Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
fifanoob schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:49:
fok die swaps toch. Geen 1 icon is beetje interessant. En uit die packs krijg je toch meuk
Blanc is niet verkeerd...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
fifanoob schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:49:
fok die swaps toch. Geen 1 icon is beetje interessant. En uit die packs krijg je toch meuk
Je hebt gelijk hoor ,alleen mochten er toch in de 25x83 een paar hoge inzitten kun je die voor Mid/prime icon gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
Markvd1984 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:17:
[...]

Je hebt gelijk hoor ,alleen mochten er toch in de 25x83 een paar hoge inzitten kun je die voor Mid/prime icon gebruiken
om daar weer 1 of andere gare icon uit te halen. Nee mij niet gezien. Maar ieder zijn dingen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
of cruyff eruit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-09 14:54
25x83 pack is het wel waard. Maar een blanc over een aantal weken is niet zo boeiend. Een icon pack is altijd leuk, maar of dat de moeite waard is? De vorige keer had ik met base/mid 87 Wright...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zag net op een Facebook pagina een Ronaldo 94 :9

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prime Figo en Cannavaro verkocht verwacht dat die in prijs gaan droppen komende weken :) Toch geen tijd voor WL aankomend weekend. Ook Headliner Hernandez verkocht, geweldige back maar 900K vind ik toch serieus veel coins voor een back :) Nu dus 3.2 Miljoen kijk wel even wat we ermee gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:25:
[...]

om daar weer 1 of andere gare icon uit te halen. Nee mij niet gezien. Maar ieder zijn dingen natuurlijk.
Heb net 25x83 gedaan kwam ederson gold uit verder echt allemaal 84 en 83 dus icon mid/ prime gedaan moest nog 2,5 ton aan spelers kopen ,kwam er hagi 89 uit ( had 85 al ) dus je hebt gelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Markvd1984 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:48:
[...]

Heb net 25x83 gedaan kwam ederson gold uit verder echt allemaal 84 en 83 dus icon mid/ prime gedaan moest nog 2,5 ton aan spelers kopen ,kwam er hagi 89 uit ( had 85 al ) dus je hebt gelijk haha
Las al her en der dat de 25x 83 generved zou zijn. Wachten is nu op de verschillende youtubers die er veel van gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
daltona schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:48:
[...]

aah thanks, weet jij toevallig ook hoelang je mindering in coins krijgt?
Geen flauw idee, die paar coins maken niet zoveel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
Prosac schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:11:
[...]

Las al her en der dat de 25x 83 generved zou zijn. Wachten is nu op de verschillende youtubers die er veel van gaan doen.
Dat was die voor mij bij swaps 1 al :p dat wordt wat als ik hem open dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
haha tjah, die kan ik al kopen. Maar er zijn voor mij maar een beperkt aantal icons die ik leuk vind en die wat toevoegen aan mijn team. Nou de kans dat ik die pack..
Laat mij maar lekker 30 potjes wl spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Als je nu zo'n ICON swap base/mid/prime SBC voltooi.. heb je dan evenveel kans op een Litmanen t.o.v. Ronaldo? Of zijn de kansen dat je een goedkope ICON krijgt groter t.o.v. een dure?

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 22-02-2021 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:01
Rhain schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:59:
Als je nu zo'n ICON swap base/mid/prime SBC voltooi.. heb je dan evenveel kans op een Litmanen t.o.v. Ronaldo? Of zijn de kansen dat je een goedkope ICON krijgt groter t.o.v. een dure?
Dat laatste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Kan aan mij liggen, maar ik ben sinds gisteravond ineens uit het niets even alle interesse in de game verloren na weer een week grinden voor redelijk slechte packs, urenlang spelen voor swaps en objective-spelers. En met 700k heb ik geen idee wie ik nog aan mijn team wil toevoegen. Ook de SBC worden duurder en duurder en ik merk echt dat ik meer aan het spelen ben voor objectives in plaats van spelen voor de fun.

Denk dat ik even een tijdje afstand neem van FIFA en AC Valhalla of Ghost of Thushima weer eens start. :) kijk dan via een schuin ook in de Web App of er nog leuke SBC zijn. Misschien Kroos ofzo.... :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat denken jullie dat de prijzen van toty spelers zullen gaan doen ? Heb opzicht munten genoeg voor toty van dijk wat toch wel de beste verdediger van de game is, wil me waarde wel redelijk behouden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 22-02-2021 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Hebben jullie enig idee of er vrijdag nog een promo komt? Krijg net voor m'n zoveelste Friendly 2 packs: Jumbo Rare Players + Ultimate Pack (beide untradeable natuurlijk).

Maar zou ze graag willen openmaken tijdens een promo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 20:11
allstarted1 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:09:
Kan aan mij liggen, maar ik ben sinds gisteravond ineens uit het niets even alle interesse in de game verloren na weer een week grinden voor redelijk slechte packs, urenlang spelen voor swaps en objective-spelers. En met 700k heb ik geen idee wie ik nog aan mijn team wil toevoegen. Ook de SBC worden duurder en duurder en ik merk echt dat ik meer aan het spelen ben voor objectives in plaats van spelen voor de fun.

Denk dat ik even een tijdje afstand neem van FIFA en AC Valhalla of Ghost of Thushima weer eens start. :) kijk dan via een schuin ook in de Web App of er nog leuke SBC zijn. Misschien Kroos ofzo.... :P
Hier net hetzelfde. Vandaag 1 wedstrijd gespeeld voor de icon swaps en direct erna gestopt. Enkele weken niet spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13
Ik ga ook niet verder dan de 5 tokens. Dan pak ik die 83+ 25x en dan vind ik het ook wel weer mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 03-06 01:46
16 wins afgelopen weekend league gehaald. Had wat icons gekocht en met minimale winst weer verkocht. Rest van het team was untradeable.

6,5 miljoen op de teller en nog voor 1,5 miljoen aan fodder in de club.

Vanmorgen nog voor 500K aan IF Coates ingekocht. Die is alweer gestegen dus ook weer lekkere winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik zit eraan te twijfelen om nu toch eerst voor de mid icon pack te gaan en daarna voor de 81+/82+/83+.

Ik ga nu zo snel door de icon swaps heen :) Wou eigenlijk alleen de pakketjes doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:30:
Hebben jullie enig idee of er vrijdag nog een promo komt? Krijg net voor m'n zoveelste Friendly 2 packs: Jumbo Rare Players + Ultimate Pack (beide untradeable natuurlijk).

Maar zou ze graag willen openmaken tijdens een promo..
"Men" denkt dat de Winter Refresh nu komt?
De geupdate spelers?
Ik zit nu ook weer op 30+ packs.

Overigens is er via prime ook weer het eea te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 03-06 01:46
Prosac schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:08:
[...]

"Men" denkt dat de Winter Refresh nu komt?
De geupdate spelers?
Ik zit nu ook weer op 30+ packs.

Overigens is er via prime ook weer het eea te claimen.
Hoe werkt dat prime eigenlijk? Je moet dan twitch kijken op bepaalde tijdstippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hassiebassie schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:43:
[...]

Hoe werkt dat prime eigenlijk? Je moet dan twitch kijken op bepaalde tijdstippen?
Dat is weer voor tokens, maar dat werkt echt de helft van de tijd niet. Nu al 4 of 5x een uurtje die stream aan gehad en geen token gekregen omdat blijkbaar de koppeling van origin met twitch weer verdwenen was ofzo. :')

De primeloot is een kwestie van naar de lootpagina gaan, aanklikken, koppelen en je krijgt packs of iets anders. Moet je dus wel amazonprime hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Verder volkomen logische uitslag dit potje. Die Perin hield echt alles tegen. :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qFm5PAfQEX3xK_1UaObp7q_snE0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HXFLez4Ql6at1zPuPL85zfls.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:35
Iemand al gespeeld met fofana 86?

En hoe is lloris? Heb hem dan nodig voor chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Is de Overmars 91 kaart het waard? Linkt anders goed in m'n team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Augy schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:37:

Ik ga hem links laten liggen, vooral vanwege zijn reactie en composure. En je moet 25 wedstrijden spelen voor hem..

En als je Kounde Rttf hebt vrijgespeeld zijn het aantal wedstrijden dat je voor hem moet spelen (voor mij) niet waard. Kounde is sneller, beter in verdedigen en beter in dribbelen op de belangrijke punten.

[ Voor 24% gewijzigd door Wulfric92 op 22-02-2021 23:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wulfric92
Per ongeluk 299k op Chielline Freeze geboden... Was 199k bedoeld -_-

Edit:
Héb Chielline Freeze! Joepie....

[ Voor 24% gewijzigd door Wulfric92 op 22-02-2021 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021

Fofana prima verdediger ik heb een schaduw op hem naast gomez. Hiervoor had ik laporte Halloween merk weinig verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain

Ook ik heb hem met shadow naast Gomez. In plaats van Varane zelfs (betere links). De grind vond ik wel meevallen en voor een gratis kaart meer dan waard. En toevallig staat Lloris bij mij op doel. Blijft een OK keeper, ik merk weinig verschil met bv IF/NIF Ederson die ik een tijd heb gehad. Keepers kan ik toch nooit echt pijlen. Bij de een keepen ze geweldig, bij de ander bakken ze er niks van.

Probeer de grind eventueel te combineren met Cucurella en/of Reinier.. Gisteren Reinier binnen gehaald en 1potje div5 rivals met hem gespeeld.. Ook hem vond ik meer dan prima voetballen.
Het zijn geen meta kaarten, maar voor iets dat je met relatief weinig effort gratis(!) binnen kan halen meer dan prima.

[ Voor 16% gewijzigd door Rhain op 23-02-2021 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Traden is bij mij dit jaar een verhaal van ups & downs. De ene keer zie je een kans en maak ik 15-30k winst. De andere keer schat ik het verkeerd in en pak ik een klein verlies (het is nooit heel veel).

Heb op dit moment 200k beschikbaar. Stel jullie hebben dat aantal coins beschikbaar, wat zouden jullie dan doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jag0_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:30
SterqVerhael schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:43:
Traden is bij mij dit jaar een verhaal van ups & downs. De ene keer zie je een kans en maak ik 15-30k winst. De andere keer schat ik het verkeerd in en pak ik een klein verlies (het is nooit heel veel).

Heb op dit moment 200k beschikbaar. Stel jullie hebben dat aantal coins beschikbaar, wat zouden jullie dan doen?
Verder traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Rhain schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:55:
[...]

Ook ik heb hem met shadow naast Gomez. In plaats van Varane zelfs (betere links). De grind vond ik wel meevallen en voor een gratis kaart meer dan waard. En toevallig staat Lloris bij mij op doel. Blijft een OK keeper, ik merk weinig verschil met bv IF/NIF Ederson die ik een tijd heb gehad. Keepers kan ik toch nooit echt pijlen. Bij de een keepen ze geweldig, bij de ander bakken ze er niks van.

Probeer de grind eventueel te combineren met Cucurella en/of Reinier.. Gisteren Reinier binnen gehaald en 1potje div5 rivals met hem gespeeld.. Ook hem vond ik meer dan prima voetballen.
Het zijn geen meta kaarten, maar voor iets dat je met relatief weinig effort gratis(!) binnen kan halen meer dan prima.
Haha k heb ze alledrie reeds binnen.. denk dat ik lloris gewoon eens moet proberen. Heb hem tog nog loan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Augy schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:11:
[...]

Haha k heb ze alledrie reeds binnen.. denk dat ik lloris gewoon eens moet proberen. Heb hem tog nog loan
Mocht het na een paar wedstrijden niet bevallen, zet hem dan eens op 'come for crosses' en 'sweeper keeper'.. beleef daar zelf meer lol aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Rhain schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:14:
[...]

Mocht het na een paar wedstrijden niet bevallen, zet hem dan eens op 'come for crosses' en 'sweeper keeper'.. beleef daar zelf meer lol aan
Staan mijn keepers eigenlijk standaard op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
SterqVerhael schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:43:

verder traden idd. Hoe meer coins je hebt hoe sneller het met traden gaat. Juist in begin is het lastig maar op den duur kan je 100x dezelfde kaartjes kopen en dan schiet het tenminste een beetje op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Dit is mijn huidige team, en wil eigenlijk Dembele vervangen voor een andere snelle speler die kan passen, nog tips? Liefst 1tje die ik 10 chem kan geven.

Ingame gaat Messi op de plek van Dembele staan, en Dembele gaat RM, heb hem daar puur staan voor de chem voordat de match start

https://www.futbin.com/21/squad/6293234

Heb iets van 150k te besteden.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:59
Ik heb een aantal posts gemist, maar een paar dagen geleden zag ik wat berichten over de gepatchte SB glitch. Er is schijnbaar een nieuwe SB glitch, zodat je niet aangevallen wordt. Haal er je voordeel uit met de swaps ;) bij mij heeft het gewerkt.

[ Voor 16% gewijzigd door DeeleNL op 23-02-2021 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
DeeleNL schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:34:
Ik heb een aantal posts gemist, maar een paar dagen geleden zag ik wat berichten over de gepatchte SB glitch. Er is schijnbaar een nieuwe SB glitch, zodat je niet aangevallen wordt. Haal er je voordeel uit met de swaps ;) bij mij heeft het gewerkt.

[YouTube: *NEW* FIFA 21 ICON SWAPS SQUAD BATTLES GLITCH!]
Is dit niet hetzelfde als het bekende elastiekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Weet iemand misschien hoe het kan dat je in Friendly 3 tegen 1 kan doen. Speelde net dus tegen iemand die met zijn 3 waren. Heel vaagAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nE-4sr66WEMkgXkFevqR4GTS3rg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ET1vmnlvXX7qfGld7MQXX0BT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
saert schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:27:
[...]

Is dit niet hetzelfde als het bekende elastiekje?
Hiermee loop je de 16 van de tegenstander in en druk je op L2/LT en loop je de 16 weer uit. Even de knop inhouden en loslaten. Ik merk dat het werk tegen de mindere tegenstanders, maar het is geen 100% werkende glitch. Beter iets dan niets :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 19:43
fifanoob schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:24:
[...]

verder traden idd. Hoe meer coins je hebt hoe sneller het met traden gaat. Juist in begin is het lastig maar op den duur kan je 100x dezelfde kaartjes kopen en dan schiet het tenminste een beetje op :)
Je 83 cards tip van vorige week heeft z'n vruchten afgeworpen. Had er 40 gekocht voor 1700 en gingen nu voor 3300 weg...

Snap alleen nog niet waarom ze nu opeens zo duur zijn...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
rgroeneveld1981 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:40:
Weet iemand misschien hoe het kan dat je in Friendly 3 tegen 1 kan doen. Speelde net dus tegen iemand die met zijn 3 waren. Heel vaag[Afbeelding]
Als je op 1 console zit kan je met extra controllers spelers toevoegen bij het shirtjes kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
kw_nl schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:55:
[...]

Je 83 cards tip van vorige week heeft z'n vruchten afgeworpen. Had er 40 gekocht voor 1700 en gingen nu voor 3300 weg...

Snap alleen nog niet waarom ze nu opeens zo duur zijn...
die gaan continu op en neer. sbc's zijn daar altijd van belang. Daarom blijf ik continu weer inkopen op moment dat sommige onder de 2k zijn afhankelijk van welke speler. Maar het is in elk geval mijn grote inkomstenbron :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Normale gouden middenvelder kaartjes uit de 4 grote competities kopen voor 300/350 via bieden en vervolgens te koop zetten met een range van 950 start en 1200 buy now... Elke dag verkoop er flink wat en op meestal is het op donderdag helemaal feest. Het mooiste is als er weer een 81+ player pick SBC is, dat stromen de coins binnen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Beste lezers, ik speel al sinds jaar en dag 4-3-3 de ene keer met cam de ander keer met cvm. Nu heb ik mijn beste spelers verkocht voor icon sbc’s, en zou ik graag van jullie wat opties horen met name wat ik met Gullit aan moet.
Mijn spelers zijn. Sbc vd sar Alex Sandro (rttf) baby Rio prime Canavaro mid Nesta klaiber kessie (rttf) baby gatuso in form Renato sanches 90 rivaldo 90 Gullit sbc Ribéry prime gigs mid figo sbc Robben sbc malen en rttf muriel en mid icon klose
Iemand suggesties? Met name voor de spits en voorhoede.. Alle spelers zijn onverhandelbaar. Alvast bedankt voor het reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Kanters85 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 16:39:
Beste lezers, ik speel al sinds jaar en dag 4-3-3 de ene keer met cam de ander keer met cvm. Nu heb ik mijn beste spelers verkocht voor icon sbc’s, en zou ik graag van jullie wat opties horen met name wat ik met Gullit aan moet.
Mijn spelers zijn. Sbc vd sar Alex Sandro (rttf) baby Rio prime Canavaro mid Nesta klaiber kessie (rttf) baby gatuso in form Renato sanches 90 rivaldo 90 Gullit sbc Ribéry prime gigs mid figo sbc Robben sbc malen en rttf muriel en mid icon klose
Iemand suggesties? Met name voor de spits en voorhoede.. Alle spelers zijn onverhandelbaar. Alvast bedankt voor het reageren
zou je je team kunnen invullen op futbin? ik vind het zo echt te lastig lezen maar dat kan ook aan mij liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
fifanoob schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 16:55:
[...]

zou je je team kunnen invullen op futbin? ik vind het zo echt te lastig lezen maar dat kan ook aan mij liggen :+
https://www.futbin.com/21/squad/6429632

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel coins heb je nog of heb je echt helemaal niks meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Die opstelling is toch perfect? Gullit op 10 en gaan met die banaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
Geen coins meer over.. Gullit is op 10 wel fijn idd.. maar ik zocht gewoon naar andere opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jag0_
  • Laatst online: 11-09 10:30
Kanters85 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 17:19:
Geen coins meer over.. Gullit is op 10 wel fijn idd.. maar ik zocht gewoon naar andere opties
Je kan Muriel als Spits laten spelen, heeft 4* weakfoot.

Daarnaast zou je ook kunnen gaan voor Reinier als je een upgrade zoekt in de spits, maar zal weer iets lastiger zijn qua chem in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Kanters85 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 17:19:
Als je zo start kun je elke random spits gebruiken.

https://www.futbin.com/21/squad/6430335

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Malen lijkt me ook niet de beste optie in zo'n miljoenenteam. Die vervangen en dan ben je er wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Toni Kroos beschikbaar.
85, 84 en 83 rated team.
Het is een Duitser, dus ik denk dat ik hem wel ga doen. Interessanter dan Herrmann.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 19:05:
Toni Kroos beschikbaar.
85, 84 en 83 rated team.
Het is een Duitser, dus ik denk dat ik hem wel ga doen. Interessanter dan Herrmann.
Ik sla hem (nog) even over, ik kan over het algemeen niet overweg met zo'n type. Maar wie weet laat ik mij overhalen door een review..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 19:16:
[...]

Ik sla hem (nog) even over, ik kan over het algemeen niet overweg met zo'n type. Maar wie weet laat ik mij overhalen door een review..
Ik zoek een speler om mijn 3 85+ spelers in kwijt te kunnen die nog altijd zitten te wachten. Maar wil bv een 91 Neymar wel nuttig inzetten. Nu met Kroos zie ik dat wel zitten.
Dan kan ik eindelijk de 45! :') packs openen die wachten. Heb nog maar 990 spelers in de club. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Goed...de game wordt dus even niet meer gestart.

Ik zie dat Griezmann RTTF inmiddels weer naar de 300k is gegaan. Ik heb hem zelf gekocht voor 340k, maar verwacht geen 'Remontada' in de return. Wat zouden jullie doen? Nu verkopen en weer terughalen als ik de game weer start en Barca ook uit de CL ligt, of gewoon in de club houden en eventueel verlies gewoon pakken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Is er een update geweest na dit weekend kan niks meer winnen speel 4231 8x op rij verloren alle 8 minimaal 5 tegen en vaak 6 schoten op doel ,klaiber loopt opeens niet meer bij ze man staat overal behalve waar die moet staan ,snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Wat vinden jullie, is Kroos 345K waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

tukkerterror90 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 20:39:
Wat vinden jullie, is Kroos 345K waard?
Net een review gekeken van AuzioMF op YouTube en ik zeg nee. Vond hem qua spel niet heel erg spannend...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Net de Mid/Prime icon SBC gedaan met heel veel fodder uit 81+ x 25 sbc en zo toch relatief goedkoop kunnen doen.

Express opgezocht zoals al die gasten op YouTube doen, bleven er nog 2 landen over. Frankrijk en Brazilië. Koos eerst voor Brazilië omdat ik er daar al een paar van had. Was hem ook niet. Kon dus nog maar 1 land zijn, jahoor prime Cantona.

Dikke prima.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MIag6GhE-aar6ls07G5xU6RKJ9A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DIjpFKb0dJ2yu4rx1ZRtjlJf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Sossage23 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 20:40:
Net de Mid/Prime icon SBC gedaan met heel veel fodder uit 81+ x 25 sbc en zo toch relatief goedkoop kunnen doen.

Express opgezocht zoals al die gasten op YouTube doen, bleven er nog 2 landen over. Frankrijk en Brazilië. Koos eerst voor Brazilië omdat ik er daar al een paar van had. Was hem ook niet. Kon dus nog maar 1 land zijn, jahoor prime Cantona.

Dikke prima.[Afbeelding]
Hoe bedoel je blijven 2 landen over ? Wat en hoe doe je dat dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 20:54:
[...]

hij heeft niet gekeken wat hij packte maar meteen opgeslagen in de club en dan later per land afgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Markvd1984 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 20:54:
[...]

Kijk je wel eens van die YouTube gasten die icon packs van andere openen?

Daar kijken ze niet welke icon ze krijgen en sturen ze deze naar de club. Dan gaan ze in de club kijken en zetten ze competitie op Icon. Dan gaan ze 1 voor 1 alle landen af. Dus ze beginnen bij de slechte/ minder goede landen tot je bij de top 9 landen komt. Op die manier bedoel ik het dus.

Ik hield dus op een gegeven moment alleen Frankrijk en Brazilië over omdat ik bij de andere landen al had gekeken of hij daar bij zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
oblak ga ik in de gaten houden, zodra chelsea scoort gaat zijn rttf kaartje dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ik heb kroos inmiddels klaar staan. Lijkt me echt een fijne B2B cm en heb van z'n kaart vorig jaar echt plezier gehad.. benieuwd of hij de jong mag vervangen.. nu eerst zooitje swaps afmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ik heb vandaag nog even op de valreep Rooney gedaan. Weliswaar op 8 chem, maar wat een speler. Erg blij dat ik hem gedaan heb. Hij speelt in het volgende team: https://www.futbin.com/21/squad/6435756

Dat is overigens mijn start formatie. In-game speel ik ook 4-4-2 maar staan de spelers net iets anders. Cancelo gaat op korte termijn vervangen worden voor zijn SIF en daarna wordt het sparen voor Neymar ipv Dembele.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
oblak verkocht ik weet het niet, maar heb zo'n idee dat chelsea gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar TOTY van dijk gekocht , speelde in een draft met hem en was verkocht.

Volgens Futbin hielden toty spelers goed hun waarde tot tots :)

Ondertussen ook maar 2 van die saaie sb tokens binnen gehaald. Zilveren beesten en Torres team ding ook tegelijk gedaan :)

[ Voor 30% gewijzigd door Traeces op 23-02-2021 22:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Zit ik die swaps te spelen en besef ik me dat ik er echt 0,0 lol uit haal, en dat voor een paar bagger packs waar tog geen reet in zit...

Ernstig te overwegen lekker te stoppen met de swaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Augy schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 22:06:
Zit ik die swaps te spelen en besef ik me dat ik er echt 0,0 lol uit haal, en dat voor een paar bagger packs waar tog geen reet in zit...

Ernstig te overwegen lekker te stoppen met de swaps.
Als je er geen plezier uit haalt zou ik echt per direct stoppen. Als je dan toch stopt zou ik even een kleine 30 euro overmaken naar Sports Interactive voor Football Manager ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Paar weken geleden nog divisie 4 in rivals, maar sinds vorige week er iets lijkt te zijn gewijzigd in de gameplay (verdedigen lukt niet meer, passing gaat echt raar bij tijd en wijlen) in 1 ruk naar divisie 6 terug gezakt. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Daar is de goal al van Chelsea. Blij dat ik oblak nog voor 355k heb verkocht want ik denk dat hij nu behoorlijk gaat crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 22:29:
Daar is de goal al van Chelsea. Blij dat ik oblak nog voor 355k heb verkocht want ik denk dat hij nu behoorlijk gaat crashen.
Ik zou met slechts 0-1 voor Chelsea niet te vroeg roepen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Markuss schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 22:07:
[...]

Als je er geen plezier uit haalt zou ik echt per direct stoppen. Als je dan toch stopt zou ik even een kleine 30 euro overmaken naar Sports Interactive voor Football Manager ;)
Ik ga weer lekker aan de Rivals en SB, gewoon weer lol hebben in t spelletje :)

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 23-02-2021 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 22:45:
[...]

Hij heeft gelijk. Ze paniek verkopen die speler omdat ze 1-0 achter komen. Is nu al 55k gedaald waarvoor fifanoob hem heeft verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 22:45:
[...]

Hij daalt al behoorlijk. Echter kan atletico nog prima de return winnen dus wellicht koop ik hem later nog wel weer terug maar voor nu was dit eigenlijk de perfecte timing. Niet arrogant bedoeld want het was gewoon geluk, maar heb hem volgens mij op juiste moment verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Laatst online: 13-09 19:38
Prosac schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 22:25:
Paar weken geleden nog divisie 4 in rivals, maar sinds vorige week er iets lijkt te zijn gewijzigd in de gameplay (verdedigen lukt niet meer, passing gaat echt raar bij tijd en wijlen) in 1 ruk naar divisie 6 terug gezakt. _O_
Hahah hier hetzelfde. Voordeel is wel dat de One League en Nation swaps elke keer maar 10 ingame minuten duren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Prosac schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 22:25:
Dat heb ik dus ook nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Augy schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 21:18:
Ik heb kroos inmiddels klaar staan. Lijkt me echt een fijne B2B cm en heb van z'n kaart vorig jaar echt plezier gehad.. benieuwd of hij de jong mag vervangen.. nu eerst zooitje swaps afmaken
Hier ook Kroos binnen, Valverde IF verkocht en had nog wat untradeble fodder, uiteindelijk 100k bijgelegd dus dat valt mee😊👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
En een paar potjes later al weer naar divisie 7 gezakt. Ik snap er echt he-le-maal niks van. Ik laveerde gewoon al tijden relaxed heen en weer tussen divisie 5 en 4 (met bijna div 3 op een gegeven moment).

Maar verlies ook alles met grote cijfers, gaten achterin, dieptepasses zijn nauwelijks af te stoppen. Ik verdedig gewoon zoals altijd, niet te snel happen en rustig blijven, maar dat helpt niet echt meer. Defensie met Hinteregger HL en Boateng FB lijkt af en toe wel bronzen verdedigers zoals ze er bij staan. En dan staat er nog een Delaney TOTW voor.
Op deze manier durf ik niet eens meer een poging te wagen voor de Weekend League. _O-

Of de match-making is verkeerd, want echt ookeen paar keer een trucendoos van heb ik jou daar tegen gekomen.
Of er is een nieuwe tactiek die ik nog niet tegen gekomen ben. Valt me wel op dat veel spelers je meer afjagen en vanaf de 70e minuut overduidelijk erg moe worden, maar dan sta ik vaak al te ver achter om er nog gebruik van te kunnen maken. Blijkbaar is een bepaalde instelling weer interessanter geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Ik gok dat mensen zich weer hebben laten afzakken, ben zelf vrij makkelijk gepromoveerd naar div3 na maanden in 4 gezeten te hebben. Al speel ik weinig Rivals meer sinds je na 30 potten geen punten meer krijgt 8)7

Hier ook Kroos gedaan en daarmee Navas 88 als back gekocht. Die Navas speelt heerlijk, Kroos moet ik nog aan wennen. Ben begonnen met shadow, maar ik mis wat bij het dribbelen dus nu engine proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
tukkerterror90 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 23:19:
[...]

Hier ook Kroos binnen, Valverde IF verkocht en had nog wat untradeble fodder, uiteindelijk 100k bijgelegd dus dat valt mee😊👍
Omdat alle verbeteringen aan m'n elftal heel veel coins kosten heb k alles opgespaard kwa packs Ed.. hoefde alleen Eriksen maar te kopen en odegaard. Koste me alleen veel spelers.. vanmiddag maar even proberen. Jij al met hem gespeeld? Welke chem doe jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Gisteren zo’n 7 potjes rivals div 4 gedaan met mijn onderstaande team. Voor mijn gevoel speelde het spel erg soepel, ik heb al 2-3 weken geen rivals meer gespeeld. 4W 1D 2L en de week 1 en 2 Goud binnen geharkt en Senesi toegevoegd aan de club :)

Wat me wel op viel is dat de gameplay na een X aantal minuten ineens om kon slaan. Zo kon mijn El Shaarawy FB ineens niet eens een fakeshot meer uitoefenen en zat Varane nergens meer tussen. Ach, de servers zullen het wel zwaar hebben met de Swaps spelers :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vGa-8fLS_Szgz5dFFZ2tGjwi2n8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vX8DnjQxelz4mpBWWqQD5Ucf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door DeeleNL op 24-02-2021 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Augy schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 07:54:
[...]

Omdat alle verbeteringen aan m'n elftal heel veel coins kosten heb k alles opgespaard kwa packs Ed.. hoefde alleen Eriksen maar te kopen en odegaard. Koste me alleen veel spelers.. vanmiddag maar even proberen. Jij al met hem gespeeld? Welke chem doe jij?
Ik heb nog niet met hem gespeeld, ik denk dat ik hem vanavond even ga proberen, ik ga er een shadow opzetten, dan krijgt hij kwa snelheid en verdedigen een flinke boost, zijn schieten en passing zijn al heel goed😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
fifanoob schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 22:29:
Is jammer, maar voor mij nog steeds de beste keeper uit het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Keepers is toch een persoonlijk ding en ligt denk ik ook aan je speelstijl. Heb zelf meestal veel moeite om tegen Oblak te scoren, maar in m’n eigen team was hij dramatisch. Tot nu toe vind ik alleen Ter Stegen redelijk stabiel.

Ik vind wel dat die Pope generfd moet worden, slaat echt nergens op hoe goed die is voor z’n stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 19:43
Nachtapotheker schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:09:
Keepers is toch een persoonlijk ding en ligt denk ik ook aan je speelstijl. Heb zelf meestal veel moeite om tegen Oblak te scoren, maar in m’n eigen team was hij dramatisch. Tot nu toe vind ik alleen Ter Stegen redelijk stabiel.

Ik vind wel dat die Pope generfd moet worden, slaat echt nergens op hoe goed die is voor z’n stats.
Ik heb Pope sinds gisteren gehaald. Vond het by far de lastigste keeper om tegen te scoren. Hij is inderdaad bizar goed voor zijn stats. Hij pakt echt heel veel, ook één op één is hij erg sterk.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob

Ja die pope IF wordt door zoveel lui gebruikt. Heb dit weekend daar een behoorlijk aantal van ingekocht verwacht dat deze keeper populairder wordt en er is maar een beperkt aantal kaarten van hem op de markt dus wordt zijn prijs hoger. Heb ze gekocht voor 66k is nu 72k waard. Het was een gokje, lijkt nog goed uit te pakken :)

Heb eerst heel lang met ter stegen gold gespeeld, maar vind Oblak wel iets beter, niet veel verschil maar wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
fifanoob schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:14:
[...]

Ja die pope IF wordt door zoveel lui gebruikt. Heb dit weekend daar een behoorlijk aantal van ingekocht verwacht dat deze keeper populairder wordt en er is maar een beperkt aantal kaarten van hem op de markt dus wordt zijn prijs hoger. Heb ze gekocht voor 66k is nu 72k waard. Het was een gokje, lijkt nog goed uit te pakken :)

Heb eerst heel lang met ter stegen gold gespeeld, maar vind Oblak wel iets beter, niet veel verschil maar wel iets.
Maakt deze FIFA geen fluit uit welke keeper je gebruikt, ze pakken de meest onmogelijke ballen en 2 tellen later laten ze juist weer ballen door die een blinde nog zou pakken. Er is geen pijl op te trekken.

Speel al het hele jaar met Alisson en die blijft ook lekker staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Sossage23 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:47:
[...]

Maakt deze FIFA geen fluit uit welke keeper je gebruikt, ze pakken de meest onmogelijke ballen en 2 tellen later laten ze juist weer ballen door die een blinde nog zou pakken. Er is geen pijl op te trekken.

Speel al het hele jaar met Alisson en die blijft ook lekker staan.
Als je heel het jaar al met Alisson speelt hoe ben je tot deze conclusie gekomen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 23:47:
En een paar potjes later al weer naar divisie 7 gezakt. Ik snap er echt he-le-maal niks van. Ik laveerde gewoon al tijden relaxed heen en weer tussen divisie 5 en 4 (met bijna div 3 op een gegeven moment).

Maar verlies ook alles met grote cijfers, gaten achterin, dieptepasses zijn nauwelijks af te stoppen. Ik verdedig gewoon zoals altijd, niet te snel happen en rustig blijven, maar dat helpt niet echt meer. Defensie met Hinteregger HL en Boateng FB lijkt af en toe wel bronzen verdedigers zoals ze er bij staan. En dan staat er nog een Delaney TOTW voor.
Op deze manier durf ik niet eens meer een poging te wagen voor de Weekend League. _O-

Of de match-making is verkeerd, want echt ookeen paar keer een trucendoos van heb ik jou daar tegen gekomen.
Of er is een nieuwe tactiek die ik nog niet tegen gekomen ben. Valt me wel op dat veel spelers je meer afjagen en vanaf de 70e minuut overduidelijk erg moe worden, maar dan sta ik vaak al te ver achter om er nog gebruik van te kunnen maken. Blijkbaar is een bepaalde instelling weer interessanter geworden?
Er is vaak geen pijl op te trekken. Vorige week zat ik nog in divisie 2, deze week zat ik bijna in div. 4 en kon ik maar net degradatie afwenden. Sinds gisteren weer wat vaker gewonnen en zit ik nu weer een beetje in het midden van divisie 3.

Voor mijn gevoel kwam ik begin deze week zeker wel sterkere tegenstanders voor divisie 3 niveau tegen dan dat ik gewend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204

Ik heb gisteren bij Lunin ook een paar onmogelijke reddingen gezien. Gelukkig in mijn voordeel, omdat hij bij mij op doel staat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
MadMoody schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:58:
[...]

Ik heb gisteren bij Lunin ook een paar onmogelijke reddingen gezien. Gelukkig in mijn voordeel, omdat hij bij mij op doel staat :9
Lunin pakt bij mij ook bizarre ballen.. zie maar weinig echt flaters bij hem. Maar alisson, ter stegen, oblak zijn ook meer als prima.. alleen Courtois vond k echt helemaal niks..

Volgens mij verschilt het ook per kaart van dezelfde keeper. Zou niet mogen maar voor mijn gevoel is de ene gouden alisson niet hetzelfde als de andere 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:03:
[...]

Lunin pakt bij mij ook bizarre ballen.. zie maar weinig echt flaters bij hem. Maar alisson, ter stegen, oblak zijn ook meer als prima.. alleen Courtois vond k echt helemaal niks..

Volgens mij verschilt het ook per kaart van dezelfde keeper. Zou niet mogen maar voor mijn gevoel is de ene gouden alisson niet hetzelfde als de andere 😋
Ja dat denk ik ook. Ik heb ook een paar x met Alisson gespeeld, en die was bij mij echt niet goed. Maar ja, Fifa en keepers blijft toch al jaren een beetje een dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Iedereen speelt met Pope. :P
Hoewel ik Lloris ook echt bizar goed vind bij tijd en wijlen.
Maar misschien vinden anderen dat ook van mijn Neuer TOTW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:22:
ja er schijnt iets met hem te zijn. Al die pro's die de duurste spelers hebben spelen met Pope If. Daarom heb ik daar ook meerdere van ingekocht. Afgelopen weekend waren de europese kampioenschappen soort CL voor e-sporters en iedereen gebruikte daar Pope IF en aangezien deze community zo origineel is, gaan er velen nu ook met hem spelen. Want dat hebben ze natuurlijk gezien in die streams etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
Prosac schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:22:
Lloris heb ik een tijd gehad als keeper en deed het prima. Toen doorgeselecteerd naar Neuer, maar dat was niets icm lage teamgeest. Nu Lunin en die pakt veel, fijne keeper met Koulibaly en Ramos voor zich.

Ik ben nu op zoek naar een nieuwe CAM om Havertz te vervangen. Voelt beperkt. Muller TOTW is een fijne speler, maar mis snelheid. Heb veel opties voorbij zien komen, maar ben er nog niet uit:
- David Silva (89)
- Brandt (88 - ROTF)
- Isak (86 FS - in de één competitie met zijn gewone kaart als een gek gescoord voor de Icon Swap)
- Alejandro Gomez (88 TOTGS)
- Hazard (Freeze)

Link kan gemaakt worden met veel competities zo lijkt het omdat Litmanen de centrale CAM is en de teamgeest nu al 100 is en ook 98 of hoger blijft. Voorkeur blijft Italiaanse, Spaanse of Duitse competitie. Spits is nu Werner, maar heb eventueel Reinier (85) of Silva (87).

Meningen/tips? :) max coins is +- 200k (na verkoop Muller TOTW 88)
Pagina: 1 ... 99 ... 158 Laatste