Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Ik sla de WL nog even een weekje over. Genoeg te grinden daarbuiten nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Prosac schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:50:
De downtijd maar even gebruikt om Modern Warfare weer eens aan te slingeren. :P

En ontdekte na dom rondklikken op youtube Danny Aarons, blauw gelegen van het lachen. Neemt FIFA totaal niet serieus, behalve als hij aan het spelen is.

Met name deze erg om gelachen. _O-

YouTube: FUT Champs but if you have a fun team I give you a free win :)

Cucurrrrrrrrella
Thanks voor de share! Net even een paar filmpjes zitten kijken, man man man, ik dacht dat ik met emotie speelde, maar dit slaat alles :9 toch even gelachen zo op de vrijdag middag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Ik heb vandaag de 5 Icon Swap gedaan. Resultaat:

Oblak Gold (91)
Suarez Gold (87)
Gomez Gold (86)
Müller Gold (86)
Haller IF (84)
Pique Gold (86)

Rest was lager en 2 dubbelen. Denk +- 5x 83, rest hoger dus wel een goede score :)

Nu nog bepalen welke SBC's wat hoge overalls waard zijn. Oblak / Suarez en Gomez worden even ingepast om te testen. Als de normale Gold kaarten al fijn spelen zullen de speciale kaarten nog wat meer brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
waarom wacht je dan niet tot vanavond domdude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:13:
Ja dat snap ik inderdaad ook niet helemaal, totaal geen promocards in packs buiten IF nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Niet pro maar dom idd qua dat soort tactieken. Ben niet van het opsparen, vergeet het vaak hoewel ik goed begrijp dat soms betere dingen in de pakketten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:50
ik speel 4222 ingame en ik twijfel over wie ik naast cruyff in de spits zet. Ik heb Mbappe en Neymar.
Heb het idee dat ik het zonde vind om Mbappe op de zijkant te hebben omdat ik het echt een goede speler vindt. Maar neymar is wel 5* weakfoot.. lastig..
Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fifanoob schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 17:26:
ik speel 4222 ingame en ik twijfel over wie ik naast cruyff in de spits zet. Ik heb Mbappe en Neymar.
Heb het idee dat ik het zonde vind om Mbappe op de zijkant te hebben omdat ik het echt een goede speler vindt. Maar neymar is wel 5* weakfoot.. lastig..
Wat zouden jullie doen?
Heb zelf Neymar in de spits of op 10. Scoort bij mij gewoon veel makkelijker dan mbappe. Draait ook veel makkelijker weg bij zijn verdediger en de 5wf is ook echt een +.

Vind dat body van mbappe wat fijner op de flanken. Zeker tegen verdedigers als Walker etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
dutchgio schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:09:
[...]

Ik denk eerder Raketic, aangezien met 'what if' waarschijnlijk onbruikbare spelers geboost gaan worden.
Chelsea lijkt me Thiago Silva.
Dit zou ik wel tof vinden ja, eens wat andere spelers die je kan opstellen. Toch is de kans groot dat het één van de backs van Wolfsburg of Guilavogui gaat worden.

Een Weghorst met 94 pace zou wel echt geweldig zijn, en geweldig onrealistisch.

Wat is eigenlijk het gehele concept van dit 'What If'? Zou toch leuk zijn als ze toptalenten van vroeger, die het niet gehaald hebben, een leuke kaart geven. Denk dan aan Pato, Sturridge, Emre Mor, Andy Carrol, Max Meyer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Die Smalling kaart.... Shadow erop en gaan met die banaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Omdat het nu helemaal waardeloos is: 88, 87, 86, 85 en 21 x 83,,, :+
Wist niet eens dat er zoveel 83 waren 8)7

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Zo, 65 packs geopend. 2 walkouts. Neuer en Veratti. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:39
fifanoob schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 17:26:
Wat zouden jullie doen?
100% Neymar, speelt lekkerder in de spits dan Mbappe. Maar da's mijn mening ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Prosac schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:16:
Zo, 65 packs geopend. 2 walkouts. Neuer en Veratti. _O-
Één 25* 83+, 7 walkouts ;)

Maar in mijn normale 14 pakketten, 0 walkouts....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:15
De 25x 83+ gedaan: Alisson, Ter Stegen en Oblak als hoogste. Allemaal fodder, nu hopen dat er snel een goede SBC komt om het in te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:35:
[...]

Één 25* 83+, 7 walkouts ;)

Maar in mijn normale 14 pakketten, 0 walkouts....
Net omdat ik 2 tokens had die 81*25 gedaan 2x walkout en shitload aan 85 en 84 heerlijk pakkie :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Prosac
Zo, net even iemand blij gemaakt door per ongeluk op buy now te klikken bij een zilveren speler. 10.000 coins, terwijl het nog 30 seconden was voor 300. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-09 22:35
Prosac schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:22:
Zo, net even iemand blij gemaakt door per ongeluk op buy now te klikken bij een zilveren speler. 10.000 coins, terwijl het nog 30 seconden was voor 300. _O-
Gebeurt me echt regelmatig dit 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
De weekend League gaat goed hier, 9-1! Speelt heel fijn voor mij, en leuke wedstrijden gehad :)

Smalling WI lijkt heel erg goed, zeker als hij nog een +2 krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:42:
[...]

Net omdat ik 2 tokens had die 81*25 gedaan 2x walkout en shitload aan 85 en 84 heerlijk pakkie :)
Ja die pakketjes zijn echt perfect voor sbc's, heb net ook de 82+ gedaan. 2* if 84, Benzema en iets van 9 84/85 spelers.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 00:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GzJ5C6gO6mmG1kfE-7XVxeDFs_Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UoEBK25hrhAEOIOIGIENgv3F.jpg?f=fotoalbum_large
Mid icon nog maar een keer gedaan 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-09 14:54
7 potjes gespeeld en had het vrij zwaar. Is er weer een youtube filmpje uitgekomen met druk zetten en aanvallen? Mijn god wat sweaty 🥵. Maar daardoor gelukkig wel leuke potjes met aanvallend voetbal. Alleen die steekpasses zijn soms onmogelijk om te verdedigen.

5 gewonnen en 2 gelijk! Door spelers die met een gelijke stand quiten op het moment dat je wil scoren. (Beiden in de 80ste minuut) wat enorm frustrerend blijft dat toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
038Zwolle schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 02:00:
7 potjes gespeeld en had het vrij zwaar. Is er weer een youtube filmpje uitgekomen met druk zetten en aanvallen? Mijn god wat sweaty 🥵. Maar daardoor gelukkig wel leuke potjes met aanvallend voetbal. Alleen die steekpasses zijn soms onmogelijk om te verdedigen.

5 gewonnen en 2 gelijk! Door spelers die met een gelijke stand quiten op het moment dat je wil scoren. (Beiden in de 80ste minuut) wat enorm frustrerend blijft dat toch.
352 werkt voor mij echt goed. Had in eerste instantie een 5212 tactiek. Maar met 352 ben je zowel aanvallend als verdedigend sterk.

De Lm en Rm zijn bij vleugel verdedigers, Alex Sandro en Cancelo. Beide op de flank houden.

Spitsen, achter de linies kruipen/centraal.

En de rest op standaard.

Verdediging (gebalanceerd)
7/4
Aanval
Alles standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wulfric92 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 03:02:
[...]

352 werkt voor mij echt goed. Had in eerste instantie een 5212 tactiek. Maar met 352 ben je zowel aanvallend als verdedigend sterk.

De Lm en Rm zijn bij vleugel verdedigers, Alex Sandro en Cancelo. Beide op de flank houden.

Spitsen, achter de linies kruipen/centraal.

En de rest op standaard.

Verdediging (gebalanceerd)
7/4
Aanval
Alles standaard
Ik speel nagenoeg hetzelfde alleen heb ik nog 1 cvm op drop back staan, speel ik long ball en heb k m'n spitsen op balanced :)

Word vooral leuk als je wingsbacks high attacking workrates hebben :) die stomen dan veel mee op en heb je altijd afspeelt mogelijkheden aan de zijkant

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 27-02-2021 08:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Neymar en SIF Cancelo zijn binnen. Voorlopig is mijn team af. Eerste die vervangen gaat worden is Joe Gomez. Team nu (start): https://www.futbin.com/21/squad/6523723

In-game staat het zo: https://www.futbin.com/21/squad/6523770

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Partypooper schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:02:
Neymar en SIF Cancelo zijn binnen. Voorlopig is mijn team af. Eerste die vervangen gaat worden is Joe Gomez. Team nu (start): https://www.futbin.com/21/squad/6523723

Prima teampje wel😄👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bernardo Silva SIF uit de 25* 82+

Nog even de laatste 2 landen afronden voor de 81 en dan volgende periode voor de 83+

Dan is het wel weer mooi geweest met de swaps, de SB begin ik echt niet aan 🤣

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 27-02-2021 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:20
Partypooper schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:02:

Nice team! Ook hier is Neymar binnen sinds vandaag! Daarnaast ook nog Raphinha als aanwinst.
https://www.futbin.com/21/squad/6526709

[ Voor 4% gewijzigd door lwd-kevin op 27-02-2021 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 19:38
lwd-kevin schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:52:
[...]

Nice team! Ook hier is Neymar binnen sinds vandaag! Daarnaast ook nog Raphinha als aanwinst.
Oblak en je probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 11:20
Messje schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:57:
[...]

Oblak en je probleem is opgelost.
Klopt! Die gaat echter voor een bizarre 90K momenteel dus ik wacht ff om hem te kopen! Alsnog bedankt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:11
Hey even vraagje!

Ik kan niet meer online spelen. Unable to connect zodra ik het veld zie bij een Rivals game...!?

Ik lees dan iets o.a. over gebanned zijn, maar wtf...?

Ik heb wel weekje terug ofzo mijn account wachtwoord veranderd omdat ik niet meer wist hoe in te loggen op Companion app..heeft dat er mee te maken misschien? Moet ik fut opnieuw inloggen op de PS? Hoe moet dat dan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
lwd-kevin schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:52:
[...]

Leuk team ook! RB Gimenez heb ik ook een tijd gebruikt, goede verdediger. Hoe speelt Raphinha?

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Besloten om TOTY van dijk te verkopen hij is echt totaal ze coins niet waard. Verdedigd in duels gewoon ijzer sterk. Maar zulke achterlijke dingen zoals keihard uitrennen auto zodra zijn directe man de bal krijgt. Speler draait snel weg en enorme ruimte in de rug. Net gewoon 2 doelpunten door tegen gehad dat varane ineens 1 tegen 2 staat.

Ook staat hij continu uit positie en heel ver voor varane. Waardoor er een overtal ontstaat.

Voor 2,5 miljoen coins verwacht ik gewoon veel meer en niet een speler die ik niet eens beter vind dan varane.

Trouwens is er iets met de patch gebeurd qua passing want die is echt bizar slecht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:12

allstarted1

WTRFTS

Zo, m'n La Liga-team en Serie A-squad hebben upgrades ontvangen. Ben aardig tevreden hoe het nu staat. 8) Nu nog zo'n 400K over en genoeg high-rated tradeable spul om eventueel nieuwe aankopen te doen.

Heb toch de Kroos-SBC gedaan om Modric te vervangen. Team ziet er nu zo uit.

Ook El-Shaarawy gedaan en Demiral MOTM vervangen met Romero SIF. Serie A ziet er nu zo uit.

De hele week nog geen controller in m'n hand gehad. Heerlijk! Even niet het gevoel alsof FIFA werk is, met alle objectives. :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:13:
Besloten om TOTY van dijk te verkopen hij is echt totaal ze coins niet waard. Verdedigd in duels gewoon ijzer sterk. Maar zulke achterlijke dingen zoals keihard uitrennen auto zodra zijn directe man de bal krijgt. Speler draait snel weg en enorme ruimte in de rug. Net gewoon 2 doelpunten door tegen gehad dat varane ineens 1 tegen 2 staat.

Ook staat hij continu uit positie en heel ver voor varane. Waardoor er een overtal ontstaat.

Voor 2,5 miljoen coins verwacht ik gewoon veel meer en niet een speler die ik niet eens beter vind dan varane.

Trouwens is er iets met de patch gebeurd qua passing want die is echt bizar slecht ?
Hmm, ik heb nu eigenlijk in mijn hoofd dat ik voor van dijk toty aan sparen ben. Maar niet doen dus? Zat ook al aan toty ramos te denken, vind ik gewoon een mooie speler. Maar hoor daar ook al niet zulke goede verhalen over.
Mijn Rijkaard88 voldoet helaas ook niet meer, speel er nog wel mee maar het is wel beetje mijn zwakke schakel.
Lastig welke cv ik zal nemen. Heb Varane al, untradeable maar die bevalt nog altijd uitstekend.

[ Voor 4% gewijzigd door fifanoob op 27-02-2021 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:27:
[...]

Hmm, ik heb nu eigenlijk in mijn hoofd dat ik voor van dijk toty aan sparen ben. Maar niet doen dus? Zat ook al aan toty ramos te denken, vind ik gewoon een mooie speler. Maar hoor daar ook al niet zulke goede verhalen over.
Mijn Rijkaard88 voldoet helaas ook niet meer, speel er nog wel mee maar het is wel beetje mijn zwakke schakel.
Lastig welke cv ik zal nemen. Heb Varane al, untradeable maar die bevalt nog altijd uitstekend.
Hij heeft mij net iets te vaak, wtf doe jij nou momenten. Daar heb ik bij varane en prime canavarro nooit last van gehad.

Zeker voor 2,5 miljoen had ik er veel meer van verwacht. Eigenlijk doet een 130k speler niet voor hem onder.

Nu maar eens kijken wat terug te halen. Heb helaas net niet genoeg coins voor prime canavarro en moments Figo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Is Diego Carlos rulebreaker niet iets voor jullie? Die vond ik heel sterk toen ik er mee speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Moody2204 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:50:
Is Diego Carlos rulebreaker niet iets voor jullie? Die vond ik heel sterk toen ik er mee speelde.
Headliner bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:28
Ik kan jullie ook 90 Casemiro aanraden, vind ik persoonlijk beter dan Varane en toty Ramos :)

[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-02-2021 07:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bedankt voor de tips heren :) maar moet helaas een icon of pl spelen hebben om me spelers op behoorlijke chem te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja die ja. Pffff.... al die benamingen... :9

Zo, nog 2 wedstrijden met een elastiekje om de controller, en dan Caputo eens uitproberen. :+

[ Voor 20% gewijzigd door Moody2204 op 28-02-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 09:00:
[...]

Ja die ja. Pffff.... al die benamingen... :9

Zo, nog 2 wedstrijden met een elastiekje om de controller, en dan Caputo eens uitproberen. :+
Zo irritant die objectives dat je alleen hoef te scoren. Vreet enorm veel tijd pfff.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:59
Seizoen lvl 18 rare gold pack:

Mijn eerste EVER! :*) *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AXWQ-zLCFpBdB37wv-aCYyI5ZC8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lg5aHtnIiGGdAMAqfnHLWrw9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Welke Icon Swaps gaan jullie allemaal doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus echt ik weet niet wat er in de laatste patch veranderd maar ik kan echt niks meer. Of nou aan mij ligt of de game weet ik niet.

Continu gaat de passing echt bizar slecht, zelfs speler met 95 passing. Me spelers weigeren maar vrij te gaan lopen, zelfs niet als ik ze zelf weg stuur. Bij me tegenstander maken ze continu loop acties.

Ook reageren ze overal mega traag op en dan vooral kante , die is echt niet meer vooruit te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:50:
[...]

Zo irritant die objectives dat je alleen hoef te scoren. Vreet enorm veel tijd pfff.
Ja voor Caputo hoefde je maar 4x te winnen, maar wel 10x scoren met een Italiaan in 10 verschillende wedstrijden. Pfffff......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:00:
[...]

Ja voor Caputo hoefde je maar 4x te winnen, maar wel 10x scoren met een Italiaan in 10 verschillende wedstrijden. Pfffff......
Die caputo.. las k goed alleen zilveren spelers en 4 brons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:14:
Jezus echt ik weet niet wat er in de laatste patch veranderd maar ik kan echt niks meer. Of nou aan mij ligt of de game weet ik niet.

Continu gaat de passing echt bizar slecht, zelfs speler met 95 passing. Me spelers weigeren maar vrij te gaan lopen, zelfs niet als ik ze zelf weg stuur. Bij me tegenstander maken ze continu loop acties.

Ook reageren ze overal mega traag op en dan vooral kante , die is echt niet meer vooruit te branden.
Nee herken het.. stroperig en niks komt aan.. frustrerend... Vanaf het onderhoud voelt het zo aan.. volgens mij is er toen niets gepatched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
84 If Boadu! Heeft een hattrick tegen Feyenoord. Kan een leuke supersub worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
saert schreef op zondag 28 februari 2021 @ 13:48:
Welke Icon Swaps gaan jullie allemaal doen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NWWjY_RylSCDkCySYGBkDKQAz2E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/EzwTEuUo5fcBhhAdO6xuXcmr.png?f=user_largeIk zat te denken aan 82+, 83+ en m/p icon pack.

------

Deze week Goud 1 behaald. Net zoals vorige week. En de week daarvoor. En daar voor. En daar voor voor. Ik begin een patroon te ontwaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Capsaicin schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:33:
[...]
[Afbeelding]Ik zat te denken aan 82+, 83+ en m/p icon pack.

------

Deze week Goud 1 behaald. Net zoals vorige week. En de week daarvoor. En daar voor. En daar voor voor. Ik begin een patroon te ontwaren.
dat patroon ken ik, die heb ik nu ook al 3 jaar ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
fifanoob schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:44:
[...]

dat patroon ken ik, die heb ik nu ook al 3 jaar ofzo :D
Wow haha, baas boven baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:07:
[...]

Nee herken het.. stroperig en niks komt aan.. frustrerend... Vanaf het onderhoud voelt het zo aan.. volgens mij is er toen niets gepatched
Ga er serieus over nadenken om me hele elftal te verkopen behalve Ronaldo.

Hoger dan goud 2 ga ik toch niet halen. Dan maar spelen met spelers waar ik echt mee wil spelen.

Jammer dat ik Ronaldinho niet kan betalen die wil ik echt graag hebben.

Figo , canavarro heb ik echt niks mee. Liefste een middenveld met Gerrard en Pirlo maar dat word echt een ramp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
haha ja vanaf begin af aan in fut eindig ik eigenlijk al standaard in goud1 ( speel denk pas 3 jaar fut miss 4 )nog nooit hoger gehaald, soms wel x lager hoor maar 90% goud1

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 28-02-2021 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:06:
[...]

Die caputo.. las k goed alleen zilveren spelers en 4 brons?
Ja klopt. Is wel te doen hoor. Vrij makkelijk zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
85+ gedaan kroos en Piqué ingeleverd ,kreeg alba als walkout 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:01:
85+ gedaan kroos en Piqué ingeleverd ,kreeg alba als walkout 😭
Ik denk dat ik hem ook lekker oversla deze x :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
En daar is de 81+ player pick weer, tijd om zoveel mogelijk Gold Common spelers op je transferlijst te zetten..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Augy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:05:
[...]

Ik denk dat ik hem ook lekker oversla deze x :)
Hier Chielline en Szcziezny erin. En De Bruyne, Kimmich, Carvajal en 2* 85 eruit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Wulfric92 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:57:
[...]

Hier Chielline en Szcziezny erin. En De Bruyne, Kimmich, Carvajal en 2* 85 eruit :)
Tog maar gedaan. Casemiro/ederson/Courtois/Allison en een 85.. keepers feestje..
Maar de klapper kwam uit een 81 PP:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z07oDVfWdE4QK8Ov1Z3PXbxyCPw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FLX3NdiADlqdozSBJS9imVH0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Augy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:20:
[...]

Tog maar gedaan. Casemiro/ederson/Courtois/Allison en een 85.. keepers feestje..
Maar de klapper kwam uit een 81 PP:
[Afbeelding]
Allemaal sbc fodder ;) Ik heb ook 15 81+ klaarstaan. Maar wacht tot laat vanavond, hopen dat er dan iets leuks uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 28 februari 2021 @ 14:14:

Precies dit. Snap er ook niks van. Van div. 2 naar div. 4 in een week tijd. |:(

Div. 4 voelt ook nog eens moeilijker aan dan 2 :?

Ik word zelfs met slechts 4 diepte telkens weggecounterd... :r

[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 28-02-2021 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik had een "What If" de 82-88 SBC.
Lees-Melou, dus dat is dan weer jammer.

De 81+ PP nu 10x gedaan, maar maximaal 83 rated allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:04
Ik kreeg ook sbc fodder uit de 85+ pack..
Kante what if 91, kan zeker slechter haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand die raphinha sbc al gedaan? Ga tog maar eens met een PL team aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:57:
Iemand die raphinha sbc al gedaan? Ga tog maar eens met een PL team aan de slag
Zit te twijfelen. Heb met zijn IF gespeeld, die vond ik al erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:11
Sleehond schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:43:
Hey even vraagje!

Ik kan niet meer online spelen. Unable to connect zodra ik het veld zie bij een Rivals game...!?

Ik lees dan iets o.a. over gebanned zijn, maar wtf...?

Ik heb wel weekje terug ofzo mijn account wachtwoord veranderd omdat ik niet meer wist hoe in te loggen op Companion app..heeft dat er mee te maken misschien? Moet ik fut opnieuw inloggen op de PS? Hoe moet dat dan..?
Anyone... :? ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:59:
[...]

Zit te twijfelen. Heb met zijn IF gespeeld, die vond ik al erg goed.
Zojuist afgerond. Morgen maar eens even proberen hoe dit speelt.
https://www.futbin.com/21/squad/6558106

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Geen idee, mailen met EA? Wat voor melding krijg je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Over getwijfeld om Smalling te kopen, maar nu uiteindelijk gedaan 710k... Hopen dat hij snel een +2 krijgt dan is het een leuke investering. Anders neem ik mijn verlies er maar op ;)

Dit is mijn team nu
https://www.ea.com/fifa/u...Id=k1w8v2dHnWlxv:FFA21PS4

Cancelo gaat vervangen worden voor Alexander Arnold Tott.

Ben dan wel door mijn coins heen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Capsaicin schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:33:
[...]
[Afbeelding]Ik zat te denken aan 82+, 83+ en m/p icon pack.
Ik heb zaterdag de 82+ geopend. Kreeg daaruit What if Berchice (goede lb, die ik gebruik als cb naast Koundé). Ik twijfel nog of ik de 81+ ga openen of doorspeel voor de 83+. Denk dat ik het makkelijk houd en de 81+ nog doe. Vind het teveel tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Eindelijk Goud 3 gehaald, ging in het begin toch erg slecht, weer terug naar Ronaldo gegaan, en die liet zijn kwaliteit wel zien. En Figo is zo fijn en snel en sterk

Ik kan echter helemaal niks met Mane. Amper goals en weinig assist. Sparen voor Neymar, en dan met Icon Swaps maar voor Cole gaan als linksback.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TMIY0caPsw1hFB-WL1Z3Jzka1Pk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MVIfP408LxFxD4vwE3LSKPPn.png?f=fotoalbum_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Zit eraan te denken om Muller en Ribery SBC's te doen. Dan kan ik met de Bayern voorhoede spelen: Ribery-Muller-Robben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:15
Getwijfeld om Smalling What If te kopen toen hij net uitkwam. En nu enorm spijt dat ik het niet gedaan heb: dat was een lekkere winst geweest. Uit de 5x85+ kwam WhatIf Yuri Berchichi gelopen. Mooie kaart, maar niet in te passen. Ik heb nu een 650k in bank, waar zou ik dit team het beste kunnen upgraden? In game staat het als een 4-2-2-2 met Mkhiki en Kulu in de spits. Linksachter is niet beste plek, maar echte upgrades zijn duur.

Doorsparen voor een CR7 dan maar?

Mijn team: https://www.futbin.com/21/squad/6485976

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 5x85 pak gedaan viel redelijk tegen :)

CL Gnabry
Skriniar
Perreira
Hazard
Varane

Varane had ik al dus kon ik mooi verkopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
heron schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:41:
Getwijfeld om Smalling What If te kopen toen hij net uitkwam. En nu enorm spijt dat ik het niet gedaan heb: dat was een lekkere winst geweest. Uit de 5x85+ kwam WhatIf Yuri Berchichi gelopen. Mooie kaart, maar niet in te passen. Ik heb nu een 650k in bank, waar zou ik dit team het beste kunnen upgraden? In game staat het als een 4-2-2-2 met Mkhiki en Kulu in de spits. Linksachter is niet beste plek, maar echte upgrades zijn duur.

Doorsparen voor een CR7 dan maar?

Mijn team: https://www.futbin.com/21/squad/6485976
Vooral de linksback lijkt mij een upgrade waard, verder lijkt het vrij solide.
Als Robertson 91 te duur is zou ik voor een Theo Hernandez gaan, dat lijkt me zelfs op 8 chem nog een betere optie dan goud Robertson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik hoor goede dingen over kroos fb
Heb nu een blok met kante en de jong if
Is kroos handig om te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Kroos heeft echt meesterlijke passing. Speelt wel als een tank door zijn ogenschijnlijke traagheid. Dus niet box to box. Wel prima als voorin blijvende CAM of hangende CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Markvd1984 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:14:
Ik heb spijt dat ik hem gedaan heb, heb hem van het weekend 10 wedstrijden geprobeerd als cdm in een 4222, voelt ontzettend traag en log, daarbij stond hij positioneel ook vaak te ver naar voren waardoor ik merkte dat ik verdedigend kwetsbaar werd, heb nu Valverde IF weer terug gekocht die is veel beter. Enige pluspunt is zijn goede passing, maar kwa prijs/kwaliteit verhouding is hij het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:14:
Ben heel tevreden over hem als cm. Blijft prima hangen op t middenveld. Enorme sterke passing..

Door z'n med/med blijft hij ook op t middenveld om als tweede cdm (in 3-5-2 naast guimeras FS) het spel te verdelen

Trouwens een voorhoede met rashford TIF, Mbappe TOTY en Raphinha WI is echt niet te houden 🤣 wat een geweldenaars met z'n drieën voorin (4-3-2-1)

[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 01-03-2021 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
ook wel handig een extra spits in die opstelling.. meot je die opstelling kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Breng EA nou niet op ideeën, voor je het weet moet je er echt voor betalen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 23:51:
Over getwijfeld om Smalling te kopen, maar nu uiteindelijk gedaan 710k... Hopen dat hij snel een +2 krijgt dan is het een leuke investering. Anders neem ik mijn verlies er maar op ;)

Dit is mijn team nu

Hoe speelt Pirlo ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
dutchgio schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:56:
Breng EA nou niet op ideeën, voor je het weet moet je er echt voor betalen... :+
Haha voor 50 euro kan je een extra spits kopen :D ken je met 12 man spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Beavbusi schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:51:
ook wel handig een extra spits in die opstelling.. meot je die opstelling kopen?
Gecorrigeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
.

[ Voor 98% gewijzigd door fifanoob op 01-03-2021 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timonsl
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-06 21:30

Dit is mijn team nu

Is het wat die Smalldini? Packte hem gisteravond uit een 81+ PP, wellicht interessant om mijn Bundesliga verdediging voor hem op de schop te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
timonsl schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:24:
[...]

Is het wat die Smalldini? Packte hem gisteravond uit een 81+ PP, wellicht interessant om mijn Bundesliga verdediging voor hem op de schop te nemen.
Daar ben ik wel een beetje jaloers op!

Moet er nog mee spelen, ga vanavond een paar potjes proberen. Heb uiteindelijk Varane er ook uit gehaald. En Dalot(LB) op de CV positie gezet, past mooi naast Cancelo :)

https://www.ea.com/fifa/u...Id=jXPIzaXlnWl8H:FFA21PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30

Dit is mijn team nu

waarom???

Ik zou eventueel eerder varane vervangen door Joe Gomez :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Heel erg fijn, gebruik hem volgens mij al sinds december!

Heeft vooral een fijne dribbel, en z'n passing is veruit het beste wat ik heb gezien! Finesse schot van rand 16 werkt ook lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
bvbal79 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:34:
[...]

waarom???

Ik zou eventueel eerder varane vervangen door Joe Gomez :)
Helemaal over het hoofd gezien :? Thanks! Heb Dalot untradeble, ga hem eerst even proberen en anders kan Gomez erin :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
Eindelijk geluk icon player pick sbc gedaan keuzes van Nistelrooy prime , Ferdinand mid, prime Cantona :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
FidoDido schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:18:
Eindelijk geluk icon player pick sbc gedaan keuzes van Nistelrooy prime , Ferdinand mid, prime Cantona :)
Voor de Nederlander gegaan zeker? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:34:
[...]

Heel erg fijn, gebruik hem volgens mij al sinds december!

Heeft vooral een fijne dribbel, en z'n passing is veruit het beste wat ik heb gezien! Finesse schot van rand 16 werkt ook lekker.
Gebruik je hem als cdm of cm ? :) ben namelijk zeer geïnteresseerd in zijn prime.

Edit : weer een special card van de bl. Zijn er echt bizar veel dit jaar of ligt dat aan mijn ?

[ Voor 11% gewijzigd door Traeces op 01-03-2021 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Traeces schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:25:
[...]

Gebruik je hem als cdm of cm ? :) ben namelijk zeer geïnteresseerd in zijn prime.

Edit : weer een special card van de bl. Zijn er echt bizar veel dit jaar of ligt dat aan mijn ?
Waren er vorig jaar ook al veel, zal om het even liggen. Wel helaas weer een linksback van Leverkusen, wat zou zijn mogelijk upgrade kunnen zijn? Heb me niet verdiept in de What If reeks dus hopelijk kan iemand het even vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
[...]

Ik vind hem wel heel erg vergelijkbaar met Sinkgraven, dus laat hem lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Markuss schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:38:
[...]

Waren er vorig jaar ook al veel, zal om het even liggen. Wel helaas weer een linksback van Leverkusen, wat zou zijn mogelijk upgrade kunnen zijn? Heb me niet verdiept in de What If reeks dus hopelijk kan iemand het even vertellen?
+2 overall upgrade (dus naar 88) als zijn club 1x de 0 houdt in de komende 5 potjes (geldt voor verdedigers en keepers).
Nou heeft Leverkusen sinds november de 0 niet meer gehouden in de competitie, dus een zekerheidje is het niet.

Wendell is best interessant als hij die upgrade krijgt, anders is Sinkgraven gewoonweg beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
[...]

Gebruik hem als linker cdm, in een 352 formatie. Maar komt wel mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mid of prime icon omgerekend 1,1 mil is EA gek geworden ofzo ,deze is toch echt te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Prosac schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:33:
[...]

+2 overall upgrade (dus naar 88) als zijn club 1x de 0 houdt in de komende 5 potjes (geldt voor verdedigers en keepers).
Nou heeft Leverkusen sinds november de 0 niet meer gehouden in de competitie, dus een zekerheidje is het niet.

Wendell is best interessant als hij die upgrade krijgt, anders is Sinkgraven gewoonweg beter.
Thanks Prosac, jij nog Thomas Müller SBC gedaan?
Pagina: 1 ... 101 ... 158 Laatste