Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmourits
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 30-08-2022
Mijn vraag
Ik wil graag de nieuwe chromecast kopen, maar las hier dat de chromecast niet naar nederland komt, alleen verder kan ik nergens vinden dat dit klopt. Dus ik vroeg mij af of ik nog even moet wachten of dat ik de chromecast moet importeren? En welke site is dat het beste?
https://www.rtlnieuws.nl/...nieuwe-chromecast-speaker
Of is er een goed alternatief?]

[ Voor 31% gewijzigd door Rmourits op 02-10-2020 11:07 ]

Beste antwoord (via Rmourits op 12-10-2020 16:42)

• JohnQnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 17:17
Ik ben aan het twijfelen om hem te bestellen bij de Franse Google store. Daar is er een versie te koop met 6 maanden Netflix voor 110 euro. Aangezien ik Netflix anders toch zou betalen, komt de Chromecast daarmee op 44 euro...

In andere Pixel topics staan wel verhalen dat het ook werkt in de Franse store. De vraag is alleen of het Netflix aanbod ook werkt in Nederland en sowieso staat de levertijd nu op begin november... Dus ik wou nog even afwachten...

Daarnaast is hij ook op fnac.com te bestellen, die wel officieel naar Nederland verzend (levering 15 okt): https://www.fnac.com/GOOG...115582/w-4#omnsearchpos=1

Ik heb overigens vorig jaar de Pixel 4 besteld in de Duitse Google store, via postcode 00000. Na wat moeite bij DHL toch goed gegaan. Heb ook al gebruik gemaakt van garantie, en dat ging uiteindelijk gewoon via Nederland, dus daarom heeft de Google store eigenlijk wel mijn voorkeur. Maarja, uit berichten van recente Pixel topics lijkt de optie via Google store toch minder goed te werken...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nieuws: Chromecast met Google TV kost in Europa 70 euro

Levering vanaf 16 oktober; je bent 2 weken te vroeg met je topic. Allicht krijgen we tegen die tijd meer info over "Benelux" datums.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 02-10-2020 11:09 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:45
Hij staat in ieder geval niet in de NL Google store, in tegenstelling tot de Nest Audio die op hetzelfde moment door Google aangekondigd is.
https://store.google.nl/

[ Voor 8% gewijzigd door TheFes op 02-10-2020 11:25 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmourits
ik wacht gewoon in ieder geval tot 16 oktober, en anders is het zoeken naar een alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinx82
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05-08-2024
Zou je een externe HDD op je tv aan kunnen sluiten en dan afspelen op kodi via deze nieuwe Chromecast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
Jinx82 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:12:
Zou je een externe HDD op je tv aan kunnen sluiten en dan afspelen op kodi via deze nieuwe Chromecast?
Misschien met een USB-PS/2 verloopje }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:09
Jinx82 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:12:
Ik denk dat je meer kans maakt als je je externe hdd aan je router hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-06 18:57
Zou de afstandsbediening een pauzeknop hebben om snel een serie te kunnen pauzeren? Dan heb ik ook wel interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 19:12
Rmourits schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:04:
Mijn vraag
Ik wil graag de nieuwe chromecast kopen, maar las hier dat de chromecast niet naar nederland komt, alleen verder kan ik nergens vinden dat dit klopt. Dus ik vroeg mij af of ik nog even moet wachten of dat ik de chromecast moet importeren? En welke site is dat het beste?
https://www.rtlnieuws.nl/...nieuwe-chromecast-speaker
Of is er een goed alternatief?]
De Duitse Googlestore verkoopt 'm voor e 68,23. Ik heb 'm inmiddels via kennissen in Duitsland besteld. Komt daar 20 oktober aan. Alternatief was even naar Saturn in Kleve met de bus maar daar is ie nog niet beschikbaar.

Beter vriendelijk te zijn dan gelijk krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:34
Ik heb hem net gekocht:
https://www.mediamarkt.de...it-google-tv-2685527.html
en laat hem bij een vriend in Duitsland bezorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmourits
de nieuwe chromecast staat al op de belsimpel site, dus das fijn
https://www.belsimpel.nl/...omecast-met-google-tv-wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:36
Heeft iemand het al geprobeerd om de nieuwe chromecast bij de Duitse Google store te bestellen met een Nederlands afleveradres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:01
Ja, ik heb dat vorige week gedaan. Helaas net het geld retour gekregen, dus dat lijkt geen werkbaar alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:36
BRO-JWE schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:17:
Ja, ik heb dat vorige week gedaan. Helaas net het geld retour gekregen, dus dat lijkt geen werkbaar alternatief.
Jammer, tnx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:01
En vandaag is het bedrag weer van m'n creditcard gehaald. Geen idee wat er allemaal gebeurd, als ik hem heb ontvangen (tussen 19-22 oktober), of meer weet, laat ik hier wel even een berichtje achter.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• JohnQnl
  • Laatst online: 07-06 17:17
Ik ben aan het twijfelen om hem te bestellen bij de Franse Google store. Daar is er een versie te koop met 6 maanden Netflix voor 110 euro. Aangezien ik Netflix anders toch zou betalen, komt de Chromecast daarmee op 44 euro...

In andere Pixel topics staan wel verhalen dat het ook werkt in de Franse store. De vraag is alleen of het Netflix aanbod ook werkt in Nederland en sowieso staat de levertijd nu op begin november... Dus ik wou nog even afwachten...

Daarnaast is hij ook op fnac.com te bestellen, die wel officieel naar Nederland verzend (levering 15 okt): https://www.fnac.com/GOOG...115582/w-4#omnsearchpos=1

Ik heb overigens vorig jaar de Pixel 4 besteld in de Duitse Google store, via postcode 00000. Na wat moeite bij DHL toch goed gegaan. Heb ook al gebruik gemaakt van garantie, en dat ging uiteindelijk gewoon via Nederland, dus daarom heeft de Google store eigenlijk wel mijn voorkeur. Maarja, uit berichten van recente Pixel topics lijkt de optie via Google store toch minder goed te werken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 22:19
Hmm, interessant. Wilde eigenlijk net een xiaomi mibox kopen met android TV. Maar dit lijkt me veel interessanter, liever een google stock box.
De vraag is natuurlijk of de NL apps er wel op doen, zoals NPO start, rtlxl en kijk. Maar even wachten tot de eerste testresultaten bekend zijn.

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseL
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 15-06 13:39
snarfl schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:33:
[...]

De Duitse Googlestore verkoopt 'm voor e 68,23. Ik heb 'm inmiddels via kennissen in Duitsland besteld. Komt daar 20 oktober aan. Alternatief was even naar Saturn in Kleve met de bus maar daar is ie nog niet beschikbaar.
Heb het ook besteld bij Media Markt in Duitsland, met afhalen. Valt me op dat het nu niet meer kan omdat het product niet meer beschikbaar is. Hopelijk nog wel gewoon vanaf donderdag (dacht de 15e?) beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:32
Besteld in de Duitste Google store. Net het volgende bericht gehad:

Deine Google Store-Bestellung wurde storniert

Helaas dan maar wachten op voorraad in Nederland.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Ik heb 2 oktober besteld bij de Duitse Google Store en vooralsnog is de bestelling nog niet geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lani100
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-06 15:27
Duitse Google store order is vandaag bij mij geannuleerd.
Order bij Mediamarkt.de met als tussenpersoon Mailboxde werd direct geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:47

Klippy

Still Game

Ik volg dit topic ook even, wil hem ook graag bestellen voor bij mijn vader, jammer dat hij niet (meteen) naar Nederland komt.
Lijkt me ideaal voor hem, maar ben wel benieuwd om van de mensen die hem besteld hebben te horen of je gewoon Nederlands als taal kan kiezen.

In Duitsland halen zou normaal geen probleem zijn, ben vaker in de buurt van de Mediamarkt over de grens, maar met Corona is dat dan weer even lastig.

De Belsimpel link is leuk, maar vraag me af of hij ook echt op voorraad komt en wat de prijs wordt.
Geloof dat ze ook vaak Pixel telefoons hadden dus het lijkt me wel een mogelijkheid.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-05 10:45
robbinonline schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:15:
Besteld in de Duitste Google store. Net het volgende bericht gehad:

Deine Google Store-Bestellung wurde storniert

Helaas dan maar wachten op voorraad in Nederland.
Bij mij hetzelfde. Zojuist besteld via Fnac.com nav van Pixel 4a en 5 lever topics. Die verzenden voor 5 euro ongeveer naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 17:48
Iemand nog opties gezien om dit naar Nederland te krijgen?

Vind het jammer om voor dit geld nu nog een ultra te kopen IPV deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-04 14:55
1993jjohan schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:29:
Iemand nog opties gezien om dit naar Nederland te krijgen?

Vind het jammer om voor dit geld nu nog een ultra te kopen IPV deze.
Je hebt wel echt je best gedaan he.. Check de post boven je bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Ah ik zag staan dat de bestelling is geannuleerd, maar las verkeerd en begreep dat het op Fnac.com ook niet lukte...

Kan dus wel. Daar ga ik het dan maar proberen. :+

Edit:
Inmiddels besteld en hopelijk wordt die dus netjes rond de 15e verzonden.

Mooie vervanging voor mijn oude chromecast die naar mijn schoonouders kan.

Nu hopen dat die goed Nederlands ondersteund... Of op zijn minst goed samenwerkt met de rest van mijn Nederlandstalige smart google home dingen

[ Voor 50% gewijzigd door 1993jjohan op 13-10-2020 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vachan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:56
Hij zal waarschijnlijk binnenkort ook bij belsimpel te bestellen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:03
JohnQnl schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:03:
Hier ook via die route besteld. Ben benieuwd.
De bestelling op de duitse webwinkel van Google werd inderdaad bij mij ook geannuleerd helaas.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickB
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:10
Ik heb 'm 2 weken geleden besteld bij de Duitse Google Store met verzending naar Nederlands adres en heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
NickB schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:22:
Ik heb 'm 2 weken geleden besteld bij de Duitse Google Store met verzending naar Nederlands adres en heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen. Ben benieuwd!
Interessant. Hoe heb jij die velden dan ingevuld op de bestelling?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickB
  • Laatst online: 16:10
Joarie schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:25:
[...]

Interessant. Hoe heb jij die velden dan ingevuld op de bestelling?
Exact zoals in deze post is beschreven in het Google Pixel 3a(XL) levertijden topic:
mar-10 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:56:
Het is mij gelukt om in de Duitse Google Store te bestellen en het naar Nederland te laten leveren :) :) :)
  1. Scoor het gratis hoesje in de store
  2. Zet de postcode op 00000
  3. Voer bij de adresregel voor plaats je postcode, plaats en Nederland in
  4. Kies international priority shipping (+17€)
  5. Verbaas je dat het item vanuit een distributiecentrum in Tilburg (!) verstuurd wordt
[Afbeelding]

En misschien kan het ook zonder internationale pakketzegel, maar ik durfde de gok niet aan
Alleen ik heb gewoon free shipping gedaan (volgens mij was er ook geen andere optie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
NickB schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:30:
[...]

Exact zoals in deze post is beschreven in het Google Pixel 3a(XL) levertijden topic:

[...]

Alleen ik heb gewoon free shipping gedaan (volgens mij was er ook geen andere optie).
Hmm, de priority shipping...wellicht is dat het verschil!
Nou, ik had al die velden precies hetzelfde ingevuld. Toch verrassend. Ach ja, eens kijken hoe de Fransen zijn met verzenden...

[ Voor 15% gewijzigd door Joarie op 14-10-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Nu online
Ik krijg net email dat mijn Chromecast onderweg is uit de Duitse Google Store. Fingers crossed.

Ik had bij mijn woonplaats het volgende ingevuld: <postcode>, <woonplaats>, Nederland. Dus bijv: "1111AB, Utrecht, Nederland".

[ Voor 40% gewijzigd door MarcoC op 14-10-2020 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 12:29
https://www.nl.fnac.be/Pr.../a15115582#omnsearchpos=1

Als er mensen zijn die het frans niet machtig zijn. Wel een paar cent duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Erg leuk, maar bij de diverse shops zijn alleen de witte versies te bestellen. Ik had gehoopt op een zwarte.
De witte vergelen na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:06
W00fer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:57:
Erg leuk, maar bij de diverse shops zijn alleen de witte versies te bestellen. Ik had gehoopt op een zwarte.
Zwart komt er helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
W00fer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:57:
Er is geen zwarte alleen Wit, baby blauw en roze (nieuws: Chromecast met Google TV kost in Europa 70 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Dat weet ik.

Overigens kan FNAC in België hem ook vanaf morgen leveren. Probleem is dat er code oranje geldt vanwege corona :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
W00fer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:04:
Dat weet ik.

Overigens kan FNAC in België hem ook vanaf morgen leveren. Probleem is dat er code oranje geldt vanwege corona :(
Dus wat is het probleem, Kan gewoon thuisbezorgd worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:18:
[...]

Dus wat is het probleem, Kan gewoon thuisbezorgd worden toch?
Alleen de witte en die wil ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Laatst online: 02-06 23:47
W00fer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:04:
Dat weet ik.

Kan morgen niet geleverd worden. Hebben nog geen voorraad gehad. Althans Fnac Belgie. Dus wss ook Fnac frankrijk.
Fnac.com kunnen Nederlanders bestellen, Fnac.be is voor Belgen, Luxemburg en Zwitserland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
dutchnltweaker schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:55:
https://www.nl.fnac.be/Pr.../a15115582#omnsearchpos=1

Als er mensen zijn die het frans niet machtig zijn. Wel een paar cent duurder.
Fnac.be verzend enkel naar belgie. Nederlanders moeten via Fnac.com bestellen. En er is nog geen voorraad. Dus je hebt hem morgen al zeker niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
1993jjohan schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 21:39:
Ah ik zag staan dat de bestelling is geannuleerd, maar las verkeerd en begreep dat het op Fnac.com ook niet lukte...

Kan dus wel. Daar ga ik het dan maar proberen. :+

Edit:
Inmiddels besteld en hopelijk wordt die dus netjes rond de 15e verzonden.

Mooie vervanging voor mijn oude chromecast die naar mijn schoonouders kan.

Nu hopen dat die goed Nederlands ondersteund... Of op zijn minst goed samenwerkt met de rest van mijn Nederlandstalige smart google home dingen
Heb jij al een verzendbevestiging gehad?
Hier bij Fnac België worden ze al zeker niet verzonden vandaag of morgen omdat er nog geen voorraad is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Op de site van FNAC staat nu besteld levering op de 15e. Als het de 16e is boeit mij ook niet, als ze maar de blauwe kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
W00fer schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:08:
Op de site van FNAC staat nu besteld levering op de 15e. Als het de 16e is boeit mij ook niet, als ze maar de blauwe kunnen leveren.
Klopt niet. Zal iets voor volgende week zijn ofzo...
En fnac verkoopt enkel de witte op dit moment.

[ Voor 7% gewijzigd door Converted007 op 14-10-2020 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Bij mij staat er bij de FNAC order:

Statut: En attente de livraison fournisseur
Expédition :
Prévu à partir du 14/10/2020

Google translate:
Status: in afwachting van levering door leverancier Verzenden: Gepland vanaf 14-10-2020

Persoonlijk maken me een paar dagen niet uit. Heb ook geen idee naar hoe lang die onderweg is na verzending naar Nederland.

Ik kan me wel voorstellen dat er misschien meer vraag naar dit apparaat ik als verwacht. Ik hoop gewoon dat ik hem deze maand nog krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
1993jjohan schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:31:
Bij mij staat er bij de FNAC order:

Statut: En attente de livraison fournisseur
Expédition :
Prévu à partir du 14/10/2020

Google translate:
Status: in afwachting van levering door leverancier Verzenden: Gepland vanaf 14-10-2020

Persoonlijk maken me een paar dagen niet uit. Heb ook geen idee naar hoe lang die onderweg is na verzending naar Nederland.

Ik kan me wel voorstellen dat er misschien meer vraag naar dit apparaat ik als verwacht. Ik hoop gewoon dat ik hem deze maand nog krijg.
Ik ga eind van de week, begin volgende week eens horen bij fnac belgie. Ik laat je iets weten...
Deze week ging hij al zeker niet verzonden worden.
Van die verzenddatum heb ik hetzelfde, maar dan op fnac.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
MarcoC schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:35:
Ik krijg net email dat mijn Chromecast onderweg is uit de Duitse Google Store. Fingers crossed.

Ik had bij mijn woonplaats het volgende ingevuld: <postcode>, <woonplaats>, Nederland. Dus bijv: "1111AB, Utrecht, Nederland".
Mooi nieuws! Wel opmerkelijk dan. Jullie hebben Nederland ingevuld ipv Niederlande wat ik ingevuld ben. Dit heb ik juist opgevolgd vanuit de Pixel 4a en 5 topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-06 19:29
Vandaag heb ik vanuit de Franse Google store het bericht ontvangen dat hij is aangemeld voor verzending. Heb een track and trace van DHL. Heb ook gebruik gemaakt van de 00000 truc. Heb 2x als land The Netherlands ingevuld. Hopelijk gaat het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Al die bestellingen met 0000 werken niet.
Beter kijken we naar Duitsland waar morgen de launch zou moeten zijn.

Gaat er nog iemand naar Mediamarkt of Saturn in Duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:49
Ik heb de gok gewaagd en hem op Fnac.com besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
W00fer schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:23:
Al die bestellingen met 0000 werken niet.
Beter kijken we naar Duitsland waar morgen de launch zou moeten zijn.

Gaat er nog iemand naar Mediamarkt of Saturn in Duitsland?
Hoe kom je daar nu bij? Ik heb bij de Franse Google store besteld en heb een track and trace ontvangen. Nu afwachten of hij goed aan komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bird-of-prey
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-05 21:41
Wanneer ik de track en trace link gebruik in mijn bestelling vanuit de Duitse Google store dan staat er "We are expecting your shipment data soon."

Wanneer ik echter het track en trace nummer handmatig invoer op www.dhlparcel.nl (met postcode 00000) dan zie ik dat het pakket al in Nederland is en vandaag bezorgd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bird-of-prey
bird-of-prey schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:41:Wanneer ik echter het track en trace nummer handmatig invoer op www.dhlparcel.nl (met postcode 00000) dan zie ik dat het pakket al in Nederland is en vandaag bezorgd wordt :)
Ik zie nu wel in het status overzicht staan "Adresgegevens gecorrigeerd door de CityHub Manager". Het bezorgadres is ook gewijzigd van mijn huisadres naar het adres van een logistiek dienstverlener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
bird-of-prey schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:51:
[...]

Ik zie nu wel in het status overzicht staan "Adresgegevens gecorrigeerd door de CityHub Manager". Het bezorgadres is ook gewijzigd van mijn huisadres naar het adres van een logistiek dienstverlener.
Nice dat gaat bij jou dus wel goed! Bij mij is de status bij DHL nog 'Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL'. Kun je ook zien van waaruit hij is verzonden? Benieuwd of dat hetzelfde zal zijn bij de Franse Google Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bird-of-prey
Nuevocasa schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:06:
[...]

Nice dat gaat bij jou dus wel goed! Bij mij is de status bij DHL nog 'Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL'. Kun je ook zien van waaruit hij is verzonden? Benieuwd of dat hetzelfde zal zijn bij de Franse Google Store.
Onderweg
Onderweg met de bezorger 15 okt. 10:41

Sorteren
Aangekomen op de CityHub in jouw regio 15 okt. 07:19
Adresgegevens gecorrigeerd door de CityHub Manager 15 okt. 01:43
Verwerkt in het landelijke sorteercentrum 15 okt. 01:24
Vertrek vanuit het sorteercentrum 15 okt. 01:24

Aangemeld
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL 12 okt. 10:01
Zendingsgegevens ontvangen bij DHL 12 okt. 10:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulzurrr
  • Laatst online: 15-06 23:00
Hier nu ook "Adresgegevens gecorrigeerd door de cityhub manager" nog geen bezorg datum bekend. Als ik @bird-of-prey zo hoor moet het goed komen.

Sorteren
Adresgegevens gecorrigeerd door de CityHub Manager 15 OKT. 10:04
Verwerkt in het landelijke sorteercentrum 15 OKT. 09:51

Aangemeld
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL 12 OKT. 07:30
Zendingsgegevens ontvangen bij DHL 12 OKT. 07:29

[ Voor 47% gewijzigd door paulzurrr op 15-10-2020 11:20 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• timbels
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-12-2023
Hier is hij zojuist binnen gekomen.
Had een pre-order gedaan via fnac.com

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CgH8Ot__nKGnDrQpRZjJBRBNbDU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VMCY2yhFc46awujSgwL4SmWi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:09
Is het hele Google TV gebeuren wel gewoon in het Nederlands beschikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
yorroy schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:49:
Is het hele Google TV gebeuren wel gewoon in het Nederlands beschikbaar?
Ik heb gisteren wat reviews bekeken. Op een daarvan waar ze de taalselectie lieten zien heb ik Nederlands ik het rijtje zien staan. Zit wel goed dus denk ik.
timbels schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:40:

[Afbeelding]
Wanneer heb je besteld? Bij mij staat er nu geen datum ofzo bij de status zoals gisteren/vanmorgen. Alleen het volgende:
Status: in afwachting van levering door leverancier Bezorgmethode Snelle bezorging

Hij is wel nu in stock bij FNAC.com volgens de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbels
1993jjohan schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:54:
[...]

Wanneer heb je besteld? Bij mij staat er nu geen datum ofzo bij de status zoals gisteren/vanmorgen. Alleen het volgende:
Status: in afwachting van levering door leverancier Bezorgmethode Snelle bezorging

Hij is wel nu in stock bij FNAC.com volgens de website.
Ik had de pre-order geplaatst op 30 september. (na het google event).
Gisteravond zag ik dat het bedrag van mijn pay-pal werd afgeschreven en een uur later had ik een bericht dat hij verstuurd was.
Binnen 1 dag van Frankrijk naar Nederland via francepost en FedEx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
timbels schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:40:

[Afbeelding]
Hoe zit het met garantie als het ding kapot gaat bijvoorbeeld? Heb namelijk nog nooit bij FNAC besteld en zeker niet bij een franse webshop. Wat zijn je ervaringen tot nu toe? (met de webshop en de chromecast).

[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 15-10-2020 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Laatst online: 02-05 20:23
Staat ook bij vraag en aanbod voor 99 euro,met de vermelding dat hij in Nederland niet uitgebracht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseL
MediaMarkt Duitsland heeft nu op de website staan: Lieferung 09.01.2021 - 11.01.2021

Ben benieuwd of dit een fout is, of dat ze tijdelijk door hun voorraad heen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Zit er ook aan te denken om mijn CC ultra te vervangen door deze.

met name de AB lijkt me handig (ook al heb ik een smarttv met goede YT en Netflix functie).
Het lijkt me voornamelijk interessant om weer eens kodi te gaan draaien.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbels
dutchnltweaker schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:02:
[...]

Hoe zit het met garantie als het ding kapot gaat bijvoorbeeld? Heb namelijk nog nooit bij FNAC besteld en zeker niet bij een franse webshop. Wat zijn je ervaringen tot nu toe? (met de webshop en de chromecast).
Geen idee. Ik verwacht eigenlijk niet dat ik er problemen mee ga krijgen. O-)

Het draait zo te zien prima. Ik heb een nvidia shield tv met androis os. Die werkt al jaren perfect.
Dit lijkt me een uitstekend alternatief voor boven.

Apps instaleren gaat ook goed. O.a. ziggo tv, dus tv kijken zonder gedoe met kastjes/kabels.
Voor sommige apps moet je de developer mode aanzetten, maar dat is een eenmalige instelling.

Het enige wat hier nog niet verschijnt is de "for you" pagina met aanbevelingen van alle services waar je een abo op hebt. Misschien komt dat nog of werkt dat niet omdat hij op Nederlands staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik ben net bij Mediamarkt geweest en zij zeggen zolang hij niet op onze site staat kunnen wij hem ook niet bestellen. Raar verhaal want Mediamarkt heeft ook een intern systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frant!c
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:20
Dank voor de FNAC.com tip, mijne eergisteren daar besteld en zie net ook dat de paypal betaling net afgeschreven is en dat er een update op de fnac site in beeld gekomen is. Misschien Zaterdag dan wel in huis :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
Hier idem van Fnac.com dat het pakketje "en route" is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Vanochtend bij Fnac besteld en zojuist verzonden, dank voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmourits
Polyphemus schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:29:
Vanochtend bij Fnac besteld en zojuist verzonden, dank voor de tip! :)
welke verzendmethode heb je gekozen? de Livraison Express Internationale of de Livraison Rapide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Rmourits schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:48:
[...]

welke verzendmethode heb je gekozen? de Livraison Express Internationale of de Livraison Rapide?
De goedkoopste ;) . 5 Euro nogwat.

Gaat via Chronopost, dat vervolgens geloof ik DPD verder afhandelt. Het viel me op dat de goedkoopste de snelste leverdatum had. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbels
Rmourits schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:48:
[...]

Staat niet aangegeven op de factuur en weet de naam niet meer, maar inderdaad de goedkoopste.
Kwam neer op 5,04 aan verzendkosten en was binnen 1 dag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Hier ook de goedkoopste. Pakket is gewoon te volgen op de volgende website:

www punt chronopost.fr/tracking-no-cms/suivi-page?listeNumerosLT=<hier-het-Colis-n°>&langue=en_EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Ik kan het tracking nummer niet vinden op de site. Is wel vandaag naar status in transit gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
1993jjohan schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:39:
Ik kan het tracking nummer niet vinden op de site. Is wel vandaag naar status in transit gegaan.
Staat onder je FNAC.com account onder MES COMMANDES -> MES ACHATS -> Voir les détails uitklappen. Daar staat onder HISTORIQUE D'EXPÉDITION je coli nr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:33

Wvr

volgens deze site komt die niet naar nederland : https://support.google.com/store/answer/2462844?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Joarie schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:44:
[...]

Staat onder je FNAC.com account onder MES COMMANDES -> MES ACHATS -> Voir les détails uitklappen. Daar staat onder HISTORIQUE D'EXPÉDITION je coli nr
Blijkbaar is dat niet zichtbaar op mobile site. Wel op desktop. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 19:47

Klippy

Still Game

Dank voor de info @timbels, ook mooi dat het in het Nederlands werkt, anders heeft pa er niet veel aan.
Heb hem net ook op fnac.com besteld, zal morgen verzonden worden zo te zien.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Zodra FNAC een blauwe kan leveren bestel ik hem daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Joarie schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:44:
[...]

Waardevolle tip! Dankje.

Edit: M'n stick komt vandaag voor 12 uur staat er op de website. Wordt door FedEx geleverd. Ben benieuwd! Van 't weekend installeren.

[ Voor 19% gewijzigd door Draicon op 16-10-2020 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Laatst online: 18:32
Volgens mij worden op deze pagina alleen genoemd welke producten op dit moment waar te krijgen zijn.

Bovenaan de pagina:
In de onderstaande landen kun je momenteel apparaten kopen in de Google Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beerpassion
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
Hier ook op FNAC.FR besteld en m'n ChromeCast komt vandaag voor 18 uur staat er op de website. Wordt door FedEx geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frant!c
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:20
Frant!c schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:19:
Dank voor de FNAC.com tip, mijne eergisteren daar besteld en zie net ook dat de paypal betaling net afgeschreven is en dat er een update op de fnac site in beeld gekomen is. Misschien Zaterdag dan wel in huis :)
Mijne komt ook vandaag al volgens FedEX tracking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Frant!c schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:19:
[...]

Mijne komt ook vandaag al volgens FedEX tracking :+
Heeft iedereen de priority shipping genomen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:05
Polyphemus schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:22:
[...]

Ik heb de €5 verzend optie gekozen en ik heb hem net ontvangen(eveneens FedEx).

[ Voor 3% gewijzigd door blueice85 op 16-10-2020 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoorick
  • Laatst online: 13-09-2024
Ik heb hem besteld bij de Mediamarkt in DE en hij zou 15/10 beschikbaar zijn, maar inmiddels staat op de site 19/10-20/10. Zelf ook nog niks gehoord van de Mediamarkt zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HouseL
yoorick schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:08:
Ik heb hem besteld bij de Mediamarkt in DE en hij zou 15/10 beschikbaar zijn, maar inmiddels staat op de site 19/10-20/10. Zelf ook nog niks gehoord van de Mediamarkt zelf.
Hier hetzelfde. Wacht op de bevestiging dat ik het op kan halen. Misschien dat ze wat logistieke vertraging hebben gehad. Zal vast wel vandaag of maandag een mail verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bird-of-prey
De levering vanuit de Duitse Google store vindt plaats via een omweg....

Sorteren
Aangekomen op de CityHub in jouw regio 16 okt. 07:16

Bezorgd
Bezorgd 15 okt. 20:55

Onderweg
Onderweg met de bezorger 15 okt. 10:41

Sorteren
Aangekomen op de CityHub in jouw regio 15 okt. 07:19
Adresgegevens gecorrigeerd door de CityHub Manager 15 okt. 01:43
Verwerkt in het landelijke sorteercentrum 15 okt. 01:24
Vertrek vanuit het sorteercentrum 15 okt. 01:24

Aangemeld
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL 12 okt. 10:01
Zendingsgegevens ontvangen bij DHL 12 okt. 10:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Polyphemus schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:22:
[...]

Daar lijkt het wel op, maar die 5 euro verzendkosten is toch wel bang for buck. Daarvoor rij ik niet naar Duitsland heen en terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
Joarie schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:12:
[...]

Daar lijkt het wel op, maar die 5 euro verzendkosten is toch wel bang for buck. Daarvoor rij ik niet naar Duitsland heen en terug :+
Ben benieuwd, de mijne hangt nog op "Shipment ready to be shipped" bij Chronopost, sinds gistermiddag. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Polyphemus schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:14:
[...]

Ben benieuwd, de mijne hangt nog op "Shipment ready to be shipped" bij Chronopost, sinds gistermiddag. O-)
Hier inmiddels op 30 km afstand in een depot en zal geleverd worden door DPD vandaag.
Dan kunnen mijn chromecast en Minix media player vandaag met pensioen en kan ik wel met Kodi 4K/HDR media afspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Nu online
Ondertussen is mijn Chromecast besteld bij de Google Store nog steeds niet ontvangen door DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bird-of-prey
MarcoC schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:23:
Ondertussen is mijn Chromecast besteld bij de Google Store nog steeds niet ontvangen door DHL.
Heb je de track en trace code ook proberen in te vullen op www.dhlparcel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Nu online
bird-of-prey schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:35:
[...]

Ja.
Aangemeld

Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL
14 OKT. 10:48

Zendingsgegevens ontvangen bij DHL
14 OKT. 10:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Vachan1990 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:20:
Hij zal waarschijnlijk binnenkort ook bij belsimpel te bestellen zijn
Contact gehad met belsimpel, standaard antwoord dat ik maar moet inschrijven zodat ik weet wanneer hij binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-06 23:15

Freakie1NL

Grote Baas

Als er mensen zijn die nu hierdoor hun Chromecast Ultra kwijt willen.... Je weet me te vinden :-)

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertscheer
  • Laatst online: 27-12-2023
JohnQnl schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:03:

Vorige week via fnac besteld, vandaag geleverd via fedex. Eerste indruk is prima, ZiggoGO werkt bijvoorbeeld prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Hier het zelfde... Heb bij de Franse Google store besteld. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
bird-of-prey schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:35:
[...]

Als ik vanuit de Google store de track and trace code aanklik kom ik op de DHL site en daar staan de zelfde gegevens als bij dhlparcel.nl :/
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.