Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

wij

Overweeg om hem aan te vullen met een (goedkoop) usb-c hubje met ethernet, usb3 en misschien 3,5mm audio. Dan kan ik hem aansluiten op mijn (legacy) versterker. En bijvoorbeeld mijn Logitech K400 keyboard aansluiten om makkelijker te kunnen typen.

Heb dit gevonden. Ben benieuwd of het überhaupt mogelijk is van audiokanalen te wisselen, tussen 3,5mm of HDMI.

Misschien is het een idee om in dit topic ervaringen uit te wisselen m.b.t. hubs?

[ Voor 38% gewijzigd door wij op 21-10-2020 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 23:08
Gisteren in de middag besteld en nog steeds deze melding, raar dat bij sommige al bekend is dat hij onderweg is.
Geen mail niets.

(maar ik gun het jullie wel hoor :P )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HWGp9FCw2CU62-nZhhU-uHVIDEg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KxqnYRFep1sW5X6MJN36g5t3.png?f=fotoalbum_large

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:13
En inmiddels niet meer op voorraad via Fnac.com , jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 13:55
Ad de Jong schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:09:
Gisteren in de middag besteld en nog steeds deze melding, raar dat bij sommige al bekend is dat hij onderweg is.
Geen mail niets.

[Afbeelding]
Dit had ik gister ook. Vanochtend had ik een bericht van Fedex dat ie vandaag geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
paulzurrr schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:18:
[...]

Welke status geeft DHL parcel bij je aan?
Status: aangemeld

GEGEVENS ONTVANGEN BIJ DHL
PLANNING WORDT GEMAAKT

Aangemeld
12 OKT. 10:01 Gegevens ontvangen bij DHL

-> heb DHL reeds mail gestuurd met de vraag waarom het zo lang duurt:
Van deze zending is enkel een administratieve melding gekend, dit wil zeggen dat uw pakje nog niet is aangekomen of verwerkt werd in Nederland voor verdere levering via Bpost.

Wij kunnen dit helaas niet nakijken omdat wij deze zending pas kunnen volgen van zodra deze bij World Tech verwerkt is.

Indien u de huidige status van uw zending wenst te kennen, raad ik u aan uw afzender te contacteren, deze kan dan een onderzoek opstarten om uw zending te lokaliseren.
-> mail naar Google Support is ook verstuurd, maar daar nog geen reactie op gekregen

[ Voor 3% gewijzigd door Rhox1979 op 21-10-2020 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
emil_406 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:12:
[...]

Dit had ik gister ook. Vanochtend had ik een bericht van Fedex dat ie vandaag geleverd wordt.
Dan maar even meer geduld hebben dan.

Als ik een mediawinkel had in Duitsland of België ergens tegen de grens aan dan zou ik hier zwaar op inspringen.
Ik ben wel eens een paar km over de grens Limburg/Duitsland een Mediamarkt tegengekomen. Ik zou het wel weten als ik daar zou wonen...

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulzurrr
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08 13:18
Rhox1979 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:14:
[...]

Status: aangemeld

GEGEVENS ONTVANGEN BIJ DHL
PLANNING WORDT GEMAAKT

-> heb DHL reeds mail gestuurd met de vraag waarom het zo lang duurt:

[...]

-> mail naar Google Support is ook verstuurd, maar daar nog geen reactie op gekregen
Ik hoop dat je meer geluk hebt. Hieronder mijn details:

Aangemeld
Zendingsgegevens ontvangen bij DHL
12 OKT. 07:29
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL
12 OKT. 07:30

Sorteren
Vertrek vanuit het sorteercentrum
15 OKT. 09:51
Verwerkt in het landelijke sorteercentrum
15 OKT. 09:51
Adresgegevens gecorrigeerd door de CityHub Manager
15 OKT. 10:04
Aangekomen op de CityHub in jouw regio
16 OKT. 07:57
De bezorger komt later dan verwacht
16 OKT. 23:59
Aangekomen op de CityHub in jouw regio
17 OKT. 07:14

Onderweg
Onderweg met de bezorger
17 OKT. 11:18

Bezorgd
Bezorgd
17 OKT. 16:17

Bezorging op adres in waalwijk. Volgens mij was dit bij andere ook het geval. Hopelijk sturen ze hem vanuit daar nog door maar heb het idee dat het pakket retour is gegaan..
Heb zelf ook contact opgenomen met google support maar die hebben nog niks laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:41
Gisteren besteld bij fnac.com en werdt net bezorgd door FedEx.

Nog net op tijd besteld dus, van Google nog geen reactie gehad op mijn vraag naar de status.

Zo maar eens aansluiten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:25
Inmiddels heb ik de nieuwe Chromecast ook een aantal dagen in gebruik, voorbestelling bij FNAC op 11 oktober werd keurig geleverd op 16 oktober.

Indrukken zijn tot nu toe erg positief, er zijn direct veel apps die al beschikbaar zijn en goed werken (op de NPO-app na dan hoewel die het vanochtend wel lijkt te doen).

In aanvulling op eerder gelezen bevindingen en tips een aantal zaken die ik zelf heel fijn vind werken:

- Via de app 'Button Mapper' kan je de knoppen van de afstandsbediening andere en uitgebreidere functies geven. Ik gebruik een alternatieve YouTube-app en heb de originele verwijderd. Hierdoor was de knop niet meer te gebruiken maar kan ik nu zo instellen dat hij automatisch het alternatief start. Je kan daarnaast ook voor dubbel of langer klikken een actie instellen.

- Werkt naadloos met mijn Harmony Companion. Het toevoegen aan Harmony doe je door als fabrikant 'Google' te kiezen en dan bij apparaatnaam "Chromecast with Google TV" in te voeren. Hij maakt er dan zelf Google Media Player van en bediening gaat via Bluetooth en dat werkt perfect.

- Apps installeren die niet beschikbaar zijn in de Play Store gaat makkelijk via File Commander, waarin je kan verbinden met Google Drive en van daaruit apps installeren. Je moet hiervoor wel de ontwikkelaarsopties activeren (Instellingen -> Android TV OS build en dan 7x op het midden van de navigatietoets drukken) en dan installatie uit onbekende bronnen toestaan.

- KODI werkt goed en soepel voor beheer van eigen bibliotheek (Films en series).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesmer_
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-08 21:57
JdJtA schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:22:

Indrukken zijn tot nu toe erg positief, er zijn direct veel apps die al beschikbaar zijn en goed werken (op de NPO-app na dan hoewel die het vanochtend wel lijkt te doen).
Doet de Live-optie van de NPO app het ook bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
Mesmer_ schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:24:
[...]

Doet de Live-optie van de NPO app het ook bij jou?
Ja, net 3 verschillende zenders bekeken en werken allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:23
Spekkie99 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:37:
Gisteren besteld bij fnac.com en werdt net bezorgd door FedEx.

Nog net op tijd besteld dus, van Google nog geen reactie gehad op mijn vraag naar de status.

Zo maar eens aansluiten.
Oeps, had hem gisteren in mijn cart zitten al, nu te laat inderdaad.

Ben voornamelijk benieuwd over Ziggo Go, wil op zolder een nieuwe TV ophangen en dan zou ik geen extra mediabox/kabel ed. nodig hebben dus. productreview: Google Chromecast met Google TV Wit 4GB review door robertwebbe klinkt wel positief. Meer ervaringen met Ziggo Go al?
Maakt ook het 'smart tv' deel van de TV zelf een stuk minder belangrijk (als hij binnenkort iig weer beschikbaar komt in NL)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:14
Barryvdh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:35:
[...]

Oeps, had hem gisteren in mijn cart zitten al, nu te laat inderdaad.

Ben voornamelijk benieuwd over Ziggo Go, wil op zolder een nieuwe TV ophangen en dan zou ik geen extra mediabox/kabel ed. nodig hebben dus. productreview: Google Chromecast met Google TV Wit 4GB review door robertwebbe klinkt wel positief. Meer ervaringen met Ziggo Go al?
Maakt ook het 'smart tv' deel van de TV zelf een stuk minder belangrijk (als hij binnenkort iig weer beschikbaar komt in NL)
Werkt als een zonnetje. We kijken nu eigenlijk alleen maar via de Ziggo Go app nu de chromecast er aan hangt. Zappen gaat een stuk vlotter dan met de Cl+-module en ook geen storing op het signaal (iets wat bij ons geregeld voorkwam).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ad de Jong schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:09:
Geen mail niets.

[Afbeelding]
Dat was ook mijn ervaring.
De dag na de bestelling was dat de status. In de avond veranderde die naar verzonden en vandaag ontvangen. Maandagavond besteld, dinsdagavond status verzonden, woensdagochtend (20 min geleden) in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
Hann1BaL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:47:
[...]

Dat was ook mijn ervaring.
De dag na de bestelling was dat de status. In de avond veranderde die naar verzonden en vandaag ontvangen. Maandagavond besteld, dinsdagavond status verzonden, woensdagochtend (20 min geleden) in huis.
Het busje is weer onderweg dus.....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4FzNQtW2k4hPROwNierf2iJVZPc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/K2td3d4LfbrtzIgMkT26eBsM.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:15
Hier ook (eindelijk) binnen (Fnac, 15/10 besteld, hoop contact met de klantenservice).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Nuevocasa schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:14:
Ik ben ook benieuwd of hij al is toe te voegen aan de Harmony Hub. Als iemand daar ook al ervaring mee heeft hoor dat graag :) :)
Ja hij voegt zichzelf toe als een bluetooth keyboard.
wij schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:06:
Misschien is het een idee om in dit topic ervaringen uit te wisselen m.b.t. hubs?
Niet de goedkoopste, maar had deze toevallig gekocht op de prime-dagen voor 37 euro en werkt prima met de meegeleverde voeding (van de Chomecast) in de 'usb-c power poort'.
https://www.amazon.nl/gp/product/B07YFW2Q9X

Ik heb wel beetje ruzie met usb-sticks en als wat ik hem mag formatteren. Alleen FAT32 werkt goed. ExFat of NTFS ziet ie wel, maar geeft altijd de status 'veilig uitgeworpen'. Als ik hem als FAT32 aansluit werk het gewoon (binnen beperkingen van FAT32) en heb ik wel de optie om hem te formatteren binnen Android, maar alleen als apparaatopslag (uitbreiding) en ook gecodeerd volgens mij.
Voor mij niet handig, want wil het graag kunnen loskoppelen en aan computer hangen. Op Android TV 9 werkte dit wel prima.

Edit:
Ah... Ik ben niet de enige:
https://www.reddit.com/r/...t_read_any_ntfs_or_exfat/
https://www.reddit.com/r/...sb_c_hub_support/g7p75vg/

[ Voor 8% gewijzigd door Mau_Maus op 21-10-2020 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesmer_
JdJtA schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:32:
[...]

Ja, net 3 verschillende zenders bekeken en werken allemaal prima.
Ik heb zojuist de gegevens van de NPO app verwijdert (profiel > instellingen > Apps > NPO > Gegevens wissen) en nu werkt hij ook bij mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

De nieuwe Chromecast heeft 1 nadeel: De USB power van de TV werkt niet meer! Een aparte adapter is nodig, omdat de Chromecast teveel vermogen vraagt. Aangezien de TV in de slaapkamer vrij hoog hangt en de HDMI aansluiting aan de andere kant zit dan de power aansluting van de TV zelf.

De oude chromecast zat gewoon op de USB-poort van de TV en ging daarmee ook keurig aan en uit.

Setup was uiteraard eenvoudig, net als altijd via de Google app.
Disney+, Netflix, Ziggo, en NPO plus waren zo ingesteld.

De Android TV remote app sync werkte wel, maar met delays dus wat ik typte op de app kwam niet goed door op de Chromecast. Dat was wel wat vervelend. Dat typen gebruik je vooral om wachtwoorden in te stellen en dan heb je het wel gehad dus is vooral eenmalig een probleem.

De TV controls instellen (Power en volume) had de app een paar pogingen voor nodig (hangt van je merk TV af) en werkt super, dus de TV remote kan in de kast.

Dit werkt prima zo!

[ Voor 3% gewijzigd door Hann1BaL op 21-10-2020 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Blonde vraag, maar waar halen jullie de NPO-app vandaan? Als ik zoek, vindt ie alleen youtube resultaten :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EYE_EYE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-07 11:32

EYE_EYE

Tinkering till it sticks

Polyphemus schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:56:
Blonde vraag, maar waar halen jullie de NPO-app vandaan? Als ik zoek, vindt ie alleen youtube resultaten :$
Je kunt in je browser naar de play store:
https://play.google.com/store

En dan de apps zoeken en kiezen voor install en dan je Chromecast als apparaat selecteren.

Have a great day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
Mau_Maus schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:14:

Niet de goedkoopste, maar had deze toevallig gekocht op de prime-dagen voor 37 euro en werkt prima met de meegeleverde voeding (van de Chomecast) in de 'usb-c power poort'.
https://www.amazon.nl/gp/product/B07YFW2Q9X
Ik heb deze op AliExpress aangeschaft begin van de maand (en gisteren toegekomen): https://www.aliexpress.co...908&productId=33019558981
Voor 28 euro viel dat goed mee :)
Ga hem eerstdaags uittesten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

EYE_EYE schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:03:
[...]

Je kunt in je browser naar de play store:
https://play.google.com/store

En dan de apps zoeken en kiezen voor install en dan je Chromecast als apparaat selecteren.
Of makkelijker:
Klik op microfoon op de AB, zeg "NPO app" en de Chromecast vindt de app en ik klik Install en DONE.

[ Voor 21% gewijzigd door Hann1BaL op 21-10-2020 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Rhox1979 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:09:
[...]
Ik heb deze op AliExpress aangeschaft begin van de maand (en gisteren toegekomen): https://www.aliexpress.co...908&productId=33019558981
Voor 28 euro viel dat goed mee :)
Ga hem eerstdaags uittesten.
Je link doet het bij mij niet. Zo te zien een link vanuit je mandje... maar ik hoop dat ie werkt.
Edit: is deze zeker?:
https://www.aliexpress.com/item/33019558981.html
(Als ik product ID check)

Ik ben best fan van Ugreen als semi budget merk. Gemerkt dat qua compatibiliteit het altijd wel goed zit.
Dus neem ik niet snel het risico meer voor iets anders.

[ Voor 9% gewijzigd door Mau_Maus op 21-10-2020 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
Mau_Maus schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:14:
[...]

Je link doet het bij mij niet, maar ik hoop dat ie werkt.
Edit: is deze zeker?:
https://www.aliexpress.com/item/33019558981.html

Ik ben best fan van Ugreen als semi budget merk. Gemerkt dat qua compatibiliteit het altijd wel goed zit.
Dus neem ik niet snel het risico meer voor iets anders.
Yep dat is hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joranoud
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08 13:16
Al lang aan het wachten op de nieuwe Google TV. Na het lezen van deze pagina gisteren heb ik ook direct een bestelling gedaan bij FNAC. Helemaal happy gisteren.

Vandaag zie ik echter dat mijn bestelling is geannuleerd (zonder melding per mail en geld is afgeschreven) en er een levertijd is van 8 tot 12 dagen.

Iemand anders met dit probleem? En wellicht een andere aanbieder waar ik kan bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesmer_
En bij mij staat hij ook in mijn telefoon met hetzelfde google account als op de chromecast. Op de Chromecast staat bij apps ook een gedeelte met 'apps die je al hebt' (ofzoiets) . Daar heb ik hem vandaan gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verandercoach
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-07-2023
Polyphemus schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:07:
Hier ook (eindelijk) binnen (Fnac, 15/10 besteld, hoop contact met de klantenservice).
Herkenbaar, net ook fnac op de chat gehad. Daar word je ook niet veel wijzer van overigens behalve dat ik gewoon nog wat langer moet wachten want het pakketje is nog niet bezorgd maar onderweg (goh....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Verandercoach schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:23:
[...]

Herkenbaar, net ook fnac op de chat gehad. Daar word je ook niet veel wijzer van overigens behalve dat ik gewoon nog wat langer moet wachten want het pakketje is nog niet bezorgd maar onderweg (goh....).
Ik had alleen wel de indruk dat er na mijn contact 'opeens' beweging in kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rumu
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 18:28
In aanvulling op eerder gelezen bevindingen en tips een aantal zaken die ik zelf heel fijn vind werken:

- Via de app 'Button Mapper' kan je de knoppen van de afstandsbediening andere en uitgebreidere functies geven. Ik gebruik een alternatieve YouTube-app en heb de originele verwijderd. Hierdoor was de knop niet meer te gebruiken maar kan ik nu zo instellen dat hij automatisch het alternatief start. Je kan daarnaast ook voor dubbel of langer klikken een actie instellen.
Weet je onder welke categorie voor apps ik deze button mapper kan vinden? Ik ben overal doorheen gebladerd maar kan geen button mapper vinden. Zou wel een hele fijne optie zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hatman
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Ik heb gisteren bij fnac.com in frankrijk besteld en net ontvangen. Binnen 24 uur dus!
Straks maar eens instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:39
Hier ook gisteren besteld en binnen 24 uur mogen ontvangen.
Setup verliep niet helemaal vlekkeloos, maar wel werkend gekregen. Ook hier de afstandsbediening van de TV ook maar meteen in de kast verstopt. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
rumu schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:50:
[...]

Weet je onder welke categorie voor apps ik deze button mapper kan vinden? Ik ben overal doorheen gebladerd maar kan geen button mapper vinden. Zou wel een hele fijne optie zijn.
Bij mij kwam hij naar voren toen ik zocht op 'Button'. Eventueel kan je hem ook toevoegen via een webbrowser (desktopmodus, zodat je niet in de play store-app komt): https://play.google.com/s...tails?id=flar2.homebutton . Link aanklikken, inloggen met Google account en dan klikken op installeren. Als het goed is kan je daar de Chromecast kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

rumu schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:50:
[...]

https://play.google.com/s...flar2.homebutton&hl=en_US

Dit is de app.
Je voegt een knop toe en per knop kun je 3 opties instellen.
Single click, double click, long press

Dus met de Youtube en Netflix knoppen kun je 6 apps openen:
Netflix knop:
1x Netflix
2x Disney plus
long press: Kodi

Youtube knop:
1x Ziggo
2x NPO
long press: Youtube

Enige nadeel: ik krijg nog steeds de Youtube keuze scherm als in de Youtube knop indruk ook al heb ik Ziggo er aan gemapt. Als ik nog een keer de knop in druk dan komt Ziggo er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuuuh
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-01 15:43
Google Chromecast binnen een dag bezorgd via Fnac, echt top! Echter is mijn WiFi verbinding niet stabiel genoeg voor 4k streaming en heb ik de “Ethernet adapter voor Google Chromecast met Google TV” nodig. Weet iemand van jullie hoe ik hier aan kan komen? Heb al twee geannuleerde bestellingen in de Duitse Google store. Een goedkope hub misschien als alternatief? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
De mijne is ondertussen ook onderweg, ben benieuwd.
Ik blijf het wel raar vinden dan bij de ene die gisteren besteld heeft de bestelling al binnen heeft en bij de ander het langer gaat duren.
Ach ja als het maar komt zullen we maar zeggen :-)

Edit: ik kan alleen (nog) nergens iets vinden mbt de verzendinfo om hem te kunnen volgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1eWL9mrh8vcj6_ReioP9EQGnlZ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VJb6LrZcrLfge7iu7FpwKich.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Ad de Jong op 21-10-2020 15:25 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pepergeld
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
lionels schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:40:
de mijne is ook vandaag geleverd. Echt een top ding. Al heb ik wel een probleem als ik naar een applicatie wil zoeken. Mij zoek functie zoekt bijna telkens enkel in YouTube. Ook als ik vraag via Google assistant "hoelaat is het" krijg ik een YouTube resultaat. Nog iemand dit probleem?
Je moet dan altijd app er achter zetten of inspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Maandag besteld bij fnac.com en dinsdag ontvangen.
Werkt allemaal erg goed, ik krijg alleen geen surround sound.
Waarschijnlijk omdat de Chromecast in Dolby Digital Plus output en mijn Sonos Beam alleen DD accepteert.
Krijg nu alleen stereo, maar kan ook aan de TV liggen die het niet omzet naar DD.
Vanavond nog even met de settings stoeien, anders zet ik hem op V&A.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
-Pjotrski- schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:49:
Waarschijnlijk omdat de Chromecast in Dolby Digital Plus output en mijn Sonos Beam alleen DD accepteert.
Krijg nu alleen stereo, maar kan ook aan de TV liggen die het niet omzet naar DD.
Geen idee of die voor jou gaat helpen, maar je kan ergens bij de instellingen de audio formaten selecteren.

Edit:
Instellingen -> Weergave en geluid -> Geavanceerde geluidsinstellingen -> Indelingsselectie

Dan deze keuze:
- Automatisch
- Nooit
- Handmatig

De indelingen die er zijn:
- Dolby Atmos 'in' (zal 'en' moeten zijn?) Dolby Digital Plus
- Dolby Digital
- Dolby Digital Plus
- AAC

[ Voor 19% gewijzigd door Mau_Maus op 21-10-2020 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulzurrr
Fnac.com bestelling super snel binnen gekregen, gister rond 11 uur besteld en vandaag rond 12 uur binnen gekregen.
Bij het instellen kreeg je de mogelijkheid om de power knop in te stellen en deze werkend te maken met je TV. Dit werkt nu maar de Source knop doet niks. Iemand anders dit ook? Ik heb een Samsung 43Q60R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-09 19:13
Ik heb hem ook binnen, via Fnac, 22 uur tussen bestelling en aflevering. Daar kunnen een aantal Nederlandse webshops nog een puntje aan zuigen. Installatie verliep snel en vlot, tot nu toe heel blij mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merijntjuuuh
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-01 15:43
Uiteindelijk deze hub voor 28 euro besteld, komt als het goed is morgen binnen. Even kijken of ethernet op deze manier gaat werken. Een hub van ruim 40 euro kopen ging mij net wat te ver. Link naar Amazon.
merijntjuuuh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:10:
Google Chromecast binnen een dag bezorgd via Fnac, echt top! Echter is mijn WiFi verbinding niet stabiel genoeg voor 4k streaming en heb ik de “Ethernet adapter voor Google Chromecast met Google TV” nodig. Weet iemand van jullie hoe ik hier aan kan komen? Heb al twee geannuleerde bestellingen in de Duitse Google store. Een goedkope hub misschien als alternatief? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
BRO-JWE schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:35:
Ik heb hem ook binnen, via Fnac, 22 uur tussen bestelling en aflevering. Daar kunnen een aantal Nederlandse webshops nog een puntje aan zuigen. Installatie verliep snel en vlot, tot nu toe heel blij mee. :)
Aii, was er net 1 beschikbaar maar was te langzaam, blijft lastig dat Frans lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Heb hem binnen, youtube for smarttv apk werkte via sideload, geen reclames en 4k hdr werkt ook omdat hetvia de google codec werkt. Op de nvidia shield support die de codec niet

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
paulzurrr schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:22:
Fnac.com bestelling super snel binnen gekregen, gister rond 11 uur besteld en vandaag rond 12 uur binnen gekregen.
Bij het instellen kreeg je de mogelijkheid om de power knop in te stellen en deze werkend te maken met je TV. Dit werkt nu maar de Source knop doet niks. Iemand anders dit ook? Ik heb een Samsung 43Q60R.
Dit heb ik ook. Je kunt bij de instellingen wel de knoppen instellen van de remote en hierbij de input knop los instellen.
Helaas werkt dit bij mij LG tv niet en komt hij niet verder dan het scherm met de verschillende inputs te tonen. Hier kan ik vervolgens niet in navigeren. Ideaal zou het voor mij zijn als hij gewoon naar een volgende input kanaal wijzigt en dit blijft doen bij elke druk op de knop.

Mocht iemand weten hoe dit werkend is te krijgen, hoor ik dit graag!

Edit:
Ik kom er net achter het wel 'werkt' alleen niet zoals ik verwacht. Als de TV namelijk op een ander input kanaal staat dan de Chromecast, kan ik dmv de input knop switchen naar het input kanaal van de Chromecast. Mijn verwachting was echter dat ik hiermee door de verschillende input kanalen van mijn TV kon navigeren, maar dat werkt schijnbaar niet zo.

[ Voor 16% gewijzigd door Xilion op 21-10-2020 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quizmaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 13:15
Hier ook heel snel binnen via Fnac. Top service.
Instellen duurde even, maar hij kwam vrij snel online en met suggesties voor apps van andere Android tv box. Waaronder de Ziggo App.
Nu alleen nog even uitzoeken hoe de kanalen aan gepast kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 16:09
Waar ik mij wel aan irriteer is dat als ik zoek naar een bepaalde app via het menu Google nog even mondeling de resultaten uitspreekt, ik heb helemaal geen behoefte daaraan.
Ja, als ik mondeling iets vraag aan de assistent wil ik wel een gesproken reactie, anders niet.
In het menu zie ik geen optie tot uitzetten.
Hebben jullie een idee?

Verder ben ik er erg tevreden over, de Ziggo app werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Heeft iemand de Android TV app op de iPhone aan de praat? Ik kan in de app uiteindelijk wel de Chromecast vinden, maar connecten doet ie niet, met een error.

Ik heb weinig zin om hele URL's met de afstandsbediening op een on screen toetsenbord in te kloppen namelijk :P

Tweemaal gereboot en nu koppelt ie wel :)

[ Voor 8% gewijzigd door Polyphemus op 21-10-2020 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Polyphemus schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:27:
Heeft iemand de Android TV app op de iPhone aan de praat? Ik kan in de app uiteindelijk wel de Chromecast vinden, maar connecten doet ie niet, met een error.

Ik heb weinig zin om hele URL's met de afstandsbediening op een on screen toetsenbord in te kloppen namelijk :P

Tweemaal gereboot en nu koppelt ie wel :)
Ja werkt wel, maar veel tekst kwam niet door op de chromecast. Halve wachtwoorden etc. Dat werkt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Hann1BaL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:00:
[...]

Ja werkt wel, maar veel tekst kwam niet door op de chromecast. Halve wachtwoorden etc. Dat werkt niet echt.
I stand corrected, hier verliest ie vaker de verbinding dan dat ie hem houdt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 03:02
rumu schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 06:41:
NPO lijkt het hier weer te doen. Gisteren crashte ie bij voorbaat al. RTL XL kon ik ook niet vinden gisteren, vanochtend wel. Hij had vanochtend ook wel veel tijd nodig om op te starten, misschien is er weer het een en ander ge-update. Ik heb hem overigens sinds gisteren binnen.
Npo gaat weer crashen. Deed ie hier ook. Ene dag werkte ie perfect, dag erna crashte ie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
emil_406 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:12:
[...]

En nog steeds onderweg. Maar de T+T van Fedex blijft volhouden dat ie vandaag nog komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
Mesmer_ schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:29:
[...]

Ik heb zojuist de gegevens van de NPO app verwijdert (profiel > instellingen > Apps > NPO > Gegevens wissen) en nu werkt hij ook bij mij :)
Is maar van korte duur. Morgen gaat ie weer crashen. Zoveel mogelijk melden via de twitter van npo zodat ze een stabiele update kunnen uitbrengen voor de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Converted007
Met stembediening open play store inspreken. Dan opent ie de Google play store op de chromecast zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:29
Exception schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:03:
[...]

Zou je willen laten weten wat hun reactie was? :)

[...]

Ah! Da's goed om te horen!
Nog geen reactie gehad op m'n mails. Kreeg geen chat mogelijkheid te zien. Google op Engels UK gezet en zit nu in de chat met een Brit. Word doorgezet in de chat naar een speciaal team wat voor dit soort zaken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 10:31
merijntjuuuh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:10:
Als je toch de mogelijkheid hebt voor een ethernetkabel, waarom dan niet een extra AP plaatsen? Hebben andere apparaten er ook nog profijt van en scheelt weer een lelijke kabel naar je TV. 4k is echt een peuleschil voor de gemiddelde wifi-verbinding (gaat om max. 16mbit/s, ik haal met mijn simpele TP-Link al 400mbit/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulzurrr
Andere dit ook? Now playing laat geen informatie zien terwijl ik via Netflix, Plex, Spotify bijvoorbeeld wel iets afspeel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OxOazEJ1Sv58VKmPU4HIEIvBa8M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MVpsN8fZKy0ZNdcuj7VXCK7T.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
paulzurrr schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:32:
Andere dit ook? Now playing laat geen informatie zien terwijl ik via Netflix, Plex, Spotify bijvoorbeeld wel iets afspeel.

[Afbeelding]
Viel me vanmiddag op met mijn Nest Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Kent iemand de shop tink.de daar hebben ze de chromecast nog op voorraad, je kan betalen met PayPal, Amazon pay of Google pay. Levertijd 1 tot 3 werkdgn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peutpeut
  • Laatst online: 09-09 21:30
merijntjuuuh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:37:
Uiteindelijk deze hub voor 28 euro besteld, komt als het goed is morgen binnen. Even kijken of ethernet op deze manier gaat werken. Een hub van ruim 40 euro kopen ging mij net wat te ver. Link naar Amazon.

[...]
Laat even weten wat je ervaringen zijn, ik denk erover om het ook bedraad aan te sluiten :)

14590 Wp PV | 0 kWh Thuisaccu (binnenkort 14.4 kWh)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
baco101 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:49:
Kent iemand de shop tink.de daar hebben ze de chromecast nog op voorraad, je kan betalen met PayPal, Amazon pay of Google pay. Levertijd 1 tot 3 werkdgn
Prima shop, vorig jaar daar 2 nest hub max speakers besteld. Je moet wel een duits adres hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Nuevocasa schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:03:
[...]

Prima shop, vorig jaar daar 2 nest hub max speakers besteld. Je moet wel een duits adres hebben.
Okay bedankt, heb helaas geen Duits adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
baco101 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:07:
[...]

Okay bedankt, heb helaas geen Duits adres
Heb dat toen ook via via gedaan. Is me nu ook te veel gedoe, helemaal in Corona tijd. Helaas heeft tink.nl niet hetzelfde assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Ik probeer de chromecast bij fnac.com te bestellen.
Mijn Frans is niet zo goed maar met translate kom ik wel aardig ver. Tot het punt dat ik mijn adres gegevens moet invullen. Na het selecteren van Pays Bas komt er een melding : L'adresse modifiée n'est pas éligible pour le panier courant

Vrij vertaald:
Het gewijzigde adres komt niet in aanmerking voor het huidige winkelmandje

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Signs schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:29:
Mijn Frans is niet zo goed maar met translate kom ik wel aardig ver. Tot het punt dat ik mijn adres gegevens moet invullen. Na het selecteren van Pays Bas komt er een melding : L'adresse modifiée n'est pas éligible pour le panier courant

Vrij vertaald:

Iemand een idee ?
Er zijn ook andere winkels die via fnac verkopen. Die leveren vaak niet aan Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion

Vrij vertaald:

Iemand een idee ?
Toevallig een spatie tussen de cijfers en de letters van je postcode? Daar liep ik initieel op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Mau_Maus schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:09:
[...]

Geen idee of die voor jou gaat helpen, maar je kan ergens bij de instellingen de audio formaten selecteren.

Edit:
Instellingen -> Weergave en geluid -> Geavanceerde geluidsinstellingen -> Indelingsselectie

Dan deze keuze:
- Automatisch
- Nooit
- Handmatig

De indelingen die er zijn:
- Dolby Atmos 'in' (zal 'en' moeten zijn?) Dolby Digital Plus
- Dolby Digital
- Dolby Digital Plus
- AAC
Bedankt voor je tips, heb ik geprobeerd maar werkt niet, alle opties blijven stereo geven. Zal de combinatie oude Samsung TV en Sonos zijn. Hij staat op V&A. Kan er hopelijk een andere Tweaker blij mee maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 18:44

Vrij vertaald:

Iemand een idee ?
Zojuist ook eentje op deze site besteld. Had eerst in mijn account mijn adres aangemaakt, daarna het product in het winkelmandje gedaan en besteld. Ging allemaal prima. Misschien dat het zo ook voor jou werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
2green schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:48:
[...]

Zojuist ook eentje op deze site besteld. Had eerst in mijn account mijn adres aangemaakt, daarna het product in het winkelmandje gedaan en besteld. Ging allemaal prima. Misschien dat het zo ook voor jou werkt?
Hij geeft bij mij aan 4-12 werkdagen, maar levering pas 7-9 november.. Dus maar even afwachten of hij ergens anders eerder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 15:13
Heb hem zojuist ingesteld werkt uit dusver allemaal prima. Wat wel jammer is dat in Nederland blijkbaar de ‘for you tab’ het niet doet... dat leek me nou net een interessante functie van dat ding. Komt hopelijk later dan wel als ie ook officieel in Nederland uit is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Barryvdh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:37:
[...]

Hij geeft bij mij aan 4-12 werkdagen, maar levering pas 7-9 november.. Dus maar even afwachten of hij ergens anders eerder komt.
Ik zou gewoon bestellen, zolang hij niet is verzonden kun je hem nog eenvoudig annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dappertje25
  • Laatst online: 11-03-2024
Vandaag lekker bezig geweest met rommelen. Hahahaha. Ik vind het heel goed werken. Youtube spotify, youtube music.
Wel eerst probleemen gehad met spotify en twee accounts.

Ziggo go app moet ik nog wel aan wennen. Heb nog geen idee hoe ik kan pauzeren. Bij mij geen probleem met verbinding.

Kodi werkt perfect.

Verder nog even NLziet uitproberen voor mijn ouders.

Bij mij kan ik weinig zien in de Google home app. Maar ach als dat het enige is,
(heb het idee dat mijn account in Amerika staat, en mijn Google TV in Nederland, wat natuurlijk ook het geval is 7(8)7 . Nog even verder stoeien in settings).
En ook nog even een goede radio app vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
.

[ Voor 98% gewijzigd door Converted007 op 22-10-2020 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 10:31
Dinsdagavond besteld bij Fnac en ik krijg hem morgen binnen volgens Fedex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rumu
Iemand nog een tip hoe je advertenties in YouTube kunt overslaan? Ik kan 'de knop naar rechts' niet vinden op de afstandsbediening ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Converted007
rumu schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 06:49:
Iemand nog een tip hoe je advertenties in YouTube kunt overslaan? Ik kan 'de knop naar rechts' niet vinden op de afstandsbediening ...
Andere youtube app installeren (https://smartyoutubetv.github.io/)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
Gewoon "Ok" knop drukken als "Advertentie overslaan" in beeld komt? Zo werkt het bij mij wel. Je hoeft er niet met de richtingsknoppen naartoe te navigeren

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiFeKu
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-10-2020
Zie nu dat bol.com hem sinds vandaag ook levert voor het waanzinnige bedrag van 129,99.
https://www.bol.com/nl/p/...-4k-wit/9300000014517738/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 18:44
Barryvdh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:37:
[...]

Ik oefen gewoon wat geduld uit en heb hem besteld.

Hij is inmiddels niet meer bestelbaar trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:08
emil_406 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:12:
[...]

En nog steeds onderweg. Maar de T+T van Fedex blijft volhouden dat ie vandaag nog komt....
Hier helaas ook hetzelfde. Maandagochtend besteld bij Fnac, dinsdag een bericht van Fedex dat ze zouden komen. Helaas de hele dag niemand gezien aan de deur, terwijl op de statuspagina van Fedex werd aangegeven dat ze onderweg waren.

Voor zover ik op de specs kon zien, is deze Chromecast niet van een ethernetport voorzien? Daar waar de Chromecast Ultra deze wel heeft. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:08
-Pjotrski- schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:49:
Als je even een bron zoals Netflix afspeelt en vervolgens kijkt in de Sonos app bij -> instellingen -> Over mijn systeem dan kun je vervolgens bij de beam zien wat voor signaal er binnen komt in je Beam.
Het kan best zijn dat je TV vanuit HDMI bronnen alleen stereo kan doorgeven via HDMI ARC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Ik heb hem op de dag van de presentatie besteld bij de Duitse Google Store met de 00000 postcode. En mijn goede gegevens in een ander vak.
Er is we een bedrag van mijn creditcard afgehaald. En hij is volgens de Google Store verzonden op de 14e okt.

Maar DHL tracking geeft aan dat ze informatie hebben ontvangen. Maar verder nog niks. En DHL op Twitter kan verder ook niks zien.

Meer mensen hier last van? Denken jullie dat hij nog gaat komen?

Heb gisteren een klein berichtje naar de Google Store gestuurd met een vraag erover. Hoe lang duurt het meestal voordat je antwoord hebt daarop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 18:16
RiFeKu schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:14:
Zie nu dat bol.com hem sinds vandaag ook levert voor het waanzinnige bedrag van 129,99.
Bol niet zelf, maar een verkoper via bol.com

Hebben wij hem gelukkig wat goedkoper 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstof
Zijn er nog andere voordelen naast advertentievrij? (En zijn er nadelen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Fzim schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:28:
[...]
Voor zover ik op de specs kon zien, is deze Chromecast niet van een ethernetport voorzien? Daar waar de Chromecast Ultra deze wel heeft. :)
Correct. Deze Chromecast heeft alleen een USB-C-aansluiting. Er is een accessoire waarbij in de USB-stekkerblok een ethernetpoort zit. Die zit op de gewone versie niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

waterstof schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:55:
[...]

Zijn er nog andere voordelen naast advertentievrij? (En zijn er nadelen?)
Het nadeel is dat je iemand op zn blauwe ogen moet geloven dat er geen zooi in die apk zit. Misschien iets dat je data doorstuurt naar anderen. Ik verwacht het niet en de kans is klein, maar bij dit soort apps weet je het gewoon nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
T-Junkie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:36:
Ik heb hem op de dag van de presentatie besteld bij de Duitse Google Store met de 00000 postcode. En mijn goede gegevens in een ander vak.
Er is we een bedrag van mijn creditcard afgehaald. En hij is volgens de Google Store verzonden op de 14e okt.

Maar DHL tracking geeft aan dat ze informatie hebben ontvangen. Maar verder nog niks. En DHL op Twitter kan verder ook niks zien.

Heb gisteren een klein berichtje naar de Google Store gestuurd met een vraag erover. Hoe lang duurt het meestal voordat je antwoord hebt daarop?
Er zijn meerdere mensen die hier last van hebben. Ik heb gisteravond via de chat contact gehad en ze gaan escaleren naar DHL. Via support.google.com/store en dan onderaan de pagina de taal op Engels UK zetten als je de voorkeur voor contact in het Engels hebt. Dan zoeken naar hulp voor 'Delivery' en onderaan de pagina 'Need more help' 'contact us' selecteren. Daarna 2x op next step klikken en dan een chat starten.

Ik had ook al 2x gemaild maar nog steeds geen reactie daarop gekregen. Ik zou dus bovenstaande doen om wat geregeld te krijgen. Ik krijg nu binnen 24-48 uur een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
RiFeKu schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:14:
Van t weekend zag ik het al idd. Kan me niet voorstellen dat ze er veel gaan verkopen voor die prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nuevocasa
Op pepper.com kijken ;) staat hoe je heel goedkoop via India je een abonnement kunt afsluiten, gekoppeld aan je gewone account. Ergens tussen de €1 en €2 pm. En Family voor €2,20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
Nuevocasa schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:22:
[...]

Van t weekend zag ik het al idd. Kan me niet voorstellen dat ze er veel gaan verkopen voor die prijs.
Hij is nu "bijna uitverkocht" en kan ik er maar 1 in de winkelmand doen. Gistermiddag waren er nog 94 op voorraad (kun je testen door een heel hoog aantal in je winkelmand te doen, BOL zet dan het aantal terug naar de voorraadhoeveelheid)

Dus toch een 90 stuks in 20 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rumu
Joarie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:34:
[...]

Gewoon "Ok" knop drukken als "Advertentie overslaan" in beeld komt? Zo werkt het bij mij wel. Je hoeft er niet met de richtingsknoppen naartoe te navigeren
Zo simpel kan het soms zijn. Bedankt voor de tip. De anderen die gereageerd hebben ook bedankt.

O ja, NPO blijft ook hier kuren vertonen. Opstarten 's ochtends gaat ook niet vlotjes.

[ Voor 10% gewijzigd door rumu op 22-10-2020 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Hier nu ook binnen via bestelling FNAC. Fijn om weer een standalone Spotify app te hebben. De Chromecast versie was vaak aan het stotteren. En standalone Ziggo TV app :-)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JdJtA
Aangezien dit topic langzamerhand aan het verworden is tot een ervaringen-topic heb ik mijn topic uit 2014 weer eens afgestoft en een update gemaakt: Chromecast -Ervaringen & discussie - Deel 2

[ Voor 3% gewijzigd door JdJtA op 22-10-2020 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulzurrr
T-Junkie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:36:

Heb hetzelfde zoals een paar andere hier. Wacht nog op feedback van Google support. DHL kon niks doen. Ze gaven aan dat het pakket waarschijnlijk retour is gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:41
paulzurrr schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:34:
[...]

Heb hetzelfde zoals een paar andere hier. Wacht nog op feedback van Google support. DHL kon niks doen. Ze gaven aan dat het pakket waarschijnlijk retour is gegaan..
Hier ook dezelfde status, 2 uur in de wacht gestaan in de chat van google support maar het is daarna doorgezet naar het email team. Binnen 48h een reactie maar dat hadden ze ook al op mijn eerdere vraag via email kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• waterstof
JdJtA schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:26:
Aangezien dit topic langzamerhand aan het verworden is tot een ervaringen-topic heb ik mijn topic uit 2014 weer eens afgestoft en een update gemaakt: Chromecast -Ervaringen & discussie - Deel 2
Goed bezig!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nuevocasa
JdJtA schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:26:
Misschien dit tot levertijden en prijzen topic omdopen en inhoudelijk verder gaan met jouw topic? Geen idee of dat kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
Nuevocasa schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:26:
[...]

Misschien dit tot levertijden en prijzen topic omdopen en inhoudelijk verder gaan met jouw topic? Geen idee of dat kan.
Vraag een modje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:39
Gisteravond aan het puzzelen geweest. Vpn vind de chromecast toch niet helemaal tof. Hulu downloaden werkt vooralsnog nog niet. US netflix doet het wel. Vanavond maar weer verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
2green schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:48:
[...]

Yes! Gisteravond op dezelfde manier gedaan.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.