[Multi] FIFA 21 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 157 158 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mesque schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:33:
Ik ben sterk aan het overwegen om dit jaar voor het eerst in +/- 18 jaar geen FIFA te gaan kopen. Ik merk dat ik toch altijd wel een aantal weekenden voor de WL ga en dat dan eigenlijk bijna mijn volledige weekend opslokt. De jacht naar een mooi team is altijd erg leuk maar in de laatste maanden zoals nu ook het geval is besef ik me wel dat je er uiteindelijk vrij weinig aan hebt. :+ Ik heb nu ook een geweldig team met daarnaast nog 5mio aan coins, maar nog vrij weinig motivatie om te spelen. In de laatste 1,5 maand maximaal 10 potjes gespeeld..
Je beschrijft precies waarom ik ook nog geen 22 heb gekocht. Kan totaal de motivatie niet vinden om te spelen, laatste denk zeker 6 WL maar Max tot zilver 2 gegaan.

Daarbij erger ik me ook kapot aan dat er soms niet te spelen is. In de weinige tijd dat ik kan spelen wil ik niet op bagger servers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02:17
Traeces schreef op zondag 12 september 2021 @ 21:05:
[...]

Je beschrijft precies waarom ik ook nog geen 22 heb gekocht. Kan totaal de motivatie niet vinden om te spelen, laatste denk zeker 6 WL maar Max tot zilver 2 gegaan.

Daarbij erger ik me ook kapot aan dat er soms niet te spelen is. In de weinige tijd dat ik kan spelen wil ik niet op bagger servers spelen.
Word WL op aparte servers gespeeld dan? Ik heb echt nagenoeg nooit last van lag, framedrops of ook maar iets wat er op lijkt in Rivals... (Enkele uitzonderingen daargelaten, PS4 aan de kabel)

Fifa22 wel besteld alleen ga ik hem never zo intensief spelen als dit jaar. Dit team ga ik ook nooit weer overtreffen vermoed ik en heb echt met alle mooie en grote spelers gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:15
Hier ook zelden tot nooit problemen met lag o.i.d. (ook de PS aan de kabel).

Fifa 22 gaat er hier ook wel komen. Moet 'm nog wel bestellen. Ik ben te verslaafd aan het voetbalspelletje om het niet te doen namelijk. Ook al erger ik me best weleens aan Fifa, ik vind het toch te leuk om niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 12 september 2021 @ 21:05:
[...]

Dat is idd een groot probleem en aan het geklaag elk weekend hier ook blijkbaar nog niet opgelost ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 13 september 2021 @ 00:10:
[...]

Dat is idd een groot probleem en aan het geklaag elk weekend hier ook blijkbaar nog niet opgelost ?
Het viel een tijd wel mee en was goed te spelen.

Maar de laatste 2 weken. Precies nu die monster spelers zowat gratis zijn is het weer een ramp.

Denk dat er weer mensen terug zijn gekomen om te spelen.

Daarbij heb ik in geen ene andere game / program lagg, vertraging of wat dan ook behalve in fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wel vreemd, heb hier zelden problemen! Soms zelfs een ping van 12-14. Dus het lijkt heel lokaal te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-07 18:53
Gisterenavond nog Maldini uit de icon moments player pick gekregen.

Wel jammer dat je nu een compleet dreamteam hebt en fifa nagenoeg is afgelopen.

Ik blijf deze editie nog wel even spelen, maar verwacht dat matchmaking wat langer zal duren.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op maandag 13 september 2021 @ 07:49:
Gisterenavond nog Maldini uit de icon moments player pick gekregen.

Wel jammer dat je nu een compleet dreamteam hebt en fifa nagenoeg is afgelopen.

Ik blijf deze editie nog wel even spelen, maar verwacht dat matchmaking wat langer zal duren.
Ik heb nog nooit zo'n goed team gehad als nu. Maar inderdaad bijna afgelopen, en straks weer op 0 beginnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-07 14:22
Van 6-2 naar 7-6 gegaan, en toen 16-7
En op het einde 18-11

Helaas weer eens Goud 1 wegggeooid.

41 goals Neymar
23 goals voor Ronaldo

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op maandag 13 september 2021 @ 06:15:
[...]

Het viel een tijd wel mee en was goed te spelen.

Maar de laatste 2 weken. Precies nu die monster spelers zowat gratis zijn is het weer een ramp.

Denk dat er weer mensen terug zijn gekomen om te spelen.

Daarbij heb ik in geen ene andere game / program lagg, vertraging of wat dan ook behalve in fifa.
Idd, dan weet je ook wel hoe de WL speelt op zaterdagmiddag etc als idd dadelijk weer speelt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:42
Mesque schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:33:
Ik ben sterk aan het overwegen om dit jaar voor het eerst in +/- 18 jaar geen FIFA te gaan kopen. Ik merk dat ik toch altijd wel een aantal weekenden voor de WL ga en dat dan eigenlijk bijna mijn volledige weekend opslokt. De jacht naar een mooi team is altijd erg leuk maar in de laatste maanden zoals nu ook het geval is besef ik me wel dat je er uiteindelijk vrij weinig aan hebt. :+ Ik heb nu ook een geweldig team met daarnaast nog 5mio aan coins, maar nog vrij weinig motivatie om te spelen. In de laatste 1,5 maand maximaal 10 potjes gespeeld..
heb je al wat filmpjes gekeken van youtubers? Ze gaan de WL aanpakken in deze FIFA22 en het aantal van 30 potten gaat omlaag. Ook krijg je de beloningen gelijk na je laatste WL pot. Zo zijn er nog wel meer wijzingen omtrent de WL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:34
harrybeuker schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:35:
[...]

heb je al wat filmpjes gekeken van youtubers? Ze gaan de WL aanpakken in deze FIFA22 en het aantal van 30 potten gaat omlaag. Ook krijg je de beloningen gelijk na je laatste WL pot. Zo zijn er nog wel meer wijzingen omtrent de WL
https://www.ea.com/games/...m-deep-dive#fut-champions
Als ik het goed lees, speel je eigenlijk hetzelfde aantal potjes om tot goede rewards te komen.
Je moet je eerst kwalificeren voordat je de "Finals" bereikt. Eerst kan je doordeweeks opwerken en kwalificeren voordat je de Finals wedstrijden in het weekend speelt. Ook is het nu gebaseerd op punten ipv wins, maar ik betwijfel of dit veel uitmaakt. Als je alle weekend league potjes hebt gespeeld, kun je direct jouw rewards claimen anders zullen deze toegekend worden na het seizoen (wat in totaal 6 weken duurt).

Ik denk dat ik Fifa22 ook links laat liggen en af en toe Fifa21 weer oppak vanwege de eerdere door anderen gegeven redenen. Het is voor mij hetzelfde truuckje in een minimaal ander jasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 11:00
Traeces schreef op maandag 13 september 2021 @ 06:15:
[...]

Ja echt bizar. Wifi, powerlines, rechtstreekse kabel.. het maakt allemaal niet uit.
Wel opvallend: Als ik game via de powerlines, dan klappen die er wel eens uit, maar alleen als ik FIFA speel. 8)7
Geen enkele andere game heeft verbindingsproblemen, alleen FIFA.
Battlefield, Warzone, GTA online.. het maakt allemaal niet uit, als een zonnetje. En in FIFA vrijwel continu de lag/ping tekentjes in beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-07 14:22
Prosac schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:42:
[...]

Ja echt bizar. Wifi, powerlines, rechtstreekse kabel.. het maakt allemaal niet uit.
Wel opvallend: Als ik game via de powerlines, dan klappen die er wel eens uit, maar alleen als ik FIFA speel. 8)7
Geen enkele andere game heeft verbindingsproblemen, alleen FIFA.
Battlefield, Warzone, GTA online.. het maakt allemaal niet uit, als een zonnetje. En in FIFA vrijwel continu de lag/ping tekentjes in beeld.
Hier ook...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik ga de nieuwe FIFA zeker halen. Alleen al voor de lol tijdens familiebijeenkomsten. Ik vind het ook intellectueel uitdagend om een tegenstander te kunnen lezen en in de luren te leggen. Andersom heb ik er respect voor als ik mijn meerdere in iemand moet erkennen. Ik zie het als een soort snelschaak.

Verder ken ik geen ander spel dat zo vaak met nieuwe content komt. De servers zijn wel ergerniswekkend, en ik stoor me er ook aan dat ik soms de actie van de tegenstander juist voorspel en tijdig ingrijp maar niet word beloond, of dat kansloze schoten en achterwaartse pingpongpassen juist wel worden beloond. Maar al met al ben ik tevreden met wat je krijgt voor 5 tientjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-07 17:18
De game word er met het jaar vordert altijd veel slechter op. Iedereen kent de truukjes en krijgt de glitch spelers waardoor het nergens meer op slaat op een gegeven moment. Op het begin van het jaar is het echt veel meer een voetbalspel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Beavbusi schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:19:
De game word er met het jaar vordert altijd veel slechter op. Iedereen kent de truukjes en krijgt de glitch spelers waardoor het nergens meer op slaat op een gegeven moment. Op het begin van het jaar is het echt veel meer een voetbalspel
Klopt. Iedereen speelt maar met een doel; winnen.
Nu hoort dat ook bij een sportspel, maar de motivatie hierachter is niet zozeer het winnen zelf, maar ook met name de rewards. Hoe meer packs, hoe meer coins en steeds weer betere spelers kopen.

Dus de behoefte om de glitch op te zoeken (dat is in F22 finesse links of rechts nog voor de halve cirkel) is wat iedereen gaat doen. Oftewel, men speelt niet het spel om het spel, maar om de rewards.

In Fifa20 was het la croquetta en 5* weakfoot , Fifa21 is het bridge run en trick + cancel, 5* skillmoves en het bloedirritante Pace.

Backs op centrale posities achterin, anders had het totaal geen zin. Dan heb je het spel niet goed in elkaar gezet.
Het maakt het ook nog eens een grote acrobaten show en verliest zijn realiteit met het echte spel…

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gullit binnen, Eto'o binnen, Garrincha binnen en nu maar overgestapt op Icon Momenten in mijn grindgok naar Christiano Ronaldo (juve)

Ondertussen binnengeharkt: Lineker, Nesta, Baresi, Del Piero, Rivaldo en Pele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:37:
[...]

Klopt. Iedereen speelt maar met een doel; winnen.
Nu hoort dat ook bij een sportspel, maar de motivatie hierachter is niet zozeer het winnen zelf, maar ook met name de rewards. Hoe meer packs, hoe meer coins en steeds weer betere spelers kopen.

Dus de behoefte om de glitch op te zoeken (dat is in F22 finesse links of rechts nog voor de halve cirkel) is wat iedereen gaat doen. Oftewel, men speelt niet het spel om het spel, maar om de rewards.

In Fifa20 was het la croquetta en 5* weakfoot , Fifa21 is het bridge run en trick + cancel, 5* skillmoves en het bloedirritante Pace.

Backs op centrale posities achterin, anders had het totaal geen zin. Dan heb je het spel niet goed in elkaar gezet.
Het maakt het ook nog eens een grote acrobaten show en verliest zijn realiteit met het echte spel…
Eens met alles wat je schrijft. Zo stoor ik me ook nog steeds aan de wedstrijden dat je kunt promoveren naar een hogere divisie in Rivals. Dat lukt nooit in 1x. Want ook al ben je sterker: ballen die er normaal ingaan, gaan er nu net niet in, of je krijgt een vage penalty tegen... en nog meer vage dingen.

En toch gaat Fifa 22 hier ook wel weer komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007

allstarted1

WTRFTS

Die 85+ x 10 is erg verslavend. Ben nu op vakantie en kan niet spelen, dus op een dood moment lekker SBC's doen.

Heb nu inmiddels beide Ronaldo 99's binnen, Messi 99, Cruyff, Xavi, Sterling, De Bruyne, Firmino, Van Dijk TOTY, Bruno Fernandes TOTY, Davies TOTY en een hele stapel fodder. De hoeveelheid Lewandowski's, Acuna's, Lukaku's, Verrati's en De Jong's die ik heb gepackt zijn niet meer op één hand te tellen :P

Uit de Icon Moments SBC Eto'o, Dalglish, Luis Figo, Desailly en wat mindere helden gehaald.

Nu nog 160 spelers in de club en 100k over. Door tot het bittere eind, haha.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prosac schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:46:
Gullit binnen, Eto'o binnen, Garrincha binnen en nu maar overgestapt op Icon Momenten in mijn grindgok naar Christiano Ronaldo (juve)

Ondertussen binnengeharkt: Lineker, Nesta, Baresi, Del Piero, Rivaldo en Pele.
Zidane en Hierro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op maandag 13 september 2021 @ 20:47:
Die 85+ x 10 is erg verslavend. Ben nu op vakantie en kan niet spelen, dus op een dood moment lekker SBC's doen.
Je hoeft ook maar 1x die 85x10 te doen en daarna kun je in een oneindige loop grinden als je wilt. _O_

Raak ook niet meer echt door mijn gewone gouden heen, omdat ik die wel weer aanvul met de icon moments pakketjes. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 08:46
Die 85x10 is idd erg verslavend, ik heb eigenlijk maar 2 die ik nog wel zou willen en maar niet pack TOTY Mbappe en Zidane…. Heb verder alle grote Icons wel binnen en ook bijna alle Nederlanders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb ook die 85*10 al meer dan 100x gedaan denk ik. Maar de 99 rated kaartjes geen enkele keer gepackt, terwijl mijn ene zoon 2x Cristiano Ronaldo had en mijn jongste Neymar, met veel minder pogingen....

Maar goed hier wel Messi er van kunnen doen en Ronaldo. Uit die 93 moments kreeg ik nog de Braziliaanse Ronaldo, dus mag niet klagen. Ook nog Ronaldinho achter de hand. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-07 08:16
Ik heb een Lewandowski 98 en Lukaku 98 gepacked (met de 85x10) hoogste gewone pick dit jaar was een Figo Icon moments...

[ Voor 7% gewijzigd door Er!k op 13-09-2021 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Er!k schreef op maandag 13 september 2021 @ 22:58:
Ik heb een Lewandowski 98 en Lukaku 98 gepackt, hoogste gewone pick dit jaar was een Figo Icon moments...
Lewa en Lukaku (en Ramos TOTY) kan ik ook wel dromen inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ontelbare keren al Lukaku, Lewa, Mertens gepackt.

Daarnaast ook heel veel Acuna, Modric, Chiellini, Veratti.Paredes, Llorente

Uitzonderingen waren:
TOTY Bruno, TOTY MBappe, PtG Firmino, PtG Vinicius en SS de Bruyne.
De uitzonderingen zitten ook nu in mijn team (basis en bank).

Uit de iconpacks veel redelijke icons: Matthaus, Desailly, Raul.. ze hebben de shifting niet overleefd.
Wel vd Sar die inmiddels in de basis staat en gisteren nog Maldini die dus ook in de basis komt.

Mis alleen nog een keer Neymar, maarja, die past toch niet in de basis.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-07 08:19
harrybeuker schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:35:
[...]

Nee eigenlijk nog weinig over de nieuwe FIFA gezien/gelezen, maar ook met minder potjes is het hem denk ik niet waard deze keer. Uiteindelijk is het zodra ik echt ga spelen toch een soort van verslaving en met een drukke baan doordeweeks kost het me als ik eerlijk ben gewoon teveel tijd en teveel stress tijdens weekend (ik kan me talloze keren herinneren dat ik op de zondagavond nog even een 4/5 winst moest binnenharken om de juiste rang te behalen in WL - niet echt een ontspannen manier om mijn weekend te beëindigen.

Maar goed, eerst nog maar eens zien of ik inderdaad bij mijn voornemen ga blijven of uiteindelijk eind september toch in de Mediamarkt sta. :+ Wat overigens wel een prima manier is om FUT te spelen is enkel draft spelen en continu alles verkopen wat je uit de packs haalt. Op die manier ben je nooit bezig met transfers op je telefoon of time pressure in je weekenden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moody2204
Hier dan ook mijn eindteam, waar ik de laatste dagen van Fifa 21 een beetje mee ga freewheelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgU_Luz6cPChlXskF6dW5By1c5w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0xxI52waEmHnq4xz4u0BB2OO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Nog altijd niet de heilige graal in de vorm van Christiano Ronaldo van Juve, maar mijn icon moments lijst is wel bijzonder uitgebreid geworden met de toevoeging van onderstaande spelers:

Cruyff
vd Sar
Lineker
Gerrard
Nesta
Baresi
Del Piero
Baggio
Rivaldo
Kaka
Pele
Zidane
Desailly
Hierro
Raul
Veron
Yashin
Nakata

[ Voor 8% gewijzigd door Prosac op 15-09-2021 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Slaat echt nergens op hoe ze nu alles weggeven :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-07 12:41
Dit eindteams hier zien er vet uit. Ik denk dat ik genoeg heb om Cristiano UTD te voltooien, maar kan me er niet toe zetten om nog 14 squads te gaan doen. Ben sowieso meer een Messi fan, dus met Messi FUTTIES, Dybala FUTTIES en Cruijff Moments in de spits vermaak ik me prima. Nog 2x een moments pick gedaan, Deco en Essien. Schijnen goeie gasten te zijn in de kleedkamer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Beavbusi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:50:
Ik vind het juist wel geinig. Fifa is toch op zijn einde. Ik heb het bijna het hele jaar met een teampje van rond de 1 miljoen moeten doen, nu heb ik een team met een waarde van 12 miljoen! :+ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Moody2204 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:01:
[...]

Ik vind het juist wel geinig. Fifa is toch op zijn einde. Ik heb het bijna het hele jaar met een teampje van rond de 1 miljoen moeten doen, nu heb ik een team met een waarde van 12 miljoen! :+ ;)
Mja, vanaf tots is voor mij de fun eraf. Te makkelijk te goede kaarten krijgen. Ik vind het spelen voor marginale upgrades het leukst eigenlijk. Plus het gevoel van een goede kaart packen in de eerste maanden is zoveel leuker dan later als iedereen het al heeft. En het spel speelt beter omdat niet iedereen die achterlijk goede stats heeft

• Moody2204
Beavbusi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:21:
[...]

Mja, vanaf tots is voor mij de fun eraf. Te makkelijk te goede kaarten krijgen. Ik vind het spelen voor marginale upgrades het leukst eigenlijk. Plus het gevoel van een goede kaart packen in de eerste maanden is zoveel leuker dan later als iedereen het al heeft. En het spel speelt beter omdat niet iedereen die achterlijk goede stats heeft
Dat ben ik wel met je eens hoor. Ik vind het normaal ook veel leuker om juist originele teams te zien, met niet de spelers waar het gros mee speelt. Maar zo op het einde heeft dit ook wel weer iets vind ik. Ik kan nu met 1 van mijn jeugdhelden spelen: de enige echte Ronaldo (de Braziliaanse bedoel ik dan uiteraard! :9 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 18:37
Het is nu in ieder geval een gelijker speelveld doordat iedereen goede teams heeft, het verschil met pay2win teams is veel kleiner. En zo zou het ook moeten zijn. :)

• Prosac
Beavbusi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:50:
Nou ja.. je moet er wel wat voor over hebben, maar aangezien ik SBC's zo ongeveer het leukste vind aan FUT, zorgen de 85+x10 en Icon Moments SBC er wel voor dat ik daar uiteindelijk ook compleet klaar mee ben.
Inmiddels al Icons in een SBC gestopt wegens dubbelingen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:31
Nou ik denk dat ik er ook echt wel klaar mee ben dit jaar. Neymar tot op heden nog steeds niet gepackt. Maar ik kan geen 85x10 sbc meer zien. :p

Team: https://www.ea.com/fifa/u...fId=bPlHzZL7dljE:FFA21XBO

In-game switch ik naar 4-3-1-2.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Hier is de rek er ook wel uit..

Kan geen sbc meer zien en ben meer als tevreden over zowel team als bank.

Team: ingame naar een 4-3-1-2
https://www.futbin.com/21/squad/9749720

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Haha hier net zo….. heb de hoop op een Mbappe en Zidane opgegeven…maar het is een monsterlijk team met een monsterlijke bank.. Wissel mijn basisopstelling ook geregeld af

https://www.ea.com/fifa/u...fId=eBZYHq2Edlj5:FFA21GEM

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
pacod schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:58:
Haha hier net zo….. heb de hoop op een Mbappe en Zidane opgegeven…maar het is een monsterlijk team met een monsterlijke bank.. Wissel mijn basisopstelling ook geregeld af

https://www.ea.com/fifa/u...fId=eBZYHq2Edlj5:FFA21GEM
Hier hetzelfde…
Gullit zit zelfs op de bank omdat ik TOTY Bruno beter vind.

Misschien nog een Pele of Maradonna.
Maar eigenlijk mis ik alleen nog Zidane voor de plek van Bruno.

Misschien zo na de rewards nog een paar keer de moments midfielder proberen.
Heb nog maar 70 spelers in mijn club, waarvan ook nog veel leen spelers.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=h2jgaw4SnXGYf:FFA21PS4

Basis elftal + bank + reserves zijn allemaal volwaardig en bruikbare spelers :P

wijze woorden

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:44
De laatste tijd speel ik tegen teams die alles weer mee krijgen
Als ik ze wil opzoeken kan ik niemand vinden
Ik weet EA oplichters zijn en fraude plegen met de game
Maar je kunt online toch niet spelen tegen iemand die geen account heeft

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-07 12:41
Markvd1984 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:16:
De laatste tijd speel ik tegen teams die alles weer mee krijgen
Als ik ze wil opzoeken kan ik niemand vinden
Ik weet EA oplichters zijn en fraude plegen met de game
Maar je kunt online toch niet spelen tegen iemand die geen account heeft
Zelf zet ik mijn status altijd op offline weergeven. En ik heb alles ingesteld zodat het zo moeilijk mogelijk is om mij berichten te sturen. Dit om idioten te weren die gaan schelden als ze verliezen.

Toch voegen mensen mij wel eens toe als vriend na een potje. Soms accepteer ik dat, en dan krijg ik weer een verhaal dat ik onterecht gewonnen had. Compleet nutteloos dus. Als iemand problemen heeft met de game, moeten ze bij EA zijn, niet bij de persoon waar ze onterecht van verliezen.

• Partypooper
Valandil schreef op donderdag 16 september 2021 @ 07:44:
[...]

Hier hetzelfde…
Gullit zit zelfs op de bank omdat ik TOTY Bruno beter vind.

Misschien nog een Pele of Maradonna.
Maar eigenlijk mis ik alleen nog Zidane voor de plek van Bruno.

Misschien zo na de rewards nog een paar keer de moments midfielder proberen.
Heb nog maar 70 spelers in mijn club, waarvan ook nog veel leen spelers.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=h2jgaw4SnXGYf:FFA21PS4

Basis elftal + bank + reserves zijn allemaal volwaardig en bruikbare spelers :P
toon volledige bericht
Leuk team!

Alleen je geeft aan dat je TOTY Bruno beter vind dan Gullit? Niet dat dat erg is hoor, ieder zijn persoonlijke keuze, alleen ik vond Bruno tamelijk onzichtbaar op het middenveld (bij mij dan) Gullit doet dat wat betreft een stuk beter voor me. :)

• Valandil
Gullit is heel solide, maar Bruno is wat beweeglijker.
Inmiddels heeft Jordi Alba plaats gemaakt voor Davies.
Daardoor Paredes weer naar de bank en Llorente terug in de basis.

Al een paar dagen niet meer kunnen spelen, maar ondertussen het team aan het bijschaven :)
Net nog Sterling gepackt, maar die komt niet in de basis.

Het is denk ik wel klaar zo. De 85x10 komt mijn strot uit en zie geen punt van verbetering meer behalve mijn eigen skills.

Ik wacht nog even met FIFA 22. Als het weer een pace, backs op CV, 5* acrobatenshow wordt… dan ga ik hem niet aanschaffen.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Pace vind ik nog tot daar aan toe. Maar al die zaalvoetbaltrucjes kunnen me gestolen worden. Ik hoop juist dat er op tactisch gebied veel verbeterd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand al een FIFA 22 app gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Laatst online: 20-03 14:19
Vraagje... Ik heb afgelopen winter mijn ps4 verkocht.. nu wil ik toch FIFA 22 weer gaan spelen.. Mijn Pc is hier geschikt voor.. Alleen twijfel ik toch om een tweede hands console te kopen..

Zijn er mensen die FIFA op de Pc spelen? En wat zijn jullie meningen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-09-2023
Kun je pas vanaf 19:00 uur spelen vanaf 22 september als je 10 uur de trial wilt proberen of kun je al sochtends starten op 22 september ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
dvanpol schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:01:
Zijn er mensen die FIFA op de Pc spelen? En wat zijn jullie meningen hierover?
Xbox-controller aangesloten, werkt prima.
Servers: brak op drukke momenten
Spel: niet anders dan op de consoles volgens mij
Community: beduidend minder spelers dan consoles. Bij crossplay ga ik nadenken over nog een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
timano schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 08:37:
Kun je pas vanaf 19:00 uur spelen vanaf 22 september als je 10 uur de trial wilt proberen of kun je al sochtends starten op 22 september ?
Volgens mij was het vorig jaar pas vanaf eind van de middag, en dan moet je de game nog kunnen downloaden. Dat gaf toen wel wat issues omdat iedereen dat tegelijk aan het proberen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
dutchgio schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:13:
[...]

Volgens mij was het vorig jaar pas vanaf eind van de middag, en dan moet je de game nog kunnen downloaden. Dat gaf toen wel wat issues omdat iedereen dat tegelijk aan het proberen is.
Oke bedankt, ja hopelijk gaat het wel beter met het downloaden dat niet iedereen tegelijk gaat downloaden maar ik vrees het ergste haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
dutchgio schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:13:
[...]

Ik heb ook gelezen dat je 20 uur trial kunt krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
timano schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:23:
[...]

Ik heb ook gelezen dat je 20 uur trial kunt krijgen
Dat kan alleen als je een next-gen console hebt, je kunt dan een 10 uur de PS4 versie en 10 uur de PS5 versie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Prosac schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:09:
[...]

Spel: niet anders dan op de consoles volgens mij
FIFA22 voor PC is old-gen, dus PS4/X1 versie.
FIFA22 voor Stadia is new-gen, dus PS5/XSX/XSS versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
dutchgio schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:26:
[...]

Dat kan alleen als je een next-gen console hebt, je kunt dan een 10 uur de PS4 versie en 10 uur de PS5 versie spelen.
Next-gen console is ps5 toch ?
Maar hoe doe je dat dan als je 10 uur ps4 en 10 uur ps5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Schiet lekker op met die upgrade van guendouzi 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
timano schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:27:
[...]

Next-gen console is ps5 toch ?
Maar hoe doe je dat dan als je 10 uur ps4 en 10 uur ps5 ?
Er staan twee versies van Fifa 22 in de PS Store, bij zowel de PS4 als de PS5 versie kan je dan de demo downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
dutchgio schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:02:
[...]

Er staan twee versies van Fifa 22 in de PS Store, bij zowel de PS4 als de PS5 versie kan je dan de demo downloaden.
Ik was net aan het zoeken op mijn ps5 voor ea play hub maar die heb je niet op ps5 dus nu moet ik volgende week naar de ps store gaan en fifa 22 ultimate edition opzoeken en dan kan ik de trial downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
inderdaad die 85x 10 sbc wat een sbc man...en ook nog te herhalen...
alleen zo jammer dat het zo slecht te combineren is en dat je vaak dezelfde doelmannen krijgt.
Stop ze weer in de sbc.....
Ik heb een aantal maanden niet gespeeld..

ik denk ik pak het weer op met mn 85 rated team...inmiddels 20 keer die sbc gedaan en nu een groen blauw serie A team zeg maar....92 rated...

en dan nog een yedder en een haaland op de bank....

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Wii4all schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 10:20:
inderdaad die 85x 10 sbc wat een sbc man...en ook nog te herhalen...
alleen zo jammer dat het zo slecht te combineren is en dat je vaak dezelfde doelmannen krijgt.
Stop ze weer in de sbc.....
Ik heb een aantal maanden niet gespeeld..

ik denk ik pak het weer op met mn 85 rated team...inmiddels 20 keer die sbc gedaan en nu een groen blauw serie A team zeg maar....92 rated...

en dan nog een yedder en een haaland op de bank....
Kan nog tot 19:00….. als je de tijd hebt de icon sbcs zijn goed te combineren met die sbc… zo kan je de grote icons ook binnenharken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prosac schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:49:
Cruyff
vd Sar
Lineker
Gerrard
Nesta
Baresi
Del Piero
Baggio
Rivaldo
Kaka
Pele
Zidane
Desailly
Hierro
Raul
Veron
Yashin
Nakata
toon volledige bericht
Nog altijd niet Ronaldo binnen. Maar nu wel Neymar. Eigenlijk de enige 99 die ik eruit heb gehaald. Verder kan ik nu renteniere van elke Lewandowski en Ramos die ik gehad heb. Heb geen lage rated gouden spelers meer.
Maar bovenstaande lijstje nog wel aangevuld met
Hagi
Blanc
Makalele
Koeman
Trezeguet
Shearer
Torres
Rijkaard
Moore
Ronaldinho
Giggs
Bergkamp
Van Nistelrooy
Garrincha
Drogba

Heb ik al kwartet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Prosac schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:19:
[...]

Nog altijd niet Ronaldo binnen. Maar nu wel Neymar. Eigenlijk de enige 99 die ik eruit heb gehaald. Verder kan ik nu renteniere van elke Lewandowski en Ramos die ik gehad heb. Heb geen lage rated gouden spelers meer.
Maar bovenstaande lijstje nog wel aangevuld met
Hagi
Blanc
Makalele
Koeman
Trezeguet
Shearer
Torres
Rijkaard
Moore
Ronaldinho
Giggs
Bergkamp
Van Nistelrooy
Garrincha
Drogba

Heb ik al kwartet? :P
toon volledige bericht
Ik kon het niet laten en heb vanmiddag 2x een duplicate Ronaldo gepackt… de icons die uit de packs kwamen zijn erg matig vergeleken met eerder deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Operatie "first owner" Ronaldo mislukt.:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Op naar Fut 22, kunnen we woensdag al beginnen met EA pro?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Rivals ben je nu wel snel zat als je alleen maar tegen Pelé en Ronaldo speelt.. niet te stoppen die gasten 😅

Op naar fut22

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 17-09-2021 21:12 ]

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
En gisteren was het einde. Ik heb tot in den treure de sbc gedaan maar Neymar niet gepackt. Ook geen Firmino en TOTY Mbappé :O
Dus Neymar blijft de enige verhandelbare speler in mijn team :+

Wel nu in totaal 79 prime icon moments :P inclusief Pele, Maradonna, Garrincha, Cruyff, R9, Vieira, Ronaldinho, Gullit, Eusebio, Zidane, Puskas... de hele mikmak.

Helaas geen Best, Dalglish en Maldini. Opvallend van alle keren dat ik de icon sbc met keuze deed slechts 4 of 5 keer een duplicate gehad.

De eindscore met alle kaarten erbij is geweldig. Mooi om te stoppen. Afgelopen week geen potje meer gespeeld. Heerlijk die rust :)

• Prosac
Toch nog even WL gespeeld met mijn serie A team, aangevuld met Pele, Ronaldinho en Zidane. Maar potje 2 klapte de verbinding van de powerlines er al weer uit.
Echt.. hoe kan het nou dat alleen bij FIFA die dingen zo brak als iets van de action lijken? :')

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Prosac schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 09:55:
Toch nog even WL gespeeld met mijn serie A team, aangevuld met Pele, Ronaldinho en Zidane. Maar potje 2 klapte de verbinding van de powerlines er al weer uit.
Echt.. hoe kan het nou dat alleen bij FIFA die dingen zo brak als iets van de action lijken? :')
Jij gaat serieus WL spelen via powerline? Naast de EA server factor ga je er nog een heel scala aan latency variabelen bijhalen, respect :D

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-07 08:19
- Never mind

[ Voor 95% gewijzigd door Mesque op 18-09-2021 11:22 ]

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:01
shoombak schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:07:
[...]

Jij gaat serieus WL spelen via powerline? Naast de EA server factor ga je er nog een heel scala aan latency variabelen bijhalen, respect :D
Doe het hier ook wel eens. Dat werkt over het algemeen prima :) zeker beter dan wifi. Mits je goede adapters hebt uiteraard, is de ping niet veel hoger dan met een netwerkkabel.

[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 18-09-2021 13:03 ]

• Prosac
shoombak schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:07:
[...]

Ik was een beetje klaar met een niet weg te werken kabel. En die powerline werkt echt fantastisch, behalve in FIFA. 8)7 :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Nou hier ook geen Neymar of Mbappe. Wel Firmino waar ik blij mee ben. Uiteindelijk weer in-game teruggegaan naar 4-4-2.

Team is uiteindelijk dit geworden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfVMnV8HBlPKj-1VQ_lHewImYeE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mF8BzcOhoGdOlzV9M68SpTjZ.jpg?f=fotoalbum_large

In-game:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ATPTGtORf-2IKMDZuDqV3PCTY2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/urUq0XGagHXlz4PcP33v0V6t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:12:
Rivals ben je nu wel snel zat als je alleen maar tegen Pelé en Ronaldo speelt.. niet te stoppen die gasten 😅

Op naar fut22
Echt he? Bizar hoeveel trie-hards je ook nog tegen je krijgt zo op het einde. Zijn er überhaupt nog spelers die het als een voetbalspelletje zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Moody2204 schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:13:
[...]

Echt he? Bizar hoeveel trie-hards je ook nog tegen je krijgt zo op het einde. Zijn er überhaupt nog spelers die het als een voetbalspelletje zien?
Viel mij ook op…. Niet te druk over maken 😉
Over een paar dagen begint 22 alweer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
pacod schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:18:
[...]

Viel mij ook op…. Niet te druk over maken 😉
Over een paar dagen begint 22 alweer!
Ja gelukkig wel. Er is niet veel meer aan zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Ik heb fifa21 ook aan de wilgen gehangen..

Nog steeds de 5 man achterin op 1 dept en eindeloos rondtikken, hallo september, ga lol maken🤣

Trouwens aanbieding EA play, eerste maand voor 99ct. Laat ik toevallig maar 1 maand nodig hebben 😀

[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 19-09-2021 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:48:
Ik heb fifa21 ook aan de wilgen gehangen..

Nog steeds de 5 man achterin op 1 dept en eindeloos rondtikken, hallo september, ga lol maken🤣
Ja precies. Zo had ik voor de grap mijn voorhoede met mijn achterhoede omgewisseld. En dan blijven ze zelfs bij een nulletje of 5 voor nog serieus spelen he?

Oblak is geen beste spits trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Moody2204 schreef op zondag 19 september 2021 @ 18:55:

Oblak is geen beste spits trouwens :+
Oh god, dat doet me denken aan die vreselijke objective waarbij je een keeper kon vrijspelen. Moest je met 11 keepers spelen en ook nog assists geven en doelpunten maken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Prosac schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:30:
[...]

Oh god, dat doet me denken aan die vreselijke objective waarbij je een keeper kon vrijspelen. Moest je met 11 keepers spelen en ook nog assists geven en doelpunten maken _O-
O ja, nu je het zegt, die was ik al weer vergeten.
Vreemdste objective ooit denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:30
Prosac schreef op zondag 19 september 2021 @ 19:30:
[...]

FUT birthday Mandanda op 1 april. 5* wf maar 20 Ball control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:43
Onlangs EA Play voor een maandje genomen en Ultimate edition gehaald. Ik krijg echter toch te zien dat ik pas over 7 dagen kan spelen. Is de 10 hours early acces op 22 september dan alleen voor de Fut (web)app? PS: Heb next gen console.

[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 19-09-2021 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Nee, maar het is een aparte demo die je zelf moet downloaden woensdag.

Apart eigenlijk dat EA het zelf niet echt promoot, daardoor wordt het er niet duidelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:43
dutchgio schreef op zondag 19 september 2021 @ 22:43:
Nee, maar het is een aparte demo die je zelf moet downloaden woensdag.

Apart eigenlijk dat EA het zelf niet echt promoot, daardoor wordt het er niet duidelijker op.
Ah okay, duidelijk. Thanks! Ja eenbeetje onduidelijk allemaal, maar komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik heb EA play gekocht voor 0,99 op mijn ps5
Als ik het open krijg ik dit
Iemand idee hoe dit op te Lossen of wat het is
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uwjz5okZlfNDR3AqHZCJLOHKkwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I0yjxUgFNHONjn7pEADOLV4E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De EA Hub werkt volgens mij niet op de PS5, in plaats daarvan kan je in de PS Store onder 'abonnementen' zien welke games onder Ea Play vallen en ze daar ook downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 20-09-2021 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
dutchgio schreef op maandag 20 september 2021 @ 08:45:
De EA Hub werkt volgens mij niet op de PS5, in plaats daarvan kan je in de PS Store onder 'abonnementen' zien welke games onder Ea Play vallen en ze daar ook downloaden.
Top ga ik dat proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Jij ging toch stoppen met fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-07 08:18
Augy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:00:
Hier is de rek er ook wel uit..

Kan geen sbc meer zien en ben meer als tevreden over zowel team als bank.

Team: ingame naar een 4-3-1-2
https://www.futbin.com/21/squad/9749720
Ik zie vaker dat er ingame geswitched wordt naar een andere opstelling? Waarom is dat? Ik heb gelezen dat je dan een speler op een andere positie kan zetten zonder dat het een negatief effect heeft op de chemistry. Is de reden waarom je dat zou doen, dat je dan een winger als striker kan inzetten met behoudt van de chemistry van de originele formatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
SuperCrisz schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:22:
[...]

Ik zie vaker dat er ingame geswitched wordt naar een andere opstelling? Waarom is dat? Ik heb gelezen dat je dan een speler op een andere positie kan zetten zonder dat het een negatief effect heeft op de chemistry. Is de reden waarom je dat zou doen, dat je dan een winger als striker kan inzetten met behoudt van de chemistry van de originele formatie?
Er is maar 1 reden, chemistry. Soms is het voor chem beter om een andere basis opstelling te kiezen dan je speelt en bijv je cvm in de spits te zetten en andersom.

Probeer in mijn team de 4-3-1-2 maar is te maken met alles op 10 ;)

Je conclusie klopt dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Wie baas der bazen maakt het FIFA 22 topic aan ? 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 19:43
Castro gaat om 19:00 live met FIFA 22 full game!
https://www.twitch.tv/castro_1021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 23:18
Augy schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:41:
Wie baas der bazen maakt het FIFA 22 topic aan ? 😀
@chengbondkwok ga eens aan het werk! ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:25
Ben jij alweer terug van vakantie? :P

Ik zal vanavond eens wat in elkaar flansen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 23:18
chengbondkwok schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:23:
[...]

Ben jij alweer terug van vakantie? :P

Ik zal vanavond eens wat in elkaar flansen :)
Keurig ;)
En ja; sinds vrijdag! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:25

• timano
Op fifa staat er veel plezier ofzo iets met 10 uur proefversie maar als je ps5 hebt dan heb je toch 20 uur of krijg je die pas als je eerste 10 uur op is ?

• Markvd1984
timano schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:43:
Op fifa staat er veel plezier ofzo iets met 10 uur proefversie maar als je ps5 hebt dan heb je toch 20 uur of krijg je die pas als je eerste 10 uur op is ?
Dat is mijn vraag ook
Ik zie alleen die 10 uur en zie geen kopje van PS4 versie staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Bij-na met 22 begonnen omdat het eventje begon te kriebelen toen ik de companion app weer startte en ik lekker kon bouwen aan een 22 team.
Maar doe het niet, standvastig als ik ben. :P

Wel mijn laatste centen uitgegeven aan Christiano Ronaldo SS.
Tevens ook de brazliaanse Ronaldo SBC nog maar even gedaan.
Eindstand: FIFA21 waarmee ik een paar mooie elftallen heb om af en toe mee te ballen. Full-dutch, Bundesliga, Serie A en toch nog een aardig PL teampje.
En een kleine 3 ton over.

Laatste WL ook gewoon weer op 14 overwinningen geeindigd, maar dit was wel de leukste, iedereen wilde full pull aanvallen en ook erg afwisselende teams. Zo moet het! :9 O+

Het was me een waar genoegen en we zien mekaar wel weer bij een crossplay versie van de game.

[ Voor 21% gewijzigd door Prosac op 01-10-2021 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack1
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hallo allemaal
Ik heb Fifa 2021 voor mijn zoon gekocht voor de xbox one x maar het lukt ons niet om online te spelen. We zijn in het bezit van een xbox live gold account dus daar kan het niet aan liggen.

We krijgen de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/CMWSd2Sb/20220510-184519.jpg

Maar we kunnen helemaal niet inloggen. We hebben ons wachtwoord opnieuw ingesteld maar deze melding blijft komen
Pagina: 1 ... 157 158 Laatste