Ik heb gistermiddag besteld bij FNAC, en hij lijkt nu onderweg te zijn 
:fill(white):strip_exif()/f/image/dF56QlCgDKo31U6xi03BWY2y.png?f=user_large)
Ben benieuwd wanneer hij komt
:fill(white):strip_exif()/f/image/dF56QlCgDKo31U6xi03BWY2y.png?f=user_large)
Ben benieuwd wanneer hij komt
Ik heb hem afgelopen donderdag besteld bij FNAC.com en vanmorgen kwam hij binnen !
20201019_153033 GCmGTV by Marc van Lieshout, on Flickr
Net geinstalleerd, ik moest wel eerst een update binnenhalen, maar toen ging het vlot. Ik ben er erg blij mee. Hij werkt soepeltjes en snel.
Ook het afstellen dat je met de afstandsbediening de tv (zowel volume als aan/uit knop) kan bedienen ging erg makkelijk.
Dit is een chromecast om veel plezier aan te beleven.
20201019_153033 GCmGTV by Marc van Lieshout, on FlickrNet geinstalleerd, ik moest wel eerst een update binnenhalen, maar toen ging het vlot. Ik ben er erg blij mee. Hij werkt soepeltjes en snel.
Ook het afstellen dat je met de afstandsbediening de tv (zowel volume als aan/uit knop) kan bedienen ging erg makkelijk.
Dit is een chromecast om veel plezier aan te beleven.
Dat zou praktisch zijnemil_406 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:51:
[...]
Heeft dat busje toevallig een GPS zendertje zodat we m op de kaart kunnen volgen? (Of zo'n walkman die Bassie had tijdens "De geheimzinnige opdrachtgever")
Het busje is weer onderweg dus.....Hann1BaL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:47:
[...]
Dat was ook mijn ervaring.
De dag na de bestelling was dat de status. In de avond veranderde die naar verzonden en vandaag ontvangen. Maandagavond besteld, dinsdagavond status verzonden, woensdagochtend (20 min geleden) in huis.
De mijne is ondertussen ook onderweg, ben benieuwd.
Ik blijf het wel raar vinden dan bij de ene die gisteren besteld heeft de bestelling al binnen heeft en bij de ander het langer gaat duren.
Ach ja als het maar komt zullen we maar zeggen :-)
Edit: ik kan alleen (nog) nergens iets vinden mbt de verzendinfo om hem te kunnen volgen.
Ik blijf het wel raar vinden dan bij de ene die gisteren besteld heeft de bestelling al binnen heeft en bij de ander het langer gaat duren.
Ach ja als het maar komt zullen we maar zeggen :-)
Edit: ik kan alleen (nog) nergens iets vinden mbt de verzendinfo om hem te kunnen volgen.
[ Voor 7% gewijzigd door Ad de Jong op 21-10-2020 15:25 ]
Andere dit ook? Now playing laat geen informatie zien terwijl ik via Netflix, Plex, Spotify bijvoorbeeld wel iets afspeel.

Voor diegenen die een blauwe of rode versie willen bestellen dit zijn de artikelnummers. Beginnen met GA.
Zet achter de artikelnummers -US of -DE of -FR voor de versies per land.
Interessant is dan om te kijken of er al een EAN of UPC artikelcode is voor de Nederlandse versies...
[ Voor 63% gewijzigd door W00fer op 22-10-2020 23:56 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()
:strip_exif()/f/image/VMCY2yhFc46awujSgwL4SmWi.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KxqnYRFep1sW5X6MJN36g5t3.png?f=fotoalbum_large)