Hier Milinkovic-Savic. Die is van ik dacht een 87 naar een 90 rating gegaan.allstarted1 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:10:
[...]
Hier ook wel een flink rijtje Headliners:
- Mahrez
- Tavernier
- Benzema
- Mkhitariyan
- Hinteregger
- Toko-Ekambi
- Amavi
- Rafinha
Iedereen tradeable, behalve Rafinha. Volgens mij heeft iedereen ook wel een of meerdere upgrades gehad, behalve Rafinha. Snap alleen nog steeds niet dat een 94-rated Benzema nu onder de 300k zit. Die gast is echt een beest op het veld.
Eens.M@cer schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:24:
Nou als je zo stom bent om 1000+ euro te willen betalen voor een bepaalde ICON moet je het ook zelf weten hoor.. Maar dan ben je wel het totale beeld van de normale wereld kwijt.
Sorry, dubbelM@cer schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:24:
Nou als je zo stom bent om 1000+ euro te willen betalen voor een bepaalde ICON moet je het ook zelf weten hoor.. Maar dan ben je wel het totale beeld van de normale wereld kwijt.
Ene kant mee eens. Maar andere kant. Genoeg youtubers die 2 tot 3000 euro in de game hebben zitten en een minder team hebben dan als je bv die 2000 euro via zo'n werknemer had uitgegeven.M@cer schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:24:
Onderaan de streep is het dus "goedkoper" om je geld via zo'n werknemer uit te geven dan continu fifapunten te kopen en zo hopen op goede pulls om die spelers eventueel zelf te kunnen kopen. Dat gaat je zoveel meer geld kosten. Bovendien zijn een hele boel van dat soort spelers gewoon niet te vinden op de markt.
Is het ook, maar natuurlijk ook weer gratis reclame voor EA als je favoriete speler ook jouw favoriete spel speelt.Traeces schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:13:
[...]
Vind eigenlijk nog steeds bizar dat pro spelers gewoon even 3 van die bizar goede kaarten krijgen en nog hun eigen 99 kaart.
De vraag van die voetballer snap ik dan wel
Your Friendly Neighborhood Moderator
Maar deze youtubers, zijn wat mij betreft, ook gewoon compleet de weg kwijt en het grootste probleem van al die ellende van lootboxes.. Als die flapdrollen dat niet zouden doen, zouden al die kids (en ook volwassene) ook niet zo de behoefte hebben om fifa points te kopen voor pakketjes.fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:28:
[...]
Ene kant mee eens. Maar andere kant. Genoeg youtubers die 2 tot 3000 euro in de game hebben zitten en een minder team hebben dan als je bv die 2000 euro via zo'n werknemer had uitgegeven.
Ik zie het hier ook, hoe vaak mijn zoon van 14 alleen maar naar loze packopeningen zit te kijken op Youtube

Maar helaas hebben weinig ouders ook maar enig idee waar het zakgeld van hun kinderen heen gaat, zo'n Playstation Card kan toch geen kwaad.

[ Voor 25% gewijzigd door M@cer op 11-03-2021 09:38 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik vind sowieso: Waarom zoveel geld uitgeven aan een SPEL?fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:28:
[...]
Ene kant mee eens. Maar andere kant. Genoeg youtubers die 2 tot 3000 euro in de game hebben zitten en een minder team hebben dan als je bv die 2000 euro via zo'n werknemer had uitgegeven.
Onderaan de streep is het dus "goedkoper" om je geld via zo'n werknemer uit te geven dan continu fifapunten te kopen en zo hopen op goede pulls om die spelers eventueel zelf te kunnen kopen. Dat gaat je zoveel meer geld kosten. Bovendien zijn een hele boel van dat soort spelers gewoon niet te vinden op de markt.
Omdat iemand het heel erg leuk vindtMoody2204 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:33:
[...]
Ik vind sowieso: Waarom zoveel geld uitgeven aan een SPEL?
Tja ik zou als voetballer zijnde toch een beetje plaatsvervangende schaamte krijgen, je verdiend al een klap meer geld etc. als de gemiddeld mens. Dan nog om icons gaan vragen op een forumJorgen schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:33:
[...]
Is het ook, maar natuurlijk ook weer gratis reclame voor EA als je favoriete speler ook jouw favoriete spel speelt.
De vraag van die voetballer snap ik dan wel
Omdat het voor die lui een soort van content is. Icon sbc's worden altijd goed bekeken en dus willen ze dat vaak doen etc.Moody2204 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:33:
[...]
Ik vind sowieso: Waarom zoveel geld uitgeven aan een SPEL?
Of wat dacht je van e-sporters of mensen die gewoon ook met goede spelers willen spelen.
Ea maakt je lekker met kaartjes die voor 90% van de spelers nooit bereikbaar zijn. Die gene die ze wel heeft is dus soort van speciaal en trekt weer meer kijkers etc etc.
Het is een heel marketing concept van ea.
Ooit heb ik hier nog flinke discussies gehad dat ik altijd zei dat FUT pay2win was. Maar werd hier altijd stellig ontkent.
Nu heeft EA dit jaar voor de top200 rewards generfd zodat mensen die goed presteren niet te snel uitlopen op spelers die bv goud1 halen etc. Ook omdat EA weet dat mensen die in de top200 zitten ook fifapunten kopen. De gemiddelde nederlandse esporter heeft meer dan 2500 euro in zijn team zitten. Zitten lui bij die richting de 5000 euro gaan.
Die hadden achteraf beter zo'n ea mannetje kunnen connecten
Ik zelf heb er ook aardig wat geld in zitten. Daardoor heb ik nu toch een wat beter team dan als ik er geen geld in zou stoppen en zo blijf ik de game langer spelen. Andere jaren was ik rond februari altijd al klaar. Maar vorig jaar en ook dit jaar heb ik nog steeds plezier in de game en met mijn team. Ik kan redelijk meekomen met het niveau.
Waar ik andere jaren toen ik er geen geld instopte in februari de teams niet meer kon bijhouden. De ene na de andere icon vloog mij om de oren waar ik nu zelf met 3 icons en een TOTy speler speel
Maar het is en blijft een sneeuwbal effect waar ik mede schuldig aan ben doordat ik ook fifapunten koop.
Steeds meer mensen stoppen er geld in, dus steeds meer teams bestaan uit betere spelers, waardoor andere mensen weer denken, kut ik moet er nog meer geld in stoppen etc etc.
En dit is dus precies de reden waarom de politiek er wat aan moet doen. 2500 euro voor digitaal plaatje (meer is het niet), dan heb je echt een geestelijk probleem en kan je wat mij betreft nooit in een normale samenleving functioneren.fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:46:
[...]
Maar het is en blijft een sneeuwbal effect waar ik mede schuldig aan ben doordat ik ook fifapunten koop.
Steeds meer mensen stoppen er geld in, dus steeds meer teams bestaan uit betere spelers, waardoor andere mensen weer denken, kut ik moet er nog meer geld in stoppen etc etc.
[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 11-03-2021 09:52 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Eens, het had allang verboden moeten zijn. Maar dat moet je wereldwijd doen. Of europees in elk geval.M@cer schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:50:
[...]
En dit is dus precies de reden waarom de politiek er wat aan moet doen. 2500 euro voor digitaal plaatje (meer is het niet), dan heb je echt een geestelijk probleem en kan je wat mij betreft nooit in een normale samenleving functioneren.
Ben ook voor een wereldwijd verbod op fifa punten, ene land wel en andere land niet gaat totaal niet werken.fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:53:
[...]
Eens, het had allang verboden moeten zijn. Maar dat moet je wereldwijd doen. Of europees in elk geval.
Ga deze week WL spelen met een stuk minder team waar ik normaal mee speel, ben benieuwd of ik nu ook gewoon zonder problemen goud 3 / goud 2 haal
Terwijl het helemaal niet nodig is. Ik heb ook wel eens wat pakketjes met FUT points gekocht, kwam niks uit. Dus in het begin vooral de untradeable rewards gekozen = meer pakketjes openen. Uiteindelijk heb ik -misschien later dan de anderen- een prima team waar ik op mijn niveau redelijk mee kan komen.fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:46:
[...]
En het was echt geweldig om zonder op de transfermarkt spelers te kopen, SBC's te kunnen doen voor bv Boateng, Robben, Klaiber, Gnabry en Wendell. Met als hoogtepunt vorige week een Icon te kunnen halen van wat ik nog altijd in mijn club had (Nedved
Het team voelt echt als iets waar ik voor gewerkt en gespaard heb, niet ff snel bij elkaar gekocht. Prima dat mensen 1500 euro voor een icon uitgeven als ze die mogelijkheid hebben, maar je bent hartstikke gek voor een jaartje dat het spel duurt. En het is schandalig dat de mogelijkheid er is.
Voor sommige is het geen spelletje maar hun baan. Dat maakt het ook verschillend.Prosac schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:08:
[...]
Terwijl het helemaal niet nodig is. Ik heb ook wel eens wat pakketjes met FUT points gekocht, kwam niks uit. Dus in het begin vooral de untradeable rewards gekozen = meer pakketjes openen. Uiteindelijk heb ik -misschien later dan de anderen- een prima team waar ik op mijn niveau redelijk mee kan komen.
En het was echt geweldig om zonder op de transfermarkt spelers te kopen, SBC's te kunnen doen voor bv Boateng, Robben, Klaiber, Gnabry en Wendell. Met als hoogtepunt vorige week een Icon te kunnen halen van wat ik nog altijd in mijn club had (Nedved). Aanvullen met wat objectivespelers en wat gerichte aankopen en ik ben zeer tevreden met hoe mijn BundesRobben team eruit zien.
Het team voelt echt als iets waar ik voor gewerkt en gespaard heb, niet ff snel bij elkaar gekocht. Prima dat mensen 1500 euro voor een icon uitgeven als ze die mogelijkheid hebben, maar je bent hartstikke gek voor een jaartje dat het spel duurt. En het is schandalig dat de mogelijkheid er is.
Ik heb vooral in begin aardig wat fifapunten gehaald om een startbudget te fixen. Daardoor kon ik meteen wat groter gaan traden. Daardoor heb ik nu een team wat meer dan 10 mil waard is en op 2 spelers na ook verhandelbaar is.
Zonder fifapunten had ik dat niet behaald.
Ja en uiteindelijk heeft ook je team totaal geen waarde meer door die onderhandelbare spelers....... Ik heb zelf ook flink wat fifa punten dit jaar gekocht en een heel dik team voor mijn doen met veel munten. Die kan ik weer verkopen en steeds betere spelers van halen, jij zit vast aan je onverhandelbare spelers......Prosac schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:08:
[...]
Terwijl het helemaal niet nodig is. Ik heb ook wel eens wat pakketjes met FUT points gekocht, kwam niks uit. Dus in het begin vooral de untradeable rewards gekozen = meer pakketjes openen. Uiteindelijk heb ik -misschien later dan de anderen- een prima team waar ik op mijn niveau redelijk mee kan komen.
En het was echt geweldig om zonder op de transfermarkt spelers te kopen, SBC's te kunnen doen voor bv Boateng, Robben, Klaiber, Gnabry en Wendell. Met als hoogtepunt vorige week een Icon te kunnen halen van wat ik nog altijd in mijn club had (Nedved). Aanvullen met wat objectivespelers en wat gerichte aankopen en ik ben zeer tevreden met hoe mijn BundesRobben team eruit zien.
Ieder ze ding hoor , maar ik speel ook maar 1 game dus geef daar geld aan uit. Andere kopen b.v. 10 games per jaar.
edit : en voor de duidelijkheid bij mij zit er echt geen 1500 euro in hoor, dat weiger ik ook echt
[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 11-03-2021 10:16 ]
Dat is precies wat het is inderdaad. Zelf heb ik 2 zoons, en ik ben er altijd op tegen dat zij geld uitgeven aan bijv. Fortnite, maar ook FIfa, wat ze beiden spelen. En toch ga je dan af en toe voor de bijl. Zelf had ik een kadobonnetje van mijn werk, die heb ik ook een keer omgewisseld voor Fifa- punten. En toeval of niet: ik heb wel wat packluck gehad daarna. Het geeft mij een wrang gevoel: je bent er op tegen, maar toch is het aanlokkelijk om er wat geld in te pompen. Ik voel me er toch ongemakkelijk bij, omdat ik me (zij het beperkt) er ook schuldig aan heb gemaakt.fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:46:
[...]
Omdat het voor die lui een soort van content is. Icon sbc's worden altijd goed bekeken en dus willen ze dat vaak doen etc.
Of wat dacht je van e-sporters of mensen die gewoon ook met goede spelers willen spelen.
Ea maakt je lekker met kaartjes die voor 90% van de spelers nooit bereikbaar zijn. Die gene die ze wel heeft is dus soort van speciaal en trekt weer meer kijkers etc etc.
Het is een heel marketing concept van ea.
Ooit heb ik hier nog flinke discussies gehad dat ik altijd zei dat FUT pay2win was. Maar werd hier altijd stellig ontkent.
Nu heeft EA dit jaar voor de top200 rewards generfd zodat mensen die goed presteren niet te snel uitlopen op spelers die bv goud1 halen etc. Ook omdat EA weet dat mensen die in de top200 zitten ook fifapunten kopen. De gemiddelde nederlandse esporter heeft meer dan 2500 euro in zijn team zitten. Zitten lui bij die richting de 5000 euro gaan.
Die hadden achteraf beter zo'n ea mannetje kunnen connecten![]()
Ik zelf heb er ook aardig wat geld in zitten. Daardoor heb ik nu toch een wat beter team dan als ik er geen geld in zou stoppen en zo blijf ik de game langer spelen. Andere jaren was ik rond februari altijd al klaar. Maar vorig jaar en ook dit jaar heb ik nog steeds plezier in de game en met mijn team. Ik kan redelijk meekomen met het niveau.
Waar ik andere jaren toen ik er geen geld instopte in februari de teams niet meer kon bijhouden. De ene na de andere icon vloog mij om de oren waar ik nu zelf met 3 icons en een TOTy speler speel
Het is al net als in het echte voetbal. Als er meer belangen komen, zoals bijvoorbeeld bij eSporters, dan gebeurt dit ja.
Ja, maar het is toch niet jouw baan?? Nu heb je een team wat 10 miljoen waard is en wat heb je eraan, over 2 maanden is het klaar? Als je er zelf een goed gevoel over hebt, vooral doen, maar je kan echt veel leukere dingen doen voor geld dan FIFA points kopen.fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:14:
[...]
Voor sommige is het geen spelletje maar hun baan. Dat maakt het ook verschillend.
Ik heb vooral in begin aardig wat fifapunten gehaald om een startbudget te fixen. Daardoor kon ik meteen wat groter gaan traden. Daardoor heb ik nu een team wat meer dan 10 mil waard is en op 2 spelers na ook verhandelbaar is.
Mijn team is misschien 4 miljoen waard (door handelen en zonder enig packluck dit jaar) en ik heb er geen cent aan uitgegeven en heb er waarschijnlijk net zoveel plezier van.
Ik veroordeel het kopen van FUT-punten ook niet.fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:14:
[...]
Voor sommige is het geen spelletje maar hun baan. Dat maakt het ook verschillend.
Die mogelijkheid is er, moet je helemaal zelf weten. Ik ben er een aantal keren flink door teleurgesteld, dus doe het niet meer.
Het gaat mij vooral om de rechtstreekse koop van bepaalde spelers, dat moet er gewoon uit. Packs kopen mag van mij ook best blijven, mits 18+.
En wat betreft de mensen van wie het een baan is, ik heb wel iets meer respect voor degenen die content maken met een soort road to glory, dan snel van alles en nogwat kopen met duizenden futpoints of coins en dan laten zien hoe goed ze zijn.
Klopt, dat is misschien jammer, maar aangezien ik niet wekelijks van team switch en alleen maar poog mijn bundesliga elftal te verbeteren, maakt het handelen voor mij ook niet zoveel uit. Deze week nog voor niks betere spelers gekregen met de upgrade van Wendell en GoretzkaTraeces schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:15:
[...]
Ja en uiteindelijk heeft ook je team totaal geen waarde meer door die onderhandelbare spelers....... Ik heb zelf ook flink wat fifa punten dit jaar gekocht en een heel dik team voor mijn doen met veel munten. Die kan ik weer verkopen en steeds betere spelers van halen, jij zit vast aan je onverhandelbare spelers......
Ieder ze ding hoor , maar ik speel ook maar 1 game dus geef daar geld aan uit. Andere kopen b.v. 10 games per jaar.
edit : en voor de duidelijkheid bij mij zit er echt geen 1500 euro in hoor, dat weiger ik ook echt
Nogmaals, ik veroordeel het kopen van FUT points an sich ook niet, maar heb meer lol van hetgeen ik echt voor heb gewerkt.
Zie het als de televisie die je kocht van je eerste bijbaantje, ipv dat je ouders je 500 euro geven om eentje te halen.
Hangt ervan af hoe verslaafd je aan de game bent en of je genoeg geld te besteden hebt. Zat mensen die dat doen lijkt me.M@cer schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:24:
Mijn rewards waren weer pulp. Het lijkt erop (is mijn gevoel) dat je betere rewards krijgt als je alle 30 potten afmaakt (of bijna). Ik heb nu gespeeld tot zilver 1 en toen gestopt. Altijd als ik dat doe en dus maar 12-13 potten heb gespeeld, krijg ik bagger picks. De ene keer dat ik de WL had afgemaakt kreeg ik 88 Auba.
De packs waren ook helemaal niets; 83 Higuain was de beste uit 6 packs. Verder allemaal troep.
Zoals al eerder aangegeven ieder ze dingProsac schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:37:
[...]
Klopt, dat is misschien jammer, maar aangezien ik niet wekelijks van team switch en alleen maar poog mijn bundesliga elftal te verbeteren, maakt het handelen voor mij ook niet zoveel uit. Deze week nog voor niks betere spelers gekregen met de upgrade van Wendell en Goretzka![]()
Nogmaals, ik veroordeel het kopen van FUT points an sich ook niet, maar heb meer lol van hetgeen ik echt voor heb gewerkt.
Zie het als de televisie die je kocht van je eerste bijbaantje, ipv dat je ouders je 500 euro geven om eentje te halen.
Daarbij heb ik gewoon weg geen tijd door de weeks om al die objectives voor spelers te doen. Die icon swaps heb ik zo binnen dat vind ik niet spannend. Maar die spelers objectives als b.v. z'n cucurella vreten bizar veel tijd.
Ben zelf inmiddels ook wel erg blij met mijn compleet untradable team.
Genoeg sterke wissels om wat te veranderen
https://www.futbin.com/21/squad/6843588
Genoeg sterke wissels om wat te veranderen
https://www.futbin.com/21/squad/6843588
wijze woorden
En hiermee sla je wat mij betreft een elementair punt aan.SterqVerhael schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:44:
[...]
Hangt ervan af hoe verslaafd je aan de game bent en of je genoeg geld te besteden hebt. Zat mensen die dat doen lijkt me.
Ik koop fifa-punten, ik heb genoeg geld, neuk niet buiten de deur, zuip niet idem drugs.
Saaie vent.
Tot zover geen punt voor mij, ik weet wat ik doe en heb er vrede mee.
Waar het voor mij mis gaat is dat EA zijn game-mechanics zo heeft ingeregeld dat diegene die er gevoelig voor zijn verslaafd worden gemaakt aan het kopen van fifa-punten en openen van pakjes. En dat gokken wordt beschikbaar gesteld voor publiek PEGI -3 en dus voor kinderen van 3 jaar en ouder. Ja zeg je dan dat is toch de verantwoordelijkheid van de ouders? uhm bij de Gall&Gall is er toch ook 18jaar en ouder?
Sommige zaken verdienen bescherming van de gebruikers tegen onwenselijke invloeden, het feit dat EA bewust zaken in het spel heeft zitten om gebruikers verslaafd te maken en te houden is in mijn ogen de pest van de game-industrie, een industrie die voornamelijk bedoelt is voor de jeugd, daar moeten dit soort zaken uit verbannen worden, EA voorop.
1.4 miljard euro werd er in 2020 aan fifapoint opgehaald.
1400000000 euro
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Maakt niet uit hoor, ik gebruik vrijwel altijd mijn 30 potjes om tot de 11 wins te komen en krijg niet beduidend betere spelers.SterqVerhael schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:44:
[...]
Hangt ervan af hoe verslaafd je aan de game bent en of je genoeg geld te besteden hebt. Zat mensen die dat doen lijkt me.
Mijn rewards waren weer pulp. Het lijkt erop (is mijn gevoel) dat je betere rewards krijgt als je alle 30 potten afmaakt (of bijna). Ik heb nu gespeeld tot zilver 1 en toen gestopt. Altijd als ik dat doe en dus maar 12-13 potten heb gespeeld, krijg ik bagger picks. De ene keer dat ik de WL had afgemaakt kreeg ik 88 Auba.
Je begrijpt dat iedereen dat over zichzelf zegt?simons schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:57:
[...]
Tot zover geen punt voor mij, ik weet wat ik doe en heb er vrede mee.
Helemaal eens. Ik probeerde ook enkel mijn gevoel te delen dat het volgens mij vaak genoeg voor komt. Overigens geldt dit 'fenomeen' natuurlijk voor kapitalisme in algemene zin. In een breder verband, maar dat is weer een hele andere discussie.simons schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:57:
[...]
Waar het voor mij mis gaat is dat EA zijn game-mechanics zo heeft ingeregeld dat diegene die er gevoelig voor zijn verslaafd worden gemaakt aan het kopen van fifa-punten en openen van pakjes. En dat gokken wordt beschikbaar gesteld voor publiek PEGI -3 en dus voor kinderen van 3 jaar en ouder. Ja zeg je dan dat is toch de verantwoordelijkheid van de ouders? uhm bij de Gall&Gall is er toch ook 18jaar en ouder?
Sommige zaken verdienen bescherming van de gebruikers tegen onwenselijke invloeden, het feit dat EA bewust zaken in het spel heeft zitten om gebruikers verslaafd te maken en te houden is in mijn ogen de pest van de game-industrie, een industrie die voornamelijk bedoelt is voor de jeugd, daar moeten dit soort zaken uit verbannen worden, EA voorop.
[ Voor 6% gewijzigd door SterqVerhael op 11-03-2021 11:22 ]
Absoluut ik ben ook maar een mens, ik voel ook de druk van het spelen en de wens om die ene bijzondere PIM te packen.bvbal79 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:13:
[...]
Je begrijpt dat iedereen dat over zichzelf zegt?
Ik heb best aardige spelers gepackt, het moment dat Ronaldo uit een pakje loopt is een soort van rush die je kent van andere stimuli, dus ja ik merk de verslavende elementen.
Kijk en dat is dus het probleem nu bij EA...om die element wat je vroeger nog had door veel SBC te doen of goed te handelen heeft EA eruit geloopt de afgelopen 2-3 jaar. EA koppelt die rush nu aan geld, en dat moet verboden worden.simons schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:22:
[...]
Absoluut ik ben ook maar een mens, ik voel ook de druk van het spelen en de wens om die ene bijzondere PIM te packen.
Ik heb best aardige spelers gepackt, het moment dat Ronaldo uit een pakje loopt is een soort van rush die je kent van andere stimuli, dus ja ik merk de verslavende elementen.
Alleen die LR al.wat zijn het 30000 pakjes die binnen 1 minuut verkocht zijn? dat x 3 op een avond
pakjes van 10-25 euro
DIt moet aan banden worden gelegd.
Dat kan alleen door de toezichthouders in de desbetreffende landen. M.a.w. een politieke lobby. Dan zal er een centrale actie moeten komen, handtekeningen/petities, noem het maar op. Waarmee je met voldoende draag- en daadkracht een verandering teweeg kunt brengen.
Of er moet een juridisch geschil komen n.a.v. deze icon 'gate' maar ik verwacht niet dat het zo'n vaart zal lopen.
Of er moet een juridisch geschil komen n.a.v. deze icon 'gate' maar ik verwacht niet dat het zo'n vaart zal lopen.
Ik moet wel zeggen dat ik de drang om packs te kopen kleiner vindt dan voor de periode van Fifa 17. Na Fifa 17 heeft EA met verschillende nieuwe elementen in de game de mogelijkheid aan spelers gegeven om goede kaarten vrij te spelen door simpel weg de game te spelen dmv SBC's en objectives. Hiervoor waren al deze elementen nog niet in de game en was het al helemaal moeilijk om een goed elftal op te stellen.
Volgensmij is het grote probleem van het packs moeten kopen voornamelijk ontstaan door de content creators op oa Youtube en de Esports spelers. Via Youtube zijn de inkomsten voor deze content creators de laatste jaren zoveel toegenomen, dat zij voor nog meer content steeds meer Fifa punten zijn gaan uitgeven. Esporters krijgen daarnaast budgetten en voetbalclubs en/of esports teams om fifa punten te komen zodat ze een zo sterk mogelijk team hebben voor de weekend league en qualifiers voor toernooien. Doordat deze mensen zoveel geld uitgeven aan de game worden de goede spelers (de beste icons etc.) zo duur dat andere ze niet meer kunnen kopen. Kijk alleen al naar de prijzen van icons de afgelopen jaren, deze worden ieder jaar duurder op de markt en sommige zijn als niet eens te kopen (prime icon moments R9). Het probleem zit hem dus wel in de fifa punten, maar naar mijn mening is dit niet zozeer de schuld van EA.
Ik zie overigens ook liever een game zonder fifa punten. Probleem blijft dan alleen, hoe ga je ervoor zorgen dat spelers dan wel met hun favoriete spelers kunnen spelen. Ik ben bang dat je in dat geval een soort zwarte markt gaat krijgen waarbij spelers hun accounts gaan verkopen cq. spelers verkopen voor echt geld.
Volgensmij is het grote probleem van het packs moeten kopen voornamelijk ontstaan door de content creators op oa Youtube en de Esports spelers. Via Youtube zijn de inkomsten voor deze content creators de laatste jaren zoveel toegenomen, dat zij voor nog meer content steeds meer Fifa punten zijn gaan uitgeven. Esporters krijgen daarnaast budgetten en voetbalclubs en/of esports teams om fifa punten te komen zodat ze een zo sterk mogelijk team hebben voor de weekend league en qualifiers voor toernooien. Doordat deze mensen zoveel geld uitgeven aan de game worden de goede spelers (de beste icons etc.) zo duur dat andere ze niet meer kunnen kopen. Kijk alleen al naar de prijzen van icons de afgelopen jaren, deze worden ieder jaar duurder op de markt en sommige zijn als niet eens te kopen (prime icon moments R9). Het probleem zit hem dus wel in de fifa punten, maar naar mijn mening is dit niet zozeer de schuld van EA.
Ik zie overigens ook liever een game zonder fifa punten. Probleem blijft dan alleen, hoe ga je ervoor zorgen dat spelers dan wel met hun favoriete spelers kunnen spelen. Ik ben bang dat je in dat geval een soort zwarte markt gaat krijgen waarbij spelers hun accounts gaan verkopen cq. spelers verkopen voor echt geld.
EA geeft je gratis goede kaarten..verteldestroye schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:10:
Ik moet wel zeggen dat ik de drang om packs te kopen kleiner vindt dan voor de periode van Fifa 17. Na Fifa 17 heeft EA met verschillende nieuwe elementen in de game de mogelijkheid aan spelers gegeven om goede kaarten vrij te spelen door simpel weg de game te spelen dmv SBC's en objectives. Hiervoor waren al deze elementen nog niet in de game en was het al helemaal moeilijk om een goed elftal op te stellen.
Vroeger kon je nog toewerken heel jaar lang naar een prime ronaldo. Nu moet je 15 tokens inleveren voor een baby butrageno.... Nee, juist na fifa 18 is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Die is er volgens mij nu al.destroye schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:10:
Overigens is het zo dat als we allemaal met onze favoriete spelers kunnen spelen door de game gewoon veel te spelen de 'drang of noodzaak' om accounts van anderen te kopen al grotendeels verdwijnt. Immers je kan ze zelf ook behalen door simpelweg te spelen.
Ik weet dit nog dondersgoed aangezien R9 zijn favo spelers is all time. In fifa 19 hadden we in april/mei icon sbc's van prime ronaldo, dus in ongeveer de laatste 3-4 maanden van fifa. Deze SBC was overigens ook gewoon 3-4 miljoen. Deze sbc's gaan dit jaar nog zeker komen, ik verwacht zelf in mei tijdens TOTS om zo de prijzen van kaarten hoog te houden.bvbal79 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:34:
[...]
EA geeft je gratis goede kaarten..vertel
Vroeger kon je nog toewerken heel jaar lang naar een prime ronaldo. Nu moet je 15 tokens inleveren voor een baby butrageno.... Nee, juist na fifa 18 is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Wat ik meer bedoel is dat je nu via SBC's en/of objectives kaarten kan vrijspelen door te spelen. Voorbeeld hiervan is ook icon swaps waarbij je icon's en/of icon packs kan vrijspelen. Dit was er niet in fifa 18 en daarvoor. Daarvoor kon je enkel divisies spelen, maar dan hield het op.
Ik snap je helemaal hoor. Ik speel ieder jaar Ultimate Team met een (ex) PSV team. Maar de icons met een verleden bij PSV zijn Koeman, Kluivert, Van Nistelrooij, R9 en Gullit. Die laatste twee zijn voor mij gewoon niet te halen nu. Maar ik vind de overweging om iedereen met hun favoriete spelers te laten spelen ook lastig, aangezien ik denk dat het spel er niet leuker op wordt als iedereen met R9 speeltSterqVerhael schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:52:
[...]
Die is er volgens mij nu al.
Overigens is het zo dat als we allemaal met onze favoriete spelers kunnen spelen door de game gewoon veel te spelen de 'drang of noodzaak' om accounts van anderen te kopen al grotendeels verdwijnt. Immers je kan ze zelf ook behalen door simpelweg te spelen.
Niet de schuld van EA? Zij weten precies hoe grotendeels van de spelers zich gedragen wat betreft kopen van packs en wat het met de markt doen.destroye schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:10:
Expres dat ze het zo gedaan hebben. Ze weten ook dat er elk jaar meer en meer geld ingegooid wordt. Want als de 1 het doet moet de andere ook. Geen enkele e-sporter speelt deze game zonder fifapunten. Dat kan gewoon weg niet omdat ze anders te ver achterstaan vergeleken met andere e-sporters.
En zo begint de sneeuwbal te rollen wat EA heel bewust heeft gedaan.
Waar je vroeger nog makkelijker geld kon verdienen door het traden slopen ze dat er ook steeds meer uit. Meer en meer rewards worden untradeables. Puur om de handelaars de nek om te draaien. Als je voor elke sbc een tradeable pack kreeg waren al die sbc's veel populairder waar de handelaar in Fut makkelijk coins kan verdienen. Dat wil EA niet dus halen ze dat eruit.
En die zwarte markt waar je het over hebt is er al. Er worden accounts aangeboden van mensen die bv een prime gullit hebben weten te bemachtigen.
Tuurlijk weet EA dat ze een enorme cash cow in handen hebben. Maar je snapt uiteraard wel dat als EA zoveel content blijft uitbrengen gedurende het jaar, dat ze er iets op moeten verdienen? Een battle pass systeem per seizoen zou wat mij betreft een prima oplossing zijn. Ik heb ook al het vermoeden dat EA hiermee bezig is door de voorzichtige implementatie van de seasons vanaf fifa 20.fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:56:
[...]
Niet de schuld van EA? Zij weten precies hoe grotendeels van de spelers zich gedragen wat betreft kopen van packs en wat het met de markt doen.
Expres dat ze het zo gedaan hebben. Ze weten ook dat er elk jaar meer en meer geld ingegooid wordt. Want als de 1 het doet moet de andere ook. Geen enkele e-sporter speelt deze game zonder fifapunten. Dat kan gewoon weg niet omdat ze anders te ver achterstaan vergeleken met andere e-sporters.
En zo begint de sneeuwbal te rollen wat EA heel bewust heeft gedaan.
Waar je vroeger nog makkelijker geld kon verdienen door het traden slopen ze dat er ook steeds meer uit. Meer en meer rewards worden untradeables. Puur om de handelaars de nek om te draaien. Als je voor elke sbc een tradeable pack kreeg waren al die sbc's veel populairder waar de handelaar in Fut makkelijk coins kan verdienen. Dat wil EA niet dus halen ze dat eruit.
En die zwarte markt waar je het over hebt is er al. Er worden accounts aangeboden van mensen die bv een prime gullit hebben weten te bemachtigen.
Dat ligt aan de gameplay. Uiteindelijk zouden voor iedereen die begin van het jaar 60 euro of meer uitgeeft aan de nieuwe Fifa, want we hebben het hier wel over een game die ieder jaar opnieuw wordt uitgebracht, alle beste spelers gewoon vrij te spelen moeten zijn. Het is natuurlijk bizar dat je daarvoor bakken met geld moet uitgeven.destroye schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 12:55:
[...]
Maar ik vind de overweging om iedereen met hun favoriete spelers te laten spelen ook lastig, aangezien ik denk dat het spel er niet leuker op wordt als iedereen met R9 speelt
Overigens zal dan alles op de spreekwoordelijke schop moeten. Ook het hele Weekend League Rewards principe. De huidige opzet brengt dermate veel hebzucht, stress en toxiciteit met zich mee dat je je, los van die hele #eagate, kunt afvragen hoe gezond dat is.
Zou toch veel leuker zijn als je gewoon wekelijks of maandelijks een competitie met je vrienden kunt spelen en op die manier de mogelijkheid kan krijgen om je spelers, stadion of grasmat te upgraden. Waarbij je zelf mag kiezen welke upgrade je op welke speler je toepast. Dat zou voor mij echt genoeg incentive zijn om de game te spelen.
[ Voor 32% gewijzigd door SterqVerhael op 11-03-2021 13:07 ]
Je geeft hier inderdaad het grote probleem van de gameplay aan. Alle gameplay modes op friendlys na zijn competitief (WL, Rivals, Draft). Er moet een balans komen tussen competitieve game modes en fun game modes, waarbij je bij de fun game modes ook gewoon leuke rewards krijgt. Wat mij betreft ga je veel meer met player picks werken. Geef bij het behalen van bepaalde langdurige objectives een player pick waarbij je kan kiezen uit Van Dijk, Mbappe, Neymar of De Bruyne. Aan het eind van de game kan je dit ook doen voor icons. Daarnaast kunnen mensen die een battle pass kopen aan het eind van de season de keuze hebben tussen special cards van goede spelers. Dit brengt denk ik veel meer balans en veel minder de drang om packs te kopenSterqVerhael schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:02:
[...]
Dat ligt aan de gameplay. Uiteindelijk zouden voor iedereen die begin van het jaar 60 euro of meer uitgeeft aan de nieuwe Fifa, want we hebben het hier wel over een game die ieder jaar opnieuw wordt uitgebracht, alle beste spelers gewoon vrij te spelen moeten zijn. Het is natuurlijk bizar dat je daarvoor bakken met geld moet uitgeven.
Overigens zal dan alles op de spreekwoordelijke schop moeten. Ook het hele Weekend League Rewards principe. De huidige opzet brengt dermate veel hebzucht, stress en toxiciteit met zich mee dat je je, los van die hele #eagate, kunt afvragen hoe gezond dat is.
Zou toch veel leuker zijn als je gewoon wekelijks of maandelijks een competitie met je vrienden kunt spelen en op die manier de mogelijkheid kan krijgen om je spelers, stadion of grasmat te upgraden. Waarbij je zelf mag kiezen welke upgrade je op welke speler je toepast. Dat zou voor mij echt genoeg incentive zijn om de game te spelen.
haha kom op even. Dat ze iets moeten verdienen? Je verkoopt toch een game? een battlepass zou kunnen, mits ze de game dan gratis maken. Maar dat doet ea niet.destroye schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:01:
[...]
Tuurlijk weet EA dat ze een enorme cash cow in handen hebben. Maar je snapt uiteraard wel dat als EA zoveel content blijft uitbrengen gedurende het jaar, dat ze er iets op moeten verdienen? Een battle pass systeem per seizoen zou wat mij betreft een prima oplossing zijn. Ik heb ook al het vermoeden dat EA hiermee bezig is door de voorzichtige implementatie van de seasons vanaf fifa 20.
+ de content is vaak gewoon copy past.
Dankzij NFT's zou het mogelijk moeten zijn om waardevolle dingen uit alle spellen en alle consoles op 1 markt te verhandelen tegen 1 centrale cryptocurrency. Dus dan kan ik mijn superdupergeweer uit Counterstrike verkopen en met die coin Gullit uit Fifa 19 kopen oid.
Hierdoor gaat de inleg (in tijd of geld) die je in een game steekt minder verloren, en kan je makkelijker swappen tussen games zonder dat je significant achter raakt op de concurrentie.
Het is natuurlijk niet in EA's belang dat dit gebeurt, zij hebben liever dat je ieder jaar opnieuw begint, en dat zelfs binnen 1 game en 1 console de handel belemmerd wordt, maar ik hoop dat NFT's zo dominant worden, dat gameontwikkelaars er niet meer omheen kunnen.
Hierdoor gaat de inleg (in tijd of geld) die je in een game steekt minder verloren, en kan je makkelijker swappen tussen games zonder dat je significant achter raakt op de concurrentie.
Het is natuurlijk niet in EA's belang dat dit gebeurt, zij hebben liever dat je ieder jaar opnieuw begint, en dat zelfs binnen 1 game en 1 console de handel belemmerd wordt, maar ik hoop dat NFT's zo dominant worden, dat gameontwikkelaars er niet meer omheen kunnen.
Je eigen soort van WL opzetten met daar rewards aangekoppeld.SterqVerhael schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:02:
[...]
Dat ligt aan de gameplay. Uiteindelijk zouden voor iedereen die begin van het jaar 60 euro of meer uitgeeft aan de nieuwe Fifa, want we hebben het hier wel over een game die ieder jaar opnieuw wordt uitgebracht, alle beste spelers gewoon vrij te spelen moeten zijn. Het is natuurlijk bizar dat je daarvoor bakken met geld moet uitgeven.
Dat je per week aan 1 zo'n evenement mag deelnemen voor rewards, de overige krijg je dan geen rewards voor. Zoiets? Zou ik opzich wel dope vinden.
Maar hoe kan je onderling iets verkopen? Ik kan niet tegen jou zeggen, hey wil je mijn cruyff? Betaal mij x in valuta y dan stuur ik hem jou kant op.Capsaicin schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:14:
Dankzij NFT's zou het mogelijk moeten zijn om waardevolle dingen uit alle spellen en alle consoles op 1 markt te verhandelen tegen 1 centrale cryptocurrency. Dus dan kan ik mijn superdupergeweer uit Counterstrike verkopen en met die coin Gullit uit Fifa 19 kopen oid.
Dan moet je dus meteen je hele account gaan verkopen?
Opzich vind ik het idee/concept wel goed. Maar vraag mij af of het in de praktijk haalbaar is in bv een game als fifa.
Dan wordt het in mijn ogen al weer veel te competitief. Gewoon een competitie zoals de eredivisie, alleen dan maandelijks. Waarbij je door simpelweg te spelen (winst of verlies) al voldoende upgrades kunt vrijspelen om het leuk te houden. Prima als de nummer 1 een extra beloning krijgt, maar die moet niet zo scheef zijn dat er allerlei vormen van stress en woede bij komt kijken. Wat voor veel jongeren volgens mij echt een probleem aan het worden is.fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:14:
[...]
Je eigen soort van WL opzetten met daar rewards aangekoppeld.
Dat je per week aan 1 zo'n evenement mag deelnemen voor rewards, de overige krijg je dan geen rewards voor. Zoiets? Zou ik opzich wel dope vinden.
Ik kan mezelf soms al niet bedwingen en ik val niet onder de categorie jongeren.
Het grootste probleem is, dat zolang er niets aan gedaan wordt op grote schaal in de politiek (Dus vanuit Europa), gaat EA niets veranderen..
En zolang wij er maar als makke lammetjes achteraan blijven lopen en elk jaar weer met zonder blikken of blozen 60 tot 100 euro voor het spel uitgeven, vervolgens ook nog Fifa Points kopen en naar youtube kneuzen gaan zitten kijken, kan ik ze ook geen ongelijk geven.. Hoe zeer ik er ook tegen ben.
En zolang wij er maar als makke lammetjes achteraan blijven lopen en elk jaar weer met zonder blikken of blozen 60 tot 100 euro voor het spel uitgeven, vervolgens ook nog Fifa Points kopen en naar youtube kneuzen gaan zitten kijken, kan ik ze ook geen ongelijk geven.. Hoe zeer ik er ook tegen ben.
Stress en woede hou je altijd, dat komt in elke game voor waar er prestatiegericht gespeeld wordt. In shooters wordt er soms overdreven hard gecampt etc etc. Daar ontkom je niet aan.SterqVerhael schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:18:
[...]
Dan wordt het in mijn ogen al weer veel te competitief. Gewoon een competitie zoals de eredivisie, alleen dan maandelijks. Waarbij je door simpelweg te spelen (winst of verlies) al voldoende upgrades kunt vrijspelen om het leuk te houden. Prima als de nummer 1 een extra beloning krijgt, maar die moet niet zo scheef zijn dat er allerlei vormen van stress en woede bij komt kijken. Wat voor veel jongeren volgens mij echt een probleem aan het worden is.
Ik kan mezelf soms al niet bedwingen en ik val niet onder de categorie jongeren.
In mijn ogen mag het ook wel competitief zijn, daarvoor speel ik de game ook. Ik kijk echt alweer uit dat morgen de WL weer begint, vind het elke week leuk om te spelen, is ook het enige wat ik speel in fifa. Rivals zit ik al dik in div1 bijna 2300 punten, dus of ik kom dikke pro's tegen of soms iemand van mijn eigen niveau. Maar door de WL te spelen krijg ik mijn rivals rewards al dus daar heb ik geen verdere uitdagingen in want kan ook niet meer hoger komen in divisie.
Daarom vind ik de wl echt leuk. Ja je hebt veel toxic lui er tussen zitten. Maar over het algemeen win ik daar meer van dan ik verlies, tot ik weer richting een winstreak van 10-0 komt te zitten dan wordt het weer pittiger. Maar dat is ook een onderdeel van de game.
In het echt speelde mourinho ook heel resultaat gericht en saai voetbal. Tjah ieder zijn keuze maar dat hoort wel bij competitieve games
Nee, dan stuur ik jou de Cruyff-token. Cruyff moet dus vastgelegd worden als apart item, wiens eigendom wordt bijgehouden op een blockchain. Dankzij NFT's kan je unieke items tokeniseren. Bijvoorbeeld een schilderij, een huis of een ingame-item. Het eigendom gaat over door de daaraan gekoppelde token te versturen.fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:16:
[...]
Maar hoe kan je onderling iets verkopen? Ik kan niet tegen jou zeggen, hey wil je mijn cruyff? Betaal mij x in valuta y dan stuur ik hem jou kant op.
Dan moet je dus meteen je hele account gaan verkopen?
Opzich vind ik het idee/concept wel goed. Maar vraag mij af of het in de praktijk haalbaar is in bv een game als fifa.
Dit maakt het bijvoorbeeld ook mogelijk om geld uit te lenen met een onderpand. Je zou zelfs je Cruyff-token als onderpand kunnen geven voor andermans lening (met een laag risico-profiel) en daar een commissie voor kunnen opstrijken. Dus hoe beter je bent in Fifa, hoe meer onderpand je hebt, hoe meer commissie je opstrijkt.
Leuke PP vandaag wel, Mahrez, leuke sub
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
exact... wij zijn gewoon makke lammetjes.M@cer schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:21:
Het grootste probleem is, dat zolang er niets aan gedaan wordt op grote schaal in de politiek (Dus vanuit Europa), gaat EA niets veranderen..
Maar dan moet EA wel meewerken dus met zo'n concept. Want nu kan je geen spelers vastleggen?Capsaicin schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:58:
[...]
Nee, dan stuur ik jou de Cruyff-token. Cruyff moet dus vastgelegd worden als apart item, wiens eigendom wordt bijgehouden op een blockchain. Dankzij NFT's kan je unieke items tokeniseren. Bijvoorbeeld een schilderij, een huis of een ingame-item. Het eigendom gaat over door de daaraan gekoppelde token te versturen.
Dit maakt het bijvoorbeeld ook mogelijk om geld uit te lenen met een onderpand. Je zou zelfs je Cruyff-token als onderpand kunnen geven voor andermans lening (met een laag risico-profiel) en daar een commissie voor kunnen opstrijken. Dus hoe beter je bent in Fifa, hoe meer onderpand je hebt, hoe meer commissie je opstrijkt.
Of ik snap het nog niet goed
concept... hallo FIFA blijft een spelletje. Dit lijkt meer een hypotheekregelingfifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:29:
[...]
Maar dan moet EA wel meewerken dus met zo'n concept. Want nu kan je geen spelers vastleggen?
In EA/FIFA gaat meer om dan het gemiddelde ANP van een bananenrepubliek.bvbal79 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:31:
[...]
concept... hallo FIFA blijft een spelletje. Dit lijkt meer een hypotheekregeling
Zo vreemd is het nou ook weer niet.
Ja klopt. Hier vind je een duidelijkere uitleg: https://linda.mirror.xyz/...9cbcc4b7fb6090fc77881a95d. Op youtube kun je ook een hoop video's vinden. Het staat nog in de kinderschoenen, er zijn slechts enkele simpele games die ermee werken, maar volgens sommige analisten wordt NFT de nieuwe grote hit in de cryptowereld. Ik hoop het. Gamers kunnen dan hun waarde makkelijker bewaren, verplaatsen en uitbreiden.fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:29:
[...]
Maar dan moet EA wel meewerken dus met zo'n concept. Want nu kan je geen spelers vastleggen?
in een wereld waarin veel geld gemoeid gaat. Tjah die kant gaan we wel opbvbal79 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:31:
[...]
concept... hallo FIFA blijft een spelletje. Dit lijkt meer een hypotheekregeling
Blijkbaar toch niet, als ze zich publiekelijk op Twitter uitspreken daarover.
Gister overigens bij zo'n R9 PIM-verkoper gepeild, kosten:
de 15 miljoen coins natuurlijk + € 1000,- piek.
[ Voor 21% gewijzigd door Markuss op 11-03-2021 18:11 ]
Ja je hebt gelijk. Ik had er idd niet zo makkelijk over moeten denken. Had gewoon nooit verwacht dat het zo zou kunnen gaan. Ea is zo'n streng bedrijf voor haar personeel, had verwacht dat ze hier wel soort van beveiliging voor hadden gemaakt. Neem aan dat niet elke jan doedel dit zo maar kan doen die bij EA werkt. Maar het zal wel iemand zijn die toegang van een bepaald niveau dat niet iedereen heeft.Markuss schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:09:
[...]
Blijkbaar toch niet, als ze zich publiekelijk op Twitter uitspreken daarover.
Gister overigens bij zo'n R9 PIM-verkoper gepeild, kosten:
de 15 miljoen coins natuurlijk + € 1000,- piek.
En ook omdat ik mij die rechtszaak herinnerde waarin ea beweerde onder ede is dat volgens mij, dat het niet mogelijk was.
Oh ook nog eens de 15mil coins? Ik dacht alleen betalen en dan krijg je het. De tering dan is het wel extreem duur. En alsof iedereen zo even 15 mil coins heeft de tering.
Het is toch ook ongekend, zelf ook nooit verwacht dat dát bij zo'n enorm bedrijf zou kunnen. Moet toch een heerlijk bijverdienste voor die jongen zijn geweest haha..fifanoob schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:29:
[...]
Ja je hebt gelijk. Ik had er idd niet zo makkelijk over moeten denken. Had gewoon nooit verwacht dat het zo zou kunnen gaan. Ea is zo'n streng bedrijf voor haar personeel, had verwacht dat ze hier wel soort van beveiliging voor hadden gemaakt. Neem aan dat niet elke jan doedel dit zo maar kan doen die bij EA werkt. Maar het zal wel iemand zijn die toegang van een bepaald niveau dat niet iedereen heeft.
En ook omdat ik mij die rechtszaak herinnerde waarin ea beweerde onder ede is dat volgens mij, dat het niet mogelijk was.
Oh ook nog eens de 15mil coins? Ik dacht alleen betalen en dan krijg je het. De tering dan is het wel extreem duur. En alsof iedereen zo even 15 mil coins heeft de tering.
Serieus? Dan zou EA wel eens kunnen gaan hangen denk ik..
Ja, behoorlijk pittig. Het is dus én én..
Op de valreep nog even de Prime of Mid Icon Pick SBC gedaan. Had nog een hoop hogere rated meuk in de club, daarnaast voor de untradable rewards gegaan en de lagere gouden spelers in de 81+ en 83+ SBC's gecycled. Uiteindelijk hoefde ik om de Icon SBC te voltooien alleen 1 Handanovic bij te kopen.
Je hoopt op een game changing Icon, helaas zat die er niet tussen, maar had alsnog slechter gekund om eerlijk te zijn. Ik had de keuze tussen Prime Zambrotta, Prime Hierro en Mid Costa. Keuze was snel gemaakt, Prime Zambrotta is zeker de beste van de 3. Kan op veel posities spelen, ga hem als eerste uitproberen als CDM. Als centrale verdediger lijkt hij me ook een prima speler.
Je hoopt op een game changing Icon, helaas zat die er niet tussen, maar had alsnog slechter gekund om eerlijk te zijn. Ik had de keuze tussen Prime Zambrotta, Prime Hierro en Mid Costa. Keuze was snel gemaakt, Prime Zambrotta is zeker de beste van de 3. Kan op veel posities spelen, ga hem als eerste uitproberen als CDM. Als centrale verdediger lijkt hij me ook een prima speler.
Zoals Nepentez aangeeft (in het filmpje dat eerder in dit topic werd gedeeld) is het echte probleem niet dat 1 medewerker bij EA fraudeert, maar dat de topkaarten zo schaars en duur zijn, dat je deze praktisch alleen kunt krijgen door honderden tot duizenden euro's te betalen aan een medewerker, een of andere duistere tussenpersoon of een schimmige website. Zonder de zwarte markt zijn zulke kaarten zelfs onhaalbaar voor content creators als Nepentez. Dit is een ongezonde dynamiek. Het omgekeerde, dat iedereen een R9 en Cruyff moments heeft, zou ook ongezond zijn. Je houdt dan niets over om naar toe te werken en iedereen heeft hetzelfde saaie elftal. EA moet een tussenweg vinden.
Maar dit kan je toch oplossen door, pittige Prime SBC's in te voegen? Kan je lekker lang grinden naar zo'n speler maar je hebt wel uitzicht.Capsaicin schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:50:
Zoals Nepentez aangeeft (in het filmpje dat eerder in dit topic werd gedeeld) is het echte probleem niet dat 1 medewerker bij EA fraudeert, maar dat de topkaarten zo schaars en duur zijn, dat je deze praktisch alleen kunt krijgen door honderden tot duizenden euro's te betalen aan een medewerker, een of andere duistere tussenpersoon of een schimmige website. Zonder de zwarte markt zijn zulke kaarten zelfs onhaalbaar voor content creators als Nepentez. Dit is een ongezonde dynamiek. Het omgekeerde, dat iedereen een R9 en Cruyff moments heeft, zou ook ongezond zijn. Je houdt dan niets over om naar toe te werken en iedereen heeft hetzelfde saaie elftal. EA moet een tussenweg vinden.
In FIFA18 was dit gewoon perfect, nutteloze dubbele 88 kaarten smeet je dan in een SBC en zo was je puzzel van Gullit Prime weer een stapje verder.
------------------------------
Edit:
Dit idee heb ik ook wel hoor, speelde gister met dit oud-Dortmund team in Rivals (niv. 2) en ik won van teams met Neymar, Mbappe en C. Ronaldo erin. S. Bender speelde als een Rijkaard in z'n beste dagen en Götze draaide bij alles goed weg.. Heel vreemd allemaal.Markvd1984 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 00:39:
[...]
Het zit in mijn hoofd dat FIFA mensen die net nieuw zijn of een laag rated team hebben bewust meer voordeel doen om zo die spelers een beter gevoel te geven tegen het icon geweld ( again een aanname)
/f/image/PiYBBTCJ60SBOT4fVWzdeymk.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Markuss op 11-03-2021 18:58 ]
PIM Schmeichel, Ballack en Rui Costa als sbc releasen. Seriously EA? Het is inmiddels maart, mogen inmiddels best wel wat aantrekkelijkere Icons zijn hoor.
Ballack is wel geestig voor mijn Bundesliga team, maar geen versterking. Ga er geen 88 rated team aan besteden.
Schmeichel is wel een held, maar om nou Neuer IF te vervangen. Meh.
Schmeichel is wel een held, maar om nou Neuer IF te vervangen. Meh.
iemand hier op het forum vond dat de content van EA dit jaar geweldig was geloof ik.....Vestendrie schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:10:
PIM Schmeichel, Ballack en Rui Costa als sbc releasen. Seriously EA? Het is inmiddels maart, mogen inmiddels best wel wat aantrekkelijkere Icons zijn hoor.
Dan ben je snel blij. Maar ze releasen genoeg content, maar ik heb geen behoefte aan 3 verschillende speciale kaarten van 1 speler (los van TOTW-kaarten), maar wellicht kijk ik sowieso meer naar Icons omdat ik meer affectie voel voor de spelers van vroeger dan nu..bvbal79 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:32:
[...]
iemand hier op het forum vond dat de content van EA dit jaar geweldig was geloof ik.....
Mbappe kan speler van de maand worden in Frankrijk, ben echt benieuwd naar die kaart en wat die wel niet mag kosten
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
2000 euro, mag je er nog een prime-icon als bonus bij uitzoeken.Mars18 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:16:
Mbappe kan speler van de maand worden in Frankrijk, ben echt benieuwd naar die kaart en wat die wel niet mag kosten
Mwah. Er zaten wel goede SBC tussen:bvbal79 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:32:
[...]
iemand hier op het forum vond dat de content van EA dit jaar geweldig was geloof ik.....
Aouar Freeze
Marquinhos Freeze
Robben
Klaiber
Puyol moments is ook relatief goedkoop tov zijn marktwaarde
Verder valt het wel mee.
Gratis objective players die bruikbaar zijn waren Capa, Volland , Reinier...
Zojuist Kroos sbc gedaan... dat lijkt ook verdomt veel op zijn TOTS kaartje van fifa20. Erg fijn!
wijze woorden
Jones was ook een goede sbc. Ronaldo daarentegen..Valandil schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:45:
[...]
Mwah. Er zaten wel goede SBC tussen:
Aouar Freeze
Marquinhos Freeze
Robben
Klaiber
Puyol moments is ook relatief goedkoop tov zijn marktwaarde
Verder valt het wel mee.
Gratis objective players die bruikbaar zijn waren Capa, Volland , Reinier...
Zojuist Kroos sbc gedaan... dat lijkt ook verdomt veel op zijn TOTS kaartje van fifa20. Erg fijn!
Jullie vergeten de beste SBC ooit: Acuna
EA komt vrijwel dagelijks met nieuwe content, dat moet je ze wel nageven. Weinig andere spellen die zich zo vaak vernieuwen/ boeiend weten te blijven.
EA komt vrijwel dagelijks met nieuwe content, dat moet je ze wel nageven. Weinig andere spellen die zich zo vaak vernieuwen/ boeiend weten te blijven.
Dit seizoen is wel vol met objectives, genoeg te doen. Benedetto, Neves, EFL en Eredivisie spelers etc.
Ik heb net een partije vriendschappelijk-wissel gedaan en van mijn tegenstander kreeg ik Ramsey, Kessie én Cristiano Ronaldo 95. Wat een heerljike speler is dat zeg. Wow. Snel, wendbaar, bal afpakken, scoren, het ging met hem veel makkelijker dan waar ik het normaal mee moet doen. Geweldige kaart
Kans is alleen wel groot dat hij een LM kaart krijgt aangezien hij daar elke keer speelt, dat zou toch wel een groot nadeel zijn aangezien Neymar ook een LM is.Mars18 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:16:
Weer een maandje FIFA gespeeld, omdat FIFA 21 € 12,59 was. Maar bijna elke wedstrijd is hetzelfde voor mijn gevoel, zo zonde. Het was zo’n leuke game vroeger.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat komt omdat er nog maar weinig spelers echt aanvallend durven/willen spelen naar mijn mening. Het is bij de meeste potjes een soort handbal verdediging/aanval geworden: of de bal wordt constant rondgespeeld rond de 16-meter tot je een foutje maakt, wat dan meteen afgestraft wordt. Of jij loopt dus zelf tegen dat verdedigende blok op, maakt een foutje en wordt genadeloos weggecounterd.Jumpman schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:29:
Weer een maandje FIFA gespeeld, omdat FIFA 21 € 12,59 was. Maar bijna elke wedstrijd is hetzelfde voor mijn gevoel, zo zonde. Het was zo’n leuke game vroeger.
Komt omdat het ook gewoon effectief is.. ik vind er geen reet aan zo te spelen mja als je per de wilt winnen is dat wel de manierMoody2204 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:32:
[...]
Dat komt omdat er nog maar weinig spelers echt aanvallend durven/willen spelen naar mijn mening. Het is bij de meeste potjes een soort handbal verdediging/aanval geworden: of de bal wordt constant rondgespeeld rond de 16-meter tot je een foutje maakt, wat dan meteen afgestraft wordt. Of jij loopt dus zelf tegen dat verdedigende blok op, maakt een foutje en wordt genadeloos weggecounterd.
Ik wil ook altijd winnen. Maar weiger echt om die achterlijke tactieken te spelen met backs als cv en 532. Dan verlies ik maar 3x meer in de wl vind het bestAugy schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:55:
[...]
Komt omdat het ook gewoon effectief is.. ik vind er geen reet aan zo te spelen mja als je per de wilt winnen is dat wel de manier
Hoe vinden jullie 4-1-2-1-2 momenteel spelen ? Me elftal is daar eigenlijk momenteel perfect voor en vond altijd wel goed spelen in de vorige fifa,s.
[ Voor 15% gewijzigd door Traeces op 12-03-2021 08:11 ]
Ben zelf aan het wennen aan die 3-5-2. Gisteren met co-op een paar x flink mee gewonnen.Traeces schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:09:
[...]
Ik wil ook altijd winnen. Maar weiger echt om die achterlijke tactieken te spelen met backs als cv en 532. Dan verlies ik maar 3x meer in de wl vind het best
Hoe vinden jullie 4-1-2-1-2 momenteel spelen ? Me elftal is daar eigenlijk momenteel perfect voor en vond altijd wel goed spelen in de vorige fifa,s.
Helemaal gelijk, maar ook ik vind het niks.Augy schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:55:
[...]
Komt omdat het ook gewoon effectief is.. ik vind er geen reet aan zo te spelen mja als je per de wilt winnen is dat wel de manier
Ik vind 4-1-2-1-2 echt heerlijk spelen.. middenveld met 1 cdm, 1 verdedigende (l)cm en een cam op rcm met instructie maar voren gaanTraeces schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:09:
[...]
Ik wil ook altijd winnen. Maar weiger echt om die achterlijke tactieken te spelen met backs als cv en 532. Dan verlies ik maar 3x meer in de wl vind het best
Ik wissel af met 4-3-2-1 met 3 snelle diepgaande jongens voorin en het middenveld zelfde opgebouwd als de 4-1-2-1-2
Beide lekker aanvallend gas erop 👌
3-5-2 speel k vaak met m'n liga team. Die is er bijna voor gemaakt. Met aanvallende zijkanten en de juiste instructies op t middenveld is dat ook enorm aanvallendMoody2204 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:13:
[...]
Ben zelf aan het wennen aan die 3-5-2. Gisteren met co-op een paar x flink mee gewonnen.
Ja dat zou zonde zijn.tukkerterror90 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:23:
[...]
Kans is alleen wel groot dat hij een LM kaart krijgt aangezien hij daar elke keer speelt, dat zou toch wel een groot nadeel zijn aangezien Neymar ook een LM is.
Mensen al ervaring met Moments Larsson?
Ziet er goed uit die kaart
Komen je backs dan ook op of staan die op stay back while attacking ?Augy schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:19:
[...]
Ik vind 4-1-2-1-2 echt heerlijk spelen.. middenveld met 1 cdm, 1 verdedigende (l)cm en een cam op rcm met instructie maar voren gaan
Ik wissel af met 4-3-2-1 met 3 snelle diepgaande jongens voorin en het middenveld zelfde opgebouwd als de 4-1-2-1-2
Even kijken voor een cm dacht aan mid of prime Seedorf
Is inderdaad leuk om zo wat mee te spelenAugy schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:19:
[...]
Ik vind 4-1-2-1-2 echt heerlijk spelen.. middenveld met 1 cdm, 1 verdedigende (l)cm en een cam op rcm met instructie maar voren gaan
De Lb blijft achter en de andere cdm ook. Ik merk dat het niet altijd nodig is tegen iedere tegenstander maar het red me vaak wel omdat ik graag aanval en dus ook counters te verwerken krijg
Rebic bevalt wel goed tot nu toe. Zag alleen dat hij niet speelt bij Milan en 1-1 is op zich een prima uitgangspositie voor ze maar het blijft voetbal
Heerlijke luxe problemenTraeces schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:56:
[...]
Komen je backs dan ook op of staan die op stay back while attacking ?
Even kijken voor een cm dacht aan mid of prime Seedorfprime kan ik al betalen de mid nog niet helaas, ten zijn ik 1 rttf Wijnaldum verkoop maar dat ga ik niet doen
Wel gaaf om Seedorf in het team te gaan hebben!
Backs staan op balanced en overlap. Zijn beide high att - mid deff. Je moet aanvallen om te scorenTraeces schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:56:
[...]
Komen je backs dan ook op of staan die op stay back while attacking ?
Even kijken voor een cm dacht aan mid of prime Seedorfprime kan ik al betalen de mid nog niet helaas, ten zijn ik 1 rttf Wijnaldum verkoop maar dat ga ik niet doen
[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 12-03-2021 09:06 ]
Nope.. als ze maar doorgaanm4yall schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:02:
[...]
Is inderdaad leuk om zo wat mee te spelen. Ik speel 4-2-3-1. 1 CDM gaat mee naar voren (de linker) en de rechtsback ook. Zo heb je toch nog lekkere aansluiting ipv alleen de cams en spits.
De Lb blijft achter en de andere cdm ook. Ik merk dat het niet altijd nodig is tegen iedere tegenstander maar het red me vaak wel omdat ik graag aanval en dus ook counters te verwerken krijg
Rebic bevalt wel goed tot nu toe. Zag alleen dat hij niet speelt bij Milan en 1-1 is op zich een prima uitgangspositie voor ze maar het blijft voetbal. Moet hij spelen om een upgrade te krijgen?
En minimaal 1x vaker dan de tegenstanderAugy schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:05:
[...]
Backs staan op balanced en overlap. Zijn beide high att - mid deff. Je moet aanvallen om te scoren
De keren dat ik win met clean sheet zijn er maar weinig.
Helemaal eens. Ik heb afgelopen WL juist de leukste potjes gehad als je beide gewoon lekker voor de doelpunten gaat. Dan verlies je ook wel eens, maar dan vind ik dat minder erg dan met 6/7 man in de 16 hangen en direct de bal naar voren schieten met een steekpass en maar hopen dat je spits er een keer door komt.Augy schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:55:
[...]
Is ook een reden dat ik MM en Silver Lounge leuk vind. Dan kom je meestal niet van die ultradefensieve spelers tegen.
Klopt! Kwam er achter dat ik heel lang geen rivals had gespeeld ivm allerlei objectives.Prosac schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:17:
Dit seizoen is wel vol met objectives, genoeg te doen. Benedetto, Neves, EFL en Eredivisie spelers etc.
Gister ook maar Kroos sbc gedaan.
Prima speler
wijze woorden
Ik hoop niet dat er ooit een objective komt waarbij je 10+ cleansheets moet halenm4yall schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:19:
[...]
De keren dat ik win met clean sheet zijn er maar weinig.
Als iedereen zich aan de golden goal hou dan ben je er zoProsac schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:25:
[...]
Ik hoop niet dat er ooit een objective komt waarbij je 10+ cleansheets moet halen
Kluivert is binnen! Zijn aardig wat oude sbc spelers ingegaan. Maar is het waard!
Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=dExuxx9unWtBq:FFA21PS4
Club is nu echt leeg, en de coins zijn op
Team:
ik lees hier dat veel mensen het irritant vinden dat veel lui met zoveel man achter de bal spelen.
Ik krijg dat verwijt soms ook wel via berichten te horen op psn van tegenstanders, die beweren dat ik met depth 1 speel, terwijl ik op 6 speel met een 4222 opstelling.
Echter mijn tegenstander speelt de bal eerst 3x op eigen helft rond voordat ze de middenlijn over gaan. Zodra ik met mijn middenvelders naar de bal toe stap om druk te zetten spelen ze de bal meteen terug.
Najah dan ga ik dus geen druk meer zetten en sta ik gewoon stil.
Met andere woorden, het ligt ook aan je eigen snelheid in de opbouw hoe verdedigend een tegenstander staat.
Net als van die lui die rond de 16 hele tijd een spits in spelen en weer terug kaatsen. Wachtend op het gaatje. Ja ik vind prima hoor maar dan stap ik dus nooit uit. Dan ga ik gewoon toekijken, vaak loopt ie dan vanzelf tegen mijn CVM's aan en counter ik er meteen op los. Ik heb daarom soms maar 3 kansen en sta dan 3-0 voor terwijl ik bv 30% balbezit heb. Dan weet ik alweer oke, deze gast gaat een bericht sturen en jawel hoor. Dan gaan ze zeiken over mijn speelstijl terwijl het toch echt aan hun zelf ligt.
Wat ik dan nog vaak doe is zodra ik dan voor kom te staan ga ik hun irritante spel kopieren. Alleen maar de bal rondpassen vlak bij zijn 16, stapt hij uit, dan speel ik de bal terug en zo behoud ik dan tot het eind vaak de bal.
Ja heel irritant voor een tegenstander, maar dat roepen die lui over zichzelf af.
Zonder namen te noemen, ik weet zeker dat als ik hier tegen een aantal lui een pot zou spelen dat sommige dan ook denken/zeggen dat ik verdedigend speel, maar ik weet zeker dat het dan aan je eigen stijl ligt, die is gewoon te langzaam.
Geen haat naar andere toe hoor. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten hoe die speelt. Maar in het algemeen zou ik sommige gewoon de tip willen geven om eerst naar hun eigen speelmanier te kijken.
Ik krijg dat verwijt soms ook wel via berichten te horen op psn van tegenstanders, die beweren dat ik met depth 1 speel, terwijl ik op 6 speel met een 4222 opstelling.
Echter mijn tegenstander speelt de bal eerst 3x op eigen helft rond voordat ze de middenlijn over gaan. Zodra ik met mijn middenvelders naar de bal toe stap om druk te zetten spelen ze de bal meteen terug.
Met andere woorden, het ligt ook aan je eigen snelheid in de opbouw hoe verdedigend een tegenstander staat.
Net als van die lui die rond de 16 hele tijd een spits in spelen en weer terug kaatsen. Wachtend op het gaatje. Ja ik vind prima hoor maar dan stap ik dus nooit uit. Dan ga ik gewoon toekijken, vaak loopt ie dan vanzelf tegen mijn CVM's aan en counter ik er meteen op los. Ik heb daarom soms maar 3 kansen en sta dan 3-0 voor terwijl ik bv 30% balbezit heb. Dan weet ik alweer oke, deze gast gaat een bericht sturen en jawel hoor. Dan gaan ze zeiken over mijn speelstijl terwijl het toch echt aan hun zelf ligt.
Wat ik dan nog vaak doe is zodra ik dan voor kom te staan ga ik hun irritante spel kopieren. Alleen maar de bal rondpassen vlak bij zijn 16, stapt hij uit, dan speel ik de bal terug en zo behoud ik dan tot het eind vaak de bal.
Ja heel irritant voor een tegenstander, maar dat roepen die lui over zichzelf af.
Zonder namen te noemen, ik weet zeker dat als ik hier tegen een aantal lui een pot zou spelen dat sommige dan ook denken/zeggen dat ik verdedigend speel, maar ik weet zeker dat het dan aan je eigen stijl ligt, die is gewoon te langzaam.
Geen haat naar andere toe hoor. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten hoe die speelt. Maar in het algemeen zou ik sommige gewoon de tip willen geven om eerst naar hun eigen speelmanier te kijken.
Klopt, als je heel aanvallend speelt, wat vroeger de leuke wedstrijden opleverde als beide dat deden. Maar nu één fout pace raket is weg aan de andere kant en als ze veilig genoeg voor staan is het parkeer de bus (x100). Dus als je wilt winnen ga je zelf ook zo spelen. En je neemt het niet alleen op tegen je tegenstander, maar ook tegen de EA scripting. Dus FIFA 21 af en toe nog leuk voor casual bier potje met iemand op de bank. Helaas.Moody2204 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:32:
[...]
Dat komt omdat er nog maar weinig spelers echt aanvallend durven/willen spelen naar mijn mening. Het is bij de meeste potjes een soort handbal verdediging/aanval geworden: of de bal wordt constant rondgespeeld rond de 16-meter tot je een foutje maakt, wat dan meteen afgestraft wordt. Of jij loopt dus zelf tegen dat verdedigende blok op, maakt een foutje en wordt genadeloos weggecounterd.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nice! Lekker team hoor!Wulfric92 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:42:
Kluivert is binnen! Zijn aardig wat oude sbc spelers ingegaan. Maar is het waard!
Team:
Hier bijna klaar met Beast From The East Pavel Nedved. Bedoeling was om al m'n hoge untradable kaarten er in te gooien.. maar kon het toch niet over m'n hart krijgen om Fer en Senesi weg te doen. Dus nog even door sparen.
Ook m'n geliefde Lloris er in gedaan. Keeper kopen we wel weer terug..
Doe ik de 83+ double upgrade SBC om van nog meer fodder af te komen.. komt daar IF Schmeichel uit rollen.. mjah, toch ook wel een leuke kaart om te houden.. moet immers straks een keeper hebben
O ja.. en m'n super sub Politano (freeze), de man die bekend is bij m'n dochters omdat papa weer eens door de kamer schreeuwde POOLLIIITAAANNOOOOOO!! die kan ik ook niet zomaar weg doen..
Dus.. nog een paar keer handelen.. alleen jammer dat m'n silvers sinds gisteren compleet niet meer verkocht worden
Dat zijn ongeveer mijn potjesfifanoob schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:44:
ik lees hier dat veel mensen het irritant vinden dat veel lui met zoveel man achter de bal spelen.
En het grappige is, ik geef zelden in een keer een lange bal met mijn verdedigers.
Als je goed gericht passes geeft ben je met een stuk of 5/6 passes bij hun 16 meter en heb je een kans.
Heel soms kom je tegen iemand die dit wel goed kan tegenhouden.
Goede toevoeging, dan zou ik het ook nog reddenRhain schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:28:
[...]
Als iedereen zich aan de golden goal hou dan ben je er zo
Tof team idd! Die Rooney is een partij irrtant om tegen te spelen altijd.Wulfric92 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:42:
Team:
Ja, Rooney is typisch zo'n speler die je denkt afgedekt te hebben en toch die bal strak in de kruising legt op een of andere manier