• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:54
532 werkt hier nog prima. Soms wel lastig tegen een 433 opstelling maar dan schakel ik naar de 4231 or 352..

Wel waardeloos dat de squad battle glithx niet meer lijkt te werken.
Markvd1984 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:25:
Iemand ervaring met gattuso 89 of guardiola 87 ?
Heb nu een middenveld met Bergkamp hagi en kante maar wil hagi vervangen
Vind gattuso beetje een icon versie van kante. Kante is alleen wendbaarder en betere passing , gattuso verdedigend sterker.

Guardiola geen ervaring mee.

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Lees ik het nu verkeerd ,de future star uitdaging min 8 van zelfde land en 4 nationaliteit dat kan toch niet haha

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:25:
Lees ik het nu verkeerd ,de future star uitdaging min 8 van zelfde land en 4 nationaliteit dat kan toch niet haha
tuurlijk wel 8+1+1+1 = 4 nationaliteiten

• 038Zwolle
Vandaag wat potjes gespeeld met de ps5 versie. De matchmaking is een stuk beter dan vorige maand en het speelde best oke. Na het op 1 na laatste potje verloren te hebben van iemand met 4-1 (die ik wegspeelde maar alles zijn kant opviel) en de laatste pot, waar ik een vrije trap tegen krijg in de 85ste minuut waarbij mijn keeper mijn eigen speler het goal uit beukte en de bal mijn goal inrolde was ik er wel weer even klaar mee 😅

Met de rewards geen speler hoger dan 83 gekregen. Nu de Goodybag gedaan... ocampos...

[ Voor 9% gewijzigd door 038Zwolle op 18-02-2021 20:43 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Markvd1984 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:25:
Mooie uitdaging wel als ze al weken bezig zijn met al die SBC's mijn club leeg te roven. :P
Reinier zo goed als binnen , nog 8 doelpunten en 8 wedstrijden met hem spelen. Die is morgen wel binnen dan fofana :) leuke vervanger voor varane die heb ik nu al zo lang tijd voor iets anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:35
Ik moet nog 6
10 partijen voor cucurella en ben al begonnen met fofana. Zelf z'n 78 vind k al sterk verdedigen.

Snel weer feest in management meesterwerk, word weer dolle pret 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:44:
Reinier zo goed als binnen , nog 8 doelpunten en 8 wedstrijden met hem spelen. Die is morgen wel binnen dan fofana :) leuke vervanger voor varane die heb ik nu al zo lang tijd voor iets anders
Ik wil ook varane vervangen :) moet alleen naar een andere keeper, dat word nog even puzzelen.
Augy schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:50:
[...]

Ik wil ook varane vervangen :) moet alleen naar een andere keeper, dat word nog even puzzelen.
Ik gebruik een icon als tweede cv dus kan een pl keeper gebruiken of een Franse dus genoeg keus :)

Moet zeggen buiten drie weer bloed irritante personen is het gewoon weer heel chill vanavond spelen :) net ook “gewoon” golden goal gedaan , ik scoorde als eerste na onze Reinier doelpunten. Daarna zo de wedstrijd uit laten lopen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Traeces op 18-02-2021 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Traeces schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 21:44:
Hier ook nog 8 wedstrijden tegenstander laten scoren, zelf scoren controller weg leggen 8)7 8)7 8)7
Gaat echt nergens over...Fofana maar ff snel erin zetten voor de assist.
Assist Fofana, goal Reinier controller weg leggen :+
jerommeke96 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:01:
[...]

Hier ook nog 8 wedstrijden tegenstander laten scoren, zelf scoren controller weg leggen 8)7 8)7 8)7
Gaat echt nergens over...Fofana maar ff snel erin zetten voor de assist.
Assist Fofana, goal Reinier controller weg leggen :+
Die golden goal werkte perfect maarjah ea :+
Nu kost continu veel meer tijd voor lul. Mag nu dus ook 8 wedstrijden af laten spelen met een elastiek aan me controller 8)7

• jerommeke96
Traeces schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:03:
[...]

Die golden goal werkte perfect maarjah ea :+
Nu kost continu veel meer tijd voor lul. Mag nu dus ook 8 wedstrijden af laten spelen met een elastiek aan me controller 8)7
Ja dus alle andere doelstellingen slaan ook nergens op, dat winnen enz lukt ook makkelijk als mensen de controller weg leggen.
1xeen malloot gehad die niks terug gaf voor de goals, ik ga dan zeker niet weg, deze bleef tot het laatst toe volharden in niks geven ging zelfs op balbezit spelen...te triest voor woorden.

Nog 6 assist en ook cucurella is binnen....kost allemaal erg veel tijd
jerommeke96 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:12:
[...]

Ja dus alle andere doelstellingen slaan ook nergens op, dat winnen enz lukt ook makkelijk als mensen de controller weg leggen.
1xeen malloot gehad die niks terug gaf voor de goals, ik ga dan zeker niet weg, deze bleef tot het laatst toe volharden in niks geven ging zelfs op balbezit spelen...te triest voor woorden.

Nog 6 assist en ook cucurella is binnen....kost allemaal erg veel tijd
Tja dat soort mensen zijn echt mega triest . Had er net ook 1, ben gewoon geleaved. Succes met je win :+

Geen zin om daar tijd aan te besteden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Marquee matchups rewards zijn de laatste weken beter dan WL rewards. Haal daar nu al 3 weken op rij meer coins uit dan uit de packs van WL

Morgen de laatste 2 potjes van Reinier afwerken en dan aan Fofana beginnen. Ben benieuwd hoe die 86 aanvoelt, die 78 speelt eigenlijk al redelijk goed als ik eerlijk ben!

[ Voor 38% gewijzigd door Sossage23 op 18-02-2021 23:10 ]

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Kubo UEL RTTF net verkocht voor 27K, eerder gekocht voor 15K en langere tijd al bankzitter. Denk dat veel spelers nog denken dat hij gaat upgraden, ondanks dat 'ie al weg is bij Villareal. Easy coins! Hoop dat Ajax ook de volgende pot pakt op Lille, niet alleen om m'n Tadic-kaart overigens ;)

Vandaag lekker zitten handelen. Packte uit de Marquee Matchups Gnabry en Gündogan, maar gelukkig ook nog wat andere spelers met een redelijke waarde. Daarnaast Kubo dus verkocht, maar ook wat andere spelers die ik niet gebruikte. Zo heb ik Diogo Dalot LB verkocht, want daar had ik Alex Sandro nog. Heb dus zijn RB teruggehaald voor Danilo IF. Danilo IF ging op dat moment voor 35K, dus ongeveer quitte gespeeld.Ondanks de aankoop van Stones SIF en de redelijk tegenvallende MM's vandaag toch 100k verdiend :)

Heb wel weinig high-rated tradeable spelers, dus hoop dat ik snel weer wat ga packen. :P

[ Voor 51% gewijzigd door allstarted1 op 18-02-2021 23:30 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Dat 'goals' weggeven is soms ook een hele opgave voor iemand. Ga je aan de kant met je spelers, probeer je nog met de keeper uit de goal te gaan, schieten ze nog mis |:( . En dan vervolgens na 3x goals weggeven nog niet mee helpen. Uiteraard staat je niks verplicht, maar vind het wel zo netjes. Zal blij zijn als dit achter de rug is. Fofana is een goede versterking, Reinier maak ik misschien af, Cucurella ;w

We hebben hier regelmatig de discussie "is keeper x goed". Keepers blijf ik maar een wazig iets vinden... een Ederson IF pakt niks voor me, een Ederson normaal juist wel. Neuer pakt niks bij me, maar Lloris weer wel. Speel de objectives met Mendy op de goal, die gast is echt een kat en plukt heel veel ballen er uit, bizar gewoon.. Enige nadeel.. hij heeft geen bal vast :P

edit: zag @fifanoob zo goed investeren met z'n RTTF cards.. ik dacht dat ook te doen met 3x Insigne.. Granada blijkt toch lastig te zijn :X

[ Voor 8% gewijzigd door Rhain op 19-02-2021 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Pfoe, moet toch zeggen dat die Curtis Jones FS me tot zover nog erg goed bevalt. Wat een beest van een speler, defensief sterk, goede passing en een meer dan prima schot. Komt voor mij het meeste tot zijn recht als die op CM staat. CDM kan die ook prima spelen overigens.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat denken jullie dat de prijzen van Prime icons gaan doen nu de Momenten er aan komen ?

Zit er aan te denken Figo en Cannavaro te verkopen nu, ben bang dat ze enorm in prijs gaan dalen. Opzicht kan ik Cannavaro voorlopig prima opvangen met Fofana en Figo eventueel voorlopig met FS Kulusevski.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Vestendrie schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 07:36:
[...]

Alexander is niet beter dan Klaiber denk ik, maar dat is puur vanwege zijn pace. Voetballend is Alexander wel beter, ligt een beetje aan je speelstijl.

Wat Jones betreft; geniale zet geweest om hem te halen. Vervangt Gini UCL live bij mij moeiteloos. Als je er een powerhouse op zet heb je een 93 cvm zelfs. Echt een bizar goede speler. Heb zelf nooit met Gravenbergh gespeeld omdat ik geen voorkeur heb voor Ajax-spelers >:) , maar dat is maar even wat je moet uittesten. Voor mij is het een no-brainer in ieder geval.
Je hebt me niet teleurgesteld ;) Jones is idd heel erg goed! Gisteren de sbc voltooid en in de eerste paar potjes vandaag voelt hij heel sterk aan. Thanks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:38:
Wat denken jullie dat de prijzen van Prime icons gaan doen nu de Momenten er aan komen ?

Zit er aan te denken Figo en Cannavaro te verkopen nu, ben bang dat ze enorm in prijs gaan dalen. Opzicht kan ik Cannavaro voorlopig prima opvangen met Fofana en Figo eventueel voorlopig met FS Kulusevski.
Nu niet meer verkopen, de prijzen gaan tot 7 uur hard dalen. En wanneer de prime moments uit komen ziet (bijna) iedereen dat ze heel duur zijn en kopen de normale icons terug. Zullen ze weer wat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Heb net stoickov 90 gekocht voor 6 ton ,deze gaat dus erg dalen vanavond begrijp ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
De icon swaps kunnen ook nog roet in het eten gooien, want dan heb je geen duur gekochte icon meer nodig om spelers in het team te kunnen linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Markvd1984 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:56:
Heb net stoickov 90 gekocht voor 6 ton ,deze gaat dus erg dalen vanavond begrijp ik ?
Staat nu al voor 560k op de markt. Het is een beetje koffiedik kijken maar denk als je hen wilt verkopen is het beste moment vanavond of volgende week donderdag.

En wat net ook al aangegeven werd, icon swaps kunnen prijzen ook doen dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:44:
[...]

Nu niet meer verkopen, de prijzen gaan tot 7 uur hard dalen. En wanneer de prime moments uit komen ziet (bijna) iedereen dat ze heel duur zijn en kopen de normale icons terug. Zullen ze weer wat stijgen.
Dan wacht ik wel even :) Geen zin om mega verlies te maken op me icons :) Stom dat ik er vorige week niet aan dacht :P

edit :

heb even de prijzen terug gekeken na de release van de moments vorig jaar. Je hebt inderdaad gelijk vandaag droppen ze enorm hard en dan lopen ze de 2 dagen erna weer flink op :) Oftwel even wachten met verkopen, daarna worden ze alleen maar goedkoper :+

[ Voor 22% gewijzigd door Traeces op 19-02-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:58
Komen er nog winter upgrades aan? Of slaan ze die over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Denk volgende week! Ik had me een weekje vertelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Augy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:36:
Denk volgende week! Ik had me een weekje vertelt.
een weekje vertelt, of een weekje vergist? :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Er!k schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:04:
Komen er nog winter upgrades aan? Of slaan ze die over?
Worden huidige gouden kaarten in je club ook geupgrade of alleen in packs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Op de Playstation is FIFA 21 is € 12,59 als je hem koopt vanuit FIFA 20. De Standaard PS4 en PS5 versie.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Wl ga nu 4/1 stoichkov 3 wed 10 doelpunten als spits
Wat een linkerbeen heeft hij zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:18:
[...]

een weekje vertelt, of een weekje vergist? :p
Las het net 🤣 analfabeet 🤣

Vertelt als in mis geteldt, vergist.. eitherway ik zat er een week naast 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prosac schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:46:
[...]

Worden huidige gouden kaarten in je club ook geupgrade of alleen in packs?
Alleen in packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Dacht ik al, maar hoorde iemand beweren dat dit echt een prima mogelijkheid was om in gouden kaartjes te gaan investeren en na upgrade te verkopen. Die kon ik niet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:28
Prosac schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:19:
[...]

Dacht ik al, maar hoorde iemand beweren dat dit echt een prima mogelijkheid was om in gouden kaartjes te gaan investeren en na upgrade te verkopen. Die kon ik niet plaatsen.
Waarschijnlijk dat diegene bedoelt dat bij de kaarten die een upgrade krijgen hun normale gouden kaart tijdelijk niet meer in packs zit. Daardoor neemt het aanbod van de gouden kaart af, dan stijgt de prijs. Zelfde fenomeen heb je met spelers die een TOTW kaart krijgen.

Zijn er hier nog meer spelers op PC?

Volgens mij loopt PC altijd voor qua patches en heb het idee dat door de laatste patch het spel echt heel anders aanvoelt. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.

Aan de ene kant zitten er wel positieve kanten aan, heb het idee dat team press nu een stuk minder effectief is. Spelen vanuit de opbouw lijkt wel meer beloond te worden.

Aan de andere kant heb ik wel al een aantal glitchy situaties gehad, zowel in mijn voordeel als nadeel waarbij de verdediger een goede staande tackle lijkt te doen, maar de bal uiteindelijk toch weer voor de voeten van de aanvaller belandt. Ook wat rare dingen gezien met driven passes, die een compleet andere kant op gaan dan waar ik naar richt. Zelfs met iemand als Curtis Jones, die bijna perfecte passing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
mar101 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:30:
[...]

Volgens mij loopt PC altijd voor qua patches en heb het idee dat door de laatste patch het spel echt heel anders aanvoelt. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Mij nog niet opgevallen, maar heb vandaag ook maar 2 SB's gespeeld.
Aan de andere kant heb ik wel al een aantal glitchy situaties gehad, zowel in mijn voordeel als nadeel waarbij de verdediger een goede staande tackle lijkt te doen, maar de bal uiteindelijk toch weer voor de voeten van de aanvaller belandt. Ook wat rare dingen gezien met driven passes, die een compleet andere kant op gaan dan waar ik naar richt. Zelfs met iemand als Curtis Jones, die bijna perfecte passing heeft.
Dit heb ik pre-patch ook al tijden. Een staande tackle en de bal stuitert weg alsof hij doorrolt en de spits rent er gewoon mee door. Overkomt me echt heel vaak, ik hoor de block en toch rent de speler er mee door. Mij overkomt het zelden, dan vliegt de bal mach 3 weg.
En passing is soms heel raar, zelfs spelers met prima passing en vision die toch een bal terug naar de keeper passen terwijl er 3 meter naast ze iemand een gat in duikt (bij wijze van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:01
Zitten er nu alleen maar pro's in de WL te spelen of zo? De één na de andere wedstrijd kom ik Pele, Gullit, Neymar, Mbappe en Ronaldo tegen. Alleen maar skill moves spammen, er is echt geen hol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

mar101 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:30:
[...]
Fanatiek pc speler :)

Weet niet of je het leuk vindt maar als je wil kunnen we via Origin linken en friendlies doen :)
Stuur maar PM...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Saekerhett schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:39:
Zitten er nu alleen maar pro's in de WL te spelen of zo? De één na de andere wedstrijd kom ik Pele, Gullit, Neymar, Mbappe en Ronaldo tegen. Alleen maar skill moves spammen, er is echt geen hol aan.
Ik denk het, alle idioten zitten iig in de vriendschappelijke modus })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
jerommeke96 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:25:
[...]

Ik denk het, alle idioten zitten iig in de vriendschappelijke modus })
Haha ik moet nog 3 SB voor Cucu en dan begin ik ook aan de friendlies. Miss dat ik het even uitstel tot na t weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Saekerhett schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:39:
Klopt , vanmorgen was het te doen ,nu zijn alle noobs en kinderen weer vrij denk ik ,is echt niet te doen die lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
Augy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:30:
[...]

Haha ik moet nog 3 SB voor Cucu en dan begin ik ook aan de friendlies. Miss dat ik het even uitstel tot na t weekend
Cucu nog 3 en stuk of 9 Fofana maar pffff wat saai joh...grote kans dat als ik ze binnen heb voorlopig geen fifa meer kan zien :+ :+

En de spelers zijn waarschijnlijk alleen sbc voer of handig voor een icon swap eventueel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Reinier is echt m'n supersub geworden, Wat een baas.. fofana word voor mij wel basis denk, vond z'n 78 al sterk moet je nagaan als hij 86 is.

Cucu idd fodder aangezien k niet met buitenspelers spel maar de cm is op zich helemaal niet onaardig. Frenkie IF alleen veel beter en sterker

[ Voor 33% gewijzigd door Augy op 19-02-2021 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30
Iemand upgrade tips? 750k te besteden maar ben vrij inspiratieloos. Speel overigens (noodgedwongen) 442 omdat Haaland en Lewa untradable zijn.

Overigens heb ik alle Bundesliga keepers al geprobeerd inclusief TOTY Neuer, allemaal ruk. Speel momenteel met Esser, goeie lengte. Ter stegen veruit de meest consistente van alle keepers die ik tot dusver heb geprobeerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e1P11jExvrcSNNDdB9-rgOOGhko=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2u1lH5aINfI7XVsuTShqHemr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Wat is er in godsnaam aan de hand deze week. Zelfs in Silver Lounge krijg ik alle hoeken van het veld te zien. Kan echt totaal niet meer verdedigen en lijkt wel of iedereen constante druk speelt zonder moe te worden. _O-
Speel net tegen iemand met Mavropanos (75 pace) achterin en die liep gewoon constant Che Adams (90 pace) eruit, maar mijn LB Rico Henry (91 pace) kan Doan (75 pace) niet bijbenen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timonsl schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:24:
Iemand upgrade tips? 750k te besteden maar ben vrij inspiratieloos. Speel overigens (noodgedwongen) 442 omdat Haaland en Lewa untradable zijn.

Overigens heb ik alle Bundesliga keepers al geprobeerd inclusief TOTY Neuer, allemaal ruk. Speel momenteel met Esser, goeie lengte. Ter stegen veruit de meest consistente van alle keepers die ik tot dusver heb geprobeerd.
[Afbeelding]
Je zou een icon cdm kunnen nemen ipv van delaney ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Op dit moment van het seizoen bloed fut voor mij altijd wel redelijk dood. De PIM kaarten boeien me niet echt, en na alle promos heb je zoveel speciale kaarten en positie wijzigingen dat het , voor mij, een stuk minder leuk is. Gelukkig is er nog proclubs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Beetje balen dat de nieuwe Bundesliga POTM wéér een tegenvaller is na Stindl. Ook wel logisch dat ze natuurlijk de beste kiezen van afgelopen maand, FIFA-technisch gezien is het minder lekker..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7xlaW14I7KHgZYmn9Shm_78lKMs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/enry35kUVFT1FNZR23js3qHY.png?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Markuss op 19-02-2021 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:39:
Beetje balen dat de nieuwe Bundesliga POTM wéér een tegenvaller is na Stindl. Ook wel logisch dat ze natuurlijk de beste kiezen van afgelopen maand, FIFA-technisch gezien is het minder lekker..

[Afbeelding]
Wel redelijk goedkoop op te pikken, maar dan heb ik SBC Fodder.
Ik snap heel goed dat ze een POTM moeten maken van een speler die het die maand goed heeft gedaan, maar maak er dan ook een kaart van die mee kan in de huidige staat van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:50:
[...]

Wel redelijk goedkoop op te pikken, maar dan heb ik SBC Fodder.
Ik snap heel goed dat ze een POTM moeten maken van een speler die het die maand goed heeft gedaan, maar maak er dan ook een kaart van die mee kan in de huidige staat van het spel.
De SBC is 55K volgens Futbin, een 87 rated is 33K.. Of je moet hem kunnen voltooien met wat untradeables in je club die je dubbel hebt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:40
Prosac schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:51:
Wat is er in godsnaam aan de hand deze week. Zelfs in Silver Lounge krijg ik alle hoeken van het veld te zien. Kan echt totaal niet meer verdedigen en lijkt wel of iedereen constante druk speelt zonder moe te worden. _O-
Speel net tegen iemand met Mavropanos (75 pace) achterin en die liep gewoon constant Che Adams (90 pace) eruit, maar mijn LB Rico Henry (91 pace) kan Doan (75 pace) niet bijbenen? :')
Ik dacht dat het aan mij lag. Die constante druk is weer terug en overal over het veld zonder dat je in de 2e helft het voordeel van afgematte tegenstander hebt... wat doe je hier tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Het zijn weer een hoop squad battles :( zijn er nog trucjes om die niet te hoeven spelen zoals de fake shot techniek van fifa 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Wat een verschrikkelijke troep maakt EA er weer van. Overmars stond hier al op het lijstje om te halen (fuck de meta) maar nu moet je gewoon meer dan een maand wachten omdat je niet direct genoeg swaps kan verzamelen. Tegen die tijd hoeft het van mij niet meer. Wat een kutbedrijf is EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nou, voor deze spelers ga ik geen swap kaarten halen.. blanc , butra baggio is nog best oke natuurlijk maar zijn het voor mij niet waard. Wellicht wat packs halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Butra wil k nog wel voor gaan maar denk gewoon de packs weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Augy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:24:
Butra wil k nog wel voor gaan maar denk gewoon de packs weer.
Maar het is Base Butra he.... twee jaar terug had ik in deze fase van het spel Prime Best dmv een SBC. Nu mag je blij zijn als je in augustus een Mid Dalglish kan krijgen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Saekerhett schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:26:
[...]

Maar het is Base Butra he.... twee jaar terug had ik in deze fase van het spel Prime Best dmv een SBC. Nu mag je blij zijn als je in augustus een Mid Dalglish kan krijgen of zo.
True maar zelfs die was zo glad als een aal vorig jaar.

Maar zoals k al zei.. ik zal lekker voor de packs gaan. Moet je er nog steeds 10 binnenhalen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Wat een tegenvaller de icon wissels... Wordt 3* 25* pakketjes. Kan je betere sbc spelers mee voltooien dan dat je uit de icon pakketjes krijgt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Kijk, 11 swaps voor Overmars, prima. Maar maak ze dan direct beschikbaar en niet dat we er nu maar 7 kunnen doen en dan een maand wachten op de rest....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haal wel de tokens voor de packs. Die icons heb ik echt 3x niks aan al me huidige spelers zijn al beter.

Zware tegenvaller de icons deze swaps.

Edit :

Lol ze hebben cruijf een downgrade gegeven t.o.v. Vorig jaar .......

[ Voor 22% gewijzigd door Traeces op 19-02-2021 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Traeces schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:04:
Haal wel de tokens voor de packs. Die icons heb ik echt 3x niks aan al me huidige spelers zijn al beter.

Edit :

Ik was al helemaal blij toen ik Butra op Futbin zag, daarna zag ik pas dat het om zijn baby ging :/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:04:

Edit :

Ten opzichte van Swaps 1 vind ik de requirements ook ruk. De eerste keer hadden we 3 tokens nodig voor de 25x 83+? En nu dus vijf. Maar ook Squad Battles met CSL op Wereldklasse....common....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Het is ook apart dat we nu pas bij swaps 2 zitten. Dacht dat we vorig jaar bijna bij swaps 3 waren rond eind februari. Spel is eigenlijk ook aan het doodbloeden natuurlijk met alleen tots als leuke promo nog.

Ik vertik het om voor de swaps te gaan in ieder geval, vorige swaps ook niet gedaan want het kost zoveel tijd die ik niet heb. En mijn doel voor dit Fut-jaar is eigenlijk al behaald met het binnenhalen van Dalglish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Wl maar eens in de ps5 editie geprobeerd. 5 potjes gespeeld, 5 keer tegen 532 ploegen met teams die ik op de ps4 echt niet tegen kwam on de eerste 5 games. Wel 4 potjes gewonnen, maar dodelijk saai spelen . Meestal 3/4 pogingen van beide kanten en hopen op de steekbal

[ Voor 18% gewijzigd door 038Zwolle op 19-02-2021 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:23:
[...]

Ik was al helemaal blij toen ik Butra op Futbin zag, daarna zag ik pas dat het om zijn baby ging :/
Ja en nog 15 tokens ook......
allstarted1 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:29:
[...]

Ten opzichte van Swaps 1 vind ik de requirements ook ruk. De eerste keer hadden we 3 tokens nodig voor de 25x 83+? En nu dus vijf. Maar ook Squad Battles met CSL op Wereldklasse....common....
Dat ze die iets omhoog gegooid hebben best, die was echt zwaar OP die pack. Als de pack weight nog het zelfde is , maar dat betwijfel ik dan weer......

Wereldklasse is prima te doen, gewoon zwak team uitzoeken en zwakke teamgeest. Je gooit je beste spelers op de bank en wisselt ze daarna in direct na de aftrap.
Vestendrie schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:41:
Het is ook apart dat we nu pas bij swaps 2 zitten. Dacht dat we vorig jaar bijna bij swaps 3 waren rond eind februari. Spel is eigenlijk ook aan het doodbloeden natuurlijk met alleen tots als leuke promo nog.

Ik vertik het om voor de swaps te gaan in ieder geval, vorige swaps ook niet gedaan want het kost zoveel tijd die ik niet heb. En mijn doel voor dit Fut-jaar is eigenlijk al behaald met het binnenhalen van Dalglish.
Als mensen normaal meewerken met de golden goal zijn die swaps prima te doen. Vorig swaps echt amper tijd aan besteed en genoeg tokens gehaald. Die sb vreten alleen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Saekerhett schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:26:
[...]

Dit dus precies, voorheen stonden de Prime Icon SBC's gewoon standaard en kon je in maanden tijd je overbodige spelers erin gooien en voor je favoriet gaan (voor mij toen Gullit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 03-06 01:46
Vind deze Fifa niet veel meer aan. Ik dacht eens leuk een weekend league mee te pakken maar sinds de patch is de gameplay zo slecht geworden dat ik er gewoon maar mee wil stoppen.

Het probleem is, voor de laatste patch kon je gewoon fatsoenlijk een pass geven en squad battle glitch doen.

Maar alles is zo slecht geworden. Ik ga er binnenkort maar weer mee stoppen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Waarom worden alle gewone gouden spelers massaal ingekocht en vooral duurder verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Hassiebassie schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:40:
Vind deze Fifa niet veel meer aan. Ik dacht eens leuk een weekend league mee te pakken maar sinds de patch is de gameplay zo slecht geworden dat ik er gewoon maar mee wil stoppen.

Het probleem is, voor de laatste patch kon je gewoon fatsoenlijk een pass geven en squad battle glitch doen.

Maar alles is zo slecht geworden. Ik ga er binnenkort maar weer mee stoppen denk ik.
Ik zit er ook aan te denken. Waar speel ik nog voor? Ik wil graag met de top icons spelen maar elk jaar zijn die verder en verder verwijderd. League SBC’s zijn gigantisch generved, bijna alle packs zijn untradeable, EA klantenservice is om te huilen zo slecht als je een keer tegen een probleem aanloopt en over het algemeen is EA gewoon een grote corrupte bende.

Ga wel weer meer Flight Simulator doen de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wl begin 2-0, tweede wedstrijd pisvlek van de week :') “teampie” met mid Eusebio , sif salah, if Neymar , beckham etc. Was zo’n 15 mil bij elkaar.

Weigert aan te vallen , kom 2-0 achter bloedzuigen niveautje 100. Kom terug tot 2-2 , verlening 120 min krijg een tikkie met Rooney. Penalty , 3-2 succes ermee hahaha :')

Echt heerlijke karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:57:
Wl begin 2-0, tweede wedstrijd pisvlek van de week :') “teampie” met mid Eusebio , sif salah, if Neymar , beckham etc. Was zo’n 15 mil bij elkaar.

Weigert aan te vallen , kom 2-0 achter bloedzuigen niveautje 100. Kom terug tot 2-2 , verlening 120 min krijg een tikkie met Rooney. Penalty , 3-2 succes ermee hahaha :')

Echt heerlijke karma
Nou wil ik je verhaal absoluut geloven, maar als hij niet aan zou vallen: hoezo komt hij dan 2-0 voor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Grappig dat mensen er hier aan zitten te denken om te stoppen. Ik had een geweldig team, volledig onverhandelbaar. Maar ondanks continue verbeteringen in mijn team, telkens rond de 20 winsten in de WL. Waarom zou ik, als die upgrades me toch niet verder helpen, doorspelen? Tuurlijk begrijp ik dat IK degene ben die beter moet gaan spelen, echter lukt dit al jaren niet. Ik kijk af en toe streams, leer trucjes maar op de een of andere manier kom ik maar niet vooruit, ondanks het constant upgraden van mijn elftal.

Omdat EA daarnaast weigert echt goede SBC’s uit te brengen (Prime Torres, Prime Petit, Prime Butra, ik zeg maar wat) zaten mijn 3,1 miljoen coins maar niets te doen. Daarnaast blijven de prijzen van bijvoorbeeld interessante Icons torenhoog. Wat heb ik gedaan? Simpel: Een aantal spelers gekocht voor Max bin, (oa Mbappe voor 1,7 mil) en zo mijn munten opgemaakt. Zo hebben andere spelers er nog wat aan. Club verwijderd en klaar. Als ik dit niet doe, ben ik zo weer terug. Deze waardeloze Icon Swaps 2 bevestigd dat mijn keuze juist was.

Net als vorig jaar bloedt rond februari maart het spel helemaal dood. Vorig jaar koos ik er nog voor om een aantal maanden later helemaal opnieuw te beginnen. Dan speel je met een minder team en zo bouw je als het ware opnieuw weer je club op. Dat is veel leuker dan 4 miljoen neertellen voor bijvoorbeeld enkel Eto’o. Misschien doe ik dat dit jaar weer, maar voorlopig maakt EA er weer een zooitje van en is er voor mij geen enkele reden om te spelen.

Kortom, voor mij even (minstens) 2 maanden geen FIFA meer, wie weet start ik over een tijdje weer vanaf 0, zodat een leuk nieuw team maken echt een uitdaging is. Tot die tijd, iedereen hier vooral veel plezier de aankomende periode, ik hoop dat EA de community nou eens geeft wat ze verdienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:06:
[...]

Nou wil ik je verhaal absoluut geloven, maar als hij niet aan zou vallen: hoezo komt hij dan 2-0 voor ;)
Speel je überhaupt wl ? Dan krijg je je antwoord.
Maar geweldig bijdehand antwoord hoor pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
Ben vrij nieuw met icon swaps. Had er nog 2 van de vorige swap (laat gepakt). Nu in een SBC waarbij icon swap 1 in de lijst staat maar op de instructie voordat je erin zit icon swap 2.

Zijn de swaps 1 nu overbodig geworden?

Heb laatst litmanen 88 gekocht als link op het middenveld. Speelt prima en teamgeest 100 is erg fijn. Zal nog een upload sturen van mijn Serie A / la Liga / Duitse voorhoede sturen zodra het lukt. Best leuk dat een icon het geheel naar 100 teamgeest kan krikken.

Daarbij soms Litmanen oh ho hi horen in het commentaar is een trip down memory lane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:38
Hassiebassie schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:40:

Hoewel er voor zover ik weet geen gameplay aanpassingen waren met de laatste patch lijkt het voor mijn gevoel ook inderdaad een stuk slechter te gaan. Verlies al 3 avonden bijna al mijn potjes! Vorige week ging ik richting div. 1, nu al richting div. 4 weer... en ik snap het ook gewoon niet. Hoe kan het ineens al avonden zo slecht gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Hier gaat het ook niet echt slecht, maar het is gewoon saai. Veel untradeable rewards, saaie sbcs, voorspelbare kaarten, SB is verschrikkelijk saai, in friendlys scoor je en gebruik je het welbekende elastiekje. Swuad battles doelstellingen kon je glitchen maar nu scoor je maar zoveel mogelijk in 1 helft om.vervolgens de controller weg te leggen. Rivals en WL speelt iedereen hetzelfde, terug hangen en hopen op een counter. En vervolgens krijg je op donderdag waardeloze rewards..

Bij elk ander spel was ik allang gestopt. Waarom blijft het toch verslavend?😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik heb nu 30 packs om te openen, maar omdat ik nog 3 untradeable 85+ spelers dubbel he, kan ik die niet openen en geen SBC die interessant genoeg is om ze in te gooien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
038Zwolle schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:19:

Bij elk ander spel was ik allang gestopt. Waarom blijft het toch verslavend?😅
Ja vooral je laatste zin.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ik ben wel heel erg verrast hoe goed Vieri is. Had hem gekocht omdat ik een goedkope icon zocht. Maar hij is veel behendiger dan je zou denken, en z'n afmaken is hét beste wat ik tot nu toe heb gezien. Beter dan Rooney, van Basten, Suker.

Hij schiet zo hard vergeleken met de bovenstaande, en met zijn positionering hoef je allen maar hem toe te passen om te kunnen schieten. Loopt altijd de goede ruimtes in.

Wordt de eerste prime moments speler in mijn team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Al die untradable kaarten, ze maken mensen gek. Meedoen met leuke spelers in je team is betalen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Jumpman schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:19:
Al die untradable kaarten, ze maken mensen gek. Meedoen met leuke spelers in je team is betalen.
Ja en nee, wanneer je in een hoge divisie speelt krijg je genoeg om de meeste leuke sbc's te voltooien.

En het belangrijkste wat je vergeet is handelen.

Mja daarnaast heb je ook nog degene die makkelijk te verleiden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Kom net tegen de grootste misgunner van de avond. Die man moet winnen en scoren met 85 Reinier, ik laat hem dus gewoon een paar scoren met de gedachte dat hij mij wel een assist met Fofana zou gunnen. Moest er nog 1 en dan heb ik die 84, gauw even doen voor het slapen.

Wat doet die vent, blijft continue rondtikken achterin en de bal afschermen. Ik weet dat het niet verplicht is en je er altijd van die kwallen bij hebt zitten maar daar wordt je toch niet goed van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
SH-FR schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:24:
Grappig dat mensen er hier aan zitten te denken om te stoppen. Ik had een geweldig team, volledig onverhandelbaar. Maar ondanks continue verbeteringen in mijn team, telkens rond de 20 winsten in de WL. Waarom zou ik, als die upgrades me toch niet verder helpen, doorspelen? Tuurlijk begrijp ik dat IK degene ben die beter moet gaan spelen, echter lukt dit al jaren niet. Ik kijk af en toe streams, leer trucjes maar op de een of andere manier kom ik maar niet vooruit, ondanks het constant upgraden van mijn elftal.

Omdat EA daarnaast weigert echt goede SBC’s uit te brengen (Prime Torres, Prime Petit, Prime Butra, ik zeg maar wat) zaten mijn 3,1 miljoen coins maar niets te doen. Daarnaast blijven de prijzen van bijvoorbeeld interessante Icons torenhoog. Wat heb ik gedaan? Simpel: Een aantal spelers gekocht voor Max bin, (oa Mbappe voor 1,7 mil) en zo mijn munten opgemaakt. Zo hebben andere spelers er nog wat aan. Club verwijderd en klaar. Als ik dit niet doe, ben ik zo weer terug. Deze waardeloze Icon Swaps 2 bevestigd dat mijn keuze juist was.

Net als vorig jaar bloedt rond februari maart het spel helemaal dood. Vorig jaar koos ik er nog voor om een aantal maanden later helemaal opnieuw te beginnen. Dan speel je met een minder team en zo bouw je als het ware opnieuw weer je club op. Dat is veel leuker dan 4 miljoen neertellen voor bijvoorbeeld enkel Eto’o. Misschien doe ik dat dit jaar weer, maar voorlopig maakt EA er weer een zooitje van en is er voor mij geen enkele reden om te spelen.

Kortom, voor mij even (minstens) 2 maanden geen FIFA meer, wie weet start ik over een tijdje weer vanaf 0, zodat een leuk nieuw team maken echt een uitdaging is. Tot die tijd, iedereen hier vooral veel plezier de aankomende periode, ik hoop dat EA de community nou eens geeft wat ze verdienen..
Het lijkt of je een levensovertuiging stopt. Ik speel voor mijn plezier/ontspanning Fifa. En sommige Fifa's liggen mij goed en anderen niet.

Maar wat ik het leukste vind is eigen teams/taktieken bouwen. En daarmee de "meta" te verslaan. Het is maar net hoe je het bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Hebben er meer mensen last van dat wanneer je de FIFA app op je telefoon opent je geen foto’s bij de kaarten ziet, alleen nationaliteit en de rating. Heel irritant dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Wulfric92 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:15:
Ik ben wel heel erg verrast hoe goed Vieri is. Had hem gekocht omdat ik een goedkope icon zocht. Maar hij is veel behendiger dan je zou denken, en z'n afmaken is hét beste wat ik tot nu toe heb gezien. Beter dan Rooney, van Basten, Suker.

Hij schiet zo hard vergeleken met de bovenstaande, en met zijn positionering hoef je allen maar hem toe te passen om te kunnen schieten. Loopt altijd de goede ruimtes in.

Wordt de eerste prime moments speler in mijn team :)
Over welke Vieri heb je het dan? En wat speel je dan? Ik heb zelf even met mid Vieri gespeeld (lange haren).. Was vroeger echt fan van 'm, maar dan is het denk ik eerder een teleurstelling.. was er in het spel niet heel erg kapot van. Zo ook enorm fan van Torres, maar begin er niet aan, kan alleen maar tegenvallen.
Daarentegen had ik even met Ian Rush gespeeld, geweldig die snor! Voor fun enorm leuk om mee te spelen, maar als je net iets meer prestatie wilt dan houdt het al weer op.
Maar ook mijn zoektocht gaat door.. Wil prime Socrates eens proberen.. ook wel een mooie gewaarwording in het spel zelf. Mocht iemand anders nog suggesties hebben voor icons op de CAM/ST met max 600k coins dan hou ik me altijd aanbevolen ;)

edit: Iemand ervaring met Veron? Heb er een paar keer tegen gespeeld en hij is toch vaak een pain in the *ss op het middenveld. Maar oogt niet heel erg vlot.

[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 20-02-2021 08:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 21:00:
[...]

[...]

Dat ze die iets omhoog gegooid hebben best, die was echt zwaar OP die pack. Als de pack weight nog het zelfde is , maar dat betwijfel ik dan weer......

Wereldklasse is prima te doen, gewoon zwak team uitzoeken en zwakke teamgeest. Je gooit je beste spelers op de bank en wisselt ze daarna in direct na de aftrap.
Ja, Wereldklasse is het probleem ook niet, meer het feit dat je weer een grind met een rukteam uit een ruk-league moet doen.

Er loopt nu ook gewoon zoveel naast elkaar (Academy-players/Icon Swaps/Silver Stars) dat je om die doelstellingen af te ronden bijna een full-time baan ernaast hebt 8)7 Ze zitten allemaal ook net in een ander onderdeel van de Friendlies. Daarnaast grinds in Squad Battles en de normale doelstellingen vereisen ook nog eens Rivals of Weekend League. Denkt EA dat we globaal in een lockdown zitten waar niemand meer werkt/studeert of familie in huis heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik zie nu pas dat mijn Headliner Hinteregger weer een upgrade heeft gehad. 87 rated verdediger nu.+2 pace en +2 verdedigen oa.

Wilde Blanc misschien halen, maar die behoefte is er zo ook bijna niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Rhain schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:18:
[...]

Over welke Vieri heb je het dan? En wat speel je dan? Ik heb zelf even met mid Vieri gespeeld (lange haren).. Was vroeger echt fan van 'm, maar dan is het denk ik eerder een teleurstelling.. was er in het spel niet heel erg kapot van. Zo ook enorm fan van Torres, maar begin er niet aan, kan alleen maar tegenvallen.
Daarentegen had ik even met Ian Rush gespeeld, geweldig die snor! Voor fun enorm leuk om mee te spelen, maar als je net iets meer prestatie wilt dan houdt het al weer op.
Maar ook mijn zoektocht gaat door.. Wil prime Socrates eens proberen.. ook wel een mooie gewaarwording in het spel zelf. Mocht iemand anders nog suggesties hebben voor icons op de CAM/ST met max 600k coins dan hou ik me altijd aanbevolen ;)

edit: Iemand ervaring met Veron? Heb er een paar keer tegen gespeeld en hij is toch vaak een pain in the *ss op het middenveld. Maar oogt niet heel erg vlot.
Is prime Vieri. En speel 352 met 7 diepte en 4 breedte qua verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Sossage23 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:29:
Kom net tegen de grootste misgunner van de avond. Die man moet winnen en scoren met 85 Reinier, ik laat hem dus gewoon een paar scoren met de gedachte dat hij mij wel een assist met Fofana zou gunnen. Moest er nog 1 en dan heb ik die 84, gauw even doen voor het slapen.

Wat doet die vent, blijft continue rondtikken achterin en de bal afschermen. Ik weet dat het niet verplicht is en je er altijd van die kwallen bij hebt zitten maar daar wordt je toch niet goed van 8)7
Ik heb wel gemerkt als je je tegenstander Ff een berichtje stuurt om elkaar te helpen dat het allemaal veel makkelijker gaat. Eerste wedstrijden zonder waren een drama, maar na wat contact had ik de eerste stap zo binnen.

Ook eerst Ff allebei je doelen voor de wedstrijd halen en dan gewoon normaal uitspelen help ook we tegen de verveling.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Gaat goed bij EA...ze hebben een nieuwe Flashback SBC Kroos, maar is niet in-game te vinden...

https://www.futbin.com/21/player/28751/toni-kroos

Afhankelijk van wat 'ie gaat kosten, ga ik 'm doen als upgrade voor Modric, denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Rhain schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:18:
[...]

Toevallig Veron vd week gehaald ter vervanging van Duncan. Alleen nog maar een paar Squad Battles kunnen spelen, dus kan ik je geen eerlijke review geven...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HfGYo4HeoWhu5eLvgK4VOFNB26E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ddKlg52fhLyoEsZwmbuTcyiP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:22:
Gaat goed bij EA...ze hebben een nieuwe Flashback SBC Kroos, maar is niet in-game te vinden...

Afhankelijk van wat 'ie gaat kosten, ga ik 'm doen als upgrade voor Modric, denk ik.
Als die online komt ga ik hem zeker proberen te voltooien. De jong IF voldoet maar half als cm.. zeker voor 170k niet goed genoeg. Kroos is een prachtige vervanger met z'n passing en 5* WF. Heb met z'n totssf lang gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
M@cer schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:13:
[...]

Ik heb wel gemerkt als je je tegenstander Ff een berichtje stuurt om elkaar te helpen dat het allemaal veel makkelijker gaat. Eerste wedstrijden zonder waren een drama, maar na wat contact had ik de eerste stap zo binnen.

Ook eerst Ff allebei je doelen voor de wedstrijd halen en dan gewoon normaal uitspelen help ook we tegen de verveling.
Als je 10x met je keeper opzij stapt moet het toch ook wel duidelijk zijn toch? Ze zijn zelf toch met dezelfde opdracht bezig.
Soms zitten er egoïsten tussen die ff niet meewerken in de hoop dat je weg gaat scheelt hun weer tijd. Maar als je dan niet weg gaat werken ze uiteindelijk wel mee.
Boven genoemde speler heb ik gisteren ook gehad, vreselijk het is al niet leuk om te doen maar dit soort figuren verzieken het echt en waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:35:
[...]

Er loopt nu ook gewoon zoveel naast elkaar (Academy-players/Icon Swaps/Silver Stars) dat je om die doelstellingen af te ronden bijna een full-time baan ernaast hebt 8)7 Ze zitten allemaal ook net in een ander onderdeel van de Friendlies. Daarnaast grinds in Squad Battles en de normale doelstellingen vereisen ook nog eens Rivals of Weekend League. Denkt EA dat we globaal in een lockdown zitten waar niemand meer werkt/studeert of familie in huis heeft? :P
Dit! Mensenlief.. cucu eindelijk af. Nu fofana en dan de swaps nog.. en niet te vergeten de weekly objectives.. ow en m'n gezin wil ook nog aandacht en m'n werkgever verwacht minimaal 40 uur inzet 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
038Zwolle schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:43:
Wl maar eens in de ps5 editie geprobeerd. 5 potjes gespeeld, 5 keer tegen 532 ploegen met teams die ik op de ps4 echt niet tegen kwam on de eerste 5 games. Wel 4 potjes gewonnen, maar dodelijk saai spelen . Meestal 3/4 pogingen van beide kanten en hopen op de steekbal
Zegt iemand die zelf ook 532 speelt en dan zeuren dat het saai is.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik ben juist weer terug naar (mijn oude) 4-1-2-1-2 (2) met opkomende backs..

Ik kwam er namelijk niet meer doorheen bij 5-3-2 en nu al een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 03-06 01:46
MadMoody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:42:
[...]

Hoewel er voor zover ik weet geen gameplay aanpassingen waren met de laatste patch lijkt het voor mijn gevoel ook inderdaad een stuk slechter te gaan. Verlies al 3 avonden bijna al mijn potjes! Vorige week ging ik richting div. 1, nu al richting div. 4 weer... en ik snap het ook gewoon niet. Hoe kan het ineens al avonden zo slecht gaan?
Ik met mijn maat zaten ook in divisie 1. Gingen al richting 2100. Maar mensen klaagden over bizarre uitslagen en OP stakepassen.
Dus wat doet EA? Nerfed prima gameplay.
Ik ben zelf afgezakt naar 3 ondertussen.

Ik ben iemand die goed kan passen en de ruimtes ziet liggen. Als passen wordt generfd speel ik als een drol.

En nu speelt iedereen met 5 achterin of 1-2 depth. Het is hopen op een goede pass of een slippertje.

Niks aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
allstarted1 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:22:

Die komt waarschijnlijk vanavond.

Het gaat al helemaal goed bij UCL Brandt, die heeft nu wel ineens een 88 kaartje en ze hebben er maar een RTTF van gemaakt. Daar gaat het juist helemaal mis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

dutchgio schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Die komt waarschijnlijk vanavond.

Het gaat al helemaal goed bij UCL Brandt, die heeft nu wel ineens een 88 kaartje en ze hebben er maar een RTTF van gemaakt. Daar gaat het juist helemaal mis. ;)
Ik zie het net op Futbin. En zag ook een comment dat EA de kaart ook nog hetzelfde gaat behandelen als andere RTTF. Dat soort geluk heb ik nou nooit, dat die nog in m'n club rondzwerft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hassiebassie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 12:24:
[...]

Ik met mijn maat zaten ook in divisie 1. Gingen al richting 2100. Maar mensen klaagden over bizarre uitslagen en OP stakepassen.
Dus wat doet EA? Nerfed prima gameplay.
Ik ben zelf afgezakt naar 3 ondertussen.

Ik ben iemand die goed kan passen en de ruimtes ziet liggen. Als passen wordt generfd speel ik als een drol.

En nu speelt iedereen met 5 achterin of 1-2 depth. Het is hopen op een goede pass of een slippertje.

Niks aan dus.
Oké dan... ik moet het ook hebben van mijn passing. Ik ben gewoon niet handig in al die trucjes. Maar zou EA echt de gameplay aanpassen zondrr daarover te communiceren in hun laatste patch? Want ik dacht dat daar geen gameplay aanpassingen in zaten.
Pagina: 1 ... 97 ... 158 Laatste