 1 van de betere headsets die ik ooit heb mogen horen. Ik heb in mijn vele jaren, ja ik ben oud :9 , de nodige headsets gebruikt, die niet het goedkoopste van het goedkoopste waren. Heb qua overears nog een antieke Sennheiser HD480-II classic en een Technics RP-DJ 1200 die ik voor DJ-ing en gewoon muziek luisteren gebruikte. Bij de PS4 Pro had ik de Sony Gold headset, maar die kon mij nooit echt bekoren. De Penrose vind ik qua muziek en gaming toch echt de betere in geluidskwalteit. Maar uiteindelijk is dat wel een persoonlijke voorkeur, niet geschoeid op meetbare data.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:51
Ook apart dat rtings het volgende claimt "Tempest 3D Audio isn't supported either." terwijl dat op iedere headset met twee drivers werkt :?

Vaak vind ik rtings een fijne site met goede reviews maar hier zitten toch wel een paar opmerkelijke punten in.

Edit: Jammer dat de latency voor de Maxwell zo hoog is, apart dat andere daar nog niet over zijn begonnen.

[Voor 17% gewijzigd door Caayn op 25-04-2023 11:08]

20 * 370wp @ SE7K

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
[YouTube: Maxwell vs Stealth Pro vs Nova Pro, and Others? - Premium Wireless Headset Roundup!]

Ik ben dat tweede filmpje aan het kijken, maar die Turtle Beach Stealth Pro lijkt echt een goede headset te gaan worden. Hopelijk is deze headset tegen de tijd dat mijn Turtle Beach Stealth 600 Gen1 kapot gaat in de aanbieding, want het is zeker een die ik in de gaten ga houden.

De review van Techne geeft je een mooi duidelijk beeld over beide headsets :D

• Freeman
Caayn schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:05:
Ook apart dat rtings het volgende claimt "Tempest 3D Audio isn't supported either." terwijl dat op iedere headset met twee drivers werkt :?

Vaak vind ik rtings een fijne site met goede reviews maar hier zitten toch wel een paar opmerkelijke punten in.

Edit: Jammer dat de latency voor de Maxwell zo hoog is, apart dat andere daar nog niet over zijn begonnen.
Het verbaasd mij ook betreffende de relatief hoge latency. Wat je o.a. kan merken door "Lip sync mismatch", begrijp niet waarom overige reviewers dit niet besproken hebben. Het laat mij twijfelen of ik nog wil gaan voor deze headset. Ik speel geregeld FPS en hierin scoort de headset ook niet hoog in, niet slecht, maar de TB Stealth Pro is hier vele malen beter in. Echter, bij de TB Stealth Pro is de chatmix weer super onhandig, een feature waar ik veel gebruik van maak.

Waarom is het altijd zo moeilijk 8)7

Daarnaast stond er een opmerking op reddit, waar een redditor aangaf dat een medewerker van rtings had aangegeven dat er een kans is dat ze een "bad unit" hebben ontvangen.
Hier heeft een medewerker van rtings vervolgens op gereageerd:

Bron:
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

• nedius004
Deze week komt er nog een nieuwe gaming headset uit .Dat is wat Techne zei in het begin van de Maxwell vs Turtle beach pro video .

• Kieft91
G_Dragon schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:10:
[...]

Ik ben dat tweede filmpje aan het kijken, maar die Turtle Beach Stealth Pro lijkt echt een goede headset te gaan worden. Hopelijk is deze headset tegen de tijd dat mijn Turtle Beach Stealth 600 Gen1 kapot gaat in de aanbieding, want het is zeker een die ik in de gaten ga houden.

De review van Techne geeft je een mooi duidelijk beeld over beide headsets :D
Net even op de discord voor mn astro presets gevraagd of iemand daar al de nieuwe TB getest had, verschillende hebben hem gehad en geretourneerd, hoofdband schijnt makkelijk te breken. (geen idee of het waarheid is, maar ik wacht even een poosje af denk ik :) )

• Freeman
Freeman schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:45:
[...]

Het verbaasd mij ook betreffende de relatief hoge latency. Wat je o.a. kan merken door "Lip sync mismatch", begrijp niet waarom overige reviewers dit niet besproken hebben. Het laat mij twijfelen of ik nog wil gaan voor deze headset. Ik speel geregeld FPS en hierin scoort de headset ook niet hoog in, niet slecht, maar de TB Stealth Pro is hier vele malen beter in. Echter, bij de TB Stealth Pro is de chatmix weer super onhandig, een feature waar ik veel gebruik van maak.

Waarom is het altijd zo moeilijk 8)7

Daarnaast stond er een opmerking op reddit, waar een redditor aangaf dat een medewerker van rtings had aangegeven dat er een kans is dat ze een "bad unit" hebben ontvangen.
Hier heeft een medewerker van rtings vervolgens op gereageerd:
[Afbeelding]

Bron:
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Reactie van Audeze op de review van RTings:

https://www.audeze.com/en...tings-coms-maxwell-review

• justifire
Sipio schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 12:30:
[...]

Jammer, mijn Penrose X heeft kraakjes in de oorschelp.

Zodra hij bij Klubben te krijgen is ga ik er waarschijnlijk wel voor.
:*)
https://www.hifiklubben.n...ng-headset/audmaxwellxbk/

• Sipio
  • Niet online
Ah nice, maar ik moet toegeven, die review samen met die Turtle beach stealth doet mij twijfelen tussen de 2

Volgens mij kwam er binnenkort nog een nieuwe uit?
Ik wacht nog ff af..

• justifire
Sipio schreef op donderdag 27 april 2023 @ 21:57:
[...]

Ah nice, maar ik moet toegeven, die review samen met die Turtle beach stealth doet mij twijfelen tussen de 2

Volgens mij kwam er binnenkort nog een nieuwe uit?
Ik wacht nog ff af..
Deze ?
https://www.hifiklubben.n...hone-g2-gaming-headset_1/

• Sipio
  • Niet online
Zou kunnen, de techne review had het over een Headset die nog niet gezien mocht worden, daarom was dat beeld links geblurred.

Ik vond met name de mic in die review van de Turtle beach een stuk beter klinken als van de Maxwell, aan de andere kant luister ik meer muziek dan met anderen de mic gebruiken.

Ik zit nog ff in dubio haha

• nedius004
YouTube: New 2023 Razer BlackShark V2 Pro Review, WORTHY UPGRADE? De nieuwe is Razer Blackshark V2,Pro 2023 .

• nedius004
Als je Audeze maxwell xbox versie besteld via hifiklubben dan krijg je hem begin augustus.Zijn er nog andere websites die de Audeze maxwell xbox versie verkopen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• justifire
nedius004 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 21:02:
Als je Audeze maxwell xbox versie besteld via hifiklubben dan krijg je hem begin augustus.Zijn er nog andere websites die de Audeze maxwell xbox versie verkopen
https://www.proshop.nl/Ho...deze-Maxwell-xBox/3131427

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nedius004
https://www.hifiklubben.n...ng-headset/audmaxwellxbk/ Eindelijk de Audeze Maxwell X besteld bij hifiklubben ten laatste 3 augustus zou ik hem moeten hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• justifire

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nedius004
Nice deze ga ik ook bestellen.Maar eerst hem proberen wanneer ik hem binnen krijg.Maar zou wel beter zijn voor in de zomer sinds de standaard earpads pleather zijn.
Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee