Hier is die ook binnen en werkt prima. Eerste ervaring is zeer goed.
Bij het instellen van de afstandbediening uiteindelijk voor Panasonic moeten kiezen om mijn Medion tv werkende te krijgen. Net de Ir op de google remote.
Google assistent werkt prima voor spraak naar tekst en de meeste andere dingen.
Ik heb alleen nog niet mijn lampen en andere smart home apparaten kunnen bedienen ermee. Dat lukt me wel gewoon via de home mini speaker. Ik kan wel mijn speaker vragen mijn tv aan en uit te zetten net zoals bij mijn oude chromecast.
Ook lijkt YouTube niet in 4k en of hdr te willen spelen. Netflix speelt wel gewoon zowel Dolby Vision en atmos af.
Eigenlijk alle apps die ik gebruik werken prima.
Netflix, prime, dplay, kijk, rtlxl, disney+, videoland en npo werken allemaal naar behoren.
Kpn heeft helaas zijn app nog niet geschikt gemaakt. Ziggo wel maar dat hebben we niet.
Ik merk ook wel dat het google account van mijn vrouw toevoegen weinig doet. In dit soort dingen merk je toch wel dat google nog wel wat te verbeteren heeft in de software. Maar hopelijk zal android tv met de introductie van dit apparaat goed sterk in populariteit toenemen wat de ontwikkeling van zowel de apps als het os ten goede zal komen.
[
Voor 23% gewijzigd door
1993jjohan op 16-10-2020 23:37
]