Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Pfff na een stuk of 20x de sbc weer gedaan te hebben vandaag nog steeds geen Neymar of Mbappé :P

Inmiddels maar de icon sbc gaan doen met keuze uit 3... Krijg ik bij de 4e gewoon de keuze uit R9 -O-

Haha, daar moet ik toch zelf ook wel om lachen :+

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Traeces schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:57:
[...]

ipv Frenkie of Acuna ? Vind in de paar wedstrijden dat ik Gullit gebruik heb veel meer aanwezig dan Acuna. Daarbij is ze fysiek ook heerlijk in duels :)
Thanks, denk dat ik hem dan swap voor Acuna. Frenkie vind ik zelf echt een heerlijke middenvelder.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22
Hassiebassie schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:27:
Pfff na een stuk of 20x de sbc weer gedaan te hebben vandaag nog steeds geen Neymar of Mbappé :P

Inmiddels maar de icon sbc gaan doen met keuze uit 3... Krijg ik bij de 4e gewoon de keuze uit R9 -O-

Haha, daar moet ik toch zelf ook wel om lachen :+
Ik kreeg mijn 2e Neymar van de middag, R9 heb ik voor lopen ploeteren 😜 Had blijkbaar al de eerste 3 sbc voor Maradona gedaan, dus heb deze ook maar afgemaakt

• Partypooper
Partypooper schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:34:
Nou Cruyff is binnen!

https://www.ea.com/fifa/u...fId=fm0kD00UdktP:FFA21XBO

Iemand nog tips voor een bepaalde icon sbc om te doen? Zit zelf te denken aan Gullit.. Alleen weet ik niet wie ik daarvoor moet gaan swappen in mijn team.
En Varane TOTS is ook binnen. Ramos eruit > Varane erin.

Na weer wat leuke icons gepacked te hebben kunnen we ondertussen dit monster team opstellen :

https://www.ea.com/fifa/u...Id=gQHwZJwMnXEkD:FFA21PS4

En nog een volledig icon squad die nog best behoorlijk mee kan komen :

https://www.ea.com/fifa/u...Id=dyX8ppYMnXEkI:FFA21PS4

Op de rechtsback moeten jullie even Zambrotta er bij denken. Die krijg ik gewoon niet in die squad doordat de leen versie er heeft gestaan.

• pacod
Dit jaar eindigt wel met het meest gruwelijke team waar ik ooit mee geëindigd ben..

https://www.ea.com/fifa/u...fId=bHtZO31gdkvs:FFA21GEM

Zit net een potje te spelen en kon gewoon SS Neymar en PIM Maradona inbrengen 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-yguiF7783hT2WgM7B1MIcz3nHc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8WmQBEGeKpvaoppI25GVQqKB.png?f=fotoalbum_large

gekkenhuis!

En dan nog Ronaldinho, MBappe TOTY en Firmino ptg op de bank om maar een paar te noemen.

wijze woorden

Zo te zien worden het in de wl alleen maar monster teams tegen als ik alle teams zo hier zie haha.

Iemand een goede 4-1-2-1-2 ( 2) tactiek ?

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Traeces schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:06:
Zo te zien worden het in de wl alleen maar monster teams tegen als ik alle teams zo hier zie haha.

Iemand een goede 4-1-2-1-2 ( 2) tactiek ?
Ja, het is nu niet meer pay to win. Ik had over het algemeen een bovengemiddeld team, ben benieuwd of ik dit weekend overeind blijf. :P

Ik vind 4312 net iets fijner dan 41212, en speel dan: druk zetten na balverlies, 4,4, balans, 6,5,2,2. keeper komt uit. Backs op stay back en overlap, alledrie de middenvelders dekken het midden, rcm en lcm gaan naar de 16 bij een voorzet, ccm blijft buiten de 16 bij voorzet, cam vrije rol, spitsen gaan diep en komen terug tijdens verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Capsaicin schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:24:
[...]
Ja, het is nu niet meer pay to win. Ik had over het algemeen een bovengemiddeld team, ben benieuwd of ik dit weekend overeind blijf. :P

Ik vind 4312 net iets fijner dan 41212, en speel dan: druk zetten na balverlies, 4,4, balans, 6,5,2,2. keeper komt uit. Backs op stay back en overlap, alledrie de middenvelders dekken het midden, rcm en lcm gaan naar de 16 bij een voorzet, ccm blijft buiten de 16 bij voorzet, cam vrije rol, spitsen gaan diep en komen terug tijdens verdedigen.
Vind zelf dat je in 4312 de LM en RM op dek buitenkant moet zetten met druk na balverlies. Zetten dan echt onwijs goede druk.

Nu ook maar de schapenscheerder Shearer toegevoegd!

Het was kiezen tussen Xavi of Essien.... Dus ja, weinig keuze :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:39
Heb nu 40 85*10 gedaan, nul keer CR9.

Maar Andre, Lukaku Muller, Lewa komen me nu wel de strot uit.
Capsaicin schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:24:
[...]

Haha klopt , “onze” teams had je eerst een paar 1000 euro voor moeten uitgeven.

A top ga dat eens gebruiken, heb vaak moeilijk tegen dit soort opstellingen er doorheen te komen.
Prosac schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:35:

CR9 ?

• Partypooper
Prosac schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:35:

Ja die ga je niet zomaar packen inderdaad. Ik denk dat ik inmiddels ruim 100+ van die picks heb gedaan. Nog geen SS Neymar of CR7 gezien helaas. Wel TOTS Messi.

Partypooper schreef op donderdag 9 september 2021 @ 17:40:
[...]

Ja die ga je niet zomaar packen inderdaad. Ik denk dat ik inmiddels ruim 100+ van die picks heb gedaan. Nog geen SS Neymar of CR7 gezien helaas. Wel TOTS Messi.
Heb ook ontelbaar packs gedaan maar 1x cr7 en nog nooit Neymar gezien.

• Prosac
Ik heb nu echt een topteam voor elke grote divisie. :D

Maradona is inmiddels binnen.

Dus Gullit moet denk ik ook nog wel lukken. :')

[ Voor 13% gewijzigd door Prosac op 09-09-2021 18:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hassiebassie
Jongens, veel hebben mij gevraagd over traden en dat is dit jaar erg goed gelukt :)
Ware het niet dat Fifa dankzij de 85x10 sbc helemaal op zijn kop staat had ik toch altijd wel een supergoed team.

Dit jaar heb ik de puntjes op de i gezet wat betreft trading. Zelf heb ik natuurlijk wat onderzoek gedaan, maar dit jaar ben ik in een trading discord server gegaan. Je hebt er een hoop, maar ik joinde er 1 van 2 Nederlandse jongens die echt veel weten van traden. Ik wist al een hoop maar dankzij deze jongens werd het wel heel makkelijk. Eigenlijk hebben ze mij aan de ene kant volledig geholpen omdat zij uitzoeken welke kaarten ik moet kopen en aan de andere kant heb ik veel bijgeleerd. Ik kan zeker iedereen aanraden om dit te doen, uiteindelijk heb ik flink wat mills verdiend. De server is van the futbroker, je kan ze gerust een dm sturen via instagram om wat tips te vragen of voor meer informatie.

Voor mij stopt Fifa hier :) Ik heb alle kaarten van het spel die er toe doen. Coins hebben voor mij geen nut meer, simpelweg omdat ik niks meer hoef te kopen.

Het was me een genoegen. Toedels en wie weet zien we elkaar bij Fifa 23 als het eindelijk cross-gen is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Echt het is september en de gameplay is me weer een partij slecht vandaag. Zo bizar traag.

Ongelofelijk dat die shit nog steeds niet gefixed is.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:33
Zo de sbc echt zo vaak gedaan.

Voor de basis weinig goeds behalve verrati maar daar staat nu Bruno die zeer goed voldoet.

Bank is wel weer goed gevuld met militao, foden, alba, modric, Lukaku en son en nog vele anderen haha..

Nu telkens zoveel dubbele dat ik er wel klaar mee ben.. tussendoor 'the rat' ook nog even gedaan.

Guendouzi straks nog even doen.

Icon pp geen geluk gehad

• Partypooper
Augy schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:11:
Zo de sbc echt zo vaak gedaan.

Voor de basis weinig goeds behalve verrati maar daar staat nu Bruno die zeer goed voldoet.

Bank is wel weer goed gevuld met militao, foden, alba, modric, Lukaku en son en nog vele anderen haha..

Nu telkens zoveel dubbele dat ik er wel klaar mee ben.. tussendoor 'the rat' ook nog even gedaan.

Guendouzi straks nog even doen.

Icon pp geen geluk gehad
Uit die prime moments pick had ik Yashin, Kaka, Zola, Essien en Zanetti.

Valt relatief tegen wat je eruit packt, al ben ik wel erg blij met Yashin moet ik zeggen. Voor my by far de beste keeper. Ja, hij heeft zijn flaws, maar dat heeft iedere keeper wel. Verder echt heel erg solid tot dusver. :)

Cruyff is trouwens ook echt insane. De tering. xD

Partypooper schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:54:
[...]

Uit die prime moments pick had ik Yashin, Kaka, Zola, Essien en Zanetti.

Valt relatief tegen wat je eruit packt, al ben ik wel erg blij met Yashin moet ik zeggen. Voor my by far de beste keeper. Ja, hij heeft zijn flaws, maar dat heeft iedere keeper wel. Verder echt heel erg solid tot dusver. :)

Cruyff is trouwens ook echt insane. De tering. xD
Cruyff rond zo smerig rustig af altijd haha. Dat je echt denk die bal word nog tegen gehouden.

En ze fitness is echt bizar goed.

Overigens is de gameplay niet alleen bizar slecht. Maar ook echt alle irritante kindjes zijn volgens mij weer terug. Berichtjes alles pfff. Deze community is zo bizar rot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:05
Me hier ook uitgeleefd op de 85*10. Niet echt de toppers eruit, maar wel Messi er van kunnen doen en die icon moments 93+ gedaan. Uit die laatste kwam toch mooi Ronaldo moments eruit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Zoek je een CAM: doe de Ronaldinho sbc

Wat een feest is dat op die positie.

Hij begon op de bank, want heb messi op die plek. Enorm verschil. Hij is echt zo snel op de eerste meters en enorm reactie vermogen. Bevalt beter dan R9… maargoed die staat ook spits

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Na zo'n beetje alle middenvelders uitgeprobeerd te hebben (inclusief icons) kan ik zeggen dat het trio Acuna, Guendouzi en Sanches het meeste bevalt. Ik hoop dat Guendouzi nog een upgrade krijgt. Hij wordt dan de spelers met de hoogste in game stats.

Ik vind Guendouzi beter dan Kante, omdat Guendouzi langer is. Gullit en Vieira hebben lengte maar missen de beweeglijkheid. Bruno Fernandes en Kevin de Bruyne zijn ook net iets te lomp. Kimmich (97) is ook heel degelijk maak moeilijk te linken. Verratti is veelste kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:09:

Hij begon op de bank, want heb messi op die plek. Enorm verschil. Hij is echt zo snel op de eerste meters en enorm reactie vermogen. Bevalt beter dan R9… maargoed die staat ook spits
Heb 'm hier ook. Zeker een aanrader! En inderdaad zeker als cam!

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 09-09-2021 22:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valandil schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:09:

Verdomme ik wil nu ook dinho, na cr7 me favo voetballer ooit.

Ik ga weer 85 grinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op donderdag 9 september 2021 @ 23:21:
[...]

Verdomme ik wil nu ook dinho, na cr7 me favo voetballer ooit.

Ik ga weer 85 grinden :+
Dinho is echter super aanwezig.
Succes met grinden, ga je geen spijt van krijgen

Pack net moments vd Sar, maar heb al 460 potten Courtois sbc op doel en meer dan tevreden,
Vd Sar op doel, of bij Courtois blijven?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 00:53:
[...]

Dinho is echter super aanwezig.
Succes met grinden, ga je geen spijt van krijgen

Pack net moments vd Sar, maar heb al 460 potten Courtois sbc op doel en meer dan tevreden,
Vd Sar op doel, of bij Courtois blijven?
Vind vd Sar niks speciaals hebben. Heb bij hen altijd het idee hmm die bal had je best kunnen hebben.

Okblak vond ik qua reddingen een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:15:
[...]

Vind vd Sar niks speciaals hebben. Heb bij hen altijd het idee hmm die bal had je best kunnen hebben.

Okblak vond ik qua reddingen een stuk fijner.
Ik zweer juist bij ederson. Die man pakt de meest onmogelijke ballen.. al valt ie soms ook gewoon op z'n reet 🤣

Ben wel klaar met de 85. Helaas geen Neymar of varane en veel te veel dubbele kaarten gehad. Dat recyclen gaat vervelen haha.

Na vandaag volgens mij geen objectives of content meer..

Conclusie: heerlijk team, bizar goede bank. Rating squad 97 🤣 nooit zo hoog geweest

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 10-09-2021 08:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Nou, wilde de Gullit SBC doen, maar ik dacht, laat ik nog eens even een icon player pick openen. Wie komt daaruit gelopen? PIM Gullit! :D

https://www.ea.com/fifa/u...fId=kYDDAJz5dkDG:FFA21XBO

[ Voor 7% gewijzigd door Partypooper op 10-09-2021 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Had ik met Vieira.
Deze gedaan, vervolgens ook Ronaldinho, Gullit en R9... (ja i know.. veel werk, maar op de bank met je iPad is het goed te doen).

Doe ik net 2x de icon sbc en twee keer Vieira :P

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CKBN8MR_7sMUWttmsBJEsBVbHH4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bJ3vDlXVs4nQl5Mrc1UoQb9X.jpg?f=fotoalbum_large
Net niet symetrisch. Grrr.

Ik wil nog testen of Pele en Eusebio beter bevallen dan R9. Voor de rest erg tevreden met alle spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Capsaicin schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:14:
[Afbeelding]
Net niet symetrisch. Grrr.

Ik wil nog testen of Pele en Eusebio beter bevallen dan R9. Voor de rest erg tevreden met alle spelers.
Ronaldinho is veel beter dan Messi (als CAM)
Zou die dan doen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Valandil schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:57:
Had ik met Vieira.
Deze gedaan, vervolgens ook Ronaldinho, Gullit en R9... (ja i know.. veel werk, maar op de bank met je iPad is het goed te doen).

Doe ik net 2x de icon sbc en twee keer Vieira :P
Via de PC gaat het ook lekker snel, zeker als je meerdere monitoren hebt. :)

Vanavond maar eens even testen hoe Gullit speelt, is voor mij de allereerste keer dus ben benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Ook maar is posten dan, dit is mijn team aan het einde van de game ^_^

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c5Ja5o4hP-AXiDzUCQTd8KeUwwc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oXvpdzcSe0TErxYg2Efh4LQu.jpg?f=fotoalbum_large

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Valandil schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:34:
[...]

Ronaldinho is veel beter dan Messi (als CAM)
Zou die dan doen.
Ronaldinho zit op de bank, persoonlijk vond ik hem wat traag. Ik zal hem nog een kans geven. Maar misschien bevalt hij jou meer omdat je een andere speelstijl hebt of op een hoger/ lager niveau speelt dan ik, waar andere spelerseigenschappen belangrijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Capsaicin schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:47:
[...]
Ronaldinho zit op de bank, persoonlijk vond ik hem wat traag. Ik zal hem nog een kans geven. Maar misschien bevalt hij jou meer omdat je een andere speelstijl hebt of op een hoger/ lager niveau speelt dan ik, waar andere spelerseigenschappen belangrijker zijn.
Dat kan inderdaad. Speel div 3.
Messi kan ik moeilijker mee overweg dan Ronnie.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Knap al die mensen die nu nog ff wat divisies stijgen, ik kan er niks meer van. Nu van randje div 4 in een ruk naar divisie 6 gezakt met 11 nederlagen op rij.
Beetje wat de WL vorige week in het begin was, geen leuk potje meer erbij. Hangen in de 16 en beetje steekpassen spammen.
Leg nu eigenlijk gewoon maar de controller neer als ik eindelijk mijn goal heb voor swaps op 4-0 of 5-0. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Hop, vandaag zowel Cruijff 95 als Cantona 94 uit de player pick gehaald..
Beetje laat, maar goed..

[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 10-09-2021 14:21 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:58
Na Messi, CR7,R9, R10 en Gullit gedaan te hebben ben ik er nu wel klaar met de 85x10 grind. In de laatste Ronaldinho sbc kwam halverwege Neymar uit, dus ik heb niets meer te wensen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zlWFr3GNMntRfTfIhX328MDE8rU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/42FstuEwYJWxqCeajmkBwi9n.jpg?f=fotoalbum_large

Heel team; https://www.futbin.com/21/squad/8604626

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 08:37:
[...]

Ik zweer juist bij ederson. Die man pakt de meest onmogelijke ballen.. al valt ie soms ook gewoon op z'n reet 🤣

Ben wel klaar met de 85. Helaas geen Neymar of varane en veel te veel dubbele kaarten gehad. Dat recyclen gaat vervelen haha.

Na vandaag volgens mij geen objectives of content meer..

Conclusie: heerlijk team, bizar goede bank. Rating squad 97 🤣 nooit zo hoog geweest
Ederson is niks mee prima keeper, tijd gebruikt met mijn pl cv”s. Moest naar oblak over voor varane en Kounde en nu pas weg voor vd Sar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Traeces schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:55:
[...]

Ederson is niks mee prima keeper, tijd gebruikt met mijn pl cv”s. Moest naar oblak over voor varane en Kounde en nu pas weg voor vd Sar.
Ik heb zowel vd Sar als Yashin (en alle tots kaarten ook geprobeerd) Maar Yashin is supersterk in de 1 op 1, waar vd Sar nog wel eens mistast… Ik zie trouwens niet overal super teams verschijnen ineens na de 85x10

Ik heb intussen Ronaldinho, R9, Gullit, Best, Carlos Alberto, Maradona, Neymar (3x), CR7 Summerstar (2x), Firmino (2x) gepackt of de sbc voltooid. Daarnaast nog een zooi andere icons maar die halen de ploeg geeneens zoals Cantona, Baggio, Del Piero, Kaka en heb zelfs Puskas weer gepackt die ik in CR7 had gegooid. Heb nu eigenlijk geen wensen meer zo op het einde van FIFA 😬

Teamflex 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3hFukNkAX6eecU368q_wOCR1Jtc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZdzlofIojjjwDeR7MyNWD263.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Fifa21 is wel een grote acrobatische shitshow geworden zeg.

Dat is en blijft het grootste nadeel van dit spel. Alles draait om skills en dan bedoel ik dus truukjes.
Een zaalvoetbal spel op een groot veld. FUT Volta had het net zo goed kunnen heten.

Ben groot voetbalfan en idem voor voetbalgames, maar enige realiteit zou wel mooi zijn.
Zeker nu iedere speler behalve de keeper over 5* skills beschikt.

Voor nu ook een van de redenen om niet over te stappen naar fifa22.
Enerzijds heb ik eindelijk mijn dreamteam bij elkaar, anderzijds stap ik mogelijk over naar PES voor wat meer realisme, alleen vind ik hun hele opzet, structuur en lage playerbase bagger.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacod schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:42:
[...]

Ik heb zowel vd Sar als Yashin (en alle tots kaarten ook geprobeerd) Maar Yashin is supersterk in de 1 op 1, waar vd Sar nog wel eens mistast… Ik zie trouwens niet overal super teams verschijnen ineens na de 85x10

Ik heb intussen Ronaldinho, R9, Gullit, Best, Carlos Alberto, Maradona, Neymar (3x), CR7 Summerstar (2x), Firmino (2x) gepackt of de sbc voltooid. Daarnaast nog een zooi andere icons maar die halen de ploeg geeneens zoals Cantona, Baggio, Del Piero, Kaka en heb zelfs Puskas weer gepackt die ik in CR7 had gegooid. Heb nu eigenlijk geen wensen meer zo op het einde van FIFA 😬

Teamflex 😂

[Afbeelding]
Dat team is echt bizar mis alleen maldini nog
:+ hoe vind jij Roberto Carlos , vind hem log en traag aanvoelen, maar dat kon ook aan de gameplay van gister gelegen hebben.
Valandil schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 17:44:
Fifa21 is wel een grote acrobatische shitshow geworden zeg.

Dat is en blijft het grootste nadeel van dit spel. Alles draait om skills en dan bedoel ik dus truukjes.
Een zaalvoetbal spel op een groot veld. FUT Volta had het net zo goed kunnen heten.

Ben groot voetbalfan en idem voor voetbalgames, maar enige realiteit zou wel mooi zijn.
Zeker nu iedere speler behalve de keeper over 5* skills beschikt.

Voor nu ook een van de redenen om niet over te stappen naar fifa22.
Enerzijds heb ik eindelijk mijn dreamteam bij elkaar, anderzijds stap ik mogelijk over naar PES voor wat meer realisme, alleen vind ik hun hele opzet, structuur en lage playerbase bagger.
Ben zelf een speler die veel trucs gebruikt voorin. Sommige tegenstanders spelen zo mega defensief dat wel nodig is om er doorheen te komen.

Ik irriteer me vooral echt aan de bizar slechte gameplay soms. Gister ook weer continu connectie icoontje. Dat is ook precies de reden dat ik nog geen fifa 22 heb gekocht. En community die met de week meer toxic begint te worden. Zelfs volwassen gasten die je berichten gaan sturen dat je een slechte speler bent en met geluk wint. “Zucht”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Traeces schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:01:
[...]

:+ hoe vind jij Roberto Carlos , vind hem log en traag aanvoelen, maar dat kon ook aan de gameplay van gister gelegen hebben.

[...]

Ben zelf een speler die veel trucs gebruikt voorin. Sommige tegenstanders spelen zo mega defensief dat wel nodig is om er doorheen te komen.

Ik irriteer me vooral echt aan de bizar slechte gameplay soms. Gister ook weer continu connectie icoontje. Dat is ook precies de reden dat ik nog geen fifa 22 heb gekocht. En community die met de week meer toxic begint te worden. Zelfs volwassen gasten die je berichten gaan sturen dat je een slechte speler bent en met geluk wint. “Zucht”
Roberto Carlos heb ik al een hele poos geleden gepackt en hij is defensief echt een bijtertje, lomp vind ik hem zeker niet. Maar wissel hem en Alba een beetje af. Gisteren kreeg ik de hele dag door Chillwells……kom er net achter dat ik hem niet in de club heb haha… zo vaak die sbc gedaan afgewisseld met de PIM sbc

Oh die had ik ook wel gewild, misschien dat ik die er later nog bij doe…. Maar kan geen packs meer zien haha en ga eerst maar lekker spelen

[ Voor 6% gewijzigd door pacod op 10-09-2021 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Laatste 4 panelen nog van CR07 over.. toen werd het lastig.. laag rated spelers en coins tekort 🤣

Geen idee hoe m'n team er straks uitziet aangezien ik eindelijk varane en militao kan neerzetten. Weer puzzelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een idee wat de tactiek is die mensen met 4-1-2-1-2 ( 2 ) spelen het staat zo enorm compact kom er niet doorheen. Maar ze zijn binnen no time ook weer volledig op het middenveld aangesloten.

Spelen die 10 diepte met aanvallende backs en voorste 3 op voorin blijven ? Want het is ook echt alleen maar steek ballen pompen buiten het verdedigen als een blok.

• Valandil
Traeces schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:23:
Iemand een idee wat de tactiek is die mensen met 4-1-2-1-2 ( 2 ) spelen het staat zo enorm compact kom er niet doorheen. Maar ze zijn binnen no time ook weer volledig op het middenveld aangesloten.

Spelen die 10 diepte met aanvallende backs en voorste 3 op voorin blijven ? Want het is ook echt alleen maar steek ballen pompen buiten het verdedigen als een blok.
Herkenbaar. Speel zelf ook deze opstelling en maar bij mij is het achterin gatenkaas en bij de tegenstander een Berlijnse muur. 🤨

Inmiddels maar de cvm op drop between defenders gezet, maar Vieira staat alsnog redelijk hoog.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9YEjYv-4lbHv_rP9jX3EmnWoFeY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jpaNL9qRe19xbDfk5TBfNvHZ.jpg?f=fotoalbum_large

Duurt even maar dan heb je ook wat.. hopen op een upgrade voor guendouzi. Meer lengte dan kante wat hij soms echt wel mist op t middenveld..
Ingame:
https://www.futbin.com/21/squad/9750005

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:21
Traeces schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 21:23:

Je cdm op drop between defenders en je fullback op balanced. Verdedigend speel je dan 5212, aanvallend 352

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Sinds maart gestopt met fut, maar afgelopen dinsdag toch maar een nieuwe club begonnen. Gewoon voor het plezier :)

Gelukkig kwam de 85+ 10* sbc, dus een team maken was niet zo moeilijk!

Heb nu dit:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jsgRcYl5nXE3Y:FFA21PS4

Begon met een gouden team in div 5, maar sinds ik dit heb win ik (tot nu toe) alles. Merk wel dat het plezier in potjes toch weer minder wordt, nu ik in de hogere skill ratings (1470 nu).

Wacht eerst de reviews over FIFA 22 af, en als er weer van die extreme op trucs inzitten laat ik het aan me voorbij schieten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Ik heb toch nog wat wijzigingen gemaakt. Bruno Fernandes en Llorente eruit. Verratti en Paredes erin.

Middenveld voelt zo OP aan nu met Gullit, Verratti en Acuna. Gullit is trouwens echt een game changer.

Team is als volgt nu: https://www.ea.com/fifa/u...fId=kC1UGrWDdkMx:FFA21XBO

Ingame staat het zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHjLUbo-qYXF-itDb3uTqPIqfjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1KFuCxOlqkNgwPOjDRP9W4xg.jpg?f=fotoalbum_large

• Augy
Poe he.. die Ronaldo eoae kaart is wel een baas zeg. Staat altijd op de goede plek!

Varane-militao is een bizar duo.. nog twee weken genieten na een jaar strijden voor een geweldig team. En dan weer op 0 beginnen 🤣 wat een kutspel haha

• Capsaicin
  • Niet online
De wedstrijd is nog niet voorbij en het zou wel eens een eeuwigheid kunnen duren voordat EA de moeite neemt om de upgrade door te voeren, maar Marseille staat 1-0 voor. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 21:46:
De wedstrijd is nog niet voorbij en het zou wel eens een eeuwigheid kunnen duren voordat EA de moeite neemt om de upgrade door te voeren, maar Marseille staat 1-0 voor. *O*
0-2🥳

• Capsaicin
  • Niet online
Hij was al zo enorm goed 8)7 _/-\o_

• Prosac
Gullit binnen, Eto'o binnen.. maar Juve Ronaldo nog steeds niet. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Traeces schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 18:01:
[...]

[...]

Intussen Maldini ook binnen 😂
https://www.ea.com/fifa/u...fId=iL4tGra3dkTy:FFA21GEM

En 4x 99 op de bank

[ Voor 5% gewijzigd door pacod op 12-09-2021 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Btje jammer dat de update een week duurt en dan FIFA voorbij is..

Maar idd wat een aanwezigheid op t middenveld!

Zambrotta moments, kan die nog wat mee? Iets in Paredes maakt dat ik hem niet op zn plek vind in m'n team.

Ben tog meer van de aanvallende backs zoals Alba/cuadrado. Verdedigen doen militao, varane en guendouzi wel 🤣

[ Voor 29% gewijzigd door Augy op 12-09-2021 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op zondag 12 september 2021 @ 07:30:
[...]

Btje jammer dat de update een week duurt en dan FIFA voorbij is..

Maar idd wat een aanwezigheid op t middenveld!

Zambrotta moments, kan die nog wat mee? Iets in Paredes maakt dat ik hem niet op zn plek vind in m'n team.

Ben tog meer van de aanvallende backs zoals Alba/cuadrado. Verdedigen doen militao, varane en guendouzi wel 🤣
Ik vind Paredes meer een cm dan een rb. Ik heb hem ook weer gewisseld voor Llorente, die doet het voor mij op rb een stuk beter dan Paredes doet. Zal vermoedelijk te maken hebben met hun workrates verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:37
Iemand enig idee wanneer je met EA play kan beginnen met FIFA 22?
27e kun je spelen als je ultimate versie hebt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Ik ben sterk aan het overwegen om dit jaar voor het eerst in +/- 18 jaar geen FIFA te gaan kopen. Ik merk dat ik toch altijd wel een aantal weekenden voor de WL ga en dat dan eigenlijk bijna mijn volledige weekend opslokt. De jacht naar een mooi team is altijd erg leuk maar in de laatste maanden zoals nu ook het geval is besef ik me wel dat je er uiteindelijk vrij weinig aan hebt. :+ Ik heb nu ook een geweldig team met daarnaast nog 5mio aan coins, maar nog vrij weinig motivatie om te spelen. In de laatste 1,5 maand maximaal 10 potjes gespeeld..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:37
Mesque schreef op zondag 12 september 2021 @ 11:33:
Ik ben sterk aan het overwegen om dit jaar voor het eerst in +/- 18 jaar geen FIFA te gaan kopen. Ik merk dat ik toch altijd wel een aantal weekenden voor de WL ga en dat dan eigenlijk bijna mijn volledige weekend opslokt. De jacht naar een mooi team is altijd erg leuk maar in de laatste maanden zoals nu ook het geval is besef ik me wel dat je er uiteindelijk vrij weinig aan hebt. :+ Ik heb nu ook een geweldig team met daarnaast nog 5mio aan coins, maar nog vrij weinig motivatie om te spelen. In de laatste 1,5 maand maximaal 10 potjes gespeeld..
Ben ik het wel mee eens
Je bent vanaf okt bezig een team te maken en steekt er veel energie in
En rond mei als nieuwe mensen beginnen met FIFA kunnen ze door de vele super spelers hetzelfde team of beter zelfs krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
Ik wilde eigenlijk 21 al niet kopen, maar ivm lockdowns etc toch maar weer meegepakt.
Het concept van een ultimate team bouwen is er goed en de eerste 2-3 maanden is het ook erg leuk.

Daarna begint het uitmelkprocess omdat de nadruk veel meer komt te liggen op de constante promo’s en de minimale incrementele upgrades die beschikbaar worden gemaakt.

Onlangs met de aanschaf van mijn ps5 nog even twee potjes gespeeld, maar het voelt alsof potjes steeds in een bepaalde flow zitten waarvan je redelijk weet wat er gaat gebeuren en hoe je dus moet anticiperen of reageren.

Het spel zelf is de afgelopen jaren simpelweg te weinig veranderd om het verfrissend te houden en na een tijdje ben je dus “uitgespeeld”. De content word elk jaar wel beter, maar de gameplay blijft 98% gelijk.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je beschrijft precies waarom ik ook nog geen 22 heb gekocht. Kan totaal de motivatie niet vinden om te spelen, laatste denk zeker 6 WL maar Max tot zilver 2 gegaan.

Daarbij erger ik me ook kapot aan dat er soms niet te spelen is. In de weinige tijd dat ik kan spelen wil ik niet op bagger servers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 12 september 2021 @ 21:05:
[...]

Je beschrijft precies waarom ik ook nog geen 22 heb gekocht. Kan totaal de motivatie niet vinden om te spelen, laatste denk zeker 6 WL maar Max tot zilver 2 gegaan.

Daarbij erger ik me ook kapot aan dat er soms niet te spelen is. In de weinige tijd dat ik kan spelen wil ik niet op bagger servers spelen.
Word WL op aparte servers gespeeld dan? Ik heb echt nagenoeg nooit last van lag, framedrops of ook maar iets wat er op lijkt in Rivals... (Enkele uitzonderingen daargelaten, PS4 aan de kabel)

Fifa22 wel besteld alleen ga ik hem never zo intensief spelen als dit jaar. Dit team ga ik ook nooit weer overtreffen vermoed ik en heb echt met alle mooie en grote spelers gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier ook zelden tot nooit problemen met lag o.i.d. (ook de PS aan de kabel).

Fifa 22 gaat er hier ook wel komen. Moet 'm nog wel bestellen. Ik ben te verslaafd aan het voetbalspelletje om het niet te doen namelijk. Ook al erger ik me best weleens aan Fifa, ik vind het toch te leuk om niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op zondag 12 september 2021 @ 21:05:
[...]

Dat is idd een groot probleem en aan het geklaag elk weekend hier ook blijkbaar nog niet opgelost ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 13 september 2021 @ 00:10:
[...]

Dat is idd een groot probleem en aan het geklaag elk weekend hier ook blijkbaar nog niet opgelost ?
Het viel een tijd wel mee en was goed te spelen.

Maar de laatste 2 weken. Precies nu die monster spelers zowat gratis zijn is het weer een ramp.

Denk dat er weer mensen terug zijn gekomen om te spelen.

Daarbij heb ik in geen ene andere game / program lagg, vertraging of wat dan ook behalve in fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wel vreemd, heb hier zelden problemen! Soms zelfs een ping van 12-14. Dus het lijkt heel lokaal te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Gisterenavond nog Maldini uit de icon moments player pick gekregen.

Wel jammer dat je nu een compleet dreamteam hebt en fifa nagenoeg is afgelopen.

Ik blijf deze editie nog wel even spelen, maar verwacht dat matchmaking wat langer zal duren.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op maandag 13 september 2021 @ 07:49:
Gisterenavond nog Maldini uit de icon moments player pick gekregen.

Wel jammer dat je nu een compleet dreamteam hebt en fifa nagenoeg is afgelopen.

Ik blijf deze editie nog wel even spelen, maar verwacht dat matchmaking wat langer zal duren.
Ik heb nog nooit zo'n goed team gehad als nu. Maar inderdaad bijna afgelopen, en straks weer op 0 beginnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Van 6-2 naar 7-6 gegaan, en toen 16-7
En op het einde 18-11

Helaas weer eens Goud 1 wegggeooid.

41 goals Neymar
23 goals voor Ronaldo

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op maandag 13 september 2021 @ 06:15:
[...]

Het viel een tijd wel mee en was goed te spelen.

Maar de laatste 2 weken. Precies nu die monster spelers zowat gratis zijn is het weer een ramp.

Denk dat er weer mensen terug zijn gekomen om te spelen.

Daarbij heb ik in geen ene andere game / program lagg, vertraging of wat dan ook behalve in fifa.
Idd, dan weet je ook wel hoe de WL speelt op zaterdagmiddag etc als idd dadelijk weer speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
heb je al wat filmpjes gekeken van youtubers? Ze gaan de WL aanpakken in deze FIFA22 en het aantal van 30 potten gaat omlaag. Ook krijg je de beloningen gelijk na je laatste WL pot. Zo zijn er nog wel meer wijzingen omtrent de WL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:58
harrybeuker schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:35:
[...]

heb je al wat filmpjes gekeken van youtubers? Ze gaan de WL aanpakken in deze FIFA22 en het aantal van 30 potten gaat omlaag. Ook krijg je de beloningen gelijk na je laatste WL pot. Zo zijn er nog wel meer wijzingen omtrent de WL
https://www.ea.com/games/...m-deep-dive#fut-champions
Als ik het goed lees, speel je eigenlijk hetzelfde aantal potjes om tot goede rewards te komen.
Je moet je eerst kwalificeren voordat je de "Finals" bereikt. Eerst kan je doordeweeks opwerken en kwalificeren voordat je de Finals wedstrijden in het weekend speelt. Ook is het nu gebaseerd op punten ipv wins, maar ik betwijfel of dit veel uitmaakt. Als je alle weekend league potjes hebt gespeeld, kun je direct jouw rewards claimen anders zullen deze toegekend worden na het seizoen (wat in totaal 6 weken duurt).

Ik denk dat ik Fifa22 ook links laat liggen en af en toe Fifa21 weer oppak vanwege de eerdere door anderen gegeven redenen. Het is voor mij hetzelfde truuckje in een minimaal ander jasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op maandag 13 september 2021 @ 06:15:
[...]

Ja echt bizar. Wifi, powerlines, rechtstreekse kabel.. het maakt allemaal niet uit.
Wel opvallend: Als ik game via de powerlines, dan klappen die er wel eens uit, maar alleen als ik FIFA speel. 8)7
Geen enkele andere game heeft verbindingsproblemen, alleen FIFA.
Battlefield, Warzone, GTA online.. het maakt allemaal niet uit, als een zonnetje. En in FIFA vrijwel continu de lag/ping tekentjes in beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Prosac schreef op maandag 13 september 2021 @ 12:42:
[...]

Ja echt bizar. Wifi, powerlines, rechtstreekse kabel.. het maakt allemaal niet uit.
Wel opvallend: Als ik game via de powerlines, dan klappen die er wel eens uit, maar alleen als ik FIFA speel. 8)7
Geen enkele andere game heeft verbindingsproblemen, alleen FIFA.
Battlefield, Warzone, GTA online.. het maakt allemaal niet uit, als een zonnetje. En in FIFA vrijwel continu de lag/ping tekentjes in beeld.
Hier ook...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik ga de nieuwe FIFA zeker halen. Alleen al voor de lol tijdens familiebijeenkomsten. Ik vind het ook intellectueel uitdagend om een tegenstander te kunnen lezen en in de luren te leggen. Andersom heb ik er respect voor als ik mijn meerdere in iemand moet erkennen. Ik zie het als een soort snelschaak.

Verder ken ik geen ander spel dat zo vaak met nieuwe content komt. De servers zijn wel ergerniswekkend, en ik stoor me er ook aan dat ik soms de actie van de tegenstander juist voorspel en tijdig ingrijp maar niet word beloond, of dat kansloze schoten en achterwaartse pingpongpassen juist wel worden beloond. Maar al met al ben ik tevreden met wat je krijgt voor 5 tientjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
De game word er met het jaar vordert altijd veel slechter op. Iedereen kent de truukjes en krijgt de glitch spelers waardoor het nergens meer op slaat op een gegeven moment. Op het begin van het jaar is het echt veel meer een voetbalspel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Beavbusi schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:19:
De game word er met het jaar vordert altijd veel slechter op. Iedereen kent de truukjes en krijgt de glitch spelers waardoor het nergens meer op slaat op een gegeven moment. Op het begin van het jaar is het echt veel meer een voetbalspel
Klopt. Iedereen speelt maar met een doel; winnen.
Nu hoort dat ook bij een sportspel, maar de motivatie hierachter is niet zozeer het winnen zelf, maar ook met name de rewards. Hoe meer packs, hoe meer coins en steeds weer betere spelers kopen.

Dus de behoefte om de glitch op te zoeken (dat is in F22 finesse links of rechts nog voor de halve cirkel) is wat iedereen gaat doen. Oftewel, men speelt niet het spel om het spel, maar om de rewards.

In Fifa20 was het la croquetta en 5* weakfoot , Fifa21 is het bridge run en trick + cancel, 5* skillmoves en het bloedirritante Pace.

Backs op centrale posities achterin, anders had het totaal geen zin. Dan heb je het spel niet goed in elkaar gezet.
Het maakt het ook nog eens een grote acrobaten show en verliest zijn realiteit met het echte spel…

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gullit binnen, Eto'o binnen, Garrincha binnen en nu maar overgestapt op Icon Momenten in mijn grindgok naar Christiano Ronaldo (juve)

Ondertussen binnengeharkt: Lineker, Nesta, Baresi, Del Piero, Rivaldo en Pele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:37:
[...]

Klopt. Iedereen speelt maar met een doel; winnen.
Nu hoort dat ook bij een sportspel, maar de motivatie hierachter is niet zozeer het winnen zelf, maar ook met name de rewards. Hoe meer packs, hoe meer coins en steeds weer betere spelers kopen.

Dus de behoefte om de glitch op te zoeken (dat is in F22 finesse links of rechts nog voor de halve cirkel) is wat iedereen gaat doen. Oftewel, men speelt niet het spel om het spel, maar om de rewards.

In Fifa20 was het la croquetta en 5* weakfoot , Fifa21 is het bridge run en trick + cancel, 5* skillmoves en het bloedirritante Pace.

Backs op centrale posities achterin, anders had het totaal geen zin. Dan heb je het spel niet goed in elkaar gezet.
Het maakt het ook nog eens een grote acrobaten show en verliest zijn realiteit met het echte spel…
Eens met alles wat je schrijft. Zo stoor ik me ook nog steeds aan de wedstrijden dat je kunt promoveren naar een hogere divisie in Rivals. Dat lukt nooit in 1x. Want ook al ben je sterker: ballen die er normaal ingaan, gaan er nu net niet in, of je krijgt een vage penalty tegen... en nog meer vage dingen.

En toch gaat Fifa 22 hier ook wel weer komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

Die 85+ x 10 is erg verslavend. Ben nu op vakantie en kan niet spelen, dus op een dood moment lekker SBC's doen.

Heb nu inmiddels beide Ronaldo 99's binnen, Messi 99, Cruyff, Xavi, Sterling, De Bruyne, Firmino, Van Dijk TOTY, Bruno Fernandes TOTY, Davies TOTY en een hele stapel fodder. De hoeveelheid Lewandowski's, Acuna's, Lukaku's, Verrati's en De Jong's die ik heb gepackt zijn niet meer op één hand te tellen :P

Uit de Icon Moments SBC Eto'o, Dalglish, Luis Figo, Desailly en wat mindere helden gehaald.

Nu nog 160 spelers in de club en 100k over. Door tot het bittere eind, haha.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prosac schreef op maandag 13 september 2021 @ 17:46:
Gullit binnen, Eto'o binnen, Garrincha binnen en nu maar overgestapt op Icon Momenten in mijn grindgok naar Christiano Ronaldo (juve)

Ondertussen binnengeharkt: Lineker, Nesta, Baresi, Del Piero, Rivaldo en Pele.
Zidane en Hierro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
allstarted1 schreef op maandag 13 september 2021 @ 20:47:
Die 85+ x 10 is erg verslavend. Ben nu op vakantie en kan niet spelen, dus op een dood moment lekker SBC's doen.
Je hoeft ook maar 1x die 85x10 te doen en daarna kun je in een oneindige loop grinden als je wilt. _O_

Raak ook niet meer echt door mijn gewone gouden heen, omdat ik die wel weer aanvul met de icon moments pakketjes. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Die 85x10 is idd erg verslavend, ik heb eigenlijk maar 2 die ik nog wel zou willen en maar niet pack TOTY Mbappe en Zidane…. Heb verder alle grote Icons wel binnen en ook bijna alle Nederlanders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb ook die 85*10 al meer dan 100x gedaan denk ik. Maar de 99 rated kaartjes geen enkele keer gepackt, terwijl mijn ene zoon 2x Cristiano Ronaldo had en mijn jongste Neymar, met veel minder pogingen....

Maar goed hier wel Messi er van kunnen doen en Ronaldo. Uit die 93 moments kreeg ik nog de Braziliaanse Ronaldo, dus mag niet klagen. Ook nog Ronaldinho achter de hand. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Ik heb een Lewandowski 98 en Lukaku 98 gepacked (met de 85x10) hoogste gewone pick dit jaar was een Figo Icon moments...

[ Voor 7% gewijzigd door Er!k op 13-09-2021 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Er!k schreef op maandag 13 september 2021 @ 22:58:
Ik heb een Lewandowski 98 en Lukaku 98 gepackt, hoogste gewone pick dit jaar was een Figo Icon moments...
Lewa en Lukaku (en Ramos TOTY) kan ik ook wel dromen inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ontelbare keren al Lukaku, Lewa, Mertens gepackt.

Daarnaast ook heel veel Acuna, Modric, Chiellini, Veratti.Paredes, Llorente

Uitzonderingen waren:
TOTY Bruno, TOTY MBappe, PtG Firmino, PtG Vinicius en SS de Bruyne.
De uitzonderingen zitten ook nu in mijn team (basis en bank).

Uit de iconpacks veel redelijke icons: Matthaus, Desailly, Raul.. ze hebben de shifting niet overleefd.
Wel vd Sar die inmiddels in de basis staat en gisteren nog Maldini die dus ook in de basis komt.

Mis alleen nog een keer Neymar, maarja, die past toch niet in de basis.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
harrybeuker schreef op maandag 13 september 2021 @ 11:35:
[...]

Nee eigenlijk nog weinig over de nieuwe FIFA gezien/gelezen, maar ook met minder potjes is het hem denk ik niet waard deze keer. Uiteindelijk is het zodra ik echt ga spelen toch een soort van verslaving en met een drukke baan doordeweeks kost het me als ik eerlijk ben gewoon teveel tijd en teveel stress tijdens weekend (ik kan me talloze keren herinneren dat ik op de zondagavond nog even een 4/5 winst moest binnenharken om de juiste rang te behalen in WL - niet echt een ontspannen manier om mijn weekend te beëindigen.

Maar goed, eerst nog maar eens zien of ik inderdaad bij mijn voornemen ga blijven of uiteindelijk eind september toch in de Mediamarkt sta. :+ Wat overigens wel een prima manier is om FUT te spelen is enkel draft spelen en continu alles verkopen wat je uit de packs haalt. Op die manier ben je nooit bezig met transfers op je telefoon of time pressure in je weekenden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moody2204
Hier dan ook mijn eindteam, waar ik de laatste dagen van Fifa 21 een beetje mee ga freewheelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgU_Luz6cPChlXskF6dW5By1c5w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0xxI52waEmHnq4xz4u0BB2OO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Nog altijd niet de heilige graal in de vorm van Christiano Ronaldo van Juve, maar mijn icon moments lijst is wel bijzonder uitgebreid geworden met de toevoeging van onderstaande spelers:

Cruyff
vd Sar
Lineker
Gerrard
Nesta
Baresi
Del Piero
Baggio
Rivaldo
Kaka
Pele
Zidane
Desailly
Hierro
Raul
Veron
Yashin
Nakata

[ Voor 8% gewijzigd door Prosac op 15-09-2021 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Slaat echt nergens op hoe ze nu alles weggeven :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Dit eindteams hier zien er vet uit. Ik denk dat ik genoeg heb om Cristiano UTD te voltooien, maar kan me er niet toe zetten om nog 14 squads te gaan doen. Ben sowieso meer een Messi fan, dus met Messi FUTTIES, Dybala FUTTIES en Cruijff Moments in de spits vermaak ik me prima. Nog 2x een moments pick gedaan, Deco en Essien. Schijnen goeie gasten te zijn in de kleedkamer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Beavbusi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:50:
Ik vind het juist wel geinig. Fifa is toch op zijn einde. Ik heb het bijna het hele jaar met een teampje van rond de 1 miljoen moeten doen, nu heb ik een team met een waarde van 12 miljoen! :+ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Moody2204 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:01:
[...]

Ik vind het juist wel geinig. Fifa is toch op zijn einde. Ik heb het bijna het hele jaar met een teampje van rond de 1 miljoen moeten doen, nu heb ik een team met een waarde van 12 miljoen! :+ ;)
Mja, vanaf tots is voor mij de fun eraf. Te makkelijk te goede kaarten krijgen. Ik vind het spelen voor marginale upgrades het leukst eigenlijk. Plus het gevoel van een goede kaart packen in de eerste maanden is zoveel leuker dan later als iedereen het al heeft. En het spel speelt beter omdat niet iedereen die achterlijk goede stats heeft

• Moody2204
Beavbusi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:21:
[...]

Mja, vanaf tots is voor mij de fun eraf. Te makkelijk te goede kaarten krijgen. Ik vind het spelen voor marginale upgrades het leukst eigenlijk. Plus het gevoel van een goede kaart packen in de eerste maanden is zoveel leuker dan later als iedereen het al heeft. En het spel speelt beter omdat niet iedereen die achterlijk goede stats heeft
Dat ben ik wel met je eens hoor. Ik vind het normaal ook veel leuker om juist originele teams te zien, met niet de spelers waar het gros mee speelt. Maar zo op het einde heeft dit ook wel weer iets vind ik. Ik kan nu met 1 van mijn jeugdhelden spelen: de enige echte Ronaldo (de Braziliaanse bedoel ik dan uiteraard! :9 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Het is nu in ieder geval een gelijker speelveld doordat iedereen goede teams heeft, het verschil met pay2win teams is veel kleiner. En zo zou het ook moeten zijn. :)

• Prosac
Beavbusi schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:50:
Nou ja.. je moet er wel wat voor over hebben, maar aangezien ik SBC's zo ongeveer het leukste vind aan FUT, zorgen de 85+x10 en Icon Moments SBC er wel voor dat ik daar uiteindelijk ook compleet klaar mee ben.
Inmiddels al Icons in een SBC gestopt wegens dubbelingen. :D
Pagina: 1 ... 157 158 Laatste