Acties:
  • +2 Henk 'm!
Echt ik begin serieus klaar te raken met deze game en totaal me plezier te verliezen.

Is het niet 5-3-2 met 10 man die alleen maar terug rennen en achterin hangen. Krijg je wel weer een elftal met 6 backs tegen. Pope die beter is dan elke keeper dan ook en de onmogelijkste schijt ballen pakt. En dan nog eens die servers die soms echt bizar slecht zijn.

Net echt het toppunt van dit weekend , ik krijg een tegenstander tegen die duidelijk alleen maar voor de win speelt en weigert aan te vallen. Het blijft 0-0 ik pak dom rood, en hij blijft gewoonweg nog steeds keihard achteruit hangen en mij laten komen. Ik win de penalty’s en dan vraag ik me echt af wat wil je nou bereiken met die schijt instelling , hebben hier nou mensen oprecht plezier in ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Mijn team speelt eindelijk fijn en betrouwbaar, in game speel ik dit weekend wel 5-3-2 ;)
In het centrum staan dan Varane, Vieira en Blanc daar kom je niet tussen ;)

Icon Player Pick was Makelele, een hele fijne kaart normaal gesproken als cvm naast Vieira.
Dejan Kulusevski Future Stars is ook erg fijn aan de zijkant, 99 snelheid met een hunter kaart, de ene assist na de andere.

Lees hier heel weinig over Blanc, maar die kaart is echt te gek hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OPviISEpDiEail2RgxLa9KUn6tc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Id68ehCOe289zQY0QaEf2sUi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Mars18 op 07-03-2021 20:32 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Overwinning nummer 11 binnen in de WL, met nog 5 potjes te gaan. Vrijdagavond was toch wel het meest frustrerend met vooral de achterin hangers die @Traeces ook beschrijft. Het is onderdeel van het spel, maar wel erg saai hoor, dat afpakken en direct een steekpass doen. Of zelfs met de keeper gewoon naar voren schieten.
Prima tactiek, maar zorgt er voor dat ik zelf ook maar gewoon achteruit ga hangen. Saaie potjes.
merk wel dat mijn elftal een diesel is, de eerste 10/20 minuten lukt vaak niks en kom ik achterstaan, daarna gaat het ineens beter.

@Mars18
Zit te twijfelen over Blanc, vooral omdat ik al Boateng en Hinteregger heb.

@Traeces Sowieso is rood voor de tegenstander echt verschrikkelijk, ik win alleen maar van een speler die rood pakt als hij daarna ragequit. Op een of andere manier is het heel lastig spelen tegen 10 man.

[ Voor 20% gewijzigd door Prosac op 07-03-2021 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:10
Traeces schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:09:
Echt ik begin serieus klaar te raken met deze game en totaal me plezier te verliezen.

Is het niet 5-3-2 met 10 man die alleen maar terug rennen en achterin hangen. Krijg je wel weer een elftal met 6 backs tegen. Pope die beter is dan elke keeper dan ook en de onmogelijkste schijt ballen pakt. En dan nog eens die servers die soms echt bizar slecht zijn.

Net echt het toppunt van dit weekend , ik krijg een tegenstander tegen die duidelijk alleen maar voor de win speelt en weigert aan te vallen. Het blijft 0-0 ik pak dom rood, en hij blijft gewoonweg nog steeds keihard achteruit hangen en mij laten komen. Ik win de penalty’s en dan vraag ik me echt af wat wil je nou bereiken met die schijt instelling , hebben hier nou mensen oprecht plezier in ?
Helemaal gelijk in ,mensen vergeten dat het een spelletje is ,val gewoon aan ga lekker scoren dat is juist leuk en als je verliest jammer dan ,Rivals speelt normaal maar wl zijn idd echt trieste lui

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Markvd1984 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:36:
[...]

Helemaal gelijk in ,mensen vergeten dat het een spelletje is ,val gewoon aan ga lekker scoren dat is juist leuk en als je verliest jammer dan ,Rivals speelt normaal maar wl zijn idd echt trieste lui
tjah iedereen geilt op de resultaten in de wl. Als ik met iemand over fut praat is ook altijd standaard de vraag hoe die gene presteert in de wl. Dat is het niveau waar de meesten graag naar toe willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mars18 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:16:
Mijn team speelt eindelijk fijn en betrouwbaar, in game speel ik dit weekend wel 5-3-2 ;)
In het centrum staan dan Varane, Vieira en Blanc daar kom je niet tussen ;)

Icon Player Pick was Makelele, een hele fijne kaart normaal gesproken als cvm naast Vieira.
Dejan Kulusevski Future Stars is ook erg fijn aan de zijkant, 99 snelheid met een hunter kaart, de ene assist na de andere.

Lees hier heel weinig over Blanc, maar die kaart is echt te gek hoor.

[Afbeelding]
Met wie speel je voorin en wie op het middenveld dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:00

allstarted1

WTRFTS

fifanoob schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:38:
[...]

tjah iedereen geilt op de resultaten in de wl. Als ik met iemand over fut praat is ook altijd standaard de vraag hoe die gene presteert in de wl. Dat is het niveau waar de meesten graag naar toe willen.
Die vraag krijg ik nooit en ik hoef hem ook niet te beantwoorden, domweg omdat ik het niet speel. :P Ik speel casual Rivals, SB's en Friendlies voor objectives. Soms een draft als ik zin heb....heb echt geen zin om me te moeten ergeren in m'n vrije weekend aan slechte serves, meta-mutsen en skillmove-steekpass-simpletons :D

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Echt 2 heerlijke potjes WL gespeeld. Twee spelers die ook gewoon wilden aanvallen. Eentje verloren met 5-4 en de andere na penalties en een eindstand van 6-6 _O_
De 2e was 4-3 bij rust al. Kom in de 2e helft op 6-3, daarna besloot Neuer een terugspeelbal door te laten rollen en tikitakade hij er nog 2x door met Neymar en Mbappe, maar zo wil ik spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
allstarted1 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:50:
[...]

Die vraag krijg ik nooit en ik hoef hem ook niet te beantwoorden, domweg omdat ik het niet speel. :P Ik speel casual Rivals, SB's en Friendlies voor objectives. Soms een draft als ik zin heb....heb echt geen zin om me te moeten ergeren in m'n vrije weekend aan slechte serves, meta-mutsen en skillmove-steekpass-simpletons :D
Daarom voor elk wat wils toch, het ligt ook aan het niveau wat je speelt vind ik. Als je goud3 speler bent snap ik wel dat je daar niet zoveel plezier uit haalt. Wil niet zeggen dat jij goud3 speler bent hoor maar gewoon als voorbeeld.

Maar ik speel echt nooit SB, tegen de cpu is gewoon ook continu hetzelfde, je weet op den duur hoe en wat te doen en doet steeds hetzelfde kunstje..

Ik vind juist wl het leukst, is ook vrijwel het enige wat ik speel. Ik speel elke week die 30 potten en soms nog een x 5 rivals potjes door de week. Dus 35 potjes max per week thats it. Al die objective spelers en shit doe ik ook niet. Daar haal ik nou geen plezier uit. Heb toch bijna nooit wat aan die spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:56
Ik snap de frustraties hier wel. Zo werd ik net helemaal knetter in een potje waarin ik 4x Oblak met geen mogelijkheid kon passeren. Ik verloor door 2 steekpassjes op icon Fernando Torres die niet eens een passeerbeweging hoefde te maken, maar dwars door mijn verdediger heen liep. Letterlijk de enige 2x dat ik 'm voor mijn doel zag. Ook ik word daardoor het spel echt zat. En ik ben dus niet de enige als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Markvd1984 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 20:39:
[...]

Met wie speel je voorin en wie op het middenveld dan ?
Mbappe en ronaldo in de spits
Neymar en kuluveski zijkanten

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Moody2204 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:17:
Ik snap de frustraties hier wel. Zo werd ik net helemaal knetter in een potje waarin ik 4x Oblak met geen mogelijkheid kon passeren. Ik verloor door 2 steekpassjes op icon Fernando Torres die niet eens een passeerbeweging hoefde te maken, maar dwars door mijn verdediger heen liep. Letterlijk de enige 2x dat ik 'm voor mijn doel zag. Ook ik word daardoor het spel echt zat. En ik ben dus niet de enige als ik het zo lees.
Hahah

Ik verloor vandaag een wedstrijd met 7-6

Sta ik eerst na 15 minuten 0-2 voor. Denk die gaat weg. Heeft die nog rood gekregen ook.

Mis ik 2 penals in die wedstrijd 😂
Sta ik toch nog 5-6 voor in de 81e minuut

90e min 7-6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mars18 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:20:
[...]

Mbappe en ronaldo in de spits
Neymar en kuluveski zijkanten
Niet te aanvallend? Aangezien het beide geen middenvelders zijn ,word je daar niet overlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Vandaag weer lekker 433(4) gespeeld 17 wins ben tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Net tegen een full-icon team (en Pope). Heerlijk potje zweten, helaas 1-0 verloren omdat Puskas de bal er vanaf de hoek strafschopgebied wel erg lekker inlegt. Maar dat is wel bikkelen hoor, Vieira en Petit op het middenveld, Puskas, Hernandez, Zidane, Ferdinand en Maldini.
Dat is wel een leveltje: "die zitten echt overal tussen"
En als je elftal dan vervolgens ook nog eens matig aan het passen is, is het wel erg pittig. Desondanks 10 schoten op goal, 2 voor hem.
Maar ja, Pope he, wederom Pope.
Dat is misschien nog wel erger dat dat geglitch van Rashford voor de kerstdagen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:12
Iemand die de what if nog overweegt? 85 elftal voor een gokje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Augy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 22:23:
nee. enige die leuk zou zijn om te packen is kante en zelfs die zou bij mij niet in de basis komen omdat ik daar al een untradeable desailly heb.
Veel te duur en te weinig leuke spelers als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ben er weer eens in getrapt: Jovic

Ik heb trouwens nog nooit zo veel teams gezien in div. 3 met zoveel goede icons momenteel. Zelfs een team met 7 icons, en niet de minsten. Er wordt weleens gezegd: dat zegt niks. En normaal ben ik het daar ook wel mee eens, maar vandaag liepen de icons dwars door mijn spelers heen! Wordt weer een divisietje lager vrees ik.

[ Voor 43% gewijzigd door Moody2204 op 07-03-2021 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
Diatta, blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Pereyra :/

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Nah, alleen Sancho is interessant, Jovic een pleister op de wonde.
Als de speler nou tradeable zou zijn, wou ik wel een gokje wagen. Maar met dit soort SBC's eindig ik altijd met iets totaal nutteloos.
1x die partybag gedaan, kreeg ik Rodrigo. Daar trap ik dus niet meer in. :P

WL geeindigd op 13 overwinningen. Die laatste was wel bizar. Speelde uit, dus het passen en lopen was allemaal erg stroperig. Maar hij speelde de gehele tweede helft constante druk in de hoop een overwining te forceren. Verlengen op 2-2, ik nog fitte spelers, hij iedereen in het rood. Maar toch 5-2 verloren omdat Salah en Mané er ineens doorheen renden alsof ik degene was die iedereen moe had. Joe Gomez die gewoon mijn vers ingezette Haaland eruit rent. 8)7
Het spel blijft me verbazen.
Ondanks die laatste pot wel een leuk avondje, mensen wilden echt voetballen. Wel zuur dat het dan op 13 eindigt. So close, yet so far away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:35
Hier ook, na klaiber, laimer, mbabu WI al een druk bezette positie..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Hier grifo, nooit van gehoord.

Hart overigens meer als prima keeper. Lijkt wel alsof hij de saves with feet heeft.. eerste 2 wedstrijden vlogen de gekste ballen erin. Na die twee potten heeft hij de toegeslagen twijfel weggenomen en pakt hij echt de meest bizarre ballen. Verwacht alleen niet dat hij uit doel komt met een voorzet 🤣

Stones IF echt een eindbaas trouwens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
_Uploader_ schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:12:
[...]

Hier ook, na klaiber, laimer, mbabu WI al een druk bezette positie..
Volgensmij bedoeld hij die Argentijn. Niet Ricardo Pereira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 19:35
Sossage23 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:02:
[...]

Oh, als dat zo is mag ik niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 02:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik probeerde 2 van die What If vriendschappelijke wedstrijden. De eerste tegen een team dat "first goals wins" heet. Of dat nu "iets normaals is" of gewoon "een vervelend figuur", dat weet ik niet, maar hij vond het niet leuk dat ik wel gewoon een hele wedstrijd wilde spelen. Uiteindelijk met 18-0 of zo verloren, maar het ging mij om de ervaring op te doen tegen echte tegenstanders en om te kijken of ik toch 1 goal kon maken. Ging ie berichten sturen dat ik maar moest stoppen. Hij wilde vast zelf niet stoppen, maar daar heb ik lak aan. Je speelt, of je speelt niet. Tweede wedstrijd ook tegen iemand die veel beter was, maar wel gewoon wilde voetballen. Daar heb ik met 2-8 van verloren. Ook slecht natuurlijk, maar ik ben blij dat ik 2 x heb weten te scoren tegen een echt persoon die 4 niveaus beter was.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Jorgen schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:20:
Ik probeerde 2 van die What If vriendschappelijke wedstrijden. De eerste tegen een team dat "first goals wins" heet. Of dat nu "iets normaals is" of gewoon "een vervelend figuur", dat weet ik niet, maar hij vond het niet leuk dat ik wel gewoon een hele wedstrijd wilde spelen. Uiteindelijk met 18-0 of zo verloren, maar het ging mij om de ervaring op te doen tegen echte tegenstanders en om te kijken of ik toch 1 goal kon maken. Ging ie berichten sturen dat ik maar moest stoppen. Hij wilde vast zelf niet stoppen, maar daar heb ik lak aan. Je speelt, of je speelt niet. Tweede wedstrijd ook tegen iemand die veel beter was, maar wel gewoon wilde voetballen. Daar heb ik met 2-8 van verloren. Ook slecht natuurlijk, maar ik ben blij dat ik 2 x heb weten te scoren tegen een echt persoon die 4 niveaus beter was.
Daar leer je ook het meest van. Gewoon die verlies pot negeren en kijken hoe ze spelen. Tuurlijk is 18-0 wel erg hard maar hey ook daar leer je van.
Ik ben vandaag ook weggespeeld door een gozer in de wl, stond bij rust 0-4 achter, uiteindelijk werd het nog 4-6. Die zeurde ook dat ik niet wegging. Tjah ik speel de WL om ooit een x elite te halen. Dus ik quit niet daar word ik nooit beter van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

fifanoob schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:27:
[...]

Daar leer je ook het meest van. Gewoon die verlies pot negeren en kijken hoe ze spelen. Tuurlijk is 18-0 wel erg hard maar hey ook daar leer je van.
Ik ben vandaag ook weggespeeld door een gozer in de wl, stond bij rust 0-4 achter, uiteindelijk werd het nog 4-6. Die zeurde ook dat ik niet wegging. Tjah ik speel de WL om ooit een x elite te halen. Dus ik quit niet daar word ik nooit beter van :)
Ja precies. En stoppen kost ook punten toch? Ik verlies er al genoeg van mezelf :P dus wat ik kan winnen aan punten doe ik ook gewoon mijn best voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Jorgen schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:29:
[...]

Ja precies. En stoppen kost ook punten toch? Ik verlies er al genoeg van mezelf :P dus wat ik kan winnen aan punten doe ik ook gewoon mijn best voor.
bij vriendschappelijk niet, dat kost helemaal niks als ik het goed heb. Doe het zelf nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:46
Pepe uit de what if sbc 🤮 gelukkig had ik nog een stapel untradeables

Nog even tot de 11 wins gespeeld. Het spel voelt steeds meer aan als een steen papier schaar game. Ik twijfelde nog even om door te gaan tot 14 wins, maar na de 11e speelde ik weer een typische fifa game, heer en meester maar etoo en Ronaldo missen de een na de andere kans. Vervolgens krijg ik 2 penalty's tegen waarbij ik alleen de l2 knop gebruik. (Erg frustrerend)

[ Voor 116% gewijzigd door 038Zwolle op 08-03-2021 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Jorgen schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:20:
Ongeschreven regel is de Golden Gol. Kom je 1-0 achter, leave en speel een nieuwe wedstrijd.

Je tegenstander krijgt een win en kan verder met zijn doelstellingen. Dit werkt vele malen sneller dan hele wedstrijden spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op maandag 8 maart 2021 @ 07:51:
[...]

Ongeschreven regel is de Golden Gol. Kom je 1-0 achter, leave en speel een nieuwe wedstrijd.

Je tegenstander krijgt een win en kan verder met zijn doelstellingen. Dit werkt vele malen sneller dan hele wedstrijden spelen.
Alleen bij swaps..!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Die had ik afgelopen weekend in de basis staan. Prima speler. Die gast heeft echt een raket in de benen. En maakt nog kans op een upgrade. Volgens mij heeft Udinese al 3 van de benodigde 5 goals voor de upgrade gemaakt. Ik had 'm gewoon gekocht van de transfermarkt. Als hij de upgrade heeft gehad verkoop ik 'm wel vlak daarvoor in de hype.

Mijn basis afgelopen weekend. Gespeeld tot Zilver 1 en toen gestopt.
(normale) Pope
Adama Freeze - What IF Berchiche - Desailly mid - Klaiber
Ruben Neves (PL player obj.) - Headliners M. Savic
Dybala Moments - Ronaldo FB - Robben FB - What IF Pereyra

Speelde 4-2-2-2. Speelt fijn en als je die breed genoeg instelt heb je een kans tegen 5-3-2 en al die andere zweetopstellingen. Instructies:
Backs - Stay behind - overlap
Buitenspelers - Stay forward - get in behind.
Verder staat alles op balanced, met 5 breedte en 6 diepte en ook players in the box op 6 of 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Waarom niet bij MM? Als iedereen het daar zou doen, zou het allemaal een stuk makkelijker worden.. Neves gehaald, maar dat had echt makkelijker geweest als iedereen gewoon GG had gedaan.

En wat is het toch grappig om te zien dat iedereen weer met open ogen in die gok SBC's trapt 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door M@cer op 08-03-2021 09:36 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Omdat het 15 wins is en 30 goals en 20 assists waarbij je ook nog met een voorzet/gericht schot etc. moet scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
dutchgio schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:39:
Omdat het 15 wins is en 30 goals en 20 assists waarbij je ook nog met een voorzet/gericht schot etc. moet scoren.
Welke de meeste na 5 (winst)wedstrijden binnen hebben, om vervolgens oneindig lang door te moeten gaan voor de laatste 10 wins..

En niets zo frusterend als je een wedstrijd speelt de hele wedstrijd voor staat en pas in de laatste minuten verslagen wordt... Uiteindelijk een totaal zinloze wedstrijd.

[ Voor 19% gewijzigd door M@cer op 08-03-2021 09:45 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Markvd1984 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:37:
[...]

Niet te aanvallend? Aangezien het beide geen middenvelders zijn ,word je daar niet overlopen
In de 5-3-2 of 4-2-2-2 ?
Heb in de 4-2-2-2 de buiten middenvelders op voorin blijven staan zelfs.

Dat gaat prima, gelukkig wel Goud 3 gehaald gisteren.
Begon met 1 winst en 6 verliezen

[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 08-03-2021 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
M@cer schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:35:
[...]

Waarom niet bij MM? Als iedereen het daar zou doen, zou het allemaal een stuk makkelijker worden.. Neves gehaald, maar dat had echt makkelijker geweest als iedereen gewoon GG had gedaan.

En wat is het toch grappig om te zien dat iedereen weer met open ogen in die gok SBC's trapt 8)7
Waarom vind je dat grappig? Het seizoen loopt alweer aardig richting het einde en de sbcs van EA zijn het hele jaar al wat teleurstellend. De kans dat je wat leuks krijgt is klein, maar juist zulke gokjes makeb het leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

saert schreef op maandag 8 maart 2021 @ 07:51:
[...]

Ik had zelf ook doelstellingen natuurlijk. Zowel met wie ik moest scoren, en om zelf beter te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Mars18 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:17:
[...]

In de 5-3-2 of 4-2-2-2 ?
Heb in de 4-2-2-2 de buiten middenvelders op voorin blijven staan zelfs.

Dat gaat prima, gelukkig wel Goud 3 gehaald gisteren.
Begon met 1 winst en 6 verliezen
In de 532 met Neymar en die andere op het middenveld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
038Zwolle schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:22:
[...]

Waarom vind je dat grappig? Het seizoen loopt alweer aardig richting het einde en de sbcs van EA zijn het hele jaar al wat teleurstellend. De kans dat je wat leuks krijgt is klein, maar juist zulke gokjes makeb het leuk.
Omdat de kans dat je een kaart krijgt waar je wat mee kan zo enorm klein is... Voor 95% van de mensen zijn hoogstens 1 of 2 van de mogelijke kaarten die je mogelijk kan krijgen bruikbaar in je team. En toch gaat iedereen er weer vol vertrouwen in dat die ene kaart tevoorschijn komt, met een grote teleurstelling als je weer de verkeerde kaart krijgt voorgeschoteld. En als je dan de reacties op Futbin ziet richting EA omdat ze weer een kaart krijgen waar ze niets aan hebben, kansloos. :X

Ik heb het ook gedaan hoor, maar heb mijn lesje inmiddels wel geleerd, want er komt toch nooit uit wat je hoopt (zeker dit jaar niet bij mij). Dan investeer ik mijn onnodige spelers liever in spelers als Klaiber, Rooney, Jones en Bruno92 waar ik wel wat aan heb.

[ Voor 6% gewijzigd door M@cer op 08-03-2021 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:31:
Hier grifo, nooit van gehoord.

Hart overigens meer als prima keeper. Lijkt wel alsof hij de saves with feet heeft.. eerste 2 wedstrijden vlogen de gekste ballen erin. Na die twee potten heeft hij de toegeslagen twijfel weggenomen en pakt hij echt de meest bizarre ballen. Verwacht alleen niet dat hij uit doel komt met een voorzet 🤣

Stones IF echt een eindbaas trouwens!
Zit hier ook nog steeds te twijfelen. Wilde hem linken aan Smalling, maar niet genoeg geld (en Smalling stijgt nu na de 1-0 overwinning van Roma). Bovendien blijft het voor 'maar' een keeper wel een hoge investering.

Even nieuwsgierig: Heb je bij Stones niet het gevoel dat hij te traag is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:02:
[...]
Even nieuwsgierig: Heb je bij Stones niet het gevoel dat hij te traag is?
Tot op heden nog niet ivm z'n positionering en interceptie. Lijkt overal op het juiste moment tussen te zitten.

Ik had ditzelfde met lenglet en Thiago Silvia. Niet snel maar wel goed kwam positering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wat denken jullie vwb (winter)upgrade?

Zou het nog gaan gebeuren?

Heb nog wat TOTW kaarten liggen die in theorie een upgrade krijgen.

[ Voor 34% gewijzigd door Augy op 08-03-2021 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Markvd1984 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:45:
[...]

In de 532 met Neymar en die andere op het middenveld
Ja in 5-3-3 staat Neymar en Kulevski aan de zijkanten, ik merk daar wel dat ik Neymar wat minder gebruik, Die Kulu van Juventus is dan wel handig, is groot en sterk, en nog super snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:22:
[...]

Je zegt het zelf al dat de sbcs van ea teleurstellend zijn. En precies daarom moet je dit soort sbc dus niet doen.
Ik zie hier zoveel mensen zulke onzin sbcs doen en dan zie je af en toe teams voorbij komen.. ik vind het ook beetje lachwekkend en dom als je zulke sbc doet.
Dit soort gokjes is precies wat ea wil. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
fifanoob schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:48:
[...]

Je zegt het zelf al dat de sbcs van ea teleurstellend zijn. En precies daarom moet je dit soort sbc dus niet doen.
Ik zie hier zoveel mensen zulke onzin sbcs doen en dan zie je af en toe teams voorbij komen.. ik vind het ook beetje lachwekkend en dom als je zulke sbc doet.
Dit soort gokjes is precies wat ea wil. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk
Ik snap jullie opzich wel, maar een van de leukste dingen in dit spel is toch wel een gokje wagen af en toe. Untradeables genoeg te krijgen . Dat jij het als "dom" ziet prima, maar het blijft een spel en voor veel anderen is de gok nemen juist het leuke , ookal word je 9/10 keer teleurgesteld. EA wil dat je packs koopt en dat dat is echt niet nodig .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:08:
[...]

Tot op heden nog niet ivm z'n positionering en interceptie. Lijkt overal op het juiste moment tussen te zitten.

Ik had ditzelfde met lenglet en Thiago Silvia. Niet snel maar wel goed kwam positering
Mijn twijfel zit hierin: Heb nu Bastoni en Donnarumma (goud) als keeper waarbij ik de keeper wil upgraden.
Ik dacht aan Hart in combinatie met Smalling. Maar Smalling kan ik niet betalen.

Dus ik kan er ook voor kiezen om Donnarumma te upgraden naar zijn RB versie of Handanovic SIF eens te proberen. Al zullen er ook genoeg zijn die zeggen: lekker Donnarumma goud laten staan. Maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik ga er dan toch vanuit dat de speciale kaartjes toch iets beter zijn.

Of de optie die jij ook hebt gedaan: Hart met Stones SIF.

Joe Gomez zou ook nog een optie kunnen zijn.

Dit getwijfel/gepuzzel maakt FUT leuk he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:29:
[...]

Ik snap jullie opzich wel, maar een van de leukste dingen in dit spel is toch wel een gokje wagen af en toe. Untradeables genoeg te krijgen . Dat jij het als "dom" ziet prima, maar het blijft een spel en voor veel anderen is de gok nemen juist het leuke , ookal word je 9/10 keer teleurgesteld. EA wil dat je packs koopt en dat dat is echt niet nodig .
EA wil dat er zoveel mogelijk kaarten uit de game gehaald worden waardoor de prijzen gaan stijgen. Daarom doen ze dit soort sbc. Maar die What if sbc, er zijn max 3 spelers die wellicht boeiend kunnen zijn. En daar ga je dan op gokken? Is hetzelfde als denken dat een staatslot een goede investering is.
Natuurlijk is er niks mis mee een gokje te wagen. Tuurlijk doe ik ook wel. Maar dit soort sbc vallen voor mij in het rijtje dat je Packs met coins gaat kopen.
Dat je ipv fifapunten, coins betaald voor een pack. Heb dat hier ook wel voorbij zien komen.. Ook totaal niet logisch als je het mij vraagt.

Gokken moet je doen met coins die je kan missen. Maar als ik naar de teams hier over het algemeen zie dan kunnen vele die coins beter besparen en gewoon upgrades kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Sossage23 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 00:02:
[...]

klopt :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 11:20
De mid/prime icon pick sbc gedaan met alles behalve mijn basis 11. Met succes: mid Patrick Vieira (88). De andere opties waren Torres (88) en Hernandez (87).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Lekker! Die kan je ook als CB gebruiken.

Ik ga die Icon Player pick alleen doen als ik goede rewards krijg donderdag. Als in: meer dan 200k profit. Oftewel kans dat het gaat gebeuren is < 1% :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
038Zwolle schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:29:
[...]

Maar dit is toch een kansloze gok? Dat is hetzelfde als de toto invullen met 3 wedstrijden voor een quote van 10. Tuurlijk is er een kans(je) op een megabedrag met 1000x je inzet, maar de kans op geraakt worden door de bliksem op een dag zonder onweer is groter. Maar vooral doen als je er zelf een goed gevoel over hebt hoor, ik hoop dat je de speler krijgt waar je zo op hoopt..

Ik neem zelfs de gok op de SBC van Hart maar niet. Ben op zoek naar een vervanger voor die enorme kneus van een Pope (ik heb denk ik een verkeerd kaartje gekocht :X ), maar keepers zijn gewoon te wisselvallig om daarvoor een dure keeper in te slaan die je niet kan verkopen. Dus maar eens Ederson IF proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
M@cer schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:52:
[...]

Maar dit is toch een kansloze gok? Dat is hetzelfde als de toto invullen met 3 wedstrijden voor een quote van 10. Tuurlijk is er een kans(je) op een megabedrag met 1000x je inzet, maar de kans op geraakt worden door de bliksem op een dag zonder onweer is groter. Maar vooral doen als je er zelf een goed gevoel over hebt hoor, ik hoop dat je de speler krijgt waar je zo op hoopt..

Ik neem zelfs de gok op de SBC van Hart maar niet. Ben op zoek naar een vervanger voor die enorme kneus van een Pope (ik heb denk ik een verkeerd kaartje gekocht :X ), maar keepers zijn gewoon te wisselvallig om daarvoor een dure keeper in te slaan die je niet kan verkopen. Dus maar eens Ederson IF proberen.
Tsjah, wat is kansloos. Inmiddels heb ik een team van >10 miljoen. Als ik een upgrade wil halen moet ik al een behoorlijk deftige som betalen. Met wat untradeable fodder heb je iig een kans om een goede speler te pakken. Aangezien het spel al richting einde seizoen loopt is het best leuk om wat gokjes te doen of spelers te halen als bijvoorbeeld Fer. Als we ons nou bevonden in de eerste maanden van het spel had ik het persoonlijk ook niet gedaan. Ik had Pepe uit de WI dus was het niet waard maar ik vond het best leuk om een paar potjes te spelen met hem gisteren voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SterqVerhael schreef op maandag 8 maart 2021 @ 13:40:
Lekker! Die kan je ook als CB gebruiken.

Ik ga die Icon Player pick alleen doen als ik goede rewards krijg donderdag. Als in: meer dan 200k profit. Oftewel kans dat het gaat gebeuren is < 1% :D
Haha, dit weekend ook gedaan, zo snel en fysiek. Pakt ook alles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:32:
[...]

Mijn twijfel zit hierin: Heb nu Bastoni en Donnarumma (goud) als keeper waarbij ik de keeper wil upgraden.
Ik dacht aan Hart in combinatie met Smalling. Maar Smalling kan ik niet betalen.

Dus ik kan er ook voor kiezen om Donnarumma te upgraden naar zijn RB versie of Handanovic SIF eens te proberen. Al zullen er ook genoeg zijn die zeggen: lekker Donnarumma goud laten staan. Maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik ga er dan toch vanuit dat de speciale kaartjes toch iets beter zijn.

Of de optie die jij ook hebt gedaan: Hart met Stones SIF.

Joe Gomez zou ook nog een optie kunnen zijn.

Dit getwijfel/gepuzzel maakt FUT leuk he?
Ik vind Stones echt heel fijn icm met fofana en hart.

Al moet ik zeggen dat vanmiddag alles weer stroperig en traag was in Rivals. Mbappe toty die eruit gerend word (zonder bal) enzo 🤣niks aan op die manier maar ga de gouden objectives maar even doen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Bedoelen ze hiermee dat je R9 kan kopen voor keiharde €€€? Niet dat ik daarnaast ooit nog de FIFA-coins zou hebben, maar wtf wat een handel dan zeg. Weet iemand wat je ervoor moet betalen zodat zij hem beschikbaar zetten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SmRJdF9w3qzbPyaFR2rM4cfk36g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RkzJwqHQ3Uczg097l28GuAbw.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Heb ik die kluivert SBC gedaan, wordt hij door sierd hernan crespo genoemd 😴

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Iedereen een ultimate pakketje gekregen voor inloggen op FUT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Prosac schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:25:
Ja ederson eruit!!
Iemand mee gedaan aan de loting voor een ps 5 op cool blue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Yes.

Zie dat je maar 3 dagen speling had. Als je 3 dagen niet was ingelogd op fut, dan kreeg je een minder pakje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Lenglet, Trippier en verder 82-.... Packluck hele jaar al dramatisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Markuss schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:39:
Bedoelen ze hiermee dat je R9 kan kopen voor keiharde €€€? Niet dat ik daarnaast ooit nog de FIFA-coins zou hebben, maar wtf wat een handel dan zeg. Weet iemand wat je ervoor moet betalen zodat zij hem beschikbaar zetten?

[Afbeelding]
Op reddit gaan coins voor circa 7 euro per 100.000 (de prijs op gespecialiseerde sites ligt rond de 10 euro). 7 x 150 = 1050 euro. Ronaldo kost waarschijnlijk nog meer omdat het aanbod zo schaars is.

Ik zou zeggen, stuur een dm waarin je je voordoet als een rijk verwend joch voor wie geld geen probleem is, en ontdek wat het hoogste bod/ de vraagprijs is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markuss schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:39:

[Afbeelding]
nee je moetdan zelf spelers te koop zetten, die kopen zij dan van je over net zolang tot je het gewenste aantal coins hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 14-09 11:20
Zeldzaam mega pack hier. Met 82 als hoogst. Ach, na vanmiddag mag ik niet klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
Kanters85 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:08:
Heb ik die kluivert SBC gedaan, wordt hij door sierd hernan crespo genoemd 😴
Klopt, laatst tegen gespeeld. Raak ervan van de wap 🙃. Denk iedere keer dat ie alweer gepasst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Waarom droppen die icons ineens zo hard. Paar weken geleden dalglish 90 gekocht voor 1.35miljoen en nu rond de miljoen.. Wilde hem verkopen voor minimaal verlies om daarna voor zijn prime te gaan. Gaan ze nog stijgen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
fifanoob schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:52:
[...]

nee je moetdan zelf spelers te koop zetten, die kopen zij dan van je over net zolang tot je het gewenste aantal coins hebt.
Ik denk dat ze een extra commissie zullen vragen bovenop 15 miljoen coins omdat Ronaldo extinct is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Vestendrie schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:58:
Waarom droppen die icons ineens zo hard. Paar weken geleden dalglish 90 gekocht voor 1.35miljoen en nu rond de miljoen.. Wilde hem verkopen voor minimaal verlies om daarna voor zijn prime te gaan. Gaan ze nog stijgen denken jullie?
Door de icon moments zijn de prijzen behoorlijk gedaald, een deel kan je goedmaken door op donderdag of vrijdag te verkopen. Zondag/ maandag zijn de prijzen altijd het laagst, donderdag/ vrijdag het hoogst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Lol, een duplicate Hamsik, wtf :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Capsaicin schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:10:
[...]
Ik denk dat ze een extra commissie zullen vragen bovenop 15 miljoen coins omdat Ronaldo extinct is.
je hebt als verkoper geen invloed aan wie je je speler verkoopt dus je kan niet even zeggen hier ik verkoop hem aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
fifanoob schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:16:
[...]

je hebt als verkoper geen invloed aan wie je je speler verkoopt dus je kan niet even zeggen hier ik verkoop hem aan jou.
Goed punt, misschien lossen ze dit op door de transactie op een moment uit te voeren dat de meeste FIFA-spelers aan het pitten zijn. Het aantal spelers met 15 miljoen is vermoedelijk ook niet superhoog. Maar het blijft idd riskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
SIF Ben Yedder is ondertussen 100k gedaald in waarde in iets meer dan een week tijd. Is het verstandig om hem nu alsnog te verkopen en toch nog zo’n 300k over te houden. Of zou hij nog gaan stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja, was echt top hier:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xGN4sqMzWx--s48dBLzfnrA3cV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/51hOYmwOUiY60JvgvRLLIw92.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
85 bale als hoogste uit de ultimatum pakket. Ik heb zijn OTW als untradeable gekregen in het begin van het seizoen dus leuke fodder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
Zo fijn al die TOTW untradable zooi.... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
OE! Toppertje hoor, vet jaloers. :9 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Tja jongens aan de andere kant: EA geeft iets weg hé. Hoeven ze ook niet te doen, dus wees blij met wat je krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Neymar daalt ook als een gek ,heb hem 1,5 week geleden gekocht voor 720k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik had 'm ruim een week geleden voor 1.040.000; ik zag 'm vanmiddag voor 895.000 gaan! Ik weet het niet, maar m'n gevoel zegt dat hij niet meer waard wordt.

Hart was het proberen waard, 6 potjes mee gespeeld, nee, heel snel Lloris weer onder de lat ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Icon moments kaarten. Je moet prime kaarten direct lozen zodra die moment kaarten aangekondigd worden.

Prime Figo verkocht voor 1.3 die is ik een week gedaald naar een miljoen. Canavarro iets met maar in totaal scheelt het 400k met nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markuss schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:03:
Tja jongens aan de andere kant: EA geeft iets weg hé. Hoeven ze ook niet te doen, dus wees blij met wat je krijgt. :)
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken! :9 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Hele markt lijkt onderuit te gaan op dit moment.. bizar om te zien..

En dan rebounden met een evt refresh, als die ooit nog komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Moody2204 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:10:
[...]

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken! :9 8)
Je mag mensen ook niet blij maken met een dode mus! /3

-----

Ik kreeg Smalling uit de what if sbc en wil het team flink omgooien, maar twijfel heel erg. Zo ziet het er nu uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JAL9mkiYzWhHPB1i6KfjSN4Fot0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gktkl0xNyBFk5TmXhzo8uMTn.png?f=fotoalbum_large
In game speel ik vooral 4231 (en soms 3421):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSv8I6dsjIF8_L76CHIZ7s7lTa8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xvHWd4KX0PJjb8Wz565ZIKGB.png?f=fotoalbum_large

Dankzij Smalling kunnen Robben en Klaiber met pensioen (Klaiber is nog steeds goed maar Robben met zijn 2* wf en t-rex arm moet zsm weg). Verhandelbaar zijn Cantona, Kante en Lunin. Daarnaast heb ik zo'n 1.3 miljoen. In totaal is dit zo'n 4,7 miljoen. Cantona hoeft niet per se weg. Op de bank heb ik Van der Sar, Campbell, Cannevaro en Joao Felix.

Ik zat te denken aan zoiets: https://www.futbin.com/21/squad/6782650

In game staat het dan als:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ol3BId2qPStcJlq-FVg1bKKVpJw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FEIsSUdbXYuI3PtlwJgF7eAA.png?f=fotoalbum_large
Acuna komt mee op, Campbell en TAA blijven achter. Ik heb dan nog een icon-spits nodig met een budget van max 2 miljoen. Tips zijn meer dan welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 08:20
Augy schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:07:

Koop ik 2 icons net voor de crash denk lekker goedkoop, 2 uur later beide 100k goedkoper.
Ik vind het wel prima EA bepaalt toch wat er gebeurd met de markt, geniet wel lekker van mijn team :) daar draait het immers ook om

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:22
Augy schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:07:

De meesten hebben nu teams waarbij een merkbare upgrade je per positie wel minimaal een miljoentje kost of meer. Iedereen die dat wil heeft ondertussen wel een Neymar, Mbappe of Ronaldo kunnen scoren. Het gat naar de absolute top is veel te groot. Het kan zomaar weken/maanden duren voordat je weer een beetje coins hebt om een upgrade te doen...

Daarnaast weet iedereen dat de prijzen van de Moments Icons nu veel te hoog zijn waardoor iedereen de hand op de knip houdt en prijzen worden dus lager.

Ik zit zelf nu ook met dit probleem. Ik zit nu op een kleine 1,7 miljoen. Ja, ik kan Neymar en Mbappe kopen, maar dan? Zijn die straks echt zoveel beter dan Moments Overmars die ik straks kan oppikken met de swaps en Prime Kaka in de spits dat het waard is om er meer dan een miljoen tegenaan te gooien? Denk het niet. Liever gebruik ik deze coins voor een Cruyff of een Gullit, maar die zijn nog veel te ver weg. Ik val dus een beetje tussen wal en schip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Saekerhett schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:17:
[...]

De meesten hebben nu teams waarbij een merkbare upgrade je per positie wel minimaal een miljoentje kost of meer. Iedereen die dat wil heeft ondertussen wel een Neymar, Mbappe of Ronaldo kunnen scoren. Het gat naar de absolute top is veel te groot. Het kan zomaar weken/maanden duren voordat je weer een beetje coins hebt om een upgrade te doen...

Daarnaast weet iedereen dat de prijzen van de Moments Icons nu veel te hoog zijn waardoor iedereen de hand op de knip houdt en prijzen worden dus lager.

Ik zit zelf nu ook met dit probleem. Ik zit nu op een kleine 1,7 miljoen. Ja, ik kan Neymar en Mbappe kopen, maar dan? Zijn die straks echt zoveel beter dan Moments Overmars die ik straks kan oppikken met de swaps en Prime Kaka in de spits dat het waard is om er meer dan een miljoen tegenaan te gooien? Denk het niet. Liever gebruik ik deze coins voor een Cruyff of een Gullit, maar die zijn nog veel te ver weg. Ik val dus een beetje tussen wal en schip.
Had PIM Figo gekocht, ga hem ook lozen 2 Miljoen. Merk ook echt totaal geen verschil met zijn prime.

Ga komende tijd lekker met een simpel basis NL / Eredivisie team spelen :) Wel met een hele dure bank IF Neymar, Ronaldo en Mbappe :+

Hoop eigenlijk genoeg munten komende de tijd binnen te harken voor mid Cruyff :) Vervelende is dat van der Sar als keeper nodig heb om Senesi en van Dijk te linken en die is vrij prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Saekerhett schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:17:
[...]

Klopt hoor.. bij mijn zij de upgrades ook niet meer te doen en heb k nu een fijn en lekker spelend team.

Ben wel benieuwd of de refresh nog komt... Vrijdag even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:45:
[...]

Klopt hoor.. bij mijn zij de upgrades ook niet meer te doen en heb k nu een fijn en lekker spelend team.

Hier ook. Speel enkel nog met een team wat ik leuk vind.

Maar ik merk nu wel in div. 3 dat je wel steeds betere kaartjes tegen je krijgt. Al zegt dat ook weer niks natuurlijk, want gisteren versloeg ik 3x op rij een team met 4 a 5 icons, en verloor ik kansloos van een team met enkel gouden kaartjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
Augy schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:45:
[...]

Vrijdag komt FUT birthday (uit diverse twitter bronnen), denk dat refresh door EA eruit gehaald is, was vorig jaar natuurlijk al een soort van uitkleed partij van hun.

Ze gebruiken players day om de markt te nivileren. Daarnaast dus ook een crash omdat iedereen coins wil om die packs te kopen en te bewaren voor FUTbirthday.

Anyway tot vrijdag hebben we elke dag 241 packs en zal de fodder prijs nog een stuk omlaag gaan. Heel wat huidige SBC zijn dan voor een prikkie te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:22
Ben nu halverwege Kluivert. Besloten hem toch te doen nadat ik voor de zoveelste keer 86+ untradeable duplicates kreeg uit een SBC. Griezmann... Pogba.... Chiellini... ik weiger die shit gewoon te discarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fijn krijg die PIM FIgo dus voor geen meter verkocht, dit gaat me heel veel coins kosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Net de Ruben Neves challenge afgerond, die 15 wins duurden even zeg! Soms een leuke tegenstander, soms een * directe pauze and insert Mbappé / Neymar" *. Dat maakt het lastig tegen het PL team dat ik had maar als je dan een keer wint, smaakt de overwinning goed :)

Als ik dan ook met meer dan 2 goals voorsta in de 80/85 minuut, laat ik mensen ook altijd even wat challenges fixen met Fofana etc, maar die favor krijg je vaak niet terug als je dan even naar voren stormt voor een assist met Fofana :X

Uit de 84+ player pick kreeg ik Casemiro als optie - speelt vooralsnog wel ok en voelt niet zo traag met zijn 65 pace (+shadow). Verder ook veel dubbel gespuis uit paketten wat soms lastig te discarden is. Als de overall rating 85+ is van een dubbele check ik altijd even de challenges die er zijn, want discarden voelt dan als zonde inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand ervaring met reece James FS?

Kante z'n passing begint me soms echt op te breken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Augy schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:35:
Iemand ervaring met reece James FS?

Kante z'n passing begint me soms echt op te breken
Geen idee wat je budget is, maar Guardiola vind ik zelf een hele fijne speler. Heerlijke verdedigende middenvelder met goede passing en def stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
fifanoob schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:42:
[...]

Geen idee wat je budget is, maar Guardiola vind ik zelf een hele fijne speler. Heerlijke verdedigende middenvelder met goede passing en def stats.
Heb met z'n 87 gespeeld en die vond ik niet heel geweldig. Zie dat z'n 90 een stuk sterker is.. zal is even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik zit te denken om Nedved PIM te doen, omdat ik veel untradable fodder in kan leveren.
Het liefst wil ik hem op de CAM positie in m'n 4-2-3-1. Als ik hem in ga passen in m'n team heeft hij 5 chem en met loyalty erbij 6.. Is dat wel/niet genoeg om het vol potentieel uit hem te halen? Het team zelfs is dan 100 chem..
team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
In principe hoef ik ook niet te verkopen, maar wacht toch tot donderdag/vrijdag en kijk dan of ik Dalglish 90 kan slijten voor minimaal 1.1 miljoen. Voor lager doe ik het niet. Ze stijgen altijd wel als WL gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand ervaring met eto 91 ik kan er niet aan wennen ,bal schiet veel van ze voet ,wint geen sprintduel echt nooit loopt niet veel diep ( heb hem op achter de linies) iemand idee hoe hem beste te gebruiken en welke chem erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Markvd1984 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:22:
Iemand ervaring met eto 91 ik kan er niet aan wennen ,bal schiet veel van ze voet ,wint geen sprintduel echt nooit loopt niet veel diep ( heb hem op achter de linies) iemand idee hoe hem beste te gebruiken en welke chem erop
Je kan hem op PS4 met L1 zelf diep sturen he, naja zal je ook wel weten waarschijnlijk..
Pagina: 1 ... 105 ... 158 Laatste