Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:41
Rhain schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:19:
[...]

Het vervelende van deze randomness (voor mij wellicht) is dat ik de spelers de schuld geef :+ . Maandag schiet Prime Rush er alles in vanuit alle hoeken _/-\o_ , andere 2 avonden is er niks mee te beginnen.. je raad het wel wie er nu verkocht is toch? En wie komt er terug.. King Kenny, want hey, die schiet alles er altijd in toch!? :X
Ach, zo blijf je lekker bezig
Zo bekend.. Afgelopen 2 dagen van 1100 naar 700 Division Rival Points gegaan.. Dus Rashford 86 IF maar weer gelijk verkocht en Barnes FS 88 en Reece James FS 88 teruggekocht gisteren, maar het hielp geen zak. Dus Partey maar weer terug in het team, voor wat meer verdedigende zekerheid.

Klaiber uit mijn team gehaald, om zo Rooney vol te kunnen linken en Robben eruit te kunnen halen, maar ik mis hem toch wel, nu na mijn eerste tegendoelpunt komt hij gelijk in het veld.

En Pope daar wordt ik helemaal moedeloos van.. Soms geweldige reddingen, maar hij laat zoveel onnodige ballen door |:( .. Hopelijk gaat Alisson weer snel naar de 70k.

Het valt mij trouwens op dat ik heel veel teams tegenkom met alleen maar gouden spelers je vervolgens compleet alle hoeken van het veld laten zien. En dan ook nog met 5 verdedigers spelen, dus je komt er zelf ook nooit doorheen, terwijl die kneuzen van mij nooit eens lekker met z'n allen achterin blijven staan. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door M@cer op 04-03-2021 13:38 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07 08:41
Rhain schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:19:
[...]

Het vervelende van deze randomness (voor mij wellicht) is dat ik de spelers de schuld geef :+ . Maandag schiet Prime Rush er alles in vanuit alle hoeken _/-\o_ , andere 2 avonden is er niks mee te beginnen.. je raad het wel wie er nu verkocht is toch? En wie komt er terug.. King Kenny, want hey, die schiet alles er altijd in toch!? :X
Ach, zo blijf je lekker bezig
precies wat EA graag wil, dat je gaat handelen op basis van emoties. Moet je dus nooit doen. Je zegt het zelf al, de ene x schiet ie ze er wel in en andere x weer niet. Niet te snel een speler opgeven als het ware. Kost je alleen maar extra tax

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dsh7xwO7wd324MkGCMX0m429Jaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DrO9416hI2hKQdpOtZNvhMR3.jpg?f=fotoalbum_large
Toch maar de SBc gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
figo is wel ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:31
Figo is echt een super chille speler :) zijn passing is echt bizar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Is nu lastig had garrincha ook al maar wel hem gekozen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cv-N96mJ1kpeU-1yIBrpEqT388A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X0Z5BxjTth2csm7OYxTuUMEx.jpg?f=fotoalbum_large
Heb nu dit ,mbappe nog op de bank en Neymar is tradeable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:27
Lekker teampje hoor.
Ik durf die pick-SBC niet te doen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Prosac schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:14:
Lekker teampje hoor.
Ik durf die pick-SBC niet te doen. :')
Ik ga hem wel doen maar wacht er tot na het weekend mee. Denk dat de prijzen van spelers dan alweer een stuk gedaald zijn.

Ik weet dat ik er nu al spijt van ga krijgen maar kan de verleiding niet weerstaan.

Het liefste een middenvelder zodat ik dis Beckham kan vervangen. Wat een drama is dat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IDB66j76quASXf4n7Yp6fVz_dgI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/azjbRNtN29z6wFEAzDPmwonD.png?f=fotoalbum_large

Ingame speel ik 4-4-2 met Cantona en Neymar in de spits. Messi en Ben Yedder op de zijkant. Bale zal in de plaats komen van Ben Yedder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Sossage23 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:24:
[...]

Ik ga hem wel doen maar wacht er tot na het weekend mee. Denk dat de prijzen van spelers dan alweer een stuk gedaald zijn.

Ik weet dat ik er nu al spijt van ga krijgen maar kan de verleiding niet weerstaan.

Het liefste een middenvelder zodat ik dis Beckham kan vervangen. Wat een drama is dat.

[Afbeelding]

Ingame speel ik 4-4-2 met Cantona en Neymar in de spits. Messi en Ben Yedder op de zijkant. Bale zal in de plaats komen van Ben Yedder
zonde om messi en ben op de zijkanten te zetten als je het mij vraagt. Wellicht overwegen om 4222 te spelen? Dan komen ze al wat meer bij de goal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Zie iedereen die Icon pick SBC doen maar vind niemand dat nou pure munten verspilling ? Er zijn echt maar een aantal mid/prime Icons meer dan 1.1 miljoen waard. En dan zit je nog vast een een onderhandelbare ook.

De kans dat je echt en enorme knaller maakt met R9, Eusebio , Cruijf of Gullit is zo bizar klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Sossage23 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:24:
[...]

[Afbeelding]

Hoe speelt Cantona eigenlijk? Ik zie hem eigenlijk een beetje als m'n eindbaas. Als ik hem haal dan hou ik het handelen voor deze Fifa voor gezien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Traeces schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:36:
Zie iedereen die Icon pick SBC doen maar vind niemand dat nou pure munten verspilling ?
In de herhaling:

Klopt dit playerpick sbc is misschien wel de grootste ripoff sbc in de fifa geschiedenis.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-07 17:25

allstarted1

WTRFTS

Zie iedereen die pick SBC doen qua icons maar vind niemand dat nou pure munten verspilling ? Er zijn echt maar een aantal mid/prime Icons meer dan 1.1 miljoen waard. En dan zit je nog vast een een onderhandelbare ook.

De kans dat je echt en enorme knaller maakt met R9, Eusebio , Cruijf of Gullit is zo bizar klein.
Ik doe het ook niet - vind het eerlijk gezegd enorm zonde van fodder en coins. Zeker met die inflated prijzen van alle spelers nu. Kan ook aan mij persoonlijk liggen dat ik totaal geen gevoel bij de Icons heb en het 'realisme' van hedendaagse spelers mij meer aanspreekt. Liever Son dan Overmars en liever Benzema dan Drogba, Eusebio of Pele.

Vandaag voor het eerst de controller weer opgepakt en m'n nieuwe aanwinsten geprobeerd. Kroos 93 is echt een beest....eerste vrije trap ging snoeihard op de lat (mijn fout door teveel kracht te geven) en hij krulde bijna z'n eerste corner binnen. Pope moest er zo nodig net nog aan zitten :P Ook de +1 Upgrade op Benzema werkt fijn. Hij heeft nu nog een Hunter, maar denk dat 'ie op Engine gaat. Z'n positioning is echt geweldig, zeker in combinatie met de passing van Kroos en De Jong IF. Heerlijke spits om nu dieptepasses op te geven.

Tweede pot was Serie A: El-Sharaawy FB is een enorm leuke, agile speler. Leuke tandem met Mkhitariyan HL. Die laatste heb ik van de week gekocht voor een redelijke prijs om eens iemand anders te proberen dan Gold Mertens in Serie A. Romero TOTW op CB is in dat team trouwens ook top, heerlijk die 99 agressie! Blij dat ik 'm heb ingepast ipv. Demiral MOTM.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:11
Eredivisie Meesterwerk vandaag kunnen afronden (Xbox)... Laatste objectives behaald door met iemand die een andere challenge aan het doen afspraken te maken. Nu een tweede eredivisie team naast mijn Nederlandse team.

Ook de SBC van Fer kunnen doen met allemaal untradables. Al met al een mooie week :) Nu maar hopen dat Feyenoord 6 keer gaat scoren in de komende 5 wedstrijden (VVV, PSV, Emmen, Fortuna Sittard en FC Utrecht)...

Wat is er met de markt aan de hand??? Boadu 84 die weg gaat voor 100.000 coins? Onana niet te krijgen, gaat weg voor 14.000 coins? Allemaal voor WL en Eredivisie doelstellingen? Ik wacht nog wel even dan...

Eerste elftal:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITzFgCpgHy2XO6JpcSJT-I9CdGk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DPw4f8TZ8vQ3JJ6QjQDamTBZ.png?f=fotoalbum_large

Eredivisie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B7TXKw9K3ukFtGhoC4_mgbCd5_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OcWEPIvTGviynJ9JjqdOt7UN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Er!k op 04-03-2021 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Zie iedereen die Icon pick SBC doen maar vind niemand dat nou pure munten verspilling ? Er zijn echt maar een aantal mid/prime Icons meer dan 1.1 miljoen waard. En dan zit je nog vast een een onderhandelbare ook.

ik heb hem op 1 aankoop van 80k na met untradeables kunnen doen.
Op een gegeven moment moet je ook wat gaan doen met al je dure fodder.
Ik vond dit wel een mooie gok, kun je tenminste nog een beetje kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
fifanoob schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:28:
[...]

zonde om messi en ben op de zijkanten te zetten als je het mij vraagt. Wellicht overwegen om 4222 te spelen? Dan komen ze al wat meer bij de goal?
Heb 4222 dit weekend een paar wedstrijden geprobeerd maar kwam daar niet lekker mee uit de verf en verloor er ook een paar potten mee, ben toen snel weer teruggegaan naar 442. Misschien dat ik het toch wat langer de kans moet geven. Wie zou je dan op spits zetten en wie op de CAM’s?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
Rhain schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:40:
[...]

Hoe speelt Cantona eigenlijk? Ik zie hem eigenlijk een beetje als m'n eindbaas. Als ik hem haal dan hou ik het handelen voor deze Fifa voor gezien..
Cantona is fenomenaal, zo ontzettend sterk, zet elke speler opzij. Verder ben ik nogal van de tegenstanders uitspelen en dan met een geplaatst schot afwerken maar ben er met hem achtergekomen dat rondje in veel gevallen genoeg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
cubert20 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 16:11:
[...]

ik heb hem op 1 aankoop van 80k na met untradeables kunnen doen.
Op een gegeven moment moet je ook wat gaan doen met al je dure fodder.
Ik vond dit wel een mooie gok, kun je tenminste nog een beetje kiezen.
Als je echt mega veel onderhandelbare fodder heb begrijp ik het nog :) Gaat mij er meer om als je er echt flink coins aan gaat uitgeven. Je hebt zo mega veel meuk icons dat het zonde is van de coins :+

Maar iedereen ze ding natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Sossage23 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 16:19:
[...]

Heb 4222 dit weekend een paar wedstrijden geprobeerd maar kwam daar niet lekker mee uit de verf en verloor er ook een paar potten mee, ben toen snel weer teruggegaan naar 442. Misschien dat ik het toch wat langer de kans moet geven. Wie zou je dan op spits zetten en wie op de CAM’s?
ik zou denk messi en ben in de spits zetten. Of Messi en neymar. Maar is ook wel beetje afhankelijk van het type speler dat je bent etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Rhain schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:34:
[...]

Het is maar net waar je je op focust.
De een investeert in
- kaartjes die kunnen groeien naar mate een club een ronde verder komt in de CL/EL
- goede kaartjes die je in kunt slaan voor 350/400 coins en later kunt verkopen voor het dubbele
- tenues of andere consumables

Ik zelf heb een tijd 1 speler gesniped, Capa, kocht 'm regelmatig voor 600-650 en verkocht hem voor 1100 buy out. Dat liep gesmeerd tot een bepaalde datum.
Nu ben ik van de silvers. Koop ze voor 200-250 en verkoop ze voor 900. M'n winst fluctueert tussen de 20 en 40k per dag.
Massa is kassa zou Peter Gillis zeggen :P

*kleine note; ik handel via m'n browser (FUT web app)
toon volledige bericht
Ik kocht geregeld in voor 150 tot 900 en verkocht voor 3000+. Tot aan de laatste dag voordat de app naar fut21 ging, werkte dat. Dit jaar krijg ik 1 per 2 weken verkocht, max.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Traeces schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 16:23:
[...]

Als je echt mega veel onderhandelbare fodder heb begrijp ik het nog :) Gaat mij er meer om als je er echt flink coins aan gaat uitgeven. Je hebt zo mega veel meuk icons dat het zonde is van de coins :+

Maar iedereen ze ding natuurlijk :)
Ja ik ben wel selectief met mijn sbc`s op zich en had echt veel fodder :)
al was ik niet te selectief, varane heb ik er ook gewoon ingegooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Prosac schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:35:
[...]

Wordt idd nauwelijks verkocht. Enige dat je kunt doen is de positiewijzigingen bewaren en af en toe kijken of die gewild zijn vanwege bepaalde spelers. Zo kon ik laatst de -volgens mij- CM naar CAM kwijt voor 5000 het stuk.
Raar toch? Is die markt veranderd? En waardoor dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Traeces schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:14:
[...]

Traeces88 - Word wel in het weekend dan :) Heb door de weeks waarschijnlijk geen tijd meer :P

[...]

Speler van 2 miljoen ik zou zeker niet klagen :P Ik zie soms opties voorbij komen dat je denkt zo die is flink genaaid :+
Prima. Ik voeg jullie allebei toe. Wordt zondag voor mij. Dan is mijn dochter niet bij mij (co-ouderschap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Valandil schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:47:
[...]

Mijn beste tip die goed werkt bij NealGuides: Laat je 4 verdedigers zoveel mogelijk met rust en verdedig met CDM. Instappen op de balbezittende speler is vragen om problemen. Pass en zeker schotlijn afdekken.

Verder gewoon oefenen, fouten maken, opnieuw, maar vooral ANDERS doen.
Nadeel is dat je van je "muscle-memory" af moet om nieuwe dingen aan te leren.

Maar zoals de tip al vaak is gegeven: NealGuides op YouTube.
Niet zozeer tactics, maar eerst basis: verdedigen en aanvallen.
Thx! Ik vind cdm verdedigen wel lastig; daar zijn ze allang voorbij.

Ik heb er 4 in mijn lijst staan nu. Neil, Boras, Ovvy en Fifa Analyst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-07 00:45
Iemand nog goede ideeën voor een upgrade btw? Ik ga Moments Overmars doen met de icon swaps, dus die komt nog, verder wellicht een keer Varane/Van Dijk upgraden, maar hebben jullie nog tips voor goede CB's die de komende tijd waarschijnlijk niet gigantisch veel in waarde dalen zodat ik ze nog een keer kwijt kan? :P

Budget, zie screenshot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQizpz-cKqkp4wgw1Mxf21Fh_Fg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rfaYZr3uZopAnTzET1nHIdZP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cv-N96mJ1kpeU-1yIBrpEqT388A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X0Z5BxjTth2csm7OYxTuUMEx.jpg?f=fotoalbum_large
Kunnrn jullie mij adviseren ,ik wil kante vervangen voor Rijkaard 90 of Gullit 86 ik heb nu 4 ton ,verkoop kante heb ik bijna Rijkaard ,Neymar kan ik ook verkopen ,heb mbappe nog untradeable voor Neymar en dan kan ik Gullit halen ,wat zouden jullie doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Sparen, want Kante is echt een beest. Zou die niet zomaar weg doen. Neymar vind ik lekker spelen, maar dat kom omdat ik alleen een lenen-Mbappe heb en die dus niet zo vaak gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Puyol is vrij goedkoop, shadow erop en volgens mij heb je dan een best prima CB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
cubert20 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 17:07:
[...]

Ja ik ben wel selectief met mijn sbc`s op zich en had echt veel fodder :)
al was ik niet te selectief, varane heb ik er ook gewoon ingegooid ;)
Kost momenteel ook niet mega veel meer dus dat scheelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De En-Nesyri SBC kost circa 26k, wat relatief goedkoop is voor 86-rated fodder. Hij verloopt binnen 22 uur.

Verder is de Ruben Neves doelstelling te combineren met Fofana.

[ Voor 4% gewijzigd door Capsaicin op 04-03-2021 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:43
Alison uit de 84 pick.. ach Suarez erin. Alisson eruit. Kan slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 10:08
Augy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:55:
Alison uit de 84 pick.. ach Suarez erin. Alisson eruit. Kan slechter
Hier Immobile (87). Serieus nog nooit iets leuks uit een playerpick sbc gehad... dit weekend nog zo blij dat ik eindelijk Neymar kon kopen na al die maanden sparen. Zit nu al 100K onder aanschafprijs. Achja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
lwd-kevin schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:06:
[...]

Hier Immobile (87). Serieus nog nooit iets leuks uit een playerpick sbc gehad... dit weekend nog zo blij dat ik eindelijk Neymar kon kopen na al die maanden sparen. Zit nu al 100K onder aanschafprijs. Achja..
wachten tot na het weekend is die weer goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nedved ziet er wel uit als een prima grind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
die icons sbc zijn te prijzig. Kan je ze beter gewoon zelf kopen imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
fifanoob schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:22:
Dat ligt eraan hoe vol je club met fodder zit. Want anders ga je steeds meer duplicate untradeables krijgen waar je niks mee kan.

Vanaf scratch doen is niet aan te raden op dit moment gezien de absurde prijzen voor 85+, maar hier kwamen de dubbele Gulacsi’s, Benzema’s en Laportes mijn neus uit. En dus heb ik mooi Moments Puyol gehaald voor de shitzooi die ik had. End-game? Wellicht niet. Kan ik er een tijd mee vooruit? Dat zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zou er dit jaar überhaupt nog een winter refresh komen denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Zo, King Kenny Dalglish eens mogen testen.. Dat is een spits he.. poh

Pot 1: 4-4, 2x Kenny
Pot 2: 6-1, 6x Kenny
Pot 3: 4-5, 4x Kenny (2 van die kote rebounds tegen)..

Man man man, de loop acties, het lichaam sterk houden, het gemak van afronden.. sick, echt sick..
Nu hopen dat het niet bij het "nieuw" effect blijft en dat deze lijn een tijdje aan mag blijven.

speel 4-2-3-1(2), DIV5 rivals. Ben geen Mbappe, Neymar, Messi, Ronaldo gewend, dus een kinderhand is snel gevuld denk ;) - team ingame al begon ik eerst met Reinier ipv Dyba

[ Voor 9% gewijzigd door Rhain op 04-03-2021 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:22:
Ik ben er al bijna. Alleen de 86 rated nog doen. :+
Geheel van non-tradeable fodder gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Saekerhett schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:55:
[...]

Dat ligt eraan hoe vol je club met fodder zit. Want anders ga je steeds meer duplicate untradeables krijgen waar je niks mee kan.
Precies dit, ik heb de icon keuze sbc daarom gedaan. Slechts 2 spelers voor moeten kopen nu eindelijk geen grote kans op hoge dubbele.

En ik kreeg Rijkaard 91, die ik toevallig wou uitproberen en Desailly verkocht, 900k erbij en dus Carlos Alberto 93 gekocht om als cv te gebruiken op 7 chem, zeer tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
fifanoob schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:32:
[...]

squad battles is sowieso scripted, ivm teamgeest aanpassing etc. Of is dat veranderd? Andere jaren wel in elk geval.
Ik zelf speel het niet, elke x hetzelfde truucje toepassen omdat je tegen de CPU speelt :z
Klopt wel, is enorm scripted maar wel heel anders als vorige jaren vind ik.
CPU gebruikt nu gewoon trucjes, dus verdedigen is stuk lastiger, trucjes tegen CPU werkt bijna niet of iig ik ben er te slecht in :+
In diverse delen van squad battles wordt er nu ineens volle druk gespeeld dat soort dingen waren er afgelopen jaren niet.
Ik doe voornamelijk squad battles en vriendschappelijk omdat zoonlief de rivals naar 2e Divisie heeft gespeeld....ver boven mijn niveau helaas.
Vandaar mn doel top 200 te proberen..maar zeer lastig, 0 houden is bijna onmogelijk, lukt slecht 1 op de 6 potjes, dan een disconnect potje erbij, ultime spelen heeft geen zin kans op verlies is enorm en bij winst krijg je net zoveel punten als op legendarisch... je moet er 38 van de 40 op legendarisch winnen ik kom tot 36 dus die disconnect is echt killing voor me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Vanavond weer door veel fodder heen. Daarmee Nedved gedaan en een gokje met Wendell.
Nu staat dit op het veld. Nedved is echt een meesterlijke middenvelder, nu een paar potjes en die passt echt fantastisch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dwAx1yfXEY5mFVQ8lWCbtuq9JMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8plQmmOfdJNyOejibwjHf9QX.jpg?f=fotoalbum_large

Eigenlijk zou ik ook eens iets moeten doen met Robben/Klaiber, maar buiten Lahm is er geen echt betere RB voor dit elftal volgens mij.

[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 04-03-2021 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:18
Klaiber is nog steeds heel goed, Robben wat minder idd maarja heb het gevoel dat het niet zoveel boeit wie er aan de zijlijn staan

[ Voor 12% gewijzigd door Beavbusi op 05-03-2021 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Beavbusi schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:06:
Klaiber is nog steeds heel goed, Robben wat minder idd maarja heb het gevoel dat het niet zoveel boeit wie er aan de zijlijn staan
Klopt, zolang ze maar snel en wendbaar zijn. Zelfs 3 star skills is al voldoende omdat je daar ook gewoon een directional nutmeg mee kan doen. Daarmee blaas je voorbij de verdedigers.

Hebben meer mensen last van het normaal inkoppen van ballen? Sommige vliegen echt mijlen ver langs de goal bij mij. Het lijkt wel alsof je de power header trait moet hebben om normaal met een speler te kunnen koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:38:
Vanavond weer door veel fodder heen. Daarmee Nedved gedaan en een gokje met Wendell.
Nu staat dit op het veld. Nedved is echt een meesterlijke middenvelder, nu een paar potjes en die passt echt fantastisch.

[Afbeelding]

Eigenlijk zou ik ook eens iets moeten doen met Robben/Klaiber, maar buiten Lahm is er geen echt betere RB voor dit elftal volgens mij.
Volgens mij zie ik allemaal sbc spelers? Hoeveel spelers van je basis zijn tradeable?
Of kies jij altijd untradeable rewards?
Snap echt niet dat men zoveel untradeable spelers in de club hebben..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-07 01:10
Mijn fubteam is voorlopig klaar.
Enkel nog de upgrade van Donnaruma kopen en klaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PPVV7dODpi7c4UqFnoANGEgX530=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BMSUBY1FrUGOlW95tgrAXxlg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Drossie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:50:

[Afbeelding]
Leuk team! Een keer geen Mendy, Varane, Gomez, Walker, Kanté. Ben een paar maanden een keer tegen een soortgelijk team volledig lam geslagen. Die Opara was echt een kwelgeest. Misschien was jij het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Gisteren nog een paar van die 81+ picks gedaan voordat ze vanavond weg zijn. Kwamen Casemiro en die What If Mbabu uit. Ziet er toch wel heel goed uit die Mbabu, misschien toch maar eens in gaan passen op een of andere manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:36:
[...]

Volgens mij zie ik allemaal sbc spelers? Hoeveel spelers van je basis zijn tradeable?
Of kies jij altijd untradeable rewards?
Snap echt niet dat men zoveel untradeable spelers in de club hebben..
Neuer, Hinteregger, Goretzka en Delaney zijn tradeable, ook allemaal gekocht. Rest is SBC of objective inderdaad.
Ik heb inderdaad behoorlijk wat untradeables in mijn club (nog steeds), maar probeer altijd wat achter de hand houden voor wanneer ik een speler écht wil hebben. Vanaf oktober had ik alle high rated spelers bewaard die untradeable waren, daardoor kon ik vrij eenvoudig Haaland POTM, Gnarby, Robben en Klaiber doen. Vervolgens doe ik 2 maanden niks met de high rated spelers en die kon ik dan nu weer inzetten.
Het gevolg is dat ik nog steeds 2,2 miljoen coins op de bank heb. Want ik kies meestal wel tradeable rewards, tenzij de club weer aardig leeg is.
Plus de vorige keer echt 100+ playerpicks gedaan waar best veel uit kwam.
Maar met 25x packs en megapacks lukt het allemaal wel aardig.

[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 05-03-2021 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Drossie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:50:

[Afbeelding]
Hoe is Rijkaard,ik twijfel om kante te vervangen voor hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Markvd1984 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:04:
[...]

Hoe is Rijkaard,ik twijfel om kante te vervangen voor hem
Zeer goed! Die kuist het middenveld daar in zijn eentje op!
Heeft ook een goede pass, dus je kan er goed mee opbouwen van achteruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Rhain schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:52:
[...]

Leuk team! Een keer geen Mendy, Varane, Gomez, Walker, Kanté. Ben een paar maanden een keer tegen een soortgelijk team volledig lam geslagen. Die Opara was echt een kwelgeest. Misschien was jij het wel :P
Ik speel nooit met een meta team. Ik probeer steeds origineel te zijn.
Dit is mijn betere team, maar het Mls team speelt leuker.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l3gAQLc0uq-SlYjYGX2IaLtoKWY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q6aRVNS9LMfUHBzzh6NpwTgn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ben op zoek naar een advies, wellicht kunnen jullie helpen..

Ben eigenlijk op zoek naar een pass-master op de CAM positie.. (huidig team in-game)
Iemand die de ballen makkelijk weg legt in de diepte voor Kenny
Ik heb daar nu Reinier, Dyba en recent Bruno Fernandes geprobeerd. Dyba komt bij mij nog het best uit de verf.
Socrates (mid) gaf echt bizarre ballen, maar daar heb ik op dit moment het budget niet meer voor. Budget is < 100k voor de korte termijn. Nee ik verwacht geen wonderen voor dit budget, maar misschien zie ik iemand over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drossie
Rhain schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:18:

Ben eigenlijk op zoek naar een pass-master op de CAM positie.. (huidig team in-game)
Ik heb daar nu Reinier, Dyba en recent Bruno Fernandes geprobeerd. Dyba komt bij mij nog het best uit de verf.
Socrates (mid) gaf echt bizarre ballen, maar daar heb ik op dit moment het budget niet meer voor. Budget is < 100k voor de korte termijn. Nee ik verwacht geen wonderen voor dit budget, maar misschien zie ik iemand over het hoofd?
De Bruyne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
125k atm. Wel boven budget, hopen dat de handel vandaag en morgen meezit dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-07 15:20
De Bruyne is idd wel een optie. Of David Silva Rulebreakers.

Rijkaard is idd een goeie CDM.

Hier mijn team, helaas wel nog veel meta achterin. Ik speel dan ook pas een maand of 2 FUT.

Wil eigenlijk Fofana nog binnenhalen, maar die managerial masterpiece potjes zijn zo kut om te doen... ik krijg steeds een goal om de oren en dan leave ik maar weer netjes om mee te doen met de golden goal regel.

Verder binnenkort Alisson terugkopen of Lloris halen om te linken met Fofana.

Verder wellicht nog SIF Cancelo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1rCa87khetPVJ4K-J8foooU_wIQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YPSpe81bYNIPDYDLj3ZFTyya.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Robbio85 op 05-03-2021 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Robbio85 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:23:
De Bruyne is idd wel een optie. Of David Silva Rulebreakers.

Rijkaard is idd een goeie CDM.

Hier mijn team, helaas wel nog veel meta achterin. Ik speel dan ook pas een maand of 2 FUT.

Wil eigenlijk Fofana nog binnenhalen, maar die managerial masterpiece potjes zijn zo kut om te doen... ik krijg steeds een goal om de oren en dan leave ik maar weer netjes om mee te doen met de golden goal regel.

Verder binnenkort Alisson terugkopen of Lloris halen om te linken met Fofana.

Verder wellicht nog SIF Cancelo.

[Afbeelding]
Die golden goal regel word volgens mij weer steeds minder, ik leave ook gewoon nog netjes als ik een tegendoelpunt krijg. Maar gister weer dan genoeg die doorspeelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-07 16:32
Wat is er met de servers aan de hand de afgelopen dagen. Zo vaak delay en dat het beeld gewoon stilstaat om enkele seconden later het beeld in sneltreinvaart voorbij je te zien razen. Komt dan ook zo'n rood symbooltje bovenin beeld. Zo vaak kansen om zeep geholpen door deze shitzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Vestendrie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:55:
Wat is er met de servers aan de hand de afgelopen dagen. Zo vaak delay en dat het beeld gewoon stilstaat om enkele seconden later het beeld in sneltreinvaart voorbij je te zien razen. Komt dan ook zo'n rood symbooltje bovenin beeld. Zo vaak kansen om zeep geholpen door deze shitzooi.
Servers zijn inderdaad echt bizar slecht, had gister in me friendly landen ook continu rood connectie symbooltje en bizar trage gameplay.

Komt er overigens vandaag nog een nieuwe Promo ? Anders bewaar ik mooi me 25* 83 pakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Rhain schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:18:

Bruno 92 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Traeces schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:01:
[...]

Servers zijn inderdaad echt bizar slecht, had gister in me friendly landen ook continu rood connectie symbooltje en bizar trage gameplay.

Komt er overigens vandaag nog een nieuwe Promo ? Anders bewaar ik mooi me 25* 83 pakket.
tweede team van deze onzin dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
het wordt tijd dat de 83 rated kaartjes omhoog gaan. Heb er nog 400 ongesorteerd staan waardoor ik geen packs kan openen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
fifanoob schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:13:
het wordt tijd dat de 83 rated kaartjes omhoog gaan. Heb er nog 400 ongesorteerd staan waardoor ik geen packs kan openen -.-
High rated kaarten klappen ook echt enorm naar beneden toe qua waarden. Hoop ook dat alles weer gaat stijgen heb ook nog een lading 83 kaarten in me club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:13:
:D

Omdat ik de 18 wins in de WL graag wil voor de icontoken, toch ingeschreven voor de WL.
Nedved zit er lekker in, 4 goals in 3 wedstrijden _O_
En gek genoeg werkt mijn 4-5-1 nu ineens weer. 2 gewonnen, 1 verloren.

Wel opvallend: De winstpartijen speelde ik thuis en liep de passing prima, defensie was actief en spelers zochten de ruimte.
Uit verloren en toen was het passen echt dramatisch, mijn defensie superpassief en de middenvelders vrij statisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Prosac schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:52:
[...]

:D

Omdat ik de 18 wins in de WL graag wil voor de icontoken, toch ingeschreven voor de WL.
Nedved zit er lekker in, 4 goals in 3 wedstrijden _O_
En gek genoeg werkt mijn 4-5-1 nu ineens weer. 2 gewonnen, 1 verloren.

Wel opvallend: De winstpartijen speelde ik thuis en liep de passing prima, defensie was actief en spelers zochten de ruimte.
Uit verloren en toen was het passen echt dramatisch, mijn defensie superpassief en de middenvelders vrij statisch.
Hier precies zelfde. Eerste twee potjes uit en typisch van die WL nederlagen die je dan krijgt met bizarre tegengoals en verschrikkelijk irritante figuren die je tegenkomt. Potjes erna thuis en alles werkt prima, passing is normaal, normale tegenstanders en vier op rij gewonnen.

Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:42:
[...]

Die golden goal regel word volgens mij weer steeds minder, ik leave ook gewoon nog netjes als ik een tegendoelpunt krijg. Maar gister weer dan genoeg die doorspeelde.
Golden goal is tog alleen tijdens de swaps?

Bij de MM is het gewoon niet handig om te leaven ivm verschillende objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:44:
[...]

Sorry was niet duidelijk was gister avond swaps aan het spelen :) Deed die spanje swap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
maatje van mij packt gewoon prime R9 uit die player icon sbc.. Nu gaat het mij ook wel erg jeuken. Het zou mij 400k gaan kosten. Twijfel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:45
Augy schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 12:44:
[...]

Klopt, aan de ene kant voor de wins zou het goed kunnen, maar je moet ook 30 goals in totaal maken volgens mij voor enkele objectives. Dan wordt het wat lastiger. Ik heb een team gemaakt met premier league en Fofana + wat Frans prul op de bank. Kijken of ik een begin kan maken met wat objectives. Neves vind ik wel een interessante speler om te proberen. Heb alleen 0 PL in mijn huidige team dus dat wordt passen, meten en rouleren als hij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
fifanoob schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:05:
maatje van mij packt gewoon prime R9 uit die player icon sbc.. Nu gaat het mij ook wel erg jeuken. Het zou mij 400k gaan kosten. Twijfel..
Dat is te overzien op zich (hoewel ik het niet heb die 400k). Ik had uit de mid Icon pack 91 Baresi. Ben nog aan het wennen of het iets is ja of nee. Snelheid valt wat tegen, maar moet nog online los met hem. Hij heeft Koulibali vervangen vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hoe voorkomen jullie nou die steekpasses? Zowel grond als lucht? Ik sta al verder naar achteren, maar speelde net tegen een combinatie van Mbappe, Ronaldo en Neymar en enige dat hij deed was bal afpakken en direct de steekbal naar voren. Merendeel pakte ik wel, maar schiet er toch te vaak tussendoor.
Gevolg: 20 kansen voor mij, 4 goals, 6 kansen voor hem, 6 goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Heeft het eigenlijk nut om de 1e 5 weekend league potjes expres te verliezen zodat je daarna laag geranked word en je dus de 25 potjes erna tegen zwakkere tegenstanders speelt en uiteindelijk meer wins haalt? Of werkt het niet zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:41
Prosac schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:09:
Hoe voorkomen jullie nou die steekpasses? Zowel grond als lucht? Ik sta al verder naar achteren, maar speelde net tegen een combinatie van Mbappe, Ronaldo en Neymar en enige dat hij deed was bal afpakken en direct de steekbal naar voren. Merendeel pakte ik wel, maar schiet er toch te vaak tussendoor.
Een hele snelle RA/LA op CV zetten, zodat je ze bij kan houden.. Klaiber en Recce James (RA) halen bij mij veel steekballen van de tegenstander uit het spel. Verdidigers hebben voor mijn gevoel vaak wel een streepje voor bij een sprint.

Maar ik gebruik het zelf ook (Rooney, Werner) omdat het gewoon de makkelijkste manier van scoren is.. 1-2 en steekbal, vaak zat een doelpunt. Zeker met je spitsen op Get in behind en Stay Forward komen ze vaak genoeg alleen voor de keeper.

[ Voor 10% gewijzigd door M@cer op 05-03-2021 13:29 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-07 19:41
Gameplay is vandaag een stuk beter dan afgelopen week :)

Ben ook van opstelling gewijzigd, naar een 3142

Robben, Rooney
Alex Sandro, Dybala, Pereyra, Klaiber
Vieira
Varane, Smalling, Fer

Bevalt tot nu toe goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
RemkoDJ schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:17:
Heeft het eigenlijk nut om de 1e 5 weekend league potjes expres te verliezen zodat je daarna laag geranked word en je dus de 25 potjes erna tegen zwakkere tegenstanders speelt en uiteindelijk meer wins haalt? Of werkt het niet zo?
nee zo werkt het niet. Je krijgt gewoon +1 bij een win en -1 bij een lose. verlies je de eerste 5 sta je dus op -5 en kom je tegen mensen die ook -5 gaan. Win je dan 3x sta je dus nog op -2 etc etc. Je kan max +15 zijn vanaf daar telt ie niet meer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
anticiperen dat hij dat gaat doen.
Dus als je de bal verliest ervoor zorgen dat je snel een speler selecteert en alvast naar achteren lopen om die bal eruit te halen.
Heel soms kom je iemand tegen die de steekpasses heel goed beheerst en dan wordt dit wat lastiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Een steekpass kun je bij de passer aanpakken of bij de ontvanger. Als je vroeg agressief presst voorkom je al veel diepteballen. Als voorkomen mislukt en een dieptepass dreigt, direct overschakelen op de cv en naar achteren rennen.

Ik speel met 10 diepte en druk uitoefenen na balverlies. Mijn aanvallers verdedigen zoveel mogelijk mee (en mijn verdedigers vallen zoveel mogelijk aan). Hierdoor hebben de fullbacks en de middenvelders van de tegenpartij vaak geen tijd en ruimte om een steekpass te geven. Als je goed druk zet, kan de tegenstanders niet eens van zijn eigen helft af komen. Je moet niet blindelings druk zetten, maar je steeds afvragen welke opties de tegenpartij heeft. Als hij veel opties heeft moet je eerst zijn passoptie afdekken. Als de tegenpartij geen passoptie heeft erop afrennen als een jakhals. Niet per se tacklen. Soms is aanwezigheid al genoeg. Fullbacks en middenvelders geef ik op deze manier geen tijd en ruimte om steekpasses te geven.

Wanneer ik tegenover 2 spitsen sta, en de ene balbezit heeft, probeer ik met de cv die aan de zelfde zijde staat als de spits met balbeziteerst de passoptie af te dekken, en daarna op de balbezitter af te rennen, maar dan ben ik extra bedacht op diepteballen en schakel ik direct over naar de andere cv als ik onzeker ben. Het advies dat velen in dit topic gaven over het niet bewegen van je cv's deel ik dus niet. Als je te passief verdedigt, roep je diepteballen op jezelf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
RemkoDJ schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:17:
Volgens mij niet.
Althans, mijn ervaring is dat ik gemiddeld 11/14 overwinningen haal en dat het aantal bij de eerst 5 niet uitmaakt.
Vaak is het wel zo dat ik soms 4 of 5 achter elkaar kansloos verlies en dan een redelijk eenvoudige tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Wulfric92 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:48:
Gameplay is vandaag een stuk beter dan afgelopen week :)

Ben ook van opstelling gewijzigd, naar een 3142

Robben, Rooney
Alex Sandro, Dybala, Pereyra, Klaiber
Vieira
Varane, Smalling, Fer

Bevalt tot nu toe goed!
Waarom niet

Robben, Pereyra
Sandro, Dybala, Rooney, Klaiber (liever Cuadrado)
Vieira
Varane, Smalling, Dalot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ah netjes, 1e portje WL. Kreeg in de 89e minuut bij 5-5 een pingel mee. Tegenstander quit en wedstrijd eindigd 5-5 dus geen win. Man man man.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
doordat ik besloten om die icon pack te doen mijn ongesorteerde spelers allemaal verkocht met minimale winst maar goed. Toen kon ik mijn opgespaarde packs ook openen. Laatste jumbo spelerspakket komt daar Owen91 er op eens uit. 450k, prima, mijn eerste icon dit jaar. Zul je straks zien dat ik hem straks ook weer krijg in die icon playerpick sbc ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Blij dat ik even zat te kijken naar PIM Figo, zie hem ineens staan 2.07 miljoen, direct gekocht wou hem toch al hebben :) Schijnbaar wou die gene hem kwijt :P Nu staat de volgende er pas op voor 2,32 :D

Nu nog 800K over twijfel wie mijn tweede CV moet worden.

edit : IF Gomez gekocht, wie moet me keeper worden Alisson of IF Pope :+

[ Voor 19% gewijzigd door Traeces op 05-03-2021 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
100% Pope.

Met afstand de meest irritante keeper om tegen te spelen. DIe glitchte vandaag ook weer 2 ballen eruit die ik al telde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
uit de playerpick icon sbc had ik de keus uit nesta 92 zola 90en desailly 88.. Niet echt bijzonder. Desailly maar gekozen, kan wel in mijn team. Hoop dat hij niet te lomp is want dan flikker ik er hem zo weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Prosac schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:06:
100% Pope.

Met afstand de meest irritante keeper om tegen te spelen. DIe glitchte vandaag ook weer 2 ballen eruit die ik al telde. :+
Gewoon of IF? Had even de gewone op doel gezet ipv Lloris.. wist niet hoe snel ik weer Lloris op doel moest zetten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Rhain schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:16:
[...]

Gewoon of IF? Had even de gewone op doel gezet ipv Lloris.. wist niet hoe snel ik weer Lloris op doel moest zetten :+
Ik kom eigenlijk altijd de gouden Pope tegen. Teams met alleen maar speciale kaarten, 3 TOTY's, maar gouden Pope achterin. :+
Ook gewoon de reden dat ik zonder zorgen de topkeepers van de PL in SBC's heb ingezet, zolang ik untradeable Pope maar houdt voor PL objectives. 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Prosac op 05-03-2021 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Rhain schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:16:
[...]

Twijfel wat ik moet doen Alisson was opzicht altijd wel prima, heb een Lloris onverhandelbaar in me club maar vind Pope altijd echt bloed iritant om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Traeces schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:22:
[...]
Twijfel wat ik moet doen Alisson was opzicht altijd wel prima, heb een Lloris onverhandelbaar in me club maar vind Pope altijd echt bloed iritant om tegen te spelen.
De keepers discussie, om de paar dagen laait hij weer op, maar ik doe er dit keer ook aan mee :+

Gevoelsmatig wil ik juist Alisson eens proberen ipv van m'n untradable Lloris. Maar ergens denk ik.. waarom? Hij doet het eigenlijk best vaak prima. Toch probeer ik wel te relativeren waar het fout gaat als ik 4-5 doelpunten tegen krijg.. Maar denk dat een keeperswissel niet de oplossing is.
En idd... Pope om tegen te spelen.. verschrikkelijk. Zet 'm zelf op doel en hij geeft niet thuis :(

1-2 weken geleden tegen iemand gespeeld met Banega op het doel :9. Met pijn en moeite 5-4 weten te winnen wat ik er nog van weet. Kan niet zeggen dat Banega het nou zo slecht deed ofzo

[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 05-03-2021 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Hebben de kinderen weer schoolvakantie ? Trucjes trucjes en nog is trucjes in de wl weer snap niet dat die lui moet gewoon volta of FIFA street gaan spelen , game play waardeloos komt geen pass aan of duurt 5sec voordat spelers de bal onder controller hebben

Kan btw nog niet echt wennen aan eto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Rhain schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:35:
[...]

De keepers discussie, om de paar dagen laait hij weer op, maar ik doe er dit keer ook aan mee :+

Gevoelsmatig wil ik juist Alisson eens proberen ipv van m'n untradable Lloris. Maar ergens denk ik.. waarom? Hij doet het eigenlijk best vaak prima. Toch probeer ik wel te relativeren waar het fout gaat als ik 4-5 doelpunten tegen krijg.. Maar denk dat een keeperswissel niet de oplossing is.
En idd... Pope om tegen te spelen.. verschrikkelijk. Zet 'm zelf op doel en hij geeft niet thuis :(

1-2 weken geleden tegen iemand gespeeld met Banega op het doel :9. Met pijn en moeite 5-4 weten te winnen wat ik er nog van weet. Kan niet zeggen dat Banega het nou zo slecht deed ofzo
Haha wil ook geen discussie opzetten, probeer wel lloris . Bevalt hij gratis keeper anders alisson of pope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:08
En wie gaat potm messi halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
zijn 95 versie is zoveel goedkoper, maar ja tenzij je veel fodder hebt kan je hem doen maar ik persoonlijk zou het niet doen. Veel te duur voor een sbc speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-07 19:41
Messje schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:27:
En wie gaat potm messi halen?
Te duur, ik ga voor Kluivert!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-07 16:32
Dat nieuwe team van de promo is ook bagger zeg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Vestendrie schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:15:
Dat nieuwe team van de promo is ook bagger zeg..
Pfff nogal. Die Pim owen is trouwens wel een zieke kaart met wf upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Traeces schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 16:40:
[...]

Haha wil ook geen discussie opzetten, probeer wel lloris . Bevalt hij gratis keeper anders alisson of pope.
Die heb ik even gebruikt totdat Neuer uit een pakket kwam lopen. Pakte voor mijn gevoel best veel. Uiteindelijk over op de Spaanse keepers nu en weet nog niet of ik Oblak in de goal houd of terug ga op Lunin FS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lunin FS is zo goed voor mij, echt nooit verwacht.. bij mijn collega pakt ie helemaal niks.. blijft tog bijzonder keepers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Prime Schweinsteiger uit de pick, niet de allerbeste natuurlijk maar altijd beter dan die Beckham.

Al met al tevreden.

Servers zijn wel zwak vanavond, ga me dus niet wagen aan de WL. Kijk morgen wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Sossage23 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 20:33:
Prime Schweinsteiger uit de pick, niet de allerbeste natuurlijk maar altijd beter dan die Beckham.

Al met al tevreden.

Servers zijn wel zwak vanavond, ga me dus niet wagen aan de WL. Kijk morgen wel verder.
Vond de servers niet echt slecht in de wl. Van de 3 gespeeld 1 met iets mindere verbinding.
Pagina: 1 ... 103 ... 158 Laatste