Bomb-el schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:45:
Zeker met de Bose deal is de telefoon toch echt een bizar goeie koop of niet? Al die commentaren op reviews die zo hangen aan specificaties ipv UX. Ik snap dat echt niet.
Heerlijk toestel in het dagelijks gebruik en de sage kleur is echt een plaatje! Supersnel, batterij fantastisch en de foto's nog steeds vaak fantastisch. Mijn enige minpuntje is dat ik daar iets meer verbetering van had gehoopt. Uiteindelijk nog steeds vrijwel de beste in zijn soort.
Eens. Ik vind het jammer dat dat gap probleem blijkbaar vrij veel voorkomt, dat de camera's niet enorm zijn verbeterd en ten slotte dat de vingerafdrukscanner nog steeds niet geweldig is (komend van de P3XL, beide weigeren als je vingers ook maar een beetje vies/nat zijn). Speakers kunnen trouwens ook iets beter.
Voor de rest, prachtscherm met flinterdunne uniforme bezels (dunner dan die van de iPhone 11 Pro van mijn vriendin), prettig formaat, mooi en simpel, en top software. Super snel. Ja, geen Snapdragon 865, maar is dat nou nodig... Echt een fantastische telefoon. Filmen gaat overigens ook veel beter dan op de P3XL. Stabilisatie is echt geweldig op dit toestel en geen "haperingen" op 60 fps / 4K. Verder steekt de camera nog steeds met kop en schouders boven vrijwel alles uit. Ik maak consistent goede foto's.
Misschien zijn wij in dit topic een geval apart hoor, maar ik hecht de meeste waarde aan de camera en de software. Samsung o.i.d. hoef ik gewoon niet meer vanwege de software. Het is vloeken in de kerk maar ik zie het in de toekomst niet gebeuren dat ik wegga bij Google telefoons, en als het al gebeurt dan maar een iPhone. Ik heb geen zin meer in halfbakken rommel software van een Huawei of Samsung.
[
Voor 12% gewijzigd door
Thomas op 01-11-2020 18:59
]