Mijn Pixel 5 heeft na ruim 2 jaar trouwe dienst de geest gegeven. Batterij was opeens bijna helemaal leeg, en toen zag ik dat het scherm er bijna volledig uit kwam zetten. Opgezwollen batterij dus. Zonde. Telefoon werkte nog prima verder.
Ik heb recent de overstap gemaakt naar een P7pro. Dus mocht je bij de P5 willen blijven, stuur maar een pbThomas schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 21:52:
Mijn Pixel 5 heeft na ruim 2 jaar trouwe dienst de geest gegeven. Batterij was opeens bijna helemaal leeg, en toen zag ik dat het scherm er bijna volledig uit kwam zetten. Opgezwollen batterij dus. Zonde. Telefoon werkte nog prima verder.
Waiting on the world to change
Vloeken in de kerk, maar ik heb een iPhone besteldpinda powerrr schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 23:34:
[...]
Ik heb recent de overstap gemaakt naar een P7pro. Dus mocht je bij de P5 willen blijven, stuur maar een pb

Ban!!!!Thomas schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 23:36:
[...]
Vloeken in de kerk, maar ik heb een iPhone besteld.
Waiting on the world to change
Noooooooo!!!Thomas schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 23:36:
[...]
Vloeken in de kerk, maar ik heb een iPhone besteld.
Mijn pixel had een barst in het scherm en bij het vervangen was de speaker ook vervangen. Nu is recent mijn telefoon weer gevallen en is er wederom een barst in het scherm en ik ben vrij huiverig voor het vervangen van het scherm omdat ik dan weer problemen voorzie bij de speaker (blijkbaar is dit scherm vrij moeilijk te vervangen)
Nu heb ik de keus:
- Pixel 5 refurbished aanschaffen
- Upgraden naar de 7 maar met tegenzin wegens het formaat en gewicht..
Heeft iemand hier ideeen over?
Nu heb ik de keus:
Ben van de 5 naar de 7 gegaan gisteren en ik moet wennen aan het formaat en gewicht. Als je daar dus huiverig voor bent, zou ik eerst nog eens naar een Pixel 5 kijken eerlijk gezegd.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ah thanks! Dus dit is wel echt een redelijk verschil dus. Hier was ik inderdaad naar op zoek!Wom schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:46:
Ben van de 5 naar de 7 gegaan gisteren en ik moet wennen aan het formaat en gewicht. Als je daar dus huiverig voor bent, zou ik eerst nog eens naar een Pixel 5 kijken eerlijk gezegd.
Das wel *** twee keer kapot.Mantus schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:27:
Mijn pixel had een barst in het scherm en bij het vervangen was de speaker ook vervangen. Nu is recent mijn telefoon weer gevallen en is er wederom een barst in het scherm en ik ben vrij huiverig voor het vervangen van het scherm omdat ik dan weer problemen voorzie bij de speaker (blijkbaar is dit scherm vrij moeilijk te vervangen)
Nu heb ik de keus:
Ben ik blij met mijn Spigen case om de telefoon. Wellicht ook iets voor jou om toch een transparante case om de telefoon te nemen?
Ik laat hem namelijk ook wel eens vallen (maar hij doet het nog perfect)
Fijn om de feedback te horen over de 7. Het formaat is voor mij ook nog steeds "heilig"
Ik ben van de Pixel 5 naar de Pixel 7 Pro gegaan (mocht meedoen met het testpanel, dus heb ook nooit de Pixel 7 overwogen). Het formaat was even wennen, maar na een tijdje is de Pixel 5 juist enorm klein.
Is dat niet juist het voordeel? Ik doe ansich vrij weinig op de telefoon, dus een grotere telefoon heeft voor mij geen nut.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
geen testpanel maar dezelfde meningTheFes schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:47:
Ik ben van de Pixel 5 naar de Pixel 7 Pro gegaan (mocht meedoen met het testpanel, dus heb ook nooit de Pixel 7 overwogen). Het formaat was even wennen, maar na een tijdje is de Pixel 5 juist enorm klein.
Heb het scherm van mn pixel 5 ook al eens laten vervangen, en toen 0 issues gehad met speaker. Misschien had je pech met je situatie toen? (en ja, ik besef dat het aandragen van een 3e optie de keuze niet makkelijker maaktMantus schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:27:
Nu heb ik de keus:

@Mantus, Asus Zenfone serie wellicht een optie voor je? (sorry nog een optie
)
Ja een case zou misschien toch eens een goed idee zijn..ErikKam schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:44:
[...]
Das wel *** twee keer kapot.
Ben ik blij met mijn Spigen case om de telefoon. Wellicht ook iets voor jou om toch een transparante case om de telefoon te nemen?
Ik laat hem namelijk ook wel eens vallen (maar hij doet het nog perfect)
Fijn om de feedback te horen over de 7. Het formaat is voor mij ook nog steeds "heilig"
Ik hoor dus een gerucht over dat er een nieuwe Sony Ace IV komt met 5.5 inch scherm, dat wordt een serieuze optie!
Toch wel gewenst hoor, ik ben verder mega blij met deze telefoon!JSBars schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:19:
[...]
Heb het scherm van mn pixel 5 ook al eens laten vervangen, en toen 0 issues gehad met speaker. Misschien had je pech met je situatie toen? (en ja, ik besef dat het aandragen van een 3e optie de keuze niet makkelijker maakt)
De beta van Android 14 is binnen. Visueel is er in ieder geval erg weinig gewijzigd
/f/image/t9L9VqDlqQWvTmorSqAPFYZe.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Reaper.JA2 op 16-04-2023 13:03 ]
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Na het weekend afscheid moeten nemen van mijn Pixel 5. Heeft het goed gedaan tot nu toe. Alleen afgelopen zomer werd hij steeds erg warm, toen besloten de cover weg te laten. Laatste maanden werd de batterij toch wel erg slecht en had d ehoop het te redden tot September en dan de 8 aan te gaan schaffen. Alleen dit weekend viel hij voor de zoveelste keer. Helaas was ik minder gelukkig deze keer. Scherm op 3 van de 4 hoeken gestuiterd op de grond en barsten over het hele scherm. Al met al genoeg voor me om afscheid te gaan nemen van hem.
Pixel 7 Pro aangeschaft, hopelijk bevalt de grote me nog wel. Maar met name de camera's is iets wat me toch wel over de streep getrokken heeft.
Pixel 7 Pro aangeschaft, hopelijk bevalt de grote me nog wel. Maar met name de camera's is iets wat me toch wel over de streep getrokken heeft.
Untappd: Louwke80
Benieuwd hoe hij bevalt! De batterijduur van mijn pixel 5 is nog steeds behoorlijk acceptabel te noemen. Hoewel een hele dag doorkomen zonder bijladen wel steeds lastiger wordt. Maar voor een telefoon van dan 2,5 jaar vind ik het nog steeds indrukwekkend.Louwke schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:29:
Na het weekend afscheid moeten nemen van mijn Pixel 5. Heeft het goed gedaan tot nu toe. Alleen afgelopen zomer werd hij steeds erg warm, toen besloten de cover weg te laten. Laatste maanden werd de batterij toch wel erg slecht en had d ehoop het te redden tot September en dan de 8 aan te gaan schaffen. Alleen dit weekend viel hij voor de zoveelste keer. Helaas was ik minder gelukkig deze keer. Scherm op 3 van de 4 hoeken gestuiterd op de grond en barsten over het hele scherm. Al met al genoeg voor me om afscheid te gaan nemen van hem.
Hier idem, vooral in stand-by gaat er echt weinig af. Ondertussen toch wel benieuwd naar de 6A, vooral vanwege het formaatBomb-el schreef op maandag 17 april 2023 @ 21:42:
[...]
Benieuwd hoe hij bevalt! De batterijduur van mijn pixel 5 is nog steeds behoorlijk acceptabel te noemen. Hoewel een hele dag doorkomen zonder bijladen wel steeds lastiger wordt. Maar voor een telefoon van dan 2,5 jaar vind ik het nog steeds indrukwekkend.
Door je comment ben ik even me gaan verdiepen in de specs van de 6a. Om eerlijk te zijn vallen die me tegen. Als ik de features vergelijk lijkt de 6a op heel veel vlakken in te leveren tegenover de 5: https://versus.com/en/google-pixel-5-vs-google-pixel-6a.Reaper.JA2 schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:00:
[...]
Hier idem, vooral in stand-by gaat er echt weinig af. Ondertussen toch wel benieuwd naar de 6A, vooral vanwege het formaat
Op zich is het een Pixel 5 met betere componenten (Tensor G2 en betere camera) - toch?GoldenLeafBird schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:07:
[...]
Door je comment ben ik even me gaan verdiepen in de specs van de 6a. Om eerlijk te zijn vallen die me tegen. Als ik de features vergelijk lijkt de 6a op heel veel vlakken in te leveren tegenover de 5: https://versus.com/en/google-pixel-5-vs-google-pixel-6a.
Een paar dingen die mij opvielen aan de 6a t.o.v. de 5:Reaper.JA2 schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:31:
[...]
Op zich is het een Pixel 5 met betere componenten (Tensor G2 en betere camera) - toch?
- Geen draadloos opladen (+ je kan geen andere apparaten er draadloos mee laden)
- Minder ram
- Gorilla Glass 3
- 60hz scherm
Ik hoop dat de 8 in een vergelijkbaar formaat komt als de 5, zowel in lengte als dikte. Blijft toch wel een ideaal formaat imo. Heb ook nooit het gevoel dat ik een groter scherm nodig heb. Op veel fronten blijf ik deze telefoon toch wel de ideale smartphone vinden. Enige is dat de verwerkingsduur van de foto's van de portretfunctie soms iets te lang is, waardoor je net een mooi shot mist.Reaper.JA2 schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:00:
[...]
Hier idem, vooral in stand-by gaat er echt weinig af. Ondertussen toch wel benieuwd naar de 6A, vooral vanwege het formaat
Ik kan ook beamen dat het gewoon echt heel prettige telefoon is. Het formaat en alles klopt gewoon. Dat zie je ook wel aan de weinige posts hier anders dan 'beveiligingsupdate is binnen' sinds release+3mnd.
Mijn P5 gaat nog prima mee, als ik 'm moet vervangen (en tegenwoordig heb ik die drang niet meer zo) dan zal dat weer een vergelijkbaar formaat worden. Een nieuwe telefoon uit de Pixel-lijn zou echt mooi zijn.
Mijn P5 gaat nog prima mee, als ik 'm moet vervangen (en tegenwoordig heb ik die drang niet meer zo) dan zal dat weer een vergelijkbaar formaat worden. Een nieuwe telefoon uit de Pixel-lijn zou echt mooi zijn.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Zelfde hier. Ik zou graag een nieuwe Pixel zien met hetzelfde formaat. De 7 is net iets groter, en dat vind ik jammer.
Maar nu mijn batterij hard achteruit aan het gaan is, denk ik toch om de 7 aan te schaffen. Zeker met de korting nu bij BelSimpel.
Ik draai vanaf het begin al AccuBattery, welke aangeeft dat de batterij capaciteit van de Pixel 5 nog ongeveer 80% van de capaciteit is.
Maar nu mijn batterij hard achteruit aan het gaan is, denk ik toch om de 7 aan te schaffen. Zeker met de korting nu bij BelSimpel.
Ik draai vanaf het begin al AccuBattery, welke aangeeft dat de batterij capaciteit van de Pixel 5 nog ongeveer 80% van de capaciteit is.
Omdat je er zo op aandringt; nieuwe security patch binnen van AprilTrue schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 10:04:
Dat zie je ook wel aan de weinige posts hier anders dan 'beveiligingsupdate is binnen' sinds release+3mnd.
Ik heb de telefoon nu ~6 maanden maar bevalt nog altijd erg goed. Groter moet hij niet worden, vond mijn S10e net iets lekkerder in de hand liggen. Het gebruik is nog altijd erg soepel en batterij duur is dik in orde.
Heb alleen een irritant issue since ik mijn Xiaomi S1 smartwatch heb. Als ik in de auto zit (Kia eNiro MY'20) en ik word gebeld springt hij niet automatisch naar de auto bluetooth, dit krijg ik ook niet altijd aan het werk als ik de telefoon handmatig op bluetooth zet. Wat wel eens gebeurd is dat het gesprek naar mijn horloge gaat... Had dit issue niet voordat ik de smartwatch had.
Klinkt zoiets iemand bekend? Kan ik geen prioriteit ingeven voor bellen. Dus eerste auto, dan horloge en anders telefoon oid?
Denk dat het meer een vraag is voor een smartwatch topic. Desalniettemin wellicht iets van Tasker om de BT verbinding met je watch te verbreken wanneer er BT verbinding beschikbaar is met je auto? En als die verbroken is weer opnieuw te maken met je watch? Ik weet zo niet of dit mogelijk is, maar het lijkt mij wel realistisch.Card Nox schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:11:
[...]
Omdat je er zo op aandringt; nieuwe security patch binnen van April
Ik heb de telefoon nu ~6 maanden maar bevalt nog altijd erg goed. Groter moet hij niet worden, vond mijn S10e net iets lekkerder in de hand liggen. Het gebruik is nog altijd erg soepel en batterij duur is dik in orde.
Heb alleen een irritant issue since ik mijn Xiaomi S1 smartwatch heb. Als ik in de auto zit (Kia eNiro MY'20) en ik wordt gebeld sprint hij niet automatisch naar de auto bluetooth, dit krijg ik ook niet altijd aan het werk als ik de telefoon handmatig op bluetooth zet. Wat wel eens gebeurd is dat het gesprek naar mijn horloge gaat... Had dit issue niet voordat ik de smartwatch had.
Klinkt zoiets iemand bekend? Kan ik geen prioriteit ingeven voor bellen. Dus eerste auto, dan horloge en anders telefoon oid?
Oh, dat is inderdaad een goeie. Heb jij er ook last van dat je geluid via het horloge gaat als je in de auto opneemtTrue schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:17:
[...]
Denk dat het meer een vraag is voor een smartwatch topic. Desalniettemin wellicht iets van Tasker om de BT verbinding met je watch te verbreken wanneer er BT verbinding beschikbaar is met je auto? En als die verbroken is weer opnieuw te maken met je watch? Ik weet zo niet of dit mogelijk is, maar het lijkt mij wel realitisch.
TheFes schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:26:
[...]
Oh, dat is inderdaad een goeie. Heb jij er ook last van dat je geluid via het horloge gaat als je in de auto opneemt
offtopic:
Nee, want ik heb een horloge zonder elektronica.
Oh wacht, had niet door dat jouw post een reactie was op iemand andersTrue schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:30:
[...]
offtopic:
Ik zoek nog wat advies. Ik zoek een compacte telefoon, die draadloos kan laden en verder redelijk bij de tijd is.
Heb nu een Samsung A53.
Is de Pixel 5 nog steeds bij de tijd, en wat zijn de verwachtingen qua updates de komende jaren?
wensen zijn:
formaat 6 inch
draadloos laden
android auto
redelijke cameras
goede batterijduur
verder heb ik altijd midrange toestellen gehad.
Heb nu een Samsung A53.
Is de Pixel 5 nog steeds bij de tijd, en wat zijn de verwachtingen qua updates de komende jaren?
wensen zijn:
formaat 6 inch
draadloos laden
android auto
redelijke cameras
goede batterijduur
verder heb ik altijd midrange toestellen gehad.
De updates voor de Pixel5 stoppen in Oktober van dit jaar .. dus dat zou ik persoonlijk te kort vinden.SNap890 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:53:
....
Gebruik de "phone finder" tool van gsmarena eens om te kijken wat er uit komt op basis van je wensen.
https://m.gsmarena.com/search.php3?
De volgende aankondiging is op 10 mei, komende woensdag al, met de Pixel 7A.
Je hebt het nu over de grote Android updates denk ik? Security updates zullen nog niet stoppen lijkt mij.duvekot schreef op zondag 7 mei 2023 @ 16:19:
[...]
De updates voor de Pixel5 stoppen in Oktober van dit jaar .. dus dat zou ik persoonlijk te kort vinden.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Die stoppen ook. Google heeft 3 jaar OS én security updates toegezegd toen de Pixel 5 uit kwam.TheRicolaa10 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:32:
[...]
Je hebt het nu over de grote Android updates denk ik? Security updates zullen nog niet stoppen lijkt mij.
Hmmm, wel zonde. Deze telefoon functioneert nog prima. Even kijken dan wat ik ga doen.TheFes schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:34:
[...]
Die stoppen ook. Google heeft 3 jaar OS én security updates toegezegd toen de Pixel 5 uit kwam.
Dat zijn beloofde updates.TheFes schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:34:
[...]
Die stoppen ook. Google heeft 3 jaar OS én security updates toegezegd toen de Pixel 5 uit kwam.
Maar ik hoop (ga er een beetje vanuit) dat ze de security updates wel wat langer blijven doen.
Ik geloof dat ik gelezen heb dat ze dat bij voorgaande modellen ook hebben gedaan.
Zie hier de pagina van Google:ErikKam schreef op maandag 8 mei 2023 @ 13:23:
[...]
Dat zijn beloofde updates.
Maar ik hoop (ga er een beetje vanuit) dat ze de security updates wel wat langer blijven doen.
Ik geloof dat ik gelezen heb dat ze dat bij voorgaande modellen ook hebben gedaan.
https://support.google.com/pixelphone/answer/4457705?hl=en
Dus ja .. ze kunnen nog wel door gaan .. maar ik vertrouw er niet op dat het heel lang door zal gaan.Guaranteed Android version updates until at least:
October 2023
Guaranteed security updates until at least:
October 2023
De pixel 3 kreeg bijvoorbeeld nog 1 maand extra een security update. Plus een tijdje later een onverwachte update om VoLTE roaming toe te voegen. (Zonder verdere security update)
Nu maar hopen dat de Pixel 8 ook echt in een "kleine" variant beschikbaar komt.
De Pixel Fold is iig wel "klein" .. maar in meerdere opzichten "Dik" (zowel fysiek als in prijs nml)
Je Pixel 5 blijft het gewoon doen .. je krijgt alleen geen security updates van het OS. Voor veel zaken heeft Google updates al los getrokken van het OS en krijg je updates binnen via de Play Store. Dus je kan je telefoon prima blijven gebruiken tot er iets is wat aan je verwachtingen voldoet als vervanging. Er zijn genoeg fabrikanten die langer achterlopen met updates dan Google. Ik blijf er voorlopig ook gebruik van maken totdat er meer duidelijkheid is over een "waardige" opvolger.TheRicolaa10 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:10:
[...]
Hmmm, wel zonde. Deze telefoon functioneert nog prima. Even kijken dan wat ik ga doen.
[ Voor 34% gewijzigd door duvekot op 09-05-2023 08:53 . Reden: Pixel 3 toegevoegd ]
Iemand een idee hoe de agenda-items uit te schakelen zijn op het lockscreen? Ik doel niet op de agenda-reminders e.d. die zelf ingesteld zijn maar bijv. als je werk van 09.00 - 17.00 in je agenda zet geeft die gedurende de gehele dag aan dat dat agenda item loopt. Dit staat dan bij de tijd/datum/weer/wekker op het lockscreen. Ik kan het namelijk niet vinden onder settings.
[ Voor 6% gewijzigd door True op 09-05-2023 09:23 ]
Omdat ik tijdelijk de Pixel 7 niet kan gebruiken, heb ik mijn "oude" Pixel 5 weer in gebruik. En ik moet zeggen, het is een fijn apparaat: makkelijk mee te nemen en nog snel genoeg.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Maar 3 jaar security updates? Dat is best wel kort.duvekot schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 08:42:
[...]
Zie hier de pagina van Google:
[...]
Dus ja .. ze kunnen nog wel door gaan .. maar ik vertrouw er niet op dat het heel lang door zal gaan.
De pixel 3 kreeg bijvoorbeeld nog 1 maand extra een security update. Plus een tijdje later een onverwachte update om VoLTE roaming toe te voegen. (Zonder verdere security update)
Nu maar hopen dat de Pixel 8 ook echt in een "kleine" variant beschikbaar komt.
De Pixel Fold is iig wel "klein" .. maar in meerdere opzichten "Dik" (zowel fysiek als in prijs nml)
[...]
Je Pixel 5 blijft het gewoon doen .. je krijgt alleen geen security updates van het OS. Voor veel zaken heeft Google updates al los getrokken van het OS en krijg je updates binnen via de Play Store. Dus je kan je telefoon prima blijven gebruiken tot er iets is wat aan je verwachtingen voldoet als vervanging. Er zijn genoeg fabrikanten die langer achterlopen met updates dan Google. Ik blijf er voorlopig ook gebruik van maken totdat er meer duidelijkheid is over een "waardige" opvolger.
Dat wordt LineageOS op de Pixel 5 installeren. https://wiki.lineageos.org/devices/redfin/
Heb hier sinds vandaag de 7A in gebruik na een Pixel 5, en het is echt een stuk vlotter. Ja de Pixel 5 werkt nog goed, maar vooral het verwerken van de fotos en dat soort toepassingen gaat een stuk sneller (bijna instant). En het scherm is mooier.Xfile schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:10:
Omdat ik tijdelijk de Pixel 7 niet kan gebruiken, heb ik mijn "oude" Pixel 5 weer in gebruik. En ik moet zeggen, het is een fijn apparaat: makkelijk mee te nemen en nog snel genoeg.
Ik ga de 7a denk ik te groot vinden vrees ik .. is toch weer bijna 8mm langer dan de Pixel 5.Reaper.JA2 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 17:18:
[...]
Heb hier sinds vandaag de 7A in gebruik na een Pixel 5, en het is echt een stuk vlotter. Ja de Pixel 5 werkt nog goed, maar vooral het verwerken van de fotos en dat soort toepassingen gaat een stuk sneller (bijna instant). En het scherm is mooier.
Ik hoop op een Pixel 8 met de afmetingen van de Pixel 5
Klopt helemaal, dat is ook mijn ervaring, maar dan met de PIxel 7.Reaper.JA2 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 17:18:
[...]
Heb hier sinds vandaag de 7A in gebruik na een Pixel 5, en het is echt een stuk vlotter. Ja de Pixel 5 werkt nog goed, maar vooral het verwerken van de fotos en dat soort toepassingen gaat een stuk sneller (bijna instant). En het scherm is mooier.
Snap ik, wil ik ook. Maar moest wat omdat de Pixel 5 stuk ging. En verder is er echt geen telefoon behalve de Asus Zenfone die in de buurt komt.duvekot schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 17:32:
[...]
Ik hoop op een Pixel 8 met de afmetingen van de Pixel 5
De grootte wen je verrassend snel aan. Was ook vooral tegen het meer-gewicht van de 7a met 190 gram vs de 150 van de P5.
Iemand ervaring met een tijdelijke eSIM naast je fysieke simkaart?
Ja .. maar dan andersom .. eSim als "primaire sim" .. en fysieke als tijdelijke sim toen ik in het buitenland was.TheRicolaa10 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:55:
Maar voor het gebruik zou het niet uit moeten maken.
Werkt prima, geen problemen!TheRicolaa10 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:55:
Ik gebruik altijd twee sims. standaard e-sim van het werk en mijn prive sim er naast.
jer kan aangeven of je standaard van een nummer belt smst of vraagt voor je belt of sms't.
en vanwaar je de data gebruikt.
jer kan aangeven of je standaard van een nummer belt smst of vraagt voor je belt of sms't.
en vanwaar je de data gebruikt.
De accu van mijn Pixel 5 begint het te begeven helaas. De laatste tijd gaat de accu steeds sneller leeg, hij wordt vrij warm tijdens het laden en het valt me sinds kort op dat het scherm een beetje begint uit te puilen - gezwollen accu dus.
Valt dit nog ergens te repareren? En is dat de moeite waard? Ik wil eigenlijk wachten tot eind september/begin oktober om de 8 aan te schaffen. Wat vaker opladen vind ik nog niet zo'n probleem, maar ik maak me ook wel wat zorgen om brandgevaar met een gezwollen accu.
Valt dit nog ergens te repareren? En is dat de moeite waard? Ik wil eigenlijk wachten tot eind september/begin oktober om de 8 aan te schaffen. Wat vaker opladen vind ik nog niet zo'n probleem, maar ik maak me ook wel wat zorgen om brandgevaar met een gezwollen accu.
Het is mogelijk, maar niet een heel eenvoudig klusje. Je kunt bij iFixit een nieuwe batterij en gereedschap kopen:Joop34 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:08:
De accu van mijn Pixel 5 begint het te begeven helaas. De laatste tijd gaat de accu steeds sneller leeg, hij wordt vrij warm tijdens het laden en het valt me sinds kort op dat het scherm een beetje begint uit te puilen - gezwollen accu dus.
https://eustore.ifixit.co...e-pixel-5-battery-genuine
https://www.ifixit.com/Gu...attery+Replacement/140528
https://www.ifixit.com/Wi...do_with_a_swollen_battery
Bedankt! Ik denk dat voor mij de kosten en de moeite die het kost niet opwegen tegen het de overbrugging die ik eigenlijk wil tot de Pixel 8 komt. Dan ga ik toch maar overwegen een oudere telefoon in gebruik te nemen..RepareerDroid schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:55:
[...]
Het is mogelijk, maar niet een heel eenvoudig klusje. Je kunt bij iFixit een nieuwe batterij en gereedschap kopen:
https://eustore.ifixit.co...e-pixel-5-battery-genuine
https://www.ifixit.com/Gu...attery+Replacement/140528
https://www.ifixit.com/Wi...do_with_a_swollen_battery
Ik heb de laatste tijd, random dat mijn simkaart niet meer herkend word. Een reboot lost dat wel weer op. Herkenbaar voor anderen?
Ik herken het wel van de 4a van mijn vrouw.TheRicolaa10 schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:54:
Ik heb de laatste tijd, random dat mijn simkaart niet meer herkend word. Een reboot lost dat wel weer op. Herkenbaar voor anderen?
Ik denk dat je een fysieke sim hebt of niet? Ik heb het idee dat het daadwerkelijk aan de verbinding ligt tussen de sim en de verbinding punten.
Ik heb het bij haar "opgelost" door er een papiertje achter te stoppen. Zodat het simmetje iets harder aandrukt tegen de contacten.
Wat een betere oplossing zou zijn is een E-sim nemen. Maar dat ondersteund haar provider (nog) niet.
Ik heb een fysieke sim. Misschien dat nu met de overstap naar Odido het wel mogelijk is om een esim aan te vragen (ik zat bij Tele2).ErikKam schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:53:
[...]
Ik herken het wel van de 4a van mijn vrouw.
Ik denk dat je een fysieke sim hebt of niet? Ik heb het idee dat het daadwerkelijk aan de verbinding ligt tussen de sim en de verbinding punten.
Ik heb het bij haar "opgelost" door er een papiertje achter te stoppen. Zodat het simmetje iets harder aandrukt tegen de contacten.
Wat een betere oplossing zou zijn is een E-sim nemen. Maar dat ondersteund haar provider (nog) niet.
De laatste tijd lijken mijn do not disturb / DND schedules niet te werken. DND wordt simpelweg niet ingeschakeld, iemand anders met een vergelijkbaar probleem? Ik kan er online niets (recents) over vinden.
Misschien wel vergelijkbaar: DND blokkeerde eerst alle notificaties, nu slechts de heads up? Hierdoor zie ik wel icoontjes verschijnen als er nieuwe notificaties binnenkomen.
Iemand Android 14 al geinstalleerd en zo ja, wat zijn de ervaringen?
Wordt as we speak geinstalleerd!TheRicolaa10 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:30:
Hoe lang houden jullie de telefoon nog? Mijn battery health zit bij mij nu op zo'n 77%.
De Pixel 8 met de freebies lijkt me wel interessant qua prijs (met verkoop op MP of V&A van de watch/buds, maar ik was helaas totaal niet onder de indruk van de presentatie.
Zitten er meer mensen in hetzelfde schuitje? Eigenlijk wil ik geen afstand doen van mijn Pixel 5 omdat het verreweg de fijnste telefoon is die ik gehad heb, maar accuduur is niet geheel onbelangrijk...
De Pixel 8 met de freebies lijkt me wel interessant qua prijs (met verkoop op MP of V&A van de watch/buds, maar ik was helaas totaal niet onder de indruk van de presentatie.
Zitten er meer mensen in hetzelfde schuitje? Eigenlijk wil ik geen afstand doen van mijn Pixel 5 omdat het verreweg de fijnste telefoon is die ik gehad heb, maar accuduur is niet geheel onbelangrijk...
Yes draait hier sinds gisteren, eigenlijk zie/merk ik geen grote verschillen. Dus valt wat dat aangaat een beetje tegen misschien.?TheRicolaa10 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:30:
Zelfde ervaring hier .. geïnstalleerd maar geen grote verschillen gemerkt (op zich ook wel fijn)wouter.k schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:44:
[...]
Yes draait hier sinds gisteren, eigenlijk zie/merk ik geen grote verschillen. Dus valt wat dat aangaat een beetje tegen misschien.?
Goede vraag.. Ik merk zelf dat de batterij wel wat achteruit gaat en ik twijfel nog of ik over ga stappen naar de nieuwe Pixels. Overigens zelf nog best tevreden over de telefoon, ondanks dat de camera wel wat "oud" begint te worden.Bomb-el schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:38:
Hoe lang houden jullie de telefoon nog? Mijn battery health zit bij mij nu op zo'n 77%.
Ja precies, de verwerkingstijd van de foto's duurt me soms net iets te lang, maar verder is ie buiten de verminderde accuduur nog uitstekend. Helpt ook mee dat ie qua vormgeving ook nog steeds de mooiste telefoon isTheRicolaa10 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:14:
[...]
Goede vraag.. Ik merk zelf dat de batterij wel wat achteruit gaat en ik twijfel nog of ik over ga stappen naar de nieuwe Pixels. Overigens zelf nog best tevreden over de telefoon, ondanks dat de camera wel wat "oud" begint te worden.
Android 14...dat wist ik niet: Preparing system update... Vind de new feature lijst niet perce indrukwekkend 
Telefoon bevalt hier nog goed. Battery Health (via AccuBattery) is 84% (3776.Ah van 4000mAh).
Foto's verwerken duurt inderdaad iets langer dan gewenst, vooral met Portrait, maar niet genoeg om me te verdiepen in iets nieuws. Verder eigenlijk geen complaints.
Dit is ook wel echt de max qua afmetingen voor mij, ik vond de Samsung S10e die ik hiervoor had iets fijner te bedienen. Die fingerprint op de achterkant vind ik wel matig, liever op de zijkant (powerbutton) of op het scherm.
EDIT:
even de PW erbij genomen.
>= 5.6"" scherm
>= 6GB RAM
<= 146mm hoogte
<=72mm breedte
Opties:
Pixel 4A, Pixel 5, Samsung S10e, Samsung S22 (eigenlijk al te lang)
EDIT: Of toch een fliphone
Telefoon bevalt hier nog goed. Battery Health (via AccuBattery) is 84% (3776.Ah van 4000mAh).
Foto's verwerken duurt inderdaad iets langer dan gewenst, vooral met Portrait, maar niet genoeg om me te verdiepen in iets nieuws. Verder eigenlijk geen complaints.
Dit is ook wel echt de max qua afmetingen voor mij, ik vond de Samsung S10e die ik hiervoor had iets fijner te bedienen. Die fingerprint op de achterkant vind ik wel matig, liever op de zijkant (powerbutton) of op het scherm.
EDIT:
>= 5.6"" scherm
>= 6GB RAM
<= 146mm hoogte
<=72mm breedte
Opties:
Pixel 4A, Pixel 5, Samsung S10e, Samsung S22 (eigenlijk al te lang)
EDIT: Of toch een fliphone
[ Voor 79% gewijzigd door Card Nox op 06-10-2023 09:42 ]
84% is inderdaad prima en het formaat is inderdaad ook perfect. 77% zoals bij mij begin je helaas wel te merken. Moet hem echt zeker wel elke dag bijladen en dat wordt natuurlijk niet beter. Kan nog eens uitzoeken of de batterij vervangen een optie is.Card Nox schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:22:
Android 14...dat wist ik niet: Preparing system update... Vind de new feature lijst niet perce indrukwekkend
EDIT:
>= 5.6"" scherm
>= 6GB RAM
<= 146mm hoogte
<=72mm breedte
Opties:
Pixel 4A, Pixel 5, Samsung S10e, Samsung S22
Realiseer je wel dat deze Android 14 update de laatste update is die je krijgt op dit toestel. Volgens de pagina van Google :Card Nox schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:30:
Inderdaad batterij vervangen is zeker een solide optie.
Dus dat speelt wel mee in de afweging om te switchen naar de Pixel 8
Hm goed punt. Ik had ergens in mijn hoofd dat je nog wel 2 jaar security updates zou krijgen. Dan houdt het wel snel een keer op inderdaad.
@duvekot, ahh, ik meende dat security patches nog langer door zouden gaan. Maar dan nog, dat is nog 10 maanden en het is niet alsof de maand erna je toestel ineens mega onveilig is. Ik zou het best aandurven. Los van het feit dat er momenteel geen vervanger is die aan mijn wensen voldoet 
Ik weet ook niet wat een vervanging zou moeten kosten, gokje zo'n €50?
EDIT: Zo'n €20 als je het zelf doet, een bedrijfje vond ik zo snel niet.
EDIT: I stand corrected @duvekot, ik ben een simpele man. Ik kan niet werken en GoT tegelijk
Ik weet ook niet wat een vervanging zou moeten kosten, gokje zo'n €50?
EDIT: Zo'n €20 als je het zelf doet, een bedrijfje vond ik zo snel niet.
EDIT: I stand corrected @duvekot, ik ben een simpele man. Ik kan niet werken en GoT tegelijk

[ Voor 31% gewijzigd door Card Nox op 06-10-2023 11:37 ]
10 Maanden? Dat is alleen voor de 5a 5G variant tot augustus 2024 .. voor de "normale" Pixel 5 is het deze maand.Card Nox schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:18:
@duvekot, ahh, ik meende dat security patches nog langer door zouden gaan. Maar dan nog, dat is nog 10 maanden en het is niet alsof de maand erna je toestel ineens mega onveilig is.
Voor de Pixels 6 en 7 was het 3 jaar upgrades en nog 2 jaar security updates daarna.
En voor de Pixels 8 is het nu 7 jaar voor alles. (Dus tot Oktober 2030)
En ja .. je kan een tijdje zonder updates .. maar ik zou dat nooit te lang willen tegenwoordig.
@duvekot, je hebt helemaal gelijk! Het enige waar je geluk mee kunt hebben is nog langere security patches, maar dat is 100% goodwill en mag je niet op rekenen.
Wat dat betreft heeft het update beleid wel stappen in de goede richting genomen de afgelopen jaren.
Wat dat betreft heeft het update beleid wel stappen in de goede richting genomen de afgelopen jaren.
Zonde he, dit kekke telefoontje kan je straks dus gewoon eigenlijk niet meer veilig gebruiken. Heel erg jammer
Hier een beetje in het zelfde schuitje, de batterijduur begint achteruit te gaan laatste maanden. Daarnaast is de usb-c poort ook gammel geworden. Heb een nieuwe poort liggen, maar durf het nog niet aan om het verder goed werkende toestel open zien te krijgen...
Het is jammer dat de Pixel 8 een toch wat hoog prijskaartje heeft gekregen. De buds (of watch) hoef ik eigenlijk niet en heb ook geen zin in het Marktplaats gehannes.
Het is jammer dat de Pixel 8 een toch wat hoog prijskaartje heeft gekregen. De buds (of watch) hoef ik eigenlijk niet en heb ook geen zin in het Marktplaats gehannes.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Ik ben bang dat het het einde voor mijn Pixel 5 is. De batterij ging al een tijdje niet zo lang meer mee, maar dat leek voornamelijk een software dingetje aangezien die zo ontiegelijk warm werd en bleef, ook als ik er niets mee deed. Maar recent is die op de grond gestuiterd en toen is het scherm gebarsten en zit er een witte streep pixels langs de rand.
De Pixel 8 kwam eigenlijk als geroepen.
De Pixel 8 kwam eigenlijk als geroepen.
Ik blijf hier nog lekker een jaartje bij mijn Pixel 5. Was niet echt onder de indruk van de 8. De 8 Pro zag er wel goed uit, maar gewoon te duur en te groot. Hopelijk gaat de Pixel 9 weer een leuk en compact toestel worden. Met hopelijk Pro features op een kleiner toestel.
Je gokt erop dat de ondersteuning nog even blijft doorgaan dus?Brianboer schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 23:02:
Ik blijf hier nog lekker een jaartje bij mijn Pixel 5. Was niet echt onder de indruk van de 8. De 8 Pro zag er wel goed uit, maar gewoon te duur en te groot. Hopelijk gaat de Pixel 9 weer een leuk en compact toestel worden. Met hopelijk Pro features op een kleiner toestel.
Nou, nee dat niet. Maar ik vind het zo zonde om mn Pixel 5 al weg te doen. Fijnste telefoon die ik heb gehad en ik verwacht niet dat Android 14 ineens zo lek als een mandje wordt dat ik bang moet zijn voor security issues.Bomb-el schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 23:08:
[...]
Je gokt erop dat de ondersteuning nog even blijft doorgaan dus?
Dat ben ik met je eens, ik hou mijn pixel 5 ook zeker aan als tweede telefoonBrianboer schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:03:
[...]
Nou, nee dat niet. Maar ik vind het zo zonde om mn Pixel 5 al weg te doen. Fijnste telefoon die ik heb gehad en ik verwacht niet dat Android 14 ineens zo lek als een mandje wordt dat ik bang moet zijn voor security issues.
Ik kom er net achter door een post hier boven dat de security updates voor pixel 5 ook deze maand eindigen.
Ik heb echt geen zin om de pixel 5 aan de kant te schuiven, fijne telefoon met een mooie afmeting. Het ding werkt nog altijd erg goed.
Zijn er nog andere opties? Of wat doen de pixel 5 houders hier met hun toestel?
Ik heb echt geen zin om de pixel 5 aan de kant te schuiven, fijne telefoon met een mooie afmeting. Het ding werkt nog altijd erg goed.
Mijne is kapot, maar anders had ik hem geroot en er een custom rom opgezet die wel ondersteund blijft.benep schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:20:
Ik kom er net achter door een post hier boven dat de security updates voor pixel 5 ook deze maand eindigen.
Ik ga begin volgend jaar m'n Pixel 5 vervangen. Toestel bevalt me nog prima, maar batterij is al best wat minder. Aan het begin kon ik er soms prima 2 dagen mee doen, nu moet ik elke dag wel laden (ondanks dat de batterijstaat 85% is volgens AccuBattery).benep schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:20:
Nog aan het twijfelen of het een Pixel 8 Pro of iPhone 15 Pro wordt.
Ik heb nog nooit een toestel geroot en custom ROM opgezet, zal wel niet echt moeilijk zijn, maar hij moet daarna natuurlijk wel blijven werken 😅😂Megupe schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:18:
[...]
Mijne is kapot, maar anders had ik hem geroot en er een custom rom opgezet die wel ondersteund blijft.
Voor mij al tijdje geleden, maar destijds (HTC Desire HD, Nexus, etc)had je XDAdeveloppers forum waar het goed werd beschreven hoe je het "veilig" kon doen.benep schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:16:
[...]
Ik heb nog nooit een toestel geroot en custom ROM opgezet, zal wel niet echt moeilijk zijn, maar hij moet daarna natuurlijk wel blijven werken 😅😂
Zal me niks verbazen als dat forum nog bestaat en dan ook zeker niet als de P5 er tussen staat.
Lees je eerst daar eens rustig over in.
Vroeger had je de Nexus Root Toolkit van Wugfresh, waar je via een GUI redelijk eenvoudig je Nexus kon rooten en een custom rom kon flashen. Maar ik zag dat deze niet meer actief onderhouden wordt helaas. Maar via XDA Developers is inderdaad wel de juiste way-to-go als je een custom rom wilt flashen.benep schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:16:
[...]
Ik heb nog nooit een toestel geroot en custom ROM opgezet, zal wel niet echt moeilijk zijn, maar hij moet daarna natuurlijk wel blijven werken 😅😂
[ Voor 9% gewijzigd door TheRicolaa10 op 13-10-2023 14:20 ]
Damn, wugfresh, brings back memoriesTheRicolaa10 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:19:
[...]
Vroeger had je de Nexus Root Toolkit van Wugfresh, waar je via een GUI redelijk eenvoudig je Nexus kon rooten en een custom rom kon flashen. Maar ik zag dat deze niet meer actief onderhouden wordt helaas. Maar via XDA Developers is inderdaad wel de juiste way-to-go als je een custom rom wilt flashen.
Ik houd mijn P5 aan. Ben (waarschijnlijk onterecht) niet perce bang voor security leaks.
Wellicht binnenkort eens inlezen in flashen. Mijn laatste telefoon die ik heb geflashed was mijn Redmi 4 Pro in 2018.
Wellicht binnenkort eens inlezen in flashen. Mijn laatste telefoon die ik heb geflashed was mijn Redmi 4 Pro in 2018.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT
Denk het wel, de 3 jaar zijn voorbij.wezep schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:13:
https://support.google.com/pixelphone/thread/247199114?hl=en
Geen updates meer voor de Pixel 5?
Het blijft toch een top telefoon he 
Wellicht toch maar een custom rom gaan installeren, iemand ervaring met een custom ROM evt GrapheneOS? Of gewoon door blijven gebruiken en hopen dat de Pixel 9 wat kleiner wordt dan de P8.Card Nox schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 21:37:
Ik heb vandaag mijn S24 ontvangen en wat fotos genomen om te vergelijken met mijn Pixel 5. Moet helaas zeggen dat ik niet erg onder de indruk ben, de meeste foto's vind ik op de Pixel 5 mooier. Ze lijken wat scherper en kleurechter te zijn dan de S24. De front camera op de S24 is wel beduidend beter!
Voor de geinteresseerde: https://photos.app.goo.gl/fwdEFCsbtEqVLUYn7
Wat vinden jullie?
[ Voor 10% gewijzigd door Card Nox op 08-05-2024 23:57 ]
Wow, ik vind bijna bij alle vergelijkingen de Pixel 5 mooier of vergelijkbaar... Wel echt apart voor een toestel van 3,5 jaar oud.Card Nox schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 21:43:
Het blijft toch een top telefoon he![]()
[...]
Wellicht toch maar een custom rom gaan installeren, iemand ervaring met een custom ROM evt GrapheneOS? Of gewoon door blijven gebruiken en hopen dat de Pixel 9 wat kleiner wordt dan de P8.
Ik zit al weer even op een Pixel 7, maar blijft dan inderdaad wel echt een goede telefoon!
Misschien eens GCam op de S24 installeren en dan nog eens vergelijken. GrapheneOS is officieel ook ten einde voor de Pixel 5 al krijgt ie voorlopig nog extended support.Card Nox schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 21:43:
Het blijft toch een top telefoon he![]()
[...]
Wellicht toch maar een custom rom gaan installeren, iemand ervaring met een custom ROM evt GrapheneOS? Of gewoon door blijven gebruiken en hopen dat de Pixel 9 wat kleiner wordt dan de P8.
Sinds begin heb ik een Pixel 5 waar ik heel veel plezier mee had en heb. Gebruik m nu als tweede/backup telefoon en zie nu tot mijn grote schrik dat het scherm aan één kant los komt. Kan het gewoon terug drukken, maar het blijft niet dicht, het scherm bolt gewoon weer terug omhoog. Ter info: de barst zit in de screenprotector, dus niet in het originele glas.
Iemand idee hoe ik dit kan fixen.. of moet ik dit laten doen ipv zelf aan de slag.
Qua einde ondersteuning: ik heb er een custom rom (Evolve, XDA) op staan, Android 14. Werkt feilloos.
:strip_exif()/f/image/HgVeCyy1Y4ZVVLouq6IPrXvU.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand idee hoe ik dit kan fixen.. of moet ik dit laten doen ipv zelf aan de slag.
Qua einde ondersteuning: ik heb er een custom rom (Evolve, XDA) op staan, Android 14. Werkt feilloos.
:strip_exif()/f/image/HgVeCyy1Y4ZVVLouq6IPrXvU.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door cyclofosfamide op 02-06-2024 12:24 ]
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Mogelijk is de accu opgezwollen en drukt die het scherm omhoog. In dat geval moet je telefoon niet meer gebruiken en de accu veilig opruimen.
Ik vrees dat mijn usb poort is overleden, opladen lukt niet meer (ook na het schoonmaken). Ik ga vandaag eens bellen met een bedrijfje dat telefoons repareert, maar ik denk dat ik naar een nieuwe Pixel moet overstappen.
je kan ook nog draadloos proberen?TheRicolaa10 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 08:16:
Ik vrees dat mijn usb poort is overleden, opladen lukt niet meer (ook na het schoonmaken). Ik ga vandaag eens bellen met een bedrijfje dat telefoons repareert, maar ik denk dat ik naar een nieuwe Pixel moet overstappen.
Ik haal ook wel eens veel vuil uit de usb poort bij een vorige telefoon wel eens gehad dat door al het vuil de stekker net geen verbdinding meer maakte of er niet diep genoeg in ging
Nee, zo gaan we een verkoop hier niet aankondigen, daar is dit topic niet voor. En prijzen kan je opzoeken op V&A, marktplaats, Ebay en meer van dat soort plekken.
[ Voor 66% gewijzigd door PaT op 07-08-2024 21:30 ]
Excuus, was niet mijn insteek. Ze worden 2de hands niet veel aangeboden vandaar de vraag. Hij is inmiddels verkocht (dus prijs zal wel goed / te laag zijn geweest 😅), hopelijk heeft de nieuwe eigenaar er net zo veel plezier van als ik heb gehad.
Hopen dat de P10 weer P5 formaat wordt, dromen mag 🥲
Voor de geïnteresseerde, SoH was 83% (hield de batterij zoveel mogelijk tussen de 20/80%), nooit issues gehad, batterij haalde minstens 4u SoT en de camera kwaliteit doet niet veel onder voor de P8, de grootste upgrade zit in low light condities.
Hopen dat de P10 weer P5 formaat wordt, dromen mag 🥲
Voor de geïnteresseerde, SoH was 83% (hield de batterij zoveel mogelijk tussen de 20/80%), nooit issues gehad, batterij haalde minstens 4u SoT en de camera kwaliteit doet niet veel onder voor de P8, de grootste upgrade zit in low light condities.
Let op:
Dit topic is om over ervaringen te de Pixel 5 te praten. Discussie over levertijden en prijzen moet in het eigen topic, namelijk [Google Pixel 5] Levertijden en prijzen
Dit topic is om over ervaringen te de Pixel 5 te praten. Discussie over levertijden en prijzen moet in het eigen topic, namelijk [Google Pixel 5] Levertijden en prijzen