Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-07 06:27
Servers zijn wel prima vanavond, alleen verschil uit of thuis spelen is weer vreselijk aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Een enkele keer een verbindings icoontje, maar daar blijf het bij.
Begon met 0-4, uiteindelijk terug gebracht met 3-4. Hou 't voor gezien voor vanavond.
Uit een assist doelstelling pakket kwam Thauvin What If lopen. Voor nu even een flexibele speler op de CAM.
Succes nog voor de anderen die bezig zijn!

edit: O jah, wat ik eigenlijk nooit doe, shirt SBC's, maar de Alive and Kicking is zo goedkoop m.b.v. bronze en silver untradables. Maar da's een mooi shirtje! M'n dochter vond 'm ook super tof. Toch 65 Pond IRL :/ al is het wel voor het goede doel.

[ Voor 33% gewijzigd door Rhain op 05-03-2021 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:30
Prosac schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:17:
Servers zijn wel prima vanavond, alleen verschil uit of thuis spelen is weer vreselijk aanwezig.
Zelf daar had ik geen last van. Wel 3x 532 , zelfs mega defensief blijven spelen als ik 2-0 voor sta :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:31:
[...]

Zelf daar had ik geen last van. Wel 3x 532 , zelfs mega defensief blijven spelen als ik 2-0 voor sta :')
Ja, dat heb ik niet gemist aan de WL, dat defensieve spelen en dan maar steekballen spammen. Kwam ook al teams tegen die in minuut 1 dan Rooney erin wisselen omdat anders de chem niet 100 is. Rooney is ook al zo'n vervelende speler om tegen te verdedigen, helemaal in uitwedstrijden als Boateng ineens van Regionalliga niveau lijkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Icon player pick leverde helaas prime Sol Campbell op. De andere opties waren Koeman en Vieri. Mijn dromen aan diggelen. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-07 17:25

allstarted1

WTRFTS

Augy schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:54:
Lunin FS is zo goed voor mij, echt nooit verwacht.. bij mijn collega pakt ie helemaal niks.. blijft tog bijzonder keepers
Vind het ook bizar. Eerste keer dat ik hem kocht pakte hij niets. Gelijk weer verkocht. Toch weer gaan twijfelen omdat ik een La Liga-keeper wilde en teruggekocht omdat ik iets anders wilde dan Ter Stegen of Courtois. Deze keer pakt hij bijna alles 8)7

Ben ook verbaasd hoe goed Gabriel Paulista TOTW speelt. Had hem untradeable gepakt en nu even ingepast. Hij speelt uit zichzelf een soort 1 depth dropback, geniaal! >:)

Hmmm...heb vandaag flink coins uitgegeven aan Muller Moments, Fer en Tello. Twijfel nu om Griezmann RTTF te verkopen. Heb op die positie Kroos 93, Cucurella 87, Modric en De Jong IF. Zou graag Mertens What IF in huis halen aangezien zijnn Gold al geweldig is. Staat op m'n watchlist en zie zijn prijs steeds verder droppen en anders is zijn Rulebreakers er nog. Top! Ik wacht wel even :P

[ Voor 22% gewijzigd door allstarted1 op 05-03-2021 23:13 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik heb zojuist Pope IF gepacked. Enkel La Liga verdedigers waardoor hij op 4 chem komt. Dat lijkt me zelf voor Pope te laag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
saert schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:23:
Ik heb zojuist Pope IF gepacked. Enkel La Liga verdedigers waardoor hij op 4 chem komt. Dat lijkt me zelf voor Pope te laag toch?
Lijkt me sterk, Pope zit namelijk niet in TOTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:22
Is er iets met een update van penalty's heb er in de wl nu al 8 gemist , normaal scoorde ik echt alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Sossage23 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 00:05:
[...]

Lijkt me sterk, Pope zit namelijk niet in TOTW.
Geen idee waarom ik zojuist schreef, maar dat kan achterwege blijven. Maar ben nog steeds benieuwd naar het antwoord.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R-tbIVKAYcJLp8BBhSjBWntq6Pk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gUlJ9h2OsPZtATNwuOUNVOIA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Sjonge jonge, de dag begon lekker. 3x Verliezen op rij, maar telkens met een voorsprong beginnen. En weer (net als gisteren avond) een potje tegen een tegenstander waarbij je het voor elkaar krijg om een half uur(!!) over een potje te doen. En maar pauzeren, corners, ingooien, aftrappen, dansjes, verlenging, aaaalllees rekken :( verschrijkelijke lui zeg.

Maar toen werd Kenny wakker. Pot 4 na 25 minuten 5-0 voor, 5x Kenny. Die gast schrikt vannacht nog wakker van 'm denk. En weg was hij.
Daarna heel snel op 3-0, ook weg. Gelukkig compenseerde dat de tijd een beetje :P . Nu weer over naar de normale orde van de dag.

Ik kan niet zeggen dat uit of thuis me voordeel bied, maar vind het wel enorm vreemd dat je soms gewoon niet bij machte bent om in een wedstrijd te komen om vervolgens echt met het dooie gemak er op los te gaan :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markvd1984 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 01:17:
Is er iets met een update van penalty's heb er in de wl nu al 8 gemist , normaal scoorde ik echt alles
Volgens mij niet gepatched, maar ik heb nog geen enkele penalty raak geschoten. Wat ik ook doe, ze kiezen steeds de goede hoek. Zelfs als ik pas na het schieten de hoek kies.
Ik kan bij de meester van die tegenstanders ook niet meer aan het hoofd zien welke hoek ze kiezen.

[ Voor 11% gewijzigd door Prosac op 06-03-2021 09:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Markvd1984 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 01:17:
Rechts boven in de kruising mikken met een goede spelers als bv Neymar. Die zit haast altijd.
Prosac schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:07:
[...]

Volgens mij niet gepatched, maar ik heb nog geen enkele penalty raak geschoten. Wat ik ook doe, ze kiezen steeds de goede hoek. Zelfs als ik pas na het schieten de hoek kies.
Ik kan bij de meester van die tegenstanders ook niet meer aan het hoofd zien welke hoek ze kiezen.
Als niet zijn hoofd ziet draaien mikt hij op het midden. Als hij dan toch een hoek kiest doet hij het pas op het laatste moment voor het schieten. Als iemand doorheb dat ik ze in de kruising schiet ga ik ze ook zo schieten.

[ Voor 50% gewijzigd door Traeces op 06-03-2021 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Jezus kutspel. Sta 2-1 voor in de 85e minuut en verbinding vliegt eruit. Krijg ik de loss. _O-
Het zat niet aan mijn kant.

Was eigenlijk ook wel prima, want het zweet stond me in de handen. Uitwedstrijd en elke pass was bidden dat ze die goed deden. :P

[ Voor 44% gewijzigd door Prosac op 06-03-2021 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-07 00:45
Van gisteren 7-2 naar 7-12 (had eerder moeten stoppen, tja...) naar nu weer 11-12 en nog 7 potjes te gaan voor Goud 3. Vorige week zonder problemen 14-7 gehaald, dit weekend loopt alles mis. Slechte connectie, alleen maar Gullit, Eusebio en Ronaldo als tegenstanders, El Sharaawy die bij mij verschrikkelijk veel verprutst en ik krijg de meest vage penalty's tegen, ook al loop ik er alleen maar naast...

Bizar hoe dat per weekend verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Prosac schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:07:
[...]

Ik merk vooral in de WL dat het echt een mindgame is. Waar ik altijd mee begin, is heel overdreven een hoek zoeken, weer terug en nog extremer de hoek pakken. Dan op tijd loslaten tijdens het schieten en dan gaat de bal door het midden. Als ze de hoek pakken; weet je dat ze weten hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:45:
Jezus kutspel. Sta 2-1 voor in de 85e minuut en verbinding vliegt eruit. Krijg ik de loss. _O-
Het zat niet aan mijn kant.

Was eigenlijk ook wel prima, want het zweet stond me in de handen. Uitwedstrijd en elke pass was bidden dat ze die goed deden. :P
Servers nog steeds zo slecht? Ik was gister die Weah What If in Friendlies aan het vrijspelen en in de 88ste minuut kapt de verbinding ermee: beeld loopt vast...paar seconden niets *POEF* 'We gaan terug naar het menu'. En dan sta je dus 2-2 gelijk in een voor Silver Lounge-begrippen leuke pot. :)

Leuk dat je een slechte connectie kan melden nu, maar doe er dan ook iets mee. Had het idee dat gisteren bij iedere melding de servers alleen maar slechter werden 8)7 :+

[ Voor 11% gewijzigd door allstarted1 op 06-03-2021 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Voor Icon Swaps is er een opdracht dat je SQ potjes moet spelen met UCL spelers. Zijn dat die blauwe CL kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
WasBak schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:06:
[...]

Ik merk vooral in de WL dat het echt een mindgame is. Waar ik altijd mee begin, is heel overdreven een hoek zoeken, weer terug en nog extremer de hoek pakken. Dan op tijd loslaten tijdens het schieten en dan gaat de bal door het midden. Als ze de hoek pakken; weet je dat ze weten hoe het werkt.
Zo deed ik het ook altijd, of dan compleet naar een andere hoek. Met een beetje goede pingelnemer kan dat.
Maar had er nu een aantal die zelfs dat door hadden of die precies wisten wanneer ik een panenkahoek wilde doen. Vrij bizar, dat je er 2 of 3 pakt, oke, maar dit waren 2 shootouts waar ik totaal niet zag wat zij deden (dat kan), maar dat ze ook gewoon 3 of 4 van mij pakten, geen enkele keer de 5e pingel hoeven nemen. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
RR21 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:11:
Voor Icon Swaps is er een opdracht dat je SQ potjes moet spelen met UCL spelers. Zijn dat die blauwe CL kaartjes?
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Heb trouwens vandaag nog geen enkele tegenstander gehad die niet Pope in de goal had. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Prosac schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:12:
[...]

Zo deed ik het ook altijd, of dan compleet naar een andere hoek. Met een beetje goede pingelnemer kan dat.
Maar had er nu een aantal die zelfs dat door hadden of die precies wisten wanneer ik een panenkahoek wilde doen. Vrij bizar, dat je er 2 of 3 pakt, oke, maar dit waren 2 shootouts waar ik totaal niet zag wat zij deden (dat kan), maar dat ze ook gewoon 3 of 4 van mij pakten, geen enkele keer de 5e pingel hoeven nemen. :'(
Soms is het ook gewoon pech, hoe vaak je er ook achterkomt, het blijft een kutspel. Maar toch blijft het je roepen. 😂

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Prosac
WasBak schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:14:
[...]

Soms is het ook gewoon pech, hoe vaak je er ook achterkomt, het blijft een kutspel. Maar toch blijft het je roepen. 😂
Ik zie het als heroine waar dan alleen maar mijn zelfvertrouwen en humeur van kapot kan gaan. :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
saert schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 06:04:
[...]

Geen idee waarom ik zojuist schreef, maar dat kan achterwege blijven. Maar ben nog steeds benieuwd naar het antwoord.

[Afbeelding]
Ik zelf zorg altijd dat mijn keeper gewoon op 9 of 10 chem staat. Ik weet niet hoe het zou zijn als je hem op 4 speelt maar het lijkt me dat hij dan toch meer fouten maakt of trager reageert.

Dus als ik jou was zou ik zorgen dat hij tenminste 1 groen of oranje linkje heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:43
RR21 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:11:
Alle Champions League kaarten, dus group stage en RTTF tellen ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
LOL

Dit wordt echt een WL van niks zo he. 2 wedstrijdjes en WEER in minuut 85 crashed de game.

Ga oa daardoor nu 4 gewonnen, 10 verloren in de WL. ::')
Als ik die 18 overwinningen binnen heb laat ik de WL eerst weer opzij liggen als er genoeg te doen is, want het is weer vooral achteruit hangen, snelle opbouw en steekpassen spammen. :D

Nu zelfs 2 die alleen maar met hun keeper lange ballen schopten en hopen dat een snelle spits er mee vandoor ging. Dat lukte uiteraard meermalen, 2x omdat Neuer de bal gewoon langs zich liet vallen. :'(

[ Voor 79% gewijzigd door Prosac op 06-03-2021 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:07
Kluivert loan gebruikt in eerste 5 WL wedstrijden, man man wat een speler. Echt alles uit alle hoeken, met links en rechts, is hangen. Wordt wel heel verleidelijk nu om de SBC te doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ARGxuO3Lv3lHo6yMI-NSDPFcgM0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6PXLrfND6awdpR00RBCgf2Vx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:13
Mesque schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 14:58:
Kluivert loan gebruikt in eerste 5 WL wedstrijden, man man wat een speler. Echt alles uit alle hoeken, met links en rechts, is hangen. Wordt wel heel verleidelijk nu om de SBC te doen.

[Afbeelding]
Is hij niet te groot en daardoor niet wendbaar geboeg? Daar ben ik zo bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
heron schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 15:48:
[...]

Is hij niet te groot en daardoor niet wendbaar geboeg? Daar ben ik zo bang voor.
In de vijf wedstrijden dat ik hem heb gebruikt in ieder geval niet. :) Ook opvallend snel, durfde het telkens gewoon aan om hem diep te sturen en dat met links en rechts volle bak kunnen afmaken is echt heerlijk. Dat kan Mbappe helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

EA...fiks je servers! Echt, ben de Fovana objectives aan het doen en iedere keer bij gelijkspel gooit de server me er uit. Niet de speler die opgeeft. Zo duren zes overwinningen wel heel lang.

[ Voor 8% gewijzigd door allstarted1 op 06-03-2021 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07 08:41
Cruyff91 is hard, net als vorig jaar. Snel behendig 2 benig skillmoves en schiet de 1 na de andere bal tegen het netje.

@Traeces
jij was niet tevreden over Ramos Toty? Ik vind hem echt een beest, had hiervoor Rijkaard maar Ramos is zoveel sneller, zijn passing is ook goed en dat vind ik erg belangrijk.

Heeft mij wat miljoenen gekost die 2 samen maar het speelt echt heerlijk.

7-0 tot nu toe in de wl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:13
Mesque schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 15:50:
[...]

In de vijf wedstrijden dat ik hem heb gebruikt in ieder geval niet. :) Ook opvallend snel, durfde het telkens gewoon aan om hem diep te sturen en dat met links en rechts volle bak kunnen afmaken is echt heerlijk. Dat kan Mbappe helaas niet.
Klinkt goed. Ik heb nu nog een team rondom Neymar en Mbappe, als die niet weer wat meer waard zijn (hopelijk) dan die maar verkopen en een NL team gaan bouwen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rhain
Halleee, upgrade van Fer in de maak hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:43
allstarted1 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 15:53:
EA...fiks je servers! Echt, ben de Fovana objectives aan het doen en iedere keer bij gelijkspel gooit de server me er uit. Niet de speler die opgeeft. Zo duren zes overwinningen wel heel lang.
Grote kans dat dat wel de speler is, die hopen op een golden goal en gaan dan weg bij 1-1 omdat ze anders de hele wedstrijd moeten spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-07 16:32
Rhain schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:44:
Halleee, upgrade van Fer in de maak hoor!
Moet hij wel scoren, en laat hij dat bijna nooit doen. Zeker niet 5 goals in 6 wedstrijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Vestendrie schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:03:
[...]

Moet hij wel scoren, en laat hij dat bijna nooit doen. Zeker niet 5 goals in 6 wedstrijden..
Fer hoeft niet te scoren, het elftal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mesque
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jUzq3fLklaOZ-SDYmBlJUKqH2wM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G1vOGQ2nHuDS5q6FLXgWHoYW.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan geen keuze maken! Sowieso een heerlijke pull :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Mesque schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:09:
[Afbeelding]

Larsson me dunkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

dutchgio schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:47:
[...]

Grote kans dat dat wel de speler is, die hopen op een golden goal en gaan dan weg bij 1-1 omdat ze anders de hele wedstrijd moeten spelen.
Nee, de momenten zijn echt te random. Heb het ook nu ook in Rivals bij 1-0. Beeld loopt vast en game is gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:13:
[...]

Nee, de momenten zijn echt te random. Heb het ook nu ook in Rivals bij 1-0. Beeld loopt vast en game is gone.
Dat heb ik vandaag dus ook een aantal keren gehad, maar pas na minuut 80 en op het moment dat een van ons ging scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
+2 upgrade voor Wendell *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Vestendrie schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:03:
[...]

"Attackers and midfielders will receive a +2 OVR upgrade if their team can score at least 6 goals in total in their next 5 domestic league matches." Zo lees ik het op een onofficiele site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mesque schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:09:
[Afbeelding]

Lastig, ligt aan je voorkeur. Ik zelf had voor Vieira gekozen, puur omdat ik andere spelers voorin wil hebben dan Donna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
fifanoob schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:00:
Cruyff91 is hard, net als vorig jaar. Snel behendig 2 benig skillmoves en schiet de 1 na de andere bal tegen het netje.

@Traeces
jij was niet tevreden over Ramos Toty? Ik vind hem echt een beest, had hiervoor Rijkaard maar Ramos is zoveel sneller, zijn passing is ook goed en dat vind ik erg belangrijk.

Heeft mij wat miljoenen gekost die 2 samen maar het speelt echt heerlijk.

7-0 tot nu toe in de wl.
Nee dat was toty van dijk :) maar Ramos ben ik ook geïnteresseerd indus mooi dat hij goed is.

Was bang om Ramos te kopen omdat de revieuws niet echt best waren :P

Feyenoord al 3x gescoord wtf :+ nog 3 voor fer zijn upgrade haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
fifanoob schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:22:
[...]

Lastig, ligt aan je voorkeur. Ik zelf had voor Vieira gekozen, puur omdat ik andere spelers voorin wil hebben dan Donna.
Thanks :) heb ik ook gedaan, heb een aantal keer met loan Maradona 97 gespeeld en kon daar echt niet mee uit de voeten. Vieira is ook 1.5m coins waard, dat speelde ook mee (Maradona kan ik makkelijker nog kopen als ik dat wil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Fer ☑️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-07 16:11
Hoppa, Fer gaat woensdag al naar 87 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prosac
Fer heeft FIFA, kan niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Die zag ik ff niet aankomen vandaag fer 87 hoppa _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cv-N96mJ1kpeU-1yIBrpEqT388A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X0Z5BxjTth2csm7OYxTuUMEx.jpg?f=fotoalbum_large
Even een hulpvraag wat zouden jullie doen in game kwa opstelling ( heb hagi 89 en mbappe nog op de bank) 4222 ,433(4) of 4231?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik ben vandaag een beetje 4-3-3 (4) aan het proberen tegen de 5 mans defensies, dat werkt wel aardig als je ook 2 middenvelders mee laat komen, de buitenspelers trekken het wel aardig open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:55
Wie gaat Joe Hart doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
180k voor een onverhandelbare keeper nee dankje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:20:
[...]

180k voor een onverhandelbare keeper nee dankje :P
Hij is wel prijzig he, al kan ik 'm doen met alle onverhandelbare fodder die ik nog in mijn club heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:25
Met 2 duplicate 87s is het wel prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:16
Ik heb hem gedaan. Was erg benieuwd en anders prima fodder. Koste me alleen wat fodder en een dubbele alisson.

Morgen even testen..

Overigens ook omdat ik van varane afwilde 🤣

Team vanaf volgende week: https://www.futbin.com/21/squad/6558106

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 06-03-2021 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Augy schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 22:01:
[...]

Ik heb hem gedaan. Was erg benieuwd en anders prima fodder. Koste me alleen wat fodder en een dubbele alisson.

Morgen even testen..

Je gaat er niet echt op vooruit met Stones🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-07 12:44
Mesque schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:46:
[...]

Thanks :) heb ik ook gedaan, heb een aantal keer met loan Maradona 97 gespeeld en kon daar echt niet mee uit de voeten. Vieira is ook 1.5m coins waard, dat speelde ook mee (Maradona kan ik makkelijker nog kopen als ik dat wil).
Heb deze Vieira ook, los is die 3,5 miljoen coins

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
tukkerterror90 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 22:40:
[...]

Je gaat er niet echt op vooruit met Stones🤣
Kan je vinden maar dan kijk je puur naar pace en niet naar de rest. Z'n passing, agility, balance, defence en vision zijn allemaal beter.

Dat icm 4* WF maak de opbouw een stuk makkelijk van achteruit met fofana ernaast

Bovendien speelt iedereen met het meta gebeuren en ik probeer dat te voorkomen. Zonder het te proberen weet je het nooit :)

[ Voor 24% gewijzigd door Augy op 06-03-2021 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik zoek toch een icon cv naast Varane, wel graag met snelheid, heb Ferdinand 88 gehad en die was echt goed. Helaas is die denk ik nu net iets te duur, ik keek naar Blanc 89.

Wat vinden jullie een fijne Icon CV van rond de 600-800k die wel een snelheid van 80 heeft ongeveer?

Ik dacht zelf aan Blanc, Ferdinand, Campbell

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-07 00:45
Had ineens een gekke gedachte. Ben op zoek naar een (bijna) end-game icon CB, en toen bedacht ik me dat ik Prime Matthaus heb. Wat denken jullie van Moments Koeman kopen en ze in-game switchen? Dus Matthaus als CB, naast Moments Puyol, en Koeman op het middenveld er voor als box-to-box naast de wat verdedigende ingestelde Base Blanc en Mid Essien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ef3tT2egJEOeRkchbjoY9AAATR4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xEf3v4LWNkQYpdhOa0CdsTde.jpg?f=fotoalbum_large
Speel net hier tegen ,is toch niet normaal dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Augy schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 22:55:
[...]

Kan je vinden maar dan kijk je puur naar pace en niet naar de rest. Z'n passing, agility, balance, defence en vision zijn allemaal beter.

Dat icm 4* WF maak de opbouw een stuk makkelijk van achteruit met fofana ernaast

Bovendien speelt iedereen met het meta gebeuren en ik probeer dat te voorkomen. Zonder het te proberen weet je het nooit :)
Ik snap jou ook wel, maar in de WL gaat zijn pace je gewoon punten kosten, al die spelers wat op de counter spelen en de vele steekpasses dan ga je het gewoon afleggen in bepaalde situaties en ik zou mij daar persoonlijk wel aan storen maar ieders zijn ding😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
tukkerterror90 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:38:
[...]

Ik snap jou ook wel, maar in de WL gaat zijn pace je gewoon punten kosten, al die spelers wat op de counter spelen en de vele steekpasses dan ga je het gewoon afleggen in bepaalde situaties en ik zou mij daar persoonlijk wel aan storen maar ieders zijn ding😁
1 ding scheelt, weekend League heb ik geen tijd voor 🤣 iets met een gezin (2 jonge kinderen) en een rete drukke baan doordeweeks. Helemaal geen tijd om dan 30 potjes te spelen aangezien ik dan leuke ding doe met de familie. Oftewel casual Rivals speler hier 👍

Maar in de sweaty wl geloof k je gelijk.. als ik er 3 per jaar speel is het een hele boel

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 06-03-2021 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:37:
[Afbeelding]
Tog blijf k banger voor een gold team.. btje mazzel in de Icon packs en je bent er. Ik heb ook een redelijk team en kan er niks van 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:25
Markvd1984 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:37:
[Afbeelding]
Altijd klagen. Kijk eens naar je eigen pack luck joh :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Messje schreef op zondag 7 maart 2021 @ 00:11:
[...]

Altijd klagen. Kijk eens naar je eigen pack luck joh :')
Garrincha en Ronaldo idd ,maar is geen Gullit en r9

Wat is het ongelooflijk vervelend spelen op zaterdag avond/nacht
Hoop zo dat het er door komt geen coins meer te kopen en dat er net als met rivials in wl niveau tegen niveau komt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Markvd1984 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 00:28:
[...]
Hoop zo dat het er door komt geen coins meer te kopen en dat er net als met rivials in wl niveau tegen niveau komt
Dat is nu al toch? Je tegenstanders worden aangepast aan je gemiddelde niveau toch?

En volgens mij mag jij ook al niet meer klagen met TOTY Ramos, Etoo, Neymar, Kante, Figo en Garrincha in je elftal. ;)

Je mag alleen maar klagen over Pope, ik veracht Pope. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BnR0iLB5IrwsrOAuMZlbpfMoGbY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TyXB6ge9uf1rtX4sw28FYjme.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Prosac op 07-03-2021 00:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
Markvd1984 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 00:28:
[...]

Garrincha en Ronaldo idd ,maar is geen Gullit en r9
koekoek, dus als jij packluck wil hebben dan moet het Gullit en R9 zijn....tuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-07 19:41
SterqVerhael schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Waarom niet

Robben, Pereyra
Sandro, Dybala, Rooney, Klaiber (liever Cuadrado)
Vieira
Varane, Smalling, Dalot
Omdat Rooney, 112 wedstrijden heeft gespeeld, 141 doelpunten en 83 assist. Hij is echt dodelijk voor het goal :)

En een spits die kan tackelen verrast toch aardig veel tegenstanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ligt het aan mij of is de gameplay vrijdag en zaterdag avond laat onwijs vaag ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-07 19:41
Mars18 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 02:09:
Ligt het aan mij of is de gameplay vrijdag en zaterdag avond laat onwijs vaag ?
Is het ook, maar voor mij begon het afgelopen maandag al.

De wedstrijden die ik win heb ik 60+% balbezit en de wedstrijden die ik verlies heb ik 30% balbezit. Er zit zo'n groot verschil tussen een goede en een slechte verbinding.

Hiervoor had ik er nooit echt last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 02:07

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Traeces schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 18:30:
En dan gaat een kaartje dat je al hebt, dus in punten omhoog, toch? Of krijgt ie dan een compleet nieuwe kaart?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Jorgen schreef op zondag 7 maart 2021 @ 02:23:
[...]

En dan gaat een kaartje dat je al hebt, dus in punten omhoog, toch? Of krijgt ie dan een compleet nieuwe kaart?
Kaartje gaat omhoog..je kan de sbc nog doen 🤣 dit had denk niemand verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 22:01:
[...]

Morgen even testen..

Ik wilde Hart linken aan Smalling, maar ik red het nog net niet qua geld om Smalling te kunnen halen. Ben wel benieuwd of Hart jou een beetje bevalt. Keepers in FIFA blijven toch een punt van discussie uiteindelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 07:39:
[...]

Ik wilde Hart linken aan Smalling, maar ik red het nog net niet qua geld om Smalling te kunnen halen. Ben wel benieuwd of Hart jou een beetje bevalt. Keepers in FIFA blijven toch een punt van discussie uiteindelijk.
Klopt! Het is ook echt een flinke gok vanaf mijn kant, onverstandig zelfs 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Augy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 06:44:
[...]

Kaartje gaat omhoog..je kan de sbc nog doen 🤣 dit had denk niemand verwacht :)
Maar met enkel Robben en Klaiber in je team alsnog bijna niet te linken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op zondag 7 maart 2021 @ 08:27:
[...]

Senesi storyline ook nog. Hoop groene links. En met De Jong of wijnaldum maar Premier League of La liga te linken.

Niet dat ik hem ga doen maar tog :)

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 07-03-2021 08:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
Augy schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:45:
[...]
1 ding scheelt, weekend League heb ik geen tijd voor 🤣 iets met een gezin (2 jonge kinderen) en een rete drukke baan doordeweeks. Helemaal geen tijd om dan 30 potjes te spelen aangezien ik dan leuke ding doe met de familie. Oftewel casual Rivals speler hier 👍
Een vriend en ik zitten beetje in 't zelfde schuitje. Je bent niet verplicht om 30 wedstrijden te spelen he.. meestal haal ik 13-15 wedstrijden, 8 wins en dan vind ik het prima. De brug naar 11 of meer wins is dan net te ver door het tijdsgebrek. Daarnaast gebruiken wij dit als excuus om op zaterdag af en toe een FIFA (c.q. bier & whisky) avondje bij elkaar te doen :+.

[ Voor 4% gewijzigd door Rhain op 07-03-2021 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:45
saert schreef op zondag 7 maart 2021 @ 08:27:
[...]

Heb hier ook het link probleem, maar toch even gedaan. Zit in een bouwmodus met wat uitproberen, maar 85 Fer speelt best al fijn. Erg sterk en passing was loepzuiver in de potjes SB die ik speelde (Wereldklasse). Je hebt al 2 leuke spelers om mee te linken, in mijn team is een icon (Litmanen 88) in het midden de lijm naar de andere competitie/nationaliteiten om tot 100 chem te komen.

Gisteren Rivals was een avond van veel irritatie. Totaal geen energie / loopacties in het team in het merendeel van de potjes. En dan ineens, kunnen ze het weer. David Silva wordt het kind van de rekening, is niet de CAM voor mijn stijl en vrij eenvoudig weer op te pikken mocht ik hem toch missen.

Reinier (85) heeft plaatsgemaakt voor Rebic (86) in de spits, die miste teveel kansen. Nu nog Silva verkopen en dan een CAM die linkt met Rebic. Mkhitaryan is vanwege zijn prijs een optie. Heb max 140k op dit moment. Gomez (TOTW 87) zou ook kunnen maar vond hem als normale gouden kaart niet bijzonder fijn. Speelde gisteren tegen Tello en Mertens, dat was flink aanpoten en ongrijpbaar op momenten. Die liggen alleen buiten budget (Tello bij SBC, want heb weinig grut over om in te leveren na de Icon pick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-07 16:11
Traeces schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 18:30:
Was de meest slechte speler/minst goede gisteren }:O LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Er!k schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:24:
[...]

Was de meest slechte speler/minst goede gisteren }:O LOL
Zeker waar. Maar hij is al weken een drama haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
Is er een manier waardoor je “thuis” speelt?
Ben van de 10 potjes in de WL tot nu 9 keer het uit spelende team geweest met slechte gameplay. Dat ene potje dat ik thuis speelde was het juist geweldig, het liep gewoon vloeiend en snel.

Zou dat graag elk potje zo hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Sossage23 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:46:
Ben van de 10 potjes in de WL tot nu 9 keer het uit spelende team geweest met slechte gameplay. Dat ene potje dat ik thuis speelde was het juist geweldig, het liep gewoon vloeiend en snel.

Volgens mij valt dat allemaal reuze mee. Denk eerder dat dit soort dingen tussen de oren zit bij mensen.
Ik ga nu 9-1 ofzo in de wl en ik heb wel geteld 1 pot thuis gespeeld en die verloor ik.. Dus uit alles gewonnen.

Dus ja wat zegt die gedachte? Helemaal niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Even een goud pakketje openen. Walkout. En ondanks het gebrek aan high rated spelers in de club door Nedved en Wendell SBC's krijgt het spel het voor elkaar me een dubbele untradeable Varane te geven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Maluku
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-07 22:00
Sossage23 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 11:46:

Ja die is er zeker! Als je bij het starten van een potje na "initialiseren" direct je shirt mag kiezen speel je thuis, als dit een paar seconden duurt speel je uit. Ik weet niet of het in Nederland zo is, maar in het buitenland schijnen pro's altijd thuis te spelen (en onderling die afspraak te hebben gemaakt) zodat ze elkaar kunnen ontlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mr. Maluku schreef op zondag 7 maart 2021 @ 13:50:
[...]

Ja die is er zeker! Als je bij het starten van een potje na "initialiseren" direct je shirt mag kiezen speel je thuis, als dit een paar seconden duurt speel je uit. Ik weet niet of het in Nederland zo is, maar in het buitenland schijnen pro's altijd thuis te spelen (en onderling die afspraak te hebben gemaakt) zodat ze elkaar kunnen ontlopen...
de pro's die ik kijk op twitch doen dat allemaal niet. Vorig jaar werd het wel veel toegepast dit jaar volgens mij niet. Zie ook geregeld dat pro's elkaar treffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Tot nu toe valt lloris me alles behalve tegen. Laat hem lekker staan hoef ik geen munten uit te geven aan een keeper :)

Tot nu toe speelt het eindelijk eens normaal op een zondag qua gameplay :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:58
Iemand ervaring met What If Marcelo (88). Hij krijgt woensdag een upgrade naar 90 rating (ivm cleansheet Lyon) en zijn prijs is slechts 90K...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Nou neem me worden terug over de gameplay. Krijg nu 3x achter elkaar een wedstrijd met het mooi oranje icoontje in beeld.

Ga wel even swaps spelen en vanavond verder met de wl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Eindelijk! Fofana 86 binnen!

Wat een verschrikkelijke grind met slechte connecties, schaatsende spelers die ineens bij een balaanname als een raket over de buiten lijn rennen en wedstrijden die zonder aanleiding ineens eindigen. En dan sta je 1-0 en zelfs een keer 7-1 voor. ‘We controleren de eindstand, je keert terug naar het FUT-beginscherm’, maar geen win. Dan duren zes wedstrijden winnen lang. :F

Ook nog een opgefokte Duitser die begint te zeuren over luck en wat gescheld: stond 3-3 maar hij liet ineens gigantische gaten vallen omdat hij bleef pushen toen zijn spelers moe waren. Daar wisten Weah What If en David OTW wel raad mee. :> Eindstand 7-3!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:07:
Eindelijk! Fofana 86 binnen!

Wat een verschrikkelijke grind met slechte connecties, schaatsende spelers die ineens bij een balaanname als een raket over de buiten lijn rennen en wedstrijden die zonder aanleiding ineens eindigen. En dan sta je 1-0 en zelfs een keer 7-1 voor. ‘We controleren de eindstand, je keert terug naar het FUT-beginscherm’, maar geen win. Dan duren zes wedstrijden winnen lang. :F
Ja erg he, wel fijne fodder die tussen-cucurella's en fofana's. ;)
Vooral die doelpunten moeten maken terwijl je de gewonnen potjes al binnen hebt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:04
Ik vind het knap dat jullie die objectives nog doen. Ik kan me totaal niet motiveren om deze spelers te doen omdat de objectives veel te saai zijn. Ook de WL kan me niet echt motiveren deze week 8-2 en totaal geen zin om fifa op te starten. Dit weekend wel Pepe en fer gehaald voor de 'lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:57:
[...]

Ja erg he, wel fijne fodder die tussen-cucurella's en fofana's. ;)
Vooral die doelpunten moeten maken terwijl je de gewonnen potjes al binnen hebt. :/
Ik had eerder de doelpunten dan de wins, vanwege al die disconnects. Sommige in de 89ste minutes, een enkele al in het eerste kwartier. M'n controller is nog heel :+

Heb inderdaad nog Fovana 82, 84 en Cucurella 86. En Reinier 85 ook, volgens mij. Fijn om te hebben. Die anderen zijn de Müller SBC ingegaan. Eindbaas van een speler trouwens. Zijn aanvallende positionering is echt geweldig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ik twijfel over Muller, omdat hij qua facestats wel beter is dan Gnarby Freeze, maar uiteindelijk zit het hem in dat Muller defensief iets sterker is, maar dat heb ik niet nodig op die positie. Passing en dribbelen is beter bij Gnabry.
Positioning bij Muller is inderdaad met 99 versus 85 wel beter, maar vision is bij Gnabry weer wat beter. Twijfel nog wat over Muller dus.
Maar heb nog even de tijd om er over na te denken. Zal ook pijn doen om Gnabry een exit te geven na 3 maanden feest.
Deed me ook heel veel toen ik afscheid nam van Sabitzer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
038Zwolle schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:03:
Ik vind het knap dat jullie die objectives nog doen. Ik kan me totaal niet motiveren om deze spelers te doen omdat de objectives veel te saai zijn. Ook de WL kan me niet echt motiveren deze week 8-2 en totaal geen zin om fifa op te starten. Dit weekend wel Pepe en fer gehaald voor de 'lol.
Benedetto heb ik niks aan, maar een 88 speler voor wat potjes binnenslepen voor een leuke SBC is wel prima. Gewoon beetje tussendoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

allstarted1

WTRFTS

Prosac schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:14:
Ik twijfel over Muller, omdat hij qua facestats wel beter is dan Gnarby Freeze, maar uiteindelijk zit het hem in dat Muller defensief iets sterker is, maar dat heb ik niet nodig op die positie. Passing en dribbelen is beter bij Gnabry.
Positioning bij Muller is inderdaad met 99 versus 85 wel beter, maar vision is bij Gnabry weer wat beter. Twijfel nog wat over Muller dus.
Maar heb nog even de tijd om er over na te denken. Zal ook pijn doen om Gnabry een exit te geven na 3 maanden feest.
Deed me ook heel veel toen ik afscheid nam van Sabitzer ;)
Had Gnabry graag gehad, maar om de een of andere reden niet gedaan. Heb wel zijn IF en die speelt wel fijn.

Ik ken het gevoel van afscheid :P Heb net mijn First Owner Wijnaldum verkocht met 150+ wedstrijden en 90 goals. Mijn PL middenveld was overbevolkt met Bruno Fernandes, SBC Jones, Grealish TOTY Honoree, Joao Cancelo IF en Gundogan POTM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Is er hier iemand die Smalling What If gebruikt? Die gaat ook omhoog, ben benieuwd naar ervaringen met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
We kunnen weer een Lewa TOTW verwachten, of zouden ze nuwel voor Goretzka kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Weet iemand wat ik tegen dat soort types die maar de bal vast blijven houden net buiten de 16 en daar met hun pele en andere behendige spelers daar ook in slagen.
Vind dit dodelijk vermoeiend en ontzettend saai. Want buiten mijn 30% balbezit krijgt hij ook amper kansen als ik het gewoon maar dichthoud. Sta ik daar die hele pot te verdedigen.

Zijn er manieren om zijn speler stevig onder druk te zetten, want dat is mijn probleem.
Ik kan hem daar wel houden en zekere mate van druk zetten, maar kom ik te dicht bij dan past hij de bal en begint hetzelfde weer opnieuw.

speel 9 depth en pressure on posession loss, verdedigen met L2 of course en af en toe teammate contain met R1 om druk te zetten.
Pagina: 1 ... 104 ... 158 Laatste