Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Ik heb het ook niet gelezen, maar de gameplay is de laatste twee weken echt gericht op achterin met 6/7 man in de 16, 2 a 3 voorin houden. Bal veroveren en dieptepasses spammen.
Daarom was 2 weken terug de WL ook een beetje een dieptepunt voor me.
En met al die objectives nu, hoeft de WL eerst ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Jezus wat een giftige spelers vandaag.
Nu al meerdere keren dat ik op 1-0 kom in die iconswaps, ze pauzeren maximaal, spelen vervolgens volle druk om de 1-1 te maken en quitten dan alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Wulfric92 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:02:
[...]

Het lijkt of je een levensovertuiging stopt. Ik speel voor mijn plezier/ontspanning Fifa. En sommige Fifa's liggen mij goed en anderen niet.

Maar wat ik het leukste vind is eigen teams/taktieken bouwen. En daarmee de "meta" te verslaan. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Hahaha ja, lang bericht heh! Dat is t m net: FIFA brengt voor mij geen ontspanning en zéker geen plezier meer. Ik ben het wel met je eens dat je het voor jezelf leuker kunt maken door hele uitzonderlijke teams te maken. Echter vind ik de gameplay en menu’s ook een belangrijk aspect. De gameplay is al het hele jaar door behoudend. Nagenoeg iedereen gooit het achterin potdicht en dat is de laatste weken alleen maar erger geworden. Counteren wordt beloond en dat vind ik jammer.

Hoewel EA veel content uitbrengt, vind ik het tegelijkertijd uitermate teleurstellend. De icon SBC’s vallen tegen, veel andere speler SBC’s zijn geen toevoeging en deze Swaps vind ik zelfs een aanfluiting. Echte upgrades voor mijn team kosten veel te veel munten, dus de uitdaging om mijn team te verbeteren was voor mij weg.

Het klinkt drastisch om dan helemaal te stoppen, maar ik weet gewoon dat EA me anders weer weet te lokken en dat ik toch weer inlog. Daarnaast, mocht ik weer willen beginnen dan is het (voor mij leuker) als ik echt kan spelen voor upgrades. Ik hoop natuurlijk wel dat de rest van het forum hier nog plezier haalt uit de game! Dat zal ook vast wel, maar voor mij geldt dit niet meer helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
SH-FR schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:23:
[...]

Hahaha ja, lang bericht heh! Dat is t m net: FIFA brengt voor mij geen ontspanning en zéker geen plezier meer. Ik ben het wel met je eens dat je het voor jezelf leuker kunt maken door hele uitzonderlijke teams te maken. Echter vind ik de gameplay en menu’s ook een belangrijk aspect. De gameplay is al het hele jaar door behoudend. Nagenoeg iedereen gooit het achterin potdicht en dat is de laatste weken alleen maar erger geworden. Counteren wordt beloond en dat vind ik jammer.

Hoewel EA veel content uitbrengt, vind ik het tegelijkertijd uitermate teleurstellend. De icon SBC’s vallen tegen, veel andere speler SBC’s zijn geen toevoeging en deze Swaps vind ik zelfs een aanfluiting. Echte upgrades voor mijn team kosten veel te veel munten, dus de uitdaging om mijn team te verbeteren was voor mij weg.

Het klinkt drastisch om dan helemaal te stoppen, maar ik weet gewoon dat EA me anders weer weet te lokken en dat ik toch weer inlog. Daarnaast, mocht ik weer willen beginnen dan is het (voor mij leuker) als ik echt kan spelen voor upgrades. Ik hoop natuurlijk wel dat de rest van het forum hier nog plezier haalt uit de game! Dat zal ook vast wel, maar voor mij geldt dit niet meer helaas.
Fifa is een soort verslaving maar alleen leuk als je ook wat wint en merkt dat je vooruitgang boekt. Snap je frustraties wel hoor. Maar probeer het wat luchter op te nemen.
Teams verwijderen etc dat snap ik oprecht nooit. Je kan de game toch ook gewoon tijdje op zij leggen en later weer eens een x inloggen en kijken of je plezier hebt. Heb je dat niet, stop je er mee.
Mis je het toch, nou doe dan lekker een potje who cares dat EA je dan toch weer "binnen hengelt ".
Maar neem het allemaal met een korreltje zout. Ik speel ook altijd met de gedachte, achja verliezen hoort bij mijn niveau. Verlies ik 3x achter elkaar dan gaan we iets anders doen dan fifa.
Gelukkig verlies ik over het algemeen niet zo snel 3x achter elkaar en vind ik de spanning erg leuk in de WL. En het stoort mij nog altijd dat ik nog nooit elite heb gehaald dus ik heb ook nog altijd wel een doel. Daarbij vind ik traden erg leuk en vergaar ik zo behoorlijk veel coins om zo die duurdere icons toch mee te kunnen spelen.

Als ik het goed las had je nog al wat coins. Je had met die coins zo zwaar kunnen investeren in bepaalde kaartjes en zo je coins snel te verdubbelen.
Had gegokt op bepaalde RTTF kaartjes bv, maakt het ook leuk om naar bepaalde wedstrijden live te kijken. Zo zul je bij ajax lille straks zien dat sommige kaartjes binnen een uur heel hard kunnen stijgen en/of dalen.
Aangezien je het toch niet zo heel veel meer boeit als ik het goed heb kan je het ook prima veroorloven om een mis investering te doen.

Maar goed, voor iedereen is een game anders. We worden ouder en sommige hebben wel wat beters te doen dan hun tijd in fifa stoppen. Een goede balans vinden wat voor jou fijn is. En niet het idee hebben dat je ooit 30-0 gaat halen of een hele dag iedereen zo'n beetje kan verslaan, niet dat ik zeg dat je zo denkt hoor. Maar genoeg mensen die zo'n insteek hebben en daarom ook extra zuur zijn als ze verliezen en totaal niet realistisch meer zijn in hun eigen game.

najah.. mand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:56:
Ik zie nu pas dat mijn Headliner Hinteregger weer een upgrade heeft gehad. 87 rated verdediger nu.+2 pace en +2 verdedigen oa.

Wilde Blanc misschien halen, maar die behoefte is er zo ook bijna niet meer.
Hinteregger vind ik een geweldige back - wordt volgens mij compleet ondergewaardeerd vanwege club en nationaliteit. Plus, z'n dynamic image is niet moeders mooiste, maar ach :P

Heb net ook de André Silva POTM gedaan. Had nog een verdwaalde Jovic TOTW die niet eens bij de selectie zat, Reinier 85 en wat ander untradeable Braziliaans spul. Silva heeft betere stats dan Lewandowski Gold en gezien Silva al twee IF heeft, kan 'ie misschien nog wel eens een Winter Upgrade krijgen. Zou mooi zijn!

Bundesliga staat er nu zo bij.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
SH-FR schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:23:
[...]

Haha hebben we toch een ander manier van FIFA spelen ;)

Ik vind dat hele handelen juist niet zoveel aan, maar moet het af en toe doen om coins te krijgen haha

Maar ik kan het je wel wat lastiger maken, coins doneren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Ik word zoooooooooooooooooooo moe van die spelers die 532 spelen en dan alles en iedereen behalve de spitsen in eigen penalty gebied houden en dan op de counter spelen, het is prima als je dat doet (het is niet mijn voorkeur voor tactiek maar so be it) maar ga dan niet een doelpunt vieren alsof je de Champions League hebt gewonnen. Uitgebreid een celebration doen en de herhaling kijken, etc.

En dat nadat ik pas een week geleden weer ben begonnen na sinds oktober niet meer gespeeld te hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 20-02-2021 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Pompi schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:46:
Ik word zoooooooooooooooooooo moe van die spelers die 532 spelen en dan alles en iedereen behalve de spitsen in eigen penalty gebied houden en dan op de counter spelen, het is prima als je dat doet (het is niet mijn voorkeur voor tactiek maar so be it) maar ga dan niet een doelpunt vieren alsof je de Champions League hebt gewonnen. Uitgebreid een celebration doen en de herhaling kijken, etc.

En dat nadat ik pas een week geleden weer ben begonnen na sinds oktober niet meer gespeeld te hebben.
de herhaling kan je gewoon skippen hoor ook al krijg je hem tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Is er een squadbattles trucje, zoals vorig jaar met 2* fake shot?

Vind het echt dodelijk saai 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Road to liverpool-team heeft een leuke update gekregen. https://www.futbin.com/21/squad/6355552

Vanavond nog een paar potjes wl spelen om goud 3 binnen te hengelen en dan langzaam weer gaan sparen voor Robertson Toty moments. Lijkt me toch wel een upgrade ten opzichte van zijn normale kaart.

Iemand die mij hier iets meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
fifanoob schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:55:
[...]

de herhaling kan je gewoon skippen hoor ook al krijg je hem tegen..
Nou die celebrations nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:08
https://www.futbin.com/21/squad/5595044
In game schakel ik over op 41212.

Tips voor versterking? Heb ongeveer 600k te spenderen en kan natuurlijk wat verkopen. Met name achterin kom ik pace te kort maar Milinkovic is untraceable en de sterke link met Acerbi is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
En die speciale cut scenes als er wordt gescoord vanaf 85+, de helft van de tijd werkt de knop die je volgens het scherm ingedrukt moet houden niet. Ik hoef niet perse de keeper van hem of van mij te zien juichen.
Kan ook zijn dat dit alleen next-gen versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 13:20
Dit keer meer geluk met de partybag: RB Gimenez . Iemand ervaring met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Pompi schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:13:
[...]

En die speciale cut scenes als er wordt gescoord vanaf 85+, de helft van de tijd werkt de knop die je volgens het scherm ingedrukt moet houden niet. Ik hoef niet perse de keeper van hem of van mij te zien juichen.
Kan ook zijn dat dit alleen next-gen versie is.
dat is idd next gen versie. Ik zelf vind dat heel dope gedaan. Geeft een extra sfeer bij het scoren van een goal.
Ik heb ook geen problemen daarmee. Anders wordt het allemaal wel heel erg zakelijk. Scoren en meteen aftrap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
fifanoob schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:17:
[...]

dat is idd next gen versie. Ik zelf vind dat heel dope gedaan. Geeft een extra sfeer bij het scoren van een goal.
Ik heb ook geen problemen daarmee. Anders wordt het allemaal wel heel erg zakelijk. Scoren en meteen aftrap.
De eerste paar keer was het leuk, maar heeft ook hoog treiter gehalte in een online competitive gedeelte. Dat je expres het zo lang mogelijk laat duren. Niet iedereen heeft alle tijd of zin om er naar te kijken. Want soms wil ik gewoon nog proberen de gelijkmaker te scoren, dat is mij wel eens gelukt en dan moet je 2 van die scenes bekijken. Dan nog voor bijna elke goal in de extra tijd en plots is je wedstrijd van 15 min een half uur geworden.
Als ik het voor WL uit zou kunnen zetten zou ik dat zo doen. 30 potjes in een weekend is al veel en dan scheelt elke min.

[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 20-02-2021 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Pompi schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:20:
[...]

De eerste paar keer was het leuk, maar heeft ook hoog treiter gehalte in een online competitive gedeelte. Dat je expres het zo lang mogelijk laat duren. Niet iedereen heeft alle tijd of zin om er naar te kijken. Want soms wil ik gewoon nog proberen de gelijkmaker te scoren, dat is mij wel eens gelukt en dan moet je 2 van die scenes bekijken. Dan nog voor bijna elke goal in de extra tijd en plots is je wedstrijd van 15 min een half uur geworden.
Als ik het voor WL uit zou kunnen zetten zou ik dat zo doen. 30 potjes in een weekend is al veel en dan scheelt elke min.
Tjah ik deel die mening niet. Ik speel de game voor mijn plezier en ik vind dat extra sfeer geven. Ja soms is het frustrerend maar als je daar al aan ergert dan kan je beter gewoon geen wl spelen vind ik zelf. Celebrations is nog wel het minst toxic in de community, hoe sommige mensen spelen kan 10x erger zijn.
Voor jou is het treiteren, terwijl het voor die andere gewoon iets leuks kan zijn zonder dat ie jou zou willen treiteren. Laat het toch lekker gaan en neem het voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
fifanoob schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:23:
[...]

Tjah ik deel die mening niet. Ik speel de game voor mijn plezier en ik vind dat extra sfeer geven. Ja soms is het frustrerend maar als je daar al aan ergert dan kan je beter gewoon geen wl spelen vind ik zelf. Celebrations is nog wel het minst toxic in de community, hoe sommige mensen spelen kan 10x erger zijn.
Voor jou is het treiteren, terwijl het voor die andere gewoon iets leuks kan zijn zonder dat ie jou zou willen treiteren. Laat het toch lekker gaan en neem het voor lief.
Oh ik neem het ook voor lief, maar dus bij de spelers die dat allemaal doen en gewoon niet proberen te voetballen door met 9 man in eigen penalty gebied te gaan staan zorgt het er wel voor dat het iets minder leuk is. Gelukkig nog genoeg spelers die wel aanvallen, vind het ook totaal niet erg om er met 0-4 af te gaan want daar kan je nog iets van leren. Alleen is die 532 met 1 depth dodelijk saai om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Ik heb ineens een eerste eigenaar Brandt rttf in mijn club! En ik weet 100% zeker dat ik hem nooit heb gepacked :s

Een leuke 150k bonus :)

https://twitter.com/EAFIF.../1362972603338530816?s=20

Dit verklaart een hoop, een cadeautje van EA. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :p

[ Voor 46% gewijzigd door Wulfric92 op 20-02-2021 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Weet iemand wat er aan de hand is met allan bij everton?

Ik heb begin deze fifa voor 150k de otw gekocht, maar ik zie hem niet eens bij de selectie zitten al weken. Is hij geblesseerd? Want ook daar kan ik niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Wulfric92 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:32:
Ik heb ineens een eerste eigenaar Brandt rttf in mijn club! En ik weet 100% zeker dat ik hem nooit heb gepacked :s

Een leuke 150k bonus :)

https://twitter.com/EAFIF.../1362972603338530816?s=20

Dit verklaart een hoop, een cadeautje van EA. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :p
Prutsers zijn het.. En mensen zoals ik die hem al hadden krijgen geen compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:39
Na die teleurstellende icon swaps 2 dacht fuck it doe die andere Party bag ook. Na eerst yazici nu teixeiri beide geen eens een walkout dat is toch wel erg triest :+
Voordeel kan hem met csl icon swap gebruiken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:38
FidoDido schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:53:
Na die teleurstellende icon swaps 2 dacht fuck it doe die andere Party bag ook. Na eerst yazici nu teixeiri beide geen eens een walkout dat is toch wel erg triest :+
Voordeel kan hem met csl icon swap gebruiken d:)b
Teixeira is een beest, lekkere pull!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
9-0 op moment in de wl. Niet zoveel last van die 532, kom er wel lastiger door heen maar in de omschakeling moet je gewoon snel handelen dan kom je er via de vleugels zo door heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Op advies van sommige leden hier Lewandowski TOTY aangeschaft om Ronaldo naar de bank te verwijzen.

https://www.futbin.com/21/squad/6358642

De 5-3-2 nu ook maar eens gaan uitproberen met deze backs moet dat goed lukken.
Nu zijn de centen voorlopig weer op, zoals eerder genoemd zijn de spelers die je zou willen proberen Ronaldo Lima, Ronald TOTY dat soort spelers rond de 10Miljoen dus onhaalbaar, ben benieuwd hoe Lewa en Davies presteren tov Ronaldo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
lwd-kevin schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:16:
Dit keer meer geluk met de partybag: RB Gimenez . Iemand ervaring met hem?
Ik vond hem erg fijn! Je kan hem een beetje vergelijken met gold Varane.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:35
Geen Toni kroos helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Messje schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:14:
[...]

Teixeira is een beest, lekkere pull!
Voor een niet walkout kan het zeker weten slechter, begin was die 250k waard nu dan 50k Met objectives dit jaar vast wel bruikbaar wanneer het uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 13-09 14:54
fifanoob schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:44:
[...]

Zegt iemand die zelf ook 532 speelt en dan zeuren dat het saai is.. |:(
Ik heb het inderdaad een paar dagen geprobeerd aangezien ik bleef verliezen van spelers met deze opstelling.

Maar aangezien je dit zeuren vind, wat is jouw visie op deze bijzonder saaie manier van spelen ? Of wil je beweren dat het niet klopt? 7(8)7 532 werkte prima voor mij maar ik zeg nergens dat het niet saai is, ook om zelf te spelen.

Dat de resultaten goed zijn betekend niet dat het bijzonder saai is om tegen 532 te spelen 80% van alle potjes. Het is een tactiek dat werkt, en iedereen moet lekker zelf doen wat hij of zij wil, maar voor mij was dit voldoende om de ps5 vandaag niet op te starten. Objectives zijn ook bijzonder kut met de rubber band tegenstanders.

[ Voor 32% gewijzigd door 038Zwolle op 20-02-2021 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:38
Ja wat is er met die Kroos aan de hand? Weer een EA fail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:44:
[...]

Ik heb het inderdaad een paar dagen geprobeerd aangezien ik bleef verliezen van spelers met deze opstelling.

Maar aangezien je dit zeuren vind, wat is jouw visie op deze bijzonder saaie manier van spelen ? Of wil je beweren dat het niet klopt? 7(8)7 532 werkte prima voor mij maar ik zeg nergens dat het niet saai is, ook om zelf te spelen.

Dat de resultaten goed zijn betekend niet dat het bijzonder saai is om tegen 532 te spelen 80% van alle potjes. Het is een tactiek dat werkt, en iedereen moet lekker zelf doen wat hij of zij wil, maar voor mij was dit voldoende om de ps5 vandaag niet op te starten. Objectives zijn ook bijzonder kut met de rubber band tegenstanders.
ik heb niet zoveel last van die opstelling. Maar vind het beetje raar overkomen dat je er over zeurt maar zelf ook die opstelling speelt/geprobeerd hebt. Misschien denken die tegenstanders van jou ook wel, ff proberen want ik verlies steeds. Net zoals jij dat zelf hebt gedaan/doet.

Ik speel zelf gewoon lekker 4222 en ik heb schijt aan de opstellingen van mijn tegenstanders, ik speel gewoon mijn eigen spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
FidoDido schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:43:
[...]

Voor een niet walkout kan het zeker weten slechter, begin was die 250k waard nu dan 50k Met objectives dit jaar vast wel bruikbaar wanneer het uitkomt
Icon swaps csl. Ik gebruik hem ook nog gewoon in m'n starters squad voor Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
fifanoob schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:19:
[...]

ik heb niet zoveel last van die opstelling. Maar vind het beetje raar overkomen dat je er over zeurt maar zelf ook die opstelling speelt/geprobeerd hebt. Misschien denken die tegenstanders van jou ook wel, ff proberen want ik verlies steeds. Net zoals jij dat zelf hebt gedaan/doet.

Ik speel zelf gewoon lekker 4222 en ik heb schijt aan de opstellingen van mijn tegenstanders, ik speel gewoon mijn eigen spelletje.
De meesten zullen denken, youtube staat vol met de 532 opstelling dus ik ga get ook doen. Zodra je van 10 potjes 8 speelt tegen ploegen die met 9 man achter hangen en hopen op die ene steekpass.

Ik win nog steeds +/- evenveel wedstrijden als voorheen dus dat is het probleem niet. Het speelt gewoon enorm saai. Voor mij staan resultaten niet gelijk aan speelplezier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
MadMoody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 19:50:
[...]

Ja wat is er met die Kroos aan de hand? Weer een EA fail?
https://www.futbin.com/21/player/28751/toni-kroos

Of futbin fail

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
DeBers schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:00:
Weet iemand wat er aan de hand is met allan bij everton?

Ik heb begin deze fifa voor 150k de otw gekocht, maar ik zie hem niet eens bij de selectie zitten al weken. Is hij geblesseerd? Want ook daar kan ik niks over vinden.
Is sinds december geblesseerd, maar nog niet fit genoeg. Zou wel bijna moeten gaan spelen weer. Maar speelde voor zijn blessure al vrij ondermaats hoor. Blij dat ik hem toendertijd in de hype had verkocht voor 150k.

Net als thomas partey overigens. Speelt na zijn totw ook niets meer klaar bij Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:41:
[...]

De meesten zullen denken, youtube staat vol met de 532 opstelling dus ik ga get ook doen. Zodra je van 10 potjes 8 speelt tegen ploegen die met 9 man achter hangen en hopen op die ene steekpass.

Ik win nog steeds +/- evenveel wedstrijden als voorheen dus dat is het probleem niet. Het speelt gewoon enorm saai. Voor mij staan resultaten niet gelijk aan speelplezier.
Raar dat ik daar dan geen last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
fifanoob schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:09:
[...]

Raar dat ik daar dan geen last van heb.
Heel vreemd idd zojuist 1 potje gespeeld, zelfde verhaal. Internet forums en youtube (ik weet het , het zijn niet altijd de beste plaatsen voor info) staan er vol mee. Maarja good for you

Edit: voordat het nog meer een welles nietes verhaal word , zal ik hier verder niet meer op reageren

Edit 2: nog een potje gespeeld (tegen een 532), sta voor in de 80ste minuut, hij pauzeert, bijna 10 minuten later is het spel nog steeds gepauzeerd/vastgelopen.. spel maar afgesloten en dus verloren😂

[ Voor 31% gewijzigd door 038Zwolle op 20-02-2021 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:43:
[...]

Heel vreemd idd zojuist 1 potje gespeeld, zelfde verhaal. Internet forums en youtube (ik weet het , het zijn niet altijd de beste plaatsen voor info) staan er vol mee. Maarja good for you
klagers lees je altijd. Mensen waarbij het goed gaat hoor je niet zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Traeces schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:26:
[...]

Speel je überhaupt wl ? Dan krijg je je antwoord.
Maar geweldig bijdehand antwoord hoor pfff.
Ah de beste man is op de teentjes getrapt na een totaal niet bijdehand antwoord van mij. Ik zeg het met een knipoog hé, misschien zou je het iets minder serieus kunnen nemen knakker.

Wat maakt het überhaupt uit of ik WL speel zo ja of te nee?

@Prosac Ga jij nog Hermann doen? Heb zelf al Sancho RB lopen die inmiddels tegen de 400K aanzit.

[ Voor 9% gewijzigd door Markuss op 20-02-2021 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zo prima FIFA gespeeld vandaag.. week objectives klaar, gepromoveerd naar div 5, cucurella klaar en van fofana de 84 versie in m'n bezit... Zie wel op tegen de grind naar de 86. Maar even kijken of ik daar zin in ga hebben de komende dagen..

Wat afwisselen met icon swaps maar denk

Kwam trouwens nog een Duitser tegen die de hele tijd op pauze drukte.. zo irritant, ik beslis zelf wel of ik ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Vandaag een flinke investering gedaan. Ik was niet tevreden over Ronaldo flashback en heb hem dus vervangen voor de dure Kulusevski. Maar heb nog geen seconde spijt gehad. Wat een beest is dat zeg. Loopt nu na een stuk of 15 potjes meer dan 1:1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:34:
[...]

@Prosac Ga jij nog Hermann doen? Heb zelf al Sancho RB lopen die inmiddels tegen de 400K aanzit.
Ik heb nu de tandem Robben - Klaiber staan, maar het is wel een leuke optie voor full-bundesliga. Als de komende dagen geen betere SBC langs komt ga ik hem wel doen denk ik. Die 30+ packs jeuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
btw salah rttf heeft zijn upgrade van +1 gehad maar ik heb echt het idee dat hij +3 ofzo heeft gehad. Is echt voelbaar beter nu. Alsnog zou ik hem zijn coins niet waard vinden maar goed, ik heb hem untradeable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
fifanoob schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:48:
[...]

klagers lees je altijd. Mensen waarbij het goed gaat hoor je niet zo vaak.
Het gaat goed hier 13-4! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Benzema HL naar de upgrade zonder te spelen. Thanks Casemiro 8) Zeker met dat gemankeerde elftal een prestatie.

Hoop dat de Benz vooral een pace-upgrade krijgt. In ieder geval komen beide stats nu waarschijnlijk boven de 80. Zijn finishing is al geweldig en ben dus blij dat ik hem al eerder heb gekocht voor 185k. Vormt een tandem met Suarez Moments en Griezmann RTTF op CAM. Fijne combinatie. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 15:46
Hebben jullie er ook last van als je icon swaps one League doet en als de tegenstander quit na een tegendoelpunt, dat fut eruit vliegt? Dus dan telt je winst niet.... Mooi klote is dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Zieke pack luck. Gisteren de 200 WL potjes aangetikt en uit het bijbehorende ultimate pakket komt Icon Moments Okocha lopen. Echt heel gaaf.

Heb zelf alleen een Nederlands team dus dat is een beetje gek. Kan het alleen niet laten om hem erin te zetten dus heb nu 10 Nederlanders en Okocha in de spits met Robben. Pas 2 potjes mee gespeeld omdat ik al 12-4 stond en er wel een beetje doorheen zat, maar bizarre dribbel heeft ie in ieder geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Prins32 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 00:46:
Hebben jullie er ook last van als je icon swaps one League doet en als de tegenstander quit na een tegendoelpunt, dat fut eruit vliegt? Dus dan telt je winst niet.... Mooi klote is dat.
Dan is er teveel gequite. Een wedstrijd volledig uitspelen of een uur wachten dacht ik. Had ik vorige swaps ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:00:
Vandaag een flinke investering gedaan. Ik was niet tevreden over Ronaldo flashback en heb hem dus vervangen voor de dure Kulusevski. Maar heb nog geen seconde spijt gehad. Wat een beest is dat zeg. Loopt nu na een stuk of 15 potjes meer dan 1:1!
Met welke speler kan je kulusevski vergelijken en hoe voelt hij aan. Wil hem als tijdelijke vervanger van Figo omdat ik die ga verkopen ivm niet teveel verlies maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:17
Hier de boel weer omgegooid, prime Eto’o, TOTY Ramos en CR7 verkocht en daar TOTY Mbappe voor in de plaats gekocht. Die man is niet normaal, echt een cheatcode met architect chemstyle :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:10:
[...]

Met welke speler kan je kulusevski vergelijken en hoe voelt hij aan. Wil hem als tijdelijke vervanger van Figo omdat ik die ga verkopen ivm niet teveel verlies maken.
Ik heb Figo nooit gehad, dus daar kan ik de vergelijking niet mee maken. Ja, met wie kan ik hem dan het beste vergelijken? Dat vind ik best een lastige. Hij lijkt wel een beetje op Dybala Moments die ik ook gebruik, maar dan met een beter schot. Alleen qua dribbel misschien dan weer iets minder dan Dybala. Ik speel overigens in de spits met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Vanmorgen al een beetje voorgesorteerd op de komende Winter Upgrades en Gnabry IF/Müller SIF gehaald. Mogelijk krijgen beide een +1, zodat ook hun IF-kaarten allemaal een upgrade krijgen. Geen gigantische upgrades, maar wel fijn om nu mogelijk al de upgrade-tax te ontlopen. Vorig jaar ook veel plezier gehad van Müller zijn TOTSSF. Heb dit jaar al drie keer zijn Gold-card gepacked. Untradeable zit nog in de club :)

Ook Frenkie lijkt een +1 te krijgen, dus hopelijk krijgt die kaart ook weer een rebound. :) Ik houd hem voorlopig lekker aan.

[ Voor 4% gewijzigd door allstarted1 op 21-02-2021 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
allstarted1 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:39:
Vanmorgen al een beetje voorgesorteerd op de komende Winter Upgrades en Gnabry IF/Müller SIF gehaald. Mogelijk krijgen beide een +1, zodat ook hun IF-kaarten allemaal een upgrade krijgen. Geen gigantische upgrades, maar wel fijn om nu mogelijk al de upgrade-tax te ontlopen. Vorig jaar ook veel plezier gehad van Müller zijn TOTSSF. Heb dit jaar al drie keer zijn Gold-card gepacked. Untradeable zit nog in de club :)

Ook Frenkie lijkt een +1 te krijgen, dus hopelijk krijgt die kaart ook weer een rebound. :) Ik houd hem voorlopig lekker aan.
Heeft het zin bepaalde spelers in te kopen voor een winter upgrade? Waarvan nagenoeg zeker is dat ze meer waard worden, zodat je kan handelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:25:
[...]

Ik heb Figo nooit gehad, dus daar kan ik de vergelijking niet mee maken. Ja, met wie kan ik hem dan het beste vergelijken? Dat vind ik best een lastige. Hij lijkt wel een beetje op Dybala Moments die ik ook gebruik, maar dan met een beter schot. Alleen qua dribbel misschien dan weer iets minder dan Dybala. Ik speel overigens in de spits met hem.
Is zijn passing goed ? Ik gebruik mijn rm en lm
Vooral als spelmakers die een goede pass moeten hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

saert schreef op zondag 21 februari 2021 @ 12:24:
[...]

Heeft het zin bepaalde spelers in te kopen voor een winter upgrade? Waarvan nagenoeg zeker is dat ze meer waard worden, zodat je kan handelen?
Ik verwacht er niet te veel van - maar het is fijn om enkele spelers in huis te hebben die straks ineens mogelijk meer gaan kosten. Zeker voor SBC's zijn ze later vast handig, als deze duurder worden qua rating én TOTW nodig hebben. Om nu full-blown te gaan handelen, dat durf ik niet te zeggen en doe ik zelf ook niet. Meestal verlies ik alleen coins, maar speel ik wel met de spelers die me irl ook aanspreken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:03:
[...]

Is zijn passing goed ? Ik gebruik mijn rm en lm
Vooral als spelmakers die een goede pass moeten hebben :)
Zijn passing is zeker niet slecht, maar ik gebruik hem in de spits waar dat wat minder naar voren komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:20:
[...]

Zijn passing is zeker niet slecht, maar ik gebruik hem in de spits waar dat wat minder naar voren komt.
Thx voor je info :) zal ff kijken wat ik doe het linken word wel een ramp zonder een icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:50:
[...]

Thx voor je info :) zal ff kijken wat ik doe het linken word wel een ramp zonder een icon.
Ja, ik heb grotendeels een serie A team, dus dat was hier wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
MadMoody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 23:00:
Ik zit ook aan die upgrade te denken maar ronaldo zelf gaat bij mij ook prima. In wl boven de 1:1 en alles bij elkaar richting de 2:1 maar er zijn toch af en toe kansen die hij dan mist dat ik denk misschien toch tijd voor Kulusevski :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:50:
[...]

Het is nog even wachten op de onvermijdelijke Zlatan Flashback/andere kleurenkaart zodat je hem goed kan linken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Scavy schreef op zondag 21 februari 2021 @ 17:37:
[...]

Ik zit ook aan die upgrade te denken maar ronaldo zelf gaat bij mij ook prima. In wl boven de 1:1 en alles bij elkaar richting de 2:1 maar er zijn toch af en toe kansen die hij dan mist dat ik denk misschien toch tijd voor Kulusevski :X
Ja ik ervaar Kulusevski als een betere afmaker dan flashback Ronaldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Dacht laat ik die icon swap one nation is proberen zag er beetje tegen op. Maar met 2 vingers in de neus gehaald op ps5. Begon met 5 wins op een rij dus dat motiveert wel lekker :) nog 1 squad battle token is de 83 rated pack binnen en vind ik het wel gezegend.
In een klein uurtje binnen geharkt dus dat is de moeite wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Vandaag eens geëxperimenteerd met 4222 en dan de backs op balanced en overlappen.. een paar keer goed afgestraft, door goede spelers maar wel echt een leuke formatie! Wijnaldum 88 had ik nog untradeable maar wat speelt hij opeens goed! Wellicht psychologisch die +1 maar het lijkt een heel verschil. Mijn team staat ook op 97 chem maar ik merk er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Nou misschien is dit voor EA een reden om M. Götze in de game te gooien, 2 goals en belangrijke pass bij de 1ste goal.

Al zal het mij niks verbazen van niet, Cavani kreeg een tijd terug ook nog geen kaart ondanks z'n winnende goal(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Objectives voor swaps wel leuk
Alleen sommige sturen van die haar dingen ,ik geef bij 1-0 echt wel op maar met 2 dingen absoluut niet
Als mensen na een goal een dansje doen ,dan weiger ik weg te gaan ,en als mensen zonder iemand in de buurt trucjes doen voor niks ,dan elastiek erom en speel het uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik wil ook best stoppen na een goal, maar niet als mensen al op pauze drukken voor uberhaupt een goal is gemaakt of als ze voor mij pauzeren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Prosac schreef op zondag 21 februari 2021 @ 20:43:
Ik wil ook best stoppen na een goal, maar niet als mensen al op pauze drukken voor het uberhaupt een goal is gemaakt of als ze voor mij pauzeren. :+
Die was ik vergeten idd ,ik bepaal zelf of ik ga ,iemand hoeft niet voor mij op pauze te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Zag dat de mid of prime icon sbc nog maar 4 dagen er is. Zou die nog de moeite zijn om te doen. Hij kost me misschien maar 100k. Of komt er volgende week een betere icon sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moet zeggen dat ik nog niet begonnen ben aan de swaps.. eerst de grind naar fofana 86 afmaken.. nog 9 ellenlange wedstrijden te gaan terwijl k scoor met een Fransman 😴

Cucu was nog in SB, daar kreeg je tenminste nog punten voor 😋

Oftewel ergens in de loop van deze week aan de swaps beginnen.

Moet zeggen dat management meesterwerk wel leuk is om te spelen. Veel variatie in teams, de een kiest voor 1 topper, de ander heeft een gebalanceerd team (ik) alleen jammer dat de laatste wedstrijden in de objective gewoon doelloos zijn.

Speelt wonderbaarlijk fijn dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rspWaljLKlI6Pqx6x88iMHlfqYE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bHJp55mNWzh1irqDCmSKiK3c.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 21-02-2021 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

CSL en UCL swaps gedaan - 2/6 Silver ook. Had totaal geen Silver-CSL spelers in m'n club en had geen zin om daar 40/50k tegenaan te gooien. :+ Had toch al m'n veertig SB's gedaan voor Cucurella en een paar losse matches om Reinier makkelijk op 25 te krijgen, dus een Elite 1 Finish en oneindig verversen in SB's zonder wedstrijden te verliezen. Morgen met rewards even kijken of ik wat first owner teams kan samenstellen voor de League Swaps. Denk dat ik wel eind moet komen :)

Zie net dat Müller SIF ineens voor 70K gaat zonder een echte reden. Fijn dat ik 'm vanmiddag voor 59 heb opgepikt. Stones SIF gaat ook al voor over de 70K. Goede week!

[ Voor 15% gewijzigd door allstarted1 op 21-02-2021 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Waar blijft die Kroos nou oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Is er iets mis met de matchmaking? Ik krijg in div. 3 al 2x een team tegen me dat er echt niet thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik moet nog 1 dikke klapper maken met mijn coins. heb op moment nu 5 mil coins en wil nog 1x all in gaan met investeren en dan mijn team gaan verbouwen. Iemand nog een goede tip?
Zit op moment de stream van EA te kijken. 1 of andere finale komt zo waar Nederlander levi de weerd moet spelen. Maar iedereen daar speelt met Pope If ( die keeper ). En die pakt ook rare ballen, nu zat ik er aan te denken om daar massaal voor te gaan. Zijn kaartje wordt op den duur schaarser want komt niet meer in packs? Twijfel echt om het te doen. Het is wel een risico. Maar heb het idee dat iedereen straks die Pope If gaat gebruiken en hij daardoor al gauw een 10k duurder kan worden. Waardoor je prima 6/7k winst per kaart kan pakken.
Durf ik dat aan :d twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb Pope IF ook een poos gebruikt, en ook al zijn keepers in Fifa misschien letterlijk een sluitpost, ik vond hem wel beter dan de gemiddelde keeper!

Edit: o je bedoelt om te handelen zeker?

[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 21-02-2021 22:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:01
Mid Best uit de mid/prime icon SBC!

Big W! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Augy schreef op zondag 21 februari 2021 @ 21:04:
Moet zeggen dat ik nog niet begonnen ben aan de swaps.. eerst de grind naar fofana 86 afmaken.. nog 9 ellenlange wedstrijden te gaan terwijl k scoor met een Fransman 😴

Cucu was nog in SB, daar kreeg je tenminste nog punten voor 😋

Oftewel ergens in de loop van deze week aan de swaps beginnen.

Moet zeggen dat management meesterwerk wel leuk is om te spelen. Veel variatie in teams, de een kiest voor 1 topper, de ander heeft een gebalanceerd team (ik) alleen jammer dat de laatste wedstrijden in de objective gewoon doelloos zijn.

Speelt wonderbaarlijk fijn dit:
[Afbeelding]
wat maak je het jezelf lastig als je alleen maar met een Franse speler moet scoren. Ga gewoon full French en je hoeft niet meer op zoek naar asm :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F1qH48cVbguVEUuDM8HoRl6jLIA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q6njOWpw8ZFkngLbxVBxA1Zv.jpg?f=fotoalbum_largeik doe het zo.

[ Voor 15% gewijzigd door Messje op 21-02-2021 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
Vanavond een begin gemaakt aan de Icon Swap met 1 competitie. Ging wonderbaarlijk snel. 10-15 minuten op 6x winst, toen de overige nog, die duren wat langer :)

Moet nog 1x scoren, maar de wedstrijd waar ik dat in deed (nadat ik eerst de tegenstander 2x liet scoren) klapte er volledig uit tot het startscherm. Daarna de melding dat dit op mijn "NV" conto komt en ik minder munten krijg. Daarna nog 1 potje SB doen, klapt er ook uit na de wedstrijd vanwege EA servers. Frustrerend einde van een prima avond. Maar ik ga niet voor alle swaps, na deze nog de serie A en misschien met Spaanse spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Vraag ik mij ook af, stats zien er wel goed maar twijfel door zijn mid/mid workrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Messje schreef op zondag 21 februari 2021 @ 22:15:
[...]
wat maak je het jezelf lastig als je alleen maar met een Franse speler moet scoren. Ga gewoon full French en je hoeft niet meer op zoek naar asm :)

[Afbeelding]ik doe het zo.
Toevallig mijn voorhoede al aangepast naar volledig Frans.. nog 5 te gaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
tukkerterror90 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 22:52:
[...]

Vraag ik mij ook af, stats zien er wel goed maar twijfel door zijn mid/mid workrates.
Ik wil hem hebbbuh 😋

Vorig jaar was z'n totssf zo vreselijk goed... Zou een waardige vervanger van frenkie IF kunnen zijn. Al moet k zeggen als frenkie +1 met winter refresh gaat hij nog beter gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
tukkerterror90 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 22:52:
[...]

Ik wil hem als CM gebruiken op die positie vind ik m/m juist erg fijn :)
Waar wil jij hem neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
pope If is al 4k gestegen, zou het een goede gok zijn geweest, heb ze ingekocht op 67k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Toch nog even 5 potjes wl gespeeld. Fut speelt zoveel fijner op tijdstippen zoals nu. Gestopt bij 14-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Laatst online: 15-07-2024
Hebben jullie een bepaalde tactiek om de Icon Swaps af te ronden? Bijvoorbeeld vol op de aanval met een bepaalde opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op maandag 22 februari 2021 @ 07:19:
Hebben jullie een bepaalde tactiek om de Icon Swaps af te ronden? Bijvoorbeeld vol op de aanval met een bepaalde opstelling?
Alles vol druk en vol aanval, ik pak meestal 4-3-2-1 en dan de voorhoede op het in behind..

En dan hopen dat je als eerste scoort 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
Augy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 07:49:
[...]

Alles vol druk en vol aanval, ik pak meestal 4-3-2-1 en dan de voorhoede op het in behind..

En dan hopen dat je als eerste scoort 🤣
Op zich wel lekker, twee teams vol op de aanval voor die eerste (en enige) goal :). Enige reden dat ik ben gestart en nog doorga met die swaps. Golden goal is een goed initiatief dat in 95% van de potjes gisteren werd gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
saert schreef op maandag 22 februari 2021 @ 07:19:
Heb gewoon mijn standaard taktieken gebruikt, tegenstanders die vol druk zetten juist fijn. Had de eerste 5 wedstrijden binnen 5 min gescoord en weg waren ze :p 2 a 3 goede steekpasses en je bent er met beetje geluk.
Ga zelf niet meteen druk zetten tegen een degelijke tegenstander die weet het uit te spelen, beetje aanvoelen zeg maar bij wie het wel of niet kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
FidoDido schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:55:
[...]

Heb gewoon mijn standaard taktieken gebruikt, tegenstanders die vol druk zetten juist fijn. Had de eerste 5 wedstrijden binnen 5 min gescoord en weg waren ze :p 2 a 3 goede steekpasses en je bent er met beetje geluk.
Ga zelf niet meteen druk zetten tegen een degelijke tegenstander die weet het uit te spelen, beetje aanvoelen zeg maar bij wie het wel of niet kan.
Oftewel 2 tactieken onder de knop.. standaard of vol erop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:12:
[...]

Oftewel 2 tactieken onder de knop.. standaard of vol erop :p
Heb ik ook ingesteld. Vol erop en terugschakelen naar normaal als er niet gequit wordt na de 1-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Nachtapotheker schreef op zondag 21 februari 2021 @ 23:45:
[...]

Ik wil hem als CM gebruiken op die positie vind ik m/m juist erg fijn :)
Waar wil jij hem neerzetten?
Als CDM in een 4222, denk dat het met een type Kante ernaast wel zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat een WL weer, zelden heb ik zelf zo slecht gespeeld.

Tegen advies hier in heb ik toch Ramos TOTY gekocht, maar dat viel toch wel tegen voor die centen.
Mid Overmars had ik nog even, maar wat mis ik dan toch Neymar en Mbappe. Die nu maar teruggehaald en dan ga ik voor Blanc met 13 tokens.

2 winsten te kort voor Goud.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
tukkerterror90 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:45:
[...]

Als CDM in een 4222, denk dat het met een type Kante ernaast wel zou kunnen.
Ja dat denk ik ook wel. Met shadow erop zou het moeten kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Mars18 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:47:

Tegen advies hier in heb ik toch Ramos TOTY gekocht, maar dat viel toch wel tegen voor die centen.
Ja ik heb hem ook dit weekend verkocht. Varane speelt wat mij betreft als CB niet slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Nachtapotheker schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:29:
[...]

Ja ik heb hem ook dit weekend verkocht. Varane speelt wat mij betreft als CB niet slechter.
Zonde, zijn stats zijn wel goed, maar komt er niet uit lijkt het.

Ik zit ook in mijn maag met TOTY Lewa, stats zijn erg goed, maar in de WL viel het nu toch wat tegen.
Krijg het geheel niet op chem.

Staat nu zo, Gomez is een noodverband, daar moet Blanc komen met 13 tokens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WkKL1Dfso-K6Cea5RrYTlRrlGB8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WMKH0PgPEM9I9K2t9N3nHhEo.png?f=fotoalbum_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Laatst online: 07-07 09:24
Ik doe nu voor het eerst die icon swaps, en had gelezen over de golden goal regel.
Ik netjes na een eerste tegendoelpunt het potje verlaten.
Maar nu na een aantal keer te hebben opgegeven word ik direct uit FUT gekickt en als ik me weer aanmeldt krijg ik de NV boodschap met de straf dat ik mindering in coins krijg. Als ik daarna weer opgeef word ik gelijk gekickt en hetzelfde verhaal. Is het dan wel slim om dit te blijven doen? is dit altijd zo geweest?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
daltona schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:01:
Ik doe nu voor het eerst die icon swaps, en had gelezen over de golden goal regel.
Ik netjes na een eerste tegendoelpunt het potje verlaten.
Maar nu na een aantal keer te hebben opgegeven word ik direct uit FUT gekickt en als ik me weer aanmeldt krijg ik de NV boodschap met de straf dat ik mindering in coins krijg. Als ik daarna weer opgeef word ik gelijk gekickt en hetzelfde verhaal. Is het dan wel slim om dit te blijven doen? is dit altijd zo geweest?
Zie mijn reactie van afgelopen weekend :) of uur wachten of een potje volledig uitspelen. Zit een limiet op aantal quites achter elkaar ongeacht welke partij dit doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Laatst online: 07-07 09:24
FidoDido schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:45:
[...]

Zie mijn reactie van afgelopen weekend :) of uur wachten of een potje volledig uitspelen. Zit een limiet op aantal quites achter elkaar ongeacht welke partij dit doet
aah thanks, weet jij toevallig ook hoelang je mindering in coins krijgt?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
fok die swaps toch. Geen 1 icon is beetje interessant. En uit die packs krijg je toch meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:49:
fok die swaps toch. Geen 1 icon is beetje interessant. En uit die packs krijg je toch meuk
Nou, als die 25x 83+ nog steeds zo gelukkig is als swaps 1, is die de muntjes best wel waard. Prima voor SBC fodder bleek.
Verder zie ik wel. Blanc en Cole zijn wel geestig, maar mijn Sinkgraven is al vergelijkbaar. Het is dan iets meer snelheid (Daley) versus iets betere verdediging (Cole).
Pagina: 1 ... 98 ... 158 Laatste