Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Lassie dutch
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20:39
Zien jullie de optie voor Adaptief opladen in de instellingen na de laatste Pixel feature drop?

Link: https://support.google.com/pixelphone/answer/6090612?hl=en

Screenshot:

Ik heb wel Battery -> Adaptive Battery, maar zie geen optie voor Adaptive charging...

Build number RQ1A.201205.011 (About phone, helemaal onderaan).

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

• True
  • Registratie: april 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

@Lassie dutch ja die optie zie ik wel, zelfde build ook, heb gisteren de update binnen gehengeld.

Trackers of betalen...⛔ check het standpunt van de Nederlandse techsite Tweakers over JOUW privacy in de link.

• houser
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 12-06 12:45
benep schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:25:
Ik ben opzoek naar een goede screen protector,
Iemand die me wat kan aanraden?
https://www.androidcentra...pixel-5-screen-protectors

Ik heb de Omotion er nu en maand ofzo opzitten. Past goed met een case, omdat ie met iets kleiner is dan het scherm. De gevoeligheid was ok, maar is sterk verbeterd nu je na de laatste update de aanraakgevoeligheid kan verhogen in de settings.

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

True schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:24:
@Lassie dutch ja die optie zie ik wel, zelfde build ook, heb gisteren de update binnen gehengeld.
Hier ook. Werkt alleen niet bij draadloos laden, jammer!

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Knud
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11-06 12:14

Knud

Sandvich

Thomas schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:34:
[...]

Hier ook. Werkt alleen niet bij draadloos laden, jammer!
Bij mij wel met draadloos (adaptive charging). Hij begon gewoon (voor 2100 begonnen), na 2100h schakelde de telefoon zelf over op adaptive charging (en toen kwam ook pas de optie in het batterij menu beschikbaar voor me). (ergens wel jammer dat google dat zelf niet "slim" genoeg is om gewoon verder te laten laden zonder adaptive charge als ik voor 2100 begin - maar goed, is allemaal wel te overzien/overkomen)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Corsair HX1200 | Audio set: Denon PMA-510AE + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers || Nog nodig: degelijk audio kaart

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Knud schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:49:
[...]

Bij mij wel met draadloos (adaptive charging). Hij begon gewoon (voor 2100 begonnen), na 2100h schakelde de telefoon zelf over op adaptive charging (en toen kwam ook pas de optie in het batterij menu beschikbaar voor me). (ergens wel jammer dat google dat zelf niet "slim" genoeg is om gewoon verder te laten laden zonder adaptive charge als ik voor 2100 begin - maar goed, is allemaal wel te overzien/overkomen)
Vreemd, ik kreeg gewoon een melding (onderin) dat mijn telefoon 1 uur en nogwat minuten bezig zou zijn. Vanavond nog maar eens kijken.

• tAnk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:58
Ik meld me ook maar even. Waarschuwing vooraf; ik leef al een jaar of 15 in een Apple ecosysteem. Alles en overal Apple.

Goed. Nieuwe baan, nieuw zakelijk toestel. Ik besloot dus om eens uit de comfortzone te stappen en voor het eerst te kiezen voor een Android toestel. Het werd de Pixel 5. En ik ben zeer tevreden!

Sure, iOS heeft wel de voorkeur maar het valt me allemaal reuze mee.

Last.fm op Tweakers!

• Lassie dutch
Na het handmatig forceren van updates van alle apps, is bij mij de optie Adaptive Charging er ook bijgekomen. Blijkbaar moet de app Device Health Services volledig up to date zijn hiervoor.

Info hoe het zou werken: https://www.reddit.com/r/...me_share_my_observations/

Het kan dus best zo zijn als je na 21u inplugged, je niet direct een verandering ziet in het oplaadpatroon. Hij verdeelt niet evenredig, maar laadt gewoon op naar 80% en druppelt daarna door naar 100%.

Ik ga vanavond eens testen met draadloze oplader.

• Knud
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11-06 12:14

Knud

Sandvich

Thomas schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:41:
[...]

Vreemd, ik kreeg gewoon een melding (onderin) dat mijn telefoon 1 uur en nogwat minuten bezig zou zijn. Vanavond nog maar eens kijken.
Zo begon het bij mij ook, maar veranderde dus na 2100 (Continue op de charging pad gelegen).

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Corsair HX1200 | Audio set: Denon PMA-510AE + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers || Nog nodig: degelijk audio kaart

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

tAnk schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:43:
Ik meld me ook maar even. Waarschuwing vooraf; ik leef al een jaar of 15 in een Apple ecosysteem. Alles en overal Apple.

Goed. Nieuwe baan, nieuw zakelijk toestel. Ik besloot dus om eens uit de comfortzone te stappen en voor het eerst te kiezen voor een Android toestel. Het werd de Pixel 5. En ik ben zeer tevreden!

Sure, iOS heeft wel de voorkeur maar het valt me allemaal reuze mee.
Welkom in het ecosysteem! Hoop dat hij blijft bevallen.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Knud schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:57:
[...]

Zo begon het bij mij ook, maar veranderde dus na 2100 (Continue op de charging pad gelegen).
Helder, ga vanavond eens opletten wat er hier gebeurt!

• tap123
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 02-06 21:55
True schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:24:
Hoe heb je de update binnengehaald?

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

tap123 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:52:
[...]

Hoe heb je de update binnengehaald?
Handmatig naar de update zoeken, toen werd die vrijwel direct gevonden.

Trackers of betalen...⛔ check het standpunt van de Nederlandse techsite Tweakers over JOUW privacy in de link.

• tap123
True schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:33:
[...]

Handmatig naar de update zoeken, toen werd die vrijwel direct gevonden.
Dat doet hij bij mij niet. Gek.

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

tap123 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:58:
[...]

Dat doet hij bij mij niet. Gek.
Geen idee, ik heb een van origine DE toestel. Misschien dat het aan de aangekochte regio ligt en jij enkele dagen later de update alsnog krijgt?

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb een toestel van Belsimpel, hier is de update ook gewoon binnen. Gebeurt overigens vaker dat updates gefaseerd uitrollen.

• tap123
True schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:22:
[...]

Geen idee, ik heb een van origine DE toestel. Misschien dat het aan de aangekochte regio ligt en jij enkele dagen later de update alsnog krijgt?
Hier ook een Duits toestel, ik wacht het af.
Wel goede functie dat adaptive charging, daarom had ik nog een ouderwetse niet-fast charge- lader.

• mrnn
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 20:27
Op mijn telefoon heb ik maar één game, namelijk Alto's Odyssey.

Deze werkte vloeiend op mijn Xiaomi 9T pro (Snapdragon 855) maar schokt op mijn Pixel (Snapdragon 765G). Zijn er met betrekking tot gamen zaken in te stellen om dat soepeler te maken of is dit nu eenmaal het gevolg van een telefoon met wat mindere specs?

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:28
mrnn schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:53:
Op mijn telefoon heb ik maar één game, namelijk Alto's Odyssey.

Deze werkte vloeiend op mijn Xiaomi 9T pro (Snapdragon 855) maar schokt op mijn Pixel (Snapdragon 765G). Zijn er met betrekking tot gamen zaken in te stellen om dat soepeler te maken of is dit nu eenmaal het gevolg van een telefoon met wat mindere specs?
Ik heb die game ook op mijn telefoon staan, en heb net een paar minuten zonder schokken te ervaren gespeeld (was tot zo'n 2km gekomen, toen ging ik af, maar kan op mijn werk ook geen uren gaan gamen natuurlijk).

• Koriel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12-06 02:20
Ik doe ook even mee met dit draadje, en duik meteen maar in het diepe met een vraag mbt root en ota.

Ik heb recent mijn Pixel 5 geroot. Draait als een zonnetje, banking apps doen het nog, en natuurlijk wat magisk modules. Ik heb hierbij de volgende tutorial gevolgd.
https://android.gadgethac...termediate-users-0348101/

Echter.. ik kan zo 1, 2, 3 niet vinden hoe ik een nieuwe firware flash zonder root e.d. te verliezen. Kan iemand mij een zetje in de goede richting geven?

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 21:34
Zijn er meer mensen die issues hebben met de fingerprint scanner? Ik dacht eerst dat het aan de bunq app lag (daar heb ik het in ieder geval gemeld), maar er lijken meer apps niet helemaal lekker meer te werken met login via fingerprint.

PayPal, bunq en DeGiro geven bijvoorbeeld problemen als ik probeer in te loggen met de fingerprint scanner, maar bij de LastPass app werkt het bijvoorbeeld wel weer prima (en unlocken van de telefoon zelf ook).
  • Bij bunq komt het fingerprint scherm constant terug als ik mijn vinger succesvol scan.
  • Bij PayPal moet ik de fingerprint scanner aanzetten en dan ter verificatie moet ik een keer scannen, bij het scannen staat er dan 'succes' op het scherm, maar het gaat niet verder en ik moet dan annuleren om handmatig in te loggen.
  • Bij DeGiro komt de hele fingerprint niet meer tevoorschijn bij het inloggen.

Mijn website

• Stancke
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17:05
Wat is het addertje onder het gras?

https://www.ebay.de/itm/G...6a6eff:g:5A0AAOSwF3Jf1eN9

• thecompany
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19:02
Koriel schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:57:
Ik doe ook even mee met dit draadje, en duik meteen maar in het diepe met een vraag mbt root en ota.

Ik heb recent mijn Pixel 5 geroot. Draait als een zonnetje, banking apps doen het nog, en natuurlijk wat magisk modules. Ik heb hierbij de volgende tutorial gevolgd.
https://android.gadgethac...termediate-users-0348101/

Echter.. ik kan zo 1, 2, 3 niet vinden hoe ik een nieuwe firware flash zonder root e.d. te verliezen. Kan iemand mij een zetje in de goede richting geven?
Dit is helaas nog niet mogelijk. Heb mijn toestel ook geroot en de enige mogelijkheid is het verwijderen van root via de optie Restore Images in Magisk, flashen van een OTA file via ADB of de factory image via fastboot en tot slot weer de (nieuwe) boot.img patchen met Magisk.

Voorheen was het veel makkelijker (vorige pixels), door de A/B boot partitie te gebruiken maar Google heeft deze optie teniet gedaan.

Even wat werk, zeker omdat het bij mij niet vlekkeloos ging (kwam waarschijnlijk door m'n MacBook, op Windows ging het in 1 keer goed) maar het is het wel waard. Kan niet meer zonder de full screen mod (Magisk) icm FNG en de button mapper app werkt veel sneller en beter icm root.

• Stancke
"Betaling via overschrijving" als ik het goed lees, dus geen recht op de kopersbescherming van eBay mocht het verkeerd lopen?

• tap123
tap123 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:36:
[...]

Hier ook een Duits toestel, ik wacht het af.
Wel goede functie dat adaptive charging, daarom had ik nog een ouderwetse niet-fast charge- lader.
Nog geen update hier!

• stefimke
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:23

stefimke

Fire Walk With Me

Wow, leuke prijs! Qua positieve ratings lijkt het wel goed te zitten.
Geen Paypal, da's jammer, weet niet wat voor gedoe het is met op een andere manier betalen?

• Zela
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13-06 12:46
Cerenas schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:52:
  • Bij bunq komt het fingerprint scherm constant terug als ik mijn vinger succesvol scan.
  • Bij PayPal moet ik de fingerprint scanner aanzetten en dan ter verificatie moet ik een keer scannen, bij het scannen staat er dan 'succes' op het scherm, maar het gaat niet verder en ik moet dan annuleren om handmatig in te loggen.
  • Bij DeGiro komt de hele fingerprint niet meer tevoorschijn bij het inloggen.
PayPal en DeGiro werken hier goed. Met bunq geen ervaring op de Pixel 5.
Bij DeGiro moet je bij het inlogscherm wel eerst op het fingerprint-symbool drukken linksonder, dan komt de fingerprint scanner naar boven.

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 21:34
Zela schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:32:
[...]

PayPal en DeGiro werken hier goed. Met bunq geen ervaring op de Pixel 5.
Bij DeGiro moet je bij het inlogscherm wel eerst op het fingerprint-symbool drukken linksonder, dan komt de fingerprint scanner naar boven.
Bedankt voor de info! Ik heb het probleem denk ik sinds ik een fingerprint heb toegevoegd. Bij DeGiro bijvoorbeeld gebeurd er niks als ik op het fingerprint icoontje klik. Maar even wat dingen proberen, vingers opnieuw toevoegen oid.

Mijn website

• Stancke
stefimke schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:27:
[...]

Wow, leuke prijs! Qua positieve ratings lijkt het wel goed te zitten.
Geen Paypal, da's jammer, weet niet wat voor gedoe het is met op een andere manier betalen?
Als het te mooi is om waar te zijn... maar idd, enkel maar positieve feedbacks.
Waar zit de catch dan? Anders bestel ik deze direct :+

• Koriel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12-06 02:20
Stancke schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:55:
[...]

Als het te mooi is om waar te zijn... maar idd, enkel maar positieve feedbacks.
Waar zit de catch dan? Anders bestel ik deze direct :+
Als je bij Ebay afrekent met Paypal, dan heb je recht op kopersbescherming... Geen idee hoe het met andere betaal methodes gaat. Ik zou het zelf niet doen.

• spencer_830
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 22:22
Kun je eens in het security menu kijken ?
Ik heb wel eens gehad dat de pixel aangaf dat er geen update beschikbaar was, maar in het security menu stond een item op rood.
Nadat ik hier op klikte werd de update uitgevoerd.

• wmn79
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 15:46
spencer_830 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:48:
[...]

Ik heb wel eens gehad dat de pixel aangaf dat er geen update beschikbaar was, maar in het security menu stond een item op rood.
Net getest en nu gaat hij wel updaten inderdaad. Hij stond nog op beveiligingsupdate 1 september.

EDIT: oh nee dat was de Google Play beveiligingsupdate. Hij staat nu nog op beveiligingsupdate november. En die Google Play beveiligingsupdate lijkt nog rood. Blijkbaar zijn er meer mensen met dit probleem gezien deze thread op reddit

[Voor 45% gewijzigd door wmn79 op 17-12-2020 23:01]

• tap123
[...]

[...]

Ik heb er niet meer naar kunnen kijken, want vannacht is de update gekomen.

• ErikKam
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:47
Goed bedoeld, maar dit mag in de V&A.

[Voor 79% gewijzigd door rens-br op 18-12-2020 13:58]

• .ScorpionSquad
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 08:24

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

wmn79 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:53:
[...]

Net getest en nu gaat hij wel updaten inderdaad. Hij stond nog op beveiligingsupdate 1 september.

EDIT: oh nee dat was de Google Play beveiligingsupdate. Hij staat nu nog op beveiligingsupdate november. En die Google Play beveiligingsupdate lijkt nog rood. Blijkbaar zijn er meer mensen met dit probleem gezien deze thread op reddit

[Afbeelding]
Ik had dit probleem eerst ook maar uiteindelijk heb ik volgens mij vanzelf een melding gekregen dat er een update beschikbaar was en deze kunnen installeren. Heb eerder een paar keer geprobeerd om te controleren op updates maar toen kreeg ik inderdaad de melding dat er geen updates beschikbaar waren.

Misschien is het over een paar dagen dus verholpen, anders zou ik ook niet weten hoe dit opgelost moet worden.

• wmn79
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 15:46
.ScorpionSquad schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:00:
[...]

Ik had dit probleem eerst ook maar uiteindelijk heb ik volgens mij vanzelf een melding gekregen dat er een update beschikbaar was en deze kunnen installeren. Heb eerder een paar keer geprobeerd om te controleren op updates maar toen kreeg ik inderdaad de melding dat er geen updates beschikbaar waren.

Misschien is het over een paar dagen dus verholpen, anders zou ik ook niet weten hoe dit opgelost moet worden.
Kreeg de melding toevallig vanmorgen. Nu op beveiligingsupdate 5 december en Google play-systeemupdate van 1 oktober. Icoontje van Play-systeemupdate is nu ook weer groen.

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 22:52
Ik kreeg vanochtend ook een melding van de Play-systeemupdate. Meteen uitgevoerd en zit nu ook op die van 1 oktober.

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18:40

pinda powerrr

Slow down...

Play update staat bij mij op 1 december, security update 5 december.

Niet te druk om maken, gaat allemaal vanzelf. Maakt echt niet uit waar je toestel vandaan komt.

The blues ain't nothing but a good man feeling bad

• Bomb-el
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 12-06 21:27
Potverdomme wat een heerlijk toestel of niet?

• Gerjannn
  • Laatst online: 12-06 22:57
Bomb-el schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:32:
Potverdomme wat een heerlijk toestel of niet?
Haha ik heb vandaag eindelijk genoeg geld om hem te kopen maar wil graag de groene, laat die nou net overal weg zijn (ook op Marktplaats). Staat er 1 op Tweakers maar die reageert niet. Dus volg dit forum al een tijdje vol jaloezie :P

• Phyrro
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13-06 17:00
Gerjannn schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:14:
[...]

Haha ik heb vandaag eindelijk genoeg geld om hem te kopen maar wil graag de groene, laat die nou net overal weg zijn (ook op Marktplaats). Staat er 1 op Tweakers maar die reageert niet. Dus volg dit forum al een tijdje vol jaloezie :P
Ik heb de groene besteld bij Belsimpel, toen er stond dat 'ie niet op voorraad was. Ik had geen haast. Hij was er binnen een week.

• donderopman
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 09-06 16:09
idd een heerlijk toestel. Had hem ook bij Belsimpel besteld. Stond toen 2 a 3 weken levertijd. maar ze stonden bij mij ook een dag later op de stoep.

Ik had hiervoor de Pixel3XL maar qua schermgrootte ga je er gewoon niet op achteruit. Formaat is lekker en hij is gewoon super soepel in het gebruik

• Gerjannn
Dank!! Ik heb hem besteld bij Belsimpel, zal met alle feestdagen wel wat langer duren maar hopelijk binnen 3 weken:)

• KrazyJay
  • Laatst online: 12:58
Ben sinds een paar dagen over, heb hem via de 00000-route uit Duitsland weten te bemachtigen. Ik kom van de OnePlus 6, en dit is zeker geen achteruitgang. Het OS zoals Google het bedoeld heeft lijkt meer op LineageOS dan OxygenOS, gelukkig. Er is ook niets te merken van de processor t.o.v. de SD845 van de OP6, behalve dan dat de batterij echt wel langer mee gaat op de Pixel 5. Ook het draadloze laden is een plus. De schermgrootte had ik van te voren lichte zorgen over, maar eigenlijk is dit net iets makkelijker dan de OP6, omdat je met de Pixel 5 iets beter met je duim naar de andere kant van het scherm raakt.

Is er iemand die al ervaringen heeft met e-SIMs? Ik zou dit wel eens bij Proximus willen proberen, maar de Pixel 5 wordt officieel niet ondersteund. (Kàn het dan wel werken, zonder seal of approval van de ISP?)

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16:49
KrazyJay schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:19:
Ben sinds een paar dagen over, heb hem via de 00000-route uit Duitsland weten te bemachtigen. Ik kom van de OnePlus 6, en dit is zeker geen achteruitgang. Het OS zoals Google het bedoeld heeft lijkt meer op LineageOS dan OxygenOS, gelukkig. Er is ook niets te merken van de processor t.o.v. de SD845 van de OP6, behalve dan dat de batterij echt wel langer mee gaat op de Pixel 5. Ook het draadloze laden is een plus. De schermgrootte had ik van te voren lichte zorgen over, maar eigenlijk is dit net iets makkelijker dan de OP6, omdat je met de Pixel 5 iets beter met je duim naar de andere kant van het scherm raakt.

Is er iemand die al ervaringen heeft met e-SIMs? Ik zou dit wel eens bij Proximus willen proberen, maar de Pixel 5 wordt officieel niet ondersteund. (Kàn het dan wel werken, zonder seal of approval van de ISP?)
Hmmm, je vraag maakte me een beetje nerveus omdat ik van plan ben een Vodafone (NL) e-sim te gebruiken in mijn Pixel (die in NL natuurlijk ook niet officeel ondersteund wordt). Maar als ik dit lees dan zou het prima vanuit Vodafone moeten werken. Dus waarom dan ook niet bij Proximus? 🙂

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:37
Werkt prima op Vodafone hier in nl. Heb de eerste dag esim aangevraagd bij Vodafone en maak er nu al een paar maanden gebruik van.

To dare is to do

• Stancke
Na lang twijfelen (paar keer veranderd van gedacht tussen 4a, 4a 5G en de Pixel 5 en enkele keren 1 klik verwijderd van de aankoop van de toestellen :+ gisterenavond toch beslist om voor de Pixel 5 te gaan.

Gekocht via Fnac.com met onderstaande dskin brand want ik vind de Pixel 4 veel knapper qua model en in het sage orange dus dan maak ik er maar een fake van O-)

• Rossi46
Stancke schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:27:
Na lang twijfelen (paar keer veranderd van gedacht tussen 4a, 4a 5G en de Pixel 5 en enkele keren 1 klik verwijderd van de aankoop van de toestellen :+ gisterenavond toch beslist om voor de Pixel 5 te gaan.

Gekocht via Fnac.com met onderstaande dskin brand want ik vind de Pixel 4 veel knapper qua model en in het sage orange dus dan maak ik er maar een fake van O-)

[Afbeelding]
Kun je Dbrand skins via Fnac aanschaffen? Als ik dat geweten had..

• Stancke
Rossi46 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:46:
[...]

Kun je Dbrand skins via Fnac aanschaffen? Als ik dat geweten had..
Slecht verwoord, de skin gekocht op dBrand hun website. Kan je niet bestellen bij Fnac.

• Kiwi
  • Registratie: juli 2012
  • Nu online

Kiwi

Gadgetfreak

Stancke schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:27:

[Afbeelding]
Hier ook sinds een paar dagen in het bezit van een 5, en exact dezelfde skin kan hier ook elke dag binnenkomen :P

Ik was bang dat het niet echt een upgrade zou zijn over mijn 3XL, maar ik ben tot nu toe dik tevreden :)

AllesOverCrypto.nl

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zit toch ook aan een dbrand skin te denken. Had laatst m'n telefoon even zonder hoesje i.v.m. wassen/drogen van de fabric case. Vond ik toch wel heel fijn. Ga dan wel een setje screenprotectors voor de lens kopen want die is dan niet meer veilig.

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:57
Nou, ik heb de knoop doorgehakt. Hoe mooi ik de extra functies van Oxygen OS ook waardeer, de richting waar het in aan het gaan is vind ik niet de goede richting. Android krijgt van mij nog één kans. Dat in de vorm van de Pixel 5. Ik ben helemaal klaar met manufacturer skins

Ik heb de Pixel 5 en de Pixel Stand besteld voor naast het bed, bij de Duitse Google Store met de 00000 postcodetruc. Als hoesje de dbrand grip die ik tot nu toe voor al mijn telefoons sinds 2018 gehad heb (met teardown skin achterop :D)

Ik ben zeer benieuwd,

Share and Enjoy!

• Rossi46
WCA schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:19:
Nou, ik heb de knoop doorgehakt. Hoe mooi ik de extra functies van Oxygen OS ook waardeer, de richting waar het in aan het gaan is vind ik niet de goede richting. Android krijgt van mij nog één kans. Dat in de vorm van de Pixel 5. Ik ben helemaal klaar met manufacturer skins

Ik heb de Pixel 5 en de Pixel Stand besteld voor naast het bed, bij de Duitse Google Store met de 00000 postcodetruc. Als hoesje de dbrand grip die ik tot nu toe voor al mijn telefoons sinds 2018 gehad heb (met teardown skin achterop :D)

Ik ben zeer benieuwd,
Wat is je ervaring betreffende levertijd van de dbrand skins en - vooral hier ben ik erg benieuwd naar - het gemak van aanbrengen en de duurzaamheid van de skins? :)

• WCA
Rossi46 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:46:
[...]

Wat is je ervaring betreffende levertijd van de dbrand skins en - vooral hier ben ik erg benieuwd naar - het gemak van aanbrengen en de duurzaamheid van de skins? :)
Voor de duidelijkheid, ik heb koop een case van hun, met de bijpassende skin voor die case. Dus de skin zit op de case, niet op de telefoon. De duurzaamheid van de skins is verder wel goed, hij krijgt wel wat "krasjes" naar verloop van tijd. Had laatst zelf de skin beschadigd, er zat een schroefje in mijn broekzak en die heeft door de skin heen geprikt. Mailtje naar dbrand en tegen verzendkosten een nieuwe skin gehad. Erg nette service dus.

Share and Enjoy!

• Rossi46
WCA schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:50:
[...]

Voor de duidelijkheid, ik heb koop een case van hun, met de bijpassende skin voor die case. Dus de skin zit op de case, niet op de telefoon. De duurzaamheid van de skins is verder wel goed, hij krijgt wel wat "krasjes" naar verloop van tijd. Had laatst zelf de skin beschadigd, er zat een schroefje in mijn broekzak en die heeft door de skin heen geprikt. Mailtje naar dbrand en tegen verzendkosten een nieuwe skin gehad. Erg nette service dus.
Ohhh, je hoeft dus niet zelf aan de plak te gaan. Dat scheelt een hoop denk ik ;)

• WCA
Rossi46 schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:16:
[...]

Ohhh, je hoeft dus niet zelf aan de plak te gaan. Dat scheelt een hoop denk ik ;)
Ja helaas wel, je krijgt de skin en de case opgestuurd en je moet zelf nog plakken

Share and Enjoy!

• TI_Observer
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 12-06 21:54
Ik vind de onderkant van de pixel 5 erg irritant/pijnlijk. Vooral de rand van de speaker opening gaat al heel snel pijn doen aan je vinger. Ik ben eigenlijk op zoek naar een (rubber) case waardoor mijn vinger minder pijn doet; idealiter ook 1 die de speakers volledig covered.

Iemand ideeen?

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

TI_Observer schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:09:
Ik vind de onderkant van de pixel 5 erg irritant/pijnlijk. Vooral de rand van de speaker opening gaat al heel snel pijn doen aan je vinger. Ik ben eigenlijk op zoek naar een (rubber) case waardoor mijn vinger minder pijn doet; idealiter ook 1 die de speakers volledig covered.

Iemand ideeen?
Voor de speakers moet je een screenprotector gebruiken ;)

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:28
True schreef op maandag 28 december 2020 @ 01:30:
[...]

Voor de speakers moet je een screenprotector gebruiken ;)
Niet voor de speakers aan de onderkant hoor..

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

TI_Observer schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:09:

Iemand ideeen?
Hm, apart. Ik vind de spigen hoes die ik heb wel comfortabel (al gebruik ik de officiele case meer): https://www.gsmpunt.nl/ho...QBUJdLX2mxqcaAtUWEALw_wcB

• sennalonso1981
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 24-03 20:27
Ik heb een vraagje,ik ben in het bezit van een Iphone 12 en Iphone 11. De 11 staat op Marktplaats te koop. Ik zat er aan te denken om de 11 te ruilen voor een Pixel 5.

Ze zijn nu ongeveer even duur(nieuwe Pixel 5 vs 2de hands Iphone 11 128gb) en ben bang dat als ik de Pixel over 2-3 maanden alsnog wil verkopen,dat ie een stuk minder waard is.

Een 2de dingetje is toch de processor. Hij zal snel en vloeiend zijn nu,dat geloof ik meteen,maar hoe zou die over 2 jaar nog zijn?(Ik weet dat niemand dat nu weet!).

Van de andere kant,ik snak naar een systemwide adblocker,Youtube zonder reclame,stripboeken downloaden en lezen op je telefoon en een paar andere zaken.

• janvandijk96
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11-06 11:30
Mijn ervaring is dat in Nederland de Pixel zijn waarde vrij goed vasthoudt aangezien deze niet in NL te verkrijgen is. Maar of het hetzelfde is als een iPhone.. Dat weet ik niet :)

• evleerdam
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:35
sennalonso1981 schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:39:
Ik heb een vraagje,ik ben in het bezit van een Iphone 12 en Iphone 11. De 11 staat op Marktplaats te koop. Ik zat er aan te denken om de 11 te ruilen voor een Pixel 5.

Ze zijn nu ongeveer even duur(nieuwe Pixel 5 vs 2de hands Iphone 11 128gb) en ben bang dat als ik de Pixel over 2-3 maanden alsnog wil verkopen,dat ie een stuk minder waard is.

Een 2de dingetje is toch de processor. Hij zal snel en vloeiend zijn nu,dat geloof ik meteen,maar hoe zou die over 2 jaar nog zijn?(Ik weet dat niemand dat nu weet!).

Van de andere kant,ik snak naar een systemwide adblocker,Youtube zonder reclame,stripboeken downloaden en lezen op je telefoon en een paar andere zaken.
Wat is nu je vraag? Of dat hij nog zijn waarde behoudt na 2 jaar?

Waardevast
Ik denk dat hij nog zeker wel wat waard is, maar niet zo waardevast als een Iphone. Iphones staan erom bekend dat ze waardevast blijven, Android telefoons een stuk minder. Kijk eens naar een Pixel 3 of Pixel 4, volgens mij is daar echt niet veel vraag naar nu.

Snelheid
Ik denk dat hij nog vlot genoeg is na 2 jaar. Ook daarbij: een 2 jaar oude Pixel (bijvoorbeeld Pixel 3 of 4) is nog steeds snel zat. Natuurlijk, er zit nu geen high end processor in, maar ik denk ook niet dat dat per se nodig is.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Bomb-el
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 12-06 21:27
evleerdam schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:23:
[...]

Wat is nu je vraag? Of dat hij nog zijn waarde behoudt na 2 jaar?

Waardevast
Ik denk dat hij nog zeker wel wat waard is, maar niet zo waardevast als een Iphone. Iphones staan erom bekend dat ze waardevast blijven, Android telefoons een stuk minder. Kijk eens naar een Pixel 3 of Pixel 4, volgens mij is daar echt niet veel vraag naar nu.

Snelheid
Ik denk dat hij nog vlot genoeg is na 2 jaar. Ook daarbij: een 2 jaar oude Pixel (bijvoorbeeld Pixel 3 of 4) is nog steeds snel zat. Natuurlijk, er zit nu geen high end processor in, maar ik denk ook niet dat dat per se nodig is.
Sterker nog, de pixel 2 is nog steeds razendsnel.

• evleerdam
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:35
Bomb-el schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:58:
[...]

Sterker nog, de pixel 2 is nog steeds razendsnel.
Heb er zelf geen maar dat is inderdaad wat ik ook hoor. Echter, die krijgt geen security updates meer en op marktplaats krijg je er niks meer voor. Pixel 3 krijgt nog maar 1 grote update dus ik denk ik ook niet meer zo gewild op marktplaats.

iPhones krijgen veel langer updates en blijven dus veel meer waard in mijn ervaring.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Thenotorious
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13-06 01:37
Heeft er iemand een goede aanrader voor een screenprotector met een snelle levertijd? Het is voornamelijk belangrijk dat het zoveel mogelijk de schermoppervlakte beschermt en geen randen beschikbaar zijn.

Im notorious

• nelmosly
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 27-01 12:20
BastiaanXXV schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:43:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met een Pixel 5 uit Duitsland. Met T-Mobile gesproken, maar geen idee wat ze er aan kunnen doen. Als ik wel een oplossing heb, laat ik het weten
I am having the same problem. I got the mobile from belsimpel.nl with a T-mobile subscription. But when I try to download the esim, it says "Download esim from Vodafone"!! And it fails. Worth noting that the physical sim from T-mobile is working without issues.
Anybody has an idea?

• Stancke
nel!s schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:54:
[...]
Was vandaag in de winkel en ben er ook niet uitgekomen. Een nieuw esim deed het heel eventjes maar is inmiddels ook zo dood als een pier. Hopelijk lossen ze het probleem snel op..
Ik denk hetzelfde probleem te hebben. eSIM toegevoegd, stond op “actief” maar had geen service. De eSIM dan verwijderd maar wil de QR code opnieuw scannen maar krijg nu foutmelding “kan service niet activeren, er is een probleem met je simkaartprofiel”.

Operator: Orange Belgie

Kan ik 1 QR code meerdere keren scannen met hetzelfde nummer op hetzelfde toestel? Kan wel de verklaring zijn waarom ik nu die foutmelding krijg gezien ik deze ju opnieuw wil scannen.

[Voor 13% gewijzigd door Stancke op 01-01-2021 13:09]

• prodygee
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 06-06 16:56
Wil hem zelf aanschaffen via m'n werk om deze als zakelijke phone te gebruiken. Eventueel wil ik gebruik maken van de dual sim als ik besluit een dagje alléén de Pixel op zak te nemen.

Is er iemand die de Pixel 5 eerst met 1 sim heeft gebruikt en daarna een tweede sim er bij? In dat geval de volgende vragen:
  • Is er een aanzienlijk merkbaar verschil in batterijduur?
  • Wordt hij bij twee simkaarten warmer bij gemiddeld gebruik?
  • En hoe is het bij langdurig navigeren? Wordt hij erg warm met kans op een reboot?
Ik rij in een auto zonder airco en ben bang dat hij kuren vertoont bij lange ritten naar het buitenland bijvoorbeeld. Met name als het straks weer warmer wordt en de zon op het dashboard schijnt.
(volgende auto heeft airco en carplay/android auto, wellicht lost dat het hele probleem op)

Een hoop vragen, dus respect voor diegene die ze kan/wil beantwoorden :D.

[Voor 15% gewijzigd door prodygee op 02-01-2021 11:55]

• Rossi46
prodygee schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:53:
Wil hem zelf aanschaffen via m'n werk om deze als zakelijke phone te gebruiken. Eventueel wil ik gebruik maken van de dual sim als ik besluit een dagje alléén de Pixel op zak te nemen.

Is er iemand die de Pixel 5 eerst met 1 sim heeft gebruikt en daarna een tweede sim er bij? In dat geval de volgende vragen:
  • Is er een aanzienlijk merkbaar verschil in batterijduur?
  • Wordt hij bij twee simkaarten warmer bij gemiddeld gebruik?
  • En hoe is het bij langdurig navigeren? Wordt hij erg warm met kans op een reboot?
Ik rij in een auto zonder airco en ben bang dat hij kuren vertoont bij lange ritten naar het buitenland bijvoorbeeld. Met name als het straks weer warmer wordt en de zon op het dashboard schijnt.
(volgende auto heeft airco en carplay/android auto, wellicht lost dat het hele probleem op)

Een hoop vragen, dus respect voor diegene die ze kan/wil beantwoorden :D.
Geen ervaring specifiek met de Pixel 5 maar wel met de Pixel 4A 5G en allerlei andere telefoons met dubbele simkaart.

Ik heb nog nooit gemerkt dat de telefoon warmer werd door het gebruik van een dubbele simkaart. Ik zou ook niet weten waarom. Een telefoon wordt warm omdat de processor hard aan het werk is. Bellen en standby staan is niet iets waarvoor de processor flink aan de bak hoeft...

De accuduur van de Pixel 4A 5G (met één simkaart) ervaar ik als top. Echt goed. Met normaal gebruik (dus niet constant browsen of de hele tijd filmpjes kijken) haal ik gewoon twee dagen op de accu. De Pixel 5 zal ongeveer hetzelfde zijn (iets grotere accu maar wel 90hz scherm). Dan gaat een tweede simkaart je never nooit in de problemen brengen.

Wel even checken of je provider de Pixel 5 ondersteunt voor een e-sim.

• Rossi46
*dubbel*

[Voor 98% gewijzigd door Rossi46 op 02-01-2021 14:12]

• Lassie dutch
Ik gebruik momenteel Pixel 5 met één simkaart (fysieke). Daar komt binnenkort een e-sim naast. Zal kijken of ik grote verschillen in batterijduur ondervindt, maar verwacht van niet.

• prodygee
Ah top, een tweede simkaart zorgt niet voor een opvallend hoger energieverbruik, maar minimaal/onopvallend. Dank voor jullie antwoord!

Nu nog benieuwd of de telefoon na langdurig navigeren erg warm wordt. Iemand ervaring? (Los van hoeveel simkaarten er gebruikt worden)

[Voor 5% gewijzigd door prodygee op 02-01-2021 15:45]

• Rossi46
prodygee schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:44:
Ah top, een tweede simkaart zorgt niet voor een opvallend hoger energieverbruik, maar minimaal/onopvallend. Dank voor jullie antwoord!

Nu nog benieuwd of de telefoon na langdurig navigeren erg warm wordt. Iemand ervaring? (Los van hoeveel simkaarten er gebruikt worden)
Hier kan ik je helaas niet mee helpen (door Corona zit ik amper nog in de auto), maar er moet toch wel iemand zijn hier in dit topic die hier meer van weet :)

• Kiwi
  • Nu online

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb een rare bug (of feature?) met Ambient Display. In bepaalde gevallen (het lijkt er op dat het met weinig licht te maken heeft) schakelt het scherm alsnog uit, en werkt ook tap/lift to wake niet meer. Als ik hem dan weer in het licht houd gaat het scherm weer aan, maar tap/lift to wake werken dan nog steeds niet (totdat ik het scherm helemaal aan heb gehad. Op mijn Pixel 3XL nooit last van gehad, en ook 2 andere Pixel 5's hebben geen last van hetzelfde probleem. Ik zie ook nergens iets in de instellingen wat hier op zou kunnen wijzen.

Iemand ervaringen hier mee?

AllesOverCrypto.nl

• prodygee
Kiwi schreef op zondag 3 januari 2021 @ 00:28:
Ik heb een rare bug (of feature?) met Ambient Display. In bepaalde gevallen (het lijkt er op dat het met weinig licht te maken heeft) schakelt het scherm alsnog uit, en werkt ook tap/lift to wake niet meer. Als ik hem dan weer in het licht houd gaat het scherm weer aan, maar tap/lift to wake werken dan nog steeds niet (totdat ik het scherm helemaal aan heb gehad. Op mijn Pixel 3XL nooit last van gehad, en ook 2 andere Pixel 5's hebben geen last van hetzelfde probleem. Ik zie ook nergens iets in de instellingen wat hier op zou kunnen wijzen.

Iemand ervaringen hier mee?
Op reddit gelezen dat dit een hardware defect is van de proximity sensor. Download een een proximity sensor test app, zie hier waar ik het over heb: https://www.reddit.com/r/...5_proximity_sensor_issue/

Als je doorklikt zie je ook posts die claimen het op te lossen. Succes :'(

[Voor 4% gewijzigd door prodygee op 04-01-2021 11:51]

• Maarten810
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:28
De Januari update is inmiddels alweer aan het uitrollen!
Met name de verbeteringen aan de auto brightness ben ik blij mee.
Hieronder de andere changes:

• Kiwi
  • Nu online

Kiwi

Gadgetfreak

prodygee schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:49:
[...]

Op reddit gelezen dat dit een hardware defect is van de proximity sensor. Download een een proximity sensor test app, zie hier waar ik het over heb: https://www.reddit.com/r/...5_proximity_sensor_issue/

Als je doorklikt zie je ook posts die claimen het op te lossen. Succes :'(
Daar dacht ik ook meteen aan, maar met een sensor test app kwam ik er achter dat deze prima werkte (en ook waar hij achter het scherm zit, waardoor hij meteen meer op gaat vallen :( :+

Uiteindelijk bleek het een bug m.b.t. de Pixel Stand app te zijn. Na alle data te wissen, de app uit te schakelen en opnieuw in te schakelen is het probleem niet meer opgetreden. Hopen dat het zo blijft :)

AllesOverCrypto.nl

• cyclofosfamide
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22:46
Vanmorgen na de beveiligingsupdate werkt AppLock niet meer met vingerafdruk. De app zelf kom ik wel in met vingerafdruk, maar beveiligde apps niet meer. De trilmotor trilt dan 2x kort. Apps zijn wel toegankelijk met ingestelde pincode/wachtwoord.

Wat ik gedaan heb:
- cache en data van de app verwijderd
- applock opnieuw geïnstalleerd
- apps verwijderd uit de 'APP VERGRENDELING' lijst en er weer terug in gezet
- machtigingen van AppLock in instellingen nagegaan en daar waar nodig aangepast (apparaatbeheerder etc)
- review/melding gemaakt in Playstore
- melding gemaakt bij Google Pixel

Aanvulling: ook andere AppLocker (bijvoorbeeld deze laat het zelfde gedrag zien.

Kan iemand dit reproduceren?

[Voor 42% gewijzigd door cyclofosfamide op 05-01-2021 15:13]

| medic with nerdskillz | Pixel 5 | S21 Ultra | glFTPd addict | i7 GTX1080 | Nvidia SHIELD 2017 |

• prodygee
cyclofosfamide schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:09:
Vanmorgen na de beveiligingsupdate werkt AppLock niet meer met vingerafdruk. De app zelf kom ik wel in met vingerafdruk, maar beveiligde apps niet meer. De trilmotor trilt dan 2x kort. Apps zijn wel toegankelijk met ingestelde pincode/wachtwoord.

Kan iemand dit reproduceren?
Wellicht het proces om apps te locken opnieuw doorlopen?

• cyclofosfamide
prodygee schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:25:
[...]

Wellicht het proces om apps te locken opnieuw doorlopen?
Reeds gedaan, ik zal m'n post even aanpassen.

| medic with nerdskillz | Pixel 5 | S21 Ultra | glFTPd addict | i7 GTX1080 | Nvidia SHIELD 2017 |

• cyclofosfamide
Gisterenavond ProtonAOSP ROM met Proton Kernel er op gezet, 'omdat het kan'. Voelt weer erg smooth aan, accutijd lijkt nóg beter.

• LogiZ5500
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:03
cyclofosfamide schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:31:
Gisterenavond ProtonAOSP ROM met Proton Kernel er op gezet, 'omdat het kan'. Voelt weer erg smooth aan, accutijd lijkt nóg beter.
Hier zat ik ook naar te kijken, maar ben geen goede manual tegen gekomen om dit te doen...
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

• cyclofosfamide
LogiZ5500 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:13:
[...]

Hier zat ik ook naar te kijken, maar ben geen goede manual tegen gekomen om dit te doen...
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Omdat het niet helemaal in deze thread past, heb ik je een uitgebreide howto gestuurd. Zie je berichten.

• Jur gen
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 21:55
cyclofosfamide schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:10:
[...]
Omdat het niet helemaal in deze thread past, heb ik je een uitgebreide howto gestuurd. Zie je berichten.
Kan je die ook naar mij sturen?

Polestar 2

• Gerjannn
cyclofosfamide schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:31:
Is de camera kwaliteit ook hetzelfde? Lang geleden dat ik Custom Roms gebruikt heb, maar dit klinkt goed!

• cyclofosfamide
Gerjannn schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:07:
[...]

Is de camera kwaliteit ook hetzelfde? Lang geleden dat ik Custom Roms gebruikt heb, maar dit klinkt goed!
De AOSP camera is heel erg basic. Dus ik gebruik alsnog de Google (Pixel) camera app.

• cyclofosfamide
Jur gen schreef op zondag 10 januari 2021 @ 06:19:
[...]

Kan je die ook naar mij sturen?
Verzonden. Succes er mee!

• Rossi46
cyclofosfamide schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:31:
[...]

De AOSP camera is heel erg basic. Dus ik gebruik alsnog de Google (Pixel) camera app.
Functioneert die dan exact zoals 'ie op de 'OEM' rom ook doet? :)

• cyclofosfamide
Rossi46 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:17:
[...]

Functioneert die dan exact zoals 'ie op de 'OEM' rom ook doet? :)
Jazeker.

• azazel1983
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21:44
Morgen/later vandaag komt dan toch m'n Pixel 5 binnen.

Heb bijzonder lang getwijfeld tussen de Pixel en de S20+ die nu ongeveer even duur zijn.
Uiteindelijk gekozen voor de no nonsense, goed handelbare pixel 5 in plaats van de flashy, ietwat schreeuwerige (maar erg goede) s20+.

Ben heel erg benieuwd naar de eerste indrukken aangezien ik toch wel weer een paar jaar met deze telefoon wil doen...

• LogiZ5500
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:03
cyclofosfamide schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:31:
[...]

AOSP camera is wel echt heul erg basic inderdaad.
GCam werkt daarentegen wel heel goed!

Rom loopt trouwens als een zonnetje :)

Nu nog een keer VOWIF en VOLTE op Youfone (KPN) aan de praat krijgen 8)7

• grotegok
  • Laatst online: 13-06 20:05
LogiZ5500 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 00:54:
[...]

AOSP camera is wel echt heul erg basic inderdaad.
GCam werkt daarentegen wel heel goed!

Rom loopt trouwens als een zonnetje :)

Nu nog een keer VOWIF en VOLTE op Youfone (KPN) aan de praat krijgen 8)7
Misschien een domme vraag maar werkt met deze OS mogelijk wel 5G bij KPN?

• Rossi46
azazel1983 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 00:05:
Morgen/later vandaag komt dan toch m'n Pixel 5 binnen.

Heb bijzonder lang getwijfeld tussen de Pixel en de S20+ die nu ongeveer even duur zijn.
Uiteindelijk gekozen voor de no nonsense, goed handelbare pixel 5 in plaats van de flashy, ietwat schreeuwerige (maar erg goede) s20+.

Ben heel erg benieuwd naar de eerste indrukken aangezien ik toch wel weer een paar jaar met deze telefoon wil doen...
Je kunt het vrij simpel samenvatten. De Pixel is nergens de aller-über-beste in, maar het geheel is wel ontzettend netjes uitgebalanceerd. Hier ga je de komende jaren veel plezier aan beleven :)

• azazel1983
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21:44
Rossi46 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 07:58:
[...]

Je kunt het vrij simpel samenvatten. De Pixel is nergens de aller-über-beste in, maar het geheel is wel ontzettend netjes uitgebalanceerd. Hier ga je de komende jaren veel plezier aan beleven :)
Precies de reden voor mij om hier voor te gaan inderdaad, gewoon ongecompliceerd goed en niks geks.

Las ergens wel over wat problemen met Android auto, is dat nog steeds een ding of waren dat gewoon de uitzonderingen?

• Excessed
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13-06 13:32
Rossi46 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 07:58:
[...]

Fotografie. De Pixel blijft de beste in fotografie.

• cyclofosfamide
grotegok schreef op maandag 11 januari 2021 @ 07:18:
[...]

Misschien een domme vraag maar werkt met deze OS mogelijk wel 5G bij KPN?
5G werkt standaard in de nieuwste AOSP releases.

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 22:52
cyclofosfamide schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:26:
[...]

5G werkt standaard in de nieuwste AOSP releases.
Interessant.. Dus jij hebt nu toegang tot 5G?

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online
Mijn Pixel 5 laadt op via een draadloze oplader als ik slaap. Maar heb hem eigenlijk nog nooit van de lader gepakt terwijl hij 100% was. Laadt deze pas weer als hij onder de 95% zakt oid?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True