Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:39
Rhain schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:13:
Ik zit te denken om Nedved PIM te doen, omdat ik veel untradable fodder in kan leveren.
Het liefst wil ik hem op de CAM positie in m'n 4-2-3-1. Als ik hem in ga passen in m'n team heeft hij 5 chem en met loyalty erbij 6.. Is dat wel/niet genoeg om het vol potentieel uit hem te halen? Het team zelfs is dan 100 chem..
team
Misschien, als je de coins heb, in game switchen met Zola 85? Kan prima uit de voeten op de flank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
lookslikeyou schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:37:
[...]
Misschien, als je de coins heb, in game switchen met Zola 85? Kan prima uit de voeten op de flank.
Thx voor het advies. Helaas niet veel coins meer, jah 100-150k, maar niet voldoende voor Zola.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand hier ook 1050 fifa punten gekregen ?

Heb ineens 1050 fifa punten op me account staan die ik echt zelf niet heb gekocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Traeces schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:08:

Heb ineens 1050 fifa punten op me account staan die ik echt zelf niet heb gekocht
Nope, lekker dan, beetje iedereen blij maken met een dooie mus :( ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50

doen ze elk jaar, beetje willekeur wie er dan wat krijgt. Vorig jaar had ik niks gehad, jaar daarvoor wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:10
Markuss schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:29:
[...]

Je kan hem op PS4 met L1 zelf diep sturen he, naja zal je ook wel weten waarschijnlijk..
Ja haha dat gebruik ik wel maar voor eto had ik meer verwacht weet niet voelt beetje stroperig aan had er meer van verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
De Bundesliga lijkt na Stindl en André Silva wéér een puinhoop-POTM te krijgen. Hoop dan nog op Kostic maar het is allemaal niet best..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iRvUT9kXbMrWk3mlSjeLzRdMD_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JWx3bXX0p5brtCIYNTwEvZPh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Raar, nu al 3 wedstrijden achter elkaar een assist met een voorzet gegeven voor de Neves challenge, maar hij registreert hem niet. Blijft maar op 3 staan.
Heb zelfs al wedstrijden een voorzet met X en vierkantje gegeven, maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:00

allstarted1

WTRFTS

Ik was net ook gestart met een wedstrijdje voor doelstellingen en bij rust klapt FUT er weer uit als ik een 3-0 voorsprong heb.... PS logo - klik omhoog - pook naar rechts -> ruststand. Zo enorm klaar met hoe gaar de game de laatste week presteert. :|

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:22:
Iemand ervaring met eto 91 ik kan er niet aan wennen ,bal schiet veel van ze voet ,wint geen sprintduel echt nooit loopt niet veel diep ( heb hem op achter de linies) iemand idee hoe hem beste te gebruiken en welke chem erop
Jij hebt dan ook een heel bijzondere eto. 1tje van 91?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:34
Ben ik de enige die binnenkort 88 Felipe Anderson heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 11:20
Messje schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:52:
Ben ik de enige die binnenkort 88 Felipe Anderson heeft?
Nee, hier ook! Wat een kaart gaat dat worden. En dat voor slechts 40K :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

bvbal79 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:45:
[...]

Vrijdag komt FUT birthday (uit diverse twitter bronnen), denk dat refresh door EA eruit gehaald is, was vorig jaar natuurlijk al een soort van uitkleed partij van hun.

Ze gebruiken players day om de markt te nivileren. Daarnaast dus ook een crash omdat iedereen coins wil om die packs te kopen en te bewaren voor FUTbirthday.

Anyway tot vrijdag hebben we elke dag 241 packs en zal de fodder prijs nog een stuk omlaag gaan. Heel wat huidige SBC zijn dan voor een prikkie te doen.
Zou je voor een leek kunnen uitleggen wat dit nu precies betekent.

Moet ik nu mijn geld in gouden packs stoppen en ze vanaf vrijdag openen in de hoop op top-kaartjes?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:12
lwd-kevin schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:00:
[...]

Nee, hier ook! Wat een kaart gaat dat worden. En dat voor slechts 40K :)
Ik achtte ze echt kansloos tegen juve! Super knap van Porto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Is het nog een idee om flink te investeren in 65-rated zilveren en lage goede gouden van de Bundesliga, Serie A en als Liga? Die zouden nog een paar League Foundation spelers moeten krijgen. Die speel je vrij met een max. 77 rated team (max. 3 zilveren).

Zag gister die Spaanse back van de EFL stijgen naar 4800 per stuk. Dacht dan wat centen in bijv. Hee Wee Chan, Rashica, Baldé, Morales, Inaki, Kessie etc. te gooien..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Markuss schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 07:30:
Is het nog een idee om flink te investeren in 65-rated zilveren en lage goede gouden van de Bundesliga, Serie A en als Liga? Die zouden nog een paar League Foundation spelers moeten krijgen. Die speel je vrij met een max. 77 rated team (max. 3 zilveren).

Zag gister die Spaanse back van de EFL stijgen naar 4800 per stuk. Dacht dan wat centen in bijv. Hee Wee Chan, Rashica, Baldé, Morales, Inaki, Kessie etc. te gooien..
Eigenlijk verwacht ik dat de volgende weer MLS zal zijn. Dat is de enige die nog geen tweede heeft gehad. Heb heel lang spelers van Schotland en Portugal gehad, maar die zijn tot nu toe nog niet geweest. Alle spelers zijn inmiddels wel verkocht voor inkoopwaarde x 10, het duurt alleen ff. ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:56

Heb ik ook een keer gehad. Was voor het vernieuwen van mijn Playstation + abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 07:57:
[...]

Heb ik ook een keer gehad. Was voor het vernieuwen van mijn Playstation + abonnement.
Nou je het zegt , me ps + abbo is inderdaad verlengd dus zal zeker daarmee te maken hebben dan :)

Kan iemand me vertellen hoe van der Sar dit jaar als keeper is + het verschil tussen de baby, mid en prime ? Qua munten schelen ze namelijk amper iets met elkaar.

Iemand ook ervaring met SIF Boadu ? Wil hem in de spits bij me halve NL team :)

[ Voor 28% gewijzigd door Traeces op 10-03-2021 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Keepers waar maakt iedereen zich druk om, mijn ervaring is dat het echt helemaal niks uit maakt wie je er neer zet. Ene keer pakken ze redelijk wat de andere keer kijken ze alleen of haan ze dwars door je heen.
Als EA vind dat de tegenpartij moet scoren moet je als een beer verdedigen (lees 3xbal afpakken)want die keeper pakt hem echt niet hoor. Dus beter investeren in verdedigers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
jerommeke96 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:19:
Keepers waar maakt iedereen zich druk om, mijn ervaring is dat het echt helemaal niks uit maakt wie je er neer zet. Ene keer pakken ze redelijk wat de andere keer kijken ze alleen of haan ze dwars door je heen.
Als EA vind dat de tegenpartij moet scoren moet je als een beer verdedigen (lees 3xbal afpakken)want die keeper pakt hem echt niet hoor. Dus beter investeren in verdedigers.
Zelfs EA is het daar mee eens! Deed gisteren Squad Battle voor objective, staat David Beckham op het doel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Moody2204 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 07:57:
[...]

Jaarabonnement? Ik moet het binnenkort vernieuwen namelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
SterqVerhael schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:32:
[...]

Ik kreeg het helaas niet bij het verlengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
jerommeke96 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:19:
mijn ervaring is dat het wel degelijk uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
fifanoob schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:18:
[...]

mijn ervaring is dat het wel degelijk uitmaakt.
Sinds ik die kneus van een Pope heb vervangen door Ederson IF, is hier de weg omhoog ook weer ingezet. Inmiddels weer terug in Div.5. En het zal echt niet alleen aan de keeper liggen, maar als ik toch zie wat voor ballen hij voor mij uit het doel gehaald heeft de afgelopen dagen, is het (voorlopig) een goede ruil geweest.. >:)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:46
Ik heb nog steeds pope 82 op goal staan en heb niet het idee dat hij verzaakt. Ik heb meerdere keepers gehad zoals vd Sar , Ederson, Alisson, ter Stegen etc etc maar Pope lijkt het prima te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
038Zwolle schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:46:
Ik heb nog steeds pope 82 op goal staan en heb niet het idee dat hij verzaakt. Ik heb meerdere keepers gehad zoals vd Sar , Ederson, Alisson, ter Stegen etc etc maar Pope lijkt het prima te doen
Pope is ook wel redelijk overpowered.
Kom hem nog steeds veel tegen.
Zelf Ter Stegen op doel, doet het ook zeer goed. Kreeg hem untradable uit een 81+ player pick enige tijd geleden.

Zit te overwegen om Puyol Moments SBC te doen.
Heb zijn loan nu geprobeerd en dat is wel een beest hoor!
Misschien niet de snelste, maar hij wint letterlijk ALLE duels.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Valandil schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:01:
[...]
Pope is ook wel redelijk overpowered.
Kom hem nog steeds veel tegen.
Zelf Ter Stegen op doel, doet het ook zeer goed. Kreeg hem untradable uit een 81+ player pick enige tijd geleden.

Zit te overwegen om Puyol Moments SBC te doen.
Heb zijn loan nu geprobeerd en dat is wel een beest hoor!
Misschien niet de snelste, maar hij wint letterlijk ALLE duels.
Weet niet of we het nu over Pope IF hebben of niet? Pope NIF was tamelijk waardeloos bij mij, weinig OP aan.

Puyol.. was eigenlijk voor Nedved bezig, maar begin nu toch te twijfelen, thx :X
Misschien inderdaad beide spelers maar even met loan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
Rhain schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:14:
[...]

Weet niet of we het nu over Pope IF hebben of niet? Pope NIF was tamelijk waardeloos bij mij, weinig OP aan.

Puyol.. was eigenlijk voor Nedved bezig, maar begin nu toch te twijfelen, thx :X
Misschien inderdaad beide spelers maar even met loan proberen
Pope gold rare :)

Puyol is best aantrekkelijk, zijn SBC (weliswaar untradable) is een stuk goedkoper dan zijn tradable
Zijn loan is me goed bevallen...alleen niet de eerste wedstrijd. Moest even wennen

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Jorgen schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 00:40:
[...]

Zou je voor een leek kunnen uitleggen wat dit nu precies betekent.

Moet ik nu mijn geld in gouden packs stoppen en ze vanaf vrijdag openen in de hoop op top-kaartjes?
Dat zou ik niet doen, maar dat is wat iedereen doet, of zelfs gewoon nu opent. Dus er zijn een berg packjes geopend, en waar veel aanbod is daalt de prijs. En daar waar iedereen zijn spelers verkoopt gaat er geundercut worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
SterqVerhael schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:32:
[...]

Ja ik heb ook een jaarabonnement. Je krijgt er ook een melding van als het goed is, waar het bij staat.

Keepers blijft een ding in Fifa. Ben nu zelf teruggevallen op Donnarumma RB. Die heeft me gisteren toch een aantal malen gered in mijn Rivals potjes!

[ Voor 20% gewijzigd door Moody2204 op 10-03-2021 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:38:
[...]

Ja ik heb ook een jaarabonnement. Je krijgt er ook een melding van als het goed is, waar het bij staat.

Keepers blijft een ding in Fifa. Ben nu zelf teruggevallen op Donnarumma RB. Die heeft me gisteren toch een aantal malen gered in mijn Rivals potjes!
Hart is uitkomend echt ijzersterk met z'n voeten en haalt ook de meest onmogelijke ballen uit de hoek.. aan de andere kant staat hij er soms ook gewoon maar wat naar te kijken 🤣

Ach een goed schot door de huidige (top)spelers is ook nagenoeg onhoudbaar en elke keeper heeft z'n fratsen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Jongens, we kunnen wel weer over keepers praten, maar we zijn toch allemaal van mening dat het niet zoveel uitmaakt, behalve dat Pope gewoon uit het spel moet. Ook bij mensen die hem al hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Heb mijn team weer eens aangepast, maar speel nog steeds met Reinier en David Silva Record Breaker voorin.

Iemand een idee voor een 3e spits/CF/CAM om te rouleren met die 2? Liefst LaLiga.

Zit zelf te denken aan TOTY Fekir. Die ziet er qua stats iig goed uit. Daarna misschien doorsparen voor die rode Felix of een CF Messi variant.

Vind trouwens dat die Silva en Reinier goed spelen. Silva is verfijnd en Reinier is sterk, maar allebei snel en goed in passing/schieten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCk5jQDwEB1t-3l7Yk9lk9Kpsc8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wEvIyRsAqNz48LpCF6yTYA6A.png?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door Robbio85 op 10-03-2021 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Fifa bestaat om mijn kalmte te testen _O-
Ongelooflijk zoals er nauwelijks een bal in ging of de spitsen de bal net naast kregen. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WOCw-ctNy2cLKADvQ0XcARb98QI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AWdi5doxx6PqYBnggkRekZXk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Robbio85 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:14:
Heb mijn team weer eens aangepast, maar speel nog steeds met Reinier en David Silva Record Breaker voorin.

Iemand een idee voor een 3e spits/CF/CAM om te rouleren met die 2? Liefst LaLiga.

Zit zelf te denken aan TOTY Fekir. Die ziet er qua stats iig goed uit. Daarna misschien doorsparen voor die rode Felix of een CF Messi variant.

Vind trouwens dat die Silva en Reinier goed spelen. Silva is verfijnd en Reinier is sterk, maar allebei snel en goed in passing/schieten.

[Afbeelding]
Gomez WI of Ansu Fati FS misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Prosac schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:34:
[...]

Gomez WI of Ansu Fati FS misschien?
Zien er idd goed uit, maar ver boven mijn budget :+

Die uitslag is idd frustrerend... moet toegeven dat als ik een keer win, dat het zo gaat zoals voor jouw tegenstander 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Robbio85 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:38:
[...]

Zien er idd goed uit, maar ver boven mijn budget :+

Die uitslag is idd frustrerend... moet toegeven dat als ik een keer win, dat het zo gaat zoals voor jouw tegenstander 8)7
Denk dat je dan niet veel sneller beter kunt. Hoewel ik Williams altijd wel kut vond om tegen spelen, maar denk dat zijn speciale kaart ook niet meer mee kan in de huidige staat van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Idd, ik ga maar eens fatsoenlijk sparen ipv elke keer een speler kopen of SBC doen als ik 100-200k heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Robbio85 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:43:
Idd, ik ga maar eens fatsoenlijk sparen ipv elke keer een speler kopen of SBC doen als ik 100-200k heb.
Als je je echt richt op 1 team en je doet een beetje je objectives en rivals is er best veel mogelijk. Ik heb nu 2,3 miljoen te besteden en zoekende naar hoe ik mijn team kan verbeteren.

Reinier is echt een heerlijke speler gebleken, die houdt dankzij zijn betere slechte been Haaland uit de basis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Robbio85 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:43:
Op dit moment zou ik je coins investeren in sbc fodder, dus 83 rated kaartjes, die zijn nu erg goedkoop, ik zelf koop heel veel higuain in voor 1500 per stuk. Er komt vanzelf weer een moment dat die kaartjes weer stijgen en dan verkoop ik ze weer. Zo kan je je coins wel verdubbelen, alleen wanneer die kaartjes gaan stijgen is de vraag. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het wel eens na dit weekend kan gaan gebeuren, geef hier geen garantie bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
fifanoob schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:43:
[...]

Op dit moment zou ik je coins investeren in sbc fodder, dus 83 rated kaartjes, die zijn nu erg goedkoop, ik zelf koop heel veel higuain in voor 1500 per stuk. Er komt vanzelf weer een moment dat die kaartjes weer stijgen en dan verkoop ik ze weer. Zo kan je je coins wel verdubbelen, alleen wanneer die kaartjes gaan stijgen is de vraag. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het wel eens na dit weekend kan gaan gebeuren, geef hier geen garantie bij :+
Idd, misschien dat ik dat eens ga proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 03-06 01:46
fifanoob schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:43:
[...]

Beter investeer je in 85+ vooral verdedigers die goed linken zijn altijd erg in trek ;)

Voor 83 is de markt (op xbox dan) erg overspoeld.

Met clubje zit weer vol en op de transfer list staan nog 50 totw spelers die ik goedkoop kon oppikken de afgelopen dagen. Vorige week 2,5 miljoen winst en zodra er weer een grote sbc komt gaat dat wel richting de 3 miljoen dit keer :)

Inmiddels doe ik vrijwel elke leuke sbc en ben ik voorzien van moments zambrotta, 89 van der Sar, toty Neuer en de hart sbc.

Ik koop nu elke week een grote speler. De echte dure spelers haal ik als tots uitkomt. 15 mil voor een R9 vind ik nog teveel geld :+

Moments Vidic staat hoog op de lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Hassiebassie schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:40:
[...]

Beter investeer je in 85+ vooral verdedigers die goed linken zijn altijd erg in trek ;)

Voor 83 is de markt (op xbox dan) erg overspoeld.

Met clubje zit weer vol en op de transfer list staan nog 50 totw spelers die ik goedkoop kon oppikken de afgelopen dagen. Vorige week 2,5 miljoen winst en zodra er weer een grote sbc komt gaat dat wel richting de 3 miljoen dit keer :)

Inmiddels doe ik vrijwel elke leuke sbc en ben ik voorzien van moments zambrotta, 89 van der Sar, toty Neuer en de hart sbc.

Ik koop nu elke week een grote speler. De echte dure spelers haal ik als tots uitkomt. 15 mil voor een R9 vind ik nog teveel geld :+

Moments Vidic staat hoog op de lijst :)
dat kan ook uiteraard, maar was mij te veel uitleg werk ;p

ik hou sowieso alle prijzen in de gaten van totw kaartjes naar gold rare kaartjes etc.
Zodra de 83 onder x bedrag komen koop ik in, bij de 84 en 85 etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Laatst online: 03-06 01:46
fifanoob schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:54:
[...]

dat kan ook uiteraard, maar was mij te veel uitleg werk ;p

ik hou sowieso alle prijzen in de gaten van totw kaartjes naar gold rare kaartjes etc.
Zodra de 83 onder x bedrag komen koop ik in, bij de 84 en 85 etc etc.
Ik koop meestal van de huidige week een aantal kaartjes en die houd ik dan 1 of 2 weekjes vast. Dan pak je sowieso wel 10K winst per kaart. Gewoon even geduld hebben :)

En degene in mijn club houd ik wel. Die verkoop ik dan nog later. Laatst wat 84 totw spaanse middenvelders verkocht voor 60K per stuk 8)7 Geen idee waarom mensen die kopen, maar ik vind het prima. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Goretzka in TOTW *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Er is dus blijkbaar een EA werknemer, niet lang meer, die handelt in Icon/TOTY's haha:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dED2d2lnbkBGS89zXy6JKJ5NQMA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bRHHpzl7DS6dww7gJVZR6yll.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ccSyx5xUge_FAeshM0aIhc0y6k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a7pUD8wQ7OAyGNF0GRlbmXNH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
Markuss schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:34:
Er is dus blijkbaar een EA werknemer, niet lang meer, die handelt in Icon/TOTY's haha:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Of het is EA zelf >:)

Wat een prijzen zeg... maar wellicht geven sommigen nog meer uit aan pakketjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markuss schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:34:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo team voor aankomende wl is compleet :) weer eens wat anders proberen :) linkerkant alleen gehouden want Neymar vind ik te goed om uit me elftal te houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YmhG0VHDTQ-o4ofUUxJSkqMpec8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fLwvjlf0JzwI6Q3wZMlPQkA6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ik dacht dat Fer vandaag z'n upgrade zou krijgen.. nu is de dag nog niet voorbij.. weet iemand of dit klopt en hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhain schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:12:
Ik dacht dat Fer vandaag z'n upgrade zou krijgen.. nu is de dag nog niet voorbij.. weet iemand of dit klopt en hoe laat?
Hoop toch van wel, zou het vrij kansloos vinden als echt pas na 6 wedstrijden is. 87 versie zou voor de wl ook wat fijner zijn dan de 85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:15:
[...]

Hoop toch van wel, zou het vrij kansloos vinden als echt pas na 6 wedstrijden is. 87 versie zou voor de wl ook wat fijner zijn dan de 85.
nee hoor, Mbabu en Pepe hebben hem ook al gehad. Dus nog even geduld.
Goretzka heeft zijn upgrade voor headliners ook nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
snap jezelf toch ook wel mag ik hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Zojuist even 2x gini ucl gekocht voor nog geen 600k per stuk. Nu maar hopen dat Liverpool vanavond doorgaat zodat zijn prijs weer lekker gaat stijgen richting 700k. Easy winst dan. Maar als ze eruit liggen flink verlies, maar boeiend. Gokje wagen moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Hey dat is fijn! Mahrez ToTW, dat wil zeggen dat m'n Headliners kaart naar 89 gaat.. nice! Zijn er hier nog meer die met HL kaarten spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 21:46
Rhain schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:46:
Hey dat is fijn! Mahrez ToTW, dat wil zeggen dat m'n Headliners kaart naar 89 gaat.. nice! Zijn er hier nog meer die met HL kaarten spelen?
Ik heb hem ook, prima speler, maar vind hem niet geweldig. Jammer dat spelers niet 2x achter elkaar een totw krijgen want ook vandaag is hij op dreef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Jup, Hinteregger (reeds 2 upgrades gehad) en Goretzka (1 upgrade van 5x winnen). Was vorige week dan ook bijzonder verbolgen dat hij geen TOTW kreeg met 2 goals en een assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:44:
Zojuist even 2x gini ucl gekocht voor nog geen 600k per stuk. Nu maar hopen dat Liverpool vanavond doorgaat zodat zijn prijs weer lekker gaat stijgen richting 700k. Easy winst dan. Maar als ze eruit liggen flink verlies, maar boeiend. Gokje wagen moet kunnen.
Zou er 3 kunnen kopen maar vind enorm risico zeker met die ruim 400k die ik verloren heb op Pim Figo deze week.....

Liverpool is nou niet echt geweldig in vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Nee is al door meerdere bevestigd.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Traeces schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:57:
[...]

Zou er 3 kunnen kopen maar vind enorm risico zeker met die ruim 400k die ik verloren heb op Pim Figo deze week.....

Liverpool is nou niet echt geweldig in vorm.
Ja klopt, maar 2-0 zie ik ze niet weggeven hoor. Enige kans om nog iets van het seizoen te maken voor ze. Maargoed gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prosac schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:48:
[...]

Jup, Hinteregger (reeds 2 upgrades gehad) en Goretzka (1 upgrade van 5x winnen). Was vorige week dan ook bijzonder verbolgen dat hij geen TOTW kreeg met 2 goals en een assist.
Upgrades zijn geweest. Wendell naar 88, Goretzka naar 89 O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Is volgens mij om 12 uur 's nachts. Maar pin me er niet op vast ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
fifanoob schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:31:
[...]

snap jezelf toch ook wel mag ik hopen
Het kan of het kan niet, maar alleen reageren met 'fake' vind ik altijd zo makkelijk. Vandaar ook mijn korte reactie. Hoezo zou ik het overigens zelf moeten snappen? Het is niet dat ik de hele dag met FIFA bezig ben.

Maar zag dit op Twitter voorbijkomen door meerdere mensen, dus leek mij aannemelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Ik had het fout... Ze zijn nu geüpgraded ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Er zijn nu 2 81+ upgrades ,behalve dat je bij de ene 7 zeldzaam moet zie ik geen verschil of zie ik dit verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Markuss schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:22:
[...]

Maar zag dit op Twitter voorbijkomen door meerdere mensen, dus leek mij aannemelijk.
Vraag of het aannemelijk is? diverse zogeheten fifa gamechangers hebben het al bevestigd en het is nu wachten op EA.
Als Matt deze video er uit gooit weet je dat het meer is dan een gerucht en al helemaal geen fake news.
YouTube: Secret Transfer Market Found in FIFA 21 Ultimate Team?

Je zat aardig in de richting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Wulfric92 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:28:
[...]
Ik had het fout... Ze zijn nu geüpgraded ;)
Yes! gezien, mooie upgrades :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Markvd1984 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:35:
Er zijn nu 2 81+ upgrades ,behalve dat je bij de ene 7 zeldzaam moet zie ik geen verschil of zie ik dit verkeerd ?
De goedkopere variant is niet herhaalbaar geloof ik.
simons schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:39:
[...]
Vraag of het aannemelijk is? diverse zogeheten fifa gamechangers hebben het al bevestigd en het is nu wachten op EA.
Als Matt deze video er uit gooit weet je dat het meer is dan een gerucht en al helemaal geen fake news.
YouTube: Secret Transfer Market Found in FIFA 21 Ultimate Team?

Je zat aardig in de richting :)
Nou dat leek mij dus ook ja. Sowieso heel vreemd dat iemand opeens 3 van de beste PIM heeft met allemaal zelfde aantal wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Even wat pakketjes openen die nog klaar stonden. Uit een van de weinige untradeables kwam TOTW Alba lopen. Mooi SBC fodder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Nadat het vorige week heel erg moeizaam ging, loop ik nu weer overal doorheen... En terug in div 1 -_-

Ben weer volledig terug naar 352
Rooney, Armstrong
Dybala
Alex Sandro, Vieira, Jones, Klaiber
Smalling, van Dijk, Fer
Hart

Heb zowel Klaiber als Alex Sandro op flank blijven staan. Maar Alex Sandro is op de één of andere manier altijd centraal te vinden terwijl Vieira de zijkanten pakt (staat op dekking midden). Maar ja het werkt ;)

Armstrong is heel gevaarlijk door zijn dribbel + snelheid. Maar afmaken valt aardig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Lekker hoor. Hier de andere kant op. Moest nog 9 Rivals potjes, 9x verloren. Dus dan weet je wel weer wat voor avond het voor mij was. Maar goed, misschien gaat het beter nu ik weer een divisie lager zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Blijkbaar toch behoorlijk serieus wat er nu is gebeurd met het verkopen van die PIM-kaarten als EA via Twitter een statement moet uitbrengen.

Goed dat ze er niet voor weglopen dan. Wel zo hypocriet als wat aangezien ze grof geld blijven ontvangen met de verkoop van loot boxes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:01:
[...]

Ja klopt, maar 2-0 zie ik ze niet weggeven hoor. Enige kans om nog iets van het seizoen te maken voor ze. Maargoed gaan het zien.
Nu ook maar snel even 2 ingekocht :+ 590 per stuk dus dat moet wel goed komen >:)

Nu ik het typ zelfs 2-0 dus nu zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Traeces schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:31:
[...]

Nu ook maar snel even 2 ingekocht :+ 590 per stuk dus dat moet wel goed komen >:)

Nu ik het typ zelfs 2-0 dus nu zeker :P
Hoppa, laat de moneytrain maar komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:33:
[...]

Hoppa, laat de moneytrain maar komen.
Haha indd. Heb nog me eigen Wijnaldum die had ik in het begin nog zelfs gekocht voor 425 dus dat is helemaal mooi winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moest net tegen een 81 team in Rivals had 37% passing accurency alles maar dan alles gaat over de achterlijn ,had 33 overtredingen,dit is daadwerkelijk een fout EA stimuleert gewoon mensen met lagere Chem teams te winnen ,heb nu 2 potten met een 80 team gespeeld wat echt dramatisch is ,win 2x met 4-0 ik kreeg daadwerkelijk alles maar dan ook alles mee ,ik heb al vaker gemerkt dat ik tegen max 83 teams gegarandeerd verlies ,omdat net ook die gouden kaart van Griekse linksback van Liverpool sneller is dan garrincha,en van bergen fysieke duels won van Rijkaard 90 het is echt serieus een schande

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
Markvd1984 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 23:54:
Moest net tegen een 81 team in Rivals had 37% passing accurency alles maar dan alles gaat over de achterlijn ,had 33 overtredingen,dit is daadwerkelijk een fout EA stimuleert gewoon mensen met lagere Chem teams te winnen ,heb nu 2 potten met een 80 team gespeeld wat echt dramatisch is ,win 2x met 4-0 ik kreeg daadwerkelijk alles maar dan ook alles mee ,ik heb al vaker gemerkt dat ik tegen max 83 teams gegarandeerd verlies ,omdat net ook die gouden kaart van Griekse linksback van Liverpool sneller is dan garrincha,en van bergen fysieke duels won van Rijkaard 90 het is echt serieus een schande
2 dingen.

1 probeer het volgende keer in begrijpelijke zinnen.
2 waarom stop je niet gewoon met fifa, je accepteert de fouten niet en bent er alleen maar negatief over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 00:19:
[...]

2 dingen.

1 probeer het volgende keer in begrijpelijke zinnen.
2 waarom stop je niet gewoon met fifa, je accepteert de fouten niet en bent er alleen maar negatief over.
Als je de zinnen niet begrijpt slaat opmerking 2 dus nergens op gast ,

Ik accepteer genoeg fouten van FIFA maar ik vind dat ik alle recht heb om te klagen als dingen gebeuren waar ik geen invloed op heb ,en mss een handige cheat
Ik heb hier wel vaker gelezen dat mensen vaak verliezen van een simpel houden team ipv icons

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Markvd1984 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 00:29:
[...]

Als je de zinnen niet begrijpt slaat opmerking 2 dus nergens op gast ,

Ik accepteer genoeg fouten van FIFA maar ik vind dat ik alle recht heb om te klagen als dingen gebeuren waar ik geen invloed op heb ,en mss een handige cheat
Ik heb hier wel vaker gelezen dat mensen vaak verliezen van een simpel houden team ipv icons
Dus omdat ik genoeg geklaag van jou heb gezien en ook nog eens goed ben in context lezen mag ik niet over allebeide klagen.
90% van jouw posts is geklaag, deze lijkt er aardig op, ergo het is geklaag.
Ik kan niet precies ontcijferen wat jouw probleem is uit deze post, dan mag ik toch wel zeggen dat het onbegrijpelijk is geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Frustratie moment moet kunnen FIFA is verslavend maar soms zo oneerlijk ik snap het gewoon niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Markvd1984 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 00:34:
Frustratie moment moet kunnen FIFA is verslavend maar soms zo oneerlijk ik snap het gewoon niet
Dit vind ik wel een goede post.
Fifa gaat niet veranderen omdat jij bepaalde dingen vervelend vind.
Je moet er mee leren dealen, of het is tijd om te stoppen.
Anders gaat het een negatief deel van je leven vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 00:34:
[...]

Dus omdat ik genoeg geklaag van jou heb gezien en ook nog eens goed ben in context lezen mag ik niet over allebeide klagen.
90% van jouw posts is geklaag, deze lijkt er aardig op, ergo het is geklaag.
Ik kan niet precies ontcijferen wat jouw probleem is uit deze post, dan mag ik toch wel zeggen dat het onbegrijpelijk is geschreven.
Omdat iedereen al lang FIFA speelt veel doet voor goede spelers en een super sterk team wil maken
Dan is het bizar dat je (vaak) tegen teams die in 2021 zijn opgericht met een rating van 83 max daarvan verliest dat blijkbaar dan opeens geen pass maar aankomt en verdediging en keeper opeens niks meer kunnen

Het zit in mijn hoofd dat FIFA mensen die net nieuw zijn of een laag rated team hebben bewust meer voordeel doen om zo die spelers een beter gevoel te geven tegen het icon geweld ( again een aanname)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
Maar die teams spelen meestal ook met extreem veel trucjes,dus ik vermoed dat het probleem meer bij de speler aan de andere kant ligt dan aan fifa. Woensdagavond is eigenlijk ook het slechtste moment voor Rivals, de tegenstand is dan zo anders dan op andere dagen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
#runtheblackmarket was een comment onder een video van Nick - runthefutmarket. Ik vond hem wel treffend. :+

Vandaag weer rewards. We weten allemaal dat we niets bijzonders packen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De markt is echt niet te voorspellen momenteel. RTTF Wijnaldum kaart krijgt een upgrade, maar de prijs blijft maar dalen na gisteravond fijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 00:39:
[...]

Omdat iedereen al lang FIFA speelt veel doet voor goede spelers en een super sterk team wil maken
Dan is het bizar dat je (vaak) tegen teams die in 2021 zijn opgericht met een rating van 83 max daarvan verliest dat blijkbaar dan opeens geen pass maar aankomt en verdediging en keeper opeens niks meer kunnen

Het zit in mijn hoofd dat FIFA mensen die net nieuw zijn of een laag rated team hebben bewust meer voordeel doen om zo die spelers een beter gevoel te geven tegen het icon geweld ( again een aanname)
Voorheen was het dat je zei dat mensen die met Rashford speelden voordeel kregen van EA. Of Mbappe dat hij een cheatcode was want hij liep overal door heen.

Tot je de spelers zelf hebt en opeens zijn die spelers niet meer zo bijzonder..

Maar anders bouw je toch ook lekker een laag rated team? Krijg jij ook die voordeel van ea..

Sorry hoor, maar ik snap best dat je af en toe wat klaagt maar krijg bij jou wel vaak het vermoeden dat als je verliest het altijd wel aan EA moet liggen of iets in die trend.
Niet om lullig te doen maar je speelt nou niet echt op een hoog niveau, dus om dan maar heel snel te denken dat heel veel dingen bewust door EA gedaan worden ipv dat het iemand zijn skills kunnen zijn.
Wellicht waren je tegenstanders gewoon goed en jij gewoon niet?
Accepteer dat eens ipv altijd maar een reden te zoeken waar het aan kan liggen, en die redenen is altijd iets waar jij zelf zogenaamd geen invloed op hebt.

Kijk het maakt mij niet uit hoor. Maar ik kan wel een boek maken van al jouw post dat de game volgens jou niet goed was of dat EA met schuifjes loopt te kloten of weet ik veel wat.

Als je echt zo in complotten gelooft wat betreft deze game dan zou ik idd er gewoon mee stoppen. Dan word je nooit beter en blijf je altijd maar in die cirkel zitten. Zelf weten allemaal hoor. Maar ja je roept het zelf over je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Hebben andere ook dat hun chem style niet werkt op de geupgrade What If Leroy Fer? Ik had namelijk een shadow op hem gedaan zodat ik hem als CV kon gebruiken en als ik kijk zie ik alleen een +1 of een +2 bij zijn statistieken in plaats van de +10 en +15 zoals je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Vestendrie schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:29:
Blijkbaar toch behoorlijk serieus wat er nu is gebeurd met het verkopen van die PIM-kaarten als EA via Twitter een statement moet uitbrengen.

Goed dat ze er niet voor weglopen dan. Wel zo hypocriet als wat aangezien ze grof geld blijven ontvangen met de verkoop van loot boxes..
Game-set-match
Nepenthez heeft een prima video gepost
YouTube: Let's talk about this Icon situation....

Mijn beeld en vooringenomenheid spelen mij natuurlijk parten, in mijn ogen is EA een totaal verachtelijke club maar dit is wel next-lvl.
Al die jaren zijn mensen bezig om bijvoorbeeld een goede kaart te bemachtigen, ik denk dat iedereen wel eens zoiets heeft van "wow ik zou best wel eens zo'n PIM Gullit willen packen". En dan nog afgezien van de kinderen die via fifa-points worden leeg getrokken met het idee dat in elk pakje je een kans maakt op zo'n kaart. En dat EA het dus mogelijk maakt om via achterdeurtjes dit te kunnen doen en al jaren dus doet.
Getver.
Als je denkt dat het niet dieper kan zakken dan komt dit dus naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Ea had toch in een rechtszaak gezegd dat het niet mogelijk was om speciale kaarten zomaar aan iemand toe te kennen?
Dan lijkt er op dat ze meineed hebben gepleegd?

Ik vind het nog steeds twijfelachtig, want ik kan er nog steeds niet bij dat zij heel bewust spelers kunnen toekennen aan accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:59:
Ea had toch in een rechtszaak gezegd dat het niet mogelijk was om speciale kaarten zomaar aan iemand toe te kennen?
Dan lijkt er op dat ze meineed hebben gepleegd?

Ik vind het nog steeds twijfelachtig, want ik kan er nog steeds niet bij dat zij heel bewust spelers kunnen toekennen aan accounts.
Of ze het via packs doen weet ik niet, maar real life voetballers krijgen ook altijd een mooi setje spelers. Dus iemand iets geven kunnen ze wel

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Jorgen schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:01:
[...]

Of ze het via packs doen weet ik niet, maar real life voetballers krijgen ook altijd een mooi setje spelers. Dus iemand iets geven kunnen ze wel
Nou je het zegt.. Daar heb je echt een goed punt. Nooit zo bij stilgestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PP Tah en Kane, Kane is me beste PP dit jaar dus niks te klagen :) Pakjes laat ik tot morgen staan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
simons schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:49:
[...]

Game-set-match

Mijn beeld en vooringenomenheid spelen mij natuurlijk parten, in mijn ogen is EA een totaal verachtelijke club maar dit is wel next-lvl.
Al die jaren zijn mensen bezig om bijvoorbeeld een goede kaart te bemachtigen, ik denk dat iedereen wel eens zoiets heeft van "wow ik zou best wel eens zo'n PIM Gullit willen packen". En dan nog afgezien van de kinderen die via fifa-points worden leeg getrokken met het idee dat in elk pakje je een kans maakt op zo'n kaart. En dat EA het dus mogelijk maakt om via achterdeurtjes dit te kunnen doen en al jaren dus doet.
Getver.
Ik zag gisteren op het forum van EA een post van een professionele speler van Club Brugge. Die was blijkbaar net prof gegaan en vroeg hoe hij zijn speciale kaart en gratis spelers kon krijgen.
Vind ik ook wel wat van. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:07:
PP Tah en Kane, Kane is me beste PP dit jaar dus niks te klagen :) Pakjes laat ik tot morgen staan .
Kampl als beste pick _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Laatst online: 18:00

allstarted1

WTRFTS

Hier ook wel een flink rijtje Headliners:

- Mahrez
- Tavernier
- Benzema
- Mkhitariyan
- Hinteregger
- Toko-Ekambi
- Amavi
- Rafinha

Iedereen tradeable, behalve Rafinha. Volgens mij heeft iedereen ook wel een of meerdere upgrades gehad, behalve Rafinha. Snap alleen nog steeds niet dat een 94-rated Benzema nu onder de 300k zit. Die gast is echt een beest op het veld.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prosac schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:07:
[...]

Ik zag gisteren op het forum van EA een post van een professionele speler van Club Brugge. Die was blijkbaar net prof gegaan en vroeg hoe hij zijn speciale kaart en gratis spelers kon krijgen.
Vind ik ook wel wat van. :/
Vind eigenlijk nog steeds bizar dat pro spelers gewoon even 3 van die bizar goede kaarten krijgen en nog hun eigen 99 kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Ik heb een tijdje niet meer gespeeld (2-3weken). Is er weer een update geweest? Spel voelde ontzettend log aan gisteren, trage richting veranderingen, gekke tackle situaties en mijn gebruikelijke dribbels lukte helemaal niet. Kan ook lag zijn geweest, maar het was echt verbijsterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
simons schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:49:
[...]

Game-set-match

Getver.
Ik vind Nepenthez wel 1 van de betrouwbardere YouTubers. Misschien kom ik daarom zoveel teams met zeker 3 a 4 (soms nog meer) icons tegen? Of zouden mensen zoveel packluck/ al die icon SBC's hebben gedaan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Nou als je zo stom bent om 1000+ euro te willen betalen voor een bepaalde ICON moet je het ook zelf weten hoor.. Maar dan ben je wel het totale beeld van de normale wereld kwijt.

Pagina: 1 ... 106 ... 158 Laatste