Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Markuss schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:55:
[...]

Thanks Prosac, jij nog Thomas Müller SBC gedaan?
Denk het niet. Hij is alleen fysiek en defensief beter dan Freeze Gnabry, die weer betere passing heeft. Zou waarschijnlijk niet in de basis terecht komen. Omdat op de positie van Gnabry verdedigen niet heel belangrijk is. Daarvoor heb ik Delaney IF, Goretzka HL of die nieuwe Toni Kroos wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Prosac op 01-03-2021 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:53:
Mid of prime icon omgerekend 1,1 mil is EA gek geworden ofzo ,deze is toch echt te duur
moet toch eens wat met mijn untradeables ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Prosac schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:33:
[...]

+2 overall upgrade (dus naar 88) als zijn club 1x de 0 houdt in de komende 5 potjes (geldt voor verdedigers en keepers).
Nou heeft Leverkusen sinds november de 0 niet meer gehouden in de competitie, dus een zekerheidje is het niet.

Wendell is best interessant als hij die upgrade krijgt, anders is Sinkgraven gewoonweg beter.
In december ook nog 2 keer, maar over het algemeen speelt Bosz vrij aanvallend en houden ze niet vaak de 0.
Is dus een gokje, al hebben ze niet heel moeilijke tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
dutchgio schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:12:
[...]

In december ook nog 2 keer, maar over het algemeen speelt Bosz vrij aanvallend en houden ze niet vaak de 0.
Is dus een gokje, al hebben ze niet heel moeilijke tegenstanders.
Nee klopt, tegen Schalke en Bielefeld is wel wat mogelijk, of Hertha. Het hoeft ook maar 1x.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:12
Koekoek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FQlbGl0cyFbQYzpMqcTCPO3Y9dE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dWGIceM36slHa2M7GGwjntqo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:51
Vorig jaar heb ik die redelijk vroeg gepackt, wat een heerlijke speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Hallo leuke sbc!

1,8 miljoen winst. Leuk die Ter Stegen die 40K winst per stuk maakt :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Toen ik je post zag en zag dat het een Player Pick was heb ik mij er ook aan gewaagd.

Mid Viera! :) Zeker geen spijt van gehad!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Hij heet koeman, niet koekoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Gisteren de Mid Icon SBC gedaan, vond die player pick versie te duur. Geen spijt van. Packte deze koning (verschuift ingame naar CB): https://www.futbin.com/21/player/177/marcel-desailly

Ook de 81+ 25 pack gedaan van 2 swaps. Pack ik voor de 2e keer What IF Berchiche untradeable. Die is dus in die icon SBC gestopt. Samen met ook weer een untradeable 88 Kane. Wel gek dat ik zoveel dezelfde spelers krijg uit die 25 icon swaps packs. Zal wel met de droprate van die spelers te maken hebben.

[ Voor 47% gewijzigd door SterqVerhael op 02-03-2021 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
SterqVerhael schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:12:
Gisteren de Mid Icon SBC gedaan, vond die player pick versie te duur. Geen spijt van. Packte deze koning (verschuift ingame naar CB): https://www.futbin.com/21/player/177/marcel-desailly

Ook de 81+ 25 pack gedaan van 2 swaps. Pack ik voor de 2e keer What IF Berchiche untradeable. Die is dus in die icon SBC gestopt. Samen met ook weer een untradeable 88 Kane. Wel gek dat ik zoveel dezelfde spelers krijg uit die 25 icon swaps packs. Zal wel met de droprate van die spelers te maken hebben.
Gebruik Desailly al een hele tijd, vind het onbegrijpelijk dat je hem bijna niet tegen komt.
Erg sterk in duels heeft genoeg snelheid.
Heb hem nu ook centraal in de verdediging staan met 5-3-2, enige waar ik tegenaan loop nu is zn passing daar gaat het nog wel eens mis.
Ben aan het zoeken voor een vervanger maar heb dus een Icon middenvelder nodig die ik centraal in de verdediging kan gebruiken dan kom je dus uit bij Matthaus of Ballack die echt een stuk duurder zijn.
Of Rijkaard maar die heeft weer minder snelheid en met Casemerio Freeze heb ik er al 1 staan met beperkte snelheid, meestal breng ik nu Klaiber in als passing een probleem is of Varane gold voor Casemerio als snelheid een probleem is.

Ja dat dubbele kaarten verhaal is echt vervelend, alles onverhandelbaar zo Pogba al een keer weg gegooid en niet terug gehaald omdat er geen interessante SBC's zijn.
Nu weer Casemerio als dubbel staan....denk dat ik de gok ga nemen en de Icon keuze SBC ga doen

[ Voor 8% gewijzigd door jerommeke96 op 02-03-2021 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben bij lange na niet goed genoeg om icons te verdienen. Ik krijg pas de leukste spelers als EA ze aan het einde weggeeft. Kan je door met iemand online samen te spelen in FUT dan hem/haar de moeilijke wedstrijden laten doen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:27:
Ik ben bij lange na niet goed genoeg om icons te verdienen. Ik krijg pas de leukste spelers als EA ze aan het einde weggeeft. Kan je door met iemand online samen te spelen in FUT dan hem/haar de moeilijke wedstrijden laten doen?
Hoezo niet tijd te kort ? Want met de icon swaps momenteel kan je prima makkelijk icons binnen halen :) Zeker met de golden goal "regel" gaat het allemaal heel vlot.

Zijn natuurlijk geen R9 of Gullit maar wel icons :) En als je geluk heb en je kiest voor een icon pakket kan je toch nog een enorme klapper maken zoals R9 of gullit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:27
Jorgen schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:27:
K ben zelf echt een pannenkoek met fifa maar zelfs de swaps zijn prima te doen in een paar avondjes met het Golden goal principe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
De prijzen voor de high rated keepers zijn omhoog geschoten vanwege de Icon SBC.. Toch Alisson maar verkocht voor bijna het dubbele waar ik hem vorige week voor heb gekocht. Maar weer een paar wedstrijden met Pope, koop ik hem volgende week wel weer terug.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Uit de 81+player picks en de 25x83+ heb ik veel waardevolle fodder gekregen. De spelers uit de 25x82+ komen er nog bij. Ik hoop dat EA binnenkort met leuke icon sbc's komt die geen loterij zijn. Iconloterijen hebben mij tot nu toe niks bruikbaars opgeleverd (base Van Nistelrooij en mid Van der Sar). Ik wacht tot vrijdagavond, als er niks interessants verschijnt doe ik de icon player pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
M@cer schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:47:
De prijzen voor de high rated keepers zijn omhoog geschoten vanwege de Icon SBC.. Toch Alisson maar verkocht voor bijna het dubbele waar ik hem vorige week voor heb gekocht. Maar weer een paar wedstrijden met Pope, koop ik hem volgende week wel weer terug.
Ja, was zomaar ineens Neuer kwijt voor een ton. Had zo te zien meer gekund. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:48
Vandaag besloten de fodder uit de 25x83+ en 5x85+ in een mid icon SBC te doen. Voor ca 130k bij moeten leggen. Wie komt er op t grote moment tevoorschijn? Ian f*** Wright! Wat een enorme deceptie zijn die SBCs toch eigenlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
M@cer schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:47:
Dank! Heb Alisson ook in de etalage gezet. Heb toch nog untradeable Oblak en een paar andere keepers voor de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
heron schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:21:
Vandaag besloten de fodder uit de 25x83+ en 5x85+ in een mid icon SBC te doen. Voor ca 130k bij moeten leggen. Wie komt er op t grote moment tevoorschijn? Ian f*** Wright! Wat een enorme deceptie zijn die SBCs toch eigenlijk altijd.
Waarom niet die player pick? Ja, ietsje duurder, maar veel meer waar voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Saekerhett schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 17:02:
[...]
Waarom niet die player pick? Ja, ietsje duurder, maar veel meer waar voor je geld.
De player pick kost bijna een miljoen als je zelf niet veel in te brengen heb.. dat is nogal wat.. En ook daar heb ik op YT combinaties gezien zoals Vd Sar / Hagi / Wright. Zat zelf te denken om hem te doen, maar dan spaar ik liever nog een beetje door en koop de ICON ipv de pick en waarna deze ook untradable is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Rhain schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 17:26:
[...]

De player pick kost bijna een miljoen als je zelf niet veel in te brengen heb.. dat is nogal wat.. En ook daar heb ik op YT combinaties gezien zoals Vd Sar / Hagi / Wright. Zat zelf te denken om hem te doen, maar dan spaar ik liever nog een beetje door en koop de ICON ipv de pick en waarna deze ook untradable is..
Klopt dit playerpick sbc is misschien wel de grootste ripoff sbc in de fifa geschiedenis.
Als je de untradable fodder hebt dan is het nu wel te billiken maar 95% van de icons is over twee maand als TOTS begint waardeloos, misschien wel eerder...
Persoonlijk alle tradable kaarten verkocht voor dikke premium en de 86+ transferlist idem, ik koop zelf wel die tradable icon als ik die wil.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Een maandje niet zoveel actief gehandeld en toch 4 weken na aankoop van HL Goretzka weer bijna 2 miljoen coins op de bank. (was naar 9 ton gezakt met aankoop Delany IF erbij).

Szlobodai is misschien wel een mooie toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Leroy Fer, die zag ik niet aankomen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Leroy Fer en Mats Kohlert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:38
Bergen was beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:59
Lerraaaaaaa!

Oke, wat heeft hij gedaan om deze kaart te krijgen? Maakt niet uit, ik vind het top :*) geeft mijn 2e NL squad weer wat body

Edit: ik weet het wel, de kans op een upgrade is niet zo groot als bij de andere grote NL clubs, dus slimme zet wel lol :+

[ Voor 45% gewijzigd door DeeleNL op 02-03-2021 19:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
Leroy! Da's een mooi link voor Senesi! Wellicht toch eens een kans geven. Jammer dat ik destijds geen Robben en Klaiber heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:50
Ik twijfel over mijn centrum verdediger naast Varane.

Heb een kleine 2mil, het moet eigenlijk een icon zijn ivm goede links.
Heb nu rijkaard 88.

Ik twijfel tussen Ferdinand baby of mid, Ramos Toty en de braziliaan Carlos alberto.

Mensen ervaring? Neig zelf naar Carlos te gaan, aangezien die ook beetje passing heeft wat ik wel belangrijk vind voor een centrum verdediger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Rhain schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:42:
Leroy! Da's een mooi link voor Senesi! Wellicht toch eens een kans geven. Jammer dat ik destijds geen Robben en Klaiber heb gedaan
Ik speel sinds afgelopen weekend met Senesi en dat is prima, nu kan ik Fer ook leuk bijvoegen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nu heel Rivals over loopt van de 3-5-2 meta ben k op zoek gegaan naar wat anders. Hoe ga k in godsnaam die verdedigende linies kapot spelen...

M'n keuze is gevallen op de 4-3-2-1 met rashford en Raphinha op de flanken. Moet zeggen dat ze meer fungeren als 2e en 3e spits omdat de opstelling vrij narrow is. Door veel 1-2 en diepgaande mensen lijkt ik er iets makkelijker door heen te spelen.

Huidig team
https://www.futbin.com/21/squad/6558106

Met lvl 30 sciglio is guimeras ook weer op 10 chem. Mbappe wisselt ingame nog met maddison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
fifanoob schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:31:
Ik twijfel over mijn centrum verdediger naast Varane.

Heb een kleine 2mil, het moet eigenlijk een icon zijn ivm goede links.
Heb nu rijkaard 88.

Ik twijfel tussen Ferdinand baby of mid, Ramos Toty en de braziliaan Carlos alberto.

Mensen ervaring? Neig zelf naar Carlos te gaan, aangezien die ook beetje passing heeft wat ik wel belangrijk vind voor een centrum verdediger.
wat is je team nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Had verwacht dat Smalling een soort Varane 2.0 zou zijn. Maar wat een stoomboot, voelt heel zwaar en traag aan. Zit weer met Varane en Kounde opgescheept :p

Fer heeft al een plek in mijn team ben benieuwd hoe hij bevalt naast Vieira!

https://www.ea.com/fifa/u...Id=dxqdOOTLnWm7d:FFA21PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Als je je keeper vervangt krijg je er ook nog een boel andere opties bij.
Varane heeft al die superlink met mendy, elke premier league keeper voldoet, kun je er een cb bij kopen die bij je past.

Kun je zelfs full meta gaan met pope en gomez ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
cubert20 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:21:
[...]

Varane heeft al die superlink met mendy, elke premier league keeper voldoet, kun je er een cb bij kopen die bij je past.

mjah kom ik nog steeds op zelfde 3 eigenlijk uit. qua keeper wil ik van der sar nog halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
SIF Ben Yedder is ondertussen al gezakt van 420k naar 357k

Neem aan dat deze wel weer gaat stijgen als die icon SBC voorbij is? Of moet ik hem nu snel verkopen voordat hij nog meer gaat zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Traeces schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:41:
[...]

Hoezo niet tijd te kort ? Want met de icon swaps momenteel kan je prima makkelijk icons binnen halen :) Zeker met de golden goal "regel" gaat het allemaal heel vlot.

Zijn natuurlijk geen R9 of Gullit maar wel icons :) En als je geluk heb en je kiest voor een icon pakket kan je toch nog een enorme klapper maken zoals R9 of gullit :)
Nee, gewoon echt niet goed genoeg. Ik speel op het allerlaagste niveau en soms 1 hoger tegen AI tegenstanders. Als ik tegen echte mensen speel verlies ik nagenoeg alles. Ik ga die icon swaps bekijken of dat haalbaar is voor mij
Augy schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:08:
[...]

K ben zelf echt een pannenkoek met fifa maar zelfs de swaps zijn prima te doen in een paar avondjes met het Golden goal principe :)
Ok, dan ga ik me daar nog eens in verdiepen. Wat ik ben echt pannenkoek² als het op fifa aankomt hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Jorgen schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 00:06:
[...]

Ok, dan ga ik me daar nog eens in verdiepen. Wat ik ben echt pannenkoek² als het op fifa aankomt hahaha
Wat is je team, tactiek en waar loop je tegenaan? Miss kunnen wij je helpen.

Ik heb wel veel gehad aan tips en trucs uit dit forum :)

Van vorig jaar div 8/9 nu in div 5.

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 03-03-2021 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Denk dat dit mijn team voor weekend league ga worden. Ingame speel ik als 4/2/2/2 dan.

https://www.futbin.com/21/squad/6293234

Kan eventueel Griezman vervangen voor Volland IF zodat mbappe ook 10 chem heeft, maar is dat de moeite waard qua muntjes? Heb Griezman namelijk untradeable gepacked.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Laatst online: 18:00

allstarted1

WTRFTS

Gisteren Ramos verkocht voor 102k, het dubbele van zijn aanschafprijs. Had Lenglet nog untradeable, dus die vangt het even op. Nu twijfel ik erover om ook Lunin FS op de markt te gooien. Vraag me alleen af wat de prijzen gaan doen na het aflopen van de SBC. Als EA het als dé melkkoe ziet voor de komende maand, dan ben ik bang dat de spelers op dit prijsniveau blijven bungelen.... :/

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:48
Saekerhett schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 17:02:
[...]

Veel duurder - ik was door mijn fodder heen hierna, dus dat was 300k extra geweest. En als ik zo op twitter kijk, zijn de picks daar nu ook niet vaak geweldig. Nu heb ik die 300k tenminste nog om te gaan investeren en coins terug te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
cubert20 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:21:
[...]

Had Courtois, maar 100k voor hem kon ik niet laten schieten ;)

Heb kounde nu wel vervangen voor van Dijk (speelt op 8chem).

Dan heb ik achterin Varane, van Dijk, Klaiber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Ik ga straks voor Ramos Toty, dan komt Cancelo wel op 7 chem maar verwacht daar geen problemen mee.
+ kante ga ik vervangen voor Guardiola, vorig jaar ook met hem gespeeld en zijn passing + dribbeling is zo fijn.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=cAtwzvI6nWnp8:FFA21PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
allstarted1 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:56:
Gisteren Ramos verkocht voor 102k, het dubbele van zijn aanschafprijs. Had Lenglet nog untradeable, dus die vangt het even op. Nu twijfel ik erover om ook Lunin FS op de markt te gooien. Vraag me alleen af wat de prijzen gaan doen na het aflopen van de SBC. Als EA het als dé melkkoe ziet voor de komende maand, dan ben ik bang dat de spelers op dit prijsniveau blijven bungelen.... :/
Dat zou alleen maar gunstig zijn.. Waarschijnlijk vliegen de prijzen weer omlaag als de SBC is afgelopen en als ze dan bij de volgende promo de Icon Player Pick weer opnieuw inzetten gaan de prijzen net zo hard weer omhoog..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
25x 83+ gedaan. Laporte, Mertens, De Paul TOTW en Yuri Berchiche What If als besten. Als ik ook de signalen van andere zie, dan is die pack niet zo goed als rond de kerstperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Jorgen schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 00:06:
[...]

Nee, gewoon echt niet goed genoeg. Ik speel op het allerlaagste niveau en soms 1 hoger tegen AI tegenstanders. Als ik tegen echte mensen speel verlies ik nagenoeg alles. Ik ga die icon swaps bekijken of dat haalbaar is voor mij

[...]

Jij speelt dus voornamelijk Squad battle potjes op beginner en soms op amateur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-08 08:23
Fer 🔥

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ik voorlopig even met dit "fun" team ga spelen :)

https://www.futbin.com/21/squad/6635161

Heb wel zin om een keer die Feyenoord / eredivsie en nl kaarten te gebruiken in de WL :) Weer eens wat anders.

Jammer dat ik niet genoeg munten heb voor Cruijf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

cubert20 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 14:55:
[...]

Jij speelt dus voornamelijk Squad battle potjes op beginner en soms op amateur?
Ja klopt, want in division rivals eindig ik anders steevast op nul punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Haha heb jij geen duimen ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Jorgen schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:11:
[...]

Ja klopt, want in division rivals eindig ik anders steevast op nul punten
oke, dan is er nog veel werk aan de winkel.
Ik zou eerst eens beginnen met die trainingen die fifa zelf voorstelt in het hoofdmenu.

Want eigenlijk zijn er maar 4 basishandelingen die je moet beheersen om in ieder geval makkelijk van amateur te winnen.

Weet niet op welk platform je zit, maar je moet kunnen bewegen.
je moet passes geven.
je moet schieten.
en de sprintknop is ook handig om te weten.

Daar zou ik me op richten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Augy schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 07:00:
[...]

Wat is je team, tactiek en waar loop je tegenaan? Miss kunnen wij je helpen.

Ik heb wel veel gehad aan tips en trucs uit dit forum :)

Van vorig jaar div 8/9 nu in div 5.
Ok, allereerst verdedigen. Zelfs met L2 ingedrukt om te mandekken, kom ik vaak veel te laat of wordt mijn opstelling uit elkaar getrokken door de tegenstanders. Ik volg te lang, of juist niet snel genoeg met de juist speler.

Qua aanvallen hetzelfde, vaak ben ik te laat met passen en afmaken is iets waar ik dan gewoon te weinig aan toe kom.

Ik speel bijna altijd in een 4-3-3-achtige opstelling. Liefst met een echte spits en buitenspelers. Punt naar voren of naar achteren op het middenveld, maakt me niet zo uit. Ik vind het erg fjin om de ruimte over de flanken te kunnen benuten, al dan niet door het middenveld over te slaan, of juist door een pass van de vleugelverdedigers naar het middenveld te doen en vanaf het middenveld weer een steekpass naar buiten.

Wat Ziyech met Tadic en Promes kon, zo zie ik mijn aanval graag, maar het lukt me bijna nooit om een voorzet er direct in te krijgen. Laat staan dat het met koppen of volleren lukt.

Terzijde: In Football Manager speel ik overigens nu al tijden in een 5-2-3 opstelling. (3 verdedigers, 2 wingbacks, 2 centrale middenvelders en 3 spitsen) Ondanks dat ik qua eigen spelvisie hierin het middenveld eigenlijk onderbezet vindt, kan ik hierin wel prima de flanken benutten. Mijn voorkeur ligt dan ook voor FUT21 bij een systeem waarin dat kan. Dus als ik zou moeten veranderen is het geen probleem

Op dit moment is dit mijn opstelling, omdat ik 3 doelstellingen probeerde te doen: Reinier, Fofana en Cucurella. (voor de goals en voorzetten had ik Cucurella en Fofana in de aanval/vleugel gezet, de rest vd tijd is de opstelling zoals je hier ziet) Dit is geen 4-3-3 natuurlijk. :p maar zoals gezegd, deze opstelling was voor die doelstellingen te halen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eW7QVIX.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

cubert20 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:24:
[...]

oke, dan is er nog veel werk aan de winkel.
Ik zou eerst eens beginnen met die trainingen die fifa zelf voorstelt in het hoofdmenu.

Want eigenlijk zijn er maar 4 basishandelingen die je moet beheersen om in ieder geval makkelijk van amateur te winnen.

Weet niet op welk platform je zit, maar je moet kunnen bewegen.
je moet passes geven.
je moet schieten.
en de sprintknop is ook handig om te weten.

Daar zou ik me op richten
Sprinten gebruikte ik altijd veel te veel, die probeer ik te vermijden. Ja passen en schieten kan ik wel, maar kennelijk ben ik tegen echte tegenstanders altijd te laat of te vroeg met passen, tackelen en schieten.

Ik speel op PS4 trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is dat een vraag aan mij? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Jorgen schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:32:
[...]

Ok, allereerst verdedigen. Zelfs met L2 ingedrukt om te mandekken, kom ik vaak veel te laat of wordt mijn opstelling uit elkaar getrokken door de tegenstanders. Ik volg te lang, of juist niet snel genoeg met de juist speler.

Qua aanvallen hetzelfde, vaak ben ik te laat met passen en afmaken is iets waar ik dan gewoon te weinig aan toe kom.

Ik speel bijna altijd in een 4-3-3-achtige opstelling. Liefst met een echte spits en buitenspelers. Punt naar voren of naar achteren op het middenveld, maakt me niet zo uit. Ik vind het erg fjin om de ruimte over de flanken te kunnen benuten, al dan niet door het middenveld over te slaan, of juist door een pass van de vleugelverdedigers naar het middenveld te doen en vanaf het middenveld weer een steekpass naar buiten.

Wat Ziyech met Tadic en Promes kon, zo zie ik mijn aanval graag, maar het lukt me bijna nooit om een voorzet er direct in te krijgen. Laat staan dat het met koppen of volleren lukt.

Terzijde: In Football Manager speel ik overigens nu al tijden in een 5-2-3 opstelling. (3 verdedigers, 2 wingbacks, 2 centrale middenvelders en 3 spitsen) Ondanks dat ik qua eigen spelvisie hierin het middenveld eigenlijk onderbezet vindt, kan ik hierin wel prima de flanken benutten. Mijn voorkeur ligt dan ook voor FUT21 bij een systeem waarin dat kan. Dus als ik zou moeten veranderen is het geen probleem

Op dit moment is dit mijn opstelling, omdat ik 3 doelstellingen probeerde te doen: Reinier, Fofana en Cucurella. (voor de goals en voorzetten had ik Cucurella en Fofana in de aanval/vleugel gezet, de rest vd tijd is de opstelling zoals je hier ziet) Dit is geen 4-3-3 natuurlijk. :p maar zoals gezegd, deze opstelling was voor die doelstellingen te halen.

[Afbeelding]
Je moet eerst maar eens flink wat offline potjes gaan spelen denk ik, Squad Battles en dan op professional en daarna wereldklasse en legendarisch tegen de <70 teams. Pas als je de gameplay onder de knie hebt, zou ik me aan online wagen, want anders word je elke wedstrijd weggevaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Saekerhett Ja precies. Dat gebeurd nu. Mijn broer speelt op professioneel en soms wereldklasse volgens mij. Ik red het dan om een halve wedstrijd gelijk op te gaan, maar dan is het wel over. Tegen hem win ik misschien 20% vd keren, de rest van de tijd verlies ik ook.

Als ik dan hier al die verhalen lees van mensen die weekend league met icons van 95+ spelen en er dan minimaal 8 spelers van 92+ in hun team hebben, dat haal ik nooit.

Is er trouwens iets veranderd aan de transfermarkt voor de clubitems?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 22% gewijzigd door Jorgen op 03-03-2021 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Jorgen schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:04:
@Saekerhett Ja precies. Dat gebeurd nu. Mijn broer speelt op professioneel en soms wereldklasse volgens mij. Ik red het dan om een halve wedstrijd gelijk op te gaan, maar dan is het wel over. Tegen hem win ik misschien 20% vd keren, de rest van de tijd verlies ik ook.

Als ik dan hier al die verhalen lees van mensen die weekend league met icons van 95+ spelen en er dan minimaal 8 spelers van 92+ in hun team hebben, dat haal ik nooit.
Dat kun je best halen, alleen heeft dat tijd en inzet nodig. Beschouw gewoon deze FUT als leren, ga lekker spelen en wat je binnen kan harken aan (top)spelers is mooi meegenomen. En dan kun je volgende editie wat beter voor de dag komen.

Rome is ook niet in één dag gebouwd :P

Verder nog een tip mocht je toch een keer online een potje wagen: ga voor goedkope meta-spelers. ik noem een Pope op goal, Gomez op CB, Sissoko als CDM, Mendy op LB etc.

Daarnaast, wat ik vaak zie bij beginners, is het instappen met de CB's bij verdedigen, waardoor je er met een 1-2'tje supermakkelijk langs bent. Les 1 met verdedigen: nooit instappen met de CB's, probeer zoveel mogelijk met de CDM's te verdedigen wanneer dat mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain

En zo kom ik je op dit Topic tegen ipv FM20 :P

Voor mij was het vanaf november geen FM21, maar een terugkeer naar FIFA na 5 jaar niet gespeeld te hebben.

Zoals gezegd, begin eens met Squad Battles, desnoods op amateur.
Per wedstrijd krijg je al makkelijk 400-500 coins. Daarnaast spaar je XP en verdien je ongetwijfeld wat pakketjes met deze XP. Op maandag ontvang je ook nog pakketjes op basis van wat je bereikt heb.

Wanneer je een beetje een basis team heb, ga dan eens verder in Rivals.

Een team met allemaal 90+'ers wilt helemaal niks zeggen. Soms denk ik.. sjeus wat een team, maar haal ik er toch een winst uit. Soms denk je, appeltje eitje tegen zo'n team met allemaal 80-83 spelers en dan word ik toch geklopt.

Daarnaast ben ik ook begonnen met als maar R2 ingedruk houden, laat dat los (maar dat zei je zelf al). Het is toch een kwestie van veel spelen en je krijgt vanzelf meer finesse.

En verliezen in rivals? Soh what? Was in DIV 6 ingedeeld dacht ik, afgezakt naar DIV9 (bijna 10). Daarna lange tijd in 7/8, maar nu bijna in 4. Hoe? Spelen.. spelen en spelen.

Oh jah.. en kwa tactiek.. check YT eens voor wat formaties en tactieken. Je kunt je eigen visie hebben, maar dat gaat niet werken als(!) je wilt winnen. IK vind het leuk om met wingers te spelen en mooie voorzetten, maar het spel / de tegenstanders, die denken daar anders over. Dus is het combineren of steek passes. Puur omdat je dan makkelijker tot scoren komt.

Maar misschien nog een andere vraag? Wat wil je zelf bereiken?

Anway.. hoop dat het je wat op gang helpt

edit: Neal Guides op YT heeft me vooral in het begin vaak geholpen

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 03-03-2021 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Rhain schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:17:
[...]

En zo kom ik je op dit Topic tegen ipv FM20 :P
haha, zo heel af en toe speel ik ook wel eens wat anders. :D
Voor mij was het vanaf november geen FM21, maar een terugkeer naar FIFA na 5 jaar niet gespeeld te hebben.

Zoals gezegd, begin eens met Squad Battles, desnoods op amateur.
Per wedstrijd krijg je al makkelijk 400-500 coins. Daarnaast spaar je XP en verdien je ongetwijfeld wat pakketjes met deze XP. Op maandag ontvang je ook nog pakketjes op basis van wat je bereikt heb.

Wanneer je een beetje een basis team heb, ga dan eens verder in Rivals.

Een team met allemaal 90+'ers wilt helemaal niks zeggen. Soms denk ik.. sjeus wat een team, maar haal ik er toch een winst uit. Soms denk je, appeltje eitje tegen zo'n team met allemaal 80-83 spelers en dan word ik toch geklopt.

Daarnaast ben ik ook begonnen met als maar R2 ingedruk houden, laat dat los (maar dat zei je zelf al). Het is toch een kwestie van veel spelen en je krijgt vanzelf meer finesse.

En verliezen in rivals? Soh what? Was in DIV 6 ingedeeld dacht ik, afgezakt naar DIV9 (bijna 10). Daarna lange tijd in 7/8, maar nu bijna in 4. Hoe? Spelen.. spelen en spelen.

Oh jah.. en kwa tactiek.. check YT eens voor wat formaties en tactieken. Je kunt je eigen visie hebben, maar dat gaat niet werken als(!) je wilt winnen. IK vind het leuk om met wingers te spelen en mooie voorzetten, maar het spel / de tegenstanders, die denken daar anders over. Dus is het combineren of steek passes. Puur omdat je dan makkelijker tot scoren komt.

Maar misschien nog een andere vraag? Wat wil je zelf bereiken?

Anway.. hoop dat het je wat op gang helpt

edit: Neal Guides op YT heeft me vooral in het begin vaak geholpen
Thanks @Rhain De tips van iedereen ga ik zeker gebruiken/proberen

Wat ik wil bereiken? Ik hoef niet hoog te zijn in de weekend league of alleen maar Messi's te hebben. Wat ik zou willen is dat ik gewoon eens een potje doe en niet van te voren al weet dat ik verlies en dat ik genoeg coins kan verdienen om eens wat leuks te maken. Dat je ook de keuze hebt of je voor Ronaldo of voor Cruijff gaat deze keer.

Heb je tips voor goede YT'ers? Voorheen keek ik wel eens iets van Ovvy bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Jorgen schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:00:
[...]
haha, zo heel af en toe speel ik ook wel eens wat anders. :D
[...]

Thanks @Rhain De tips van iedereen ga ik zeker gebruiken/proberen

Wat ik wil bereiken? Ik hoef niet hoog te zijn in de weekend league of alleen maar Messi's te hebben. Wat ik zou willen is dat ik gewoon eens een potje doe en niet van te voren al weet dat ik verlies en dat ik genoeg coins kan verdienen om eens wat leuks te maken. Dat je ook de keuze hebt of je voor Ronaldo of voor Cruijff gaat deze keer.

Heb je tips voor goede YT'ers? Voorheen keek ik wel eens iets van Ovvy bijv.
Vind zelf, zoals gezegd, Neal Guides wel aardig en The Fifa Analyst

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Jorgen je kan ook gewoon friendlys online proberen. Het probleem met sb vind ik dat er teveel het zelfde patroon in zit. Menselijke spelers anticiperen altijd anders op situaties.

Ik ben zelf een veel betere fifa speler geworden door online te spelen en maar soms dikke verlies potten te pakken.

Ben 2 jaar geleden begonnen op de ps4 en toen kon ik er echt geen ene klote van. Momenteel kom ik door de harde leerschool van online spelen, veel oefenen en YouTube tuteioals kijken op Div 2 Rivals en gemiddeld goud 2/3 in wl. Merk gewoon dat ik iedere keer nog steeds beter word en situaties beter ga inzien.

Boras op YouTube vind ik zelf echt heel fijn om te kijken. Hij laat alles ook zien met echte gameplay situaties en een controller in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Wat is er aan de hand met de gameplay? Sinds vorige week ben ik gezakt van 2000 Rivals punten naar nu onder de 1800...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Saekerhett schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 17:15:
[...]

Dat kun je best halen, alleen heeft dat tijd en inzet nodig. Beschouw gewoon deze FUT als leren, ga lekker spelen en wat je binnen kan harken aan (top)spelers is mooi meegenomen. En dan kun je volgende editie wat beter voor de dag komen.

Rome is ook niet in één dag gebouwd :P

Verder nog een tip mocht je toch een keer online een potje wagen: ga voor goedkope meta-spelers. ik noem een Pope op goal, Gomez op CB, Sissoko als CDM, Mendy op LB etc.

Daarnaast, wat ik vaak zie bij beginners, is het instappen met de CB's bij verdedigen, waardoor je er met een 1-2'tje supermakkelijk langs bent. Les 1 met verdedigen: nooit instappen met de CB's, probeer zoveel mogelijk met de CDM's te verdedigen wanneer dat mogelijk is.
In Fifa 2017 heb ik geen fut gespeeld, daarna pas weer Fifa 20 gekocht en Fut20 was mijn eerste. Misschien moet ik inderdaad maar doen wat jij zegt. Deze fifa puur voor het leren gebruiken en bij Fut22 kijken waar ik komen kan.

Dank voor die CB / CDM tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

O top, die stond er net nog niet bij. Ga ik bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Traeces schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:36:
@Jorgen je kan ook gewoon friendlys online proberen. Het probleem met sb vind ik dat er teveel het zelfde patroon in zit. Menselijke spelers anticiperen altijd anders op situaties.

Ik ben zelf een veel betere fifa speler geworden door online te spelen en maar soms dikke verlies potten te pakken.

Ben 2 jaar geleden begonnen op de ps4 en toen kon ik er echt geen ene klote van. Momenteel kom ik door de harde leerschool van online spelen, veel oefenen en YouTube tuteioals kijken op Div 2 Rivals en gemiddeld goud 2/3 in wl. Merk gewoon dat ik iedere keer nog steeds beter word en situaties beter ga inzien.

Boras op YouTube vind ik zelf echt heel fijn om te kijken. Hij laat alles ook zien met echte gameplay situaties en een controller in beeld.
Top! Ga ik die ook bekijken! Ik weet ook dat het veel oefenen is hoor, maar ik ben nooit geweldig in online gamen geweest. Daarom speel ik ook geen online shooters. Ben dan meer aan het spawnen dan aan het lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
@Jorgen ben zelf vorig jaar begonnen en continu in div 9 gespeeld..

De gouden truc was tog wel de sprintknop loslaten, verdedigen met de cdm, zo min mogelijk instappen met CV en vooral RUSTIG blijven, niet te gehaast spelen en zoeken naar de opening. Dan maar 2 passes terug.

Ik speel op dit moment op met buitenspelers (4-3-2-1) gebaseerd op onderstaande guides maar wel minder depth en getweaked tot t naar m'n zin is.

https://www.reddit.com/r/...um=&utm_content=post_body

Met dit team
https://www.futbin.com/21/squad/6558106
Mbappe en Madison wisselen ingame

Wil je misschien een x een potje friendlies doen? Dan kijken we gewoon even hoe of wat.

En wat @Traeces ook zei: online is een harde leerschool waar je gewoon veel beter word

FIFA analyst en Niels guides idd ook mijn favorieten.

Kleine toevoeging. Skills moves verdedigen heb k echt geleerd in Squad Battles op legendarisch, dan word je stapel gek van t SM gespam 😋🤣

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 03-03-2021 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-09 14:54
Boras is de enige youtuber die ik volg. Normalrle gast, sportief en ik heb veel can hem geleerd de afgelopen jaren.

Deze week weinig gespeeld (5/30 potjes ) en vandaag weer eens wat ricals gedaan. Ging opzich prima, maar ik word helemaal gek van die tegenstander die zich ingraven en alles op een steekpass gooien.. mbappe had ik al maanden geen moeite mee, maar hij loopt soms echt dwars door alles en iedereen heen (zoals bij release)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dank allemaal voor de tips. Ik ga ermee aan de slag.

@Augy ja hoor, dat wil ik wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Jorgen schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:16:

PSN is Augy1982 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Als je wil kan je tegen mij ook wel keer spelen op de ps4 :) kan ik kijken wat er eventueel fout gaat ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Wulfric92 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 18:49:
Wat is er aan de hand met de gameplay? Sinds vorige week ben ik gezakt van 2000 Rivals punten naar nu onder de 1800...
Hebben meer mensen last van. Ik ook, al maanden divisie 4, randje 3. In 2/3 weken nu afgezakt naar divisie 6 en vanavond naar divisie 7. Ik word overlopen door teams opgericht in februari/januari 2021.
Verdedigen gaat ineens erg moeilijk en de kansen die ik krijg gaan er nog maar moeizaam in. Ik kan geen formatie vinden die werkt. Vanavond ook weer vrij frustrerend avondje omdat ik van de 8 potjes er eentje gelijkspeel omdat in de laatste minuut de middenvelders en verdedigers bij een doorlopende mid weglopen die zo door kan op de keeper. Waar zij alles tegenhouden met een uitkomende keeper, laat de mijne de bal rustig in de hoek ploffen.
Zoals vorige week en de week daarvoor al gezegd: Ik snap er niks meer van. 8)7 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Prosac schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:43:
[...]

Hebben meer mensen last van. Ik ook, al maanden divisie 4, randje 3. In 2/3 weken nu afgezakt naar divisie 6 en vanavond naar divisie 7. Ik word overlopen door teams opgericht in februari/januari 2021.
Verdedigen gaat ineens erg moeilijk en de kansen die ik krijg gaan er nog maar moeizaam in. Ik kan geen formatie vinden die werkt. Vanavond ook weer vrij frustrerend avondje omdat ik van de 8 potjes er eentje gelijkspeel omdat in de laatste minuut de middenvelders en verdedigers bij een doorlopende mid weglopen die zo door kan op de keeper. Waar zij alles tegenhouden met een uitkomende keeper, laat de mijne de bal rustig in de hoek ploffen.
Zoals vorige week en de week daarvoor al gezegd: Ik snap er niks meer van. 8)7 :+
Ja idd, precies het bovenstaande! Ik ga het deze week nog even aankijken maar als dit zo blijft ga ik maar een ander spel spelen. De lol gaat er zo wel snel van af.

Er is trouwens een knop gekomen om een wedstrijd te melden als je een slechte verbinding hebt. Pauze menu tijdens de wedstrijd en dan driehoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01
En hier weer precies andersom. Vorige week van div.2 naar 3 gegaan en zelfs even 4. Gisteren weer terug naar 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Iemand ervaring met Robertson toty moments ten opzichte van zijn gouden kaart? Beetje overpriced, maar wel het wel voor hem neerleggen als het echt een upgrade blijkt te zijn. Is hij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Wulfric92 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:49:
[...]

Ja idd, precies het bovenstaande! Ik ga het deze week nog even aankijken maar als dit zo blijft ga ik maar een ander spel spelen. De lol gaat er zo wel snel van af.
Ik moet het spel denk ik maar opzij leggen. Het is echt alsof ik het gisteren gekocht heb. Onbegrijpelijk.
Verlies net van iemand met een team opgericht in maart 2021. 650 rival points. En sta nu alweer op randje divisie 8.
Achterin Tomori en Silva en dat was alsof mijn spitsen het op moesten nemen tegen Varane en Gomez. Liepen eenvoudig Reinier, Coman en Zaha eruit. :')
Zitten overal tussen en weer dat constante hijgen in de nek zonder echt moe te worden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier aardig stabiel in div 5, verlies net zoveel als ik win met alle onverklaarbare dingen in een wedstrijd 2 kanten op.

Vooral de klutsballen vallen altijd bij de tegenstanders voor de voeten en waar de gouden rashford overal doorheen wandelt lijkt z'n 89IF zich vast te lopen 🤣

Ach het hoort er allemaal bij denk k dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
hallo divisie 8 ;w 8)7
klaar, voorlopig maar ff alleen SBC's en Squad Battles. ;(

Weer verloren van een maart 2021 team met matige defensie/aanval die ondanks hondsmoe in minuut 80 gewoon een verse Zaha en Hinteregger eruit rennen. :+

edit: En dan ook nog eens dit: Goretzka 3 assists en fantastisch op het middenveld, was terecht MOTM. Maar EA kiest natuurlijk een TOTW voor Lewandowski. Met ook 2 goals, maar toch.

[ Voor 78% gewijzigd door Prosac op 03-03-2021 23:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 13-09 14:54
Vestendrie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:16:
Iemand ervaring met Robertson toty moments ten opzichte van zijn gouden kaart? Beetje overpriced, maar wel het wel voor hem neerleggen als het echt een upgrade blijkt te zijn. Is hij dat ook?
Vind Robertson een erg fijne back, snel en ondanks zijn lengte toch nog best sterk. Ik heb hem gekocht in het begin voor 300k (+/- is hij zeker waard) maar voor 500k zou ik eerst kijken naar andere posities in je elftal. Op dit moment heb ik 131 wedstrijden met hem gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:45
Godsvermogen uitgegeven aan die mid-prime icon sbc, komt er niet eens een prime uit :'(

Veron, vieri of Koeman. Beetje anti-climax wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
maikel_rox schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 00:56:
Godsvermogen uitgegeven aan die mid-prime icon sbc, komt er niet eens een prime uit :'(

Veron, vieri of Koeman. Beetje anti-climax wel
Precies de reden waarom ik die sbc's links laat liggen tegenwoordig. 400K icon voor 1 miljoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
IF boadu uit de Rivals packs.. niet ontevreden..

Verder na de MM alle spelers in de 81+ PP duwen.. komt goed hoge fodder uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ik merk al een aantal weken dat ik op woensdag avond gewoon amper kan winnen. Heel typisch, iemand uit dit topic had er ook regelmatig last van. Maar toch begin je zo'n avond met goede moed.
Eerste 2 potjes... lang geleden dat ik zo vernederd ben ;(
3e potje ging goed, 2-0 voor, toch 2-2, waarna hij rood kreeg. Uiteindelijk met hangen en wurgen 4-2 kunnen winnen. Het was een teken aan de wand om wat anders te gaan doen die avond.

Maandag ging rivals div 5 heerlijk, 8 winst, 1 gelijk, 1 verlies
Dinsdag ging al meh, 5 verlies, 4 winst
Woensdag was dus zoals hierboven beschreven.
IK doe voor mijn gevoel niet heel veel anders ieder potje. Toch vreemd dat er dan zoveel verschil in zit. Kon voor het eerst bijna DIV4 aanraken, maar nu lijkt het weer ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:04:
Ik merk al een aantal weken dat ik op woensdag avond gewoon amper kan winnen. Heel typisch, iemand uit dit topic had er ook regelmatig last van. Maar toch begin je zo'n avond met goede moed.
Eerste 2 potjes... lang geleden dat ik zo vernederd ben ;(
3e potje ging goed, 2-0 voor, toch 2-2, waarna hij rood kreeg. Uiteindelijk met hangen en wurgen 4-2 kunnen winnen. Het was een teken aan de wand om wat anders te gaan doen die avond.

Maandag ging rivals div 5 heerlijk, 8 winst, 1 gelijk, 1 verlies
Dinsdag ging al meh, 5 verlies, 4 winst
Woensdag was dus zoals hierboven beschreven.
IK doe voor mijn gevoel niet heel veel anders ieder potje. Toch vreemd dat er dan zoveel verschil in zit. Kon voor het eerst bijna DIV4 aanraken, maar nu lijkt het weer ver weg.
Voor mijn gevoel is het net anders: de ene avond win je bijna alles, de andere avond vrijwel niets. Ik had nu toevallig 2 goede avonden, waardoor ik nu weer stabiel in div. 3 sta. Al ging het gisteravond wel moeizaam, met uitslagen als 3-2, 2-1, 4-3, die net zo goed andersom hadden kunnen zijn. Ik leer steeds beter deze randomness te accepteren. Het is zoals het is. Hoe onterecht het soms ook aanvoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Moody2204 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:08:
[...]

Voor mijn gevoel is het net anders: de ene avond win je bijna alles, de andere avond vrijwel niets. Ik had nu toevallig 2 goede avonden, waardoor ik nu weer stabiel in div. 3 sta. Al ging het gisteravond wel moeizaam, met uitslagen als 3-2, 2-1, 4-3, die net zo goed andersom hadden kunnen zijn. Ik leer steeds beter deze randomness te accepteren. Het is zoals het is. Hoe onterecht het soms ook aanvoelt.
Het vervelende van deze randomness (voor mij wellicht) is dat ik de spelers de schuld geef :+ . Maandag schiet Prime Rush er alles in vanuit alle hoeken _/-\o_ , andere 2 avonden is er niks mee te beginnen.. je raad het wel wie er nu verkocht is toch? En wie komt er terug.. King Kenny, want hey, die schiet alles er altijd in toch!? :X
Ach, zo blijf je lekker bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Traeces schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:55:
[...]

Als je wil kan je tegen mij ook wel keer spelen op de ps4 :) kan ik kijken wat er eventueel fout gaat ofzo :)
Ja hoor, fijn. 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Silver 1 rewards overpowerd.

Player pick was ruk natuurlijk maar uit de pakketjes 89 Neuer en IF Bale.

Kan hem wel verkopen maar denk dat ik er dit weekend gewoon eens lekker mee ga spelen in de spits. Lijkt me wel een goed kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is er trouwens iets veranderd aan de transfermarkt voor de clubitems?

***members only***
Wat ik gisteren nog vroeg over de transfermarkt op dit vlak, weet iemand of daarin iets veranderd is? Ik haal er geen geld meer uit dit jaar 🤷🏻‍♂️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rspoe
Henry prime uit de player pick. Niet slecht toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Jorgen schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:28:
[...]

Wat ik gisteren nog vroeg over de transfermarkt op dit vlak, weet iemand of daarin iets veranderd is? Ik haal er geen geld meer uit dit jaar 🤷🏻‍♂️
Het is maar net waar je je op focust.
De een investeert in
- kaartjes die kunnen groeien naar mate een club een ronde verder komt in de CL/EL
- goede kaartjes die je in kunt slaan voor 350/400 coins en later kunt verkopen voor het dubbele
- tenues of andere consumables

Ik zelf heb een tijd 1 speler gesniped, Capa, kocht 'm regelmatig voor 600-650 en verkocht hem voor 1100 buy out. Dat liep gesmeerd tot een bepaalde datum.
Nu ben ik van de silvers. Koop ze voor 200-250 en verkoop ze voor 900. M'n winst fluctueert tussen de 20 en 40k per dag.
Massa is kassa zou Peter Gillis zeggen :P

*kleine note; ik handel via m'n browser (FUT web app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Jorgen schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:28:
[...]

Wordt idd nauwelijks verkocht. Enige dat je kunt doen is de positiewijzigingen bewaren en af en toe kijken of die gewild zijn vanwege bepaalde spelers. Zo kon ik laatst de -volgens mij- CM naar CAM kwijt voor 5000 het stuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rspoe
Rhain schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:34:
[...]

Het is maar net waar je je op focust.
De een investeert in
- kaartjes die kunnen groeien naar mate een club een ronde verder komt in de CL/EL
- goede kaartjes die je in kunt slaan voor 350/400 coins en later kunt verkopen voor het dubbele
- tenues of andere consumables

Ik zelf heb een tijd 1 speler gesniped, Capa, kocht 'm regelmatig voor 600-650 en verkocht hem voor 1100 buy out. Dat liep gesmeerd tot een bepaalde datum.
Nu ben ik van de silvers. Koop ze voor 200-250 en verkoop ze voor 900. M'n winst fluctueert tussen de 20 en 40k per dag.
Massa is kassa zou Peter Gillis zeggen :P

*kleine note; ik handel via m'n browser (FUT web app)
Kun jij niet beter in crypto gaan handelen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
rspoe schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:36:
[...]
Kun jij niet beter in crypto gaan handelen? ;)
Breng me nou niet op ideéen :D
Als 't met RL geld net zo makkelijk gaan als met fictief geld bij FIFA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces88 - Word wel in het weekend dan :) Heb door de weeks waarschijnlijk geen tijd meer :P
rspoe schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:33:
Henry prime uit de player pick. Niet slecht toch?
Speler van 2 miljoen ik zou zeker niet klagen :P Ik zie soms opties voorbij komen dat je denkt zo die is flink genaaid :+

[ Voor 37% gewijzigd door Traeces op 04-03-2021 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41

Mijn beste tip die goed werkt bij NealGuides: Laat je 4 verdedigers zoveel mogelijk met rust en verdedig met CDM. Instappen op de balbezittende speler is vragen om problemen. Pass en zeker schotlijn afdekken.

Verder gewoon oefenen, fouten maken, opnieuw, maar vooral ANDERS doen.
Nadeel is dat je van je "muscle-memory" af moet om nieuwe dingen aan te leren.

Maar zoals de tip al vaak is gegeven: NealGuides op YouTube.
Niet zozeer tactics, maar eerst basis: verdedigen en aanvallen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Dat is echt een toxic manier xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal de prijs van sif Boadu gaan stijgen ? Zie dat hij iedere keer extind is. Wil hem eigenlijk hebben voor mijn nl / eredivisie team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Rhain schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:19:
[...]

Het vervelende van deze randomness (voor mij wellicht) is dat ik de spelers de schuld geef :+ . Maandag schiet Prime Rush er alles in vanuit alle hoeken _/-\o_ , andere 2 avonden is er niks mee te beginnen.. je raad het wel wie er nu verkocht is toch? En wie komt er terug.. King Kenny, want hey, die schiet alles er altijd in toch!? :X
Ach, zo blijf je lekker bezig
Toch kunnen spelers voor een deel wel het verschil maken. Ik heb sinds deze week Kulusevski weer in mijn team (in de spits). Die schiet ze er vooralsnog vanuit alle hoeken en standen in et voila: prompt win ik weer vaker... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Probeer al een tijdje top 200 te bereiken in de squad battles, kom heel dicht bij maar wat mij echt nekt is dat je 1 wedstrijd hebt die zo gescript is dat die bijna onmogelijk is om te winnen en elke keer heb ik 1 wedstrijd dat je dik voor staat en dan de verbinding verbroken wordt...0 punten ipv 2500.. dan is het eigenlijk gelijk onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
jerommeke96 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:21:
Probeer al een tijdje top 200 te bereiken in de squad battles, kom heel dicht bij maar wat mij echt nekt is dat je 1 wedstrijd hebt die zo gescript is dat die bijna onmogelijk is om te winnen en elke keer heb ik 1 wedstrijd dat je dik voor staat en dan de verbinding verbroken wordt...0 punten ipv 2500.. dan is het eigenlijk gelijk onmogelijk.
squad battles is sowieso scripted, ivm teamgeest aanpassing etc. Of is dat veranderd? Andere jaren wel in elk geval.
Ik zelf speel het niet, elke x hetzelfde truucje toepassen omdat je tegen de CPU speelt :z
Pagina: 1 ... 102 ... 158 Laatste