Keepers ga ik ook niet meer in investeren, heb niet bepaald het idee dat je boven de 80 nog echt een duidelijk verschil merkt. Steek het geld dan liever in een tweebenige spits, middenvelder met toppassing of een snelle verdediger met goede awareness.
Ik zou even wachten met de verkoop van Müller. Grote kans dat hij een Winter Upgrade krijgt, mogelijk met twee punten. Daardoor wordt 'ie 90-rated wat zijn prijs ten goede komt. Heb hem van de week voor 59k gehaald en staat nu al op 71k. Dat kan alleen maar beter worden. Zelfde tactiek hanteer ik nu even met Llorente 84 IF en Kimmich IF.m4yall schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:17:toon volledige bericht
[...]
Lloris heb ik een tijd gehad als keeper en deed het prima. Toen doorgeselecteerd naar Neuer, maar dat was niets icm lage teamgeest. Nu Lunin en die pakt veel, fijne keeper met Koulibaly en Ramos voor zich.
Ik ben nu op zoek naar een nieuwe CAM om Havertz te vervangen. Voelt beperkt. Muller TOTW is een fijne speler, maar mis snelheid. Heb veel opties voorbij zien komen, maar ben er nog niet uit:
- David Silva (89)
- Brandt (88 - ROTF)
- Isak (86 FS - in de één competitie met zijn gewone kaart als een gek gescoord voor de Icon Swap)
- Alejandro Gomez (88 TOTGS)
- Hazard (Freeze)
Link kan gemaakt worden met veel competities zo lijkt het omdat Litmanen de centrale CAM is en de teamgeest nu al 100 is en ook 98 of hoger blijft. Voorkeur blijft Italiaanse, Spaanse of Duitse competitie. Spits is nu Werner, maar heb eventueel Reinier (85) of Silva (87).
Meningen/tips?max coins is +- 200k (na verkoop Muller TOTW 88)
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Mee eens hoor, zeker als je nog niet zoveel coins hebt zou ik dat ook niet doen. Maar elke upgrade die ik nu wil doen loopt in de miljoenen dan is een keeper van 300k een koopjeProsac schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:20:
Keepers ga ik ook niet meer in investeren, heb niet bepaald het idee dat je boven de 80 nog echt een duidelijk verschil merkt. Steek het geld dan liever in een tweebenige spits, middenvelder met toppassing of een snelle verdediger met goede awareness.
Omdat ik dit bij mijn tegenstanders zie gebeuren.fifanoob schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:55:
[...]
Als je heel het jaar al met Alisson speelt hoe ben je tot deze conclusie gekomen dan?
Dan wacht ik nog evenallstarted1 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:22:
[...]
Ik zou even wachten met de verkoop van Müller. Grote kans dat hij een Winter Upgrade krijgt, mogelijk met twee punten. Daardoor wordt 'ie 90-rated wat zijn prijs ten goede komt. Heb hem van de week voor 59k gehaald en staat nu al op 71k. Dat kan alleen maar beter worden. Zelfde tactiek hanteer ik nu even met Llorente 84 IF en Kimmich IF.
Ah oke, nergens op gebaseerd dus maar puur op aannames. Prima, als dat jouw argumenten zijn om die conclusie te maken, ik neem je mening daarin in elk geval niet serieus.Sossage23 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:38:
[...]
Omdat ik dit bij mijn tegenstanders zie gebeuren.
Er staat nergens dat je mijn mening serieus moet nemen. Dit is hoe ik het ervaar bij tegenstanders en op basis van de dingen die ik zie zeg ik dus dat het geen drol uitmaakt welke keeper je gebruikt.fifanoob schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:48:
[...]
Ah oke, nergens op gebaseerd dus maar puur op aannames. Prima, als dat jouw argumenten zijn om die conclusie te maken, ik neem je mening daarin in elk geval niet serieus.
Het is nog een voorspelling, dus vaar niet blind op me. Aangezien ik de game zelf even niet speel, vind ik het wel leuk om even een gokje te wagen. Mocht je zelf benieuwd zijn, dan kun je hier (Google Spreadsheet) de voorspelling bekijken. Ratings komen allemaal van SoFIFA, wat blijkbaar van EA is. Hier zijn alle ratings opgenomen die in de Career-mode zitten.m4yall schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:39:
[...]
Dan wacht ik nog even. Hij zal waarschijnlijk na die upgrade niet direct de eigenschappen hebben die ik mis maar wat extra coins is altijd welkom!
Wow, de transfer van Promes heeft een flinke drop veroorzaakt. Al 150k de min in!
[ Voor 5% gewijzigd door allstarted1 op 24-02-2021 15:16 ]
Handig sheet.. Waarom staat Rashford niet op de lijst? Die heeft toch ook al 2 TOTW kaartjes en geen hele hoge standaardrating.allstarted1 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:04:
[...]
Het is nog een voorspelling, dus vaar niet blind op me. Aangezien ik de game zelf even niet speel, vind ik het wel leuk om even een gokje te wagen. Mocht je zelf benieuwd zijn, dan kun je hier (Google Spreadsheet) de voorspelling bekijken. Ratings komen allemaal van SoFIFA, wat blijkbaar van EA is. Hier zijn alle ratings opgenomen die in de Career-mode zitten.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Wellicht heeft 'ie geen upgrade in de Career Mode gehad? Ook Lautaro Martinez staat er niet op en die heeft al 3(?) IF gehad en vanwege zijn goede prestaties in de Milanese derby ook deze week kans. Ook Gündogan had wel iets meer mogen krijgen dan +1. Afijn, hopelijk weten we het vrijdag zeker.M@cer schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:40:
[...]
Handig sheet.. Waarom staat Rashford niet op de lijst? Die heeft toch ook al 2 TOTW kaartjes en geen hele hoge standaardrating.
Meestal kwamen op woensdag toch ook de in-game screens richting een promo op vrijdag?
Ik heb tijdje terug die icon SBC van Van der Sar gedaan en dat is sinds dat moment mijn eerste keeper, heb er voor de rest van het spel ook geen omkijken meer naarProsac schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:20:
Hoewel ik niet zie waarom, maar het lijkt er toch op dat er spelers zijn die zich af hebben laten zakken zoals hier eerder werd gesuggereerd. Wat een teams krijg ik tegenover me zeg! Net een team met 7 icons en de rest freeze spelers in div. 3. En niet de minsten. Tja, kansloos verloren al doet de 4-2 uitslag anders vermoeden.
SoFIFA is niet van EA hoor, het is geen officiële site.allstarted1 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:04:
[...]
Het is nog een voorspelling, dus vaar niet blind op me. Aangezien ik de game zelf even niet speel, vind ik het wel leuk om even een gokje te wagen. Mocht je zelf benieuwd zijn, dan kun je hier (Google Spreadsheet) de voorspelling bekijken. Ratings komen allemaal van SoFIFA, wat blijkbaar van EA is. Hier zijn alle ratings opgenomen die in de Career-mode zitten.
Wow, de transfer van Promes heeft een flinke drop veroorzaakt. Al 150k de min in!
Ze volgen de database die in de career mode wordt gebruikt, daar kun je inderdaad mogelijkheden uit op maken die in FUT als winter upgrades zouden kunnen komen.
Ah...dan heb ik dat ergens verkeerd gelezen, dacht dat er namelijk werd gesuggereerd dat het een EA-platform was. Maar als ze gebruik maken van de EA-database, dan zijn sommige zaken wel redelijk te ontlenen. Hopelijk klopt het! (en tekenen Llorente, Kimmich, Müller en Benzema allemaal geen contract bij Spartakdutchgio schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:33:
[...]
SoFIFA is niet van EA hoor, het is geen officiële site.![]()
Ze volgen de database die in de career mode wordt gebruikt, daar kun je inderdaad mogelijkheden uit op maken die in FUT als winter upgrades zouden kunnen komen.
😡 grrrr, net misschien wel mn beste wedstrijd ooit in squad battles gespeeld.
Legendarisch tegen
89 team met zwakke bank dus 95 maradona dat soort spelers....
90e minuut tijd aan het vol spelen 5-0 voorsprong......verbinding vliegt eruit 😡 bedankt ea...
Tevredenheid o er mn spel overheerst gelukkig, alleen belachelijk natuurlijk dat aan hun kant de verbinding eruit vliegt en ik 3-0 verlies krijg..
Legendarisch tegen
89 team met zwakke bank dus 95 maradona dat soort spelers....
90e minuut tijd aan het vol spelen 5-0 voorsprong......verbinding vliegt eruit 😡 bedankt ea...
Tevredenheid o er mn spel overheerst gelukkig, alleen belachelijk natuurlijk dat aan hun kant de verbinding eruit vliegt en ik 3-0 verlies krijg..
Precies dit ook 😎Saekerhett schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:59:
[...]
Ik heb tijdje terug die icon SBC van Van der Sar gedaan en dat is sinds dat moment mijn eerste keeper, heb er voor de rest van het spel ook geen omkijken meer naar
Best vreemd dat er géén Dortmund speler in het TOTW zit bij een 4-0 Kohlenpott Derby overwinning.. Sancho of Haaland had dat zeker verdiend, al had één van 2 voor mij weinig uitgemaakt bij het bouwen aan een 100% Dortmund elftal.
Beste mensen, help! Er gaat hier iets niet goed. Moest nog 10 Rivals potjes, alle 10 verloren....
Dit is mijn team, waarmee ik ingame 4-2-3-1 speel. Guardiola en Tonali als cvm. Kulusevski en Dybala wissel ik om ingame. Waar zitten mijn zwaktes? Ik vind zelf Guardiola de zwakste schakel, maar ik zie gewoon even geen alternatief, mede om de boel op zo hoog mogelijke chemistry te houden. Ook heb ik niet veel coins op het moment. Iemand suggesties?
Dit is mijn team, waarmee ik ingame 4-2-3-1 speel. Guardiola en Tonali als cvm. Kulusevski en Dybala wissel ik om ingame. Waar zitten mijn zwaktes? Ik vind zelf Guardiola de zwakste schakel, maar ik zie gewoon even geen alternatief, mede om de boel op zo hoog mogelijke chemistry te houden. Ook heb ik niet veel coins op het moment. Iemand suggesties?
:strip_exif()/f/image/zBlqgun8chPnzvkEj24mbxFJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Same.. 6 potjes gespeeld vanavond, alle zes met grote cijfers verloren. Zelfde verhaal als de laatste weken rivals. Krijg niks meer voor elkaar. Men loopt er dwars doorheen.Moody2204 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:19:
Beste mensen, help! Er gaat hier iets niet goed. Moest nog 10 Rivals potjes, alle 10 verloren....
Als ik in een week tijd van divisie 4 naar 7 zak, dan is dat toch niet alleen maar omdat er toevallig wat spelers zich hebben laten afzakken? Dan moet er toch ook wel eens iemand tussen zitten waar je wel van kan winnen?
4-5-1,. 3-5-2, 4-4-2.. niks werkt.
Wel valt me op dat iedereen een soort constante druk speelt vanaf minuut 1, maar pas vanaf de 60/65e minuut moe wordt. Het druk zetten was toch generved?
Heb even gedacht dat het misschien druk na balverlies was, maar dat is het ook niet, ook na 7/10 seconden balbezit blijven ze in je nek hijgen. Ook de AI spelers.
Ik kan er ook niet echt mijn vinger opleggen waar het 'm in zit. ik merk wel dat het echt ineens een stuk moeilijker is om te winnen dan vorige week. Heb wel inmiddels wat ideeën om mijn team en dan vooral achterin om te gooien, maar dan moet ik eigenlijk Kulusevski en Diego Carlos sowieso verkopen om geld te hebben.Prosac schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:08:
[...]
Same.. 6 potjes gespeeld vanavond, alle zes met grote cijfers verloren. Zelfde verhaal als de laatste weken rivals. Krijg niks meer voor elkaar. Men loopt er dwars doorheen.
Als ik in een week tijd van divisie 4 naar 7 zak, dan is dat toch niet alleen maar omdat er toevallig wat spelers zich hebben laten afzakken? Dan moet er toch ook wel eens iemand tussen zitten waar je wel van kan winnen?
4-5-1,. 3-5-2, 4-4-2.. niks werkt.
Wel valt me op dat iedereen een soort constante druk speelt vanaf minuut 1, maar pas vanaf de 60/65e minuut moe wordt. Het druk zetten was toch generved?
Heb even gedacht dat het misschien druk na balverlies was, maar dat is het ook niet, ook na 7/10 seconden balbezit blijven ze in je nek hijgen. Ook de AI spelers.
Bij mij ging het opvallend goed vandaag, van de 10 potjes 9 gewonnen en weer terug in divisie 5.
Speel weer 4-1-2-1-2 wat na een dipje weer heerlijk lijkt te spelen. Rooney en Robben op ST, met Son erachter. Ze zijn helemaal in hun element.
Speel weer 4-1-2-1-2 wat na een dipje weer heerlijk lijkt te spelen. Rooney en Robben op ST, met Son erachter. Ze zijn helemaal in hun element.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik ben gestopt met het spelen van rivals op woensdag en donderdag. Op die dagen (net voor en net na het verdelen van de rewards) lijken de betere spelers nog even snel de laatste rivals punten binnen te harken. Ik verlies op die dagen ook aanzienlijk meer dan op andere dagen, maar 10 van de 10 verliezen is wel erg vreemd idd! Als ik rivals speel is dit meestal in het weekend. Al moet ik zeggen dat het gisteren avond ook wel prima gingMoody2204 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:19:
Beste mensen, help! Er gaat hier iets niet goed. Moest nog 10 Rivals potjes, alle 10 verloren....![]()
[Afbeelding]
cancelo rttf krijgt straks vast weer een price range update en zijn kaartje krijgt straks +1 en de volgende ronde zit er ook wel in dus dan weer +1
Mooie investering weer
Mooie investering weer
Ik zal er eens op letten op die avonden. Morgen met de Rivals rewards ook eens kijken wat ik met mijn team ga doen. Heb met mijn swaps die 83+ 25x gedaan (Kimmich goud als hoogste er uit), dus ook weer genoeg fodder in mijn club. Misschien iets doen met Kroos. Daar speelde ik vorig jaar ook graag mee. Of even wachten wat er vrijdag komt.DeeleNL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:38:
[...]
Ik ben gestopt met het spelen van rivals op woensdag en donderdag. Op die dagen (net voor en net na het verdelen van de rewards) lijken de betere spelers nog even snel de laatste rivals punten binnen te harken. Ik verlies op die dagen ook aanzienlijk meer dan op andere dagen, maar 10 van de 10 verliezen is wel erg vreemd idd! Als ik rivals speel is dit meestal in het weekend. Al moet ik zeggen dat het gisteren avond ook wel prima ging
Wel lekker dat Real heeft gewonnen. Krijgt mijn Hazard RTTF weer een +1 en denk dat ze de volgende ronde ook wel halen dus dan krijgt hij weer +1😁
Kroos is echt een eindbaas maar je moet wel even wennen aan z'n spel.. z'n passing is echt unreal. Elke pass is raak of het nou kort of lang is.. maar... Voel wel wat log en traag aan dus vooral in de opbouw gebruiken en laat hem geen sprintduel aangaan haha onderscheppingen zijn ook erg fijn. (Chem: shadow)Moody2204 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:14:
[...]
Ik zal er eens op letten op die avonden. Morgen met de Rivals rewards ook eens kijken wat ik met mijn team ga doen. Heb met mijn swaps die 83+ 25x gedaan (Kimmich goud als hoogste er uit), dus ook weer genoeg fodder in mijn club. Misschien iets doen met Kroos. Daar speelde ik vorig jaar ook graag mee. Of even wachten wat er vrijdag komt.
Vorige FIFA scoorde ik soms rechtstreeks uit corners met hem! Ik vind het altijd een leuke speler als hij wat meer snelheid krijgt van EA zoals nu. Ik had alleen wat anders in mijn hoofd zitten voor mijn team, en hij is redelijk prijzig, dus weet het nog ff niet. Ben sowieso altijd een enorme twijfelaar, haha!Augy schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 23:42:
[...]
Kroos is echt een eindbaas maar je moet wel even wennen aan z'n spel.. z'n passing is echt unreal. Elke pass is raak of het nou kort of lang is.. maar... Voel wel wat log en traag aan dus vooral in de opbouw gebruiken en laat hem geen sprintduel aangaan haha onderscheppingen zijn ook erg fijn. (Chem: shadow)
Moet zeggen dat k kwa sbc verstandiger bezig ben als vorige jaar.. alleen Savic en Dybala zitten op de bank bij mij. Dybala zou k graag in de basis hebben maar is niet te doenMoody2204 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 07:13:
[...]
Vorige FIFA scoorde ik soms rechtstreeks uit corners met hem! Ik vind het altijd een leuke speler als hij wat meer snelheid krijgt van EA zoals nu. Ik had alleen wat anders in mijn hoofd zitten voor mijn team, en hij is redelijk prijzig, dus weet het nog ff niet. Ben sowieso altijd een enorme twijfelaar, haha!
Die TOTW (2e versie) van Romero (Atalanta) ziet er echt wel goed uit. Goede stats op bijna alle vlakken: 99 aggression, hoge agility en balance. Alleen zijn snelheid is niet super. Kan je eventueel met een shadow oplossen. Dan heb je een 92 rated CB.
Investeren tijdens de rewards lijkt me wel wat.
Investeren tijdens de rewards lijkt me wel wat.
Zo heb ik Kevin de Bruyne TOTY gepackt, maar omdat ik vooral Serie A spelers heb is hij lastig te linken. Dybala is voor mijn wel een zekerheidje. Savic zit nu ook op de bank, maar ik denk dat ik hem toch weer in ga passen met wat ik in mijn hoofd heb zitten. Ik zit alleen met het dilemma dat ik dan Diego Carlos headliners reeks en Kulusevski future stars moet verkopen. En dat zijn wel 2 topspelers. Maar ik ben niet meer tevreden over Guardiola baby icon, die voelt in deze fase van het spel niet meer zo lekker aan.Augy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 07:56:
[...]
Moet zeggen dat k kwa sbc verstandiger bezig ben als vorige jaar.. alleen Savic en Dybala zitten op de bank bij mij. Dybala zou k graag in de basis hebben maar is niet te doen
Zit hier aan te denken nu (ingame dan naar 4-2-3-1):
:strip_exif()/f/image/LXVz7hG2KMAVdNQFBTi3kxwt.jpg?f=fotoalbum_large)
Martinez Freeze is echt een lekker kaartje. Ik zou eerlijk gezegd voor deze gaan.Moody2204 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:48:
[...]
Zit hier aan te denken nu (ingame dan naar 4-2-3-1):
[Afbeelding]
Player picks waren weer 3x niks as usual, Lucas Vazquez en Caio ofzoiets.
Verder uit de pakketten Suarez en Division Rivals rewards Son en Lewandowski.
Mag niet ontevreden zijn met deze rewards want heb ze dit jaar al veel slechter gehad.
Stiekem hoop je toch ergens dat je die Cristiano of Rashford krijgt....
Verder uit de pakketten Suarez en Division Rivals rewards Son en Lewandowski.
Mag niet ontevreden zijn met deze rewards want heb ze dit jaar al veel slechter gehad.
Stiekem hoop je toch ergens dat je die Cristiano of Rashford krijgt....
Het was kiezen uit 35k coins of (un)tradable cards.. Ik dacht.. laat ik het gokje eens wagen.. 2x tradable cards.. Ene pack Matuide NIF en andere pack Zahavi NIF als beste. Woei, nog geen 15k aan waarde met deze 2 packs. Maar goed, dat was het risico!
Echter, ik trade veel via de (web) app. Mijn onderbuik gevoel zegt dat ik daar veel minder geluk heb met packs openen dan wanneer ik via de PS4 zelf open.. Iemand dat gevoel ook?
Vanavond de MM packs eens openen via de PS4.
Echter, ik trade veel via de (web) app. Mijn onderbuik gevoel zegt dat ik daar veel minder geluk heb met packs openen dan wanneer ik via de PS4 zelf open.. Iemand dat gevoel ook?
Ja, als ik weer genoeg geld heb, kan ik altijd Kulusevski weer terughalen misschien.Augy schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 08:55:
[...]
Martinez Freeze is echt een lekker kaartje. Ik zou eerlijk gezegd voor deze gaan.
Ik heb vaak iets meer geluk op de companion app dan op de PS zelf. Het doet elkaar niks denk ik, zit puur in je hoofd.Rhain schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:13:
Het was kiezen uit 35k coins of (un)tradable cards.. Ik dacht.. laat ik het gokje eens wagen.. 2x tradable cards.. Ene pack Matuide NIF en andere pack Zahavi NIF als beste. Woei, nog geen 15k aan waarde met deze 2 packs. Maar goed, dat was het risico!
Hier ook twee waardeloze picks btw. Ik droomde over Ronaldo.
Ik ga wel vrij lekker op dit team.Moody2204 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:14:
[...]
Ja, als ik weer genoeg geld heb, kan ik altijd Kulusevski weer terughalen misschien.
5-3-2 met volle bak opkomende backs en alleen guimeras als Stay back.. de rest lekker balanced. Llorente is de derde CV en voldoet heerlijk. Alles untrade behalve llorente, lenglet en de jong. Hoop stiekem op een winterupgrade voor frenkie zodat ik die met flink winst kan verkopen. Voor zover ik namelijk zie is elke upgrade bizar duur aan het worden haha
https://www.futbin.com/21/squad/6451352
Gaat bij een winter upgrade van Llorente z'n RB ook mee?
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 25-02-2021 09:23 ]
@Saekerhett Dan zal dat het vast zijn.. Dromen over Ronaldo.. vind ik toch wel ver gaan hoor
@Moody2204 Balen dat je de vinger niet op de zere plek kan leggen. Ik heb ook wel eens van die fases. Dan denk je.. hoe dan? wat doe ik nou anders dan anders? Of is er weer een patch uit? Weet je wat.. laat ik heel m'n team verkopen.. het ligt toch aan hun
. Doorgans is dat op een woensdag/donderdag avond. Maar op dit moment is het juist andersom bij mij..
Speel nu sinds november.. begonnen in DIV7. Mede door dit soort lose-streaks afgezakt naar de krochten van DIV9 en zelfs een aantikkertje bij DIV10. In de afgelopen maanden terug gekomen naar DIV6-DIV5.
Gisteren mezelf op Socrates MID getrakteerd.. bi-zar als je uitzonderlijke spelers niet gewend bent. Die legt zo zo lekker klaar voor Dyba of hij ramt ze d'r zelf even in.. DIV4 here i come!
Het kan allemaal zo raar verkeren. Maar frustrerend blijft als je niet ziet waar het aan ligt.
@Moody2204 Balen dat je de vinger niet op de zere plek kan leggen. Ik heb ook wel eens van die fases. Dan denk je.. hoe dan? wat doe ik nou anders dan anders? Of is er weer een patch uit? Weet je wat.. laat ik heel m'n team verkopen.. het ligt toch aan hun

Speel nu sinds november.. begonnen in DIV7. Mede door dit soort lose-streaks afgezakt naar de krochten van DIV9 en zelfs een aantikkertje bij DIV10. In de afgelopen maanden terug gekomen naar DIV6-DIV5.
Gisteren mezelf op Socrates MID getrakteerd.. bi-zar als je uitzonderlijke spelers niet gewend bent. Die legt zo zo lekker klaar voor Dyba of hij ramt ze d'r zelf even in.. DIV4 here i come!
Het kan allemaal zo raar verkeren. Maar frustrerend blijft als je niet ziet waar het aan ligt.
[ Voor 7% gewijzigd door Rhain op 25-02-2021 09:24 ]
Dat gevoel heb ik inderdaad ook, op de PS4 krijg ik naar mijn gevoel altijd betere spelers dan wanneer ik het via de webapp doe, zoals hierboven ook al aangegeven zit dat inderdaad gewoon tussen je oren denk ik.Rhain schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:13:
Ik heb het juist omgekeerd, beste pulls voor mijn gevoel in de web-app, behalve dan weer de playerpicks, want die doe ik liever ingame.Sossage23 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:24:
[...]
Dat gevoel heb ik inderdaad ook, op de PS4 krijg ik naar mijn gevoel altijd betere spelers dan wanneer ik het via de webapp doe, zoals hierboven ook al aangegeven zit dat inderdaad gewoon tussen je oren denk ik.
Meerdere last van als ze game opstarten Rivals en net voordat die begint sluit die af ivm connection problemen
jup 3x gebeurt al, dus maar even gestopt.Markvd1984 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:41:
Meerdere last van als ze game opstarten Rivals en net voordat die begint sluit die af ivm connection problemen
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Ja, zo schommel ik ook zo heen en weer. Het is inherent aan Fifa denk ik dan maar.Rhain schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:22:
@Saekerhett Dan zal dat het vast zijn.. Dromen over Ronaldo.. vind ik toch wel ver gaan hoor![]()
@Moody2204 Balen dat je de vinger niet op de zere plek kan leggen. Ik heb ook wel eens van die fases. Dan denk je.. hoe dan? wat doe ik nou anders dan anders? Of is er weer een patch uit? Weet je wat.. laat ik heel m'n team verkopen.. het ligt toch aan hun. Doorgans is dat op een woensdag/donderdag avond. Maar op dit moment is het juist andersom bij mij..
Ja hier ook telkens verbinding met EA weg. Wel gek trouwens: op de achtergrond startte het potje gewoon op, maar wel met de foutmelding in beeld! Raar...Markvd1984 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:41:
[ Voor 17% gewijzigd door Moody2204 op 25-02-2021 10:16 ]
In de EA-app kan ik nu ook geen spelers opslaan in de SBC voor die playerpicks premium update. Wellicht toch een grotere storing?
het zijn weer inkoop uurtjes jongens. Ik ga weer vol voor 83 rated kaartjes
Vind het op de pc markt wel tegenvallen op dit moment. Weinig goedkoop in te slaan.fifanoob schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:40:
het zijn weer inkoop uurtjes jongens. Ik ga weer vol voor 83 rated kaartjes
Aan de andere kant, ik heb nu 60 packs, dus ik kan op die manier ook wel weer aanvullen.
https://www.futbin.com/stc/cheapestProsac schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:52:
[...]
Vind het op de pc markt wel tegenvallen op dit moment. Weinig goedkoop in te slaan.
Aan de andere kant, ik heb nu 60 packs, dus ik kan op die manier ook wel weer aanvullen.
op de meeste 83 rated kan je wel 1000 coins winst op maken straks
Maakt het nog uit welke leagues je pakt, of werkt alles wel goed?fifanoob schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:56:
[...]
https://www.futbin.com/stc/cheapest
op de meeste 83 rated kan je wel 1000 coins winst op maken straks
maakt niet extreem veel uit als het maar een beetje te linken is, dus of top5 competitie of een land die makkelijk linkt. Bv een spanjaard/fransman/ argentijn etc. Ik zelf klik gewoon even op de speler die ik wil dan kijk ik bij die speler in zijn prijsgrafiek en kijk ik even naar zijn piekmoment hoe hoog die is.heron schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:24:
[...]
Maakt het nog uit welke leagues je pakt, of werkt alles wel goed?
Ik zelf heb ook heel veel Haller IF van 84 rated ingekocht en ga ook heel veel tadic 83 inslaan. Die 2 samen zijn goed te linken straks met een sbc'.
IF's zijn nog beetje hoog...morgen weer heel wat packs open en 1 van de icon SBC is weg. Ik wacht denk ik tot morgenavond.fifanoob schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:28:
[...]
maakt niet extreem veel uit als het maar een beetje te linken is, dus of top5 competitie of een land die makkelijk linkt. Bv een spanjaard/fransman/ argentijn etc. Ik zelf klik gewoon even op de speler die ik wil dan kijk ik bij die speler in zijn prijsgrafiek en kijk ik even naar zijn piekmoment hoe hoog die is.
Ik zelf heb ook heel veel Haller IF van 84 rated ingekocht en ga ook heel veel tadic 83 inslaan. Die 2 samen zijn goed te linken straks met een sbc'.
Raakte een beetje overmoedig na die Cantona uit de Mid/Prime icon sbc en heb die mid ook maar gedaan.
Kwam Shearer uit. Meteen weer genezen van die sbc, kan dus niet altijd prijs zijn hahaha.
Kwam Shearer uit. Meteen weer genezen van die sbc, kan dus niet altijd prijs zijn hahaha.
Ik heb maar flink wat Ajax spelers gekocht vandaag.. Er zijn niet heel veel bijzondere wedstrijden dit weekend, dus met een beetje geluk wordt het een MM. Ze zijn nu vrij makkelijk binnen te harken voor 350 coins.
Ik ga wel stoppen met het kiezen voor pakketjes.. Weer helemaal niets, behalve Varane een tijdje terug nog helemaal niets zinnigs gehaald dit jaar. Gewoon coins pakken is dit jaar voor mij echt verstandiger.
Ik ga wel stoppen met het kiezen voor pakketjes.. Weer helemaal niets, behalve Varane een tijdje terug nog helemaal niets zinnigs gehaald dit jaar. Gewoon coins pakken is dit jaar voor mij echt verstandiger.
Ajax zat 2 weken terug in de MM. CHelsea - Manchester United zal er wel tussen zitten en misschien sevilla - barcelona, marseille -lyon, porto-sporting?M@cer schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:20:
Ik heb maar flink wat Ajax spelers gekocht vandaag.. Er zijn niet heel veel bijzondere wedstrijden dit weekend, dus met een beetje geluk wordt het een MM. Ze zijn nu vrij makkelijk binnen te harken voor 350 coins.
[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 25-02-2021 13:28 ]
Mee eens, maar vraag mij af of die uberhaupt gaan zakken. Ik verwacht dat ze wel weer van belang zijn voor de volgenden sbc's die gaan komen. Maar dat is ook puur een gokbvbal79 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:52:
[...]
IF's zijn nog beetje hoog...morgen weer heel wat packs open en 1 van de icon SBC is weg. Ik wacht denk ik tot morgenavond.
Hier het zelfde of half potje en dan klapt ie er uitMoody2204 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:44:
Kunnen jullie wel online spelen? Ik word er nog steeds uitgeknikkerd op de PS4:
[Afbeelding]
mijn pope IF investering loopt ook al goed. Gemiddeld allemaal al 10k per kaart gestegen
Wilde net squad battle potje doen zelfde probleem klap er na 1 minuut constant uitMoody2204 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:12:
Het gekke is: ik zie achter de foutmelding gewoon een wedstrijd gespeeld worden door mijn team, maar niet bestuurd door mij! Dat is toch vaag?
[Afbeelding]
Heel vreemd. Mijn account vliegt eruit. Mijn zoontje start FIFA op en zit alweer in zijn derde potje.
Wie weet straf voor al het niet uitspelen voor de icon swaps
Mijn zoon kon ook gewoon spelen, maar die heeft ook icon swaps gedaanm4yall schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 17:43:
Heel vreemd. Mijn account vliegt eruit. Mijn zoontje start FIFA op en zit alweer in zijn derde potje.
Hier ook. Bij tegenstander zoeken met Swaps knalt hij me er telkens uitMoody2204 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:44:
Kunnen jullie wel online spelen? Ik word er nog steeds uitgeknikkerd op de PS4:
[Afbeelding]

Zojuist weer geprobeerd, maar nog steeds die foutmelding en word ik uit Fut geknikkerd. Pfffff heb ik een x een vrije dag, kan ik al de hele dag niet spelen.
nou ik had 3 uit 4 goedbvbal79 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:22:
[...]
Ajax zat 2 weken terug in de MM. CHelsea - Manchester United zal er wel tussen zitten en misschien sevilla - barcelona, marseille -lyon, porto-sporting?
Hier op de Xbox Series S ook geen mogelijkheid tot het starten van een wedstrijd, geen SB en geen Rivals.
Maar goed dat er voetbal op tv is.. jammer dat ik zo niet even kan gamen 
MM leverde weer geen reet op helaas.
MM leverde weer geen reet op helaas.
Het is toch ongelofelijk dat zo'n grote organisatie als EA Sports zulke dramatische servers heeft. Is daar behalve geld, een verklaring voor?
Vond het altijd zo bezopen dat zelfs een offline gamemodus als SB zelfs niet te spelen is...
Vreemd dat jullie allemaal niet kunnen spelen. Heb tot nu toe de hele avond gewoon kunnen spelen zonder problemen.
Dollarssaert schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 20:33:
Het is toch ongelofelijk dat zo'n grote organisatie als EA Sports zulke dramatische servers heeft. Is daar behalve geld, een verklaring voor?
What IF promo?
Zag k even snel voorbij flitsen tijdens inloggen
Zag k even snel voorbij flitsen tijdens inloggen
[ Voor 65% gewijzigd door Augy op 25-02-2021 21:26 ]
Lucky you.. de servers zijn net zo slecht als Ajax vanavond, maar ze gaan wel door (geval van EA met geld verdienenSossage23 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:18:
Vreemd dat jullie allemaal niet kunnen spelen. Heb tot nu toe de hele avond gewoon kunnen spelen zonder problemen.
Krijg in elke modus de melding dat het momenteel niet mogelijk is om te spelen.
Dan heb je mazzel. Hier al vanaf 10 uur vanmorgen niet mogelijk, en nu bij elke spelmodus een excuusmelding van EA.Sossage23 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:18:
Sorry zie nu dat Prosac dat ook al gemeld had.
[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 25-02-2021 22:23 ]
Mbabu is geen Fransman, zal dus wel Roussillon zijn.
Hoe weet je dat die middelste een Fransman is dan?Messje schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:26:
Ik heb gewoon echt voetbal gekeken. Taison na de draw gekocht voor 29k, dat is een leuke profit.
Voor morgen kunnen we papu en mbabu wel invullen..
[Afbeelding]
Is er al de hele dag een storing in Fut? Wou vanochtend een potje starten, lukte niet. En nu nog steeds niet...
2 icon sbc gedaan gisteren.
Okocha 87
Drogba 89
Wat een troep
Okocha 87
Drogba 89
Wat een troep
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik kan nog steeds geen wedstrijd starten....
Mbabu is elk jaar een speciale kaart, de opmerking van Prosac is gewoon een running gagSossage23 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 00:04:
[...]
Hoe weet je dat die middelste een Fransman is dan?
Uit marque matchups Immobile en IF Mavididi. Niet bijzonder, maar ik heb de laatste tijd niets boven 10k gepackt, dus dit is zowaar een meevaller.
Ik denk eerder Raketic, aangezien met 'what if' waarschijnlijk onbruikbare spelers geboost gaan worden.Messje schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:26:
Ik heb gewoon echt voetbal gekeken. Taison na de draw gekocht voor 29k, dat is een leuke profit.
Voor morgen kunnen we papu en mbabu wel invullen..
[Afbeelding]
Chelsea lijkt me Thiago Silva.
Ik wacht persoonlijk ff tot na 19:00 uur met het openen van packs, om de kleine kans op een 'what if' speler te kunnen packen. Waarschijnlijk tegen beter weten in, maar zonder promospelers packs openen vind ik wat zonde. Zeker op de dag van een promo zelf....SterqVerhael schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:18:
Uit marque matchups Immobile en IF Mavididi. Niet bijzonder, maar ik heb de laatste tijd niets boven 10k gepackt, dus dit is zowaar een meevaller.
Echt absurd.. Fifa is al meer dan 24 uur down.
Gisteren kon ik wel nog seasons doen, maar in de avond knalde ook Xbox live er uit en kon ik ook dat niet doen.
Gisteren kon ik wel nog seasons doen, maar in de avond knalde ook Xbox live er uit en kon ik ook dat niet doen.
Zou leuk zijn als Thiago Silva zo'n kaartje zou krijgen, als zijn pace dan geboost wordt gaat die sowieso in mijn team komen.dutchgio schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:09:
[...]
Ik denk eerder Raketic, aangezien met 'what if' waarschijnlijk onbruikbare spelers geboost gaan worden.
Chelsea lijkt me Thiago Silva.
Blij dat PIM Kluivert weer is gezakt naar 1.6 miljoen na verhoging van de max BIN naar 3 miljoen. Gisteren zag je ze meteen online verschijnen, eentje had zelfs een bod van 2.2 miljoen. Dat is het nadeel als je geen geduld hebt
. Nog 250k nodig en dan haal ik Kluivert binnen en dan nog effe wachten op de swaps zodat ik Overmars kan halen en dan ben in tot TOTS wel klaar met het team.
De downtijd maar even gebruikt om Modern Warfare weer eens aan te slingeren. 
En ontdekte na dom rondklikken op youtube Danny Aarons, blauw gelegen van het lachen. Neemt FIFA totaal niet serieus, behalve als hij aan het spelen is.
Met name deze erg om gelachen.
YouTube: FUT Champs but if you have a fun team I give you a free win :)
Cucurrrrrrrrella
En ontdekte na dom rondklikken op youtube Danny Aarons, blauw gelegen van het lachen. Neemt FIFA totaal niet serieus, behalve als hij aan het spelen is.

Cucurrrrrrrrella
Die gast is echt fuckin hilarisch. Lang geleden dat k zo gelachen heb 🤣Prosac schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:50:
De downtijd maar even gebruikt om Modern Warfare weer eens aan te slingeren.
Cucurrrrrrrrella
Ik doe eerlijk gezegd al een tijd lang het tegenovergestelde. Volgensmij schroeft EA tijdens promo's de pack weight altijd flink naar beneden, waardoor het voor mijn gevoel niet de moeite waard is om packs te bewaren.LukeSpangas schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:21:
[...]
Ik wacht persoonlijk ff tot na 19:00 uur met het openen van packs, om de kleine kans op een 'what if' speler te kunnen packen. Waarschijnlijk tegen beter weten in, maar zonder promospelers packs openen vind ik wat zonde. Zeker op de dag van een promo zelf....
Al met al heb ik niks te klagen, packte gisteren Neymar uit de marquee matchups
Dat droge boze commentaar ook tijdens die wedstrijden, echt heerlijk.Augy schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:07:
[...]
Die gast is echt fuckin hilarisch. Lang geleden dat k zo gelachen heb 🤣
Bij deze ging ik helemaal stuk toen Schmeichel voor hem scoorde.
YouTube: WAMANNNNN SQUAD BUILDER SHOWDOWN
Klopt, maar mijn ervaring is dat zodra er een promo is er nog 200x meer packs worden geopend, dan 's avonds laat. Waardoor de kans dat je iets van waarde uit je packs krijgt in mijn ogen nog kleiner wordt.LukeSpangas schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:21:
[...]
Ik wacht persoonlijk ff tot na 19:00 uur met het openen van packs, om de kleine kans op een 'what if' speler te kunnen packen. Waarschijnlijk tegen beter weten in, maar zonder promospelers packs openen vind ik wat zonde. Zeker op de dag van een promo zelf....
Je krijgt toch wel wat je krijgt. Ik heb heel vaak packs bewaard voor promo's en echt nog nooit een promo kaart gepacked als ik dat deed. Terwijl ik nu met die 45k winst juist extra investeringen kan doen, zodat ik meer liquide ben tijdens de promo. Vind ik waardevoller.
Vreselijke lui weer in de wl , hele tijd tijd rekken rondspelen dansje ,wil je ze een bericht sturen hebben ze het uit staan hoop dat ea binnenkort instelt dansje weg en dat je mensen kunt aangeven bij EA voor ontsportief gedrag en dat ze dan uitgesloten worden voor Wl ofzo
🤣🤣 Part of the game mark..ze proberen je te irriteren zodat je minder gefocust ben en dus verliest. Just a way of playing the game.. niet de mijne overigens! Verlies liever met 6-0 met aanvallend voetbal dan dat geprutsMarkvd1984 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:35:
Vreselijke lui weer in de wl , hele tijd tijd rekken rondspelen dansje ,wil je ze een bericht sturen hebben ze het uit staan hoop dat ea binnenkort instelt dansje weg en dat je mensen kunt aangeven bij EA voor ontsportief gedrag en dat ze dan uitgesloten worden voor Wl ofzo
Dit valt gewoon binnen de regels, hier kan je niets aan doen.Markvd1984 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:35:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Geen verwijt naar jou toe, maar juist als je die mensen wel een berichtje kan sturen blijven ze het doen. Want jij bent dan diegene die voor hun de bevestiging is dat zij zelf heel irritant zijn. Die lui doen dat expres. Alles om mensen te fucken waardoor je bv extra hoog druk gaat zetten en overklast wordt op de counter.Markvd1984 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:35:
Het hoort allemaal bij het niveau van de WL waar men alles voor een win overheeft.
Probeer dat echt los te laten, want anders sta je al met 2-0 achter tegen zulke lui. JE maakt jezelf alleen maar boos, gewoon schijt aan hebben. Laat het gaan
Twijfels twijfels, heb ineens genoeg tijd dit weekend waardoor ik WL kan spelen. Moet nog 6 wins voor de WL token. Maar kan ook even alle tokens proberen te halen buiten de WL token
Ben ook benieuwd naar de nieuwe promo
Ben ook benieuwd naar de nieuwe promo