Zo bekend.. Afgelopen 2 dagen van 1100 naar 700 Division Rival Points gegaan.. Dus Rashford 86 IF maar weer gelijk verkocht en Barnes FS 88 en Reece James FS 88 teruggekocht gisteren, maar het hielp geen zak. Dus Partey maar weer terug in het team, voor wat meer verdedigende zekerheid.Rhain schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 09:19:
[...]
Het vervelende van deze randomness (voor mij wellicht) is dat ik de spelers de schuld geef. Maandag schiet Prime Rush er alles in vanuit alle hoeken
, andere 2 avonden is er niks mee te beginnen.. je raad het wel wie er nu verkocht is toch? En wie komt er terug.. King Kenny, want hey, die schiet alles er altijd in toch!?
![]()
Ach, zo blijf je lekker bezig
Klaiber uit mijn team gehaald, om zo Rooney vol te kunnen linken en Robben eruit te kunnen halen, maar ik mis hem toch wel, nu na mijn eerste tegendoelpunt komt hij gelijk in het veld.
En Pope daar wordt ik helemaal moedeloos van.. Soms geweldige reddingen, maar hij laat zoveel onnodige ballen door

Het valt mij trouwens op dat ik heel veel teams tegenkom met alleen maar gouden spelers je vervolgens compleet alle hoeken van het veld laten zien. En dan ook nog met 5 verdedigers spelen, dus je komt er zelf ook nooit doorheen, terwijl die kneuzen van mij nooit eens lekker met z'n allen achterin blijven staan.

[ Voor 13% gewijzigd door M@cer op 04-03-2021 13:38 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl