Jorgen schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:04:
@
Saekerhett Ja precies. Dat gebeurd nu. Mijn broer speelt op professioneel en soms wereldklasse volgens mij. Ik red het dan om een halve wedstrijd gelijk op te gaan, maar dan is het wel over. Tegen hem win ik misschien 20% vd keren, de rest van de tijd verlies ik ook.
Als ik dan hier al die verhalen lees van mensen die weekend league met icons van 95+ spelen en er dan minimaal 8 spelers van 92+ in hun team hebben, dat haal ik nooit.
En zo kom ik je op dit Topic tegen ipv FM20
Voor mij was het vanaf november geen FM21, maar een terugkeer naar FIFA na 5 jaar niet gespeeld te hebben.
Zoals gezegd, begin eens met Squad Battles, desnoods op amateur.
Per wedstrijd krijg je al makkelijk 400-500 coins. Daarnaast spaar je XP en verdien je ongetwijfeld wat pakketjes met deze XP. Op maandag ontvang je ook nog pakketjes op basis van wat je bereikt heb.
Wanneer je een beetje een basis team heb, ga dan eens verder in Rivals.
Een team met allemaal 90+'ers wilt helemaal niks zeggen. Soms denk ik.. sjeus wat een team, maar haal ik er toch een winst uit. Soms denk je, appeltje eitje tegen zo'n team met allemaal 80-83 spelers en dan word ik toch geklopt.
Daarnaast ben ik ook begonnen met als maar R2 ingedruk houden, laat dat los (maar dat zei je zelf al). Het is toch een kwestie van veel spelen en je krijgt vanzelf meer finesse.
En verliezen in rivals? Soh what? Was in DIV 6 ingedeeld dacht ik, afgezakt naar DIV9 (bijna 10). Daarna lange tijd in 7/8, maar nu bijna in 4. Hoe? Spelen.. spelen en spelen.
Oh jah.. en kwa tactiek.. check YT eens voor wat formaties en tactieken. Je kunt je eigen visie hebben, maar dat gaat niet werken als(!) je wilt winnen. IK vind het leuk om met wingers te spelen en mooie voorzetten, maar het spel / de tegenstanders, die denken daar anders over. Dus is het combineren of steek passes. Puur omdat je dan makkelijker tot scoren komt.
Maar misschien nog een andere vraag? Wat wil je zelf bereiken?
Anway.. hoop dat het je wat op gang helpt
edit:
Neal Guides op YT heeft me vooral in het begin vaak geholpen
[
Voor 3% gewijzigd door
Rhain op 03-03-2021 17:19
]